Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Preciesijskonijn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:59:
[...]
De Elite heeft een zwarte HD dus ik denk dat hij liever die HD gebruikt i.p.v. een gewone witte
Ik wou dat gewoon even weten omdat als ik nu een andere HD koop wel de mogelijkheid heb om later een elite te kopen
Elect a clown, expect a circus.
Volgens mij is dat ding toch zilver met grijs?ijskonijn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:59:
[...]
De Elite heeft een zwarte HD dus ik denk dat hij liever die HD gebruikt i.p.v. een gewone witte
edit lekker op tijd Electra
Is mij ook nog nooit opgevallen.BM schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:03:
[...]
Zit daar kleurverschil in?
Het is me serieus nog nooit opgevallen. Dingen zijn voor 95% toch gewoon grijs?
[ Voor 35% gewijzigd door Semper Fight op 18-02-2009 11:16 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik zie toch echt een zwarte hdElectra schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:14:
[...]
Volgens mij is dat ding toch zilver met grijs?
Is mij ook nog nooit opgevallen.

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 18-02-2009 11:19 ]
Voordat ik dat antwoord hier neerzette heb ik het zelfs nog effe opgezocht omdat ik het ook niet wist, maar er zit inderdaad verschil in.BM schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:03:
[...]
Zit daar kleurverschil in?
Het is me serieus nog nooit opgevallen. Dingen zijn voor 95% toch gewoon grijs?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik denk dat men met de opmerking ' het is toch een grijze/zilvere' bedoelt dat er geen ' witte' is.maartend schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:07:
Ik heb een Eilie, geloof me, er zit een zwarte op.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Ik had dus een launchbox, en heb vorig jaar met NXE mijn HDD geupgrade naar 120gb alles werkte prima tot ik 3 weken geleden een leuke aanbieding kreeg voor een Elite, en nu heb ik dus een elite met een grijze 120gb hardeschijf.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Klopt inderdaad, dus kort samengevat: bij een witte xbox hoort een grijze HD, bij een Elite hoort een zwarte HD (ze zijn dus wel verschillend)Armada schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:17:
[...]
Ik denk dat men met de opmerking ' het is toch een grijze/zilvere' bedoelt dat er geen ' witte' is.
Ok 120 gb -> 120gb is dus een valide vraag
10 second ninja DONE
De games van Square Enix op de 360 (Last Remnant en Infinite Undiscovery) hebben juist net geen Japanse stemmetjes. En ik vrees hetzelfde voor Star Ocean 4.Boeboe schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:53:
[...]
Iedere xbox360 jrpg die ik al gespeeld heb (Enchanted Arms, Blue Dragon, Eternal Sonata, Lost Odyssey) had Japanse stemmen mee aanwezig op de disk, dus ik denk dat dit voor Star Ocean 4 ook wel het geval zal zijn
Schijfruimte lijkt me sterk. Mistwalker heeft er wel 3 talen op kunnen proppen samen met een hele lading aan pre-rendered filmpjes. Blue Dragon Japans, Engels, Frans en LO Japans, Koreaans en Engels (Aziatische versie). Dan lijkt het me geen onmogelijke taak om één extra taal erbij te kunnen gooien.Snowdog schreef op maandag 16 februari 2009 @ 00:45:
[...]
last remnant had dit bv. niet tho en volgens mij (weet niet zeker meer) heb ik ergens gelezen dat tales of vesperia dit ook niet had... denk dus niet dat t zo zeker is... scheelt ook hoop data
naja alles kan, maar dan zit je wellicht wel op een dvdtje extra kan me voorstellen dat ze dan zegge lama hange die talen... BD was dan ook 3 dvds en LO 4, persoonlijk vind ik kleiner ook wel fijner ivm HD installs enzoSoundWave729 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:25:
[...]
De games van Square Enix op de 360 (Last Remnant en Infinite Undiscovery) hebben juist net geen Japanse stemmetjes. En ik vrees hetzelfde voor Star Ocean 4.
[...]
Schijfruimte lijkt me sterk. Mistwalker heeft er wel 3 talen op kunnen proppen samen met een hele lading aan pre-rendered filmpjes. Blue Dragon Japans, Engels, Frans en LO Japans, Koreaans en Engels (Aziatische versie). Dan lijkt het me geen onmogelijke taak om één extra taal erbij te kunnen gooien.
Welk merk DVD-R doet het wel goed in de 360?
Zelf goeie ervaring met Verbatimthefxr schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 01:38:
ik brand mijn dvd films op DVD-R van that's write,maar om de 5 sec stopt de 360 ermee, omdat hij deze niet kan lezen.
Welk merk DVD-R doet het wel goed in de 360?
Veel schieten, pleren, C4 en claymore en uiteindelijk gelukt
Op veteran? Kun je ff langskomen?Grolsch schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:40:
Ik heb eindelijk dit k*tmissie gehaald met die botsauto's en die draaimolen. (CoD4)
Veel schieten, pleren, C4 en claymore en uiteindelijk gelukt
Ik kan het echt iederen aanraden om ook een USA en Japanse account aan te maken en daarmee te profiteren van de extra's die daar worden aangeboden. Op de Japanse Live omgeving ben ik voornamelijk losgegaan met de RPG demo's die je daar kan downloaden.
Wel jammer dat de USA live omgeving voor sommige zaken een IP check doet of je wel daadwerkelijk in de USA aangesloten bent op het internet (bij films en series bijvoorbeeld) maar missschien dat IP-spoofing op m'n router daar een oplossing voor kan bieden.
Ik heb het wel eens eerder gelezen maar vraag het nog even voor de zekerheid na: Kan ik nu goedkoop USA live points kopen en daarmee arcade games en uitbreidingen kopen en deze vervolgens spelen met mijn Nederlandse hoofdaccount? Dus bijvoorbeeld via het US account met goedkopere US live punten de Fallout3 expansie kopen en deze vervolgens spelen met mijn NL account en mijn PAL Fallout3 disc? Heeft iemand hier ervaring mee?
Wellicht is bovenstaande ook een item voor de topicstart?
Verwijderd
Op Veteran is het erg irritant. Ik heb 'm gehaald door vooral bij de botsauto's te blijven (dat stukje land er achter) en op dat smalle stukje claymore's droppen en goed op de botsautobaan letten en dat smalle stukje. Als je achter een boom blijft schuilen en soms een beetje heen en weer gaat, dan lukt het uiteindelijk (na 1000 keer proberen). Met zwetende handen die gast oppikken en naar de heli rennen. Het is te doen, maar niemand kan het zomaar eventjes een tweede keer halen. Het blijft moeilijk en een beetje geluk soms.
HerkenbaarVerwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:37:
[...]
Op Veteran is het erg irritant. Ik heb 'm gehaald door vooral bij de botsauto's te blijven (dat stukje land er achter) en op dat smalle stukje claymore's droppen en goed op de botsautobaan letten en dat smalle stukje. Als je achter een boom blijft schuilen en soms een beetje heen en weer gaat, dan lukt het uiteindelijk (na 1000 keer proberen). Met zwetende handen die gast oppikken en naar de heli rennen. Het is te doen, maar niemand kan het zomaar eventjes een tweede keer halen. Het blijft moeilijk en een beetje geluk soms.
Geen ervaring mee, maar wat je zegt zou moeten werken.Schweino schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:37:
Ik heb het wel eens eerder gelezen maar vraag het nog even voor de zekerheid na: Kan ik nu goedkoop USA live points kopen en daarmee arcade games en uitbreidingen kopen en deze vervolgens spelen met mijn Nederlandse hoofdaccount? Dus bijvoorbeeld via het US account met goedkopere US live punten de Fallout3 expansie kopen en deze vervolgens spelen met mijn NL account en mijn PAL Fallout3 disc? Heeft iemand hier ervaring mee?
Houd er wel rekening mee dat ze dus niet speelbaar zijn op een andere console, met je hoofdaccount, maar dat had je wel door geloof ik
US marketplace is idd een stuk beter dan wat we in de EU krijgen. Van sommige dingen snap ik het ook nog wel (films, demos ook nog wel), maar van andere zaken snap ik echt niet waarom wij ze niet krijgen. Zeker omdat het MS only dingen zijn, waarbij er (imho) geen ingewikkelde rechtenkwesties kunnen zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb de demo gespeeld en vond het best ok, dus ik denk dat ik hem ga bestellen.
Ik heb Gears Of War 2 overigens gewoon bij Play.com besteld, ik kan haast niet wachten.
Dan had je niet bij play moeten bestellen als je haast niet kan wachtensaviour schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:05:
Ik heb Gears Of War 2 overigens gewoon bij Play.com besteld, ik kan haast niet wachten.
Zondag GOW2 bij Amazon.co.uk besteld en gisteren in huisSlasher schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:19:
[...]
Dan had je niet bij play moeten bestellen als je haast niet kan wachten
Maar als ik verder google, zijn er voor de rest alleen maar bedrijven die hem voor 100 euro + verkopen. Ik vind dat wel een erg groot verschil. Toch?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
het is Ultimate Mortal Kombat 3, dus waarschijnlijk moet je bij de U zoeken en niet bij de Mbonzz.netninja schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:33:
mm gek. Ik probeer mortal kombat 3 te vinden via mijn xbox bij arcade games en niet kunnen vinden. Vervolgens via internet naar marketplace gegaan en daar heb ik hem zojuist toegevoegd aan de wachtrij
Das een actieprijs inderdaad, ik had hem vorige week op xboxhome.nl besteld, daar was hij 79 euro, ik wou net hier de link even voor je neerzetten maar daar is hij nu ook weer 109 euro...Slasher schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:23:
Ik ben op zoek naar een 120gb harde schijf, en ben een beetje aan het struinen op internet. Consoleshop.nl heeft hem niet op voorraad, en die vraagt er 79 euro voor.
Maar als ik verder google, zijn er voor de rest alleen maar bedrijven die hem voor 100 euro + verkopen. Ik vind dat wel een erg groot verschil. Toch?
Edit: Op Budgetgaming.nl staan ook een paar winkels waar de HD ook nog 79 euro kost (bij Castle Gameshop en Dimensionplus is hij nog 79 euro, de rest 109 euro of meer)
[ Voor 55% gewijzigd door ijskonijn op 19-02-2009 10:45 ]
Maar als ik op een andere consoles nu beide accounts importeer (hoofdaccount én US account) dan zou het wel weer moeten kunnen toch?BM schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:53:
[...]
Geen ervaring mee, maar wat je zegt zou moeten werken.
Houd er wel rekening mee dat ze dus niet speelbaar zijn op een andere console, met je hoofdaccount, maar dat had je wel door geloof ik
Inderdaad, al die streaming content met interviews van developers etc zou hier naar mijn mening ook gewoon moeten kunnen.BM schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:53:
US marketplace is idd een stuk beter dan wat we in de EU krijgen. Van sommige dingen snap ik het ook nog wel (films, demos ook nog wel), maar van andere zaken snap ik echt niet waarom wij ze niet krijgen. Zeker omdat het MS only dingen zijn, waarbij er (imho) geen ingewikkelde rechtenkwesties kunnen zijn.
Volgens mij is 79,99 gewoon de standaard adviesprijs tegenwoordig. GC shop verkoopt 'em in ieder geval voor 69,50 euro dus dat is nog voordeliger. Daar heb ik de mijne ook vandaan voor die prijs. De afhandeling en communicatie was ik overigens niet zo over te spreken......ijskonijn schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:42:
[...]
Das een actieprijs inderdaad, ik had hem vorige week op xboxhome.nl besteld, daar was hij 79 euro, ik wou net hier de link even voor je neerzetten maar daar is hij nu ook weer 109 euro...
zie http://www.gcshop.nl/product.php?id=10151
/edit
my bad: zie net dat de hdd voor die prijs uit het assortiment is en weer terug is naar 105,50 euro.....(http://www.gcshop.nl/product.php?id=10411). Blijkbaar was het dus toch een actieprijs en had ik mazzel.
[ Voor 31% gewijzigd door Schweino op 19-02-2009 10:49 ]
Mijn gevoel zegt van wel.Schweino schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:44:
[...]
Maar als ik op een andere consoles nu beide accounts importeer (hoofdaccount én US account) dan zou het wel weer moeten kunnen toch?
Ik heb het echter nooit geprobeerd, dus geef je absoluut geen garanties
Precies, dat soort dingen zijn best leuk. Majors Minute, IGN gameguides enzo zijn best leuk, en zeker die 1e lijkt me rechtenvrij, aangezien het een MS medewerker zelf is die op video wat staat te blaten[...]
Inderdaad, al die streaming content met interviews van developers etc zou hier naar mijn mening ook gewoon moeten kunnen.
Xbox
Daar kwam ik vorige week dus ook achter bij GCShopSchweino schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:44:
my bad: zie net dat de hdd voor die prijs uit het assortiment is en weer terug is naar 105,50 euro.....(http://www.gcshop.nl/product.php?id=10411). Blijkbaar was het dus toch een actieprijs en had ik mazzel.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Btw, singleplayer van GoW2, beter of slechter dan 1 ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Afwisselender, epischer, mooier, langer. Zeker beter imho. Alle (voor mij) kleine minpunten zijn eigenlijk weggepoetst.JuliettPapa schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:06:
Mee eens, 1 minpuntje vond ik wel:SeamusXanthus schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:10:
[...]
Afwisselender, epischer, mooier, langer. Zeker beter imho. Alle (voor mij) kleine minpunten zijn eigenlijk weggepoetst.
Dat zou niet moeten:JuliettPapa schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:06:
Gears of War 1 uitgespeeld. Singleplayer was erg goed voor een game! Wel jammer dat ik het einde niet gezien heb
spoiler:Ik versla dus killraam op de trein, ik zie hem slowmotion sterven zegmaar.... fenix, don e.d. komen erbij staan en dan pats boem de credtis.Ik heb de resonator gesaved, maar er gebeurt dus niks mee... of waar de trein heen raast... of wat dan ook. Klopt dit ?
uhm...
Vroeger zeer veel lol gehad met de pc game scorched earth. Ik denk dat death tanks net zoiets gaat zijn. Ik had er zeker wel interresse in, maar door de zelfs voor xbla matige gfx en het feit dat de gameplay vrij antiek is (en misschien zelfs verbeterd door worms) had ik echt verwacht dat deze voor 400 punten op xbla zou komen, 800 had ik duur gevonden, maar als de demo me kon overtuigen had ik dat er ook wel voor over gehad.SeamusXanthus schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:08:
Ik neem aan dat het een eenmalig experiment zal zijn, omdat dat de verkopen zeer slecht zullen zijn.
1200 is afzetterij. Dat weiger ik te betalen. En ik hoop met mij vele anderen om hiermee idd een signaal af te geven.
NB: ik heb de game nog geen seconde gespeeld en het zijn dus aannames, maar gezien de filmpjes denk ik dat ik er niet veel naast zit. Is kijken of ik ergens een review kan vinden.
10 second ninja DONE
Dat duurt nog wel even, ik heb mijn cashbackformulier 15 dec. opgestuurd, ook nog niks van me 50,- euro gezien.sander- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:33:
[...]
Hier nog geen cashback, 1e week van januari opgestuurd.
Maar ik heb geduld.
Om eerlijk te zijn valt die wel mee op Veteran in vergelijking met Mile High ClubVerwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:37:
[...]
Verwijderd
Xbox Live Gold 13 maanden - 30 euro per stuk
Xbox Live Gold 3 maanden - 13 euro per stuk
Xbox Live 4200 punten - 35 euro per stuk
Om korting te krijgen dien je te betalen via bankoverschrijving (zie website).
Tag: NL Boytje
He, da's goed nieuws. Net mijn 13 maanden via samenkopen.net binnen gekregen, voor 29 Euro, maar wilde er ook nog Livepoints bij, die waren daar helaas uitverkocht. Dit lijkt me ook wel een redelijke prijs.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:08:
Nou, het is weer zover hoor. Op www.livecodes.nl kun je van alles kopen:
Thnx, kga de game weer een keer spelen op moeilijkere stand en dan kijken of ik het wel te zien krijgSmoonshine schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:20:
[...]
Dat zou niet moeten:
spoiler:Sne; z'n complete spoiler gedelte omdat ik nog niet alles wil weten.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Jee. Nee, in principe niet, maar Ja als je op die xbox je US account op Live ingelogd laat staan met een tweede controller.Schweino schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:44:
[...]
Maar als ik op een andere consoles nu beide accounts importeer (hoofdaccount én US account) dan zou het wel weer moeten kunnen toch?
Dit is van de zelfde mensen van samenkopen.net (beetje jammer dat je in je actie zegt dat ze op zijn, terwijl ze dat eigenlijk niet zijn...)KneoK schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:31:
[...]
He, da's goed nieuws. Net mijn 13 maanden via samenkopen.net binnen gekregen, voor 29 Euro, maar wilde er ook nog Livepoints bij, die waren daar helaas uitverkocht. Dit lijkt me ook wel een redelijke prijs.
Overigens zie ik geen prijs van 35,- voor de live points op de site staan, alleen 39,99 ?
Even duur als gamehubs en je kan betalen met je bankpas dus je hebt geen cc of paypal nodig.
spel krijgt 8/10 dus niet heel slecht, maar denk dat iedereen toch op hoger gehoopt had... Nou zijn jrpg reviews meestal niet zo best dus zal allemaal wel meevallen maar iig toch jammer van de speech hoewel t te verwachten was >.<
Verwijderd
Ahum...goed lezenMochiGohan schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:19:
[...]
Overigens zie ik geen prijs van 35,- voor de live points op de site staan, alleen 39,99 ?
"Om korting te krijgen dien je te betalen via bankoverschrijving (zie website)."
Verwijderd
Ach..dat cijfer kreeg Lost Odyssey ook...dus ik zou me er niet al te druk over maken. Een 8 is toch eigenlijk ook gewoon een heel goed cijfer? Je moet kijken naar wat voor cijfer je er zelf voor zou geven en je niet blind op een review van IGNSnowdog schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:02:
Star Ocean IGN review is uit, geen japans op de discs (US) alleen Engels, wat volgens de review ook nog bedroevend slecht is....
spel krijgt 8/10 dus niet heel slecht, maar denk dat iedereen toch op hoger gehoopt had... Nou zijn jrpg reviews meestal niet zo best dus zal allemaal wel meevallen maar iig toch jammer van de speech hoewel t te verwachten was >.<

Ik las het, en vond het zorgelijk. Ik heb mn gamertag gekoppeld aan een hotmail adres dat ik enkel en alleen daarvoor gebruik, ik log er dus zelden op in. Nu ik dit weet in ieder geval een stuk vaker, ik wil niet het risico lopen mn Achievements kwijt te raken en mn gamertag.Remy schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:03:
Heeft iemand al last gehad van een verlopen Gamertag? Ik kwam dat net tegen op twee sites, en heb er gelijk wat over gepost: het gaat blijkbaar niet om al teveel mensen die er last van hebben, maar wel nasty als je al een aantal jaren een bepaalde Gamertag hebt en daarmee verschillende achievements en savegames mee hebt opgebouwd
Kreeg 'm ooit gratis bij mijn mobiel, way back in the day, een Hi mobiel plus adres. Zo gauw ik ervoor moest gaan betalen ben ik ermee genokt
Enige waar 't adres nog goed voor is is als MSN adres en dus als gamertag
Wel mijn actieve adres als alias er aan gekoppeld uiteraard
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Paypal kun je gewoon koppelen aan je bankrekening. Komt geen creditcard aan te pasZamoraak schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:34:
Ik heb vandaag mijn 13 maanden voor 35,99 binnengekregen gekocht bij www.xbox360gold.nl
Even duur als gamehubs en je kan betalen met je bankpas dus je hebt geen cc of paypal nodig.
Nou op die site zie ik ook hele andere prijzen staan bij overboeking helaas:Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:30:
[...]
Ahum...goed lezen
"Om korting te krijgen dien je te betalen via bankoverschrijving (zie website)."
Nette prijzen verder hoore prijzen zijn als volgt:
3 maanden Xbox Live voor €15,99
13 maanden Xbox Live voor €35,99
4200 punten voor €39,99
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Xbox live gold is toch echt 35.99 ook met bankoverschrijving, zie hierVerwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:08:
http://majornelson.com/ar...e-id-s-and-gamertags.aspxRemy schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:03:
Heeft iemand al last gehad van een verlopen Gamertag? Ik kwam dat net tegen op twee sites, en heb er gelijk wat over gepost: het gaat blijkbaar niet om al teveel mensen die er last van hebben, maar wel nasty als je al een aantal jaren een bepaalde Gamertag hebt en daarmee verschillende achievements en savegames mee hebt opgebouwd
I want to take a moment to talk about Windows LIVE ID’s and Gamertags. Recently, there have been a few stories about Gamertags becoming unrecoverable. I want to set the record straight, and let you know what is going on, and what we’re doing about it.
What happens:
In the rare case that you DO NOT sign in to Xbox.com or another website that uses Windows LIVE ID (like Hotmail) it is possible that your Windows LIVE ID expires (goes dormant.)
An Xbox LIVE Gamertag is unrecoverable from the system only when the associated Windows Live ID has become dormant and the Gamertag has been deleted from all Xbox 360 consoles.
Members with dormant Windows Live IDs can continue to enjoy the benefits of their Xbox LIVE Gamertags on their Xbox 360 consoles, including earning Achievements; however, they will not be able to use their expired Windows Live IDs for activities such as account management on Xbox.com.
It is important to note that an Xbox LIVE Gamertag is unrecoverable from the system only when the associated Windows Live ID has become dormant and the Gamertag has been deleted from all Xbox 360 consoles.
What you can do to prevent having any problems:
We recommend that people log into their Windows Live ID on Xbox.com or Xbox LIVE Marketplace on the Web at least once every four months.
What we’re doing:
We are actively working on an update that will allow you to link your Gamertag to a new Windows Live ID if one becomes dormant.
If anyone should have an issue regarding their Xbox 360 or Xbox LIVE account should visit xbox.com/support so we can assist you.
Verwijderd
Owhhhhhh...dat maakt de zaak een stuk minder spannend
??????
Jeroen
Reviews van JRPGs maak ik me nooit zo druk om, maar de stemmen daarentegen vind ik wel belangrijk. Je luistert daar toch een uurtje of 70 gemiddeld naar. Wellicht dat ze de japanse audio nog beschikbaar maken als DLC, dat zou dan de beste optie zijnSnowdog schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:02:
Star Ocean IGN review is uit, geen japans op de discs (US) alleen Engels, wat volgens de review ook nog bedroevend slecht is....
Hier snap ik dus ook helemaal niets van! Ik kan de logica ervan niet ontdekken...BarnOwl schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:05:
Kan iemand verklaren waarom ik wel Divx/Avi films kan bekijken via het media menu/verkenner maar dat diezelfde files niet afgespeeld worden via Media Center? Ik gebruik een Vista Ultimate Media Center. Alle benodigde codec's staan op de pc maar MediaCenter Xbox blijft hardnekkig zeggen dat codec's ontbreken om de films af te spelen.
??????
Volgens microsoft speelt de xbox360 in de vorm van mediacenter extender geen avi's af...
haha is dit een verwijzing naar president Eden in Fallout 3? Die praat ook zo in z'n uitzendingen....I want to take a moment to talk about Windows LIVE ID’s and Gamertags. Recently, there have been a few stories about Gamertags becoming unrecoverable. I want to set the record straight, and let you know what is going on, and what we’re doing about it.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
L1nt schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:18:
[...]
haha is dit een verwijzing naar president Eden in Fallout 3? Die praat ook zo in z'n uitzendingen....
Die praat ook Engels bedoel je?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Wat ik in het verleden gelezen heb is dat het Media Center Extender gedeelte door een ander team wordt gebouwd dan het Xbox Dashboard team. Om Xvid/Divx bestanden in Media Center af te spelen zal dat team die mogelijkheid dus in hun gedeelte moeten programmeren. Maar aangezien het hele Media Center Extender gebeuren een beetje op zijn gat ligt volgens mij, denk ik niet dat die mogelijkheid er ooit komt. Ik zie het eerder gebeuren dat ze het Media Center uit het Dashboard slopen.Roelos schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:41:
[...]
Hier snap ik dus ook helemaal niets van! Ik kan de logica ervan niet ontdekken...
Volgens microsoft speelt de xbox360 in de vorm van mediacenter extender geen avi's af...
uhm...
Verwijderd
XBOX 360 Arcade voor iemand die niet online gaat gamen en geen content wil downloaden.( geen hdd, headset enz.)
XBOX Core: voor de gewone casual online games
XBOX Elite: voor de Hardcore gamer
*knip* spam
[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 20-02-2009 14:36 ]
denk dat je daar niet op hoeft te tellen aangezien de andere square games dat ook niet hebben T_TSh0ckTr00per schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 12:26:
[...]
Reviews van JRPGs maak ik me nooit zo druk om, maar de stemmen daarentegen vind ik wel belangrijk. Je luistert daar toch een uurtje of 70 gemiddeld naar. Wellicht dat ze de japanse audio nog beschikbaar maken als DLC, dat zou dan de beste optie zijn
Verwijderd
Waarom zet je spam in je posts?Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:55:
Het is heel makkelijk,
XBOX 360 Arcade voor iemand die niet online gaat gamen en geen content wil downloaden.( geen hdd, headset enz.)
XBOX Core: voor de gewone casual online games
XBOX Elite: voor de Hardcore gamer
quote het dan ook niet
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 20-02-2009 14:36 ]
Verwijderd
Nee, hoe ie zijn verhaal begint...
I want to take a moment to talk about the brotherhood of steel....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dus conclusie is: Vegreet Media Center en speel gewoon de gedeelde bestanden via de video library in het Xbox menu? Ik vind media center op een groot TV scherm toch wel wat hebben hoor.......Smoonshine schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:49:
[...]
Wat ik in het verleden gelezen heb is dat het Media Center Extender gedeelte door een ander team wordt gebouwd dan het Xbox Dashboard team. Om Xvid/Divx bestanden in Media Center af te spelen zal dat team die mogelijkheid dus in hun gedeelte moeten programmeren. Maar aangezien het hele Media Center Extender gebeuren een beetje op zijn gat ligt volgens mij, denk ik niet dat die mogelijkheid er ooit komt. Ik zie het eerder gebeuren dat ze het Media Center uit het Dashboard slopen.

Jeroen
Ik zie alleen dit staan:Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 16:08:
Om 4200 punten te kopen voor €42,99 dient u te betalen via bankoverschrijving
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik ook.. Ook de online dingen (uitzendinggemist e.d.) vind ik ook ok.BarnOwl schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:57:
[...]
Dus conclusie is: Vegreet Media Center en speel gewoon de gedeelde bestanden via de video library in het Xbox menu? Ik vind media center op een groot TV scherm toch wel wat hebben hoor.......
(Zou, als de xbox wel avi's via MC zou kunnen weergeven, de ondertiteling wel werken?)
Verwijderd
Ik zie dat ook staan, maar dit stond in de email die ik kreeg:yzf1kr schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:57:
[...]
Ik zie alleen dit staan:
Om 4200 punten te kopen voor €42,99 dient u te betalen via bankoverschrijving
Beste deelnemer,
Bedankt voor je deelname aan de Xbox Live actie op www.samenkopen.net
Ik las op het forum dat er vraag was naar extra Xbox Live abonnementen en punten.
Ik heb hiervoor een website gemaakt met een handig PayPal betalingsysteem en automatisch verzend systeem.
Voor de mensen die geen PayPal hebben is bankoverschrijving ook mogelijk.
Uiteraard is er voor de SK'ers korting op de Xbox Live Codes en punten, de prijzen zijn als volgt:
Mochten er vragen zijn dan hoor ik ze graag.
Met vriendelijke groet,
Max Gudden
www.livecodes.nl

Wie haalt Halo Wars nog meer? Dan kunnen we wat 3 vs 3 gaan spelen
Ik ga binnenkort weer eens een update doen in de TS. Als je nog wat mist, DM me dan maar
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 21-02-2009 12:25 ]
Een aardige titel kreeg overal zo'n beetje een 8. Ik vond de demo erg fijn wegspelen. Ik ben alleen een beetje bezorgd met de lengte van de campaign, dat schijnt met 15 missies al klaar te zijn. Het grootste commentaar op de titel is dat er weinig diepgang is. Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo heel erg, aangezien ik de resource management 1 van de vervelendere dingen vindt aan een RTS. Bovendien zou meer diepgang juist meer controlissues met zich meebrengen. Ik ga nog even speuren waar deze goedkoop uit het importcircuit te halen is.PWM schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:19:
Halo Wars krijgt toch maar even mooie reviewsZelfs azijnpisser Bergervoet van Gamer geeft hem een 8.
Ik ga binnenkort weer eens een update doen in de TS. Als je nog wat mist, DM me dan maar
Wut? Sinds wanneer quoten we Fok als een reviewbron...PWM schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:19:
Fok geeft hem overigens een 7.1,maar die hebben het Multi-Player stuk niet meegenomen in de review
[ Voor 13% gewijzigd door Armada op 21-02-2009 12:25 ]
Gamehubs heeft de Limited editie nog liggen voor 44,99 incl verzending http://www.gamehubs.com/X...wars-limited-edition.htmlArmada schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:23:
Ik ga nog even speuren waar deze goedkoop uit het importcircuit te halen is.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 21-02-2009 12:28 ]
+20% belasting oidPWM schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:27:
[...]
Gamehubs heeft de Limited editie nog liggen voor 44,99 incl verzending http://www.gamehubs.com/X...wars-limited-edition.html
[afbeelding]
Nee bedankt, ik haal hem wel iets duurder bij de MM, want die extra fees van UPS zijn niet tof.
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 21-02-2009 12:31 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je moet ook niet UPS gebruikenAngeloonie schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:31:
[...]
+20% belasting oid
Nee bedankt, ik haal hem wel iets duurder bij de MM, want die extra fees van UPS zijn niet tof.
Heh heh, en met deze recessie heb je dan mooi een Spirit of Fire patch als er een gat in je kleding komt...PWM schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:27:
[...]
Gamehubs heeft de Limited editie nog liggen voor 44,99 incl verzending http://www.gamehubs.com/X...wars-limited-edition.html
[afbeelding]
Ik zoek nog even bij wat UK tenten door voor een prijs die meer in de richting van 30-33 komt...
Verwijderd
Ik heb hem al in de pre-order staan hoor. Ik heb al een vaste partner voor de 2v2 potjes, maar als we 3v3 doen ben je van harte welkomPWM schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:19:
Halo Wars krijgt toch maar even mooie reviewsZelfs azijnpisser Bergervoet van Gamer geeft hem een 8. Fok geeft hem overigens een 7.1,maar die hebben het Multi-Player stuk niet meegenomen in de review
Op MetaCritics is het gem. cijfers inmiddels een 8.5
![]()
Wie haalt Halo Wars nog meer? Dan kunnen we wat 3 vs 3 gaan spelen
Over de kritiek dat de campaign kort is; daar ben ik alleen maar blij om. In mijn optiek moet de campaign van een RTS ook kort zijn. In de campaign moet je alle facetten van de game onder de knie krijgen en vervolgens alleen maar multiplayeren FTW
Verwijderd
http://www.youtube.com/wa...ect-2-Teaser-Trailer.html
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 13:32:
Zijn er trouwens nog fans van Mass Effect? Zie hier...een teaser om natte billen van te krijgen voor deeltje 2 van de game wat voor mij misschien wel de beste game van deze generatie is:
Ook voor mij tot nu toe een van de beste games op de 360. Episch spel, sfeervol en mooi verhaal. Sci-fi op z'n best. Maar als ik die trailer kijk lijkt het alsof we met een heel ander personage gaan spelen?
Ik ken Mass Effect 1 niet echt, maar ik vind screenshots er wel vet uitzien. Ik ben van plan het te kopen, alleen ben ik niet echt een RPG fanaat. Is het dan evengoed leuk om te spelen? En is het verhaal goed?Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 13:32:
Zijn er trouwens nog fans van Mass Effect? Zie hier...een teaser om natte billen van te krijgen voor deeltje 2 van de game wat voor mij misschien wel de beste game van deze generatie is:
Kia Niro-EV 2024
Op de Xbox zelf weet ik het niet precies, maar via xbox.com (als je een account hebt en je Xbox daar op hebt geregistreerd:kw_nl schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:06:
Iemand een idee hoe ik het automatisch verlengen van me Gold Membership kan uitschakelen? Ik wil graag per maand beslissen... Kan het niet echt vinden
1. Log in op www.xbox.com
2. Klik op je gamertag rechtsboven.
3. Klik op Manage profile, in 't midden.
4. Rechts, Manage payment options.
Hmmz, dat is volgens mij nieuw?Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:51:
[...]
Op de Xbox zelf weet ik het niet precies, maar via xbox.com (als je een account hebt en je Xbox daar op hebt geregistreerd:
1. Log in op www.xbox.com
2. Klik op je gamertag rechtsboven.
3. Klik op Manage profile, in 't midden.
4. Rechts, Manage payment options.
Ik heb MS wel eens gebeld om mijn CC uit te laten schakelen voor gold (via i-net is het veel goedkoper). Toen kon dat echt nog niet.
Mooie optie
Xbox
Het commentaar op Mass Effect 1 van de rpg-fanaten was geloof ik dat er juist te weinig nadruk lag op de rpg-elementen. Het speelt ook redelijk als een shooter en het verhaal is zeer goed, ik heb genoten van deel 1!Freak187 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:48:
[...]
Ik ken Mass Effect 1 niet echt, maar ik vind screenshots er wel vet uitzien. Ik ben van plan het te kopen, alleen ben ik niet echt een RPG fanaat. Is het dan evengoed leuk om te spelen? En is het verhaal goed?
Hoop alleen wel dat ze de saaiheid van de side-quests gaan oplossen, want behalve de main-quest is er niet veel boeiends te doen. Of je moet het rondrijden op dezelfde planeet met verschillende textures geweldig vindenXtuv schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:03:
[...]
Het commentaar op Mass Effect 1 van de rpg-fanaten was geloof ik dat er juist te weinig nadruk lag op de rpg-elementen. Het speelt ook redelijk als een shooter en het verhaal is zeer goed, ik heb genoten van deel 1!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
want ik wil namelijk op mijn monitor game (dvi/vga) en omdat mijn vorige xbox360 oververhit is gegaan is het dan niet handig om ene cooler er op te zetten ook al zit er in de nieuwe versie hdmi en dus een nieuw moederbord?
en ik ben van plan om de COD5 xbox pack te kopen, dit omdat ik cod5 toch lang zou blijven spelen en de pack nu nog maar 260 euro is. (wel te verstaan met de xbox 360 pro versie) is dit handig of heeft met ergens nog een leuke aanbieding zien staan.
en nog een vraag, over de sites met voor 30euro 13maanden live is dat een beetje te vertrouwen? want in de winkel kosten ze twee keer zo duur. iemand daar ook ervaring mee?
Alvast bedankt, Koen.
The devil is in the details.
Volgens mij is de algehele mening daarover dat ze meer kwaad dan goed doen.
Sowieso zijn oververhittingsproblemen volgens mij al lang opgelost.
Gewoon zorgen dat je console een beetje vrij staat (wat je altijd zou moeten doen), en dan zou ik geen problemen verwachten.
Zo'n koeler is zonde van je geld imho
Xbox
Verwijderd
Absoluut! Het verhaal vind ik FENOMENAAL. Ik heb nog nooit met zoveel plezier in de ruimte een spel gespeeld. De karakters zijn super en het werk allemaal toe naar een geweldige climax.Freak187 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 14:48:
[...]
Ik ken Mass Effect 1 niet echt, maar ik vind screenshots er wel vet uitzien. Ik ben van plan het te kopen, alleen ben ik niet echt een RPG fanaat. Is het dan evengoed leuk om te spelen? En is het verhaal goed?
Verder speelt het dus meer als een action-rpg (een rpg met ballen). Ik weet niet of jij je daar oets bij voor kan stellen, maar er zit dus genoeg actie in en dan kun je de wat meer wapenkant op of juist meer speciale effectenkant op gaan. Jouw keus.
Over keus gesproken...je moet genoeg keuzes maken en dat is heel mooi en natuurlijk gedaan. Voor mij 1 van de beste spellen op de 360...terwijl ik eigenlijk een shooterfanaat ben
Oke bedankt, dan koop ik de normale vga kabel wel ook 30euro, maar ach daar weet ik van mijn vorige xbox dat hij het goed doet.;)BM schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:28:
En over die koelers.
Volgens mij is de algehele mening daarover dat ze meer kwaad dan goed doen.
Sowieso zijn oververhittingsproblemen volgens mij al lang opgelost.
Gewoon zorgen dat je console een beetje vrij staat (wat je altijd zou moeten doen), en dan zou ik geen problemen verwachten.
Zo'n koeler is zonde van je geld imho
Of je koopt een HDMI ==> DVI stekkerkoening schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:08:
[...]
Oke bedankt, dan koop ik de normale vga kabel wel ook 30euro, maar ach daar weet ik van mijn vorige xbox dat hij het goed doet.;)
Floccinoccinihilipilification
Dit topic is gesloten.