WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ja daar kun je een aardige beginnersgear voor bijeen kopen. Shako is bijvoorbeeld nog maar 1 of 2 forumgold ofzo als je hem niet met perfecte stats wil.psychoclown schreef op zondag 01 maart 2009 @ 23:21:
[...]
Dat lukt wel hoor en anders zijn er wel mensen met wat minor stuff.
Vicariously I live while the whole world dies
Mjah, misschien moeten we inderdaad ook maar eens als we allebei online zijn en iets meer dan een uurtje hebben gewoon UT sessies gaan doen. Levert toch een zooi forumgold voor de leechers op, plus een torch die we weer kunnen slijten. Moet wel eerst ff die hammerdin afkomen, maar dat lukt prolly morgen alpsychoclown schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:31:
[...]
Precies dat heb ik altijd al gezegd
Maar een craft amu 2pala 10fcr 15+@ is ook een zeer nette optie al moet dat natuurlijk niet te duur zijn...
Al is dat een kwestie van veel UT sessies doen dan tik je vanzelf ook wel binnen
Shako <139 2-3fg | Occu 1fg | WTs <45 ~2-3fg | Tal amu 2-3fg | Tal Armor 3-5fg | Tal Belt 1-2fgVicarious schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:10:
[...]
Ja daar kun je een aardige beginnersgear voor bijeen kopen. Shako is bijvoorbeeld nog maar 1 of 2 forumgold ofzo als je hem niet met perfecte stats wil.
Hij kan zijn gear helemaal compleet maken op die manier
Heb nog wel een tal belt voor je, mss een occu en gloves denk ik.
Ja zoals ik op msn had gezegd, is zeer goed te doen namelijkVicarious schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:12:
[...]
Mjah, misschien moeten we inderdaad ook maar eens als we allebei online zijn en iets meer dan een uurtje hebben gewoon UT sessies gaan doen. Levert toch een zooi forumgold voor de leechers op, plus een torch die we weer kunnen slijten. Moet wel eerst ff die hammerdin afkomen, maar dat lukt prolly morgen al
35fcr shield gemaakt, helaas was het basis shield niet echt super.
Me eerste bk3 ring ooit gevonden bij andy hell.
Inmiddels lvl 78.
Heb al een bod van 60 fg voor me perfect arach
dat is netjes segDarkY schreef op maandag 02 maart 2009 @ 07:22:
gister toch een vrij productieve dia dag.
35fcr shield gemaakt, helaas was het basis shield niet echt super.
Me eerste bk3 ring ooit gevonden bij andy hell.
Inmiddels lvl 78.
Heb al een bod van 60 fg voor me perfect arach
heb ook best productief geweest dit weekend
torch getrade ( thx kyo )
cta gemaakt ( 6 bo )
Chains of honer voor merc
Insight voor merc
Skills zijn maxed nu ( 11k hammer dmg ) ( bh lvl 38, rest is 36 )
nu maar wat points in holy shield steken wat over is.
Alleen de restistance krijg ik niet volledig maxed.
Kan baal en dia solo doen.
alleen die knights doen wel pijn hoor
nu nog een anarch, 10%fcr ring en een spirit shield zoeken
men merc sterf soms nog en heeft me al bakken res gekost.
lvl 82 atm
zit je ook op hc of?BitchCrew schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:22:
[...]
dat is netjes seg
heb ook best productief geweest dit weekend
torch getrade ( thx kyo )
cta gemaakt ( 6 bo )
Chains of honer voor merc
Insight voor merc
Skills zijn maxed nu ( 11k hammer dmg ) ( bh lvl 38, rest is 36 )
nu maar wat points in holy shield steken wat over is.
Alleen de restistance krijg ik niet volledig maxed.
Kan baal en dia solo doen.
alleen die knights doen wel pijn hoor
nu nog een anarch, 10%fcr ring en een spirit shield zoeken
men merc sterf soms nog en heeft me al bakken res gekost.
lvl 82 atm
Wel vet he, een 6 bo wapen. Dat had ik het vorige seizoen ook met me eerste poging.
Ik heb nog lang geen 11k dmg. Nog beetje te laag lvl (78).
Moet de hammer skill nog maxen, en daarna alles voor holy shield.
Inmiddels heb ik na een BO volgens mij 9k dmg (heb 2/4/x bo wapen).
Ik heb de resist ook nog niet max, zit er 9 vanaf ongeveer. Maar met het verkopen van de arach kan ik vast wel een mara krijgen
[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 02-03-2009 12:05 ]
Verwijderd
Ik ga weer wat dia runnen
Alleen Darky is HCL dus daar ligt de prijs wel iets hoger neem ik aanVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:37:
occu heb ik wel... moet je ff vragen dus. arach 60fg zou ik meteen verkopen, ga je niet veel meer voor krijgen. khad met geluk er vorige keer eentje voor 60fg verkocht en meteen erna een voor 40fg gekocht. maar meer als 60 krijg je zeker niet
.
Ik ga weer wat dia runnen.
Verwijderd
aaaah ;x dat wist ik niet :x.psychoclown schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:19:
[...]
Alleen Darky is HCL dus daar ligt de prijs wel iets hoger neem ik aan
Verwijderd
Alleen scl, hc was niets voor mij. Daar ben ik een beetje het plezier verloren toen weer een char dood ging op lvl 80tollo71 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:26:
Heeej Blom, welkom terug! Alleen SC of later ook weer HC?
En ook welkom weer, Margootje
geeft niet hoor
Maar ik had al een search gedaan voordat ik hem in de verkoop had gedaan.
Ook op HC lijkt 60 fg de normale prijs te zijn. Kwam iig geen hogere bedragen tegen.
Ik laat de post nog ruim een uur open (zit toch op werk)
net 70fg ontvangen voor arach, moet makkelijk mara's opleveren
en ja hoor 25 mara erbij en dia dropt net arky +2 167%ed
[ Voor 12% gewijzigd door pstalman op 02-03-2009 17:36 ]
geen hc voor mij
4x Rollen leverde me 2x 35fcr 110mana 6/7abs
Verwijderd
mijn vlucht was gecancelled. een (electronisch) defectje in het vliegtuig. wil je niet in zitten lijkt me
Dus overnacht in een luxe hotel.. heh, en de volgende ochtend mijn vlucht gepakt.
Nu nog een beetje bijkomen (soort van jetlag) maar nu heb ik even zin om te diablo-en. Iemand die vanavond ubertrist doet? ben lvl 44
ingame name: weaseltje
Daarvoor heb ik de playertable het leven in geroepen, add even wat actieve mensen van de mode die je speelt en het moet wel goed komenVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:12:
en ik ben er weer...
mijn vlucht was gecancelled. een (electronisch) defectje in het vliegtuig. wil je niet in zitten lijkt me.
Dus overnacht in een luxe hotel.. heh, en de volgende ochtend mijn vlucht gepakt.
Nu nog een beetje bijkomen (soort van jetlag) maar nu heb ik even zin om te diablo-en. Iemand die vanavond ubertrist doet? ben lvl 44
turkisch airlines toevallig?Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:12:
en ik ben er weer...
mijn vlucht was gecancelled. een (electronisch) defectje in het vliegtuig. wil je niet in zitten lijkt me.
wat ik herinner is dat je HCL speelt, dus heb je niks aan mij
Ken je het gotdiablo forum? Staat ook in de OP. Daar hebben ze een speciaal deel om UT dates af te spreken. Het gaat wat moeizaam, maar misschien zetten ze vanavond nog wel ff wat op touw in combinatie met leechers van D2jsp.Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:12:
en ik ben er weer...
Mijn vraag: wat speelt het leukst en het vlotst? Je mag aannemen dat ik fully twinked zal spelen, maar ik wil eveneens comfortabel zitten terwijl ik stilletjes mijn weg baan door normal en nightmare waarbij mijn level te laag is om alle gewenste items te kunnen dragen.
Momenteel lvl18 in act1 normal op /players 8, het gaat lekker met veel ruby's en saphires in mijn helm en armor, en enkele topaz's en skulls in mijn longbow. Ik heb echter het idee dat die gear het niet zal halen tot nightmare.
[ Voor 10% gewijzigd door RuddyMysterious op 03-03-2009 18:28 ]
neem een low level boogje, ben jij nou SCL of doe je open/singleplayer?DevilsProphet schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:27:
Ik ben net begonnen aan een Bowzon, maar ik heb geen idee welke build ik zou maken. Een strafer? Een Multi'r? Ik heb al wat builds gelezen op diii.net forum, maar ik zie nergens een rode draad. Het hangt blijkbaar nogal af van persoonlijke voorkeur, ja?
Mijn vraag: wat speelt het leukst en het vlotst? Je mag aannemen dat ik fully twinked zal spelen, maar ik wil eveneens comfortabel zitten terwijl ik stilletjes mijn weg baan door normal en nightmare waarbij mijn level te laag is om alle gewenste items te kunnen dragen.
Momenteel lvl18 in act1 normal op /players 8, het gaat lekker met veel ruby's en saphires in mijn helm en armor, en enkele topaz's en skulls in mijn longbow. Ik heb echter het idee dat die gear het niet zal halen tot nightmare.
Raven Claw is erg goed ervoor
neem daarbij The Hand of Broc, of nog beter, bloodfist gloves
Twitchthroe armor
Nightsmoke belt (req lvl 20)
Face of Horror (req lvl 20) voor de chance to flee
2x angelic ring + angelic amu geven leuke AR bonus en 75 life
set bonusses zijn ook wel leuk
Death's gloves en belt geven CbF PLR75% + 15@ 30ias set bonus
Clewclag gloves geven Slows Target by 25% Knockback
Hsarus Belt + boots geven nog meer AR set bonus
Full Iratha geeft heerlijker resists
[ Voor 19% gewijzigd door Dalyxia op 03-03-2009 20:47 ]
Momenteel gebruik ik cleglaws gloves (idd leuk voor knockback) en vidala's boots voor 30FRW. Bedankt voor de andere gear opties.
Ik heb ook enkele unique bows liggen, maar een short war bow met 5 ptopaz en pemeralds doet meer dmg, en de bonussen van normal uniques zijn niet zo denderend.
Anyway, vanaf lvl31 kan ik riphook gebruiken, die heeft nog vrij deftige specs.
Ook had ik graag geweten wat de leukste speelstijl is: strafe of multiple arrows? Of een combo van beiden? En hoe moet ik immunities aanpakken? Ik heb m'avina's set zien opduiken in sets en blijkbaar krijg je met de full set een vrij leuke bonus van elemental dmg, wat leuk is om phys immunes neer te krijgen. Ik ben er nog lang niet uit.
tja, mavina is high level, daar ben je nog lang niet, mijn suggesties zijn ook puur op normal difficultyDevilsProphet schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:02:
Ik speel singleplayer, ja.
Momenteel gebruik ik cleglaws gloves (idd leuk voor knockback) en vidala's boots voor 30FRW.
Ik heb ook enkele unique bows liggen, maar een short war bow met 5 ptopaz en pemeralds doet meer dmg, en de bonussen van normal uniques zijn niet zo denderend.
Anyway, vanaf lvl31 kan ik riphook gebruiken, die heeft nog vrij deftige specs.
Ook had ik graag geweten wat de leukste speelstijl is: strafe of multiple arrows? Of een combo van beiden? En hoe moet ik immunities aanpakken? Ik heb m'avina's set zien opduiken in sets en blijkbaar krijg je met de full set een vrij leuke bonus van elemental dmg, wat leuk is om phys immunes neer te krijgen. Ik ben er nog lang niet uit.
combinatie die heel lekker werkt gok ik: Ravenclaw
ias bp's voor Ravencla Long Bow (normal attack)
9 % 20 % 37 % 63 % 105 % 200 %
alleen met twichtroe armor kom je dus op 20%, hoef je niet eens bloodfist voor ias te hebben
Raven Claw
Twichtroe
angelic amu
2x angelic ring
Hsarus belt
Hsaurs boots
Iratha's helm heeft leuke 30% LR 30% FR
willekeurige gloves, bloodfist, hand of broc, cleglaws is misschien nog wel het best met knockback
op deze manier heb je een enorme bult Attack Rating, veel hits, explosive arrows lekkere life, al kom je wel wat damage te kort zo, das nog een vraagteken bij mij
verder vind ik Skystrike beter als riphook, door de 250 li damage die skystrike geeft heb je enorme hoeveelheid damage, maar voor groepen is ravenclaw dan nog steeds leuker, of de betere versie kuko shakaku (lvl 33 req)
[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 03-03-2009 21:26 ]
Ik vraag me af of ik wel de killingspeed haal van mijn 5 socket bow met 200 elemental dmg (perfect gems), aangezien ik altijd /players 8 speel (ik moet het mezelf een beetje moeilijk maken, anders is fully twinked spelen veel te saai
http://forums.battle.net/...icId=15443288961&sid=3000
Zal het weer twee jaar duren? Een shared stash zie ik iig wel zitten, ook de hostile systeem anders. Maar de rest is utter bullshit:
- immunes weg -> waarom? Nog makkelijker maken?
- martial arts sterker maken _> wtf? Snelste char ingame als je die goed geared. Meer control dan een smiter en freaking fast.
- eni nerfen? Lol. Dan kapt de halve community.
- hammerdins nerfen. Zie eni.
Wat ik nog graag zou zien is een multiloader optie, dus legal meerdere instanties draaien. 3 pcs is wat overdreven om te draaien, maar als het op een legale manier zou kunnen dan 3x mac
Voor de rest laat het aub zo, het is 10 jaar oud, alsof je nog nieuwe mensen trekt met een patch. Weer een nieuw event erbij is leuk voor 10 dagen, daarna is het ook weer saai.
Verwijderd
nou nou, niet overdrijven met martial arts. Smiter killed nog steeds sneller als mijn kicksin, en ik heb echt geen kut spul. En inderdaad teleport van eni weg halen en hammerdins nerfe is crap. Geen ut lvling meer en geen normale baal runs. Wie gaat er nu 15 runs achter elkaar rennen.Pheno79 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:41:
1.13 wishlist, vanuit onze grote forumadmin op bliz gestart:
http://forums.battle.net/...icId=15443288961&sid=3000
Zal het weer twee jaar duren? Een shared stash zie ik iig wel zitten, ook de hostile systeem anders. Maar de rest is utter bullshit:
- immunes weg -> waarom? Nog makkelijker maken?
- martial arts sterker maken _> wtf? Snelste char ingame als je die goed geared. Meer control dan een smiter en freaking fast.
- eni nerfen? Lol. Dan kapt de halve community.
- hammerdins nerfen. Zie eni.
Wat ik nog graag zou zien is een multiloader optie, dus legal meerdere instanties draaien. 3 pcs is wat overdreven om te draaien, maar als het op een legale manier zou kunnen dan 3x mac
Voor de rest laat het aub zo, het is 10 jaar oud, alsof je nog nieuwe mensen trekt met een patch. Weer een nieuw event erbij is leuk voor 10 dagen, daarna is het ook weer saai.
En dan nog, kicksin is allround, een smiter gaat dood in cs door IM, een kicksin met blade fury zeeft daar ook zo doorheen
Dus martial arts slecht zoals zij daar zeggen? No way.
xp bug in throne is volgens mij al gefixed
ook willen een heleboel de essentie van D2 veranderen, namelijk dat het in je eentje gespeeld kan worden, loopt er eentje te roepen dat er meer "WoW" feeling in moet ala teamplay, echt, laat die lui dan lekker WoW gaan spelen
haha ja ben ik het helemaal mee eens dal...Dalyxia schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 23:24:
sommige lui daar hebben ecth geen idee wat de consequenties zijn van bepaalde veranderingen he, enigma zonder teleport? hahahaha, dan is het over en sluiten met D2, 50% van de spelers houdt er dan mee op
xp bug in throne is volgens mij al gefixed
ook willen een heleboel de essentie van D2 veranderen, namelijk dat het in je eentje gespeeld kan worden, loopt er eentje te roepen dat er meer "WoW" feeling in moet ala teamplay, echt, laat die lui dan lekker WoW gaan spelen
Van die WoW mietjes die vroeger ook eens een keer D2 hebben gespeeld.. bemoei je met je eigen meuk zou ik zeggen

Verder vind ik teamplay zelf ook leuker, maar ik vind niet dat je single players daarmee moet straffen. Ze moeten juist het spelen in teamverband belonen/de moeite waard maken. Bepaalde systemen die voor D3 bedacht zijn, zoals per speler een aparte drop die hij te zien krijgt, kunnen daar zeker bij helpen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Niet dat ik weet, sowieso niet voor bnet.FragNeck schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:56:
Is er voor D2 een MOD verkrijgbaar waardoor de graphics er beter uit gaan zien?
Maar who cares it's all about the gameplay
Speel windowed en het scheelt al veel, speel full screen en het is enorm uitgerekt + fps cap (behalve als je op een Mac speelt).
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 04-03-2009 15:07 ]
hoe speel ik windowed?psychoclown schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:06:
[...]
Niet dat ik weet, sowieso niet voor bnet.
Maar who cares it's all about the gameplay
Speel windowed en het scheelt al veel, speel full screen en het is enorm uitgerekt + fps cap (behalve als je op een Mac speelt).
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
door -w in de snelkoppeling toe te voegen
"C:\Program Files\Diablo 2\diablo2.exe" -w
dat zou moeten werken
thanx, werktFrunz schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:42:
[...]
door -w in de snelkoppeling toe te voegen
"C:\Program Files\Diablo 2\diablo2.exe" -w
dat zou moeten werken
net nog een leuk pakketje gekocht, hoop dat ik er wat op kan verdienen
Hoto 32
Shako 130 pt
Seraph
Arach
WT 34
Torch 14/10
totaal voor 25 gekocht
Zal je even op weg helpen dan heb je meteen een idee wat voor winst je kan verwachtenMad-Matt schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:57:
[...]
thanx, werkt
Hoto 32 ~ 12fg
Shako 130 pt ~ 3fg
Seraph ~ 1-2fg
Arach ~ 10-15fg
WT 34 ~ 1-2fg
Torch 14/10 ~ 13-15fg | Pala torch?
totaal voor 25 gekocht
is pala t iddpsychoclown schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:02:
[...]
Zal je even op weg helpen dan heb je meteen een idee wat voor winst je kan verwachten
Verwijderd
niet slecht shako, hoto, arach en torch moeten wel te sellen zijn. rest zou ik gewoon houden voor big sale of w8en tot iemand erom vraagt in topicMad-Matt schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:57:
[...]
thanx, werkt
Hoto 32
Shako 130 pt
Seraph
Arach
WT 34
Torch 14/10
totaal voor 25 gekocht

had al zo'n vermoeden, maar toch, ze mag nog steeds langs komenVicarious schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:51:
whahahahahahaha je bent genept. Dat is gewoon een model dat hij van Internet geplukt heeft
Verwijderd
remove teleport op eni: BESTE VOORSTEL OOIT
Alleen tovenaartjes moeten kunnen teleporteren!
Ik persoonlijk vind een baalRUN heerlijk, leuk voor de extra xp, leuke items onderweg en een beetje socializen. Beter dan al die bots: tp save, please no ondals, etc.
Edit: en ja, na ca 7 jaar lang diablo speelervaring heb ik nog nooit een eni gedragen. Is misschien ook deels te verklaren door geldproblemen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 23:11 ]
Nu tweemaal 3x3 en dus twee torches kwijt door dat kutgeintje.
Ja 2e keer PERFECT eerste keer pats.. disconnect en game poofedVerwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:00:
graag weer ontopic ^^. voor lekkere vrouwen zit je hier verkeerd.
hoe ging jullie UT?
Verwijderd
Vind het echt jammer, stabiele server is er niet meer echt bij
*Die hards kyo en vic! ;)*
Sessie 2 ging perfect gelukkig, weer 3 happy customersVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:27:
UT ging dus weer niet echt soepel?
Vind het echt jammer, stabiele server is er niet meer echt bij
*Die hards kyo en vic! ;)*
Druid 13 19 torch en weer wat fg erbij!
remove teleport slaat nergens op.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:05:
voorstellen 1.13:
remove teleport op eni: BESTE VOORSTEL OOIT
Alleen tovenaartjes moeten kunnen teleporteren!
Ik persoonlijk vind een baalRUN heerlijk, leuk voor de extra xp, leuke items onderweg en een beetje socializen. Beter dan al die bots: tp save, please no ondals, etc.
Edit: en ja, na ca 7 jaar lang diablo speelervaring heb ik nog nooit een eni gedragen. Is misschien ook deels te verklaren door geldproblemen![]()
Paar jaar terug zat men te zeuren dat je altijd een sorc nodig had voor MF runs. Nu is er een alternatief, is het weer niet goed.
Belangrijkste vind ik dat TPPK niet werkt. En een jewel/rune met fast cast rate zou ook wel leuk zijn.
Gister nog 9 CS runs gedaan, waarvan de laatste 2 met Pheno erbij.
Inmiddels lvl 83
Teleport van eni afschoppen zal weer 50% van de overgebleven d2 community kappen met spelen.DarkY schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:58:
[...]
remove teleport slaat nergens op.
Paar jaar terug zat men te zeuren dat je altijd een sorc nodig had voor MF runs. Nu is er een alternatief, is het weer niet goed.
Belangrijkste vind ik dat TPPK niet werkt. En een jewel/rune met fast cast rate zou ook wel leuk zijn.
Gister nog 9 CS runs gedaan, waarvan de laatste 2 met Pheno erbij.
Inmiddels lvl 83
Jewel met fcr zou TE overpowered zijn, hoef je niet eens meer de moeite te doen voor een goede samenstelling van gear. Eschuta + fcr jewel, griffon + fcr jewel, arach en spirit, zou er alleen maar voor zorgen dat je helemaal geen fcr ringen meer nodig zou hebben.
Ben wel benieuwd of ze dan ook meteen weer een ladder reset gaan doen
Na de reset is het niets meer waard.
Cititzen of Ladonia
Heb er al iets van een 8 unid verkocht, daaronder zatten een pala, 2 soso, perf druid, hoge druid en hoge trap --> allemaal meer dan dat het waard was. Was jammer, maar heb er dus zelf ook al een paar ge'iden, daaronder zaten ook 2 soso, pala 20/11, 2 crap ama. Dus opzich redelijk veel leuke torches.
Laatste die ik heb ge'id --> pala 20/19. Nice
Ligt er aan wat je bodemprijzen vindt. Soms zeggen ja kei cheap, terwijl het eigenlijk gewone prijzen zijn of gewoon weg duurdersorcees schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:12:
Volgens mij zit er een ladder reset aan te komen, veel spelers verkopen nu packs met redelijke spullen voor bodemprijzen (HC), ik denk dat ze hun mules aan het legen zijn en alles via fg veiligstellen.
[ Voor 39% gewijzigd door Maldred op 05-03-2009 09:31 ]
Persoonlijk vind ik het een k**-argument dat dan de halve community stopt (eigenlijk wil Blizzard dat wellicht omdat ze zo de WoW-community kunnen uitbereiden). Laat die watjes dan maar snel stoppen. Dan maar wat meer moeite om een rush te krijgen.
Kun je wellicht op jsp ook eens iets anders (ver)kopen dan alleen "l33t hamma gear".
Jammer dat je dan ook de bonemancers pakt, die zijn verre van overpoweredtollo71 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:16:
Wat ze zouden moeten doen is juist het aantal monsters verhogen met een immunity tegen Magic (Blessed Hammer).
Persoonlijk vind ik het een k**-argument dat dan de halve community stopt (eigenlijk wil Blizzard dat wellicht omdat ze zo de WoW-community kunnen uitbereiden). Laat die watjes dan maar snel stoppen. Dan maar wat meer moeite om een rush te krijgen.
Kun je wellicht op jsp ook eens iets anders (ver)kopen dan alleen "l33t hamma gear".
Maargoed, ook ik word wel eens moe van al die hammerdins. Kheb er nu zelf ook eentje omdat het alles zo makkelijk maakt (fg verdienen met UT-sessies en snelle hellrushes), maar eigenlijk slaat het nergens op hoe overpowered een hammerdin nu is.
Verkoop de mijne dan eens, want zoals het er nu naar uitziet verkoop ik zelfs geen 16/19/9 anni of 19/11 ptorch. Ik heb er nu echt de ba(a)len van en heb gewoon geen zin meer om voor niets te spelen.Maldred schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:12:
Damn, torches verkopen en iden lukt me tegenwoordig echt goed
Heb er al iets van een 8 unid verkocht, daaronder zatten een pala, 2 soso, perf druid, hoge druid en hoge trap --> allemaal meer dan dat het waard was. Was jammer, maar heb er dus zelf ook al een paar ge'iden, daaronder zaten ook 2 soso, pala 20/11, 2 crap ama. Dus opzich redelijk veel leuke torches.
Kan nog wel even duren hoor, meestal zit er een jaar tussen 2 resetssorcees schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:12:
Volgens mij zit er een ladder reset aan te komen, veel spelers verkopen nu packs met redelijke spullen voor bodemprijzen (HC), ik denk dat ze hun mules aan het legen zijn en alles via fg veiligstellen.
Goed bezig MaldredMaldred schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:12:
Damn, torches verkopen en iden lukt me tegenwoordig echt goed
Is ook geen argument gewoon een feit.tollo71 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:16:
Wat ze zouden moeten doen is juist het aantal monsters verhogen met een immunity tegen Magic (Blessed Hammer).
Rush krijgen is geen probleem, lightsorc/bonenec kunnen ook alles aan dus daar zit het probleem niet.
Eigenlijk vind ik een nieuwe patch helemaal niet nodig, die paar dingen die ze nog veranderen vlak voor het einde zullen toch niks uitmaken. Enige wat relaxed zou zijn dicht alle dupegaten die er zijn, dan hebben we 3 problemen in 1 klap
Trouwens enorm naadje dat jsp er juist net uitknalde
Had een of andere nieuwe user die 180fg bood voor mijn supersimpele nec diadem.. kreeg net geen pm meer weg voordat jsp offline ging
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2009 09:34 ]
het gaat me er juist om dat je meer keuze hebt om andere ringen te dragen.psychoclown schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:06:
[...]
Teleport van eni afschoppen zal weer 50% van de overgebleven d2 community kappen met spelen.
Jewel met fcr zou TE overpowered zijn, hoef je niet eens meer de moeite te doen voor een goede samenstelling van gear. Eschuta + fcr jewel, griffon + fcr jewel, arach en spirit, zou er alleen maar voor zorgen dat je helemaal geen fcr ringen meer nodig zou hebben.
Ben wel benieuwd of ze dan ook meteen weer een ladder reset gaan doen
FCR rune/jewel in je shield/helm/armor/wapen is dan wel lekker. En met al de runewords komt het er toch op neer dat alleen de helm (vaak shako) te socketen is omdat de rest vd items al gevuld is met runes.
Ja dat je dat bedoelde had ik al door maar waar ik op doel is dat er nu nog een mogelijkheid zit tot puzzelen.DarkY schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:35:
[...]
het gaat me er juist om dat je meer keuze hebt om andere ringen te dragen.
FCR rune/jewel in je shield/helm/armor/wapen is dan wel lekker. En met al de runewords komt het er toch op neer dat alleen de helm (vaak shako) te socketen is omdat de rest vd items al gevuld is met runes.
Vb. hoto + mages + arach + spirit + craft amu voor 125fcr op een pala
Vb2. wizzy + circlet + arach + 1x fcr ring + spirit
Als je fcr jewels/runes hebt kun je dit minimaliseren door altijd een fcr jewel in je shako/circ te doen.
Heb je die mogelijkheid en draag je een craft amu + mages + arach + hoto/wizzy dan heb je spirit ook niet meer nodig en wordt het weer ouderwets zaka
ook de irc server van jsp ligt eraf, daar heb ik de laatste dagen ook vrij veel zitten idlen
Wou net even kijken of je die pm al verstuurd had, psycho
En tja, enigma van teleport ontdoen... dan ben je zoals al eerder gezegd minstens de helft van de nu nog spelende community kwijt, omdat die allemaal hammerdins gebruiken voor baalruns, cs runs, rushes, UT leveling en ook voor mf/keyhunting, omdat het zo'n ontzettend makkelijke build is, en eigenlijk een manusje van alles.
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Ja balen nja, hopelijk is die up voor 1 uur (en wil/kan die trader dan nogMcDutch schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:42:
Ja, ik kom ook niet op jsp
ook de irc server van jsp ligt eraf, daar heb ik de laatste dagen ook vrij veel zitten idlen
Wou net even kijken of je die pm al verstuurd had, psycho
En tja, enigma van teleport ontdoen... dan ben je zoals al eerder gezegd minstens de helft van de nu nog spelende community kwijt, omdat die allemaal hammerdins gebruiken voor baalruns, cs runs, rushes, UT leveling en ook voor mf/keyhunting, omdat het zo'n ontzettend makkelijke build is, en eigenlijk een manusje van alles.
Pm had ik gisteravond al gestuurd mc dus die moet je als het goed is hebben ontvangen
D2jsp is back up! ik ga gelijk ff je pm lezen, en happy trading danpsychoclown schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:46:
[...]
Ja balen nja, hopelijk is die up voor 1 uur (en wil/kan die trader dan nog).
Pm had ik gisteravond al gestuurd mc dus die moet je als het goed is hebben ontvangen
zal vandaag/vanavond even wat gear gaan regelen voor een mf sorc op hcl, die moet nog steeds wat gear namelijk
Hopen dat ik dr niet weer binnen 5 minuten rip iig...
Ik juich te vroeg, binnen de minuut lag d2jsp dr weer af...
[ Voor 6% gewijzigd door McDutch op 05-03-2009 10:38 ]
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Hmm ik kom er anders nog niet op hoor..McDutch schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:34:
[...]
D2jsp is back up! ik ga gelijk ff je pm lezen, en happy trading dan
zal vandaag/vanavond even wat gear gaan regelen voor een mf sorc op hcl, die moet nog steeds wat gear namelijk![]()
Hopen dat ik dr niet weer binnen 5 minuten rip iig...
Moet je wel lukken aan die gear te komen staan soms ook gotters achter die een specifiek item wel hebben
Ja precies kreeg na update van FF ook weer mijn "pm is verzonden redirecting" scherm maar was meteen weer een error waard
..en hij doet het weer
Bnet is echt kutten, had even niets te doen denk ik ga ik heel even cowen voor de gein.. 2x dood door lag
Achja.. weer 7mil meer te gaan nu weer 147mil

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2009 11:05 ]
No d2 for me tonight danpsychoclown schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:37:
[...]
Hmm ik kom er anders nog niet op hoor..
Moet je wel lukken aan die gear te komen staan soms ook gotters achter die een specifiek item wel hebben
Ja precies kreeg na update van FF ook weer mijn "pm is verzonden redirecting" scherm maar was meteen weer een error waard
..en hij doet het weer
Bnet is echt kutten, had even niets te doen denk ik ga ik heel even cowen voor de gein.. 2x dood door lag
Achja.. weer 7mil meer te gaan nu weer 147mil
Zou het eigenlijk wel waarderen als anno 2009 Blizzard ingame zou melden dat ze bezig zijn of het niet soepel loopt. Server bericht of iets iig,... Melden ze het uberhaupt wel ergens?
Niet alleen is het vervelend voor SCL, voor HCL gewoon ronduit belachelijk als je alles weer kwijt bent aan zo een grapje.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Melden ze niet alleen als de realm eruit ligt.daves2hd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:43:
[...]
No d2 for me tonight danhad er gister avond ook al last van. af en toe maar preventief uit de games gestapt voor je inneens voorbij de lagspike bent en tja helaas kan ik maar 1x dood
Zou het eigenlijk wel waarderen als anno 2009 Blizzard ingame zou melden dat ze bezig zijn of het niet soepel loopt. Server bericht of iets iig,... Melden ze het uberhaupt wel ergens?
Niet alleen is het vervelend voor SCL, voor HCL gewoon ronduit belachelijk als je alles weer kwijt bent aan zo een grapje.
De lag wordt veroorzaakt door 2 dingen: dupers en de maatregelen tegen dupers...
Eergisteren heb ik zelf ALT-f4 moeten indrukken omdat de lag wel ruim 10 seconde duurde. Daarna ook 15min RD en rollback (was net 81 geworden en was weer 80)
[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 05-03-2009 13:01 ]
Maar voor eer ik hier aan begin even de haalbaarheid toesten aan jullie wijsheid.
Een van de leukste ( om niet te zeggen de allerleukste) chars uit mijn dia history: Nova Block Sorcs.
Vorige build bestond uit : Max block, Max dmg reduce. ( dit werkt niet meer nu )
Reden dat ik deze zo leuk vond:
Tele'en in troepen, static'en, flop'en met die nova. Op korte tijd legde je alles plat.
Doel: Rusher & Runner.
De Nova Sorcs:
Gear :
Shako (um 15@)
Magefist
Spirit monarch
Chains of Honor Acheron Plate
Mara's 22 @
Wizzard Spike
Sand treks
2 soj
Anarch Mesh
FCR:
50% wizzie
20% gloves
20% belt
33% shield
123% total
Skills:
+ 2 shako
+ 2 armor
+ 2 shield
+ 2 amu
+ 2 rings
+ 1 belt
+ 1 ani
+ 3 torch
= 14 skills ( 10 zonder torch en ani )
@:
+65 armor
+75 wizie
+ 22 amu
+ 18 shako
+ 35 shield
= 180 to @
75% chance to block is needed!
75% FHR ( is this enough? )
18% DMG reduction. ( allways nice
-----------------------
Str: needed to equip gear.
Dex: needed for max block
Vita: no idea ( lower focus)
Energie: no idea ( high focus )
SKILLS:
Warmth: remaining points
Some armor: 1p to start
Nova: maxed
Static: maxed
Telekinesis: 1 p
Energy Shield: maxed
Teleport: 1 p
Thunderstorm: maybe 1 point.
Lightning mastery: maxed
The big questions about this build
Will Nova deals enough dmg after the Static ( So 50% hp are left)
will this build be enough to take the magical dmg with his mana pool ( es + tele )
will this build be able to reach max block and have a good FHR so nova is not interupted.
What about Lightning immunes?
graag usefull feedback
[ Voor 6% gewijzigd door BitchCrew op 05-03-2009 18:27 ]
Voor de rest natuurlijk gewoon doen, leuk om zo'n 109 build te zien.
[ Voor 53% gewijzigd door pstalman op 05-03-2009 15:22 ]
juist aangepastDarkY schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:21:
um is toch 15 in armor en 22 in shield?
Voor de rest natuurlijk gewoon doen, leuk om zo'n 109 build te zien.
( indien nodig , kannik een 14 to all res in wizzie steken, maar denk niet dat dit nodig gaat zijn)
Is een aangepaste 1.09 build ( rekeninghoudend met + skills ipv max voor dmg reduce te gaan)
Gaat deze build lukken en snel kunnen killen?
en vooral amper dmg pakken ( das is voor mij belangrijkste, overal overleven )
hm nee, ik denk niet dat dat een goei advies is, rekening houdend met:Vicarious schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:28:
Leuke build, maar 1 tip: doe 1 punt in Energy Shield en 20 in Telekinesis. Telekinesis zorgt dat je damage absorbtion een stuk minder mana kost, anders zit je steeds zonder mana. Zonder mana = dood
ES Absorb dmg: deze moet toch zo hoog mogelijk zijn, dat je maxed absorb heb.
en dit met tele doordat tele de dmg: mana ration ( 1:2 ) naar beneden haalt.
Effect: Absorbs magical and some physical damage to Mana instead of Life.
"With 16 points in Telekinesis, one point of damage absorbed equals one point of mana loss - a 100% ratio."
-> na lvl 16 minder dan 100%? dan is dit ook wel interessant.
een van de 2 goals van dees char is alles aankunnen en blijven aankunnen.
Manapool moet vol blijven ( en heel snel recoveren )
Zoveel mogelijk dmg naar mana brengen en deze zo klein mogelijk maken.
[ Voor 46% gewijzigd door BitchCrew op 05-03-2009 15:44 ]
Eigenlijk moet je een low dmg/low req Infy hebben wil deze build leuk gaan werken.BitchCrew schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:29:
[...]
juist aangepast
( indien nodig , kannik een 14 to all res in wizzie steken, maar denk niet dat dit nodig gaat zijn)
Is een aangepaste 1.09 build ( rekeninghoudend met + skills ipv max voor dmg reduce te gaan)
Gaat deze build lukken en snel kunnen killen?
en vooral amper dmg pakken ( das is voor mij belangrijkste, overal overleven )
Die zijn wel wat prijzig maar als je volgende week weer hammert ofzo heb je het fg voor een selfmade infy al bijna bij elkaar. Infy = Ber Mal Ber Ist, als je een van deze runes + 4s polearm hebt moet het lukken met 2x hammeren
Zonder Infy ben ik bang dat je te weinig dmg zal doen, dit weet ik omdat een andere gotter die al een hele tijd gestopt is er ook een tijdje een had gehad.
Wat gear tips als je besluit voor infy te gaan:
Infy normal pole
Arach
Mages
Circlet 2sorc/2-3light 'Um/Jewel'
Craft amu 10+fcr
Treks/WWs
Viper 35@ 'Um'
1x Soj/1x FCR str/dex ring
Anni + Torch
FCR: arach + mages + amu + circ + viper + 1x fcr ring = 110 (105 met een 15fcr sorc amu kun je 2x soj)
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 05-03-2009 15:57 ]
maar waarom die gear en nie die ik voorstel?
de FCR 123% ( mss 125% nodig ofzo ? ) -> perfect spirit could do the trick dan
Ik heb nog wel liggen:
IO
KO
ZOD
LEM
LUM
kannik mss infinity runes mee traden
torch en ani zou ik idd ook wel kunnen use ( res mogen heel low zijn zelfs )
[ Voor 36% gewijzigd door BitchCrew op 05-03-2009 16:04 ]
Verwijderd
als je sc bent, laat het ff weten, laatst nog nova gebouwd maar niet echt mijn ding. genoeg spullen over. Let me know!BitchCrew schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:01:
sweet
Ik heb nog wel liggen:
IO
KO
ZOD
LEM
LUM
kannik mss infinity runes mee traden( heb al ist liggen )
Precies zoals ik zei, je zal anders veels te weinig dmg doen.BitchCrew schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:01:
sweet
Ik heb nog wel liggen:
IOKOZODLEMLUM
kannik mss infinity runes mee traden( heb al ist liggen )
Wel leuk en aardig als je sorc max block, 86fhr, 105fcr en max res heeft maar als ze geen dmg doet kun je nog niet rushen.
Neem bijv mijn lightsorc, enorm sterk (met goede gear) en op hell zou ik zonder infy wel kunnen redden alleen de light immunes zou ik of me merc laten kloppen of met een boog omheen tp'en een nova sorc doet veel minder dmg. Qua mana kosten scheelt het niet veel dus zonder infy doe je te weinig dmg en zonder insight heb je te weinig mana (omdat je nova vaker moet casten dan dat ik lightning moet casten door de hogere dmg).
Als je voor ES gaat moet je wel zo maxed mogelijk halen anders heeft het vind ik niet enorm veel nut ik zou dan ook eerder voor telekinesis gaan dan static (die wordt met alle +skills toch wel opgekrikt en je life hangt er niet vanaf
Leuk voor ze, vind het echt een cupfighters team ook
Rustig avondje op B.net. Er allemaal uitgelagd of geen zin meer?
Verwijderd
Java staat in A5 hell klaar voor UT en heb met mijn sorc nog wat ge-mfed (is dat een werkwoord?
Vic, jij had toch een tal amu? Zou ik die kunnen krijgen/kopen w/e?
NAC Breda - SC H'veen finale? Got-meeting @ de kuip
ik heb 1 punt shield en 1 punt telekin... mja kan niet zeggen dat het altijd optimaal loopt soms moet ik echt manapots spammen e nspammen om nog net dat beetje mana te krijgen verder te kunnen teleportenVicarious schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:41:
Hij is softcore. En let op: Energy Shield zonder veel punten in Telekinesis is echt niet verstandig.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Kun je nagaan wat er gebeurt als je meer in ES stopt en niets in Telekinesis. Meer wordt geabsorbed, dus het kost je NOG meer mana. 2 hits vangen zorgt er dus voor dat je complete manabol leeg staat en je niet meer weg kan teleporten. Succesdaves2hd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:55:
[...]
ik heb 1 punt shield en 1 punt telekin... mja kan niet zeggen dat het altijd optimaal loopt soms moet ik echt manapots spammen e nspammen om nog net dat beetje mana te krijgen verder te kunnen teleportenmaar het gaat opzich wel en dat is op hcl.. maar als ik punten over had zou tekekin wel fijn zijn geweest (note ik heb altijd m'n BO barbje bij me dus een stuk meer mana dan normaal). al kun je op scl altijd nog energy adden
Mijn build zou zijn in dit geval:
- Max Nova
- Max Lightning Mastery
- Max telekinesis
- Max Energy Shield
- Rest static (komt wel tot 20+ met +skills)
Nova KAN genoeg damage doen volgens mij, maar dan is een infinity merc wel een must. Verder moet je inderdaad zeer veel +skills hebben (ik heb nog wel een lightning skiller liggen), maar vooral een hoge FCR. Ik zou zeker voor het 105 FCR-breakpoint gaan. Max block en FHR en FBR zullen ook belangrijk zijn inderdaad, aangezien je midden tussen de melee monsters gaat teleporten. Een goed shield om te gebruiken zou Visceratuant zijn. +1 skills, aardig hoge block (scheelt je een hoop dex) en 30% faster block recovery. Daarmee haal je direct al het vierde (!) breakpoint, alhoewel je ook voor een spirit monarch kan gaan (+2 skills en FCR en FHR). Kost je wel wat meer dexterity.
Precies zoals ik dus ook al zei vicVicarious schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:40:
[...]
Kun je nagaan wat er gebeurt als je meer in ES stopt en niets in Telekinesis. Meer wordt geabsorbed, dus het kost je NOG meer mana. 2 hits vangen zorgt er dus voor dat je complete manabol leeg staat en je niet meer weg kan teleporten. Succes
Mijn build zou zijn in dit geval:
- Max Nova
- Max Lightning Mastery
- Max telekinesis
- Max Energy Shield
- Rest static (komt wel tot 20+ met +skills)
Nova KAN genoeg damage doen volgens mij, maar dan is een infinity merc wel een must. Verder moet je inderdaad zeer veel +skills hebben (ik heb nog wel een lightning skiller liggen), maar vooral een hoge FCR. Ik zou zeker voor het 105 FCR-breakpoint gaan. Max block en FHR en FBR zullen ook belangrijk zijn inderdaad, aangezien je midden tussen de melee monsters gaat teleporten. Een goed shield om te gebruiken zou Visceratuant zijn. +1 skills, aardig hoge block (scheelt je een hoop dex) en 30% faster block recovery. Daarmee haal je direct al het vierde (!) breakpoint, alhoewel je ook voor een spirit monarch kan gaan (+2 skills en FCR en FHR). Kost je wel wat meer dexterity.
In principe ben je met bovenstaande klaar op lvl 76 (1pt static, wel alle 12 skillquests) dus als je minimaal 85 haalt zal je sowieso 10 static hard points halen.
Ja dat is zeker waar vic, echter waarom ik een infy lowreq pole om zelf vast te houden opper is het voordeel van insight merc + conviction +! de -45+lres die je op je merc niet voelt maar jezelf zeker wel
Als je voor een insight merc gaat zou ik het volgende doen:
Eschuta 3 20light 'Jewel' (iig zo hoog mogelijk light)
Mosers '2x Pdia/2x fhr/dex Jewels' / Whistans 'Pdia'
Arach
Mages
Circlet 2sorc/2-3light 'Um/Jewel'
Craft Amu 5+fcr
Treks/WWs
Coh dusk
2x Soj
Anni + Torch
FCR: eschuta + arach + mages + circ + craft amu = 105
Zoals ik een tijdje terug al zei over mijn nec, mb met spirit op een sorc/nec is niet te doen zeker niet als je ook nog eens voor ES gaat dan wil je zoveel mogelijk mana (4:1 mana:vit ratio).
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2009 11:07 ]
Omdat ik nu een vb gaf voortbordurend op jou/bitch zijn idee nl. merc met infy.Vicarious schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:36:
Huh? je zegt dat je zelf een infinity pole gaat vasthouden en noemt vervolgens Eschuta's? Nu snap ik hem niet meer
Zoals ik op pagina 23 (onderaan) ook al zei is een infy pole + insight merc imo het beste maar als je dat niet wilt kun je het beste voor bovenstaande build/equip gaan. Mocht je het echter wat duurder willen/kunnen maken kun je die Sorc Circ + Craft amu beter vervangen voor een griffon + mara's
Jewels/Shael en charms lossen dat goed op hoorVicarious schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 14:07:
Nou, als je zelf een inifinity pole neemt zou ik maar zorgen dat je een verdomd veel FHR hebt. Resists boeien ineens niet meer met zo'n build met max ES, aangezien de damage naar Energy Shield berekend wordt VOORDAT de resists worden toegepast. Het is alleen jammer dat je niks kan blocken waardoor vrijwel elke hit een aanslag op je mana bulb wordt.
Stel je gaat voor een build zoals bovenstaand dan moet je ook nog hard werken aan de FHR maar heb je wel mb. Het is echt een afweging wat je wilt en hoeveel je te besteden hebt
Verkoop ik een paar unid torches, had er 5.
Kerel iden de eerste:: pala 12/15
kerel wilt er nog een, krijgt ie een pala 15/17
kerel wilt er nog een, krijgt ie een pala 20/17
Dus ik denk verrek, ik verkoop ze lekker niet meer, ik iden ze wel zelf
en wat krijg ik? een dudu 10/19 en een dudu 10/17
FFs, hoe de f*ck kan dat nu weer.
Tja dat is het risico wat je loopt als je unid verkooptMaldred schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:10:
Damnit, ik ben dus echt een sucker.
Aan de ene kant is het makkelijk verkopen aan de andere kant kun je (als je er genoeg farmed) best zelf identen alleen krijg je eigenlijk alleen je inkomsten van de goede torches. Mocht er dan maar een handvol goede zitten van de 25 bijv. dan kun je met wat leuke nog meer winst maken natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2009 18:33 ]
ik hoorde van iemand op JSP, ALTIJD IDENT!Maldred schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:10:
Damnit, ik ben dus echt een sucker.
de kans dat je minder krijgt is vrij groot, maar je zal maar ff die klapper hebben
Anyhow, daarjuist ff met tollo in een spel, wilde wat andere toches gaan halen, baba staan in een andere game te idlen. Opeens Soj sold, stuk of 12, Diablo walks the earth
First time ever, stond gewoon in game. Free 18/10/6 anni pour moi
gratzMaldred schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 21:12:
Mja iden, soms er veel geluk, maar soms toch echt klotepech, unid verkopen is vaste inkomsten
Anyhow, daarjuist ff met tollo in een spel, wilde wat andere toches gaan halen, baba staan in een andere game te idlen. Opeens Soj sold, stuk of 12, Diablo walks the earth
First time ever, stond gewoon in game. Free 18/10/6 anni pour moi
Ben nu op zoek naar goede spullen, zoals: Lycanders Aim of Eaglehorn (of Windforce natuurlijk), Shaftstop, Lava Gout, War Travelers, Nosferatu Coil, Mara Caleidoscope.
Jaren terug was er een Marketplace op diabloii.net. Volgens mij bestaat die niet meer. Wat is nu de plek om je items op waarde te schatten en te ruilen?
Ik heb op het moment in de aanbieding: GC cold skill met +1 max dam en een wizardspike. Het is niet veel, stash is te klein
ps: Ik zie af en toe de afkorting hrs langskomen, wat is dat?
[ Voor 5% gewijzigd door DC_Vincent op 07-03-2009 09:52 ]
Verwijderd
Heb 4,5jaar geleden Diablo2 LOD ook gespeeld...voor een 2,5 jaar lang en was echt addicted haha...
Inmiddels 4,5jaar rose online gespeeld maar ben er echt ff op uit gekeken en ben dus inmiddels weer diablo aant spelen wat me goed bevalt
Nou heb ik paar vraagjes :
-Hoe kan ik het beste in pvp andere char targeten met me tornado want daar valt echt niet makkelijk mee om te gaan...
- Hoe komt het dat sommige classes wel 15k dmg doen O_o ik doe amper 5,3k dmg met torando en dan heb ik:
Perf mara's
2x soj
perf hoto
perf cta
perf arach
anni 20/17
druid torch 3/13/15
liddles wall
ravenlore
perf enigma ap
Wat doe ik fout!!?? hehe ik snap soms ook echt geen reed van al die afkortingen ben echt te lang uit dit spel geweest
Als iemand me kan helpen met mijn vragen zal ik dat zeker op prijs stellen..
Alvast bedankt groetjes Sacardus
* Me IGN ingame is trouwens NoNsToPcHaOs
niet zoveel verstand van winddruids, maar 15k lijkt me niet mogelijk voor winddruids, 15k Hammer damage van paladin weer wel, 47k lightning sorceress damage ook, maar winddruid heeft wel redelijke damage met 5.3k hoor, met skillers kan je de damage nog lekker omhoog gooien tot lvl54 7.5k-7.7k, maar das echt max max maxVerwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 12:32:
Hey mensen, niemand kent mij waarschijnlijk haha... alleen vraatjuh zal me wel kennen van R.O.S.E Online...
Heb 4,5jaar geleden Diablo2 LOD ook gespeeld...voor een 2,5 jaar lang en was echt addicted haha...
Inmiddels 4,5jaar rose online gespeeld maar ben er echt ff op uit gekeken en ben dus inmiddels weer diablo aant spelen wat me goed bevaltlvl 81 wind druid atm.. ik zit op non-ladder...
Nou heb ik paar vraagjes :
-Hoe kan ik het beste in pvp andere char targeten met me tornado want daar valt echt niet makkelijk mee om te gaan...
- Hoe komt het dat sommige classes wel 15k dmg doen O_o ik doe amper 5,3k dmg met torando en dan heb ik:
Perf mara's
2x soj
perf hoto
perf cta
perf arach
anni 20/17
druid torch 3/13/15
liddles wall
ravenlore
perf enigma ap
Wat doe ik fout!!?? hehe ik snap soms ook echt geen reed van al die afkortingen ben echt te lang uit dit spel geweestprobeer alles zon beetje te begrijpen.
Als iemand me kan helpen met mijn vragen zal ik dat zeker op prijs stellen..
Alvast bedankt groetjes Sacardus
* Me IGN ingame is trouwens NoNsToPcHaOs
[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 07-03-2009 18:43 ]
Dit topic is gesloten.