Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik speel enorm vaak avi's/divx/xvid af op m'n xbox die ik draadloos vanaf mijn desktop PC stream via het mijn thuis netwerk. Werkt perfect zonder buffering of haperingen! De eerste keer dat ik een avi opstartte werd mij automatisch gevraagd voor een update voor de codecs. Daarna werkt alles vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Neejoh schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:13:
Oh shyte :X Hoop date het bij mij geen problemen gaat opleveren, downloading as we speak. Laat zo direct dus wel even weten of het gelukt is of niet.

[edit]
Bij mij is de update wel goed gegaan. Kan gewoon inloggen.
Kun je de update verwijderen en dan opnieuw downloaden oid?
Het is gelukt!
Vanalles geprobeerd, uiteindelijk dacht ik: Laat ik de cache eens leeggooien. Gedaan, update weer mislukt, toen de Xbox 360 opnieuw opgestart en toen ging alles perfect :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 19:57
Exorcist schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:55:
[...]

Leuk dat je dat vindt, maar je bent en blijft afhankelijk van de coulance van MS in deze.
nou ik denk eerlijk gezegd dat je met wat goed gepraat aan de telefoon die gasten wel heel goed kunt laten begrijpen dat de fout bij hun ligt. en anders kan ik je verzekeren dat je met een advocaat onder arm het zo voor elkaar hebt.

hmm heb zelf de update volgens mij nog niet opgegeooid. tenzij mn broertje dat gisteren al gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossoneri15
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-07 11:41
Hallo,

ik ben van plan een nieuwe tv te kopen omdat me huidige niet echt een lekker beeld geeft bij mijn Xbox 360. In het xbox menu zijn de letters 'korrelig' en niet goed leesbaar. Bij GTA4 heb ik ook dat er bij missies de controls worden uitgelegd en dan moet ik vaak letterlijk tegen het scherm aan kijken om te zien welke het nu zijn. Nu vroeg ik me af of deze aanbieding van de MM een goede tv zou zijn. Me huidige tv staat nu op 60 hertz en ik krijg gewoon geen goed beeld. Mijn resolutie houdt dan ook op bij iets van 640 bij 380 ongeveer weet ik niet precies uit me hoofd.

TV

Ook sluit ik me home cinemaset er op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Welke tv...? link is gewoon website van mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossoneri15
Vreemd ik kom toch echt bij de flyer uit. Maar goed de tv is een LG 32 LG 5700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossoneri15 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:32:
Hallo,

ik ben van plan een nieuwe tv te kopen omdat me huidige niet echt een lekker beeld geeft bij mijn Xbox 360. In het xbox menu zijn de letters 'korrelig' en niet goed leesbaar. Bij GTA4 heb ik ook dat er bij missies de controls worden uitgelegd en dan moet ik vaak letterlijk tegen het scherm aan kijken om te zien welke het nu zijn. Nu vroeg ik me af of deze aanbieding van de MM een goede tv zou zijn. Me huidige tv staat nu op 60 hertz en ik krijg gewoon geen goed beeld. Mijn resolutie houdt dan ook op bij iets van 640 bij 380 ongeveer weet ik niet precies uit me hoofd.

TV

Ook sluit ik me home cinemaset er op aan.
Waarom vraag je dit in het Xbox topic? Ik snap dat je de 360 op deze tv aan wilt sluiten, maar je vraag gaat toch over de kwaliteit van de tv? Daar zijn andere topics voor waar mensen met meer verstand van beeld en geluid zitten. In principe is elke HD tv wel goed, dus gewoon naar de winkel en zelf kijken en vergelijken. Iedereen heeft toch een andere mening, en de door hun gekochte tv is altijd de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossoneri15
Ik dacht mss dat andere xbox 360 bezitters goede ervaringen hebben met deze tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Rossoneri15 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 09:54:
Staar je niet blind op die 1080p, ik zou vooral voor gamen op je 360 liever gaan voor een wat grotere (42" bijv.) 720p TV. Erg weinig 360 titels ondersteunen 1080p...

Gisteren maar weer eens verder gegaan met Dead Space, best wel tof, al werd ik helemaal gek van frustratie bij het stuk dat je met een kanon op meteorieten moet schieten. Uiteindelijk wel verder gekomen...

Iemand nog een 48uurs gold trial nodig? Ik heb hier nog zo'n kaartje liggen, stuur me maar een PM.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond werd er een update voor de Xbox geïnstalleerd. Iemand enig idee waar deze update voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossoneri15 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:03:
Die zullen er ongetwijfeld zijn.
Zet er elk ander merk/type neer en ook daar zullen mensen tevreden mee zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:08:
Gisteravond werd er een update voor de Xbox geïnstalleerd. Iemand enig idee waar deze update voor was?
Was een fix voor mensen die met HDMI geen geluid kregen bij het afspelen van video. Ik weet alleen niet of er ook andere fixes meegekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Voor gamen zou ik zelf kiezen voor een tv met snellere reactiesnelheid..
de LG heeft : 6 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossoneri15 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:03:
Je hebt vast wel:
- De kabel op hdmi gezet (zie de kabel die in je xbox gaat, zit een schakelaartje op)
- In xbox dashboard de beeldresolutie aangepast

toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:10:
[...]

Was een fix voor mensen die met HDMI geen geluid kregen bij het afspelen van video. Ik weet alleen niet of er ook andere fixes meegekomen zijn.
Bedankt. Ik kreeg inderdaad geen geluid via HDMI. Nu dus maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossoneri15
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:11:
[...]

Je hebt vast wel:
- De kabel op hdmi gezet (zie de kabel die in je xbox gaat, zit een schakelaartje op)
- In xbox dashboard de beeldresolutie aangepast

toch?
Dat heb ik idd allemaal gebprobeerd maar het mocht niet baten. HDMI had echter geen zin omdat me tv het niet ondersteund. Het is namelijk nog een oudje: Samsung LN-R1550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
Zo, ik ben er even ingeluisd door MS.
Ik ging eens bellen over de status van mijn cashbackactie, die ik heb ingestuurd op 26 nov 2007.
Zegt die gast dat ik me verplicht moet laten registreren om die info te krijgen, dus ik met veel tegenzin me laten registreren, zegt die gast zo, je moet nog even 2 maanden wachten, ik kan er nu geen info over geven.

Ik vraag zo, nu mijn xbox geregistreerd is, kan ik hem dan 2dehands doorverkopen met garantie, nou dat ging dus niet, garantie heeft dus de 1ste eigenaar, als je hem door verkoopt vervalt dus de garantie, stellentje gekken daar, garantie heb je op een produkt,niet op de eigenaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:02
Hmm ik keek net even op xbox.nl naar de status van garantie.
Er wordt daar gewoon 2 jaar aangegeven maar daar zit dus nog een jaar bij op?
In dat geval heb ik door foutje in administratie denk ik nu 5 jaar garantie :?
Ik heb mijn xbox in december 2005 aangeschaft, 3 x gerepareerd geweest en nu staat ingang garantie op maart 2007.
Tja ik klaag niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Mutatie schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:52:
Hmm ik keek net even op xbox.nl naar de status van garantie.
Er wordt daar gewoon 2 jaar aangegeven maar daar zit dus nog een jaar bij op?
In dat geval heb ik door foutje in administratie denk ik nu 5 jaar garantie :?
Ik heb mijn xbox in december 2005 aangeschaft, 3 x gerepareerd geweest en nu staat ingang garantie op maart 2007.
Tja ik klaag niet :*)
normaal 2 jaar op rrod 3 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

thefxr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:51:

Ik vraag zo, nu mijn xbox geregistreerd is, kan ik hem dan 2dehands doorverkopen met garantie, nou dat ging dus niet, garantie heeft dus de 1ste eigenaar, als je hem door verkoopt vervalt dus de garantie, stellentje gekken daar, garantie heb je op een produkt,niet op de eigenaar!
Leuk dat hij dat zegt, maar wettelijk gezien is het zo dat - zoals je zelf al zegt - de garantie op de xbox zit en die automatisch overgaat bij verkoop. Als ik mijn auto die nog een jaar garantie heeft doorverkoop heeft de koper gewoon volledig recht op die garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ken. schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Leuk dat hij dat zegt, maar wettelijk gezien is het zo dat - zoals je zelf al zegt - de garantie op de xbox zit en die automatisch overgaat bij verkoop.
Daar zou ik graag een quote van willen zien.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Helaas is het in de wet zo vastgelegd dat wanneer een fabrikant in zijn voorwaarden vermeld dat de garantie niet overdraagbaar is, dat hij dan ook niet overdraagbaar is.
Een garantie geeft de eigenaar van een product het recht om iets te vorderen, wanneer het defect is. Het burgerlijk wetboek bepaald dat deze vorderingsrechten overdraagbaar zijn, tenzij de wet zich daar tegen verzet. Het gaar hier om regelend recht. Echter een verkoper die in zijn algemene voorwaarden stel dat de garantie of andere vorderingsrechten niet overdraagbaar zijn, beperkt de inhoud van de overeenkomst. Nu dit op de grijze lijst staat is een dergelijk beding onredelijk bezwarend voor consumenten. (3:6 BW, 3:83 BW en 6:237 sub e BW)
EDIT:

Na dit stuk een paar keer doorgelezen te hebben, moet ik tot de conclusie komen dat hier staat dat de fabriekant de garantie niet mag beperken.

[ Voor 72% gewijzigd door yzf1kr op 04-02-2009 14:33 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Armada schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:05:
[...]

Daar zou ik graag een quote van willen zien.
[grappige modus]
Ken. schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Leuk dat hij dat zegt, maar wettelijk gezien is het zo dat - zoals je zelf al zegt - de garantie op de xbox zit en die automatisch overgaat bij verkoop. Als ik mijn auto die nog een jaar garantie heeft doorverkoop heeft de koper gewoon volledig recht op die garantie.
[/grappige modus]

Ik denk dat je een wetsartikel ofzo bedoelt :P

Ik weet niet exact hoe het zit, maar geheel vanzelfsprekend is het niet dat garantie meeverhuist naar de nieuwe eigenaar.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
yzf1kr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:10:
Helaas is het in de wet zo vastgelegd dat wanneer een fabrikant in zijn voorwaarden vermeld dat de garantie niet overdraagbaar is, dat hij dan ook niet overdraagbaar is.
[...]
dat zal best, maar die algemene voorwaarden hoeven helemaal niet rechtsgeldig te zijn. Ieder bedrijf kan beweren wat hij wil in algemene voorwaarden maar als ze in strijd zijn met een wet gelden die voorwaarden niet. (voorbeeld: in de MS Office EULA staat bv dat je de license ook niet mag doorverkopen, maar dat is in strijd met de wet)

Overigens, als ik me de wet goed herinner is het wel zo dat de verkopende partij een garantieovereenkomst heeft met de kopende partij. (dus winkel met 1e eigenaar). Of de fabrieksgarantie dan ook vervalt mocht de 1e eigenaar het product doorverkopen, is dan volgens mij niet aan de orde, want die is geleverd op het product.

----
over tv: het is erg belangrijk hoe ver je van de tv af zit. Het is wel HD gaming, maar staar je er niet blind op: als je 1.5 meter van een 50" bakbeest afzit ga je je echt ergeren aan de graphics, want je zit domweg te dicht bij. Voor HD content is het ong zo http://www.thebestlcdtv.c...-optimal-viewing-distance .

Dus zit je 3 meter van je TV af, dan is 32 inch echt wat aan de kleine kant en kun je beter wat ruimer kiezen. Deze tv is 32" dus kijk wel naar de afstand. Ook is deze full hd. Meeste games zijn 720p, en dus heb je een scaling probleem, wat minder scherpe graphics kan opleveren (want geen 1:1 pixelmapping)

[ Voor 45% gewijzigd door EfBe op 04-02-2009 14:39 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
Algemene voorwaarden zijn zeker geen wet.

In nederland telt gelukkig altijd de wet.

Als ik in mijn algemene voorwaarden schrijf "indien u bij ons een order plaatst, mag ik sexueel gebruik maken van uw partner" geloof ik niet dat dit stand houdt bij een rechter :+

Het draait allemaal om redelijkheid en billijkheid zoals ze dat zo mooi noemen.

Als ik een hagelnieuwe XBOX van 1 maand oud door verkoop aan klaasje.
Er vanuit gaande dat de papieren kloppen (aankoop/doorverkoop) heeft klaasje naar mijn idee gewoon fabrieksgarantie. Want redelijkerwijs moet een XBOX na 1 maand nog gewoon werken, ondanks dat deze is doorverkocht.

Ik ben benieuwd wat een rechter zegt van zoiets.

[ Voor 4% gewijzigd door Grolsch op 04-02-2009 14:46 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Dit TV heb ik ook voor mijn Wii en Xbox 360. Speelt prima, mooi beeld etc. Geen problemen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 11:55
Grolsch schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:44:
Algemene voorwaarden zijn zeker geen wet.

In nederland telt gelukkig altijd de wet.

Als ik in mijn algemene voorwaarden schrijf "indien u bij ons een order plaatst, mag ik sexueel gebruik maken van uw partner" geloof ik niet dat dit stand houdt bij een rechter :+

Het draait allemaal om redelijkheid en billijkheid zoals ze dat zo mooi noemen.

Als ik een hagelnieuwe XBOX van 1 maand oud door verkoop aan klaasje.
Er vanuit gaande dat de papieren kloppen (aankoop/doorverkoop) heeft klaasje naar mijn idee gewoon fabrieksgarantie. Want redelijkerwijs moet een XBOX na 1 maand nog gewoon werken, ondanks dat deze is doorverkocht.

Ik ben benieuwd wat een rechter zegt van zoiets.
hmm ik zeg verkoop je xbox, lever alles erbij (doos, boekjes en de bon van aankoop) niemand die het ziet. Staat dan nergens wie de xbox in de winkel gehaald heeft... wat niet weet, wat niet deert (ofzoiets) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garantie is volgens mij gewoon productgebonden en niet persoonsgebonden. Zou ook een beetje apart zijn.
Sowieso ziet MS niet wie het product gekocht heeft dus snap ik niet waarom je geen garantie zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Rockstar kondigt vandaag even een top game aan :) http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/

Lijkt me heel vet. Een GTA achtige western game, op de GTA4 engine. Het is een opvolger, maar de vorige game was veel beperkter dan wat ze nu van plan zijn. Ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een toffe western-game is hier meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:31:
Rockstar kondigt vandaag even een top game aan :) http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/

Lijkt me heel vet. Een GTA achtige western game, op de GTA4 engine. Het is een opvolger, maar de vorige game was veel beperkter dan wat ze nu van plan zijn. Ben erg benieuwd :)
Kan de link hier niet openen, maareh Red Dead Redemption? Klinkt als de opvolger van Red Dead Revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:17:
Garantie is volgens mij gewoon productgebonden en niet persoonsgebonden. Zou ook een beetje apart zijn.
Sowieso ziet MS niet wie het product gekocht heeft dus snap ik niet waarom je geen garantie zou krijgen.
nee, maar ze zien wel als je xbox geregistreerd is, waar de xbox naar toe moet, en als je hem hebt doorverkocht is het adres anders natuurlijk , verder heb ik geen problemen gehad met mijn eerste xbox ook 2ehands gekocht en op garantie gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
ijskonijn schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:37:
[...]

Kan de link hier niet openen, maareh Red Dead Redemption? Klinkt als de opvolger van Red Dead Revolver
Kan de link wel openen, en dat is precies het geval... loop er zelf niet echt warm voor, RDRevolver was leuk, maar daar is ook alles mee gezegd

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als je van Western houdt dan is er altijd nog Call of Juarez...shooter in westernstyle.

Het is een story-mode shooter, je volgt dus een preset verhaal. Alleen je speelt twee karakters, om niet teveel te verklappen ze achtervolgen elkaar dus in principe achtervolg je jezelf. De ene is een jonge indiaan en de andere is oudere cowboy. Je moet een heel klein beetje puzzelen maar dat wordt makkelijk gemaakt met aanwijzingen enzo, het schieten en de wapens zijn wel lachen. Ik heb hem met plezier gespeeld, wel vrij korte speelduur. Als je hem goedkoop kunt krijgen wel leuke aanvulling op je games.

Prijscheck

[ Voor 77% gewijzigd door NeoMe op 04-02-2009 17:15 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:54:
Als je van Western houdt dan is er altijd nog Call of Juarez...shooter in westernstyle.
Was dat een toffe game? Die game is een beetje langs me heen gegaan, omdat ik dacht dat hij niet zo goed werd bevonden.
Nu ik Red Dead Redemption zie lijkt me een western-game eigenlijk wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

yzf1kr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:10:

[...]
Dat staat er dus uitdrukkelijk _niet_. De fabrikant is geen verkoper in deze. En de verkoper verwijst gemakzuchtig naar MS voor garantieafhandeling. Welkom in de garantie-limbo.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Ik denk dat ik mijn issue al weet. Ik kan delen van de updates niet installeren omdat ik geen hd heb (heb een kale 360 met een 64mb kaartje).

dus ik moet maar ff een hd fiksen. apart dat ze zo duur zijn, 40 euro voor 20gb op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mijn xbox is tweedehands, heb dat zelfs destijds vermeld aan de helpdeskpersoon, die maakte er totaal geen probleem van. Onzin dus ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Je word inderdaad gewoon geholpen, ook al ben je de 5de eigenaar. Waarschijnlijk een standaard scriptje wat ze aflopen.

Gewoon even bellen, en het komt goed.

EDIT:

WTF

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=73025&dimensionid=17&shopid=6

Consolshop biedt dit aan voor 29,- 8)7 Dat lijkt me een dikke 10,- teveel.

[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 04-02-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Volgens het forum op xbox-scene.com zorgt de LIVE update bij meerdere mensen voor defecten! Zoals de RRoD.

Zie dit topic.

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=675651

Ik zou wachten met updaten en kijken wat er aan de hand is.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 04-02-2009 19:59 . Reden: iets minder schreeuwerig gemaakt, vooral omdat het probleem niet zo ernstig lijkt te zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kimi-Alonso schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:50:
Volgens het forum op xbox-scene.com zorgt de LIVE update bij meerdere mensen voor defecten! Zoals de RRoD!

Zie dit topic!

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=675651

Ik zal het je alvast melden: Dikke onzin :+ Word trouwens bij elke update gemeld op dergelijke forums, zowel game als dashboard. Standaard riedeltje wat word afgewerkt ;)

Het forum heeft 404.000 leden, waarvan er 2 een RROD melden na de update, lijkt me geen reden om opeens in paniek te raken?

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 04-02-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Inderdaad, natuurlijk zullen er mensen zijn die hoe dan ook een RroD zouden hebben gehad, nu toevallig na die update (die overigens niet veel doet op wat HDMI geluids-issues na). Paniek voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Pannekoek81 schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:36:
[...]

hmm ik zeg verkoop je xbox, lever alles erbij (doos, boekjes en de bon van aankoop) niemand die het ziet. Staat dan nergens wie de xbox in de winkel gehaald heeft... wat niet weet, wat niet deert (ofzoiets) 8)7
Daarom was ik ook pissed dat ik verplicht moest registreren, nu staat ie op serienr aan mijn naam gekoppeld, maar ja, zo is MS eenmaal, willen alles van je weten, big brother is watching you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
thefxr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:20:
[...]

Daarom was ik ook pissed dat ik verplicht moest registreren, nu staat ie op serienr aan mijn naam gekoppeld, maar ja, zo is MS eenmaal, willen alles van je weten, big brother is watching you!
Het ging toch om de cashback actie waarvoor je moest registeren? Hoe moeten ze het anders controleren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Na een weekje een 360 in bezit te hebben, GoW 1 en 2 afgewerkt. Geweldige serie is dat!
Vooral GoW2; elke keer als je denkt dat het niet beter kan, gebeurt er weer iets wat je versteld doet staan :)

Maar even iets anders: Ligt de snelheid van je verbinding in verhouding met de responstijd van de 360 in Media Center modus? Het doorlopen van menu's gaat vrij traag, af en toe reageert de console überhaupt niet op mijn invoer via de controller. De verbinding is voor zover ik weet op volle snelheid. Ik krijg ook geen melding dat de verbinding te traag is voor HD streaming (wat bij een trage verbinding zo is).

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kazu schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:25:
Maar even iets anders: Ligt de snelheid van je verbinding in verhouding met de responstijd van de 360 in Media Center modus? Het doorlopen van menu's gaat vrij traag, af en toe reageert de console überhaupt niet op mijn invoer via de controller. De verbinding is voor zover ik weet op volle snelheid. Ik krijg ook geen melding dat de verbinding te traag is voor HD streaming (wat bij een trage verbinding zo is).
Ik had hem over een G netwerk lopen met Vista MCE. Liep zo soepel als wat. Het is een soort RDC wat hij maakt, dus connectie is inderdaad belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PWM schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:30:
[...]

Ik had hem over een G netwerk lopen met Vista MCE. Liep zo soepel als wat. Het is een soort RDCRDP wat hij maakt, dus connectie is inderdaad belangrijk.
Kleine correctie... ;)

Trouwens, even een inhoudelijke vraag over de inzet van de 360 i.c.m. MCE; op de site van Microsoft staat dat bitrates hoger dan 14Mbps niet ondersteund worden (als in, ondanks dat het wel mogelijk is, moet je ons niet bellen als het rot werkt). Heeft iemand ooit video's af kunnen spelen die een hogere CBR hadden dan 14Mbps; zo ja, merkte je haperingen, lag of iets dergelijks?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben nu officieel een achievement-whore! Of niet? Wat vinden jullie?

Ik had Dark Sector op marktplaats te koop/te ruil gezet (echt overwacht een leuke game trouwens). En nu kreeg ik een voorstel van iemand om hem te ruilen tegen Avatar: De Brandende Aarde. Ik zou dat spel nooit kopen, maar ik kon er nu wel erg makkelijk aan komen. En verder had ik geen voorstellen, dus...nu ga ik binnen 5 minuten 1000 punten halen...en dan het spel weer doorverkopen/ruilen...ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kimi-Alonso schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:50:
Als je de update niet uitvoert kom je niet op Live, denk dat dit voor veel mensen geen optie zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

thefxr schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:20:
[...]

Dat dacht ik dus ook in het begin......
Totdat er vorig jaar februari een of andere junk ongevraagd ons huis is binnengekomen, en het nodig vond mijn Xbox met creditcard gegevens en alles mee te nemen.

Die Xbox had ik dus niet geregistreerd, en heb dus noodgedwongen mijn creditcard moeten laten blokkeren.
Als ik mijn Xbox had geregistreerd, en deze xbox was ergens anders online gekomen dan had Microsoft deze gegevens doorgespeeld naar de politie, en had ik mijn Xbox teruggehad.

De dienstdoende medewerker vertelde mij dat er zo al heel veel consoles weer bij hun rechtmatige eigenaar zijn teruggekomen.

Moraal van het verhaal, Electra heeft z'n nieuwe xbox dus direct geregistreerd.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:48:
WTF

[afbeelding]

Consolshop biedt dit aan voor 29,- 8)7 Dat lijkt me een dikke 10,- teveel.
Bij de meeste shops kun je 2100 Points al vinden voor tussen de €25,- en €28,-, dus ja ze zijn belachelijk duur in dit geval. Maar als ik het goed heb heeft MS de Live Points geen echte adviesprijs gegeven, dus mogen shops enigzins vragen wat ze willen.
Trouwens ook niet alleen in dit geval... Ratchet & Clank: Quest for Booty (adviesprijs: €14.99) hebben ze ook voor €29,-

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

daarnaast heb ik nog nooit een console verkocht 2e hands. Het lever verdomd weinig geld op en ik vind het wel melig om die oude spellen nog weleens te kunnen spelen op mijn snes bijvoorbeeld :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een extra koeling aangeschaft die via USB gevoed wordt maar deze blijft dus aanstaan als de Xbox uitgaat. dat zou betekenen dat ik dat ding steeds met de hand uit moet zetten anders blijft hij draaien...

bestaat er een mogelijkheid om de USB poorten uit te schakelen als de Xbox ook uitgeschakeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JvS schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:43:
daarnaast heb ik nog nooit een console verkocht 2e hands. Het lever verdomd weinig geld op en ik vind het wel melig om die oude spellen nog weleens te kunnen spelen op mijn snes bijvoorbeeld :).
Ik weet zeker dat ik spijt krijg als ik een console verkoop. Heb zelfs nog nooit een spel verkocht eigenlijk.
Al te vaak aan moeten horen van vrienden dat ze vroeger een hele collectie spellen hadden voor console X, en dat ze het zo jammer vinden dat ze die ooit hebben kunnen verkopen. Lessons learned denk ik dan.
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:44:
Ok, ik ben nu officieel een achievement-whore! Of niet? Wat vinden jullie?

Ik had Dark Sector op marktplaats te koop/te ruil gezet (echt overwacht een leuke game trouwens). En nu kreeg ik een voorstel van iemand om hem te ruilen tegen Avatar: De Brandende Aarde. Ik zou dat spel nooit kopen, maar ik kon er nu wel erg makkelijk aan komen. En verder had ik geen voorstellen, dus...nu ga ik binnen 5 minuten 1000 punten halen...en dan het spel weer doorverkopen/ruilen...ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen :)
Hehe ik zou precies hetzelfde doen denk ik :P
Ik zou 'm zelfs zo samen met een vriend van me kopen en dan allebei die achievements even halen.
Mijn vriendin vind dat soort spellen leuk, dus dat is weer een extra excuus :+

Als je 'm zat bent wil ik 'm wel van je overnemen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ken. schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:13:
[...]

Ik weet zeker dat ik spijt krijg als ik een console verkoop. Heb zelfs nog nooit een spel verkocht eigenlijk.
Al te vaak aan moeten horen van vrienden dat ze vroeger een hele collectie spellen hadden voor console X, en dat ze het zo jammer vinden dat ze die ooit hebben kunnen verkopen. Lessons learned denk ik dan.
Ik heb zelf ook nog nooit een spel of console verkocht. Vandaag mijn Xbox360 spellencollectie mogen uitbereiden naar het magische getal 50 stuks _/-\o_

Omdat er op tweakers geen software mag worden verkocht, misschien een ruildraadje? (ik heb bijvoorbeeld Kane&Lynch dubbel :) )

[ Voor 10% gewijzigd door MochiGohan op 05-02-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ken. schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:13:
[...]

Het was van consoles van vroeger ook veel meer de moeite waard om een collectie spellen te hebben en bewaren omdat je die vandaag de dag nog op de originele console kan spelen. Mijn Master System II, Genesis, NES en SNES werken allemaal nog als een trein (hell, zelfs een ColecoVision uit 1982 werkt nog prima en als ik de taperecorder en MSX even afstof dan denk dat die ook nog wel wil booten), ik denk niet dat mijn XBOX of XBOX360 over 10 jaar nog draait en zie tegen die tijd nog maar aan zo'n console te komen, dan zit je daar met je stapel DVD'tjes. Dit houdt me overigens zelf ook niet tegen om alles te bewaren, heb voor al mijn consoles alle games nog die ik ooit gekocht heb :X
Tuurlijk gaat een NES uiteindelijk ook stuk, maar daar was het wel even wat makkelijker om bij een defect de console even open te schroeven, hier en daar wat ruiken en gewoon een weerstand vervangen door een stukje ijzer waarna de console gewoon weer prima spellen afspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je zegt dat je er nooit niks voor terugkrijgt...lijkt me niet als je de console als eerste hebt gekocht en vervolgens elke game bij de release voor 60,- afrekend. Ikzelf heb later een premium gekocht, met de cashbackactie zat je helemaal goed maarja dan heb je de xbox ook wel vrij laat. Koop game gewoon als ze 30 euro zijn, zijn genoeg sites waar je ze voor stuk goedkoper dan in de winkel kunt krijgen. Verder is er 2e hands ook een hoop te doen, een game die jij voor 15 euro koopt blijft 15 euro waard.

Heb playstation 1 gehad, ligt nu weg te stoffen zou deze graag willen verkopen maar is nu wellicht te laat. Me psp heb ik zelfs met winst weten te verkopen incl. extra's.

Ligt er dus maar net aan wanneer je het koopt en wat je koopt. Verwacht geen volledige prijs terug, maar stel je verkoopt over twee jaar je xbox 360 met alles erbij voor een mooie prijs. Dan heb je op je volgende console toch een aardige korting. Beter dan nooit meer spelen en laten stoffen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Electra schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:59:
[...]

Dat dacht ik dus ook in het begin......
Totdat er vorig jaar februari een of andere junk ongevraagd ons huis is binnengekomen, en het nodig vond mijn Xbox met creditcard gegevens en alles mee te nemen.

Die Xbox had ik dus niet geregistreerd, en heb dus noodgedwongen mijn creditcard moeten laten blokkeren.
Als ik mijn Xbox had geregistreerd, en deze xbox was ergens anders online gekomen dan had Microsoft deze gegevens doorgespeeld naar de politie, en had ik mijn Xbox teruggehad.

De dienstdoende medewerker vertelde mij dat er zo al heel veel consoles weer bij hun rechtmatige eigenaar zijn teruggekomen.

Moraal van het verhaal, Electra heeft z'n nieuwe xbox dus direct geregistreerd.
das iig een positief iets! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:51:
[...]

Ik zal het je alvast melden: Dikke onzin :+ Word trouwens bij elke update gemeld op dergelijke forums, zowel game als dashboard. Standaard riedeltje wat word afgewerkt ;)

Het forum heeft 404.000 leden, waarvan er 2 een RROD melden na de update, lijkt me geen reden om opeens in paniek te raken?
Nou, ik moet zeggen dat het er best wel veel zijn, en toeval of niet: na de update had ik een kwartier later ook een RROD! Dus ga voor de 3e keer maar weer m'n xbox opsturen :(

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200807/1216937513_0_2.jpg

De nieuwe adventures van Wallace & Gromit komen naar XBLA :) En dat niet alleen:
Telltale says that they're planning on rolling out the company's other franchises on XBLA over the coming months.
Sam & Max dus ook onderweg :)

En de Halo Wars demo staat online, ben erg benieuwd :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 05-02-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
Voor de mensen die op Race Pro wachten --> \[360]Race Pro

O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 09:18
Volgens mij heb ik een probleem... sinds een dag of 1 a 2 heb ik het onderstaande verschijnsel. Denk dat de GPU aan gort is, maar heeft iemand dit al eerder gehad? Verder geen RROD en het is een Falcon met HDMI, zowel via HDMI als VGA HD aangesloten en probleem blijft hetzelfde. Soms verdwijnt het (als hij wat afkoelt, denk ik), maar over het algemeen wordt het alleen maar erger. Morgen RMA richting Microsoft?

Afbeeldingslocatie: http://www.artifix.net/pub/IMG_1014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.artifix.net/pub/IMG_1015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
artefacts, lijkt me een gpu overhittingsprobleem. Op naar MS met dat ding.

Halo wars demo gespeeld. Zit echt goed in elkaar, ook cinematics zijn tof. Zeker kopen.

[ Voor 38% gewijzigd door DarkShadow op 05-02-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ja, of jij vindt het er mooi uitzien? ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
tdw schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:23:
[...]

Ja, of jij vindt het er mooi uitzien? ;)
Als je je ogen heeeeel erg dichtknijpt, zie je het bijna niet! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

leuke aanbieding!
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php

3 games voor € 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Terranca schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:14:
Volgens mij heb ik een probleem... sinds een dag of 1 a 2 heb ik het onderstaande verschijnsel. Denk dat de GPU aan gort is, maar heeft iemand dit al eerder gehad? Verder geen RROD en het is een Falcon met HDMI, zowel via HDMI als VGA HD aangesloten en probleem blijft hetzelfde. Soms verdwijnt het (als hij wat afkoelt, denk ik), maar over het algemeen wordt het alleen maar erger. Morgen RMA richting Microsoft?
Ik had dat ook met mijn launch console, alleen dan met donkerblauw :) Als ik 'm dan een tijdje uitzette was het weer weg. Hij heeft daar denk ik ruim een jaar toch mee gedraaid, tot hij uiteindelijk aan een rrod overleden is. Toen is het mobo vervangen en dat probleem ook meteen opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dat zijn de juiste aanbiedingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com//img/product/3940_TE_hi_1233853155.jpg

Stranglehold en Dark Sector zijn echt van die games die prima te pruimen zijn, alleen niet voor de volle mep. RAW zou ik stiekum wel eens willen proberen :) Voor minder dan 7,- er game ga ik ze maar eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

@Terranca,

Heeft Morpheus je 360 niet overgenomen? Lijkt wel matrix code :P

Gisteren ook de demo van Halo Wars gespeeld en beviel zeker goed. Het genre trekt me alleen niet echt dus twijfel nog of ik hem ga halen. Cinematics zijn weer eens een keertje ouderwets FMW stijl ipv ingame graphics. Erg fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:13
* tiswat is nu ook trots bezitter van een XBOX 360 :9
Heb FIFA 09 er maar bij gekocht, deze week maar is kijken voor Skate. Nu hopen dat de update bij mij goed door word gevoerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:06:
[...]

[afbeelding]

Stranglehold en Dark Sector zijn echt van die games die prima te pruimen zijn, alleen niet voor de volle mep. RAW zou ik stiekum wel eens willen proberen :) Voor minder dan 7,- er game ga ik ze maar eens bestellen.
Ik heb ze ook besteld.
3 games voor 25 (verzendkosten zijn nml 4,95) is niet veel en ik heb ze alle drie niet.
Koop de laatste tijd wel erg vaak spellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

[afbeelding]

Gracias, gelijk besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

[afbeelding]

Die wrestling game trekt me niet, van een vriend van me goede verhalen gehoord over dark sector en van Stranglehold beviel de demo me wel, ik ga deze ook wel bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Terranca schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:14:

[afbeelding]
[afbeelding]
Zo begon het bij mij ook een twee weken terug, eerst vastlopers (voor een paar weken) vervolgens spikels en artifacts en niet veel later een RROD..

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
ronaldmathies schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:36:
[...]

Zo begon het bij mij ook een twee weken terug, eerst vastlopers (voor een paar weken) vervolgens spikels en artifacts en niet veel later een RROD..
Heb nu überhaupt geen beeld meer, alleen geluid. Zo wordt het erg lastig gamen ;) dus maar een reparatie aangevraagd. (erg relaxed geregeld met UPS, trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo Wars is briljant...mustbuy...alweer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:07:
Halo Wars is briljant...mustbuy...alweer :(
Ik zou dat spel voor de mp kopen, maar de demo is heb ik gehoord niet mp.
Een rts moet het hebben van balans en updates, kijkend naar TW en bfmeII gaat dat niet echt werken op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer Xbox Left 4 Dead spelers hier? Redelijk weinig mensen op mijn friendlist die het spel hebben en van de Amerikanen moet je het niet hebben bij dit spel. Zelfs op normal wordt het spel dan een compleet onmogelijke opgave..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vliegtuig: Ja hoor, zoek ook nog mensen om het mee te spelen... Het is een dun gezaaide groep. Voeg mij maar toe: Odebeijer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Halowars speelt best lekker.

De enige misser is de "pathfinding" van de units.
Ik heb me redelijk zitten iriteren aan units die blijven hangen achter iets, of voertuigen die niet aan de kant gaan als ik er met infanterie langs wil.

Dat is bij C&C een stuk beter.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:19:
Nog meer Xbox Left 4 Dead spelers hier? Redelijk weinig mensen op mijn friendlist die het spel hebben en van de Amerikanen moet je het niet hebben bij dit spel. Zelfs op normal wordt het spel dan een compleet onmogelijke opgave..
voeg mij ook maar toe: ind0mi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Terranca schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:51:
[...]

Heb nu überhaupt geen beeld meer, alleen geluid. Zo wordt het erg lastig gamen ;) dus maar een reparatie aangevraagd. (erg relaxed geregeld met UPS, trouwens)
Ja, dat vond ik ook heel netjes.. donderdag om 17:00 opgehaald van mijn werk, vrijdag om 08:00 was hij bij microsoft in frankfurt. De maandag daarop was hij vanuit frankfurt weer vertrokken en dinsdag was hij weer bij mij thuis. Dat gaat zo snel! Nog nooit meegemaakt dat je iets voor reperatie verstuurd en binnen 4 werkdagen weer terug.

Top service!

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
[...]

[afbeelding]

Ook besteld, :) .

Ik weet nog dat toen hij pas uit was, ik de demo van Stranglehold heb gespeeld.
Is wel een toffe Jet-Li-run-jump-kick-shoot game :P . Idd alleen geen 60 of 30 euro (in mijn ogen) waard.
Een spel als RAW zou ik eigenlijk nooit kopen, het is allemaal wel leuk maar om daar nou 30 euro (of meer) voor te gaan neerleggen gaat een beetje ver.
Van Dark Sector heb ik nog niets gehoord eigenlijk, ik laat me hopelijk aangenaam verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:10:
[...]
Een spel als RAW zou ik eigenlijk nooit kopen, het is allemaal wel leuk maar om daar nou 30 euro (of meer) voor te gaan neerleggen gaat een beetje ver.
Ik ook, deze neem ik ook maar een beetje op de koop toe maar wie weet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb het vorig weekend samen met een vriend gespeeld en vond het zeker een gave shooter, maar gezien de korte gameplay en weinig echte levels heb ik besloten het te houden bij beetje samen spelen op zijn xbox. Misschien koop ik de game nog wel een keer als ie stuk goedkoper is. Vind het nu de 60e niet echt waard tov de andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pirate-Bozz schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:10:
[...]
Ik weet nog dat toen hij pas uit was, ik de demo van Stranglehold heb gespeeld.
Is wel een toffe Jet-Li-run-jump-kick-shoot game :P
|:( |:( Mijn God zeg... Even subtiel aanstippen dat iemand met een Aziatisch uiterlijk niet per definitie Jet Li is? Stranglehold is een sequel van de film Hard Boiled waarin acteur Chow Yun-Fat de hoofdrol speelt. Gelukkig doet 'ie dat in het spel dus ook en dat allemaal onder begeleiding van John Woo, een zeer getalenteerde regisseur (en zeker stunt coordinator).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
MAX3400 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:33:
[...]

|:( |:( Mijn God zeg... Even subtiel aanstippen dat iemand met een Aziatisch uiterlijk niet per definitie Jet Li is? Stranglehold is een sequel van de film Hard Boiled waarin acteur Chow Yun-Fat de hoofdrol speelt. Gelukkig doet 'ie dat in het spel dus ook en dat allemaal onder begeleiding van John Woo, een zeer getalenteerde regisseur (en zeker stunt coordinator).
Ik weet wel dat het gebaseerd is op Chow Yun-Fat. Maar ik vond het zelf meer in de stijl van Jet-Li. Qua niveau van gewelddadigheid en loodvolume :P.
Terwijl de meeste Chow Yun-Fat films toch wat meer van niveau zijn (vind ik).
Stranglehold zelf paste volgens mij in de categorie flinterdun verhaaltje en veel knallen.

Daarom dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na CoD 4 is dit voorlopig m'n vaste MP-game. Dus voeg mij maar toe! GT: MeesterLuther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Op TVersity gebied ben ik helaas nog een rookie. Ik heb volgens mij wel een duidelijk verhaal / probleem.... maar wat doe ik nu fout?

Streaming radio / audio van Internet is geen probleem (!), maar wel video van Internet streamen naar de 360.

Allereerst:
- ik heb Vista Ultimate
- mijn vuurmuur(tjes) is / zijn uit
- ik kan alles afspelen in Win. Mediaspeler op mijn pc.
- ik kan dus wel internet audio / radio streamen naar mn pc met TVersity
- Ik heb de ffshow codecs geinstalleerd

Maar bij de volgende 2 url's (die als voorbeeld) die video bevatten:

http://wwitv.com/a1/b4308.asx OF mms://vipnrj.yacast.net/nrj_tvhit

Krijg ik:
- in TVersity de decoding 0% status blijft staan OF
- op de 360 na aantal seconden: connection lost EN de pogingen DAARNA:
- can't play content as it is not supported foutcode

Ik word, correctie, ben gek ervan geworden Ik krijg het gewoon niet voor elkaar!?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook maar de iBood aanbieding gedaan :)
Stranglehold wilde ik altijd al hebben, maar idd niet voor 30-60 euro. DarkSector ken ik niet en RAW kan ik altijd nog kwijt op marktplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:37:
[...]

Ik heb ze ook besteld.
3 games voor 25 (verzendkosten zijn nml 4,95) is niet veel en ik heb ze alle drie niet.
Koop de laatste tijd wel erg vaak spellen :'(
Ik heb ze ook besteld, en heb ook nog de Top Spin 3 en Fifa Street 3 liggen. Dat maakt 5 games in plastic :P

Ik kan niet van Halo afblijven :N Dan ook nog Halo Wars straks en mijn pre-order van the Godfather. Verder nieuwe mappacks voor Halo en natuurlijk de Lost and Damned voor GTA4. Drukke tijden :P

EDIT Race Pro vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Race Pro is voor mij het uitkijken waard. The Godfather II ook, al vond ik deel qua verhaal goed, maar het lelijkste spel op de Xbox tot nog toe. Verder Resident Evil 5, en uiteraard ook de GTA uitbreiding.

Topper dit jaar is mijns inziens Mafia II : daar ga ik een paar dagen vrij voor nemen :)

@ PWM

The Godfather II is uitgesteld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Halo Wars demo gespeeld, 1potje Skirmish. 1 Word: Vet :9

Zonder Tutorial of uitleg kun je gewoon bouwen, units maken en knokken, lekker simpel kwa opzet en goed te spelen dus. Ik had deze al in de pre-order staan en die blijft lekker staan :D ! en ik moet nog zoveel spelen :( :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik heb een Amerikaans account en heb een europese punten om de expansion voor Fallout 3 te kopen.
Deze punten kan ik niet op mijn amerikaanse account gebruiken.
Dus als ik een nederlands account aanmaak om deze te kopen, kan ik de expansion ook op het amerikaanse account gebruiken?

Ik heb al op google gezocht maar kon geen duidelijk antwoord vinden.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Mystic_X schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:56:
Ik heb een Amerikaans account en heb een europese punten om de expansion voor Fallout 3 te kopen.
Deze punten kan ik niet op mijn amerikaanse account gebruiken.
Dus als ik een nederlands account aanmaak om deze te kopen, kan ik de expansion ook op het amerikaanse account gebruiken?
Ja, zo lang je het op dezelfde console gebruikt, of op een andere console zolang je nederlandse account ingelogd is op xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Gamehubs gaat deze week 4200 punten kaarten aanbieden. Heb je binnen 24 uur in de je mail. Ben erg benieuwd wat voor een prijs ze er aan hangen :)

Brother in Arms is er over 14,99 nu :)
Exorcist schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:59:
@ PWM

The Godfather II is uitgesteld toch?
Was ik even vergeten, scheelt weer in de tijdsverdeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:01:
Gamehubs gaat deze week 4200 punten kaarten aanbieden. Heb je binnen 24 uur in de je mail. Ben erg benieuwd wat voor een prijs ze er aan hangen :)

Brother in Arms is er over 14,99 nu :)
Ben ik ook zeer benieuwd naar.

In ieder geval is BiA: HH echt een geweldige koop voor dat bedrag. Ik vond het echt wel een leuke game om een keer te spelen. Voor 15 euro kun je hem namelijk ook weer doorverkopen. Ik heb hem alleen al gespeeld, anders had ik hem besteld. Rainbow Six Vegas 2 is er ook voor die prijs, alleen is die uitverkocht en laat ik die nou net wel nodig hebben!

Ach...je kunt niet alles hebben en er zijn nog genoeg spellen waar ik meer uit wil halen en over een klein maandje Halo Wars. Als dat spel zich een beetje gaat bewijzen in de multiplayer, dan vrees ik dat er weinig anders meer in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb bij Collin McRrae Dirt nu alle achievements, behalve de 1000 mile achievement, terwijl ik volgens History al 1070 mijl gereden heb? Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Crackh34d schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:19:
Ik heb bij Collin McRrae Dirt nu alle achievements, behalve de 1000 mile achievement, terwijl ik volgens History al 1070 mijl gereden heb? Iemand enig idee hoe dit komt?
Je totale milage is gebaseerd op de "losse campaign" alsmede de championships... Maar de achievement alleen op je losse campaign (die grote piramide dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
MAX3400 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:20:
[...]

Je totale milage is gebaseerd op de "losse campaign" alsmede de championships... Maar de achievement alleen op je losse campaign (die grote piramide dus).
Hmmz balen. Dat wordt dus elke dag een paar keer de Full pines peak op rijden totdat ik hem heb :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.