Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 56.817 views

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 14:39
laatst had ik een bericht over dat ik een xbox ging kopen met hdmi naar dvi kabeltje met wat proberen krijg ik er gewoon geluid uit,:)

breek je dikke stekker (met al die plugjes) beneden open door middel van een schroevendraaier, doe om het uitsteken wat tape om iets te verstevigen en dan gewoon in je hdmi uitgang een hdmi kabel(of zoals mij een hdmi naar dvi blokje) en in je componenten uitgang de dikke stekker met geluid etc, dan alleen je geluid in je boxjes pluggen en klaar is kees.

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/9121/p2502091218.th.jpg

nu heb ik t zo staan: Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/2594/p2502091220.th.jpg

toch een goedkopere oplossing dan die 30euro vga kabel, dit koste me 10euro

[ Voor 2% gewijzigd door koening op 26-02-2009 13:11 . Reden: uitleg ]

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
BM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:55:
[...]

Heb zelf een Harmony 555, en de xbox360 staat gewoon in de lijst met ondersteunde apparaten. Lijkt me stug dat je d'r dan geen videos mee af zou kunnen spelen, ga d'r iig vanuit dat ie in het mediacenter deel ook gewoon werkt :)
dat is perfect. straks bijna alles met 1 afstandsbediening te doen. scheelt een hoop en het is ook wel een mooi ding.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dyoma schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:15:
[...]

dat is perfect. straks bijna alles met 1 afstandsbediening te doen. scheelt een hoop en het is ook wel een mooi ding.
Werkt :)

Helaas zijn de mediacenter features van de 360 een stuk minder dan die van mijn popcornhour, dus staan ze nog vrolijk naast elkaar.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

koening schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:09:
laatst had ik een bericht over dat ik een xbox ging kopen met hdmi naar dvi kabeltje met wat proberen krijg ik er gewoon geluid uit,:)

breek je dikke stekker (met al die plugjes) beneden open door middel van een schroevendraaier, doe om het uitsteken wat tape om iets te verstevigen en dan gewoon in je hdmi uitgang een hdmi kabel(of zoals mij een hdmi naar dvi blokje) en in je componenten uitgang de dikke stekker met geluid etc, dan alleen je geluid in je boxjes pluggen en klaar is kees.

[afbeelding]

nu heb ik t zo staan: [afbeelding]

toch een goedkopere oplossing dan die 30euro vga kabel, dit koste me 10euro
Dit kan, zoals gezegd, maar dan reboot je Xbox als je van kanaal wisselt. Bij de meesten in ieder geval.

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dyoma schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:29:
Weet iemand of het mogenlijk is om de Logitech Harmony One in samenwerking met xbox te gebruiken?

Ik bedoel bij het afspelen van dvds en andere videobestanden.
Werkt perfect.

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
sander- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:25:
[...]

Werkt :)

Helaas zijn de mediacenter features van de 360 een stuk minder dan die van mijn popcornhour, dus staan ze nog vrolijk naast elkaar.
Klopt, maar Popcornhour is dan weer een stuk slechter met (HD)WMV's dus ze vullen elkaar goed aan.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• BarnOwl
  • Laatst online: 14-03 16:08
Roncom schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:06:
[...]

Hmm wat is er beter aan de Elite tov de Pro? Ik heb wel begrepen dat je beter een harddisk er in kunt hebben, dus vandaar geen Arcade. Verder ben ik niet echt van plan om online te gamen met de Xbox. Ik heb het in ieder geval nog nooit gedaan of gezien, dus weet niet echt hoe dat werkt.
De Elite heeft een grotere HD, en hij is zwart. Maar ik heb zelf vorige week ook die Bol actie genomen en vind het een prima deal. Halo 3 en Gears of War2 erbij plus die twee andere spellen. Verder zitten er meteen 2 controllers bij. Ik zou het dus gewoon doen!

Jeroen

Anoniem: 284904

En de Elite heeft een HDMI kabel met Audio-adapter :)

Maar ik bedoel...als je toch 300 euro uitgeeft kun je net zo goed de Elite halen toch?

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Ben nieuw in de xbox scene en heb wel veel research gedaan naar headsets ik vind de normale headset bagger!
Je xbox controller kan geen game geluid overbrengen.
dus wat wil ikj: Een draadloze headset, waar je je xbox geluid aansluit op een soort docking station en waar de headset draadloos verbinding maakt met die docking station EN met je xbox (op dezelfde manier als dat de xbox wireless headset doet).
Weet niet of dat bestaat. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Die van bijvoorbeeld turtle beach zijn draadloos, maar bedraad aan je controller. Beetje jammer :(

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 284904 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:52:
En de Elite heeft een HDMI kabel met Audio-adapter :)

Maar ik bedoel...als je toch 300 euro uitgeeft kun je net zo goed de Elite halen toch?
Is persoonlijk. Ik had bij vervanging van mn "oude" 360 laatst wederom liever een witte ivm interieur. Daarnaast had ik al wat witte accesoires en vind ik zelfs de witte mooier. Puur cosmetisch dus :)

• Sander
  • Niet online
Patvs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:11:
Ben nieuw in de xbox scene en heb wel veel research gedaan naar headsets ik vind de normale headset bagger!
Je xbox controller kan geen game geluid overbrengen.
dus wat wil ikj: Een draadloze headset, waar je je xbox geluid aansluit op een soort docking station en waar de headset draadloos verbinding maakt met die docking station EN met je xbox (op dezelfde manier als dat de xbox wireless headset doet).
Die van bijvoorbeeld turtle beach zijn draadloos, maar bedraad aan je controller. Beetje jammer :(
Als je dit topic had gelezen dan had je het gelijk geweten, een 10 (of 20) tal posts terug zijn een aantal headsets uitgebreid besproken, waaronder ook Headsets met de mogelijkheid om alles draadloos te doen.

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
sander- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:00:
[...]

Als je dit topic had gelezen dan had je het gelijk geweten, een 10 (of 20) tal posts terug zijn een aantal headsets uitgebreid besproken, waaronder ook Headsets met de mogelijkheid om alles draadloos te doen.
ah vandaar dat ik ook refereer naar de Turtle, of bedoel je de sharkoon? Allemaal hebben ze draad naar de xbox controller... Had gehoopt op een nuttige reply, want er zijn best wat mensen hiermee bezig (zoals 10/20 posts terug) en het gaat ook om zo'n 150+ euros.

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:26
Roncom schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:11:
Oke, ik ga dan denk ik toch voor de aanbieding van Bol. Wellicht dat ik wat spellen kan verkopen die mij niet bevallen. Fifa 2009 lijkt mij bijvoorbeeld wel een blijvertje en is leuk om na een tijdje weer te spelen.
Die andere 3 spellen kan ik inderdaad proberen te verkopen en misschien valt dan uiteindelijk de prijs nog wel mee.
Heb hem zojuist besteld. Hopelijk morgen binnen en van het weekend fijn gamen!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:19
He mensen,

Als ik Halo 3 online speel met 4 personen gaat het af en toe schokken/traag/fps drop. Hoe kan dit? Heb de video instelling staan op 1080p, 720p biedt geen uitkomst. Heb een XBOX 360 op component aansluiting.

Wie kent dit probleem?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WizZie- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:16:
He mensen,

Als ik Halo 3 online speel met 4 personen gaat het af en toe schokken/traag/fps drop. Hoe kan dit? Heb de video instelling staan op 1080p, 720p biedt geen uitkomst. Heb een XBOX 360 op component aansluiting.

Wie kent dit probleem?
Ligt volgens mij gewoon aan Halo, je settings hebben daar verder geen effect op (het is geen PC waar settings invloed hebben op je FPS).

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Patvs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:11:
Nee, dat bestaat niet.
3rd party producenten zouden dan moeten betalen om gebruik te mogen maken van de draadloze technologie van MS, en dat doen ze liever niet.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nieuw deeltje :p ?

Wie speelt er al Halo Wars? Mijn exemplaar is gister verzonden. De demo beviel mij goed, nu de full game :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Deze mocht dicht. Verder in Het Xbox 360 ervaringen Topic #59 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.