Kingpinda schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:06:
[...]
Wat ik ervan begrijp ligt het helemaal aan de nzb benamingen. Als je namelijk via tvnzb download komen mijn series netjes in bv: TV/Dexter/series 4/s4d1-dexter tvpinda of iets soortgelijks.
op nzbindex zijn de nzb benamingen wat uiteenlopend waardoor het scriptje die uit de nzb benamingen al zijn informatie haalt niet altijd goed werkt.
Als je 'mijn' pakket verzameling van nzbget, nzbgetter en unpak.sh gebruikt dan heb je het volgende
1. Wanneer iets in Downloads blijft hangen dan weet je dat er wat aan de hand is, want het spul is dan niet compleet of kan niet uitgepakt worden om een of andere reden (logfiles staan dan wel in de folder)
2. Wanneer iets in 'unsorted' staat dan kan de naam van de nzbfile niet herleid worden naar een tv serie
zodat het in een juiste folder kan. Hierin is de 'hulp' van nzbgetter noodzakelijk om dit op te lossen
bijv.
\\nl-usenet\usenet\Unsorted\bones.s05.e01
nzbgetter doet 2 dingetjes anders: enerzijds trekt deze de filenaam uit de rss feed en anderzijds kan deze dus overweg met een alternatieve bestandsnaam maar kan op dit moment geen rekening houden met de seizoenen en afleveringen
Als je dit niet veranderd dan gaat je content dus foutief in een folder (mav niet zoals jij wil)
Doe je alles handmatig dan is er in 99% van de gevallen weinig aan de hand.
Wil je het goed doen dan zul je in nzbgetter de naam bones.s05.e01 moeten wijzigen in bones.s05e01
En in mijn geval krijg je dan dat de opslag gaat naar
\\nl-usenet\usenet\Tv\Flash Forward\Series 1
(effe ander voorbeeld, voor de slimmerds onder ons die zeggen dat die folder van bones niet overeen komt ;-) ).
etc..
het unpak script wat ik gebruik is een uitgebreid script origineel ontwikkeld voor de popcornhour en aangepast door mij om op de CH3SNAS/CH3MNAS te kunnen werken.
echter ik ben een dramatische scripter dus dat script mag wel eens onder de loep genomen worden om e.e.a. nog mooier te kunnen automatiseren.
De categorieen die je ziet binnen nzbgetweb zijn voorgeconfigureerd en zal je handmatig in de nzbgetweb interface moeten selecteren om het daar in die folder uitgepakt te krijgen met hulp van een postprocessing/unpak script
[
Voor 7% gewijzigd door
zeroday op 27-10-2009 07:56
]