Heb sinds 2 weken deze XPS 1645 in bezit. Mijn eerste indruk Wow... dit is een eye cathere. Je moet van glanzend zwart houden en ja vette vingers zie je maar het 16" full HD RGB LED is werkelijk waar een plaatje.
Wel enkele opmerkingen:
1. Snelheid v/d I7 valt me tegen
2. Accuduur is 1.02 uur en gaat zonder waarschuwing in hybernate
3. De notebook wordt bloedheet en na 10 min PowerDVD slaat deze vast.
(na contact met Dell de allerlaaste BIOS (A08) erop en laaste video driver. Testen lopen nu)
4. Tijdens eerste install default toestenbord Nederlands aangehouden terwijl er VS op zit.
Hier zit mijn laaste vraag. Hoe wijzig ik het default toetsenbord op het inlogscherm. Ik log nl altijd met domain users zoiets als
CAMELOT\Pietje en de \ wordt weergegeven als >
Oplossing van Dell is een recorvery install uit te voeren en correcte toetesenbord op te geven.
Hmmm zal toch echt wel ergens een registry tweak voor zijn.
Wie helpt?
Diverking: Oplossing toch gevonden
HKEY_USERS\.DEFAULT\Keyboard Layout\Preload kent twee settings:
o 1 REG_SZ 00000413 (Nederlands)
o 2 REG_SZ d0010413 Verenigde Staten (Internationaal)
Afh van het type toetsenbord kan deze worden omgewisseld (eerste is default)
Als er slechts één entry is wordt toetsenbordinstelling ook niet getoond op het startscherm
By the way na verschillende malen accu gebruiken en heropladen kom ik niet veel verder dan 1:17 en dat met surfen, muziekje op de achtergrond wat tag & rename en NewsBinPro download, mijn inziens echt niet zwaar belast. Ja, staat standaard op normaal mobiel gebruik.
Daarnaast heb ik nog steeds een instabiel systeem als ik bv PowerDVD (9) draai. Systeem loopt dan regelmatig zwaar oververhit vast. Contact met Dell heeft een nieuwe BIOS (A08) en laaste drivers opgeleverd maar het probleem bestaat nog steeds.
Diverking
[
Voor 33% gewijzigd door
Diverking op 20-03-2010 21:12
]