Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Capcom heeft wat leenwerk gedaan uit andere franchises lijkt me. Beste voorbeeld is de Alien - Chestburster (klikbaar) die ik gisteren ben tegengekomen, taaie klanten zeg. Met een machinegun / shotgun was de damage niet echt goed, met de Dragunov-rifle ging het vreemd genoeg wel beter. Issue no. 1 was dan natuurlijk wel dat deze lieverdjes niet lang 'op afstand' blijven.

Het stuk nadien met een nieuw monster
spoiler:
Ik heb het over een groot insect, waar je best eerst een stukje terugloopt om dan cirkeltjes te lopen rond de lift waar je mee naar boven kwam. Het duurt best lang tot deze het loodje legt, en van al dat welopen werd ik nu niet bepaald relax
brrrr :D

Edit: ook de spinachtigen buikichwa die je tegenkomt doen me denken aan films. Het uiterlijk aan The Mist en Cloverfield, de manier waarop ze je bespringen eerder de Alien facehugger.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

R420R schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:06:
[...]

Je komt later in het spel nog een SIG mg (ergens in chapter 6 dacht ik) tegen. Ik moet het nog even controleren maar was deze nou krachtiger of niet?
Volgens mij doen ze evenveel damage, alleen die SIG heeft een grotere clip (80 ipv 50?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben nu op het einde, en ga hem daarna nogmaals spelen op het hoogste niveau (nu normal) met hopelijk wat oneindige ammo op één van de shotguns. Wat een heerlijk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Exorcist schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:21:
Ik ben nu op het einde, en ga hem daarna nogmaals spelen op het hoogste niveau (nu normal) met hopelijk wat oneindige ammo op één van de shotguns. Wat een heerlijk spel :)
Na veteran staat Professional je nog te wachten, wat in tegenstelling tot veteran wél moeilijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Net weer een heerlijke pot gehad met een random persoon uit de US. Ook voor de verandering eens iemand tegengekomen die net als ik rustig alle hoeken van het level verkent en rustig de tijd neemt om ammo te pakken/verdelen en hinderlagen te leggen (proxy mines ownen ! :P) Ik pas me wat guns betreft sowieso altijd aan de inventory van de host aan. Het enige wat ik altijd meeneem is mijn trouwe bolt action rifle, en als sidearm vaak de machinegun omdat die niet erg populair lijkt bij anderen. Zo heb je toch een natuurlijke en makkelijke verdeling van ammo zonder dat je steeds moet checken hoeveel ammo de ander over heeft bij dezelfde gun.

Ik ben geëindigd bij chapter 5-3, dus ik weet niet wat er nog meer gaat komen, maar ik durft wel te beweren dat chapter 5 de meest intense co-op ervaring van het spel biedt. Een aantal geweldige sniper sequences afgewisseld met close combat en als toetje DE eindbazen.

Overigens las ik op bepaalde fora wat klachten over een gebrek aan gruwelijke fatality scenes in RE5 tov RE4, maar ik heb er alleen in chapter 5 al een paar heerlijke meegemaakt en gezien. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Goed...

Er zijn dus al mensen die het spel hebben verkracht door een "fast money"exploit op youtube te zetten; in 3 min 90.000. Ik ga de link niet plaatsen want dat haalt het leuke uit het spel weg.

Heeft een van jullie eigenlijk al eens een Golden Egg gevonden? Ik heb wel rotten eggs gevonden (maken je niet beter maar zijn aardig wat duiten waard :P) maarja die helen je niet :D.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

R420R schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:06:
Goed...

Er zijn dus al mensen die het spel hebben verkracht door een "fast money"exploit op youtube te zetten; in 3 min 90.000. Ik ga de link niet plaatsen want dat haalt het leuke uit het spel weg.

Heeft een van jullie eigenlijk al eens een Golden Egg gevonden? Ik heb wel rotten eggs gevonden (maken je niet beter maar zijn aardig wat duiten waard :P) maarja die helen je niet :D.
Sjah met die Exploit verknal je het alleen voor jezelf, als je dit doet heb je zo alle wapens geunlockt, gekocht en geupgrade enzo dus je bederft je eigen speelplezier.

Ik heb hem gisteren uitgespeeld op Normal. Nu ga ik opnieuw beginnen op Veteran, ik ben het spel nog niet moe :)
Ik heb een gouden ei gevonden trouwens, in Chapter 3-1 met die boot, moet je naar het middelste eilandje gaan, daar lopen een hoop kippen rond, daar had ik er een gevonden, een kwestie van geluk denk ik.
Ik heb nu een wit, bruin en gouden ei, nu alleen nog een rot ei en ik heb de Egg Hunt achievement ook binnen. Heb die rotte eieren nog nergens gevonden, heb op internet gelezen dat in Chapter 5 de ventjes die wel eens laten vallen maar niks...

Heeft iemand die Egg in Your Face achievement al?
Lijkt me best wel lastig om een ventje met een rot ei dood te gooien, of is dat ei een 1-hit kill?

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 17-03-2009 12:26 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb em vanmorgen ook binnen gekregen :D Vanavond lekker spelen \o/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Over de eieren: Een gouden ei ben ik al diverse keren tegen gekomen in dat level met het moeras waar je 4 slabs moet verzamelen op diverse eilandjes. In het midden van het water zit ergens een klein eilandje met daarop een kippenboerderij (?!) waar eigenlijk altijd wel een aantal eieren liggen.

De egg in your face achievement is vrij eenvoudig. Vrijwel aan het begin van 1-2 zit een vrouw geknield, en als je daar 1 of 2 rotte eieren tegenaan gooit heb je de achievement. Ik had veel meer moeite met het deflecten van een arrow achievement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Rival24 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:21:
De egg in your face achievement is vrij eenvoudig. Vrijwel aan het begin van 1-2 zit een vrouw geknield, en als je daar 1 of 2 rotte eieren tegenaan gooit heb je de achievement. Ik had veel meer moeite met het deflecten van een arrow achievement :P
Die vrouw kan ik me nog herinneren ja, daar maar eens op proberen dan, maar eerst een rot ei zoeken...
DAt deflecten van die arrows heb ik ook geprobeerd inderdaad, maar dat is me nog niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even mijn story so far. Ik heb de game gespeeld bij de vriend van me zus op een PS3.
Ben uiteindelijk gekomen tot Chapter 3-1 toen ben ik gestopt.
Al met al vind ik de graphics en de sfeer in de game goed. Er zit afwisseling in door verschillende opdrachten, eindbazen en activiteiten.
Sheva heeft bij mij inderdaad ook de handgun met upgrades voor dmg en clipsize. Ik heb haar ook nog een rifle gegeven maar deze gebruikt ze niet. Hoe ik die moet equipen weet ik eigenlijk niet.

spoiler:
Shotgun kom je idd in het begin ergens tegen. Verder vind je nog de MP5 machine gun, een tweede Rifle met dezelfde ammo en een dikke magnum handgun.
wel ben ik doodgegaan in het moeras waar je op een gegeven moment door een grote plas water heen moet en daar ineens krokodillen opduiken, als die je grijpen is het gelijk game over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Gisteren de game op normal uitgespeeld, elk level in online co-op gedaan zonder gebruik te maken van een HS. :P Ik heb er hier wel eentje liggen, als er mensen zijn die het leuk zouden vinden om de game op veteran te spelen (normal mag natuurlijk ook wel, geld en treasures vinden is ook niet verkeerd :D) voeg me dan toe op PSN (als je wil) : Serenity_7

Topgame! _O_

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb al de volgende wapens gevonden:

spoiler:
Shotgun
MP5
SiG
AK47
Sniper Rifle

Zit momenteel ergens in chapter 5-3 en vind het echt een geweldig spel. Heb al heel wat vette bossfights gehad en af en toe moet ik gewoon even rustig rondkijken om te genieten van de prachtige graphics. Alles heeft zo enorm veel detail!! Hier moeten de makers jaren mee bezig zijn geweest om dit allemaal te modelleren!

Verhaal is trouwens ook prachtig. Het is gewoon een hoogwaardige film!

[ Voor 8% gewijzigd door monnick op 17-03-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Viper® schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:52:
spoiler:
wel ben ik doodgegaan in het moeras waar je op een gegeven moment door een grote plas water heen moet en daar ineens krokodillen opduiken, als die je grijpen is het gelijk game over
Ik had daar precies hetzelfde probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:08:
Gisteren de game op normal uitgespeeld, elk level in online co-op gedaan zonder gebruik te maken van een HS. :P Ik heb er hier wel eentje liggen, als er mensen zijn die het leuk zouden vinden om de game op veteran te spelen (normal mag natuurlijk ook wel, geld en treasures vinden is ook niet verkeerd :D) voeg me dan toe op PSN (als je wil) : Serenity_7

Topgame! _O_
Je mag mij gerust toevoegen (psn in sig.), ik moet enkel nog de laatste level op normal doen en dan start ik ook opnieuw op veteran en erna misschien op professional ook. Ik heb reeds 2 levels gedaan op veteran en het leek me niet veel moeilijker dan op normal. Die
spoiler:
grote troll
in 3-2 was wel een harder nootje om te kraken op veteran :)

Ik speel wel meestal later op dag / avond.

Gisteren trouwens de Jail Breaker (4e shotgun) gevonden, pompen die handel ;)

Het lijkt me wel dat het hele verhaal op zich toch een stuk korter is dan die van RE4. De eerste keer dat ik die doorliep had ik toch het gevoel dat ik er veel langer mee bezig was dan in 5. Het kan ook liggen aan de co-op, die je meer mogelijheden bied om het alsnog te redden.

Dus ja, nog 1 hoofdstukje en dan gedaan. Bossfight spoiler:
spoiler:
Wat een vet gevecht met Wesker en Jill btw, aangezien Wesker (nog) niet dood is zal er nog wel een vervolg komen zeker? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, anders gebruik jij ff spoiler tags.....Dankje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vanholm, als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, hoe kun je dan beweren of Wesker nu wel of niet dood is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:22:
[...]

Je mag mij gerust toevoegen (psn in sig.), ik moet enkel nog de laatste level op normal doen en dan start ik ook opnieuw op veteran en erna misschien op professional ook. Ik heb reeds 2 levels gedaan op veteran en het leek me niet veel moeilijker dan op normal. Die
spoiler:
grote troll
in 3-2 was wel een harder nootje om te kraken op veteran :)

Ik speel wel meestal later op dag / avond.
Ah oké ik zal je straks wel even toevoegen. Ik speel ook alleen maar 's avonds/in de namiddag ;)
Chapter 4-1 en 4-2 heb ik zonder dat ik het ook maar doorhad gespeeld op veteran met iemand. Hij hoste, ik joinde de game en ik had geen moment het idee dat ik met een veteran chapter bezig was (:D, hij moest de game nog op normal uitspelen) maar inderdaad toen we 3-2 op veteran gingen doen hadden we wel superveel moeite om dat level levend door te komen. Uiteindelijk is het nog steeds niet gelukt :(
Exorcist schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:25:
Vanholm, als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, hoe kun je dan beweren of Wesker nu wel of niet dood is?
Dat baseert hij volgens mij puur op het feit dat
spoiler:
Wesker levend wegkomt na het 2vs2 gevecht met Jill
;) Maar goed, hij moet het laatste hoofdstuk nog doen (ik neem aan dat hij 6-1 t/m 6-3 bedoelt) dus misschien is het wel een ietwat voorbarige uitspraak van hem :+

Vanholm, ik zie je misschien later vandaag op PSN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:25:
Door mijn allesopmerkend arendsoog 8)

Zo ingewikkeld is dat toch niet?
spoiler:
Je vecht tegen Wesker en Jill, na een tijd gaat Wesker weg en je helpt Jill te verlossen van haar infectie. Dan neem je toch vanzelf wel aan dat Wesker niet plots is doodgegaan aan een hartstilstand / of van een trap te vallen, maar dat je hem op het einde van het spel mag / moet doden. Nu ik de comment van Captain zie, neem ik aan dat je hem wel kan doden in het 1ste gevecht?? Met een RPG zeker ?
CaptainCharisma schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:50:
[...]

Ah oké ik zal je straks wel even toevoegen. Ik speel ook alleen maar 's avonds/in de namiddag ;)
Chapter 4-1 en 4-2 heb ik zonder dat ik het ook maar doorhad gespeeld op veteran met iemand. Hij hoste, ik joinde de game en ik had geen moment het idee dat ik met een veteran chapter bezig was (:D, hij moest de game nog op normal uitspelen) maar inderdaad toen we 3-2 op veteran gingen doen hadden we wel superveel moeite om dat level levend door te komen. Uiteindelijk is het nog steeds niet gelukt :(

[...]

Dat baseert hij volgens mij puur op het feit dat
spoiler:
Wesker levend wegkomt na het 2vs2 gevecht met Jill
;) Maar goed, hij moet het laatste hoofdstuk nog doen (ik neem aan dat hij 6-1 t/m 6-3 bedoelt)

Vanholm, ik zie je misschien later vandaag op PSN ;)
Hehe, ik ben ook eens gemist qua moeilijkheidsgraad (stond ook op veteran). Ik vermoedde dit in het spel al, want mijn partner had zo'n zwart-wit gevangenisplunje en een minigun :9~

Ook Sheva al eens gezien in een nieuwe outfit. Bruin topje, rok, botten en een carré coup ipv staart. Sexy (8>

Rond 23u ben ik er btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:10:
[...]

Door mijn allesopmerkend arendsoog 8)

Zo ingewikkeld is dat toch niet?
spoiler:
Je vecht tegen Wesker en Jill, na een tijd gaat Wesker weg en je helpt Jill te verlossen van haar infectie. Dan neem je toch vanzelf wel aan dat Wesker niet plots is doodgegaan aan een hartstilstand / of van een trap te vallen, maar dat je hem op het einde van het spel mag / moet doden. Nu ik de comment van Captain zie, neem ik aan dat je hem wel kan doden in het 1ste gevecht?? Met een RPG zeker ?
Ah, nu snap ik het. Exorcist en ik maakten volgens mij dezelfde interpretatiefout :P Ik dacht dat je met 'vervolg' een vervolg op de game bedoelde.. dus een RE6. :+ Maar jij bedoelt natuurlijk een vervolg op
spoiler:
de face-off met Wesker. En nee, hij is niet te doden in het eerste gevecht. :)
Ik begreep je gewoon verkeerd! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07
Iemand zin om rond 7 uur vanavond samen vanaf act 2 op normal te spelen? Ik heb een headset :)
Mijn PSN staat in me sig!

PSN : Marnixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Marnixio schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:30:
Iemand zin om rond 7 uur vanavond samen vanaf act 2 op normal te spelen? Ik heb een headset :)
Mijn PSN staat in me sig!
Je hebt geen sig, lieve schat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ah Vanholm, nu is het begrijpelijker dankzij Kapitein Charisma :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07
CaptainCharisma schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:31:
[...]

Je hebt geen sig, lieve schat. :+
Ja, ik ben nieuw op T.net >:)
Dacht dat ik het goed had ingevuld, maar ik had het ingevuld in mijn bio :o
Kan zo 1,2,3 niet vinden waar ik wel mijn signature kan invullen!
Ik zeg het wel ff hier dan, Marnixio :+

Edit: Gevonden!! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marnixio op 17-03-2009 18:37 ]

PSN : Marnixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:18:
[...]

Ah, nu snap ik het. Exorcist en ik maakten volgens mij dezelfde interpretatiefout :P Ik dacht dat je met 'vervolg' een vervolg op de game bedoelde.. dus een RE6. :+ Maar jij bedoelt natuurlijk een vervolg op
spoiler:
de face-off met Wesker. En nee, hij is niet te doden in het eerste gevecht. :)
Ik begreep je gewoon verkeerd! :$
Ja inderdaad, ik heb het spel nog niet uit dus met 'vervolg' bedoelde ik inderdaad de rest van het spel.
Aangezien jullie het met 2 anders interpreteerden zal ik me wel verkeerd hebben uitgedrukt :P
Exorcist schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:32:
Ah Vanholm, nu is het begrijpelijker dankzij Kapitein Charisma :+
Excuseer :P

Kapitein als we co-open vanavond bezorg ik je het eerste ei dat ik tegenkom, als waardering.

En ik zou nooit durven te stellen dat
spoiler:
Wesker dood is, ookal zou ik hem een rpg-raket vanop 10 meter door zijn buik te jagen, want 'dood' is hij namelijk al eens geweest. Dus het heeft eigenlijk ook geenenkel nut dat je munitie op hem afvuurt, behalve om hem even staande te houden? Of moet je sowieso een x-tal % van hem af krijgen voor de cut-scene komt waar hij verdwijnt?

Trouwens al eens de leaderbord top 100's bekeken per level (PS3)? Allemaal Japanners lol, slechts hier en daar een verdwaalde Amerikaan, Brit of Canadees. Hoe zit dit bij de 360?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:36:
Trouwens al eens de leaderbord top 100's bekeken per level (PS3)? Allemaal Japanners lol, slechts hier en daar een verdwaalde Amerikaan, Brit of Canadees. Hoe zit dit bij de 360?
Het spel was ook al een week eerder uit in Japan, dus die hadden een week voorsprong :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Van Japanners is toch al bekend dat ze hartstochtelijk veel gamen? :+

Ik ben nu zelf met een speedrun op amateur bezig met geupgrade guns om alle BSAA (waar staat dat voor? [B]ull[S]hit[A]nti[A]liasing?) logo's te pakken te krijgen. Kan je leuke dingetjes unlocken :D.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Bioterrorism Security Assessment Alliance.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

R420R schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:19:
Van Japanners is toch al bekend dat ze hartstochtelijk veel gamen? :+

Ik ben nu zelf met een speedrun op amateur bezig met geupgrade guns om alle BSAA (waar staat dat voor? [B]ull[S]hit[A]nti[A]liasing?) logo's te pakken te krijgen. Kan je leuke dingetjes unlocken :D.
Heb ze allemaal al, heb wel een guide ervoor gebruikt, sommige emblemen vind je echt nooit zonder die guide (zijn er zelfs 2 waar ik grote moeite mee het MET guide :+ ), tenzij je ieder level van boven tot onder doorzoekt, maar dan is het allesbehalve een speedrun :P

Heb hem maandag uitgespeeld, gisteren nog eens opgestart om nog wat achievements te halen, en voordat ik het wist was ik 4 uur verder. Heerlijk spel, verveelt me nog steeds niet. Nu bezig met veteran.

[ Voor 21% gewijzigd door ijskonijn op 18-03-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Heb er eentje in chapter twee met een guide op moeten zoeken, die te moeilijk te vinden.
spoiler:
Bleek bij die haven onder een dakrandje te zitten. Was nog moeilijk te raken ook.

Sinds RE5 begin ik echt te twijfelen aan de kwaliteit van mijn HDMI kabel. Ik heb een 1920x1200 scherm dat alleen 1080P via HDMI accepteert en niet via component. Als ik dan de 360 autodetect laat doen via HDMI doet hij dat netjes en mijn scherm geeft 1080P aan (?). Maar ik vind 720P via component er rustiger uitzien. Denk dat ik nisschien een duurder HDMI kabeltje had moeten kopen. Niet die ene van 2,95 bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Of je nu een HDMI kabel koopt van 2,95 of 60 Euro, digitaal is digitaal. Ergo, maakt dus geen z*k uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren met Captain Charisma de laatste 3 levels van het spel gedaan (normal). Episch! _/-\o_

Daarna ook maar begonnen op veteran (1-1 en 1-2). Het was met iemand die net begon dus hij had enkel een pistool. Vraagje over 1-1 trouwens, op een bepaald moment
spoiler:
ga je een steegje in en komen er hordes Infected op je af. Ik had tamelijk wat wapens en munitie en kon er een stuk of 20-25 doden maar ze bleven maar komen dus toen toch maar teruggetrokken naar het gebouw. Iemand die deze horde heeft kunnen afstoppen of blijven ze sowieso komen, no matter hoeveel je er neerknalt? Ik zou dit wel even willen checken met 2 spelers met veel munitie en upgegrade wapens. Ook dacht ik dat ze geen geld / munitie droppen dus misschien is het niet de moeite.

Alleszinds nog veel te doen, op veteran (en pro?) uitspelen, speedruns, nog wat trophies halen, nog een paar BSAA emblems vinden m.b.v. een guide, en de mercenaries mode :)

* Major spoiler over het einde
spoiler:
Iemand die gelooft dat Wesker dood is door twee RPG raketten? Ik niet. Als lava 0,0 effect geeft, kunnen 2 raketten hem doden? He'll be back :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

R420R schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:10:
Heb er eentje in chapter twee met een guide op moeten zoeken, die te moeilijk te vinden.
spoiler:
Bleek bij die haven onder een dakrandje te zitten. Was nog moeilijk te raken ook.

Sinds RE5 begin ik echt te twijfelen aan de kwaliteit van mijn HDMI kabel. Ik heb een 1920x1200 scherm dat alleen 1080P via HDMI accepteert en niet via component. Als ik dan de 360 autodetect laat doen via HDMI doet hij dat netjes en mijn scherm geeft 1080P aan (?). Maar ik vind 720P via component er rustiger uitzien. Denk dat ik nisschien een duurder HDMI kabeltje had moeten kopen. Niet die ene van 2,95 bij bol.com.
Het is wel al eerder gezegd dat je bij 720P minder last zou hebben van Tearing tijdens het spelen...misschien is dat van invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:24:
Gisteren met Captain Charisma de laatste 3 levels van het spel gedaan (normal). Episch! _/-\o_

* Major spoiler over het einde
spoiler:
Iemand die gelooft dat Wesker dood is door twee RPG raketten? Ik niet. Als lava 0,0 effect geeft, kunnen 2 raketten hem doden? He'll be back :P
Ja, het was erg tof inderdaad. ;) Wel grappig dat we steeds de quicktime-events een aantal keer over moesten doen, ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die dat de eerste keer gelijk goed doen :P

spoiler:
En ik denk ook niet dat Wesker helemaal dood is, hehe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:48:
[...]

Ja, het was erg tof inderdaad. ;) Wel grappig dat we steeds de quicktime-events een aantal keer over moesten doen, ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die dat de eerste keer gelijk goed doen :P

spoiler:
En ik denk ook niet dat Wesker helemaal dood is, hehe. ;)
Haha ja, dat was wel dikke lol die QTE's. Ik denk niet dat iemand dit de eerste keer goed doet, misschien wel deze in het begin van het spel, maar die op het eind zijn toch niet zo simpel. Je moet toch tamelijk snel drukken, als je op het einde duwt (wanneer het nog in beeld staat) haal je het al niet meer.

spoiler:
Ook leuk dat er op het einde verschillende mogelijkheden zijn van QTE's en filmpjes, afhankelijk van wat je in het begin van het gevecht doet

Btw, iemand al de minigun in zijn handen? Vind je deze ergens in de game of komt hij vrij bij de 'verkoper' na een tijd op veteran te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb gisteren het spel uitgespeeld: 1 woord: fantastisch!! :)

Erg vet verhaal, en ook een goede einde. Komt er nog een laatste filmpje/verhaaltje ofzo nadat de credits zijn langsgerold? Die heb ik namelijk geskipt, omdat het al laat was toen ik het spel uitspeelde :p

Ben meteen weer op Veteran overnieuw begonnen, maar zou eigenlijk graag samen met iemand anders (GoTter) spelen. Iemand interesse om een aantal avonden co-op te spelen (eventueel met headset). Ik speel op de xbox 360 en mijn nickname = monnick :)

Het is toch zo dat wanneer je een wapen volledig upgrade je dan met experience points unlimited ammo kan kopen? Momenteel ben ik bezig om de M3 volledig up te graden, dat is de beste shotgun volgens mij. Mijn AK is ook al bijna helemaal geupgraden en dat magnum/revolver ook :) Maar hoeveel EXP points kost zo'n unlimited ammo upgrade, want dat maakt het uitspelen op veteran een stukje makkelijker?

Hier een vraagje over de achievement: Work together to save someone special

spoiler:
Hoe haal je die? Wat ik bij Jill deed, was schieten op dat ding wat op haar zit en het er vervolgens aftrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
monnick schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:20:
Het is toch zo dat wanneer je een wapen volledig upgrade je dan met experience points unlimited ammo kan kopen? Momenteel ben ik bezig om de M3 volledig up te graden, dat is de beste shotgun volgens mij. Mijn AK is ook al bijna helemaal geupgraden en dat magnum/revolver ook :) Maar hoeveel EXP points kost zo'n unlimited ammo upgrade, want dat maakt het uitspelen op veteran een stukje makkelijker?

Dit verschilt per wapen. Om mijn S75 rifle gun infinite ammo te geven moet ik 15k experience points betalen terwijl dit voor mijn M92F(oid) handgun 6k of 8k was (weet ik niet meer precies).

spoiler:
Hoe haal je die? Wat ik bij Jill deed, was schieten op dat ding wat op haar zit en het er vervolgens aftrekken?

Vreemd. Ik deed namelijk precies hetzelfde en ik kreeg de trophy vrijwel meteen toen dat stukje over was en de cutscene begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Heb je kort geleden al toegevoegd monnick :) Ik zal alleen mijn laatste 48 uur gold trial kaartje eraan moeten laten gaan om te cooppen dus dat moeten we even goed plannen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
R420R schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:48:
Heb je kort geleden al toegevoegd monnick :) Ik zal alleen mijn laatste 48 uur gold trial kaartje eraan moeten laten gaan om te cooppen dus dat moeten we even goed plannen :P.
Owja, leuk, ben jij dat :) Ik zag al dat je met had toegevoegd maar wist eigenlijk niet wie je was. En zag je wel de hele tijd RE5 spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren het spel uitgespeeld: 1 woord: fantastisch!! :)

Erg vet verhaal, en ook een goede einde. Komt er nog een laatste filmpje/verhaaltje ofzo nadat de credits zijn langsgerold? Die heb ik namelijk geskipt, omdat het al laat was toen ik het spel uitspeelde :p

Ben meteen weer op Veteran overnieuw begonnen, maar zou eigenlijk graag samen met iemand anders (GoTter) spelen. Iemand interesse om een aantal avonden co-op te spelen (eventueel met headset). Ik speel op de xbox 360 en mijn nickname = monnick :)

spoiler:
Of er nog een filmpje is weet ik niet, ik heb hem ook geskipt zodat ik mijn co-op partner kon laten gaan slapen :P

Die achievement (of trophy) heb ik net zoals jou ook niet gekregen
spoiler:
hoewel ik ook succesvol dat ding van Jill heb eraf getrokken, maar dan zonder te schieten(ik toch, denk wel dat die Brit waar ik mee speelde een paar shoten lostte

En die trophy 'Build up a certain amount of trust with your partner' hoe haal je deze? x-aantal keer je partner helen ofzo?

Infinite ammo... je moet er voor zijn zeker? Imho doet het wat af van de spelervaring, stressen wanneer je ziet dat je kogels bijna op zijn, op zoek gaan naar munitie.... Veteran lijkt me niet zo moeilijk (behalve de bazen dan), maar op professional zal ik ook wel genoodzaakt zijn om het zo te doen (kleine voorspelling :) ). Daarbij heb je nu ook upgegrade wapens en overschotten van munitie door het spel eerst op normal uit te spelen, dus dat zal wel wat compenseren qua moeilijkheidsgraad.

Wie ik wel verwachtte te zien in het spel (was ook een gerucht) was Ada Wong, misschien zit ze wel bij Mercenaries, vanavond even checken.

Hopelijk de volgende RE met Chris en
spoiler:
Jill
ofwel Leon en Ada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een complete savegame van Resident Evil 5 voor de PS3.
Zou iemand die kunnen/willen uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:19:
Ik ben opzoek naar een complete savegame van Resident Evil 5 voor de PS3.
Zou iemand die kunnen/willen uploaden?
Meen je dat serieus?

Heb even mijn fotocameraatje gepakt om het verschil te bekijken tussen component/HDMI en 720P/1080P. Dit is het resultaat:
http://img25.imageshack.us/my.php?image=vergel.jpg

Je kan duidelijk zien dat er 0% verschil zit tussen 1080P en 720P maar wel wat scherpte verschil tussen HDMI en component. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:11:
[...]

Of er nog een filmpje is weet ik niet, ik heb hem ook geskipt zodat ik mijn co-op partner kon laten gaan slapen :P
Haha dankje, wat sociaal van je. xD Ik liet nog expres alle filmpjes lopen omdat het de eerste keer dat je het spel uitspeelt wel bijdraagt aan het epische gevoel om ze allemaal af te kijken (en stiekem omdat ik ze ook wel superstrak vind, echt fantastische cinematics in deze game! En wat is Wesker badass! "Your feeble attempts only delay the inevitable." :D). Maar na de credits keert het spel terug naar het hoofdmenu, je hebt dus geen filmpjes meer gemist. ;) En als je een cutscene terug wil kijken dan kan dit ook vanuit het hoofdmenu, in de library geloof ik.
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:11:
Wie ik wel verwachtte te zien in het spel (was ook een gerucht) was Ada Wong, misschien zit ze wel bij Mercenaries, vanavond even checken.

Hopelijk de volgende RE met Chris en
spoiler:
Jill
ofwel Leon en Ada :)
Wow, waar laat je Sheva Alomar nu? ;) Van mij mag die wel vaker voorkomen in toekomstige RE-games, ik vind haar een heel tof character! _/-\o_ Sterker nog, ik heb alle chapters als Sheva gespeeld(iemand anders hoste dus altijd) en ben het nu zo erg gewend om over de linkerschouder heen te kijken dat ik me eraan stoor wanneer ik Chris kies. :+ Gelukkig kun je, wanneer je de game hebt uitgespeeld, zelf kiezen of je Sheva of Chris wil besturen als je een nieuwe chapter host. :)

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 18-03-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Er is geen eindfilmpje na de credits, viel ook niet erg veel meer te showen gezien het einde. ;) Ik moet wel zeggen dat het eindgevecht relatief underwhelming was in vergelijking met zijn voorgangers, het kostte alleen ontzetten veel ammo.

Veteran valt me ondanks de beschikking tot zwaarder geschut toch best tegen, ben al een keer gewurgd door een zombie zonder de optie dat je jezelf los kan rukken. Maar het toppunt tot nu toe is toch het volgende...
spoiler:
Bij de kettingzaagman letterlijk en figuurlijk doodgeschrokken toen ie opeens na zijn dood weer opstond en mijn coop partner doorzaagde terwijl ik rustig geld aan het oppikken was :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
@ ^^0NmE, dat wat je in de spoiler hebt staan had ik ook! Ik schrok me inderdaad ook kapot, en erg beidehand dat ik hem opnieuw moest verslaan :p

Klopt het trouwens dat als je Sheva bent je HUD links staat en Sheva ook rechts in beeld is, ipv links? Dat had ik namelijk net toen ik even Co-op iemand joinde, vond het eerlijk gezegd heel irritant? Is het te veranderen en waarom is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
monnick schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:05:
Klopt het trouwens dat als je Sheva bent je HUD links staat en Sheva ook rechts in beeld is, ipv links? Dat had ik namelijk net toen ik even Co-op iemand joinde, vond het eerlijk gezegd heel irritant? Is het te veranderen en waarom is dit zo?
Daarom vind ik het ook irritant om als Chris te spelen nu, maar het went echt wel na een tijdje ;) En ik had ergens gelezen dat Capcom dit heeft gedaan om het beeld overzichtelijker te maken als je in offline co-op splitscreen mode speelt. Met Chris zie je dan de rechterkant van de omgeving en met Sheva de linkerkant.

Na een tijdje met Sheva gespeeld te hebben weet je ook niet beter hoor, het is echter helaas niet te veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
[moraalridder] racistisch spel zeg.. dit is gewoon kei hard negers bashen. [/moraalridder]
en het is nog leuk ook ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R420R schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:32:
[...]

Meen je dat serieus?

Heb even mijn fotocameraatje gepakt om het verschil te bekijken tussen component/HDMI en 720P/1080P. Dit is het resultaat:
http://img25.imageshack.us/my.php?image=vergel.jpg

Je kan duidelijk zien dat er 0% verschil zit tussen 1080P en 720P maar wel wat scherpte verschil tussen HDMI en component. Vaag.
Ja, dat zou ik geweldig vinden.
Had ondertussen al op gamefaq gekeken, maar helaas zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:14:
[...]

Ja, dat zou ik geweldig vinden.
Mag ik vragen waarom? Waarom zou je een savegame willen hebben die alle chapters al voor je heeft uitgespeeld, ben je niet van plan om ze te spelen ofzo? :P
Of had je misschien een weddenschap met iemand dat je het spel voor morgenavond uitgespeeld moest hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:35:
[...]

Haha dankje, wat sociaal van je. xD Ik liet nog expres alle filmpjes lopen omdat het de eerste keer dat je het spel uitspeelt wel bijdraagt aan het epische gevoel om ze allemaal af te kijken (en stiekem omdat ik ze ook wel superstrak vind, echt fantastische cinematics in deze game! En wat is Wesker badass! "Your feeble attempts only delay the inevitable." :D). Maar na de credits keert het spel terug naar het hoofdmenu, je hebt dus geen filmpjes meer gemist. ;) En als je een cutscene terug wil kijken dan kan dit ook vanuit het hoofdmenu, in de library geloof ik.
Graag gedaan hoor, ja soms ben ik dus wel eens sociaal :P Ja bedankt om de filmpjes te laten zien, ze waren inderdaad de moeite zeg. En Wesker tjah, het is een stouterik. Deed me enerzijds denken aan the Matrix (kledij en moves, en het woord 'inevitable' lieer ik nog altijd aan Agent Smith), anderzijds vond ik dat de stem van Wesker goed leek op die van Ilidan Stormrage (van één of ander Blizzard spel met elfjes), maar dan enkel in de cutscene met
spoiler:
good ol' Ozwell Spencer, de bron van alle ellende!
. Daar klonk zijn stem iets meer *evil* dan wanneer hij normaal spreekt.
CaptainCharisma schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:35:
[...]
Wow, waar laat je Sheva Alomar nu? ;) Van mij mag die wel vaker voorkomen in toekomstige RE-games, ik vind haar een heel tof character! _/-\o_ Sterker nog, ik heb alle chapters als Sheva gespeeld(iemand anders hoste dus altijd) en ben het nu zo erg gewend om over de linkerschouder heen te kijken dat ik me eraan stoor wanneer ik Chris kies. :+ Gelukkig kun je, wanneer je de game hebt uitgespeeld, zelf kiezen of je Sheva of Chris wil besturen als je een nieuwe chapter host. :)
Ehm ja nu zitten we ook met Sheva. Laat zij maar
spoiler:
een gelijkaardige rol nemen als die van Jill
dan kunnen wij edele ridders haar redden. :Y)

Neem dan maar gerust Sheva als je met me speelt, ik heb nooit echt graag als vrouw gegamed, en dat is zo in de meeste spellen die ik speel. (behalve als het Jill is :7 ) Dat ik dan helaas de eigenschap om te fluiten niet heb met Chris, neem ik er dan met wat moeite maar bij hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Wat krijgt je als je alle 30 BSAA emblems neerschiet?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Kijk ff in de special features en je weet genoeg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ken schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:43:
Wat krijgt je als je alle 30 BSAA emblems neerschiet?
Dan kun je wat meuk unlocken bij bonus features. Bij elk item staat precies wat je er voor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net uitgespeeld op normal, nu een re-run op Veteran..heerlijk met unlimited M3 Shotgun en mn maat met unlimited Magnum. Nu voor alle emblems en overige Achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik zit nu in chapter 2, net na die vent met die kettingzaag (dat level dat ook in de demo zat), en ik vind het echt een fantastisch spel, ik vind het zelfs niet erg om dood te gaan want dan kan ik langer spelen :P
De variatie in omgevingen vind ik erg goed gedaan, de sfeer is ook erg goed.
Enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de game slechts Dolby Digital geluid heeft :P

Morgenmiddag rond 3-4 uur ga ik weer verder, iemand zin om mee te spelen (op normal)?
Ik heb een headset, PSN staat in mijn sig.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:25:
[...]

Mag ik vragen waarom? Waarom zou je een savegame willen hebben die alle chapters al voor je heeft uitgespeeld, ben je niet van plan om ze te spelen ofzo? :P
Of had je misschien een weddenschap met iemand dat je het spel voor morgenavond uitgespeeld moest hebben? :+
Dat mag je zeker!
Ik heb wel trek in onbeperkte munitie.

Op dit moment, ben het spel net begonnen (chapter 1-1) heeft zowel Sheva als ik 300 kogels, wat samen een totaal van 600 maakt.
Niet verkeerd natuurlijk, maar wanneer het onbeperkt is dan kun je andere dingen meenemen in je 'koffer'.

Dus wanneer iemand een complete PS3 savegame wil uploaden dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

spoiler:
Ik heb die wel gehaald, er staat work together ;) Je haalt deze als volgt:
spoiler:
Zoals je misschien gemerkt hebt zijn er 2 manieren om het ding van Jill af te rukken:
Manier 1: Sheva (of Chris) houdt Jill vast en de ander rukt het ding eraf.
Manier 2: Chris (of Sheva) gaan bovenop Jill zitten als ze op de grond ligt en rukt het ding eraf.
je MOET het op manier 1 doen, mijn eerste walktrough heb ik het ook op manier 2 gedaan --> geen achievement. Tweede keer op manier 1 gedaan --> Achievement. Op manier 2 is het namelijk geen samenwerken. Beetje flauw maargoed. Het lijkt trouwens wel alsof het trager gaat op manier 1, maar geduld hebben, na een aantal keren komt het ding er echt af! Erop schieten kan het proces wel versnellen maar ik was iets te trigger-happy waardoor ik Jill doodschoot 8)7 En dan is het einde oefening

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 19-03-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat is toch zonde?!

Gebrek aan munitie is wat RE spannend maakt. Dat, en de clunky controls :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:24:
Vraagje over 1-1 trouwens, op een bepaald moment
spoiler:
ga je een steegje in en komen er hordes Infected op je af. Ik had tamelijk wat wapens en munitie en kon er een stuk of 20-25 doden maar ze bleven maar komen dus toen toch maar teruggetrokken naar het gebouw. Iemand die deze horde heeft kunnen afstoppen of blijven ze sowieso komen, no matter hoeveel je er neerknalt? Ik zou dit wel even willen checken met 2 spelers met veel munitie en upgegrade wapens. Ook dacht ik dat ze geen geld / munitie droppen dus misschien is het niet de moeite.
Ja ik heb dat gedaan, de 2e walktrough met een Shotgun met infinite ammo.
spoiler:
Ze blijven niet komen, op een gegeven moment heb je ze allemaal gehad, maar het zijn er wel best veel, infinite ammo is geen overbodige luxe :P Een van die Manjini (da's de officiele term ;)) laat een Topaz (Marquise) achter, bij mij was het een van de laatsten die ik neerschoot. Dit is de enige plaats waar deze treasure te vinden is

Mij wil die ene achievement niet lukken waarvoor je een pijl met je mes moet afketsen :(

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 19-03-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ijskonijn schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:40:
[...]

Mij wil die ene achievement niet lukken waarvoor je een pijl met je mes moet afketsen :(
Dit kun je vrij makkelijk doen in het level met de achtervolging op de boot. Dat level start met 2 vijandelijke boten met in totaal 4 archers. :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2009 10:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:22:
[...]

Dit kun je vrij makkelijk doen in het level met de achtervolging op de boot. Dat level start met 2 vijandelijke boten met in totaal 4 archers. :)
Klopt inderdaad daar had ik het nog niet geprobeerd, straks eens testen.
Ik probeerde het in die mijn, level 2-2 is dat geloof ik, daar staan er ook een paar heel hoog, dan kun je makkelijk timen, maar die sukkels kunnen niet richten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Willybubba schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:32:
Dat is toch zonde?!

Gebrek aan munitie is wat RE spannend maakt. Dat, en de clunky controls :P
Heb het spel op normal uitgespeeld zonder unlimited ammo, aangezien ik die mogelijkheid nog niet had, maar zal dat voor veteran en professional zeker wel gebruiken. Op sommige momenten is het meer een actie game dan een horror game, en heb je de ammo mijns inziens zeker wel nodig. Of je moet ze ontwijken, maar ik wil ze het liefst killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ben gisteren weer overnieuw begonnen met deze game. Dit keer even op Amateur om snel door de campaign heen te beuken voor de BSAA emblems en geld voor upgrades.

Heb inmiddels al 20 BSAA emblems bij elkaar, en al heel wat upgrades gekocht. Mijn M3 shotgun is unlimited ammo, daarmee wordt het ineens best makkelijk. :p Mijn magnum is ook helemaal geupgrade, moet alleen nog even meer punten hebben om unlimited ammo te kopen. Hoe krijg je snel veel van die experience points?

Hier nog een tip voor mensen die veel geld willen verdienen op een eerlijke manier: ga het level spelen waar je in dat grote moeras gebied met de boot 4 van die Slates moet gaan halen om een deur te openen. Als je de tijd neemt voor dat chapter (3-1 ??) kan je er enorm veel treasures/geld/wapens vinden. Beetje in de lucht kijken voor van die glinster dingen en goed alle eilandjes verkennen. Ook ligt er een rocketlauncher op die half gezonken boot in het noord-westen van je kaart :) Ik heb wel $30.000 verdient met 1 rondje door dit chapter!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:06:
Ben gisteren weer overnieuw begonnen met deze game. Dit keer even op Amateur om snel door de campaign heen te beuken voor de BSAA emblems en geld voor upgrades.

Heb inmiddels al 20 BSAA emblems bij elkaar, en al heel wat upgrades gekocht. Mijn M3 shotgun is unlimited ammo, daarmee wordt het ineens best makkelijk. :p Mijn magnum is ook helemaal geupgrade, moet alleen nog even meer punten hebben om unlimited ammo te kopen. Hoe krijg je snel veel van die experience points?

Hier nog een tip voor mensen die veel geld willen verdienen op een eerlijke manier: ga het level spelen waar je in dat grote moeras gebied met de boot 4 van die Slates moet gaan halen om een deur te openen. Als je de tijd neemt voor dat chapter (3-1 ??) kan je er enorm veel treasures/geld/wapens vinden. Beetje in de lucht kijken voor van die glinster dingen en goed alle eilandjes verkennen. Ook ligt er een rocketlauncher op die half gezonken boot in het noord-westen van je kaart :) Ik heb wel $30.000 verdient met 1 rondje door dit chapter!! :D
Ik heb mijn geld verzameld via de coop 'glitch', echter had ik dit zelf ontdekt >:) Mijn eerste ontdekte glitch in alle spellen die ik ooit heb gespeeld :P. Echter ik wilde ff kijken of dit al bekend was, helaas was dit al bekend, alleen in een nog effectievere manier :P.

De exp points krijg je door levels uit te spelen en mercenarie levels te spelen. Misschien kunnen we dat vanavond ofzo even doen? Je hebt me gister al een invite gestuurd, maar ik zat met een vriend van me te chatten dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:41:
De exp points krijg je door levels uit te spelen en mercenarie levels te spelen. Misschien kunnen we dat vanavond ofzo even doen? Je hebt me gister al een invite gestuurd, maar ik zat met een vriend van me te chatten dus vandaar.
Goed idee. Merchanaries lijkt me alleen niet zo leuk (of is dat het wel?), maar co-op de campaign spelen lijkt me leuk. Het liefste dan op veteran, zodat ik die achievement ook krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snellere vraag krijgen wij in Europa bij de limited edition ook die pop en de Tricell tas? Dacht dat wij alleen een dvd met making of bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

blu-fox schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:52:

Enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de game slechts Dolby Digital geluid heeft :P
Ik noem dat juist een voordeel, waarom zou het een nadeel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:24:
Even een snellere vraag krijgen wij in Europa bij de limited edition ook die pop en de Tricell tas? Dacht dat wij alleen een dvd met making of bij krijgt.
Dat heb je inderdaad goed gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:49:
[...]

Goed idee. Merchanaries lijkt me alleen niet zo leuk (of is dat het wel?), maar co-op de campaign spelen lijkt me leuk. Het liefste dan op veteran, zodat ik die achievement ook krijg. :)
Mercenaries is op zich wel geinig. Het is binnen bepaalde periode zoveel mogelijk killen. :P Hiervoor krijg je ook punten waardoor je unlimed ammo kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren iets raars meegemaakt, niet dat het een probleem was ofzo maar goed. Ik was gisteren met Captain Charisma een potje aan het gamen, na een tijdje ging hij dan weg, maar wat gebeurt er? Sheva (waar hij mee speelde) behield nog steeds dezelfde wapens als de heer CC, upgrades qua capacity incluis, ook de helende plantjes zaten nog in de inventory. Handig voor mij dat ik niks hoef te delen met cpu-Sheva (yay!) en ze was goed bewapend. De game na 5 minuten dan gequit, tot dan toe behield ze de items!

@ blu-fox: je mag mij gerust toevoegen, ik speel vooral later op de avond eigenlijk :P tenzij ik een dag vrij heb, dan overdag ook wel eens.

Overigens, ik ben nu bezig met Chapter 2-3 op veteran maar man man is me dat miserie zeg.

spoiler:
Het stuk achtervolging op de hummer is geen probleem, die grote loebas dan weer wel! Gisteren met een Amerikaan zeker 20-25 keer geprobeerd lol. De eerste keren gingen we dood net voor of na het moment dat er 4 van die dingen uit hem komen, toen we na 15 keer de 2e keer die rugtumor raakten dachten we dat we er waren, maar nee hoor er volgde nog zo'n ronde. Het dodgen zelf is meestal geen probleem. We werden wel regelmatig geraakt door die grote steen. Je kan hem 1 keer die steen doen laten vallen m.b.v. die ton brandstof, maar wat bij die andere 2 à 3 keer? Wij waren als gekken aan het schieten op die rots zodat hij zou uiteenvallen maar dit is geenenkele keer gelukt, hij begint telkens te kraken net voor hij de auto raakt, waardoor we toch weer aardig wat health verliezen. De adds links (molotov) schiet ik altijd onmiddelijk dood en deze rechts met hun kruisboog wacht ik meestal even mee (ik geef prio aan de baas, zeker als er wormen uit hem komen). Ook charged hij regelmatig en zet hij zijn voet op de auto, je kan dit wel voorkomen door hem te damagen, dus ik weet niet goed wat er nog te verbeteren valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik had gisteren ook grote problemen in chapter 2-3, met dezelfde boss waar jij het over hebt. Op normal had ik hem in 1 keer verslagen. Echter op veteran is hij toch behoorlijk pittig, die steen wil bij mij ook maar niet kapot inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:24:
Gisteren iets raars meegemaakt, niet dat het een probleem was ofzo maar goed. Ik was gisteren met Captain Charisma een potje aan het gamen, na een tijdje ging hij dan weg, maar wat gebeurt er? Sheva (waar hij mee speelde) behield nog steeds dezelfde wapens als de heer CC, upgrades qua capacity incluis, ook de helende plantjes zaten nog in de inventory. Handig voor mij dat ik niks hoef te delen met cpu-Sheva (yay!) en ze was goed bewapend. De game na 5 minuten dan gequit, tot dan toe behield ze de items!

Overigens, ik ben nu bezig met Chapter 2-3 op veteran maar man man is me dat miserie zeg.
Klopt, is best grappig. Daarom ben ik ook doorgegaan tot we in het volgende level zaten en heb ik maar niet op Select gedrukt ("End game") aan het eind van 2-1, anders moest je jouw inventory delen met cpu-Sheva :D En 2-3 is inderdaad een pain in the ass, ik had dat stukje ook tig keren geprobeerd met iemand op veteran maar het lijkt wel alsof het onmogelijk is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Aan de ene kant is het ook niet zo gek dat je cpu partner alle wapens behoud nadat iemand quit, want stel voor dat het tijdens een boss battle gebeurd, dan ben je toch wel aardig de lul als de hele inventory leeg is.

Ik heb 2-3 op veteran bij de boss ook een aantal keren opnieuw moeten doen met mijn co-op partner. Het was zeker een stuk pittiger dan op normal, ik kan al niet meer wachten op professional...
spoiler:
Het is toch een kwestie van goed aimen en zo snel mogelijk die parasieten uit zijn lichaam uitschakelen. Bij mij gooide hij maar 2x met een rots en 2-3x de boomstam. 1e opgelost met explosive, 2e liet hij uit zijn handen vallen nadat we hem flink hard hebben geraakt (weet niet meer precies of dat op zijn hoofd of op zo'n parasiet was)

Ik heb trouwens eindelijk genoeg geld gespaard voor de longbow van Sheva. Ben nu een beetje door amateur aan het razen voor die BSAA medals en tegelijk ook wat target practice met het nieuwe speeltje (geen crosshair of laser !) AI Sheva is ook aardig dodelijk met het antieke wapen, maar iets minder van grote afstand dan met een sniper. Ik heb zelf wel een keer een crossbow zombie in 1-2 van het dak geragt vanaf het eerste muurtje waar je kan schuilen. Sowieso een kick om het pijltje van zo ver met een boogje het doel te zien raken, maar ik kreeg er volgens mij ook een achievement voor (Ranger)

Overigens ben ik best wel te porren voor een rondje co-op (PSN ID: OO0nMe), ook voor chapter 2-3 mocht het niet lukken.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
monnick schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:25:
Ik had gisteren ook grote problemen in chapter 2-3, met dezelfde boss waar jij het over hebt. Op normal had ik hem in 1 keer verslagen. Echter op veteran is hij toch behoorlijk pittig, die steen wil bij mij ook maar niet kapot inderdaad.
Is het ondertussen wel gelukt dan? Ik denk dat je gewoon de perfectie moet benaderen om hem te verslaan.
Dus alles dodgen, de adds zo snel mogelijk doden, niet overheaten etc etc.... wat helaas nog niet is gelukt :P

spoiler:
Aangezien er 3 'rondjes' zijn moet je dus rekenen op 33% van je health per ronde. Soms lukt het wel om dat 1 rondje op 100% te houden maar dan ramt hij de auto ofzo en is het in 1 klap gedaan. Wel irritant dat je machinegeweer overheat, soms is het 'inevitable' dat hij overheat omdat je gewoon met 2 moet knallen voordat er 'You have died' in beeld verschijnt. Als je dan 5 seconden niet kan knallen molesteert hij die auto ;(
Ik ga ervanuit dat je sowieso twee stenen op je doos krijgt. Eentje kan je stoppen met dat vat te laten ontploffen, maar die andere 2? Die nemen samen toch ook alweer makkelijk 50% van je health weg!

@ CaptainC : Dus jij wist dit al! Maar euh, stel nu dat ik de items van Sheva allemaal liet overplaatsen naar mijn rugzakje, was je dan alles kwijt? Of zou ik dat terug kwijt geweest zijn eenmaal ik uit het spel stapte? Niet dat ik een holdup plan ofzo, gewoon informatief natuurlijk :+

En is 2-3 op veteran ondertussen al gelukt bij jou?

@ ^^Onme,
spoiler:
dus jij schiet op de parasieten wanneer hij die steen vastheeft en hij laat de steen dan vallen? Moet dan wel heel snel en accuraat gebeuren want tussen de cutscene dat hij de steen opraapt en hem dan weggooit zitten misschien 3-4 seconden?

Ik wil vanavond nog eens 2-3 proberen (na 23u) dus als iemand dan wilt proberen, geef maar een seintje.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:57:

@ CaptainC : Dus jij wist dit al! Maar euh, stel nu dat ik de items van Sheva allemaal liet overplaatsen naar mijn rugzakje, was je dan alles kwijt? Of zou ik dat terug kwijt geweest zijn eenmaal ik uit het spel stapte? Niet dat ik een holdup plan ofzo, gewoon informatief natuurlijk :+

En is 2-3 op veteran ondertussen al gelukt bij jou?
Volgens mij kan ik niet mijn eigen items kwijtraken als jij items request van cpu-Sheva die doorspeelt met mijn inventory... dat zou wel lullig zijn! :P Ik ga offline, Sheva wordt overgenomen door de AI, op dat moment zijn er volgens mij twee characters die exact dezelfde inventory hebben als ik op dat moment. Namelijk ikzelf(als ik nu inlog heb ik gewoon dezelfde inventory als dat ik had toen ik uitlogde.. toch? :X ) en de Sheva die met jou in dat level stond (inmiddels overgenomen door de cpu). Maar volgens mij had je dus gewoon de items van Sheva kunnen laten overplaatsen naar die van jou en dan had jij die items ook! Op deze manier kun je dus op zich bv. herbs clonen.. ik denk dat het wel zo werkt, maar als ik er wat langer over na denk dan klinkt het wel vaag...

Hmm. Iemand die dit kan bevestigen? :> En anders proberen we het gewoon een keertje uit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:18:
[...]

Volgens mij kan ik niet mijn eigen items kwijtraken als jij items request van cpu-Sheva die doorspeelt met mijn inventory... dat zou wel lullig zijn! :P Ik ga offline, Sheva wordt overgenomen door de AI, op dat moment zijn er volgens mij twee characters die exact dezelfde inventory hebben als ik op dat moment. Namelijk ikzelf(als ik nu inlog heb ik gewoon dezelfde inventory als dat ik had toen ik uitlogde.. toch? :X ) en de Sheva die met jou in dat level stond (inmiddels overgenomen door de cpu). Maar volgens mij had je dus gewoon de items van Sheva kunnen laten overplaatsen naar die van jou en dan had jij die items ook! Op deze manier kun je dus op zich bv. herbs clonen.. ik denk dat het wel zo werkt, maar als ik er wat langer over na denk dan klinkt het wel vaag...

Hmm. Iemand die dit kan bevestigen? :> En anders proberen we het gewoon een keertje uit! :+
Ik heb het niet geprobeerd, daar ik zelf niet zo hou van ninja-praktijken O-) maar volgens mij kan het wel. Zo gaf cpu-Sheva na jouw vertrek onmiddellijk wat shotgun ammo aan mij *; (wat jij moet opgeraapt hebben voordien). An offer i could not refuse.

Dit kunnen we inderdaad wel eens testen, hoewel het het spel natuurlijk makkelijker maakt als je alles op deze manier kan klonen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Sneaky als ik ben heb ik het toen ik zelf een keertje een game had gehost en de speler was vertrokken al geprobeerd. Je kan sowieso geen guns requesten tijdens een co-op game en nu dus ook niet, maar zelfs bij items was de request command greyed out, helaas ! :P

@ Vanholm:
spoiler:
Yup, wel met zijn 2en anders heb je vermoedelijk niet genoeg firepower. Maar het kon dus ook zijn hoofd zijn geweest vlak voordat hij de steen dus gooit. Op de steen zelf schiet ik sowieso niet aangezien ik niet eens wist dat je hem kapot kon knallen met een machinegun. Op normal had ik er dus gewoon bikkelhard 1-2 van die rotsen op mijn oog gehad :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
^^0nMe schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:39:
Sneaky als ik ben heb ik het toen ik zelf een keertje een game had gehost en de speler was vertrokken al geprobeerd. Je kan sowieso geen guns requesten tijdens een co-op game en nu dus ook niet, maar zelfs bij items was de request command greyed out, helaas ! :P

@ Vanholm:
spoiler:
Yup, wel met zijn 2en anders heb je vermoedelijk niet genoeg firepower. Maar het kon dus ook zijn hoofd zijn geweest vlak voordat hij de steen dus gooit. Op de steen zelf schiet ik sowieso niet aangezien ik niet eens wist dat je hem kapot kon knallen met een machinegun. Op normal had ik er dus gewoon bikkelhard 1-2 van die rotsen op mijn oog gehad :P
Aha kijk daar hebben we al een antwoord, helaas dus :) En ammo, kon je dat vragen? Want cpu-Sheva gaf mij automatisch toch wat ammo, dat eigenlijk van Captain Charisma was (die ondertussen onder de wol zat ;) )

spoiler:
Dat de steen kapot kan weet ik zelf eigenlijk niet, het was precies elke keer 'net niet'. De steen vertoonde dus wel serieuze barsten (net voor hij de tegen de auto botst) maar raakte ons wel elke keer voor een 20% health / keer. Het lijkt me trouwens wel een tamelijk random gevecht, en dan bedoel ik wanneer en hoeveel keer hij een steen gooit / paal gebruikt als melee. Zo kwam het voor dat hij in 1 rondje 2 x een steen gooide, waar hij het normaal maar 1 keer per ronde doet ! De cheater. Een andere keer kwam het ook voor dat hij helemaal geen steen gooide, maar dan liep natuurlijk iets anders volledig fout, oh ironie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

spoiler:
Heb net ook gehad dat dat kettingzaag gozertje nadat hij dood was opeens weer opstond en als een malloot in het rond ging staan zwaaien met dat ding :X. Ik schrok me het lazarus! Achteraf gezien dacht ik bij mezelf: "Dit is echt iets voor Resident Evil!" :D.

Je kan voorspellen of hij weer op gaat staan heb ik gemerkt want als hij nog niet echt dood is blijft zijn kettingzaag vrolijk door pruttelen :), geniaal O+ .

Iemand al een keer tekort aan wietjes gehad? Ikzelf koop altijd first aid sprays als ik zonder zit. Jammer dat je er oneindig veel kan kopen. Nog steeds geen gouden eieren gevonden trouwens op dat eiland de marshlands. Alleen maar witte en bruine, maar geen gouden :'( . Inmiddels ook een overmaat aan rotte eieren, wat moet ik met die krengen behalve verkopen? Iemand nog geïnteresseerd in een paar stinkerds voor die ene achievement?

[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 19-03-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, ik heb rotte eieren nodig voor die achievement :) Waar vind je die dingen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
^^0nMe schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:39:
Weet je zeker dat je inventory niet vol zat? Want dan is de request command ook grayed out namelijk.. ;) Anders is het ook wel raar dat Vanholm mijn ammo kreeg nadat de CPU de besturing over Sheva had overgenomen.
monnick schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 18:54:
Ja, ik heb rotte eieren nodig voor die achievement :) Waar vind je die dingen trouwens?
Je vindt ze soms door beesten te doden, ik heb wel eens op een kruipende slang geschoten waarna die vervolgens een rot ei dropte. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ehm, een kip ontleden die je gekillt hebt? :X

Nee, ehm ik heb er ooit 1 gevonden op het middelste eiland als je met de boot mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

CaptainCharisma schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:18:
[...]

Sorry voor de dubbelpost!

Dit werkt, er is daarom ook een egg glitch waar je geld mee kunt verdienen door eggs te 'clonen'. :)

Stel je werkt coop. Je teamie heeft 45 rotte eieren. Hij geeft ze aan jou. gaat weg en saved zijn status niet. Jij gaat weg, verkoopt ze. start een nieuwe game op. Laat je je teamie joinen, heeft hij wederom 45 rotte eieren, geeft ze aan jou, gaat weg, etc. etc.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

De glitch en datgene waar wij over aan het discussieren zijn zijn 2 andere onderwerpen. Bij die eieren geeft iemand ze zelf eerst voordat ie quit, maar het andere gaat over de inventory van de partner wanneer hij het spel al heeft verlaten en je zelf de items moet opeisen.

Wat het ammo verhaal betreft kan ik mij voorstellen dat de AI je ammo geeft wanneer hij/zij ziet dat je low on ammo bent. Ik kon een herb zelf niet requesten, maar waarschijnlijk laat ie je niet creperen wanneer je low on health bent. ;) Als het wel mogelijk was dan zouden mensen niet die rotte eieren dupe gebruiken maar de gun dupe aangezien je in 1x alle wapens maxed out kan doorgeven. Wat moet je dan nog met gold ?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even wat nieuws: In een intervieuw met 1UP zei producer Jun Takeuchi dat RE6 een reboot zal zijn! Dus een nieuw begin, zoals GT4 ook een reboot was t.o.v. de voorgaande delen.

Dan mijn beste Swahili bovengehaald, en Majini staat voor 'Kwade geest' :P

Dit is voor zij die ook graag RE5 willen, maar het goedkoper willen aanschaffen. :D

Wat verwachten jullie trouwens van de DLC (online versus mode)? Ik wacht nog af om te zien wat het precies inhoud, als dat 5 euro waard is haal ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:39:
Wat verwachten jullie trouwens van de DLC (online versus mode)? Ik wacht nog af om te zien wat het precies inhoud, als dat 5 euro waard is haal ik het wel.
Ik heb geen creditcard :( Maar goed, ik vraag me af hoe dat in z'n werk zal gaan, gezien het schietsysteem van RE5 kan ik me niet zoveel voorstellen bij een modus waarbij spelers elkaar moeten afschieten. Alleen maar stilstaand kunnen schieten werkt toch niet in een multiplayer Versus mode? Lijkt mij althans.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CaptainCharisma schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:55:
[...]

Ik heb geen creditcard :( Maar goed, ik vraag me af hoe dat in z'n werk zal gaan, gezien het schietsysteem van RE5 kan ik me niet zoveel voorstellen bij een modus waarbij spelers elkaar moeten afschieten. Alleen maar stilstaand kunnen schieten werkt toch niet in een multiplayer Versus mode? Lijkt mij althans.. :?
Hehe inderdaad, ik vraag het me ook af hoe dat precies in zijn werk zal gaan. Ik dacht op voorhand dat het bvb. met 4 co-op ofzo ging zijn maar het is wel degelijk versus. Of 1 team neemt controle over een paar bad-ass B.O.W.'s. En dan andere spelers doen schrikken! _/-\o_

Een CC kan je toch goedkoop krijgen bij je bank? Zal hier in het zuiden wel iets anders zijn, maar ik had hem 1 jaar gratis en nu is het 2 of 3 euro op een jaar. Heb ik er wel voor over aangezien ik regelmatig wat bestel uit de UK. En extra kosten zijn er niet, want alles gaat binnen de maand van de gewone rekening. (geld uit de muur halen kost wel wat extra, maar doe ik nooit)

Of gewoon heel lief vragen aan pa of ma :P (en eventueel in cash terug geven ^^)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ik heb even het topic doorgezocht op PSN-id's, zo even toevoegen. Ik zit nu in chapter 2-3 bij dat grote monster, nog niet gehaald... Straks even verder.
Exorcist schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:27:
[...]

Ik noem dat juist een voordeel, waarom zou het een nadeel zijn?
Omdat bv. Killzone 2, Uncharted, CoD 4 etc. ook lossless 7.1/5.1 geluid hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door blu-fox op 19-03-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Pffft net het einde van 3-1 een paar keer herhaald :P

Best tricky, die 2 sjamanen en dan 200 andere ventjes, vooral als je een gebrek aan ammo hebt :P

Uiteindelijk mazzel gehad met een paar goed geplaatste granaten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
Ik zit nu ergens in chapter 3
spoiler:
in die olieraffinaderij
, ik word echt doodzenuwachtig van die knakkers met die kettingzagen, ik ga steeds dood bij hen :( Maar nu wel gehaald gelukkig :)

Toen ik daarstraks (toen ik nog in chapter 2 zat) bij de stats keek, stond die nog maar op 8%, maar wel al 5 uur gespeeld! Is het spel echt zo lang, of wordt het pas 100% als je ook alle extra's etc. hebt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb gister die golden egg dupe glitch gedaan :P
Ik hou nooit zo van keuzes maken wat betreft wapens enzo dus nu heb ik ze allemaal gewoon flink kunnen upgraden... beetje lame, maar ach, ik cheat normaal nooit dus mag wel een keertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik vind ze ook nergens, overal gezocht en ja ik weet dat ze door vijanden gedropt worden maar ik heb er nog steeds geen gevonden, ik heb nu in totaal 20 uur gespeeld en nog geen enkel rot ei gevonden :|
Gisteren wel de "They belong in a museum" achievement gehaald :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 20-03-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
IJskonijn, hoe heb je die achievement gehaald? Ik ben er namelijk ook mee bezig, maar heg momenteel iets van 42 treasures en weet eigenlijk niet welke ik mis. Heb je een guide gebruikt, of gewoon goed gezocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:30:
IJskonijn, hoe heb je die achievement gehaald? Ik ben er namelijk ook mee bezig, maar heg momenteel iets van 42 treasures en weet eigenlijk niet welke ik mis. Heb je een guide gebruikt, of gewoon goed gezocht? :)
Ik heb ook een guide gebruikt. Anders had ik er een paar nooit gevonden :)

Veteran met een Lightning Hawk zonder ammo limit is wel een makkie :P

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

blu-fox schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 00:03:
Ik zit nu ergens in chapter 3
spoiler:
in die olieraffinaderij
, ik word echt doodzenuwachtig van die knakkers met die kettingzagen, ik ga steeds dood bij hen :( Maar nu wel gehaald gelukkig :)

Toen ik daarstraks (toen ik nog in chapter 2 zat) bij de stats keek, stond die nog maar op 8%, maar wel al 5 uur gespeeld! Is het spel echt zo lang, of wordt het pas 100% als je ook alle extra's etc. hebt gehaald?
Lang is het spel niet, ik heb hem in 8/9 uur uitgespeeld. (normal, nu veteran).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:26:
[...]

Lang is het spel niet, ik heb hem in 8/9 uur uitgespeeld. (normal, nu veteran).
Inderdaad, jammer eigenlijk want de eerste keer dat ik RE4 speelde was ik er toch wel 12-13 uur mee zoet. De 2 player mode compenseert dat wel :)

En ojaaaa! 2-3 is gisteren gelukt bij de tweede poging met Captain C. :*) Veel te makkelijk lol.
Ik denk dat het eergisteren dus duidelijk lag aan die Brit, die me ondertussen een bericht stuurde dat hij er niet is voorbij geraakt en het spel (dat hij huurde) dan maar niet heeft gekocht. Imo had hij maar op normal moeten beginnen maar goed.

Vraagje, hoe haal je deze: Who Do You Trust? (Build up a certain level of trust with your partner.)

PS: Captain ik heb toen je wegging 2 herbs en wat ammo genomen van cpu-Sheva, dus in het geval je iets te kort komt, it wasn't me :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:51:
En ojaaaa! 2-3 is gisteren gelukt bij de tweede poging met Captain C. :*) Veel te makkelijk lol.
Ik denk dat het eergisteren dus duidelijk lag aan die Brit, die me ondertussen een bericht stuurde dat hij er niet is voorbij geraakt en het spel (dat hij huurde) dan maar niet heeft gekocht. Imo had hij maar op normal moeten beginnen maar goed.
Haha, ja het was gaaf. Ik was verbaasd dat het ons lukte, toen ik er tig keren over had gedaan deed ik dat samen met een Fransman die er blijkbaar niet veel van bakte. :P En ik maar denken dat het een übermoeilijk stuk was, maar dat is het blijkbaar alleen als je partner (of jij) geen skills heeft/hebt haha ;)
Vraagje, hoe haal je deze: Who Do You Trust? (Build up a certain level of trust with your partner.)
Volgens mij krijg je die vanzelf op een gegeven moment. Gewoon items geven aan en krijgen van je partner, thanks zeggen wanneer dit gebeurt en je partner in nood helpen wanneer de mogelijkheid zich voordoet. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen toen ik naar deze trophy googelde een paar dagen geleden. :)
PS: Captain ik heb toen je wegging 2 herbs en wat ammo genomen van cpu-Sheva, dus in het geval je iets te kort komt, it wasn't me :P
Ik dacht dat jij niet zo van de ninja-praktijken was... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een korte vraag:
Ik ben zelf bij chapter 5-2 ofzo en wacht eigenlijk op een vriend van me die het spel dit weekend binnen krijgt.
Als ik met hem coop ga doen en overnieuw speel, hou ik dan al mijn wapens/items?
Ik wil eigenlijk gewoon van scratch beginnen met hem, zodat het voor ons beiden leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:52:
Een korte vraag:
Ik ben zelf bij chapter 5-2 ofzo en wacht eigenlijk op een vriend van me die het spel dit weekend binnen krijgt.
Als ik met hem coop ga doen en overnieuw speel, hou ik dan al mijn wapens/items?
Ik wil eigenlijk gewoon van scratch beginnen met hem, zodat het voor ons beiden leuk blijft.
Ja, je houdt al je wapens en items. Als je echt van scratch wil beginnen met hem, zou je misschien een nieuwe handgun kunnen kopen voor 2k, deze heeft dan geen upgrades en is identiek aan de handgun die je krijgt aan het begin van het spel.
En vervolgens net doen alsof dat je enige wapen is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

CaptainCharisma schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:33:
[...]

Haha, ja het was gaaf. Ik was verbaasd dat het ons lukte, toen ik er tig keren over had gedaan deed ik dat samen met een Fransman die er blijkbaar niet veel van bakte. :P En ik maar denken dat het een übermoeilijk stuk was, maar dat is het blijkbaar alleen als je partner (of jij) geen skills heeft/hebt haha ;)
Onze cave troll van lotr? Die had ik op veteran vrij gemakkelijk down, in single player. Ik zag er erg tegenop omdat ik hier wat verhalen had gehoord. Maar denk dat het idd lag aan jullie teamies dan :). Dat is trouwens wel een goede manier om die exp punten te halen. Op veteran ben je 6 minuten bezig met dat level en je krijgt 2000 exp. Werkt voor mij beter dan die mercenaries.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste