Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.929 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Anoniem: 255075 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:38:
Ik heb 3 dagen een xbox 360 met gta4, van een vriend geleend die een half jaar naar Azie gaat. Gister heb ik gta4 aan een huisgenoot uitgeleend, ik krijg het vandaag terug en gta start niet meer op. Het spel blijft hangen hij het "boot screen"(zwart scherm met witte teksten over copyright ed.). Ik heb op alle knopjes geduwd maar er gebeurt niets. Ik kan zelfs niet meer terug in het dashboard komen...

Nu haal ik de dvd er uit en zie ik er een ronde kras(en circel over de hele oppervlakte) zitten. Nu heb ik veel verhalen gelezen dat xboxen spellen slopen. Is dit het geval of is er iets met mijn xbox an sich aan de hand?
Dit is inderdaad de bekende kras die bepaalde Xbox'en maken. Dit is omdat bepaalde spelers geen kussentjes rondom de laser hebben, en zodoende een perfecte ronde kras maken op de cd.

Ik geloof dat er een bepaalde regeling is bij Microsoft die dit soort cd's kosteloos vervangt, maar ik geloof dat je dan moet kunnen aantonen dat het bij meer spellen is gebeurd. Zeker weten doe ik het niet, zul je even op moeten zoeken.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 255075 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:38:
Ik heb 3 dagen een xbox 360 met gta4, van een vriend geleend die een half jaar naar Azie gaat. Gister heb ik gta4 aan een huisgenoot uitgeleend, ik krijg het vandaag terug en gta start niet meer op. Het spel blijft hangen hij het "boot screen"(zwart scherm met witte teksten over copyright ed.). Ik heb op alle knopjes geduwd maar er gebeurt niets. Ik kan zelfs niet meer terug in het dashboard komen...

Nu haal ik de dvd er uit en zie ik er een ronde kras(en circel over de hele oppervlakte) zitten. Nu heb ik veel verhalen gelezen dat xboxen spellen slopen. Is dit het geval of is er iets met mijn xbox an sich aan de hand?
Die is kapot, waarschijnlijk de Xbox van die huisgenoot die de krassen maakt. Zou het zelf niet op prijs stellen overigens als ik iets uitleen aan iemand, en die leent het vervolgens aan iemand anders uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Kazu schreef op zondag 01 februari 2009 @ 15:23:
[...]

Dit is inderdaad de bekende kras die bepaalde Xbox'en maken. Dit is omdat bepaalde spelers geen kussentjes rondom de laser hebben, en zodoende een perfecte ronde kras maken op de cd.

Ik geloof dat er een bepaalde regeling is bij Microsoft die dit soort cd's kosteloos vervangt, maar ik geloof dat je dan moet kunnen aantonen dat het bij meer spellen is gebeurd. Zeker weten doe ik het niet, zul je even op moeten zoeken.
Ja maar dat is alleen als de uitgever Microsoft is ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Hier sinds kort ook een xbox! :)
Helaas alleen wireless internet, en nog geen ap of adapter gekocht.
Nu schijnt het ook te kunnen via een laptop, via de uit de startpost gegeven link.

Nu lukt het me echter met geen mogelijkheid om dit werkend te krijgen, is hier iemand die dat wel is gelukt met win xp? (Heb hier een livebox i.c.m. met een Netgear RangeMax NEXT Wireless Router)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:30
Spitie schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:58:
Nu schijnt het ook te kunnen via een laptop, via de uit de startpost gegeven link.

Nu lukt het me echter met geen mogelijkheid om dit werkend te krijgen, is hier iemand die dat wel is gelukt met win xp? (Heb hier een livebox i.c.m. met een Netgear RangeMax NEXT Wireless Router)
ik heb t zelf nooit geprobeerd, maar is t niet gewoon standaard met die wizzard te doen in win xp van internet delen? zou zeggen van wel iig... anders ff googlen zijn vast tig guides voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Zijn ook genoeg guides voor, maar het is erg onduidelijk allemaal, ook zijn er niet veel mensen (bekend?) die het werkend hebben onder win xp sp3. Vandaar. ;)

Is de online community bij halo 3 overigens nog groot?.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Spitie schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:27:
[..]

Je moest is weten, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik heb dus een X360 die niet op live kan zegmaar. Maar nu wil ik er graag DivX/Xvid op afspelen, maar dan zegtie dat ik moet updaten. Ik probeerde het via de offline update (met de update gebrand op DVD) maar die dvd paktie niet. Hoe pak ik dit aan?

update; het werkt wel via TVersity alleen dat is niet echt optimaal, zappen wil niet echt bijv (hij moet het realtime transcoden)

[ Voor 21% gewijzigd door 418O2 op 01-02-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28

Freak187

geen

Ik heb heel lang op internet lopen zoeken naar de oplossing en uiteindelijk gevonden. In Windows Vista moet je in ieder geval naar je Netwerkcentrum gaan en dan "Netwerkverbindingen beheren". Dan zie je als het goed is je "draadloze netwerkverbinding" en je "LAN-verbinding" staan. Als je die allebei selecteert, rechtsklikken en dan kan je er als het goed is een "netwerkbrug" van maken. Daarna moet je even op je Xbox je connectie testen.
Dat heeft bij mij in ieder geval geholpen, maar ik heb mijn IP adres niet hoeven invullen, omdat die automatisch wordt toegewezen (ofzoiets?) Ik ben er verder bestwel een leek in, dus ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

[ Voor 7% gewijzigd door Freak187 op 01-02-2009 18:47 ]

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Spitie schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:27:

Halo 3 Players Online:113,672
Unique Players (Last 24 Hours) : 890,938
Matches Logged (Last 24 Hours): 2,373,718

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

PWM schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:54:
[...]

Halo 3 Players Online:113,672
Unique Players (Last 24 Hours) : 890,938
Matches Logged (Last 24 Hours): 2,373,718
Beetje als een schuimbekkende ADHD tiener op en neer springen en schieten. Ik vind het werkelijk waar niks. En vind het jammer dat de populairste game zo'n bagger spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
418O2 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:29:
Ik heb dus een X360 die niet op live kan zegmaar. Maar nu wil ik er graag DivX/Xvid op afspelen, maar dan zegtie dat ik moet updaten. Ik probeerde het via de offline update (met de update gebrand op DVD) maar die dvd paktie niet. Hoe pak ik dit aan?

update; het werkt wel via TVersity alleen dat is niet echt optimaal, zappen wil niet echt bijv (hij moet het realtime transcoden)
Je kunt je xbox 360 hd openen en deze op de pc aansluiten en vervolgens de update erop zetten. Google maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
ApOE schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:57:
[...]

[...]

Geloof dat mn username ingebruik was... Weet niet meer precies, heb iig een nieuw account gemaakt :+
Op de ene ben ik ver met forza, en den andere met GTA4... Stom he, wil best mn hdd open maken hoor... een mooie howto zou fijn zijn :9
Mocht je er niet uit komen wil ik wel enkele fotos maken. Iig moet het hier denk ik wel mee lukken

Het uit elkaar schroeven moet wel te doen zijn lijkt mij. Let wel op dat er 1 schroef onder de garantie sticker zit en dus je garantie daarmee vervalt. Tenzij je dit stickertje met een fohn verwarmd en voorzichtig verwijderd, zie youtube voor kleine voorbeeldjes. http://nl.youtube.com/watch?v=pNEXZxGA450

Kwam nog een filmpje van het demonteren tegen http://nl.youtube.com/watch?v=F6qV3EiuaHI

Iig zodra de je de schijf los hebt liggen. Dan heb je in totaal 8 losse schroeven liggen. En kan je de harde schijf simpelweg op je moederbord prikken met de gebruikelijke kabels.

Dan is het een kwestie van de computer aanzetten en het volgende programmaatje te gebruiken.
http://rapidshare.com/fil...up_XPort_360_111.zip.html

Zodra je dit programma opstart zal je de keuze krijgen om je HD te selecteren. Doe dit. Maak allereerst een backup, als je bang bent perongelijk iets onherstelbaar te beschadigen. Staat ergens onder de opties in de bovenste balk.

Nu is het tijd om je savegames op te zoeken. In de Xport zijn drie partities verschenen, hiervan moet je de laatste hebben. Hierop vind je een mapje met contents (uit mijn hoofd) de 000000000 map staat voor de content die je ooit hebt gedownload en beschikbaar is voor alle accounts, zoals demos, addons etc. Hier heb je niets van nodig. De rest van de mapjes zijn ook vreemd genummerd echter zijn dit de accounts die op jouw xbox staan geinstalleerd.

Probeer er achter te komen welk accounts het zijn, dit kan je zien door te kijken welke save games er in de betreffende map staan. Deze zijn ook genummerd, maar door Xport360 voorzien van namen. Het is dan simpelweg de gewenste savegames kopieren en plakken. Het zou kunnen dat je de savegames eerst naar de pc moeten worden gekopierd. En dan pas kunnen worden toegevoegd aan het accountmapje, is een Xport beperking.

Zodra je klaar bent kan je alles uitzetten en loskoppelen. De harde schijf weer monteren en zie daar je savegame staat op het andere account.

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 01-02-2009 19:37 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz :P

Ik heb net maar ff F.E.A.R.2 gepre-ordered, voor 30 euri goed te doen. De demo vond ik wel vet, F.E.A.R maar dan beter (dat mech deel!!). Ik hoop alleen dat ze nu wel hebben nagedacht over de checkpoints. Probeerde net namelijk F.E.A.R nog ff (1 dus) en dat viel vies tegen. Ik heb 'm al een tijd maar nooit uitgespeeld, nu snap ik weer waarom. Best moeilijk, en die checkpoints liggen *erg* ver uit elkaar soms.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:46
Ik ben nu, als old-time PC gamer, veel Xbox shooters aan het spelen, en ik moet zeggen dat het heerlijk speelt! Eigenlijk wel veel relaxeder dan pc gamen :$ Jammer dat je strategy games als R:TW niet zo simpel kan spelen met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:01:
[...]

Beetje als een schuimbekkende ADHD tiener op en neer springen en schieten. Ik vind het werkelijk waar niks. En vind het jammer dat de populairste game zo'n bagger spel is.
Ach, ik speel het met een groepje van 8 vrienden/kenissen, allemaal in de 30. Als je gewoon een beetje goed bent, heb je geen last van ADHD tieners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
danielkraak schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:31:
[...]

Je kunt je xbox 360 hd openen en deze op de pc aansluiten en vervolgens de update erop zetten. Google maar eens.
het is inmiddels wel gelukt. xvid spelen wil nog niet helemaal.

Weet iemand waarom dit standaard niet werkt? Ik vind het een raar verhaal namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

Willybubba schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:18:
Hmz :P

Ik heb net maar ff F.E.A.R.2 gepre-ordered, voor 30 euri goed te doen. De demo vond ik wel vet, F.E.A.R maar dan beter (dat mech deel!!). Ik hoop alleen dat ze nu wel hebben nagedacht over de checkpoints. Probeerde net namelijk F.E.A.R nog ff (1 dus) en dat viel vies tegen. Ik heb 'm al een tijd maar nooit uitgespeeld, nu snap ik weer waarom. Best moeilijk, en die checkpoints liggen *erg* ver uit elkaar soms.
Ik vond de demo ook vet. In eerste instantie leken de graphics bijna hetzelfde, maar het is toch allemaal wat mooier en beter. En in F.E.A.R. vond ik de checkpoints wel goed te doen, maakte het extra spannend.
Wat ik ook het vette vind aan F.E.A.R. zijn de "lelijke" gun geluiden, en dat bedoel ik positief. Elke keer als ik die shotgun hoorde vuren dacht ik "daar wil ik echt niet door geraakt worden" :P

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Samopsa schreef op zondag 01 februari 2009 @ 20:24:
Ik ben nu, als old-time PC gamer, veel Xbox shooters aan het spelen, en ik moet zeggen dat het heerlijk speelt! Eigenlijk wel veel relaxeder dan pc gamen :$ Jammer dat je strategy games als R:TW niet zo simpel kan spelen met een controller.
Het is allemaal een stuk rustiger en spellen zijn wat trager. Ik vind dat zelf ook wel prettig. Met de muis heb je veel meer reactie en draaisnelheid.
PWM schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:01:
[...]

Ach, ik speel het met een groepje van 8 vrienden/kenissen, allemaal in de 30. Als je gewoon een beetje goed bent, heb je geen last van ADHD tieners.
Hij bedoelde spelen als een adhd tiener, niet met een adhd tiener (ik ken Halo niet, maar ik denk dat-ie het spel te hyperactief vindt :p).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Freak187 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:06:
[...]

Ik vond de demo ook vet. In eerste instantie leken de graphics bijna hetzelfde, maar het is toch allemaal wat mooier en beter. En in F.E.A.R. vond ik de checkpoints wel goed te doen, maakte het extra spannend.
Wat ik ook het vette vind aan F.E.A.R. zijn de "lelijke" gun geluiden, en dat bedoel ik positief. Elke keer als ik die shotgun hoorde vuren dacht ik "daar wil ik echt niet door geraakt worden" :P
De shotgun uit FEAR is geniaal. In slowmotion iemand echt gewoon in 2-en blazen _/-\o_

Soms zijn de checkpoints echt irritant though. Ik zit nu dus ergens...

spoiler:
...waar ik een shitload aan gasten tegen me heb die allemaal zo'n in-1-schot-frituur-gun hebben, weet ff niet hoe die heet. Dan is het vrij irritant dat je, iedere keer als je weer 1 ventje verder bent, er toch nog stiekem eentje achter een raam zit die je in 1 keer een heel eind overnieuw laat doen.

Granted, spannend maakt dat het zeker. Maar ook frustrerend.

Overigens zou dit spel door quicksave dan weer verpest worden: na elk ventje saven. Dan gaat de spanning eruit.

[ Voor 5% gewijzigd door Willybubba op 02-02-2009 00:00 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-06 13:20

ikt

Anoniem: 125609 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:27:
Hallo, misschien weet iemand hier hoe ik dit moet doen.
als volgt: Ik heb een externe harde schijf, met hierop 2 partities. De partities zijn: HFS journaled en Fat32.
Ik heb gelezen dat de 360 gewoon HFS ondersteund, maar als ik nu mijn harde schijf aansluit op mijn xbox 360 pakt ie altijd de fat32 partitie. Dit wil ik niet omdat ik natuurlijk geen bestanden van groter dan 4GB naar mijn fat32 partitie kan kopieren.
Laat ik nu net HD-content af willen spelen op mijn 360, dus via de HFS partitie.
Iemand een idee?
De xbox pakt dacht ik steeds de eerste partitie, ik heb namelijk een externe harde schijf van 250GB, waarvan ik de FAT32 als niet primaire partitie heb gekozen. De andere was NTSF. Nu bleek dat mijn 360 alleen de NTSF bleek te pakken omdat er niets verscheen. Na een totale format (dus ook weg partities) heb ik eerst de FAT32 gedaan en pas daarna de NTSF, en nu ziet mijn 360 hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

JvS schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:18:
[...]
Hij bedoelde spelen als een adhd tiener, niet met een adhd tiener (ik ken Halo niet, maar ik denk dat-ie het spel te hyperactief vindt :p).
Jup veels te hyperactief. Iedereen zit maar de hele tijd 10 meter de lucht in te springen met een automatisch pistool waarvan de kogels de kogels mega sterk zijn.

Trouwens een probleem dat ik erg vaak heb is dat ik wel verbinding heb met live, maar ook weer niet. En een tijd erna ben ik dan ook echt de verbinding kwijt. Als je bijvoorbeeld kijkt bij iemand zijn gamersscore zie je geen punten (very bad omen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:23

ykz

Ik verbind mn xbox op deze manier met t internet. Alleen werkt t af en toe niet, maar ik weet niet waarom :s
maar je kunt t op 2 manieren doen.
1. De internetverbinding van je draadloze verbinding delen met de LAN-verbinding
2. Je LAN en Draadloze verbinding bridgen.

Maar zoals ik al zei kan mn xbox soms nog steeds geen verbinding krijgen met het internet, maar dit ligt waarschijnlijk gewoon aan wat instellingen aan mn laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Laatst online: 10-05 19:46
JvS schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:18:
[...]

Het is allemaal een stuk rustiger en spellen zijn wat trager. Ik vind dat zelf ook wel prettig. Met de muis heb je veel meer reactie en draaisnelheid.
[...]
Hmm, ik speel nu Half Life 2, maar dat is toch echt hetzelfde op de PC als op de Xbox! Vind het daarom op de doos ook pittig, op de PC is het 5 vingers in de neus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:08:
Wisten jullie dat Dark Sector best vermakelijk is? Voor die 7,50 bij The Hut hoefde ik het niet te laten, maar nu vind ik het echt een geweldige aankoop. Volgens mij is deze game een beetje ondergewaardeerd, maar misschien was er ook teveel beter dan Dark Sector.
Dit weekend draaide het spel gelukkig beter als m'n eerste pogingen, dus heb het uiteindelijk wat langer kunnen spelen. Nog niet genoeg om er een duidelijke mening over te vormen, maar het speelt wel goed. Ik heb 'm voor dezelfde prijs aangeschaft en ik weet wel dat ie dat geld meer dan waard is. Heb met die werpster eventjes gegooid en dat is heel erg lachen (en ik weet dat je die verder in het spel nog beter kan besturen)....vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Mirror's Edge! _/-\o_
Echt wat een toffe game! In een lange sessie + de laatste map na een broodnodige slaapje uitgespeeld, en dan ook nog gelijk zonder schieten (voor de Test of Faith achievement). Wat een originele en mooie game zeg.
Soms wat frustrerende stukken er tussen, maar verder echt fantastisch. Ben nu bezig met de speedruns.

Samen met Fallout 3 voor mij de game van 2008. Heb hem zelf voor 20/25 euro geimporteerd en dat is het geld dubbel en dwars waard. Misschien is 60 euro teveel omdat de storymode redelijk kort is, maar daarna kun je nog de speedruns doen. En zo kort is ie nou ook weer niet, maar hij is veel te verslavend om mee te stoppen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 02-02-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 13:10
Nou zelfs het volle pond is het imho wel waard. Ik heb de game nu al 2 keer uitgespeeld en ben bezig met speedruns en nog leuker time trials. Veel trial en error, maar wel o zo verslavend. Wat mij betreft een van de toppers van vorig jaar. Ook voor 20 euro gekocht bij play :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Walkman schreef op maandag 02 februari 2009 @ 08:15:
[...]

Dit weekend draaide het spel gelukkig beter als m'n eerste pogingen, dus heb het uiteindelijk wat langer kunnen spelen. Nog niet genoeg om er een duidelijke mening over te vormen, maar het speelt wel goed. Ik heb 'm voor dezelfde prijs aangeschaft en ik weet wel dat ie dat geld meer dan waard is. Heb met die werpster eventjes gegooid en dat is heel erg lachen (en ik weet dat je die verder in het spel nog beter kan besturen)....vermakelijk!
Fijn dat hij het wat beter doet. Bij mij in ieder geval geen problemen (ik heb dus geinstalleerd). Ik ben ook behoorlijk enthousiast over de game. Ik ben nu bij chapter 5 en ik verbaas me over de lengte van de game, want meestal ben je vrij snel door een spel heen, maar nu zit ik na 6 uur amper op de helft. Misschien leuk om een keer online tegen elkaar te gamen? Ben namelijk benieuwd of het online ook leuk is, maar volgens mij is er amper een community.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 02-02-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:05
Anoniem: 125609 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:27:
Hallo, misschien weet iemand hier hoe ik dit moet doen.
als volgt: Ik heb een externe harde schijf, met hierop 2 partities. De partities zijn: HFS journaled en Fat32.
Ik heb gelezen dat de 360 gewoon HFS ondersteund, maar als ik nu mijn harde schijf aansluit op mijn xbox 360 pakt ie altijd de fat32 partitie. Dit wil ik niet omdat ik natuurlijk geen bestanden van groter dan 4GB naar mijn fat32 partitie kan kopieren.
Laat ik nu net HD-content af willen spelen op mijn 360, dus via de HFS partitie.
Iemand een idee?
de hd die je aansluit op de xbox kan alleen maar een partitie hebben. hij ziet er alleen een.
Anoniem: 155599 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 19:01:
[...]

daar ben ik het ook mee eens echt vind halo nou niet echt boeiend moet ik zeggen. ik vraag me af en toe echt af hoeveel van die gasten gewoon betaald worden door MS per uur dat ze halo spelen. zou me niet verbazen als dat over een paar jaar aan het licht komt. "zichzelf dood-gamende japanner werd betaal door MS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:04:
[...]
daar ben ik het ook mee eens echt vind halo nou niet echt boeiend moet ik zeggen. ik vraag me af en toe echt af hoeveel van die gasten gewoon betaald worden door MS per uur dat ze halo spelen. zou me niet verbazen als dat over een paar jaar aan het licht komt. "zichzelf dood-gamende japanner werd betaal door MS"
:+
Halo 3 zelf nog nooit gespeeld omdat het mij ook 10 keer niks lijkt (dat soort games trekken mij niet),
maar ik ken een aantal mensen die het wel tof vinden en die worden niet betaald door MS zover ik weet.

CoD4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dangerpaki schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:04:
Maargoed dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt. Vind Halo zelf ook niets aan, maar ik kan me wel voorstellen dat je het vrijwillig speelt.

Als je Halo al ADHD vindt, moet je maar geen Q3/HL2 DM spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Anoniem: 284904 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:52:
[...]
Fijn dat hij het wat beter doet. Bij mij in ieder geval geen problemen (ik heb dus geinstalleerd). Ik ben ook behoorlijk enthousiast over de game. Ik ben nu bij chapter 5 en ik verbaas me over de lengte van de game, want meestal ben je vrij snel door een spel heen, maar nu zit ik na 6 uur amper op de helft. Misschien leuk om een keer online tegen elkaar te gamen? Ben namelijk benieuwd of het online ook leuk is, maar volgens mij is er amper een community.
Ik heb heel weinig tijd om te spelen en online speel ik eigenlijk bijna nooit (heel af en toe tegen vrienden), is niet m'n ding....dus de tijd die ik heb om te gamen is voornamelijk offline, alleen....en de multiplayer van dit spel, van wat ik er over gelezen heb, vindt ik niet interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 11:36
Het verbaast mij ook wel hoe succesvol Halo3 weer is.
Ik heb bij mijn in mijn friendslist toch een aantal mensen staan die ik minimaal 1x in de week Halo3 zie spelen.

Maar ik moet ook zeggen dat wanneer ik met mijn vrienden een shooter speel, ook bijna altijd Halo3 speel.
Op een of andere manier is Halo zo slim uitgewerkt dat het voor zowel beginners als gevorderden goed te spelen is, en ook is het erg makkelijk om teams in balans te brengen. Op die manier is Halo misschien "socialer" als andere shooters.

COD2,3,4,5, R61 en2, GRAW1 en 2 hebben we allemaal, maar niets kan tippen aan de feel van Halo.
Maar ik speel dan wel altijd met ongeveer de zelfde groep, en speel weinig DM. Ik kan me voorstellen dat voor solo spelers andere shooters leuker zijn.

Ik ben ook benieuwd of Killzone2 echt een Halo killer zal zijn en net zoals Halo lang mensen aan zich kan binden, of dat het gewoon just-another-shooter is die met het verschijnen van COD6 weer de kast in gaat.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Tsja, ik vind Zelda, MGS en Fallout niks aan, maar om dat dan nou maar ruk games te gaan noemen gaat me wat ver.

Mensen moeten hun mening misschien eens als mening en niet als voldongen feit neerzetten :+

Volgende maand komt er weer een nieuw mappack voor Halo 3, kan niet wachten :P

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 02-02-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

De laatste tijd worden HD video bestanden vaak in .mkv containers aangeboden. Standaard worden deze bestanden niet herkend als videofiles door mijn Xbox360.

Nu heb ik wel een aantal (oude) tutorials gevonden waarin uitgelegd wordt hoe je die mkv containers kan omzetten naar .avi, maar deze zijn nogal omslachtig.
Zijn er tegenwoordig geen andere oplossingen om .mkv via het netwerk op mijn xbox af te spelen?

P.S.
Mijn Sony Bravia heeft de mogelijkheid om via HDMI apparaten aan de TV te koppelen, in dat geval gaat de TV automatisch aan als een HDMI apparaat aangaat etc. Dit heet "Control for HDMI" geloof ik.
Kan het zijn dat de xbox360 dat om de een of andere reden niet ondersteunt? Mijn TV vind het apparaat namelijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Anoniem: 51661 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:53:
De laatste tijd worden HD video bestanden vaak in .mkv containers aangeboden. Standaard worden deze bestanden niet herkend als videofiles door mijn Xbox360.

Nu heb ik wel een aantal (oude) tutorials gevonden waarin uitgelegd wordt hoe je die mkv containers kan omzetten naar .avi, maar deze zijn nogal omslachtig.
Zijn er tegenwoordig geen andere oplossingen om .mkv via het netwerk op mijn xbox af te spelen?
\[PS3/360] GOTSent, MKV to MP4/M2TS/AVCHD converter (deel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

Na een update is het me eindelijk gelukt om via het dashboard en op dvd gebrande avi te bekijken.

Wat ik eigenlijk wil is deze streamen van het netwerk. Ik neem aan dat dit dan via Media Center moet? Als ik dan een samba of windows share benader kan ik de avi's die ik op dvd had gezet niet afspelen. Ik krijg dan een error dat de codec niet goed is. Moet ik hier een aparte update voor downloaden of hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zit nu toch wel HEEL erg te twijfelen tussen een aantal tv's voor me Xbox 360. Heb vrij lang op een 22" samsung gespeeld, en nu alweer 3 weekjes op mijn nieuwe 24" t240 van samsung. Toch wil ik een beetje het home theater gevoel krijgen door een grotere tv te kopen, en deze 3m voor mijn bank te zetten. Mijn budget is niet heel groot, namelijk 400-500 euro, met een maximum, als het ECHT veel extra's oplevert 600 euro. Ik zie hier nu de LG 42PG3000 voor zo'n 550 euro. Dit is een 42" HD ready tv. Nu denk ik zelf dat het net iets te groot is vergeleken met de HD Ready resolutie. Wat denken jullie? Anders wordt het waarschijnlijk een 32" LG/Samsung. Tevens ook HD Ready, weet dat Full HD, vooral op deze afstand niet nodig is op een 32".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
Je Xbox 360 draait ook op HD Ready hoor, dus een HD Ready tv is goed zat.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Hahn schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:42:
Je Xbox 360 draait ook op HD Ready hoor, dus een HD Ready tv is goed zat.
Kan toch ook op 1080p draaien? Of draaien de games daar uiteindelijk niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Kn4kw0r5t schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:41:
Zit nu toch wel HEEL erg te twijfelen tussen een aantal tv's voor me Xbox 360. Heb vrij lang op een 22" samsung gespeeld, en nu alweer 3 weekjes op mijn nieuwe 24" t240 van samsung. Toch wil ik een beetje het home theater gevoel krijgen door een grotere tv te kopen, en deze 3m voor mijn bank te zetten. Mijn budget is niet heel groot, namelijk 400-500 euro, met een maximum, als het ECHT veel extra's oplevert 600 euro. Ik zie hier nu de LG 42PG3000 voor zo'n 550 euro. Dit is een 42" HD ready tv. Nu denk ik zelf dat het net iets te groot is vergeleken met de HD Ready resolutie. Wat denken jullie? Anders wordt het waarschijnlijk een 32" LG/Samsung. Tevens ook HD Ready, weet dat Full HD, vooral op deze afstand niet nodig is op een 32".
Ik heb een aantal weken terug de 32" Sony Bravia KDL-32U4000 voor 500 euro gekocht bij de It's.
Was toentertijd een aanbieding waar ik nog wat vanaf heb gekregen, een erg mooie prijs voor dit scherm, naar mijn idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kn4kw0r5t schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:45:
[...]

Ja de Xbox kan upscalen naar 1080p. Veel voordeel haal je daar niet uit, aangezien het gewoon uitrekken is. Er is volgens mij slechts 1 game die native 1080p is en nog een aantal XBL-arcade games, maarja :')

HD Ready op 42 inch is prima te doen hoor en op die grootte is er nog niks van karteling te zien, dus je kunt beter op contrast e.d. letten. Je betaalt veel meer voor Full HD terwijl je het verschil zo goed als niet ziet, zeker niet op 3 meter. Daarbij is de enige bron van Full HD materiaal op dit moment Bluray of HD-DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 37384 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:15:
[...]

Ja de Xbox kan upscalen naar 1080p. Veel voordeel haal je daar niet uit, aangezien het gewoon uitrekken is. Er is volgens mij slechts 1 game die native 1080p is en nog een aantal XBL-arcade games, maarja :')

HD Ready op 42 inch is prima te doen hoor en op die grootte is er nog niks van karteling te zien, dus je kunt beter op contrast e.d. letten. Je betaalt veel meer voor Full HD terwijl je het verschil zo goed als niet ziet, zeker niet op 3 meter. Daarbij is de enige bron van Full HD materiaal op dit moment Bluray of HD-DVD.
Er zijn wel meer games native 1080p, maar toegegeven, het zijn er niet zo gek veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:18

Player1S

Probably out in the dark

EA pronkt altijd met EA-HD als je de games opstart.
Is dit dan stiekem gewoon 720p?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

L1nt schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:01:
EA pronkt altijd met EA-HD als je de games opstart.
Is dit dan stiekem gewoon 720p?
Ja natuurlijk, maar sinds wanneer is 1280x720p geen HD meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:39

KneoK

Not in a million lightyears

Exorcist schreef op maandag 02 februari 2009 @ 17:02:
[...]

Ja natuurlijk, maar sinds wanneer is 1280x720p geen HD meer?
Inderdaad, het lijkt wel of HD-Ready of 720p niet als echte HD resolutie gezien wordt, maar dat is het zeker wel en voldoet aan dezelfde eisen als een 1080p signaal (behalve bandbreedte uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Kn4kw0r5t schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:45:
[...]

Structureel kan je 1080p denk ik pas verwachten bij de volgende generatie xbox/ps (en over 4 nintendo generaties ;) ). Wat overigens wel mooier is, WipeoutHD is bv nu een uitzondering en is WEL 1080p en ziet er super scherp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
De 42LG5000 is inmiddels te vinden voor 599,-. Dan heb je 42 inch en Full HD. Iets bijleggen dus, of je wacht een maandje, en dan valt hij wel binnen budget :P

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 02-02-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49

JvS

Ik heb hem zelf ook

Leuke discussie. Zie mijn signature :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 11:36
Ik zou ook eens hier naar kijken:

pricewatch: Panasonic Viera TH-42PX80

Voorheen zelf altijd op een LCD gegamed, deze hangt nu op slaapkamer (met 360), en in de woonkamer staat een plasma (met 360). Staar je niet blind op de resolutie, kleur en contrast zijn veel belangrijker en wat dat betreft kan LCD nog steeds niet tippen aan een plasma, en voor de prijs hoef je het niet meer te laten.

Maar laten we deze discussie dan verder voeren in een van de daarvoor bedoelde subforums in:

LCD, Plasma, Projectie & Recording

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41
Ik heb zelf de 6000 serie van die tv, vind het zelf een prima tv, hij lijkt groot maar zoals al vaker bij tv's wen je al snel aan het formaat er van. Hij accepteert tot 1080P op alle inputs trouwens, het verschil zal je op zo een afstand niet snel zien tussen 720P en 1080P lees ik vaak trouwens dus of dat veel uitmaakt weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
jorisandkaylas schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:07:
[...]

Ik heb zelf de 6000 serie van die tv, vind het zelf een prima tv, hij lijkt groot maar zoals al vaker bij tv's wen je al snel aan het formaat er van. Hij accepteert tot 1080P op alle inputs trouwens, het verschil zal je op zo een afstand niet snel zien tussen 720P en 1080P lees ik vaak trouwens dus of dat veel uitmaakt weet ik eigenlijk niet.
Ik zie zo 123 het verschil niet tussen de 3000 en de 6000, en zit helaas nu ook een beetje te dubbelposten met het home cinema topic, maar ik snap die resolutie van 1024x768 niet helemaal. Dit is toch 4:3? Hoe komt dit dan terecht op een breedbeeld tv?

Edit: Bedankt allen, zal maar stoppen hier.. Uiteindelijk toch inderdaad een Xbox topic hehe..

[ Voor 6% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 02-02-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik gebruik via een bedraade 360 controler de standaard headset om op de pc te chatten. (onder andere ingame en met skype enzo) Maar ik ben dat gesleep met die draden en het geruis zo zat. Elke keer ding weer aansluiten, draden goed doen en als je klaar bent alles weer opruimen. Dus dacht ik er over om zo'n wireless ding te halen. Alleen weet ik niet hoe dat ding verbinding maakt met de 360. Is dit een speciaal protocol of gewoon bluetooth? Zo'n BT-dongel heb ik wel ergens liggen namelijk.

Edit:
nee dus.
De headset gebruikt dezelfde 2.4 GHz radiotechnologie als de bekroonde Xbox 360 draadloze controller: dit geeft kristalheldere communicatie binnen een bereik van max 10 meter.
Zou je via die draadloze ontvanger voor de pc wel gebruik kunnen maken van die headset? Of is deze speciaal voor de 360 controler.

Edit2:
Op wikipedia gevonden:
The headset is also compatible for use with a PC via the Microsoft Wireless Receiver. Up to 4 wireless headsets and wireless controllers can be used in conjunction at any one time.
Ja dus.

[ Voor 37% gewijzigd door Borgoth op 02-02-2009 21:02 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
Hallo,

Misschien dat iemand in dit topic al hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing weet?

Ik zit al een aantal weken met hetzelfde probleem.
Heb dit forum en google al helemaal afgezocht maar vond niets relevants....

Ik heb hier een Windows Vista Home Premium versie officiele licentie uiteraard.
en een Xbox 360, een nieuwe , omdat de oude kapot was.

het probleem is het volgende:

in mijn slaapkamer staat de 360 als zijnde mediaextender, hier kijk ik tv op via Mediacenter.
het installeren gaat allemaal zonder problemen.
als ik dan vervolgens tv kijk, gaat de 360 na onbepaalde tijd op freeze, en knalt mijn PC (vista dus) in een bluescreen, en reboot deze, zwaar irritant, zo is het eigenlijk niet te gebruiken!
bij het opstarten van Vista krijg je dan netjes een foutrapport, zie hieronder:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: c2
BCP1: 00000007
BCP2: 0000110B
BCP3: 00000000
BCP4: 87417500
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini120208-01.dmp
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WER-29187-0.sysdata.xml
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WERBBFE.tmp.version.txt

Nu heb ik best een beetje verstand van computers maar dit gaat mijn verstand te boven...
en ik heb ook geen idee waar ik bij MS aan moet kloppen met dit probleem!
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem
alvast bedankt!

ff een edit:
misschien ook wel handig
Core2Quad Q6700
4 gig ram
8800 gts van asus
WD raptor X als systeemschijf
2 losse schijven ernaast voor data
en er zit een 1000mbs hub tussen
32 bit en werk als administrator...

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

rutgerberge schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:50:
Hallo,

Misschien dat iemand in dit topic al hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing weet?
Zie MAX3400 in "[XP] IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL :<" en anders het vriendelijke advies om een apart topic te maken op GoT en niet dit topic over de 360 te "vervuilen". ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerberge
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10-2023
je hebt volledig gelijk...
maar ik heb zelfs een nieuwe xbox gehaald en het is nog steeds
ik weet echt niet wat te doen en ben gewoon ten einde raad :(

R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

Ik ben nu Hitman: Blood Money aan het spelen. Alhoewel het tegenwoordig allemaal al mooier kan, blijf ik toch zeer onder de indruk van de levels die mooi aangekleed zijn. Vooral dat Mardi Gras level is erg mooi gedaan. Al de missies hebben ook interessante thema's en de mogelijkheden om ze te volbrengen zijn er ook veel. Elke keer als ik zo'n missie start denk ik even "waar moet ik beginnen", om daarna even diep adem te halen en met alle geduld mijn opties te overwegen. Heerlijk om "cool" langs een guard te lopen in de wetenschap dat je net iemand koelbloedig de keel hebt doorgesneden.
Ik blijf fan van deze serie: ook al vind ik de gameplay niet altijd optimaal, het spel is geweldig om te spelen. Daarnaast is de soundtrack (door Jesper Kyd) ook altijd dik in orde. Sowieso vet hoe de hoofdpersoon zelf geen emotie toont. Dit is ook een reden waarom ik de film niet wil zien.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 13:30
Ik heb niet voor een play en charge kit gekozen voor de wireless controller en de draadloze World Tour gitaar.
Omdat je dan indirect weer aan een draadje aan je Xbox 360 vastzit en dan kan ik net zo goed de wired controller gebruiken.
Na lang zoeken en niks goeds gevonden te hebben liep ik afgelopen vrijdag bij de A&H een mini charger inclusief 1700MAH Duracell batterij liggen voor maar 7,50 tegen het lijf. (50 % korting)
Gelijk twee setjes gekocht heb ik ook gelijk twee goede rechargable batterijen voor mijn gitaar.
Eerst twijfelde ik nog over de capaciteit van de batterij 1700MAH, ik had het liefst 2650MAH gehad, maar ik moet zeggen in de relatief onzuinige Xbox 360 wireless controller gaan ze erg lang mee!
En ach ja, dan maar iets vaker opladen als de 2650MAH, je kan niet alles hebben natuurlijk. Kortom ik ben er erg blij mee want op lange termijn heb je hier zeker lol van en steeds nieuwe batterijen aanschaffen loont om den duur ook niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 07:29

BM

Moderator Spielerij
PSP123 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 06:44:
maar ik moet zeggen in de relatief onzuinige Xbox 360 wireless controller gaan ze erg lang mee!
Mooi dat je er tevreden over bent, maar bovenstaand stukje snap ik niet he-le-maal.
Volgens mij staan de 360 controllers er juist om bekend relatief zuinig met batterijen om te gaan tov de concurrenten?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PSP123 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 06:44:
Ik heb niet voor een play en charge kit gekozen voor de wireless controller en de draadloze World Tour gitaar.
Omdat je dan indirect weer aan een draadje aan je Xbox 360 vastzit en dan kan ik net zo goed de wired controller gebruiken.
Na lang zoeken en niks goeds gevonden te hebben liep ik afgelopen vrijdag bij de A&H een mini charger inclusief 1700MAH Duracell batterij liggen voor maar 7,50 tegen het lijf. (50 % korting)
Gelijk twee setjes gekocht heb ik ook gelijk twee goede rechargable batterijen voor mijn gitaar.
Eerst twijfelde ik nog over de capaciteit van de batterij 1700MAH, ik had het liefst 2650MAH gehad, maar ik moet zeggen in de relatief onzuinige Xbox 360 wireless controller gaan ze erg lang mee!
En ach ja, dan maar iets vaker opladen als de 2650MAH, je kan niet alles hebben natuurlijk. Kortom ik ben er erg blij mee want op lange termijn heb je hier zeker lol van en steeds nieuwe batterijen aanschaffen loont om den duur ook niet meer!
Waarom niet gewoon een quick charge kit kopen? Ik vind het nogal omslachtig

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
heb zelf een samsung ps42a45x gekocht. het laatste getallete verschilt alleen in model. is een mooie hd ready plasma die prima beeld geeft, aantal maanden geleden nog voor 700 euries is nu een stuk goedkoper. eeft echt prima beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-06 13:26
Slasher schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:54:
[...]

Deze heb ik me vorige week ook aangeschaft via bol.com.
Werkt ideaal.

Voor het eerst in m'n leven een xbox360 spel uitgespeeld :P namelijk Battlefield - Bad Company 8)

Ik ben toch best wel een beetje trots op mezelf ;)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Grolsch schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 08:58:
[...]

Werkt ideaal.

Voor het eerst in m'n leven een xbox360 spel uitgespeeld :P namelijk Battlefield - Bad Company 8)

Ik ben toch best wel een beetje trots op mezelf ;)
Leuk spel :)
Vond ik het laatste stuk op hard nog best lastig. Maar dat haal ik iig weg, itt veteran met CoD4 :P

Gek genoeg had ik op normal met BF:BC op sommige stukken meer moeite dan op hard, naar mijn gevoel. Geen idee waar dat door kwam :)

Ohja: Goesojij ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Vanmiddag komt er een dashboard update. Deze lost in ieder geval het HDMI-geluid probleem op. Ik meen me te herinneren dat ik gelezen had dat er nog wat kleine fixes in zaten.

http://majornelson.com/ar...a-the-hdmi-audio-fix.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:34
[...]

Werkt ideaal.
Heb zoiest op ebay gekocht, ongeveer 12 euro :)
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=280307176721

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
doen ze het nog of zijn je controllers inmiddels al geexplodeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Gefeliciteerd! Is het een beetje te pruimen dat spel? Nu het niet zo duur meer is wil ik hem misschien nog wel gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:38:
[...]

Gefeliciteerd! Is het een beetje te pruimen dat spel? Nu het niet zo duur meer is wil ik hem misschien nog wel gaan spelen.
Ik meen dat jij nogal fervent Cod4 speler was?
In dat geval zul je aardig moeten wennen. Persoonlijk vind ik de MP van Cod vele malen beter dan die van BF (al is die zeker voor een tijdje alleraardigst). Singleplayer is gewoon erg vermakelijk. Niet bijster lang, maar wel een leuke ervaring. Zeker niet laten liggen als je 'm voor weinig kunt vinden. Zelf gekocht toen ie gewoon fullprice was (releasedag volgens mij zelfs), en heb daar geen spijt van gehad :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dan wacht ik nog even af. Sinds CoD4 heb ik eigenlijk geen ander spel meer fanatiek gespeeld. Ik ga nu wel de MP spelen van Left 4 Dead. Ik verwacht eigenlijk dat ik daar wel aardig lang van ga genieten (Valve kennende :) ). Maar goed...voor de SP wil ik het inderdaad wel een keer goedkoop oppikken (of hem ruilen tegen Too Human :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
BM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:23:
[...]

Leuk spel :)
Vond ik het laatste stuk op hard nog best lastig. Maar dat haal ik iig weg, itt veteran met CoD4 :P

Gek genoeg had ik op normal met BF:BC op sommige stukken meer moeite dan op hard, naar mijn gevoel. Geen idee waar dat door kwam :)

Ohja: Goesojij ;)
Ik heb hem op easy gehaald :P en heb nu 1 level in normal gedaan, maar het verhaal is exact hetzelfde, dus voor mij is de lol eraf.

Op easy was het ook wel erg makkelijk hoor.

Ik heb van m'n maat nu CoD4 liggen, die zal ik er eens in doen, en dan op normal spelen.
Ik wou persee origineel MS battery packs hebben, dus dat was voor mij geen optie.
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:38:
[...]

Ik vond het een gaaf spel. Grafisch goed, alles, maar dan ook alles valt kapot te schieten. Verder vond ik de verhaallijn gewoon gaaf en grappig :P

Ik had um 2e hans gekocht samen met Saints Row 2 voor 50 euro ofzo ca. eind november.
Nu die maar eens gaan uitspelen, of zoals hierboven genoemd CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah joh, gewoon op veteran beginnen, want anders is het wel erg makkelijk. Veteran is veel bevredigender als je hem op die moeilijkheidsgraad uitspeelt. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:38:
Ah joh, gewoon op veteran beginnen, want anders is het wel erg makkelijk. Veteran is veel bevredigender als je hem op die moeilijkheidsgraad uitspeelt. Succes ;)
Ben met Cod op Veteran begonnen, maar vanaf het level in Pripyat toch maar op een wat normale level verder gegaan. Dat was echt niet grappig meer op veteran :)
Battlefield was op Hard nog wel prima te doen, al had dat misschien wel iets moeilijker mogen zijn.

Voelt wel goed als je idd op Veteran wat haalt in cod. Stuk door de tv studio was wel ff :o -> 8) toen ik daar doorheen was :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rutgerberge schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:50:
Hallo,

Ik zit al een aantal weken met hetzelfde probleem.
Heb dit forum en google al helemaal afgezocht maar vond niets relevants....

Ik heb hier een Windows Vista Home Premium versie officiele licentie uiteraard.
en een Xbox 360, een nieuwe , omdat de oude kapot was.

het probleem is het volgende:

in mijn slaapkamer staat de 360 als zijnde mediaextender, hier kijk ik tv op via Mediacenter.
het installeren gaat allemaal zonder problemen.
als ik dan vervolgens tv kijk, gaat de 360 na onbepaalde tijd op freeze, en knalt mijn PC (vista dus) in een bluescreen, en reboot deze, zwaar irritant, zo is het eigenlijk niet te gebruiken!
bij het opstarten van Vista krijg je dan netjes een foutrapport, zie hieronder:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: c2
BCP1: 00000007
BCP2: 0000110B
BCP3: 00000000
BCP4: 87417500
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini120208-01.dmp
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WER-29187-0.sysdata.xml
C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WERBBFE.tmp.version.txt

Nu heb ik best een beetje verstand van computers maar dit gaat mijn verstand te boven...
en ik heb ook geen idee waar ik bij MS aan moet kloppen met dit probleem!
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem
alvast bedankt!

ff een edit:
misschien ook wel handig
Core2Quad Q6700
4 gig ram
8800 gts van asus
WD raptor X als systeemschijf
2 losse schijven ernaast voor data
en er zit een 1000mbs hub tussen
32 bit en werk als administrator...
Zelfde probleem hier, het schijnt een driver probleem te zijn van de videokaart.

Want als het goed is krijg je in de blue screen een 'Bad_Pool_Cellar' ( iets in die richting) melding.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Laatst online: 27-06 07:29
Zit hier te treuren om mijn xbox, de 3jarige garantie is net voorbij en ik krijg de RROD, om te kijken heb ik de xbox open gemaakt, alles eruit, kom ik tot de conclusie dat een van die klemmen onder het moederbord die de koelblokken vasthouden gewoon los zit, 1 kant is van de schroef af.

de xbox is nooit eerder opengeweest, en ervan afgesprongen lijkt me sterk aangezien op de andere kanten nogal wat druk stond.

geen idee wat ik nu moet, erg jammer zo... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:38:
haha, ik ben niet zo'n game-guru als de meesten hier, dus dat ga ik niet redden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funkeey schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:46:
Zit hier te treuren om mijn xbox, de 3jarige garantie is net voorbij en ik krijg de RROD, om te kijken heb ik de xbox open gemaakt, alles eruit, kom ik tot de conclusie dat een van die klemmen onder het moederbord die de koelblokken vasthouden gewoon los zit, 1 kant is van de schroef af.

de xbox is nooit eerder opengeweest, en ervan afgesprongen lijkt me sterk aangezien op de andere kanten nogal wat druk stond.

Tja, ik had Microsoft Klantenservice eerst eens even gebeld voordat ik de Xbox open had gemaakt. MS is erg soepel met het repareren en misschien hadden ze het wel voor je gerepareerd. Je kunt ze misschien alsnog bellen en vragen om een oplossing?

@Grolsch: wat niet is kan nog komen hoor :)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 03-02-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 01:47
Hmmm, ik heb een vraag over XBOX Live Gold trials.
Ik wilde de 'gratis' Bruce Springsteen DLC voor Guitar Hero WT downloaden, deze is echter nog niet beschikbaar voor XBL Silver en als die wel beschikbaar is zal die niet meer gratis zijn....
Maar ik heb dus een 48-uurs trial gebruikt voor Gold, maar dat levert geen download recht op, alleen online gamen? :?
Nu heb ik nog twee maand kaartjes liggen, één van GTAIV en één vanwege een xbox reparatie, maar geven die wel 'echt' Gold, of zijn die net als die 48-uur trials maar 'half' Gold? :?
Ik kan het natuurlijkg gewoon proberen, maar dat is nogal zonde als dat ook al niet werkt...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dit is een vraag waar ik alleen Ja/Nee op hoef te hebben, ik wil geen links of wat dan ook.

Op de FP is de discussie over het niet uitbrengen van DLC op de PC. in 2 reacties zeggen mensen over de 360:
DLC niet te kopieren? Je maakt een grapje zeker? Het is waarschijnlijk nog veel makkelijker te kopieren.
en
Kan je met gekopiëerde console games gekopiëerde DLC gebruiken?

Ja.

Originele games met gekopiëerde DLC gaat ook, gekopiëerde games met gekopiëerde DLC ook
Ik ben hier wat verbaasd over. Bij mijn weten is het niet mogelijk om DLC van de 360 te kopieren naar een gemodde console. Iemand die weet of dit wel kan?

Ik ben zwaar tegen dit soort praktijken, maar ben gewoon nieuwsgierig naar het wel en wee van wat wel en niet kan in gamesland. Dan snap je sommige beslissingen ook wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als reactie op het nieuwsbericht. Goede trend wat mij betreft. Geeft een duidelijk signaal aan richting de warez-m0nk4ys. Baalde al stevig genoeg doordat bijvoorbeeld de CoD4-DLC wel betaald was voor de console-gamers, maar alleen via een dikke advertentie-deal met NVIDIA gratis op de pc verscheen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:34
dangerpaki schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:29:
[...]

doen ze het nog of zijn je controllers inmiddels al geexplodeerd :)
Ik heb ze gisteren besteld, ze zijn inmiddels al verzonden. Ik verwacht niet dat ze gaan exploderen :) Het zijn maar standaard oplaadbare batterijen. Ben wel benieuwd hoe lang ze mee gaan, aangezien er 3600mAh staat, maar dat verwacht ik niet.

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Vandaag iets heel raars, kreeg een berichtje van een account genaamd "live report" waar in staat dat min account is opgegeven als gestolen. (Dit kan zoizo al niet aangezien ik het account zelf heb aangemaakt toen ik me xbox360 kocht) Nu staat er in het bericht dat ik binnen 30dagen moet reageren met mijn email adres en bijbehorende password. Zo niet wordt mijn account geblokkeerd. Nu vertrouw ik het voor geen meter omdat ik me wachtwoord moet opgeven. Echter wil ik niet dat me account na 30dagen niet meer werkt!

Heeft iemand dit eerder gezien of van gehoord en is het echt of niet? kan er via google of de xbox website niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:50:
Vandaag iets heel raars, kreeg een berichtje van een account genaamd "live report" waar in staat dat min account is opgegeven als gestolen. (Dit kan zoizo al niet aangezien ik het account zelf heb aangemaakt toen ik me xbox360 kocht) Nu staat er in het bericht dat ik binnen 30dagen moet reageren met mijn email adres en bijbehorende password. Zo niet wordt mijn account geblokkeerd. Nu vertrouw ik het voor geen meter omdat ik me wachtwoord moet opgeven. Echter wil ik niet dat me account na 30dagen niet meer werkt!

Heeft iemand dit eerder gezien of van gehoord en is het echt of niet? kan er via google of de xbox website niets over vinden.
Sorry (no offence), maar dit is toch duidelijk een poging tot oplichting?
Geloof je ook doorstuurmailtjes die beweren dat je Hyves wordt opgeheven als je niet doorstuurt naar al je contacten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:16
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:50:

Mag je eens 3 x raden.
Fake natuurlijk.

Als je wilt dat je het echt kwijt raakt, moet je echt gaan inloggen op de site die in de mail staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lijkt me een duidelijk voorbeeld van poging tot account-kaping.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BELLEN met Microsoft! Kan je in ieder geval voor jezelf geruststelling krijgen (ondanks de commentaren over account-hijacking) dat je over 30 dagen nog kan spelen.

Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki

als je weet dat het een rrod is dan moet je toch echt die xbox niet openmaken en alsnog richting MS sturen. het probleem is erkend. en ja dat het net na 3 jaar gebeurt betekent niet dat het opeens niet een productie fout is. het is een productiefout en er is jou geen fatosenlijk product afgeleverd, daar gaat de discussie niet meer om. dus ja 3 jaar of niet, ik vind dat je gewoon recht hebt en dat kunt verhalen. want dat dat ding het 3 jaar uithoudt betekent niet opeens dat er niet sprake is van een producitefout. dus IMO een beetje dom als je dat ding dan gaat openmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 26-06 17:40

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PWM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:24:
Dit is een vraag waar ik alleen Ja/Nee op hoef te hebben, ik wil geen links of wat dan ook.

[...]

Ik ben hier wat verbaasd over. Bij mijn weten is het niet mogelijk om DLC van de 360 te kopieren naar een gemodde console. Iemand die weet of dit wel kan?

Ik ben zwaar tegen dit soort praktijken, maar ben gewoon nieuwsgierig naar het wel en wee van wat wel en niet kan in gamesland. Dan snap je sommige beslissingen ook wat beter :)
Omdat demo's ook via een dvd op je 360 geïnstalleerd/gespeeld kunnen worden, is dit heus mogelijk, maar dan alleen voor doe-het-zelvers.
Want er zijn geen officiële releases van DLC.

Dus mogelijk: Ja
Beschikbaar: Nee

Volgens mij is het vooral grootpraat.

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 03-02-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:35
PWM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:24:

Voor zover ik weet niet. Ik heb tenminste iemand in mijn lijst staan waarvan ik weet dat die nog nooit een spel gekocht heeft, behalve een paar xbla spellen. Hij speelt nooit de DLC van spellen, en ik ben er vrij zeker van dat als dat te kopieren zou zijn, hij de eerste zou zijn die er mee zou beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

dangerpaki schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:17:
[...]

ik vind dat je gewoon recht hebt en dat kunt verhalen. want dat dat ding het 3 jaar uithoudt betekent niet opeens dat er niet sprake is van een producitefout. dus IMO een beetje dom als je dat ding dan gaat openmaken.
Leuk dat je dat vindt, maar je bent en blijft afhankelijk van de coulance van MS in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
BM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:19:
[...]

Mooi dat je er tevreden over bent, maar bovenstaand stukje snap ik niet he-le-maal.
Volgens mij staan de 360 controllers er juist om bekend relatief zuinig met batterijen om te gaan tov de concurrenten?
Ja, dat is mijn fout ik bedoel tenopzichte van de draadloze gitaar van World Tour.
Deze batterijen gingen een stuk langer mee als de controller en ja evenveel uren gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Slasher schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:54:
[...]

Wat vind je er omslachtig aan als ik vragen mag?? De batterijen eruit halen en in een oplader steken, dat duurt nog geen halve minuut!
Ik vind het juist omslachtig, als je een snoer aan je controller moet vast maken om hem op te laden. Dan kan je net zo goed een wired controller kopen en heb je er gelijk twee!
Maar ieder zijn mening hierover! Je bent niet de enige hoor, die de Quik charge kit top vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
PSP123 schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:13:
[...]
Ik vind het juist omslachtig, als je een snoer aan je controller moet vast maken om hem op te laden. Dan kan je net zo goed een wired controller kopen en heb je er gelijk twee!
Maar ieder zijn mening hierover! Je bent niet de enige hoor, die de Quik charge kit top vindt. ;)
Jij hebt niet gekeken wat een quick charge kit is.... ;)
Dat is dus niet een snoertje aan je controller en daarom een stuk handiger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Das waar, maar deze ligt volgens mij ook in een hele andere prijsklasse als 7,50 euro.

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/quickcharge/playchargekit2.jpg

[ Voor 129% gewijzigd door PSP123 op 03-02-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-06 23:40

Armada

-Wat wil je weten?-

Weet je heel zeker dat je 3-jarige garantie over is (ja, nu je hem open hebt gemaakt vast wel :P )?

Ik vraag dit voor de zekerheid, omdat het niet geheel samenhangt met je aanschafdatum. Als je kijkt op www.xbox.nl en daar naar de registratie van je xbox gaat (indien nog niet gedaan, moet je dat even doen). Daar kan je bij ' ondersteuning' -> registratie & reparatie -> Xbox 360 hardware (SN XXXXXX) en dan naar garantieinformatie aan de rechterkant. Daar zie je in de informatie tot wanneer je officieel garantie hebt.

Zo is bijvoorbeeld mijn Xbox in Januari 2006 gekocht, maar is mijn geregistreerde garantie tot 3/3/2009, meer dan 3 jaar dus...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 27-06 14:13

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:09:
Vanmiddag komt er een dashboard update. Deze lost in ieder geval het HDMI-geluid probleem op. Ik meen me te herinneren dat ik gelezen had dat er nog wat kleine fixes in zaten.

http://majornelson.com/ar...a-the-hdmi-audio-fix.aspx
Ik krijg 'm niet geinstalleerd?? :?
Het balkje loopt vol, als het balkje vol is komt de melding dat de download mislukt is, getest maar ik krijg gewoon verbinding met internet volgens de netwerktest...staat ook iets van ga naar xbox.com/support maar daar vind ik niks, nog iemand hier last van?? :(

Ik kom dus nu niet meer op live :/

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Oh shyte :X Hoop date het bij mij geen problemen gaat opleveren, downloading as we speak. Laat zo direct dus wel even weten of het gelukt is of niet.

[edit]
Bij mij is de update wel goed gegaan. Kan gewoon inloggen.
Kun je de update verwijderen en dan opnieuw downloaden oid?

[ Voor 55% gewijzigd door Neejoh op 03-02-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pff, ik begon me al een beetje zorgen te maken, maar Eurogamer geeft Race Pro een mooie 8.

Ben nu wel toe aan een demo :) (overigens voor 47,- in Nederland te vinden). Alleen "Hardcore Magazine" geeft het spel een dikke onvoldoende.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 03-02-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 19:51:
Pff, ik begon me al een beetje zorgen te maken, maar Eurogamer geeft Race Pro een mooie 8.

Ben nu wel toe aan een demo :) (overigens voor 47,- in Nederland te vinden). Alleen "Hardcore Magazine" geeft het spel een dikke onvoldoende.
Vrijdag naar het schijnt
Al heb ik al vaker gehoord 'hij komt eraan'.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

Anoniem: 255075 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 15:08:
Na een update is het me eindelijk gelukt om via het dashboard en op dvd gebrande avi te bekijken.

Wat ik eigenlijk wil is deze streamen van het netwerk. Ik neem aan dat dit dan via Media Center moet? Als ik dan een samba of windows share benader kan ik de avi's die ik op dvd had gezet niet afspelen. Ik krijg dan een error dat de codec niet goed is. Moet ik hier een aparte update voor downloaden of hoe werkt dat?
Niemand :?

Er zal toch wel iemand zijn die avi's via het netwerk afspeeld?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.