Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 18:46:
[...]

Onze cave troll van lotr? Die had ik op veteran vrij gemakkelijk down, in single player. Ik zag er erg tegenop omdat ik hier wat verhalen had gehoord. Maar denk dat het idd lag aan jullie teamies dan :). Dat is trouwens wel een goede manier om die exp punten te halen. Op veteran ben je 6 minuten bezig met dat level en je krijgt 2000 exp. Werkt voor mij beter dan die mercenaries.
Ja als er 1 slacker bij zit lukt het niet. Gisteren trouwens nog eens overnieuw gedaan met een Hondurees die perfect Engels sprak, bij de 3e keer gelukt. (hij startte op veteran) Hij noemde die troll een 'monkey' :P
CaptainCharisma schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:33:
[...]
Volgens mij krijg je die vanzelf op een gegeven moment. Gewoon items geven aan en krijgen van je partner, thanks zeggen wanneer dit gebeurt en je partner in nood helpen wanneer de mogelijkheid zich voordoet. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen toen ik naar deze trophy googelde een paar dagen geleden. :)
Ah, ok. Daarom dat jij geen minuut zwijgt met Sheva _O-
CaptainCharisma schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:33:
Ik dacht dat jij niet zo van de ninja-praktijken was... ;)
Normaal gezien is dat tegen mijn natuur in, dat klopt. Deze keer was het voor de wetenschap, ergo volledig gerechtvaardigd. B)

Ik heb gisteren trouwens nog doorgegaan tot Irving gisteren, straks potje Capitano? (20h-20-30 ofzo)

->> Nieuwe poll over de bossfights :) , ik heb er 7 uitgehaald. Zo heb ik minibosses zoals de chainsaw dudes er niet bijgehaald. De Furnace / Crematory boss (1e) zit er ook niet bij. Wesker (Lightroom) is het voorlaatste stukje. En El Gigante is de grote loebas, voor het gemak heb ik hem de naam uit RE4 gegeven, toen de voertaal geen Swahili maar Spaans was.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:42:
[...]

Heb het spel op normal uitgespeeld zonder unlimited ammo, aangezien ik die mogelijkheid nog niet had, maar zal dat voor veteran en professional zeker wel gebruiken. Op sommige momenten is het meer een actie game dan een horror game, en heb je de ammo mijns inziens zeker wel nodig. Of je moet ze ontwijken, maar ik wil ze het liefst killen :P
Zo denk ik er dus ook over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:12:
[...]

Zo denk ik er dus ook over! :)
Ben nu al bij 4-2 op veteran. Ongeveer anderhalf uur over gedaan ofzo :P. Dus volledig spel heb ik wel binnen 4 - 5 uur uitgespeeld op veteran gok ik.

Edit: 3 uur en 35 minuten :P Volgens mij kan het gewoon binnen de 3 uur. Heb soms gewoon liggen kloten.

Nu nog even 2 levels op S rank spelen en kan ik men laatste figurine kopen en dan nog op professional.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2009 01:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:49:
[...]

Ben nu al bij 4-2 op veteran. Ongeveer anderhalf uur over gedaan ofzo :P. Dus volledig spel heb ik wel binnen 4 - 5 uur uitgespeeld op veteran gok ik.

Edit: 3 uur en 35 minuten :P Volgens mij kan het gewoon binnen de 3 uur. Heb soms gewoon liggen kloten.

Nu nog even 2 levels op S rank spelen en kan ik men laatste figurine kopen en dan nog op professional.
Allemaal S ranks op veteran? Respect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ben te lui om door te spelen tot ik allemaal S ranks heb voor elk level :P. Maar het is te doen zeker als je een dikke gun met unlimited ammo hebt :).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Rival24 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 02:19:
[...]

Allemaal S ranks op veteran? Respect :P
Nee, 6 levels heb ik s rank op normal en amateur, de rest op veteran, maar dat is met die hawk met genoeg ammo een makkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klasse zeg!
Kan me niet voorstellen dat ik em in zo'n korte tijd uitspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels alle 30 BSAA Emblems.. 7 weapons volledig ge-upgrade... 4 hidden weapons unlocked... normal/veteran uitgespeeld... rotten/white/brown/golden egg... 37 treasures gevonden.. 3 weapons 'unlimited ammo' ..meeste chapters op A/S rank :)

RE4 hélemaal kapot gespeeld (GCN/NGC/Wii) ..zo'n 20 maal uitgespeeld 8)7 RE5 staat hetzelfde te wachten.

Afbeeldingslocatie: http://wa1.images.onesite.com/capcom-unity.com/user/snow_infernus/biohazard_5_le_content/2132370639_view.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamechoiceclub.com/image/ps3_g_bio5_epak.gif

_/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb net op veteran een stuk of drie levels met rank S uitgespeel :) Met de S&W M39 (uit m'n hoofd) en unlimited ammo is het op veteran redelijk makkelijk. Grote eindbazen zijn al na een aantal schoten dood door de enorme damage die dat ding doet. En een unlimited ammo M3 shotgun is voor close combat quarters erg fijn.
Heb ook net dat beste pistool gekocht, die je unlocked als je het basis pistool volledig upgrade. Moet nog wel een hoop upgraden, maar ik ben ook van plan dit spel nog heel wat te gaan spelen. Ik vind het nog steeds echt geweldig :D

Ik heb trouwens nog geen 1x met vrienden co-op gespeeld (via Xbox LIVE) dan, wel een paar keer met een Canadees ofzo, maar dat is niet zo leuk vind ik. Die gasten willen overal doorheen rushen, terwijl ik rustig al het ammo/geld/treasures ga zoeken.....:p Dus als iemand nog eens met mij wil co-oppen via xbox LIVE: heel graag! :P

Qua experience points schiet een level op veteran met rank S uitspelen wel op, 2000 pts per level :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gisteren RE5 aangeschaft na het spelen van de demo. Ik vandaag vol verwachting de 360 aangeslingerd en lekker spelen. Alleen na een half uur begonnen de kleuren apart te worden, overal zat een groene was overheen. Ik dacht als RE noob dat het er wel bij zo horen ofzo. Maar toen af en toe de normale kleuren er doorheen kwamen kreeg ik argwaan. Toen maar het spel afgesloten en toen bleek het aan de 360 zelf te liggen, het dashboard had ook een groene waas. Volgens mij is er een RRoD in aantocht voor mijn 360... Net nadat de 3-jarige garantie een paar maanden is verlopen.

Vind het na een goed half uur spelen nog een steeds een aparte besturing. Het niet kunnen bewegen als je wilt schieten of iets uit je inventory wilt pakken, voelt toch wat ongemakkelijk als er een horde zombies op je af komt. Maar ja, ik zal er wel aan (moeten) wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 18:59
Ik ben bij 5-3 geloof. Speel op split screen met me broertje :P
Alles direct op veteran. Blijft wel lache spel. RE is het enige spel dat altijd boeit. Nu nog ff lekker verder gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zo net de game op Veteran uitgespeeld. Elk level met A of S rank :) Voor die laatste figure (voor achievement) moet je geloof ik elk level met een S hebben uitgespeeld. Denk niet dat ik de game nog eens door ga spelen voor die S-ranks, want moet hem ook nog op professional uitspelen en daar ga ik toch geen S halen :P

Iemand die co-op de game op professional wil uitspelen? Ik speel op de Xbox. Op veteran was het niet zo moeilijk met unlimited ammo S&W M39, en ben nu bezig met het unlocken/upgraden van de S&W M500, die is nog bruter :p Ben benieuwd hoeveel moeilijker professional is, nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik kan nog niet eens op professional spelen maarja ik doe ook alles zonder unlimited ammo. Ik wil ook graag met iemand cooppen de rustig de levels doorscout en niet rusht :P.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje over professional, is dat wel mogelijk zonder oneindig ammo?
Er ligt echt zo weinig ammo dat het bijna onmogelijk is om zonder gewoon overal door te rennen te halen. Nadeel van overal doorrennen is dat je weer zo snel doodgaat :P.
Of moet je eerst zwaar veel ammo op veteran verzamelen en dan pas pro doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 10:47:
Ik heb nog een vraagje over professional, is dat wel mogelijk zonder oneindig ammo?
Er ligt echt zo weinig ammo dat het bijna onmogelijk is om zonder gewoon overal door te rennen te halen. Nadeel van overal doorrennen is dat je weer zo snel doodgaat :P.
Of moet je eerst zwaar veel ammo op veteran verzamelen en dan pas pro doen?
Ja, het is wel te doen zonder unlimited ammo, maar wel heeel moeilijk lijkt me :p Ik zelf heb inmiddels voor een aantal wapens unlimited ammo en daardoor voor andere wapens echt ontzettend veel ammo opgespaard. Voor SMG bijv. een aantal keer 999 kogels en ook voor handgun 1000 kogels+, gaat hard als je ze niet opschiet :P

Wat mij trouwens is opgevallen, is dat wanneer je Sheva die Stunrod geeft ze die alleen maar gebruikt! Samen met een Melee Vest kan dat nog best goed werken als je ammo wilt sparen. En overigens schiet Sheva bij mij echt heel weinig ammo op. Handgun schiet ze af en toe mee maar shotgun/SMG gebruikt ze echt nooit. Maar dat kan ook komen omdat ik de vijanden altijd met 1 schot kill met de volledig upgegrade S&W M39 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welk chapter kun je op z'n vroegst je wapen volledig upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Gistere bij een vriend gespeeld, geniale game, alleen de eerste chapters.

Heb hem maar gelijk besteld voor de PS3 :D

Doet me meteen weer aan RE4 denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mwah als je goed je best doet om treasures te zoeken en al het geld oppakt en veel vijanden dood, kan dat al vrij snel. Maar ik zou alleen echt goede wapens maximaal upgraden, of wapens waarbij je een nieuw wapen unlocked als je hem volledig upgrade (Ithara shotgun, die soort uzi, S75 sniper rifle, basis pistool etc). :)

M3 is een aanrader om volledig te upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 22 maart 2009 @ 14:19:
Mwah als je goed je best doet om treasures te zoeken en al het geld oppakt en veel vijanden dood, kan dat al vrij snel. Maar ik zou alleen echt goede wapens maximaal upgraden, of wapens waarbij je een nieuw wapen unlocked als je hem volledig upgrade (Ithara shotgun, die soort uzi, S75 sniper rifle, basis pistool etc). :)

M3 is een aanrader om volledig te upgraden :)
Thnx, ik had behalve het hebben van behoorlijk wat cash, niet verwacht dat al die andere factoren mee zouden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iemand enig idee waar een Golden Egg te vinden is? Heb nu de bruine, witte en rotten, maar heb de gouden nog nodig voor de Achievement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bij chapter 3-1 waar je die boot tot je beschikking hebt, kan je naar het middelste eiland varen. Daar zitten veel kippen, die wanneer je ze afschiet, soms een gouden egg droppen. Anders gewoon steeds even chapter opnieuw laden, ga ik zometeen ook even doen denk ik. Want ik heb ook nog een gouden ei nodig :p

Net de longbow voor Sheva gekocht ($ 50,000 :| ) en er even 30 gasten mee afgeknald voor de achievement. En ik ben ook maar elk level met rank S aan het uitspelen (hoef er nog maar een paar), heel erg verslavend dit spel. En de achievements zijn ook echt goed uitgezocht zodat je maar verder blijft spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

monnick schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:07:
Bij chapter 3-1 waar je die boot tot je beschikking hebt, kan je naar het middelste eiland varen. Daar zitten veel kippen, die wanneer je ze afschiet, soms een gouden egg droppen. Anders gewoon steeds even chapter opnieuw laden, ga ik zometeen ook even doen denk ik. Want ik heb ook nog een gouden ei nodig :p

Net de longbow voor Sheva gekocht ($ 50,000 :| ) en er even 30 gasten mee afgeknald voor de achievement. En ik ben ook maar elk level met rank S aan het uitspelen (hoef er nog maar een paar), heel erg verslavend dit spel. En de achievements zijn ook echt goed uitgezocht zodat je maar verder blijft spelen :)
Zal is speuren, thanks :)

Moet je daarvoor de andere eieren in je inventory hebben, of gewoon ooit in je bezit hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nee, gewoon ooit in je bezit gehad hebben (volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:19:
[...]

Zal is speuren, thanks :)

Moet je daarvoor de andere eieren in je inventory hebben, of gewoon ooit in je bezit hebben gehad?
Ik kreeg de mijne wanneer de stage gedaan was en terug ging naar het scherm waar je moet 'organizen'. Daar kreeg ik mijn trophy, gouden egg zat bij mij, de anderen in de inventory.

Ik heb het gouden ei ook gevonden op het middenste eiland in de Marshlands. Die kippen vielen me trouwens aan nadat ik hen beschoot lol, eerste keer dat dit voorkwam _O-
monnick schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:26:
Nee, gewoon ooit in je bezit gehad hebben (volgens mij).
Hm, kan ik niet bevestigen. om zeker te zijn heb ik 1 wit, 1 bruin en 1 rot ei gehouden in mijn inventory. In het geval je toch die eieren kwijt bent, Marshlands opnieuw doen. Gewoon bootje pakken naar het midden + dat ene dorpje linksboven en eitjes rapen. (enkel rotten is wat zeldzamer daar )

Ondertussen 26/30 BSAA eblems.
Nog vier te gaan
spoiler:
1tje in 5-1, 1tje in 5-2 en nog 2 van de drie van 6-2

Ook al 4 wapens unfinite ammo gegeven, om in de nabije toekomst op professional te gebruiken (M92F pistol, SIG pistol, Jailbreaker shotgun :9 en natuurlijk de Hawk magnum). De H&K Sniper, M3 shotgun zijn helemaal upgegrade dus kan ik ook gebruiken als ik dat wens.

Terwijl ik met een guide op zoek ging naar de BSAA emblems, game op normal gezet met Inf. ammo en dan de Hawk en Jailbreaker meegenomen. Veel te makkelijk lol, ik ging van 2-1 t.e.m. 4-2 en ging geenenkele keer dood. (ja ok, 1 keer at een krokodil me op toen ik op de houten boot stond :$ ) Zelfs die gasten met hun kettingzaag gaan dood van 2 Hawk kogeltjes :') Maar natuurlijk wel handig om ammo, wapens, geld, juwelen etc. te 'farmen'. En A's of zelfs S's te halen waar je dit nog niet had.

Net een nieuwe handgun gekocht, de naam even vergeten maar hij kostte 30k en heeft zo'n handvat. Nog niet helemaal upgegrade dus nog niet gebruiksklaar.

Gisteren met Hawah de mercenaries doorlopen, enkel de laatste lukte niet zo direct. De meeste moet ik wel opnieuw doen want ik wil overal minstens A's :)

Net als de storymode chapters op zowel normal als veteran. Nog heel wat te doen dus d:)b

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jesus, ben net op Professional begonnen. Man wat is dat moeilijk, ik kom al niet eens voorbij dat stuk in chapter 1-1 waar je op de heli moet wachten (met die excutioner rondlopend). Het is gewoon 1 klap en je bent dying, hoeveel leven je ook hebt.... :|

Qua sterkheid van de enemies valt het wel mee, met mijn M3 is het 1 schot dood bij de normale vijanden. Maar vooral als er veel komen ben je vrijwel direct dood :(

Ik ging ook even eieren zoeken op dat eiland in chapter 3-1, maar er lagen helaas alleen maar witte. Moet je nadat je de eieren opgeraapt hebt en er zitten geen gouden/rotte tussen het level helemaal restarten of kan je even een rondje varen en respawnen ze dan? En als je kippen doodschiet droppen ze geen eieren toch, die dingen liggen al op dat eiland of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
monnick schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:23:

Ik ging ook even eieren zoeken op dat eiland in chapter 3-1, maar er lagen helaas alleen maar witte. Moet je nadat je de eieren opgeraapt hebt en er zitten geen gouden/rotte tussen het level helemaal restarten of kan je even een rondje varen en respawnen ze dan? En als je kippen doodschiet droppen ze geen eieren toch, die dingen liggen al op dat eiland of heb ik het verkeerd?
Nadat je het eiland hebt gecheckt en je wil opnieuw beginnen doe je startmenu -> quit -> opslaan van equipment: ja (zo behoud je je witjes enz.) chapter select. Je kan ook gewoon restart doen denk ik, ik weet niet of je dan de keuze krijgt om je verkregen equipment op te slaan. En de eieren die reeds op het eiland lagen respawnen niet, maar de kippen doen dat in elk geval wel. En ze droppen meestal wel een ei tijdens hun laatste paniekaanval, heb ik de indruk, maar best schieten met een pistooltje en niet met een shotgun ofzo, dan schiet je kip + ei gelijk kapot denk ik :P . Zelf geprobeerd met magnum maar door het piercen (denk ik toch) legden ze er geen meer.

Zoals in het echt dus ;) (ik spreek niet uit ervaring hoor) Als je 1 10mm kogel in een kip jaagt is de kip nog in zijn geheel (in zijn nek schieten bvb. gaat het ei in hem niet kapot), als ik met een shotgun een kip omverblaas is de kans groot dat de kip (i.t.t. tot het kogeltje) in honderden stukjes ligt. Het ei in hem zal er dan ook wel niet meer zijn zeker?

Voor mij alvast geen kip deze week :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu uitgespeeld op easy/normal/veteran.. 42 achievements... muv de 'unlockable weapons' 't hele zooitje volledig ge-upgrade... 30 BSAA emblems.. 48 treasures... op 2 chapters na A/S ranking

Nog 5 weapons aan te schaffen.... en die zijn duur!! :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VetCool
  • Laatst online: 07-09 12:02
Heb sinds gisteren de xbox elite + res5 gehaald. Wat een vette game is het :). Ik speel het wel op makkelijk. De computer als partner doet het zeer goed vind ikzelf. Morgen eens een kabel trekken naar mijn xbox om online co-op te doen want dat lijkt me nog cooler!

Wat doen jullie met het geld in het begin? Gelijk nieuwe wapens kopen of je eerste wapen upgraden ?

oi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Darki3 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:01:
Heb sinds gisteren de xbox elite + res5 gehaald. Wat een vette game is het :). Ik speel het wel op makkelijk. De computer als partner doet het zeer goed vind ikzelf. Morgen eens een kabel trekken naar mijn xbox om online co-op te doen want dat lijkt me nog cooler!

Wat doen jullie met het geld in het begin? Gelijk nieuwe wapens kopen of je eerste wapen upgraden ?
Ik heb eerst mijn beginwapens wat upgegrade (geen verloren moeite want je wilt deze zeker nog helemaal upgraden, niet omdat ze perse zo goed zijn, wel omdat je extra content kan vrijspelen).

Ja gaat trouwens heel wat wapens tegengekomen, verspreid over de stages, dus nog niet vanalles gaan kopen want veel krijg je gratis. Ook rekening houden dat een pistool met aankoopprijs 3000g slechts kan verkocht worden voor iets van een armzalige 200g.

Zeker op easy ga je niet onmiddelijk het zwaarste geschut nodig hebben. Dus dat spaar je best voor later op veteran ofzo.

Veel plezier met de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:23:
Jesus, ben net op Professional begonnen. Man wat is dat moeilijk, ik kom al niet eens voorbij dat stuk in chapter 1-1 waar je op de heli moet wachten (met die excutioner rondlopend). Het is gewoon 1 klap en je bent dying, hoeveel leven je ook hebt.... :|

Qua sterkheid van de enemies valt het wel mee, met mijn M3 is het 1 schot dood bij de normale vijanden. Maar vooral als er veel komen ben je vrijwel direct dood :(
1-1 moet je boven op het huis klimmen waar je uitkomt, daar komen ze maar van 1 kant.
Zit nu in 3-1 met pro, maar de A.I. van Sheva is echt irritant slecht waardoor je de hele tijd doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Moet je de infinite rocketlauncher hebben voor de Stockpile achievement? Ik heb namelijk alle wapens maar heb die achievement nog niet gekregen. Alleen heb ik geen Incendiary Grenade, misschien dat die een vereiste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik moet zeggen, de game is echt geniaal. Zaterdag van 1-1 naar 5-1 gespeeld, echt zo verslavend. (* Vanitas zit een beetje gaar thuis atm... dus veel tijd om te gamen) En nu zit ik aan het begin van 6-2.

Wat me wel een beetje tegenvalt is dat het wel iets teveel RE4.5 is. Ze hebben amper wat verandert, maar misschien is dat ook maar voor het beste. Het is iig een super vermakelijke game geworden. Met super gfx :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:42:
Nu uitgespeeld op easy/normal/veteran.. 42 achievements... muv de 'unlockable weapons' 't hele zooitje volledig ge-upgrade... 30 BSAA emblems.. 48 treasures... op 2 chapters na A/S ranking

Nog 5 weapons aan te schaffen.... en die zijn duur!! :(
doe je toch effe de golden/rotten egg truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

[...]
Nu nog even 2 levels op S rank spelen en kan ik men laatste figurine kopen
Moeten alle S-ranks op hetzelfde niveau zijn of niet? Ik heb namelijk op amateur een aantal S-ranks al, maar op normal heb ik daar bijvoorbeeld maar een A-rank. dus stel ik heb 3 chapters op amateur een S-rank en alle andere chapters op normal een S-rank, telt dit ook of moet ik in die 3 chapters ook op Normal een S-rank halen?
monnick schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:30:
Moet je de infinite rocketlauncher hebben voor de Stockpile achievement? Ik heb namelijk alle wapens maar heb die achievement nog niet gekregen. Alleen heb ik geen Incendiary Grenade, misschien dat die een vereiste is?
Je moet inderdaad alle 3 de verschillende grenades hebben (en ook een proximity mine!)

[ Voor 28% gewijzigd door ijskonijn op 23-03-2009 09:30 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
IJskonijn, de S-ranks hoeven niet allemaal op 1 moeilijkheidsgraad. Ik had veel veteran met A of S-rank uitgespeeld en inmiddels ook een hoop amateur op S-rank uitgespeeld, waardoor ik die rare Jill figure unlockte. Moet echter nog wel een aantal levels op S-rank voor die laatste figure.

Weet iemand waar ik een rotten egg kan vinden? Gisteren na 2 keer proberen wel een Gold Egg gevonden op dat kleine eilandje bij 3-1 (Marshlands). Hoewel ik al eens een rotten egg heb gehad, heb ik de achievement nog niet. Je moet dus wel in bezit zijn van alle 4 de eieren, ze ooit in je bezit gehad te hebben lijkt niet te werken :|

Gisteren m'n laatste 5 treasures gevonden, ik had de rest allemaal zonder guide gevonden, best wel een hoop zoekwerk :P Echter de laatste 5 waren echt niet te vinden zonder guide. Bijv die in het eind gevecht met Wesker of die gozer die je van de kraan moet afschieten in 6-1 ofzo (Shipdeck).

Enne, IJskonijn, jij zin om met mij op professional te spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Begin van chapter 4.1 kan je veel rotte eieren vinden. Grote kans dat ie wordt gedropt door zo'n spin achtig geval of door zo'n Majini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:56:
[...]
doe je toch effe de golden/rotten egg truc?
nee! :( ..wil er eerlijk aan zien te komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:00:
[...]

nee! :( ..wil er eerlijk aan zien te komen O-)
tja ik heb hem al uitgespeeld en heb weinig trek om hem 20 keer uit te spelen voordat ik alle wapens geupgrade hebt.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Voor de snelste manier om "eerlijk" aan veel geld te komen moet je naar chapter 5-2. Speel het chapter door totdat je bij die U-gang komt met daarin allemaal van die Lickers. Normaliter loopt je daar gewoon zachtjes door, maar nu ga je ze allemaal afschieten. Elke run geeft je 5x Lion Heart goed voor $2500 each (dus $12,500 per run die ongeveer 1,5 minuut duurt :D). Nadat je ze allemaal hebt afgeschoten ga je _niet_ door de deur maar start -> quit -> save. Daarna vanuit het hoofdmenu weer continu en je kunt het geintje opnieuw uithalen :)

Het is wel aan te raden om een volledig geupgrade magnum te hebben, mijn S&W M39 schiet die beesten in 2 schoten af. En oja, zet je difficulty even op Amateur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:52:
IJskonijn, de S-ranks hoeven niet allemaal op 1 moeilijkheidsgraad. Ik had veel veteran met A of S-rank uitgespeeld en inmiddels ook een hoop amateur op S-rank uitgespeeld, waardoor ik die rare Jill figure unlockte. Moet echter nog wel een aantal levels op S-rank voor die laatste figure.
Ah oke dat vermoedde ik al.
Weet iemand waar ik een rotten egg kan vinden? Gisteren na 2 keer proberen wel een Gold Egg gevonden op dat kleine eilandje bij 3-1 (Marshlands). Hoewel ik al eens een rotten egg heb gehad, heb ik de achievement nog niet. Je moet dus wel in bezit zijn van alle 4 de eieren, ze ooit in je bezit gehad te hebben lijkt niet te werken :|
Je moet ze inderdaad alle 4 hebben. Ik heb een wit, bruin en gouden ei in m'n inventory zitten nu.
Laatst kreeg ik wel een rot ei....in Mercenaries. Achievement unlockte niet, je inventory is niet "actief" bij mercenaries dus ik had al zoiets van: verdomme...dan maar die egg in your face achievement halen. Druk ik op de verkeerde button, vreet ik het ei op 8)7
Enne, IJskonijn, jij zin om met mij op professional te spelen? :P
Ja hoor, moet alleen nog veteran uitspelen, niet meer veel gespeeld afgelopen dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of dit al eerder genoemd is..

Maar om wat extra cash te pakken kun je bv voor een chapter kiezen die je al gespeeld hebt.
Even terug gaan naar de locatie waar je aan veel cash kunt komen, stoppen, saven en verder spelen waar je gebleven bent.

Dit heb ik een aantal keer in chapter 2-1 gedaan, waar die twee wagens in een loods staan.

*
Begrijp ik het goed dat ik mijn game ook met iemand samen online kan uitspelen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Als mensen voor het geld gaan door steeds 1 bepaald level opnieuw te spelen kan ik hen het beste adviseren om gewoon de egg glitch te gebruiken. Het steeds opnieuw spelen van een bepaald deel van een level op amateur om wat treasures te verzamelen is ook hersenloos grinden, dus bespaar je zelf die tijd en ga even in 3 minuten 90k halen zodat je een half uur grind en daarna het spel gewoon weer lekker kunt spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kan je in het kort uitleggen hoe je de egg glitch precies uitvoert? Want ben wel met je eens dat je dat net zo goed kan doen als het verzamelen van Lion Hearts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:01:
Als mensen voor het geld gaan door steeds 1 bepaald level opnieuw te spelen kan ik hen het beste adviseren om gewoon de egg glitch te gebruiken. Het steeds opnieuw spelen van een bepaald deel van een level op amateur om wat treasures te verzamelen is ook hersenloos grinden, dus bespaar je zelf die tijd en ga even in 3 minuten 90k halen zodat je een half uur grind en daarna het spel gewoon weer lekker kunt spelen :p
Je hoeft niet het level opnieuw te spelen, je zit direct in die loods.
Nadeel is wel dat je even bezig bent.

Die 'egg glitch' waar jij het over hebt, kom je alleen tegen wanneer je verder bent dan ik.
Daar heb ik helaas nu niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Is er al wat meer bekend over de release voor de PC versie?
Ik hoop namelijk echt dat ie op de PC komt. Dat zou wel echt vet zijn.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
monnick schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:05:
Kan je in het kort uitleggen hoe je de egg glitch precies uitvoert? Want ben wel met je eens dat je dat net zo goed kan doen als het verzamelen van Lion Hearts :p
je zorgt ervoor dat je minimaal 1 golden/rotten egg hebt.
dan start je een spel (maakt in principe niet uit welke chapter)
vervolgens begin je met chris. met een golden/rotten egg in je inventory voor de rest niks
laad het level laden, vervolgens druk je op start (controller 2) sign in met een andere account.
geef sheva het eitje , klik op start en kies voor quit game vervolgens zorg je ervoor dat je voor sheva de inventory saved en voor chris niet.

nu heeft sheva dus 1 ei
start weer een spel met chris
laat het spel laden met niks in je inventory
zodra je weer in een chapter zit druk je op start en start je save game met controller 2
nu geef je chris het ei, stopt de game en saved de inventory van Chris maar... niet die van sheva.
hierdoor zorg je ervoor dat het ei in sheva's inventory blijft (dit werkt alleen met de 2de account).
doe dit net zo lang totdat je een inventory met 45 golden egg's hebt. en geef deze dan aan sheva en save de game met haar. nou heb je altijd een sheva met 45 golden egg's in een save game staan.

je kan nu dus een game starten alleen met chris (controller1) als het level geladen is sign je in met een andere account en de save game met 45 golden eggs.
geef alle egg's aan chris , save chris zn inventory en die van sheva NIET.
nu kan je dus iedere beurt 45000/90000 verdienen door de golden of rotten eggs te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Popokarimu een beetje te doen, ik heb niet veel ammo meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is te doen.. lekker die 'mines' gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:11:
ja is te doen.. lekker die 'mines' gebruiken ;)
Mooi om te weten, ga ik maar es aan de slag, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gelukt, vond ik Ndesu vele malen makkelijker en nog leuker ook.
Die was echt lachen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat eigenlijk wel jammer is dat je niet de mogelijkheid hebt om je wapens in je 'inventory' te bewaren, dat kan alleen wanneer je ze hebt gekocht, maar verplaats je ze dan naar je 'koffer' dan kun je ze niet meer terug naar je 'inventory' zetten.

Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:57:
Wat eigenlijk wel jammer is dat je niet de mogelijkheid hebt om je wapens in je 'inventory' te bewaren, dat kan alleen wanneer je ze hebt gekocht, maar verplaats je ze dan naar je 'koffer' dan kun je ze niet meer terug naar je 'inventory' zetten.

Of zie ik wat over het hoofd?
Op move drukken, komen ze weer in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, dat je dus wel onbeperkt je ammo/wapens kunt overzetten naar inventory.
Vond het al zo vaag, met Sheva doe ik niet anders, ik begreep dus ook echt niet waarom ze daar een uitzondering op maakten..

Zal het zometeen even testen, thnx!

**EDIT********

Ik heb het geprobeerd maar het lukt me echt niet.
Nu ben ik ook echt nieuwsgierig wat ik verkeerd doe.

Zo ziet het eruit:

Chris --------------------------------Sheva

-------------------Inventory

Ik wil de items die in de Chris 'koffer' staan verplaatsen naar inventory.
Ik kies voor move, nu wordt één vakje binnen de 'koffer' groen, maar het enige waar ik de items met succes kan verplaatsen is naar de 'koffer' van Sheva.

Het lukt me namelijk niet om naar beneden te gaan, wanneer ik nog een keer op move druk dan deselecteer het vakje in de 'koffer' van Chris weer.

Alleen wanneer ik echt spullen koop, dan gaan ze vanzelf de inventory 'koffer' in.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, gisteren twee silver trophies erbij (30 BSAA emblems + alle kostuumpjes vrijspelen)

Nog 7 juwelen te vinden, waarvan een stuk of 4 in de room
spoiler:
waar je tegen Wesker en Jill vecht
en ook deze
spoiler:
in het vulkanisch gebied waar je Wesker afmaakt.

Om geld te verdienen deed ik chapter 4-1 een paar keer (krijg je veel geld en een hele hoop aan juwelen, met een Soul Gem op het laatste ter waarde van 10k, als je Popokarimu dood i.p.v. weg te rennen) Op easy rush je erdoor en je krijgt toch makelijk 30-35k aan gold. Ok, het is grinden, maar het is een heel leuk level om te doen.

Die egg glitch zal wel sneller zijn, vanavond ook eens proberen. :P

@ Noax: met 'move' verplaats je het item van plaats, maar enkel binnen de inventory (rugzak) van Chris of Sheva.
Met 'remove' haal je het uit de rugzak en plaats je dit in de grote inventory.
Om ze terug in de rugzak te plaatsen gewoon naar je inventory gaan en dan kiezen of je het aan Chris of Sheva geeft.
Je kan ook wapens + munitie combinen. Niet in de grote inventory, wel in het rugzakje, net zoals je dat ingame ook kan zonder te moeten herladen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:08:
Zo, gisteren twee silver trophies erbij (30 BSAA emblems + alle kostuumpjes vrijspelen)

Nog 7 juwelen te vinden, waarvan een stuk of 4 in de room
spoiler:
waar je tegen Wesker en Jill vecht
en ook deze
spoiler:
in het vulkanisch gebied waar je Wesker afmaakt.

Om geld te verdienen deed ik chapter 4-1 een paar keer (krijg je veel geld en een hele hoop aan juwelen, met een Soul Gem op het laatste ter waarde van 10k, als je Popokarimu dood i.p.v. weg te rennen) Op easy rush je erdoor en je krijgt toch makelijk 30-35k aan gold. Ok, het is grinden, maar het is een heel leuk level om te doen.

Die egg glitch zal wel sneller zijn, vanavond ook eens proberen. :P

@ Noax: met 'move' verplaats je het item van plaats, maar enkel binnen de inventory (rugzak) van Chris of Sheva.
Met 'remove' haal je het uit de rugzak en plaats je dit in de grote inventory.
Om ze terug in de rugzak te plaatsen gewoon naar je inventory gaan en dan kiezen of je het aan Chris of Sheva geeft.
Je kan ook wapens + munitie combinen. Niet in de grote inventory, wel in het rugzakje, net zoals je dat ingame ook kan zonder te moeten herladen.
Helemaal duidelijk, had ik het helaas wel goed begrepen.
Ik vind het namelijk jammer dat je geen ammo/wapens onbeperkt in je inventory kunt dumpen en er zo vaak uit halen als je zelf wilt.

Je kunt alleen ammo/wapens in je inventory kwijt wanneer je ze koopt,
Daarna kun je zoals jij het zegt het in de rugzak van Chris of Sheva stoppen.

De rest was me duidelijk, in elk geval bedankt voor de duidelijke uitleg/bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wt.... 8)7

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:11:
[...]

Helemaal duidelijk, had ik het helaas wel goed begrepen.
Ik vind het namelijk jammer dat je geen ammo/wapens onbeperkt in je inventory kunt dumpen en er zo vaak uit halen als je zelf wilt.

Je kunt alleen ammo/wapens in je inventory kwijt wanneer je ze koopt,
Daarna kun je zoals jij het zegt het in de rugzak van Chris of Sheva stoppen.

De rest was me duidelijk, in elk geval bedankt voor de duidelijke uitleg/bevestiging.
Hmz. Of ik snap je verkeerd of jij snapt het verkeerd. Als ik iets oppak in een level, zeg dat het 50 ammo voor een machine gun is en ik speel het level uit, dan kan ik die ammo verplaatsen van Chris naar mijn inventory (met de remove optie). Dan zit er dus 50 ammo voor de machine gun in mijn inventory. Die kan ik vervolgens in een nieuw level geven aan Chris of Sheva.

Enige wat ik kan bedenken dat je bedoeld is dat je met onbeperkt ook echt onbeperkt bedoeld, dus dat als je een keer iets hebt opgepakt en in je inventory dumpt, dat je een soort van unlimited ammo wil krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen rot ei gevonden (voor 2 achievements en geld :P), net een tijd lopen zoeken aan het begin van chapter 4-1 waar de spinnen soms die dingen zouden droppen. Maar helaas niks gevonden. Iemand anders nog een goede tip waar ik kan zoeken naar zo'n Rotten Egg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
monnick schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:49:
Ik heb nog steeds geen rot ei gevonden (voor 2 achievements en geld :P), net een tijd lopen zoeken aan het begin van chapter 4-1 waar de spinnen soms die dingen zouden droppen. Maar helaas niks gevonden. Iemand anders nog een goede tip waar ik kan zoeken naar zo'n Rotten Egg?
Het is een tamelijk random dropje. Ik heb mijn eerste gehad in 2-2 (?) met die tribal stam. Dan natuurlijk 4-1, met het kippeneiland, kan je doen zonder te vechten, bootje tot het eiland, looten en dan restarten
Ook in chapter 5-2 wil er af en toe wel eens eentje vallen.

@ Noax, je kan wel zoveel ammo storen in je inventory hoor, maakt niet uit of je dat in een level hebt gevonden of gekocht op het einde van het level. Of je nu 50 of 1000 machinegun kogels hebt, ook dat maakt niks uit. En je kan het zovaak erin steken / eruit halen als je zelf wenst.

Ook een vraag: moet je voor 'They belong in a museum' alle treasures eens gevonden hebben of moet je ook van elk 1tje in je bezit hebben om die trophy te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:11:
[...]

Het is een tamelijk random dropje. Ik heb mijn eerste gehad in 2-2 (?) met die tribal stam. Dan natuurlijk 4-1, met het kippeneiland, kan je doen zonder te vechten, bootje tot het eiland, looten en dan restarten
Ook in chapter 5-2 wil er af en toe wel eens eentje vallen.

@ Noax, je kan wel zoveel ammo storen in je inventory hoor, maakt niet uit of je dat in een level hebt gevonden of gekocht op het einde van het level. Of je nu 50 of 1000 machinegun kogels hebt, ook dat maakt niks uitEn je kan het zovaak erin steken / eruit halen als je zelf wenst.

Ook een vraag: moet je voor 'They belong in a museum' alle treasures eens gevonden hebben of moet je ook van elk 1tje in je bezit hebben om die trophy te krijgen?
Ik denk zelf dat je ze een keer gevonden moet hebben, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik heb speciaal van elk type 1 bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:13:
[...]

Ik denk zelf dat je ze een keer gevonden moet hebben, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik heb speciaal van elk type 1 bewaard.
Aw, ik ga nu ook maar weer van elk 1tje sparen. Dat deed ik ook in het begin, tot ik hoorde dat je geen juwelen meer kon combineren met treasures zoals in RE4. Gelukkig moet ik de 'moeilijkere' sowieso nog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik ben begonnen op Veteran en moet zeggen dat ik het niet erg lastig vind,
Genoeg ammo overal, en Sheva loopt niet in de weg, goede AI dus :)

Alleen bij de eindbazen merk ik wel dat ik op Veteran bezig ben

spoiler:
Eerst die baas op het platform, daar ben ik wel een tijdje bezig geweest, ook al kwam de ammo letterlijk uit de lucht vallen lol, ook de volgende baas die je met die flametrower moet/kan killen duurde een tijdje, maar als je hem dan killed is de voldoening een stuk groter dan als het in 1 keer lukt. ben nu bezig met de jill/wesker fight, paar keer geprobeerd, maar nog niet gelukt. weet wat de bedoeling is, maar Sheva gaat telkens dood erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

KunDun schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:56:
spoiler:
Eerst die baas op het platform, daar ben ik wel een tijdje bezig geweest, ook al kwam de ammo letterlijk uit de lucht vallen lol, ook de volgende baas die je met die flametrower moet/kan killen duurde een tijdje, maar als je hem dan killed is de voldoening een stuk groter dan als het in 1 keer lukt. ben nu bezig met de jill/wesker fight, paar keer geprobeerd, maar nog niet gelukt. weet wat de bedoeling is, maar Sheva gaat telkens dood erg irritant
spoiler:
Ik heb op professional Sheva naar me toe geroepen elke paar seconden zodat ze niet achter Jill aan gaat, want dat is toch zinloos en resulteert vaak in haar dood. Je kunt ook Wesker proberen te slopen, dan hoef je die zeven minuten niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:38:
[...]

Hmz. Of ik snap je verkeerd of jij snapt het verkeerd. Als ik iets oppak in een level, zeg dat het 50 ammo voor een machine gun is en ik speel het level uit, dan kan ik die ammo verplaatsen van Chris naar mijn inventory (met de remove optie). Dan zit er dus 50 ammo voor de machine gun in mijn inventory. Die kan ik vervolgens in een nieuw level geven aan Chris of Sheva.

Enige wat ik kan bedenken dat je bedoeld is dat je met onbeperkt ook echt onbeperkt bedoeld, dus dat als je een keer iets hebt opgepakt en in je inventory dumpt, dat je een soort van unlimited ammo wil krijgen?
Dan doe ik blijkbaar iets fout.
Het lukt mij alleen om iets in de inventory te doen, nadat ik het gekocht heb.

Kun je alleen maar je munitie in je inventory gooien na een eind van een level, of lukt het je ook wanneer je een chapter pakt en deze niet volledig uitspeelt..?

Ik wil mijn inventory vol met munitie/wapens hebben.
Dit wil ik bereiken door door even een chapter in te duiken, wat geld te graaien om het daarna vervolgens te saven.

Maar dat is me tot op heden niet gelukt, nogmaals wanneer ik braaf iets koop, dan gaat het direct mijn inventory in of ik moet het al naar het rugzakje van Chris/Sheva verplaatsen.
Kun je bijvoorbeeld ook wapens die je niet direct meer nodig bent naar je inventory verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Rival24 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:02:
[...]

spoiler:
Ik heb op professional Sheva naar me toe geroepen elke paar seconden zodat ze niet achter Jill aan gaat, want dat is toch zinloos en resulteert vaak in haar dood. Je kunt ook Wesker proberen te slopen, dan hoef je die zeven minuten niet te wachten.
spoiler:
Ok cool thanks zoiets deed ik al, maar dacht idd dat jill moest worden uitgeschakeld, Zal kijken of ik wesker kan slopen zoniet wacht ik 7 min, kan ik in de tussen tijd even alle gems vinden enzo of heb je daar na het gevecht nog tijd voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:12:
[...]

Kun je alleen maar je munitie in je inventory gooien na een eind van een level, of lukt het je ook wanneer je een chapter pakt en deze niet volledig uitspeelt..?
Dit kan op elk moment dat je in het 'Organize' gedeelte zit. Dus dat kan op het einde van een level, ook wanneer je doodgaat, restart, net voor je een chapter start, en ook als je een chapter niet helemaal afwerkt .....
[...]

Ik wil mijn inventory vol met munitie/wapens hebben.
Dit wil ik bereiken door door even een chapter in te duiken, wat geld te graaien om het daarna vervolgens te saven.
Daarvoor zijn er makkelijker manieren, maar of je dit ook wil weten is de vraag, het kan de game ervaring wel verminderen. Als in: veel te makkelijk, en geen moeite hoeven doen. Het zal de levensduur van de game ook serieus verkorten.
[...]

Maar dat is me tot op heden niet gelukt, nogmaals wanneer ik braaf iets koop, dan gaat het direct mijn inventory in of ik moet het al naar het rugzakje van Chris/Sheva verplaatsen.
Kun je bijvoorbeeld ook wapens die je niet direct meer nodig bent naar je inventory verplaatsen?
Wanneer je iets koopt, gaat het altijd naar de inventory. Dat kan je nadien bij Chris of Sheva stoppen bij 'Organize'.

En je kan zeker wapens in je inventory stoppen, anders liepe iedereen rond met 3 pistols, 3 shotguns, 3 machineguns etc... wat niet echt nodig is ;)
KunDun schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:14:
[...]

spoiler:
Ok cool thanks zoiets deed ik al, maar dacht idd dat jill moest worden uitgeschakeld, Zal kijken of ik wesker kan slopen zoniet wacht ik 7 min, kan ik in de tussen tijd even alle gems vinden enzo of heb je daar na het gevecht nog tijd voor ?
spoiler:
Ik geloof dat je er een paar moet vinden voor Wesker weg is, en dan 1 of 2 voor Jill is 'bevrijd'. Dus best doe je dit tussen het vluchten door. Ik moet ze zelf ook nog zien te vinden, ik dacht er aan dat met de CPU te doen maar als ik lees dat ze constant dood gaat of je moet haar dicht bij je houden, liever niet.
Waar is de Captain als je hem nodig hebt :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt! :)

Het probleem was dat ik helemaal niet naar 'remove' keek, dit zag ik als een soort van 'delete'.
M.a.w. dat ik mijn wapens gewoon definitief dumpte.

Probleem opgelost!

Vanholm, jij had een makkelijke manier om mijn inventory te vullen, zou je me het alsnog willen vertellen?

Nogmaals enorm bedankt allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Donnie Darko schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:06:
[...]
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:26:
Het is gelukt! :)

Het probleem was dat ik helemaal niet naar 'remove' keek, dit zag ik als een soort van 'delete'.
M.a.w. dat ik mijn wapens gewoon definitief dumpte.

Probleem opgelost!

Vanholm, jij had een makkelijke manier om mijn inventory te vullen, zou je me het alsnog willen vertellen?

Nogmaals enorm bedankt allen!
De manier waarop je het offline kan doen staat beschreven op de vorige pagina, zie bericht van Donnie Darko. Gewoon de eieren vervangen door ammo dan ;)

Online gaat ook, minder omslachtig, als iemand jouw spel verlaat krijgt de CPU controle over Sheva en haar items. Vervolgens kan je dus haar ammo + herbs + grenades nemen. Als je dit doet met iemand die je kent, mag die andere persoon natuurlijk niet zijn equipment opslaan bij het verlaten van het spel of hij/zij is alles kwijt. En jij krijgt de ammo, die de andere niet kwijt is. Klonen dus :P

Als je op ps3 speelt wil ik het je straks wel eens tonen, of misschien wil een 360 collega je ook wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is verdomme iedereen mij altijd voor.. :(

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:35:
waarom is verdomme iedereen mij altijd voor.. :(
Fingerspitzengefühl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Net mijn Rotten Egg gevonden in dat chapter met die zonlichtstralen in de ruimte waar die schatkist staat, die wanneer je hem opent, allemaal spinnen triggerd. 1 van die spinnen liet een rot ei vallen :)

Bijna alle achievements nu. Zojuist mijn laatste chapter met S-rank uitgespeeld, dus laatste figurine gekocht :) Nu nog een paar experience points voor de unlimited S&W M500.

Ga zometeen even die rotten egg glitch proberen, en dan alle wapens upgraden en een majini met een ei vermoorden :D

[ Voor 17% gewijzigd door monnick op 23-03-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:34:
[quote]Donnie Darko schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:06:
[...]

[...]

De manier waarop je het offline kan doen staat beschreven op de vorige pagina, zie bericht van Donnie Darko. Gewoon de eieren vervangen door ammo dan ;)

Online gaat ook, minder omslachtig, als iemand jouw spel verlaat krijgt de CPU controle over Sheva en haar items. Vervolgens kan je dus haar ammo + herbs + grenades nemen. Als je dit doet met iemand die je kent, mag die andere persoon natuurlijk niet zijn equipment opslaan bij het verlaten van het spel of hij/zij is alles kwijt. En jij krijgt de ammo, die de andere niet kwijt is. Klonen dus :P

Als je op ps3 speelt wil ik het je straks wel eens tonen, of misschien wil een 360 collega je ook wel helpen :)
Ik spel Resident Evil ook op de PS3 :)
Alleen duik ik zo m'n bed in, afgelopen nacht is het nogal laat geworden.

Mocht je het morgen of een andere dag ook uitkomen dat houd ik me aanbevolen!

Nogmaals enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:55:
[...]

Ik spel Resident Evil ook op de PS3 :)
Alleen duik ik zo m'n bed in, afgelopen nacht is het nogal laat geworden.

Mocht je het morgen of een andere dag ook uitkomen dat houd ik me aanbevolen!

Nogmaals enorm bedankt!
Geen probleem man, ja ander keertje lukt ook wel.

@ monnick: proficiat met je eitje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:18:
Waar is de Captain als je hem nodig hebt :P
Huh was jij rond 21 uur op PSN dan?

En ik heb vandaag niet echt tijd gehad voor RE5, ik voel me ook niet zo lekker en ga zo m'n bed in.. sorry als je op me hebt zitten wachten? Morgenavond kunnen we proberen om die treasures in het chapter met Wesker en Jill te halen? ;)

En what's up met iedereen die gebruik maakt van het feit dat je ammo/items van je partner kunt clonen? :X Stelletje ninja's dat we zijn..

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jeuj, alle achievements zijn binnen behalve het uitspelen van het spel op Professional. Dat doe ik een andere keer wel weer :p

Nu weer terug naar CoD4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheaten is voor n00bs.... respekt to den ekte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Een vraagje:
spoiler:
Ik heb een wapen full geupgrade. Daarna heb ik bij bonus features de bonus gekocht voor de unlimited ammo op dat wapen. Dat is gelukt. Maar dat wapen schiet je gewoon leeg? Tis zo'n handgun waar er 16 in kunnen. Maar na de 16 is hij gewoon empty. Hoe kan dat ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ID-College schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:30:
Een vraagje:
spoiler:
Ik heb een wapen full geupgrade. Daarna heb ik bij bonus features de bonus gekocht voor de unlimited ammo op dat wapen. Dat is gelukt. Maar dat wapen schiet je gewoon leeg? Tis zo'n handgun waar er 16 in kunnen. Maar na de 16 is hij gewoon empty. Hoe kan dat ? :/
Niet echt een spoiler he :P

Je moet bij het starten van een game kiezen dat je met unlimited ammo wilt spelen en daarnaast moet je in een van de menu's (waar je ook costume kunt kiezen geloof ik) ook aangeven dat je unlimited ammo voor een bepaald wapen aan wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

monnick schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:18:
Jeuj, alle achievements zijn binnen behalve het uitspelen van het spel op Professional. Dat doe ik een andere keer wel weer :p

Nu weer terug naar CoD4 8)
Als je pro nog een keer wilt uitspelen binnenkort ofzo? Beetje rushend door het geheel met unlimited ammo?
Gok dat we er dan in totaal een uurtje of 5 nodig hebben. Want zie een beetje op tegen pro met sheva :). Loopt altijd een stuk vooruit, staat in de weg als ik een rocket op iemand wil schieten of schiet mij gewoon in mijn rug als ik aan het snipen ben... Op veteran was dit nog niet echt een probleem, maar op Pro misschien wel. Heb in ieder geval die cave troll (die savannah missie, met de mounted machine gun op die auto) al wel verslagen op pro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ow ja hoor, op pro uitspelen lijkt me leuk :) Heb wel tentamens momenteel, maar ben toch vaak in de avonden wel online te vinden. Je kan me gerust even een msg sturen, of een DM via GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:11:
Ze moeten in je treasure-inventory staan, maar je hoeft er geen in je bezit te hebben.
Als je ze verkocht hebt zie je dat ze toch blijven staan, een beetje donkerder gekleurd. Deze tellen ook mee voor de achievement. Ik heb zelf alle treasures meteen verkocht en toch de achievement gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb het spel gisteren voor de tweede maal uitgespeeld (ditmaal op Veteran), maar heb blijkbaar nog niet alle Treasures. Ook de emblemen moet ik op mn gemak eens gaan zoeken denk ik.

Binnenkort op Pro, met een unlimited magnum en shotgun moet het te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die rotten egg trophy gehaald tijdens een potje Mercenaries (merc rocks trouwens, vooral coop).
Na wat rondschieten in Public Assembly vond ik een rotten egg en die heb ik gelijk geequiped en gegooid, voila trophy gehaald.
Ik ben nu chars aan het unlocken in Merc. maar sommige levels vallen zwaar tegen, vooral dat laatste level met die ubersterke bijl-mans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:07:
Ik heb die rotten egg trophy gehaald tijdens een potje Mercenaries (merc rocks trouwens, vooral coop).
Na wat rondschieten in Public Assembly vond ik een rotten egg en die heb ik gelijk geequiped en gegooid, voila trophy gehaald.
Ik ben nu chars aan het unlocken in Merc. maar sommige levels vallen zwaar tegen, vooral dat laatste level met die ubersterke bijl-mans
Die bijlgozer ligt zo om met een unlimited Magnum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Exorcist schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:10:
[...]

Die bijlgozer ligt zo om met een unlimited Magnum ;)
Heb jij in mercenaries mode een unlimited magnum dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:18:
[...]

Heb jij in mercenaries mode een unlimited magnum dan :P
Nog niet naar gekeken, ging er vanuit dat je ook in die modus je wapens houdt..maar dat is dus niet zo?

/heb mn eigen review gebakken voor het spel

http://tweakers.net/produ...dent-evil-5-xbox-360.html

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 24-03-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:39:
[...]

Nog niet naar gekeken, ging er vanuit dat je ook in die modus je wapens houdt..maar dat is dus niet zo?
Nope, in Merc. kun je uit een aantal characters kiezen die allemaal een eigen set van equipment bij zich hebben, daar moet je het mee doen. Merc equipment is niet gerelateerd aan de main game equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:16:
[...]

Huh was jij rond 21 uur op PSN dan?

En ik heb vandaag niet echt tijd gehad voor RE5, ik voel me ook niet zo lekker en ga zo m'n bed in.. sorry als je op me hebt zitten wachten? Morgenavond kunnen we proberen om die treasures in het chapter met Wesker en Jill te halen? ;)

En what's up met iedereen die gebruik maakt van het feit dat je ammo/items van je partner kunt clonen? :X Stelletje ninja's dat we zijn..
Nope, eerder rond 23u ;)

En ja hoor, we kunnen vanavond dan proberen die treasures te halen. 2 ervan heb ik reeds
spoiler:
die zaten in zo'n schatkist die je met twee moet openen, in de kamer met sarcofagen. Echter zijn er nog twee die ik in die ene run niet direct vond.

En het klonen is een jammerlijk feit, had niet in het spel mogen zitten. Aan de andere kant ben ook jij niet de onschuldigheid zelve hé? :+

En trouwens, die trophy dat je 'someone special' moet redden:
spoiler:
De 1e keer dat ik dit gevecht deed was het mijn partner die dat ding van Jill trok - solo dus. Ik kreeg geen trophy omdat je dit blijkbaar moet doen met twee. Dus 1 iemand houdt Jill vast, de andere trekt het ding eraf. Zo heb ik het gisteren dus gedaan, maar nog steeds geen trophy. :( Enige suggesties aub?
ijskonijn schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:48:
[...]

Ze moeten in je treasure-inventory staan, maar je hoeft er geen in je bezit te hebben.
Als je ze verkocht hebt zie je dat ze toch blijven staan, een beetje donkerder gekleurd. Deze tellen ook mee voor de achievement. Ik heb zelf alle treasures meteen verkocht en toch de achievement gekregen.
Ah ok, dat is goed nieuws. Dan kan ik ze terug gaan verkopen :)

1e Machinegun helemaal upgegrade dus die minigun komt eraan, enkel nog tamelijk wat goud nodig. _/-\o_

En daarna is het tijd om de shotgun op te graden, zodat ik die Hydra krijg.

Voorlopig enkel de speciale handgun, de M93R :7 Helemaal upgegrade, de SIG heeft véél meer firepower maar de 3 kogels die je lost in 1 trek met de M93R compenseert heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Die minigun is heel slecht hoor imho, en bovendien loop je dan de hele tijd met zo'n kist op je rug. Waar ik mij persoonlijk dood aan ergerde, alleen voor de achievement even 30 kills met dat wapen gemaakt en daarna weer snel terug naar de magnum/shotgun/sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
monnick schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:58:
Die minigun is heel slecht hoor imho, en bovendien loop je dan de hele tijd met zo'n kist op je rug. Waar ik mij persoonlijk dood aan ergerde, alleen voor de achievement even 30 kills met dat wapen gemaakt en daarna weer snel terug naar de magnum/shotgun/sniper :)
Ja die grote kist is wel irritant, al 2 x met iemand gespeeld die een minigun had en toen ik hem voor me liet lopen nam hij zowat de helft van men beeldscherm in beslag :(

Het is trouwens voor die trophy/achievement dat ik hem wil, ik denk niet dat ik hem vaak ga gebruiken. Alvast niet om S of A ranks te halen want de accuracy is om mee te lachen.

En je hebt de gun waarschijnlijk ook nodig voor die trophy/achievement waar je alle wapens voor moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik had hem wel voor de achievement, maar ik las wel ergens dat de boog + minigun niet nodig zijn. Maar dat kan ik niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:58:
Ik exact hetzelfde gisteren ja, megairritant ding, en zo onnauwkeurig als de pest, probeer met dat ding maar eens een S-rank te halen voor accuracy :P
Achievement is binnen, minigun gaat nu het koffer in en komt er niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Iemand aanstaande vrijdag en zaterdag tijd om te cooppen (xbox360)? Dan heb ik volop tijd en ik wil graag met iemand die mijn eigen taal spreekt spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

easy/normal/veteran completed S-rank
48 achievements
30 emblems
50 treasures
all weapons fully upgrated

no tricks, no cheats, just skillzz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:58:
48 achievements
30 emblems
50 treasures

En veel vrije tijd ook blijkbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Rival24 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 01:23:
[...]

Niet echt een spoiler he :P

Je moet bij het starten van een game kiezen dat je met unlimited ammo wilt spelen en daarnaast moet je in een van de menu's (waar je ook costume kunt kiezen geloof ik) ook aangeven dat je unlimited ammo voor een bepaald wapen aan wilt zetten.
ff kieken :9
Maar jullie verklappen teveel. Ik kan dit topic niet normaal doorlezen zonder dat ik weet wat je allemaal kunt winnen... Je moet dit topic pas gaan lezen als je alles gehaald hebt, want jullie verklappen eigenlijk alles wat je kunt halen. Das ook weer niet leuk, dus meer spoilere kan best O-)

edit: gevonden. thnx. Lekker duidelijk weer :/ Wat kun je nou met die punten van die extra game. Vindt het niet echt informatief eigenlijk...

[ Voor 9% gewijzigd door ID-College op 24-03-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:03:
[...]

idd, nu nog professional :P
Die emblems kost echt veel tijd zeg... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:58:
48 achievements
30 emblems
50 treasures

Heb jij serieus 30 emblems zonder een guide gevonden? Respect dan, want sommige zijn echt onmogelijk moeilijk vestopt.....Hoe teh f*ck vind je die allemaal....????? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
monnick schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:17:
[...]

Heb jij serieus 30 emblems zonder een guide gevonden? Respect dan, want sommige zijn echt onmogelijk moeilijk vestopt.....Hoe teh f*ck vind je die allemaal....????? :o
Ik geloof er alvast geen bal van.

Sommige vind je niet zonder guide, goegeweten :)

Dito betreft de treasures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:03:
[...]
heb die game al twee weken in huis ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:32:
[...]
Ik geloof er alvast geen bal van.
Sommige vind je niet zonder guide, goegeweten :)
Dito betreft de treasures.
wat die emblems betreft.... die krengen glimmen.. gwn goed rondkijken ;) RE4 heb ik volledig grijs gespeeld op GCN, NGC en Wii waar ik ook ieder hoekje heb uitgepluisd..

wat die treasures betreft... die allerlaatste heb ik bij toeval ontdekt icm 'infinite rocket launcher' >:)
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste