'The Mercenaries' voor 85% voltooid (A-S rank) + all weapons 'unlimited ammo' unlocked
Ja, wat is de mercenaries nou voor waarde verder? Je unlockt er neits mee toch?
Ik heb hem wel erop staan, maar nog nooit gespeeld. Zie ook niet wat ik er aan heb?
Ik heb hem wel erop staan, maar nog nooit gespeeld. Zie ook niet wat ik er aan heb?
Ja, staat de mercenaries er bij jou ook op??? 
Ik vind de mercenairies mode ook erg ruk. Ze hadden op z'n minst wat achievements / andere unlocks erin mogen zetten.
Ik vind de mercenairies mode ook erg ruk. Ze hadden op z'n minst wat achievements / andere unlocks erin mogen zetten.
Die BSAA emblems zijn echt moelijk te spotten! Ik ben er nog geen een tegengekomen. Af en toe zie ik wat knipperen en dan is het een treasure....
PSN id: PENo1
Verwijderd
monnick schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:26:
volgens mij zuigen jullie gwn hard met 'The Mercenaries'ID-College schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:22:
Ja, wat is de mercenaries nou voor waarde verder? Je unlockt er neits mee toch?
wel op die manier al m'n weapons (in no time) van 'unlimited ammo' weten te voorzien
Verwijderd
Ik vind Merc. juist ontzettend tof, het is gewoon een klein stand-alone shooter ala The Club (shooter van Sega) waarin je een balans moet vinden tussen je killcombometer in stand houden, tijdsbonussen vinden en zien te overleven. Het competitive element op basis van highscores is voor mij de drive om de score steeds ietsjes te verbeteren.monnick schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:26:
Er zijn geen directe achievements aan gekoppeld, dat klopt, maar je krijgt wel punten die je weer kunt gebruiken om die dingen als unlimited ammo/beeldjes kunt kopen.
En je kunt in Merc. mode, characters unlocken (helaas alleen speelbaar in merc) die gewoon leuk zijn om mee te spelen.
Verwijderd
In welk chapter ben je nu?P.E.No.1 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:47:
Die BSAA emblems zijn echt moelijk te spotten! Ik ben er nog geen een tegengekomen. Af en toe zie ik wat knipperen en dan is het een treasure....
Gewoon goed rond kijken, en je kunt per chapter zien hoeveel BSAA emblems er te scoren zijn.
Mocht je echt voor elke willen gaan, dan is google je grote vriend, dr zijn sites met pic's waar je elke emblem kunt vinden.
Sommige BSAA emblems zijn onvindbaar zonder een guide. Schaam je niet om er een paar op te zoeken. Heeft iedereen hier gedaan.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Niet iedereenR420R schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:31:
Sommige BSAA emblems zijn onvindbaar zonder een guide. Schaam je niet om er een paar op te zoeken. Heeft iedereen hier gedaan.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ik heb ook niet elke emblem, de meeste heb ik te danken aan Vanholm.
Soms doorloop je een level, heb je em bijna uitgespeeld, zie je in je rugtas dat je net een bepaald item niet bij je draagt, wat je nodig bent om aan die bewuste emblem te komen.
Dan ga ik dat level niet nog eens voor die bewuste emblem opnieuw doen.
Nou ja, misschien wanneer ik het spel heb uitgespeeld.
Maar ik vrees dat ik over het laatste stukje van chapter 6-3 net zo lang ga doen als dat de hele game me aan tijd heeft gekost.
Ik ben er ziek van ondertussen.
Soms doorloop je een level, heb je em bijna uitgespeeld, zie je in je rugtas dat je net een bepaald item niet bij je draagt, wat je nodig bent om aan die bewuste emblem te komen.
Dan ga ik dat level niet nog eens voor die bewuste emblem opnieuw doen.
Nou ja, misschien wanneer ik het spel heb uitgespeeld.
Maar ik vrees dat ik over het laatste stukje van chapter 6-3 net zo lang ga doen als dat de hele game me aan tijd heeft gekost.
Ik ben er ziek van ondertussen.
spoiler:
Mijn probleem met dat Vulcano level is dat ik niet snel genoeg ben met schieten, nadat ik dat rotsblok het lava ingeduwd heb.....
Druk ik op de R schoudertoets om een halve draai te maken.
Wanneer ik mijn wapen pak en wil richten, zie ik Sheva nog aan de rand hangen, waarna Wesker haar het lava in slaat.
Mijn schot komt net te laat en mist precisie.
Welk wapen leent zich het best om deze opdracht tot een goed eind te doen verlopen?
En zijn er andere dingen die ik over het hoofd zie?
Druk ik op de R schoudertoets om een halve draai te maken.
Wanneer ik mijn wapen pak en wil richten, zie ik Sheva nog aan de rand hangen, waarna Wesker haar het lava in slaat.
Mijn schot komt net te laat en mist precisie.
Welk wapen leent zich het best om deze opdracht tot een goed eind te doen verlopen?
En zijn er andere dingen die ik over het hoofd zie?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 20:46 ]
Verwijderd
spoiler:
In het Volcano level, shoot ik op Wesker net zolang tot dat hij naar Sheva ging.
Daarna duwde ik die rotsblok in de lava, waardoor ik tijd te kort kwam om Wesker uit de handen van Sheva te houden
Op het moment dat Wesker, Sheva bezoekt, moet je hem dus bezig houden totdat Sheva zich uit haar benarde situatie heeft gehaald.
Daarna druk je pas dat rotsblok in de hete lava.
Daarna duwde ik die rotsblok in de lava, waardoor ik tijd te kort kwam om Wesker uit de handen van Sheva te houden
Op het moment dat Wesker, Sheva bezoekt, moet je hem dus bezig houden totdat Sheva zich uit haar benarde situatie heeft gehaald.
Daarna druk je pas dat rotsblok in de hete lava.
Uitgespeeld!
Maakte zelf een kleine maar fatale fout, ja wanneer je het van te voren weet is het een 'eitje'.
Maar ik bleef maar steeds dezelfde fout maken, uiteindelijk het op een andere manier geprobeerd, wat dus wel werkte.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 01:11 ]
M'n snode plannen om m'n game te redden is niet helemaal gelukt.
Heb nu 2x RE5, 3 PS3's (ik 1.5, en moeders 1 dan). Met bilgeblower die m'n bluray drive koelt game gestart, andere PS3 mijn game joinen. Probleem is alleen, als die ander weer leaved dan kan ie wel continue doen en starten waar die gebleven was (chapter 5-2 volgens mij), alleen dan met leeg inventory en helaas....chapter select blijft alles lockt
Ik kan nu dus wel boosten (in level met een leuk wapen joinen, of veel geld pakken voor snelle upgrades) maar moet helaas wel weer alles doorlopen (opzich niet erg, ware het niet dat ALS je console het om wat voor reden weer opgeeft, je wéér opnieuw kan starten).
Ik hoop dus echt dat Capcom een keer besluit in een patch die kopieerbeveiliging eraf te halen...
(backup functie werkt alleen op dezelfde console, die je 9/10 niet terug krijgt na "reparatie" aka vervanging)
Ondanks de kolere herrie van m'n bilgeblower toch tot chapter 6-1 gekomen.
btw, hoe doe je die spoiler tags? voordat ik perongeluk iets ga verklappen wat sommigen niet op prijs zullen stellen
Heb nu 2x RE5, 3 PS3's (ik 1.5, en moeders 1 dan). Met bilgeblower die m'n bluray drive koelt game gestart, andere PS3 mijn game joinen. Probleem is alleen, als die ander weer leaved dan kan ie wel continue doen en starten waar die gebleven was (chapter 5-2 volgens mij), alleen dan met leeg inventory en helaas....chapter select blijft alles lockt

Ik kan nu dus wel boosten (in level met een leuk wapen joinen, of veel geld pakken voor snelle upgrades) maar moet helaas wel weer alles doorlopen (opzich niet erg, ware het niet dat ALS je console het om wat voor reden weer opgeeft, je wéér opnieuw kan starten).
Ik hoop dus echt dat Capcom een keer besluit in een patch die kopieerbeveiliging eraf te halen...
(backup functie werkt alleen op dezelfde console, die je 9/10 niet terug krijgt na "reparatie" aka vervanging)
Ondanks de kolere herrie van m'n bilgeblower toch tot chapter 6-1 gekomen.
btw, hoe doe je die spoiler tags? voordat ik perongeluk iets ga verklappen wat sommigen niet op prijs zullen stellen
Verwijderd
[spoiler
BLAAT
[/spoiler ]
Dan nog even een ] achter spoiler.
**
Heb ik de game zojuist uitgespeeld, dan kun je een 'nieuwe game' starten.
Maar ik ging even in chapter-select kijken, dacht dat dit normaal kon.
Mooi niet, na het verlaten van de inmiddels gespeelde chapter wordt er automatisch gesaved. Moet ik dus weer opnieuw wat chapters doorlopen om weer een 'nieuwe game' in het menu zichtbaar te krijgen.
Kan ik het dus eigenlijk weer een stuk overnieuw spelen, vaag hoor.
Het spijt me zeer hoor, maar die button had er wel definitief mogen komen, beetje kinderachtig.
BLAAT
[/spoiler ]
**
Mooi niet, na het verlaten van de inmiddels gespeelde chapter wordt er automatisch gesaved. Moet ik dus weer opnieuw wat chapters doorlopen om weer een 'nieuwe game' in het menu zichtbaar te krijgen.
Het spijt me zeer hoor, maar die button had er wel definitief mogen komen, beetje kinderachtig.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 22:25 ]
Huh? Met chapter select kun je gewoon het chapter kiezen die je wil spelen en als je het laatste chapter hebt gespeeld, verschijnt er 'New Game +', wat logisch is.. omdat er geen 'Continue' meer zou kunnen zijn na het einde, hè.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 22:19:
[spoiler
BLAAT
[/spoiler ]
**
Verwijderd
Nadat ik de game had uitgspeeld zag ik inderdaad 'New Game+' staan.CaptainCharisma schreef op donderdag 02 april 2009 @ 22:30:
[...]
Huh? Met chapter select kun je gewoon het chapter kiezen die je wil spelen en als je het laatste chapter hebt gespeeld, verschijnt er 'New Game +', wat logisch is.. omdat er geen 'Continue' meer zou kunnen zijn na het einde, hè.
Maar ik besloot om nog even in een oude chapter te kijken, nadat ik daar uitkwam werd dat gesaved, met als gevolg dat de button 'New Game' nu niet meer zichtbaar is.
Wil ik die weer zichtbaar hebben, dan moet ik een klein stukje van de game overnieuw spelen.
In chapter-select staat nu niet meer het het absolute eind van het spel, dus moet ik echt wat overnieuw spelen wil ik 'New Game' weer zichtbaar maken.
Komt er dus op neer dat ik die 'continue' weer beschikbaar heb gemaakt doordat ik in een ouder chapter ging kijken.
Dat bedenk je toch niet..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 23:46 ]
Verwijderd

Verwijderd
Das heel simpel, na het uitspelen wil je even genieten van het behaalde resultaat.Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:32:
..what's the problem? ik ben juist zeer content met dit systeem.. chapter naar keuze... moeilijkheidsgraad naar keuze... stoppen of doorgaan.... dus
Maar wanneer je door een verkeerde keus, een bepaalde optie in dit geval (New Game+) kwijtraakt en weer terug kunt krijgen door een deel weer opnieuw te moeten spelen dan is dat zuur.
Die 'New Game+' button moet er gewoon niet uit te 'slopen' zijn.
mercenaries word met erg makelijk met tribal Sheva, zoek eerst elke x in elke leven de time items en zok dan een plek op waa rje neit van achter en de zeikant gepakt kan worden en schiet ze 1 voor 1 af als ze naar je toekomen. bij de boot kan ej da thet bestte doen aan de zeikant waar de ladder naar de grote kraan zit en bij het lab level in het midden van het level waar je een klein platformpje hebt waar een time bonus op staat.
heb op deze manier op elk leven een S gescoord
heb op deze manier op elk leven een S gescoord
Verwijderd
die 'New Game+' button is in feite compleet overbodig..Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:56:
[...]
Das heel simpel, na het uitspelen wil je even genieten van het behaalde resultaat.
Maar wanneer je door een verkeerde keus, een bepaalde optie in dit geval (New Game+) kwijtraakt en weer terug kunt krijgen door een deel weer opnieuw te moeten spelen dan is dat zuur.
Die 'New Game+' button moet er gewoon niet uit te 'slopen' zijn.

Precies, beginnen bij de eerste chapter geeft hetzelfde effect.
Verwijderd
Ik was eigenlijk te gefocused op die 'New Game' button.Rival24 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:20:
Precies, beginnen bij de eerste chapter geeft hetzelfde effect.
Nadat ik het spel had uitgespeeld, bezocht ik chapter 2-1, waar die twee wagens in een loods staan.
Toen ik dat gesaved had, was ik mijn nieuw verworven 'New Game' button kwijt.
Ik denk het systeem nu meer te begrijpen..
Stel dat één chapter bijvoorbeeld 1-1 uit drie delen bestaat en ik ga er in het tweede deel van dat chapter uit om in een andere chapter laten we zeggen 2-1 geld te halen, dan moet ik 1-1 compleet opnieuw spelen.
Verwijderd
Bedankt voor de bevestiging!
Nu heb ik een andere vraag...
Ik heb mijn game uitgespeeld en wil nu graag het spel doorlopen met unlimited ammo.
Alleen ben ik tijdens mijn eerste game-sessie zo onhandig geweest door die figurines te kopen van de verzamelde punten.
Ik ging er vanuit dat wanneer je je game had uitgespeeld en je je wapens tot de max had geupgraded dat je die unlimited ammo sowieso kreeg.
Die punten blijk je dus nu nodig te zijn om unlimited ammo te kopen zoals je dat doet met die figurines.
Wat is de beste manier om snel aan veel punten te komen?
Ik heb mijn game uitgespeeld en wil nu graag het spel doorlopen met unlimited ammo.
Alleen ben ik tijdens mijn eerste game-sessie zo onhandig geweest door die figurines te kopen van de verzamelde punten.
Ik ging er vanuit dat wanneer je je game had uitgespeeld en je je wapens tot de max had geupgraded dat je die unlimited ammo sowieso kreeg.
Die punten blijk je dus nu nodig te zijn om unlimited ammo te kopen zoals je dat doet met die figurines.
Mercenaries en level 2.3 (het level met de mounted machine gun op de pickup truck) op pro.Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:27:
Bedankt voor de bevestiging!![]()
Alleen ben ik tijdens mijn eerste game-sessie zo onhandig geweest door die figurines te kopen voor de verzamelde punten.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ow nee, dat moet echt op pro?uchiha tijntje schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:34:
[...]
Mercenaries en level 2.3 (het level met de mounted machine gun op de pickup truck) op pro.
Ja, ik ben een amateur.
Verwijderd
Hihi.. zojuist 'The Mercenaries' voor de volle 100% voltooid... 't gros op A... 'n aantal op S... en 'n enkele op SS
Nu alleen nog uitspelen op Professional.. en de game zit op 100%
Maar voordat ik daar aan begin... eerst maar eens even Madworld (Wii) en Resistance 2 (PS3) uitspelen
Nu alleen nog uitspelen op Professional.. en de game zit op 100%
Maar voordat ik daar aan begin... eerst maar eens even Madworld (Wii) en Resistance 2 (PS3) uitspelen
Nee man. Chapter 1.2 (geloof?) uitspelen!uchiha tijntje schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:34:
[...]
Mercenaries en level 2.3 (het level met de mounted machine gun op de pickup truck) op pro.
Je moet het chapter doen nadat je die gast met die bijl hebt afgemaakt!
Dat is het chapter waar je die eindbaas met al die slierten moet afmaken in de gaskamer! Je begint en rent meteen door. Je maakt een paar ventjes af, dan dat wijf waar zo'n lang ding uit haar hoofd komt en dan die eindbaas. Als je de infinite rocketlauncher heb kost het 1 kogel. Ik rond hem af in 5,30 minuut. Das dus punten grijpen
Verwijderd
Zet dat dan maar es op youtube, dat level wil ik je wel eens in 5,30 minuut zien doen.ID-College schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 00:11:
[...]
Nee man. Chapter 1.2 (geloof?) uitspelen!
Je moet het chapter doen nadat je die gast met die bijl hebt afgemaakt!
Dat is het chapter waar je die eindbaas met al die slierten moet afmaken in de gaskamer! Je begint en rent meteen door. Je maakt een paar ventjes af, dan dat wijf waar zo'n lang ding uit haar hoofd komt en dan die eindbaas. Als je de infinite rocketlauncher heb kost het 1 kogel. Ik rond hem af in 5,30 minuut. Das dus punten grijpen
Hoeveel punten haal je eigenlijk na het spelen van dat level op pro?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 01:05 ]
Verwijderd
meh.. uurtje of 15Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:47:
Hoeveel tijd ben je zoet geweest met het spelen van 'The Mercenaries' ?
Verwijderd
Dat is dan waarschijnlijk langer dan dat je over de game zelf hebt gedaan...
@Nemesizz:
You should be able to save your save data by using the backup utility. However, it backs up everything on your HDD without asking you which sections or what you want to back up (unless they've changed that since last summer, when I did this). So, the best thing you can do to make what's on your HDD relatively small enough to fit on your Flashdrive is to:
- Delete your game data (NOT the save data). You can always re-install these from your discs if you want to play them anyway, or download them again onto the same PS3 from the PSN store.
- Transfer/delete all your videos. You can transfer them onto your PS3 again later, or download them again.
- Transfer/delete all your music. Same deal as videos.
Now, when you run your backup utility, the data on your HDD will probably be small enough to be backed up, considering that the PS3 doesn't ask what you want to back up and does everything.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 15:02 ]
Verwijderd
heb 't rustig aan gedaan.. dus dat zal ongeveer dezelfde tijd zijn geweestVerwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:31:
[...]
Dat is dan waarschijnlijk langer dan dat je over de game zelf hebt gedaan...
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 16:48 ]
Verwijderd
Toch nog dertig uur met de complete game bezig geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:47:
[...]
heb 't rustig aan gedaan.. dus dat zal ongeveer dezelfde tijd zijn geweest
Staat me nog wat te doen.
Verwijderd
In totaal zo'n 50 uur mee zoet geweest
wrede game.. maar heeft RE4 niet kunnen overtreffen.
@Noax:
Savegame is gelinkt aan de PS3 helaas. En die werkt niet geheel naar behoren meer (moet met een grote koeler op de bluray drive gamen, en dat is onspeelbaar zo'n herrie).
Backup van een andere PS3 (m'n 60GB) op m'n nieuwe 80GB werkt uiteraard niet (zet alles terug behalve...je raadt het al, RE5 savegame).
Heb een beetje zitten exploiten zeg maar (heb 2x de game, en heb dus met een andere PS3 m'n oude game gejoined) beetje snel wapens halen zodat m'n hele trip wat soepeler verloopt....want ja...ik moet weer helemaal vanaf squire 1 beginnen
Had inmiddels al kunnen ronddollen met infinite ammo ofzo...maar nee hoor
Achja, ik weet wat er komt dus zal er toch een stukje sneller doorlopen, maar toch jammer dat het op zo'n manier moet.
Savegame is gelinkt aan de PS3 helaas. En die werkt niet geheel naar behoren meer (moet met een grote koeler op de bluray drive gamen, en dat is onspeelbaar zo'n herrie).
Backup van een andere PS3 (m'n 60GB) op m'n nieuwe 80GB werkt uiteraard niet (zet alles terug behalve...je raadt het al, RE5 savegame).
Heb een beetje zitten exploiten zeg maar (heb 2x de game, en heb dus met een andere PS3 m'n oude game gejoined) beetje snel wapens halen zodat m'n hele trip wat soepeler verloopt....want ja...ik moet weer helemaal vanaf squire 1 beginnen

Achja, ik weet wat er komt dus zal er toch een stukje sneller doorlopen, maar toch jammer dat het op zo'n manier moet.
spoiler:
Alleen die boss die je moet bevechten achterop die hummer suckt zo erg. Ndosu ofzo, grote gast die van die rotsen gooit enzo. De rest is wel leuk maar die ene gast is een doorn in het oog.
Verwijderd
Ik had gelezen dat het iemand wel op die manier gelukt was om zijn savegame te backuppen.
Of wil je zeggen dat je daar alleen wat aan hebt wanneer je dat dan ook weer op je eigen PS3 terugzet?
Op welk level speel je RES5 eigenlijk?
Of wil je zeggen dat je daar alleen wat aan hebt wanneer je dat dan ook weer op je eigen PS3 terugzet?
Heb geen mogelijkheid tot opnemen. Maar met infinite kun je in 1x doorlopen. Zonder problemen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:04:
[...]
Zet dat dan maar es op youtube, dat level wil ik je wel eens in 5,30 minuut zien doen.
Hoeveel punten haal je eigenlijk na het spelen van dat level op pro?
Je krijgt, net als de rest, gewoon 2500 punten met pro
Verwijderd
Ik heb helaas gedurende de game de meeste van mijn punten aan figurines uit gegeven.ID-College schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:49:
[...]
Heb geen mogelijkheid tot opnemen. Maar met infinite kun je in 1x doorlopen. Zonder problemen.
Je krijgt, net als de rest, gewoon 2500 punten met pro
Na het uit spelen van de game en het volledig upgraden van alle wapens, dacht ik unlimited ammo te hebben.
Met de nog maar 1600 punten die ik over heb en het niet hebben van unlimited ammo is een game op pro voor mij niet realistisch.
Wanneer je er over nadenkt dan zou je denken dat unlimited ammo er juist voor mensen zou moeten zijn die minder bedreven met RES zijn....
Verwijderd
Ik heb juist het probleem dat ik te weinig geld heb om m'n wapens up te graden, omdat ik de game maar 1 keer volledig heb doorlopen. Genoeg punten gespaard door het spelen van mercenaries. Je kunt ook simpele chapters op amateur/normal opnieuw spelen, zoals vaak genoemd het jeeplvl (of iets anders) om punten te farmen.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:21:
[...]
Ik heb helaas gedurende de game de meeste van mijn punten aan figurines uit gegeven.
Na het uit spelen van de game en het volledig upgraden van alle wapens, dacht ik unlimited ammo te hebben.
Met de nog maar 1600 punten die ik over heb en het niet hebben van unlimited ammo is een game op pro voor mij niet realistisch.
Wanneer je er over nadenkt dan zou je denken dat unlimited ammo er juist voor mensen zou moeten zijn die minder bedreven met RES zijn....
Ik neem aan dat je weet dat je een wapen volledig moet upgraden voordat je de unlimited ammo optie kan kopen in bonusmenu?
Ik heb veteran uitgespeeld en heb eigenlijk superveel ammo over van deze run, ik zie juist de toegevoegde waarde niet direct voor unlim ammo
Hoe wijs ik een item toe aan een D-pad toets (Xbox 360). Ik weet dat het kan, maar hoe.
Yo.
Verwijderd
ten eerste hoef je niet meer te reloaden.. ten tweede kun je nu wapens als 'n Magnum of Grenade Launcher (met ammo naar keuze) ongelimiteed gebruiken, waar eerst de munitie nogal schaars van was...Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 03:31:
[...]
ik zie juist de toegevoegde waarde niet direct voor unlim ammo
met de X-button items verplaatsen naar midden-boven, midden-onder, midden-rechts, midden-linksVonFoX schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:23:
Hoe wijs ik een item toe aan een D-pad toets (Xbox 360). Ik weet dat het kan, maar hoe.
Save backuppen kan alleen als het weer op dezelfde console komt. Ik heb nu bijv m'n 250GB schijf eruit gehaald en de oude 60GB er weer in, backup terug gezet en ik kan dan (op die 60GB) gewoon verder met RE5. Probeer ik het terug te zetten op een andere PS3 (60GB van moeders of m'n nieuwe 80GB) krijg je de savegame niet terug.Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:20:
Ik had gelezen dat het iemand wel op die manier gelukt was om zijn savegame te backuppen.
Ik doe eerst amateur splitscreen met m'n broer. Gister een avondje voor gezeten, beetje emblems zoeken ook en zijn nu weer in chapter 3-2 ofzo. Ik heb iig m'n magnum weer en voorbij die ene scheiss boss dus ik kan weer redelijk tevreden zijn voor nu. Door m'n "exploit" heb ik nu iets van 50 magnum kogels op reserve, dus moet nu wel redelijk snel te doen zijn.
(opzich ben ik tegen exploiten, maar dan hadden ze die domme kopieer beveiliging er niet op moeten zetten zodat ik niet iedere keer van scratch moet beginnen
wat is die magnum exploit? Kan het zo snel niet terug vinden.
PSN: Shiver23
Als je een game joined (via internet, niet splitscreen) en je magnum ammo aan de andere player geeft vervolgens de game quit (jij saved je progress en data niet, de ander wel) heb jij je ammo weer en de ander heeft ook magnum ammo. Doe dit een paar keer en voila, bucketloads ammo.
Werkt ook bij andere items (healthsprays/herbs, golden egg), behalve wapens want die mag je niet overzetten.
Normaal gesproken zou ik niet aan zulke dingen beginnen (bederft de pret eigenlijk), maar omdat ik al m'n progress al kwijt ben en opnieuw moest beginnen heb ik het zo maar gedaan om er iets sneller door te lopen (geen zorgen om ammo, heb meer dan 200 shotgun shells en 400 machinegun ammo en 200 handgun bullets in de bank).
Werkt ook bij andere items (healthsprays/herbs, golden egg), behalve wapens want die mag je niet overzetten.
Normaal gesproken zou ik niet aan zulke dingen beginnen (bederft de pret eigenlijk), maar omdat ik al m'n progress al kwijt ben en opnieuw moest beginnen heb ik het zo maar gedaan om er iets sneller door te lopen (geen zorgen om ammo, heb meer dan 200 shotgun shells en 400 machinegun ammo en 200 handgun bullets in de bank).
Verwijderd
Dat weet ik, alle wapens in het bonus menu zijn voor mij beschikbaar om ze te voorzien van unlimited ammo.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 03:31:
[...]
Ik heb juist het probleem dat ik te weinig geld heb om m'n wapens up te graden, omdat ik de game maar 1 keer volledig heb doorlopen. Genoeg punten gespaard door het spelen van mercenaries. Je kunt ook simpele chapters op amateur/normal opnieuw spelen, zoals vaak genoemd het jeeplvl (of iets anders) om punten te farmen.
Ik neem aan dat je weet dat je een wapen volledig moet upgraden voordat je de unlimited ammo optie kan kopen in bonusmenu?
Ik heb veteran uitgespeeld en heb eigenlijk superveel ammo over van deze run, ik zie juist de toegevoegde waarde niet direct voor unlim ammo
Maar helaas heb ik te weinig punten.
Wat bedoel je met dat ´jeeplvl´ om punten te ´farmen´?
Aangezien het mij met bepaalde bazen al lastig genoeg was op amateur, zou unlimited ammo op een hoger level me uitkomst bieden.
Ik heb een aantal keer een golden egg clone gedaan, en bezoek behoorlijk vaak chapter 5-3 om daar een 3000 aan cash op te pikken, beetje omslachtig maar ik wil niet ´continu´ om een golden egg clone vragen.
Van dat geld heb ik een aantal keer de goedkoopste magum gekocht, die verkoop ik dan weer om zo magnum kogels te verzamelen.
Dit heb ik ondertussen zo vaak gedaan dat ik het nu ook kan gaan clonen.
Verder kun je volgens mij in het laatste chapter voordat je aan het laatste gevecht begint ook aan magnum kogels komen.
Even de kogels oprapen, saven en eindeloos herhalen.
Thanks voor die info Nemesizz!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 15:03 ]
3000? Kom ik mijn bed niet voor uitVerwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:17:
[...]
Ik heb een aantal keer een golden egg clone gedaan, en bezoek behoorlijk vaak chapter 5-3 om daar een 3000 aan cash op te pikken, beetje omslachtig maar ik wil niet ´continu´ om een golden egg clone vragen.
Verwijderd
Ook goedemorgen trouwens!Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:12:
[...]
3000? Kom ik mijn bed niet voor uitAls je op een legitieme manier wilt geld verdienen, dan zijn er betere chapters dan dat hoor, chapter 4-1 (The Caves) bijvoorbeeld. Als je hier alle juwelen weet te vinden + Popokarimu neerhaalt op het einde verdien je makkelijk 30-40k, op normal/veteran + inf. ammo loop je zo door deze stage
Kijk die 3000 pik ik op zonder dat ik een tegenstander tegenkom, dus ik hoef geen munitie te verspillen, ik kom zelfs nog wat tegen.
Jij hebt inf. ammo, dat maakt het voor jou weer een stuk relaxter.
Ik had het niet gedaan als ik gewoon m'n savegame kon overzetten en verder kon waar ik was gebleven

Verwijderd
Ah, egg clone, vandaar dat je genoeg geld hebt.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 14:17:
[...]
Dat weet ik, alle wapens in het bonus menu zijn voor mij beschikbaar om ze te voorzien van unlimited ammo.
Maar helaas heb ik te weinig punten.
Wat bedoel je met dat ´jeeplvl´ om punten te ´farmen´?
Aangezien het mij met bepaalde bazen al lastig genoeg was op amateur, zou unlimited ammo op een hoger level me uitkomst bieden.
Anyway, jeeprun farming is gewoon continue chapter 2-3 herspelen en een goede ranking halen. Je gebruikt geen ammo en die dikke op het eind is makkelijk te verslaan als je een paar keer geoefend hebt.
Op amateur krijg je 1000 voor S, 900 voor A ranking, normal 1500 S en 1000 voor rank A.
Meeste unlimited ammo kosten tussen 10k en 15k, dus dat valt wel mee. Ik denk trouwens dat ammo niet het grootste probleem is op de moeilijkere difficulties, meer de damage die zij op jou doen.
Verwijderd
voor jou vind ik 't een ander verhaal..Nemesizz schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:53:
[...]
Ik had het niet gedaan als ik gewoon m'n savegame kon overzetten en verder kon waar ik was gebleven
véél.. want jij hebt daardoor hetzelfde resultaat behaald.... terwijl ik er hard voor heb moeten werkenVerwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:22:
[...]
Wat boeit jou dat nou of iemand cheat, daar heb jij toch geen hinder van?
Verwijderd
Dat zijn keuzes, niemand dwingt jou om de game zonder cheats te gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:25:
[...]
voor jou vind ik 't een ander verhaal..
[...]
véél.. want jij hebt daardoor hetzelfde resultaat behaald.... terwijl ik er hard voor heb moeten werken
Daarbij komt, dat het harde werken jou in elk geval de benodigde punten heeft opgeleverd waardoor jij wel de mogelijkheid hebt om de punten te verzilveren voor unlimited ammo.
Verwijderd
jij hebt in den beginne al direct verkeerde keuzes gemaakt, door als 'n dolle allerlei poppetjes aan te schaffen.. ghehe
Verwijderd
Ik kan je verzekeren dat ik dat niet als een 'dolle' heb gedaan.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:08:
jij hebt in den beginne al direct verkeerde keuzes gemaakt, door als 'n dolle allerlei poppetjes aan te schaffen.. ghehe
Neem van mij aan, dat ik daar alle tijd voor nam, wanneer het zo zou zijn zoals jij het schetst, dan zou ik geen punt over hebben en dat is niet het geval.
Verwijderd
geef maar toe.. jij bent gék op poppetjes... niet? dikke vitrine in den hoek... ieder weekend poetsen... jawel
Verwijderd
Waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:51:
geef maar toe.. jij bent gék op poppetjes... niet? dikke vitrine in den hoek... ieder weekend poetsen... jawel
Leuk dat je ons zo op de hoogte brengt van je ahum interessante hobby...
Einde discussie het voegt namelijk totaal niets toe aan dit topic.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 23:03 ]
Verwijderd
kon zijn..
edit: die poppetjes zijn wel tof om te bestuderen.. dikke artwork
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 23:09 ]
Hoe zit het met die longbow achievement?
"Defeat 30 enemies with the Longbow."
Met de gatling gun was het geen probleem, maar met de longbow heb ik er al 100 afgemaakt maar geen achievement
Ook als ik kijk bij records staat ie er niet bij, terwijl ik er al dik veel afgeschoten heb
"Defeat 30 enemies with the Longbow."
Met de gatling gun was het geen probleem, maar met de longbow heb ik er al 100 afgemaakt maar geen achievement

Ook als ik kijk bij records staat ie er niet bij, terwijl ik er al dik veel afgeschoten heb

Gewoon dat stukkie in 1-1 spelen waar je normaal vlucht voor al die Majini's. In plaats daar van allemaal afschieten met de longbow. Dan heb je je achievement en krijg je ook nog eens een nieuwe treasure erbij. Beter kan niet
.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dus ik begrijp dat je de savegame van RE5 niet kan backuppen? Ik had dit probleem met DMC4. MN PS3 ging stuk; kreeg een andere gereviseerde en ik kon plots niet meer online rankings raadplegen. Zelfde met MGS4. Ik kon de Metal Gear Solid database niet meer inzien met de levels die ik gespeeld had. Dat is toch te zot voor woorden?
(lichtelijk offtopic)P.E.No.1 schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:38:
Dus ik begrijp dat je de savegame van RE5 niet kan backuppen? Ik had dit probleem met DMC4. MN PS3 ging stuk; kreeg een andere gereviseerde en ik kon plots niet meer online rankings raadplegen. Zelfde met MGS4. Ik kon de Metal Gear Solid database niet meer inzien met de levels die ik gespeeld had. Dat is toch te zot voor woorden?
DMC4 savegame kun je wel backuppen (hij update dan alleen je online scores niet meer). Je kan zelfs een savegame van een ander gebruiken (ook daar update hij uiteraard online data niet). MGS4 heb ik niet en zou het niet weten.
Maar RE5 word de savegame echt gelinkt aan je console....console kapot? weg savegame.
Wat ik een beetje raar vind is, dat ik bepaalde achievements gehaald heb, en dat ze nu ineens niet meer tellen. Heb op m'n oude PS3 dingen als chapter 5-3 complete, en heartstopper achievement gehaald (ook game gesaved) maar m'n trophy's zeggen van niet. Ene kant zeggen achievements mij niet veel....maar aan de andere kant probeer je toch steeds weer wat te halen
Volgens mij beide hetzelfde alleen bij PSN noemen ze het trophy's....tja. Bij DMC4 waren het achievements maar die waren gelinkt aan je savegame en niet aan je online account.
Opzich is heartstopper best te doen, beetje een lucky shot en denk vooral niet de magnum gebruiken
"Considering this is thé most powerfull handgun in the world, and can blow your head clean off, you got to ask yourself the question: do you feel luck?"
Ik en Smith&Wesson
, het zou verboden moeten worden...oh is het al, maar gelukkig niet in games.
Vanavond hopelijk weer m'n S&W schietijzer opvoeren en ietsje grondiger de chapters uitkammen, vorige oa de grenadelauncher gemist en dus de chapter erna moeten kopen, zal me deze keer niet gebeuren!
Opzich is heartstopper best te doen, beetje een lucky shot en denk vooral niet de magnum gebruiken
"Considering this is thé most powerfull handgun in the world, and can blow your head clean off, you got to ask yourself the question: do you feel luck?"
Ik en Smith&Wesson
Vanavond hopelijk weer m'n S&W schietijzer opvoeren en ietsje grondiger de chapters uitkammen, vorige oa de grenadelauncher gemist en dus de chapter erna moeten kopen, zal me deze keer niet gebeuren!
Heb em 2x gehad (op m'n oude PS3). 1e keer werkte headset niet (speelde met m'n broer online ipv splitscreen) en wist ik niet dat er na die 1e 4 lickers en nog eens 10 aankwamen. Nou...die lickers hadden toen hun buikje wel volgegeten
Poging 2, weer zelfde manier, ook weer de trophy/achievement toen wel overleeft, zelfs game gesaved maar tot mijn verbazing trophy/achievement niet gekregen.
Gisteren weer tot chapter 5-1 gekomen, ben dus bijna weer op m'n oude punt (heb het op de oude PS3 tot 6-1 geschopt). Deze keer wel de grenadelauncher meegenomen....snap niet dat we (m'n broer en ik) die de vorige keer gemist hebben...ding ligt er gewoon open en bloot
Stukje verder moet je van die puzzels oplossen en dat was wel grappig. In sommige potten/crates zitten slangen in. Dus in zo'n krap kamertje, met van die potten met oa slangen erin, had m'n broer (om inventory space vrij te maken) een landmijn bij de ingang neergelegt. Daar stond ik dus mooi naast. En je raadt het al...kroop die slang over die landmijn heen, krijg ik ook dikke splash damage en helft van m'n health weg.
Ook wel grappig, had niet verwacht dat landmijnen af zouden gaan van een slang.
Achja, een paar slangen killen en je hebt weer wat eggs is die health zo weer terug.
Poging 2, weer zelfde manier, ook weer de trophy/achievement toen wel overleeft, zelfs game gesaved maar tot mijn verbazing trophy/achievement niet gekregen.
Gisteren weer tot chapter 5-1 gekomen, ben dus bijna weer op m'n oude punt (heb het op de oude PS3 tot 6-1 geschopt). Deze keer wel de grenadelauncher meegenomen....snap niet dat we (m'n broer en ik) die de vorige keer gemist hebben...ding ligt er gewoon open en bloot

spoiler:
Vlak daarna krijg je voor de 2e keer de "vleermuis" boss. Ik wist al zo'n beetje waar die zou landen, dus liet ik m'n broer daar een landmijn plaatsen. Dus dat beest land, instant stunned, dus ik ren naar z'n kont met m'n magnum en 2 schoten en hij was al dood
Had niet verwacht dat ie zó slecht tegen magnums kon.
Stukje verder moet je van die puzzels oplossen en dat was wel grappig. In sommige potten/crates zitten slangen in. Dus in zo'n krap kamertje, met van die potten met oa slangen erin, had m'n broer (om inventory space vrij te maken) een landmijn bij de ingang neergelegt. Daar stond ik dus mooi naast. En je raadt het al...kroop die slang over die landmijn heen, krijg ik ook dikke splash damage en helft van m'n health weg.
Ook wel grappig, had niet verwacht dat landmijnen af zouden gaan van een slang.
Achja, een paar slangen killen en je hebt weer wat eggs is die health zo weer terug.
lichtelijk offtopic ook weer: Ik wist wel dat je de DMC4 savegame kon backuppen, alleen de online rankings kan je niet meer beoordelen. En dat vind ik heel raar. het is toch wel bekend bij Sony/developers dat een console stuk kan gaan....het is toch belachelijk dat je de RE5 savegame niet kan backuppen maar wel van die goldfarming truukjes kan gebruiken? Daar hadden ze toch beter over moeten nadenken lijkt mij.Nemesizz schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:02:
[...]
(lichtelijk offtopic)
DMC4 savegame kun je wel backuppen (hij update dan alleen je online scores niet meer). Je kan zelfs een savegame van een ander gebruiken (ook daar update hij uiteraard online data niet). MGS4 heb ik niet en zou het niet weten.
Maar RE5 word de savegame echt gelinkt aan je console....console kapot? weg savegame.
Wat ik een beetje raar vind is, dat ik bepaalde achievements gehaald heb, en dat ze nu ineens niet meer tellen. Heb op m'n oude PS3 dingen als chapter 5-3 complete, en heartstopper achievement gehaald (ook game gesaved) maar m'n trophy's zeggen van niet. Ene kant zeggen achievements mij niet veel....maar aan de andere kant probeer je toch steeds weer wat te halen
Oke, dus toch. Had dat idd met de gatling gun gedaan. Zal het ff met de longbow ook doenR420R schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:20:
Gewoon dat stukkie in 1-1 spelen waar je normaal vlucht voor al die Majini's. In plaats daar van allemaal afschieten met de longbow. Dan heb je je achievement en krijg je ook nog eens een nieuwe treasure erbij. Beter kan niet.
Iemand die rotten egg's wilt dupliceren met mij op PSN? Heb er nu 4 in mn bezit als jij nog een paar hebt zouden we snel rijk kunnen worden
[ Voor 2% gewijzigd door FlipFlink op 07-04-2009 19:43 . Reden: op de playstation dus ]
Zou dan wel handig zijn als je zegt of je op het PSN zit of XBOX live denk je niet? 
Ik niet overigens, heb bijna alle wapens gekocht + volledig geupgrade
Ik niet overigens, heb bijna alle wapens gekocht + volledig geupgrade
Zijn de savegames echt niet uitwisselbaar? Ik woon namelijk op twee plekken (gescheiden ouders...) en ik heb al een PS3 op 1 plek, maar nu heb ik er ook maar eentje besteld voor op de andere plek. Kan ik dan echt niet de RE5 save overzetten, ook niet als ik de hele harde schijf backup oid? Ik gebruik natuurlijk wel gewoon hetzelfde PSN account.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Waarom neem je HDD niet iedere keer mee? Die dingen laten zichzelf er snel uitschroeven..blu-fox schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:59:
Zijn de savegames echt niet uitwisselbaar? Ik woon namelijk op twee plekken (gescheiden ouders...) en ik heb al een PS3 op 1 plek, maar nu heb ik er ook maar eentje besteld voor op de andere plek. Kan ik dan echt niet de RE5 save overzetten, ook niet als ik de hele harde schijf backup oid? Ik gebruik natuurlijk wel gewoon hetzelfde PSN account.
Zou het kunnen proberen... Denk niet dat het gaat werken want volgens mij zit zo'n HDD aan een PS3 gekoppeld zodat je hem niet in een andere PS3 kan gebruiken.Exorcist schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:28:
[...]
Waarom neem je HDD niet iedere keer mee? Die dingen laten zichzelf er snel uitschroeven..
Hier meer info: http://www.eurogamer.net/...?thread_id=141077&start=0
Je kunt dus wel al je savegames backuppen naar een externe HDD, maar dan kun je ze alleen op hetzelfde systeem terugzetten
Achja, dan maar wat minder RE5, gelukkig hebben veruit de meeste games geen locked saves.
HDD's kan je makkelijk van de een op de andere PS3 zetten. Een vriend van me had de 80GB, en nu zit er een 160GB op (van een defect toestel) dus no problemoblu-fox schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:37:
[...]
Zou het kunnen proberen... Denk niet dat het gaat werken want volgens mij zit zo'n HDD aan een PS3 gekoppeld zodat je hem niet in een andere PS3 kan gebruiken.
Hier meer info: http://www.eurogamer.net/...?thread_id=141077&start=0
Je kunt dus wel al je savegames backuppen naar een externe HDD, maar dan kun je ze alleen op hetzelfde systeem terugzetten
I'll give it a try then...
Ik heb de game trouwens uitgespeeld in meer dan 12 uur
Meer mensen die er zo lang over deden?
Ik heb de game trouwens uitgespeeld in meer dan 12 uur
Verwijderd
heb 't zelf lekker rustig aan gedaan de eerste run.... veel deaths? of was je 'n aantal keer de weg kwijt?blu-fox schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:29:
Ik heb de game trouwens uitgespeeld in meer dan 12 uurMeer mensen die er zo lang over deden?
Hardeschijf uitwisselen van ene PS3 naar de ander werkt niet (niet zonder formateren). Bij mij wilde die iig niet.
Gisteren weer lekker bezig geweest en van chapter 5-1 naar 6-2 gekomen. Nouja, iets te roekeloos bezig geweest en dan ga je soms op stomme punten de mist in (of dood).
Hoef nu ook nog maar 4 emblems, en gelukkig zitten die op eigenlijk makkelijke plekken (in de eerste 3 chapters).
Heb nu ook (weer) een playtime van ongeveer 11 uur, maar tijdens gamen neem ook regelmatig een break of moet even kijken wat de kat wil hebben (brokjes, water, kattebak). Altijd tijdens gamen doet ie dat
Maar goed, als je de game eenmaal uitgespeeld hebt kun je chapters gewoon opnieuw doen voor "speedruns" en metname met veel firepower wals je zo door die eerste paar heen.
Gisteren weer lekker bezig geweest en van chapter 5-1 naar 6-2 gekomen. Nouja, iets te roekeloos bezig geweest en dan ga je soms op stomme punten de mist in (of dood).
Hoef nu ook nog maar 4 emblems, en gelukkig zitten die op eigenlijk makkelijke plekken (in de eerste 3 chapters).
spoiler:
Gisteren ook geprobeert Wesker te pijnigen bij die Jill-Wesker fight, maar hij gaf niet op gek genoeg.
Allerlei guides gelezen van "rocket launcher meenemen, dan grijpt hij die raket en bladiebla shotgun op raket schieten zodat hij stunned raakt blabla" maar noppes. Hij ontwijkt de raket gewoon (pakt em dus niet) en dan zo goed als screwed. Nouja, m'n broer moest dus Wesker afleiden, zodat ik hem in de rug kon schieten met een magnum. Heb er echt meer dan 15 magnum kogels (magnum met 3200 firepower) RAAK opgeschoten en nog gaf die niet op.... Nouja, al met al 3-4 health supplies erdoor gejaagt en geen Heart of Africa gem....
Later met Jill redden wel de "Master of Removing" achievement/trophy gehaald.
Allerlei guides gelezen van "rocket launcher meenemen, dan grijpt hij die raket en bladiebla shotgun op raket schieten zodat hij stunned raakt blabla" maar noppes. Hij ontwijkt de raket gewoon (pakt em dus niet) en dan zo goed als screwed. Nouja, m'n broer moest dus Wesker afleiden, zodat ik hem in de rug kon schieten met een magnum. Heb er echt meer dan 15 magnum kogels (magnum met 3200 firepower) RAAK opgeschoten en nog gaf die niet op.... Nouja, al met al 3-4 health supplies erdoor gejaagt en geen Heart of Africa gem....
Heb nu ook (weer) een playtime van ongeveer 11 uur, maar tijdens gamen neem ook regelmatig een break of moet even kijken wat de kat wil hebben (brokjes, water, kattebak). Altijd tijdens gamen doet ie dat
Maar goed, als je de game eenmaal uitgespeeld hebt kun je chapters gewoon opnieuw doen voor "speedruns" en metname met veel firepower wals je zo door die eerste paar heen.
Verwijderd
Katten zijn cool
spoiler:
je moet gwn je navigatie aanzetten.. en dan 'n rondje lopen daarboven... rocket launcher afvuren... knallen met den gun... en hoppaté 
Niet heel veel deaths, wel wat in de laatste 2 chapters, met die Lickers oid.Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:33:
[...]
heb 't zelf lekker rustig aan gedaan de eerste run.... veel deaths? of was je 'n aantal keer de weg kwijt?
Doodschieten gaat ook nietNemesizz schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:34:
spoiler:Gisteren ook geprobeert Wesker te pijnigen bij die Jill-Wesker fight, maar hij gaf niet op gek genoeg.
spoiler:
Op het moment dat je Wesker een paar keer geraakt hebt en hij enigszins incapacitated is(dat zie je aan zijn bewegingen) dan moet je er naartoe lopen en een knoppencombo uitvoeren. Ik weet niet meer zeker of dat 1 of 2x moet, maar dat is in ieder geval de manier om hem te verslaan en dat lukt in een minuutje of 2.
Verwijderd
spoiler:
Waar binnen chapter 3-1 krijg je magnum ammo? Dit chapter bestaat uit Marshlands, Marshlands Poultry Farm, Marshlands Fish Farm en tenslotte Village.
ge-edit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 20:15 ]
Verwijderd
Bedankt Snutchz !
Maar ik vergiste me, hoopte een reactie voor te zijn door mijn post te editten...
Maar ik vergiste me, hoopte een reactie voor te zijn door mijn post te editten...
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 20:39 ]
Heb net eens de soundtrack van resident evil 5 gedownload en hoor nu pas goed hoe steengoed hij eigenlijk is. Bepaalde stukken zijn eigenlijk zoveel beter dan in re4.
Verwijderd
Dus dat ga je op je mp3 speler zetten?R420R schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:44:
Heb net eens de soundtrack van resident evil 5 gedownload en hoor nu pas goed hoe steengoed hij eigenlijk is. Bepaalde stukken zijn eigenlijk zoveel beter dan in re4.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:24:
Bedankt Snutchz !
Heb het spel vandaag ook eindelijk binnen gekregen, voor de xbox 360.
Erg leuk om te spelen. Kun je trouwens ook gewoon direct mensen uitnodigen voor een coöp?
edit: (lees net onderstaande) Als er mensen zijn die ook net willen beginnen met de 360 versie, kunnen we wellicht een coöp doen.. Hoef ik ook geen engels meer te spreken door die koptelefoon.
Erg leuk om te spelen. Kun je trouwens ook gewoon direct mensen uitnodigen voor een coöp?
edit: (lees net onderstaande) Als er mensen zijn die ook net willen beginnen met de 360 versie, kunnen we wellicht een coöp doen.. Hoef ik ook geen engels meer te spreken door die koptelefoon.
[ Voor 38% gewijzigd door warcow op 08-04-2009 22:55 ]
Verwijderd
Volgens mij moet dat gewoon kunnen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 22:53 ]
Verwijderd
wil best 'n keer met je co-oppenwarcow schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:50:
Heb het spel vandaag ook eindelijk binnen gekregen, voor de xbox 360.
Ik houd me ook aanbevolen voor coöp. Gamertag zie sig, voeg me gerust toe.
* speek1984 also reports for dutyR420R schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:22:
Ik houd me ook aanbevolen voor coöp. Gamertag zie sig, voeg me gerust toe.
Wat een geweldig spel is het. In tegenstelling tot veel van jullie is dit het eerste RE-deel dat ik eigenlijk echt speel ?(I know.. Please don't shoot me)
EDIT: Ik vreesde heel even dat ik geen enkel spel kon vinden dat aan GoW zou kunnen tippen. RE5 blijkt gelukkig minstens net zo tof
[ Voor 12% gewijzigd door speek1984 op 09-04-2009 10:42 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Heb gisteren gepresteerd om RE5 uit te spelen (op amateur
) samen met m'n broer. Laatste fight hadden we geen flauw idee wat te doen, dus zijn ook een stuk of 16x doodgegaan lol.
Maar goed, na eindeloos vanalles proberen is het toch gelukt.
Infinite ammo voor m'n good old S&W M29 gehaald en nu op normaal bezig en nog effe die laatste emblems halen (moet er nog 2). Nu nog de VZ63 (volgens mij) en de S75 opvoeren voor nog meer fun
(is toch geen spoiler toch? bedoel, verraad niks van de story, en wapens opvoeren kan iedereen )
@Rival:
Ik had gister nog een en ander opgezocht op Youtube en zag nu ook hoe ik dat stuk moet aanpakken. Will give it a try some day.
Maar goed, na eindeloos vanalles proberen is het toch gelukt.
Infinite ammo voor m'n good old S&W M29 gehaald en nu op normaal bezig en nog effe die laatste emblems halen (moet er nog 2). Nu nog de VZ63 (volgens mij) en de S75 opvoeren voor nog meer fun
(is toch geen spoiler toch? bedoel, verraad niks van de story, en wapens opvoeren kan iedereen )
@Rival:
Ik had gister nog een en ander opgezocht op Youtube en zag nu ook hoe ik dat stuk moet aanpakken. Will give it a try some day.