Ja als er 1 slacker bij zit lukt het niet. Gisteren trouwens nog eens overnieuw gedaan met een Hondurees die perfect Engels sprak, bij de 3e keer gelukt. (hij startte op veteran) Hij noemde die troll een 'monkey'uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 18:46:
[...]
Onze cave troll van lotr? Die had ik op veteran vrij gemakkelijk down, in single player. Ik zag er erg tegenop omdat ik hier wat verhalen had gehoord. Maar denk dat het idd lag aan jullie teamies dan. Dat is trouwens wel een goede manier om die exp punten te halen. Op veteran ben je 6 minuten bezig met dat level en je krijgt 2000 exp. Werkt voor mij beter dan die mercenaries.
Ah, ok. Daarom dat jij geen minuut zwijgt met ShevaCaptainCharisma schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:33:
[...]
Volgens mij krijg je die vanzelf op een gegeven moment. Gewoon items geven aan en krijgen van je partner, thanks zeggen wanneer dit gebeurt en je partner in nood helpen wanneer de mogelijkheid zich voordoet. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen toen ik naar deze trophy googelde een paar dagen geleden.

Normaal gezien is dat tegen mijn natuur in, dat klopt. Deze keer was het voor de wetenschap, ergo volledig gerechtvaardigd.CaptainCharisma schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:33:
Ik dacht dat jij niet zo van de ninja-praktijken was...
Ik heb gisteren trouwens nog doorgegaan tot Irving gisteren, straks potje Capitano? (20h-20-30 ofzo)
->> Nieuwe poll over de bossfights
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 19:10 ]