Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.027 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20147

wireless adapter voor 360...

kan dit wat zijn? er staat refurbished achter...:s

tis wel een stuk cheaperr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ind0mi schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:20:

In NL kost hij ook 49,-, maar dan voor een nieuwe :) Als je verzending e.d. vanuit US meerekent zal dat niet veel duurder zijn.,

EDIT: http://www.informatique.n...?M=I&A=632704&REFCODE=TWN

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 07-02-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
PWM schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:07:
[...]

In NL kost hij ook 49,-, maar dan voor een nieuwe :) Als je verzending e.d. vanuit US meerekent zal dat niet veel duurder zijn.,

Dealextreme heeft geen verzendkosten en zit niet in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Mystic_X schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:56:
Ik heb een Amerikaans account en heb een europese punten om de expansion voor Fallout 3 te kopen.
Deze punten kan ik niet op mijn amerikaanse account gebruiken.
Dus als ik een nederlands account aanmaak om deze te kopen, kan ik de expansion ook op het amerikaanse account gebruiken?

Ik heb al op google gezocht maar kon geen duidelijk antwoord vinden.
jah dat probleem heb ik ook :s kan ik mn acount niet gewoon omzetten naar een nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
ind0mi schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:51:
[...]

voeg mij ook maar toe: ind0mi
Ik heb nu ook left 4 Dead sinds kort voeg maar toe : NeSs88

[ Voor 5% gewijzigd door NeSs op 07-02-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
ind0mi schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:20:

Thnx,

Had er nog eentje nodig voor mijn slaapkamer.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:20:
[...]

jah dat probleem heb ik ook :s kan ik mn acount niet gewoon omzetten naar een nederlandse?
Nee en dat vorige.

Je kunt een nederlandse account maken, de content downloaden en met je us account de content spelen.
Maar mocht je ooit een andere xbox halen/ harde schijf dat kun je het nog wel met je nl account downloaden maar niet meer spelen met je us account.
Tenzij je licenties kunt migreren, wat mss wel kan, maar daar weet ik zelf niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
PWM schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:07:
[...]

49 euro.. alleen als je het niet erg vind om nog een paar weken te wachten. Twee weken terug heb ik al eens rondgekeken voor een wireless adapter. Voor ongeveer 70-80 euro zijn ze te vinden en direct leverbaar. Elke winkel die adverteer met 48 euro o.i.d. hebben hem allemaal niet op voorraad en informatiqeu nu nog steeds niet (ik kon niks vinden tenminste, als je een winkel weet die ze op voorraad heef voor 49,- dan hoor ik dat graag :P ).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag mijn xbox via mijn laptop op live. Waar ik toen ik nog beneden met draad speelde altijd goeie verbinding had heb ik dat nu niet. Van 5 groene streepjes naar 2 gele in CoD. Heeft iemand tips om dat te verbeteren?

Ik heb wel gezocht maar zal de verkeerde steekwoorden gebruikt hebben. Dus als iemand mij zou kunnen en willen helpen GRAAG.
Xbox live via laptop ellende

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:32

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:36:
Ik heb sinds vandaag mijn xbox via mijn laptop op live. Waar ik toen ik nog beneden met draad speelde altijd goeie verbinding had heb ik dat nu niet. Van 5 groene streepjes naar 2 gele in CoD. Heeft iemand tips om dat te verbeteren?

Ik heb wel gezocht maar zal de verkeerde steekwoorden gebruikt hebben. Dus als iemand mij zou kunnen en willen helpen GRAAG.
Ligt aan je WLAN-verbinding, gok ik zo... Maar om dit netjes te kunnen troubleshooten, het vriendelijke advies om dit in een apart/nieuw topic te doen zodat deze schoon blijft van (oneindig) technische vragen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Creepy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:45:
[...]

49 euro.. alleen als je het niet erg vind om nog een paar weken te wachten. Twee weken terug heb ik al eens rondgekeken voor een wireless adapter. Voor ongeveer 70-80 euro zijn ze te vinden en direct leverbaar. Elke winkel die adverteer met 48 euro o.i.d. hebben hem allemaal niet op voorraad en informatiqeu nu nog steeds niet (ik kon niks vinden tenminste, als je een winkel weet die ze op voorraad heef voor 49,- dan hoor ik dat graag :P ).
Als je er 2 weken terug een had besteld voor 49 euro had je hem nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Creepy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:45:
[...]

Hier is hij 59,-, maar dan wel incl. verzending :)

http://www.consoleshop.nl...less-network-adapter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mediamarkt heeft die dingen (altijd volgens mij) liggen voor 49 eu. Daar heb ik de mijne destijds ook gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Net even een halfuur GRAW 2 gedaan, wilde even de quick mission 100% accuracy achievement halen.

31 mins gespeeld, 76 shots waarvan 75 hit ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
monnick schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:13:
[...]

Mediamarkt heeft die dingen (altijd volgens mij) liggen voor 49 eu. Daar heb ik de mijne destijds ook gehaald. :)
Dealextreme verkoopt ze nou ook. Van die refubrished dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Kn4kw0r5t schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:53:
Als je er 2 weken terug een had besteld voor 49 euro had je hem nu ook.
Dat bewtijfel ik, aangezien voor die prijs de adapter volgens mij helemaal nog niet leverbaar is geweest. Nu heb ik het niet elke dag gecheckt maar wel met enige regelmaat de laatste weken.
monnick schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:13:
[...]

Niet bij de Mediamarkt hier in de buurt. Daar issie EUR 79,-
Dat zijn inderdaad betere prijzen. Kan ik eindelijk m'n 360 op m'n TV aansluiten en online gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 08-02-2009 20:09 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zit te denken om binnenkort een Xbox 360 wireless stuur te kopen, direct race pro erbij uiteraard, maar nu ben ik op zoek naar een geschikte stoel om in te zitten tijdens 't racen. Iemand een ideetje? Niet te duur graag. Het hoeft dan ook geen racestoel te zijn, maar een goedkoop (lees <100 euro) is goed.

Weet iemand trouwens nog een goede website, mag engels zijn, waar ze die sturen voor minder dan 70 pond/euro verkopen? Kan 'm bij bol.com met korting nog voor 75 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:46:
Zit te denken om binnenkort een Xbox 360 wireless stuur te kopen
Houd er wel even rekening mee dat er een stopcontact in de buurt moet zijn :) Wireless gaat over de connectie tussen het stuur en de 360. Je hebt wel gewoon stroom nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
PWM schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:09:
[...]

Houd er wel even rekening mee dat er een stopcontact in de buurt moet zijn :) Wireless gaat over de connectie tussen het stuur en de 360. Je hebt wel gewoon stroom nodig.
In overvloed :*)

Kan verder ook echt niet wachten op Race Pro. Wat een spel! _/-\o_ Hoop niet dat ik onterecht juich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb nu toch iets raars. Ik dacht vandaag van, laat ik eens lekker verder gaan met de Halo 3 campaign. Netjes vanuit het menu resume solo campaign aangeklikt en het laden lijkt goed te gaan. Eenmaal geladen krijg ik een plaatje te zien van volgens mij een multiplayer game en vervolgens wordt ik weer terug naar het hoofdmenu gegooid.

Via google kan ik echt helemaal niets vinden hierover. Ik heb al geprobeerd om de cache te legen van mijn harde schijf, maar dat werkt ook niet. Heeft iemand hier hetzelfde ooit gehad en kan het verholpen worden? Ik krijg namelijk zelfs geen nieuwe campaign meer gestart.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
Halowars speelt echt supergoed voor een rts, echt een geweldige game, hoe meer basissen je bouwd des te meer speciale dingen je kan bouwen.. echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Smoonshine schreef op zondag 08 februari 2009 @ 22:36:
Ik heb nu toch iets raars. Ik dacht vandaag van, laat ik eens lekker verder gaan met de Halo 3 campaign. Netjes vanuit het menu resume solo campaign aangeklikt en het laden lijkt goed te gaan. Eenmaal geladen krijg ik een plaatje te zien van volgens mij een multiplayer game en vervolgens wordt ik weer terug naar het hoofdmenu gegooid.

Via google kan ik echt helemaal niets vinden hierover. Ik heb al geprobeerd om de cache te legen van mijn harde schijf, maar dat werkt ook niet. Heeft iemand hier hetzelfde ooit gehad en kan het verholpen worden? Ik krijg namelijk zelfs geen nieuwe campaign meer gestart.
Ik heb Halo 3 gisteren gekocht en toen ik gisteravond de gamepad van mijn handen pelde had ik er al 7 hoofdstukken op zitten. Netjes Save and Quit gedaan gisteravond en vanmiddag zet ik het spel weer aan en had ik niet eens een Resume optie. Geen enkele andere optie liet me een savegame laden, dus maar gewoon Start Solo gedaan en toen begon ik weer bij het begin. Hier vanuit het menu nog geprobeerd om Revert to last save te doen maar daarmee werd ik weer netjes aan het begin van de campaign gegooid. Toch maar weer even wat gespeeld en nu net weer even gecheckt maar weer geen Resume optie, weer geen savegame. Nu weet ik van de laatste keer niet meer of ik de box tijdens spelen uitgegooid heb, maar er zit toch ook gewoon een autosave in die in ieder geval per chapter saved ?
Alles staat verder gewoon goed, al mijn andere savegames van andere spellen werken prima, alle achievements die ik gisteren al gehaald heb zijn gewoon geregistreerd dus ik heb het juiste account voor de savegames gebruikt, disc is schoon, I'm lost :?

Morgen nog maar even met mijn cache klooien, daarna maar een bugreport de deur uit doen :'(

Edit: een nieuwe campaign starten kan ik overigens wel, maar keer op keer opnieuw beginnen gaat op een gegeven moment ook vervelen :X

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 08-02-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Pirate-Bozz schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:53:
Net even een halfuur GRAW 2 gedaan, wilde even de quick mission 100% accuracy achievement halen.

31 mins gespeeld, 76 shots waarvan 75 hit ;( ;(
Herkenbaar, had net het zelfde bij Guitar Hero III en TTFAF. 1101 van de 1102 noten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 08:00
Heb laatste paar keer tijdens het spelen van Far Cry 2 plots het probleem dat mn controller connectie verliest. Tijdens het spelen gaat bij de quide knop de verlichting draaien en soms gaat goed en de andere keer kom ik in het menu van Far Cry en staat er in het scherm: reconnect controller.

Kom niet in de buurt van de quide knop en ook niet van dat knopje achterop voor het maken van een verbinding.

Iemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Pannekoek81 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 07:54:
Heb laatste paar keer tijdens het spelen van Far Cry 2 plots het probleem dat mn controller connectie verliest. Tijdens het spelen gaat bij de quide knop de verlichting draaien en soms gaat goed en de andere keer kom ik in het menu van Far Cry en staat er in het scherm: reconnect controller.

Kom niet in de buurt van de quide knop en ook niet van dat knopje achterop voor het maken van een verbinding.

Iemand een idee? :?
Stop er eens een paar nieuwe batterijen in :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
BM schreef op maandag 09 februari 2009 @ 07:58:
[...]

Stop er eens een paar nieuwe batterijen in :+
8)7 vergeten te melden, maar de batterijen zijn nog goed, volgens de xbox ook nog 3 streepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:02:
[...]

8)7 vergeten te melden, maar de batterijen zijn nog goed, volgens de xbox ook nog 3 streepjes
Had mijn batt's er ook al een uurtje of 50 in zitten en was ook nog 3 streepjes. Toch viel de controller regelmatig uit. Even nieuwe in gedaan en geen problemen.

De batterij indicator is dus niet zo betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
waar kan ik die battery indicator vinden :?

Ik heb m'n xbox al een half jaar, maar dat menu heb ik nog nooit gezien :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
sander- schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:04:
[...]

Had mijn batt's er ook al een uurtje of 50 in zitten en was ook nog 3 streepjes. Toch viel de controller regelmatig uit. Even nieuwe in gedaan en geen problemen.

Irritant dan... helemaal omdat ie daarna gewoon weer aan gaat na het indrukken van de guide knop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Grolsch schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:09:
waar kan ik die battery indicator vinden :?

Ik heb m'n xbox al een half jaar, maar dat menu heb ik nog nooit gezien :?
Als je de guide knop indrukt staat er linksboven het menu een batterij afgebeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:11:
[...]

Irritant dan... helemaal omdat ie daarna gewoon weer aan gaat na het indrukken van de guide knop 8)7
Als je hem vaak genoeg weer aanzet merk je dat ie ook steeds sneller gaat uitvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ronddraaiende lichtjes op je controller is gewoon een indicatie dat de batterijen leeg zijn. Wat de xbox zelf aangeeft heb ik volgens mij amper ooit naar gekeken, maar volgens mij is die idd wat te optimistisch. Idem met de accu indicatie van de headset, die staat ook zowat altijd vol :P
sander- schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:04:
[...]

50 uur? Dat is wel heel lang. Geloof dat de aangegeven tijd zo'n 25 uur zou zijn :)

[ Voor 42% gewijzigd door BM op 09-02-2009 08:33 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
sander- schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:26:
[...]

Als je hem vaak genoeg weer aanzet merk je dat ie ook steeds sneller gaat uitvallen :P
hmmm na straks dan maar eens die play en charge kit erop zetten, eens zien of dat wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
BM schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:32:
Ronddraaiende lichtjes op je controller is gewoon een indicatie dat de batterijen leeg zijn. Wat de xbox zelf aangeeft heb ik volgens mij amper ooit naar gekeken, maar volgens mij is die idd wat te optimistisch. Idem met de accu indicatie van de headset, die staat ook zowat altijd vol :P

[...]

50 uur? Dat is wel heel lang. Geloof dat de aangegeven tijd zo'n 25 uur zou zijn :)
Ik was er zelf ook heel verbaasd over. Mijn 2e contorller die ik gehaald had in de lokale shop die was na 10 uur al leeg, wss een stuk langer in het schap gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Zijn er hier toevallig nog tweakers die de zyxel p-2602h-d1a (van tweaknews d:)b ) gebruiken icm live?
Het werkt hier prima op een ding na. NAT is moderate bij xbox live :(

Ben benieuwd of, en zo ja hoe, dit bij jullie op open staat.

Met upnp aanzetten lukt dit niet bij mij.
En ook niet met portwarding en firewall aanpassingen niet.
modem is ook al een paar keer van de stroom af geweest.

Het zou fijn zijn als er een truc of instelling is die al werkt bij anderen.

(ik heb gezocht maar vond een wat ouder topic uit 2007 maar daar stond dus bovengenoemde trucs in)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Sagat schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:46:
Zijn er hier toevallig nog tweakers die de zyxel p-2602h-d1a (van tweaknews d:)b ) gebruiken icm live?
Het werkt hier prima op een ding na. NAT is moderate bij xbox live :(

Met upnp aanzetten lukt dit niet bij mij.

(ik heb gezocht maar vond een wat ouder topic uit 2007 maar daar stond dus bovengenoemde trucs in)
Naar wat ik op verschillende plekken lees moet UPnP gewoon werken voor jou router.

Ik denk dat je ergens nog een IP adres of poort hebt geforward, dat is de meest gemaakte fout.

Verwijderd in "Opzoek naar router met DMZ port"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:43
yzf1kr schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:52:
[...]

Naar wat ik op verschillende plekken lees moet UPnP gewoon werken voor jou router.

Ik denk dat je ergens nog een IP adres of poort hebt geforward, dat is de meest gemaakte fout.

Verwijderd in "Opzoek naar router met DMZ port"
Wat je aangeeft is juist, je moet of t 1 of t ander instellen niet beiden.
Maar.....helaas onthoud de Zyxel het maar voor ongeveer een uur, zet je hierna je xbox weer aan is het weer keihard moderate, dan kan je wel de hele handel opnieuw doen incl. resetten, maargoed niet echt een oplossing.

Ik heb al van alles geprobeerd, via telnet instellingen gewijzigd maar niks werkt, zonde dat die geen DMZ ondersteund, heb uiteindelijk maar een andere modem aangesloten.

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 09-02-2009 20:02 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Hi all,

Ben sinds kort ook trotse eigenaar van een Xbox Arcade maar heb eigenlijk geen idee hoe ik surround krijg over mijn receiver...
Ik heb hem aangesloten met een HDMI kabel naar mijn TV, mijn Tv is dan weer met 2 tulips aangesloten op mijn receiver...dit geeft echter geen surround naar mijn versterker.
Nu zit er bij de Xbox nog een kabel om hem aan te sluiten met 2 tulips deze kabel kan alleen niet aangesloten worden tegelijk met de HDMI kabel...

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Wootism schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:01:
Hi all,

Ben sinds kort ook trotse eigenaar van een Xbox Arcade maar heb eigenlijk geen idee hoe ik surround krijg over mijn receiver...
Ik heb hem aangesloten met een HDMI kabel naar mijn TV, mijn Tv is dan weer met 2 tulips aangesloten op mijn receiver...dit geeft echter geen surround naar mijn versterker.
Nu zit er bij de Xbox nog een kabel om hem aan te sluiten met 2 tulips deze kabel kan alleen niet aangesloten worden tegelijk met de HDMI kabel...

Iemand een oplossing?
Heeft je receiver geen HDMI?
Je TV zend gewoon een stereo signaal terug naar je receiver, dus dat word niet opeens surround (hooguit simulated).
Je zal toch eerst het audio signaal naar je receiver dus moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Wootism schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:01:

Iemand een oplossing?
Als je geen receiver met HDMI hebt dan zul je de speciale audio adapter moeten aanschaffen, dan kan je hem optisch aansluiten. Deze is helaas niet met de Arcade meegeleverd, alleen met de Elite.

Hij is voor €35 te koop bij www.gamehubs.com.

[ Voor 24% gewijzigd door yzf1kr op 09-02-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
yzf1kr schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:29:
[...]

Als je geen receiver met HDMI hebt dan zul je de speciale audio adapter moeten aanschaffen, dan kan je hem optisch aansluiten. Deze is helaas niet met de Arcade meegeleverd, alleen met de Elite.

Hij is voor €35 te koop bij www.gamehubs.com.
Damn, is weer een hoop geld voor een kabeltje...
En in principe heb ik er nog niks aan aangezien ik al 2 apparaten op mijn optische ingang heb zitten a.d.h.v een optische splitter.
Als ik hem met een digitale coax zou kunnen aansluiten zou wel echt een uitkomst zijn... is dat misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

als je er nog een convertertje van 20 euro bijkoopt zeker!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in oktober een xbox360 gekocht, en het cashback formulier opgestuurd, echter nog niet terug gekregen. Is er een e-mail adres of tel nr? zodat ik er achter aan kan gaan..

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Rising 2 nu officieel aangekondigd door Capcom! Yay en het speelt zich af in casino?! Lekker zombies doden met roulette! XD 5-8 series ftw!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Microsoft gaat Xboxen gratis vervangen door Xbox 360's! Link

spoiler:
Alleen als je in Japan woont, en een Xbox met garantie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:27:
Dead Rising 2 nu officieel aangekondigd door Capcom! Yay en het speelt zich af in casino?! Lekker zombies doden met roulette! XD 5-8 series ftw!!!
Zeker! Looking good!

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/10600/128416.jpg
Klik hier voor de overige shots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En this nog eens een Europese roulette waarbij je maar 1 zero hebt en dus meer kans om te winnen! (Maar je verlies toch door die magneet onder de draaitafel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:43:
ik heb in oktober een xbox360 gekocht, en het cashback formulier opgestuurd, echter nog niet terug gekregen. Is er een e-mail adres of tel nr? zodat ik er achter aan kan gaan..

Thx
Wat dacht je van zoeken op de microsot website? of anders even bellen. Wordt je zo door verbonden naar de juiste personen daar.

Voor de mensen die Race Pro willen halen, kijk even de review op gamekings van JJ en Dennis. De game heeft nogal wat mankementjes.

Edit: Wijsneus :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Rave Pro?

Is dat iets nieuws? Naar Guitar Hero, Lips, DJ Hero krijgen we nu Rave Pro :+

[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 10-02-2009 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JuliettPapa schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:08:
[...]
Voor de mensen die Rave Pro willen halen, kijk even de review op gamekings van JJ en Dennis. De game heeft nogal wat mankementjes.
Imho is gamekings ook totaal niet serieus te nemen als het op racegames aan komt.
Grid de meest realistische racer op dit moment _O-

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik zit zelf nu met een heel raar probleem.

Ik heb 2 360's (woonkamer + slaapkamer) en verplaats mijn profiel tussen beide consoles dmv een MU.
Gister heb ik 's middags nog even gespeeld op de 360 in de woonkamer alles goed geen probleem.

's Avonds wilde ik nog even spelen op de slaapkamer, maar toen ik mijn MU in de console stak kon hij mijn profiel niet vinden.
Toen via de opties bij he geheugen ging kijken stond er "corrupt profile", dus ik al schrikken. Meteen weer naar woonkamer en daar MU ingestoken en daar logde hij gewoon weer in op Live!.

Dus mijn profiel is corrupt op de ene 360 en niet op de andere. Beide hebben laatste software versie. Ik snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hebben jullie een goede link waar ik goedkoop microsoft live points kan kopen? Gamehubs ben ik mee bekend maar die site is down

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Dead Rising 2 definitief in de maak, hopelijk veranderen ze het bekritiseerde savesysteem NIET. Bij deel 1 gaf dit zo'n enorm benauwend gevoel dat echt bij een zombie game hoort. Ben bang dat ze het niet aandurven dit nog een keer te doen waardoor de game misschien door de massa leuker wordt gevonden, maar uiteindelijk een 13 in een dozijn game wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
JuliettPapa schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:08:Voor de mensen die Rave Pro willen halen, kijk even de review op gamekings van JJ en Dennis. De game heeft nogal wat mankementjes.
De verkeerde mensen op de verkeerde game (eigenlijk sim). Race Pro zal voor een groot deel van de markt geen interessante game zijn omdat het te moeilijk is, en gaat voor realisme en geen uber gfx. Dat wil echter absoluut niet zeggen dat de game geen goed cijfer zou verdienen. Ik vind Zelda geen ruk aan, en mooi op gebied van gfx is het al zeker niet, dat maakt Zelda ook niet tot een slechte game :)

Ik heb het wel eens eerder gezegd, maar die gasten bij GameKings zijn o.a. de reden dat gaming nog lange tijd niet echt serieus genomen kan worden door veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De weekaanbieding van play-asia:

Madagascar 2: Escape 2 Africa voor 17 euro incl. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

BM schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 07:53:
[...]

Imho is gamekings ook totaal niet serieus te nemen als het op racegames aan komt.
Grid de meest realistische racer op dit moment _O-
Ik kijk met regelmaat de filmpjes, gewoon om te kijken wat hun mening erover is. Er zit altijd wel iets in wat voor jou helpt bij het halen of niet halen van zo'n game. Ik ga zelf niet 5x een review lezen van een game. ;)
PWM schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:07:
[...]

De verkeerde mensen op de verkeerde game (eigenlijk sim). Race Pro zal voor een groot deel van de markt geen interessante game zijn omdat het te moeilijk is, en gaat voor realisme en geen uber gfx. Dat wil echter absoluut niet zeggen dat de game geen goed cijfer zou verdienen. Ik vind Zelda geen ruk aan, en mooi op gebied van gfx is het al zeker niet, dat maakt Zelda ook niet tot een slechte game :)

Ik heb het wel eens eerder gezegd, maar die gasten bij GameKings zijn o.a. de reden dat gaming nog lange tijd niet echt serieus genomen kan worden door veel mensen.
Maar JJ noemt wel bijv. op: geen schade model (zoals bijv in Grid). Met je auto kan je behoorlijk botsen, zonder deuken e.d. Ook rijden de auto's beetje in elkaar/door elkaar zonder dat ze botsen, dat is ook niet zo netjes voor de collision detection denk ik zo. En dat de auto's op rails rijden, omdat hij gewoon meerdere malen keihard gebeukt werd aan de achterkant.

Ik heb de game niet gespeeld ofzo, ik noem even wat dingetjes op van JJ uit de review. Voodat iedereen mij gaat aanvallen :p

Maar voor een Race sim, vind ik dit best slechte puntjes als ze kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zit er echt geen schademodel in Race Pro? Dan laat ik hem sowieso links liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

JuliettPapa schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:21:
Maar JJ noemt wel bijv. op: geen schade model (zoals bijv in Grid). Met je auto kan je behoorlijk botsen, zonder deuken e.d. Ook rijden de auto's beetje in elkaar/door elkaar zonder dat ze botsen, dat is ook niet zo netjes voor de collision detection denk ik zo. En dat de auto's op rails rijden, omdat hij gewoon meerdere malen keihard gebeukt werd aan de achterkant.
*kuch* n00b-mode aangezet bij GameKings? *kuch*

Even serieus; alle preview-filmpjes tot nu toe laten een zeer uitgebreid schademodel zien en custom physics voor elke auto. Ik vermoed dat JJ (wie noemt zijn dochter/zoon zo??) gewoon een optie over het hoofd heeft gezien en lekker Arcade racing heeft gedaan.

Lekker boeiend; heb namelijk net de laatste 720P-trailer gezien en dat ziet er gewoon erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is het visuele schademodel van Race Pro idd niet heel super, maar er is er welzeker 1 aanwezig :)
Tot op het punt waarop je ophanging verbogen kan zijn aan toe. Dat lijkt me toch redelijk voldoende ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Om mezelf wat duidelijker te maken, er zit wel een schademodel in Race Driver, maar niet zoals in Grid. Iedergeval niet in de grafische vorm. Ik had het beetje krom verwoord.

Maar goed, genoeg hierover ik moet gaan verdedigen van een game waar ik alleen maar 1 preview filmpje van heb gezien :p

Overgens komt morgen de demo van H.A.W.X. op live :) Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
MAX3400 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:25:
[...]
Ik vermoed dat JJ (wie noemt zijn dochter/zoon zo??)
Hij zal wel Jan-Jaap ofzo heten, en dat valt onder het MTV/TMF publiek natuurlijk niet zo lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

yzf1kr schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:08:
[...]

Hij zal wel Jan-Jaap ofzo heten, en dat valt onder het MTV/TMF publiek natuurlijk niet zo lekker.
Jan-Johan Belderok volgens mij.

/en naast een fysiek schademodel had ik het prettig gevonden als je dat ook aan de auto's zag zoals in Forza/Grid.

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 10-02-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

yzf1kr schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:08:
[...]

Hij heet Jan-Johan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Exorcist schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:13:
[...]

Jan-Johan Belderok volgens mij.
Blijft de uitspraak staan: wie noemt z'n kind nu zo :+
/en naast een fysiek schademodel had ik het prettig gevonden als je dat ook aan de auto's zag zoals in Forza/Grid.
Er zit een visueel schademodel in, alleen op zo'n beetje alle filmpje lijkt dat uit te staan. En feit is dat voorgaande games van Simbin niet uitblonken in een briljant grafisch schademodel.

Maaruh.... *click* O-)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Turismo schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:01:
[...]
Wat je aangeeft is juist, je moet of t 1 of t ander instellen niet beiden.
Maar.....helaas *snip* uiteindelijk maar een andere modem aangesloten.
Ik kwam gisteren opeens met zo'n 'doh, oh ja' gedachte. Ik kon me niet voorstellen waarom iets als upnp dit probleem niet (al was het maar voor even) oploste, want
buitenwereld->naar zyxel->naar 360 via Upnp moet toch werken. (al dan niet gehinderd door portforwarding instellingen).
Maar in dit schema klopt 1 ding niet, en dat is dat tussen mijn zyxel en 360 nog een of ander el cheapo s(h)itecom routertje hang (er staan namelijk ook 2 pc's op het burea welke graag internet krijgen).
Deze zal wsl upnp niet snappen of doorlaten.

Maar dat het absoluut niet werkend te krijgen is stoort mij behoorlijk. Ik ging er vanuit dat als je in 2008 een router koopt dat live open toch echt wel realiseerbaar moet zijn. Ik zal binnenkort (aargh wsl vrijdag pas weer tijd) is kijken of het uitmaakt als ik de sitecom er tussen uit haal.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Moet ook nog echt even op gamekings reageren.
Dit programma moet je niet te serieus nemen, maar toch kijk ik er graag naar. Het zijn idd meningen en ze worden vaak wel enigsinds onderbouwd, en, wat me erg verbaasde in positieve zin. Ze geven het toe als ze een fout maken (zie assasins creed, zie pes08).

De enige uitzondering hierop is Boris, af en toe vraag ik me af of ie gamen nog wel leuk vind......met name bij games die niet in zijn genre vallen.

En de eh 'acteer' stukken.......ehm tsja..... :X |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:56

djbarney

XBL: DeejayBarney

Hiya guys, ik ben op zoek naar een beetje goedkope 12+1 maanden live code, ik heb voorheen voornamelijk met de 1 month trialcodes gewerkt, maar die zijn hier nu op :P Nu had ik 2 weken geleden nog geörienteerd op live etc, bij samenkopen & gamehubs, maar de actie op samenkopen is nu net afgelopen, en gamehubs is op moment offline. Weten jullie nog andere webshops etc, met een goede reputatie, die deze codes verkopen?

Alvast bedankt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
djbarney schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:09:
Hiya guys, ik ben op zoek naar een beetje goedkope 12+1 maanden live code, ik heb voorheen voornamelijk met de 1 month trialcodes gewerkt, maar die zijn hier nu op :P Nu had ik 2 weken geleden nog geörienteerd op live etc, bij samenkopen & gamehubs, maar de actie op samenkopen is nu net afgelopen, en gamehubs is op moment offline. Weten jullie nog andere webshops etc, met een goede reputatie, die deze codes verkopen?

Alvast bedankt =)
Makkelijk te vinden met de zoekfunctie en bedanken doen we hier niet, omdat we er op tweakers altijd van uit gaan dat we het beleefd bedoelen.

Maar vooruit, wel nog beetje zoeken.
gamehubs.com zou goedkoop zijn, liggen er wel even uit.

Gamehub staat trouwens gewoon in de TS genoemd

[ Voor 25% gewijzigd door maartend op 10-02-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
yzf1kr schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 08:00:
Ik zit zelf nu met een heel raar probleem.

Ik heb 2 360's (woonkamer + slaapkamer) en verplaats mijn profiel tussen beide consoles dmv een MU.
Gister heb ik 's middags nog even gespeeld op de 360 in de woonkamer alles goed geen probleem.

's Avonds wilde ik nog even spelen op de slaapkamer, maar toen ik mijn MU in de console stak kon hij mijn profiel niet vinden.
Toen via de opties bij he geheugen ging kijken stond er "corrupt profile", dus ik al schrikken. Meteen weer naar woonkamer en daar MU ingestoken en daar logde hij gewoon weer in op Live!.

Dus mijn profiel is corrupt op de ene 360 en niet op de andere. Beide hebben laatste software versie. Ik snap er niets van.
Klinkt alsof je woonkamer Xbox 360 blacklisted is, dat wil zeggen dat elk profiel dat je gebruikt op die console alleen voor die console te gebruiken is, ben je bezig geweest met gamesaves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djbarney schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:09:

Alvast bedankt =)
Zoek even op Jasper1675.
En deze vraag komt minimaal 5 keer per week langs, dus zoek en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Onder het mom van:

'Give a man a fish and he can eat once
Give a man a fishingrod and he gets a really boring hobby'

Kijk is op budget gaming
http://budgetgaming.nl/ga...+abonnement_hardware.html

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PWM schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:07:
[...]

Ben erg benieuwd naar de motivatie achter die statement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vanavond krijg ik xbox live 12+1 maanden, eerst ga ik de Halo Wars Demo spelen en daarna stort ik me op de online gaming. Wat is online mooier, GTA4 - COD.WAW - Bad Company - Halo 3 - Army of Two of Gears of War. Wat wordt het meeste gespeeld en het beste uitgewerkt ?

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 10-02-2009 17:26 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

NeoMe schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:25:
Vanavond krijg ik xbox live 12+1 maanden, eerst ga ik de Halo Wars Demo spelen en daarna stort ik me op de online gaming. Wat is online mooier, GTA4 - COD.WAW - Bad Company - Halo 3 - Army of Two of Gears of War. Wat wordt het meeste gespeeld en het beste uitgewerkt ?
Heb je al deze games al? Want als je nog een van deze games moet kopen wil ik graag cod4 aanbevelen. Mijn volgorde zou dan ook zijn.

CoD 4 (wordt nog ontzettend veel gespeeld, en goed uitgewerkt)
Bad company (vond ik zelf erg leuk, weet niet of dit nog veel gespeeld wordt)
Halo 3 (nog steeds t populairste spel ongeveer, en ook erg goed uitgewerkt met ontzettend veel mogelijkheden)
CoD WaW (enkel de beta gespeeld, vond ik tegenvallen)
Gears of War 2 (ik neem aan dat je deel 2 bedoelt? de MP daarvan is gewoon slecht imho :), deel 1 was ontzettend goed, maar geen idee of dat nu nog veel gespeeld wordt.)
GTA 4 (paar potjes gespeeld, maar had het heel snel gezien, zeker als je niet met bekenden speelt)
Army of Two. (ook paar potjes gespeeld, maar trok me niet zo, de sp coop spelen is daarentegen wel heel stoer)

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-02-2009 18:53 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

COD4 heb ik op PC al grijs gespeeld dus heb ik niet op de console. Besef nu ook ineens dat ik nog wat dingen singleplayer co-op moet doen in sommige spellen om wat achievments te halen, tnx.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bad Company wordt, volgens mij, niet meer zoveel gespeeld. Laat ik het anders zeggen, als ik een Quick Match Gold Rush kies, dan zit er een goede kans is dat in die game ook iemand zit die ik van de week al ben tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
MAX3400 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:16:
Bad Company wordt, volgens mij, niet meer zoveel gespeeld. Laat ik het anders zeggen, als ik een Quick Match Gold Rush kies, dan zit er een goede kans is dat in die game ook iemand zit die ik van de week al ben tegengekomen...
Zolang je maar een potje vindt :D Speel 't ook af en toe nog, gekocht van PWM trouwens laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:52:
[...]

Heb je al deze games al? Want als je nog een van deze games moet kopen wil ik graag cod4 aanbevelen. Mijn volgorde zou dan ook zijn.

CoD 4 (wordt nog ontzettend veel gespeeld, en goed uitgewerkt)
Bad company (vond ik zelf erg leuk, weet niet of dit nog veel gespeeld wordt)
Halo 3 (nog steeds t populairste spel ongeveer, en ook erg goed uitgewerkt met ontzettend veel mogelijkheden)
CoD WaW (enkel de beta gespeeld, vond ik tegenvallen)
Gears of War 2 (ik neem aan dat je deel 2 bedoelt? de MP daarvan is gewoon slecht imho :), deel 1 was ontzettend goed, maar geen idee of dat nu nog veel gespeeld wordt.)
GTA 4 (paar potjes gespeeld, maar had het heel snel gezien, zeker als je niet met bekenden speelt)
Army of Two. (ook paar potjes gespeeld, maar trok me niet zo, de sp coop spelen is daarentegen wel heel stoer)
Ik zou ook zeker eens naar Team Fortress 2 kijken, mocht je die niet op de pc spelen. Zit in The Orange Box, die een Euro of 30 kost en daar krijg je dan nog Half Life 2, 2 HL2 episodes en Portal bij.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

ElBarto schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:15:
[...]

Ik zou ook zeker eens naar Team Fortress 2 kijken, mocht je die niet op de pc spelen. Zit in The Orange Box, die een Euro of 30 kost en daar krijg je dan nog Half Life 2, 2 HL2 episodes en Portal bij.
Dat is ook een goede tip idd. alleen heb ik die orange box met name gehaald voor de sp van halflife en niet TF2, alhoewel ik daar ook de nodige uurtjes in heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep de orange box is wmb een extreme aanrader. Ik had de HL spellen nooit gespeeld en die zijn echt briljant. Er zit zo'n 20-25u pure speeltijd in alleen al de singleplayer Half Life 2, ep1 en ep2, 3-5u in Portal (zeer goed spel! Humor, origineel, eindelijk weer een ultiem coole eindbaas en een briljant einde, wel wat makkelijk). TF2 ken ik niet eens echt goed, 2 uurtjes gespeeld. Leek me ook wel leuk :).

Ik heb hem ook nog eens 2e hands gekocht voor mij 15 euro :). Relaxed dus :).

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 10-02-2009 22:13 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb van die hele box alleen maar Portal gespeeld en vind daarvoor de box die 30 euro al dik waard :P
Oh, wacht. Ik heb Team Fortress natuurlijk ook nog een paar keer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik heb als ik halo ga spelen dat hij aangeeft dat mijn NAT not open is.

als ik na deze melding terug ga naar het dashboard en dan de network test uitvoer dat hij inderdaad een nat error geeft. als ik dan de stekker uit de router haal en opnieuw aansluit tijdje wacht (sec of 20) en dan de test opnieuw uitvoer de melding weg is. dan geeft hij de melding ook niet meer in halo

Volgende dag precies het zelfde probleem weer ( of volgende keer dat de xbox aangaat.)

Nu heb ik mijn xbox een vast ip gegeven en de 3 tal poorten open gezet en laten wijzen naar het vast ip van de xbox. Toch blijft de melding bestaan

Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:48
Dyoma schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:42:
Ik heb als ik halo ga spelen dat hij aangeeft dat mijn NAT not open is.

als ik na deze melding terug ga naar het dashboard en dan de network test uitvoer dat hij inderdaad een nat error geeft. als ik dan de stekker uit de router haal en opnieuw aansluit tijdje wacht (sec of 20) en dan de test opnieuw uitvoer de melding weg is. dan geeft hij de melding ook niet meer in halo

Volgende dag precies het zelfde probleem weer ( of volgende keer dat de xbox aangaat.)

Nu heb ik mijn xbox een vast ip gegeven en de 3 tal poorten open gezet en laten wijzen naar het vast ip van de xbox. Toch blijft de melding bestaan

Weet iemand hoe dit kan?
Heb je een router achter je modem hangen? En zitten er ook nog computers op die router? Kunnen die wel op internet? Wat als je je xbox rechtstreeks aan je modem hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Aan de router hangt draadloos een 2 tal laptops en bekabeld een PS3
Al deze apparaten hebben geen problemen met internet. maar ook de 360 heeft geen problemen met online komen. Als ik halo opstart en hij geeft de nat melding dan kan ik gewoon online in een game komen alleen heb ik dan last van lag. Dit lijkt te komen door de nat instellingen want als ik bovenstaande stappen uitvoer waardoor de nat melding weg gaat heb ik geen last meer van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dyoma schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:51:
Aan de router hangt draadloos een 2 tal laptops en bekabeld een PS3
Al deze apparaten hebben geen problemen met internet. maar ook de 360 heeft geen problemen met online komen. Als ik halo opstart en hij geeft de nat melding dan kan ik gewoon online in een game komen alleen heb ik dan last van lag. Dit lijkt te komen door de nat instellingen want als ik bovenstaande stappen uitvoer waardoor de nat melding weg gaat heb ik geen last meer van lag.
Dit heb ik ook regelmatig met mijn 360. Ik denk dat het zelf te maken heeft wie er als eerste 'op de router komt'. Als ik eerst een laptop aanzet en met mijn router verbindt en daarna met mijn 360 heb ik het idee dat de nat vaker strict is dan als ik eerst mijn 360 aanzet en dan pas mijn router. Ik denk dat dit ook bij jou het geval is, want met jou oplossing.. router resetten, krijgt de 360 volgens mij 'als eerste' toegang tot de router en dan pas je wireless laptops. Maarja ik weet niet wat je er tegen kunt doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
beowulfx schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:20:
[...]
Klinkt alsof je woonkamer Xbox 360 blacklisted is, dat wil zeggen dat elk profiel dat je gebruikt op die console alleen voor die console te gebruiken is, ben je bezig geweest met gamesaves?
Hmmm....

Nee, nooit iets gedaan met savegames.
Het stomme is dat een ander profiel wel gewoon nog werkt.

Het enige wat zou kunnen zijn is dat mijn profiel blacklisted is omdat ik Japanse (gratis) DLC van Lost Oddessey gebruikt heb met dat profiel.

Nouja, ik speel eerst Lost Oddessey eens uit, en dan probeer ik mijn profiel eens te recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag die niet specifiek met de xbox zelf te maken heeft maar meer met de televisie:

Ik heb deze week een VGA HD kabel gehaald, aangezien mijn panasonic lcd televisie geen full hd via component accepteerd.
Eenmaal aangesloten wou ik de resolutie veranderen naar 1080, maar dit bleek niet te kunnen. Ik kan hem wel op 1020 zetten.

Ik lees her en der iets over overscan.. ? Geen optie die ik uit kan zetten.
Iemand die hierover duidelijkheid kan scheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Weer even een vraagje....
Ik heb dus een Xbox Arcade en heb hem aangesloten via HDMI op mijn Tv, terwijl deze kabel in de Xbox zit kan je dus niet die meegeleverde kabel er naast pluggen omdat hij te dik is.... ( zal op een of andere manier wel de bedoeling zijn geweest ofzo)
Nu wil ik dus graag surround over mij receiver wat dus niet lukt via de output van de Tv, welke alleen stereo geeft, en dus ook niet via een output op de Xbox aangezien er geen verdere audio-output op te vinden is.

De vraag is dus hoe ik in godsnaam mijn Tv hdmi kan aansluiten en toch kan genieten van surround sound over mijn receiver?
Ik heb dus geen hdmi ingang op mijn receiver zelf, dus dat feest gaat ook al niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootism schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:33:
Ik heb dus een Xbox Arcade en heb hem aangesloten via HDMI op mijn Tv, terwijl deze kabel in de Xbox zit kan je dus niet die meegeleverde kabel er naast pluggen omdat hij te dik is.... ( zal op een of andere manier wel de bedoeling zijn geweest ofzo)
Nu wil ik dus graag surround over mij receiver wat dus niet lukt via de output van de Tv, welke alleen stereo geeft, en dus ook niet via een output op de Xbox aangezien er geen verdere audio-output op te vinden is.

De vraag is dus hoe ik in godsnaam mijn Tv hdmi kan aansluiten en toch kan genieten van surround sound over mijn receiver?
Ik heb dus geen hdmi ingang op mijn receiver zelf, dus dat feest gaat ook al niet door.
denk dat dit hier echt al tig keer voorbij is gekomen, maar je zou het omhulsel van de hdmi stekker (plastic) eraf kunnen slopen en dan past de andere stekker er wel langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Wootism schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:33:

Ik lees dit topic nog niet zo lang, maar van deze vraag kan ik nu al met recht zeggen dat dit waarschijnlijk een van de meest gestelde vragen in dit topic is.

Kapje slopen of geld uitgeven voor een aangepaste AV stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:14:
Even een vraag die niet specifiek met de xbox zelf te maken heeft maar meer met de televisie:

Ik heb deze week een VGA HD kabel gehaald, aangezien mijn panasonic lcd televisie geen full hd via component accepteerd.
Eenmaal aangesloten wou ik de resolutie veranderen naar 1080, maar dit bleek niet te kunnen. Ik kan hem wel op 1020 zetten.

Ik lees her en der iets over overscan.. ? Geen optie die ik uit kan zetten.
Iemand die hierover duidelijkheid kan scheppen.
Waarom zou je je xbox via 1080 willen aansturen? Er zijn maar heel weinig games die native 1080 zijn, sterker nog volgens internet zijn het alleen NBA Home court en Virtua Tennis.

Enige wat je er dus mee bereikt is dat je xbox gaat upscalen, wat eigenlijk niet nodig is omdat je het ook native naar je tv kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
KneoK schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:40:
[...]
Ik lees dit topic nog niet zo lang, maar van deze vraag kan ik nu al met recht zeggen dat dit waarschijnlijk een van de meest gestelde vragen in dit topic is.

Kapje slopen of geld uitgeven voor een aangepaste AV stekker.
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:38:
[...]
denk dat dit hier echt al tig keer voorbij is gekomen, maar je zou het omhulsel van de hdmi stekker (plastic) eraf kunnen slopen en dan past de andere stekker er wel langs
Oké oké.....
Had het ook gelezen maar kon me gewoon niet voorstellen dat dit de enige en beste oplossing was....
Way to go Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Wootism schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:55:

Oké oké.....
Had het ook gelezen maar kon me gewoon niet voorstellen dat dit de enige en beste oplossing was....
Way to go Microsoft...
Er is wel een andere stekker voor dat het wel normaal past, kost alleen weer wat extra 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Heb net heel even de Hawx demo bekeken. Het spel ziet er prima uit, en speelt eigenlijk best lekker weg. Ik speelde vanuit de cockpit view, en dat leek me de beste optie. Valt me niks tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:07:
Heb net heel even de Hawx demo bekeken. Het spel ziet er prima uit, en speelt eigenlijk best lekker weg. Ik speelde vanuit de cockpit view, en dat leek me de beste optie. Valt me niks tegen :)
Ik zal m vanavond is downloaden, ben benieuwd :)

Die Ibood bestelling laat wel op zich wachten trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:15:

Je ontvangt deze bestelling binnen 1 tot 7 werkdagen. Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat jij hiervoor hebt opgegeven. Controleer hieronder of de adresgegevens correct zijn
Ze hebben tot volgende week dinsdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:15:
[...]

Ik zal m vanavond is downloaden, ben benieuwd :)

Helemaal vergeten dat die vandaag op Live gegooid werd :9 Sinds gister weer een Gold abbo, dus ben eerst nog Halo Wars aan binnenhalen :D

Die iBood actie laat inderdaad op zich wachten. Was de 1e keer dat ik daar iets bestelde, maar bij de faq staat dat de verzending tussen 1 en 7 werkdagen in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Met iBood heb ik geen goede ervaringen mee..
ik heb 2 keer iets proberen te bestellen en beide keren heb ik het nooit ontvangen.
Dus toen maar een refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die iBood bestelling ook nog niet binnen hoor, dus geen paniek nog :P

Edit: Heb er ook eerder wel eens iets besteld (geen idee meer wat eigenlijk :?) maar dat kwam wel gewoon binnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Beetje offtopic maar ibood is idd niet altijd even snel Geen zorgen dus. Vaak genoeg wat besteld en uiteindelijk komt het altijd goed.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.