Om even vlugjes je vragen te beantwoordenVisgek24 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:09:
Hallo allen!
a.s dinsdag krijg ik als het goed is mijn Diablo 2 + expansie, heb het een jaar of 2 geleden wel veel gespeeld maar sindsdien niet meer. nu lees ik allemaal dingen over een nieuwe patch die erg veel veranderd heeft, en dat de bosses veel minder droppen. Nou vind ik dat niet zo'n probleem , maar ik weet nu ook niet meer welke classes goed zijn en welke builds er vaak gebruikt worden.
Als je nu een beginnend karakter zou maken, wat is dan een goede keuze? ik dacht zelf aan een paladin met van die rondvliegende hamertjes, maar ik weet niet of die nu nog goed zijn? of mischien een sorceres met frozen orb? het is wel de bedoeling dat ik met dat karakter gewoon lekker ga gamen, maar wil er natuurlijk ook bossruns mee doen op nightmare en hell, en mischien zelfs die nieuwe bosses proberen (waarvoor je die charms enzo moet verzamelen), zijn die uberhaupt te solo'en? En met welke class dan wel?
Nog een vraagje, wat is het beste om te doen.. ladder karakter maken of nonladder? op nonladder krijg je wel minder runewords enzo, maar was het niet zo dat een ladder char gereset wordt en dat je dan alle gear kwijt was?
Alvast bedankt.
- Meteorb sorc is een zeer goede allrounder die zo'n beetje alles aan kan en niet duur is.
- Ja hammerdins zijn ernorm sterk maar wel veel duurder als een meteorb sorc, tenzij je nog wat fg hebt zul je die niet uit de grond kunnen stampen met niets
- Met de voorgestelde sorc kun je hell aan dus dat is geen probleem
- Dat zal je niet lukken met een normal sorc voor Dclone heb je een hammerdin/java/lightsorc/bonenec etc voor nodig (als ze maar goed gemaakt zijn). Voor UT kun je het beste een zmiter maken want die is voor nog minder builds weggelegd
- Zo goed als iedereen van ons speelt ladder dus verstandig dat ook te doen, dat je eens in de xx maanden een ladderreset meemaakt maakt niet veel verschil
- Gear ben je dan niet kwijt je hebt dan alleen nog maar NL chars waar alles enorm goedkoop is (voortijdig verkopen van je spul kan je wat kapitaal voor de volgende ladder geven, zie d2jsp.org
Verder stel ik voor je account hier te plaatsen zodra je die hebt aangemaakt en wat actieve mensen uit de playertable te adden. Dan zit je altijd goed namelijk, sowieso heb ik wel startgear voor een sorc
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream