Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek24 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:09:
Hallo allen!

a.s dinsdag krijg ik als het goed is mijn Diablo 2 + expansie, heb het een jaar of 2 geleden wel veel gespeeld maar sindsdien niet meer. nu lees ik allemaal dingen over een nieuwe patch die erg veel veranderd heeft, en dat de bosses veel minder droppen. Nou vind ik dat niet zo'n probleem , maar ik weet nu ook niet meer welke classes goed zijn en welke builds er vaak gebruikt worden.

Als je nu een beginnend karakter zou maken, wat is dan een goede keuze? ik dacht zelf aan een paladin met van die rondvliegende hamertjes, maar ik weet niet of die nu nog goed zijn? of mischien een sorceres met frozen orb? het is wel de bedoeling dat ik met dat karakter gewoon lekker ga gamen, maar wil er natuurlijk ook bossruns mee doen op nightmare en hell, en mischien zelfs die nieuwe bosses proberen (waarvoor je die charms enzo moet verzamelen), zijn die uberhaupt te solo'en? En met welke class dan wel?

Nog een vraagje, wat is het beste om te doen.. ladder karakter maken of nonladder? op nonladder krijg je wel minder runewords enzo, maar was het niet zo dat een ladder char gereset wordt en dat je dan alle gear kwijt was?

Alvast bedankt.
Om even vlugjes je vragen te beantwoorden ;)

- Meteorb sorc is een zeer goede allrounder die zo'n beetje alles aan kan en niet duur is.
- Ja hammerdins zijn ernorm sterk maar wel veel duurder als een meteorb sorc, tenzij je nog wat fg hebt zul je die niet uit de grond kunnen stampen met niets :)
- Met de voorgestelde sorc kun je hell aan dus dat is geen probleem
- Dat zal je niet lukken met een normal sorc voor Dclone heb je een hammerdin/java/lightsorc/bonenec etc voor nodig (als ze maar goed gemaakt zijn). Voor UT kun je het beste een zmiter maken want die is voor nog minder builds weggelegd :)

- Zo goed als iedereen van ons speelt ladder dus verstandig dat ook te doen, dat je eens in de xx maanden een ladderreset meemaakt maakt niet veel verschil :)
- Gear ben je dan niet kwijt je hebt dan alleen nog maar NL chars waar alles enorm goedkoop is (voortijdig verkopen van je spul kan je wat kapitaal voor de volgende ladder geven, zie d2jsp.org :)).

Verder stel ik voor je account hier te plaatsen zodra je die hebt aangemaakt en wat actieve mensen uit de playertable te adden. Dan zit je altijd goed namelijk, sowieso heb ik wel startgear voor een sorc :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
psychoclown schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:38:
[...]

Om even vlugjes je vragen te beantwoorden ;)

- Meteorb sorc is een zeer goede allrounder die zo'n beetje alles aan kan en niet duur is.
- Ja hammerdins zijn ernorm sterk maar wel veel duurder als een meteorb sorc, tenzij je nog wat fg hebt zul je die niet uit de grond kunnen stampen met niets :)
- Met de voorgestelde sorc kun je hell aan dus dat is geen probleem
- Dat zal je niet lukken met een normal sorc voor Dclone heb je een hammerdin/java/lightsorc/bonenec etc voor nodig (als ze maar goed gemaakt zijn). Voor UT kun je het beste een zmiter maken want die is voor nog minder builds weggelegd :)

- Zo goed als iedereen van ons speelt ladder dus verstandig dat ook te doen, dat je eens in de xx maanden een ladderreset meemaakt maakt niet veel verschil :)
- Gear ben je dan niet kwijt je hebt dan alleen nog maar NL chars waar alles enorm goedkoop is (voortijdig verkopen van je spul kan je wat kapitaal voor de volgende ladder geven, zie d2jsp.org :)).

Verder stel ik voor je account hier te plaatsen zodra je die hebt aangemaakt en wat actieve mensen uit de playertable te adden. Dan zit je altijd goed namelijk, sowieso heb ik wel startgear voor een sorc :)
Dank je voor de uitleg :) met een meteorb sorc bedoel je neem ik aan meteor en frozen orb? Hoe doe je dat dan met mobs die fire + cold immune zijn? En wat bedoel je met FG?

Snap ik het goed dat je met een ladder karakter , wat Nonladder is geworden, weer opnieuw een ladder karakter kan worden?

Ga zeker mijn acc hier neerzetten want samen spelen met actieve tweakers lijkt me ook wel erg leuk, en heb zoiezo een handje nodig in het begin. Ik ben nooit zo'n iemand geweest die alleen in gear interesse heeft, het sociale aspect van de game spreekt mij ook wel aan.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek24 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:52:
[...]

Dank je voor de uitleg :) met een meteorb sorc bedoel je neem ik aan meteor en frozen orb? Hoe doe je dat dan met mobs die fire + cold immune zijn? En wat bedoel je met FG?

Snap ik het goed dat je met een ladder karakter , wat Nonladder is geworden, weer opnieuw een ladder karakter kan worden?

Ga zeker mijn acc hier neerzetten want samen spelen met actieve tweakers lijkt me ook wel erg leuk, en heb zoiezo een handje nodig in het begin. Ik ben nooit zo'n iemand geweest die alleen in gear interesse heeft, het sociale aspect van de game spreekt mij ook wel aan.
Dat klopt, laat je merc pakken of je teleport er gewoon weg van, as simple as that :)
FG = forumgold van de site die ik ook gepost hebt: d2jsp.org een groot en populair tradeforum.

Nee dat is niet zo, eenmaal van ladder naar NL (met een reset) kan je diezelfde chars niet terug laten komen op de nieuwe ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:52:
[...]

als je ladder speelt add mij dan ook even! :D account = Gruttepier
Speel zelf ook meteorb, speelt echt lekker. Andariel en Mephi zijn easy en snel te solo-en. Met dia en Baal krijg je echt problemen. Voor de fire en cold immunes: Geef je merc lifesteal + een goed wapen en hij maakt er korte metten mee. Zelf heb ik nog 1 punt in static. (met + skills lvl 9 ofzo) helpt ook al veel: static x5, zitten ze ong op de helft van hp en laat je merc het afmaken. :)
Ik hoop je nog online tezien @ ladder. Speel zelf SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
gisteren 1 goeie meph run gehad :)

Viperskin 34 @
Ormus Robe + 3 Nova

just what i needed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:09:
gisteren 1 goeie meph run gehad :)

Viperskin 34 @
Ormus Robe + 3 Nova

just what i needed :p
Lekker dus ;)

Had je trouwens gezien dat ik je 30fg had gezonden?
Nog steeds geen geschikte 35fcr 40+ (excep/elite) pala spirit gevonden voor een normale prijs.
Gezien ik aankomende tijd minder tijd zal hebben ivm stage en vlak daarna 2 tentamens zal ik niet zoveel tijd hebben dat alsnog te regelen. Beste is dus er zelf even achteraan te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:22:
[...]

Lekker dus ;)

Had je trouwens gezien dat ik je 30fg had gezonden?
Nog steeds geen geschikte 35fcr 40+ (excep/elite) pala spirit gevonden voor een normale prijs.
Gezien ik aankomende tijd minder tijd zal hebben ivm stage en vlak daarna 2 tentamens zal ik niet zoveel tijd hebben dat alsnog te regelen. Beste is dus er zelf even achteraan te gaan :)
Ja super, kan ik ook meekijken hiervoor.
Gebruik je free time maar om mee te ut/ gamen :p

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil weer beginnen iemand zin om mij weer beetje spel in te werken, waar kan ik beste mee beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:40:
ik wil weer beginnen iemand zin om mij weer beetje spel in te werken, waar kan ik beste mee beginnen
Lees bovenstaande posts eens door, kan het wel blijven herhalen lijkt het.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:58:
[...]

Lees bovenstaande posts eens door, kan het wel blijven herhalen lijkt het.... :)
Uhmm, ja sorry ik ben niet zo handig met forums zit er niet zo vaak op, las wel altijd dit forum toen ik vroeger speelde maar nu dacht ik laat ik ook maar eens aanmelden, mijn account= Emielles dus als iemand mij kan wil en kan helpen zou relax zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, ik vind een ww barb op classic wel erg leuk. Kut, in CS gewoon doen he, wel normal, maar toch :D
Heb nu dus ook een bo/ww barb in de maak, als support voor die bitch die niet tegen cold immunes kan :)
En de bo is daar wel belangrijk, al het beetje extra leven wat je kan vinden daar is meegenomen. Damn, classic begint me te grijpen, geen overpowered troep, geen charms, annis die je krijgt door dupers, torches, enis, heerlijk. Een bo-barb wordt daar omarmd, zo ook een telesorc :)

The oldschool diablo feeling is back O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:06:
[...]

Uhmm, ja sorry ik ben niet zo handig met forums zit er niet zo vaak op, las wel altijd dit forum toen ik vroeger speelde maar nu dacht ik laat ik ook maar eens aanmelden, mijn account= Emielles dus als iemand mij kan wil en kan helpen zou relax zijn :)
Geen probleem maar als dus oa. mijn posts van boven die van jou had gelezen had je dit gezien:
Zal je later / vanavond even aan de playertable toevoegen (1e pagina).

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:09:
Goh, ik vind een ww barb op classic wel erg leuk. Kut, in CS gewoon doen he, wel normal, maar toch :D
Heb nu dus ook een bo/ww barb in de maak, als support voor die bitch die niet tegen cold immunes kan :)
En de bo is daar wel belangrijk, al het beetje extra leven wat je kan vinden daar is meegenomen. Damn, classic begint me te grijpen, geen overpowered troep, geen charms, annis die je krijgt door dupers, torches, enis, heerlijk. Een bo-barb wordt daar omarmd, zo ook een telesorc :)

I'm the only Bitch INHERE >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe zit het nou eigenlijk met mh, want kan die nog gebruikt worden, word je acc. dan geblokkeerd of zijn jullie er sowieso allemaal tegen. Ik had er eerst namelijk 1 die echt niet gevonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:43:
Maar hoe zit het nou eigenlijk met mh, want kan die nog gebruikt worden, word je acc. dan geblokkeerd of zijn jullie er sowieso allemaal tegen. Ik had er eerst namelijk 1 die echt niet gevonden was.
Warden staat aan en d2loader is samen met fcr/fhr/etc en oude cGuard versie sowieso een instant ban waard.
Zou me er dus niet aan wagen als je niks kwijt wilt raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bedankt allemaal voor de hulp en tips :) heb het spel nog niet binnen, ik hoop 'm morgen te hebben. account drop ik hier zsm :)

Wat is nu eigenlijk "The place to be" voor uniques en mooie items?

Ik laat nog van me horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo hoog mogelijke gebieden: dat kan vanaf act 1 al in "the pit" wat in de tamoe highlands ligt. Maar andy zelf, ancients tunnels (lost city act 2), maggot lair 3 (jaja, als je echt van zelfkastijding houdt), mephi, river of flame, chaos sanctuary met daarin diablo, world stone chamber 2 en 3 met daarna de throne en baal zelf.
En dan heb j enog shenk en eldritch, die vaak gerund worden omdat ze meteen bij een warp point zijn in act 5. Quick and easy. Pindle kan ook nog, maar daar heb je een quest voor nodig.

Zo, ik ben in act 4 hell classic. Gratis. Al heb ik nu wel wat gear gekocht, maar goed. Je moet wat om niet dood te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand voor mij rune van alle runequesten mij willen rushen tot hell of eventueel gratis :), niemand zin om mij te rushen heb ook nog een shako 103 in de aanbieding O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:03:
zou iemand voor mij rune van alle runequesten mij willen rushen tot hell of eventueel gratis :), niemand zin om mij te rushen heb ook nog een shako 103 in de aanbieding O-)
Al mensen uit de playertable geadd?
Meestal zijn er wel 1-2 mensen minimaal online.. kijk daar dus nou eerst even naar.
Als je me add kan ik je wel gratis even helpen met die quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyo, ik kan niet connecten! :(
Ben zsm weer terug :)
Traden op jsp gaat lekker! :D krijg het eindelijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:56:
Kyo, ik kan niet connecten! :(
Ben zsm weer terug :)
Traden op jsp gaat lekker! :D krijg het eindelijk door.
Zo'n vermoeden had ik al.. maar zeg het dan even via jsp of DM me hier dat scheelt wat spam :)
Wilde zo even serie kijken alleen toen ik dat zei was je al uit de game.. anders ga ik nu wel kijken help ik je daarna snel even..

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja, een heeeeel klein beetje spam maakt niet uit! :)

Back ontopic dan maar: Emielles, je speelt SCL neem ik aan? Add mij dan ook even (acc = Gruttepier), kan je nog wat opweg helpen met wat gear eventueel of met rushes inderdaad. (hell alleen niet, nm normal gewoon wel) En natuurlijk staan veel spelers altijd klaar om je even te helpen mits ze tijd hebben, zo ben ik zelf ook weer maandje geleden begonnen en draai nu weer aardig mee. :)
Als je geregeld online bent leer je vanzelf iederen kennen.

*edit*
Is goed kyo, zal je wel whisperen als ik er weer on kan. Temp ban zeker?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:09:
Goh, ik vind een ww barb op classic wel erg leuk.
....
Klinkt heel lekker Pheno! Misschien dat ik me er ook eens aan ga wagen....
Zal eens wat gaan speuren naar 'doable' builds.

De 2e "GoT-HC-for-fg" avond gisteren was, ondanks een paar hickups, best geslaagd. Toch weer wat fg's verdient en tegelijk een paar Gotters geleveled (Maldred, Don en Morph).
Bijzondere "openbaring" gehad van Don Holio hoe hij nu eigenlijk geblesseerd is geraakt :X . Dacht al dat rugbyers rare jongens waren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog hc gotters die een rush nodig hebben? Niet iedereen heeft zich op got.diablo forum geregged, dus ik vraag het hier ook maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Wacht vol ongeduld weer op de nieuwe SC UT :p

Ik heb nog een anni van doen.
Maar zou eens willen proberen deze zelf te verkrijgen.

De vraag is dan natuurlijk:
Kan mijn hamerman deze killen?

lvl 91 pala, max res, max block, 2.6k life, 11k dmg, prayer/insight merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk. Ik red het ook op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:55:
Wacht vol ongeduld weer op de nieuwe SC UT :p

Ik heb nog een anni van doen.
Maar zou eens willen proberen deze zelf te verkrijgen.

De vraag is dan natuurlijk:
Kan mijn hamerman deze killen?

lvl 91 pala, max res, max block, 2.6k life, 11k dmg, prayer/insight merc.
Makkelijk alleen moet je wel het geluk hebben dat je op een hot ip terecht weet te komen en Dclone op datzelfde ip ook daadwerkelijk gaat lopen binnen een redelijke tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
The hunt for the clone zal vanavond beginnen dan :p

ik geloof dat je niet mag rondlopen dan zeker, dus nie baal killen enz wss?

en em kan spawnen in act 1 of acht 5 of gewoon overal bij een boss ( zoals eldrich, diene blauwe smurf ( rakanstiu ofzo) )

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt. En doe niet zoals Paul, games om de 10 sec maken, dan heb je zeker een tempban op bnet aan je broek hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:37:
The hunt for the clone zal vanavond beginnen dan :p

ik geloof dat je niet mag rondlopen dan zeker, dus nie baal killen enz wss?

en em kan spawnen in act 1 of acht 5 of gewoon overal bij een boss ( zoals eldrich, diene blauwe smurf ( rakanstiu ofzo) )

De rest mag je wel killen als je bijv rakanishu of eld maar in leven houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
oki, eens een dclone hunt guide leze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:18:
Een makkelijk bereikbare target is die Creep die rondhangt bij de Rode Portal naar Arcane in Palace (Act2).
Zeer snel bereikbaar door via WP Arcane "terug" door de Rode Portal te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik zat zo eens te brainstormen.
Als ik mijn skelliemancer nou een Beast (lvl 9 fanaticism) geef, zou dat samen met een act2nm might merc geen massale dmg dealing skellies opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:18:
Staat in de vorige topic ook uitvoerig beschreven door mij :)
Misschien dat je daar wat aan hebt.
Ferreur schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:10:
Ik zat zo eens te brainstormen.
Als ik mijn skelliemancer nou een Beast (lvl 9 fanaticism) geef, zou dat samen met een act2nm might merc geen massale dmg dealing skellies opleveren?
Klopt, de dure variant van een skelliemancer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Hmm, Beast is achteraf misschien wel wat duur idd
Gelukkig is brainstormen gratis : )

Edit:
Oh ja, ik ben dus weer "Active".
Mijn nieuwe account (na de banwave van eind vorig jaar) is *ferror1

[ Voor 39% gewijzigd door Ferreur op 17-03-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferreur schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:29:

Edit:
Zal ik je vanavond weer even op active zetten met het nieuwe account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:21:
[...]

Staat in de vorige topic ook uitvoerig beschreven door mij :)
Misschien dat je daar wat aan hebt.

[...]

Klopt, de dure variant van een skelliemancer ;)
of een pride merc daarbij ;-)

Ik zou graag een faith ama maken met een pride might merc :)
fana, conc, might aura :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pheno79 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:44:
Dat klopt. En doe niet zoals Paul, games om de 10 sec maken, dan heb je zeker een tempban op bnet aan je broek hangen :P
bah heb pas temp ban na game nr 20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:55:
[...]

of een pride merc daarbij ;-)

Ik zou graag een faith ama maken met een pride might merc :)
fana, conc, might aura :p
Waarom geen iron golem gemaakt uit beast en dan zelf nog een ice bow? Veel auras (holy freeze er nog bij) en nog eens 25% kans op een forst nova on striking. Gegarandeerde gamedropper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:39:
[...]
Waarom geen iron golem gemaakt uit beast en dan zelf nog een ice bow? Veel auras (holy freeze er nog bij) en nog eens 25% kans op een forst nova on striking. Gegarandeerde gamedropper :D
Twee ladders geleden werd er nog veel massaler geduped dan nu en kosten HR's @ HC zo'n 1.5fg.
Mijn godly summoner had toen:
- een Pride Iron Golum
- zelf Beast
- Might Merc met Infinity (super-effectief bij CE)

Ik weet nog van een sessie waar Pheno's Uber-Happy Feet Kicker ondersteund door mijn 'Aura-Army' Hell Baal binnen ~4-5 sec plat had.

@BitchCrew: ik heb een Windforce Bowa met een Faith Merc. Sterke aanrader! Geen last van IM ook _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door tollo71 op 17-03-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Hm, join ik voor het eerst met mn bonemancer eens mn eerste pub zodat ik voorbij baal ben op hell. Meteen PK. Wat blijft het toch een leuk spel :P :w lvl 81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
aapelite schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:18:
Hm, join ik voor het eerst met mn bonemancer eens mn eerste pub zodat ik voorbij baal ben op hell. Meteen PK. Wat blijft het toch een leuk spel :P :w lvl 81
meteen?

je ziet ze toch hostile gaan, ik zou flee'en dan ze :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:46:
[...]

meteen?

Och het was ook dom van mezelf. :P Maar ik had niet eens gemerkt dat er een hostile declared werd. Sorc was weg terug en ik was dood. Ik was zelf pas net door de tp gekomen om te knokken. Dacht eigenlijk dat iemand die niet in de party het had gedaan eerst, want die hield ik in de gaten. En game ervoor speelde ik met dezelfde 2 mensen vs baal als nu. Dus was vrij lame :)

[ Voor 19% gewijzigd door aapelite op 17-03-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ferreur schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:29:

Edit:
Added, trouwens thanks voor meteen een jsp pm staat er uiteraard nu ook in :)
aapelite schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:18:
Ouch dat is zuur zeg, RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Pheno79 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:34:
Zijn er nog hc gotters die een rush nodig hebben? Niet iedereen heeft zich op got.diablo forum geregged, dus ik vraag het hier ook maar even.
Ik meld me bij deze! :p vorige keer met relatief weinig boosts lvl 81 gehaald,maar om nou weer zoveel tijd erin te moeten gaan steken :p

[ Voor 16% gewijzigd door aapelite op 17-03-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
aapelite schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:48:
[...]

Och het was ook dom van mezelf. :P Maar ik had niet eens gemerkt dat er een hostile declared werd. Sorc was weg terug en ik was dood. Ik was zelf pas net door de tp gekomen om te knokken. Dacht eigenlijk dat iemand die niet in de party het had gedaan eerst, want die hield ik in de gaten. En game ervoor speelde ik met dezelfde 2 mensen vs baal als nu. Dus was vrij lame :)
Wordt eens tijd dat hostile gaan langs 2 kant moet bevestigd worden ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
BitchCrew schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:46:
[...]

meteen?

Dat is het juist. Op hc zijn er veel peeps met hacks waardoor je ziet dat je gehostiled wordt en dat je eigelijk al 2 sec dood bent.

Enige manier om dat niet te hebben is zelf hacks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Of door geen pub games te joinen. Tot nu toe werkte het goed bij me om geen vertrouwen er in te hebben :P Point proven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Maldred schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:18:
[...]

Dat is het juist. Op hc zijn er veel peeps met hacks waardoor je ziet dat je gehostiled wordt en dat je eigelijk al 2 sec dood bent.

Enige manier om dat niet te hebben is zelf hacks gebruiken.
oh, das zuur, kan je die hun account niet teweten komen en ze doorspelen naar bnet?

Voor die reden speel ik geen hc meer (pk, dodelijke lag)
heb het ook niet lang gedaan (doodgaan door eigen schuld cava nog, door brute pech met tele'en of combinatie van factoren -> kannik mee leven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een dag niets gedaan maar dan ook echt helemaal niets :D
ge mf-ed en wat stuff gevonden maar niets noemenswaardig. Echt kut laatste tijd. :)

V*rdomme, weer een temp ban. Gakke kun je misschien spul oppakken of word dat hem niet? liggen wat runes enz. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aapelite schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:07:
[...]

Ik meld me bij deze! :p vorige keer met relatief weinig boosts lvl 81 gehaald,maar om nou weer zoveel tijd erin te moeten gaan steken :p
Had me even gewhispered, heb vanavond twee rushes gedaan van normal to hell act 5.
Morgen lukt me niet, misschien donderdag. Virjdag heb ik de hele dag vrij, dus dat moet wel lukken :)
Al moet ik nog een rugtas inpakken voor mijn vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Pheno79 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:58:
[...]

Had me even gewhispered, heb vanavond twee rushes gedaan van normal to hell act 5.
Morgen lukt me niet, misschien donderdag. Virjdag heb ik de hele dag vrij, dus dat moet wel lukken :)
Ik was toch aan het werk. Donderdagavond staat vooralsnog niet ingeplanned en vrijdag overdag heb ik hoe dan ook nog vrij staan en dat zal wel zo blijven. Tussendoor lvl ik zoveel mogelijk door alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:58:
[...]

Sorcees had moeite ons bij te houden, Pheno :+
Leuk duo: Hammer+Light-soso. Soso kan mooi de baddies in de hoekjes mollen waar je als Hammer niet lekker kan positioneren. Verder is het een hele aardige Boss-killer (Static FTW!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:35:
[...]

Sorcees had moeite ons bij te houden, Pheno :+
Leuk duo: Hammer+Light-soso. Soso kan mooi de baddies in de hoekjes mollen waar je als Hammer niet lekker kan positioneren. Verder is het een hele aardige Boss-killer (Static FTW!)
Het is grappig om iemand met veel mensen te rushen.
- Andy tp
- Maggot tp
- Viper tp
- Arcane tp
.. even wachten op duriel
- Travi tp
- Durance tp
- Cs tp

Ben je in een kleine 2 min in a5 ;)

Trouwens SCL vriendjes ik ga beginnen met craften en daar heb ik supplies voor nodig dus check igot > softcore :)

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 18-03-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Ik vond het anders nie grappig u door hell te rushen met die lag die ik had.

125FCR begon leuk, maar na 10 snelle tele's zat ik nog maar aan 10% FCR ofzo :)

Geen wireless gaming voor mij meer.
Maar na reboot leek het precies weg te zijn voor groot deel.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
is nen clean elemental skiller voor druid iets waard eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 09:02:
[...]

Het is grappig om iemand met veel mensen te rushen.
- Andy tp
- Maggot tp
- Viper tp
- Arcane tp
.. even wachten op duriel
- Travi tp
- Durance tp
- Cs tp

Ben je in een kleine 2 min in a5 ;)

Trouwens SCL vriendjes ik ga beginnen met craften en daar heb ik supplies voor nodig dus check igot > softcore :)
Als iemand al arcane doet heb je de jerhyn bug, dus moet al iemand richting palace gaan om tp in de eerste harem te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik vind het nog steeds jammer dat Blizzard geen pack released waardoor je D2 op hogere resolutie kan draaien (o.a. breedbeeld resoluties). Eigenlijk wil ik nog steeds een Diablo II remake ala Settlers II-remake. Diablo II blijft toch wel een juweeltje; ik denk niet dat DiabloIII hier aan kan tippen. Ik denk zelfs dat Diablo III een 'andere game' word. Helaas. Te gemoderniseerd. Diablo II was wat dat betreft voor ieder wat wils. Lekker in een party met vrienden de werelden doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:50:
[...]

als je sc bent, laat het ff weten, laatst nog nova gebouwd maar niet echt mijn ding. genoeg spullen over. Let me know!
sc ladder ben ik.

heb ondertussen al wa nuttige sorcs spullen.

viper 34 @
ormus robe + 3 nova ( dat was toch een teken voor mij ^^ )
shako
occulus
mages
lidless wall
1 soj
COH mage plate
spirit 34% FCR
Waterwalks
wizzie

Wat heb jij van nova gear.

men target is lvl 40 lightning skill ( lvl 40 nova, lightning masteries. :-) )

[ Voor 4% gewijzigd door BitchCrew op 18-03-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
RedHat schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:39:
Ik vind het nog steeds jammer dat Blizzard geen pack released waardoor je D2 op hogere resolutie kan draaien (o.a. breedbeeld resoluties). Eigenlijk wil ik nog steeds een Diablo II remake ala Settlers II-remake. Diablo II blijft toch wel een juweeltje; ik denk niet dat DiabloIII hier aan kan tippen. Ik denk zelfs dat Diablo III een 'andere game' word. Helaas. Te gemoderniseerd. Diablo II was wat dat betreft voor ieder wat wils. Lekker in een party met vrienden de werelden doorlopen.
Ik deel uw mening, ik vrees dat d III men ding niet gaat worden, D II ziet er mooi uit kwa wereld.( realistischer)
d 3 gaat iets future achtig zijn precies, met naar mijn mening rare kleuren :)

Het rare is over die breedbeeld.

op men lcd tv en men lapot krijg ik breedbeeld.
op men lcd krijg ik dat niet.
( dermee ik nu op men laptop speel :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knap dat je weet hoe de online gameplay in D3 gaat worden :P
Ik ga er vanuit dat er geen remake komt, iig niet nu D3 is aangekondigd. Ze hebben wel betere dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Probleem bij een zo snelle rush is dat ik niet altijd precies weet wat ik moet doen, en dat op en neer rennen, ook nog met nr 2 op de laptop, en weinig rush ervaring.

Maar een mooie belevenis, en weer een ervaring rijker, veel hulp en ondersteuning door de actieve HC spelers, echt een leuk groepje.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik had de tijd, dus dat het wat langzamer ging is niet zo boeiend :)
Meestal doe ik alle quests erbij, die moet ik met ferror nog een keer doen. Maar die rushde ik voor ik eten ging koken, dus dat moest wel even snel. Macje en laptop en later kwam mijn broer online die even ferror kon besturen. Op hell wel zo makkelijk, mocht er een verloren gewaande hydra bij de "safespot" van travi komen bv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:18:
[...]

Als iemand al arcane doet heb je de jerhyn bug, dus moet al iemand richting palace gaan om tp in de eerste harem te zetten :)
Klopt maar of je hebt geluk en je kan er net bij of je tped even in 10s naar de palace :)
Beetje voorbarig niet? Je kan er nog vrij weinig over zeggen namelijk ;)
BitchCrew schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Ik deel uw mening, ik vrees dat d III men ding niet gaat worden, D II ziet er mooi uit kwa wereld.( realistischer)
d 3 gaat iets future achtig zijn precies, met naar mijn mening rare kleuren :)

Het rare is over die breedbeeld.

op men lcd tv en men lapot krijg ik breedbeeld.
op men lcd krijg ik dat niet.
( dermee ik nu op men laptop speel :D )
Gewoon windowed spelen, dan heb je ook geen fps cap en ziet het er niet zo super opgerekt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:07:
[...]

Klopt maar of je hebt geluk en je kan er net bij of je tped even in 10s naar de palace :)

[...]

Beetje voorbarig niet? Je kan er nog vrij weinig over zeggen namelijk ;)

[...]

Gewoon windowed spelen, dan heb je ook geen fps cap en ziet het er niet zo super opgerekt uit :)
Op de mac is het sowieso niet gecapped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:07:
[...]

op een resolutie van 1920x1200 is windowed met 800x600 nou niet echt een vooruitgang :P schermpje word zo klein dat je constant buiten beeld bezig bent en niets meer aanklikbaar is :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:52:
[...]

op een resolutie van 1920x1200 is windowed met 800x600 nou niet echt een vooruitgang :P schermpje word zo klein dat je constant buiten beeld bezig bent en niets meer aanklikbaar is :D
Sinds ik windowed speel (dik jaar geleden) wil ik niet meer anders, resolutie 1680x1050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

heb je dan geen last van buiten het venster klikken, kan toch vrij dodelijk zijn op HC.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ben ik weer :) mijn account naam is rubenh1712 voor degene die interesse hebben. heb een paladin gemaakt en kan echt wel goed advies enzo gebruiken over de talents enzo..

Ik zie jullie online :) speel ladder / sc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Visgek24 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:06:
Ben ik weer :) mijn account naam is rubenh1712 voor degene die interesse hebben. heb een paladin gemaakt en kan echt wel goed advies enzo gebruiken over de talents enzo..

hello :p

Is pala je eerste char? heb je al stuff ervoor?

add me als je wilt :)

-> *SletZor

[ Voor 10% gewijzigd door BitchCrew op 18-03-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:42:
heb je dan geen last van buiten het venster klikken, kan toch vrij dodelijk zijn op HC.
Wen je wel aan al heb ik dat soms nog wel als ik met me sorc hard aan het tpen ben dan zit ik altijd bij het randje van het scherm. Verder speel ik geen hc dus dat scheelt ;)
Visgek24 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:06:

Zal je vanavond aan de playertable toevoegen (heb nog college tot half 6) add ondertussen al wat actieve mensen van sc (grut/vic/gakke/vraat/moi).

Wat voor pala ga je maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:51:
[...]
add ondertussen al wat actieve mensen van sc (SLETZOR/grut/vic/gakke/vraat/moi).
hehe,

windowed is echt niks voor mij, ik lig soms al serieus te knoeien met men toesten :)

per ongeluk inventory openen, dan de merc openen, is heel uw scherm weg
per ongeluk babbelen, soms naar windows, met verkeerde skills bezig zijn, een uur met uwe CTA te liggen hammeren voor je het door hebt :D

hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Dat met die toetsen klinkt zo bekend...
De alt en de windows-toets zitten veel te dicht naast elkaar : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet visgek al even geholpen. Had haast geen gear liggen maar heb hem een viper en wizzy gegeven. beter dan niets alvast. Hij maakt een hammer iirc :) Nouja hij had me ook al geadd dus.
Normal rush is al klaar op baal na maar hij is lvl 19 nu (trist en tombruns gedaan) ik dacht: als we hem in a5 hell krijgen kan hij vanavond mee naar UT? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:36:
Ik heb zonet visgek al even geholpen. Had haast geen gear liggen maar heb hem een viper en wizzy gegeven. beter dan niets alvast. Hij maakt een hammer iirc :) Nouja hij had me ook al geadd dus.
Normal rush is al klaar op baal na maar hij is lvl 19 nu (trist en tombruns gedaan) ik dacht: als we hem in a5 hell krijgen kan hij vanavond mee naar UT? :)
Als hij mij en de rest geadd heeft en hij staat voor 7 uur klaar in a5 hell dan kan die wat mij betreft wel mee.
Visgek registreer ook meteen even op het igot forum (zie TS).

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 18-03-2009 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Nou.. ben dus gebanned, schijnbaar :(

Was lekker aan het questen en ik wou een nieuwe game maken.. pats, temporarily restricted from the realm :(

Hoe kan dit nou? Ik heb geen bots of cheats, ik speel legaal, ik heb niets verkeerds gedaan :(

Hoe lang duurt zoiets? en is blizzard nog van plan hier wat aan te doen? want hier heb ik dus echt geen zin in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ferreur schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:13:
Dat met die toetsen klinkt zo bekend...
De alt en de windows-toets zitten veel te dicht naast elkaar : )
http://johnhaller.com/jh/useful_stuff/disable_windows_key/

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Inmiddels weer ge-unbanned, en ben nu lvl 25. klaar voor baalruns dus :) vanavond ga ik niet meer gamen, morgen ben ik weer van de partij , wss morgenavond ofzo.

Morgen ga ik voor lvl 40+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Pheno79 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:48:
[...]

Knap dat je weet hoe de online gameplay in D3 gaat worden :P
Ik ga er vanuit dat er geen remake komt, iig niet nu D3 is aangekondigd. Ze hebben wel betere dingen te doen.
Er is al héél veel bekend over Diablo III. En ik zei dat ik DENK dat Diablo III een hele andere game word. Dus het is niet knap dat ik weet hoe de online gameplay in D3 gaat worden omdat ik dat niet weet. Dat ik wat anders denk is een heel ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:19:
[...]

Er is al héél veel bekend over Diablo III. En ik zei dat ik DENK dat Diablo III een hele andere game word. Dus het is niet knap dat ik weet hoe de online gameplay in D3 gaat worden omdat ik dat niet weet. Dat ik wat anders denk is een heel ander verhaal :P
Eigenlijk is er maar heel weinig bekend van D3, tuurlijk verteld Bashiok af en toe wat meer maar je weet niks van de resterende characters, niks van de acts, niks van het verhaal. Dat zijn toch niet bepaald kleinigheden vind ik zo :)
Dat kan ook best echter ben ik van mening dat je met de info die nu beschikbaar is nog niet een goed beeld zou kunnen scheppen van hoe de D3 online beleving zal zijn tov D2. Nja de rest hier kan beamen dat ik een redelijk tot zeer fanatiek D2speler ben die er ook aardig wat vanaf weet en ook kunnen ze vertellen hoe ik op dit moment speel. Ik kan je vertellen dat dat wel hééél anders is dan hoe ik vroeger speelde. Hele tijd terug af en toe untwinked party's gemaakt met gotters wat zeer vermakelijk was en die speelstijl zie ik nu totaal niet bij mezelf terug. Echter vergeet men dat die teamplay eigenlijk zo belangrijk was met D2. Dat de graphics, characters en skills dan (gedeeltelijk) anders zijn maakt het nog geen andere game, D3 is juist gericht op meer gameplay, zoals we steeds blijven horen, wat D2 in het begin ook was. Wie weet worden er nog wel builds uitgevonden waardoor solo gameplay mogelijk is maarja dat is precies wat ik probeer te zeggen: koffie dik kijken (met een draai door je eigen mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Gameplay is alles, grafics is mooi meegenomen maar kan niet echt lang boeien.
Het spel moet uitdagingen hebben, builds verzinnen, naspelen, items verzamelen, craften, gokken, enz,
En dat heeft D2/LoD in hoge mate, nog niet in andere games terug gezien, ook niet in WoW of GW.
Ik heb zelfs Hellgate London gekocht op de dag dat het uitkwam, maar dat was het ook niet.
We wachten af en blijven optimistisch.
En de HC mode ben ik in deze uitvoering nog niet veel tegen gekomen, en is echt wel een uitdaging.

[ Voor 10% gewijzigd door sorcees op 19-03-2009 01:20 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 01:18:
Gameplay is alles, grafics is mooi meegenomen maar kan niet echt lang boeien.
Het spel moet uitdagingen hebben, builds verzinnen, naspelen, items verzamelen, craften, gokken, enz,
En dat heeft D2/LoD in hoge mate, nog niet in andere games terug gezien, ook niet in WoW of GW.
Ik heb zelfs Hellgate London gekocht op de dag dat het uitkwam, maar dat was het ook niet.
We wachten af en blijven optimistisch.
En de HC mode ben ik in deze uitvoering nog niet veel tegen gekomen, en is echt wel een uitdaging.
Wat dat betreft houd ik wel van graphics, al zou je dat niet van mij zeggen want ik speel (vrijwel) nooit spellen met dikke graphics. Komt veelal ook door mijn fps-achtergrond, hoog niveau lekker als normaal met minimaal 100+fps zodat het optimaal aankomt op mijn skills.. mooie tijden ;)
Anyways er zijn best wat games die mijn concentratie hebben opgeëist de laatste jaren waarbij m.n de CoD serie maar ook een (imo) geduchte tegenstander van D2, namelijk TQ. De verslavingsfactor ligt iets lager zeker als je de itemdatabases vergelijkt zie je dat die van TQ het nog iets slechter doet als D2 (waarbij ook sowieso de sets the underdogs zijn maar waar vooral de rares/crafts goddelijk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:19:
[...]

Heel veel kleine dingetjes, ik lees ook alles hoor :) Maar er wordt met geen woord gerept over online gameplay. Ja, dat ze het weer teambased willen houden, dus ik denk dat er een cameo van enigma er wel inzit, maar dan als een unique quilted armor met +1 to telekinesis :D

Kortom, de oskills zullen er wel uit zijn (aannname) want dat is party-verneukend. Dus als je vroeger veel solo'de, ja, dan wordt de game anders. Dat is het enige wat echt bekend mag worden verondersteld.

Maar als ik kijk naar classic (wat ik nu een weekje intensief speel): men, oldschool partyplay is back. Alleen op nightmare niet, maar goed. De rest is gewoon prima.

Maar we gaan het zien. Er is een apart topic over D3, dus daar kunnen we verder kwijlen over dat spel. Can't wait. Ik ga iig zorgen dat ik op een bestellijst sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Visgek24 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:25:
Inmiddels weer ge-unbanned, en ben nu lvl 25. klaar voor baalruns dus :) vanavond ga ik niet meer gamen, morgen ben ik weer van de partij , wss morgenavond ofzo.

Morgen ga ik voor lvl 40+ :)
ben vanaaf rond 18:30 wss wel eff online om rushes uit te delen als het nodig is :) blijf wss niet hangen tot de ut (srry ;( ) maar zal mss wel zo af en toe eff langskomen ;) als iemand mn hammer wil misbruiken voor UT; gewoon doen hoor :P dan komt ie mss ooit nog eens op lvl 93 :z
ga iig eff zorgen voor +2 GP's, want dat moet natuurlijk ook gebeuren ;)

classic is idd gewoon oldscool party; maar dan moet je wel uitkijken dat je METEEN de TP pakt, want anders is het al te crowded (uitgaande van dia-runs that is) en dat doet au bij de meeste chars :X

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Wie ging een assa maken van SC ladder ( iemand zei dat gisteren)

toeval is dak vanmorgend Bartucs heb gevonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
Ik meld me ook hier maar eens, sinds een maand of 2 weer Diablo 2 LOD speler :)

Momenteel in mijn bezit:
Lvl 90 hamadin
Lvl 80 Cold Sorc
Lvl 82 Javazon

Acc naam is Ezechiel007

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ezechiel schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:30:
Ik meld me ook hier maar eens, sinds een maand of 2 weer Diablo 2 LOD speler :)

Momenteel in mijn bezit:
Lvl 90 hamadin
Lvl 80 Cold Sorc
Lvl 82 Javazon

Acc naam is Ezechiel007
Add maar wat actieve lui uit de playertable, altijd wel bereid te helpen met bijna alles :)
Wel even handig om te weten wat jij speelt want dan kan ik je in de playertable opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
psychoclown schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:35:
[...]

Add maar wat actieve lui uit de playertable, altijd wel bereid te helpen met bijna alles :)
Wel even handig om te weten wat jij speelt want dan kan ik je in de playertable opnemen.
Ho, sorry, vergeten er bij te zetten :P

Ik speel SCL. Zal wanneer ik weer online ben even een paar actieve mensen toevoegen.

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@psychoclown
zou je in de lijst "tollohc" in "tollo-hc" kunnen veranderen ? :P kwam gister avond na overleg met tollo er achter waarom ik um nooit online zag :o (hm beetje raar dat ik het vraag maar och voorkomt meer miscommunicatie misschien :P)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
daves2hd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:03:
@psychoclown
zou je in de lijst "tollohc" in "tollo-hc" kunnen veranderen ? :P kwam gister avond na overleg met tollo er achter waarom ik um nooit online zag :o (hm beetje raar dat ik het vraag maar och voorkomt meer miscommunicatie misschien :P)
Argghhhh..... daar gaat mijn anonimiteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:03:
@psychoclown
Zal ik even veranderen, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil het eens hebben over die act III mercenaries die ik toenemende mate zie bij de hammerdins en dan ice met phoenix en nog wat weet iemand hier meer over wil er misschien ook een nemen.. aangezien ik wel wat lifeleech kan gebruiken hoewel ik hammerdin ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jij krijgt geen lifeleech van die aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:12:
jij krijgt geen lifeleech van die aura.
da sucks wel dan :)

nja die manne sterver nie van IM da is het dan denkik.

Hoe komen die dan aan hun mana, das mijn vraag ze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:19:
ik wil het eens hebben over die act III mercenaries die ik toenemende mate zie bij de hammerdins en dan ice met phoenix en nog wat weet iemand hier meer over wil er misschien ook een nemen.. aangezien ik wel wat lifeleech kan gebruiken hoewel ik hammerdin ben
Dat zijn de csdins die vooral veel cs runs doen. Kan verder prima om reguliere dingen te doen maar je mist wel de insight :)
BitchCrew schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:54:
[...]

da sucks wel dan :)

nja die manne sterver nie van IM da is het dan denkik.

Hoe komen die dan aan hun mana, das mijn vraag ze :p
Dat komt omdat redemption een aura is die alleen op de eigen char werkt of in dit geval alleen de merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
nja ma hoe komen die dan aan hun mana.
wizzie en 2 soj ipv hoto en 1 frc ring + soj ?

want is veel manaburn daar.

Ik haat IM knights :p
zelf op normal kille die men merc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:46:
nja ma hoe komen die dan aan hun mana.
wizzie en 2 soj ipv hoto en 1 frc ring + soj ?

want is veel manaburn daar.

Ik haat IM knights :p
zelf op normal kille die men merc :p
Sowieso hebben die 2 sojs (hoto+35fcr spirit+10fcr craft amu) en af en toe ff switchen naar redemption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Manaburn? Die storm-dingen zijn altijd al dood voor ze kunnen schieten naar me. Nooit last van?

Vicariously I live while the whole world dies

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.