Dit is inderdaad de bekende kras die bepaalde Xbox'en maken. Dit is omdat bepaalde spelers geen kussentjes rondom de laser hebben, en zodoende een perfecte ronde kras maken op de cd.Anoniem: 255075 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 14:38:
Ik heb 3 dagen een xbox 360 met gta4, van een vriend geleend die een half jaar naar Azie gaat. Gister heb ik gta4 aan een huisgenoot uitgeleend, ik krijg het vandaag terug en gta start niet meer op. Het spel blijft hangen hij het "boot screen"(zwart scherm met witte teksten over copyright ed.). Ik heb op alle knopjes geduwd maar er gebeurt niets. Ik kan zelfs niet meer terug in het dashboard komen...
Nu haal ik de dvd er uit en zie ik er een ronde kras(en circel over de hele oppervlakte) zitten. Nu heb ik veel verhalen gelezen dat xboxen spellen slopen. Is dit het geval of is er iets met mijn xbox an sich aan de hand?
Ik geloof dat er een bepaalde regeling is bij Microsoft die dit soort cd's kosteloos vervangt, maar ik geloof dat je dan moet kunnen aantonen dat het bij meer spellen is gebeurd. Zeker weten doe ik het niet, zul je even op moeten zoeken.
PS5 PSN: UnrealKazu