Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.025 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:53
Gallus schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:37:
[...]

Heb er ook last van. De wireless controller die bij m'n in december aangeschafte XBOX zat, had er vanuit de doos al last van. De wired controller die ik al langer had (en voor de PC gebruikte) klikt wel gewoon lekker. Met als gevolg dat ik toch steeds de wired controller pak...
Ik heb er ook last van gehad, gewoon microsoft ff gebeld en weekje later had ik een nieuwe controller op de mat liggen. Das nou eens service :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
ben eens begonnen met CoD4, maar wat een k*t level is die sniper missie :(
Moet ik eerst dat lamme schaap ellenlang meezeulen omdat hij zo nodig onder een helikopter moest komen, maar ik zit nu bij die draaimolen en botsauto's.

1 keer gehad dat ik al in de chopper zat, blijkt dat ik dat lamme schaap ook mee moet nemen :( :(

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Grolsch schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:16:
Moet ik eerst dat lamme schaap ellenlang meezeulen omdat hij zo nodig onder een helikopter moest komen, maar ik zit nu bij die draaimolen en botsauto's.

1 keer gehad dat ik al in de chopper zat, blijkt dat ik dat lamme schaap ook mee moet nemen :( :(
Op welk nivo speel je? Ik heb het spel op normal ofzo uitgespeeld, maar op Veteran ben ik ook bij deze missie blijven steken. Heb nu ook niet echt meer de motivatie om er weer echt voor te gaan zitten.

spoiler:
De truuk is dat je ergens achter de botsauto's gaat zitten en jezelf omsingeld met landmijnen, je C4 tegen het hekje aanleggen waar ze allemaal overheen staan te schieten. Zodra de heli landt blaas je je c4 op, rushen naar die manke en dan achter het tickethokje langs naar de heli lopen. Je moet TUSSEN de 2 ventjes door die de heli bewaken, want achterlangs past niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Sander op 16-02-2009 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Hebben jullie ervaring met het stuur van Logitech, de "Drive RaceFX Wheel"?
Hoe ligt dit stuur in de hand?
Is de bevestiging aan de tafel stevig genoeg?
Kan deze ook op de PC gebruikt worden (xp/vista)?

Ik heb geprobeerd Nederlandse reviews op te zoeken, maar ben zeer weinig tegen gekomen.
Omdat ik een erge race fan ben, lijkt het mij erg te gek om zo'n stuur te bezitten, maar aangezien er een mooie HD4870X2 in mijn PC zit, ben ik niet van plan om alleen mijn xbox 360 te gebruiken, vandaar ook de vraag of ie ook op de PC kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik de achievements verwijderen?

op 0 zetten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:46:

Niet volgens mij. Of je 360 ombouwen, online gaan en gebanned worden misschien? :P Maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:46:

Niet.
Je kunt een nieuwe gamertag aanmaken, dan begin je weer vanaf 0. Als je voor 1 specifieke game je achievements wilt verwijderen: jammer, dat kan niet.
Enige wat (eindelijk *O* ) kan sinds de laatste update, is games met 0 Gamerscore uit je profiel verwijderen.
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:01:
[...]

Misschien omdat hij een spel even geprobeerd heeft en 10 punten heeft gehaald en nu voor altijd 10 van de 1000 punten heeft, terwijl hij het spel niet meer heeft.

Ik zou deze optie namelijk ook wel willen. Maar goed...volgens mij gaat MS daar niet mee komen.
Een beetje marge zou fijn zijn idd. Heb voor bepaalde spellen maar 1 of 2 achievements gehaald, die ik met liefde en plezier zou willen verwijderen. Sterker nog, daar zou ik zelfs nog een beperkte hoeveelheid MSPoints aan willen spenderen ook. Helaas zal ik er mee moeten leren leven. Ook niet zo'n groot probleem.

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 16-02-2009 09:07 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:50:
[...]

Niet volgens mij. Of je 360 ombouwen, online gaan en gebanned worden misschien? :P Maar waarom zou je dat willen?
Misschien omdat hij een spel even geprobeerd heeft en 10 punten heeft gehaald en nu voor altijd 10 van de 1000 punten heeft, terwijl hij het spel niet meer heeft.

Ik zou deze optie namelijk ook wel willen. Maar goed...volgens mij gaat MS daar niet mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja...dat wordt ook gezegd dat je hem moet meenemen. Beetje logisch ook. Je zeult hem de hele tijd mee en dan is de helikopter er en dan laat je hem achter? :)

Maar volgens mij is dat level behoorlijk makkelijk te halendoor ergens in een steegje te gaan staan. Moet je even op YouTube kijken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
sander- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:31:
[...]

Op welk nivo speel je? Ik heb het spel op normal ofzo uitgespeeld, maar op Veteran ben ik ook bij deze missie blijven steken. Heb nu ook niet echt meer de motivatie om er weer echt voor te gaan zitten.

spoiler:
De truuk is dat je ergens achter de botsauto's gaat zitten en jezelf omsingeld met landmijnen, je C4 tegen het hekje aanleggen waar ze allemaal overheen staan te schieten. Zodra de heli landt blaas je je c4 op, rushen naar die manke en dan achter het tickethokje langs naar de heli lopen. Je moet TUSSEN de 2 ventjes door die de heli bewaken, want achterlangs past niet.
Ik speel het spel op normal, en heb het nu een keer of 10 geprobeert.
Ik zal vanavond weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gewoon even op youtube kijken, daar staan een paar filmpjes op die laten zien waar je het beste kunt staan en wat je het beste wanneer kunt doen.

Ik zie dat je het op normal speelt. Dan moet het na een tijdje wel te doen zijn. Veteren is zoals de poster onder mij zegt erg moeilijk. Ik heb het volgens mij ook maar 1 keer gehaald (maar dat is wel genoeg O-) )
BM schreef op maandag 16 februari 2009 @ 07:01:
[...]
Kan me voorstellen dat ze niet op disc meegeleverd worden vanwege de hoeveelheid data (zoals je zegt). Zou echter leuk zijn als ze dan achteraf te downloaden zijn. De maker heeft ze toch liggen, waarom dan niet alsnog aanbieden als er vraag naar is. Desnoods tegen een (kleine) vergoeding (er moet toch een keuzeoptie gemaakt worden).
Volgens mij heeft Blue Dragon dat gehad als ik me niet vergis. Die was in ieder geval gratis te downen.

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2009 09:13 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:07:
[...]

Gewoon even op youtube kijken, daar staan een paar filmpjes op die laten zien waar je het beste kunt staan en wat je het beste wanneer kunt doen.
Blijft een gruwelijk klote level om te halen :)

Lukte jou ook niet om dat level bij mij te halen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 16-02-2009 09:08 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:08:
[...]

Blijft een gruwelijk klote level om te halen :)

Lukte jou ook niet om dat level bij mij te halen ;)
[arrogante modus aan]Waar woon je? Dan kom ik wel even langs om dat level te halen :) [arrogante modus uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22

Als je de truc eenmaal door hebt is die missie vrij simpel, zelfs op Veteran.

(Ver) achter de botsauto's is inderdaad de beste plek naar mijn mening. Zo ver mogelijk weg tegen het radioactieve aan (en niet tegen schutting). Zodat je een goed overzicht hebt op de botsauto's.
Voldoende claymores en C4 plaatsen, en dan liggen en campen. Van het volk achter de schutting heb je weinig last, het moelijkst vind ik de mannetjes ie op de botsauto baan lopen, die kunnen je vrij makkelijk raken.

Als de heli dan komt is het een kwestie van sprinten en een beetje geluk, als je je teammate eenmaal opgepikt hebt kan je niet meer dood gaan, dus de weg naar de heli is dan geen probleem meer.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:03:
[...]

Tja...dat wordt ook gezegd dat je hem moet meenemen. Beetje logisch ook. Je zeult hem de hele tijd mee en dan is de helikopter er en dan laat je hem achter? :)

Maar volgens mij is dat level behoorlijk makkelijk te halendoor ergens in een steegje te gaan staan. Moet je even op YouTube kijken. Succes!
Zelfs op die manier is het me niet gelukt, als je daar staat komt er bij iemand het hoekje om rennen en ben je in 1 schot dood. Keer op keer. Ze komen dan dus van achter ipv voren.

Probleem is dat je na tijdje een quicksave krijgt en dan zit ik daar dus al vast in het hoekje. Als ik dan opnieuw wil proberen moet ik natuurlijk de hele missie weer opnieuw spelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Sander op 16-02-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:35:
[...]

Zelfs op die manier is het me niet gelukt, als je daar staat komt er bij iemand het hoekje om rennen en ben je in 1 schot dood. Keer op keer. Ze komen dan dus van achter ipv voren.
Als je in een hoekje staat moet je gewoon steeds naar links en naar rechts kijken. Je zult inderdaad wel alles in de gaten moeten houden en de terroristen neerschieten voordat ze jou neerschieten, maar het is daar een stuk rustiger dan bij het reuzenrad/botsautobaan. Zorg er ook voor dat je in die steeg allemaal C4 gooit en laat er zo nu en dan ook 1 ontploffen. Nogmaals...succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Dijkertje schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:42:
Hebben jullie ervaring met het stuur van Logitech, de "Drive RaceFX Wheel"?
Hoe ligt dit stuur in de hand?
Is de bevestiging aan de tafel stevig genoeg?
Kan deze ook op de PC gebruikt worden (xp/vista)?

Ik heb geprobeerd Nederlandse reviews op te zoeken, maar ben zeer weinig tegen gekomen.
Omdat ik een erge race fan ben, lijkt het mij erg te gek om zo'n stuur te bezitten, maar aangezien er een mooie HD4870X2 in mijn PC zit, ben ik niet van plan om alleen mijn xbox 360 te gebruiken, vandaar ook de vraag of ie ook op de PC kan.
sokkieijj : ik heb het fanatec wheel besteld, is limited en zowel pc xbox360 en ps3 (is voor in mijn cockpit)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

dabelg schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:54:
[...]

sokkieijj : ik heb het fanatec wheel besteld, is limited en zowel pc xbox360 en ps3 (is voor in mijn cockpit)
:) Ik zelf heb de DriveFX, het is een degelijk stuurtje (lijkt erg veel op de Drivingforce pro), niet teveel FFB. Het werkt ook op de PC maar dan moet je de FFB missen. :(

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Laatst online: 12-09 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

RamO schreef op maandag 16 februari 2009 @ 11:29:
[...]

:) Ik zelf heb de DriveFX, het is een degelijk stuurtje (lijkt erg veel op de Drivingforce pro), niet teveel FFB. Het werkt ook op de PC maar dan moet je de FFB missen. :(
Dankjewel voor de info. :)
Dan wordt dat mijn stuur waarschijnlijk, die DriveFX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 09:18
Even mijn lof spuien over de Xbox reparatie service: Vrijdag support aangevraagd, UPS etiket uitgeprint, maandag opgehaald door UPS, en exact een week later weer retour met een gratis maand xbox live en een nieuw moederbord. Doet het weer perfect! Hulde! Dus mensen die twijfelen om een niet gemodde xbox zelf te gaan repareren: bespaar je de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Terranca schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:00:
Even mijn lof spuien over de Xbox reparatie service: Vrijdag support aangevraagd, UPS etiket uitgeprint, maandag opgehaald door UPS, en exact een week later weer retour met een gratis maand xbox live en een nieuw moederbord. Doet het weer perfect! Hulde! Dus mensen die twijfelen om een niet gemodde xbox zelf te gaan repareren: bespaar je de moeite :)
ik had precies hetzelfde toen mijn mobo kapot was. ik was toen bang dat het maanden ging duren (slechte ervaringen op het internet gelezen), maar was ook binnen 7 dagen weer in huis.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Weet iemand concreet hoe lang je na reparatie van een RRoD weer garantie krijgt daarvoor ? Het is natuurlijk een beetje de goden verzoeken om dit te vragen zonder dat er iets aan de hand is :D maar was benieuwd. Op Google kom ik wat wazige verhalen tegen over een extended warranty van 6 maanden, maar dat zou dan voor alle mankementen zijn. Omdat de RRoD al een langere garantieperiode heeft vraag ik me af wat Microsoft zou zeggen als je een jaar na reparatie van de RRoD weer hetzelfde probleem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik geloof dat je standaard 2 of 3 maanden garantie hebt op een reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
kenny89 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:37:
Eindelijk maar eens een Xbox gehaald en gisteren tot diep in de nacht doorgespeeld. Wat me wel opviel is dat de knop voor de rechter shoulderbutton al 'lame' aanvoelt? Ik kan het niet echt indrukken met een 'klik' maar de aanslag wordt wel geregistreerd.. Gaan de controllers zo snel kapot of heb ik toevallig een defecte controller ontvangen?
Mijn controller had uit de doos een probleem met de vierpuntstoets. (kon niet omhoog)
1 telefoontje met xbox support en ik kreeg gratis een nieuwe opgestuurd zonder dat ik de oude op hoefde te sturen!

Een collega had iets vergelijkbaars en kreeg ook gelijk een nieuwe.
Kan dus best de moeite zijn om even te bellen met ze.

Edit : slecht plan

[ Voor 6% gewijzigd door skip-5 op 16-02-2009 17:42 ]

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
skip-5 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:09:
[...]
missch zelfs als je controllers het wel nog doen >:) , maar dat is op eigen risico natuurlijk)
Als je wilt dat MS over een tijdje stopt met die goeie service, zeker doen...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

BM schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:14:
[...]

Als je wilt dat MS over een tijdje stopt met die goeie service, zeker doen...
Dat punt is al bereikt, bij mijn elite zat een controle welke zeer irritant piepte bij gebruik van de joysticks, maar deze moest opgestuurd worden naar Tjechojoegieslokijestan voor onderzoek en reparatie. En daar zou wel enige tijd overheen gaan.

Uiteindelijk toch nog maar even de winkel gebeld (wehkamp in dit geval) en daar is het direct opgelost (hele 360 zou ik mogen vervangen, maar ik heb alleen de controller gewisseld :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
tnx voor de tips van CoD4, ik zal ze vanavond eens proberen.

Bestaat CoD5 trouwens? M'n collega begon dr over, maar modern warfare (4) is toch de nieuwste :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grolsch schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:50:
tnx voor de tips van CoD4, ik zal ze vanavond eens proberen.

Bestaat CoD5 trouwens? M'n collega begon dr over, maar modern warfare (4) is toch de nieuwste :?
Officieel bestaat de benaming CoD5 niet. Wel noemt iedereen de opvolger [Multi] Call of Duty: World at War - Deel 2 CoD5.

Modern Warfare 2 komt eind dit jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 16-02-2009 14:52 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Sagat schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:35:
[...]

Dat punt is al bereikt, bij mijn elite zat een controle welke zeer irritant piepte bij gebruik van de joysticks, maar deze moest opgestuurd worden naar Tjechojoegieslokijestan voor onderzoek en reparatie. En daar zou wel enige tijd overheen gaan.

Uiteindelijk toch nog maar even de winkel gebeld (wehkamp in dit geval) en daar is het direct opgelost (hele 360 zou ik mogen vervangen, maar ik heb alleen de controller gewisseld :) )
Dat is dan wel erg snel gegaan, de mijne heb ik 1 1/2 maand geleden opgestuurd gekregen.

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wellicht ook afhankelijk van de klacht, functioneel was mijn joypad niet kapot (het geluid was echter ZEER irritant, en omdat mijn elite een stuk stiller is dan mijn vorige 360 viel het nog op ook ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:52:
[...]

Officieel bestaat de benaming CoD5 niet. Wel noemt iedereen de opvolger [Multi] Call of Duty: World at War - Deel 2 CoD5.

Modern Warfare 2 komt eind dit jaar.
En daar zou ik maar op wachten als ik jouw was. CoD 5 is echt een heeeeeel stuk minder dan CoD 4. Het zijn allemaal kleine dingetjes, waardoor het een stuk minder speelt. Ik heb hem dan ook gauw weggedaan nadat ik de SP ben doorgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:33:
[...]

En daar zou ik maar op wachten als ik jouw was. CoD 5 is echt een heeeeeel stuk minder dan CoD 4. Het zijn allemaal kleine dingetjes, waardoor het een stuk minder speelt. Ik heb hem dan ook gauw weggedaan nadat ik de SP ben doorgelopen.
Mwuaa, zo erg is het niet vind ik. Ik speel eigenlijk bijna alleen maar COD4 op me 360, met een hoop vrienden.. Toen op releasedag COD5 aangeschaft met z'n allen (in de pauze snel naar de winkel gefietst lol) en dat viel niet tegen, uiteindelijk houden we gewoon meer van spellen in 't heden dan tweede wereldoorlog. En daar ligt denk ik het grootste punt qua keuze.

edit: dan gaat 't allemaal over mp natuurlijk

[ Voor 3% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 16-02-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Weet iemand hoe je dit oplost? ARGH ik word hier gek van!

Ik heb een creditcard die ik heb laten blokkeren (portomonee kwijt, nog geen nieuwe CC binnen) en Xbox Live dwingt me steeds af m'n payment options te veranderen. Nou heb ik een kaartje ooit gehad waar een maand gratis live op zat, maar die geeft steeds een error (is nog wel geldig tot mid 2009) als ik die wil redeemen. Op de PC: "Er is een fout opgetreden tijdens de transactie. Probeer het later opnieuw." en op de Xbox ook een soortgelijke melding. Ik kom hoe dan ook op geen enkele manier op Live, al wil ik het terugzetten naar Silver.

Is dit een bekend probleem of herkent iemand dit?

Edit: problem solved.. gezien m'n CC geblokkeerd is krijg je een soort 'ban' status. moest Xbox Live support bellen, die halen 'm er af voor je.

[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 16-02-2009 18:33 . Reden: Oplossing zelf gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat Stranglehold is helemal niks mis mee :) Heb nu 2 levels gedaan, en vind het een prima spel. Het is geen 60,- waard, maar als je het ziet liggen voor 2 tientjes moet je het zeker meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 17:33:
[...]

Ik vind de MP net zo goed als in CoD4. Zelfde feeling, alleen andere setting.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft iemand toevallig al ervaring met de arcadesticks? Ik ben meerbepaald nieuwsgierig naar wat nu juist de verschillen zijn tussen de standard edition en de tournament edition aangezien die laatste bijna dubbel zo duur is.

*edit* verkeerde topic >.<

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 16-02-2009 19:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 09:34
Oooo fuck... wat ben ik stom geweest. Ik dacht dat ik bij het aanmaken van een Live account dan wel mijn gamepoints automatisch over zou hevelen maar niet goed genoeg opgelet en dus is de offline account(zelfde naam) verwijdert en dus ook mijn savegames :( Of huil ik te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:47:
Oooo fuck... wat ben ik stom geweest. Ik dacht dat ik bij het aanmaken van een Live account dan wel mijn gamepoints automatisch over zou hevelen maar niet goed genoeg opgelet en dus is de offline account(zelfde naam) verwijdert en dus ook mijn savegames :( Of huil ik te vroeg?
Niet huilen.

Gamertag kun je niet verwijderen, die blijft altijd bestaan. Gewoon even Recover Gamertag doen en je hebt hem weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Dark Sector is weer 7 euro bij TheHut.com, net besteld. Ik verwacht geen topgame, maar voor 7 euro kan het bijna geen miskoop zijn met een 7,5 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:29:
[...]

Niet huilen.

Gamertag kun je niet verwijderen, die blijft altijd bestaan. Gewoon even Recover Gamertag doen en je hebt hem weer.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet.

Ik had een offline account. Wilde toen een live account aanmaken met dezelfde naam. Vervolgens niet opgelet en offline account weggegooid en vervolgens zijn mijn savegames van mijn offline account dus weg. Die gamertag recoveren gaat volgens mij alleen over online accounts of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

la_fusion schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:54:
[...]

Ik had een offline account. Wilde toen een live account aanmaken met dezelfde naam. Vervolgens niet opgelet en offline account weggegooid en vervolgens zijn mijn savegames van mijn offline account dus weg. Die gamertag recoveren gaat volgens mij alleen over online accounts of niet?
Yep, en met het recoveren van je gamertag krijg je je savegames ook niet terug, die worden dus op je box opgeslagen en gelinkt aan het account wat je gebruikt. Om het zo zacht mogelijk te brengen: je kunt naar je saves fluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 12-09 17:22
PWM schreef op maandag 16 februari 2009 @ 18:51:
Dat Stranglehold is helemal niks mis mee :) Heb nu 2 levels gedaan, en vind het een prima spel. Het is geen 60,- waard, maar als je het ziet liggen voor 2 tientjes moet je het zeker meenemen
€7 bij de MM ook goed? ;)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op maandag 16 februari 2009 @ 20:54:
[...]

Je hebt gelijk. Volgens mij wordt je account alleen opgeslagen als je online geweest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij wat info geven over een Xbox 360?

Ik krijg morgen mijn nieuwe tv:

SAMSUNG LE32A330

Waar ik erg gelukkig mee ben(A)
Maar ik wil graag een XboX 360 kopen, maar ik wil wel via HDMI spelen.
Maar nu hoorde ik dat HDMI op de Pro en Elite zit..? Wat is het beste om te halen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh man.. ik heb een probleem met EA Nation icm Skate 2. Heb er een week lekker mee online kunnen spelen met vrienden op Live, maar toen ik 'm afgelopen donderdag eens uitlogde (auto sign-in uitgezet) kwam ik er daarna met geen mogelijkheid meer in. 'Could not sign in' melding, terwijl ik wel op de EA site kan inloggen met mijn account.

Helpdesk meerdere malen gebeld á 45 cent per minuut, maar dat zijn niet echt mensen met kennis van zaken helaas. Mail gestuurd naar de hoofdcentrale via de telefonische helpdesk, krijg ik na drie dagen een mailtje terug dat ik mijn popup blocker en firewall moet controleren :X Ik heb er twee keer duidelijk neergezet dat het om een xbox 360 ging en mijn gamertag erbij etc. etc. Niet te geloven dit.

Vanavond mijn laatste gratis maand Gold gebruikt om een nieuwe gamertag aan te maken zodat ik nog wel online kon met Skate 2, en voila, daarmee kom ik wél gewoon online via EA Nation. Er is dus iets fout met de koppeling van mijn gamertag met mijn EA Nation account, helaas kan ik niemand bereiken bij EA die dit voor mij kan oplossen.

Iemand nog suggesties / ideeën ? Vrij frustrerend namelijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:18:
Wie kan mij wat info geven over een Xbox 360?

Ik krijg morgen mijn nieuwe tv:

SAMSUNG LE32A330

Waar ik erg gelukkig mee ben(A)
Maar ik wil graag een XboX 360 kopen, maar ik wil wel via HDMI spelen.
Maar nu hoorde ik dat HDMI op de Pro en Elite zit..? Wat is het beste om te halen voor mij?
Best handig he zo'n topic start... :+
Alle 360's die je nu koopt beschikken over een HDMI poort, zowel de Arcade, Pro als de Elite.

[ Voor 12% gewijzigd door MaZo op 17-02-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:24:
[...]
Best handig he zo'n topic start... :+

[...]
Maar op de Arcarde zit maar 128MB Geheugen? hoeveel mb ben je kwijt als je een spel hebt opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:26:
[...]

Maar op de Arcarde zit maar 128MB Geheugen? hoeveel mb ben je kwijt als je een spel hebt opgeslagen?
Verschilt per game en staat ook altijd achter op het hoesje. Het varieert van enkele kilobytes tot soms (zeldzaam) een MB of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rival24 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 01:21:
[...]

Verschilt per game en staat ook altijd achter op het hoesje. Het varieert van enkele kilobytes tot soms (zeldzaam) een MB of 10.
Savegames van enkele kilobytes zijn volgens mij meer uitzondering dan van 10MB hoor :)
Zeker games als Forza waar je ook nog skins enzo hebt gaan zomaar >40MB heen.

En dan heb je het nog niet gehad over het downloaden van demos/filmpjes/installeren van games wat je kunt vergeten als je een arcade koopt.
Ikzelf zou een paar tientjes meer uitgeven voor een pro versie met 60GB.

Net ff review van gamer.nl gelezen over Lost & Damned uitbreiding voor GTA IV. Ik kan het cijfer niet helemaal matchen met wat ze in de tekst zeggen. Hopelijk zijn de reviews dit keer wat meer in lijn met de beleving van de gamers zelf. GTA IV was een erg goed spel, maar absoluut niet de wereldtopper die alle 9/10 en 10/10 reviews deden geloven.
Maar als ik zie dat alle reviews nu alweer richting de 9 en 10 kruipen, ben ik erg benieuwd naar de reacties van gamers zelf. Zou me niet verbazen als sommige reviewers weer last gehad hebben van Rockstar-koorts.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

BM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 07:36:

Net ff review van gamer.nl gelezen over Lost & Damned uitbreiding voor GTA IV. Ik kan het cijfer niet helemaal matchen met wat ze in de tekst zeggen. Hopelijk zijn de reviews dit keer wat meer in lijn met de beleving van de gamers zelf. GTA IV was een erg goed spel, maar absoluut niet de wereldtopper die alle 9/10 en 10/10 reviews deden geloven.
Maar als ik zie dat alle reviews nu alweer richting de 9 en 10 kruipen, ben ik erg benieuwd naar de reacties van gamers zelf. Zou me niet verbazen als sommige reviewers weer last gehad hebben van Rockstar-koorts.
Die add-on zou vandaag toch uitkomen? ik kan hem nog niet vinden op marketplace..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ind0mi schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 08:26:
[...]

Die add-on zou vandaag toch uitkomen? ik kan hem nog niet vinden op marketplace..
Dude het is nog niet eens 8.30 ;)
Ik dacht dat ik ongeduldig was :)

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 17-02-2009 08:28 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Slasher schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 08:27:
[...]

Dude het is nog niet eens 8.30 ;)
Ik dacht dat ik ongeduldig was :)
Hahah NU wel! :9~ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00
Ken. schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 00:19:
Oh man.. ik heb een probleem met EA Nation icm Skate 2. Heb er een week lekker mee online kunnen spelen met vrienden op Live, maar toen ik 'm afgelopen donderdag eens uitlogde (auto sign-in uitgezet) kwam ik er daarna met geen mogelijkheid meer in. 'Could not sign in' melding, terwijl ik wel op de EA site kan inloggen met mijn account.

[...]

Er is dus iets fout met de koppeling van mijn gamertag met mijn EA Nation account, helaas kan ik niemand bereiken bij EA die dit voor mij kan oplossen.

Iemand nog suggesties / ideeën ? Vrij frustrerend namelijk ;(
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met Fifa 09. Kon me wel aanmelden bij Xbox Live, maar niet bij de EA-servers. Dit hield in dat ik dus geen online wedstrijden kon spelen en de mooie transferupdate niet kon binnenhalen :(.

Na enig zoekwerk bij de volgende oplossing terechtgekomen: klik (post #3 en #6). De ene stap heeft te maken met het resetten van je router, de tweede met het aanpassen van de systeemtijd op je Xbox 360. Ik heb beide stappen uitgevoerd en een van de twee heeft geholpen, Ajax is eindelijk nóg zwakker na de transferupdate van januari :).

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Nu op Xbox Live Marketplace:

GTA IV uitbreiding:
Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Uitgebracht: 17-2-2009
Downloaden naar Xbox 360
1600 Points
Bestandsgrootte: 2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Ben bezig om the lost and the damned binnen te halen. Mijn eerste keer dat ik live points gebruik (heb gekocht). Heb zo'n kaart van gamehubs gekocht van 2100 punten. Eens kijken hoe het spel is geworden :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ouch, 2GB, ouch 1600 punten.
Toch zal ik hem deze avond binnenslurpen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Nu vroeg ik me eigenlijk af of er ergens een site is waar je kan zien hoeveel keer bijvoorbeeld deze addon gedownload is. Daarnaast zie ik hier nog wel eens een post voorbij komen van mensen die laten zien hoeveel mensen de afgelopen week/24 uur online een bepaald spel hebben gespeeld. Waar haal je die lijst vandaan?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:05:
Ouch, 2GB, ouch 1600 punten.
Toch zal ik hem deze avond binnenslurpen :)
@ GB is wel veel ja, maar je moet niet vergeten dat het een grote uitbreiding betreft. Het schijnt een derde van het origineel te zijn.

1600 punten vind ik trouwens niet te veel. Ik had bij de aankondiging van de uitbreiding eerder richting de 2000 gedacht. Goed, ik ga het niet aanschaffen omdat GTA niet mijn type spel is. Ik vond (net als wat BM zegt) het spel vreselijk overschat door de pers. Het was voor mij in ieder geval een grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Ieder z'n ding, ik vond GTA IV juist helemaal te gek en de reviews zeker terecht. Ik ben dan ook erg benieuwd naar The Lost And The Damned.

* Hoedje is aan het downloaden :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vond GTA IV echt een wereldspel. Heb hem alleen direct verkocht toen ik hem uit had gespeeld. Misschien toch nog maar weer kopen, ben erg benieuwd naar de addon(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was ook zeker wel een goed spel hoor :)

Maar om nu te zeggen dat het zo briljant was dat het enkel negens en tienen verdiend, neuh :) Daar had het spel imho net teveel vervelende dingetjes voor (socializen, leuk idee, maar word vervelend, etc).
Vandaar dat ik bang was/ben dat reviews nu weer iets teveel halleluja laten horen.

Zal 'm voorlopig ook niet aanschaffen, ben na deze week druk met RACE Pro denk ik :P

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Na het debakel van gister (save games weg) wil ik toch eigenlijk weer op alle eilanden terecht kunnen in GTA IV. Heb al wat gezocht op internet en kan niet echt vinden of het nu wel of niet mogelijk is om ergens save games vanaf te plukken en deze te gebruiken. Het gaat mij totaal niet om punten maar alleen om de mogelijkheden :)

Kan iemand hier mij uitsluitsel geven wat nu wel en niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:21:
Na het debakel van gister (save games weg) wil ik toch eigenlijk weer op alle eilanden terecht kunnen in GTA IV. Heb al wat gezocht op internet en kan niet echt vinden of het nu wel of niet mogelijk is om ergens save games vanaf te plukken en deze te gebruiken. Het gaat mij totaal niet om punten maar alleen om de mogelijkheden :)

Volgens mij kun je een action replay achtig iets kopen voor gta4? Ik meen zoiets gezien te hebben in de frs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:21:

Volgens mij is dit niet mogelijk. In ieder geval niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet legaal, wieso?

Er is iets van een action replay X-ploder voor GTA IV naar mijn weten, of dat werkt weet ik helaas niet.

Edit:
Hierzo
Afbeeldingslocatie: http://media.dimensionplus.nl/autogen/780189-185.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:40:
Niet legaal, wieso?

Er is iets van een action replay voor GTA IV naar mijn weten, of dat werkt weet ik helaas niet.
Hij heeft het toch over de 360? Volgens mij kun je daarop geen savegames uitwisselen. Ik ken die GTAIV actionpack niet, maar ik zou ook niet weten wat ik me daarbij voor moet stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heeft MS bij 1 van de vorige dashboardupdates features ingebakken om te detecteren of je met uitgewisselde savegames in de weer was. Volgens mij werden die dan onbruikbaar gemaakt oid, kan zo snel ff geen bron vinden.
Wat die xploder doet weet ik niet, heb ze wel eens in de winkel zien liggen, maar heb er verder nooit naar gekeken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kooj1980 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:02:
[...]

Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met Fifa 09. Kon me wel aanmelden bij Xbox Live, maar niet bij de EA-servers. Dit hield in dat ik dus geen online wedstrijden kon spelen en de mooie transferupdate niet kon binnenhalen :(.

Na enig zoekwerk bij de volgende oplossing terechtgekomen: klik (post #3 en #6). De ene stap heeft te maken met het resetten van je router, de tweede met het aanpassen van de systeemtijd op je Xbox 360. Ik heb beide stappen uitgevoerd en een van de twee heeft geholpen, Ajax is eindelijk nóg zwakker na de transferupdate van januari :).
Ik had die tip net doorgekregen van iemand, maar vond 'm zó vaag dat ik het nieteens wilde proberen.
Als ik die thread zo bekijk ga ik toch eens proberen wat er staat. So silly it just might work :D
Bedankt alvast man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:56:
Volgens mij heeft MS bij 1 van de vorige dashboardupdates features ingebakken om te detecteren of je met uitgewisselde savegames in de weer was. Volgens mij werden die dan onbruikbaar gemaakt oid, kan zo snel ff geen bron vinden.
Wat die xploder doet weet ik niet, heb ze wel eens in de winkel zien liggen, maar heb er verder nooit naar gekeken.
Ik zou het in ieder geval niet proberen. Ze zetten je gamerscore weer op 0 als ze erachter komen dat je met savegames zit te kutten...en terecht, maar in het geval van 'la-fusion' is het natuurlijk iets anders. Toch zal MS dat niet zien en je GS gewoon op 0 zetten. Ik zou zeggen...gauw accepteren dat je op 0 staat en dan weer genieten van je spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ik heb gisteren mij cashback gehad van 50 euro voor mijn elite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Gefeliciteerd he? Als je het überhaupt al nodig vindt om te melden zeg dan ook even wanneer je de brief hebt opgestuurd, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:00:
Gefeliciteerd he? Als je het überhaupt al nodig vindt om te melden zeg dan ook even wanneer je de brief hebt opgestuurd, graag.
Hier nog geen cashback, 1e week van januari opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 13:25:
[...]

Ik zou het in ieder geval niet proberen. Ze zetten je gamerscore weer op 0 als ze erachter komen dat je met savegames zit te kutten...en terecht, maar in het geval van 'la-fusion' is het natuurlijk iets anders. Toch zal MS dat niet zien en je GS gewoon op 0 zetten. Ik zou zeggen...gauw accepteren dat je op 0 staat en dan weer genieten van je spellen.
Dat ik weer op 0 sta geef ik dus net niets om. Het gaat mij gewoon om mijn save-game zodat ik weer alledrie de eilanden van GTA heb en zo overal kan komen zonder 4 politie sterren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:42
sander- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:33:
[...]

Hier nog geen cashback, 1e week van januari opgestuurd.
Mischien krijg je die ook helemaal niet, dacht dat het allemaal voor 31 december 2008 opgestuurd moest worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Greekmaster schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:33:
[...]

Mischien krijg je die ook helemaal niet, dacht dat het allemaal voor 31 december 2008 opgestuurd moest worden
Nope, de actie liep t/m 31/12 en je mocht tot 4 weken na aankoop inzenden. Probleem bij mij was dat bol.com de sticker er niet bij had gedaan en die moest nagezonden worden. Hierdoor was het vertraagd, maar kreeg wel de garantie van Bol.com dat ik de cashback zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Leuk voor je. Maar als Microsoft het hier niet mee eens is wat dan ? :) Bol kan niet de regels van Microsoft veranderen.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:36:
[...]

Volgens mij is dit niet mogelijk. In ieder geval niet legaal.
Waarom is alles waarin de fabrikant niet faciliteert gelijk illegaal? Ik zie deze fout erg vaak gemaakt worden en wordt er een beetje moedeloos van dat als iemand eens out of the box denkt het gelijk als "niet legaal" wordt bestempeld. Zijn we nu teakers hier of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

DeluxZ schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:10:
Leuk voor je. Maar als Microsoft het hier niet mee eens is wat dan ? :) Bol kan niet de regels van Microsoft veranderen.
Wat is er onduidelijk aan "De actie liep tot 31-12 maar je kon de bon tot vier weken erna insturen". Het betekent dus dat de xbox voor 2009 gekocht moet zijn en de bon voor 31-01 verstuurd.

Ik heb mijn xbox na kerst gekocht en in jan die bon verstuurd. :)

[ Voor 12% gewijzigd door JvS op 17-02-2009 19:08 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Morgen eindelijk Death Tank op live , maar lees ik net dat ze daar ook al 1200 punten voor gaan vragen. Het maakt dus echt niet meer uit of er veel ontwikkelingstijd inzit of niet. Gaan vanaf nu gewoon alle games 800/1200 kosten ? Echt voor Braid en Castlle Crashers heb ik het zonder moeite betaald, maar het begint nu wel een beetje de norm te worden of zie ik het te zwart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een beetje de spuigaten uitlopen. Als het een spel is dat echt zo goed en verslavend is dan heb ik het er wel voor over (vooral ook omdat de punten steeds goedkoper te krijgen zijn).

Zijn er al mensen die een mening hebben over The Lost and The Damned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 20:02:
Ik vind het ook een beetje de spuigaten uitlopen. Als het een spel is dat echt zo goed en verslavend is dan heb ik het er wel voor over (vooral ook omdat de punten steeds goedkoper te krijgen zijn).

Ja, ik! Zie het GTA 4 topic

[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 20:02:

In het kort: Weer typisch GTA. Lekkere actie, leuke missies en kwaliteitsentertainment. Vermaak me er prima mee. Het lijkt soms wel alsof je nooit bent weggeweest en dat kan een vloek of een zegen zijn. Persoonlijk mag het van mij wel iets losser en humoristischer (zoals Saints Row 2), maar is nog steeds beter dan een hoop spellen.

Maar goed, lees het GTA 4 topic maar.

Vond de download trouwens nog redelijk snel gaan. Ik wist wel dat ie niet full speed zou gaan, maar na een half uurtje was ie toch al wel binnen (normaal zou ik er 10 minuten over doen). Toch best redelijk.

Ben dan ook wel benieuwd naar de Xbox Live Statistieken. Voor zowel de verkoopaantallen als de systeemresources die hiervoor nodig waren. Al denk ik dat ze dezelfde hardware hebben ingezet als die ze voor de Windows 7 Beta hebben gebruikt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:00:
ja, klopt, ik heb de brief op 28 nov 2008 opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Schweino schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:02:
Waarom is alles waarin de fabrikant niet faciliteert gelijk illegaal?
Niet legitiem dan. ;)

Ik ben de laatste paar dagen internet aan het afstruinen voor Gears of War 2 maar tweedehands durven veel mensen gewoon nog ruim € 40-, durven te vragen voor het spel 'omdat het nieuw nog € 60-, kost'. Je kunt hem echter bij Play.com al voor € 32,50 bestellen. Maar, de Nederlander in mij... :D

Nou heb ik al een aantal spellen zo tweedehands gekocht en verkocht en mijn zwagertje kan de spellen dan ook meteen spelen. Voor mij geen gloednieuwe spellen meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
saviour schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 20:26:
[...]
Niet legitiem dan. ;)

Ik ben de laatste paar dagen internet aan het afstruinen voor Gears of War 2 maar tweedehands durven veel mensen gewoon nog ruim € 40-, durven te vragen voor het spel 'omdat het nieuw nog € 60-, kost'. Je kunt hem echter bij Play.com al voor € 32,50 bestellen. Maar, de Nederlander in mij... :D
Op marktplaats staan verschillende GeOW2 voor 25-30 euro.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor de liefhebbers:
De demo van Afro Samurai staat op de US marketplace. Gewoon te downloaden, dus geen gold abo nodig :)
Net even gespeeld, best grappig :)
Sowieso is Samuel L. Jackson gewoon _/-\o_
Maar best grappig dat je echt zelf kunt bepalen welk deel van je tegenstander je wilt raken met je zwaard. Best lastig om daar echt wat goeds mee te doen. Alleen camera was wat irritant, als je met rechter stick naar links duwde, ging beeld naar rechts. Zal vast te configureren zijn, maar was ff wennen.

Zal 'm niet aanschaffen, maar het speelde best grappig weg. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
saviour schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 20:26:
[...]
Niet legitiem dan. ;)

Nou heb ik al een aantal spellen zo tweedehands gekocht en verkocht en mijn zwagertje kan de spellen dan ook meteen spelen. Voor mij geen gloednieuwe spellen meer hoor.
Voor de €32.50 heb ik hem iig besteld :P

Hij stond sowieso nog op de "to-buy" list. Maar voor dit geld kan ik zoiets toch niet laten liggen.... Dat heb ik best wel te vaak eigenlijk :X

Achja! het gamen is leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jaguar645 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:06:
[...]
Achja! het gamen is leuk duur^^
Tis helaas wel een prijzige hobby, maar ach, geld moet rollen. F*ck de recessie :P

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 17-02-2009 22:11 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kooj1980 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 09:02:
[...]

Helaas ;( Net beide dingen geprobeerd, maar ik kom er nog steeds niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

wat vonden jullie van de H.A.W.X. Demo? Ik vond hem Grafisch er gewoon slecht uitzien :/ en het speelde niet zo fijn.. ik laat deze links liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 18-02-2009 00:40 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
JuliettPapa schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 00:35:
wat vonden jullie van de H.A.W.X. Demo? Ik vond hem Grafisch er gewoon slecht uitzien :/ en het speelde niet zo fijn.. ik laat deze links liggen.
Sluit me hier volledig bij aan. Vond het idd niet echt lekker spelen en had het idee dat er grafisch een stap terug gedaan wordt tov de huidige generatie spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Zo irritant.. heeft mijn 360 net een RROD gehad, hebben ze dit gefixed (moederbord + dvd driver vervangen volgens opgave) heb ik nog geen maand later (nu dus) alweer spikkels (storingen) in mijn beeld zitten en gaat het beeld waar aan / uit (achter elkaar)...

Zo begon mijn vorige RROD ook dus hij zal het binnen kort wel weer begeven..

Was eerst heel blij met de snelheid waarmee ze hem gefixed hebben (nog geen 8 dagen inclusief verzenden en ontvangen) maar nu heb ik het gevoel dat het niet echt goed gefixed is..

Als hij het nu begeeft ga ik wel even klagen bij Microsoft dat ik dit toch echt niet goed vindt...

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Als je een witte 120gb harde schijf koopt, en je besluit een tijd later om een Elite te koopt kan je dan je de data overzetten tussen de 2 harde schijven? Ik heb ergens gelezen dat je via die transfer kabel alleen data kan overzetten tussen een 20gb en een 120gb harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Slasher schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:03:
Als je een witte 120gb harde schijf koopt, en je besluit een tijd later om een Elite te koopt kan je dan je de data overzetten tussen de 2 harde schijven? Ik heb ergens gelezen dat je via die transfer kabel alleen data kan overzetten tussen een 20gb en een 120gb harde schijf
Ja dit gaat, van 20 --> 120 gaat en van 120 --> 120 gaat ook. In het boekje bij die transferkit staat dat je van een kleinere naar een grotere HD en van even grote HD's data kunt overzetten. Enige wat niet kan is van een grotere naar een kleinere HD overzetten (Zelfs als op de grote HD minder ruimte in beslag is genomen dan de grootte van de kleine HD)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ijskonijn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:07:
[...]

Ja dit gaat, van 20 --> 120 gaat en van 120 --> 120 gaat ook. In het boekje bij die transferkit staat dat je van een kleinere naar een grotere HD en van even grote HD's data kunt overzetten. Enige wat niet kan is van een grotere naar een kleinere HD overzetten (Zelfs als op de grote HD minder ruimte in beslag is genomen dan de grootte van de kleine HD)
Duidelijk, wellicht toch maar een HD aanschaffen, jammer dat die kabels niet bij de HD's zelf zitten maar apart besteld moeten worden bij microsoft

lees ergens dat er wel een kabel bij zit. Wat is het nu :)

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 18-02-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Slasher schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:33:
[...]

Duidelijk, wellicht toch maar een HD aanschaffen, jammer dat die kabels niet bij de HD's zelf zitten maar apart besteld moeten worden bij microsoft

lees ergens dat er wel een kabel bij zit. Wat is het nu :)
Bij een losse 120GB schijf zit een kabel. Bij een losse 60GB niet (bedoeld als upgrade vanaf arcade). Bij een elite ook niet.
In de laatste 2 gevallen is het een belletje naar MS, en ze sturen er eentje op :)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 18-02-2009 09:46 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:02:
[...]

Waarom is alles waarin de fabrikant niet faciliteert gelijk illegaal? Ik zie deze fout erg vaak gemaakt worden en wordt er een beetje moedeloos van dat als iemand eens out of the box denkt het gelijk als "niet legaal" wordt bestempeld. Zijn we nu teakers hier of niet?
Ik bedoelde echt niet dat hij de politie op de stoep moet verwachten, dat snap je denk ik ook wel. Ik bedoelde natuurlijk dat het bij mijn weten tegen de regels van MS is en dat hij van hun kant misschien consequenties moet verwachten. Deed ik alleen om hem te waarschuwen, het zal mij verder worst wezen.
Straks raakt hij al z'n gamerscore kwijt of wordt hij geband hierom, dat zou niet fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Slasher schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:03:
Als je een 120gb schijf hebt, en je koopt een elite, dan heb je dus weer een 120gb schijf, wat is dan het nut van data overzetten? Dan zet je toch gewoon de harde schijf over en dan verkoop/whatever je de lege 120 gig toch?

Enige wat de dan even moet doen is de license transfer wizard zodat je je gekochte content koppelt aan de nieuwe elite om zodoende ook (met andere niet xbox live accounts) offline te kunnen spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:20:
[...]

Als je een 120gb schijf hebt, en je koopt een elite, dan heb je dus weer een 120gb schijf, wat is dan het nut van data overzetten? Dan zet je toch gewoon de harde schijf over en dan verkoop/whatever je de lege 120 gig toch?
De Elite heeft een zwarte HD dus ik denk dat hij liever die HD gebruikt i.p.v. een gewone witte :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.