Het foute tuning topic deeltje 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 66.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Doet die trekhaak ook nog iemand denken aan een gevalletje - compensatie van een ander klein onderdeel -
Entity schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:58:
Vandaag nog wat tegengekomen, kon helaas geen pics maken. Het was in ieder geval een Renault Espace met een lelijke aftermarket voorbumper, een scheve dubbele uitlaat die iets te ver uitstak, foute velgen, wat stickers en (volgens mij) verkeerd afgestelde Xenon... Op een Espace... Kom op zeg...
Wat is er mis aan een vette espace (800pk, 700nm, 1300kg, 0-100: 2.8s)?

[ Voor 3% gewijzigd door kluyze op 16-07-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:56

Entity

9000rpm

kluyze schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:57:
[...]
Doet die trekhaak ook nog iemand denken aan een gevalletje - compensatie van een ander klein onderdeel -

[...]
Wat is er mis aan een vette espace (800pk, 700nm, 1300kg, 0-100: 2.8s)?
Dat is geen Espace, dat is een F1 auto die lijkt op een Espace ;) Maar daar is niks mis mee natuurlijk, dat is gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hoevaak die espace hier al wel niet als voorbeeld is langsgekomen :z

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasplank op 17-07-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
PWM schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:03:
Ding is van voor tot achter gedaan. Jammer, want het is een nieuwe wagen, met een 1.4 ongeblazen, 85pk. Geef je veel geld uit aan een nieuwe auto met bodykit zonder moter. Had dan even gewacht (mening).
Helemaal mee eens (ook een mening). De kosten voor deze auto kaal + alle mods gaan toch heel hard richting een FR? (edit: is nog niet uit, laat maar)

[ Voor 4% gewijzigd door Taigu op 17-07-2009 09:20 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ieder z'n ding, waarom zou een gestylde auto meteen supersonische prestaties moeten hebben?

net als andersom trouwens, een bak vermogen in een auto die geheel standaard is, en op 13" stalen velgen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

shameete schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:52:
ieder z'n ding, waarom zou een gestylde auto meteen supersonische prestaties moeten hebben?

net als andersom trouwens, een bak vermogen in een auto die geheel standaard is, en op 13" stalen velgen staat.
dat is gewoon leuk voorbij het stoplicht, heb je zoon dik 2.0liter golfje naast je staan kom jij aan met een nissan sunny 13 inch wieldoppen , met 300pk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-07 13:07
Ja een Nissan Pulsar downgraden qua uiterlijk, dat het net een gewone Sunny lijkt. Al krijg ik dan het gevoel dat je binnen een maand al je wieldoppen kwijt bent :D

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

Wom

Ben er ooit wel eens uitgetrokken door een afgetrapte Sunny. Bleek het een Sunny GTi-R te zijn, zo lelijk als de nacht maar wel zeer snel :D

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ja op zon sunny gtr kun je je vies vergissen.

heb ooit is in een rally klare sunny gtr gereden. pfeww gaat vies hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Blueone schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:29:
vorige week zag ik nog een polo met een audi voorkant. Er zat geen logo in, de grill was smaller dan die van den audi omdat het anders niet past en hij had paarse xenon en paarse dagrijverlichting.
Die had ik ook gezien laatst ja :D rode polo als ik me het goed herriner? Dat ding zag er ook niet uit, in je spiegels zag je al dat de verhoudingen niet kloppen en het geen echte audi kon zijn.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:31

JT

VETAK y0

shameete schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:52:

Omdat 99,9% zijn auto styled alsof het een snelle auto is terwijl het dat niet is ;) Vind ik zelf nogal fout. Dikke showkooi erin, zwaar verlagen, grote velgen, bumpers/lippen enz. en dan is het een 1.4 met 80pk ofzo...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

PWM schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:01:
[...]

Geloof me, de Golf 4 met Audi A6 voorkant die ik vandaag in Amsterdam Zuid tegenkwam was erger :P Les: Altijd camera op scherp hebben ;)
Wijze les die ik ook vandaag weer genegeerd heb ;(

Een of ander vaag oranje geval (herkende het type niet, in ieder geval jaren '80 vorige eeuw japanse 4-deurs) met een foute spoiler.
warp schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:07:
[...]

En ik maar denken dat die 'tribal' stickers vet cool zijn en je auto minstens 5PK extra geven. :D
Zijn chrome-dome hotrod-vlammen stickers ook fout? Zag vandaag ook een redelijk jonge peugeot met 1 sticker op de bestuurdersdeur vlak onder de spiegel, en nog zo'n stickertje boven het achterwiel.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wom schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:49:
Ben er ooit wel eens uitgetrokken door een afgetrapte Sunny. Bleek het een Sunny GTi-R te zijn, zo lelijk als de nacht maar wel zeer snel :D
Schitterende auto's maar je moet ervan houden, zijn wel ziek snel idd! :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 14:37

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, ik heb sinds gisteren de spoiler erop zitten en daarmee is mijn auto qua uiterlijk klaar :) Alleen nog ff laten poetsen van de week d:)b
Ben wel benieuwd naar jullie commentaar :+ En hoe fout ie wel niet is :D

Linkje naar albumpje

Voor mensen die te lui zijn op de link te klikken: ;)

[img=640,480]http://www.tboekholt.com\Images\CRX\Klaar\Small\Back.jpg[/img]

Kom maar op! :D

[ Voor 22% gewijzigd door AzzKickah op 19-07-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Ik vind het over het algemeen een lelijke achterlichtunit en bij jou ook :+ Originele achterlichten erin en gaan 8)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Best fout inderdaad, maar gelukkig kan je er (blijkbaar) tegen als je commentaar krijgt. Overigens zie je deze auto's bijna niet meer niet-fout rijden, dus erg opvallen doe je nu ook al weer niet.

En aangezien je een Tweaker bent ga ik er voor het gemak maar even van uit dat de EB op je velgen voor Exabyte staat. :+ Kom je daar tenminste mee weg. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door zimbab op 19-07-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

zimbab schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:49:
Best fout inderdaad, maar gelukkig kan je er (blijkbaar) tegen als je commentaar krijgt. Overigens zie je deze auto's bijna niet meer niet-fout rijden, dus erg opvallen doe je nu ook al weer niet.

En aangezien je een Tweaker bent ga ik er voor het gemak maar even van uit dat de EB op je velgen voor Exabyte staat. :+ Kom je daar tenminste mee weg. ;)
lol :')
ja idd kan er wel tegen :+ 't is toch puur smaak, ken zat mensen die m'n auto juist vet vinden :P

Ben juist benieuwd wat nou zo fout is in jullie ogen ;)
En jah tuurlijk, Exabyte! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 24-06 12:48
Achterlichten vindt ik fout, en de velgen ook. Maar grote kans dat als je er andere velgen op zet, het alleen maar nog fouter wordt.

(Ik haat dt woorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Velgen fout :? Die achterlichten vind ik wel fout, maakt er een rommel van en die glimmende chroomtroep past imho op geen enkele manier bij de auto :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

AzzKickah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:40:
Nou, ik heb sinds gisteren de spoiler erop zitten en daarmee is mijn auto qua uiterlijk klaar :)
.....dus dat roze op je motorkap en schuifdak is by choice?

:D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
De hele auto is gewoon fout, komt door het imago die eraan hangt. Tevens is de spoiler fout, de wielen zijn fout, de achterlampen zijn fout.

Ik zeg, verkopen en een normaal hok kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

osc4r schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:00:
De hele auto is gewoon fout, komt door het imago die eraan hangt. Tevens is de spoiler fout, de wielen zijn fout, de achterlampen zijn fout.

Ik zeg, verkopen en een normaal hok kopen.
Tja, sommige mensen kopen de auto die zij leuk vinden, in plaats van de auto kopen die de buurman en hun zwager leuk vinden. Raar he, iets voor jezelf kopen ipv voor een ander :')

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 19-07-2009 16:08 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

max schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:00:
[...]

.....dus dat roze op je motorkap en schuifdak is by choice?

:D neh
ik laat 'm nog poetsen van de week bij zo'n bedrijf (via via) :P komt de kleur wel weer omhoog
JT schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:07:
[...]

Tja, sommige mensen kopen de auto die zij leuk vinden, in plaats van de auto kopen die de buurman en hun zwager leuk vinden :')
idd :') het was ook niet het doel n.a.v. het commentaar hier een andere auto te kopen :D

[ Voor 37% gewijzigd door AzzKickah op 19-07-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Op zich zien ze er qua design niet zo fout uit, maar het zijn Bugatti look-a-likes inclusief het EB-logo (Ettore Bugatti). Dat is er fout aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doe deze auto weg omdat ik iets anders op het oog heb.
Hij is zeer speciaal omdat je deze auto bijna niet ziet in een cupra versie

vanzelfsprekend , het ziet er ook niet uit

Een zeer mooi turbo aanzuig geluid) :')

wel jammer dat er geen turbo inzit dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Nou, ik heb sinds gisteren de spoiler erop zitten en daarmee is mijn auto qua uiterlijk klaar :) Alleen nog ff laten poetsen van de week d:)b

Linkje naar 5 foto's in albumpje

[afbeelding]

oh ja klopt, achter zit geen nummerplaat tijdelijk ;)
M3 spiegels op andere wagens zijn altijd fout.
Die gigantische vleugel eraf, dan heb je volgens mij best een leuke wagen. (is standaard verder toch?)

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 19-07-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

@hierboven: Zit wel een turbo op ;) Ik heb hetzelfde model, zonder vleugel ;)
Auto is verder bijna standaard zo te zien op de velgen na, maar die velgen staan niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

zimbab schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:16:
[...]

Op zich zien ze er qua design niet zo fout uit, maar het zijn Bugatti look-a-likes inclusief het EB-logo (Ettore Bugatti). Dat is er fout aan.
Ah, ik snaps ;)
Ik liet de vleugel aan m'n ma zien...zegt ze "moet je maar bellen dat ik nog een linnenkast heb voor op het dak" :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:43

Ethirty

Who...me?

Haha, een 12pk luchtfilter. :')

En het taalgebruik: moter, bonne, gechip, rame, remen, schijfen, blokies, WTF :X

Jammer van die vleugel, de wielen en het dash, want standaard zijn deze wagens al mooi van zichzelf. Mijn broer is die van hem net kwijt. Alleen andere wielen en een paar cm naar beneden is genoeg. Chippje erin en met 190pk gaat het als de brandweer.

[ Voor 12% gewijzigd door Ethirty op 19-07-2009 16:44 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ethirty schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:41:
Haha, een 12pk luchtfilter. :')

En het taalgebruik: moter, bonne, gechip, rame, remen, schijfen, blokies, WTF :X

Jammer van die vleugel, de wielen en het dash, want standaard zijn deze wagens al mooi van zichzelf. Mijn broer is die van hem net kwijt. Alleen andere wielen en een paar cm naar beneden is genoeg. Chippje erin en met 190pk gaat het als de brandweer.
Wat is er mis met het dash dan? Wielen zijn best net onder die auto vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:12

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter

Linkje naar 5 foto's in albumpje

[afbeelding]

oh ja klopt, achter zit geen nummerplaat tijdelijk ;)
Jammer van de spoiler op de spoiler.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Anoniem: 125609 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:45:
Wat is er mis met het dash dan? Wielen zijn best net onder die auto vind ik.
Die zilveren strips in de roosters. Ik vind dat geen porum.

En wielen zijn idd niet echt fout, is meer smaak.

[ Voor 45% gewijzigd door Ethirty op 19-07-2009 16:50 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ethirty schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:50:
[...]

Die zilveren strips in de roosters. Ik vind dat geen porum.

En wielen zijn idd niet echt fout, is meer smaak.
Was me niet eens opgevallen ;) Rij dezelfde auto zelfs haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
JT schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:06:
[...]

Omdat 99,9% zijn auto styled alsof het een snelle auto is terwijl het dat niet is ;) Vind ik zelf nogal fout. Dikke showkooi erin, zwaar verlagen, grote velgen, bumpers/lippen enz. en dan is het een 1.4 met 80pk ofzo...
aannames :') volgens mij worden auto's gestyled omdat ze het mooi vinden, niet omdat ie dan sneller moet lijken.

en een 1.4 kan nog snel zat zijn, its all about the driver ;) , check jijbuis maar voor een fragment van sabine schmit waarin ze met een ford transit iedereen op de ring eruit reed, incl. motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
shameete schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:44:
[...]

aannames :') volgens mij worden auto's gestyled omdat ze het mooi vinden, niet omdat ie dan sneller moet lijken.

en een 1.4 kan nog snel zat zijn, its all about the driver ;) , check jijbuis maar voor een fragment van sabine schmit waarin ze met een ford transit iedereen op de ring eruit reed, incl. motoren.
1.4 TFSI met 180pk

doemijdiema >:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79417

Wom schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:49:
2.0 16v turbo 4x4. Idd mooi werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

shameete schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:44:
[...]

Aannames? Met bepaalde mods ziet je auto er sneller uit binnen onze autocultuur. Of vind jij van niet? Zo niet dan hoeven we er niet verder over te praten. Als je het wel met me eens bent, dan komt het er dus op neer dat een auto dan snel lijkt maar het eigenlijk niet is. En dat vind ik gewoon ghey in die gevallen.
Ja dus? Dat heeft te maken met de lijnen die je rijd. Dan zit er een goede coureur in, maakt niet automatisch dat de wegligging heel goed is of het motorblok heel snel ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Die discussie heb ik meer dan een jaar geleden al eens gevoerd. Wat wij in de autocultuur aan assocaties hebben gelegd in de loop der jaren met wat sportief danwel mooi is, is grotendeels een direct gevolg van wat snel is. Spoilers, bodykits, brede banden, enz. Vroeger functioneel gemonteerd, daardoor het imago van cool gekregen omdat het races won en er spectaculair uitzag. Daarna gekopieerd op auto's die het niet nodig hebben. Daarna via besparingen vervormd in dingen die puur optisch zijn. En vaak nog nep ook .. zoals replica-velgen die 3 keer zo zwaar zijn als een echte velg, en daarmee alleen maar extra onafgeveerd gewicht toevoegen en dus een auto trager maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Goed verwoord :) Precies wat ik bedoel. En het is een mening, ik vind dat gewoon echt ghey.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Afbeeldingslocatie: http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/01/Red-Green-Civic.jpg

Hier de Civic van m'n opa :')

[ Voor 0% gewijzigd door AzzKickah op 20-07-2009 00:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Laatst online: 24-06 12:48
Maar dat is niet fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Nope, is hartsikke nuttig :')

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-07 00:31

ppFreddy

gewoon Frederik

niet echt, tenzij het ding 4wd heeft

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zonde van zo'n auto, standaard zijn ze zo geweldig mooi om te zien en om mee te rijden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
JT schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:43:
[...]

Aannames? Met bepaalde mods ziet je auto er sneller uit binnen onze autocultuur. Of vind jij van niet? Zo niet dan hoeven we er niet verder over te praten. Als je het wel met me eens bent, dan komt het er dus op neer dat een auto dan snel lijkt maar het eigenlijk niet is. En dat vind ik gewoon ghey in die gevallen.
wel bij je punt blijven he, de cleane stijl of voor mij part de duitse ratstyle heeft niets met snel te maken.
bumpers, sideskirts en spoilers kunnen auto's een sportief uiterlijk geven, dat ben ik met je eens.
maar lexuslook achterlichten, angeleyes en noem het allemaal maar op, heeft imo niets met snel te maken.
Ja dus? Dat heeft te maken met de lijnen die je rijd. Dan zit er een goede coureur in, maakt niet automatisch dat de wegligging heel goed is of het motorblok heel snel ;)
dat zeg ik, op dat moment is dat busje sneller als al die andere.
en met de wegligging zal niks mis zijn, want anders had ze 'm wel in de vangrail geparkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

ppFreddy schreef op maandag 20 juli 2009 @ 01:24:
[...]
niet echt, tenzij het ding 4wd heeft
Voor in een rechte lijn ;)
Even scherp insturen is er niet bij...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Joopieboy schreef op maandag 20 juli 2009 @ 01:36:
[...]

Zonde van zo'n auto, standaard zijn ze zo geweldig mooi om te zien en om mee te rijden! :9
Enkel die spoiler is wel een beetje heel erg big-ass, maar verder is dat nog wel redelijk te pruimen imho :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tuning.nhlrebel.com/pics/photo208_tuning.nhlrebel.com.jpg
I want to be a Testarossa. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 20:28
Is dit niet een Rieger bodykit?

Edit: Ja dus: http://images.google.nl/i...um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

[ Voor 20% gewijzigd door leech1984 op 20-07-2009 14:56 ]

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Wel mooi gedaan alleen die wielen daar klopt geen hout van volgens mij; dat kan nooit lekker sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
DopdeDouwer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:56:
Wel mooi gedaan alleen die wielen daar klopt geen hout van volgens mij; dat kan nooit lekker sturen.
neuh, gaat prima hoor.. ik heb het ding meermalen zien staan op shows en met de eigenaar gebabbeld.
alleen de achterlichten ben ik niet zo kapot van, ze zijn zo niet te zien maar het is een beetje R33 look.
maar dan te klein. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gutteguttegut schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:07:
[...]
Voor in een rechte lijn ;)
Even scherp insturen is er niet bij...
Ideaal voor de hollandsche kanalen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:09

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Blijft toch goed fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
op zich is die calibra leuk gemaakt.

maar ja het blijft een calibra. snel uiterlijk maar niet vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah een 4x4 gaat best rap van z'n plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Anoniem: 4629 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:26:
Mwah een 4x4 gaat best rap van z'n plek.
ik wou net zeggen, er is toch ook een V6 van? volgens mij zwerfde er op GOT ook iemand rond met een V6 toch?
die wil best wel van z'n plek hoor.

er zijn ook snelle foute auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
la_fusion schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:50:
Nog een inkoppertje: kun je de BH's van die vrouwtjes dan niet voor op je auto maken? ;)

Hier nog iemand die redelijk wat downforce nodig heeft zo te zien..

[afbeelding]
Ah, een verneukte 206. Overigens is een beetje downforce op de achterkant wel wenselijk bij die dingen. Als zo'n ding in de slip raakt is het altijd de achterkant die je voorbij komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

_JGC_ schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:29:
Als zo'n ding in de slip raakt is het altijd de achterkant die je voorbij komt zetten.
Ja duh, als de voorkant je voorbij komt is het geen slip :+

Moet je maar RWD gaan rijden, kan je tenminste gecontroleerd (leren) slippen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

la_fusion schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 08:50:
Nog een inkoppertje: kun je de BH's van die vrouwtjes dan niet voor op je auto maken? ;)

Hier nog iemand die redelijk wat downforce nodig heeft zo te zien..

[afbeelding]
is die foto niet gemaakt in Utrecht?

teminste zo aan de foto/plaats te zien, ben daar wel eens geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Ook fout dus:
Afbeeldingslocatie: http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/vw/antigos/corrado-rieger-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://golfstory.free.fr/photos/photos_golf2/Kit/RiegerGTO.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vwsciroccovrienden.nl/advtonkessels.jpg-for-web.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind ze niet mooi, maar ik kan ze eigenlijk niet geheel onder fout scharen. Ze zijn toch wel netjes afgewerkt en in het geval van die GTI lijkt het me ook wel niet geheel overbodig. Maar ik heb verder geen flauw benul van tuning hoor, ik kan er natuurlijk gigantisch naastzitten en dat Rieger de Halfordstuner is van Duitsland :P Weet niet waarom eigenlijk maar ik vind ze net van een ander kaliber dan de algemene petjes-met-no-fear-sticker-en-conservenblikuitlaat-Golf. Zeg maar :P

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 20-07-2009 19:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Rieger is voor zover ik kan beoordelen een beetje een huistuner van al wat duits is, vooral volkswagen.
ik weet wel dat het al heel wat jaartjes meegaat, want m'n pa had een nieuwe golf II en die had er een Rieger frontlip op laten zetten. en dat was toch ergens in de 80er jaren.

anyway, voor de scirocco hebben ze:
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.com/imagesDB/800/81127173222172_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.com/imagesDB/800/81127173221107_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.com/imagesDB/800/8112717322570_.jpg

tja.. het is je smaak of niet, maar het is wel af, en vooral ook.. 1 geheel ipv een rond model auto en vierkante bumpers of vice versa. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Shanquish op 20-07-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meh, stiekum niet fout. 80's pooierfout is retro-cool :P

AMG 560 SEC Wide Body 8-)

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/x3z79f.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 20-07-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DAT is gewoon vet inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:02
E30 m3 is ook gewoon cool.. met widebody :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
Ik zou niet zo rap in 'n Mercedes gaan rijden, maar die is gewoon awesome! Gevalletje doe mij maar die maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Reloader schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:22:
E30 m3 is ook gewoon cool.. met widebody :P
Ga je mond met zeep wassen! De E30 M3 is al wide genoeg van zichzelf.

Die Rieger Scirocco is stiekum best über 8) alleen die uitlaat had wat subtieler gekund.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Dat maakt het nog niet minder fout natuurlijk. Het is en blijft een trieste Ferrari immitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Die Mercedes dwingt wel respect af ja. Wel meer van die Duitsers uit die tijd. Jammer dat het allemaal bodemloze-put auto's zijn, en dat er zelfs nu nog twijfelachtig volk in rond rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Die Scirocco vind ik wel _o_

Die Mercedes is niet fout of zo maar ik vind 'm niet mooi :/

[ Voor 48% gewijzigd door AzzKickah op 20-07-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan snap ik het nu helemaal niet meer. Als het een Calibra is, dan is het fout en als het een VW is, is het cool? Zit precies dezelfde Rieger bodykit is. Confused !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 07:11:
Dan snap ik het nu helemaal niet meer. Als het een Calibra is, dan is het fout en als het een VW is, is het cool? Zit precies dezelfde Rieger bodykit is. Confused !
LOL, dat is juist het leuke...net als de coolwall bij Topgear, je snapt er geen zak van maar het klopt wel >:)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Het is sowieso allemaal fout. Ik snap wel dat mensen het mooi vinden, dat Rieger spul, op sommige is het ook niet eens echt lelijk. Maar de lijnen suggereren bruut geweld in de motorruimte, RWD aandrijving op banden van 325 breed. Gaat natuurlijk nergens over het zijn allemaal gewoon voorwielaandrijvers die hooguit een beetje snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In geval van een Corrado heb je gelijk ja. Een Calibra kan 4x4 hebben, met 50% voor en 50% achter aandrijving en dan is het natuurlijk wel cool om brede banden te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:33

Arfman

Drome!

Brede banden? OK.
Wannabee Testarossa koelsleuven naar de kofferbak: NIET OK.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:27:
In geval van een Corrado heb je gelijk ja. Een Calibra kan 4x4 hebben, met 50% voor en 50% achter aandrijving en dan is het natuurlijk wel cool om brede banden te hebben.
De focus ligt zeer op de achterwielen met die bodylijnen, idd soort van Testarossa idee. De 4x4 Calibra is de enige uitzondering, maar zelfs dan zijn dat soort extreem brede banden bullshit, je hebt het over 50pk per wiel oid, kan prima af met bandjes van rond de 200 breed. Nou mag het best wat meer zijn voor het uiterlijk, allemaal leuk natuurlijk. Ik bedoel meer dat banden van 300 breed en/of gigantische spacers gewoon onzin en fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
rieger bodykits gingen eerder op de beetje aparte auto's. En ze waren best prijzig.

en je moet je auto compleet opnieuw laten keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
Imho is elke calibra fout, met of zonder bodykit.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
B-BRAIN schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:18:

en je moet je auto compleet opnieuw laten keuren.
bron?

AFAIK hoef je in NL alleen je auto alleen maar opnieuw te laten keuren als je je motorvermogen stijgt met X procent of meer /minder cilinders erin ligt.
en als je gepakt wordt met een brulpijp van een uitlaat, dan kun je je papiertje pas terugkrijgen nadat je op audientie bij de RDW bent geweest.

wat voer...

een Mazda 6 compleet verkloot :')

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NXRI6CYI.jpg

golfkarretje >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.lolhome.com/img_big/funny-picture-1394281331.jpg

zefls aan de invaliden is gedacht :P
Afbeeldingslocatie: http://img54.imageshack.us/img54/9198/pimpwheelchair.jpg

een Golf R GTI (geen idee of het een echt model is eigenlijk, in elk geval nog nooit live gezien)
Afbeeldingslocatie: http://www.speedsportlife.com/photopost/data/1078/medium/RGTI0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.speedsportlife.com/photopost/data/1078/medium/RGTI13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.speedsportlife.com/photopost/data/1078/medium/RGTI2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.speedsportlife.com/photopost/data/1078/medium/RGTI61.jpg

wat random spul van de PTS

Afbeeldingslocatie: http://www.carstyling.net/gallery-data/fr/2009/pts/057.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.carstyling.net/gallery-data/fr/2009/pts/077.jpg

en wie weet wat dit is krijgt een koekje :D
Afbeeldingslocatie: http://www.carstyling.net/gallery-data/fr/2009/pts/068.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm.. die laatste is lastig :P
Astra G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Bij die laatste moet ik denken aan een Audi A3, maar dat zal het wel niet zijn.

Dat herkeuren moet waarschijnlijk vanwege de breedte van de auto. Je mag de auto niet zomaar breder maken dan ie origineel is, al gebeurt het natuurlijk vaak wel bij die over-the-top gestylde auto's.
Lijkt me dat je met het herkeuren wel problemen krijgt met je 100mm spacers... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat is er mis met die alfa?
Enigste lelijke eraan zijn de witte lampen voor onderin voor de rest zou ik hem wel willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
die alfa is absoluut mooi, ik ben zelf wel een fan van die matte lakken, maar volgens mij zit dat zo vol met vlekken van vette handen e.d.

over de auto.. het is een Mercedes Benz CLC

en werken met spacers is niet aan te raden en bovendien een onnodige belasting voor je lagers en dergelijke.
gewoon lekkere dikke velgen eronder 10J ofzo >:) en de max. ET waarde die nog mag bij die specifieke auto.

[ Voor 18% gewijzigd door Shanquish op 22-07-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Die laatste lijkt wel op een Opel Kadett/Deawoo Nexia

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
shameete schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:33:
die alfa is absoluut mooi, ik ben zelf wel een fan van die matte lakken, maar volgens mij zit dat zo vol met vlekken van vette handen e.d.

over de auto.. het is een Mercedes Benz CLC

en werken met spacers is niet aan te raden en bovendien een onnodige belasting voor je lagers en dergelijke.
gewoon lekkere dikke velgen eronder 10J ofzo >:) en de max. ET waarde die nog mag bij die specifieke auto.
Je bedoelt de minimale ET waarde zodat ze nog meer uitsteken?
En dan met 10J erbij, dan gaat de boel net zo hard naar de klote als met grote spacers haha.
Maar goed, zijn vaak toch show auto's.

Het ergste is dus dat er gewoon 10cm spacers bestaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:07

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Heeft die punto daar achter nu een 300C gril? :')
das pas kansloos

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Volgens mij net geen 300C gril, maar wel een Chrysler gril ja.
(en idd kansloos ja :D )

Edit, oh wel een 300C gril, ik dacht dat die vierkanter waren.

[ Voor 27% gewijzigd door !null op 22-07-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:56

Entity

9000rpm

Wel actueel, met de huidige situatie met Fiat & Chrysler. Is net zoiets als een Audi neus op een Golf zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

shameete schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:27:
en wie weet wat dit is krijgt een koekje :D
[afbeelding]
Dat is die mercedes c compact toch die laatste?

Zonde van de auto....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-07 10:35
Volgens mij is de laatste een Lancia Delta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
eeuhh....
;)

[ Voor 14% gewijzigd door Shanquish op 22-07-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
[quote]shameete schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 08:27:
[...]

bron?

AFAIK hoef je in NL alleen je auto alleen maar opnieuw te laten keuren als je je motorvermogen stijgt met X procent of meer /minder cilinders erin ligt.
en als je gepakt wordt met een brulpijp van een uitlaat, dan kun je je papiertje pas terugkrijgen nadat je op audientie bij de RDW bent geweest.

Nou je spoorbreedte verandert enz.

heb het ook alleen maar gehoort van een kerel wie zon escort heeft gekocht met zon kit er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6DAlZeUQf4urwIgwcSVyLRnm/full.jpg

Die wielen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UYfBhYwWQdgd1crs9Ku5gVUZ/full.jpg
Een lada met een Mercedes ster 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 19:18

Sick Nick

Drop the top!

Hij past wel goed erin alsof het een oude benz is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
wat is daar fout aan'?

ik vind het super die bbs le mans

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Maatje te groot maar zet hier maar voor de deur hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 19:47

Edmin

Crew Council

get on my horse!

buddhole schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 02:52:
Imho is elke calibra fout, met of zonder bodykit.
grrr :(

* Edmin zijn eerste auto was een 2.0 16V

[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 23-07-2009 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MexxT schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:50:
[...]

wat is daar fout aan'?

ik vind het super die bbs le mans
Ding staat lomp in z'n wielkasten. Of 't ligt aan de foto-hoek. Maar de velgen zelf zijn niet verkeerd nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-Post:

http://www.autojunk.nl/pix/view/160436

De tekst zegt het al: WAAROM????
letterlijk alles wat er aan gedaan is fout gedaan. de chroomstrips op de raam en deurstijlen, de aluminium panelen op de deuren, handgrepen. de platen op de motorkap. (deukjes van het handmatig buigen nog goed zichtbaar) de kleur van de velgen in combinatie met de rode lak, de gigantische "civic spoiler" en ook daar weer een chroom plaatje op, en dan vergeet ik nog bijna de nummerplaathouders, en de vlakkjes onder de koplampen..
maar, de créme de lá créme, LEDstrips, zelf opgeplakt onder de koplampen, in een soort oranje/geel kleurtje. in close-ups zie je de lijmresten nog zitten...
Waarom versjonnificeerd iemand een Corvette????
Afbeeldingslocatie: http://static.autojunk.nl/pictures/2009/0711/153345/image_02.jpg
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.