Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Binnkort ga ik een Samsung full-hd TV halen en wil mijn non-hdmi xbox360 daarop aansluiten. Nu kan ik dat doen via component of via de pc aansluiting, maar weet niet wat de pro's of con's van beide aansluitingen zijn. Iemand een idee of "ervaring met" welke van de twee opties het beste resultaat geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Roko schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:23:
Binnkort ga ik een Samsung full-hd TV halen en wil mijn non-hdmi xbox360 daarop aansluiten. Nu kan ik dat doen via component of via de pc aansluiting, maar weet niet wat de pro's of con's van beide aansluitingen zijn. Iemand een idee of "ervaring met" welke van de twee opties het beste resultaat geeft?
Wat denk je zelf?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:39

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zou even opletten wat de resoluties zijn van beide aansluitingen. De HD-Ready TV van mijn ouders heeft bijvoorbeeld maar een maximale resolutie van 1024x768 over VGA, terwijl de component aansluiting wel netjes 720p of 1080i aankan. Kwa beeld maakt het niet zo bijster veel uit. Je hoort vaak dat VGA iets scherper is, maar dat bij component de kleuren weer iets beter zijn. Ik zelf merk er niet zoveel van, terwijl ik regelmatig wissel tussen beide.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Nou ja, ik Google natuurlijk ook en ik wordt tureluurs van het aantal hits, ik lees me flink in maar zie toch tegenstrijdige conclusies. Meeste daarvan worden naar ik begrijp door de laatste xbox updates verholpen maar ik heb er nog geen ervaring mee. Nu verwacht (hoop) ik niet veel verschil maar wellicht dat iemand ervaring heeft met deze vraag. Zou zonde b.v. zijn om een component kabel te kopen als blijk dat je via de PC ingang mischien hogere resoluties kunt halen. Vandaar de vraag
Smoonshine schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:28:
[...]
Ik zou even opletten wat de resoluties zijn van beide aansluitingen. De HD-Ready TV van mijn ouders heeft bijvoorbeeld maar een maximale resolutie van 1024x768 over VGA, terwijl de component aansluiting wel netjes 720p of 1080i aankan. Kwa beeld maakt het niet zo bijster veel uit. Je hoort vaak dat VGA iets scherper is, maar dat bij component de kleuren weer iets beter zijn. Ik zelf merk er niet zoveel van, terwijl ik regelmatig wissel tussen beide.
Kijk, daar heb ik wat aan! Ik zal gelijk de online specs/manuals van de TV eens doorpluizen om te zien wat hij max aankan via de PC/component ingang. Ikzelf heb een voorkeur voor de PC ingang omdat ik nog meer op de TV moet aansluiten en toch voor het wat scherpere beeld zou gaan.

[ Voor 40% gewijzigd door Roko op 29-01-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Klinkt stom, maar dit hangt af per TV (vandaar de tegenstrijdige conclusies). Bij mij is component VEEL mooier en scherper, bij anderen is het andersom. Dus zoek je beter specifiek naar jouw tv in combinatie met component/vga of ga het proefondervindelijk proberen. De component kabel krijg je normaal al bij je Xbox. DVD playback is wel slechter met component trouwens wegens het niet upscalen (maar daar gebruiken niet veel mensen hem voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:50:
[...]
Klinkt stom, maar dit hangt af per TV. Bij mij is component VEEL mooier en scherper, bij anderen is het andersom. Dus zoek je beter specifiek naar jouw tv in combinatie met component/vga of ga het proefondervindelijk proberen. De component kabel krijg je normaal al bij je Xbox. DVD playback is wel slechter met component trouwens wegens het niet upscalen (maar daar gebruiken niet veel mensen hem voor)
Ik ben me ervan bewust dat de TV keuze grotendeels de ervaring bepaalt, dat maakt het zoeken naar antwoord op mijn vraag zo lastig omdat iedereen over de ervaring met zijn setup praat. Zoals hierboven al wordt aangegeven moet ik eens kijken naar wat de TV qua input aankan en me niet alleen focussen op de output van de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
EfBe schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:25:
[...]

PS3 footage (zie triangle button in vechtmenu). Ik vond het eigenlijk wel een chaotische trailer, niet echt iets waarvan je zegt "Goh, interessant spel".
Hele slechte trailer inderdaad, ik kon er niet koud of warm van worden. Wat ik ook niet snap is dat alles gelijk weer zo donker moet, die truc hebben ze met 7 toch wel aardig gecovered zou je zeggen. Om nou weer een dystopian City van de ondergang te moeten redden :Z.

FFXII (vond het spel verder niks overgens) en Skies of Arcadia bijvoorbeeld zitten tenminste vol met mooie omgevingen etc. Gelijk zo'n LSD vertoning als Eternal Sonata hoeft natuurlijk ook weer niet, maar goed mijn punt is duidelijk denk ik :P

Er is trouwens DLC aangekondigd voor Prince of Persia:

http://kotaku.com/5141649/prince-of-persia-getting-major-dlc

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 19:57
Het is grappig dat hier best veel mensen zijn die de trailer niks vinden, terwijl ik op heel veel plekken het tegenovergestelde zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De mensen die het tegenovergestelde beweren kan ik gewoon niet volgen. Ze spreken over "geschift" chara design, maar ik zie gewoon weer diezelfde eeuwige bishounen characters die ze in FF9 geïntroduceerd hebben weer terugkomen. Ze spreken over episch verhaal, terwijl je absoluut niets over het verhaal te weten komt...
Dit zijn mensen die onder de vlag "jrpg" enkel final fantasy kennen en niet beseffen dat er nog andere supereure titels uitkomen ook. En dat hoeft inderdaad geen LSD vertoning te zijn (beste omschrijving die ik ooit gelezen heb voor Eternal Sonata :D). Lost Odyssey veegt de vloer aan met alle PS2 generatie FF games. De nieuwe Star Ocean en en Tales of Vesperia gaan ook zware kleppers worden zoals het er nu uitziet.
Het is niet mijn bedoeling om te zeggen dat FF13 een slecht game wordt, want: dat weet je simpelweg nog niet. Je weet nog NIETS over het spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:36
Ik moet ook zeggen dat de trailer me niet veel doet.

CGI boeit me niet veel, dan zet ik wel een anime op.
Mij gaat het voornamlijk om de ingame grapics en battle, en dat ziet er tot nu toe een beetje chaotisch en 13-in-1-dozijn uit. Willen ze mijn interesse wekken dan moetten ze eens wat van die spectaculaire summons laten zien, maar dit was gewoon niet veel anders als andere JRPG die er op dit moment zijn.

Edit:

Eternal Sonata een LSD-trip.
Die had ik nog niet gehoord, maar wel erg treffend. :D

[ Voor 10% gewijzigd door yzf1kr op 29-01-2009 13:48 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pak een VGA-HD kabel. Samsung TV's (en ook vele andere merken) ondersteunen geen 1080p input over component, terwijl de 360 wel 1080p over component kan doen. De VGA kabel valt prima in te stellen op 1080p, en dat zal je Samsung ook prima weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Boeboe schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:28:
De mensen die het tegenovergestelde beweren kan ik gewoon niet volgen. Ze spreken over "geschift" chara design, maar ik zie gewoon weer diezelfde eeuwige bishounen characters die ze in FF9 geïntroduceerd hebben weer terugkomen. Ze spreken over episch verhaal, terwijl je absoluut niets over het verhaal te weten komt...
Dit zijn mensen die onder de vlag "jrpg" enkel final fantasy kennen en niet beseffen dat er nog andere supereure titels uitkomen ook. En dat hoeft inderdaad geen LSD vertoning te zijn (beste omschrijving die ik ooit gelezen heb voor Eternal Sonata :D). Lost Odyssey veegt de vloer aan met alle PS2 generatie FF games. De nieuwe Star Ocean en en Tales of Vesperia gaan ook zware kleppers worden zoals het er nu uitziet.
Het is niet mijn bedoeling om te zeggen dat FF13 een slecht game wordt, want: dat weet je simpelweg nog niet. Je weet nog NIETS over het spel.
Grappig....ik vind juist Lost Oddyssey weer niet leuk; zo zie je maar, iedereen zijn ding!
en aangezien ik Star Ocean 3 echt niks vondt, weet ik nog niet zo goed of ik 4 wil (twijfel..twijfel..en uiteindelijk zal het toch wel weer kopen worden :P).
Zit overigens wel op Tales of Vesperia te wachten dat lijkt mij echt een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

yzf1kr schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:45:
Ik moet ook zeggen dat de trailer me niet veel doet.

CGI boeit me niet veel, dan zet ik wel een anime op.
Mij gaat het voornamlijk om de ingame grapics en battle, en dat ziet er tot nu toe een beetje chaotisch en 13-in-1-dozijn uit. Willen ze mijn interesse wekken dan moetten ze eens wat van die spectaculaire summons laten zien, maar dit was gewoon niet veel anders als andere JRPG die er op dit moment zijn.

Edit:

Eternal Sonata een LSD-trip.
Die had ik nog niet gehoord, maar wel erg treffend. :D
Misschien dat met LSD die saaie stukken wel interessant word, en de wapens waarvoor je kilometers omloopt, de winkel verderop niet worden verkocht :P
Of dat je dan wel de moeite neemt om die tergend trage sidequest met die muziek stukjes a X times X mogelijkheden te doen.
Maar het spel had wel een goede sfeer. Haat/liefde verhouding (maar meer neigend naar haat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Exorcist schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:48:
[...]

Pak een VGA-HD kabel. Samsung TV's (en ook vele andere merken) ondersteunen geen 1080p input over component, terwijl de 360 wel 1080p over component kan doen. De VGA kabel valt prima in te stellen op 1080p, en dat zal je Samsung ook prima weergeven.
Mijn samsung doet gewoon 1080p over component hoor. Dat is juist de reden dat ik hem kocht. Uiteindelijk prefereer ik toch hdmi voor de 1 op 1 pixel mapping (eindelijk geen last meer van overscan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

milenko79 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:19:
[...]

Mijn samsung doet gewoon 1080p over component hoor. Dat is juist de reden dat ik hem kocht. Uiteindelijk prefereer ik toch hdmi voor de 1 op 1 pixel mapping (eindelijk geen last meer van overscan).
Welke heb je? Ik heb me toen helemaal de gekte in gezocht naar een Samsung die het ondersteunde, en uiteindelijk maar mn Xbox via VGA aangesloten (maar nu ook een HDMI Xbox). Naast dat heb ik de Wii op component, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:59

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Boeboe schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:28:
Toen het volgende plaatje uitkwam kon je al precies dezelfde opmerkingen lezen. :) Ik denk dat Final Fantasy uiteindelijk de dupe wordt van haar eigen successen in het verleden.

Afbeeldingslocatie: http://www.scoutingforgames.com/blog/wp-content/uploads/2008/08/final-fantasy-xiii-big.jpg

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Zo vreemd, gisteren mijn xbox opgestuurd met UPS, de sticker zit mooi op de doos. Vanochtend zag ik dat hij was aangekomen in Frankfurt, maar nu staat er ineens het volgende in de track & trace van UPS:

Trackingnummer: XXX
Type: Pakket
Status: Teruggezonden naar verzender
Geretourneerd op: 29/01/2009 8:11
Geretourneerd aan: FRANKFURT, DE
Getekend door: IA SCHMITT
Service: STANDARD

Waarbij de uitleg van Teruggezonden naar verzender het volgende is:

Retour naar afzender:

UPS heeft de zending retour gestuurd naar de oorspronkelijke afzender, omdat ze niet kon worden afgeleverd. Zie de traceergegevens voor meer informatie.

Wat moet ik doen?

Neem rechtstreeks contact op met de oorspronkelijke afzender van de zending om deze terug te laten opsturen, andere afspraken te maken en/of uw leveradres te bevestigen.

Oh en dit staat in de verzend status:

FRANKFURT,
DE 29/01/2009 8:11 RETOUR NAAR ZENDER
29/01/2009 7:53 WORDT AFGELEVERD
29/01/2009 4:28 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 29/01/2009 1:32 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 28/01/2009 23:20 AANKOMSTSCAN
UTRECHT,
NL 28/01/2009 20:45 VERTREKSCAN
28/01/2009 18:26 HERKOMSTSCAN
ROTTERDAM,
NL 26/01/2009 12:14 VERZENDETIKET RETOURSERVICE IS ACHTERGEBLEVEN BIJ ONTVANGER ZENDING.
DE 23/01/2009 19:02 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Wat houd dit in? is het paket terug naar mij omdat het niet afgeleverd kon worden? Of zijn ze nu al klaar en zenden ze hem nu terug naar mij?

Ik heb even op internet gezocht en op Got maar de algemene stemming is dat het nu verstuurd wordt aan de originele opdracht gever dus dat zal denk ik dan Microsoft zijn, kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 23% gewijzigd door ronaldmathies op 29-01-2009 15:44 ]

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

UPS heeft de zending retour gestuurd naar de oorspronkelijke afzender, omdat ze niet kon worden afgeleverd
lijkt me toch duidelijk genoeg :?

Uchiha: toen zei ik ook al net hetzelfde, en dan had ik volgens de voorstanders ongelijk omdat ik een 360 fanboy was :+

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 29-01-2009 15:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06 10:35

Royz

Kleurenblind!!

Dat is raar zeg. Wat zegt UPS dan als je hun belt?

Gelukkig bij mij:
ROTTERDAM,
NL 29/01/2009 12:02 AFGELEVERD
29/01/2009 8:46 WORDT AFGELEVERD
29/01/2009 8:46 IMPORTSCAN
29/01/2009 5:36 BESTEMMINGSSCAN
29/01/2009 5:36 IMPORTSCAN
29/01/2009 5:25 BESTEMMINGSSCAN
29/01/2009 3:45 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 29/01/2009 0:49 VERTREKSCAN

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Niet online
Royz schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:44:
Dat is raar zeg. Wat zegt UPS dan als je hun belt?

Gelukkig bij mij:
ROTTERDAM,
NL 29/01/2009 12:02 AFGELEVERD
29/01/2009 8:46 WORDT AFGELEVERD
29/01/2009 8:46 IMPORTSCAN
29/01/2009 5:36 BESTEMMINGSSCAN
29/01/2009 5:36 IMPORTSCAN
29/01/2009 5:25 BESTEMMINGSSCAN
29/01/2009 3:45 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 29/01/2009 0:49 VERTREKSCAN
Ik heb even op internet gezocht en op Got maar de algemene stemming is dat het nu verstuurd wordt aan de originele opdracht gever dus dat zal denk ik dan Microsoft zijn, kan iemand dit bevestigen?

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Daar lijkt het wel op ja, maar ik zou UPS vragen naar de status

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Onderstaande is mijn mening, ik weet dat er genoeg mensen het niet met me eens zijn.

De volgende elementen maken of kraken een RPG gewoon grotendeels.
- battle systeem
- upgrade systeem (levels/items)
- level design
- content/(side)quests
- verhaal/sfeer

Helaas heeft Square in FF12 bijna alles fout gedaan. Stom battlesysteem waarbij je niets meer zelf hoeft te doen (voor de leek: een zogenaamd 'gambit' systeem zorgde ervoor dat je party uit zichzelf ging vechten) . Een downgrade van het level/skill systeem tov bv FF10. Waardeloos level design, met grote lege vlaktes waar niets te doen is. Ik hoop echt dat FF13 beter wordt maar de recente historie geeft weinig hoop.
Ze zijn bijna alleen maar bezig met slappe remakes, en de veranderingen in gameplay de afgelopen jaren pakken bijna allemaal negatief uit. Nu durf ik het nog niet te zeggen, maar als FF13 weer van het nivo van 12 wordt moet ik Square toch echt als 'vergane glorie' bestempelen.
Jammer, omdat het lange tijd met Blizzard mijn favoriete ontwikkelaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:11:
[...]
Maar het spel had wel een goede sfeer. Haat/liefde verhouding (maar meer neigend naar haat :P )
Tja,

Er zaten inderdaad saaie stukken in, de intemezzo's waren appart, maar het verhaal en het einde waren op zich geniaal.
Ik vond het spel erg goed, ik ben het er dan ook wel mee eens dat het de hoogst scorende JRPG van dit moment is.

Ik moet hem nog een 2e keer doorlopen, maar eerst even LO doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
yzf1kr schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:52:
[...]

Tja,

Er zaten inderdaad saaie stukken in, de intemezzo's waren appart, maar het verhaal en het einde waren op zich geniaal.
Ik vond het spel erg goed, ik ben het er dan ook wel mee eens dat het de hoogst scorende JRPG van dit moment is.

Ik moet hem nog een 2e keer doorlopen, maar eerst even LO doen.
Ik vond wel dat ES het puur van de sfeer/verhaal en leveldesign moet hebben. Ook hier was het battlesysteem flinterdun. Op het einde werd het uitgebreider maar dat was eigenlijk pas in de bonus dungeon NA het uit spelen van de game...

LO is allround gewoon erg goed. Enige nadeel is dat de moeilijkheidsgraad in deze game (die in het begin zo geniaal aanwezig is) op het einde snel verdwijnt. Verder niks dan lof voor LO trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Exorcist schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:23:
[...]

Welke heb je? Ik heb me toen helemaal de gekte in gezocht naar een Samsung die het ondersteunde, en uiteindelijk maar mn Xbox via VGA aangesloten (maar nu ook een HDMI Xbox). Naast dat heb ik de Wii op component, maar dat is een ander verhaal.
Alweer een oudje onderhand (al is hij pas anderhalf jaar oud, het gaat veel te snel met al die lcd tv modellen) ik heb een le40m86bd

Tenminste nog wel mooi met een echte glazen plaat ervoor i.p.v. dat rare kunststof glanslaagje dat ze tegenwoordig bij veel modellen gebruiken.

Ik heb nu mijn wii op component en mijn xbox 360 en htpc op hdmi.
De tv doet 1080p op component, maar omdat component een analoge bron is met overscan wordt het toch vreemd weergegeven naar mijn mening (al zijn er mensen die zeggen dat het niet boeit, het idee is voor mij al genoeg om het niet te willen).

Je hebt dus een tv met op het scherm 1920x1080 pixels en de xbox stuurt er ook 1920x1080 uit (door de xbox gescaled met de ana of hana chip).
Als je dan je xbox via component aansluit gaat je tv het 1920x1080 signaal dat hij binnenkrijgt dus stretchen (overscan, er vallen dingen buiten het beeld) en de pixels die hij wel weergeeft voor een deel interpoleren.

Als je je xbox aansluit via hdmi of vga dan stuurt je xbox 1920x1080 pixels uit en je tv geeft die zelfde 1920x1080 pixels weer. de ideale sitautie dus wat mij betreft, minste kwaliteitsverlies en de tv zelf hoeft niets te interpreteren.

En nogmaals, of je het nu echt ziet of niet, alleen al het idee is voor mij genoeg om hdmi te pefereren (je bent een tweaker of je bent het niet).

[ Voor 57% gewijzigd door milenko79 op 29-01-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06 18:22

Sagat

Is pappa x2!

ff7
golden sun
ff12
dark cloud
paper mario and the blabla door
children of mana DS
enneh pokemon :$

Dat zijn ongeveer de jrpg's die ik geprobeerd heb, waarbij ik gelijk toegeef dat ik bij ff12 meer getest heb of de cd werkt dan echt gegamed.

Geen van deze spellen kon mij echt het genre binnenhalen (pm tel ik ff niet mee omdat voor zower ik in kan schatten gesimplificeerd is). Kan dus ook niet verklaren wat mensen leuk vinden aan jrpg's (moet toegeven dingen als oblivion doen me ook weinig).
Het idee van een interactief verhaal vind ik wel aanspreken en de cut scenes van games als final fantasy en wat ik gezien heb van lost oddesey vind ik dan wel heel mooi. Alleen het vechten vind ik zeer wazig.

Is het vechten iets wat op een gegeven moment logisch en dan ook leuk word? En is bijvoorbeeld iets al lost oddesey iets voor mensen zoals ik, zodat je er dan langzaam in kan komen?

Oh en om reacties te voorkomen als, ga maar lekker alliens schieten of race games spelen ofzo. Dingen als zelda, diablo, en zelfs space channel 5 vond ik wel leuk, dus het echt niet zo dat ik games kiddy vind of me niet buiten de genres wil wagen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 25-06 11:07
milenko79 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:44:
[...]

Alweer een oudje onderhand (al is hij pas anderhalf jaar oud, het gaat veel te snel met al die lcd tv modellen) ik heb een le40m86bd

Tenminste nog wel mooi met een echte glazen plaat ervoor i.p.v. dat rare kunststof glanslaagje dat ze tegenwoordig bij veel modellen gebruiken.
Ik heb ook een M86 en deze ondersteunt prima 1080p over component (en ook over VGA). Meerdere personen die ik ken hebben ook een Samsung full-HD tv (andere modellen dan de M86/87) en deze ondersteunen allemaal 1080p over component.

Mijn persoonlijke beleving is dat VGA een waziger beeld geeft dan component en HDMI (heb ze alle drie geprobeerd). Neem daarnaast het gegeven dat je bij elke xbox 360 (behalve de arcade) een gratis component kabel krijgt en de keuze lijkt me makkelijk als je geen HDMI capable xbox 360 hebt :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Schweino op 29-01-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:44:
Is het vechten iets wat op een gegeven moment logisch en dan ook leuk word? En is bijvoorbeeld iets al lost oddesey iets voor mensen zoals ik, zodat je er dan langzaam in kan komen?
Het probleem met turn based battles in vele hedendaagse rpg's (vooral hedendaagse final fantasy, aangezien die enorm mainstream gericht is) is dat de gevechten te eenvoudig zijn. In een goed turn based gevecht kom je niet toe met 10 keer op "A" drukken en repeat, maar is ieder gevecht een uitdaging. Dat is ook een van de redenen dat Lost Odyssey het zo goed deed. Een gebalanceerde hoeveelheid random battles en zowel tijdens de battles als daarbuiten kan je zo ongelofelijk veel customizen om het ideale team + equipment te hebben naargelang het soort vijanden dat je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Royz schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:47:
Daar lijkt het wel op ja, maar ik zou UPS vragen naar de status
Microsoft repair center is de oorspronkelijke verzender. Daar komen de stickers op je doos ook vandaan. Als je kijkt bij het verzendadres staat daar ook een adres in Frankfurt. Dus helemaal niets om je druk over te maken. Al moet ik zeggen dat ik ook wel even zat te kijken toen ik die status zag bij mijn eigen verzonden xbox. Die is inmiddels zonder problemen als nieuwe xbox teruggekomen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:46:
[...]

Toen het volgende plaatje uitkwam kon je al precies dezelfde opmerkingen lezen. :) Ik denk dat Final Fantasy uiteindelijk de dupe wordt van haar eigen successen in het verleden.

[afbeelding]
Zijn de Final Fantasy games altijd erg goed verkocht (ik bedoel EU en US, JP geloof ik wel)? Ik val al in slaap bij het intro scherm. Als ik in mijn vriendengroep kijk, is er niemand die deze game intressant vind. Tot nu toe lijkt het echt een non-issue. Ik ken hier de trouwe groep rpg spelers wel, maar vind iemand anders het spel echt interessant? (dit is echt als vraag bedoeld :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Smoonshine schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 18:04:
[...]

Microsoft repair center is de oorspronkelijke verzender. Daar komen de stickers op je doos ook vandaan. Als je kijkt bij het verzendadres staat daar ook een adres in Frankfurt. Dus helemaal niets om je druk over te maken. Al moet ik zeggen dat ik ook wel even zat te kijken toen ik die status zag bij mijn eigen verzonden xbox. Die is inmiddels zonder problemen als nieuwe xbox teruggekomen.
heb je een nieuwe xbox gekregen? ik volgens mij wel maar met een factory date van april 2006. ik heb iig niet mijn eigen xbox terug gekregen (en nee dat boeit me niet). er staat wel dat ze alleen het moederbord hebben vervangen maar dat geloof ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:41

Player1S

Probably out in the dark

Zojuist even een extra account aangemaakt met als lokatie de USA.
Gelijk NCAA Football 09 en MLB 08 Demo's gedownload. Plus paar video's
Wordt meteen strontjaloers als ik zie wat die Amerikanen aan extra's hebben!!
Als ze die zooi morgen nog ook in Nederland beschikbaar maken, stijgt de xbox 1000% in waarde!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

PWM schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:15:
[...]

Zijn de Final Fantasy games altijd erg goed verkocht (ik bedoel EU en US, JP geloof ik wel)? Ik val al in slaap bij het intro scherm. Als ik in mijn vriendengroep kijk, is er niemand die deze game intressant vind. Tot nu toe lijkt het echt een non-issue. Ik ken hier de trouwe groep rpg spelers wel, maar vind iemand anders het spel echt interessant? (dit is echt als vraag bedoeld :P )
Verkoopcijfers weet ik niet, maar volgens mij deed en doet de FF-serie het gewoon altijd goed. Of in ieder geval de hypes doen het altijd goed :) Ik heb enkel deel 8 en 10 gespeeld en vond het erg leuke spellen, maar FF12 heb ik speciaal laten liggen en 13 lijkt me ook niet echt geweldig op dit moment. Ik denk dat ze dat zelf ook wel weten en dat ze daarom multiplatform zijn gegaan :+ , zodat ze meer kans hebben om een gemiddelde game te verkopen ;)
Boeboe schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:38:
[...]

Het probleem met turn based battles in vele hedendaagse rpg's (vooral hedendaagse final fantasy, aangezien die enorm mainstream gericht is) is dat de gevechten te eenvoudig zijn. In een goed turn based gevecht kom je niet toe met 10 keer op "A" drukken en repeat, maar is ieder gevecht een uitdaging. Dat is ook een van de redenen dat Lost Odyssey het zo goed deed. Een gebalanceerde hoeveelheid random battles en zowel tijdens de battles als daarbuiten kan je zo ongelofelijk veel customizen om het ideale team + equipment te hebben naargelang het soort vijanden dat je tegenkomt.
Vond Lost Odyssey ook erg goed, met name die mooie verhalen (1000 years of dreams) vond ik echt leuk om te lezen.

Maar zoals BoeBoe aangeeft bestaat er voor veel mensen weinig buiten Final Fantasy. Ze zijn niet op de hoogte van vele andere goede games, zoals de dragon quest serie. Dragon Quest 8 was een van de leukste die ik ooit heb gespeeld, of Star Ocean. Voor hun is JRPG = Final Fantasy.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb een probleem met het verbinden met internet. Ik heb draadloos hier thuis , router staat op de begane grond en de xbox op de 1e verdieping. Na veel geklooi met ICS wat niet lukte heb ik maar zon wireless adapter gekocht in de hoop dat ik dan moeiteloos kan verbinden, maar niet dus. Want hij vindt mijn netwerk niet, alleen 2 netwerken van buren. Terwijl ik met mijn laptop gewoon vol verbinding heb, zowel in de tuin, op zolder als in dezelfde kamer op de 1e verdieping. Zelfs als ik mijn xbox een meter naast de router zet vindt hij nog niks. Weet iemand waar dat aan ligt? Is die receiver gewoon prut ?

[ Voor 6% gewijzigd door Irminsul op 30-01-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zet je beveiliging anders 's uit en test het nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Laatst online: 20-11-2024
He ja ik heb het probleem al gevonden. Ik had mijn beveiliging op WPA 2 staan, en dit herkent hij raar genoeg niet. Ik heb nu mijn beveiliging op gewoon WPA gezet en nu pakt hij hem wel! Tip voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Laatst online: 16:23

Freak187

geen

Vanmiddag heb ik Braid gekocht en het heeft me de hele dag bezig gehouden. Wat een geweldige sfeer en muziek! Die teksten aan het begin van de levels zijn ook mooi om te lezen. Het verzamelen van die puzzelstukjes is wel lastig. Vooral in die laatste 2 levels lijkt het bijna onmogelijk. Maar goed, als ik morgen weer verder ga krijg ik vast weer nieuwe inzichten :)

Ik heb daarnaast ook Castlevania: Symphony of the Night gekocht. Ik ben niet bekend met de serie maar ik vind de sfeer vet en de moves lijken gevarieerd, alleen vind ik een aantal dingen enorm vaag:
- Voor ik de single player start, kan ik in een menu mijn naam invoeren. Daarna start het spel. Je begint dan met zo'n mannetje waarmee je die Dracula moet verslaan. Vervolgens begin je het spel met de eigenlijke hoofdpersoon, maar al heel snel is er zo'n stukje met wat water. Als ik daar in val, kan ik daar met geen mogelijkheid uitkomen. Dan ga ik dood en ben ik game over. Als ik dan weer naar dat menu ga waar je je naam kon invoeren, staat mijn naam er niet meer, wat had dit dat voor nut? Of slaat hij alleen op aan et einde van levels ofzo?
- Het menu waar je je uitrusting (wapen, verdediging etc) kan instellen vind ik supervaag.
Misschien moet ik het wat langer spelen, maar als ik dus doodga moet ik helemaal overnieuw, beetje irritant. Al is dat wel oldskool :7

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:16
Is het over met elke woensdag een nieuwe Arcade op Live ? of dan wel een demo ? Je kon er toch aardig je klok op gelijk zetten vorig jaar, maar dit jaar is tot nu toe maar saai :/

Zag wel dat er een soort Worms met tanks aankomt...Deathtanks ofzo :)

Dat haalt bij mij nostalgische herinneringen naar boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-04 14:53
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 22:23:

Vond Lost Odyssey ook erg goed, met name die mooie verhalen (1000 years of dreams) vond ik echt leuk om te lezen.

Maar zoals BoeBoe aangeeft bestaat er voor veel mensen weinig buiten Final Fantasy. Ze zijn niet op de hoogte van vele andere goede games, zoals de dragon quest serie. Dragon Quest 8 was een van de leukste die ik ooit heb gespeeld, of Star Ocean. Voor hun is JRPG = Final Fantasy.
De dreams waren echt prachtig. Ik heb denk ik het meest van de dreams genoten heb.

Betreft de moeilijkheidsgraad, mijn broertje (17 jaar) die heeft aardig wat moeite met LO. Ondanks dat het later wat makkelijker werd, is het blijkbaar nog steeds te moeilijk voor hem (hij gaat maar steeds dood :+). Hetzelfde verhaal met Blue Dragon en die heeft verschillende moeilijkheidsgraden :S. Maar het is voornamelijk het geval van het proberen door het spel te rushen, dialoog over te slaan en uitspelen. Ik denk dat dat juist het probleem is tegenwoordig... Braid durft ie ook niet aan te raken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Freak187 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 01:24:
....

Ik heb daarnaast ook Castlevania: Symphony of the Night gekocht. Ik ben niet bekend met de serie maar ik vind de sfeer vet en de moves lijken gevarieerd, alleen vind ik een aantal dingen enorm vaag:
- Voor ik de single player start, kan ik in een menu mijn naam invoeren. Daarna start het spel. Je begint dan met zo'n mannetje waarmee je die Dracula moet verslaan. Vervolgens begin je het spel met de eigenlijke hoofdpersoon, maar al heel snel is er zo'n stukje met wat water. Als ik daar in val, kan ik daar met geen mogelijkheid uitkomen. Dan ga ik dood en ben ik game over. Als ik dan weer naar dat menu ga waar je je naam kon invoeren, staat mijn naam er niet meer, wat had dit dat voor nut? Of slaat hij alleen op aan et einde van levels ofzo?
- Het menu waar je je uitrusting (wapen, verdediging etc) kan instellen vind ik supervaag.
Misschien moet ik het wat langer spelen, maar als ik dus doodga moet ik helemaal overnieuw, beetje irritant. Al is dat wel oldskool :7
Ik kan je helaas niet (meer) helpen met het stuk met het water, kan het me zo snel niet meer voor me halen. Maar over je naam: dat komt omdat je nog niet een save-punt hebt bereikt. Na een tijdje spelen zul je snel genoeg merken wat de save punten zijn, eenmaal bij eentje geweest hoef je je naam niet steeds meer in te voeren. Goeie aankopen wel, castlevania en braid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Royz schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:51:
[...]
heb je een nieuwe xbox gekregen? ik volgens mij wel maar met een factory date van april 2006. ik heb iig niet mijn eigen xbox terug gekregen (en nee dat boeit me niet). er staat wel dat ze alleen het moederbord hebben vervangen maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Ik heb een splinternieuwe gekregen. MF datum van november 2008. Het was toen december, dus het lijkt me sterk dat die xbox al van iemand is geweest.

Ik heb trouwens nog wel een probleem met mijn downloaded content. Ik heb via mijn profiel alles opnieuw gedownload naar mijn xbox zodat ik ook als ik niet op xbox live zit gebruik kan maken van mijn downloaded content. Alleen verschijnen mijn gedownloade nummers dus niet in Guitar Hero als ik niet op Live zit. Erg irritant.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Smoonshine schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:44:
[...]

Ik heb een splinternieuwe gekregen. MF datum van november 2008. Het was toen december, dus het lijkt me sterk dat die xbox al van iemand is geweest.

Ik heb trouwens nog wel een probleem met mijn downloaded content. Ik heb via mijn profiel alles opnieuw gedownload naar mijn xbox zodat ik ook als ik niet op xbox live zit gebruik kan maken van mijn downloaded content. Alleen verschijnen mijn gedownloade nummers dus niet in Guitar Hero als ik niet op Live zit. Erg irritant.
Je kan via xbox.com je licensies overdragen naar een nieuwe console. Ik denk dat je dan geen probleem meer hebt. Ik ben geen expert, maar volgens mij zijn alles files die je koopt altijd aan je Live account gekoppeld (waar dan ook) en alle (local) accounts op de console waarop je het hebt gekocht. Via xbox.com mag je een x aantal keer per jaar (1 keer?) die rechten overzetten naar een andere console.

Edit: http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 14:16

ijskonijn

Now MOVE!

ronaldmathies schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 15:45:
[...]

Ik heb dit ook gehad inderdaad, ik heb een andere xbox teruggekregen dan mijn eigen, denk dat het daarmee te maken heeft, misschien krijg jij ook een andere terug. Dat was in November 2008, de xbox die ik terugkreeg was van Augustus 2008, stuk nieuwer dan die van mij (die was van 2006), volgens mij ook een splinternieuwe, zaten totaal geen gebruikssporen op 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 15:02
milenko79 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:19:
[...]

Wat ik ervan heb begrepen is dat niet de source, de TV, het medium of de kabel de limiting factor is, maar de RCA-connectoren. Naar het schijnt kunnen deze de benodigde bandbreedte voor 1080p (1920*1080*60MHz=124,4MHz) helemaal niet opbrengen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zal voor deze vraag vast en zeker stokslagen krijgen van jullie maar ik vraag 'em toch.

Is het echt onmogelijk om NTSC games af te spelen op een europese xbox360 welke niet geflasht is?

Ik heb een US account aangemaakt en een paar demo's gedownload die, als je ze koopt, alleen NTSC zijn en deze werken. Verder had een kennis ooit Rockband gekocht welke een US import was en volgens de verkoper kon hij deze middels kleine instellings-wijziging gewoon spelen. Dit heeft hij helaas nooit geprobeerd dus weet ik ook niet of dat werkt.
De google results die ik heb geprobeerd zeggen dat het niet kan maar ik ben eigenwijs :-) Je zult immers zien dat iemand hier zegt "Dans als een kip voor 4 uur, spring 3 kwartier op en neer en plaats de disc eerst ondersteboven en het werkt wel bij mij"

PS: Mijn tv is een Samsung LCD HD-Ready en de xbox is aangesloten via Component if it matters.

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 30-01-2009 10:20 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Het ligt er volgens mij aan welke spellen het zijn. Ik heb NTSC-versies van Mass Effect en CoD 4 en die doen het beiden op mijn Elite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:48:
[...]
Nou, je hebt mijn laatste twijfels weggehaald, het wordt dan inderdaad een Microsoft VGA kabel op de PC aansluiting van mijn Samsung. Heel erg bedankt en Game-On! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 18:53

Jan Laros

Aerschtuner

PWM schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:15:
[...]

Final Fantasy is ook een van mijn favoriete series. Ik heb FF VII recent weer uitgespeeld en al mijn oude save games heb ik nog. In totaal heb ik er ruim 300 uur inzitten. Dat zegt genoeg denk ik. Ik kijk dan ook erg uit naar FFVIII. Ik denk dat ik hem zelfs op de PS3 ga kopen, omdat ik op de een of andere manier toch een Sony/Square gevoel heb en het ietwat raar vind om op een Xbox dit spel te spelen.

Ik heb echter nog geen PS3, maar die gaat er waarschijnlijk wel komen, omdat ik gewoon Killzone 2 MOET spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
LB06 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:16:
[...]

Wat ik ervan heb begrepen is dat niet de source, de TV, het medium of de kabel de limiting factor is, maar de RCA-connectoren. Naar het schijnt kunnen deze de benodigde bandbreedte voor 1080p (1920*1080*60MHz=124,4MHz) helemaal niet opbrengen.
Misschien niet volgens de specificaties van een component aansluiting, maar als je op de meeste samsung tv's een xbox 360 aansluit die 1080p over component output dan geeft de tv toch echt netjes aan dat er een 1080p signaal binenkomt en geeft hij dit ook weer.
Ook in de handleiding van de tv omschrijft samsung dat 1080p over component ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
milenko79 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:44:
[...]
Als je dan je xbox via component aansluit gaat je tv het 1920x1080 signaal dat hij binnenkrijgt dus stretchen (overscan, er vallen dingen buiten het beeld) en de pixels die hij wel weergeeft voor een deel interpoleren.

Als je je xbox aansluit via hdmi of vga dan stuurt je xbox 1920x1080 pixels uit en je tv geeft die zelfde 1920x1080 pixels weer. de ideale sitautie dus wat mij betreft, minste kwaliteitsverlies en de tv zelf hoeft niets te interpreteren.
Wauw, dit soort info is echt top! Dat lees je nergens in al die reviews over HD gamen. Super! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288899

Erg dure console, maar als je hem eenmaal hebt. De hemel gaat voor je open, dit kan je pas gamen noemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Anoniem: 288899 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:45:
Erg dure console, maar als je hem eenmaal hebt. De hemel gaat voor je open, dit kan je pas gamen noemen!
Duur ? 150 euro, een PSP en NDS zijn duurder maargoed...( nu weer 179 ivm cashbackactie die prijs )
Uiteraard is dat de basisvariant maar kun je prima op gamen. Daarna komt natuurlijk de harde schijf, de 2e controller, de batterypacks, live abbo en de games niet te vergeten.

Als je de PS3 bedoeld, kan ik je wel gelijk geven. Die is duurder in aanschaf, maar in principe schelen ze elkaar niet veel. Als je een paar jaar live erbij optelt zit je op hetzelfde, alleen bij de xbox 360 is de instap lager. Wat je erna bij wilt hou je zelf in de hand ( naja in de hand ) en hij is om te bouwen :)

[ Voor 29% gewijzigd door NeoMe op 30-01-2009 12:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:32:
Het ligt er volgens mij aan welke spellen het zijn. Ik heb NTSC-versies van Mass Effect en CoD 4 en die doen het beiden op mijn Elite :)
Heb je enig idee hoe ik het kan checken?
Ik wil namelijk NCAA Football '09 kopen en volgens de lijstjes die ik vind ondersteunt ie echt alleen NTSC.
Vind het nog te riskant om te gokken. Heb hem namelijk voor ongeveer 50 euro gevonden. Best veel geld uiteindelijk als ie het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 25-06 18:53

Jan Laros

Aerschtuner

NeoMe schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:56:
[...]

Duur ? 150 euro, een PSP en NDS zijn duurder maargoed...( nu weer 179 ivm cashbackactie die prijs )
Uiteraard is dat de basisvariant maar kun je prima op gamen. Daarna komt natuurlijk de harde schijf, de 2e controller, de batterypacks, live abbo en de games niet te vergeten.
Ik denk dat hij de PS3 bedoelt, nav mijn post een stukje naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
milenko79 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:44:
[...]

Misschien niet volgens de specificaties van een component aansluiting, maar als je op de meeste samsung tv's een xbox 360 aansluit die 1080p over component output dan geeft de tv toch echt netjes aan dat er een 1080p signaal binenkomt en geeft hij dit ook weer.
Ook in de handleiding van de tv omschrijft samsung dat 1080p over component ondersteund wordt.
Dat wel. Maar de kwaliteit lijdt er gewoon onder. Vergelijk het met composite. Deze kan best 720p outputten, alleen vanwege het gebrek aan bandbreedte in zowel de kabel zelf als de gele RCA aansluiting ziet het er niet uit. Nu is dit probleem met component natuurlijk een aantal ordes kleiner, maar het bestaat wel.

Een leuk detail is overigens dat een composite + stereo kabel gewoon gebruikt kan worden als component (doch zonder geluid :)).

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
L1nt schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Heb je enig idee hoe ik het kan checken?
Ik wil namelijk NCAA Football '09 kopen en volgens de lijstjes die ik vind ondersteunt ie echt alleen NTSC.
Vind het nog te riskant om te gokken. Heb hem namelijk voor ongeveer 50 euro gevonden. Best veel geld uiteindelijk als ie het niet doet.
http://www.play-asia.com/...uide-49-en-84-p.html#list

Helaas dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
LB06 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:57:
[...]

Dat wel. Maar de kwaliteit lijdt er gewoon onder. Vergelijk het met composite. Deze kan best 720p outputten, alleen vanwege het gebrek aan bandbreedte in zowel de kabel zelf als de gele RCA aansluiting ziet het er niet uit. Nu is dit probleem met component natuurlijk een aantal ordes kleiner, maar het bestaat wel.

Een leuk detail is overigens dat een composite + stereo kabel gewoon gebruikt kan worden als component (doch zonder geluid :)).
Laatste dat ik erover post anders ga ik echt teveel offtopic. Als ik even snel een search doe kom ik op avforums een aantal topics tegen dat component over een korte kabelafstand genoeg bandbreedte heeft om tot 2160p goed weer te geven (toegegeven, kabellengte max een meter).
Ik wil hiermee niet zeggen dat je ongelijk hebt, zo dioep gaat mijn kennis nu ook weer niet over die specifieke aansluiting, maar ik heb m'n xbox een half jaar op 1080p op component gehad en nooit iets gemerkt van de bandbreedte die te klein zou zijn of iets dergelijks. Het enige echte nadeel van het gebruik van component blijft voor mij de aanwezigheid van overscan (iets dat je niet meer moet willen op hdtv's vind ik. Verder voldoet component prima voor 1080p als de tv het ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
vraagje: Gister zat ik online te gamen en ongeveer om de 5 minuten viel mn controller uit, erg irritant, je zou zeggen dat dit komt doordat de batterijen leeg zijn, maar de xbox geeft zelf nog 3 streepjes aan. Als ik nieuwe batterijen er in doe, dan doet de controller het wel weer goed. Kortom klopt het indicatie icoontje in het xbmc wel? Hebben mensen goede ervaringen met oplaadbare batterijen, en zo ja welke en hoelang duurt het voordat ze leeg zijn. En hoe goed (lang) werkt het charge and play pack??

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ourplayground schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:36:
vraagje: Gister zat ik online te gamen en ongeveer om de 5 minuten viel mn controller uit, erg irritant, je zou zeggen dat dit komt doordat de batterijen leeg zijn, maar de xbox geeft zelf nog 3 streepjes aan. Als ik nieuwe batterijen er in doe, dan doet de controller het wel weer goed. Kortom klopt het indicatie icoontje in het xbmc wel? Hebben mensen goede ervaringen met oplaadbare batterijen, en zo ja welke en hoelang duurt het voordat ze leeg zijn. En hoe goed (lang) werkt het charge and play pack??
Knipperde de lampjes van je controller? als dat zo is dat zijn de batterijen "bijna" op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 17:12

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmm gisteren viel me iets raars op.
Normaal gesproken als ik mijn wireless controller aan de oplaadkabel heb zitten en ik zet de Xbox uit, laad deze door, echter gebeurd dat nu niet meer :?

Is dit een optie die ik sinds de nieuwe update ergens aan moet vinken?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Lijkt willekeur te zijn. Ik heb een tijdje gehad dat ie het ook niet meer wilde maar op het moment doet is het weer. Het enige dat invloed lijtk te hebben is de manier waarop je de console uit zet. Ik heb het gevoel dat het vaak wel goed gaat als je de console uit zet door de guide knop ingedrukt te houden en "shutdown console" te kiezen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281043

NeoMe schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:56:
[...]

harde schijf: Ebay: € 38 voor 60GB
2e controller: Ebay: € 26 euro
batterypacks: Ebay: € 8 voor 2
games: ombouwen € 30 + € 1,30 per lege DL.
is allemaal goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:19:
[...]

Knipperde de lampjes van je controller? als dat zo is dat zijn de batterijen "bijna" op
Uhm ja, ze knipperde zeg maar in het rond.. als dat betekend dat je batterijen bijna op zijn dan gaat ie echt ongelovelijk snel leeg, of microsoft levert lege batterijen bij hun controllers ( heb hem nu precies 1 week)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 281043 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:26:
[...]

harde schijf: Ebay: € 38 voor 60GB
2e controller: Ebay: € 26 euro
batterypacks: Ebay: € 8 voor 2
games: ombouwen € 30 + € 1,30 per lege DL.
is allemaal goed te doen.
Wat een instelling zeg..... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281043

monnick schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:28:
[...]

Wat een instelling zeg..... :')
deze discussie ga ik niet voeren :)
iedereen is vrij in zijn/haar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Anoniem: 281043 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:33:
[...]

deze discussie ga ik niet voeren :)
Liever dat je zo'n verwijzing dan ook achterwege laat. En de discussie hoort hier sowieso niet thuis.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
ourplayground schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:26:
[...]

Uhm ja, ze knipperde zeg maar in het rond.. als dat betekend dat je batterijen bijna op zijn dan gaat ie echt ongelovelijk snel leeg, of microsoft levert lege batterijen bij hun controllers ( heb hem nu precies 1 week)
De 360 controllers staan er juist bekend om dat ze superlang meegaan, en dat kan ik beamen. De meegeleverde batterijen zullen wel crap zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Dat geknipper is ook een visuele notificatie dat je een dashboard event hebt, zoals een nieuw bericht of een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

on a side note de batterijen die ik gebruikte voor mijn controller zaten rokend aan de oplader.
Scary stuff

maanden geen problemen mee gehad. en opeens begint 1 zon batterij oververhit te raken

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 30-01-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Ken. schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:00:
[...]

Dat geknipper is ook een visuele notificatie dat je een dashboard event hebt, zoals een nieuw bericht of een invite.
Dan knipper er 1tje ;) Als je batterijen bijna op zijn, branden er 2 om 2 (BMWlogo :P) en dat steeds om en om.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:46
Mijn huisgenoot heeft nu ook een Xbox, die ongeveer 10 meter hemelsbreed van mijne staat, met een dun wandje ertussen.
Nu krijgen we uiteraard problemen met de draadloze controllers: we zetten elkaars xbox aan etcetera. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Samopsa schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:35:
Mijn huisgenoot heeft nu ook een Xbox, die ongeveer 10 meter hemelsbreed van mijne staat, met een dun wandje ertussen.
Nu krijgen we uiteraard problemen met de draadloze controllers: we zetten elkaars xbox aan etcetera. Is hier een oplossing voor?
Volgens mij moet dat niet uitmaken? Als de ene gesynct is met de ene en de andere met de andere ben je klaar volgens mij. :?

En verder wordt ik vrij chagrijnig van het nieuwe dashboard :(. Het lijkt gewoon of ie niet meer kan multi-tasken. Als ik een map aant laden ben in CoD4 en ik druk op men guide button om iemand te inviten hangt mijn xbox en laadt ie de map gewoon niet door, totdat ik na tig seconden eindelijk weer in de game zit, maarja dan is het potje alweer een halve minuut begonnen... |:( Lijkt er nu op dat de xbox van brakke hardware naar brakke software gaat :P

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-01-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit levert helemaal geen problemen op. Je hebt een xbox en hebt het geprobeerd? Of wil je er een kopen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat zou zo goed als onmogelijk moeten zijn. Heb je al eens naar de helpdesk gebeld? Lijkt me eerder een defect aan een van die twee consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Beide de controllers opnieuw syncen, met de xbox. (Zorg wel dat beide xboxen en controllers aan staan zodat ze kunnen zien dat een bepaalde frequentie/code al gebruikt wordt).

Heb laatst een lanparty gehad met 10 xboxen, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 19:46
Ah nice, geweldig. Wist niet eens dat dat kon :$ (bad tweaker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Weet niet of 'ie hier thuishoort maar:

Wanneer ik een XVID film afspeel via een USB stick op de XBOX, loopt het geluid niet synchroon: geluid komt eerder dan het beeld zeg maar. Wat is hier aan te doen? Heb de update wel gedownloadt, anders kon de film sowieso niet geopend worden.

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:05:
[...]

Volgens mij moet dat niet uitmaken? Als de ene gesynct is met de ene en de andere met de andere ben je klaar volgens mij. :?

En verder wordt ik vrij chagrijnig van het nieuwe dashboard :(. Het lijkt gewoon of ie niet meer kan multi-tasken. Als ik een map aant laden ben in CoD4 en ik druk op men guide button om iemand te inviten hangt mijn xbox en laadt ie de map gewoon niet door, totdat ik na tig seconden eindelijk weer in de game zit, maarja dan is het potje alweer een halve minuut begonnen... |:( Lijkt er nu op dat de xbox van brakke hardware naar brakke software gaat :P
Heb hier ook erg veel last van. Als ik met game bezig ben en ik krijg een bericht en ik druk op de guide botton krijg ik ook een 'freeze' meestal daar achteraan ook een server connection fout en word ik ook uit de party gegooid :(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja volgens mij hebben vooral wij als intensieve CoD4 spelers last van het freezende dashboard. Bij andere spellen (bijv. GoW2) heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Wisten jullie dat Dark Sector best vermakelijk is? Voor die 7,50 bij The Hut hoefde ik het niet te laten, maar nu vind ik het echt een geweldige aankoop. Volgens mij is deze game een beetje ondergewaardeerd, maar misschien was er ook teveel beter dan Dark Sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[...]

Ik heb me hier ook over verbaasd. Ik kocht een Xbox via bol.com en de controller die daarbij zat en batterijen houden het nu al ruim 50 uur spelen uit. Kocht later in de winkel nog een controller en gebruik die als 2e en de batterijen daarvan zijn met minimaal gebruik (10 uur max) al op 2 streepjes... Denk dat het dus ook te maken heeft met hoe lang de batterijen al "lagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 07:29

BM

Moderator Spielerij
sander- schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:30:
[...]

Ik heb me hier ook over verbaasd. Ik kocht een Xbox via bol.com en de controller die daarbij zat en batterijen houden het nu al ruim 50 uur spelen uit. Kocht later in de winkel nog een controller en gebruik die als 2e en de batterijen daarvan zijn met minimaal gebruik (10 uur max) al op 2 streepjes... Denk dat het dus ook te maken heeft met hoe lang de batterijen al "lagen"
Dat zou zeer goed kunnen. Batterijen ontladen automatisch als ze liggen, dus als een controller setje al een jaar of 2 ligt, zal ie beduidend minder lang meegaan dan een nieuwe.

Heb zelf lang oplaadbare batterijen gebruikt (2100mah geloof ik), en die gingen erg lang mee. Geloof dat ze consequent de 25+ uur wel haalden. Nu met play &charge kit is het minder, maar goed, dat wist ik vantevoren eigenlijk ook wel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
De Final Fantasy trailer staat nu ook in HD op de Marketplace.

Ik heb hem nog 2 a 3x afgespeeld, en ik kan echt niets bijzonders of vernieuwends ontdekken.
Wachten op de volgende trailer dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:44:
De Final Fantasy trailer staat nu ook in HD op de Marketplace.

Ik heb hem nog 2 a 3x afgespeeld, en ik kan echt niets bijzonders of vernieuwends ontdekken.
Wachten op de volgende trailer dan maar.
nah als je dat niet aanspreekt zou ik toch verder zoeken, wss zijn je verwachtingen te hoog. De cutscenes zijn zelfs voor anime begrippen zeer mooi. De characters zijn vertrouwd. Stoere kerel, Knappe vrouwen. En het battle systeem turnbased en ziet er dynamisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nu weer eens de resident evil demo gespeeld. Nu gewoon in men eentje alle twee de levels uitgespeeld zonder al te veel moeite. Ik denk dat het een andere manier van spelen is dat ik gewend ben. Maar het spel zal ik in ieder geval zeker kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben weer wat verder gegaan met Virtua Tennis 3..eindelijk Duke en King unlocked, wat zijn die gasten irritant zeg. Maar een schitterend spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 25-06 11:07
Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:08:
Wisten jullie dat Dark Sector best vermakelijk is? Voor die 7,50 bij The Hut hoefde ik het niet te laten, maar nu vind ik het echt een geweldige aankoop. Volgens mij is deze game een beetje ondergewaardeerd, maar misschien was er ook teveel beter dan Dark Sector.
Is 'ie nu weer duurder geworden dan, kost 11,34 euro ex verzenden volgens de site namelijk....

zie http://www.thehut.com/hut/9957040.product?switchcurrency=EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
nog meer mensen die hier last van hebben:

mijn account is zonder reden geblokkeerd? Andere accounts doen het wel. Sinds vanavond heb ik dit probleem

De xbox is nooit omgebouwd geweest. Enige wat ik heb gedaan is savegames overgezet van mijn vorige xbox. En de japanse resident evil demo gespeeld.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-06 07:09
dikki dik schreef op zondag 01 februari 2009 @ 03:29:
nog meer mensen die hier last van hebben:

mijn account is zonder reden geblokkeerd? Andere accounts doen het wel. Sinds vanavond heb ik dit probleem

De xbox is nooit omgebouwd geweest. Enige wat ik heb gedaan is savegames overgezet van mijn vorige xbox. En de japanse resident evil demo gespeeld.
Misschien zien ze het als cheaten, want als je bijv. een savegame van een andere Xbox gebruiker op je XBOX zet en met deze savegame krijg je bepaalde achievements en gamescore, terwijl je het nooit heb gespeeld!
Maar dit is bij jouw niet het geval, wel erg vreemd!
Maar goed ze zouden hiervoor alleen je Gamescore op 0 mogen zetten, niet je account blokkeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
PSP123 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:25:
[...]

Misschien zien ze het als cheaten, want als je bijv. een savegame van een andere Xbox gebruiker op je XBOX zet en met deze savegame krijg je bepaalde achievements en gamescore, terwijl je het nooit heb gespeeld!
Maar dit is bij jouw niet het geval, wel erg vreemd!
Maar goed ze zouden hiervoor alleen je Gamescore op 0 mogen zetten, niet je account blokkeren. ;)
ik ben er al achter. Het blijkt dat ik alleen mijn naam hoef te wijzigen. Zou in overtreding zijn met de wetgeving??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-06 21:18

Rival24

I'll Be Back

dikki dik schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:28:
[...]

ik ben er al achter. Het blijkt dat ik alleen mijn naam hoef te wijzigen. Zou in overtreding zijn met de wetgeving??
Met heel veel creativiteit kan ik van je nick "dikke piemel" maken ofzo. Maar dit is inderdaad wel een beetje treurig. Ik neem aan dat je gratis je naam mag veranderen en niet voor 800 MSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 08-06 11:38
PSP123 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:25:
[...]

Kan dit dan?
Ik heb Forza bijna helemaal uitgespeeld op een gewoon account, nu heb ik sinds een maand xbox live.
Daar heb ik dus een live account voor moeten aanmaken.
Ik heb dus geen zin om forza helemaal opnieuw te spelen!!

Als iemand daar een oplossing voor weet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Laatst online: 25-06 10:14
ApOE schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:25:
[...]

Kan dit dan?
Ik heb Forza bijna helemaal uitgespeeld op een gewoon account, nu heb ik sinds een maand xbox live.

Als iemand daar een oplossing voor weer O+
Je kunt van je gewone account toch een live account maken? Daar hoef je toch niet een heel nieuwe voor te starten? Of herinner ik me dat fout.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ApOE schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:25:
[...]

Kan dit dan?

Als iemand daar een oplossing voor weer O+
het is volgens mij wel mogelijk, maar dan moet je wel je harde schijf open schroeven. Met een memory card worden ze zover ik weet gelinkt aan je account

Iig weet ik dat er mapjes onder ieder account staan met daarin bijvoorbeeld de forza 2 saves. Als je die van het ene account naar het andere kopieert is de kans groot dat het werkt. Moet je wel de harde schijf via sata op je pc aansluiten. En het programmatje xplorer360 versie 11 of hoger (mits 60Gb anders is een oudere versie ook prima) gebruiken.

Wat ik me wel afvraag waarom had je xbox live niet voor je huidige account geactiveerd?
Rival24 schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:31:
[...]

Met heel veel creativiteit kan ik van je nick "dikke piemel" maken ofzo. Maar dit is inderdaad wel een beetje treurig. Ik neem aan dat je gratis je naam mag veranderen en niet voor 800 MSP?
Gelukkig niet. Het is gewoon gratis, maar goed nu maar eens kijken waar ik hem dan in ga veranderen... dikkidik1? :+

[ Voor 6% gewijzigd door dikki dik op 01-02-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 08-06 11:38
Weltschmerz schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:29:[...]Je kunt van je gewone account toch een live account maken? Daar hoef je toch niet een heel nieuwe voor te starten? Of herinner ik me dat fout.
dikki dik schreef op zondag 01 februari 2009 @ 12:33:
[...]Wat ik me wel afvraag waarom had je xbox live niet voor je huidige account geactiveerd?[...]
Geloof dat mn username ingebruik was... Weet niet meer precies, heb iig een nieuw account gemaakt :+
Op de ene ben ik ver met forza, en den andere met GTA4... Stom he, wil best mn hdd open maken hoor... een mooie howto zou fijn zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

edit.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 01-02-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-06 23:40

Armada

-Wat wil je weten?-

dikki dik schreef op zondag 01 februari 2009 @ 11:28:
[...]

Dat zal wel in strijd zijn met copyright dan.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Hallo, misschien weet iemand hier hoe ik dit moet doen.
als volgt: Ik heb een externe harde schijf, met hierop 2 partities. De partities zijn: HFS journaled en Fat32.
Ik heb gelezen dat de 360 gewoon HFS ondersteund, maar als ik nu mijn harde schijf aansluit op mijn xbox 360 pakt ie altijd de fat32 partitie. Dit wil ik niet omdat ik natuurlijk geen bestanden van groter dan 4GB naar mijn fat32 partitie kan kopieren.
Laat ik nu net HD-content af willen spelen op mijn 360, dus via de HFS partitie.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

Ik heb 3 dagen een xbox 360 met gta4, van een vriend geleend die een half jaar naar Azie gaat. Gister heb ik gta4 aan een huisgenoot uitgeleend, ik krijg het vandaag terug en gta start niet meer op. Het spel blijft hangen hij het "boot screen"(zwart scherm met witte teksten over copyright ed.). Ik heb op alle knopjes geduwd maar er gebeurt niets. Ik kan zelfs niet meer terug in het dashboard komen...

Nu haal ik de dvd er uit en zie ik er een ronde kras(en circel over de hele oppervlakte) zitten. Nu heb ik veel verhalen gelezen dat xboxen spellen slopen. Is dit het geval of is er iets met mijn xbox an sich aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Help! Ik heb een nieuw spel en hij doet het niet!
Rustig, rustig. Het is waarschijnlijk de 60Hz bug, en zo niet ligt het waarschijnlijk aan je disc. Bij sommige spellen moet je Xbox 360 op 60Hz output staan ingesteld, ook bij HD TV's, waar dit helemaal niet in te stellen is. Om je TV in te stellen op 60Hz moet je kijken in het video menu. Daar kan je kiezen tussen 50 en 60Hz, waarvan de 60Hz de betere is. Sinds de laatste dashboard update heb je geen last meer van schokkend beeld met DVD's bekijken, omdat de Xbox 360 dan vanzelf terugschakeld naar 50Hz. Om op een HD TV ook 60Hz in te kunnen stellen moet je op de kabel even de switch naar normale output zetten (niet de HD stand dus), waardoor je ook deze optie krijgt in het video menu. Hierna kan je de switch gewoon weer terugzetten, en zal je nieuwe spel het doen .
Vroeger kon ik een spel altijd spelen in 60 hz en 50 hz, maar nu opeens werkt hij niet meer sinds ze een update hebben uitgebracht. Het gaat om het spel the outfit... Nu moet ik dus helemaal de schakelllaar achter mijn xbox zetten op ''niet hd'' :X

Hebben meer mensen hier last van? :/
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.