Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.026 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
sander- schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:46:
[...]

Waarom zou je je xbox via 1080 willen aansturen? Er zijn maar heel weinig games die native 1080 zijn, sterker nog volgens internet zijn het alleen NBA Home court en Virtua Tennis.

Enige wat je er dus mee bereikt is dat je xbox gaat upscalen, wat eigenlijk niet nodig is omdat je het ook native naar je tv kan sturen.
Dit argument lees ik erg vaak hier, maar je kan als je de xbox op 1080p hebt ingesteld ook HDWMVs in 1080p kijken en dan heeft het wel degelijk nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:34:
[...]

Dit argument lees ik erg vaak hier, maar je kan als je de xbox op 1080p hebt ingesteld ook HDWMVs in 1080p kijken en dan heeft het wel degelijk nut.
Dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb met alle dingen die er nu aan gaan komen, zoals GTA Lost and Damned en de Halo 3 maps, deze maar weer eens aangeschaft:

Afbeeldingslocatie: http://www.zuiderpark-games.nl/v2/images/Xbox%20Live%20-%20Marketplace%20(4200%20punten).jpg

Kan weer, heel, even vooruit :P Gelukkig gaan de punten op aan nuttige zaken. 39,99 trouwens :)
Sorry, die had ik even gemist :)

De "Gamekings" bestaan uit 2 groepen, de oudjes en de jongere gasten. Die jongere gasten zijn prima, daar zit geen probleem. Die oudere groep zijn degene die ik, en velen met mij, gewoon niet serieus kunnen nemen.

Het zijn mannen van ruim in de 30 die praten alsof ze Korsakov hebben opgeopen. Onder de tattoo's hebben ze het over wat leip en vet is in gameland. Voor veel mensen zijn zij de belichaming van de middelbare gamers, immers zij zijn de enige zichtbare gamejournalisten, en zijn in veel gevallen ook nog eens werkzaam bij de PU.

Ik weet dat ze worden uitgezonden om TMF, dus dat dat een bepaald publiek is, maar het zou de makers sieren om eens serieuze mensen op het onderwerp te zetten, die gedegen over een product praten en daarvoor geen buzzwords e.d. nodig hebben.

Ik ben ze zelf overigens volledig verloren bij een ongeloofelijk rant van die dikkere met zijn vele tattoo's. Die viel even elke respectable gamejournalist af, omdat ze het lef hadden gehad Assassins Creed kritisch te benaderen omdat het game gedeelte niet alles was, zal die video er eens bij pakken.

EDIT: Stukje nog niet te pakken, maar deze video vanaf ongeveer 1:14 zegt imho genoegd over de staat van de NL game journalistiek: http://www.gamekings.tv/i...-seizoen-8-aflevering-22/

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 11-02-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Helemaal met je eens, ik ben ook van dezelfde generatie als de PU/Gamekings journalisten, maar nadat ik ze 1x op TV had gezien was het wat mij betreft ook al snel afgelopen. Hoewel ze de oudere generatie zouden moeten vertegenwoordigen vertonen ze juist het meest infantiele gedrag.

Ik kan sowieso maar weinig volwassen game gerelateerde Tv programma's bedenken. Er was ooit op (Veronica geloof ik) een programma wat 's avonds laat werd uitgezonden en alleen een voice over had, dat was wel redelijk te pruimen. En als je naar het buitenland kijkt wordt je ook al niet veel wijzer (X-play bijvoorbeeld). Een TV programma over games met het niveau van het maandblad Edge zal wel teveel gevraagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Haha, dat stukje van Boris over GoW voor de pc is erg triest inderdaad. Jan Meyroos weet er nog enkele zinnige argumenten tegenaan te smijten, maar dan houdt het ver op.

Het is vervelend dat ze voor het grote publiek lijken te kiezen en dus populair taalgebruik hanteren en een bepaald Amsterdams "slang" gebruiken, maar die gasten hebben wel degelijk een idee van waar ze mee bezig zijn. Dat ze dertigers zijn en voor Gamekings web items zo acteren of voor PU populistisch schrijven, wil niet zeggen dat het een stel retards zijn. Ik ken die gasten een beetje en ze weten donders goed wat er speelt in games land en zijn stukvoor stuk nog steeds gepassioneerde gamers. Het hele Blammo-imperium leidt soms wat af, maar ze zitten 's-avonds gewoon achter hun pc/console te knallen, kan ik je verzekeren :).

Dan een stukje dat nog enigszins ontopic is. Ik zit al een hele tijd te twijfelen of ik de Mortal Kombat vs DC game zou gaan kopen. Ik ben een fan van het eerste uur en heb MK II helemaal dolgedraaid destijds. De game was destijds net uit in de US en de arcadekast stond hier op de kermis. Daar heb ik toen mijn hele spaarpot in leeggekieperd met een Amerikaanse blad ernaast waar alle fatalities in stonden. Daarna zijn de games in de serie eigenlijk alleen maar zwakker geworden, dus ik twijfelde sterk. Nu ik hem voor twee tientjes kon bestellen, heb ik het maar gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19
1) Zeg mensen, ik heb een 1080p .wmv file gedownload en die via het netwerk op mijn 360 afgespeeld, maar het beeld schokt enorm :( Ook een episode van "The Guild" schokt soms. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 360 is via Component (RGB) aangesloten op een Full HD TV. Het schokken komt voor bij 720p en 1080p instelling.

2) Bij Halo 3 kan ik in Matchmaking via Live niet kiezen voor Rumble Pit, dan zegt ie dat ik niet voldoe aan de map packs die nodig zijn. En dat terwijl ik die 2 gratis map-packs gewoon heb gedownload. Social skirmish en slayer doen het wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Atomius op 11-02-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
WizZie- schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:54:
1) Zeg mensen, ik heb een 1080p .wmv file gedownload en die via het netwerk op mijn 360 afgespeeld, maar het beeld schokt enorm :( Ook een episode van "The Guild" schokt soms. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 360 is via Component (RGB) aangesloten op een Full HD TV. Het schokken komt voor bij 720p en 1080p instelling.
Wat gebeurd er als je hem rechtstreeks van de 360 afspeelt? USB stickie bij de hand?
2) Bij Halo 3 kan ik in Matchmaking via Live niet kiezen voor Rumble Pit, dan zegt ie dat ik niet voldoe aan de map packs die nodig zijn. En dat terwijl ik die 2 gratis map-packs gewoon heb gedownload. Social skirmish en slayer doen het wel.
Hier staan alle playlists, met vereisten: http://www.bungie.net/online/playlists.aspx

Voor Rumble is Heroic en Legendary verplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:22

Freak187

geen

Jan Laros schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:15:Ik ben een fan van het eerste uur en heb MK II helemaal dolgedraaid destijds. De game was destijds net uit in de US en de arcadekast stond hier op de kermis. Daar heb ik toen mijn hele spaarpot in leeggekieperd met een Amerikaanse blad ernaast waar alle fatalities in stonden.
Ik herken het enigzins :) Ik heb MK II op de Sega Megadrive helemaal doodgespeeld, met behulp van een mapje waar mijn broer alle Fatalities handgeschreven in heeft gezet.
Toch heb ik MK III ook nog veel gespeeld. Ondanks dat Sub-Zero geen ninja meer was, vond ik Kabal en Cyrax wel coole characters.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb nu xbox live gold, en wil graag met mijn toetsenbord en muis spelen. Heb gelezen dat het kan met een verloopje ertussen. Nu staat er eentje op dealextreme maar die vind ik veel te duur. Heeft iemand ervaring met deze dingen en weet je misschien een goedkopere oplossing ?

Zoiets dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19969 en dit is dan de chinese variant de orginele variant heet de xfps ( eventueel pro of sniper ). En het werkt wel degelijk, aldus youtube en deze site: http://www.totalconsole.c...fps-xcm-360-sniper/Detail

[ Voor 27% gewijzigd door NeoMe op 11-02-2009 23:07 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NeoMe schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:58:
Heb nu xbox live gold, en wil graag met mijn toetsenbord en muis spelen. Heb gelezen dat het kan met een verloopje ertussen. Nu staat er eentje op dealextreme maar die vind ik veel te duur. Heeft iemand ervaring met deze dingen en weet je misschien een goedkopere oplossing ?

Zoiets dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19969
Werkt niet...

Games hebben geen ondersteuning voor muisbewegingen of toetsenbord aanslagen. Het enige wat je ermee bereikt is dat je je berichtjes in je dashboard met het toetsenbord kan typen.

Denk dat je ook de omschrijving van het produkt maar eens goed moet natrekken...

/edit
hier meer info

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 11-02-2009 23:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PWM schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:50:

[...]

Sorry, die had ik even gemist :)

De "Gamekings" bestaan uit 2 groepen, de oudjes en de jongere gasten. Die jongere gasten zijn prima, daar zit geen probleem. Die oudere groep zijn degene die ik, en velen met mij, gewoon niet serieus kunnen nemen.

Het zijn mannen van ruim in de 30 die praten alsof ze Korsakov hebben opgeopen. Onder de tattoo's hebben ze het over wat leip en vet is in gameland. Voor veel mensen zijn zij de belichaming van de middelbare gamers, immers zij zijn de enige zichtbare gamejournalisten, en zijn in veel gevallen ook nog eens werkzaam bij de PU.

Ik weet dat ze worden uitgezonden om TMF, dus dat dat een bepaald publiek is, maar het zou de makers sieren om eens serieuze mensen op het onderwerp te zetten, die gedegen over een product praten en daarvoor geen buzzwords e.d. nodig hebben.

Ik ben ze zelf overigens volledig verloren bij een ongeloofelijk rant van die dikkere met zijn vele tattoo's. Die viel even elke respectable gamejournalist af, omdat ze het lef hadden gehad Assassins Creed kritisch te benaderen omdat het game gedeelte niet alles was, zal die video er eens bij pakken.

EDIT: Stukje nog niet te pakken, maar deze video vanaf ongeveer 1:14 zegt imho genoegd over de staat van de NL game journalistiek: http://www.gamekings.tv/i...-seizoen-8-aflevering-22/
Veel van die punten kloppen natuurlijk wel enigszins, maar toch.. Ze doen het mooi wel gewoon even. Menig ander gameprogramma doet het ze in ieder geval niet na. Daar nemen ze het gamen bijvoorbeeld allemaal weer net iets te serieus, of - nog erger - proberen te hard om hip over te komen. Bij GK kan het ze niet bijster veel schelen en doen meer wat ze zelf willen, wat ik erg kan waarderen. Zo is gamen ook voor mij: niet teveel gezwets, en meer nadruk op de beleving / het gevoel erbij. Het voorbeeld dat je geeft over GoW is dan wel een minpuntje, maar zelfs dat is nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ken. schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:35:
[...]Bij GK kan het ze niet bijster veel schelen en doen meer wat ze zelf willen, wat ik erg kan waarderen. Zo is gamen ook voor mij: niet teveel gezwets, en meer nadruk op de beleving / het gevoel erbij. Het voorbeeld dat je geeft over GoW is dan wel een minpuntje, maar zelfs dat is nog wel te doen.
Mag ik dan delen in die geldboom van je? Want je kan er natuurlijk op rekenen dat bepaald publiek, of het nou van GK is over IGN, op basis van een review een game koopt. Als de reviewer dan half-ware of halfzachte info heeft verspreid, zit je met een game van 50 of 60 Euro waar eigenlijk geen klap aan is "maar de reviewer was zo lekker eigenwijs aan het vertellen".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hmm, krijg met me Elite een E74 (en 1 rood lampje). Garantie werk naar Microsoft, of zelf fixen? Aangezien er best wat mogelijke oplossingen staan op het internet.

Overgens doet hij het nog wel gewoon ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Gewoon even Microsoft bellen.. Voordat je dingen met de Xbox 360 gaat doen waardoor die buiten de garantie kan vallen..

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MAX3400 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 23:37:
[...]

Mag ik dan delen in die geldboom van je? Want je kan er natuurlijk op rekenen dat bepaald publiek, of het nou van GK is over IGN, op basis van een review een game koopt. Als de reviewer dan half-ware of halfzachte info heeft verspreid, zit je met een game van 50 of 60 Euro waar eigenlijk geen klap aan is "maar de reviewer was zo lekker eigenwijs aan het vertellen".
Ah kijk, daar gaat het dus fout: Ik zie GK meer als entertainment / nieuws.
Ik koop geen games op basis van reviews. Games koop ik op basis van de demo en eventeel nog gebruikerservaringen die ik hoor van bekenden, van wie ik weet dat ik er daadwerkelijk wat aan heb. Natuurlijk kan dat ook gelden voor reviews, maar bij mij is dat dus niet het geval.

Verwijderd

Bijvoorbeeld Avatar? Dat heeft echt een goede demo he? ;)

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Nog even een aanpassing op de OP
Er staat halverwege hoe je een Jasper revisie kan controleren, dit is echter niet een waterdichte methode.
Mijn output wattage is namelijk 175 watt wat er volgens die test dus niet door kan als een Jasper.

Maar volgens deze en deze testen heb ik dus wel een Jasper.
Misschien aanpassen om teleurstellingen te voorkomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 12-02-2009 09:46 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 09:22:
Bijvoorbeeld Avatar? Dat heeft echt een goede demo he? ;)
Hahaha touché :D
Maarruh afgezien van de easy 1000G vond mijn vriendin de voorgaande delen uit de Avatar reeks leuk om te spelen, dus dat speelde ook deels mee in de aanschaf :P

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
is het nog ergens mogelijk om de HALO 3 demo te downloaden, op marketplace staat die niet en op xboxlive.com kun je wel de maps downloaden maar de demo niet :S

was er wel een demo van dat spel?? of halen ze die demo naar verloop van tijd offline?

Nintendo SWITCH! FTW

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
SOCO_cola schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:10:
is het nog ergens mogelijk om de HALO 3 demo te downloaden, op marketplace staat die niet en op xboxlive.com kun je wel de maps downloaden maar de demo niet :S

was er wel een demo van dat spel?? of halen ze die demo naar verloop van tijd offline?
Er was een multiplayer demo die met Crackdown kwam (paar vrienden van me kochten de game alleen voor de demo...). Voor zover ik weet is er geen demo op XBL gekomen.

[ Voor 0% gewijzigd door SoundWave729 op 15-02-2009 11:50 . Reden: Typo ]

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Jan Laros schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:15:
Nu ik hem (edit Mortal Kombat vs DC uni dus) voor twee tientjes kon bestellen, heb ik het maar gedaan :).
* Sagat tandenknarst.
Ik wilde hem een tijd terug ook bestellen voor dat bedrag maar toen was ie niet leverbaar, en later werd de prijs gewoon weg verhoogd naar 30 euro.

Nu heb ik zoiets van, ik wacht nog even op sf4, en ik vermaak me ook zeker nog wel met hd remix..
Maar toch.....welke shop dan?

10 second ninja DONE

Verwijderd

SOCO_cola schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:10:

Het spel is ook heel goedkoop te krijgen en is je geld echt dubbel en dwars waard! Dus die demo is er misschien niet, maar het spel wel (voor 20 euro ofzo).

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Sagat schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 12:33:
[...]

* Sagat tandenknarst.
Ik wilde hem een tijd terug ook bestellen voor dat bedrag maar toen was ie niet leverbaar, en later werd de prijs gewoon weg verhoogd naar 30 euro.

Nu heb ik zoiets van, ik wacht nog even op sf4, en ik vermaak me ook zeker nog wel met hd remix..
Maar toch.....welke shop dan?
http://www.thehut.com/hut/9993134.product

Verwijderd

Stel: je word gebanned van xbox live, wegens cheaten ombouwen, of al die andere dingen die niet mogen.

Word dan je ip of je xbox gebanned?

Daar hadden ik en een paaar vrienden van mij een discussie over. Ik dacht dat ip gebanned zou worden van een vriend die zn xbox omgebouwd heeft, maar hij merkt nog niks. Maar ik vroeg mij wel af wat de gevolgen zijn mocht hij gebanned worden. Is hij dan met het kopen van nieuwe live xbox en games klaar?

Verwijderd

je wordt gebanned op je xbox, volgens mij , alleen weet ik niet of je live adres ook geweigerd wordt (je xbox account dus)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:06:
je wordt gebanned op je xbox, volgens mij , alleen weet ik niet of je live adres ook geweigerd wordt (je xbox account dus)
Alleen het ID van je Xbox, niet je Live account wordt geband. Er is daarna geen mogelijkheid meer om dat ongedaan te maken. Stay safe, don't mod :P

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Met zoeken had je snel het antwoord gevonden.

Je Xdoos wordt gebanned. Nieuwe kopen en klaar

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ugh.....ook ik heb veel (en met veel plezier) mk2 gespeeld. De 3d mk's heb ik overgeslagen. Maar deze wilde ik dus ook echt gaan proberen. Ik vind mk en de stijl wel leuk, en het dc universum vind ik ook geinig. denk dat ik vanavond dus toch een bestelling ga doen.

10 second ninja DONE

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Sagat schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:09:
[...]

Ugh.....ook ik heb veel (en met veel plezier) mk2 gespeeld. De 3d mk's heb ik overgeslagen. Maar deze wilde ik dus ook echt gaan proberen. Ik vind mk en de stijl wel leuk, en het dc universum vind ik ook geinig. denk dat ik vanavond dus toch een bestelling ga doen.
De 3D MK's vond ik ook stukken minder, maar qua gameplay is deze MK toch een heel stuk sneller dan die andere 3D MK's, ik vind 'm een stuk beter dan die anderen (maar aan MK II kan deze niet tippen, maar dat ligt niet aan de nieuwe MK maar aan de genialiteit van MK II. Nog steeds baal ik ervan dat PSN MK II heeft en Xbox Live alleen UMK3... :'()

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

SoundWave729 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 11:27:
[...]

Er was een multiplayer demo die met Crackdown kwam (paar vrienden van me kosten de game alleen voor de demo...). Voor zover ik weet is er geen demo op XBL gekomen.
Dat was zelfs een MP beta dus er is nooit een demo uitgebracht van halo 3

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 18:37
PWM schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Die Ibood bestelling laat wel op zich wachten trouwens

[...]

Ze hebben tot volgende week dinsdag :P
Ter info -> Ik heb net een e-mail ontvangen van ibood dat de bestelling is verzonden.

Verwijderd

unrealchipie schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:30:
[...]

Ter info -> Ik heb net een e-mail ontvangen van ibood dat de bestelling is verzonden.
Me too.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ijskonijn schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:48:
Nog steeds baal ik ervan dat PSN MK II heeft en Xbox Live alleen UMK3... :'()
Ik koop ooit nog wel is een ps3 dan komt mk2 ook, tot die tijd doe ik als ik ff snel wil spelen de snes versie, en als ik ff wat meer tijd neem dan zorg ik dat ik de rom via mame goed kan spelen :)

mk3 is nog maar 400punten en ik had em gekocht, ware het niet dat er voor mij een dealbreaker is. Je kan de knoppen niet aanpassen! :(
* Sagat speelt alleen mk met de sf knoppenlayout :P

10 second ninja DONE

Verwijderd

Vraagje .. HDMI verstuurt zowel geluid als beeld, maar wat nou als je geen geluid op je Samsung T240 hebt? Moet ik dan een Composiet > VGA adapter halen? Met maximale output van 720p? Of zou ik via HDMI toch op een of andere manier geluid kunnen krijgen? Niet uit het beeldscherm, maar heb hier een stereo, Z-5500 en Yamaha 7.1 receiver staan (waar overigens ook geen HDMI ingang op zit).

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
PWM schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 18:50:
Ik heb met alle dingen die er nu aan gaan komen, zoals GTA Lost and Damned en de Halo 3 maps, deze maar weer eens aangeschaft:

idd, wat een stelletje idioten. Ik laat me niet snel laatdunkend uit over minder bedeelden, maar deze idioten laten echt zien dan je geen IQ boven de 80 hoeft te hebben wil je toch met een rotkop voor de camera verschijnen.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:48:
Vraagje .. HDMI verstuurt zowel geluid als beeld, maar wat nou als je geen geluid op je Samsung T240 hebt? Moet ik dan een Composiet > VGA adapter halen? Met maximale output van 720p? Of zou ik via HDMI toch op een of andere manier geluid kunnen krijgen? Niet uit het beeldscherm, maar heb hier een stereo, Z-5500 en Yamaha 7.1 receiver staan (waar overigens ook geen HDMI ingang op zit).
Nooit iets met composiet gaan doen. Ten eerste is er al een normale vga kabel :P

Ten tweede kan je de hdmi kabel + je oude component kabel naast elkaar gebruiken. Officieel moet je een audio stukje kopen, maar als je het gratis wilt doen haal je gewoon de plastic casing van je component kabel (http://www.engadget.com/2...able-into-a-vga-cable-fo/ )
vanaf step 1 de eerste 4 fotos. Dan passen ze naast elkaar en kan je de optical out gebruiken of de stereo tulpjes (witte en rode) van de kabel zelf.

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Net een 120GB HD besteld, alles volgens het boekje aangesloten om te transferren (van 20 --> 120), maar wat blijkt, de Xbox 360 kan die Transfer Disc bij mij niet lezen :( Staat effe reading en dan kan ik alleen "Open Tray" doen, terwijl de cd er toch echt in zit...kan dus niks transferren nu. Iemand een idee?

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 17:06:
[...]

Nooit iets met composiet gaan doen. Ten eerste is er al een normale vga kabel :P

Ten tweede kan je de hdmi kabel + je oude component kabel naast elkaar gebruiken. Officieel moet je een audio stukje kopen, maar als je het gratis wilt doen haal je gewoon de plastic casing van je component kabel (http://www.engadget.com/2...able-into-a-vga-cable-fo/ )
vanaf step 1 de eerste 4 fotos. Dan passen ze naast elkaar en kan je de optical out gebruiken of de stereo tulpjes (witte en rode) van de kabel zelf.
Ik ben in het bezit van de Arcade .. of nou ja een vriendin van me. Volgens mij zit er geen optical out daarop. Slopen doe ik niet aan :) Welk audio stukje heb ik dan nodig?

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
DarkShadow schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:49:
[...]

idd, wat een stelletje idioten. Ik laat me niet snel laatdunkend uit over minder bedeelden, maar deze idioten laten echt zien dan je geen IQ boven de 80 hoeft te hebben wil je toch met een rotkop voor de camera verschijnen.
haha heb je het ook over stel mensen :P gamekings is gewoon voor als je niks te doen heb. en dan ook helemaal niks. het zijn wa mensen die zonder voorbereiden dingen doen/zeggen en dit ook doen zonder na te denken.

ontopic. zit nu al paar daagjes fear2 te spelen en moet zeggen leuk spel maar het is wel veel van het zelfde. gangetje in uit. mannetje schieten. soms leuke shoot outs maar meestal is het run en shoot.

How are you doing?

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:12:
[...]

Ik ben in het bezit van de Arcade .. of nou ja een vriendin van me. Volgens mij zit er geen optical out daarop. Slopen doe ik niet aan :) Welk audio stukje heb ik dan nodig?
Afbeeldingslocatie: http://www.krunker.com/wp-content/2005/11/Picture026Custom_01.jpg

Deze, is dezelfde als die je nu hebt alleen zit er een optische uitgang naast de kabel.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Heb vandaag de nieuwe H.A.W.X demo gespeeld.Wat valt dat tegen.
Scenery ziet er erg goed uit maar verder vind ik het helemaal niets.

Bij mij blijft Ace Combat 6 voorlopig nr 1

iRacing Profile Flickr

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wootism schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:19:
[...]

[afbeelding]

Deze, is dezelfde als die je nu hebt alleen zit er een optische uitgang naast de kabel.
Doorzoek de thread even, in deze versie van de thread allleen al minimaal een keer of 10 genoemd.

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:41:
Met zoeken had je snel het antwoord gevonden.

Je Xdoos wordt gebanned. Nieuwe kopen en klaar
Nou ben ik behoorlijk benieuwd welke steekwoorden jij bij google gebruikt om dat te vinden.
Ik heb namelijk wel gezocht, maar niet gevonden.

Dus misschien dat jij mijn op xbox gebied wat lege verstand wat op wilt vullen?

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:07:
[...]

Nou ben ik behoorlijk benieuwd welke steekwoorden jij bij google gebruikt om dat te vinden.
Ik heb namelijk wel gezocht, maar niet gevonden.

Uh, het antwoord is toch al gewoon gegeven :?

Je Xbox is gebanned, niet je account. Als je een andere Xbox koopt, kun je gewoon weer met je oude account online. Een nieuwe account maken op je verbannen Xbox heeft geen nut, want ze bannen op console-id.

Conclusie: nieuwe (of 2e hands niet gebannede) xbox kopen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:07:
[...]
Staat regelmatig in dit topic. Ik heb er nooit last van gehad (heb mijn doos pas 3 maanden en origineel en gedurende die tijd echt al enkele malen voorbij zien komen.

In deel 55 bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ijskonijn schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 18:11:
Net een 120GB HD besteld, alles volgens het boekje aangesloten om te transferren (van 20 --> 120), maar wat blijkt, de Xbox 360 kan die Transfer Disc bij mij niet lezen :( Staat effe reading en dan kan ik alleen "Open Tray" doen, terwijl de cd er toch echt in zit...kan dus niks transferren nu. Iemand een idee?
Ter info:
Gebeld naar Xbox Support, ik krijg een nieuw schijfje toegestuurd, schijfje is gewoon brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik had dit al bij de street fighter topic geplaatst, maar wilde het toch ook hier ook nog even melden:
Voor de mensen die Street Fighter IV morgen al wil hebben, bij consoleshop.nl kun je hem nu bestellen en dan morgen in huis :)
http://www.consoleshop.nl...90/street-fighter-iv.html

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

TheKillingBean schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 08:41:
Ik had dit al bij de street fighter topic geplaatst, maar wilde het toch ook hier ook nog even melden:
Voor de mensen die Street Fighter IV morgen al wil hebben, bij consoleshop.nl kun je hem nu bestellen en dan morgen in huis :)
http://www.consoleshop.nl...90/street-fighter-iv.html
Vettt

Ik dacht dat die de 20ste pas uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Die hebben we morgen in huis :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Heh, dus op valentijnsdag sf4 binnen krijgen? Denk niet dat dat goed is voor mijn gezondheid :+
Weet trouwens ook nog steeds niet of ik de LE wil of gewoon de normale.

Trouwens wel irritant, zometeen speelt geen hond dan meer hd remix, hoe moet ik dan ooit die 100 victories achievement gaan halen ?

MKvsDC is wel besteld (juist als V-dag kado van mevrouw Sagat O+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Yay :D

Net mijn ibood-bestelling binnengekregen.

Ben het twijfelen of ik met stranglehold of met dark sector begin.

Hmm, dilemma, dilemma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:59:
Yay :D

Net mijn ibood-bestelling binnengekregen.

Ben het twijfelen of ik met stranglehold of met dark sector begin.

Hmm, dilemma, dilemma ;)
Same here :) Ik zou beginnen met Stranglehold, daarvan was de demo iig prima te pruimen :)

Ik heb besloten maar eens te gaan spelen met de dingen die ik heb i.p.v. weer nieuwe dingen te kopen. In plastic: Stranglehold, Dark Sector, WWF. Verder nog liggen Gears of War 2, Fifa Street 3 en Top Spin 3. Als laatste heeft PGR4 ook nog steeds niet de aandacht gekregen die het verdiend. Dus, geen nieuwe spellen totdat deze zijn gespeeld.

Nouja, Lost and Damned telt natuurlijk niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

PWM schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:31:
[...]

Same here :) Ik zou beginnen met Stranglehold, daarvan was de demo iig prima te pruimen :)

Ik heb besloten maar eens te gaan spelen met de dingen die ik heb i.p.v. weer nieuwe dingen te kopen. In plastic: Stranglehold, Dark Sector, WWF. Verder nog liggen Gears of War 2, Fifa Street 3 en Top Spin 3. Als laatste heeft PGR4 ook nog steeds niet de aandacht gekregen die het verdiend. Dus, geen nieuwe spellen totdat deze zijn gespeeld.

Nouja, Lost and Damned telt natuurlijk niet mee :P
Ik heb daar ook last van :(. Helaas komen er de komende tijd nog wat meer spellen uit die ik toch eigenlijk wel heel graag wil hebben en die dan ook besteld worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index2.html

final trailer voor the lost and dammed , vooral op het eind is wel grappig

is een 20gb xbox hard disk eigenlijk genoeg? voor lost and dammed , kan het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Jan Laros schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:37:
[...]

Ik heb daar ook last van :(. Helaas komen er de komende tijd nog wat meer spellen uit die ik toch eigenlijk wel heel graag wil hebben en die dan ook besteld worden....
Heb Halo Wars, Godfather 2, Race Pro ook nog in pre-order staan :+ Maar goed, die staan er al een tijdje in, het zou bijna verraad zijn om ze er uit te halen ;)

Gelukkig zijn er ook slechte games dit jaar. Lees net de reviews van Shellshock 2, die schijnt als onderzetter zelfs niet goed te zijn ;)
Miserable graphics, poor sound and a story which isn’t able to fascinate – this game is a no-go. Maybe the king of no-gos. Don’t play this title, it will definitely be wasted time.

Shellshock 2: Blood Trails is an insolvent try to bring back to life a forgettable war franchise, changing its context to the horror style. No matter from which angle you choose to look at Blood Trails, it’s a horrendous videogame. Boring, exasperating, and ugly in the most literal sense of the word.

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 13-02-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sagat schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:50:

Trouwens wel irritant, zometeen speelt geen hond dan meer hd remix, hoe moet ik dan ooit die 100 victories achievement gaan halen ?
Daarom zeg ik: Zet een verbod op Online/MP achievements en beperk het tot singleplayer achievements. Beperk MP tot het bestaande ranking/xp systeem. Of splits achievements desnoods tot twee categorieen. Online achievements zijn veel te gevoelig voor 'cheaten' en je bent inderdaad te afhankelijk van externe factoren zoals beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 12:43:
http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index2.html

final trailer voor the lost and dammed , vooral op het eind is wel grappig

is een 20gb xbox hard disk eigenlijk genoeg? voor lost and dammed , kan het nergens vinden
Ja. Het is een spel voor de Xbox en die moet gewoon op alle Xboxen kunnen spelen. Ook op een arcade.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

JvS schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:06:
[...]

Ja. Het is een spel voor de Xbox en die moet gewoon op alle Xboxen kunnen spelen. Ook op een arcade.
Je moet hem tog downloaden via marketplace? dan moet je wel een HD hebben ;) maar tzal geen 7 gb ofzo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ind0mi schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:15:
[...]

Je moet hem tog downloaden via marketplace? dan moet je wel een HD hebben ;) maar tzal geen 7 gb ofzo zijn
Ik ken mensen die twee volledige retail spellen hebben geinstalleerd op een 20 GB disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh dan, gaat dat makkelijk lukken , thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SeamusXanthus schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:01:
[...]
Daarom zeg ik: Zet een verbod op Online/MP achievements en beperk het tot singleplayer achievements. Beperk MP tot het bestaande ranking/xp systeem. Of splits achievements desnoods tot twee categorieen. Online achievements zijn veel te gevoelig voor 'cheaten' en je bent inderdaad te afhankelijk van externe factoren zoals beschikbaarheid.
Heh, het leuke van achievements is dat het niet een al te complex en daardoor lekker overzichtelijk systeem is. Ik denk dat opsplitsen in single en multi niet wenselijk is.
Ik heb met pgr3 ook geen kans meer om de mp achievements te halen, maar daar moet je gewoon niet over zeuren. Als je dat wel wil dan moet je namelijk gewoon veel en vaak online als een spel net uit is.

Wat HDremix betreft, ik denk dat het wel naast elkaar kan bestaan, gezien het feit dat er ook officiele tournooitjes worden gehouden in sf2 classic, naast de modernere sf3, MvcC2, CvsS2 etc etc.

Het was meer klagen over het feit dat ik niet genoeg tijd kan vrij maken om deze achievement te halen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Heeft iemand een telefoonnummer van het microsoft rebate centre in duitsland ivm geld terug actie ? :)

Ik bel de support wel :)

Net brief gekregen dat ze mijn verzoek niet in behandeling kunnen nemen omdat deze te laat zou zijn geweest. 11-11 gekocht 1-12 die brief opgestuurd en op hun hebben op het formulier eingeganen am 22dez 2008 wat dus betekend dat die 22-12 binnen is gekomen bij microsoft en ik kan me niet voorstellen dat het 21 dagen duurt om dat formulier naar duitsland te sturen.

Daarbij hebben ze een brief gestuurd met de datum 10-02-2009 dus die is in 3 dagen naar mij gestuurd dus zal het zeker niet 21 dagen duren om een formulier naar duitsland te sturen.

edit:
Fijn! Ik ben dus niet de enigste met dit probleem. Ze berichten hierover aan het verzamelen en sturen dit door naar Duitsland waar ze dit uit gaan zoeken.

Als er mensen zijn met dit probleem, gewoon bellen naar de Xbox support (telefoonnummer staat op xbox.nl) en dit even melden :)

Ik word over een week teruggebeld of ik krijg een e-mail hierover, dus maar rustig afwachten nu.

[ Voor 24% gewijzigd door DeluxZ op 13-02-2009 15:24 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met HD content afspelen via de xbox360?

Ik heb sinds de kerstvakantie een Samsung LE40a552 thuisstaan, en deze is met de xbox360 verbonden dmv een hdmi kabel. Op de xbox heb ik ook een externe 1TB schijf via usb aangesloten, waarop mijn films (WMV 1080) staan. Dit werkt allemaal prima. Ik kan de films gewoon bekijken via de xbox360, en het ziet er over het algemeen prima uit. Soms is het echter zo dat de films haperen. Dit gebeurt vooral als het hele beeld scherp wordt weergegeven. Mijn vermoeden is dat de xbox360 het renderen dan niet goed trekt ofzo? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Edit: met haperen bedoel ik niet dat het heel traag loopt, maar je ziet wel dat het beeld dan niet vloeiend loopt iig.. Misschien 10fps ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2009 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossoneri15
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-07 11:41
Hallo,

Ik heb nogal een vreemd probleem. Ik wil graag GTA4 online spelen. Nu is mijn netwerk situatie zo:

Modem --> Router --> Switch --> Xbox360.

Nu had ik eerst het probleem dat ik niet kon connecten omdat mijn NAT instellingen niet goed waren. Na een hoop geklooi met ports openzetten, statisch IP adres invullen enz, zette ik het IP adres weer op automatic en deed ik de kabel van de Xbox in een andere poort van de switch, nu kreeg ik wel een goede verbinding. Meerdere keer de test via network settings gedaan.

Nu is het zo dat ik wel een eigen game kan hosten en andere mensen kunnen hier ook wel inkomen. Maar als ik bijvoorbeeld een Quick Match doe dan komt er elke keer weer na een tijdje ''Disconnected from game session, returning to single player'' te staan.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

Of zouden de servers van Rockstar brak zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook vaak met GTA4 online... Volgens mij is het meer een GTA4 probleem, met andere spellen heb ik er nooit last van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossoneri15
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-07 11:41
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 20:18:
Ik heb dat ook vaak met GTA4 online... Volgens mij is het meer een GTA4 probleem, met andere spellen heb ik er nooit last van eigenlijk.
Hmm toch vreemd dat ze dat na bijna een jaar nog niet opgelost hebben. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

seninha schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:39:
Heb vandaag de nieuwe H.A.W.X demo gespeeld.Wat valt dat tegen.
Scenery ziet er erg goed uit maar verder vind ik het helemaal niets.

Bij mij blijft Ace Combat 6 voorlopig nr 1
Ik vind het een redelijke goede demo, ik kon me er goed mee vermaken. graphics zijn in orde en de gameplay is uitdagend vind ik

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 18:49:
Heeft iemand hier ervaring met HD content afspelen via de xbox360?

Ik heb sinds de kerstvakantie een Samsung LE40a552 thuisstaan, en deze is met de xbox360 verbonden dmv een hdmi kabel. Op de xbox heb ik ook een externe 1TB schijf via usb aangesloten, waarop mijn films (WMV 1080) staan. Dit werkt allemaal prima. Ik kan de films gewoon bekijken via de xbox360, en het ziet er over het algemeen prima uit. Soms is het echter zo dat de films haperen. Dit gebeurt vooral als het hele beeld scherp wordt weergegeven. Mijn vermoeden is dat de xbox360 het renderen dan niet goed trekt ofzo? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Edit: met haperen bedoel ik niet dat het heel traag loopt, maar je ziet wel dat het beeld dan niet vloeiend loopt iig.. Misschien 10fps ofzo?
Ik heb ook een hele tijd mijn films in 1080p op de xbox gekeken en dat ging eigenlijk altijd goed. Heb de mkv's met encode 360 naar wmv gconverteerd. Daarbij wel de settings aangepast zodat de bitrates overeen kwamen met de mkv. Het enige waarbij ik af en toe slowdowns zag was bij beelden van stromend en spattend water oid. Dan beweegt er heel veel en ook onvoorspelbaar en daar houden compressie systemen nooit zo veel van. Misschien dat jij zoiets ervaart? De power van de xbox zou iig voldoend emoeten zijn om 1080p films te kunnen decoderen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar vette co-op games, welke rade jullie aan? Halo 3 heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gears of War 2 is heel vet co-op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:33:
[...]

Ik heb ook een hele tijd mijn films in 1080p op de xbox gekeken en dat ging eigenlijk altijd goed. Heb de mkv's met encode 360 naar wmv gconverteerd. Daarbij wel de settings aangepast zodat de bitrates overeen kwamen met de mkv. Het enige waarbij ik af en toe slowdowns zag was bij beelden van stromend en spattend water oid. Dan beweegt er heel veel en ook onvoorspelbaar en daar houden compressie systemen nooit zo veel van. Misschien dat jij zoiets ervaart? De power van de xbox zou iig voldoend emoeten zijn om 1080p films te kunnen decoderen.
Mogelijk heb ik het al opgelost. Ik heb even getest met de instellingen van de tv. Hij stond op "spel" modus ingesteld voor de xbox360. Ik heb hem op "bluray" modus ingesteld, daarna een film afgespeeld, hierna heb ik geen haperingen meer gezien. Hopelijk was dat dan de oorzaak :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 21:43

ikt

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 13:02:
[...]

Mogelijk heb ik het al opgelost. Ik heb even getest met de instellingen van de tv. Hij stond op "spel" modus ingesteld voor de xbox360. Ik heb hem op "bluray" modus ingesteld, daarna een film afgespeeld, hierna heb ik geen haperingen meer gezien. Hopelijk was dat dan de oorzaak :*)
Je televisie lost dit probleem dan op. Hij voegt extra frames toe aan de film zodat hij niet meer schokt. Gigantisch geweldige functie voor afspelen van films, maar onbruikbaar bij games, omdat je daar vertragingen in krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 12:12:
Ik ben op zoek naar vette co-op games, welke rade jullie aan? Halo 3 heb ik al :)
Gears of War
Gears of War 2
Army of Two
Left4Dead
Crackdown
Rainbow6
Rainbow6:Vegas
GRAW
GRAW2

Meer dan genoeg co-op materiaal dus.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 14:21:
[...]

Heh, het leuke van achievements is dat het niet een al te complex en daardoor lekker overzichtelijk systeem is. Ik denk dat opsplitsen in single en multi niet wenselijk is.
Ik heb met pgr3 ook geen kans meer om de mp achievements te halen, maar daar moet je gewoon niet over zeuren. Als je dat wel wil dan moet je namelijk gewoon veel en vaak online als een spel net uit is.
Ik ben het wel met Seamus eens!

Ik vind achievements geweldig, maar de online-achievements verpesten een hoop. Alleen bij hele goede online-games zoals CoD4, Halo 3 en Left 4 Dead kan ik ze toestaan, maar verder moet een uitgever van een slechte game gewoon de achievements toewijzen aan het uitspelen van de game op het hoogste moeilijkheidsniveau en andere leuke dingetjes tijdens de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:03:
[...]

Ik ben het wel met Seamus eens!

Ik vind achievements geweldig, maar de online-achievements verpesten een hoop. Alleen bij hele goede online-games zoals CoD4, Halo 3 en Left 4 Dead kan ik ze toestaan, maar verder moet een uitgever van een slechte game gewoon de achievements toewijzen aan het uitspelen van de game op het hoogste moeilijkheidsniveau en andere leuke dingetjes tijdens de game.
Anders speel je gewoon geen slechte games? :D nee dat zou te gek zijn natuurlijk wel eerst achievements halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Left 4 Dead is echt helemaal top! Toevallig is die op dit moment ook nog eens lekker in de aanbieding bij play.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:05:
[...]

Anders speel je gewoon geen slechte games? :D nee dat zou te gek zijn natuurlijk wel eerst achievements halen...
Tja...soms probeer je wel eens wat :) Lost Planet bijvoorbeeld...dat is echt helemaal kak. Dark Sector ook. Die heeft niet veel mp-achievements, maar er is gewoon niemand die dit spel speelt online. Nee, geef mij maar Call of Duty. Ik vind die franchise een goed voorbeeld van hoe je achievements in een spel moet implementeren. Gewoon veel punten toekennen als je hem op Veteran uitspeelt en dan nog allerlei grappige dingetjes die je tijdens de game kunt doen (bijv. iemand neersnipen met een pistool :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 1e spel van iBood is uitgespeeld :P
Stranglehold is nog best wel kort, maar toch wel een leuk spelletje voor tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
Eindelijk maar eens een Xbox gehaald en gisteren tot diep in de nacht doorgespeeld. Wat me wel opviel is dat de knop voor de rechter shoulderbutton al 'lame' aanvoelt? Ik kan het niet echt indrukken met een 'klik' maar de aanslag wordt wel geregistreerd.. Gaan de controllers zo snel kapot of heb ik toevallig een defecte controller ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk het laatste. Mijn twee controllers en ook die van m´n broertje voelen echt zeer solide aan.

Tenzij je de triggers bedoelt, die horen als een soort gashendel in te drukken :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
kenny89 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:37:
Eindelijk maar eens een Xbox gehaald en gisteren tot diep in de nacht doorgespeeld. Wat me wel opviel is dat de knop voor de rechter shoulderbutton al 'lame' aanvoelt? Ik kan het niet echt indrukken met een 'klik' maar de aanslag wordt wel geregistreerd.. Gaan de controllers zo snel kapot of heb ik toevallig een defecte controller ontvangen?
Vaker 't probleem bij schouderknoppen van de Xbox controller. Vind 't zelf ook vrij storend..

Had 't bij me vorige controller van me Xbox 360 Pro. Nu een Elite gekocht, toevallig was het bij deze controller niet.. Maargoed, de kwaliteit van die schouderknopjes ligt dus blijkbaar niet zo hoog.

[ Voor 15% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 15-02-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:10:
Zo, 1e spel van iBood is uitgespeeld :P
Stranglehold is nog best wel kort, maar toch wel een leuk spelletje voor tussendoor :)
Ik heb hem ook net uit, op Normal.
Nu me maar eens aan hard-boiled wagen :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
kenny89 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:37:
ik heb mijn xbox al 3/4 jaar (weet et niet precies) en mijn beide controllers werken altijd nog prima. Bij 1 lijkt de schouderknop wel een beetje lam, maar zo voelde hij altijd al. Of ik heb geluk, of de controllers zijn van goede kwaliteit.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
Ik heb alleen dat de joystick, rechts vaak, gauw lam wordt, geen goed terug naar midden gevoel meer.
(vooral irri met race games en FPS)
Ik ben al aan mijn vierde controler toe. (dus zo doende een controler per jaar ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
The Last Remnant maar aangeschaft. Het is wel een leuk spel op zich. Het gevechtssysteem is alleen even wennen. Het meest irritante van de game zo ver zijn de frame drops :X. Bijna bij elke gevecht heb ik ze wel een aantal keer >_<.

Star Ocean 4 ziet er wel heel stoer uit. Zal waarschijnlijk weer geen Japanse stemmetjes hebben :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 12:13:
Gears of War 2 is heel vet co-op :)
Mee eens! Heb met een huisgenoot GoW 1 en 2 co-op uitgespeeld en dat was wel heel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Weet iemand waar de Street Fighter IV DLC, die je bij de collectors edition krijgt uit bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 12-09 20:24
SoundWave729 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:02:
The Last Remnant maar aangeschaft. Het is wel een leuk spel op zich. Het gevechtssysteem is alleen even wennen. Het meest irritante van de game zo ver zijn de frame drops :X. Bijna bij elke gevecht heb ik ze wel een aantal keer >_<.

Star Ocean 4 ziet er wel heel stoer uit. Zal waarschijnlijk weer geen Japanse stemmetjes hebben :/.
wat maken die framedrops uit? alsof je die moves nog wil zien na ze al tig keer gezien te hebben -_-
ik vind t een geweldig spel, snap echt niet hoe mensen zich aan die framedrops in die standaard animaties kunnen storen *_*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Snowdog schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:23:
[...]

wat maken die framedrops uit? alsof je die moves nog wil zien na ze al tig keer gezien te hebben -_-
ik vind t een geweldig spel, snap echt niet hoe mensen zich aan die framedrops in die standaard animaties kunnen storen *_*
Framedrops in het algemeen irriteren mij ook gewoon, aangezien dat een teken is dat het spel slecht is afgewerkt. :) Ook al zijn het standaard animaties die je al 100en keren gezien hebt. Dit betekent echter natuurlijk niet dat een spel slecht is.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2009 15:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoehoeeeeeee....achievement unlocked...What are you trying to prove?

Voor degene die Left 4 Dead nog niet hebben gespeeld; het is de achievement voor het uitspelen van de campaigns op expert-niveau...en dat is best pittig moet ik zeggen. Mijn zondag is helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
uchiha tijntje schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:43:
[...]

Framedrops in het algemeen irriteren mij ook gewoon, aangezien dat een teken is dat het spel slecht is afgewerkt. :) Ook al zijn het standaard animaties die je al 100en keren gezien hebt. Dit betekent echter natuurlijk niet dat een spel slecht is.
In de meeste gevallen denk ik altijd maar gewoon dat het een slowmotion is :P... twijfel soms zelfs wel eens of het nu slowdown is of bedoelde slomo zegmaar ook omdat ik t idee heb dat hij niet veel frames skipt, maja is weer tijd geleden dat ik LR speelde dus weet niet meer zeker... maja probeer er ook zo min mogelijk op te letten en bovendien heeft het 0 invloed op de gameplay vandaar dat ik me er waarsch niet aan stoor... Als ik er ook maar een beetje slechter door kon spelen zou ik t ook superirritant vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
Snowdog schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Ik vind het gewoon vervelend. Heb liever dat het vloeiend gaat. Het is ook het enige wat ik "minder" vind aan het spel. Ben het nu wel gewend geraakt :P. Voor de rest is het zeker een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:50

Gallus

Cheesy

Kn4kw0r5t schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:05:
[...]

Vaker 't probleem bij schouderknoppen van de Xbox controller. Vind 't zelf ook vrij storend..

Had 't bij me vorige controller van me Xbox 360 Pro. Nu een Elite gekocht, toevallig was het bij deze controller niet.. Maargoed, de kwaliteit van die schouderknopjes ligt dus blijkbaar niet zo hoog.
Heb er ook last van. De wireless controller die bij m'n in december aangeschafte XBOX zat, had er vanuit de doos al last van. De wired controller die ik al langer had (en voor de PC gebruikte) klikt wel gewoon lekker. Met als gevolg dat ik toch steeds de wired controller pak...

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Guitar Hero 3 (max twee spelers) of Guitar Hero World Tour (max 4 spelers)!

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:34:
[...]

Ik heb hem ook net uit, op Normal.
Nu me maar eens aan hard-boiled wagen :P >:)
Op normal het nog een redelijke arcade shooter, terwijl op hard boiled het spel veranderd in een sim tactische shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SoundWave729 schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:02:Star Ocean 4 ziet er wel heel stoer uit. Zal waarschijnlijk weer geen Japanse stemmetjes hebben :/.
Iedere xbox360 jrpg die ik al gespeeld heb (Enchanted Arms, Blue Dragon, Eternal Sonata, Lost Odyssey) had Japanse stemmen mee aanwezig op de disk, dus ik denk dat dit voor Star Ocean 4 ook wel het geval zal zijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Boeboe schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:53:
[...]

Iedere xbox360 jrpg die ik al gespeeld heb (Enchanted Arms, Blue Dragon, Eternal Sonata, Lost Odyssey) had Japanse stemmen mee aanwezig op de disk, dus ik denk dat dit voor Star Ocean 4 ook wel het geval zal zijn ;)
last remnant had dit bv. niet tho en volgens mij (weet niet zeker meer) heb ik ergens gelezen dat tales of vesperia dit ook niet had... denk dus niet dat t zo zeker is... scheelt ook hoop data :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Snowdog schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:45:
[...]

last remnant had dit bv. niet tho en volgens mij (weet niet zeker meer) heb ik ergens gelezen dat tales of vesperia dit ook niet had... denk dus niet dat t zo zeker is... scheelt ook hoop data :P
Kan me voorstellen dat ze niet op disc meegeleverd worden vanwege de hoeveelheid data (zoals je zegt). Zou echter leuk zijn als ze dan achteraf te downloaden zijn. De maker heeft ze toch liggen, waarom dan niet alsnog aanbieden als er vraag naar is. Desnoods tegen een (kleine) vergoeding (er moet toch een keuzeoptie gemaakt worden).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Snowdog schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:45:
[...]

Als het de kwaliteit van Lost Odyssey weet te benaderen heb ik geen probleem met Engelse stemmen, maar Eternal Sonata en Enchanted Arms waren wel heel belabberd in het Engels, en dan is het niet prettig als dat je enige keuze is :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.