Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 56.818 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112441

Ik had mijn xbox omgebouwd (ik weet dat het slecht is, maar daar gaat het nu niet over :P) en zoals bijna iedere xbox gebruiker kom je ooit is het gevaar 'The Red Ring of Dead' tegen.
Alle hoop heb ik opgegeven, en ik wil dus een nieuwe kopen, kan ik dan het beste gewoon een arcade kopen? Een HDD heb ik al, controller heb ik al, games ook dus dat maakt niet uit. Het enige waar ik mee zit is, heeft de arcade een HDMI uitgang? Op verschillende forums wordt gepraat dat de ardcade wel of geen HDMI uitgang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arcade heeft HDMI ja. Had je zelf ook wel uit kunnen zoeken, staat gewoon op xbox.com

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 27-01-2009 11:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Heeft inderdaad gewoon HDMI en je hebt de meeste kans op een Xbox met de Jasper-chipset. Dus ik zou als ik jou was voor de Arcade gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Anoniem: 112441 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:26:
Ik had mijn xbox omgebouwd (ik weet dat het slecht is, maar daar gaat het nu niet over :P) en zoals bijna iedere xbox gebruiker kom je ooit is het gevaar 'The Red Ring of Dead' tegen.
Alle hoop heb ik opgegeven, en ik wil dus een nieuwe kopen, kan ik dan het beste gewoon een arcade kopen? Een HDD heb ik al, controller heb ik al, games ook dus dat maakt niet uit. Het enige waar ik mee zit is, heeft de arcade een HDMI uitgang? Op verschillende forums wordt gepraat dat de ardcade wel of geen HDMI uitgang heeft.
Weet niet hoe je hem hebt omgebouwd maar in principe heb je nog garantie. Als je nou even opbelt maar de mensen die hem hebben omgebouwd en dat even terugdraaien ( is in sommige gevallen mogelijk, ligt aan manier waarop ) dan kun je hem gewoon opsturen naar MS.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:43:
[...]

Weet niet hoe je hem hebt omgebouwd maar in principe heb je nog garantie. Als je nou even opbelt maar de mensen die hem hebben omgebouwd en dat even terugdraaien ( is in sommige gevallen mogelijk, ligt aan manier waarop ) dan kun je hem gewoon opsturen naar MS.
ik heb contact met hun genomen, en hun gaven geen garantie, alleen garantie als hij tijdens het ombouwen kapot zou gaan. Hij ligt nu ook in de container, dus hij is nu weg :P haha

maakt het qwa hardware nog veel uit, of je een elite koopt of een arcade?
aangezien een arcade behoorlijk goedkoop is vergeleken een elite maakt het dus weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:11
Schweino schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:16:
[...]

offtopic:
1) In veel landen zijn de postkantoren gewoon geopend op zondag
2) Zelfs in NL worden de brievenbussen op zondag gelicht.
3) Gamehubs verzend deze codes per e-mail dus dan ben je alleen afhankelijk van de openingstijden van Gamehubs zelf.
Echt hier niet hoor, dat legen van die brievenbussen. Postbodes zijn vrij op zondag. Misschien in de randstad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 112441 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:05:
[...]

ik heb contact met hun genomen, en hun gaven geen garantie, alleen garantie als hij tijdens het ombouwen kapot zou gaan. Hij ligt nu ook in de container, dus hij is nu weg :P haha

maakt het qwa hardware nog veel uit, of je een elite koopt of een arcade?
aangezien een arcade behoorlijk goedkoop is vergeleken een elite maakt het dus weinig uit?
Zonde van het weggooien, maar goed.

En garantie als het ding tijdens het ombouwen kapot gaat? Lijkt me érg stug, ze zullen je vast verkeerd begrepen hebben, of andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 16:18

ijskonijn

Now MOVE!

maartend schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:11:
[...]

Echt hier niet hoor, dat legen van die brievenbussen. Postbodes zijn vrij op zondag. Misschien in de randstad niet.
Beetje offtopic maargoed, niet alle bussen worden op zondag gelicht maar er zijn wel bussen die op zondag gelicht worden (ben ex-PTT/TPG/TNT medewerker dus ;))

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Exorcist schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:15:
[...]
En garantie als het ding tijdens het ombouwen kapot gaat? Lijkt me érg stug, ze zullen je vast verkeerd begrepen hebben, of andersom ;)
Idd zonde, je zou verschillende onderdelen misschien kunnen verkopen. Zoals de voeding, kabels, case, misschien nog iets wat binnenin zit geen idee.
Garantie heb je bij veel ombouwers wel, als de console kapot gaat door hun toedoen. Krijg je van hun ook een nieuwe, dus niet van MS. Dat wordt er vaak bedoeld met garantie tijdens ombouwen. Verder kun je tegenwoordig gewoon je xbox ombouwen en als ie kapot gaat weer terug naar orgineel doen. Wordt namelijk niks gesoldeerd en al die poespas.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

ja dat zou best goed kunnen hoor :P maar zo erg is het ook niet, ik kon ook niet meer op live, ivm een ban. En voor 150 euro is het ook weer niet zo erg om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de arcade nog steeds voor 150 euro te koop? Ik dacht dat hij alleen 150 was tijdens de cash-back actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

BM schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:25:
[...]

Je moet in de settings van je xbox even aangeven dat ie op remote mag reageren geloof ik :)
hij stond op both, maar nu deze op xbox remote staat doet hij het. Je hebt zojuist een 2maand oud probleem opgelost. ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

hij heeft niet MS gebeld, maar de ombouwers.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JvS schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:04:
[...]
hij heeft niet MS gebeld, maar de ombouwers.
Ah, that makes sense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Media Markt heeft Guitar Hero: Legends of Rock, inclusief 2 gitaren voor 66,-. Volgens mij is dat niet duur.
Kul schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:02:
TS: Het viel me net op dat Final Fantasy er 2 keer tussen staat, en beide keren met 2009, de xbox versie wordt dacht ik 2010.
Thanks, aangepast

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 27-01-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
ijskonijn schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:16:
[...]

Beetje offtopic maargoed, niet alle bussen worden op zondag gelicht maar er zijn wel bussen die op zondag gelicht worden (ben ex-PTT/TPG/TNT medewerker dus ;))
offtopic:
Okay, helder. Ik woon in een erg klein dorp en zeker niet in de randstad (verre van) dus dacht dat dat overal standaard was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:28:
Media Markt heeft Guitar Hero: Legends of Rock, inclusief 2 gitaren voor 66,-. Volgens mij is dat niet duur.

[...]

Thanks, aangepast
Dat zijn wel wired gitaren, die ook bij Guitar Hero 2 zaten, niet echt ideale dingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

sander- schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:32:
[...]

Dat zijn wel wired gitaren, die ook bij Guitar Hero 2 zaten, niet echt ideale dingen dus.
Da's ook per gebruiker verschillend.
Ik moet zeggen dat ik de wired gitaar fijner vind spelen dan de wireless gitaar

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-05 23:23
Anoniem: 112441 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:26:
[...]

ja dat zou best goed kunnen hoor :P maar zo erg is het ook niet, ik kon ook niet meer op live, ivm een ban. En voor 150 euro is het ook weer niet zo erg om een nieuwe te kopen.
Even de container weer in en naar mij opsturen?

Ik heb ook mijn launch model in de container geflikkerd na de originele garantie periode en een paar maand later kondigden ze die 3 jaar garantie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
Anoniem: 112441 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:26:
arcade heeft gewoon HDMI uitgang. daarnaast zou ik even toch mijn xbox opsturen. aangezien een vriend van mij dit gedaan heeft, hij had hem niet omgebouwd maar had geprobeerd zijn rrod zelf te repareren en dat was hem niet gelukt. dus zodner garantiezegel opgestuurd, werd dat ding voor hem nog netjes gerepareerd.
lijkt mij dat MS een instelling heeft aangenomen van ok rrod is onze fout dus die repareren we ook, iedereen weet dat een rrod niet veroorzaakt wordt door het flashen van een dvd drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zo, vandaag weer eens wat geld gestoken in m'n Xbox. Mooi een 120gb HD gekocht bij Xboxhome (75 inc verzenden). Natuurlijk om vol te gooien met games, want wat is het een verademing zonder die herrie te gamen :).

Verder Bully voor 13,50 bij de Dynabyte en NBA Street 2e hands. Alleen ben ik nog op zoek naar wat andere games. Alleen kan ik bijna niks vinden zonder liters bloed, knie schijven doorboren of magie :P. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zonder liters bloed, knieschijven doorboren of magie hè ?
Hmm..

Devil May Cry 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:14

Grozno

acts without consequence!

Overlord :)

Alhoewel daar wel magie in zit :P |:(

[ Voor 65% gewijzigd door Grozno op 27-01-2009 19:22 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 22:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Misschien een rare vraag maar ik kon de functie niet vinden in NXE.

Hoe maak ik een nieuw account aan? :X

Op de 360 staan 2 accounts, m'n Live-account en een normaal account van m'n jongste bruder. Graag willen we nog een 'prutsaccount' aanmaken, maar kunnen we de mogelijkheid niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

als je uitlogt kan je toch gewoon een account maken? Of gaat dat maar tot twee?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Je kunt meer dan 2 accounts maken, maar het aantal 1 maand gratis gold accounts is 3.

Als het goed is kun je als je uitgelogd ben op X of Y drukken bij het inlog scherm en dan maak je een nieuw account aan.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282436

Eerste Xbox 360 met Jasper-chipset verschenen (bron:forum xboxworld)

Door Paul Hulsebosch, vrijdag 28 november 2008 14:59

De eerste Xbox 360-consoles met 65nm-cpu en -gpu zijn in Amerikaanse winkels gesignaleerd. De consoles met de zogeheten Jasper-chipset hebben bovendien een intern geheugen van 256MB waarop de nieuwe NXE geïnstalleerd kan worden.

De nieuwe Jasper-chipset vervangt de Falcon-chips, die ruim een jaar geleden in de Xbox 360 opdoken. De chips in de Jasper-consoles zijn op 65nm gebakken, waar de Falcon-consoles nog een 90nm-gpu bevatten. Door de overgang naar de Jasper-chipset verstookt de Xbox 360 minder energie. De verminderde warmteproductie zou de kans op de beruchte red ring of death-problemen moeten verkleinen. Ook zorgt de update ervoor dat de productiekosten van Microsoft dalen: omdat de nieuwe versie minder energie verbruikt, kan de console met een minder zware voeding worden geleverd. Bij de nieuwe versie wordt een voeding geleverd die goed is voor 150W, waar de oude 25W meer moest kunnen leveren. De Jasper-consoles zijn van een nieuwe voedingsaansluiting voorzien, zodat de oude voeding er niet op aangesloten kan worden. De nieuwe modellen zijn te herkennen aan de datum waarop ze geproduceerd zijn: die ligt na 23 oktober 2008.

Dat de modellen met de Falcon-chipset vervangen zouden worden door exemplaren met de Jasper-chipset, was al bekend. Niet duidelijk was echter dat de nieuwe modellen ook met een grotere flash-chip zijn uitgerust. Tot nu toe was de Xbox 360 van 16MB intern geheugen voorzien, maar de nieuwe modellen hebben 256MB intern geheugen aan boord. De Xbox 360 Arcade, het goedkoopste model van de console, werd al zonder harde schijf geleverd, maar voortaan blijft op dit model ook de externe memory unit achterwege. Savegames kunnen nu op het interne geheugen opgeslagen worden. Bovendien kan de nieuwe interface van de 360, de NXE, op de chip opgeslagen worden, zodat bezitters van de Arcade niet langer gedwongen zijn om een externe memory unit te gebruiken of alsnog een harde schijf bij hun console te kopen. Dat geldt uiteraard alleen voor de nieuwe modellen. Wie al een Arcade heeft, zal de NXE wel extern op moeten slaan.

ff nieuwsberichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Anoniem: 282436 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:31:
Eerste Xbox 360 met Jasper-chipset verschenen (bron:forum xboxworld)

Door Paul Hulsebosch, vrijdag 28 november 2008 14:59

[...]

ff nieuwsberichtje ;)
Uit november 2008, bedankt. We weten al een hele tijd dat er Jaspers in de winkels liggen, en het kan ons niet zoveel schelen zegmaar...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

...van twee maanden oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Please don't start again over die Jaspers :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow, kijk daarom volg ik dit topic, zo blijf je nog eens up to date over de nieuwste ontwikkelingen in de xbox wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:19
kgeloof dat de jasper-chipset al weer rijp is voor het digitale bejaardentehuis :+

Gisteren 5 minuten de demo van darten (PDC) gespeeld maar wat een vreselijk baggerspel is dat :r

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

monnick schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:29:
Please don't start again over die Jaspers :|
Ik wordt er ook een beetje moe van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 01:08

Royz

Kleurenblind!!

Gunner schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:33:
[...]

Ik wordt er ook een beetje moe van :/
ik volg het allemaal maar niet zo, maar wat is er mis met die jaspers dan? klinkt goed toch, standaard geheugen en minder verbruik en geen RROD of komt dat omdat het nieuws oud is? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iedereen zit te piepen dat ze _persé_ een jasper moeten hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:11
(Changes Subject) :D

Iemand al de Resident Evil 5 demo gespeeld? (Kuch Silvermember en nog niet de kans gehad om de demo te downloaden) ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Sandman I op 28-01-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Gunner schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:31:
Iedereen zit te piepen dat ze _persé_ een jasper moeten hebben....
Ah, ik snap het meteen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nog 1 keer dan:
Er zitten hier een aantal mensen die als ze nu een RROD hebben oid met hun oude Xbox hopen dat ze een Jasper terugkrijgen. Sterker nog ze zijn ongeveer beledigd als dit niet het geval is. En dat terwijl een tijd terug de wereld te klein was als Microsoft een andere xbox terugstuurde dan hun eigen... Hoezo het is ook nooit goed...

En nu ben ik er echt klaar mee :P

Gisteravond potje Fifa gedaan tegen een vriend van me, blijft een ogneloofelijk geinig spel om samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sandman I schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:34:
(Changes Subject) :D

Iemand al de Resident Evil 5 demo gespeeld? (Kuch Silvermember en nog niet de kans gehad om de demo te downloaden) ;)
Ben al twee avonden online bezig, met een vriend. Zoals eerder geroepen moelijk, mooi en sfeervol. Ik vind de oude RE stijl veel prettiger (slome zombies zoals uit RE1), maar ik hoop dat dat ooit nog terugkomt.
RE5 speelt wat log en traag, maar dat zal zo bedoeld zijn. Ben er nog niet helemaal over uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 10:37
Weet iemand misschien een website waar ik goedkoop gereviseerde moederborden weg kan halen? Die van mij heeft een E74 error (valt niet onder de garantie).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gisteren wel even de demo van Tomb Raider gespeeld, sorry voor de fanboys maar ik zat me gruwelijk te irriteren. Je wordt uit een bootje gedropt en moet dan op zo'n pilaar klimmen via de stenen. Nou ging allemaal best prima maar echt na tien keer proberen kwam ik pas op de goede plek. Eenmaal daar wou ik op zo'n paal springen, valt ze gewoon kon ik alles weer opnieuw down. Heb er vroeger eentje gespeeld en vind het er wel mooi uitzien opzich maar meteen terug naar Dashboard en Delete gedaan. Dat wordt hem in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

NeoMe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:00:
Gisteren wel even de demo van Tomb Raider gespeeld, sorry voor de fanboys maar ik zat me gruwelijk te irriteren. Je wordt uit een bootje gedropt en moet dan op zo'n pilaar klimmen via de stenen. Nou ging allemaal best prima maar echt na tien keer proberen kwam ik pas op de goede plek. Eenmaal daar wou ik op zo'n paal springen, valt ze gewoon kon ik alles weer opnieuw down. Heb er vroeger eentje gespeeld en vind het er wel mooi uitzien opzich maar meteen terug naar Dashboard en Delete gedaan. Dat wordt hem in ieder geval niet.
Precies, ik had exact hetzelfde na die demo. Tomb Raider is ok, maar dat missen van jumps is echt een ramp. In Tomb Raider 1 kon ik ermee leven, vandaag de dag niet meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Exorcist schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:48:
[...]

Ben al twee avonden online bezig, met een vriend. Zoals eerder geroepen moelijk, mooi en sfeervol. Ik vind de oude RE stijl veel prettiger (slome zombies zoals uit RE1), maar ik hoop dat dat ooit nog terugkomt.
RE5 speelt wat log en traag, maar dat zal zo bedoeld zijn. Ben er nog niet helemaal over uit ;)
Ik heb zelf nog niet de tijd gehad om de demo erg lang te spelen, maar ik moet zeggen dat ik de besturing iets te log vind voor het tempo waarin je vijanden op je af komen. Op een gegeven moment ben je alleen nog maar met je pookje aan het schudden om je te bevrijden en daarna je collega uit de brand aan het helpen. Trouwens is het niet kunnen lopen tijdens het schieten wel een beetje achterhaald. Nu weet ik niet in welk gedeelte van het spel je zit in de demo. Het kan dus zijn dat dit pas later in het spel is en dat de opbouw in het volledige spel wat beter is kwa moeilijkheidsgraad. Ik denk trouwens wel dat ik hem ga halen. RE4 vond ik ook helemaal geweldig en kwa sfeer en graphics is RE5 toch echt wel geweldig.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

ik heb net een lcd schermpje gekocht. nu moest ik mn xbox omzetten. je kan kiezen voor 720p 1080i en 1080 p. kan iemand mij vertellen welke instelling ik meot gebruiken voor de beste kwaliteit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:11
Annihilism schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:51:
Weet iemand misschien een website waar ik goedkoop gereviseerde moederborden weg kan halen? Die van mij heeft een E74 error (valt niet onder de garantie).....
Ik weet niet zeker of hier iets bij staat voor je maar het is het proberen waard ;)
Klik 1
Klik 2

Ik vond ook nog wat omtrend de E74 Error: "There is high chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. In some cases it is a problem with the GPU and may be repairable by doing the x-clamp replacement"

Ik weet niet of je al een andere AV kabel hebt geprobeert maar het is denk ik wel doe moeite waard voordat je meteen geld gaat uitgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:18:
ik heb net een lcd schermpje gekocht. nu moest ik mn xbox omzetten. je kan kiezen voor 720p 1080i en 1080 p. kan iemand mij vertellen welke instelling ik meot gebruiken voor de beste kwaliteit??
Als het een Full-HD is: 1080p, is het een HD-Ready dan maakt het niet uit, ik zie zelf geen verschil tussen 720p en 1080i, maar ik heb m zelf op 720p staan (1080p werkt niet op full-HD)

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 28-01-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

sander- schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:42:
[...]

Nog 1 keer dan:
Er zitten hier een aantal mensen die als ze nu een RROD hebben oid met hun oude Xbox hopen dat ze een Jasper terugkrijgen. Sterker nog ze zijn ongeveer beledigd als dit niet het geval is. En dat terwijl een tijd terug de wereld te klein was als Microsoft een andere xbox terugstuurde dan hun eigen... Hoezo het is ook nooit goed...

En nu ben ik er echt klaar mee :P

Gisteravond potje Fifa gedaan tegen een vriend van me, blijft een ogneloofelijk geinig spel om samen te spelen.
Nou, toevallig heb ik een RROD en is mijn xbox gisteren verstuurd. Waar het mij om gaat is dat ik straks gewoon weer een xbox terugkrijg die op elk moment weer stuk kan gaan. Het is gewoon geen betrouwbaar product. Maar als ik een andere xbox terugkrijg (of die nou wel of geen hdmi heeft) boeit me niet zoveel, ik had toch geen ander frontje ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het is een gewone HD tv. heb hem op 1080p gezet en hij geeft wel gewoon goed beeld. maar op 720p zou dus de beste instelling zijn voor deze tv??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:35:
het is een gewone HD tv. heb hem op 1080p gezet en hij geeft wel gewoon goed beeld. maar op 720p zou dus de beste instelling zijn voor deze tv??
Als je beeld krijgt het 1080p dan is het een Full-HD.
Die 1080 slaat op de hoogte-resolutie, dus 1080 pixels. In theorie is dit dus een hogere resolutie

[ Voor 7% gewijzigd door ijskonijn op 28-01-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das raar. het is zeker weten geen full hd. het is de samsung 32 inch 436 voor 440 euro. das echt geen full hd. maar beeld geeft hij wel helemaal goed. geen standaard downscalen of zoiets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:39:
das raar. het is zeker weten geen full hd. het is de samsung 32 inch 436 voor 440 euro. das echt geen full hd. maar beeld geeft hij wel helemaal goed. geen standaard downscalen of zoiets??
Dat is wel vreemd dan, ik kan bij mij alleen 720p en 1080i kiezen, 1080p staat er niet bij (omdat ik dus een HD-Ready heb.) Misschien dat de TV het dan downscaled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Anoniem: 52038 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:39:
Kijk nou eens gewoon naar de specs van je TV. Als die HDready is dan kan hij maximaal 720p aan OF 1080i.
Heb je een FullHD tv dan kan hij alles aan en dan is 1080p de beste (dat is namelijk FullHD).
Daar moet je je Xbox dus op instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45
ijskonijn schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:37:
[...]

Als je beeld krijgt het 1080p dan is het een Full-HD.
Die 1080 slaat op de hoogte-resolutie, dus 1080 pixels. In theorie is dit dus een hogere resolutie
Er zijn ook tv's die 1080P-beelden kunnen verwerken, maar niet Full HD zijn, dat zal het wel zijn gok ik.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erg vreemd ja. zal hem vanavond op 720p gaan zetten. lijkt me sterk dat ze een scherm verkeerd hebben geleverd in de doos van een 436. hoop het natuurlijk wel :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 37384 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:44:
[...]

Kijk nou eens gewoon naar de specs van je TV. Als die HDready is dan kan hij maximaal 720p aan OF 1080i.
Heb je een FullHD tv dan kan hij alles aan en dan is 1080p de beste (dat is namelijk FullHD).
Daar moet je je Xbox dus op instellen.
Ik heb zijn TV even opgezocht (Samsung 32 inch type 436) en het is inderdaad wat Hahn zegt, het is een HD Ready die 1080p kan verwerken (dus ik snap de verwarring wel, in de specs staat HD Ready maar ook 1080p). Dit wordt waarschijnlijk gedownscaled, dus in dit geval zou ik hem dan ook op 720p zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 28-01-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dat wist ik dus niet. verwerken kan dus wel, maar dan is het downscalen. 720p is dus een soort van "native" resolutie die ik het beste kan nemen voor deze tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:46:
[...]

Ik heb zijn TV even opgezocht (Samsung 32 inch type 436) en het is inderdaad wat Hahn zegt, het is een HD Ready die 1080p kan verwerken (dus ik snap de verwarring wel, in de specs staat HD Ready maar ook 1080p). Dit wordt waarschijnlijk gedownscaled, dus in dit geval zou ik hem dan ook op 720p zetten.
ik zou even kijken welk beeld beter is; gedownscalede 1080p zou ik niet uitvlakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royz schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:51:
[...]

ik zou even kijken welk beeld beter is; gedownscalede 1080p zou ik niet uitvlakken
Nou op een enkele uitzondering na zijn de Xbox games native 720p. Als je dat door je Xbox laat upscalen naar 1080p en vervolgens dit weer door je tv laat downscalen naar 720p, dan lijkt me dat het beeld er door tweemaal te bewerken niet beter op wordt.
Maar goed, je zal toch het verschil amper zien, dus ik zou 'm gewoon op 720p zetten en klaar. Al zou er een mini-verschil inzitten, dat zou je dan alleen zien als je twee opstellingen naast elkaar neerzet en snel heen en weer kijken wat je mooier vindt. Oftewel, bespaar je de moeite. 720p (of 1080i) is echt al mooi zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Mijn zephyr elite is gisteren gerepareerd teruggekomen en er zit weer gewoon een zephyr bordje in hoor. (dus ben ik al bijna zeker dat hij voor de garantie afloopt nog minimaal 1 keer terug kan naar microsoft).

Je zal mij niet horen dat ik ontevreden ben, ik heb mijn 360 gereparerd teruggekregen, als hij weer kapot gaat als mijn garantie is afgelopen koop ik wel een jasper of de opvolger daarvan.

Wel vreemd was dat er op de reparatiebon stond dat alleen de dvd-drive vervangen is, terwijl die juist als enige niet vervangen lijkt. Ik had namelijk na de reparatie opeens een oudere firmware (zonder nxe) en het mac adres van mijn box was veranderd (het stricte mac adres filter in mijn d-link router liet hem niet door). Tevens lijken de fans nu weer stiller (na de vorige reparatie waren ze opeens super lawaaierig t.o.v. de fans die er orgineel in zaten, maar daar had ik bij deze reparatie ook over geklaagd, dus misschien dat ze er weer stillere ingezet hebben.

Ik kan tenminste weer fable spelen, dus ik ben weer even blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 37384 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:12:
[...]

Nou op een enkele uitzondering na zijn de Xbox games native 720p. Als je dat door je Xbox laat upscalen naar 1080p en vervolgens dit weer door je tv laat downscalen naar 720p, dan lijkt me dat het beeld er door tweemaal te bewerken niet beter op wordt.
Maar goed, je zal toch het verschil amper zien, dus ik zou 'm gewoon op 720p zetten en klaar. Al zou er een mini-verschil inzitten, dat zou je dan alleen zien als je twee opstellingen naast elkaar neerzet en snel heen en weer kijken wat je mooier vindt. Oftewel, bespaar je de moeite. 720p (of 1080i) is echt al mooi zat.
Klopt! had er even niet aan gedacht dat games niet in 1080p waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ehm... ik kon een vraag die m'n vriendin me gisteren vroeg niet beantwoorden, misschien jullie wel?
OK, een NES was 8 bit, die SNES van jou 16bits, Dreamcast 32 bits. Hoeveel is die Xbox(360) dan?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kmf schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:54:
Ehm... ik kon een vraag die m'n vriendin me gisteren vroeg niet beantwoorden, misschien jullie wel?

[...]
256?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-05 23:23

[...]
Dreamcast is 128bit, en de xbox 360 is ook 128 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Als je dingen download via je Xbox360, hoe kom ik dan in het menu waar ik zie wat ik aan het downloaden ben en hoelang het nog duurt? Vorige keer toevallig gevonden maar nu dus niet meer.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

De Dreamcast is gewoon 32-bit (SH4) en de 360 is 64-bit (PowerPC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Timocos schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:15:
Als je dingen download via je Xbox360, hoe kom ik dan in het menu waar ik zie wat ik aan het downloaden ben en hoelang het nog duurt? Vorige keer toevallig gevonden maar nu dus niet meer.
Guide knop en dan helemaal naar links. Dan zit je als het goed is bij 'Marketplace' en zie je active downloads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:28

Sagat

Is pappa x2!

[...]
Dan zeg je:
Schat, bit aanduidingen zijn zo jaren 90.
We hebben het tegenwoordig over generaties :P :+

Zie bvb wiki

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:10
Sagat schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:37:
[...]

Dan zeg je:
Schat, bit aanduidingen zijn zo jaren 90.
We hebben het tegenwoordig over generaties :P :+

Zie bvb wiki
De vertaalslag is op zich te maken, maar het is appels met peren vergelijken
http://answers.yahoo.com/...qid=20080827202327AAhK5Dy

De huidige consoles refereren we als next-gen, hoe gaan we de nieuwere consoles dan aanduiden??

[ Voor 9% gewijzigd door Turismo op 28-01-2009 15:01 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turismo schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:55:

De huidige consoles refereren we als next-gen, hoe gaan we de nieuwere consoles dan aanduiden??
Ja ach, dat is altijd relatief en tijdsafhankelijk. Als ik nu een nieuwe fiets heb gekocht, dan is mijn volgende fiets ook weer mijn nieuwe fiets en die ik nu heb gekocht is dan ineens mijn oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nou, next gen zijn ze niet meer want het is de standaard voor nu. Misschien "Uber next gen die pas over 10 jaar gemaakt zou moeten worden als wij er niet waren" met een zwevende xbox en PS4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:10
Royz schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 15:11:
Nou, next gen zijn ze niet meer want het is de standaard voor nu. Misschien "Uber next gen die pas over 10 jaar gemaakt zou moeten worden als wij er niet waren" met een zwevende xbox en PS4!
Jij bedoelt de PS9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PcmtDAVM-3A]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
beowulfx schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:04:
[...]
Dreamcast is 128bit, en de xbox 360 is ook 128 bit
wat is 128 bit, de registergrootte? Of de breedte van de adresbus? Volgens mij is de cpu van de 360 een 64bit proc (PPC) met 128 bit fp registers.

(edit) ah... te laat :X

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 28-01-2009 15:30 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:28

Sagat

Is pappa x2!

Turismo schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:55:
[...]

De vertaalslag is op zich te maken, maar het is appels met peren vergelijken
http://answers.yahoo.com/...qid=20080827202327AAhK5Dy

Oops kwas niet duidelijk dus.
ik doelde er op dat de 360 7th generation is, dreamcast 6e, en de snes en nes respectievelijk 4e en 3e.

wiki poging 2

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 06-05 13:18
Leuke bundel:

Afbeeldingslocatie: http://images.webhallen.com/product/94486/large

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
WTF zit er op de bovenkant van de Xbox 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

PWM schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:18:
[...]

WTF zit er op de bovenkant van de Xbox 8)7
Dat is de hardeschijf, maar het plaatje is een beetje verticaal gestretched volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Dat is de HD.
Doordat de 360 iets voorover gekanteld is op het plaatje, lijkt het door het schuine randje op de HD een enorm dik ding.

[ Voor 64% gewijzigd door yzf1kr op 28-01-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik denk dat PWM ook wel weet dat dat de HD is (wie is er ook alweer de TS van het Xbox topic? ;)) en dat hij sarcastisch was omdat dat plaatje zo lelijk was :>

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Niet lelijker dan op de normale verpakking, dan heeft hij als TS de laatste maanden een beetje zitten slapen. :P

Afbeeldingslocatie: http://uk.gizmodo.com/xbox360box.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door yzf1kr op 28-01-2009 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
tdw schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:30:
Ik denk dat PWM ook wel weet dat dat de HD is (wie is er ook alweer de TS van het Xbox topic? ;)) en dat hij sarcastisch was omdat dat plaatje zo lelijk was :>
Het maakt op zich niet uit hoe je het plaatje resized, dat ding gaat er niet gekker van uit zien :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MoGR7I9Pa1SM38e6hi4wYBLg/full.jpg

Dat moet een 6TB 25k rpm schijf zijn die daar boven op zit :+

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 28-01-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-04 09:52
yzf1kr schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:33:
Niet lelijker dan op de normale verpakking, dan heeft hij als TS de laatste maanden een beetje zitten slapen. :P

[afbeelding]
Is me eigenlijk nooit opgevallen hoe lelijk hij er dan op staat :+ ! Verder ziet die bundle er nogal nep uit :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kale Kiwi op 28-01-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-05 22:03
Net final fantasy trailer gezien, ik kan er echt niet warm of koud van worden.Ook de gameplay niet. Soms vind ik een jrpg filmpje geweldig (lost odysey bv) maar dit vind ik 3 keer niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:30

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DarkShadow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:57:
Net final fantasy trailer gezien, ik kan er echt niet warm of koud van worden.Ook de gameplay niet. Soms vind ik een jrpg filmpje geweldig (lost odysey bv) maar dit vind ik 3 keer niets.
Ik vond het ook niet echt geweldig. De gameplay vond ik te chaotisch eruit zien.

Ik moet eigenlijk nog een keer lost odyssey oppakken :(, ben bij disc 3 gebleven, ik was echt totaal hooked, maar toch op een of andere manier gestopt. Erg jammer.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb vorige week heel goedkoop Dark Sector kunnen kopen en deze lag vandaag op de mat. Heb het spel 2 keer proberen op te starten, maar telkens loopt het spel in de eerste cutscene vast. Nu heb ik heel af en toe tijdens het spelen van Sega rally ook wel eens dat het spel vastloopt, maar verder niet zulke problemen met andere spellen gehad. Ligt dit aan de 360 en zou het helpen om de cache te clearen? Heb nog via google gezocht, maar kon alleen de oude manier vinden. Werkt dit ook voor de nieuwe interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Walkman schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:13:
Heb vorige week heel goedkoop Dark Sector kunnen kopen en deze lag vandaag op de mat. Heb het spel 2 keer proberen op te starten, maar telkens loopt het spel in de eerste cutscene vast. Nu heb ik heel af en toe tijdens het spelen van Sega rally ook wel eens dat het spel vastloopt, maar verder niet zulke problemen met andere spellen gehad. Ligt dit aan de 360 en zou het helpen om de cache te clearen? Heb nog via google gezocht, maar kon alleen de oude manier vinden. Werkt dit ook voor de nieuwe interface?
En als je het spel eerst installeert?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:57:
Het ziet er echt geweldig uit. Square-Enix blijft heer en meester in mooie CG cutscenes. De gameplay ziet er in ieder geval al een stuk interessanter uit dan Final Fantasy XII dus dat is in ieder geval een pluspunt.

Ik wist dat het art department van Square bestond uit een paar crackheads, maar de character designs voor FFXIII slaan echt alles. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
kmf schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:26:
[...]
En als je het spel eerst installeert?
Heb helaas maar een harde schijf van 20Gb en daar heb ik op het moment The Orange Box op staan (scheelt iets in laadtijden). Wil die eerst uitspelen voordat ik aan wat anders begin.
Zal zeker proberen of het verschil maakt als hij geinstalleerd is, maar hij zou natuurlijk gewoon vanaf de disk moeten spelen. Zie via google niet heel mensen met het probleem met dit specifieke spel, maar vraag me wel sterk af of het niet aan m'n systeem ligt (inmiddels m'n tweede nadat de vorige 3 of 4 keer naar Duitsland geweest). Tot nu toe nog helemaal geen problemen gehad, maar als dit weer het begin is van een volgende falende 360, zou dat op z'n zachtst gezegd niet zo fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:30:
[...]

Het ziet er echt geweldig uit. Square-Enix blijft heer en meester in mooie CG cutscenes. De gameplay ziet er in ieder geval al een stuk interessanter uit dan Final Fantasy XII dus dat is in ieder geval een pluspunt.

Ik wist dat het art department van Square bestond uit een paar crackheads, maar de character designs voor FFXIII slaan echt alles. :+
Zeker dat we hier over hetzelfde spel bezigzijn :?
Als in: verwijfde vent doet wat vaag op een trein in een CG only trailer?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:29:
[...]

Zeker dat we hier over hetzelfde spel bezigzijn :?
Als in: verwijfde vent doet wat vaag op een trein in een CG only trailer?
http://finalfantasy13game.com/
Deze trailer toch?

Dat battle gebeuren met die getalletjes is wel degelijk ingame footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:34:
[...]

Deze trailer toch?

Euh neen dit is de allereerste keer dat ik deze trailer zie: hoe lang is die al online :?
In ieder geval al een wat betere indruk: ze hebben blijkbaar dat debiele gambit systeem vervangen door een standaard turnbased vechtsysteem met timer (chrono trigger vechtsysteem uit wat ik uit dat filmpje kan afleiden).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:12:
[...]

Euh neen dit is de allereerste keer dat ik deze trailer zie: hoe lang is die al online :?
In ieder geval al een wat betere indruk: ze hebben blijkbaar dat debiele gambit systeem vervangen door een standaard turnbased vechtsysteem met timer (chrono trigger vechtsysteem uit wat ik uit dat filmpje kan afleiden).
Die staat sinds vanmorgen online en er is ook een trailer van The Crystal Bearers voor de Wii. In ieder geval weer wat leuks om naar uit te kijken in 2010 of 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:34:
[...]

Deze trailer toch?

Holy shit, dat ziet er echt tof uit. xbox360 doet het echt niet verkeerd qua jrpg's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Walkman schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 21:13:
Ik heb hem ook goedkoop bestelt, maar nog niet ontvangen. Ik laat het wel even weten als ik op hetzelfde probleem stuit. Ik ga hem sowieso installeren, dus als hij het dan doet dan moet je hem ook maar eerst installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 02:41:
[...]
Holy shit, dat ziet er echt tof uit. xbox360 doet het echt niet verkeerd qua jrpg's
PS3 footage (zie triangle button in vechtmenu). Ik vond het eigenlijk wel een chaotische trailer, niet echt iets waarvan je zegt "Goh, interessant spel".

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

iemand afro samurai al ergens tegengekomen? En hoeveel kost het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
kmf schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:39:
iemand afro samurai al ergens tegengekomen? En hoeveel kost het?
die komt toch pas in maart uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-05 15:39
EfBe schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:25:
[...]

PS3 footage (zie triangle button in vechtmenu). Ik vond het eigenlijk wel een chaotische trailer, niet echt iets waarvan je zegt "Goh, interessant spel".
Ik heb er in ieder geval al behoorlijk zin in. Als de japanse versie nou engelse ondertiteling zou hebben zou ik hem denk ik importeren :9

Overigens is volgens mij alle footage PS3, ze beginnen pas aan de xbox360 port als de japanse PS3 versie klaar is en doen dan gelijk de vertaling. Vandaar dat wij hier wat langer mogen wachten, thanks to Billy en zo'n grote zak geld :P

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

dangerpaki schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:41:
[...]

die komt toch pas in maart uit volgens mij.
27 januari volgens de interviews. Maar er staat natuurlijk nooit bij welke regio dat is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik ben heel stiekem benieuw naar 50 cent: Blood in the sand....het ziet er qua stijl heel erg fout uit...maar gameplay ziet er prima uit. Denk dat dit echt een soort "guilty pleasure"-game wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:12
Walkman schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:49:
Ik ben heel stiekem benieuw naar 50 cent: Blood in the sand....het ziet er qua stijl heel erg fout uit...maar gameplay ziet er prima uit. Denk dat dit echt een soort "guilty pleasure"-game wordt :)
Had er pas een trailer van gezien bij TMF, beetje dubbel, 50 cent gebeuren lijkt me niks... maar het schiet gedeelte lijkt wel ok met wegduiken en heel magazijn op een paar mannetjes leeg maken :9
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.