Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Zo, nu heb ik 5-2 net afgerond, lang leve de vlammenwerper. Ik weet alleen niet steeds welke guns ik moet hebben, die lickers zijn erg sterk, maak zo ook altijd kapot, krijg ik weer zo een hartje voor geld.

Maar toch nog altijd erg moeilijk, heb nu met Chris de handgun, M3, en meestal de magnum maar die heeft weinig ammo. Kan miss beter de grenade launcher meenemen of zo voor die dikke vijanden.

Sheva heeft standaard handgun, AK47 (heb ook net een M14 gevonden), en meestal die stun rod, maar die is waardeloos tegen sterkere vijanden. Heb haar ook meestal de snipert gegeven, denk dat ik die beter aan Chris kan geven.

Maja, binnenkort weer eens online doen, gaat een stuk sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 17:11

Nemesizz

Untouchable

Heb een paar dagen terug een action figure besteld :P
Als echte fan kon ik zoiets niet laten staan, kon kiezen uit Sheva of de Executioner.
Heb Sheva maar genomen, denk niet dat m'n moeder het in dank afneemt als er een poppetje op het bureau staat met een zak over de kop en een bloederige bijl. Jammer genoeg was Chris niet verkrijgbaar bij die shop (bij andere wel, maar is ie ook 2x zo duur 8)7 )

Nu hopen dat ze toch Chris krijgen, en hopelijk komen Wesker en Jill ook ooit nog eens te koop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Iemand al eens gebprobeerd het hele spel op veteran met alleen de handgun uit te spelen? Heb ik net met een vriend gedaan maar dat is toch een klus zeg :D.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heb wel eens aan gedacht om de game met de long-bow te doen...maar dan zit je bij je item management...klik klik klik, toch weer de S&W M500, PSG, Rocket Launcher en Hydra mee :P (ik probeer nogal eens speed-runs en dan is zo'n rocket launcher wel érg handig).

Misschien eens met landmijnen proberen dat wil wat worden (beetje lastig met lui in torentjes met cross-bows...hmmmz). Ik speel het denk ik iets te serieus en wil het mezelf vaak niet moeilijker maken dan nodig.
In tegenstelling tot m'n broer die nogal eens leuk zit rond te meppen met de Stun Rod (met alle gevolgen van dien...mag aardig wat herbs en 1st aid sprays meenemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Fucking hell, die knakkers ontploffen ook, dat was wel even schrikken :D. Ik denk zo van WTF gebeurt mij nu??

En die beesten die spinnnen of wat dan ook, die je als als je dichtbij bent in een keer doodmaken zijn ook tering leip. Maja, grenade launcher maar vaker mee nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Yep. Ik had dat de eerste keer ook niet door. Ik stond er echter vlak naast :(.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb laatst de war hero trophy gehaald (met dank aan online coop langs N'Desu :D)
En nu moet ik nog Egg Hunt en Egg on your face.

Maar kan en wil er mij iemand helpen aan een rotten egg? Ik heb het spel al zo'n 5 keer uitgespeeld en kom er geen meer tegen. Ik heb er wel een keer eentje gehad maar toen keek ik nog niet naar de trophys dus toen heb ik hem maar verkocht 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Scavy op 09-07-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Egg in Your Face kun je het beste halen in Mercenaries. Daar droppen er meerdere per level vaak (merendeel van de eggs die je vind zijn rotten). Ook handig voor als je een keer mis gooit (wat snel gebeurt met eggs).

Egghunt kun je beter in de story mode doen, gewoon de eggs in je storage box laten zitten kom je vanzelf die rotten egg wel een keer tegen tijdens het spelen (heeft bij mij een tijdje geduurt voordat ik de brown egg had 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik moet zeggen dat ik in de storymode de witte, bruine en goude eieren al zo een hoop had. Maar de rotten egg zoals gezegd ben ik nog maar heel weinig tegen gekomen na hem diverse keren uit te spelen.

Mercenaries ben ik eigenlijk nog niet mee bezig geweest, daar heb je geen inventory geloof ik dus eentje bewaren gaat in ieders geval al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Nee bewaren en mercenaries gaat niet, maar ze droppen daar vaak waardoor je dan makkelijker Egg In Your Face kan halen (je gooit makkelijk mis met een egg).

Als ik me niet vegis droppen metname de soldiers in chapter 5 nogal eens rotten eggs, geluk speelt ook wel een beetje een rol (zo vinden sommigen nooit een golden egg, en ik zocht me rot naar een brown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Dan zal ik mijn geluk nog eens op de proef stellen in leveltje 5, als tenminste niemand mij een rotten egg wil geven of lenen ;) :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 10-07-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heb de mijne aan m'n broer gegeven voor de Egg in your face. Maar hij gooide mis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Alleen nog chapter 6, en dan heb ik hem ook uitgespeeld :D. Dan eindelijk unlimted ammo, ik steeds al mijn guns maxen, heb nu de Desert Eagle gemaxed en de snipert semi auto. Dus ik denk kan ik mooi voor unlimited gaan, blijkt dat je hem eerst moet uitspelen :P.

Maandag maar eens doen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

@Kira:

Tja, m'n broer is niet zo super fanatiek met RE5 ('t is meer een race-gamer) en gooit van een te grote afstand en dan mis je erg snel. Ook vrat ie een keer per ongeluk zo'n rotten egg op ipv weggooien.

@Aight:

Je kan wel eerder infinite ammo halen, maar alleen met de Longbow (Sheva) of Gatlinggun (Chris) door de juiste wapens te upgraden. Echter zit je dan toch al redelijk aan het eind van de game (qua chapters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Owja, maar die kosten ook weer een hoop geld geloof ik. Dus dan zou ik toch weer steeds opnieuw geld moeten verdienen, kan ik hem net zo goed uitspelen. En ik vind de Desert Eagle zo een leuke gun :P, die heeft een hoog 50 cent gehalte, vet gangstah :D

Hoop alleen dat de AI een beetje mee werkt in het laatste gedeelte, anders zoek ik wel iemand online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

't is mij gelukt om met AI op Professional uit te spelen dus het moet wel lukken :P

Mijn favo is en blijft de M500. Ik ben dol op revolvers (S&W revolvers) >:)
Weet nog wel toen ik de S&W M29 vond, was helemaal happy en ik MOEST em hebben (m'n broer mocht dan wel de shotgun enzo, maar ik moest gewoon die magnum hebben). En ja, ik ben ook Dirty Harry fan :+

Ben nu wat meer aan het kloten in levels, beetje dingen uit proberen die je in een serieuze run niet zou proberen.
Bijv op Kirk's helikopter schieten enzo. Of (als je de beschrijving van RE5 leest bij webshops) dat je niet te lang in de zon moet staan.... Nou, heb een paar minuten staan bakken maar gebeurde niks.

Heb eigenlijk alles al gehad, maar het blijft gewoon leuk (speel opzich ook niet veel andere games, meestal alleen DMC en RE en WoW). Zit soms nog te denken om RE4 ook te halen, maar weet niet of dat nog zo leuk is als je deeltje 5 al hebt (die grafisch beter is, en natuurlijk wat ge-finetuned).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Haha, RE4 heb ik ook helemaal grijs gespeeld, ga dat bij RE5 ook zeker doen.

Je kan ook altijd leuke dingen uithalen met die infected dude's. Alleen maar melee of knife, egg's gooien. Hoe geniaal is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
@Aight:

Houd je er ook rekening mee dat je punten moet hebben om unlimited ammo van de wapens te unlocken?
Dat gaat overigens heel hard met die punten, ik moet er nog zo'n 50.000 halen om vervolgens de laats 4 wapens vrij te maken en dan heb ik ze allemaal met unlimited ammo :*)
Dat word nog ff level 4.1 (2500 punten in 4min.) zo'n 20 keer op pro rondspelen :X

@Nemesizz:

Dat met die Rotten Egg opeten heb ik ook 1 keer gehad, volgens mij was dat ook de enige keer dat ik er uberhaupt eentje ben tegen gekomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

@ Scavy.

Ik weet dat ik punten nodig heb, heb er nu iets meer dan 15.000 en moet dan nog 6-1, 6-2 en 6-3. Kan dan geloof ik net 1 gun upgraden, maar vrijdag ga ik weer met een vriend van mij verder op professional, en hij zit pas rond chapter 3 ergens. Dus dan kan ik weer punten scoren :D

En daarna is het feest :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nemesizz schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 15:23:
Zit soms nog te denken om RE4 ook te halen, maar weet niet of dat nog zo leuk is als je deeltje 5 al hebt (die grafisch beter is, en natuurlijk wat ge-finetuned).
Gewoon doen en niet twijfelen. Ok het zijn PS2 graphics, maar dat valt toch goed mee?
Als je een 60GB PS3 en HD tv hebt is het trouwens mooier als toen wij RE4 speelden op een PS2 en CRT televisie.

Ook qua spelduur is het het meer dan waard.

Misschien ga je in het begin wel wat problemen hebben met de besturing, het is tamelijk 'omgekeerd' van t.o.v. RE5.

Zeker 4 halen (kost niks meer nu), je zal het je niet beklagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heb idd nog een 60GB PS3 in de kast staan (PS3 games doen het niet meer ivm drive, echter dvd en PS2 wel). Misschien als ik nog een keer wat spul bestel dat ik dan RE4 erbij doe.

Gisteren nog even mercenaries gedaan. Ik probeer nu iig een A rating te halen met alle chars. Gisteren dus Missle Area nog gedaan en moest nog met Wesker m'n B rankje weg werken. Nou 1e poging ging mis, werd "stun locked" zeg maar, en vervolgens dood. Poging nr2 ging gewoon geweldig en eindigde met een SS rank :*)
M'n 1e so far, maar hopelijk komen er meer. Had iets van 94.000 punten, maar de laatste 15 sec was het leeg en kon ik geen combo's meer maken. Een SS rank levert toch 5000 punten op (heb er niks meer aan, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Yep yep yep

Er is toch een manier om de rotten egg te bemachtigen, level 5.2 heb ik herhaald tot ik hem kreeg en dat was bij de 3e keer raak :)

Daarna nog egg in the face gehaald, eigenlijk heel simpel... je loopt bij chapter 1.1 het steegje in waardoor er gelijk een heel kudde majini's op je af komt en je gooit het ei en voilla Egg in your face

En daarmee heb ik nu dus de platinum trophy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

In the caves vind je ook veel rotten eggs hoor :) en dan ook nog eens veel "schatjes" erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Het zou zo maar kunnen als jij het zegt, ik ben er alleen geen tegen gekomen daar of waar dan ook.
En een filmpje op youtube liet precies zien hoe je er gegarandeerd eentje krijgt.

En ze hadden nog gelijk ook ;)

En schatjes heb ik niet meer nodig, heb alle treasures al (als je die tenminste bedoelt) en geld..... ik sta ondertussen bijna op een miljoen en heb alles al gekocht 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Scavy op 14-07-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Hoe krijg ik eigenlijk een goldenegg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Soms legt een kip een golden egg, is nogal random. Beste kans is chapter 3.1 op het middelste eilandje (zitten een paar kippen, had ik m'n 1e run meteen een golden egg). Gewoon een paar keer resetten (level restarten) als ie er niet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

whooo ik heb hem :D en ook nu inf ammo :)

Vet relax :) nu punten binnen halen en de rest upgraden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Voor degene die geen Xbox 360 of PS3 hebben: de PC versie komt in Europa uit op 18 september.
Capcom is pleased to announce that Resident Evil 5 for the PC will release on September 15, 2009 in North America and September 18 th in Europe. PC gamers will get the ultimate Resident Evil package in the new PC version as new features will include NVIDIA®’s new GeForce® 3D Vision technology (wireless 3D Vision glasses sold separately), new costumes and a new and improved mercenaries mode with three times as many enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

PC: Resident Evil 5 Benchmark Tool ! :P
http://www.gamershell.com/download_48548.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Lol nice. Op DX10 is de performance echt een stuk minder! Komt dat omdat daar meer detail inzit ofzo? Ik zie het verschil niet echt namelijk...

Ik haal met DX10 haal ik gemiddeld bij de statische bench 70 fps. Bij DX9 haal ik bij de static bench gewoon dik 100 frames..
Daarnaast komt hij bij de Gamplay benchmarks bijna nooit onder de 100Fps op DX9.... DX 10 test ik nog wel keertje

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat krijg je als je bij Mecenaries alles op Rank SS hebt? En Wesker (Stars) blijft gewoon vet om mee te spelen! Vooral zijn snelle sprint move ziet wreed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

RE5 Goes 3D For The PC

July 16, 2009 - In March of this year, Capcom released the latest chapter in their respected survival horror franchise. Resident Evil 5 capitalized on the improvements made throughout the series with the addition of co-op play that allowed you and a friend to take on the hordes of Kijuju. While the PS3 and 360 versions of the game have been out for a while, allowing BSAA agents plenty of time to blast through the game multiple times, the PC version of the game has been pushed back to September 15 in North America and September 18. However, the delay will come with very cool features that could make it the definitive version, such as being able to play through the entire game in stereoscopic 3D. I recently had a chance to check out the PC version at Capcom's offices, and essentially rediscover the game in 3D........

[ Voor 83% gewijzigd door nFo op 20-07-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heb dat 3D gebeuren een keer getest met World of Warcraft. Het geeft wel meer diepte enzo, maar je kan er ook goed ziek van worden (verschilt per persoon natuurlijk) als je de diepte settings enzo niet goed hebt.
...new costumes ...
Hmmmzz....hoop maar dat ze dan ook downloadbaar worden voor PS3/Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nemesizz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:27:
Heb dat 3D gebeuren een keer getest met World of Warcraft. Het geeft wel meer diepte enzo, maar je kan er ook goed ziek van worden (verschilt per persoon natuurlijk) als je de diepte settings enzo niet goed hebt.

[...]
Hmmmzz....hoop maar dat ze dan ook downloadbaar worden voor PS3/Xbox360.
Nieuwe type krijg je geen hoofdpijn als het goed is, maar je moet wel een ander scherm voor aanschaffen. 8)

Unlike the old anaglyph 3D format (which some people would recognize as the red and blue glasses that frequently give you a headache after a while of looking through the lenses), the newer stereoscopic lenses are modeled like sunglasses, with a dark tint to the lenses. Without getting into the finer details of 3D technology, players can wear stereoscopic lenses for hours without any of the side effects that older 3D technology produced.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 21-07-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 18:59
Doet het bij bijna perfect. Bij de eerste benchmark haal ik 105 fps gemiddeld en bij de tweede ongeveer 40 a 45 fps.

Bij mij maakt directx 9 en 10 vrij weinig uit? Enkele FPS hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Zag de nieuwe costumes ook ergens. Chris met van die stekel-achtige shoulder pads en Sheva in een tik-juffrouw outfit. Hoop echt dat ze ook downloadbaar worden (liefst gratis...zal wel niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nemesizz schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:05:
Zag de nieuwe costumes ook ergens. Chris met van die stekel-achtige shoulder pads en Sheva in een tik-juffrouw outfit. Hoop echt dat ze ook downloadbaar worden (liefst gratis...zal wel niet).
http://www.gamershell.com...creenshots.html?id=420140
ID-College schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:20:
[...]

Doet het bij bijna perfect. Bij de eerste benchmark haal ik 105 fps gemiddeld en bij de tweede ongeveer 40 a 45 fps.

Bij mij maakt directx 9 en 10 vrij weinig uit? Enkele FPS hiero :)
Op de 4870x2 liep de eerste 2 wel goed, maar dan kakt het in naar 30 fps. :S
nVidia logo zegt genoeg denk ik. :')

[ Voor 36% gewijzigd door nFo op 21-07-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 18:59
Ook, maar dat klopt er iets niet bij jou denk? Ik heb een 3870 en haal gem. 40 a 45 fps. Hoe kan jij dan 30 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Wild guess here. Slechte CF ondersteuning? De UE3 staat niet bekend om zen goede multi-gpu ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna de platinum trophy.. nog 3 wapens upgraden en een aantal chapters op Pro uitspelen, waaronder dat Savanna level met Ndesu :o iemand tips voor die grote bullebak? Echt een irritant chapter op Pro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Mij lukte het uiteindelijk coop, met de ai is het mij nog niet gelukt.

Ik heb trouwens alles met coop gedaan op pro want het healen word door de ai nog al eens vergeten.

Verder nog tips:
Chris zou de majini's moeten uitschakelen, en met name die met molotov cocktails.
En je gun niet laten overheaten en raak schieten :+

[ Voor 33% gewijzigd door Scavy op 23-07-2009 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Wat ik deed op Ndeso op Pro was spelen voor Chris (de gatlinggun van Sheva heeft spin-up time en dat is erg lastig op Pro).

En dan 1 van de 2 crossbow manjini's killen (niet allebij, dan respawnen ze, als je 1 killed blijft die ander staan maar komt er geen nieuwe bij).
Wel goed opletten steeds voor de molotov gast, die doet flink damage maar metname raken je guns dan overheated.
Als Ndesu attacks doet (metname met z'n voet) flink op z'n gezicht knallen.

Als z'n rug lost knapt dan op het "grijpertje" van de plaga schieten (heeft een soort klauwtjes), dan raak je hem ook vaak nog als ie weer terug gaat.

En als je schiet probeer dan de hele tijd de knop in te meppen en niet ingedrukt houden, zo genereert het wapen minder hitte (raar maar waar :P ), behalve als je z'n voet moet stoppen, dan voluit gaan.

(of moet dit in spoiler tags?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, dat van die respawnende crossbow dudes wist ik niet :) Heb het gister even online co-op geprobeerd, eerste keer dat ik online ging met RE5 :P Kwam bij een of andere Japanse gast, maar hij zat al in het gevecht met Ndesu dus veel had ik er niet aan.

Heb nu wel alle wapens upgraded, alleen nog wat chapters op Pro halen en RE5 is m'n 3e platinum *O*

-edit- Ndesu is down :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Als je Ndesu down hebt dan zul je de rest ook snel voor elkaar hebben, gefeliciteerd :)

@Nemesizz
Goeie tip idd om maar 1 crossbow majini neer te leggen, en dat button bashen om overheating te voorkomen is ook een goede alhoewel het niet opgaat natuurlijk als je met Sheva speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand wat tips ivm met de Dash move van Wesker in combinatie met controller D? Ik zag op gisteren een gast tijdens dashe heen en weer gaan. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scavy schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 07:57:
Als je Ndesu down hebt dan zul je de rest ook snel voor elkaar hebben, gefeliciteerd :)
Jup, heb gister het laatste chapter afgemaakt en heb nu de Platinum :) Ndesu is eigenlijk best makkelijk als je het met de AI Sheva doet, coop is juist moeilijker :P Ben samen met de AI maar 1 keer doodgegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:58:
Nog iemand wat tips ivm met de Dash move van Wesker in combinatie met controller D? Ik zag op gisteren een gast tijdens dashe heen en weer gaan. Hoe doe ik dat?
De "taunt" knop gebruiken (bij PS3 is het de L3 en/of R3 knop indrukken, weet niet zeker bij de Xbox).
Chris maakt dan zo'n wenk beweging (trekt vijanden aan in story), Sheva fluit een keer (trekt vijanden aan in story), Jill fluit ook (trekt ook vijanden aan), en Wesker doet dan z'n dash move ten koste van een klein beetje health. (taunt trekt volgens mij ook vijanden aan in mercenaries als je met z'n 2'en op pad bent volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:32:
[...]

Jup, heb gister het laatste chapter afgemaakt en heb nu de Platinum :) Ndesu is eigenlijk best makkelijk als je het met de AI Sheva doet, coop is juist moeilijker :P Ben samen met de AI maar 1 keer doodgegaan..
Very nice, mij lukte het niet met AI :(
En moeilijker met coop dat ligt dan natuurlijk aan wie dat je partner is, ik had op een gegeven moment iemand en toen heb ik level 3 compleet 2x achter elkaar in een keer uitgespeeld (op pro natuurlijk :+ ).
En met anderen stop je naar een aantal keer gewoon want dan weet je dat het niet gaat lukken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nemesizz schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:24:
[...]

De "taunt" knop gebruiken (bij PS3 is het de L3 en/of R3 knop indrukken, weet niet zeker bij de Xbox).
Chris maakt dan zo'n wenk beweging (trekt vijanden aan in story), Sheva fluit een keer (trekt vijanden aan in story), Jill fluit ook (trekt ook vijanden aan), en Wesker doet dan z'n dash move ten koste van een klein beetje health. (taunt trekt volgens mij ook vijanden aan in mercenaries als je met z'n 2'en op pad bent volgens mij).
Xbox is het L & R stick indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Wat is eigenlijk de beste manier om die points te verkrijgen?

Veel 3-1 doen?Of gewoon gelijk 4-1 krijg je ook gelijk genoeg centjes?Mercenaries scoor ik niet hoog genoeg :P, meestal maar 600 points.
Heb nu 3 wapens unlimited en de crossbow en galting gun (wat een lomp ding is het trouwens)

Owja en voor die unlimited rocket launcher, moet je daarvoor weer helemaal opnieuw beginnen en dan alles in een ruk binnen 5 uur uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Tja, beste punten scoren is toch de mercenaries :P

In story mode is denk ik 5-1 op pro het beste voor punten scoren. Erg kort en op een paar lickers na vrij simpel :9 (<- te korte tong)

Infinite rocket launcher moet je totale tijd onder 5 uur zitten. Je hoeft niet (zoals RE2/RE CVX) de hele game opnieuw te doen onder een bepaalde tijd. Gewoon in chapter select een level selecteren en je tijd verbeteren totdat die total time (kun je onderaan zien) onder 5:00:00 zit. Is opzich makkelijker dan het lijkt.

Gewoon wat speedsruns doen (centjes/wapens/ammo laten liggen). Makkelijkste is uiteraard op amateur.
(metname de 1-1 en 1-2 kun je heel snel doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Moet dat ook steeds met de AI?Heb namelijk een paar online gedaan, en dan zie ik de Total time niet :(

Ik weet al hoe het komt denk ik, ik heb een paar chapters ook ook veteran gedaan en amateur, dus het is een mengel moes, zal wel ff alles op normal uitspelen en kijken hoe en wat hij dan zegt :)

[ Voor 49% gewijzigd door Aight! op 28-07-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Voor punten idd chapter 5.1 op pro!!!!!!

2500 punten in 4 minuten.

Wel zou ik eerst de rocketlauncher halen, anders worden die 4 minuten niet meer zo snel haalbaar denk ik :P

Ik ben zelf ook nu begonnen met mercenaries, dat valt vies tegen.
2 levels nu op B rank gehaald :X
Het is overigens dat ik verder nu geen leuke games heb liggen anders liet ik heel dat mercenaries gedoe voor wat het was, ik vind daar niet zo heel veel aan :N

[ Voor 44% gewijzigd door Scavy op 28-07-2009 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Aight! schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:01:
Moet dat ook steeds met de AI?Heb namelijk een paar online gedaan, en dan zie ik de Total time niet :(

Ik weet al hoe het komt denk ik, ik heb een paar chapters ook ook veteran gedaan en amateur, dus het is een mengel moes, zal wel ff alles op normal uitspelen en kijken hoe en wat hij dan zegt :)
Het kan wel online, maar moet je niet joinen vanaf een checkpoint (maar begin van chapter). Als je halverwege joined dan telt het al niet meer. Met AI is het zat te doen, gewoon zorgen dat hun inventory vol zit zodat ze geen items oppakken dan volgens ze je wel, machinegun en pistool meegeven en schiet ie ook nog een keer (attack-reaction uitzetten, anders schiet de AI magazijnen leeg in je rug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheva met een infinite magnum = win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:32:
Sheva met een infinite magnum = win.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Daar moet ik jullie helemaal gelijk in geven.

Ik heb haar die L.Hawk gegeven, en zelf heb ik die mega uber dikke gun S.W nog wat :D. Geniaal, alleen soms wel erg traag. Speedruns waren idd de goede bedoeling, heb nu ook de infinite rocket launcher. Nu maar eens die eblems gaan scoren, ik heb er 15 al. Mis er een hoop in de Marshlands en geloof in chapter 2 moet ik erook nog een paar.

Sheva met een magnum, dodelijk combo :D. Hoe krijg ik trouwens ooit 30 stund rod kills, :P?Maja, eerst nog even een paar 4-1 doen voor wat centjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Die 30 stun rod kills, 30 gatling gun kills en 30 bow kills kun je heel makkelijk halen in Chapter 1-1. Zorg wel dat je partner wat herbs/sprays bij zich/haar heeft (als je met de stunrod bezig gaat krijg je toch soms klappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, chapter 1-1 wanneer je voor het eerst een zombie meute achter je aankrijgt en eigenlijk moet ontsnappen. Kan je wel makkelijk die 30-kill trophies halen, en je moet ze sowieso allemaal doden voor een treasure die je nodig hebt voor een trophy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik heb inderdaad met de Stunrod, gatling gun en bow ook level 1.1 gedaan (wel op amateur overigens)
Wel een beetje lame maar ik wilde gewoon ff snel die trophy's halen en er weer uit :P
Als je alle 3 de wapens in een keer meeneemt ben je gelijk klaar :+

Voor alle emblems heb ik het boek gebruikt, hetzelfde geldt voor de treasures.
Heel erg handig maar het is ook allemaal zo van het net te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heb ook op internet gezocht voor de emblems en treasures, sommige zijn zo extreem goed verstopt daar zoek je nooit een emblem of treasure.

Wat betreft al die wapens in 1x meenemen. Sheva kan geen gatlinggun en Chris kan geen bow gebruiken :+
(Dat Sheva de gatling niet kan gebruiken kan ik me indenken, maar waarom Chris geen bow kan gebruiken...lol, zelfs een kind kan nog met pijl en boog schieten).

Ben laatste dagen te druk met andere dingen, moet echt RE5 een keer weer uit de kast halen en wat scores verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Die gatlinggun thropy en bow heb ik ook al, :D. Was een makkie, voor emblems toch maar ff op inet kijken, sommige zijn echt moeilijk. Heb er nu 18 al geloof ik :D.

Daarnaast treasures moet ik geloof ik nog 4, had er gelezen dat er 4 hokjes over waren. Heart of Africa heb ik wel laatst gevonden :D. Helemaal over het hoofd gezien de eerste keer :D.

Maja, nu is het een stuk makkelijker met de unlimted rocket launcher, wel zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Wat betreft al die wapens in 1x meenemen. Sheva kan geen gatlinggun en Chris kan geen bow gebruiken :+
Je hebt helemaal gelijk, maar het klonk wel leuk toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Trouwens om snel punten te halen, binnen 3 minuten 2000 geloof ik op Veteran. De chapter 6-2, rocket launcher voor jou en sheva, en zo klaar :D.

Alleen in het begin op die knopjes drukken bij de cut scene is af en toe irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Aight! schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:34:
Trouwens om snel punten te halen, binnen 3 minuten 2000 geloof ik op Veteran. De chapter 6-2, rocket launcher voor jou en sheva, en zo klaar :D.

Alleen in het begin op die knopjes drukken bij de cut scene is af en toe irritant.
Of versus mode, maar moet je wel winnen dan. :P 2500
Ik heb RE5 sinds kort gekocht voor Xbox 360, kon niet wachten op de pc release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Gisteren RE5 een keer weer uit de kast gepakt. Tijdje niet meer gespeeld (te druk) en dat merk je meteen.
Eerste het beste QTE al meteen dood 8)7

Nouja, duurde niet lang of ik had de feeling weer wat in de vingers en heb de laatste 2 maps/chapters op Veteran nog even een S rank gehaald (beruchte Savana, en op het schipdek met Excella).
Nu moet ik alleen op Pro nog S ranks halen, maar dat zie ik niet gauw gebeuren eerlijk gezegt. Heb nogal vaak pech met crossbows en bows en anders loopt de AI wel door een C4tje heen. En Savana op Pro een S rank halen...bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb deze hele serie eigenlijk nooit gespeeld, en kreeg onlangs RE5 te leen van een vriend voor de Xbox360.

Na twee uur vloeken heb ik de controller aan de kant gegooid, en de review van Zero Puntuation klopt weer eens: "want to cough up blood". Co-op is het spel vol te houden, maar wanneer je in je eentje speelt speel je met je tenen gekromd tot aan je hielen.

Je wordt met een mooie cut-scene zonder verhaal gedropt in een negerdorp, zet drie trage stappen en trapt een deur open, en het volgende moment ben je dertig zombies aan het afknallen met tien kogels. Zei ik traag? Ja, het spel is traag. Rennen in Resident Evil lijkt net zo traag te gaan als sluipen in Halo. Niet dat dat vervelend is, ware het niet dat je in RE tussen twee groepen vijanden al snel vijf minuten moet rennen door diverse uitgestorven gangetjes en poortjes. Eeh, sluipen.

Verder snap ik best dat je een knop moet indrukken om te richten en een andere knop moet gebruiken om te schieten, maar kom op - niet kunnen lopen tijdens het beethouden van een mes, wanneer je kogels weer eens op zijn?

Het gemiddelde scenario tijdens het aanvallen ging als volgt:
  1. Ik zie een vijand die op me af rent
  2. Ik loop richting de vijand
  3. Ik denk dichtbij genoeg te zijn bij de vijand en pak m'n pistool
  4. Pistool leeg
  5. Ik pak m'n mes en haal uit
  6. Ik mis de vijand, hij is net te ver weg
  7. Ik kan niet meer lopen, want ik heb m'n mes getrokken (echt een major WTF)
  8. Vijand blijft stokstijf buiten het bereik van m'n mes staan
  9. Ik stop m'n mes terug want die vijand moet dood
  10. Nog voor ik m'n mes terug heb heb ik twee klappen van de vijand te pakken
  11. Ik loop dichterbij en probeer de kop van de vijand af te hakken
  12. Ik raak, maar moet bovenstaande stap een keer of drie herhalen om vijand neer te krijgen
  13. Ik schud met de linkerstick want ondertussen heeft een achter me gespawnde vijand z'n armen om m'n nek zien te wurmen (want ik kon niet lopen, remember)
  14. Ga naar 5 zolang er vijanden in de buurt zijn
Sorry hoor, maar een dergelijke frustrerende gameplay trekt mij als casual gamer niet aan. Volgens TheEscapist moet ik 4 spelen - die ga ik dan ook zeker zien te regelen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Tja, er zit nogal een verschil tussen een shooter en een survival game.
Dat je niet kan schieten en lopen tegelijk vind ik juist wel mooi, brengt spanning in de game.
Dat gedoe met kogels en mes, dan ben je al verkeerd bezig geweest, met 10 kogels kun je je zat redden door dat eerste stuk (ligt zat munitie overal). Gewoon om het been schieten en een melee combo maken, dan ben je maar 1 a 2 kogels per vijand nodig. En dat eerste stuk met die 30 vijanden, is ook de bedoeling om weg te rennen 8)7 Zegt de AI toch ook duidelijk....(tenzij je later terug komt met zwaar geschut, maar 1e run moet je altijd weg rennen).

Wat betreft dat traag en 5 minuten rennen tussen verlaten gangetjes...eh....hebben we het nog steeds over de zelfde game? Ben geen verlaten gangetjes tegen gekomen in RE5 en heb het nu al meerdere malen uitgespeeld.

Als je dit allemaal slecht vind aan 5, moet je ook zeker niet deel 4 gaan spelen (in Resident Evil kun je niet lopen en schieten tegelijk, blij toe anders was het gewoon "just another shooter game").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Hij moet heel deze reeks gewoon links laten liggen :P

Want als je zo kort door de bocht bent over RE dan ben je de hele serie gewoon niet waard.
Zijn allemaal stuk voor stuk klassiekers _/-\o_

De hele game play heeft altijd weer wat tijd nodig om eigen te worden maar uiteindelijk wil je in die game niet anders meer.

En Nemesizz heeft gelijk, als je nu aan 4 begint loop je tegen precies hetzelfde dus als je niet gefrustreerd wilt raken, NIET DOEN!

En fijn een andere game uitzoeken zou ik zeggen :X

[ Voor 23% gewijzigd door Scavy op 28-08-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik vind een moeilijk aan te leren besturing nou niet bepaald het toonbeeld voor een goede game, maar let vooral op de eerste twee woorden van die zin.
en een melee combo maken,
Ik schiet niet altijd raak, maar drie kogels in de borst is mij toch echt te veel voor een zombie. Een headshot is lastig aangezien ze altijd nèt lijken te bukken voor ik de trekker overhaal, of misschien had ik het ook nuchter moeten spelen. En dat met die combo's, is dat in een filmpje uitgelegd? Ik zie bij één op de vijf neergehaalde tegenstanders een melding waarbij ik de X moet indrukken voor een "hook", "straight" of "uppercut", maar ik zie die dus echt niet vaak genoeg om iedere vijand effectief uit te schakelen.

Het zal best in zijn soort een goede game zijn, maar ik als redelijk casual- en arcade-gamer vind het geen prettig spel :)

[ Voor 51% gewijzigd door CodeCaster op 29-08-2009 00:57 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er genoeg die aanvankelijk zoals jij reageren, CodeCaster.. Als dit inderdaad je eerste Resident Evil game voelt de gameplay wel vaag aan, maar geloof mij, je went eraan en na een tijdje haal je moeiteloos een horde zombies neer met een handjevol kogels ;) Nu speel ik zelf al een hele lange tijd de RE serie dus ik ben de houterige besturingen wel gewend, maar ik snap wel wat je bedoelt.

Probeer het gewoon onder de knie te krijgen en ik weet zeker dat je RE5 zult waarderen, het is echt een topgame. RE4 is zeker beter maar fuck dat, dat hebben we nu wel genoeg gehoord Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif Het helpt ook wel om de voorgaande delen te spelen qua verhaal, maar het is niet zo belangrijk als in een MGS game oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gewend bent aan deel 4 dan voel je zich helemaal thuis met de besturing in deel 5. Ik kan je frustratie wel begrijpen over het niet schieten en lopen verhaal. Maar zie het zo als jij kunt schieten en lopen in RE5 dan is de spanning al snel weg, dan wordt het spel net zo als Army of Two (wat dus niet werkt). En melee is deel 5 is gewoon te awesome! Vooral als je met Wesker speelt in Mercenaries mode! http://www.youtube.com/watch?v=o2YfShdAfn4

Nog mensen die de Mercenaries mode spelen? Voeg me toe: KiraYoma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ja Wesker is echt leuk in Mercenaries, heeft van die leuke namen voor z'n combo's.
Tiger Fang (volgens mij), Cobra Strike, Ghost Butterfly, Rhino Charge (de laatste is moeilijk, maar erg cool) en misschien nog wel meer 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:18:
Maar zie het zo als jij kunt schieten en lopen in RE5 dan is de spanning al snel weg
Hoeft niet hoor, kijk maar eens naar Dead Space. Heb pas de platinum van die game gehaald en het is toch wat fijner om te kunnen lopen en schieten tegelijk, en de spanning word zeker niet minder oid. Sterker nog, Dead Space is een veel spannendere/engere game dan Resident Evil 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

[b][message=32487544,noline]Ik schiet niet altijd raak, maar drie kogels in de borst is mij toch echt te veel voor een zombie. Een headshot is lastig aangezien ze altijd nèt lijken te bukken voor ik de trekker overhaal, of misschien had ik het ook nuchter moeten spelen. En dat met die combo's, is dat in een filmpje uitgelegd? Ik zie bij één op de vijf neergehaalde tegenstanders een melding waarbij ik de X moet indrukken voor een "hook", "straight" of "uppercut", maar ik zie die dus echt niet vaak genoeg om iedere vijand effectief uit te schakelen.

Het zal best in zijn soort een goede game zijn, maar ik als redelijk casual- en arcade-gamer vind het geen prettig spel :)
Drie kogels in de borst vind ik vrij normaal voor een zombie, misschien zelfs weinig, headshots is een kwestie van oefenen en het schieten in de benen levert in 90% van de gevallen op dat je ze kan melee'en of ze op de grond kan doodstompen/impalen.
Niet alles hoeft uitgelegd te worden vind ik, het is juist leuker om zelf achter betere vecht technieken te komen.

Verder net zelf het spel uitgespeeld op normal op de xbox360, want ik blijf aimen met een controller toch te kut vinden en ga dus gewoon te vaak dood op veteran. Wel een enorm leuk spel, zeker nu ik wat kan gaan aankloten met unlimited ammo.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Even een korte vraag ik speel de story mode online heb nu alles behalve 5.1 uitgespeeld.
Maar na de eindfilm geeft hij bij awards nog te halen 5.1 en 6.3

Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Aight!

Aight!

Dark Angel schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:27:
Even een korte vraag ik speel de story mode online heb nu alles behalve 5.1 uitgespeeld.
Maar na de eindfilm geeft hij bij awards nog te halen 5.1 en 6.3

Iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen.
Gewoon 6.3 zelf een keer hosten, dan heb je hem waarschijnlijk niet helemaal uitgespeeld?

@ hierboven, in het boekje staan ook veel tips om je kogels te besparen :D.

Laatst toch maar met een vriend mercenaries gedaan, heb nu eindelijk wat nieuwe mensen, dat gaat een stuk makkelijk maar toch blijft het moeilijk, een SS rank krijg ik niet met z'n 2e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Uuuhh.....weinig berichten hier van mensen die hem spelen op de PC. Ik heb hem zelf even geprobeerd maar ik twijfel nog of deze port goed is geslaagd. Ze hebben duidelijk wel nagedacht over de controls maar ik denk dat ik mijn PS3 controller weer eens aan mijn PC hang om te kijken of dat beter gaat.

Zou wel jammer zijn want mikken doe ik nou eenmaal liever met de muis *O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ze weer tijd zitten te verspillen met nog een port naar de PS3 voor de motion wand gedoe... (zucht, alsof Dead Rising niet erg genoeg was :O).
Een motion wand game hoor je niet te porten maar vanaf begin bij de ontwikkeling van het spel rekening mee te houden. Ik vind de manier hoe je het spel speelt erg onhandig, linkerhand de DS3 en rechterhand de wand 8)7
Als Capcom wat meer centjes wil bijverdienen dan kunnen ze hun energie beter insteken in nieuwe dlc, en dan heb ik niet over die zielige Versus mode die nergens op slaat en al op de disc staat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
DC voor resident evil in de vorm van nieuwe levels... dan zou ik zo maar zo'n prepaidcard voor m'n ps3 kunnen kopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Heeft iemand de FPS met 4870X2 al hoger dan 60 met drops gekregen?
Ik speel op 1080p maaar krijg vrij slechte framerate. Als ik AA terug zet tot 2x valt het mee maar hoger schommelt het tussen 30& 60 en dat speelt niet aangenaam.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Zag toevallig bij m'n broer op het scherm iets over een uitbreiding (soort prequel) voor RE5. Dat deel waar CHRIIIIS (sorry, Wesker style 8) ) en Jill die mansion van Spencer in gaan.
In Japan zou het "deze winter" al uitkomen (zal bij ons nog wel effe duren met al die domme regels in Europa).

Kan nu al niet wachten, ben echt toe aan extra content voor RE5 (iets beters dan Versus iig) :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Waarschijnlijk heb jij het over onderstaand verhaal dat stond op gamer.nl
Heb overigens ff mijn bevindingen er dik gedrukt achter gezet.

Resident Evil 5: Alternative Edition is een vernieuwde versie van Resident Evil 5 (is dus het complete spel), en verschijnt in eerste instantie exclusief voor de PlayStation 3 in de winkels. Grootste troef van deze editie is de ondersteuning voor Sony's aankomende motion-controller.

Daarnaast bevat het spel nieuwe content waarin de speler, drie jaar voor de gebeurtenissen uit Resident Evil 5, in de huid kruipt van Jill Valentine. Samen met Chris Redfield breekt de speler in in het huis van Umbrella Corperation-oprichter Ozwell E. Spencer. Dit nieuwe scenario moet ongeveer een tweetal uur aan gameplay toevoegen.

DLC
Naast de PlayStation 3-release overweegt (is dus nog niet zeker) Capcom ook om de extra content uit de Alternative Edition als dowloadbare content beschikbaar te maken voor de Xbox 360-versie (slecht nieuws want ik heb een PS3). De Alternative Edition staat komende lente gepland voor release in Japan. Een westerse releasedatum is nog niet bekendgemaakt (en dat laatste is natuurlijk ook niet echt positief).

Hierbij dus de feiten zover gamer.nl betreft.
Ik ben helemaal voor dlc hoor van RE5, maar er is dus nog niets zeker behalve dan dat het spel met extra content opnieuw word uitgebracht en dan mag je dus weer een keer het volle pond betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ja dat zou jammer zijn...heb de game al 2x gekocht (om thuis co-op te spelen met 2 PS3's). Beetje duur grapje om dan nóg eens 2x de Alternate Edition te kopen.

Gamer.nl is wel vaak laat met hun nieuws en extreem pro-xbox360 dus weet niet zo wat er bij hun klopt, het is niet een van de beste gamer sites vind ik.

Maar goed we zullen zien, tot nu toe is er niet bepaald veel DLC nog vrijgekomen voor RE5 (had op z'n minst die Chris Barbarian outfit en Sheva schooljuf outfit wel als DLC verwacht voor xbox en ps3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Word inderdaad even afwachten.

Het is overigens niet alleen gamer.nl die dat verhaal verteld, overal lees je dat RE5 alternative Edition een PS3 only game word en dus het volledige spel is maar dan met andere besturing en dus extra content.

Ofdat gamer.nl pro-xbox is weet ik niet, is mij niet opgevallen. Wel zitten er veel fanboys op het forum, maar dat geldt voor beide consoles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik ben best wel fan van resident evil. heb 1 2 3 allemaal uitgespeelt. 4 heb ik zelfs op de wi gedaan wat me erg beviel ( alleen ook erg lastig omdat je weinig kogels hebt) Maar nu heb ik 5 op pc even gespeelt maar dat trekt me pc niet laden duurt erg lang. Maar mijn punt is op de pc was de besturing zo vreselijk is dit ook op de ps3? en is het aan te raden om re5 op de ps3 te kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Ik vind de besturing op de PS3 wel fijn. Als je een PS3 al hebt kun je gewoon de demo eens proberen is gewoon (gratis) te downloaden van PSN en kun je zelf oordelen of de besturing daar beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond RE5 zeer vermakelijk op de xbox 360.
ik ga em binnenkort weer even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Nemesizz schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:10:
Ik vind de besturing op de PS3 wel fijn. Als je een PS3 al hebt kun je gewoon de demo eens proberen is gewoon (gratis) te downloaden van PSN en kun je zelf oordelen of de besturing daar beter is.
ik heb gezocht naar de demo maar vond hem nergens :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

soccerroos schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:29:
[...]

ik heb gezocht naar de demo maar vond hem nergens :$
Heb net even gekeken, en is idd van PSN verdwenen. Ik heb em nog wel in m'n download list staan, maar in de store is ie niet meer te vinden.....vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
ik ben vanavond begonnen met de game, vette gameplay! al moest ik wel wennen aan het stoppen met bewegen om te kunnen schieten.. (PC met 360 gamepad)

ben nu net voorbij het stuk met die chainsaw dude, karakter design mag er wezen :)

de laatste RE die ik gespeeld heb was op de nintendo DS en was een revisie van de orginele RE van de PSX. (vreemd genoeg stoorde ik me hier niet aan het schiet-mechanisme, waarschijnlijk omdat ik met een D-Pad speelde)

toen ik de eerste RE speelde op de playstation durfde ik nooit verder na de eerste zombie scene (jawel, die hele slechte met dat draaide hoofd) maar toen was ik ook een stuk jonger eh :p (6 jaar ofzo, RE was m'n eerste game samen met mortal combat op de Megadrive)

misschien een keertje de oude resident evils ergens vandaan halen om toch een keertje gespeeld te hebben (RE4 inmiddels uhum... verkregen op minder legale wijze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Abbadon321 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:00:
(RE4 inmiddels uhum... verkregen op minder legale wijze)
:N De game verdient beter, ik zeg..... KOPEN d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Nemesizz schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:24:
[...]

Heb net even gekeken, en is idd van PSN verdwenen. Ik heb em nog wel in m'n download list staan, maar in de store is ie niet meer te vinden.....vaag :?
Dat is inderdaad raar (was er ook achter gekomen). In de Amerikaanse PSN is hij trouwens wel nog te vinden, dus daar is hij nog te halen.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Scavy schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:17:
[...]

:N De game verdient beter, ik zeg..... KOPEN d:)b
als ik hem inderdaad leuk vind zal ik kijken of ik hem ergens vandaan kan halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De DLC ziet er wel goed uit, terug in Mansion-stijl :)

Wel jammer dat het 'maar' 2 uur gameplay bevat, ik weet niet of dat de aankoop van een nieuw schijfje rechtvaardigt.

Een Nemesis-remake zou ook wel aardig zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
dialMforMike schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:22:
[...]

Dat is inderdaad raar (was er ook achter gekomen). In de Amerikaanse PSN is hij trouwens wel nog te vinden, dus daar is hij nog te halen.
hoe kom ik daar in en kost het iets extra heb ps3 pas 2 weekjes dus weet niet hoe ik dat moet doen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
soccerroos schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:30:
[...]

hoe kom ik daar in en kost het iets extra heb ps3 pas 2 weekjes dus weet niet hoe ik dat moet doen :$
Gewoon een account aanmaken met een bestaand adres in Noord-Amerika (google -> Mc Donalds Chicago ofzo). Zie PS3-topic OP als je meer info nodig hebt.

De demo kan je vervolgens downloaden, en uiteraard kost dit niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Gewoon een account aanmaken met een bestaand adres in Noord-Amerika (google -> Mc Donalds Chicago ofzo). Zie PS3-topic OP als je meer info nodig hebt.

De demo kan je vervolgens downloaden, en uiteraard kost dit niets.
gelukt heb de Mc van detroit gepakt ;)
nog geen tijd gehad voor het spel te spelen, dat komt dit weekend wel :9
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste