Het Xbox 360 ervaringen Topic #58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 56.808 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vanaf deze maandag zullen er elke week kortingsacties komen voor Arcade games, Game Add-Ons en Xbox Originals. Deze zijn alleen voor Gold abo's.

Deze week is Braid voor 800 punten. En:
Coming later this month, Xbox LIVE Gold members will also have exclusive access to steep discounts on Game Add-ons for Ninja Gaiden II and Project Gotham Racing 4, as well as the original Xbox classic, Fable.
Het scheelt natuurlijk niet de wereld, maar elke paar euro is meegenomen :) Ik betaal nu 2,75 per maand voor Xbox Live. Als ik 1x in de 2 maanden wat download heb ik het er al uit :P

Ik ben overigens niet zo'n fan van games als Fallout. Echter, de nieuw volgens mij giga, DLC komt er aan, en als ik dit wapen zit, begint het wel een beetje te jeuken :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8Jo7SjGL9PSaF8ppO8h1CMPF/full.png

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 23-02-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
PWM schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:24:
Deze week is Braid voor 800 punten.
;( Heb je 'm net voor de volle bak gekocht... Ach, niet dat het het geld dubbel en dwars waard is though :+

Ik vroeg me van de week nog af of games ook nog wel 'ns afgeprijsd worden, maar hier heb ik dus m'n antwoord.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

Vanaf deze maandag zullen er elke week kortingsacties komen voor Arcade games, Game Add-Ons en Xbox Originals. Deze zijn alleen voor Gold abo's.
Dat is mooi. Ik speel zeer weinig on-line en de enige 'beloning' die je dan van Gold hebt, is het eerder toegang hebben tot demo's. Goed dat ze dat extra stimuleren door deze acties, zo 'verdien' je dat abo weer terug.

Ik ben overigens niet zo'n fan van games als Fallout. Echter, de nieuw volgens mij giga, DLC komt er aan, en als ik dit wapen zit, begint het wel een beetje te jeuken :+
Voor een wapen alleen lijkt me wat overdreven. Helaas heb ik de PS3 versie van dit spel gekocht, want er zit nog een DLC hierna aan te komen voor de 360. In die uitbreiding gaat de level cap naar 30 en gaat het verhaal verder waar de main story nu stopt. QQ

[ Voor 36% gewijzigd door Armada op 23-02-2009 12:07 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

uchiha tijntje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:20:
[...]

Het zijn ook twee totaal andere games. Ik vond de vrijheid die je had bij Oblivion wel erg leuk, en de vele sidequests die ook afwisselend waren. Echter zijn de omgevingen en de vele kerkers en dungeons net zo afwisselend als de monotone planeten van Mass Effect :).

Maar als ik een game zou moeten aanbevelen zou dat ook Mass Effect zijn, met name door de main story line. Deze was in Oblivion gewoon niet boeiend :)
Welke story line in oblivion? Ik heb een amulet afgeleverd en een paard opgehaald van prior mabel en van daar uit ben ik lvl 26 zonder maar ook naar de main quest om te kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Kent iemand de Audio Xtreme 360?

Afbeeldingslocatie: http://www.productwiki.com/upload/images/tritton_audio_xtreme_360_tri_ga600_1-400-400.jpg

Het is een optisch aangesloten 5.1 headset, die ook nog fungeert als Xbox Live headset. Alles in 1 dus. Schijnt prima te werken, maar is onvindbaar in Nederland.

Ik ben op zoek naar een dergelijke headset. Zijn hier meer mensen die een "alles in 1" headset gebruiken voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
PWM schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:29:

[afbeelding]

Het is een optisch aangesloten 5.1 headset, die ook nog fungeert als Xbox Live headset. Alles in 1 dus. Schijnt prima te werken, maar is onvindbaar in Nederland.

Ik ben op zoek naar een dergelijke headset. Zijn hier meer mensen die een "alles in 1" headset gebruiken voor de 360?
Je kan goed die turtlebeach headsets gebruiken, zij hebben ook een serie voor de 360, die gaan alleen niet optisch geloof ik. Zo eentje als jij nu laat zien lijkt me ook wel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Die Turtlebeach zien er inderdaad ook erg vet uit :)

De 5.1 versie kost zo'n 150,-. Dat is hetzelfde als de headset die ik aanwees, alleen is de Turtlebeach draadloos. ff kijken waar ik hem kan vinden :)

Die X4, dat gaat hem worden :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZY8otx672BMFsNh2z7hM3tj2/full.png

EDIT: En nergens op voorraad :+

@hieronder: Ebay maar eens kijken dus :)

Mmm, alleen verkopers in de US. Dat betekend heel veel shipping kosten, en een douane die nog geld wilt. Als iemand een verkoper weet, hoor ik het graag :) X4 reviews zijn lovend.

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 23-02-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Een vriend van me heeft de X3, prima ding! Af en toe wel dat 'ie klinkt als een robot ofzo, maar dan connect ie hem even opnieuw en is 't goed.

edit: hij had hem trouwens op ebay gekocht.

[ Voor 14% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 23-02-2009 16:46 . Reden: toevoeging informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kazu schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:41:
[...]

;( Heb je 'm net voor de volle bak gekocht... Ach, niet dat het het geld dubbel en dwars waard is though :+
We kunnen elkaar een hand geven dan :). Gelukkig heb ik m'n punten wel erg goedkoop ingekocht :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
PWM schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:29:

[afbeelding]

Volgens mij is deze vrij nieuw.
De 2 andere opties zijn de Sharkoon en de Turtlebeach.

De X4 is inderdaad een heel interessante, ware het niet dat de draadloze verbinding IR loopt, waardoor het geluid van de games niet al te best is. Voice schijnt wel goed te zijn door het gebruik van een eigen speaker voor de voice verbinding.

De nieuwe Sharkoon Xtatic Digital is ook een heel mooie optie, voor mij zou dat op dit moment de 1e keuze zijn. Maar die audio Extreme lijkt me ook wel interessant, daar zal ik me ook eens in verdiepen.

Van de andere kant wil ik ook wel wachten tot Turtle Beach een X5 met BT of Wifi overdracht uitbrengt, want IR gaat het echt niet worden.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Daar worden je oren toch gruwelijk warm van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
yzf1kr schreef op maandag 23 februari 2009 @ 19:04:
[...]

Volgens mij is deze vrij nieuw.
De 2 andere opties zijn de Sharkoon en de Turtlebeach.

De X4 is inderdaad een heel interessante, ware het niet dat de draadloze verbinding IR loopt, waardoor het geluid van de games niet al te best is. Voice schijnt wel goed te zijn door het gebruik van een eigen speaker voor de voice verbinding.

De nieuwe Sharkoon Xtatic Digital is ook een heel mooie optie, voor mij zou dat op dit moment de 1e keuze zijn. Maar die audio Extreme lijkt me ook wel interessant, daar zal ik me ook eens in verdiepen.
Je maakt het mij er niet makkelijker op :P Eerst dacht ik: Zal het bestaan? En nu moet ik kiezen uit een aantal, volgens de reviews, prima headsets :+ Die Sharkoon ziet er inderdaad ook erg goed uit.

Ik had mijzelf een budget van 200,- gegeven, maar dat red ik zo te zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-05 07:57
ik doe het prima met de headset van de xbox :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:43

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op maandag 23 februari 2009 @ 16:32:
Die Turtlebeach zien er inderdaad ook erg vet uit :)

De 5.1 versie kost zo'n 150,-. Dat is hetzelfde als de headset die ik aanwees, alleen is de Turtlebeach draadloos. ff kijken waar ik hem kan vinden :)

Die X4, dat gaat hem worden :)

[afbeelding]

EDIT: En nergens op voorraad :+

@hieronder: Ebay maar eens kijken dus :)

Mmm, alleen verkopers in de US. Dat betekend heel veel shipping kosten, en een douane die nog geld wilt. Als iemand een verkoper weet, hoor ik het graag :) X4 reviews zijn lovend.
toon volledige bericht
Je kan ze ook halen bij game.co.uk

http://www.game.co.uk/Xbox360/Hardware/Accessory/~r337514/Ear-Force-X4-Wireless-Gaming-Headset-with-Dolby-Surround-Sound/

http://www.game.co.uk/Xbox360/Hardware/Accessory/~r337515/Ear-Force-X3-Wireless-Gaming-Headset/

http://www.game.co.uk/Xbox360/Hardware/Accessory/~r335245/Ear-Force-X1-Headphones/

Alleen helaas niet op voorraad of je moet nog 32 dagen willen wachten :P Prijs valt ook mee :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb net, dankzij yzf1kr, de Sharkoon besteld. 115,- incl. verzending. De reviews zijn erg goed. De andere headsets zijn ook erg goed, maar lastiger te verkrijgen en 100,- duurder. Op zich maakt dat niet heel veel uit, maar het draadloos maakt mij ook een beetje bang. De Sharkoon heeft gewoon een draad.

Ben benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 24-02-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

PWM schreef op maandag 23 februari 2009 @ 20:17:
Ik heb net, dankzij yzf1kr, de Sharkoon besteld. 115,- incl. verzending. De reviews zijn er goed. De andere headsets zijn ook erg goed, maar lastiger te verkrijgen een 100,- duurder. Op zich maakt dat niet heel veel uit, maar het draadloos maakt mij ook een beetje bang. De Sharkoon heeft gewoon een draad.

Ben benieuwd :)
En prik je zo'n ding dan gewoon in je controller net als de standaard headset? Lijkt me ook wel wat zo'n ding, vooral met shooters zodat je voetstappen e.d. goed hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Voor de voice wel.
Voor de geluid van het spel gaat een kabel direct naar de optical van je 360.

De Sharkoon die PWM besteld heeft heeft 4 speakers per oor, wat een top geluid geeft. Nadeel is weer dat hij een apparte voeding nodig heeft, en je dus een beetje een kabelwirwar krijgt.

Bij mijn speurtocht ben ik de ultieme set nog niet tegen gekomen, allemaal hebben ze wel voor en nadelen, maar de Sharkoon is wbt geluids kwaliteit toch wel de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-04 15:41
Heeft er iemand toevallig onlangs nog Xbox 360 aanbiedingen gespot (consoles).

Voegt even niets toe aan de discussie/ervaringen, maar ben benieuwd of iemand misschien een tip heeft.
In de winkels is er overal de "standaard"prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Roncom schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 10:58:
Heeft er iemand toevallig onlangs nog Xbox 360 aanbiedingen gespot (consoles).

Voegt even niets toe aan de discussie/ervaringen, maar ben benieuwd of iemand misschien een tip heeft.
In de winkels is er overal de "standaard"prijs.
Bij digitala is de xbox elite 279,95. Toch weer 20 euro goedkoper dan de standaardprijs. Ik had eigenlijk al betere deals verwacht, maar helaas zijn die er nog niet.

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Martijnos schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:05:
[...]

Bij digitala is de xbox elite 279,95. Toch weer 20 euro goedkoper dan de standaardprijs. Ik had eigenlijk al betere deals verwacht, maar helaas zijn die er nog niet.
Als ik de cijfers zo zie, en dan ook de cijfers van onafhankelijke partijen, gaat het prima met de 360 verkopen in vergelijking met zijn grote concurrent. Geen reden om nu de prijzen aan te passen lijkt mij dan ook. In Europa begint de 360 zelfs weer iets uit te lopen op de PS3.

Als Sony zijn prijzen gaat verlagen, zal MS ongetwijfeld volgen (een week na het persbericht dat ze dat niet gaan doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:21
EfBe schreef op maandag 23 februari 2009 @ 09:14:
[...]

de mainquest van oblivion is idd belabberd, maar gelukkig maken de dark brotherhood en mages quests het meer dan goed. Ook de diepte van de mogelijkheden: potions maken, spells maken, magische wapens / armor maken etc. maken het toch leuker dan een gemiddelde 'dit is je wapen en je kunt wat apparel erbij kopen' rpg. Ik heb bv in mass effect nooit iets gekocht bij wat voor store dan ook, op een gegeven moment loop je rond met een karrevracht geweren waar je een heel leger mee kunt bewapenen, en ze verkopen levert dan wel punica op maar om daar nu echt iets voor terug te kopen, die noodzaak is er niet.
Daar ben ik het mee eens, qua customisation was mass effect erg teleurstellend. Is wel vaker zo met RPG's, de enige rpg die me daar echt me wist te pakken was world of warcraft, maar bij blizz games is dat sowieso leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bij Dynabyte zijn de 120gb harde schijven weer op voorraad. Vorige week was alles overal uitverkocht. Prijs 79.95 inclusief verzendkosten

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Bij de headset word een SCU geleverd voor het aansluiten:

Afbeeldingslocatie: http://www.sharkoon.com/pix/illus/450/x-taticIII_scu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sharkoon.com/pix/illus/450/x-taticIII_scu_1.jpg

Op de achterkant zitten ingangen (Coax en Optical) en aan de zijkanten wat uitgangen en instel knoppen. Wat ik niet wist (en nu wel :P ), is dat je voor 60,- een 2de headset kan bestellen, die je op de SCU kan aansluiten.

Ik speel nog wel eens Halo 3 online met wat vrienden, waarvan er dan 1 bij mij speelt. Die heeft dan zijn eigen geluid en headset :) Wel een beetje vreemd om allebei naast elkaar te zitten met zo'n ding op, maar dan hoort de andere kant ons tenminste ook goed _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 24-02-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
Haha , dat is echt vet , maar ik heb niet zo veel geld en ik wacht nog steeds op een antwoord van Intertoys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 13:23
Je kunt daar neem ik ook ook een gewone 5.1 set op aansluiten? Dat is wel relaxed en een stuk goedkoper dan zo'n Teufel of een echte pre-amp :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Martijnos schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:05:
[...]

Die tijdelijke kortingsactie was dus toch echt tijdelijk dus. Bijzonder, al denk ik dat MS gewoon sowieso niet zoveel van de slome jan-feb-mrt maanden verwacht en dan kunnen ze als het weer iets aantrekt weer lekker stunten met prijzen en aandacht trekken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
JvS schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:55:
[...]

Die tijdelijke kortingsactie was dus toch echt tijdelijk dus. Bijzonder, al denk ik dat MS gewoon sowieso niet zoveel van de slome jan-feb-mrt maanden verwacht en dan kunnen ze als het weer iets aantrekt weer lekker stunten met prijzen en aandacht trekken :).
Ik had eerlijkgezegd ook niet verwacht dat ze weer naar het oude prijsniveau zouden gaan, zeker niet aangezien de 360 als warme broodjes over de toonbank ging tijdends de prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04:07
Schweino schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:06:
[...]

Ik had eerlijkgezegd ook niet verwacht dat ze weer naar het oude prijsniveau zouden gaan, zeker niet aangezien de 360 als warme broodjes over de toonbank ging tijdends de prijsverlaging.
Ik denk dat bijna niemand dit heeft verwacht!
Ik had eerder gedacht dat ze de eventuele kopers in de periode van 20 Oktobert t/m 31 December overhaalde om een Xbox 360 te kopen. Om vervolgens in Januari de prijs nog iets meer te laten dalen.
Ik heb hem mijn Elite voor: 300 -50 (cashback) = 250 - 15 (5%korting Dynabyte HCC lid) - 235,- euro toch een mooi prijs voor Xbox 360 Elite en 2 free games! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:11:
[...]
Als ik de cijfers zo zie, en dan ook de cijfers van onafhankelijke partijen, gaat het prima met de 360 verkopen in vergelijking met zijn grote concurrent.
Met de wii bedoel je? ;) Welke cijfers trouwens? Want behalve in de VS lijkt het niet echt zo supergoed te gaan met de 360 tov de PS3 (afgaand op de cijfers die ik lees op gamesites). Ook lijken me de cijfers wat geflatteerd omdat een niet geheel kleine groep 360 bezitters meerdere keren een 360 heeft aangeschaft ivm RRoD probs.
Geen reden om nu de prijzen aan te passen lijkt mij dan ook. In Europa begint de 360 zelfs weer iets uit te lopen op de PS3.
Als Sony zijn prijzen gaat verlagen, zal MS ongetwijfeld volgen (een week na het persbericht dat ze dat niet gaan doen).
Zo ongetwijfeld is dat niet, MS heeft nl. aangegeven dat de rek er wel even uit is, wat logisch is, want er moet nu echt wel geld bij per unit, en nog lagere prijzen levert niet per definitie meer verkopen op, gezien het feit dat een arcade minder kost dan een wii maar de wii meer verkoopt.

(edit) Die sharkoon xtatic digital is niet verkeerd!

[ Voor 4% gewijzigd door EfBe op 24-02-2009 16:06 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
He ik heb een probleem, tijdens het spelen van fable 2 sloeg mijn xbox een aantal maal vast, bij de derde keer zag ik ook 3 rode lampjes branden toen ik de xbox probeerde aan te zetten. Ik vreesde het ergste, maar toen ik het nog een keer probeerde startte hij wel netjes op. Alleen als ik een paar minuten een game speel (maakt niet uit welke) slaat hij vast. De dvd lade gaat dan wel open en als ik op de connect knop druk gaan de groene lampjes wel draaien, dus niet dat hij totaal niks meer doet. Moet mijn xbox gerepareerd worden of is t zelf nog te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik snap de elke 100 post terugkerende vraag over zelf repareren van een xbox niet. Hoe had je in je gedachten dat je die moet repareren? Je repareert een videokaar toch ook niet? Zeker niet als er nog garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er komt een Rode Xbox versie, deze is gekoppeld aan Resident Evil 5 en deze limited edition zal tegelijker tijd met RE5 uitkomen. Persoonlijk vind ik hem erg lelijk, maarja :p

Afbeeldingslocatie: http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/3305472334_1608c52daf_o-275x300.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/3305472100_83e4e78495_o-300x212.jpg
We’re happy to (officially) announce the Exclusive Red Xbox 360 Resident Evil Limited Edition Console.

Available the same day Resident Evil 5 ships to store shelves, Friday, March 13, Xbox 360 fans will be able to pick up the bundle featuring an exclusive red Xbox 360. Included will be the Limited Edition red Wireless Controller, black Xbox 360 Headset, a 120 GB Hard Drive, exclusive premium “Resident Evil 5” theme (downloadable via Xbox LIVE) and more all included at no additional charge for the price of US $399. (ERP) Supplies are very limited, so if you want in on this action, you may want to pre-order soon.

The bundle contains:

* Xbox 360 Elite Console with Exclusive Red Finish
* Matching red wireless controller
* 120GB hard drive
* Resident Evil 5
* Super Street Fighter II Turbo HD Remix
* Exclusive Resident Evil Premium Theme
* Xbox 360 black wired headset
* HDTV-ready component HD AV, HDMI and Ethernet cables
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

monnick schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:56:
Er komt een Rode Xbox versie, deze is gekoppeld aan Resident Evil 5 en deze limited edition zal tegelijker tijd met RE5 uitkomen. Persoonlijk vind ik hem erg lelijk, maarja :p
Maar dan kan je de RROD niet meer goed zien :+

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
EfBe schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:51:
[...]

Met de wii bedoel je? ;) Welke cijfers trouwens? Want behalve in de VS lijkt het niet echt zo supergoed te gaan met de 360 tov de PS3 (afgaand op de cijfers die ik lees op gamesites). Ook lijken me de cijfers wat geflatteerd omdat een niet geheel kleine groep 360 bezitters meerdere keren een 360 heeft aangeschaft ivm RRoD probs.
Tja, welke cijfers? Er staan namelijk ook geen cijfers op de game sites die zeggen dat het met de PS3 beter gaat. De enige cijfers die bekend zijn zijn die van de NPD in de US, en daar is toch wel een duidelijk verschil te zien.
Zo ongetwijfeld is dat niet, MS heeft nl. aangegeven dat de rek er wel even uit is, wat logisch is, want er moet nu echt wel geld bij per unit, en nog lagere prijzen levert niet per definitie meer verkopen op, gezien het feit dat een arcade minder kost dan een wii maar de wii meer verkoopt.
Bij Sony is de kans ook erg laag dat ze de prijzen verlagen met die monsterverliezen die ze lijden.
Bij MS is de rek er ongetwijfeld uit, maar als Sony besluit verlies te nemen, dan volgt MS gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
EfBe schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 15:51:
[...]

Ik denk dat je bij de Wii en de 360 wel kan spreken van totaal verschillende doelgroepen en je zo dus appels met peren vergelijkt. De meeste mensen die ik ken en een Wii hebben gekocht hebben niet eens stilgestaan bij de aanschaf van een 360 simpelweg omdat het spelaanbod op de 360 voor deze groep (casual gamers) absoluut niet aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
monnick schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:56:

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]
foei lelijk :o

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik ben benieuwd naar Lost Planet 2 .

Vond deel 1 erg tof, maar ik zie dat de sneeuw etc nu weg is, dus ik vraag me af hoe ze dat gaan doen met je ´levensbalk´. Iemand daar al iets over gehoord?

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-05 23:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:01:
Ik ben benieuwd naar Lost Planet 2 .

Vond deel 1 erg tof, maar ik zie dat de sneeuw etc nu weg is, dus ik vraag me af hoe ze dat gaan doen met je ´levensbalk´. Iemand daar al iets over gehoord?
Lost Planet 1 was echt een briljante game. Moderne graphics en toch ouderwetse gameplay wat gewoon erg goed stond. Heel lang mee vermaakt en ook heel lang online gespeeld (en maanden in de top 10 van NL gestaan :P)

Ik ben bang dat ze met LP2 gewoon een "normaal" healthbalkje gaan hanteren, en niet meer die leeglopende levensbalk.

Iemand overigens Halo Wars al ergens in de winkels zien liggen?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 23-04 17:49
Vandaag eindelijk mijn HDMI kabel binnengehad om aan te sluiten op mijn 28inch full hd monitor. Wat blijkt ! ik heb perfect beeld via 480p , maar de rest van de beeldopties zijn grijs. Weet iemand waarom deze opties " greyed out" zijn? Ik kan hierdoor geen 1080p selecteren , waarvoor de hele aanschaf bedoeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
kenny89 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:53:
Vandaag eindelijk mijn HDMI kabel binnengehad om aan te sluiten op mijn 28inch full hd monitor. Wat blijkt ! ik heb perfect beeld via 480p , maar de rest van de beeldopties zijn grijs. Weet iemand waarom deze opties " greyed out" zijn? Ik kan hierdoor geen 1080p selecteren , waarvoor de hele aanschaf bedoeld was.
Merk en type van je tv/monitor is wel handig in deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:11:
[...]

Merk en type van je tv/monitor is wel handig in deze :)
Hanns G 281DJ. Net even mijn handleiding doorgespit, maar daar staat ook niets in.Het geeft alleen maar aan dat het HDMI support (DVI-D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zo zie je maar: smaken verschillen. Ik vind hem echt onwijs mooi!!!! Ik ga er maar eens overdenken mijn launchbox te vervangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
kenny89 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:12:
[...]

Hanns G 281DJ. Net even mijn handleiding doorgespit, maar daar staat ook niets in.Het geeft alleen maar aan dat het HDMI support (DVI-D).
Zoals ik het nu lees (ben nog bezig ;) ) heb je wel een klein probleem. De monitor heeft een niet ondersteunde resolutie van 1920x1200. In de meeste gevallen kan een tv/monitor gewoon een 16:9 signaal oppakken en zelf upscalen, maar de Hanns is een van de weinige modellen die dat dus niet heeft. Zal nog wel even kijken of ik wat tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Angeloonie schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 18:23:
[...]

Lost Planet 1 was echt een briljante game. Moderne graphics en toch ouderwetse gameplay wat gewoon erg goed stond. Heel lang mee vermaakt en ook heel lang online gespeeld (en maanden in de top 10 van NL gestaan :P)

Ik ben bang dat ze met LP2 gewoon een "normaal" healthbalkje gaan hanteren, en niet meer die leeglopende levensbalk.
Een normale levensbalk zou inderdaad jammer zijn. Die leeglopende levensbalk was juist iets wat het spannend hield. Zeker in extreme mode. Dat was echt moeilijk, maar heb het wel voor elkaar gekregen, na redelijk wat frustratie :)

Vond Lost Planet met name erg leuk door de ouderwetse levelstructuur met eindbazen. Dat mis ik eigenlijk in alle moderne games. Kijk maar naar Call of Duty, Halo enigszins, GoW 1 en ook GoW 2, alhoewel dat vis monster wel goed was, maar de uiteindelijke eindbaas was belabberd :).

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:21
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:47:
Bij de headset word een SCU geleverd voor het aansluiten:

[afbeelding]
[afbeelding]

Op de achterkant zitten ingangen (Coax en Optical) en aan de zijkanten wat uitgangen en instel knoppen. Wat ik niet wist (en nu wel :P ), is dat je voor 60,- een 2de headset kan bestellen, die je op de SCU kan aansluiten.

Ik speel nog wel eens Halo 3 online met wat vrienden, waarvan er dan 1 bij mij speelt. Die heeft dan zijn eigen geluid en headset :) Wel een beetje vreemd om allebei naast elkaar te zitten met zo'n ding op, maar dan hoort de andere kant ons tenminste ook goed _/-\o_
Is hij nou bedraad of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
PWM schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:36:
[...]

Zoals ik het nu lees (ben nog bezig ;) ) heb je wel een klein probleem. De monitor heeft een niet ondersteunde resolutie van 1920x1200. In de meeste gevallen kan een tv/monitor gewoon een 16:9 signaal oppakken en zelf upscalen, maar de Hanns is een van de weinige modellen die dat dus niet heeft. Zal nog wel even kijken of ik wat tegenkom.
Dankje! Baal echt enorm dat ik er niet mee kan gamen.. zelfs de 720p resolutie kan ik niet eens selecteren. Denk je dat de VGA kabel een verschil maakt? Kan die namelijk wel voor een spotprijsje bestellen, alleen duurt dat weer 1,5 week.

edit: heb trouwens bij de monitor een vga--> component converterkabel gekregen. Is het mogelijk om mijn xbox zo aan te sluiten (met een female to female cinch tussenstukje bijvoorbeeld) met de HD AV kabel? In de handleiding staat namelijk dat de monitor via component tot 1080p ondersteunt.

[ Voor 16% gewijzigd door k5052 op 24-02-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

ThatsHollywood schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:15:
[...]

Zo zie je maar: smaken verschillen. Ik vind hem echt onwijs mooi!!!! Ik ga er maar eens overdenken mijn launchbox te vervangen >:)
Dan moet je gaan importeren, want Nederland wordt als enige overgeslagen door deze bundel.

Bron: http://twitter.com/AceyBongos/status/1244384476 (Xbox community manager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Jan Laros schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:25:
[...]

Dan moet je gaan importeren, want Nederland wordt als enige overgeslagen door deze bundel.

De Engelse Amazon dus?

Voor degene die nog twijfelen over Race Pro. Op IGN staat een uitgebreide review en ik geloof dat ze daar echt goed naar de game hebben gekeken. Ik ben zelf geen racefanaat, maar er zijn er hier geloof ik genoeg. Dus check hier:

http://xbox360.ign.com/articles/956/956407p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281043

Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:52:
[...]

De Engelse Amazon dus?

Voor degene die nog twijfelen over Race Pro. Op IGN staat een uitgebreide review en ik geloof dat ze daar echt goed naar de game hebben gekeken. Ik ben zelf geen racefanaat, maar er zijn er hier geloof ik genoeg. Dus check hier:

Mijn eigen ervaring met Race Pro is erg goed. Het racen is erg realistisch, vooral met achterwielaangedreven auto's en dan (te) snel op het gas gaan.. :)
Voor wie een race simulatiegame zoekt raad ik deze game zeker aan.
Het ziet er ook mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:52:
[...]

De Engelse Amazon dus?

Of je rijd even over de grens (Belgie/Duitsland) en pikt hem daar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 17:55
Jan Laros schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 20:25:
[...]

Waarom alleen in Nederland niet? Ik wil dat ding! Dit slaat nergens op 8)7 :?

Dan rijden we maar naar Belgie op 13-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Of bestellen bij een belgische webshop?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Bah, zo'n rooie xbox met dan die groene lampjes aan bij de powerknop...Veel lelijker hadden ze het niet kunnen maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-05 15:39
EcoR schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 15:48:
Bah, zo'n rooie xbox met dan die groene lampjes aan bij de powerknop...Veel lelijker hadden ze het niet kunnen maken |:(
Maak de obvious joke maar niet :+

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syn3rgi
ahum rode xbox met een RROD ahum |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 09:13

BM

Moderator Spielerij
Syn3rgi schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:42:
ahum rode xbox met een RROD ahum |:(
tijd voor de GROD dan maar? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Patvs
  • Laatst online: 23-12-2021
Kan je een Xbox Live Gold Card nummer ergens toevoegen online aan je Gamertag?
Of moet dit via de xbox zelf gaan?

Hehe sorry heb net pas een xbox :) Voor streetfighter :D

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-05 17:34
Patvs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:50:
Kan je een Xbox Live Gold Card nummer ergens toevoegen online aan je Gamertag?
Of moet dit via de xbox zelf gaan?

Hehe sorry heb net pas een xbox :) Voor streetfighter :D
Kun je activeren op je xbox onder je account settings.

• PWM
  • Niet online
Je kan ook inloggen op Xbox.com en dan onder "Mijn Account" je code invullen. Staat binnen 5 minuten geregistreerd op je Xbox :)

• Patvs
Thx! ga het gelijk proberen!

Anoniem: 251512

Ik ben opzoek naar een audio adapter met Optical out voor de xbox360
dus zeg maar deze alleen dan zonder de HDMI kabel.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/03/!BNWNR,!BGk~$(KGrHgoH-C4EjlLlyhrPBJpIN+Ium!~~_1.JPG

Kan alleen op Ebay het een en ander vinden maar die zijn nogal duur voor zo'n simpel kabeltje. Heeft iemand een idee. Het totale setje zoals hierboven mag ook maar dan niet voor de standaard prijs van +/- 35euro.

• PWM
  • Niet online
Anoniem: 251512 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:47:
Ik ben opzoek naar een audio adapter met Optical out voor de xbox360
dus zeg maar deze alleen dan zonder de HDMI kabel.

[afbeelding]

Kan alleen op Ebay het een en ander vinden maar die zijn nogal duur voor zo'n simpel kabeltje. Heeft iemand een idee. Het totale setje zoals hierboven mag ook maar dan niet voor de standaard prijs van +/- 35euro.
De standaard kabels hebben toch al Optical uit? Waarom zou je daar iets aparts voor willen?

PWM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:54:
De standaard kabels hebben toch al Optical uit? Waarom zou je daar iets aparts voor willen?
Nou de standaard kabel die bij mijn xbox360 zit heeft geen optical out. Volgens mij is dat alleen bij de kabel die bij de Elite wordt geleverd waar ook een HDMI kabel bij zit.

• PWM
  • Niet online
Anoniem: 251512 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:57:
[...]

Nou de standaard kabel die bij mijn xbox360 zit heeft geen optical out. Volgens mij is dat alleen bij de kabel die bij de Elite wordt geleverd waar ook een HDMI kabel bij zit.
De standaard kabel bij de Premium/Pro is de Component kabel. Daar zit bij mij een Optische uitgang op :)

EDIT:

Ff achter mijn tv gekeken :P Heb inderdaad de standaard Component kabel liggen, met Optical-out. Verder heb ik, die gebruik ik nu, de standaard VGA kabel, ook met Optical uit.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 26-02-2009 11:11 ]

Je bedoelt een audio-adapter. Tja...dat is al een paar keer voorbij gekomen en sommigen hebben er in het forum eentje kunnen overkopen. Maar die dingen gaan blijkbaar niet voor minder dan 25 euro weg, dus dan weet je dat alvast :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:09:
[...]

De standaard kabel bij de Premium/Pro is de Component kabel. Daar zit bij mij een Optische uitgang op :)

EDIT:

Ff achter mijn tv gekeken :P Heb inderdaad de standaard Component kabel liggen, met Optical-out. Verder heb ik, die gebruik ik nu, de standaard VGA kabel, ook met Optical uit.
Ja, maar als je (net als ik) een Pro koopt met HDMI, en dan optical out wilt gebruiken, moet je speciaal de MS versie kopen. Terwijl een HDMI kabel los geen fluit kost. Het kan wel als je de component-behuizing openbreekt, maar dan reboot je Xbox als je van kanaal wisselt op je TV.

• PWM
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:27:
[...]

Ja, maar als je (net als ik) een Pro koopt met HDMI, en dan optical out wilt gebruiken, moet je speciaal de MS versie kopen. Terwijl een HDMI kabel los geen fluit kost. Het kan wel als je de component-behuizing openbreekt, maar dan reboot je Xbox als je van kanaal wisselt op je TV.
Aha, nu heb ik hem :P Daar had ik idd niet aangedacht (heb dus alleen Component en VGA) :)

• Roncom
Ik heb een paar pagina's terug gevraagd of er nog iemand wist van aanbiedingen betreffende XBOX consoles. Daaruit begreep ik dat er de verwachting niet echt is dat op korte termijn MS weer met acties gaat komen.

Nu staat er op Bol.com een flexibele voordeelbundel met de Pro console, 2 draadloze controllers en 4 games (Kung fu, Lego, Halo 3 en een recente game naar keuze) dit alles voor 299,-.
Ik twijfel erg of ik dit ga doen. Vind 300eu best veel geld, hoewel ik wel graag een Xbox zou willen hebben. Deze actie loopt nog tot 1 maart en ik ben een beetje aan het rekken op een onverwachte aanbieding, maar ben bang dat die niet meer zo snel zal komen. :/

Exorcist schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:27:
[...]

Precies, dit is hetzelfde probleem bij mij omdat ik niet de orginele Microsoft verie heb. Krijg telkens dat mijn xbox360 reboot. Ook heb ik liever niet zo'n opengesloopte kabel achter me kast liggen

Echter zoek ik dus daarom alleen die adaptor met die aansluiting. maar die met die set nogal duur en ook los via bijvoorbeeld Ebay aardig aan de prijs.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 26-02-2009 11:38 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 251512 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:37:
[...]

Precies, dit is hetzelfde probleem bij mij omdat ik niet de orginele Microsoft verie heb. Krijg telkens dat mijn xbox360 reboot. Ook heb ik liever niet zo'n opengesloopte kabel achter me kast liggen

Echter zoek ik dus daarom alleen die adaptor met die aansluiting. maar die met die set nogal duur en ook los via bijvoorbeeld Ebay aardig aan de prijs.
Klopt. Ikzelf gebruik wel de opengebroken (nou ja, behuizing is eraf en kan er zo weer op) component kabel en een losse HDMI kabel van tien Euro. Ik wissel ook niet vaak van kanaal als de Xbox aanstaat, tot nog toe kan ik er prima mee leven. :)
Roncom schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:30:
Ik heb een paar pagina's terug gevraagd of er nog iemand wist van aanbiedingen betreffende XBOX consoles. Daaruit begreep ik dat er de verwachting niet echt is dat op korte termijn MS weer met acties gaat komen.

Nu staat er op Bol.com een flexibele voordeelbundel met de Pro console, 2 draadloze controllers en 4 games (Kung fu, Lego, Halo 3 en een recente game naar keuze) dit alles voor 299,-.
Ik twijfel erg of ik dit ga doen. Vind 300eu best veel geld, hoewel ik wel graag een Xbox zou willen hebben. Deze actie loopt nog tot 1 maart en ik ben een beetje aan het rekken op een onverwachte aanbieding, maar ben bang dat die niet meer zo snel zal komen. :/
Wat vind je dan wel een schappelijk bedrag? Ik heb als vervanger van mn oude 360 ook die voordeelbundel gekocht. Halo is mijn ding niet en heb ik voor 25 Euro los verkocht, Fifa 09 had ik extra besteld en aan een vriend gegeven (die mijn oude Xbox kocht voor 100), en wellicht dat je Kung Fu Panda/Lego Indiana Jones (is 1 doosje, 2 discs!!) nog kunt verkopen voor 25. Dan verdien je weer 50 extra?

[ Voor 44% gewijzigd door Exorcist op 26-02-2009 11:47 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

Ach wat is 300 euro? Ik laat een permanent plakplaatje zetten wat me 300 euro kost op een plek waar men hem alleen ziet als ik me mouwen opstroop.
Ondertussen ook al ruim 1200 euro uitgegeven aan de xdoos en dat is tot nu toe de beste besteding ooit.

Was vroegah fel anti-console. Je kon geen mods installeren, duur etc etc etc maar sindsdien bijgetrokken en ook hard gelachen toen mijn neef op z'n nieuwe pc geen GTA IV kon spelen en mijn advies voor een Xbox negeerde.

Als je nog met allerlei onkosten zit waardoor je die 300 eigenlijk niet kunt missen, moet je het idd niet doen maar als geld verder niet het probleem is, is 300 euro echt niet duur. Tenzij je een zeer casual gamer bent misschien....

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• PWM
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:47:
[...]

Ach wat is 300 euro? Ik laat een permanent plakplaatje zetten wat me 300 euro kost op een plek waar men hem alleen ziet als ik me mouwen opstroop.
Deze?

Afbeeldingslocatie: http://seattletimes.nwsource.com/ABPub/2006/05/11/2002988337.jpg

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

deze maar dan over dwars en dan net iets anders.

http://www.sepiamutiny.com/sepia/AnilGuptaRobot.jpg

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deze actie loopt nog tot 1 maart en ik ben een beetje aan het rekken op een onverwachte aanbieding, maar ben bang dat die niet meer zo snel zal komen. :/
Reken maar niet op een prijsverlaging op deze korte termijn, anders was het allang bekend. Sowieso zit er geloof ik weinig marge op de consoles, dus buiten de door Microsoft opgelegde prijsverlagingen hoef je niet te rekenen op spectaculaire verlagingen van retailers.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• PWM
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:52:
[...]

Reken maar niet op een prijsverlaging op deze korte termijn, anders was het allang bekend.
Daar zit wel wat in :) Alle prijsverlagingen waren minimaal 2 maanden van te voren bekend, doordat retailers hun prijzen gingen aanpassen, folders voor de maand erna uitlekte, etc. etc.

• Roncom
Oke, ik ga dan denk ik toch voor de aanbieding van Bol. Wellicht dat ik wat spellen kan verkopen die mij niet bevallen. Fifa 2009 lijkt mij bijvoorbeeld wel een blijvertje en is leuk om na een tijdje weer te spelen.
Die andere 3 spellen kan ik inderdaad proberen te verkopen en misschien valt dan uiteindelijk de prijs nog wel mee.

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Weet iemand of het mogenlijk is om de Logitech Harmony One in samenwerking met xbox te gebruiken?

Ik bedoel bij het afspelen van dvds en andere videobestanden.

Ik twijfel erg of ik dit ga doen. Vind 300eu best veel geld, hoewel ik wel graag een Xbox zou willen hebben.
Als je besluit om toch 300 euro uit te geven dan zou ik gelijk gaan voor de Elite. Misschien voor de nieuwe rode als dat je ding is? Daar zit ook nog eens Street Fighter 4 bij en de arcade game van street fighter 2. Je moet dan alleen wel van vechtspelletjes houden en een rode xbox mooi vinden. Anders zou ik voor de zwarte Elite gaan. Beste koop 2008 :)

• BM
  • Laatst online: 09:13

BM

Moderator Spielerij
Dyoma schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:29:
Weet iemand of het mogenlijk is om de Logitech Harmony One in samenwerking met xbox te gebruiken?

Heb zelf een Harmony 555, en de xbox360 staat gewoon in de lijst met ondersteunde apparaten. Lijkt me stug dat je d'r dan geen videos mee af zou kunnen spelen, ga d'r iig vanuit dat ie in het mediacenter deel ook gewoon werkt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Roncom
Anoniem: 284904 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:31:
[...]

Als je besluit om toch 300 euro uit te geven dan zou ik gelijk gaan voor de Elite. Misschien voor de nieuwe rode als dat je ding is? Daar zit ook nog eens Street Fighter 4 bij en de arcade game van street fighter 2. Je moet dan alleen wel van vechtspelletjes houden en een rode xbox mooi vinden. Anders zou ik voor de zwarte Elite gaan. Beste koop 2008 :)
Hmm wat is er beter aan de Elite tov de Pro? Ik heb wel begrepen dat je beter een harddisk er in kunt hebben, dus vandaar geen Arcade. Verder ben ik niet echt van plan om online te gamen met de Xbox. Ik heb het in ieder geval nog nooit gedaan of gezien, dus weet niet echt hoe dat werkt.

• koening
  • Laatst online: 02-05 15:03
laatst had ik een bericht over dat ik een xbox ging kopen met hdmi naar dvi kabeltje met wat proberen krijg ik er gewoon geluid uit,:)

breek je dikke stekker (met al die plugjes) beneden open door middel van een schroevendraaier, doe om het uitsteken wat tape om iets te verstevigen en dan gewoon in je hdmi uitgang een hdmi kabel(of zoals mij een hdmi naar dvi blokje) en in je componenten uitgang de dikke stekker met geluid etc, dan alleen je geluid in je boxjes pluggen en klaar is kees.

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/9121/p2502091218.th.jpg

nu heb ik t zo staan: Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/2594/p2502091220.th.jpg

toch een goedkopere oplossing dan die 30euro vga kabel, dit koste me 10euro

[ Voor 2% gewijzigd door koening op 26-02-2009 13:11 . Reden: uitleg ]

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
BM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:55:
[...]

Heb zelf een Harmony 555, en de xbox360 staat gewoon in de lijst met ondersteunde apparaten. Lijkt me stug dat je d'r dan geen videos mee af zou kunnen spelen, ga d'r iig vanuit dat ie in het mediacenter deel ook gewoon werkt :)
dat is perfect. straks bijna alles met 1 afstandsbediening te doen. scheelt een hoop en het is ook wel een mooi ding.

• Sander
  • Niet online
Dyoma schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:15:
[...]

dat is perfect. straks bijna alles met 1 afstandsbediening te doen. scheelt een hoop en het is ook wel een mooi ding.
Werkt :)

Helaas zijn de mediacenter features van de 360 een stuk minder dan die van mijn popcornhour, dus staan ze nog vrolijk naast elkaar.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

koening schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:09:
laatst had ik een bericht over dat ik een xbox ging kopen met hdmi naar dvi kabeltje met wat proberen krijg ik er gewoon geluid uit,:)

breek je dikke stekker (met al die plugjes) beneden open door middel van een schroevendraaier, doe om het uitsteken wat tape om iets te verstevigen en dan gewoon in je hdmi uitgang een hdmi kabel(of zoals mij een hdmi naar dvi blokje) en in je componenten uitgang de dikke stekker met geluid etc, dan alleen je geluid in je boxjes pluggen en klaar is kees.

[afbeelding]

nu heb ik t zo staan: [afbeelding]

toch een goedkopere oplossing dan die 30euro vga kabel, dit koste me 10euro
Dit kan, zoals gezegd, maar dan reboot je Xbox als je van kanaal wisselt. Bij de meesten in ieder geval.

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dyoma schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:29:

Werkt perfect.

• yzf1kr
sander- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:25:
[...]

Werkt :)

Helaas zijn de mediacenter features van de 360 een stuk minder dan die van mijn popcornhour, dus staan ze nog vrolijk naast elkaar.
Klopt, maar Popcornhour is dan weer een stuk slechter met (HD)WMV's dus ze vullen elkaar goed aan.

• BarnOwl
  • Laatst online: 14-03 16:08
Roncom schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 13:06:
[...]

Hmm wat is er beter aan de Elite tov de Pro? Ik heb wel begrepen dat je beter een harddisk er in kunt hebben, dus vandaar geen Arcade. Verder ben ik niet echt van plan om online te gamen met de Xbox. Ik heb het in ieder geval nog nooit gedaan of gezien, dus weet niet echt hoe dat werkt.
De Elite heeft een grotere HD, en hij is zwart. Maar ik heb zelf vorige week ook die Bol actie genomen en vind het een prima deal. Halo 3 en Gears of War2 erbij plus die twee andere spellen. Verder zitten er meteen 2 controllers bij. Ik zou het dus gewoon doen!

Jeroen

En de Elite heeft een HDMI kabel met Audio-adapter :)

Maar ik bedoel...als je toch 300 euro uitgeeft kun je net zo goed de Elite halen toch?

• Patvs
Ben nieuw in de xbox scene en heb wel veel research gedaan naar headsets ik vind de normale headset bagger!
Je xbox controller kan geen game geluid overbrengen.
dus wat wil ikj: Een draadloze headset, waar je je xbox geluid aansluit op een soort docking station en waar de headset draadloos verbinding maakt met die docking station EN met je xbox (op dezelfde manier als dat de xbox wireless headset doet).
Weet niet of dat bestaat. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Die van bijvoorbeeld turtle beach zijn draadloos, maar bedraad aan je controller. Beetje jammer :(

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 284904 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 14:52:
En de Elite heeft een HDMI kabel met Audio-adapter :)

Maar ik bedoel...als je toch 300 euro uitgeeft kun je net zo goed de Elite halen toch?
Is persoonlijk. Ik had bij vervanging van mn "oude" 360 laatst wederom liever een witte ivm interieur. Daarnaast had ik al wat witte accesoires en vind ik zelfs de witte mooier. Puur cosmetisch dus :)

• Sander
  • Niet online
Patvs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:11:
Ben nieuw in de xbox scene en heb wel veel research gedaan naar headsets ik vind de normale headset bagger!
Je xbox controller kan geen game geluid overbrengen.
dus wat wil ikj: Een draadloze headset, waar je je xbox geluid aansluit op een soort docking station en waar de headset draadloos verbinding maakt met die docking station EN met je xbox (op dezelfde manier als dat de xbox wireless headset doet).
Die van bijvoorbeeld turtle beach zijn draadloos, maar bedraad aan je controller. Beetje jammer :(
Als je dit topic had gelezen dan had je het gelijk geweten, een 10 (of 20) tal posts terug zijn een aantal headsets uitgebreid besproken, waaronder ook Headsets met de mogelijkheid om alles draadloos te doen.

• Patvs
sander- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:00:
[...]

Als je dit topic had gelezen dan had je het gelijk geweten, een 10 (of 20) tal posts terug zijn een aantal headsets uitgebreid besproken, waaronder ook Headsets met de mogelijkheid om alles draadloos te doen.
ah vandaar dat ik ook refereer naar de Turtle, of bedoel je de sharkoon? Allemaal hebben ze draad naar de xbox controller... Had gehoopt op een nuttige reply, want er zijn best wat mensen hiermee bezig (zoals 10/20 posts terug) en het gaat ook om zo'n 150+ euros.

• Roncom
Roncom schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:11:
Oke, ik ga dan denk ik toch voor de aanbieding van Bol. Wellicht dat ik wat spellen kan verkopen die mij niet bevallen. Fifa 2009 lijkt mij bijvoorbeeld wel een blijvertje en is leuk om na een tijdje weer te spelen.
Die andere 3 spellen kan ik inderdaad proberen te verkopen en misschien valt dan uiteindelijk de prijs nog wel mee.
Heb hem zojuist besteld. Hopelijk morgen binnen en van het weekend fijn gamen!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:25
He mensen,

Als ik Halo 3 online speel met 4 personen gaat het af en toe schokken/traag/fps drop. Hoe kan dit? Heb de video instelling staan op 1080p, 720p biedt geen uitkomst. Heb een XBOX 360 op component aansluiting.

Wie kent dit probleem?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

WizZie- schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:16:
He mensen,

Als ik Halo 3 online speel met 4 personen gaat het af en toe schokken/traag/fps drop. Hoe kan dit? Heb de video instelling staan op 1080p, 720p biedt geen uitkomst. Heb een XBOX 360 op component aansluiting.

Wie kent dit probleem?
Ligt volgens mij gewoon aan Halo, je settings hebben daar verder geen effect op (het is geen PC waar settings invloed hebben op je FPS).

• yzf1kr
Patvs schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:11:
Nee, dat bestaat niet.
3rd party producenten zouden dan moeten betalen om gebruik te mogen maken van de draadloze technologie van MS, en dat doen ze liever niet.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nieuw deeltje :p ?

Wie speelt er al Halo Wars? Mijn exemplaar is gister verzonden. De demo beviel mij goed, nu de full game :D !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Deze mocht dicht. Verder in Het Xbox 360 ervaringen Topic #59 :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.