Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 291954 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 00:09:
Wb psycho :D was dus zeker wel gezellig in het altijd warme brabant!
Vandaag even flink wat exp opgedaan. met mijn char maar ook weer wat gaming-exp :D
Was lachen, al die dia/baal runs. :) Samen is toch altijd beter.
Bedankt vic, matt, gakke en bitch voor de runs en de gezelligheid :D
Was gezellig inderdaad. Eerst ff crewbitch en Grutte tegelijkertijd een hellrush gegeven en daarna een zooi diabloruns voor ze gehost. Lekker speertjes gooien met mn javazon in 8-playergames ging redelijk hard, want Crewbitch was binnen 10 runs lvl 60+ (begonnen op 20 ofzo), dus ook gelijk de ancients op hell maar even gedaan zodat ze ook konden baalrunnen. Inmiddels hadden we er zoveel dat we maar private got baalruns gingen houden met een password erop, anders kom je nooit met zn allen in 1 game.

Al met al dus erg gezellig vandaag ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:08:
Ranged attacks kun je veilig doen met iron maiden op je flikker, geen probleem. Ranged en berserk en spells zijn de enige dingen die daar veilig zijn van IM.

En @daves2hd: met alt+f4 vind ik er weinig hardcore meer aan eigenlijk :{
alt -f4 gebruik ik eigenlijk zeer zelden, alleen als je met iron Maiden op een jump attack doet (korlic) heb ik dat gedaan. Voor de rest is het gewoon er in gaan bij mij, tot nu toe werkt dat het best, ik heb mijn keyboardinstellingen zo gezet dat ik heel snel een full rejuv kan slikken. Deze ladder nog niet nodig gehad, een alt f4 dan. Gisteren wat rushes en gaters voorbereid, iemand moet het doen :7
2x normal gater, en bijna 2x nm, al level je niet zo handig in je eentje. De rest van hcl was carnaval aan het vieren of afk met een ip-hunt. Nu heb ik nog nooit succes gehad met een ingeplande ip hunt, ik ben meer van de "oh, een sojmelding, ik ga hier maar campen". Werkt een stuk beter voor mij :)

Gisteren wel tijdens een rush wat bowa gear die ik voor ogen gehad gevonden: goblins en een rattlecage. Ja, lach maar, het is low budget troep, maar elke fg die ik niet hoef uit te geven is er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 07:37:
[...]

alt -f4 gebruik ik eigenlijk zeer zelden, alleen als je met iron Maiden op een jump attack doet (korlic) heb ik dat gedaan. Voor de rest is het gewoon er in gaan bij mij, tot nu toe werkt dat het best, ik heb mijn keyboardinstellingen zo gezet dat ik heel snel een full rejuv kan slikken. Deze ladder nog niet nodig gehad, een alt f4 dan. Gisteren wat rushes en gaters voorbereid, iemand moet het doen :7
2x normal gater, en bijna 2x nm, al level je niet zo handig in je eentje. De rest van hcl was carnaval aan het vieren of afk met een ip-hunt. Nu heb ik nog nooit succes gehad met een ingeplande ip hunt, ik ben meer van de "oh, een sojmelding, ik ga hier maar campen". Werkt een stuk beter voor mij :)

Gisteren wel tijdens een rush wat bowa gear die ik voor ogen gehad gevonden: goblins en een rattlecage. Ja, lach maar, het is low budget troep, maar elke fg die ik niet hoef uit te geven is er eentje.
Beter nog Pheno: Carnaval vieren terwijl ik aan het campen ben op een hot IP (tnx voor de tip Don) :+ :+ :+
's-Avonds eens kijken of de game nog "up" is en voila, Big-D is "in tha house" 8) . Natuurlijk een crap anni, maar goed, beter dan nix (krengen blijven ~100 fg @ HC :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GZ, zoals gezegd, bij mij werkt zoiets niet.
Ik zoek UberDC niet, hij komt vanzelf naar mij toe 8) Al 3x deze ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 291954 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 00:09:
Wb psycho :D was dus zeker wel gezellig in het altijd warme brabant!
Vandaag even flink wat exp opgedaan. met mijn char maar ook weer wat gaming-exp :D
Was lachen, al die dia/baal runs. :) Samen is toch altijd beter.
Bedankt vic, matt, gakke en bitch voor de runs en de gezelligheid :D
Thanks, was het zeker wel :D
Dalyxia schreef op maandag 23 februari 2009 @ 01:13:
[...]

bleegh, breng je weer wat momenten naar boven hoor haha

ontopic: zeal sorc, maar dan moet ik wel passion nemen, terwijl mij een grief of LW ook wel lekker in de hand ligt, maar dan heb ik weer geen zeal moeilijk moeilijk, allemaal vragen waar ik het antwoord nog op moet vinden
Ga je een zealersorc maken ja? Dan wil je eigenlijk gewoon passion of je moet een bearsorc maken.
Voor een Zorc heb ik nog wel een dikke circ, 2sorc %ar/clvl 35Life 1x@. Mocht je die willen moet je het even zeggen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
McDutch schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:52:
*zucht* ik heb ook weer eens alle geluk van de wereld ofzo...

Denk even lekker te gaan mffen met mn nieuwe sorc, start mn eerste run, nog even statten en skillen en dan maar los.

dus ik teleport vrolijk door de durance, ben ik door mn mana heen.... dus ik sta een seconde oid stil terwijl ik een pot drink, springen er uit het niets een paar stygian dolls op mn nek > RIP sorc... waarom zitten die dolls er uberhaupt in :(

Heb ik nu trouwens een record gezet of hoe zit dat? :o
Volgens mij heb je niet echt die TK/Orb guide gevolgd, want:

- je staat nooit stil om mana te drinken met 1 mana/Teleport. Manaburned? Rustig verder teleporten en ondertussen een manapot pakken.
- je mag niet rippen door Dolls want je Merc heeft een low-damage weapon (toch?) waarmee hij zeker 3x moet prikken om zo'n Doll te mollen.

Die TK/Orb build (heb ik ook gevolgd, zie GoTdiablo forum) is de meest safe MF-build die ik ooit heb gemaakt. Als je jezelf beperkt tot Andy/Meph is het echt ultra-safe, zonder uber-gear (ik schat ~25fg @HC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja zelf gistere ook weer een paar hell runs gedaan andi, mephi en pindle zijn prima te doen met orb.
en dat met 1 punt telekinesis en energy shield. Omdat ik toch ook veel punten stop in firewall, kan ik toch af en toe meer aan solo op nightmare en hell :o
Vroegah 1x dood gegaan met hell mephi tp, heb geen uber gear maar wel vrij snelle fcr en fhr. En tja ben een beetje lui geworden met 2 serials dus geef ik mezelf gewoon een nette BO mee just to be safe.

Zit er aan te denken misschien dia ook weer mee te nemen in de hell run. andi>mephi>dia>pindle dan. Alleen is Hell chaossanct niet de meeste gangbare plek voor teleport als je daar stuck komt is het snel voorbij :( en vaak is de tijd die het kost de moeite niet eens echt waard.

Ik heb een 4 sockted bow gevonden, maar geen idee wat ik er in moet rammen. voor een MA bowazon met een vital/dex mix. Iemand een idee voor wat ik daar in kan duwen voor een leuke combi? Had een tijdje terug een topic van een d2 forum met leuke overzichten van runewords in bows, maar kan um niet meer vinden -.-'

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:49
In plaats van alt-F4 op hardcore om de game te verlaten kun je trouwens beter via <esc> <save and exit game> het spel verlaten.

Anders heb je kans dat jouw client afsluit, terwijl op de server je char gemold wordt door de monsters. Via het menu de game verlaten zorgt ervoor dat je ook echt uit het spel gezet wordt op de server. Het zijn wel net iets meer toetsen die je moet indrukken.

@daves2hd: is het een +3 GMB? dan is faith het meest gebruikt, is het +3MB dan wellicht ice, als het een non-ama bow is dan kan je 1 van deze overwegen, maar dit is eigenlijk alleen interessant voor je merc.

[ Voor 21% gewijzigd door psych op 23-02-2009 11:11 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Hallo psychoclown, ik zie net in de lijst voor HC spelers dat ook het D2jsp account ingevoerd kan worden.
Zelf heb ik daar ook een account, n.l. sorcees (hoe kan het ook anders), maar ben daar niet zeer actief.
Zou je me wel kunnen toevoegen, alvast bedankt.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

psych schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:09:
In plaats van alt-F4 op hardcore om de game te verlaten kun je trouwens beter via <esc> <save and exit game> het spel verlaten.
Kan deze combinatie ook geprogrammeerd worden voor de Logitech G15 (zelf heb ik Alt-F4 onder de G1 knop, lekker snel), dat zou nog wat safer zijn dan.

Alvast bedankt.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:07:
Mja zelf gistere ook weer een paar hell runs gedaan andi, mephi en pindle zijn prima te doen met orb.
en dat met 1 punt telekinesis en energy shield. Omdat ik toch ook veel punten stop in firewall, kan ik toch af en toe meer aan solo op nightmare en hell :o
Vroegah 1x dood gegaan met hell mephi tp, heb geen uber gear maar wel vrij snelle fcr en fhr. En tja ben een beetje lui geworden met 2 serials dus geef ik mezelf gewoon een nette BO mee just to be safe.

Zit er aan te denken misschien dia ook weer mee te nemen in de hell run. andi>mephi>dia>pindle dan. Alleen is Hell chaossanct niet de meeste gangbare plek voor teleport als je daar stuck komt is het snel voorbij :( en vaak is de tijd die het kost de moeite niet eens echt waard.

Ik heb een 4 sockted bow gevonden, maar geen idee wat ik er in moet rammen. voor een MA bowazon met een vital/dex mix. Iemand een idee voor wat ik daar in kan duwen voor een leuke combi? Had een tijdje terug een topic van een d2 forum met leuke overzichten van runewords in bows, maar kan um niet meer vinden -.-'
gewoon op arreat kijken naar missile weapons? Zo gezocht.
Je hebt faith, ice, wrath (heb ik net zelf gekocht), en vast nog wat meer. Harmony is ook wel grappig. "Brand" vind ik slechter, omdat alles op "on struck is". Dat lijkt me erg ongezond voor een non melee char....

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 23-02-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 12:58
gister lvl 63 geworden. Eindelijk :)
Vanaf lvl 55 ofzo al bezig met alleen maar Shenk runs en 1x een Baalrun + ancients.

Inmiddels wat spul aangekocht bij d2jsp, zoals magefist en heb een amn rune erbij en in me sword gestopt.
Ook al in bezit van Jah en Ohm, want die gast had ber niet. Dus nog 2 lvls en ik kan rondhuppelen.
op 65 koop ik gelijk alle equipment wat ik eerst nodig heb (shako/wt/tgods) en dan ga ik proberen mezelf dor hell heen te boosten.

En nog steeds vita/dex only. Dus heb als base 25 str als ik het goed heb :9~

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 23-02-2009 11:46 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkY schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:44:
gister lvl 63 geworden. Eindelijk :)
Vanaf lvl 55 ofzo al bezig met alleen maar Shenk runs en 1x een Baalrun + ancients.

Inmiddels wat spul aangekocht bij d2jsp, zoals magefist en heb een amn rune erbij en in me sword gestopt.
Ook al in bezit van Jah en Ohm, want die gast had ber niet. Dus nog 2 lvls en ik kan rondhuppelen.
op 65 koop ik gelijk alle equipment wat ik eerst nodig heb (shako/wt/tgods) en dan ga ik proberen mezelf dor hell heen te boosten.

En nog steeds vita/dex only. Dus heb als base 25 str als ik het goed heb :9~
Als het HC is kan ik je wel een boost geven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 12:58
Pheno79 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:47:
[...]

Als het HC is kan ik je wel een boost geven hoor.
ik doe nog steeds HC, vanaf 65 gaat het leuk worden :)
En hulp is altijd handig, maar eerst 65 worden _/-\o_

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

yeuy, net ff UT gedaan met mijn kicksin, ging erg voortvarend. Heb nog iets van 10 key sets liggen dus voorlopig wel ff bezig ;).

Resultaat: 13-20 Sorc torch! yeuy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-05 21:57
Het was gisteren een lekker avondje dat men sorcs van 17 naar 70 heeft gebracht :)

Diaruns ging in begin slecht kwa xp, ma daarna vloog het ( door low lvl ging het wa traag eerst )
Baals ware ook wel fun :)

thx manne, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 19:07

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Owowow, dit wil ik toch even zeggen: met mijn nieuwe blizzard/firewall sorc een 2/2/2 tals lidless eye van hell diablo gekregen. Leuk! Jammer dat ik geen closed b.net speel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:33:
Hallo psychoclown, ik zie net in de lijst voor HC spelers dat ook het D2jsp account ingevoerd kan worden.
Zelf heb ik daar ook een account, n.l. sorcees (hoe kan het ook anders), maar ben daar niet zeer actief.
Zou je me wel kunnen toevoegen, alvast bedankt.
Ja dat kan hoor maar als ik het zelf moet zoeken is dat werk zeker als je niet actief bent.
Beste is dus om de link naar je profiel naar mij te DMen (GoT)/PMen (jsp) of hier reageren.
Anoniem: 184982 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:15:
yeuy, net ff UT gedaan met mijn kicksin, ging erg voortvarend. Heb nog iets van 10 key sets liggen dus voorlopig wel ff bezig ;).

Resultaat: 13-20 Sorc torch! yeuy :)
Dat is best aardig ja, zou toch wel zo'n 20-30fg op moeten brengen.
Op dit moment zijn alleen nog de high stat sorc torches nog veel waard net als de pala torches.
DevilsProphet schreef op maandag 23 februari 2009 @ 12:39:
Owowow, dit wil ik toch even zeggen: met mijn nieuwe blizzard/firewall sorc een 2/2/2 tals lidless eye van hell diablo gekregen. Leuk! Jammer dat ik geen closed b.net speel. :p
Altijd leuk :)
Heb ook nog een 2 2 2 liggen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, heb al 3 torches, nog 5 org sets left en nog 15x3 of iets dergelijks. dus nog zat werk. Ben toch goed ziek geworden door 4 dagen carnaval dus heb waarsch vanavond een rustdag zodat ik morge nog1x kan knallen ;D.

This wel verassend stil vandaag op diablo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 23 februari 2009 @ 08:32:
[...]

[...]

Ga je een zealersorc maken ja? Dan wil je eigenlijk gewoon passion of je moet een bearsorc maken.
Voor een Zorc heb ik nog wel een dikke circ, 2sorc %ar/clvl 35Life 1x@. Mocht je die willen moet je het even zeggen.
dual dream is de bedoeling he, dus helaas heb ik dan niks aan een circlet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dalyxia schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:17:
[...]

Ik zou geen tips van Maldred aannemen voor Melee-soso's. Die heeft er in een dag of 10 een stuk of 5 ge-Ripped (zodat we out-of Ravenclaws zijn :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:38:
[...]

Ik zou geen tips van Maldred aannemen voor Melee-soso's. Die heeft er in een dag of 10 een stuk of 5 ge-Ripped (zodat we out-of Ravenclaws zijn :+ ).
maldred? psycho zegt dat, :) en tja, ik ben SCLooser he, dus rippen doet me niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:12:
zo, heb al 3 torches, nog 5 org sets left en nog 15x3 of iets dergelijks. dus nog zat werk. Ben toch goed ziek geworden door 4 dagen carnaval dus heb waarsch vanavond een rustdag zodat ik morge nog1x kan knallen ;D.

This wel verassend stil vandaag op diablo :(
Hoeveel key sets heb je wel niet gekocht hey :P
Naast de sorc torch nog leuke torches gevangen of nog niet?
Dalyxia schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:17:
[...]

Ah ok dat zei je er niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Oh, die heb ik nog wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
[...]

Pff whatever, kwam door lag ;( (meestal ;))

Heb genoeg ervaring met meleesoso's :) Weet hoe dat je ze moet bouwen, hoe je er mee moet spelen, en mss nog wel het belangrijkste, hoe je er degelijk mee moet rippen. Dat mag niet onderschat worden :)

Dal, als je wat raad nodig hebt met gear enzo, laat dan maar iets weten.

Trouwens, waarom vindt iedereen zoveel anni's(don, tollo, pheno, op scl wrs ook iedereen). Ben ik de enige wanker die er nog geen enkele heeft gevonden(dat is nog nooit 1, nog in geen enkele ladder??)?
Pheno79 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:49:
[...]

Oh, die heb ik nog wel ergens.
Heb er op de encher nog enkele gezet, dus ik kan weer voluit gaan rippen. Heb er zin in :)

[ Voor 13% gewijzigd door Maldred op 23-02-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Maldred schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:52:
Trouwens, waarom vindt iedereen zoveel anni's(don, tollo, pheno, op scl wrs ook iedereen). Ben ik de enige wanker die er nog geen enkele heeft gevonden(dat is nog nooit 1, nog in geen enkele ladder??)?
Een anni krijg je toch als je diabloclone slaughtert wanneer "diablo walks the earth" ofzoiets verschijnt?

edit: of is de kans dat een anni dropt niet 100%, zoals dat wel is bij torches?

[ Voor 8% gewijzigd door RuddyMysterious op 23-02-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:58
Hoeveel key sets heb je wel niet gekocht hey :P
Naast de sorc torch nog leuke torches gevangen of nog niet?
6 org sets, stuk of 10 key sets ;x. En verkoop de torches gewoon unid door voor 15fg. Vast adresje, koop org sets 10fg stuk, 8 sets 8fg per stuk. Dus lekker winst maken, en torch ophalen is binnen 5 minuten gebeurd.
Maldred schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:52:
[...]
Ik ben ook zo'n wanker die nog nooit een anni heeft gevonden. En der word opeens opvallend veel gevonden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
DevilsProphet schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:54:
[...]

Een anni krijg je toch als je diabloclone slaughtert wanneer "diablo walks the earth" ofzoiets verschijnt?

Yup. Die dropt altijd een anni, alleen is er soms het probleem dat wanneer je dat bericht krijgt, dat soms je game dropt, wat minder is.
Anoniem: 184982 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:59:
[...]

Ik ben ook zo'n wanker die nog nooit een anni heeft gevonden. En der word opeens opvallend veel gevonden ja...
:) Gelukkig ben ik niet alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

En toen ben ik op scl maar weer eens begonnen met een zealer/1pt smiter pala, waar ik ook alweer het merendeel van de gear voor heb weten te fixen. Moet nog wel een paar dingetjes, misschien dat iemand van jullie nog wat over heeft?

Metalgrid,
Grief pb [of Eth Tir Lo Mal Ral / 5sock phase blade],
Sanctuary in een pala shield [100+ all res als het ff kan] [of 3 sock pala shield met fatsoenlijke base res / ko ko mal]
Fortitude armor [ of 4 sock armor / El Sol Dol Lo ]

Ik heb er eventueel wel wat fg voor over :)

[ Voor 4% gewijzigd door McDutch op 23-02-2009 19:09 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:54:
[...]

Op hell dropped een anni altijd als Dc walked, op nm is de kans aanwezig maar dat wil je niet ;)
Anoniem: 184982 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:59:
[...]

6 org sets, stuk of 10 key sets ;x. En verkoop de torches gewoon unid door voor 15fg. Vast adresje, koop org sets 10fg stuk, 8 sets 8fg per stuk. Dus lekker winst maken, en torch ophalen is binnen 5 minuten gebeurd.

[...]

Aardig wat ja, deed ik vorige ladder ook een hele tijd, kocht ik ook van een vast adresje eens in de 2 weken 39-42 keysets (13-14x3x3) en kreeg ik een leuke bulkprijs ;)
Kan je best leuk mee verdienen inderdaad maar had het na een tijdje ook wel weer gezien..

Die anni's komen vooral doordat we ook aardig wat aan het ip hunten waren afgelopen week/2 weken.
Toen heeft oa. big een anni gevangen toen die tijdens het mfen op een hot ip terecht kwam, ik had minder geluk helaas alleen maar warm ip's gevonden afgelopen week ;)
McDutch schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:09:
En toen ben ik op scl maar weer eens begonnen met een zealer/1pt smiter pala, waar ik ook alweer het merendeel van de gear voor heb weten te fixen. Moet nog wel een paar dingetjes, misschien dat iemand van jullie nog wat over heeft?

Metalgrid,
Grief pb [of Eth Tir Lo Mal Ral / 5sock phase blade],
Sanctuary in een pala shield [100+ all res als het ff kan] [of 3 sock pala shield met fatsoenlijke base res / ko ko mal]
Fortitude armor [ of 4 sock armor / El Sol Dol Lo ]

Ik heb er eventueel wel wat fg voor over :)
Heb wel een 5s pb als het goed is.. gratis uiteraard :)

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 23-02-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

psychoclown schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:10:
[...]

*knip*

[...]

*knip*

[...]

Heb wel een 5s pb als het goed is.. gratis uiteraard :)
Die mag je inleveren ;)

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

linkje naar D2jsp profiel

verder nog een vraagje, voor de HC mensen, op welk channel zitten jullie, ik kijk vaak op "GoT." en dan ben ik altijd de enigste.

en weet iemand een compleet overzicht van alle ingame chat commands?

bestaat er een faq voor UT levelservice, poortwachters etc., ik level nu nog alles zelf, wel 2 keysets en een lvl 51 enchanter op NM, dat gaat dan goed maar op een gegeven moment traag tot in NM.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Persoonlijk teleport ik zelf door alle minder leuke gebieden (zo kan ik enkele acts op enkele uren doen) terwijl ik level op de plekken waar er behoorlijk wat XP valt te rapen voor aanvaardbare moeilijkheidsgraad, zoals begin act5. Op /players 8 valt het levelen trouwens goed mee, om de paar uur een level erbij, en dit tempo kan je volhouden tot lvl85. Maar je moet natuurlijk wel de hele tijd monsters packs neerhalen en niet teveel treuzelen. Teleporten naar unique monster packs helpt ook wel: makkelijk 200k xp per minion op /players 8 in hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

sorcees schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:50:

verder nog een vraagje, voor de HC mensen, op welk channel zitten jullie, ik kijk vaak op "GoT." en dan ben ik altijd de enigste.

We zitten in channel 'op got.' [ja, met 'op' ervoor en de . erbij]

en de ingame chat commands die ik ken zijn dr niet veel [ik zet dr ook wel even de friendslist commands bij]

/f m <bericht> [om je hele vriendenlijst te wispen]
/w *[accountnaam] <bericht> of /w [characternaam] <bericht> om een specifiek persoon te wispen.

Verder voor de friendslist;

/f add [accountnaam]
/f remove [accountnaam in je friendslist]

en je kunt ook nog mensen naar boven en beneden plaatsen, volgens mij met;
/f promote [accountnaam]
/f demote [accountnaam]

anders eens /f help doen, daar word je vast een stuk wijzer van :)

On to game stuff...

Ondertussen mn grief pb ook gefixed :D :D dus ik heb nu alleen nog een 2e ring nodig, een metalgrid amulet, sanctuary shield en een fortitude armor, dus dat word vanavond ff wat jsp-en, en met een beetje geluk heb ik dan vanavond een full equipped 1ptSmiter rondkachelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bestaat er een faq voor UT levelservice, poortwachters etc., ik level nu nog alles zelf, wel 2 keysets en een lvl 51 enchanter op NM, dat gaat dan goed maar op een gegeven moment traag tot in NM.
Thanks zal hem even toevoegen :)

Kijk op het igot forum voor een UT faq, handig voor iedereen die mee doet/wilt met UTleechen.
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:53:
Persoonlijk teleport ik zelf door alle minder leuke gebieden (zo kan ik enkele acts op enkele uren doen) terwijl ik level op de plekken waar er behoorlijk wat XP valt te rapen voor aanvaardbare moeilijkheidsgraad, zoals begin act5. Op /players 8 valt het levelen trouwens goed mee, om de paar uur een level erbij, en dit tempo kan je volhouden tot lvl85. Maar je moet natuurlijk wel de hele tijd monsters packs neerhalen en niet teveel treuzelen. Teleporten naar unique monster packs helpt ook wel: makkelijk 200k xp per minion op /players 8 in hell.
Ja met /players 8 zal het zeker sneller gaan maar besef dus wel dat dat alleen op SP kan en niet op bnet ;)
McDutch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:14:
[...]

On to game stuff...

Ondertussen mn grief pb ook gefixed :D :D dus ik heb nu alleen nog een 2e ring nodig, een metalgrid amulet, sanctuary shield en een fortitude armor, dus dat word vanavond ff wat jsp-en, en met een beetje geluk heb ik dan vanavond een full equipped 1ptSmiter rondkachelen :D
Wat voor ring zoek je? Heb nog een zooi rare ringen liggen misschien dat er wat voor jou tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online

Als we in channel staan is het zoals Dutch al zei 'op got.' , maar vaker zijn we in een game. Beste is om wat HC-ers te adden (in mijn f-list: Pheno/Maldred/Don Holio/Flapmo/Tollo/Kwakke/Slewey/Boomblaster/Darky/McDutch/Morp).
Wat we regelmatig doen is het zogenaamde UT-levellen. Dat gaat globaal als volgt:
Noodzakelijk zijn:
- een lvl20 char dat Ancients Quest Normal nog moet (de Gater Normal)
- een lvl40 char dat Ancients Quest NM nog moet (de Gater NM)
- een rusher die een full game solo kan trekken (meestal Enigmadin)

Stappen:
(1) 'normale' rush met alle leechers tot Ancients Normal. Daar gaat alleen de Gater Normal mee met rusher, gevolgd door Baal quest normal. Hierna kunnen alle leecher ook naar NM.
(2) idem voor NM, alleen wordt nu lvl40 NM Gater gebruikt om langs Ancients+Baal te komen.
(3) Hell rush voor alle leechers+Gaters tot A5
(4) UT waarbij alle leechers op de 'safe spot' blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:20:
Ja met /players 8 zal het zeker sneller gaan maar besef dus wel dat dat alleen op SP kan en niet op bnet ;)
Oh? Dat wist ik nog niet. :)

Als je /players 1 moet ondergaan, dan is levelen inderdaad minder leuk. Waarom doet blizzard dat? Je kan toch evengoed acht d2-keys kopen en met al die accounts online zodat je in een 8-players game kan spelen? Als dat zo toch gaat, dan is het stom van blizzard om de makkelijkere manier toch te blokkeren. Ja, 8 accounts tegelijk online, daar heb je wat hardware voor nodig, maar volgens mij lukt het wel: 2 of 3 pc's met genoeg ram en goeie cpu's met daarop enkele VM's die elk nog eens d2 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt maar met 4 keys vanaf hetzelfde ip. Of je moet gaan proxy'en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:58:
[...]

Als je /players 1 moet ondergaan, dan is levelen inderdaad minder leuk. Waarom doet blizzard dat? Je kan toch evengoed acht d2-keys kopen en met al die accounts online zodat je in een 8-players game kan spelen? Als dat zo toch gaat, dan is het stom van blizzard om de makkelijkere manier toch te blokkeren. Ja, 8 accounts tegelijk online, daar heb je wat hardware voor nodig, maar volgens mij lukt het wel: 2 of 3 pc's met genoeg ram en goeie cpu's met daarop enkele VM's die elk nog eens d2 draaien.
Stiekem wist je dat wel want dat had je al eens eerder gezegd alleen ging het toen over mfen ipv lvlen ;)
Toen reageerde ik nog met: "Als je dat op bnet kon was iedereen die dat aankan wel aan het doen want dan zijn de drops natuurlijk ook veel hoger"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:14:
[...]

On to game stuff...

wat is je roll geworden van je grief dan?

edit: ik heb hier nog een ring liggen die je misschien wel leuk vind

6 min damage
106 AR
2 str
5energy
28FR
9CR
9LR
9PR

als je hem echt leuk vind mag je hem voor 0.1 fg hebben (meer is natuurlijk ook welkom :D)

[ Voor 19% gewijzigd door Dalyxia op 24-02-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:58:
[...]

zoiets dus?

Afbeeldingslocatie: http://bashers.nl/wp-content/uploads/2008/10/wow36box21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291954

Wat is het stil op Bnet! :(
Waar is iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Anoniem: 291954 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:35:
Wat is het stil op Bnet! :(
Waar is iedereen?
Aan het werk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan natuurlijk ook :)
Zit ziek thuis, ene kant kut maar heeft ook voordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Dalyxia schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:13:
[...]

wat is je roll geworden van je grief dan?

edit: ik heb hier nog een ring liggen die je misschien wel leuk vind

6 min damage
106 AR
2 str
5energy
28FR
9CR
9LR
9PR

als je hem echt leuk vind mag je hem voor 0.1 fg hebben (meer is natuurlijk ook welkom :D)
code:
1
2
3
4
 +39% Increased Attack Speed 
Damage +359 
-24% To Enemy Poison Resistance
+11 Life After Each Kill

Niet super maar toch wel lekker :D en die ring wil ik wel, 106 ar is altijd fijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:14:
[...]

code:
1
2
3
4
 +39% Increased Attack Speed 
Damage +359 
-24% To Enemy Poison Resistance
+11 Life After Each Kill

Niet super maar toch wel lekker :D en die ring wil ik wel, 106 ar is altijd fijn :o
ravenfrost doet dat het dubbele, maar daar zit dan geen res op, maar wel weer dex

tis maar net wat je nog tekort komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Dalyxia schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:06:
[...]

ravenfrost doet dat het dubbele, maar daar zit dan geen res op, maar wel weer dex

tis maar net wat je nog tekort komt :)
Had al een raven, dus misschien toch maar even kijken wat kyo nog voor leuke ringen heeft liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gakke, ben zo trug. CI + cd key is in use :p

Nieuwe char begonnen, word nu door normal gerusht door gakke :d
Orb soso, weet nog niet of ik meteorb ga of gewoon puur orb voor alleen meph. :)
Iemand nog tips over gear etc? geen super gear maar gewoon makkelijk te vinden spul.

nog steeds wachten :/

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 291954 op 24-02-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291954 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:08:

Orb soso, weet nog niet of ik meteorb ga of gewoon puur orb voor alleen meph. :)
Iemand nog tips over gear etc? geen super gear maar gewoon makkelijk te vinden spul.

kijk @ got forum, daar heeft tollo een hele leuke en goedkope build staan van orb soso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:18:
[...]

kijk @ got forum, daar heeft tollo een hele leuke en goedkope build staan van orb soso.
Net gezien inderdaad. Zal binnekort wel even kijken wat ik allemaal kan vinden :)

*edit*
Hoelang gaat dat cd-key in use duren? :|

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 291954 op 24-02-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Anoniem: 291954 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:21:
[...]

Net gezien inderdaad. Zal binnekort wel even kijken wat ik allemaal kan vinden :)

*edit*
Hoelang gaat dat cd-key in use duren? :|
Meestal n minuut of 10 wachten, dan weet je zeker dat je dr weer op kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:12:Stiekem wist je dat wel want dat had je al eens eerder gezegd alleen ging het toen over mfen ipv lvlen ;)
Toen reageerde ik nog met: "Als je dat op bnet kon was iedereen die dat aankan wel aan het doen want dan zijn de drops natuurlijk ook veel hoger"
God ja! Dat was ik helemaal vergeten. Ik zal vanaf nu mijn eer hoog houden en nooit meer doen alsof ik het niet weet. :p
Ja, zoiets. Maar dan met muizen ipv gore trackballs. ;) Dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 291954 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 17:08:

Als je naast meph nog wat anders wil doen is meteorb wel leuk, maakt je wat allrounder. Bovendien lever je weinig killspeed in, want ook ik heb orb gewoon gemaxed. Heb alleen wat minder punten in cold mastery.

Manaproblemen vanwege teleport heb ik niet, daar heb ik tenslotte infinity voor, een runeword dat iedereen kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:06:
[...]

Als je naast meph nog wat anders wil doen is meteorb wel leuk, maakt je wat allrounder. Bovendien lever je weinig killspeed in, want ook ik heb orb gewoon gemaxed. Heb alleen wat minder punten in cold mastery.

Manaproblemen vanwege teleport heb ik niet, daar heb ik tenslotte infinity voor, een runeword dat iedereen kan maken :)
eeh infinity is anders aardig duur hoor ;p. Neem aan dat je insight bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:16:
[...]

Had al een raven, dus misschien toch maar even kijken wat kyo nog voor leuke ringen heeft liggen :D
Heb deze ringen nog liggen (up to date), even van mijn topic gekopieerd.
Zitten wel een paar aardige tussen, gratis of een zelf te kiezen donatie (met uitzondering van de goede):

• Ring lvlreq 47: 10FCR 113ar 14str 27lres 1maek ~ 12fg
• Ring lvlreq 66: 10FCR 22ar 17str ~ 15fg
• Ring lvlreq 51: 10FCR 6min 114ar 10str 17lres 6mf ~ 10fg
• Ring lvlreq 47: 10FCR 13ar 14str 6repl 82mana 13lres ~ 50fg
• Ring lvlreq 66: 10FCR 4max 106ar 19str 11lres 22fres ~ 25fg

• Ring lvlreq 41: 10FCR 118ar 9rpl 60mana 11fres ~ offer
• Ring lvlreq 48: 10FCR 4min 1max 74ar 59mana 11@ ~ offer
• Ring lvlreq 65: 10FCR 8LL 30Life 50mana 7pres ~ offer

• Ring lvlreq 48: 3min 1max 110 ar 11dex 29mana 11@ ~ offer
• Ring lvlreq 48: 4LL 14dex 9@ 39pres ~ offer
• Ring lvlreq 65: 62ar 8LL 14dex 4mana ~ offer

• Ring lvlreq 66: 18ar 20str 4@ 22fres ~ offer
• Ring lvlreq 47: 4max 96ar 15str 15mana ~ offer
• Ring lvlreq 48: 4LL 11str 11@ 30pres 31EG ~ offer
• Ring lvlreq 66: 93ar 17str 1ene 36Life 71mana 19fres ~ offer | Reserved
• Ring lvlreq 66: 88ar 20str 36Life 9fres 27EG 8mf ~ offer
• Ring lvlreq 66: 105ar 19str 16fres 20pres hfd ~ offer
• Ring lvlreq 47: 37ar 2ML 12str 1dex 19pres 1Light ~ offer

Opzich wel aardige Grief, je kon alleen beter de IAS laag hebben en de dmg hoog ;)
Vicarious schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:06:
[...]

Sluit ik me bij aan, voordeel van meteorb is niet alleen allround maar er is tov een orber geen echt nadeel dus waarom niet de meteorb nemen. Het scheelt ook niks in gear, keuze snel gemaakt lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:30:
[...]

eeh infinity is anders aardig duur hoor ;p. Neem aan dat je insight bedoeld ;)
Doh! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:32:Sluit ik me bij aan, voordeel van meteorb is niet alleen allround maar er is tov een orber geen echt nadeel dus waarom niet de meteorb nemen. Het scheelt ook niks in gear, keuze snel gemaakt lijkt me ;)
Hoe speelt een Meteorb sorc ten opzichte van een Blizzard/Firewall sorc? Beide builds hebben dezelfde trees in gebruik, maar de main skill wisselt. Persoonlijk zie ik dat er veel fire immune monsters zijn tijdens het doorworstelen van normale area's, maar die worden dan ook meestal gebroken door een merc met infinity, terwijl cold immunities bijna nooit gebroken worden.

Ik neem echter aan dat bnet ladder chars niet echt gebruikt worden om zomaar mobs om te leggen, maar eerder om zeer specifieke vijanden aan te kunnen, zoals bosses, klopt dat? Dan zou ik niet weten hoe deze build zich verhoudt tot een Blizzard/Firewall sorc. Wat ik wel gelezen heb tijdens het maken van mijn bz/fw sorc is dat bv hell Meph 75% cold resist heeft, dus dat -175% cold resist via hard+soft skillpoints in cold mastery voldoende is. Welke skill wordt het meest gebruikt tegen verschillende bosses door een Meteorb sorc?

Hoe zit het trouwens met facets? Zijn ze belachelijk duur, of worden ze weinig gebruikt omdat men veel gebruik maakt van runworded items? In een tal's set is het bv al mogelijk om 3 facets te steken, wat naargelang je skillverdeling nogal wat kan uitmaken. Drie x/5 fire facets kan heus veel helpen, zeker als je geen infinity merc hebt.

Wat ook raar is: ik zie amper Spirit schilden opduiken in blizzard-sorc guides. Is de reden dan de vrij hoge STR requirement voor een monarch? Een spirit monarch heeft anders een zeer hoge max block, zeer hoge FHR en goeie FCR, om van resists nog niet te spreken. Is het de prijs en de reqs die het schild minder interessant maken voor de doorsnee sorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:50:
[...]

Hoe speelt een Meteorb sorc ten opzichte van een Blizzard/Firewall sorc? Beide builds hebben dezelfde trees in gebruik, maar de main skill wisselt. Persoonlijk zie ik dat er veel fire immune monsters zijn tijdens het doorworstelen van normale area's, maar die worden dan ook meestal gebroken door een merc met infinity, terwijl cold immunities bijna nooit gebroken worden.

Ik neem echter aan dat bnet ladder chars niet echt gebruikt worden om zomaar mobs om te leggen, maar eerder om zeer specifieke vijanden aan te kunnen, zoals bosses, klopt dat? Dan zou ik niet weten hoe deze build zich verhoudt tot een Blizzard/Firewall sorc. Wat ik wel gelezen heb tijdens het maken van mijn bz/fw sorc is dat bv hell Meph 75% cold resist heeft, dus dat -175% cold resist via hard+soft skillpoints in cold mastery voldoende is. Welke skill wordt het meest gebruikt tegen verschillende bosses door een Meteorb sorc?

Hoe zit het trouwens met facets? Zijn ze belachelijk duur, of worden ze weinig gebruikt omdat men veel gebruik maakt van runworded items? In een tal's set is het bv al mogelijk om 3 facets te steken, wat naargelang je skillverdeling nogal wat kan uitmaken. Drie x/5 fire facets kan heus veel helpen, zeker als je geen infinity merc hebt.

Wat ook raar is: ik zie amper Spirit schilden opduiken in blizzard-sorc guides. Is de reden dan de vrij hoge STR requirement voor een monarch? Een spirit monarch heeft anders een zeer hoge max block, zeer hoge FHR en goeie FCR, om van resists nog niet te spreken. Is het de prijs en de reqs die het schild minder interessant maken voor de doorsnee sorc?
Blizzard is er sterk maar heb je veel punten nodig voor alle synergies waardoor de redelijk slappe firewall niet al te best wordt. Altijd als ik vroeger een simpele mfer/rusher maakte aan het begin van de ladder was dat een blizzsorc maar dus zonder firewall dus de coldimmunes kon ik niet aan.

Ligt eraan, veel mensen pvpen en dus totaal niet geconcentreerd op pve. Zelf heb ik 3 chars die alles kunnen (Lightsorc / Zmiter / Bonenec) maar ben itt vroeger niet meer van enorm veel verschillende builds had zelfs tot een tijdje terug alleen nog mijn revived Lightsorc na de banwave (daarvoor + aankomend bonenec).
Een meteorb sorc gebruikt voornamelijk orb en kan meteor gebruiken als secondary skill.

Ligt eraan, light rbfs zijn en blijven de meest gebruikte facets en daarom dus ook het duurst (5-5 Die/lvl ~5hrs a 10fg/each) verder worden alleen de 5-5s echt verkocht en soms de 4-5 of 5-4s maar bijna niet.
Vooral een 200fcr fber / lightsorc / trapper / amazon en blizzer gebruiken facets maar dat zijn meestal in pvp/dure builds.

Mja in veel sorc builds voor cheap mfen wordt die weggelaten maar ik vind het een must.
Kost wat str maar je kunt veel van de rest van de gear afhalen zonder al teveel in te boeten op stat points.
De prijs valt wel mee en vind je in principe vaak genoeg zelf met mfen, alleen 35fcr of perfect kost veel (of 40+@ pala spirits). Kan het niet eens zijn met de block though, voor een sorc moet je er enorm veel dex in gooien, daarom gebruiken veel Blizzsorcs dan ook een deflection shield (zoals JWOD) met -34x 5-5 cold rbfs maar dat is dan weer vooral pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ja, die dex, dat is waar. Maar zoals iemand als reactie in zo'n blizzard-guide zei: liever max block en veel betere overlevingskansen dan 200 meer life. De 2 life per vitality point is het niet echt waard bij een sorc. Ik zal wel lifers in mijn inventory steken, dat scheelt alweer enkele tientallen vitality points. ;) Maar weeral ben ik enkel bezig over PvM, ik heb totaal geen idee hoe alles afweegt bij PvP.

Momenteel heb ik 160 hard points in dex zitten, wat op lvl85 en alle +dex van gear (incl torch en anni natuurlijk :p) genoeg is voor 75% chance to block, gezien de 72% chance to block op een spirit monarch, en zelfs voor hogere levels, aangezien ik tijdens lvl70-75 bleef pompen tot 75% ctb voor ik besliste mezelf even te trakteren op een torch en anni, wat goed is voor +40dex en dus 20 levels lang gratis max block. Volgens wat ik merkte moest ik elke level 2 punten in dex pompen om max block te behouden, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:37:
Ja, die dex, dat is waar. Maar zoals iemand als reactie in zo'n blizzard-guide zei: liever max block en veel betere overlevingskansen dan 200 meer life. De 2 life per vitality point is het niet echt waard bij een sorc. Ik zal wel lifers in mijn inventory steken, dat scheelt alweer enkele tientallen vitality points. ;) Maar weeral ben ik enkel bezig over PvM, ik heb totaal geen idee hoe alles afweegt bij PvP.

Momenteel heb ik 160 hard points in dex zitten, wat op lvl85 en alle +dex van gear (incl torch en anni natuurlijk :p) genoeg is voor 75% chance to block, gezien de 72% chance to block op een spirit monarch, en zelfs voor hogere levels, aangezien ik tijdens lvl70-75 bleef pompen tot 75% ctb voor ik besliste mezelf even te trakteren op een torch en anni, wat goed is voor +40dex en dus 20 levels lang gratis max block. Volgens wat ik merkte moest ik elke level 2 punten in dex pompen om max block te behouden, klopt dit?
Dit klopt maar is itt een whistans met mb zoveel punten dex dat ik het er zelf nooit voorover zou hebben.
Zoals ik al zei neem ik liever een ATOD met 3x rbf of 3x um (66@) dan kan je de mb veel makkelijker halen, en heb je punten voor andere dingen zoals vita maar ook voor bijv. mana als je voor 95% ES gaat dan wil je zoveel mogelijk punten voor mana kwijt kunnen ;)
Wilde eerst afwegen of met +str/@ focused gear mb te doen is met spirit op me bonenec maar dat vond ik het niet waard, dan maar zoveel mogelijk life om mijn kleine healthbol op te krikken en die afweging scheelde me met mijn nec 150+ punten in vita (100% vita bonenec 156str) kijk voor mijn builds (en ook van andere) als je dat interesseert eens op het igot forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Hoe kom je met een ATOD/JTOD met 3x rbf of 3x UM makkelijker tot mb dan met een spirit monarch? Ik begrijp het niet helemaal. :p Wordt de uiteindelijke max block van je char niet bepaald aan de hand van de max block van je shield, de hoeveelheid dexterity en je charlevel? Zitten er nog meer variabelen in de vergelijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:30:
Hoe kom je met een ATOD/JTOD met 3x rbf of 3x UM makkelijker tot mb dan met een spirit monarch? Ik begrijp het niet helemaal. :p Wordt de uiteindelijke max block van je char niet bepaald aan de hand van de max block van je shield, de hoeveelheid dexterity en je charlevel? Zitten er nog meer variabelen in de vergelijking?
AJOD JTOD = 30% extra max block boven op de normale block van je schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:30:
Dat klopt wat je zegt en een ATOD etc of een simpele whistans helpt daar erg mee door de deflection mod (ATOD = Artisan Tower Shield of Deflection) 30FBR 20IBC waardoor je dus veel minder punten in dex hoeft te steken dan met die magere 47BlockChance van spirit.

Sidenote: JTOD bestaat niet, max 3 socks op een tower shield dus ATOD JMOD JWOD etc ;)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 24-02-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Juist ja, spirit heeft geen increased chance of blocking, dat was ik even vergeten. Ik ben blijkbaar weer iets te creatief geweest bij het overnemen van de stats van een spirit monarch in hero editor. :(

Arreat Summit zegt bij de magic suffix Deflecting trouwens 20% increased chance of blocking (geen 30 zoals jullie beweren) en 30% faster block rate. Heb ik weer een fout bij AS ontdekt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:42:
Juist ja, spirit heeft geen increased chance of blocking, dat was ik even vergeten. Ik ben blijkbaar weer iets te creatief geweest bij het overnemen van de stats van een spirit monarch in hero editor. :(

Arreat Summit zegt bij de magic suffix Deflecting trouwens 20% increased chance of blocking (geen 30 zoals jullie beweren) en 30% faster block rate. Heb ik weer een fout bij AS ontdekt? :p
Nee je hebt gelijk, haal die 2 altijd door elkaar dus vroeg het net nog ingame alleen geen reactie gezien of gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Max block op een sorc is voor mij niet alleen een afweging van veel punten in dex moeten stoppen om die max block te halen die ten koste gaan van vitality, maar heeft voor mij ook vooral te maken met mijn speelstijl. Ik ga voor de snelle kill en met een build waarmee je voor max block gaat heb je meestal geen FCR en geen skills op je schild zitten, waardoor je ook direct behoorlijk wat killing power mist. Een shield is voor mij primair een wapen waarmee ik mijn aanvallen versterk en pas secundair een middel om wat blocks te maken.

Verder ga ik zelden dood door veel hits (ik kom in principe nooit op melee-afstand), maar vaker door 1-hit kills van een boss met fanaticism en spectral hit oid. Nu ik flink wat life en veel resists heb, heb ik daar nooit last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit, das pech, cdkey lod weg. Heb alles kunnen vinden op een lod key en/of doosje na, dus die 4 instantie in de lucht wordt wat lastig :') Ik denk dat ik vanavond maar even naar de zolder bij mij ouders ga, daar ligt het vast wel :')

Frustrerend als je je hele huis overhoop hebt gegooid en het alsnog niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:20

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pheno79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 05:46:
Shit, das pech, cdkey lod weg. Heb alles kunnen vinden op een lod key en/of doosje na, dus die 4 instantie in de lucht wordt wat lastig :') Ik denk dat ik vanavond maar even naar de zolder bij mij ouders ga, daar ligt het vast wel :')

Frustrerend als je je hele huis overhoop hebt gegooid en het alsnog niet kan vinden.
Had ik dus ook toen ik weer begon, cd-key overgenomen want FRS had er een sticker over geplakt.
klopt hij niet $@#$&*^@#$&^@#*, sticker half vervaagd, maar uiteindelijk kunnen ontcijferen, lekker balen is dat.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:27:

Verder ga ik zelden dood door veel hits (ik kom in principe nooit op melee-afstand), maar vaker door 1-hit kills van een boss met fanaticism en spectral hit oid. Nu ik flink wat life en veel resists heb, heb ik daar nooit last meer van.
In HC is 'zelden' niet goed genoeg :+ Vandaar ook de hele specifieke keuzes in de TK/Orb build:
- Geen Spirit/Lidless maar Upped Viscareant.
- niet 1 in Teleport maar zoveel dat je 1-2 manakost/teleport hebt
- 20 Telekinesis ipv Meteor
- max CM ipv 1 CM + max FM
- Kelpie op merc ipv uber-goso-kill stick
- max block ipv max vita
- ~55% ES

Daarmee krijg je een hele specifieke maar zeer veilige en snelle MF-er voor Hell Andy/Meph/Ancient Tunnels/Catacombs. Ze kan wellicht nog wel meer, maar is daar veel minder efficient.
Voor wat ze kost is er imho geen betere en snellere MF-er te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 07:58:
[...]

In HC is 'zelden' niet goed genoeg :+ Vandaar ook de hele specifieke keuzes in de TK/Orb build:
- Geen Spirit/Lidless maar Upped Viscareant.
- niet 1 in Teleport maar zoveel dat je 1-2 manakost/teleport hebt
- 20 Telekinesis ipv Meteor
- max CM ipv 1 CM + max FM
- Kelpie op merc ipv uber-goso-kill stick
- max block ipv max vita
- ~55% ES

Daarmee krijg je een hele specifieke maar zeer veilige en snelle MF-er voor Hell Andy/Meph/Ancient Tunnels/Catacombs. Ze kan wellicht nog wel meer, maar is daar veel minder efficient.
Voor wat ze kost is er imho geen betere en snellere MF-er te maken.
Begrijp me niet verkeerd, ook met jouw build zou ik gewoon dood gaan op hardcore hoor :P Wat ik bedoel te zeggen is dat max block niet per definitie safer hoeft te zijn dan voor vitality gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een keuze. Het ligt ook aan de bonussen van vit. Op een sorc schiet die niet zo heel veel op, (2 life) terwijl je bij een barb duidelijk meer life krijgt per vita punt. Een pala is een ander verhaal, die heeft door zijn holyshield al vrij snel max blick, dus dan kun je prima max block en flink vita doen.

Dat is een beetje de afweging op soft en hardcore. Max block is 75%, dus 3/4de kans dat je 0 life hoeft in te leveren. Maar ja, je moet wel zorgen dat je die 1/4de dat het niet lukt kan opvangen. Alleen met een ranged ama ofzo zou ik non vita durven. Knockback er dan wel op, dan heb je weinig kans om geraakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:50:
Het is een keuze. Het ligt ook aan de bonussen van vit. Op een sorc schiet die niet zo heel veel op, (2 life) terwijl je bij een barb duidelijk meer life krijgt per vita punt. Een pala is een ander verhaal, die heeft door zijn holyshield al vrij snel max blick, dus dan kun je prima max block en flink vita doen.

Dat is een beetje de afweging op soft en hardcore. Max block is 75%, dus 3/4de kans dat je 0 life hoeft in te leveren. Maar ja, je moet wel zorgen dat je die 1/4de dat het niet lukt kan opvangen. Alleen met een ranged ama ofzo zou ik non vita durven. Knockback er dan wel op, dan heb je weinig kans om geraakt te worden.
Inderdaad, voor de ene build/char is het sowieso voor de hand liggender om voor max. block te gaan (buiten persoonlijke voorkeur en SC/HC).
Een Werebear heeft bijvoorbeeld een dramatisch trage blockrate waardoor een lage blockkans zelfs gewenst is!
Over een non-vita bowa.... alleen als je extreem voorzichtig speelt is dat haalbaar. Dus zo'n beetje bij iedere stap die je zet een salvo Strafe vuren om te kijken of er verderop iets wacht.
Anders loop je toch vroeg of laat tegen een paar nasty Archers, Gloams of Spike Friends aan en lig je plat. Mijn HC-bowa nnu heeft 1k life (BO-less) en als ik een normaal speeltempo aanhoud zie ik soms de lifeball behoorlijk schommelen. Als je dan tegen een pack Amped Fana Skeleton Archers (non-leechable) aanloopt dropt die lifeball gruwelijk hard :X . Dus: ja het kan, maar niet met een gemiddelde speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ja hoor, iemand wilt wat van me, maar heeft niet genoeg fg. En een ander gaat in op mijn bieding, maar ik ben op mijn werk. Let me guess: vanavond heb ik geen fg erbij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Ik zou zowiezo aimen met een meteor sorc voor max block.
Je kan de meteor perfect voor, op, naast, achter je gooien.

maar als je dan veel dmg pakt overleef je het niet.
Het is speelstijl, ik sta graag in het midden van monsters.

tele naar monsters, merc begint het hakken, meteor,frozen orb, static static, meteor.
tele naar de volgende.

voordeel is da uw merc echt goe bij u blijft daar die mee tele'ed.
max block en resistance, fhr best zo goe mogelijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Heb vanmorgen men eerst Hoto gemaakt
en het is direct ne perfect + 40 % all res :)

heel happy ermee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Pheno79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:48:
En ja hoor, iemand wilt wat van me, maar heeft niet genoeg fg. En een ander gaat in op mijn bieding, maar ik ben op mijn werk. Let me guess: vanavond heb ik geen fg erbij :')
:( balen man, maar hopen dat t toch goed gaat komen :o beter dan fg verliezen op de manier waarop ik t doe XD
BitchCrew schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:50:
Heb vanmorgen men eerst Hoto gemaakt
en het is direct ne perfect + 40 % all res :)

heel happy ermee :p
:D en zo hoort het :P [nou was je er vast ook wel blij mee geweest als ie niet 40@res was denk ik zo? :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Vraag of Maldred even kan inloggen en de deal kan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
tollo71 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:06:
[...]

Vraag of Maldred even kan inloggen en de deal kan sluiten?
Kan dat idd doen. Laat me wel iets weten voor 12.15, daarna ben ik niet meer thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de dude al gepm'ed maar ik gok dat ie offline gaat.
Het gaat overigens om 1 bo-spear voor 2 fg die op mijn keymule ligt. Al kun je ook 1 van de got-guild barb pakken, die zijn ook van mij (geshopped) en dan leg ik die ik in stash heb later wel weer terug :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 25-02-2009 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Wat is de regel van items aan te doen die je nog niet kan aandoen.

bv:

je hebt 89 strength
je kan schield usen
shield geeft + 20 strength

109 strength nu.

shako + 2 strength
111 strength.

pakt dat je armor aandoen van 111 strength.
Kan je dit dan verliezen met doodgaan ( paar keer achtereen ofzo )?

en hoe zit het als je armor bv 118 strength is. na items 111 strength hebt ( base 89 weer)
en je even iets aandoet met + 7 strength zodat je het armor kan aandoen ( armor geeft bv 10 strength )

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat noemen ze de str buggen. Dat werkt eigelijk altijd, maar je moet wel zorgen dat je inventory op de juite manier vult als je dood bent gegaan. ALs je items 111 str geven, je gebruikt even een paar charms om 118 str te halen en je doet het armor aan gaat ook prima. De charms kun je daarna rustig af doen.

Het is wat tricky soms na dood gaan, maar daar hebben hc'ers geen last van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
idd, ik wil dus voorkomen dat er op een manier dat item gedropped word ivm doodgaan.

is er een vaste volgorde dat d2 gebruikt voor items aan te doen na doodgaan.
of beter safe dan sorry spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 08:50:

Life schiet idd niet op met sorc, maar aan de andere kant heb je wel het voordeel dat je veel meer in life dan doen dan vele andere chars & builds omdat je alleen maar een beetje str moet voor gear.
Eigenlijk nooit echt een max block sorc geprobeerd, misschien een nieuw doel.

Bowazone heeft iets van 180vital, rond de 900 life geloof ik. Maar vind het niet echt safe om het puur zo te houden hoor :o Poogde gistere nog naar baal te lopen, paar souls die op me schoten en hp was nog maar 50 :P En ja m'n gear zuigt nog. M'n mule was dood dus moet opnieuw beginnen met verzamelen maar toch, vind het erg gevaarlijk met low vit ik verkies toch liever vit over power. zijn die lightnings van souls eigenlijk wel te blokken?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 00:27:
Max block op een sorc is voor mij niet alleen een afweging van veel punten in dex moeten stoppen om die max block te halen die ten koste gaan van vitality, maar heeft voor mij ook vooral te maken met mijn speelstijl. Ik ga voor de snelle kill en met een build waarmee je voor max block gaat heb je meestal geen FCR en geen skills op je schild zitten, waardoor je ook direct behoorlijk wat killing power mist. Een shield is voor mij primair een wapen waarmee ik mijn aanvallen versterk en pas secundair een middel om wat blocks te maken.

Precies, killen en weg wezen maar ik heb het dan wel makkelijker met dure gear waarmee ik alles aan kan.
Enige waar ik door dood ga is als ik niet goed zit op te letten of moe ben (1 tp te ver bij pindle wil heel soms fout gaan) of door een throne helemaal vol met dolls. Heb ik altijd liever souls die kan je nog snel ontwijken als het moet.
PM gestuurd of die vanavond wil/kan traden?
Beetje creatief zijn en het lukt je wel hoor pheno :)
BitchCrew schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:49:

tele naar monsters, merc begint het hakken, meteor,frozen orb, static static, meteor.
tele naar de volgende.

Zoals tollo en pheno al zeiden, het is een keuze die je maakt.
Zelf vind ik het zoals vic niet zo nodig, met 105+fcr ga je toch enorm hard met tpen en als je beetje geoefend bent kan je overal doorheen overheen naast tpen zonder geraakt te worden.
Zelf ben ik altijd voor hoge fhr bp (behalve op mijn sorc) max res, hoge fcr 100+ bp en proberen om base str/dex te houden.

Nice bitch gratz met je roll, had je nog fg liggen of heb je dat snel gespaard? :)
Pheno79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 11:46:
Dat noemen ze de str buggen. Dat werkt eigelijk altijd, maar je moet wel zorgen dat je inventory op de juite manier vult als je dood bent gegaan. ALs je items 111 str geven, je gebruikt even een paar charms om 118 str te halen en je doet het armor aan gaat ook prima. De charms kun je daarna rustig af doen.

Het is wat tricky soms na dood gaan, maar daar hebben hc'ers geen last van :+
Zelf ben ik van 0str maar heb nooit hoeven str buggen want mijn anni+torch vangen al veel op en evt mijn amu/circ etc. Maarja ik kien het dan ook altijd precies goed uit wat dat betreft ben ik ook wel een numbercruncher zoals jou pheno, vraag maar aan big na.. die hielp ik een tijd terug en die stond versteld :P
daves2hd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:20:
[...]

Life schiet idd niet op met sorc, maar aan de andere kant heb je wel het voordeel dat je veel meer in life dan doen dan vele andere chars & builds omdat je alleen maar een beetje str moet voor gear.
Eigenlijk nooit echt een max block sorc geprobeerd, misschien een nieuw doel.

Bowazone heeft iets van 180vital, rond de 900 life geloof ik. Maar vind het niet echt safe om het puur zo te houden hoor :o Poogde gistere nog naar baal te lopen, paar souls die op me schoten en hp was nog maar 50 :P En ja m'n gear zuigt nog. M'n mule was dood dus moet opnieuw beginnen met verzamelen maar toch, vind het erg gevaarlijk met low vit ik verkies toch liever vit over power. zijn die lightnings van souls eigenlijk wel te blokken?
Mijn bonenec is 100% vita (548 atm) en heeft bijna 1400Life met bo rond de 2.3k.
Daar schiet het dus keihard niet op maar als je toch 157str hebt base waarom niet he ;)

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 25-02-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:26:
[...]

PM gestuurd of die vanavond wil/kan traden?
Beetje creatief zijn en het lukt je wel hoor pheno :)
Duh, maar mesetal krijg je een pm terug dat ze al iemand anders hebben. Waar ik ze gelijk in geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 13:05:
[...]

Duh, maar mesetal krijg je een pm terug dat ze al iemand anders hebben. Waar ik ze gelijk in geef.
Tja zoals ik zei ik weet niet hoe druk bevolkt HCL trading is maar op SCL heb ik wel vaak dat er mensen zijn die het niet erg vinden om savonds of later te traden, vragen ze soms ook aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BitchCrew schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 10:49:

tele naar de volgende.

Hmm... ik vind het zo apart dat iedereen meteor zoveel gebruikt. Dat ding duurt veel te lang en is beroerd om te richten. Ik gebruik persoonlijk veel vaker fireball. Meteor doe ik ook, maar dan vooral op bosses die door mijn merc worden beziggehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:16:
[...]

Hmm... ik vind het zo apart dat iedereen meteor zoveel gebruikt. Dat ding duurt veel te lang en is beroerd om te richten. Ik gebruik persoonlijk veel vaker fireball. Meteor doe ik ook, maar dan vooral op bosses die door mijn merc worden beziggehouden.
Ben ik het mee eens, eigenlijk wel stom dat we het meteorb build blijven noemen als we zelf al niet overtuigd zijn van het meteor gedeelte ;)
Moet ik er wel bij zeggen dat dit geen reden mag zijn voor de rest om opeens pure orbers te maken want allround heeft nog steeds voordelen... echter moet iedereen terstond zijn build namechangen in fborber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja, de meteor is ook nog steeds nodig hoor. Zonder meteor duurt baal of mephisto killen een stuk langer. Dan leftclick ik fireball (nontimered spell) en rightclick ik meteor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:26:
Nouja, de meteor is ook nog steeds nodig hoor. Zonder meteor duurt baal of mephisto killen een stuk langer. Dan leftclick ik fireball (nontimered spell) en rightclick ik meteor.
Ik snap wat je bedoeld en tegen bosses is het zeker handig alleen meteor tegen random mobs is zonde van de tijd :) Verder was het een grapje he... even voor de duidelijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:47:
[...]

Ben ik het mee eens, eigenlijk wel stom dat we het meteorb build blijven noemen als we zelf al niet overtuigd zijn van het meteor gedeelte ;)
Moet ik er wel bij zeggen dat dit geen reden mag zijn voor de rest om opeens pure orbers te maken want allround heeft nog steeds voordelen... echter moet iedereen terstond zijn build namechangen in fborber :P
hangt af hoe je speelt he.
Als je het wilt doen zoals mij is meteor ideaal, dat verhelpt het aiming euvel gewoon.

BallOrb, FireOrb , FrozenBall

allemaal opties e :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo in 30min 2x hell rush gedaan dus zijn we allemaal klaar voor morgen ;)
Rustig avondje zal je hebben vic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:56
Is er ook een mod voor singeplayer waarmee je ook ladder-runes kunt craften?
want ik kan nu enkel t/m Io craften. En alles wat hoger is moet ik vinden, en dat gaat nogal lang duren voor de leukere runewords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:33:
Zo in 30min 2x hell rush gedaan dus zijn we allemaal klaar voor morgen ;)
Rustig avondje zal je hebben vic :P
Dank u :D
Meteen erachter maar even wat dia runs meegelopen. Sorc is wel even wennen. mijn barb werd gehit en daar lachte ik om nu moet ik weg teleporten voor die evil doom knights of w/e er in the cs ronddwaalt :) Ach ik raak er uiteindelijk wel aan gewend denk ik (hoop ik :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Ik word gek. Net een rune gekocht op d2jsp maar zal waarschijnlijk niet gepermd zijn wat hij had er erg veel. Nu wil ik hem dus meteen gebruiken voor een armor. Kan ik dat armor nergens terugvinden op mijn mules. Tijdelijke ban nu ook nog. Hoe lang duurt het voordat een duped rune verdwijnt? Wat dat gebeurd dan toch uiteindelijk met niet gepermde runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wie kan ff mijn Gheeds charm en small charm oppakken, heb tempban.

Game Mattmule

Pass is 3 letters die jullie wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heb het opgepakt. Is even puzzelen geweest, aangezien die mule vol zat zoals je weet :D MAar het komt goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vicarious schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 21:53:
Heb het opgepakt. Is even puzzelen geweest, aangezien die mule vol zat zoals je weet :D MAar het komt goed :P
thanx man, het is niet de beste gheeds, maar wil hem niet kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853 schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:49:
Ik word gek. Net een rune gekocht op d2jsp maar zal waarschijnlijk niet gepermd zijn wat hij had er erg veel. Nu wil ik hem dus meteen gebruiken voor een armor. Kan ik dat armor nergens terugvinden op mijn mules. Tijdelijke ban nu ook nog. Hoe lang duurt het voordat een duped rune verdwijnt? Wat dat gebeurd dan toch uiteindelijk met niet gepermde runes?
unpermd runes verdwijnen als iemand inlogt met precies hetzelfde "id" als op jouw rune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Als er iemand 3th pary progies gebruikt, zou er mee stoppen. Blizzie is er weer op aan het checken :)

And ffs, Klote battlenet, wil ik met mijn nieuwe smiter ff organs halen, testen ezni, dropt de game, net als ik alle portals heb opengemaakt...

[ Voor 42% gewijzigd door Maldred op 25-02-2009 22:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.