WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Lees niet alles, heb soms geen zin om 2 pg's doortelezen. Gaat soms te snel
Daar was ik dinsdag al mee bezig om voor elkaar te krijgen, maar gisteren even cds op zolder van mijn ouderlijk huis doorzocht voor de laatste key die ik nergens meer kon vinden.
Altijd handig met die UT leechers die zelf geen zin hebben om te idlen....
toen ik stopte waren het vooral mf bots ( meestal pindle, vanwege simpelste, snelste, en goede drop)
Gisteren na mule temp ban gekregen. was wss iets te snel.
maar na hoop baalruns ook een tempban gekregen, terwijl ik toch altijd even wachte.
Is erg lastig precies.
Dat is al sinds ik weer speel (kerst 2007) daarom zijn er ook zoveel 95+ hdinsBitchCrew schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:32:
Hoe komt eigenlijk dat er nu zoveel bots zijn die partygames hosten zoals bv baalruns.
toen ik stopte waren het vooral mf bots ( meestal pindle, vanwege simpelste, snelste, en goede drop)
Gisteren na mule temp ban gekregen. was wss iets te snel.
maar na hoop baalruns ook een tempban gekregen, terwijl ik toch altijd even wachte.
Is erg lastig precies.
Vind het wel best eigenlijk, alleen maar handig en de goede zijn erg efficient.
Voor de beste baalruns vanaf lvl 90+ moet je naar 'op ranbot' gaan (alleen 90+ dus).
In Singleplayer en Ladder kan je tot Zod craften, in non-ladder closed battlenet kan je maar tot de rune onder Hel craften. Je moet dus geen mod gebruiken, het gaat zo ook.Remy!!!! schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:02:
Is er ook een mod voor singeplayer waarmee je ook ladder-runes kunt craften?
want ik kan nu enkel t/m Io craften. En alles wat hoger is moet ik vinden, en dat gaat nogal lang duren voor de leukere runewords.
is dat mss vanwege PK'en ofzo?Pheno79 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:38:
Ik zie die nooit op hc?
Upgraden naar patch 1.10 of 1.11 of 1.12 zou het moeten doenRemy!!!! schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:02:
Is er ook een mod voor singeplayer waarmee je ook ladder-runes kunt craften?
want ik kan nu enkel t/m Io craften. En alles wat hoger is moet ik vinden, en dat gaat nogal lang duren voor de leukere runewords.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
@ DevilsProphet: Thnx!psych schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:36:
[...]
Upgraden naar patch 1.10 of 1.11 of 1.12 zou het moeten doenCheck de patch notes want er is veel veranderd als je nog 1.09 speelt!
Heb 1.12 al wel, maar als je op diverse Diablo 2 sites kijkt, zeggen ze dat je maar tot Io kan craften, dus ik dacht laat ik het even vragen.
Maar als het out of the box werkt, ben ik helemaal blij!
3 Runes of the Same Type (Runes 1-9) = 1 Higher Level Rune
3 El Runes -> 1 Eld Rune
3 Eld Runes -> 1 Tir Rune
3 Tir Runes -> 1 Nef Rune
3 Nef Runes -> 1 Eth Rune
3 Eth Runes -> 1 Ith Rune
3 Ith Runes -> 1 Tal Rune
3 Tal Runes -> 1 Ral Rune
3 Ral Runes -> 1 Ort Rune
3 Ort Runes -> 1 Thul Rune
This only works for Runes El-Ort and not on any higher Runes.
Zo, hoop informatie in een keer, maar dit zijn alle craft formulas voor de runes.Diablo II 1.10 Transmuting Formulae
3 Thul Runes + 1 Chipped Topaz = Amn Rune
3 Amn Runes + 1 Chipped Amethyst = Sol Rune
3 Sol Runes + 1 Chipped Sapphire = Shael Rune
3 Shael Runes + 1 Chipped Ruby = Dol Rune
The following Rune upgrade formulae will only work for Single-Player, Open, or Ladder Characters. They will not work for Normal Characters on the Realms.
3 Dol Runes + 1 Chipped Emerald = Hel Rune
3 Hel Runes + 1 Chipped Diamond = Io Rune
3 Io Runes + 1 Flawed Topaz = Lum Rune
3 Lum Runes + 1 Flawed Amethyst = Ko Rune
3 Ko Runes + 1 Flawed Sapphire = Fal Rune
3 Fal Runes + 1 Flawed Ruby = Lem Rune
3 Lem Runes + 1 Flawed Emerald = Pul Rune
2 Pul Runes + 1 Flawed Diamond = Um Rune
2 Um Runes + 1 Topaz = Mal Rune
2 Mal Runes + 1 Amethyst = Ist Rune
2 Ist Runes + 1 Sapphire = Gul Rune
2 Gul Runes + 1 Ruby = Vex Rune
2 Vex Runes + 1 Emerald = Ohm Rune
2 Ohm Runes + 1 Diamond = Lo Rune
2 Lo Runes + 1 Flawless Topaz = Sur Rune
2 Sur Runes + 1 Flawless Amethyst = Ber Rune
2 Ber Runes + 1 Flawless Sapphire = Jah Rune
2 Jah Runes + 1 Flawless Ruby = Cham Rune
2 Cham Runes + 1 Flawless Emerald = Zod Rune
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
jeeeuj!McDutch schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:55:
[...]
[...]
Zo, hoop informatie in een keer, maar dit zijn alle craft formulas voor de runes.
Zit er dik in. Er is natuurlijk niets makkelijker dan een botje killen die niets terug doet
Vicariously I live while the whole world dies
Twijfel daar toch echt aan. Beetje bot molt alle vijanden(bv in tthrone) dus als er iemand hostiled is dat ook een vijand, en een bot is meestal sneller dan een mensVicarious schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:03:
[...]
Zit er dik in. Er is natuurlijk niets makkelijker dan een botje killen die niets terug doet
thanx!!McDutch schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:55:
[...]
[...]
Zo, hoop informatie in een keer, maar dit zijn alle craft formulas voor de runes.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Een beetje bot wordt zo geschreven dat ie tp/leaved zo gauw er gehostiled wordt.Maldred schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:18:
[...]
Twijfel daar toch echt aan. Beetje bot molt alle vijanden(bv in tthrone) dus als er iemand hostiled is dat ook een vijand, en een bot is meestal sneller dan een mens
Of dat jaPheno79 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:33:
[...]
Een beetje bot wordt zo geschreven dat ie tp/leaved zo gauw er gehostiled wordt.
Ja, maar als dat te vaak gebeurt is dat natuurlijk niet handig, aangezien dan al die runs steeds worden afgebroken.Pheno79 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:33:
[...]
Een beetje bot wordt zo geschreven dat ie tp/leaved zo gauw er gehostiled wordt.
Dat denk ik wel jaPheno79 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:51:
Tja, daarom zullen die bots er wel zijn, maar dan alleen voor vertrouwde mensen. En niet pubby dus
Anoniem: 67853

het is een 17/13/9 geworden. Redelijk goed toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 67853 op 26-02-2009 20:43 ]
Ja 17 13 9 is aardig lekker, stats en exp hood is altijd goed voor de prijs
Net 2x UT sessie achter de rug, ging helemaal prima en 59fg in het laadje (2x20 Matt+Vic, 1x19 moi).
Nog net geen 92 kunnen hitten helaas kom nog 18mil te kort
En mocht je ooit gaan verbouwen, kyo weet wel goede muurtjes te zetten
en nog thanx voor de fg!
[ Voor 6% gewijzigd door Mad-Matt op 26-02-2009 23:34 ]
Mja die eni + mijn bo hielpen niet tis toch echt fcr gebrek zoals ik al dachtMad-Matt schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:33:
ging erg lekker met de ut ja, vic had helaas z'n mindere hammer bij zich, maar samen hebben we het goed gedaan.
En mocht je ooit gaan verbouwen, kyo weet wel goede muurtjes te zetten
en nog thanx voor de fg!
Maar goed is zo opgebouwd 1x leechen 1x hammeren op 1 avond en je bent zo lvl 88+!
Thanks
Geen dank hoor dat is de vergoeding voor het hammeren/wallen van de opbrengsten van jsp leechers!
Daarom stelde ik ook een vroege sessie voor (toen ik wist dat ik vroeger thuis zou zijn) om nog een extraatje te verdienen
volgende week weer, zelfde dag/tijd?
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Anoniem: 184982
verder mooie anni vince, en volgende week UT wil ik wel weer meedoen, maar dat bespreken we wel weer op igot!
- Geen 125 FCR breakpoint. Maakt je leven toch een stuk makkelijker
- Geen Max Block. Als je dan toch niet voor een spirit gaat voor de 125 FCR, zorg dan iig dat je met die fucking Herald of Zakarum max block haalt met Holy Shield aan. Ook niet dus. 48% chance to block

- Tekort aan damage. Om een eerder breakpoint te halen (ergens in de 70) moest ik Atma's afdoen en een +1 skills amuletje nemen. Verder heeft hij spirit zwaard ipv hoto, wat ook 1 skill scheelt. Dat is zo'n 2k damage en kan net genoeg zijn om skellies met 1 hamer te killen ipv 2. Met 2k hammer damage extra wordt je killing power wel verdubbeld op die manier!
- Teveel punten in STR. Die hadden dus in dex gemoeten voor max block, maar als je dat dan niet doet, doe ze dan iig in vit. Nu heb ik maar 1500 life zonder BO. Dat kan makkelijk meer zijn volgens mij.
- Geen Max resists. Ik haal slechts 60 resists all ongeveer.
Ik ga hem dus rebuilden. Gear wordt Wizzy, Spirit 35 FCR 40+ @, Shako, Atma's, Enigma, Arachnid Mesh, Magefist, (boots), BK en SOJ. Dit levert hopelijk op:
- Max FCR breakpoint.
- Max resists met Wizzy en spirit en anya quests
- ~11k damage
- Vrijwel geen blocking gok ik
Ga ik dat blocken nog heel erg missen of is da tniet nodig?
als je dan toch gaat rebuild: simple torch/anni, simpele enigma waardoor je maar paar puntjes in str hoeft te stoppen. wtf: atma's???. inplaats van bk en soj, ga voor wat simpele 10fcr rings (wellicht wat str, kan dat weer in vit/dex, hebk nog wel free liggen). boots zou ik voor treks gaan, als amulet kan je voor goedkopen mara gaan (inplaats van in soj/bk, houd je zat geld over). dan is max block haalbaar, ~11kdmg. je zit dan ook redelijk tegen max resis aan en 125fcr haal je ook makkelijk. gewoon mijn idee he. kan je zelfs in shako nog een UM stoppen voor max resis.Vicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 01:02:
Nou kijk, mn broertje heeft zijn build op meerdere punten verkloot:
- Geen Max Block. Als je dan toch niet voor een spirit gaat voor de 125 FCR, zorg dan iig dat je met die fucking Herald of Zakarum max block haalt met Holy Shield aan. Ook niet dus. 48% chance to block
- Tekort aan damage. Om een eerder breakpoint te halen (ergens in de 70) moest ik Atma's afdoen en een +1 skills amuletje nemen. Verder heeft hij spirit zwaard ipv hoto, wat ook 1 skill scheelt. Dat is zo'n 2k damage en kan net genoeg zijn om skellies met 1 hamer te killen ipv 2. Met 2k hammer damage extra wordt je killing power wel verdubbeld op die manier!
- Teveel punten in STR. Die hadden dus in dex gemoeten voor max block, maar als je dat dan niet doet, doe ze dan iig in vit. Nu heb ik maar 1500 life zonder BO. Dat kan makkelijk meer zijn volgens mij.
Ik ga hem dus rebuilden. Gear wordt Wizzy, Spirit 35 FCR 40+ @, Shako, Atma's, Enigma, Arachnid Mesh, Magefist, (boots), BK en SOJ. Dit levert hopelijk op:
- Max FCR breakpoint.
- ~11k damage
edit: kzou dus gewoon ff nieuw poppetje maken, met zelf spelen en UT van GOT zo gedaan.
Verder gaf ik al aan dat ik ging rebuilden
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 27-02-2009 08:46 ]
ik heb redelijk weinig FCR met hammerdin.
40% uit item, 20% uit gloves.
( met Arachnid Mesh zou ik de 75 breakpoint halen wel, ma das een dure belt denkik )
maar restistance zullen maxed zijn, en block is al maxed.
momenteel hebbik 8k dmg
en er komen nog 9 skills in vigor ( dan is alles maxed )
(lvl 81 zal dat zijn)
Life i atm 12xx ( heb nog points over nog wel )
atm spaar ik wa points op om te kijken of ik op hogere lvl men max block blijf behouden.
dus ik ga wat voor de dmg atm.
Ook voor max block, dus dat maakt niet uit.Vicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:13:
edit: als boots kan ik ook voor waterwalks gaan. ~60 life en dex, en dex heb ik nodig voor wizzy
fcr > damage. Ik heb met een hoto, 35fcr spirit, mages, arach en 1 fcr ring. 125 fcr en 11k damage. Hoz is leuk qua damage, maar ook een stuk duurder, die pala circlets/amus met 20 fcr willen maar niet gecraft wordenBitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:23:
hm,
( met Arachnid Mesh zou ik de 75 breakpoint halen wel, ma das een dure belt denkik )
momenteel hebbik 8k dmg
(lvl 81 zal dat zijn)
atm spaar ik wa points op om te kijken of ik op hogere lvl men max block blijf behouden.
Mijn bowa staat nog steeds stil, daar baal ik meer van.
Ik heb nu:
armor: rattlecage
boots: goblins
helm: giant skull 33 str, 2s
weapon: wrath in +3 gmb
Weinig + skills, maar dat is niet zo erg, een ama torch kost niets, een anni heb ik nog. 7 skills erbij dus.
Alleen die res. Vies.....stacked res zal helemaal nooit lukken
[ Voor 71% gewijzigd door Pheno79 op 27-02-2009 09:43 ]
Paar dingetjes:Vicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 01:02:
Nou kijk, mn broertje heeft zijn build op meerdere punten verkloot:
- Max FCR breakpoint.
- ~11k damage
Tekort aan dmg heb je niet je hebt nu nog 11k zonder 125fcr maar dat is gewoon een design/gearfout.
FCR is veel belangrijker dan dmg vind ik, dus sowieso gaan voor mb+max res+125fcr, dmg komt vanzelf wel.
Spirit 35 is niet eens nodig en onnodig duur voor jou doeleinde, 30+fcr 40+@ is al goed genoeg moet je wel die ene amu nemen die ik je gaf.
Je zal dan 30+ + 20 + 20 + 50 + 9 = 129fcr halen, 35fcr pala spirit kan wel maar zal wel duur worden..
Die zou ik nemen, helpt ook meteen bij mb zoals pheno ook al zeiVicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:13:
edit: als boots kan ik ook voor waterwalks gaan. ~60 life en dex, en dex heb ik nodig voor wizzy
Je hebt nu al een dure build door je 40@ hoto, met wizzy + spirit 30+fcr 40+@ + arach ben je een stuk goedkoper uit maarja die hoto is niet gekocht dus dat scheelt.BitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:23:
hm,
momenteel hebbik 8k dmg
(lvl 81 zal dat zijn)
Is max block wel haalbaar met zo'n pala spirit schildje? En doe idd maar een schildje met 30+ FCR dan.
[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 27-02-2009 10:22 ]
want zonder hoto heb ik ineens wel minder dmg.
en ik heb geen skill charms die deze goed maken.
Ja, ik heb max block met een sacred rondache met 44@ Makkelijk haalbaar, zeker met holy shield. Gewoon rerollen tot je 35 fcr hebt. Alleen bij psychoclown duurt dat meer dan 5 rerollsVicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:21:
Ik denk dat ik deze pala helemaal unstatted laat tot ik 85+ ben, dan kan ik het wat beter indelen. Alleen ff 100 puntjes alvast in vit douwen zodat ik een occasional hit kan overleven. Die 100 punten komen er tenslotten sowieso toch wel in
Is max block wel haalbaar met zo'n pala spirit schildje? En doe idd maar een schildje met 30+ FCR dan.
hoto is prima, je moet een balans vinden in +skills en fcr. Bv (uit eigen ervaring)BitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:26:
heb je dan een voorstel?
40 fcr hoto (3 skills)
20 fcr arach (1skill)
20 fcr mages (of to gloves)
35 fcr spirit palashield (2 skills en neem een pala shield met 40+ res)
----
115 fcr
1x10 fcr ring en je bent klaar. Andere ring raven voor de cannot be frozen. boots, helm en amu nog vrij om te doen wat je wilt. Ik heb bv een shako en eth treks. En een flut amu, die echt beter kan, maar hell. +2 pala skills zou prima zijn, mara is me te duur. Ik heb geen res nodig namelijk, ik ben al full res op hell
[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 27-02-2009 10:35 ]
Dat is idd slim om te doen en je zult wrs 0str nodig hebben niet zoveel dex en rest kan vita desnoods kun je dex/res scs in je stash douwen. Trouwens die zaka heb je dan niet meer nodig en zou je kunnen verpatsenVicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:21:
Ik denk dat ik deze pala helemaal unstatted laat tot ik 85+ ben, dan kan ik het wat beter indelen. Alleen ff 100 puntjes alvast in vit douwen zodat ik een occasional hit kan overleven. Die 100 punten komen er tenslotten sowieso toch wel in
Tja wat ik zou doen is die hoto40 verkopen en er voor in de plaats een eni + 4s 40+@ pala shield + arach voor kopen (zou moeten kunnen). Neem je een wizzy ipv hoto (kun je later nog vervangen voor een nieuwe hoto) en 2x fcr str/dex (net wat je nodig heb) en je kunt erg lekker vooruit.BitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:26:
heb je dan een voorstel?
Alleen bedenk me wel net dat hij op igot zei dat ie al eni had, dan zou ik als ik hem was al helemaal die hoto _ zaka verpatsen en er arach + spirit 35fcr 40+@ + torch en een nieuwe zelfbouw hoto voor halen want hij heeft ook al 2x sojVicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:36:
Mjah ik ben het met je eens. Daarom ga ik ook voor spirit ipv HoZ. Nu ik er zelf een ga maken wil ik gewoon die 125 FCR breakpoint halen. Heeft als voordeel dat je sneller cast en dus ook sneller/even snel killt, maar ook dat je sneller kan teleportenMaakt het ook een ideaal rushcharacter.
Komt ie er nog niet trouwens, 20 + 20 + 35 + 40 + 10(?) = 125fcr dus ook nog een craft amu ipv mara's en je bent er. Toevallig nog een 12 11 pala torch gister die je wel cheap over mag nemen mocht je dat willen
dan verlies je toch erg veel skill points toch?
is het niet beter de vorige breakpoint (75%)te halen en meer dmg ipv 125% en redelijk inboeten op skills
aangezien ik deze stuff heb en geen andere stuff heb.
want ik heb nu wel max block met zaka, maar met spirit ook nog wel?
heb totaal geen idee wat het waard is. maar denk wel dat ik nog wat goeie runes over heb.
Ik ben nog steeds op zoek naar weapon voor insight van te maken en iets voor cta van te maken.
( runes liggen klaar )
arach (20)+ mages(20) + Spirit (35) + hoto (40). Ik zou 1 soj weg doen, een amu geeft meer + skills dan een soj. En dan een 10 fcr ring, ik heb bv met flink wat dual/triple res erbij geloof ik (geen idee meer, het werkt iig als een tierelier). Goede craftamu's zijn namelijk vrij duur.... cannot be frozen vind ik zelf wel prettig, dat zou ik ook niet opgeven voor een soj.
Plus skills zijn leuk, maar ik ben vaak van de gulden middenweg. Die is vaak cheaper
fcr is echt tien keer fijner, je tele'd sneller, dus vijanden raken je niet eens meer. Ik ben iig al weg voordat ze een knal kunnen geven, op switch heb ik 75 fcr, met een gull. En als ik per ongeluk eens vergeet me te switchen merk ik dat met tele al. En sneller hamers rondgooien is fijn. Dat ze iets minder damage doen boeit echt niet, ik heb nog geen hartaanval gehad met mijn hammerdin op hclBitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:51:
hmmm,
is het niet beter de vorige breakpoint (75%)te halen en meer dmg ipv 125% en redelijk inboeten op skills
[ Voor 43% gewijzigd door Pheno79 op 27-02-2009 10:57 ]
125fcr is echt heel belangrijk in mijn ogen, je kan sneller mollen, sneller weggaan, ..., wat een stuk beter is dan mss 1k meer dmg. Die dmg die je eventueel verliest haal je wel in omdat je alles sneller molt.
dus eigelijk een spiritshield en anrach en wiz/ring en ik haal de next breakpoint.
Hoz is mijn schild niet, heb dat geleend.
Wat is dan een goei schild voor spirit?
Moncarch of een palaschield?
Maak dat in een elite palashield, met voorkeur sacred targe(heeft hogere blockchance dan de andere, scheelt niet veel maar alles helpt
True maar je kan ook een hoto + fcr dex ring nemen bijv, dat geeft meer dmg en meer fcr.BitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:51:
hmmm,
Zoals ik en andere al paar keer hebben gezegd FCR >>>>>>>>>> dmg.
Even simpel uitgelegd: stel je hebt 75fcr mer 15k dmg en cast 2 hammers per second doe je '30k' op de eerste hits dit tegenover een 125fcr met 12k dmg die 3 hammers per second cast. Hij zal op de eerste hit 36k dmg doen.
De keus lijkt me dus meer voor de hand liggend.
Mb zal natuurlijk lager zijn met een spirit maar als je een elite pala shield weet te fixen en je neemt een fcr 10+ dex ring ipv een soj zal je niet extreem veel erin hoeven gooien. Tel daar nog een torch bij op (3sk 12stats) en je zit wrs alweer bijna aan de max
Precies, wat ik ook vooral merk is dat sommigen 10-12k hammer dmg weinig vinden maar de hammers met 125fcr en 16k+ dmg hebben stash vol met skillers dus 12k is zeer modaal en die paar k extra is leuk maar mis je niet geloof ons maarMaldred schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:23:
Had vorige ladder een hammer met dus ook een build van spirit +.. zoals pheno zei. Die van mij deed toen 12K dmg(zover dat mijn geheugen het toelaat, pas wakker). Zonder skillers en zonder een soj. Daarmee kon ik echt alles doen wat ik wilde, hoe vol de game al dan niet was.
125fcr is echt heel belangrijk in mijn ogen, je kan sneller mollen, sneller weggaan, ..., wat een stuk beter is dan mss 1k meer dmg. Die dmg die je eventueel verliest haal je wel in omdat je alles sneller molt.
Precies, tis dat de prijzen voor hoto 40s zijn gedaald maar je hebt eni etc al dus kan je nog steeds een nieuwe hoto maken + torch + spiritBitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:39:
arach (20)+ mages(20) + Spirit (35) + (Wizardspike (50) of hoto + 10%FCR ring ) = 125%
dus eigelijk een spiritshield en anrach en wiz/ring en ik haal de next breakpoint.
Hoz is mijn schild niet, heb dat geleend.
Wat is dan een goei schild voor spirit?
Moncarch of een palaschield?
Uhh moet je daar over nadenken...? Pala shield ofc, lagere str req en als je slim bent neem je een 40+@ excep/elite shield boet je qua res niet eens heel veel in (zeker icm een torch niet).
de mage fist maken die fire res wel goed dan.Maldred schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:44:
Sowieso palashield, met de simpele reden dat daar alleen al 45@ res kan opzitten. Met Spirit wordt dat dus 80@ op je schield(behalve fire, dat blijft dan 45). Monarch heeft daarbij veel hogere str req.
Maak dat in een elite palashield, met voorkeur sacred targe(heeft hogere blockchance dan de andere, scheelt niet veel maar alles helpt)
oki ik zal uitkijken naar zo'n shield
Was al voor vic een pala shield 40+@ regelen en heb nu een stoot offers gekregen ben met allemaal in onderhandeling. Mocht je willen dat ik je hoto trade kan ik ook wel voor jou eentje proberen te regelen + arach etcBitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:08:
[...]
de mage fist maken die fire res wel goed dan.
oki ik zal uitkijken naar zo'n shield
Op mages zit geen fres so you know, 3x 10+fres sc werkt wel
Vet stom trouwens, was daarstraks even mulen want ik had laatst nog een 4s monarch gehaald.
Meteen eentje ingegooid was het 35fcr!! vet happy maar was ik te lang bezig met andere dingen mulen en was die te lang blijven liggen... zonde maarja eigen stomme fout

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 27-02-2009 12:16 ]
ik snap dat niet waarom je 2 dure rings neemt, terwijl een hoto evenveel skill geeft als soj/bk/wizzy, en is nog goedkoper ook. en met geld over kan je dan weer andere dingen kopen die weer stuk nuttiger zijn. Maargoed, mijn mening natuurlijkVicarious schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:45:
Waarom zou ik 10 FCR ringetjes nemen als ik het 125 FCR breakpoint al haal met wizzy, Spirit, Magefists en Arachnid? Als amuletje bedoelde ik Seraphs, die met +2 pala skills. Mara's is natuurlijk beter, maar die heb ik nog niet. Kan ik nu ook nog ff niet kopen. Treks als boots was ook mijn idee, die geven str, vit en fhr. Anni zit er helaas nog ff niet in, torch heb ik wel.
Verder gaf ik al aan dat ik ging rebuilden
is dit dan met andere hoto(lowere) bij?psychoclown schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:11:
[...]
Was al voor vic een pala shield 40+@ regelen en heb nu een stoot offers gekregen ben met allemaal in onderhandeling. Mocht je willen dat ik je hoto trade kan ik ook wel voor jou eentje proberen te regelen + arach etc
Op mages zit geen fres so you know, 3x 10+fres sc werkt wel
Vet stom trouwens, was daarstraks even mulen want ik had laatst nog een 4s monarch gehaald.
Meteen eentje ingegooid was het 35fcr!! vet happy maar was ik te lang bezig met andere dingen mulen en was die te lang blijven liggen... zonde maarja eigen stomme fout
en schield met of zonder runes
Weet niet wat jij nog hebt aan runes (ko + pul) en of je een 4s flail hebt want dat scheelt in prijs!BitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:18:
[...]
is dit dan met andere hoto(lowere) bij?
en schield met of zonder runes
Dat kan ik voor die hoto 40 wel een Vex + arach + spirit 35fcr 40+@ regelen. Mss kan de torch van mij er nog bij maar weet niet hoe duur die spirit gaat vallen en anders kun je iets anders adden (rune ofzo of spirit packs/hells voor mij, vinden wel wat).
Sorc coronet:
lvl: 67
defense 88:
stats:
2 to sorc
115% ed
16 str
18 dex
35 life
18 all resis
gister gevonden, zover 0 socks
Hmm nice vraat, rare neem ik aan dus max 1s.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:45:
kyo: do your job!!
Sorc coronet:
lvl: 67
defense 88:
stats:
2 to sorc 115% ed 16 str 18 dex 35 life 18 all resis
gister gevonden, zover 0 socks
Echter weet ik niet zo goed wat deze zal opbrengen er zit geen fcr op wat erg jammer is.
De stats zijn wel erg netjes dus je kan er zeker wel wat voor krijgen maar verwacht geen 0.xk/xk's.
zal me dit weekend eens bezig houden met het zoeken van een flail ( 4 en/of 5 socketed)psychoclown schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:25:
[...]
Weet niet wat jij nog hebt aan runes (ko + pul) en of je een 4s flail hebt want dat scheelt in prijs!
Dat kan ik voor die hoto 40 wel een Vex + arach + spirit 35fcr 40+@ regelen. Mss kan de torch van mij er nog bij maar weet niet hoe duur die spirit gaat vallen en anders kun je iets anders adden (rune ofzo of spirit packs/hells voor mij, vinden wel wat).
men runes zoeken en u de list geven van wat ik nog heb.
te lvlen en quests doen.
en dan heb je een beeld wat ik heb/kan geven
thx allesinds al ^^
Het wordt alleen een ander verhaal als de monsters 14k life hebben. Met 15k sloop je die in 1 hit waardoor je killing speed bijna 2x zo snel wordtpsychoclown schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 11:52:
[...]
True maar je kan ook een hoto + fcr dex ring nemen bijv, dat geeft meer dmg en meer fcr.
Zoals ik en andere al paar keer hebben gezegd FCR >>>>>>>>>> dmg.
Even simpel uitgelegd: stel je hebt 75fcr mer 15k dmg en cast 2 hammers per second doe je '30k' op de eerste hits dit tegenover een 125fcr met 12k dmg die 3 hammers per second cast. Hij zal op de eerste hit 36k dmg doen.
De keus lijkt me dus meer voor de hand liggend.
als et goed is kan hij 2s krijgen. en dan is die hopelijk wel paar 100fg's waard.psychoclown schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:04:
[...]
Hmm nice vraat, rare neem ik aan dus max 1s.
Echter weet ik niet zo goed wat deze zal opbrengen er zit geen fcr op wat erg jammer is.
De stats zijn wel erg netjes dus je kan er zeker wel wat voor krijgen maar verwacht geen 0.xk/xk's.
Ik denk dat je je vergist. Door het gemis aan fcr wordt het een kwestie : wat de gek er voor geeft. Wat nog steeds 100'en fgs kan zijn, maar goed.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:17:
[...]
als et goed is kan hij 2s krijgen. en dan is die hopelijk wel paar 100fg's waard.
aah, circlets kunnen dus geen 2 socks krijgen ;o?Pheno79 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:23:
[...]
Ik denk dat je je vergist. Door het gemis aan fcr wordt het een kwestie : wat de gek er voor geeft. Wat nog steeds 100'en fgs kan zijn, maar goed.
edit: zijn er sorcs die geen baat hebben bij fcr?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 27-02-2009 13:33 ]
Dat is incorrect! Alleen magic kun je 2s maken 2s op rares kan alleen spawnen dus deze zal max 1s krijgen zoals ik al zei. Met 2s zou die wel veel waard zijn maar dat kan dus niet, die fcr maakt voor een sorc (maar ook voor een druid/nec/assa circ) erg veel uit voor de prijs.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 13:17:
[...]
als et goed is kan hij 2s krijgen. en dan is die hopelijk wel paar 100fg's waard.
Anoniem: 182205
Misschien spring ik nog wel even online.
wow zeg 5 maand, wat heb je gedaan dan?
Welkom terug!
mss zat em 5 maand in een afkickcentra ofzo
hehe
haha dies wel mooiBitchCrew schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:23:
[...]
mss zat em 5 maand in een afkickcentra ofzo
hehe
Maar laten we weer ontopic gaan!
Atm loopt er op jsp een topic van de meest zieke Smiter craft gloves die ik ooit gezien heb.
20IAS 1LL 10CB 15str 15dex 18Life 7psnres.. teller staat nu op 6k van een 08 spawn met 84k fg... -.-
6.5k inmiddels.. vond mijn barb bo helm van 2.5k al ziek veel
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 27-02-2009 16:34 ]
nou dat zijn toch lekkere glovies hoorpsychoclown schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:32:
[...]
haha dies wel mooiAfkicken van d2 zeker
Maar laten we weer ontopic gaan!
Atm loopt er op jsp een topic van de meest zieke Smiter craft gloves die ik ooit gezien heb.
20IAS 1LL 10CB 15str 15dex 18Life 7psnres.. teller staat nu op 6k van een 08 spawn met 84k fg... -.-
6.5k inmiddels.. vond mijn barb bo helm van 2.5k al ziek veel
Ok np: Just The Best Smiter Gloves Ever In Europe Ladder
Flauw is wel dat ie ze blijkbaar gister voor 1k heeft gekocht en nergens in zijn topic is de crafter vermeld.. Nu strijkt hij met de eer.. echter MakShade die het opbracht ontkent wel dat hij het niet voor de winst had gedaan maar dat weet ik wel anders...
Tja dat is de sfeer van jsp, baas boven baas PvPen wie er het beste is maar ook stijl + beste items komen er bij kijken (op SCL dan). Vind het zelf wel wat hebben maar als ik een vergelijkbaar item voor 100fg kan krijgen doe ik dat vele malen lieverMaldred schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:06:
Zijn leuke gloves, maar ik had er max 100 voor gegeven
idd, gewoon een reseller dus, wat jij ook doetpsychoclown schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 16:50:
[...]
Ok np: Just The Best Smiter Gloves Ever In Europe Ladder
Flauw is wel dat ie ze blijkbaar gister voor 1k heeft gekocht en nergens in zijn topic is de crafter vermeld.. Nu strijkt hij met de eer.. echter MakShade die het opbracht ontkent wel dat hij het niet voor de winst had gedaan maar dat weet ik wel anders...
maar ach, die andere gast heeft zelf zo'n "lage" ft gezet, dus dan doet tie het zelf ook wel eenbeetje
Ja ben ik ook maar een goedkope Infy kopen en doorverkopen is wat anders dan een Godly craft, nu strijkt hij met de eer. Had MakShade het niet gezegd was ik ervan overtuigd geweest dat hij de crafter wasDalyxia schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:30:
[...]
idd, gewoon een reseller dus, wat jij ook doet
maar ach, die andere gast heeft zelf zo'n "lage" ft gezet, dus dan doet tie het zelf ook wel eenbeetje
Tja die gast was een zeer gm trader die te vroeg zijn gloves verkocht heeft want MakShade bood 2k maar toen was die ander al gepmed.. ofc eigen schuld maar geef de crafter ten minste zijn credits
Ja veel, rare smiter gloves (20ias 15str/15dex res) zijn al veel waard maar deze natuurlijk nog eens 10x zoveel getuige de offers natuurlijkDevilsProphet schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 23:44:
Ow hey, die "best crafted gloves ever" lijken hard op de mijne! Alleen hebben mijn gloves geen +dex en 10 strength minder. Scheelt dat veel in prijs? Ja zeker?
Anoniem: 170953
add post account hier, maak eentje op iGot
en add ons
Account = gblomBitchCrew schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:24:
welkom, kom erbij en join us
add post account hier, maak eentje op iGot
en add ons
edit: waar is Vuk trouwens? Al een tijdje niet gezien.
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 28-02-2009 17:38 ]
He, Blom, jij weer bezig! Welcome backAnoniem: 170953 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:23:
Jongens, na afwezigheid van 2 jaar ook weer ff aan 't spelen scl... bezig met een pala en heb geen vrienden meer
kan de stuff dat ik gekregen heb ook doorgeven ( sorcs)
vind men eige stuff wel ongeveer
2x key of terror bij countess in 1 drop
Inmiddels zaka 179%, hoto 35, tgods 200ed, torch 13/18 en wt 46% erbij.
Ook al een 3sock MP armor. Kan dus de runes erin stoppen.
Ben nog bezig om een cta en anni erbij te krijgen.
Bijna tijd voor de hell boost. Moet alleen nog wat low stuff voor me merc hebben en wat sockets in me armor pieces.
Runes zitten in armor, +771 def geworden
[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 01-03-2009 00:08 ]
Welkom, zoals vic en bitch al zeggen add maar wat mensen uit de playertable.Anoniem: 170953 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 15:23:
Jongens, na afwezigheid van 2 jaar ook weer ff aan 't spelen scl... bezig met een pala en heb geen vrienden meer
Het komt dan wel allemaal op zijn pootjes terecht
Zal je eens aan de playertable toevoegen!
Nice nog nooit gehad moet ik zeggen, wist dat het kon maar de kans is super kleinMad-Matt schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:09:
must be my lucky night.
Nee alleen phys dmgMad-Matt schreef op zondag 01 maart 2009 @ 11:07:
vraagje, een ed jewel, werkt dat door op je hammer dmg?
Ja heeft weer een tijdje geduurd, maar kan het niet laten he
Ben nu trouwens aan het spelen, maak wel iets van got//got aan als iemand me wil rushen!
gebeurt wel redelijk "vaak" hoor, beetje actief keys hunten en je komt het wel een paar keer tegen, gok dat ik nu in totaal bij countess summoner en nita zo'n 8x 2keys in 1 drop heb gehadMad-Matt schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 22:09:
must be my lucky night.
de kans dat je een arachnid vind is iig veel kleiner ^^
[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 01-03-2009 15:29 ]
Weet niet hoe vaak je ze loopt of hebt gelopen maar ik in totaal toch wel zo'n 200+ keer en nog nooit 2x keys in 1 dropDalyxia schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:28:
[...]
gebeurt wel redelijk "vaak" hoor, beetje actief keys hunten en je komt het wel een paar keer tegen, gok dat ik nu in totaal bij countess summoner en nita zo'n 8x 2keys in 1 drop heb gehad
de kans dat je een arachnid vind is iig veel kleiner ^^
Gratz Darky, zijn lekker veel waard ^^
Vic! Het gaat je wat kosten maar je hebt dan ook wat, Kurast 35 45 voor 32fg.
Goedkoper kreeg ik niet en mij werd 0 dingen aangeboden de rest is alleen maar ST.
Hij probeerde de prijs eerst nog omhoog te lullen wat ik meteen al door had, pareerde die move en hij pm'de me vervolgens alsnog voor 32fg (zoals in zijn topic als ft stond met 0 replies). Anyways kost je dus 12fg meer maar je hebt nu wel een compleet schieldje. We kijken nog wel even hoe we dat doen (inhouden van UThdin share bijv.).
[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 01-03-2009 16:42 ]
Kurast Shield moet ook wel lukken. Wel wat minder block dan Sacred Targe, dus dat zal me wel meer dex kosten neem ik aan?
[ Voor 3% gewijzigd door MetalfanBlackness op 01-03-2009 16:56 ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
TopVicarious schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:48:
Mjah, ik heb nog 2 fg, dus nog maar 10 nodig bij een UT-sessie en het komt goed
Kurast Shield moet ook wel lukken. Wel wat minder block dan Sacred Targe, dus dat zal me wel meer dex kosten neem ik aan?
Jazeker, alleen je hebt op het shield idd iets minder block zitten dus zullen er iets meer punten in dex
Weet je dat wel zeker?Vicarious schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:09:
Ben vanavond online, dan kan ik dat schildje wel ff overnemenMooie is wel dat hij 35 FCR heeft, dan hoef ik dat crafted amuletje niet te dragen en kan ik gewoon mn Seraphs aan. Ideaal zou Mara's zijn denk ik (zeker als ik later mn Wizzy wil vervangen door Hoto, maar dat wordt nog even sparen dus
Hoto 40fcr + Mara's 0fcr tegen Wizzy 50fcr + Seraphs 0fcr, dan wil je juist een craft amu of mara's+fcr ring
Precies dat heb ik altijd al gezegdVicarious schreef op zondag 01 maart 2009 @ 21:19:
Nou... als ik Mara's neem kan ik een leuke FCR-ring nemen he. Heeft meer voordelen dan die BK zonder FCR die ik nu draag
Maar een craft amu 2pala 10fcr 15+@ is ook een zeer nette optie al moet dat natuurlijk niet te duur zijn...
Al is dat een kwestie van veel UT sessies doen dan tik je vanzelf ook wel binnen
Dit topic is gesloten.