Heeft iemand al ervaring met de nieuwe DLC Versus mode?
Verwijderd
Ik wil RES nog wel eens online co-op spelen.
Zeg er wel bij dat ik een matige speler ben, heb de game op amateur/normal met Vanholm gespeeld.
Verder heb ik alle wapens volledig geupgraded.
Met de L Hawk op unlimited ammo.
Zeg er wel bij dat ik een matige speler ben, heb de game op amateur/normal met Vanholm gespeeld.
Verder heb ik alle wapens volledig geupgraded.
Met de L Hawk op unlimited ammo.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2009 17:51 ]
Nou ik heb dus 1-1 gedaan. Allemaal afgemaakt met de longbow, en nog geen achievementID-College schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:18:
Hoe zit het met die longbow achievement?
"Defeat 30 enemies with the Longbow."
Met de gatling gun was het geen probleem, maar met de longbow heb ik er al 100 afgemaakt maar geen achievement
Ook als ik kijk bij records staat ie er niet bij, terwijl ik er al dik veel afgeschoten heb

Met de gatling gun ook gedaan, maar daar kreeg ik hem wel.
Volgens mij ben ik warcow86
Mocht ik dat verkeerd hebben, pas ik het zo nog even aan.
Weet niet of ik vandaag ook nog online ben, morgen komt mijn lcd eindelijk binnen.
Mocht ik dat verkeerd hebben, pas ik het zo nog even aan.
Weet niet of ik vandaag ook nog online ben, morgen komt mijn lcd eindelijk binnen.
Is er nog nieuws over een mogelijke PC release?
Zou natuurlijk wel erg vet zijn als hij ook op de PC komt.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Hij lijkt zeker naar de PC te komen. Volgens http://www.informatique.n...dent-evil-5-%5Bpc%5D.html is de releasedatum 29-05-2009. Maar ik kom ook berichten tegen dat het de tweede helft van 2009 wordt.Kuhr89 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:20:
Is er nog nieuws over een mogelijke PC release?
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Welk wapen kun je het best voorzien van unlimited ammo?
In eerste instantie dacht ik aan de Magnum S&W 500 met het meeste firepower, maar nadat je geschoten hebt duurt het langer voordat je weer kunt schieten.
Ik doel dan niet op 'reload time' maar op de terugslag van een schot. Bij de Magnum S&W 500 neemt deze aanzienlijk meer tijd in beslag dan van de andere Magnums.
In eerste instantie dacht ik aan de Magnum S&W 500 met het meeste firepower, maar nadat je geschoten hebt duurt het langer voordat je weer kunt schieten.
Ik doel dan niet op 'reload time' maar op de terugslag van een schot. Bij de Magnum S&W 500 neemt deze aanzienlijk meer tijd in beslag dan van de andere Magnums.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 23:25 ]
Ik ga nog steeds voor de M3, de Magnum moet je wat beter richten en reloaden duurt iets langer (nou ja, de terugslag neemt tijd in).Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:45:
Welk wapen kun je het best voorzien van unlimited ammo?
Ik loop nu met een unlimited Rocket Launcher *uitgespeeld onder 5 uur*, maar ik kom echt niet voorbij Wesker in 5-3, zo irritant (Professional). Je bent echt snel dood.
Verwijderd
Thanks, had ik niet verwacht, maar de kracht van een shotgun is wel geweldig.Exorcist schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:30:
[...]
Ik ga nog steeds voor de M3, de Magnum moet je wat beter richten en reloaden duurt iets langer (nou ja, de terugslag neemt tijd in).
Ik loop nu met een unlimited Rocket Launcher *uitgespeeld onder 5 uur*, maar ik kom echt niet voorbij Wesker in 5-3, zo irritant (Professional). Je bent echt snel dood.
Je blaast er zo twee tot drie mensen mee weg.
Ik zal maar niet vertellen hoe lang ik over de game heb gedaan....
Die unlimited Rocket Launcher zit er voor mij niet in.
Je kunt het beste gewoon die 7 minuten lang Wesker ontwijken. Indien je met een CPU partner speelt kun je die het beste elke paar seconden weer naar je toe roepen zodat die niet achter
spoiler:
aan gaat en elke keer doodvalt.
Jill
Ja, dat ga ik maar doen (op de overige moeilijksheidsniveau's gewoon geschoten op m), maar anders gaat t niet.Rival24 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:20:
Je kunt het beste gewoon die 7 minuten lang Wesker ontwijken. Indien je met een CPU partner speelt kun je die het beste elke paar seconden weer naar je toe roepen zodat die niet achterspoiler:aan gaat en elke keer doodvalt.Jill
Speel trouwens altijd met een maatje, dus beter dan CPU partner
Longbow trophy is gelukt vanaf hier!
Daarnaast ben ik ook met prof bezig, maar die eindbaas is haast onmogelijk dat je met die gun op hem moet schieten in die auto.
Wesker lukt goed, maar die Jill maakt je echt af telkens. Ik kom dat level no-way doorheen op professional!
Echt zwaar irritant zeg, daar geef ik altijd op.. Jill raakt je altijd wel met dat gehuppel en geschiet...
Daarnaast ben ik ook met prof bezig, maar die eindbaas is haast onmogelijk dat je met die gun op hem moet schieten in die auto.
Wesker lukt goed, maar die Jill maakt je echt af telkens. Ik kom dat level no-way doorheen op professional!
Echt zwaar irritant zeg, daar geef ik altijd op.. Jill raakt je altijd wel met dat gehuppel en geschiet...
Je moet zorgen dat ze niet op je schietID-College schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:04:
Longbow trophy is gelukt vanaf hier!
Wat ik deed op professional is proberen achter haar te komen, maar ze probeert dit te voorkomen door zelf ook te draaien. Sheeva zal haar op deze manier vanzelf wel een keer vastpakken (als je met een AI speelt dus). Wat ook helpt is om Jill in haar been te schieten, ze is dan een seconde of 2 even inactief, en dat kan ook helpen om achter haar te komen en vast te pakken. Pomp niet je hele clip in haar, en pas ook op met geupgrade wapens, want je mag haar niet doodschieten.
Heb de gatling gun gehaald (voor m'n broer dan) en effe dikke fun mee gehad. Zo onaccuraat als wat, but who cares, ding is gewoon gaaf (doet me denken aan Vulcan Raven van Metal Gear Solid). Ook de egg achievement/trophy gehaald, moest alleen de brown nog en die hadden we dus gevonden deze keer.
Voel me vandaag nogal ziek dus vrees dat er effe geen progressie meer in zit komende tijd
Waren net zo mooi op weg op normal mode
Voel me vandaag nogal ziek dus vrees dat er effe geen progressie meer in zit komende tijd
Waren net zo mooi op weg op normal mode
spoiler:
.
zitten weer in die tempel ruines met die "laser" stralen
GeluktRival24 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:50:
[...]
Je moet zorgen dat ze niet op je schiet
Wat ik deed op professional is proberen achter haar te komen, maar ze probeert dit te voorkomen door zelf ook te draaien. Sheeva zal haar op deze manier vanzelf wel een keer vastpakken (als je met een AI speelt dus). Wat ook helpt is om Jill in haar been te schieten, ze is dan een seconde of 2 even inactief, en dat kan ook helpen om achter haar te komen en vast te pakken. Pomp niet je hele clip in haar, en pas ook op met geupgrade wapens, want je mag haar niet doodschieten.
Nu nog die grote vent die je vanuit die gun achterop de auto moet neerschieten en dan heb ik pro ook afgerond
Alleen wel alleen op S of A. Alles op S gaat me te ver
Gisteren RE5 op normal uitgespeeld. Ging een stuk soepeler dan op amateur
Tuurlijk had ik wel een unlimited S&W M29 en bijna bijna de M500 gereed (nog 1 firepower upgrade en een paar puntjes voor unlimited).
Op sommige chapters haalde ik zelf 79% accuracy met de magnum en metname de laatste chapter had ik de monstertjes vaak sneller neer met m'n magnum dan m'n broer z'n sniperrifle kon pakken en inzoomen.
(wel mis ik soms de coole reload animatie van de magnum...maarja, inventory ruimte besparen en het jezelf makkelijk maken of coole animatie minder ruimte en letten op je ammo....hmmm
).
Hierna wss proberen wat A ranks nog te halen op amateur, of meteen door naar Veteran. Veteran lijkt me wel redelijk pittig (m'n broer en ik zijn niet echt uber die-hard gamers).
Tuurlijk had ik wel een unlimited S&W M29 en bijna bijna de M500 gereed (nog 1 firepower upgrade en een paar puntjes voor unlimited).
Op sommige chapters haalde ik zelf 79% accuracy met de magnum en metname de laatste chapter had ik de monstertjes vaak sneller neer met m'n magnum dan m'n broer z'n sniperrifle kon pakken en inzoomen.
(wel mis ik soms de coole reload animatie van de magnum...maarja, inventory ruimte besparen en het jezelf makkelijk maken of coole animatie minder ruimte en letten op je ammo....hmmm
spoiler:
Laatste Wesker gevecht hebben we hem gewoon vol lood gepompt, ik met de magnum en m'n broer met de gatling gun. Hoef je helemaal niet dat "button-bash" event te doen (wel als Sheva bij die rots hangt, maar in "phase 3" zeg maar als je weer bijelkaar bent, dan kun je hem gewoon af knallen).
Hierna wss proberen wat A ranks nog te halen op amateur, of meteen door naar Veteran. Veteran lijkt me wel redelijk pittig (m'n broer en ik zijn niet echt uber die-hard gamers).
Verwijderd
Welk wapen kun je het best gebruiken om te sprayen?
Nemesizz al weer van je hooikoorts af?
Gattling gun, maar de eerste machine gun kun je ook upgraden tot 250 kogels geloof ik.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 18:20:
Welk wapen kun je het best gebruiken om te sprayen?
Verwijderd
Thnx!Rival24 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:09:
[...]
Gattling gun, maar de eerste machine gun kun je ook upgraden tot 250 kogels geloof ik.
Ik wil unlimited ammo aanschaffen voor een gun waar je het beste mee kunt sprayen.
Die eerste machine gun kan zelfs 300 kogels hebben, maar met unlimited ammo maakt dat niets meer uit.
Die Gatlin is mij niet accuraat genoeg.
Idd, jammer is dat. Heb je nix aan. Ook die kast slaat echt nergens op!
Ik ben op 92% van het spel btw
Bijna alles gehad
Ik ben op 92% van het spel btw
Maar in tegenstelling tot de machineguns is de gatling gun wél krachtig
Die grote munitie trommel is soms wel lastig, metname in krappe gangetjes (of als je Sheva als main player speelt en Chris door de CPU laat doen...gaat ie gast steeds voor je staan
)
Gisteren ook de Bulls-Eye trophy/achievement gehaalt. Viel niet mee met een CPU Chris die iets te fanatiek de mutantjes neerschoot (terwijl die een tijdje later de trekker van z'n wapen niet meer kon vinden
)
De AI van je partner laat soms echt te wensen over (gelukkig kan ik meestal gewoon splitscreen spelen, maar broeder was gisteren te druk).
Chris heeft bij mij dus een infinite magnum M29, en een infinite gatling gun...laat je hem een machinegun oppakken (is toch weer $200) welk wapen gebruikt ie vervolgens? Ja hoor...het slappe on-opgevoerde met niet infinite ammo machinegun
(klinkt allemaal negatief, maar heb wel fun gehad hoor
)
Die grote munitie trommel is soms wel lastig, metname in krappe gangetjes (of als je Sheva als main player speelt en Chris door de CPU laat doen...gaat ie gast steeds voor je staan

Gisteren ook de Bulls-Eye trophy/achievement gehaalt. Viel niet mee met een CPU Chris die iets te fanatiek de mutantjes neerschoot (terwijl die een tijdje later de trekker van z'n wapen niet meer kon vinden

De AI van je partner laat soms echt te wensen over (gelukkig kan ik meestal gewoon splitscreen spelen, maar broeder was gisteren te druk).
Chris heeft bij mij dus een infinite magnum M29, en een infinite gatling gun...laat je hem een machinegun oppakken (is toch weer $200) welk wapen gebruikt ie vervolgens? Ja hoor...het slappe on-opgevoerde met niet infinite ammo machinegun

(klinkt allemaal negatief, maar heb wel fun gehad hoor
Verwijderd
Dit herken ik bij Sheva wanneer ik Chris bestuur.Nemesizz schreef op woensdag 15 april 2009 @ 21:03:
Maar in tegenstelling tot de machineguns is de gatling gun wél krachtig![]()
Die grote munitie trommel is soms wel lastig, metname in krappe gangetjes (of als je Sheva als main player speelt en Chris door de CPU laat doen...gaat ie gast steeds voor je staan)
Gisteren ook de Bulls-Eye trophy/achievement gehaalt. Viel niet mee met een CPU Chris die iets te fanatiek de mutantjes neerschoot (terwijl die een tijdje later de trekker van z'n wapen niet meer kon vinden)
Chris heeft bij mij dus een infinite magnum M29, en een infinite gatling gun...laat je hem een machinegun oppakken (is toch weer $200) welk wapen gebruikt ie vervolgens? Ja hoor...het slappe on-opgevoerde met niet infinite ammo machinegun![]()
(klinkt allemaal negatief, maar heb wel fun gehad hoor)
Ik zorg er nu gewoon voordat Sheva alleen wapens heeft die voorzien zijn van unlimited ammo .
Zo kun je het een beetje omzeilen, verder zou het mooi zijn dat je ook kon bepalen welk wapen ze pakt ipv dit soort 'stunts' uit te halen.
Zo gaf ik haar de L Hawk, pak ze uiteindelijk het eerste pistool wat je in het spel krijgt.
Hoe goed zijn de H&K MP5 en de SIG556 om te sprayen?
Heb qua cash niets te klagen, inmiddels al 950.000 in de pocket.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 21:54 ]
950.000 cash? Hoe heb je dat nu weer gedaan? Ik doe level 4-1 om steeds 40.000 cash te verzamelen maar wordt ondertussen doodziek van er weer doorheen wandelen.
Verwijderd
dikke cheater is 't.... eerst 'n excuus dat ie z'n savedata is verloren.... en vervolgens niet kunnen stoppen met cheaten... flinke buit binnen gehaald.... bah..... geen goed woord voor over
Verwijderd
Jij haalt wat door elkaar, ik heb nooit lees nooit gezegd dat ik mijn savedata was verloren.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:16:
dikke cheater is 't.... eerst 'n excuus dat ie z'n savedata is verloren.... en vervolgens niet kunnen stoppen met cheaten... flinke buit binnen gehaald.... bah..... geen goed woord voor over
Ik heb gezegd dat ik een savegame wilde hebben zodat ik vanaf het begin al gebruik kon maken van unlimited ammo.
\[PC/PS3/X360] Resident Evil 5 6e reactie van boven
Dus geen smoesje gebruikt, of ga jij zo te werk?!
Wanneer je niet meer weet hoe de vork in de steel zit, reageer dan ook niet, het was tenslotte aan mij gericht.
Nog een goed bedoelde tip, ga niet het bedrijfsleven in, want dan vrees ik dat je de komma op een verkeerde plek neerzet.
@ Slashdotter:
Ik speel bepaalde gedeelten in het spel gewoon opnieuw zodat ik aan bepaalde munitie en extra cash kan komen.
Het is inderdaad veel herhalen en je kunt veel punten krijgen door 'The Mercenaries' te spelen.
Inmiddels zit ik nu over het miljoen heen.
*edit: graag gedaan hoor!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 20:52 ]
Verwijderd
Aangezien jij ook 'n aantal keer den 'golden egg trick' hebt toegepast... ben je alsnog einen cheater. Los van 't overnemen van iemands savedata 
Overigens was ik 'n beetje in den war met 't verhaal van Nemesizz
sorry!
Overigens was ik 'n beetje in den war met 't verhaal van Nemesizz
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 00:04 ]
Als je gewoon de game een beetje doorloopt, wat lickers en reapers ("kakkerlakken") killed heb je ook zo heel veel centjes bijelkaar. Ze droppen vaak van die rooie en oranje gems die een aardige duit waard zijn
Dan heb je met 5 rooie gems zo $15.000 en dan een paar gewone gold sacks enzo telt alles snel aan.
Ik geef het alleen meteen weer uit aan upgrades, dus hou meestal maar net $1000 over ofzo.
Heb gisteren de M3 en PSG1 volledig geupgrade, en ga nu de Ithaca doen.
Moest wel weer met een AI op pad, en die maakt de game soms wel spannender (door echt domme dingen te doen en steeds bijna dood te gaan op echt domme dingen).
Dan heb je met 5 rooie gems zo $15.000 en dan een paar gewone gold sacks enzo telt alles snel aan.
Ik geef het alleen meteen weer uit aan upgrades, dus hou meestal maar net $1000 over ofzo.
Heb gisteren de M3 en PSG1 volledig geupgrade, en ga nu de Ithaca doen.
Moest wel weer met een AI op pad, en die maakt de game soms wel spannender (door echt domme dingen te doen en steeds bijna dood te gaan op echt domme dingen).
spoiler:
Zoals op die loop-banden in chapter 5. Ging ie tot 3-4x toe bijna de oven in die gast! En dan later op die loop-band met die explosieve barrels rent ie meteen naar voren heen, en word ie bijna gekilled omdat er monsters aankwamen die ik niet kon schieten omdat hij te dicht bij die barrels stond.
Verwijderd
Ik pak meestal een level waar je je cash kunt halen, zonder dat je daarvoor iemand overhoop hoeft te knallen, scheelt namelijk ook weer ammo.
Alle typen handgrenates en overbodige ammo verkoop ik ook weer, voor je het weet stik je in de cash.
Alle typen handgrenates en overbodige ammo verkoop ik ook weer, voor je het weet stik je in de cash.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 18:47 ]
Verwijderd
pfu.. type ammo/handgranates leveren juist geen sodemieter op... dus daar kan 't niet aan liggen
nee, ik houd 't maar gwn op den 'golden egg trick' .... cheater jij
Ik heb de rotten egg trick gebruikt!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:30:
pfu.. type ammo/handgranates leveren juist geen sodemieter op... dus daar kan 't niet aan liggennee, ik houd 't maar gwn op den 'golden egg trick' .... cheater jij
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-04-2009 19:59 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Only mr. ego
Heeft iemand de extra content gekocht? Ik heb een reviewtje gelezen, maar die was niet echt positief. Hier positieve ervaringen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Die heb ik ook zo'n vier keer gebruikt, maar nadat mijn cash later bijna op was (had nog 200.000) wilde ik het anders aanpakken.uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:58:
[...]
Ik heb de rotten egg trick gebruikt!Ikke cheater zijn! En ja, jij bent de beste van dit topic
Ik zit inmiddels op 1.2 miljoen, alles inleveren wat je niet nodig hebt.
Zo leveren 999 shotgun ammo toch een kleine 5000 aan cash op.
Ik had iets van 8x 999 aan die ammo, wat dan lekker aantikt...
Die cash is inmiddels bijzaak, het gaat mij vooral om de chapter-punten zodat ik unlimited ammo kan kopen.
Handgranaten is toch een van de weinige munitie die wat waard is, $250 per granaat ofzo is niet verkeert (als je nagaat dat een wapen maar $200 oplevert en je maar 1 van een type bij je mag hebben en granaten per 5 stacken).
Ook eggs zijn redelijk geld waard, iets van $200 per wit ei en $250 voor een bruin (slangen killen levert 9/10 een ei op en kippen leggen ze random).
Duplicaten doe ik niet meer. Alleen toen ik dus opnieuw moest beginnen een beetje ammo en 2 golden eggs ofzo voor de rest gewoon plain-old zelf verzameld.
Persoonlijk vind ik dingen killen en daar treasure van krijgen leuker dan alleen maar op zoek naar diamantjes enzo want dat verveelt snel. En infinite ammo heb je zo te pakken, 1x spel uitspelen kom je al in de buurt qua punten als je A en B rankings haalt (ik ging uiteraard meteen voor de magnum, maar sommige wapens kosten minder punten).
Ook eggs zijn redelijk geld waard, iets van $200 per wit ei en $250 voor een bruin (slangen killen levert 9/10 een ei op en kippen leggen ze random).
Duplicaten doe ik niet meer. Alleen toen ik dus opnieuw moest beginnen een beetje ammo en 2 golden eggs ofzo voor de rest gewoon plain-old zelf verzameld.
Persoonlijk vind ik dingen killen en daar treasure van krijgen leuker dan alleen maar op zoek naar diamantjes enzo want dat verveelt snel. En infinite ammo heb je zo te pakken, 1x spel uitspelen kom je al in de buurt qua punten als je A en B rankings haalt (ik ging uiteraard meteen voor de magnum, maar sommige wapens kosten minder punten).
Dat klopt ja, ik ben daar dan ook mee gestopt. Je gaat af en toe gewoon dood, daar kun je eigenlijk wel vanuit gaan. Het is dan ook een kwestie van uithoudingsvermogen totdat je een level wel doorkomt zonder dood te gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 23:53:
Prof is werkelijk waar 'n bitch wanneer je 'n S-rank wilt halen... trial & error
Verwijderd
Je dient vaak als babysitter voor die domme gleuf van 'n Sheva
..maarrrrrrrr....... ben inmiddels op den helft
genoeg savepoints.. dus sta je op rood.... restarten die hap!
Gisteren op amateur de laatste B ranks weggewerkt, nu is alles A en S.
Chapter 6 was wel rottig, alles ging soepeltjes totdat je 2 van die "kakkerlakken" moet bevechten (beter bekend als reapers). Tjonge jonge dat beest wou maar niet dood, dus ik steeds stukje lopen, schieten, lopen schieten, shit doodlopend stukje en ja hoor *prik prik prik* ik weer dood. En mr Chris kon weer de trekker van z'n pistool niet vinden, die heeft werkelijk waar geen 1 schot gelost op die beesten
Dus ik had al zoiets van "ja hoor, word weer een B rankje" maar viel gelukkig mee, had op het eind toch nog een A rank voor de chapter (een S voor accuracy en S voor enemies routed, A voor de timing, en B voor deaths ofzo).
M'n broer heeft het te druk met WoW, dus ben ik zelf maar op Veteran begonnen (met een AI Chris dus).
Is echt een stuk lastiger (metname als je net die uren daarvoor Amateur gedaan hebt
).
Uiteraard had ik géén melee vest, en dan ben je met 1 klap van zo'n Majini meteen in het oranje met je health.
Had zelfs nog een S rank voor chapter 1-1 (is ook wel erg simpel) en een A voor 1-2.
Ben nu ook een beetje de Hydra aan het opvoeren, lijkt me een leuk speeltje (gewoon puur qua looks alleen al
) en de standaart handgun wat opvoeren.
Chapter 6 was wel rottig, alles ging soepeltjes totdat je 2 van die "kakkerlakken" moet bevechten (beter bekend als reapers). Tjonge jonge dat beest wou maar niet dood, dus ik steeds stukje lopen, schieten, lopen schieten, shit doodlopend stukje en ja hoor *prik prik prik* ik weer dood. En mr Chris kon weer de trekker van z'n pistool niet vinden, die heeft werkelijk waar geen 1 schot gelost op die beesten

Dus ik had al zoiets van "ja hoor, word weer een B rankje" maar viel gelukkig mee, had op het eind toch nog een A rank voor de chapter (een S voor accuracy en S voor enemies routed, A voor de timing, en B voor deaths ofzo).
M'n broer heeft het te druk met WoW, dus ben ik zelf maar op Veteran begonnen (met een AI Chris dus).
Is echt een stuk lastiger (metname als je net die uren daarvoor Amateur gedaan hebt
Uiteraard had ik géén melee vest, en dan ben je met 1 klap van zo'n Majini meteen in het oranje met je health.
spoiler:
De executioner en Uruboros 1 gingen wel soepeltjes, niks geen moeite mee.
Had zelfs nog een S rank voor chapter 1-1 (is ook wel erg simpel) en een A voor 1-2.
Ben nu ook een beetje de Hydra aan het opvoeren, lijkt me een leuk speeltje (gewoon puur qua looks alleen al
Verwijderd
effe een kleine test met den DSi
edit: werkt nog redelijk goed eigenlijk
edit: werkt nog redelijk goed eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 01:23 ]
Dubbelpost
.
Bah heb nauwelijks meer tijd om op advanced te spelen. Ben nu weer (voor de 6e keer) bij El Gigante (ehm... die dikke loebas) Kost wat moeite in je eentje.
Bah heb nauwelijks meer tijd om op advanced te spelen. Ben nu weer (voor de 6e keer) bij El Gigante (ehm... die dikke loebas) Kost wat moeite in je eentje.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ehm waar vind je ook weer normaal dat gouden ei? En je krijgt een trophy als je alle eieren heb t gevonden (wit.bruin,rotten en goud?) of alleen als je iemand killt met een rotten egg?
[ Voor 58% gewijzigd door P.E.No.1 op 21-04-2009 11:29 ]
PSN id: PENo1
Gouden ei in dat ene level waar je met die boot over het water al die eilandjes af gaat, in het eiland in het midden lopen een hoop kippen, daar heb je de grootste kans om het ei te vinden. Af en toe een stukje met de boot het water op en weer terugkomenn, dan spawnen wat nieuwe eitjes.P.E.No.1 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:28:
Ehm waar vind je ook weer normaal dat gouden ei?
Je krijgt 2 trophies met eieren:En je krijgt een trophy als je alle eieren heb t gevonden (wit.bruin,rotten en goud?) of alleen als je iemand killt met een rotten egg?
1. 4 verschillende soorten eieren in je inventory
2. iemand met een rotten egg killen
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Yay, Platinum Trophy binnen. Professional mode heb ik gewoon met AI gespeeld, enige nadeel soms is dat de AI vaak niet snel genoeg is om je te helpen (Dying status gaat heel snel in Pro)
Gelukkig heb ik
Gelukkig heb ik
spoiler:
moet er niet aan denken om Pro met normale wapens te doen
inf. rocket launcher
Verwijderd
Vrij onmogelijk als je 't mij vraagt..
sowieso 'n mission impossible wanneer je vanaf "scratch" zou moeten beginnen

Moet je de eieren echt in je inventory hebben of gewoon gepakt hebben zeg maar.ijskonijn schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:19:
[...]
Gouden ei in dat ene level waar je met die boot over het water al die eilandjes af gaat, in het eiland in het midden lopen een hoop kippen, daar heb je de grootste kans om het ei te vinden. Af en toe een stukje met de boot het water op en weer terugkomenn, dan spawnen wat nieuwe eitjes.
[...]
Je krijgt 2 trophies met eieren:
1. 4 verschillende soorten eieren in je inventory
2. iemand met een rotten egg killen
PSN id: PENo1
Valt wel mee hoor, RE4 kon je met goeie planning ook knive/handgun only/no merchant doen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:12:
Vrij onmogelijk als je 't mij vraagt..sowieso 'n mission impossible wanneer je vanaf "scratch" zou moeten beginnen
Dat zeg ik....
Gewoon de eggs bewaren in de storage box dan telt de achievement/trophy ook. Je hoeft ze dus niet alle 4 tegelijk in je inventory te hebben (het 9 slot ding van Chris/Sheva).P.E.No.1 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:34:
[...]
Moet je de eieren echt in je inventory hebben of gewoon gepakt hebben zeg maar.
Verwijderd
uhm... ja... maar RE5 is toch echt wel andere koekBiobakker schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 14:48:
[...]
Valt wel mee hoor, RE4 kon je met goeie planning ook knive/handgun only/no merchant doen.

Sommige hebben al knife-only's geprobeert, maar sommige bosses zijn dan gewoon niet te killen.
) moet je hoe dan ook een schiet-ijzer mee hebben.
Heb wel eens van die "knife only" filmpjes gekeken bij RE2 enzo, ongelovelijk hoe sommigen dat voorelkaar krijgen (bij mij lukt het iig niet
).
spoiler:
. Dingen zoals zaagmans enzo is ze wel gelukt via een soort 'exploit'. Dus voor een aantal bosses/monsters (reapers anyone zoals de vliedermaus boss, ookal krijg je hem stunned (is het al geen knife only meer) dan is z'n achterlijf bikkelhard en doet geen damage.
Heb wel eens van die "knife only" filmpjes gekeken bij RE2 enzo, ongelovelijk hoe sommigen dat voorelkaar krijgen (bij mij lukt het iig niet
Verwijderd
Nog 3 chapters te gaan voor 'total S-rank' baby
(..en ik ben me toch 'n partij vol van mezelf
)
(..en ik ben me toch 'n partij vol van mezelf
Geniale game, alleen heb ik steeds dat ik zonder munitie zit
. Ben nu bij chapter 3 of jah einde bij die gozers met hun schilden.
Mijn handgun (die wat je in het begin hebt) is wel alweer bijna helemaal upgegrade. Misschien dan maar eens een andere handgun kopen, weet iemand welke het fijnste is?die van 4000?
Mijn handgun (die wat je in het begin hebt) is wel alweer bijna helemaal upgegrade. Misschien dan maar eens een andere handgun kopen, weet iemand welke het fijnste is?die van 4000?
Wat betreft munitie, je kunt het beste een keer op een been ofzo schieten zodat ze even "stunned" (niet echt stunned, maar ze vallen ook even niet aan) zijn, dan snel een melee combo en vaak is die dan wel in 1 of 2 klappen dood. Als je puur alleen monsters/mutanten doodschiet raak je idd snel door je munitie heen.
Andere handguns is niet echt een noodzaak (ze zijn en blijven zwak qua vuurkracht). Weet wel dat die HP8 (volgens mij) een goede handgun is vanwege piercing (kan dus meerdere targets in een rij raken). Maar ik heb het tot het einde gehaald met de starter-gun (niet eens fully upgraded).
Andere handguns is niet echt een noodzaak (ze zijn en blijven zwak qua vuurkracht). Weet wel dat die HP8 (volgens mij) een goede handgun is vanwege piercing (kan dus meerdere targets in een rij raken). Maar ik heb het tot het einde gehaald met de starter-gun (niet eens fully upgraded).
Heb gisteren wat "speed runs" gedaan (niet echt...kan het niet laten om bepaalde bling bling mee te nemen en de AI slowed me down). Maar nu nog 2 maps volgens mij met een A rank op amateur (de rest S).
Ben nog steeds te traag voor de rocket launcher, moet misschien maar verstand op 0 (geen bling bling meenemen) en gaan met die banaan
.
Ben nog steeds te traag voor de rocket launcher, moet misschien maar verstand op 0 (geen bling bling meenemen) en gaan met die banaan
Gisteren weer een poging gedaan om in chapter 4-1 (of was het nou 4-2?) een S rank te halen...en weer niet gelukt...weer een A rank (vorige keer goede accuracy, goede tijd, geen deaths, maar te weinig enemies routed...nu heb ik wel de rest goed is m'n accuracy een B en krijg ik geen S rank).
Nouja, ondanks dat heb ik nu wel de infinite rocket launcher (dacht dat ik nog verder vanaf zat). Had net een chapter complete, en het duurde een beetje lang voordat m'n ratings kwamen (ik dacht al effe "oh shit, ding zal toch niet weer crashen?") en zoineens "You can now use the infinite rocket launcher".
Ik dacht zo van hey das leuk
Totale tijd was ook 4:59:07
(dus hoe je het ook bekijkt, het IS onder de 5 uur).
Misschien kan ik nu eens die kakkerlakjes goed aan voor een S rank in de laatste chapter. Chris kan op de een of andere manier de trekker van z'n wapen niet vinden als die dingen voor de dag komen. Zul je zien dat ik Chris dan perongeluk raak ofzo.
Nouja, ondanks dat heb ik nu wel de infinite rocket launcher (dacht dat ik nog verder vanaf zat). Had net een chapter complete, en het duurde een beetje lang voordat m'n ratings kwamen (ik dacht al effe "oh shit, ding zal toch niet weer crashen?") en zoineens "You can now use the infinite rocket launcher".
Ik dacht zo van hey das leuk
Misschien kan ik nu eens die kakkerlakjes goed aan voor een S rank in de laatste chapter. Chris kan op de een of andere manier de trekker van z'n wapen niet vinden als die dingen voor de dag komen. Zul je zien dat ik Chris dan perongeluk raak ofzo.
Verwijderd
In de topic titel zie ik staan dat de game uitkomt voor pc/ps3 en xbox360. Maar voor zover ik weet komt hij niet uit voor de pc. Of komt deze nog later dit jaar?
Verwijderd
Maar komt deze game nog uit voor de pc? Op site van insidegamer staat namelijk van niet, maar hier lees ik van wel.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:30:
Capcom lanceert zijn games nog altijd later op den PC...
Kijk naar re4. De port voor de pc kwam twee jaar later uit en het was een zuigport
. Maar hij kwam er wel.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Gisteren m'n laatste S rank gehaald (eindelijk) in chapter 4-2. Heb nu alles S ranked op amateur.
Ook lekker aan het hakken geslagen met de stunrod voor de Cattle Prod (of prot?) achievement/trophy.
Als het goed is vandaag en morgen avond de TV vrij (ouders moeten ergens naartoe) dus kan ik met m'n broer mooi co-op op full screen spelen (online co-op, 2 PS3's)
En misschien maar weer eens wat pogingen doen op Veteran mode nu ik de S ranks bijelkaar heb.
Ook lekker aan het hakken geslagen met de stunrod voor de Cattle Prod (of prot?) achievement/trophy.
Als het goed is vandaag en morgen avond de TV vrij (ouders moeten ergens naartoe) dus kan ik met m'n broer mooi co-op op full screen spelen (online co-op, 2 PS3's)
En misschien maar weer eens wat pogingen doen op Veteran mode nu ik de S ranks bijelkaar heb.
Verwijderd
Pc-versie Resident Evil 5 komt dit jaar uit
Uitgegeven: 2 mei 2009 10:17
Laatst gewijzigd: 2 mei 2009 10:17
AMSTERDAM - Capcom heeft bevestigd dat ook de pc-versie van Street Fighter IV en Bionic Commando dit jaar zullen verschijnen. Beide games staan gepland voor juli, zo heeft Capcom laten weten.
Het was al langer bekend dat Street Fighter IV en Bionic Commando voor de pc uit zouden komen, maar wanneer precies was tot nu toe nog onduidelijk.
De games zullen niet alleen in de winkels te koop zijn, maar ook digitaal te downloaden zijn.
Eerder werd veel gespeculeerd over een mogelijke pc-versie van Resident Evil 5. Deze is nu eveneens officieel door Capcom bevestigd.
Resident Evil 5 laat wat langer op zich wachten, maar Capcom verzekert dat de zombieshooter nog dit jaar voor de pc zal verschijnen.
Uitgegeven: 2 mei 2009 10:17
Laatst gewijzigd: 2 mei 2009 10:17
AMSTERDAM - Capcom heeft bevestigd dat ook de pc-versie van Street Fighter IV en Bionic Commando dit jaar zullen verschijnen. Beide games staan gepland voor juli, zo heeft Capcom laten weten.
Het was al langer bekend dat Street Fighter IV en Bionic Commando voor de pc uit zouden komen, maar wanneer precies was tot nu toe nog onduidelijk.
De games zullen niet alleen in de winkels te koop zijn, maar ook digitaal te downloaden zijn.
Eerder werd veel gespeculeerd over een mogelijke pc-versie van Resident Evil 5. Deze is nu eveneens officieel door Capcom bevestigd.
Resident Evil 5 laat wat langer op zich wachten, maar Capcom verzekert dat de zombieshooter nog dit jaar voor de pc zal verschijnen.
Daarna nog op de andere 3 difficulty settings uitspelen en mercenaries uitspelen
. Nog genoeg te doen lijkt me
.
Zoo heb hem vorige week woensdag gekocht en ga vanaaf mooi beginnen.
Heb hem al even gespeeld maar ging redelijk snel dood opt begin bij die executioner of hoe je em ook noemt.
Naja vanaaf maar lekker bezig gaan en dan zien we wel hoe ver ik kom.
Ik moet wel weer erg wennen aan de stijl van Re5 aangezien ik al een jaartje of wat de serie niet had gespeeld.
Heb hem al even gespeeld maar ging redelijk snel dood opt begin bij die executioner of hoe je em ook noemt.
Naja vanaaf maar lekker bezig gaan en dan zien we wel hoe ver ik kom.
Ik moet wel weer erg wennen aan de stijl van Re5 aangezien ik al een jaartje of wat de serie niet had gespeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door tooter op 04-05-2009 17:28 ]
hehe gek onnie
Had het spel geleend van een vriend van me, 2 dagen erna direct gekocht.
Wat een mega-vet spel.
Bij de demo had ik zoiets van: " Ai Ai Die controls!"
Naderhand moet ik dat toch terug draaien: Wat een fijne controls!
Kan me geen beteren setup bedenken voor dit soort games.
Ben bezig op de 360 en heb de meeste achievements al.
Gister in CO-OP aan veteran begonnen, binnen 2 uur zitten we alweer op 6-1.
Daarna pro-mode, ben benieuwd hoe heavy dat nou echt is, gelukkig heb ik op de sommige wapens unlimited ammo!
Wat een mega-vet spel.
Bij de demo had ik zoiets van: " Ai Ai Die controls!"
Naderhand moet ik dat toch terug draaien: Wat een fijne controls!
Kan me geen beteren setup bedenken voor dit soort games.
Ben bezig op de 360 en heb de meeste achievements al.
Gister in CO-OP aan veteran begonnen, binnen 2 uur zitten we alweer op 6-1.
Daarna pro-mode, ben benieuwd hoe heavy dat nou echt is, gelukkig heb ik op de sommige wapens unlimited ammo!
Life is complicated
Binnen 2 uur van 1-1 naar 6-1? Das wel heeeeeel snel
Heb inmiddels ook alweer wat dingen gehaald, alle wapens (verkocht meestal bepaalde wapens, en tja, dan krijg je de achievement/trophy nooit
), Step Into The Light en Egg in your face (dom geluk een keer in Mercenaries, gooi een eitje en woppa).
De "Who do you trust" achievement/trophy wil me nog steeds niet lukken. Heb al het een en ander opgezocht op internet hoe anderen die haalden maar bij mij werkt het gewoon niet op een of andere manier. Ik doe vrijwel iedere keer "thanks" tegen m'n partner (soms is het meteen "Come on!" ipv "Thanks) maar noppes...
En dan lees je van die berichten van lui die maar 1x in de hele friggin game "Thanks" zeggen en hebben de achievement/trophy al
Ben nu van plan wat meer Veteran mode te doen gezien ik nu alles S-rank heb in Amateur en inmiddels wat meer wapens met infinite ammo heb.
Heb inmiddels ook alweer wat dingen gehaald, alle wapens (verkocht meestal bepaalde wapens, en tja, dan krijg je de achievement/trophy nooit

De "Who do you trust" achievement/trophy wil me nog steeds niet lukken. Heb al het een en ander opgezocht op internet hoe anderen die haalden maar bij mij werkt het gewoon niet op een of andere manier. Ik doe vrijwel iedere keer "thanks" tegen m'n partner (soms is het meteen "Come on!" ipv "Thanks) maar noppes...
En dan lees je van die berichten van lui die maar 1x in de hele friggin game "Thanks" zeggen en hebben de achievement/trophy al

Ben nu van plan wat meer Veteran mode te doen gezien ik nu alles S-rank heb in Amateur en inmiddels wat meer wapens met infinite ammo heb.
Als je zin hebt om wat achievements te halen ( Xbox360?) dan kan je m'n tag even toevoegen, W1ckeDxt.Nemesizz schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:02:
Binnen 2 uur van 1-1 naar 6-1? Das wel heeeeeel snel![]()
Heb inmiddels ook alweer wat dingen gehaald, alle wapens (verkocht meestal bepaalde wapens, en tja, dan krijg je de achievement/trophy nooit), Step Into The Light en Egg in your face (dom geluk een keer in Mercenaries, gooi een eitje en woppa).
En dan lees je van die berichten van lui die maar 1x in de hele friggin game "Thanks" zeggen en hebben de achievement/trophy al![]()
Weet iemand waar ik kan zien welke treasures ik al heb?
Life is complicated
Ik heb de PS3 versie
Op normal S ranks halen komt nog wel een keer, wil eerst wat meer Veteran doen.
Gisteren weer wat gehaald (oa die verschrikkelijke Ndesu fight) en ben alweer lekker opweg.
Heb wel wat pech met de ai soms, gooit zo'n gast een staafje TNT, blijft mr Chris er doodleuk opstaan...met uiteraard instagib als gevolg.
Op normal S ranks halen komt nog wel een keer, wil eerst wat meer Veteran doen.
Gisteren weer wat gehaald (oa die verschrikkelijke Ndesu fight) en ben alweer lekker opweg.
Heb wel wat pech met de ai soms, gooit zo'n gast een staafje TNT, blijft mr Chris er doodleuk opstaan...met uiteraard instagib als gevolg.
Net de achievement War Hero gehaald.
Dus op professional mode uitgespeeld.
Moet nog 1 achievement en dat is alle chapters op S-rank, dat zijn er nog maar een paar en dan heb ik alle 50 Achievements.
Erg vermakelijk, het spel verveeld ook niet naar een paar uur spelen, wat ik bij de meeste games toch al snel heb.
Dus op professional mode uitgespeeld.
Moet nog 1 achievement en dat is alle chapters op S-rank, dat zijn er nog maar een paar en dan heb ik alle 50 Achievements.
Erg vermakelijk, het spel verveeld ook niet naar een paar uur spelen, wat ik bij de meeste games toch al snel heb.
Life is complicated
Verwijderd
Nou is één S per chapter, ongeacht den moeilijkheidsgraad, voldoende... echter heb ik niet kunnen rusten, voordat ik álles op S-rank had staanW1ckeD schreef op zondag 10 mei 2009 @ 02:37:
ja gelukkig speel ik op amateur alles op S, want op PRO Is dat niet te doen.Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:02:
[...]
Nou is één S per chapter, ongeacht den moeilijkheidsgraad, voldoende... echter heb ik niet kunnen rusten, voordat ik álles op S-rank had staan
Ik ga nou de rest van de chapters voltooien.
Goed heb ze nou allemaal op S,en dus ook alle achievements.
Ik weet niet of ik de DLC ga halen, voor die paar chieves..
[ Voor 13% gewijzigd door W1ckeD op 10-05-2009 19:31 ]
Life is complicated
Afgelopen dagen weer wat trophy/achievements gehaald. Oa (eindelijk) "Who do you trust?" (speel net als anders, en nu haal ik em ineens wel
) en "Bad Blood" (ook zelfde verhaal weer, maar nu haal ik em wel, en de vorige keren niet...heel vaag).
Moet nog 1 of 2 stukjes blingbling (Diamond Pear en Diamond...eh...nog iets) voor de "They belong in a museum" trophy/achievement.
Gisteren ook weer met m'n broer splitscreen samen gespeeld, en (hij speelt Chris dan) kwamen we tot de conclusie dat je niet kan schieten met de Hydra als je ook de gatling gun mee hebt (trommel blockt je zicht).
En met splitscreen speelt hij meestal player1 (en ik dan 2) en ben zo dus wat S ranks misgelopen (mijn ranks tellen dan niet, volgende keer splitscreen doe ik wel player1).
Het blijft gewoon verslavend om steeds weer ranks te verbeteren en trophy/achievements te halen. Enige waar ik wel bang voor ben is dat m'n laser weer doodgaat en ik alle progress weer kwijt ben (the most scary thing during playing RE5....my bluray drive
).
Moet nog 1 of 2 stukjes blingbling (Diamond Pear en Diamond...eh...nog iets) voor de "They belong in a museum" trophy/achievement.
Gisteren ook weer met m'n broer splitscreen samen gespeeld, en (hij speelt Chris dan) kwamen we tot de conclusie dat je niet kan schieten met de Hydra als je ook de gatling gun mee hebt (trommel blockt je zicht).
En met splitscreen speelt hij meestal player1 (en ik dan 2) en ben zo dus wat S ranks misgelopen (mijn ranks tellen dan niet, volgende keer splitscreen doe ik wel player1).
Het blijft gewoon verslavend om steeds weer ranks te verbeteren en trophy/achievements te halen. Enige waar ik wel bang voor ben is dat m'n laser weer doodgaat en ik alle progress weer kwijt ben (the most scary thing during playing RE5....my bluray drive
Heb de game op Veteran nu uitgespeeld en ben (in een dolle bui) toch begonnen aan Pro.
Chapter 1 (1-1 en 1-2) meteen al een S rank te pakken wat wel grappig is want op normal had ik daar nog een A staan (en Veteran ook op 1-1). Dus dat ook gauw effe gefixed naar 4x S rank
Viel nog niet mee op Pro mode met die boogschutters, 2 pijlen en het is al Dying en binnen 2 sec ben je zowat al dood (of ik had de pech dat ik meteen weer geraakt werd, iig de AI kon me niet meer redden).
Heb ook nog van die speedruns ed bekeken op Youtube van de Japanse versie (Biohazard 5), maar daar lijken de monsters een stuk minder aggressief te reageren als bij de EU versie (daar ze je de player op Pro mode gewoon langs bepaalde monsters rennen terwijl die bij mij op Veteran helemaal hyper zijn).
Misschien heeft Capcom wat tegen op EU, was in Devil May Cry ook zo viel metname goed op in deel 3 waar EU-normal een Japanse hard mode was.
Ook heb ik geprobeert eens een goede speedrun te doen in chapter 1. De records staan allemaal op 11 minuten en ik kom maar aan 14 minuten ofzo (totale tijd van heel chapter 1). En dan liet ik bijna alle treasures gewoon achter (had wel een keer last dat de AI niet langs een hekje kwam, 15-20 sec down the drain).
Chapter 1 (1-1 en 1-2) meteen al een S rank te pakken wat wel grappig is want op normal had ik daar nog een A staan (en Veteran ook op 1-1). Dus dat ook gauw effe gefixed naar 4x S rank
Viel nog niet mee op Pro mode met die boogschutters, 2 pijlen en het is al Dying en binnen 2 sec ben je zowat al dood (of ik had de pech dat ik meteen weer geraakt werd, iig de AI kon me niet meer redden).
Heb ook nog van die speedruns ed bekeken op Youtube van de Japanse versie (Biohazard 5), maar daar lijken de monsters een stuk minder aggressief te reageren als bij de EU versie (daar ze je de player op Pro mode gewoon langs bepaalde monsters rennen terwijl die bij mij op Veteran helemaal hyper zijn).
Misschien heeft Capcom wat tegen op EU, was in Devil May Cry ook zo viel metname goed op in deel 3 waar EU-normal een Japanse hard mode was.
Ook heb ik geprobeert eens een goede speedrun te doen in chapter 1. De records staan allemaal op 11 minuten en ik kom maar aan 14 minuten ofzo (totale tijd van heel chapter 1). En dan liet ik bijna alle treasures gewoon achter (had wel een keer last dat de AI niet langs een hekje kwam, 15-20 sec down the drain).
Afgelopen nacht de game op normal uitgespeeld, wat een toffe game zeg!
"It's about time you showed up Fox!"
Gisteren weer een leveltje op Pro gehaald.
Wel rottig soms, dan haal je een stuk en is er nog geen checkpoint, besluit de AI om even lekker door een mijn te lopen en plof dood, kun je het hele stuk opnieuw doen.
Wel rottig soms, dan haal je een stuk en is er nog geen checkpoint, besluit de AI om even lekker door een mijn te lopen en plof dood, kun je het hele stuk opnieuw doen.
spoiler:
Zit nu vast op die Ndesu fight...(leukste fight ingame.....NOT). Denk dat ie makkelijker te verslaan was buiten de auto dan in de achterbak zitten en maar knallen en vervolgens met 2 klappen dood zijn omdat butten bash niet altijd soepel werkt. Dan druk je de knoppen wel voor dodge (de rest van de game reageert er ook op, behalve hier....) en vervolgens slaat die gast nog raak ook. Het Savanna deel is nog wel grappig, maar die Ndesu is echt het enige punt in de game wat ik niet leuk vind.
Ben nu bij chapter 4:
Voor de rest vind ik de game nog altijd fantastisch.
spoiler:
Waar je die gozer moet beschermen, Josh heeft ie geloof ik. Kom ik helemaal boven aan, alweer zo een knakker met een kettingzaag, net ervoor ook al 2 verslagen. Beetje moeilijk, zit steeds zonder ammo
. Dus ben ik maar even online gegaan, kreeg ik van zo een kerel eventjes 150 handgun ammo
. Dus volgende keer maar weer eens proberen. Heb de standaard handgun wel helemaal geupgrade, tot nu toe dan. En net die M3 gekocht, hopelijk lukt het me daar wel mee.
Voor de rest vind ik de game nog altijd fantastisch.
Ben de laatste tijd (gek als ik ben) toch maar bezig gegaan op Pro.
Het is wel vallen en opstaan (vaak dood, partner healed 90% gevallen niet met dying) maar goed, ben alweer richting het einde.
Zit nu dus alweer op 6-2, die lijkt me opzich niet al te moeilijk, en dan nog 6-3 (lijkt me wel lastig) en....2-3....(gruwel de gruwel is die chapter).
Meeste haal ik toch nog A ranks en dat valt me mee, had een en al D ranks verwacht op Pro
Ik vind toch de normal en veteran modes wat leuker, heb je iets meer room for error, maar zit er toch nog wel een beetje uitdaging in de vijanden.
Misschien ook binnenkort wat meer in Mercenaries steken, al is dat niet helemaal mijn ding.
Het is wel vallen en opstaan (vaak dood, partner healed 90% gevallen niet met dying) maar goed, ben alweer richting het einde.
Zit nu dus alweer op 6-2, die lijkt me opzich niet al te moeilijk, en dan nog 6-3 (lijkt me wel lastig) en....2-3....(gruwel de gruwel is die chapter).
Meeste haal ik toch nog A ranks en dat valt me mee, had een en al D ranks verwacht op Pro
Ik vind toch de normal en veteran modes wat leuker, heb je iets meer room for error, maar zit er toch nog wel een beetje uitdaging in de vijanden.
Misschien ook binnenkort wat meer in Mercenaries steken, al is dat niet helemaal mijn ding.
Woei! Gisteren (iets te) lang gegamed maar toch de Pro mode uitgespeeld. Chapter 6-2 en 6-3 ging vrij vlot.
Moest alleen nog die vervloekte boss fight in 2-3, dus maar effe voor gaan zitten en toch maar wéér proberen.
Vele restarts verder had ik een goede poging en heb het toen gehaald.
Nog snel effe alle action figures gekocht daarna (kwam net uit met punten) en had ik ook meteen de platinum trophy te pakken.
Ook gisteren toch maar bezig met mercenaries maar dat valt niet echt mee. Heb ik een goede combo bijelkaar vergeet ik de tijd in de gaten te houden waarna ik alsnog eindig met niet genoeg punten (voor op z'n minst een A rank voor een nieuw personage). Een andere keer heb ik een dikke score, maar word ik nog net effe tot pulp geslagen omdat ik ingesloten zit tussen een groep mutantjes.
Al met al iets te lang non-stop gespeeld (4 uur ofzo...is voor mij veel) maar toch mooi wat bereikt
(ook snel trophies gesync't met de server, zodat als m'n PS3 doodgaat ik altijd nog het bewijs heb dat ik het ooit gehaald heb ^^)
Moest alleen nog die vervloekte boss fight in 2-3, dus maar effe voor gaan zitten en toch maar wéér proberen.
Vele restarts verder had ik een goede poging en heb het toen gehaald.
Nog snel effe alle action figures gekocht daarna (kwam net uit met punten) en had ik ook meteen de platinum trophy te pakken.
Ook gisteren toch maar bezig met mercenaries maar dat valt niet echt mee. Heb ik een goede combo bijelkaar vergeet ik de tijd in de gaten te houden waarna ik alsnog eindig met niet genoeg punten (voor op z'n minst een A rank voor een nieuw personage). Een andere keer heb ik een dikke score, maar word ik nog net effe tot pulp geslagen omdat ik ingesloten zit tussen een groep mutantjes.
Al met al iets te lang non-stop gespeeld (4 uur ofzo...is voor mij veel) maar toch mooi wat bereikt
(ook snel trophies gesync't met de server, zodat als m'n PS3 doodgaat ik altijd nog het bewijs heb dat ik het ooit gehaald heb ^^)
Heb je het met de AI op Pro uitgespeeld?
Ik wil er binnenkort ook weer aan beginnen maar ik vrees dat de AI me dan de nodige irritaties gaat opleveren.
Ik wil er binnenkort ook weer aan beginnen maar ik vrees dat de AI me dan de nodige irritaties gaat opleveren.
Mensen die zin hebben in COOP kunnen me toevoegen (PS3) PSNID: damianlp
Yup met AI gedaan. Is idd soms lastig (AI gaat soms onnodig dood, gaat open en bloot in de vuurlinie van vijanden staan en kan regelmatig de "heal partner" knop niet vinden tijdens Dying). Maar goed het kan dus welVerwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:27:
Heb je het met de AI op Pro uitgespeeld?
Online COOP is ook maar een gok met wat voor speler je te maken krijgt, en split screen met m'n broer was ook niet echt een optie (hij is niet zo goed in shooter games, en is regelmatig te druk).
Verwijderd
Heb het spel toch maar aangeschaft en wel de Limited Edition, wat overigens zeer kalig is vergelijkt met die van Japan! Met deel 5 speelt Capcom gewoon op safe, want deel 4 was goed en waarom zal je het dan veranderen als iets goed is? Kleine toevoeging zoals de co-op vind ik wel aardig, vooral op Live met z'n tweeën is het tof en spannend. Wel vind ik het speelduur enorm tegenvallen als je het vergelijkt met deel 4. Als goed maken vind ik de replay waarde hoog genoeg, denken maar aan die punten verzamelen om je wapens unlimited te maken, verschillende achievements en natuurlijk de Mercenaries Mode!!! Alhoewel ik me wel afvraag waar me favoriete Hunk is gebleven, kon me z'n gave move hoe hij de tegenstanders een voor een achter elkaar hun nek breekt.
Nu zit ik te twijfelen of ik de Versus mode zal aanschaffen... denk gewoon dat de mode op de disc staat en wij alleen voor die paar mb moet dokken om em te unlocken... Is het trouwens waar dat je bij versus tegen elkaar kunt vechten? En zo jah hoe is het dan met de damage van de wapens op je tegenstander?
Nu zit ik te twijfelen of ik de Versus mode zal aanschaffen... denk gewoon dat de mode op de disc staat en wij alleen voor die paar mb moet dokken om em te unlocken... Is het trouwens waar dat je bij versus tegen elkaar kunt vechten? En zo jah hoe is het dan met de damage van de wapens op je tegenstander?
RE5 ondertussen ook weer opgepikt en verder gedaan op Professional.
De eerste keer joinde ik een spel van een Rus, en dat liep lekker vlot tot aan 4-1 en toen ben ik onder de wol gekropen. N'desu lukte na 10 x proberen dus dat viel goed mee. (ik deed er langer over op Veteran)
De dag nadien met een Canadees samengespeeld, eerst 4-1 en daarna ook 4-2. Hij wist me toen te vertellen dat hij N'desu en Irving had overgeslagen wegens te moeilijk. Dan maar mijn barmhartigheid getoond en beiden gedaan. De extra punten door het behalen van een bepaalde rank kan ik nog wel gebruiken om alle wapens Inf. ammo te geven.
Ook met de mercenaries mode wat verder gedaan, dat lukt de ene keer beter dan de andere. Veel hangt af van je partner.
De versus mode heb ik (nog) niet aangeschaft, eerst checken of dat wel de moeite is
edit: De statistieken eens bekeken en wie heeft me het meest gedood? Ja hoor, het is N'desu (50x) op plaats twee zijn het de Town Majini (16x) en op plek 3 Wesker (8x).
N'desu kicks ass!
De eerste keer joinde ik een spel van een Rus, en dat liep lekker vlot tot aan 4-1 en toen ben ik onder de wol gekropen. N'desu lukte na 10 x proberen dus dat viel goed mee. (ik deed er langer over op Veteran)
De dag nadien met een Canadees samengespeeld, eerst 4-1 en daarna ook 4-2. Hij wist me toen te vertellen dat hij N'desu en Irving had overgeslagen wegens te moeilijk. Dan maar mijn barmhartigheid getoond en beiden gedaan. De extra punten door het behalen van een bepaalde rank kan ik nog wel gebruiken om alle wapens Inf. ammo te geven.
Ook met de mercenaries mode wat verder gedaan, dat lukt de ene keer beter dan de andere. Veel hangt af van je partner.
De versus mode heb ik (nog) niet aangeschaft, eerst checken of dat wel de moeite is
edit: De statistieken eens bekeken en wie heeft me het meest gedood? Ja hoor, het is N'desu (50x) op plaats twee zijn het de Town Majini (16x) en op plek 3 Wesker (8x).
N'desu kicks ass!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2009 02:56 ]
Ndesu staat bij mij ook op 1, met iets van 36 kills ofzo, dan Wesker en Jill (goh, profesessional?
).
Probleem bij mij met Ndesu was dat die QTE (Quick Time Events) gewoon niet reageerden...kon rammen op die knoppen wat ik wilde maar werkte niet. En dan ben je met 2 klappen zo dood als een pier.
Heb ook eerst de rest van pro gedaan en als allerlaatste die *beep*er.
Moet alleen nog infinite ammo voor de jail-breaker en dan heb ik absoluut alles te pakken (nouja, behalve de DLC die ik niet kan aanschaffen).
Mercenaries doe ik liever solo, is wat makkelijker vind ik. Heb daar al een paar S ranks te pakken met een score van rond de 88.000, maar kom no-where near die Japanners met hun 600K.
Mercenaries is toch wat verslavender dan ik had verwacht, 't is niet echt mijn stijl van spelen maar ongemerkt kan ik er toch niet mee stoppen om betere scores te halen met alle personages
Probleem bij mij met Ndesu was dat die QTE (Quick Time Events) gewoon niet reageerden...kon rammen op die knoppen wat ik wilde maar werkte niet. En dan ben je met 2 klappen zo dood als een pier.
Heb ook eerst de rest van pro gedaan en als allerlaatste die *beep*er.
Moet alleen nog infinite ammo voor de jail-breaker en dan heb ik absoluut alles te pakken (nouja, behalve de DLC die ik niet kan aanschaffen).
Mercenaries doe ik liever solo, is wat makkelijker vind ik. Heb daar al een paar S ranks te pakken met een score van rond de 88.000, maar kom no-where near die Japanners met hun 600K.
Mercenaries is toch wat verslavender dan ik had verwacht, 't is niet echt mijn stijl van spelen maar ongemerkt kan ik er toch niet mee stoppen om betere scores te halen met alle personages
Ondertussen uitgespeeld op Pro, Jill zal wel opgeklommen zijn in men 'wie heeft me het meest gedood' - lijstje. 2 kogels van één van haar machineguns en je bent dood 
Bij N'desu merkte ik wel een verandering, vroeger moest je met twee op de goede knop duwen, of je kreeg een mep van hem. Nu moet er maar 1 iemand de goede knop induwen blijkbaar.
Het enige wat ik nog wil doen, is een S-rank halen voor de laatste 4-5 chapters. Misschien moet ik me iets minder concentreren op de tijd (rush rush) en een hogere accuracy halen.
Mercenaries solo heb ik nog niet geprobeerd, toch maar eens doen straks. Ik vind het wel leuk online met 2, dan is er nog 'back-up' en je moet toch rekenen op je partner om een goede score te halen. Alleen is maar alleen
Oja, nog een paar trophies ook. Die waar je 3 vijanden moet elektrokuteren en van een 'bepaalde vijand' onthoofden (dacht ik). Na 3 x de game te hebben uitgespeeld deze nog niet gehaald dus dat word googelen
Bij N'desu merkte ik wel een verandering, vroeger moest je met twee op de goede knop duwen, of je kreeg een mep van hem. Nu moet er maar 1 iemand de goede knop induwen blijkbaar.
Het enige wat ik nog wil doen, is een S-rank halen voor de laatste 4-5 chapters. Misschien moet ik me iets minder concentreren op de tijd (rush rush) en een hogere accuracy halen.
Mercenaries solo heb ik nog niet geprobeerd, toch maar eens doen straks. Ik vind het wel leuk online met 2, dan is er nog 'back-up' en je moet toch rekenen op je partner om een goede score te halen. Alleen is maar alleen
Oja, nog een paar trophies ook. Die waar je 3 vijanden moet elektrokuteren en van een 'bepaalde vijand' onthoofden (dacht ik). Na 3 x de game te hebben uitgespeeld deze nog niet gehaald dus dat word googelen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 02:39 ]
Stab in the Heart bedoel je? Daarvoor moet je bij onze vriendelijke Lickers zijn
Die kan soms wat lastig zijn omdat ze op hun rug moeten liggen, maar meestal springen ze vrij snel weer overeind.
Gisteren weer mercenaries gedaan. Experimental facility en Missle Silo....die 2 kan ik maar geen goede scores krijgen. Experimental facility kan ik gewoon geen combos maken en na een bepaalde tijd zijn er te veel lickers.
Missle Silo kan ik opzich wel beter combo's maken maar run ik steeds out of time.
Maar wel weer genoeg punten gescoort en heb nu dus ook de Jail Breaker infinite ammo. Kan nu dus niks meer kopen met punten (Mercenaries een S rank scoren geeft al 3000 punten, daar kan een Pro-mode S rank van 2500 punten en tig keer moeilijker niet tegen op
)
Die kan soms wat lastig zijn omdat ze op hun rug moeten liggen, maar meestal springen ze vrij snel weer overeind.
Gisteren weer mercenaries gedaan. Experimental facility en Missle Silo....die 2 kan ik maar geen goede scores krijgen. Experimental facility kan ik gewoon geen combos maken en na een bepaalde tijd zijn er te veel lickers.
Missle Silo kan ik opzich wel beter combo's maken maar run ik steeds out of time.
Maar wel weer genoeg punten gescoort en heb nu dus ook de Jail Breaker infinite ammo. Kan nu dus niks meer kopen met punten (Mercenaries een S rank scoren geeft al 3000 punten, daar kan een Pro-mode S rank van 2500 punten en tig keer moeilijker niet tegen op
Aha! Zeker al 200 lickers de eeuwige jachtvelden ingestuurd maar ik kwam nooit zo dicht bij ze dat ik een QTE kon zien. Dan toch maar eens van dichtbij gaan kijkenNemesizz schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:33:
Stab in the Heart bedoel je? Daarvoor moet je bij onze vriendelijke Lickers zijn![]()
Maar wel weer genoeg punten gescoort en heb nu dus ook de Jail Breaker infinite ammo. Kan nu dus niks meer kopen met punten (Mercenaries een S rank scoren geeft al 3000 punten, daar kan een Pro-mode S rank van 2500 punten en tig keer moeilijker niet tegen op)
Ook moet ik ergens nog Majini doden door de electric transformer te gebruiken. En Majini doden door oil canisters in brand te steken... ik dacht dat ik dat al x-aantal keer had gedaan maar goed, misschien bedoelen ze iets anders dan ik.
Klopt wel dat je door mercenaries te doen snel punten krijgt, maar ik hoef niet van alle wapens inf ammo te hebben. Enkel de speciale handgun + laatste figurine zijn must-have's.
Maar toch, ik wil die laatste figurine nog hebben dus toch maar proberen een S-rank te halen op de laatste levels. (op normal ga ik deze halen & offline denk ik)
Ik ben bezig met alle wapens unlimited ammo te geven, de punten haal ik door level 5.1 steeds op pro rond te spelen. 2500 punten in 4 minuten...
Ik wil daarna ook nog kijken of ik alle achievments kan halen, zit daarmee pas op 49%.
En dan nog een paar leveltjes uit spelen op pro, waar onder natuurlijk het level met N'Desu
Ik wil daarna ook nog kijken of ik alle achievments kan halen, zit daarmee pas op 49%.
En dan nog een paar leveltjes uit spelen op pro, waar onder natuurlijk het level met N'Desu

[ Voor 39% gewijzigd door Scavy op 06-07-2009 22:58 ]
Heb op normal mode nu ook allemaal S ranks gehaald en een paar speed runs geprobeert.
Maar op een of andere manier kom je gewoon niet in de buurt van de top tijden....ik snap echt niet meer hoe die anderen dat doen want met sommige events zit je gewoon een aantal minuten vast voordat je verder kan (bijv chapter 1 bij de executioner).
Sommige chapters scheelt het wel 15 minuten
Ik laat al veel monsters leven (langs rennen) laat items liggen (toch niet meer nodig) en dan nog lukt het niet.
Nu misschien eens kijken of ik ook op Veteran allemaal S ranks kan halen, heb nu nog een groot deel A ranks.
Al zie ik wel tegen op om Ndesu te doen (alleen Amatuer meteen een S rank, de rest A ranks, en paar dagen terug op normal een S van gemaakt). Op Veteran en Pro is het een echte krent. Normal was het me zelfs bijna gelukt om geen damage te krijgen (tijdens boss fight, niet tijdens de wilde rit), slechts 1 of 2x geraakt door een pijl.
Maar op een of andere manier kom je gewoon niet in de buurt van de top tijden....ik snap echt niet meer hoe die anderen dat doen want met sommige events zit je gewoon een aantal minuten vast voordat je verder kan (bijv chapter 1 bij de executioner).
Sommige chapters scheelt het wel 15 minuten

Ik laat al veel monsters leven (langs rennen) laat items liggen (toch niet meer nodig) en dan nog lukt het niet.
Nu misschien eens kijken of ik ook op Veteran allemaal S ranks kan halen, heb nu nog een groot deel A ranks.
Al zie ik wel tegen op om Ndesu te doen (alleen Amatuer meteen een S rank, de rest A ranks, en paar dagen terug op normal een S van gemaakt). Op Veteran en Pro is het een echte krent. Normal was het me zelfs bijna gelukt om geen damage te krijgen (tijdens boss fight, niet tijdens de wilde rit), slechts 1 of 2x geraakt door een pijl.