iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Uiteindelijk de 5e try Malygos down. 4 items gedropt, worden er gewoon 2 geshard. Gelukkig heb ik wel de Chest kunnen looten.
Enige wat we nu nog niet hebben is Sath +3D. Maar dat komt wel goed.
Kan wel overdreven zijn, maar dit begrijp ik tenminsteNivado schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:54:
[...]
Je stapt altijd in de instance van de raidleader, tenzij je zelf gesaved bent, dan stap in de instance waaraan je gesaved bent.
Een practisch voorbeeld:
Spelers X, Y en Z gaan op vrijdag avond Naxx in met een PUG. Ze killen de Anub'Rekan. Ze zijn nu gesaved in Raid 12345. Na drie wipes op Grand Widow Faerlina besluiten ze te stoppen.
Op zaterdag ochtend gaat Y verder met 9 andere mensen. Speler Y is RL en ze gaan dus met z'n allen verder met Raid 12345 en clearen hem helemaal.
Op zaterdag avond denkt X Slim te zijn en zet ook een Naxx raid op. Hij is gesaved maar denkt dat alleen de 1ste baas dood is. Hij is RL en stapt met 9 ongesavede mensen de instance in. Deze 9 man zijn op het moment van binnen stappen gesaved aan raid 12345. Deze is echter al leeg gemaakt door speler Y. 9 man gesaved zonder 1 mob aan te raken.
Op zondag gaat Z mee met een ander Pug naar Naxx. Hij gaat naar binnen, maar ziet niemand staan. Hij denkt de eerste te zijn en wacht geduldig. Op een gegeven moment zegt de Raid Leader: "Z, you coming?"
Hij stond dus in zijn eentje in een lage instance: Raid 12345, terwijl de rest nog niet gesaved in een verse instance staan.
Misschien een beetje overdreven voorbeeld, maar ik hoop dat het e.e.a. duidelijk is zo.
Good to know
Meteen maar een heads-up sinds lange tijd ( denk niet dat een van jullie me herinnert
Zit wel te wachten op Exalted met Ebon Blade ( tabard = on
Helaas weinig tot geen raiden voor mij ( ookal zijn we niet echt een raidguild, zijn toch naxx aan het tacklen ) vanwege sociaal gedoe
Was wel weer genoeg zo. Ga nog ff kijken of er ingame nog iets te beleven valt
Mcdk - Quel'Thalas
Ps. Beetje lastige naam, iedereen denkt dak deens ( DK ) ben, maar dat staat natuurlijk heel simpel voor Death Knight. Een keer mn naam veranderen maar.....
/raidinfozwAf schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:51:
Good to knowMeestal let ik wel op of ik saved ben ( qua herinneren, of gewoon via de calendar. ) Maar altijd handig om het te weten..
Hoe spreken ze je aan op Vent/TS? Komt bij mij ook niet echt over als een naam. Het is waarschijnlijk altijd nog minder erg dan "afkhealme" (ja, ze bestaan..Mcdk - Quel'Thalas
Ps. Beetje lastige naam, iedereen denkt dak deens ( DK ) ben, maar dat staat natuurlijk heel simpel voor Death Knight. Een keer mn naam veranderen maar.....

Heerlijk gequest, de D.e.h.t.a. quests gedaan, alleen nog de quests van de Kirin Tor / King Mrgl-Mrgl / Death Stand
Dan moet ik nodig eens Howling afmaken, maar voor mijn gevoel ben ik dan al zeker 73 voordat ik daar weer verder ga.
Gisteren nog door UK heen gerend, mooi vlotte run.
2 dps gepugged (mage & pally), heerlijk als de melee aan de voorkant van de laatste baas gaat staan en niet moved tijdens een smash
En dan nog zeiken ook dat tie dood ging
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Wij loggen in met Firstname/nickname en op TS word iedereen met zijn voornaam aangesproken.winkelwagen schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:22:
Hoe spreken ze je aan op Vent/TS? Komt bij mij ook niet echt over als een naam. Het is waarschijnlijk altijd nog minder erg dan "afkhealme" (ja, ze bestaan..)
Redelijk Simpel.
Zo dan nu het dagboek item,
Het begint nu behoorlijk irritant te worden, gister tijdens een Sar run met de guild werd ik al replaced na praktisch 10 minuten terwijl ik de OT was. De reden hiervoor was de volgende :
1) Eerste Wipe was volledig mij schuld doordat ik te laat de mistresses oppakte.
2) De MT liet de General Mob opeens los breken terwijl ik de 3 andere mobs bezig hield.
Als gevolg van de 2 dingen 2 Wipes binnen 10 minuten van de Raid, hierna ging het voor mij prima echter werd ik toch replaced omdat ze een beter AoE tank nodig hadden ? WTF maar ik liet toch geen mobs los.
Naja prima succes jongens en de mage gaf me een portal naar dalaran, hierna wederom verder dan nog maar eens Herioc UP doen, ging redelijk goed eigenlijk vlekkeloos behalve dan dat iemand de achievement " The Incredible Hulk " door me neus boorde maar dat verwijt ik meer aan mezelf het schijn dat ik het niet goed had beschreven dat het de dot moest zijn die hem moet killen.
Eenmaal aangekomen bij Skadi bekroop me alweer het gevoel van bah wat een ellendig kutstuk is dit toch. Na 3 Wipes, hierop 2 Dk's die niet wachten met AoE tot ik de hele group bij me heb , uiteindelijk de Druid Bear alle mobs laten tanken en ik de boss. Dit ging perfect.
Skadi dropte een mooie upgrade voor mijn Belt namelijk " Skadi's Iron Belt , helaas dropte Yirmon wederom niet mijn zwaardje.
Voor vanavond staat er Horde City Raiding op het programma met de Guild voor de Bear achievement en voor Elders of The Horde. Kortom word een zeer zeker lollig avondje.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Tja iedereen heeft zo wel z'n naam in een guild denk ik zo...winkelwagen schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:22:
[...]
Hoe spreken ze je aan op Vent/TS? Komt bij mij ook niet echt over als een naam. Het is waarschijnlijk altijd nog minder erg dan "afkhealme" (ja, ze bestaan..)
Meestal noemen wij mensen bij naam van de main, sommige wat langere namen kappen we iets af
Wel grappig soms met nieuwe mensen, die hebben dan geen idee over wie je het hebt.
Was onze allereerst Naxx poging (met combi van 2 guilds) en telkens ging er wel iets anders mis. Uiteindelijk na 3 uur wipen op anub'rekhan hem toch down gekregen!
Nu ben ik dus vers 80 (Mage), ik loop nog rond in complete lvl70 spellfire set (vol spelldmg gegemmed), lvl70 spellstrike broek, lvl70 schoenen en heb nog wat andere quest gear verzameld en heb nu zo'n 262 hit (302 met food buff, mijn cap is 386) en 1122 spelldmg.
Hiermee haalde ik gister (FFB build) variaties van 1200 tot 1500 dps (anub'rekhan is niet echt een stilstaand tank en splash gevecht). Opzich best netjes volgens als je mijn gear ziet.
Dus Anub down en hij dropt de Aganol Sash. Helaas niet gewonnen. Zou voor mij +63dmg,+37stam,+44int,+48spirit,+38 haste,-26crit, -20hit betekenen.
Ik moet mijn tailoring maar eens levelen (zit nu op 405) om wat ebonweave spul te kunnen maken.
Zou deze build volgens jullie (inmiddels) voldoende zijn voor heroics?
Bovenop deze build gebruik ik drie buffs:
- Intellect +48 (Scroll of Intellect VIII)
- Intellect +30 (Elixir of Dreanic Wisdom)
- Spell power +58 (Spell power elixir)
Daarmee haal ik een spell power van 1.7K
Voor de Elders in Nortrend, heb je daar een flymount voor nodig (cold weather flying) ?
Dat is prima gear voor heroics hoor. Want je hebt sowieso al een heleboel gear uit normals en dat is meer dan de meeste mensen moeite voor nemenSTING schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:26:
Ik ben nog betrekkelijk nieuw met heroics.
Zou deze build volgens jullie (inmiddels) voldoende zijn voor heroics?
Bovenop deze build gebruik ik drie buffs:
- Intellect +48 (Scroll of Intellect VIII)
- Intellect +30 (Elixir of Dreanic Wisdom)
- Spell power +58 (Spell power elixir)
Daarmee haal ik een spell power van 1.7K
Over je build kan ik niet zo veel zeggen, maar dat ziet er volgens mij prima uit.
Zoals je hierboven leest doet een verse 80 mage in 70 gear doodleuk Naxx runs. Maar goed als alle DPS dat soort gear heeft vind ik 3 uur wipen op een vrij eenvoudige baas niet zo vreemd. Aangezien het dan net is of de helft van de DPS slots in de raid niet is gevuld.
Verder zou ik proberen elke week normal én heroic Vault of Archavon te doen. Dit zijn sowieso binnen 10 min 2+2 badges en er droppen 3 stuks tier 7 (pants/chest/gloves).
Twee spells met global cooldown kan je in ieder geval niet samen in één macro stoppen. In het beste geval zul je dan twee keer op één macro knop moeten drukken. Maar als je al zo weinig spells te casten heb vraag ik me af waarom je dat soort macro's zou willen hebben >,<.hulkie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:47:
Ik heb een macro op mijn hunter met Steadyshot, autoshot en Kill Command erin. Trinkets, Beast Within en Rapid Fire wil ik zelf kunnen managen voor bossfights en O Shit situaties. Nu is het probleem dat de eerste keer dat ik de macro gebruik mijn Steady Shot niet wordt gecast. Het lijkt erop dat dit komt omdat Kill Command een GCD heeft?
Iemand tips over hoe ik deze macro beter kan inrichten?
Dank!
[ Voor 44% gewijzigd door Thormodo op 27-01-2009 09:58 ]
Toen ik gister online kwam werd er een Maly 10man groep opgezet. We willen de encounter met 2 healers proberen om zo de dps te maxxen. Hiervoor zijn maar iets van 4 healers in de guild geschikt... Ik ben daar 1 van en werd daarom geinvite. De rest van de groep was indrukwekkend te noemen. Alleen het laatste plekje moest nog even gevuld worden met een healer...
En tja, die kwam dus niet online (geen officiele raiddag). Helaas geen run naar Maly. Ik lees net op ons forum dat vrijdag een nieuwe run geplanned is, ik kan dan niet, maar die draak moet snel dood!
Dan maar even op het huntertje kijken. Mijn broertje wilde wel een instance doen op zn holy pally. Toen ik in de guild vroeg of er alts zin hadden in een low level instance kreeg ik zowaar een 80 tank en 80 hunter mee, die Elder quests zijn toch nog ergens goed voor!
Ik heb een macro op mijn hunter met Steadyshot, autoshot en Kill Command erin. Trinkets, Beast Within en Rapid Fire wil ik zelf kunnen managen voor bossfights en O Shit situaties. Nu is het probleem dat de eerste keer dat ik de macro gebruik mijn Steady Shot niet wordt gecast. Het lijkt erop dat dit komt omdat Kill Command een GCD heeft?
Dank!
Idd die elder dingen waren toch nog ergens goed voor, heb gelijk alle bosjes van de pre-tbc instances gedaan van elke instance die in de buurt zat, toch eindelijk alle classic dungeons gedaanhulkie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:47:
Goede morgen!
Toen ik gister online kwam werd er een Maly 10man groep opgezet. We willen de encounter met 2 healers proberen om zo de dps te maxxen. Hiervoor zijn maar iets van 4 healers in de guild geschikt... Ik ben daar 1 van en werd daarom geinvite. De rest van de groep was indrukwekkend te noemen. Alleen het laatste plekje moest nog even gevuld worden met een healer...
En tja, die kwam dus niet online (geen officiele raiddag). Helaas geen run naar Maly. Ik lees net op ons forum dat vrijdag een nieuwe run geplanned is, ik kan dan niet, maar die draak moet snel dood!
Dan maar even op het huntertje kijken. Mijn broertje wilde wel een instance doen op zn holy pally. Toen ik in de guild vroeg of er alts zin hadden in een low level instance kreeg ik zowaar een 80 tank en 80 hunter mee, die Elder quests zijn toch nog ergens goed voor!
Dank!
Nu nog de Pre TBC raid instances , ZG en AQ40 en dan die ook klaar
vond wel grappig dat elder gebeuren, alleen vroeg me af wie ik moest contacte om spam report te doen voor alle ingame mail
Ik zit dus net bij een raidgroup, en ik ken alle nicknames nog niet zo goed. Blijkt een rogue Phoenixeras, de bijnaam Fifi te hebben. Dus, eerte run, epic item dropped en iemand zegt "All bids on [item] to Fifi". Errr. Who's fifi?chromeeh schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:15:
Tja iedereen heeft zo wel z'n naam in een guild denk ik zo...
Meestal noemen wij mensen bij naam van de main, sommige wat langere namen kappen we iets af
Wel grappig soms met nieuwe mensen, die hebben dan geen idee over wie je het hebt.
Haha. Ja, ik had zo iets van "Er stond me toch iets van bij dat je van elke Elder zo'n moonstone ofzo kreeg?", en dan open je je mailboxMektheb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:00:
vond wel grappig dat elder gebeuren, alleen vroeg me af wie ik moest contacte om spam report te doen voor alle ingame mail?
https://niels.nu
Was helaas te laat voor Naxx10.
Heb mezelf arm gemaakt door onze GL Titansteel Destroyer voor me te laten craften. En gister tijdens mijn 1e 80 HC (UK) dropt er een leuke upgrade: Staggering Legplates
Nu maar paar daily Q's doen om weer G te grinden, en mijn achievements halen (Loremaster) heb ik weer genoeg $$.
[ Voor 10% gewijzigd door Roeligan op 27-01-2009 10:15 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Gisteren even op mijn Death Knight bezig geweest. Eerst geprobeerd om Heroic Gun'Drak te tanken. Dit ging niet goed. Bij de eerste boss kon de healer me niet in leven houden. Daar moet ik denk ik nog wat betere gear voor hebben.
Daarna als DPS met 4 andere guildies (3 druids en een mage, leuke setup
Met deze 2 HC runs zit mijn Wyrmrest rep nu op halverwege honored. Nog een paar HC's en ik kan 2 mooie rep items gaan kopen.
Kan iemand mijn gear/stats eens checken en advies geven welke heroics ik met deze gear wel en niet zou moeten kunnen tanken?
[ Voor 16% gewijzigd door Dricus op 27-01-2009 10:30 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Verwijderd
Als je hem even overtyped hier kan ik miscchien wel een aanpassing geven, heb niet lang gelden een paar hunter macros gepost maar vind ze zelf niet terughulkie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:47:
Dank!
Hineah / Chanai
#show tooltip blabla
/cast autoshot
/petattack [target=mob dan]/cast Kill Command
/cast Steady shot
/script (Laat de errormessage niet zien.)
Ik denk dat Kill Command de Steady Shot cast onderbreekt…
/stopcasting helpt niet meer toch? Ander moet ik die er gewoon tussen proppen.
Verwijderd
Gisterenavond had ik me ingeschreven voor een vervolg van een Naxx10 run, die vorige week woensdag met 3 wings clear was gestrand. Dus alleen de Construct Quarter en Frostwing was er over.
Het was nog even billen knijpen, want net voor de invites hadden er 2 uitgeschreven, terwijl we maar net 10man hadden. Gelukkig kon er 1 toch nog, maar we mistten een goede DPS, aangezien we met wat 'nieuwe' mensen zouden spelen. Gelukkig deed een van de beste mages uit m'n guild zich aan, en konden we toch nog beginnen.
Daar stond ik dan met m'n tweede level 80. Als Discipline Priest, samen met een Holy Paladin en een Resto Druid als healing team.
Op Patchwerk zou ik de MT healen, de Paladin de OT, en de Druid lekker met z'n HoT's spelen. Zoals verwacht ging dit heel makkelijk, en m'n Prayer of Mending bouncde lekker tussen de 2 tanks. De MT was goed gegeared, en dus kon ik lekker wat exrta (over)healen op de OT.
Grobbulus is een wat lastiger gevecht, omdat er gewoon veel gebeurd. Maar het was gewoon een 1-shot, en mijn shields hielpen wel degelijk bij de mensen die de Injection kregen. Beetje PoM laten bouncen binnen de melee range, want ze kregen allemaal wel wat damage daar.
Op Gluth stonden de Pala en ik weer op de tankhealing, en de Druid zou de kiters healen. Weer absoluut geen problemen hier. Ik timede m'n Shield + Penance voor de Decimate(s), waardoor mijn tank heel snel weer op 100% hp zat. De Spirit-World Glass dropte, maar de Druid had meer aan deze trinket, dus ik passte.
Tijdens Thaddius had ik mijn raidframes moeten uitzetten, want die blokkeerden mijn zicht op m'n debuff, dus ik lag bij de eerste polarity shift. Hierna probeerde ik mezelf aan te leren om de raidframes uit te zetten en te healen met Grid die ik al aan had staan. Ook kan ik even in m'n buffbars de debuffs op een andere plek gaan zetten, om dit niet meer te laten gebeuren. Voelde me een redelijke noob
Sapphiron was goed voor onze eerste boss-whipe. Eerst ging de Druid dood omdat ze niet achter een Iceblock ging staan, en de Paladin later door geen healing (ze stond out of range voor mij). Ondertussen waren ook zo'n 3 DPS dood. Tweede try was 'flawless', ook al ging de Druid dood door in de Blizzard te blijven staan. Paladin deed alle grouphealing en ik hield de MT en mezelf up, terwijl m'n PoM binnen de melee bouncde.
Deze lieve draak had een nieuwe healing ring voor me: Circle of Life. Ook al stond deze niet op m'n wishlist, het was wel een upgrade, en niemand anders wilde 'm.
Kel'Thuzad was blijkbaar lastig voor deze groep. Zelfs phase 1 was chaotisch en ik moest helpen op de Soul Weavers. Phase 2 begon en men stond wat teveel verspreid. Ik positioneerde me zoveel mogelijk in het midden, omdat Penance ideaal is om de Frost Blast te counteren, met z'n instant heal en daarna nog 2 charges. Maar ik kreeg zelfs de Frost Blast en ging dood door geen healing. Battleress later en een innervate erbij, kon ik verder. Helaas ging de OT de adds ver weg tanken, met alleen de Paladin in z'n bereik. Tot overmaat van ramp krijg hij de Frost Blast, ging dood en de Paladin daarna door de adds. De MT kon de adds toen oppakken, maar de Druid was ondertussen ook dood, weet niet meer waardoor. Dus ik was als enige over, met Kel'Thuzad op zo'n 30% hp en maar 1 DPS dood. Healing ging goed, en ik kon maar blijven healen, waardoor de Discipline spec ideaal is. Penance bewaarde ik zodra Frost Blast kon komen. Maar damn... een melee DPS stond te dicht op de MT, kreeg de iceblock en de MT werd dus ook frozen. Wipe... terwijl ik het zo heerlijk had gevonden als we het hadden gehaald, want het bijhealen lukte me goed!
Tweede try was KT down, en de T7 headpiece dropte voor Priests, maar ook voor Paladin's. Een Retri Pala rolde ook... 40. Ik rolde... 58!!
Deze heb ik in Dalaran ingeleverd voor de Shadow versie. Ja, je leest het goed. Een Discipline Priest die de Shadow versie neemt, omdat deze betere stats heeft voor deze spec, as in Crit + Yellow Socket (16 Intellect) i.p.v. Haste + Red Socket op de Healing versie.
Ik haal toch binnenkort de T7 chest, waar de Healing versie weer beter is, en waardoor ik de 2-set bonus haal. De rest van de delen worden ook Healing versies; het is alleen de headpiece waar het zo 'vreemd' is.
Ikke blij, en zit nu op bijna 25% holy crit, bijna 20k mana en bijna 1700spellpower (van minder belang) unbuffed!
Healing meters bekeken, en stond natuurlijk onderaan qua raw healing done, omdat Disc met healing-preventie werkt en ik minder geared was dan de andere twee healers.
Maar op overhealing was ik wel beter met 19% overhealing, en dan heb ik soms expres nog overhealed. Hier was ik wel tevreden mee. De Paladin had 42% overhealing
Respect!Thijs schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:17:
Over titels gesproken, ik moet zeggen dat ik nu wel aardig wat titels begin te krijgen.
http://img204.imageshack....rnshot012609201536oz2.jpg
Hopelijk binnenkort Immortal en/of Salty erbij. :x
Hoe heet trouwens de addon waar ik jouw character-naam (plus health en mana-bar, hier gaat het mij voornamelijk om) in het midden van het scherm zie?
Ander vraagje, een simpele macro maken, dat lukt me wel maar wat ik niet voor elkaar krijg is het volgende; ben mijn shammy aan het levelen en ik wil gewoon 1 button bashen voor... mijn ghost wolfjes, damage bescherming van die ene herb (herbalist only), dan mijn fire elemental erbij, shamanistic rage en heroism. De button/macro zal PVP gaan heten omdat ik 'em puur alleen daarvoor gebruik, best handig als je weer eens door zo'n smerig rogue'je vanuit het niets wordt aangevallen terwijl de health bar niet 100% is en je met mobs bezig bent.
Ik kan er maar niet aan wennen om te healen met Grid. Ik heal nu voornamelijk met Xperl Raidframes, maar daar kan ik mijn hots niet goed tracken. Dus nu heb ik zowel Xperl als Grid openstaan de hele tijd om op makkelijke momenten in Grid wat te klikken, maar damn, het went erg lastigVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:48:
Hierna probeerde ik mezelf aan te leren om de raidframes uit te zetten en te healen met Grid die ik al aan had staan.
Lijkt op PitBull?Zjanzjak schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:06:
Respect!
Hoe heet trouwens de addon waar ik jouw character-naam (plus health en mana-bar, hier gaat het mij voornamelijk om) in het midden van het scherm zie?
Verwijderd
Ik ook niet. Moet eerlijk bekennen, dat ik het grootste deel met m'n unitframes werk. Dus voor mij lijkt het beste om de debuff-bars op een andere plek te plaatsen.winkelwagen schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:12:
[...]
Ik kan er maar niet aan wennen om te healen met Grid. Ik heal nu voornamelijk met Xperl Raidframes, maar daar kan ik mijn hots niet goed tracken. Dus nu heb ik zowel Xperl als Grid openstaan de hele tijd om op makkelijke momenten in Grid wat te klikken, maar damn, het went erg lastig
haha die is mooi inderdaad,Hydra schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:12:
[...]
Ik zit dus net bij een raidgroup, en ik ken alle nicknames nog niet zo goed. Blijkt een rogue Phoenixeras, de bijnaam Fifi te hebben. Dus, eerte run, epic item dropped en iemand zegt "All bids on [item] to Fifi". Errr. Who's fifi?
mijn mage heet Spellhawk en mijn Paladin Valkyre.
mage bijnaam is Spell, maar die van mijn Paladin is of Valk, maar vaker word er gezegd Barbie.
kom je online met Spell, /g hey slacker log barbie we need him.
sure....
Ik was de enige DK
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ach ja, ik ben Squid binnen de guild.Gohan-san schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:24:
[...]
haha die is mooi inderdaad,
mijn mage heet Spellhawk en mijn Paladin Valkyre.
mage bijnaam is Spell, maar die van mijn Paladin is of Valk, maar vaker word er gezegd Barbie.
kom je online met Spell, /g hey slacker log barbie we need him.
sure....
Maakt niet uit of ik op m'n andere toons speel...

Dat was wel vorige reset van sommige bazen, dus vanavond hopelijk indien ik een plek heb Gothik en de 4h neerhalen en dan nieuwe encounter :DD
We hadden gisteren op thaddius wel wat probleems, 7 healers, 2 tanks dus de dps en nog steeds mensjes die niet kunnen springen
Hoe moeilijk zijn Sapphiron en Kel'Thuzad ivm de 13 baasjes ervoor? gaan we dagen wipen hierop of is dit ook redelijk easy?
KT is ies moeilijker aangezien je adds moet gaan offtanken, een range van elkaar moet houden omdat je anders elkaar frostblocked.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wat betekent PuG?FragNeck schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:28:
een mazzeltje dus in de PuG.

Verwijderd
Ik vind grid juist zo fijn om te healenwinkelwagen schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:12:
[...]
Ik kan er maar niet aan wennen om te healen met Grid. Ik heal nu voornamelijk met Xperl Raidframes, maar daar kan ik mijn hots niet goed tracken. Dus nu heb ik zowel Xperl als Grid openstaan de hele tijd om op makkelijke momenten in Grid wat te klikken, maar damn, het went erg lastig
Gister weer 25naxx scheduled, weer niet genoeg attendance. Gaat al een week zo, begint redelijk irritant te worden...
PickUp Group, zeg maar een zooitje random mensen die elkaar niet kennen.
Zie ook http://www.wowwiki.com/Pickup_group
[ Voor 10% gewijzigd door ReZ1987 op 27-01-2009 11:37 ]
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
[ Voor 100% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-01-2009 11:38 ]
This is the Way.
OMG hoe krijg je dat voor elkaar 40 factions exaltedThijs schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:17:
Tell me about it. Gisteren gingen we voor de Immortal titel omdat dat de laatste is die we nog moeten voor heroic glory of the raider. Ging helemaal perfect op 1 dood na.. en dat was omdat een paladin disconnectte tijdens Thaddius, en dat is iemand die normaal nooit disconnect. Echt zo frustrerend, hopelijk volgende week halen we hem wel, maarja, de vraag is eigenlijk welke sjappie dan disconnect/crashed tijdens een bossfight waar het automatisch fail betekent, zoals Thaddius, Heigan, Sapphiron, etc.
Over titels gesproken, ik moet zeggen dat ik nu wel aardig wat titels begin te krijgen.
[afbeelding]
Hopelijk binnenkort Immortal en/of Salty erbij. :x

pffff
Verwijderd
#show tooltip Steady Shothulkie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:31:
Ja dat is een beetje het probleem... Ik zit op werk, en wow is thuis. Hij zit ongeveer zo in elkaar:
#show tooltip blabla
/cast autoshot
/cast Steady shot
/castsequence reset=3/combat Steady Shot, Arcane shot, Steady shot
/cast [target=pettarget,exists] Kill Command
/script UIErrorsFrame:UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
Is een iets beter voorbeeld. Je blijft ook hangen op die autoshot, je gaat toggelen tussen auto shot aan en uit. Daar is je eerste punt. Je tweede GCD moet trouwens voor de kill command staan anders gaat ie ook niet werken. deze macro kan je gebruiken zonder in problemen te komen en het doet al een deel rotatie voor jou.
lijn 1 = je rotatie SS , AS, SS en zal resetten als je 3 seconden de macro niet aanklikt
lijn 2 = kill command als ie beschikbaar is
lijn 3 = error messages van je scherm laten verdwijnen moest er iets op cooldown staan
Je roatie kan je eigen wens aanpassen natuurlijk als je bijvoorbeeld liever SS , ES , SS doet.
In combinatie met serpent sting gaat ook nog :
#show tooltip Steady Shot
/castsequence reset=target Serpent Sting, null
/castsequence reset=3/combat Steady Shot, Arcane shot, Steady shot
lijn 1 = cast serpent sting als er al geen serpent sting op het target aanwezig is
lijn 2 = je rotatie SS , AS en SS en zal resetten als je 3 seconden de macro niet aanklikt
lijn 3 = kill command als ie beschikbaar is
lijn 4 = error messages van je scherm laten verdwijnen moest er iets op cooldown staan
Als er nog vragen zijn don't hesitate to ask
Hineah / Chanai
KT is een ontzettend basic gevecht met veel ruimte voor foutjes, alleen de frosttombs zijn eigenlijk echt een probleem. Zorg dat je raid mooi verspreid staat en je haalt hem snel zat neer. Weken wipen is zeker niet nodig. Daarvoor heb je Malygos
Edit: Bedankt voor de info! Een vraagje, lijn 1 is niet helemaal duidelijk. Arcane shot heeft toch veel meer cooldown dan die 3 seconden? Als ik elke 3 seconden deze macro klik wat doet hij dan?
1ste keer: steadyshot – arcaneshot?
2de keer: steadyshot – steadyshot?
xde keer weer arcaneshot als hij van Cooldown af is?
[ Voor 28% gewijzigd door hulkie op 27-01-2009 11:51 . Reden: macro - koning ]
Deze werkt prima voor bm hunter, geen probleem met je killshot hier:hulkie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:31:
Ja dat is een beetje het probleem... Ik zit op werk, en wow is thuis. Hij zit ongeveer zo in elkaar:
#show tooltip blabla
/cast autoshot
/cast Steady shot
#showtooltip Steady Shot
/cast Kill Shot
/script UIErrorsFrame:RegisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
/cast !Auto Shot
/cast Steady Shot
Speel sinds de beta en kom toch echt niet verder dan op het moment 19 factions en er zitten er 10 bij aan te komen...dus dan nog 29 ! en geen 40 pffoeTaenadar schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:41:
Als je al vanaf het begin met het zelfde char speelt scheelt dit wel aanzienlijk. Daarbij kost het natuurlijk wel flink wat moeite om ermee te worden. Ben nu net met 5 factions exalted
Dat is Pitbull ja.Zjanzjak schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:06:
[...]
Respect!
Nou ja, ben begonnen met factions naar exalted te krijgen in TBC. Gezien ik alle alchemy recipes wou hebben moest ik exalted worden met Sporeggar en die andere TBC factions waren ook allemaal erg easy. Sindsdien al die oude "classic" factions 1 voor 1 gegrind wanneer ik er zin in had. Uiteindelijk vallen ze allemaal erg mee moet ik zeggen. Enige die echt veel werk was, was WSG. Zonder premade is dat bijna niet te doen. Potjes van >30 minuten voor nog geen 100 rep is echt demotiverend.Mektheb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:38:
[...]
OMG hoe krijg je dat voor elkaar 40 factions exalted
pffff
Verwijderd
het is een castsequence daarmee bedoeld :hulkie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:43:
Edit: Bedankt voor de info! Een vraagje, lijn 1 is niet helemaal duidelijk. Arcane shot heeft toch veel meer cooldown dan die 3 seconden? Als ik elke 3 seconden deze macro klik wat doet hij dan?
1ste keer: steadyshot – arcaneshot?
2de keer: steadyshot – steadyshot?
xde keer weer arcaneshot als hij van Cooldown af is?
sec 00:01 klik - steady shot
sec 00:02 klik - arcane shot
sec 00:03 klik - steady shot
of als je de macro 3 seconden niet aanklikt reset ie naar het begin.
sec 00:01 klik - steady shot
sec 00:05 klik - steady shot
sec 00:06 klik - arcane shot
misschien iets beter duidelijk nu. Normaal geraak je niet rond de castsequence voor de cooldown van je arcane shot afgelopen is
ik dacht dat untalented het 6 seconden was. Door de macro ga je der juist op uitkomen met GCD's bij ingerekend. En als ie talented is is het nog beter natuurlijk
Duidelijk nu ?
Hineah / Chanai
Ik ga persoonlijk liever voor een 1 handig wapen en een schild, als tank kun je daar leuke dingen mee doen. Nu spreek ik uit prot warrior ervaringen, weet dus niet of een prot DK dezelfde mogelijkheden heeft, maar volgens mij is een schild altijd erg handig om klappen mee op te vangen (en er ook een slag mee in het rondte te geven).MrHuge schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:22:
[...]
Kan iemand mijn gear/stats eens checken en advies geven welke heroics ik met deze gear wel en niet zou moeten kunnen tanken?
Helm: The nexus heroic, om van Telestra deze helm te krijgen, of je investeert ongeveer 1500-2000 goud om de tempered titansteel helm aan te schaffen. Beiden kunnen een meta juweel herbergen, en het blauwe slot kun je bijvoorbeeld gebruiken voor de +24 stamina juwelen.
Ketting: in Dalaran kun je voor geloof 40 EoH een nieuwe, epic prot ketting kopen. De juwelenzaak zit schuin tegenover de herbalist & alchemist trainer.
Schouders: In the cullings of stratholme kun je de volgende upgrade tegenkomen, is een bind on equip drop. Je kunt ook geluk hebben en deze in het veilinghuis tegen te komen.
Rug: in The Nexus (heroic) kun je de volgende cape krijgen door de extra baas in heroic, commander kolurg voor jou.
Armband: The cullings of stratholme (heroic) geeft deze armbanden, zijn op zich redelijke armbanden, voor betere zul je Naxx in moeten.
Borst: Wordt zo snel mogelijk revered bij "wyrmrest accord" voor deze upgrade, of koop voor 80 EoH een token waarmee je een epic onderdeel kunt kopen in Dalaran.
Handschoenen: Zijn prima om in Naxx/VoA te beginnen, je zult hier vanzelf betere krijgen.
Riem: Voor 40 EoH kun je in Dalaran de volgende riem kopen, een zeer goede investering (zeker met het extra juwelenslot).
Laarzen: Investeer 2000-2500g om de tempered titansteel treads te laten maken, dit zijn prima sloffen. Er zijn vergelijkbare epic items in bijv Naxx, of je daar voor gaat moet je zelf beoordelen, maar de titansteel treads zijn goed om mee te beginnen.
Dit zijn zo'n beetje de verbeteringen die ik zo pre-raid door zou voeren. Denk ook aan bepaalde item-verbeteringen zoals extra stamina etc. Zolang je defense boven 535 zit ben je voor iedere instance geschikt (ok, misschien niet direct voor HoL op heroic, Loken is lastig), voor raids heb je 540 nodig. Epic onderdelen zullen minder defense geven, dus het zal een spel zijn wat je moet spelen. Boven de 540 heeft extra defense trouwens ook geen toegevoegde waarde.
De titanium earthguard ring is ook een erg leuke toevoeging, maar is zeer prijzig (de mijne was ongeveer 2500g).
Je zou je DK met mijn orc warrior kunnen vergelijken, ben ook prot en zullen de karakters grote lijnen dezelfde wensen/eisen hebben.
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd
1 script om je Errorframe te blokken zou normaal genoeg moeten zijn. Meerdere mogen maar is niet nodigYokidrink schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:47:
[...]
Deze werkt prima voor bm hunter, geen probleem met je killshot hier:
#showtooltip Steady Shot
/cast Kill Shot
/script UIErrorsFrame:RegisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
/cast !Auto Shot
/cast Steady Shot
hehehe ok dat snap ik wel jaThijs schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:02:
[...]
Dat is Pitbull ja.
[...]
Nou ja, ben begonnen met factions naar exalted te krijgen in TBC. Gezien ik alle alchemy recipes wou hebben moest ik exalted worden met Sporeggar en die andere TBC factions waren ook allemaal erg easy. Sindsdien al die oude "classic" factions 1 voor 1 gegrind wanneer ik er zin in had. Uiteindelijk vallen ze allemaal erg mee moet ik zeggen. Enige die echt veel werk was, was WSG. Zonder premade is dat bijna niet te doen. Potjes van >30 minuten voor nog geen 100 rep is echt demotiverend.
echt tegek wil ook zeker zoveel mogelijk titels en reps exalted hebben ben er druk mee bezig en wie weet krijg ik de title heb gehoord er ook extras aan zitten? tabard ? extra patterns ?
is dat ook zo of is dat bs
Dat heb je denk ik verkeerd geinterpreteerd. Je krijgt wel vanalles natuurlijk door exalted te worden met 40 factions, maar van de the Exalted achievement alleen de title.Mektheb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:12:
[...]
hehehe ok dat snap ik wel ja, maar goed alsnog ik neem het voorbeeld van jouw maar
echt tegek wil ook zeker zoveel mogelijk titels en reps exalted hebben ben er druk mee bezig en wie weet krijg ik de title heb gehoord er ook extras aan zitten? tabard ? extra patterns ?
is dat ook zo of is dat bs
Dan zou dat het wel zijn vanwege de andere achievments en titles je krijgt etcBosmonster schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:17:
[...]
Dat heb je denk ik verkeerd geinterpreteerd. Je krijgt wel vanalles natuurlijk door exalted te worden met 40 factions, maar van de the Exalted achievement alleen de title.
Volgens mij staat er ook maar 1 in hoor... 1 unregister en 1 registerVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:11:
[...]
1 script om je Errorframe te blokken zou normaal genoeg moeten zijn. Meerdere mogen maar is niet nodig
Heh. DKs kunnen geen schild gebruikenNitroglycerine schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:11:
Ik ga persoonlijk liever voor een 1 handig wapen en een schild, als tank kun je daar leuke dingen mee doen. Nu spreek ik uit prot warrior ervaringen, weet dus niet of een prot DK dezelfde mogelijkheden heeft, maar volgens mij is een schild altijd erg handig om klappen mee op te vangen (en er ook een slag mee in het rondte te geven).
Verwijderd
ah bah misgelezen ik zwijg alDizzyWeb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:29:
[...]
Volgens mij staat er ook maar 1 in hoor... 1 unregister en 1 register
Inderdaad dan zou het slagings percentage van betere DK tanks wel een stuk hoger liggen
Verwijderd
535 is genoeg voor alle herioc instances. Ook voor HoL. Dat Loken lastig is, daar heeft defense geen invloed op.Nitroglycerine schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:11:
[...]
Zolang je defense boven 535 zit ben je voor iedere instance geschikt (ok, misschien niet direct voor HoL op heroic, Loken is lastig),
Dit klopt niet. Defense boven de 540 heeft wel degelijk toegevoegde waarde. Ieder punt in defense geeft namelijk extra miss, dodge, parry en block kans. De hoeveelheid per punt is klein, maar veel punten geven een aardige hoeveelheid.voor raids heb je 540 nodig. Epic onderdelen zullen minder defense geven, dus het zal een spel zijn wat je moet spelen. Boven de 540 heeft extra defense trouwens ook geen toegevoegde waarde.
Ik zit nu dus al ruim boven de def cap van 540. Maar toch kreeg de healer het in Gun'Drak niet voor elkaar om me bij de 1e boss in leven te houden. Had ik dan gewoon een slechte healer te pakken, of heb ik meer stamina of dodge/parry nodig?Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:46:
[...]
535 is genoeg voor alle herioc instances. Ook voor HoL. Dat Loken lastig is, daar heeft defense geen invloed op.
Ik weet niet erg veel van tanks, maar defence is na dodge toch de goedkoopste mitigation stat voor tanks?Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:46:
Dit klopt niet. Defense boven de 540 heeft wel degelijk toegevoegde waarde. Ieder punt in defense geeft namelijk extra miss, dodge, parry en block kans. De hoeveelheid per punt is klein, maar veel punten geven een aardige hoeveelheid.
Hoeveel SP had 'ie?MrHuge schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:49:
Ik zit nu dus al ruim boven de def cap van 540. Maar toch kreeg de healer het in Gun'Drak niet voor elkaar om me bij de 1e boss in leven te houden. Had ik dan gewoon een slechte healer te pakken, of heb ik meer stamina of dodge/parry nodig?
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 27-01-2009 12:51 ]
Ik werd op een verkeerd pat gezet aangezien ze in de armory wel een "schild"-plek hebben, en ik zou zeggen: als je het niet kunt gebruiken, waarom dan in de armory laten zien. Maar goed, that's me. Ik hoop dat de DK wat aan mijn advies heeft.chromeeh schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:41:
[...]
Inderdaad dan zou het slagings percentage van betere DK tanks wel een stuk hoger liggen
....
Gisteren vroeg ik om advies mbt mijn talenten, gisteravond ze opnieuw ingedeeld naar 12/5/54, en ik moet zeggen: ik heb beter aggro kunnen houden in VH, HoS en HoL dan voorheen. Ik had ook een stuk meer DPS, ipv 850-1000 zit ik nu op 1150-1300, afhankelijk van het gevecht.
Ik vraag me trouwens af hoe een lvl 80 warlock en een lvl 80 mage, beiden voor minstens de helft in epic lvl 80 spullen en naar eigen zeggen zeer ervaren, niet boven mijn DPS uit kunnen komen. Ik heb hunters, warlocks, paladins en mages gezien die meer dan 2000 DPS overall produceren zonder veel moeite te moeten doen (naar eigen zeggen dan), maar die 2 kwamen gisteren in HoS niet boven de 750 uit. Gelukkig hadden we een rogue erbij die wel fatsoenlijke DPS deed, en een prima priest, maar toch.......
Dit mag misschien zo zijn, maar het met epic spullen lastig om veel meer dan 540 defense te halen. Je kunt er dan verschillende verbeteringen (meer defense) tegenaan gooien, maar je kunt die beter gebruiken om direct parry/block/dodge etc te verbeteren dan om via een omweg hier verbeteringen in door te voeren.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:46:
[...]
Dit klopt niet. Defense boven de 540 heeft wel degelijk toegevoegde waarde. Ieder punt in defense geeft namelijk extra miss, dodge, parry en block kans. De hoeveelheid per punt is klein, maar veel punten geven een aardige hoeveelheid.
Graag gedaan. Het kost op sommige punten behoorlijk wat goud, maar je hebt dan wel spullen waar je een tijd mee vooruit kunt.MrHuge schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:49:
@Nitroglycerine: bedankt voor de tips! Ik ga ze thuis eens rustig bestuderen.
[...]
Ik zit nu dus al ruim boven de def cap van 540. Maar toch kreeg de healer het in Gun'Drak niet voor elkaar om me bij de 1e boss in leven te houden. Had ik dan gewoon een slechte healer te pakken, of heb ik meer stamina of dodge/parry nodig?
De eerste baas in Gun'Drak heeft een aantal zaken waar je rekening mee moet houden. Als eerste de adds, die moeten zo snel mogelijk dood (ook al zijn het er enorm veel), want ze zorgen voor een snakewrap, waardoor je niets kunt. Als de healer dat overkomt, terwijl je net een bijna-critical voor je kiezen krijgt...... tsja, dan is het over en uit. Ik heb Gun'Drak voor het eerst gedaan toen ik 23k unbuffed HP en 20k armor had, en met een goede groep (twee die goed AoE uit kunnen voeren is zeer prettig bij de eerste baas) wandelde ik er zo doorheen, enkel de laatste baas moesten we een keer overnieuw doen.
[ Voor 44% gewijzigd door Nitroglycerine op 27-01-2009 12:59 ]
het is het meest gebruikte script voor BM hunters, je kunt het op elitist jerkist forum vinden. tuurlijk kun je arcane etc erin zetten maar dan wordt bm helemaal zo saai heDizzyWeb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:29:
[...]
Volgens mij staat er ook maar 1 in hoor... 1 unregister en 1 register
op het moment gebruik ik uberhoubt geen macro aangezien ik naar SV verhuist ben en het flexibeler is om zonder te werken (na veel gekloot met macro's die niet fijn werken met SV)
Iets van 1600/1700 ofzo.
Zit je toevallig op Thunderhorn?MrHuge schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:49:
@Nitroglycerine: bedankt voor de tips! Ik ga ze thuis eens rustig bestuderen.
[...]
Ik healde gisteren op Gun'Drak HC en we hadden een aantal wipes.
Bij de laatste wipe pullde de tank de eerste boss weer naar boven, maar zijn health ging zo snel omlaag dat het niet bij te houden viel. De wipes ervoor werd ik zelf steeds geagro'ed en werd ik opgeslokt door snakes. Volgens mij is de eerste boss een kwestie van tactics, maar dat weet ik niet zeker. Een van de leden in de PuG gaf aan dat deze eerste boss het moeilijkste is.
[ Voor 17% gewijzigd door STING op 27-01-2009 12:59 ]
Zat je dan niet naar de TPS te kijken? Als deze gespecced hebben op threat reduction dan zie je ze op je dps (dus tps) meter niet erg hoog komen. Kan zelf ook nog wel herinneren tijdens TBC dat ik nogal trots was op het feit dat ik meer damage deed dan een warlock en een mage.. Bleek helaas threat te zijn :-)Nitroglycerine schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:51:
[...]
Ik vraag me trouwens af hoe een lvl 80 warlock en een lvl 80 mage, beiden voor minstens de helft in epic lvl 80 spullen en naar eigen zeggen zeer ervaren, niet boven mijn DPS uit kunnen komen. Ik heb hunters, warlocks, paladins en mages gezien die meer dan 2000 DPS overall produceren zonder veel moeite te moeten doen (naar eigen zeggen dan), maar die 2 kwamen gisteren in HoS niet boven de 750 uit. Gelukkig hadden we een rogue erbij die wel fatsoenlijke DPS deed, en een prima priest, maar toch.......

Coordinatie? gewoon keihard neernuken toch! dan is ie zo wegNitroglycerine schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:01:
Zoals ik in mijn bijgewerkte post al beschreef: De eerste baas in Gun'Drak vraagt veel van coordinatie binnen de groep, een gezonde hoeveelheid HP en armor, en de juiste taktiek toepassen. Een paladin DPS is daar zeer handig.
Wat een week is het geweest voor mijn Death Knight
Allereerst heeft die eindelijk een guild gevonden die net klaar zijn in Naxx10 en mensen gaan gearen voor Naxx25. Dat komt goed uit want ik ben nu Tank Nr4 en de andere zijn semi-actief dus kan zo een hoop runs lekker meegaan en loot scoren en mezelf goed gearen.
Afgelopen dagen veel Heroics gerunned en van mn Emblems de Tanking Neck en de Tanking Sigil gehaald en nu hard aan het sparen voor mn T7 Chest. Ook nog wat geluk gehad met loot en de epic gloves uit Gun'drak mogen halen, de Epic Legs uit Voilet Hold en natuurlijk ook de Epic Belt uit Azjol Nerub.
Sta nu op een comfortabele 24.9k unbuffed HP en 550 defense
Nu nog een keer geluk in Heroic HoLightning en Heroic Ahn'Kanet en ik ben helemaal het mannetje
Loken mag namelijk zn Axe wel droppen en in AK droppen mooie Epic Bracers met veel def/sta!
Trouwens jarnotjuh, nog rare whispers gehad gisteren? (A)
Dan is of je healer niet goed, of het gevecht duurt te lang en hij gaat oom (als ie slechte gear heeft)Ik zit nu dus al ruim boven de def cap van 540. Maar toch kreeg de healer het in Gun'Drak niet voor elkaar om me bij de 1e boss in leven te houden. Had ik dan gewoon een slechte healer te pakken, of heb ik meer stamina of dodge/parry nodig?
Gister voor t eerst getanked, vriend van me is gestopt en ik heb zn dk "gekregen", na snel ff een provisorische rotatie op mn bar te hebben gegooid even Violet hold heroic ingedoken, moet zeggen dat het wel lachen is om het van de andere kant te zien, tps van zon dk slaat gewoon nergens op (in positieve zin), 1x gewiped omdat ik een van de bazen niet kende maar verder succesvol, afteraf kwam ik erachter dat ik t in dps gear getanked had
Nu ff snel nog een klein beetje extra def gaan zoeken ergens en mn hit (8% melee lijkt me genoeg, ik ga mn spellhit niet maxen voor die paar spells die er gebruik van maken) en expertise (6.5% oid) en dan maar eens wat raids gaan bijwonen, door de inbalans in drops dissen we de meeste plate en omdat de dk tokens voor ons iets van een 75% droprate hebben worden die ook nauwelijks meer gebruikt.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik zit niet op ThunderhornSTING schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:56:
[...]
Zit je toevallig op Thunderhorn?![]()
k healde gisteren op Gun'Drak HC en we hadden een aantal wipes.
Bij de laatste wipe pullde de tank de eerste boss weer naar boven, maar zijn health ging zo snel omlaag dat het niet bij te houden viel. De wipes ervoor werd ik zelf steeds geagro'ed en werd ik opgeslokt door snakes. Volgens mij is de eerste boss een kwestie van tactics, maar dat weet ik niet zeker. Een van de leden in de PuG gaf aan dat deze eerste boss het moeilijkste is.
De DPS was trouwens ook niet echt geweldig. We hadden een demo warlock en een n00b hunter mee die we nog moesten uitleggen wat een MD pull was. Vervolgens cast hij op de 2e try MD op z'n pet
[ Voor 16% gewijzigd door Dricus op 27-01-2009 13:17 ]
Ebay !!?!?! Zulke lui ben ik echt vreselijk allergisch voor. Level 80 worden en totaal geen benul van wat je class kan of MOET doen in een instance/solo/raidMrHuge schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:14:
[...]
De DPS was trouwens ook niet echt geweldig. We hadden een demo warlock en een n00b hunter mee die we nog moesten uitleggen wat een MD pull was. Vervolgens cast hij op de 2e try MD op z'n pet
Als we het over de snake boss hebben: volgens mij is het daar zaak om zo hard mogelijk de boss te nuken en de adds well te pakken (anders gaan ze richting healer) maar niet te killen. Na een tijdje wordt de damage gewoon onhealbaar nl.Gohan-san schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:03:
Coordinatie? gewoon keihard neernuken toch! dan is ie zo weg
Edit: wat betreft het punt dat die boss niet moeilijk is: er zijn genoeg heroic bosses die moeilijk zijn als je DPS niet goed genoeg is. Patchwerk is ook niet 'moeilijk', maar als je DPS zuigt ga je na 6 min toch echt hardstikke dood.
[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 27-01-2009 13:31 ]
Dat is toch niet zo raar?redfoxert schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:29:
[...]
Ebay !!?!?! Zulke lui ben ik echt vreselijk allergisch voor. Level 80 worden en totaal geen benul van wat je class kan of MOET doen in een instance/solo/raidRaid kan ik nog wel ergens inkomen maar komop ... Missdirect heb je al vanaf level 70.
Ik heb 99% solo gePvE'ed tot aan level 80.
Pas bij level 80 ben ik instances/raid gaan runnen en pas toen ben ik de diepte in gegaan met wat m'n class precies kan. Vooral toen ik switchte van DPS naar healer.
Ehm, boss omhoog pullen naar de ingang en daar nuken voor er (teveel) adds zijn?Nitroglycerine schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:01:
Zoals ik in mijn bijgewerkte post al beschreef: De eerste baas in Gun'Drak vraagt veel van coordinatie binnen de groep, een gezonde hoeveelheid HP en armor, en de juiste taktiek toepassen. Een paladin DPS is daar zeer handig.
Hij is nu wel anders dan voor de patch. Voor de patch pullden we hem naar de ruimte met het water en dan kwamen er maar een handjevol adds. Nu komen de adds echt met bosjes naar binnen gestormd.Exitium schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:33:
[...]
Ehm, boss omhoog pullen naar de ingang en daar nuken voor er (teveel) adds zijn?
Het was een PuG, aangekomen bij die Vrouwlijke mage met die 3 clonen van er fire / arcane / frost ...
Party leader (ook de tank) : Any one not done this ?
Party : all done it
Party Leader (ook de tank : Ook mage you sheep one of the 3 ok ?
Party (ik ) : Why ? nukem is faster itsnot like its hard or something with them open just take fire / frost / arcane
Toen moest en zou ik sheepen van hem

Damn.... in alle heroics die ik tot nu toe heb getankt (toegegeven, zijn ze nog niet allemaal), heb ik in totaal bij 2 pulls om CC gevraagd (groepjes van 4 waarvan 3 ranged in HoL.... en dat was ook alleen maar omdat ik te lui was om die derde ranged in melee range te positioneren)Mektheb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:52:
Toen moest en zou ik sheepen van hemopzich niks mis mee maar toen liet ik hem zien nuken sneller was maar daar wou die mar niks van horen , better save then sorry is ook mijn motto maar komop zeg Nexus
CC in WotLK HC is voor scrubs
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Mwoah, bij 5 mobs wil ik nog wel eens belachelijk veel spike damage hebben als beertje, dus als ik een mage mee heb laat ik er wel eens een sheepen ja. Gundrak bijvoorbeeld. En sommige pulls met meerdere ranged mobs. Puur voor het gemak. Ben ik dan een scrub? Prima. Boeit me echt geen moer.Seraphin schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:08:
[...]
Damn.... in alle heroics die ik tot nu toe heb getankt (toegegeven, zijn ze nog niet allemaal), heb ik in totaal bij 2 pulls om CC gevraagd (groepjes van 4 waarvan 3 ranged in HoL.... en dat was ook alleen maar omdat ik te lui was om die derde ranged in melee range te positioneren)
Edit:
Maar op die mage boss in Nexus is het inderdaad niet nodig. Heh, wist niet eens dat ze CC'able zijn
[ Voor 7% gewijzigd door DizzyWeb op 27-01-2009 14:17 ]
Ook handig om een rider van zijn mount te krijgen (UK dragonrider vlak voor einde boss, Gundrak die rhino berijders)... Als je ze sheept/hexed vallen ze van hun mount...Seraphin schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:08:
[...]
Damn.... in alle heroics die ik tot nu toe heb getankt (toegegeven, zijn ze nog niet allemaal), heb ik in totaal bij 2 pulls om CC gevraagd (groepjes van 4 waarvan 3 ranged in HoL.... en dat was ook alleen maar omdat ik te lui was om die derde ranged in melee range te positioneren)
Ik doe het alleen als ik de healer niet helemaal vertrouw.. dan vraag ik meestal om een Sheep/Sap.DizzyWeb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:15:
Mwoah, bij 5 mobs wil ik nog wel eens belachelijk veel spike damage hebben als beertje, dus als ik een mage mee heb laat ik er wel eens een sheepen ja. Gundrak bijvoorbeeld. En sommige pulls met meerdere ranged mobs. Puur voor het gemak. Ben ik dan een scrub? Prima. Boeit me echt geen moer.
Trap heb ik tot nu toe nog geen 1 keer goed zien gaan en/of het juiste target getrapped.
Als het grotere groepen zijn pop ik meestal mn CD's om gewoon wat minder damage te happen.
Maargoed, waarom niet voorzichtig zijn en zeker niet wipen dan proberen 5 minuten eerder klaar te zijn en het risico te lopen te wipen?
Verwijderd
Als jullie nog willen R-A-Fen. Je kan me mailen: las91 [ at ] hotmail [ dot ] com!
Wel handig arcane te sheepen als dat kan, omdat die mob zelf ook kan sheepen. Als druid heb je dr' geen last van maar als je een priest als healer hebt en die wordt gesheeped, kun je een probleem hebbenDizzyWeb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:15:
Edit:
Maar op die mage boss in Nexus is het inderdaad niet nodig. Heh, wist niet eens dat ze CC'able zijn
In ben in princiepe niet voor het gebruik van CC als dat niet nodig is, maar op bosses heb ik liever dat ze 'netjes' afgehandeld worden dan "ZOMG DPS!!" zo snel mogelijk. Als die fire mage niet getanked wordt bijvoorbeeld staat 'ie gewoon mij te nuken.
nou nee als je overgeared bent werkt nuken wel, maar die snake wrap is verdom irritant, omdat je niet kan casten en op een gegeven moment al je avoidance verliest. hoorde gister iets dat wanneer je kite je daar geen/minder last van zou moeten hebben.Hydra schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:30:
[...]
Als we het over de snake boss hebben: volgens mij is het daar zaak om zo hard mogelijk de boss te nuken en de adds well te pakken (anders gaan ze richting healer) maar niet te killen. Na een tijdje wordt de damage gewoon onhealbaar nl.
Edit: wat betreft het punt dat die boss niet moeilijk is: er zijn genoeg heroic bosses die moeilijk zijn als je DPS niet goed genoeg is. Patchwerk is ook niet 'moeilijk', maar als je DPS zuigt ga je na 6 min toch echt hardstikke dood.
en idd hou ze bij je healer vandaan.
gisteravond even snel AN en Strat timed in geweest met 3 paladins(prot ik, en 2x retri) Moonkin, en een priest.
allemaal nogal overgeared, Strat gehaald met nog 8 min over. en alles kei en keihard neernuken dan is het helemaal een eite.
over het cc, tjsa heroic in WOTLk is niks vergeleken met heroic in TBC destijds, moet je nagaan als we binnenkort in uldar T8 gear ofzo rondlopen hoe makkelijk worden de heroics dan wel niet.
denk dat ik langer aan het zoeken/ tabben voordat ik die arcane gevonden heb, ipv gewoon nukenHydra schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:30:
[...]
Wel handig arcane te sheepen als dat kan, omdat die mob zelf ook kan sheepen. Als druid heb je dr' geen last van maar als je een priest als healer hebt en die wordt gesheeped, kun je een probleem hebben
In ben in princiepe niet voor het gebruik van CC als dat niet nodig is, maar op bosses heb ik liever dat ze 'netjes' afgehandeld worden dan "ZOMG DPS!!" zo snel mogelijk. Als die fire mage niet getanked wordt bijvoorbeeld staat 'ie gewoon mij te nuken.
[ Voor 20% gewijzigd door Valkyre op 27-01-2009 14:47 ]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht.....maar dat is wel mooi dat betekend dat straks de TBC en Pre-TBC ook natuurlijk nog makkelijker worden en dat is mooi moet alleen nog maar meer rep hebbenGohan-san schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:40:
[...]
nou nee als je overgeared bent werkt nuken wel, maar die snake wrap is verdom irritant, omdat je niet kan casten en op een gegeven moment al je avoidance verliest. hoorde gister iets dat wanneer je kite je daar geen/minder last van zou moeten hebben.
en idd hou ze bij je healer vandaan.
gisteravond even snel AN en Strat timed in geweest met 3 paladins(prot ik, en 2x retri) Moonkin, en een priest.
allemaal nogal overgeared, Strat gehaald met nog 8 min over. en alles kei en keihard neernuken dan is het helemaal een eite.
over het cc, tjsa heroic in WOTLk is niks vergeleken met heroic in TBC destijds, moet je nagaan als we binnenkort in uldar T8 gear ofzo rondlopen hoe makkelijk worden de heroics dan wel niet.
[...]
denk dat ik langer aan het zoeken/ tabben voordat ik die arcane gevonden heb, ipv gewoon nuken
denken jullie uldar nou echt gelijk 2x 3x moeilijker als naxx gaat worden ala kara naar TK sprong of iets
Void/solarian in Tempest Keep waren niet zo pittig. A'lar was even coordinatie en daarna kreeg je de über fight: Kael'thas. Dat was hard nuken. Goede coördinatie en opletten.
[ Voor 29% gewijzigd door ImdaMned op 27-01-2009 15:12 ]
Ik hoop het niet. Dan komen die huilies die nu lopen te zeiken dat het allemaal te makkelijk is dan weer zeiken dat het te moeilijk is geworden en er een te grote kloof zit tussen casual en hardcore. Dat omdat ze nu allemaal verwend zijn geraakt met de easy content en hun verwachtingen niet meer kloppen.Mektheb schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:59:
[...]
denken jullie uldar nou echt gelijk 2x 3x moeilijker als naxx gaat worden ala kara naar TK sprong of iets
Sheepen is eigenlijk gewoon een goede voorzorgsmaatregel om aan te houden. Alhoewel bij trash het overbodig kan zijn in de meeste gevallen. Maar goed. Ik heb soms nogsteeds een dubbel gevoel als een partyleader mij gaat vragen of ik die undead wil sheepen.Hydra schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:30:
[...]
Wel handig arcane te sheepen als dat kan, omdat die mob zelf ook kan sheepen. Als druid heb je dr' geen last van maar als je een priest als healer hebt en die wordt gesheeped, kun je een probleem hebben
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
tja verschil nu een mount dus je gaat alleen 3d voor title of uitdaging doen.
dus hopelijk zullen meer zulke encounters in bakken waar je voor simple fight kan kiezen en dus "slechtere" loot, of moeilijker en "betere" loot.
Zo hou je raiden toegankelijk en je houd ook de hardcore community die wel in is voor encounter die niet binnen 1 dag doet tevreden.
Maar denk dat blizz wel nadrukkelijk heeft aangeven dat sunwell veelste moelijk was.
Dus stap naar Uldar verwacht ik wel, maar echt giga groot lijkt me niet, want inderdaad krijgen ze een hoop gezeur als te moeilijk maken voor retards.
Maar als groep 25 man naxx 25 geared is moet Uldar helemaal te doen zijn, misschien iets minder AoE fun.
Want de post die ooit maakte dat het minder AoE was is nog niet echt nagekomen (en liever houd ik het zo ofc)
[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 27-01-2009 15:35 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat eerste hebben ze al aangegeven dat ze dat erin wilden houden, dus dat gaan we zeker terugzien. Daarnaast zullen ook nieuwe raid-instances de normal (10man) en heroic (25man) versies krijgen.\Teunis schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:33:
Hopelijk breiden ze het keuze tussen simple (shap 0D) of moelijker (Shap 3D) gewoon uit
tja verschil nu een mount dus je gaat alleen 3d voor title of uitdaging doen.
dus hopelijk zullen meer zulke encounters in bakken waar je voor simple fight kan kiezen en dus "slechtere" loot, of moeilijker en "betere" loot.
Zo hou je raiden toegankelijk en je houd ook de hardcore community die wel in is voor encounter die niet binnen 1 dag doet tevreden.
Maar denk dat blizz wel nadrukkelijk heeft aangeven dat sunwell veelste moelijk was.
Dus stap naar Uldar verwacht ik wel maar echt giga groot lijkt me niet, want inderdaad krijgen ze een hoop gezeur als te moeilijk maken voor retards.
Maar als groep 25 man naxx 25 geared is moet Uldar helemaal te doen zijn, misschien iets minder AoE fun.
Ik hoop alleen dat ze beide versies iets pittiger maken. 10 man mag wel 30-40% moeilijker (dat is nu echt een lachtertje), 25-man mag ook wel 10-20% moeilijker. Maar denk dat ook dat wel gaat gebeuren.
Ondanks dat de moeilijkste uitdaging in het spel momenteel een 10-man is. Namelijk Sar3D op normal. M.a.w. ze mogen de schalende encounters wel iets beter balanceren tussen normal/heroic.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 27-01-2009 15:39 ]
Verwijderd
Dat heeft niets met je defense te maken. Als je defense 535 of hoger is dan wordt je niet meer gecrit. Gewone hits in plaats van crits betekent dat je minder damage krijgt dan een tank die niet crit-proof is. Dat betekent niet dat je geen taktieken meer moet gebruiken.MrHuge schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:49:
[...]
Bij dit gevecht zijn er een paar zaken die het lastig maken. Er komt een flinke lading adds langs. Deze zullen voor het overgrote deel ook jou als doel hebben. Meer incoming damage dus. Dan is er nog de poison nova. Als de rest van de groep die krijgt, dan moet de healer zijn aandacht naar de groep verleggen. Minder healing voor jou. En als laatste is er nog de snake wrap. Als je dps niets aan de wrap doet, dan wordt het een stun en als je gestunned bent kun je niet meer blocken, parrying of dodgen. Alles wordt dan een hit en dan loopt de damage snel op.
Naxx 10 man ok, dan maken we een 25 man versie met net wat andere boss mechanics en een hogere dmg, aoe dmg en hp pool en tada 25 man versie.
zo doe je dan 2 keer per week precies hetzelfde.
[ Voor 8% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-01-2009 15:46 ]
This is the Way.
Ik denk niet dat ze de 10-man echt veel moeilijker moeten maken. Dat is echt een mooi instap platform voor pugs.Bosmonster schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:35:
[...]
Dat eerste hebben ze al aangegeven dat ze dat erin wilden houden, dus dat gaan we zeker terugzien. Daarnaast zullen ook nieuwe raid-instances de normal (10man) en heroic (25man) versies krijgen.\
Ik hoop alleen dat ze beide versies iets pittiger maken. 10 man mag wel 30-40% moeilijker (dat is nu echt een lachtertje), 25-man mag ook wel 10-20% moeilijker. Maar denk dat ook dat wel gaat gebeuren.
Ondanks dat de moeilijkste uitdaging in het spel momenteel een 10-man is. Namelijk Sar3D op normal. M.a.w. ze mogen de schalende encounters wel iets beter balanceren tussen normal/heroic.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Misschien moet je gewoon geen 10man doen als je de 25man kunt doen. Is ook redelijk zinloosNoTimeRemains schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:45:
ik vind het wel jammer zo dezelfde instances onder één dak. en ik vind wel dat Blizzard zich er erg makkelijk op deze manier van af maakt.
Naxx 10 man ok, dan maken we een 25 man versie met net wat andere boss mechanics en een hogere dmg, aoe dmg en hp pool en tada 25 man versie.
zo doe je dan 2 keer per week precies hetzelfde.
Persoonlijk vind ik het namelijk een erg mooie ontwikkeling en zo kunnen ook kleinere guilds makkelijk raiden.
@ hunter macro: Ik ga denk ik voor de macro met Kill Shot erin verwerkt (zoals op elitist jerks), deze is iets simpeler en brengt iets meer mogelijkheid tot variatie in mijn shot rotatie. Bedankt voor de tips in ieder geval, much appreciated.
Ik ben zojuist gepromoveerd tot officiele raidleader status en heb nu toegang tot wat meer guild management fora en channels. Best geinig om achteraf terug te lezen dat er nog maar eens geprobeerd moet worden Loyalty te overtuigen officiele raidleader te worden
Zinloos? De setitems vallen zowel in 10m als in 25m, alleen de stats zijn in de 25m wat beter (ilevel 200 vs ilevel 213 dacht ik?). Maar de setbonussen gelden voor beide versies.Bosmonster schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:03:
[...]
Misschien moet je gewoon geen 10man doen als je de 25man kunt doen. Is ook redelijk zinloos
Persoonlijk vind ik het namelijk een erg mooie ontwikkeling en zo kunnen ook kleinere guilds makkelijk raiden.
Dit dus.
Rogue set:

Creepy...
ilvl klopt idd, 213. Dat is btw de makkelijkste manier om T7 en T7.5 uit elkaar te houdenFunkyTrip schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:37:
[...]
Zinloos? De setitems vallen zowel in 10m als in 25m, alleen de stats zijn in de 25m wat beter (ilevel 200 vs ilevel 213 dacht ik?). Maar de setbonussen gelden voor beide versies.
En dat de set bonussen nu tussen de 2 versies te mixen is, is wel super
Rofl, Tauren RogueHydra schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:57:
Jullie de nieuwe T8 plaatjes al gezien op MMO-champion?
Rogue set:
[afbeelding]
Creepy...
Edit: Et lijken wel f*cking ET's.

[ Voor 25% gewijzigd door Capa op 27-01-2009 17:04 ]
Je kunt 2 heroes setitems halen van emblems of heroism. Je kunt 2 valorous items halen van emblems of valor.FunkyTrip schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:37:
[...]
Zinloos? De setitems vallen zowel in 10m als in 25m, alleen de stats zijn in de 25m wat beter (ilevel 200 vs ilevel 213 dacht ik?). Maar de setbonussen gelden voor beide versies.
Tuurlijk kun je af en toe een 10 man runnen voor de lol, maar als je 25-man raid guild 10-mans blijft inplannen voor die 1 a 2 heroes drops dan zijn ze niet goed wijs imho
Wij doen soms ook nog wel Naxx10, maar dat is dan op de niet-raid dagen en georganiseerd door members. Meestal voor alts en offspecs. Daar doe ikzelf eigenlijk nooit aan mee, beetje zonde van de tijd.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 27-01-2009 17:05 ]
Achievements !Bosmonster schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:03:
[...]
Je kunt 2 heroes setitems halen van emblems of heroism. Je kunt 2 valorous items halen van emblems of valor.
Tuurlijk kun je af en toe een 10 man runnen voor de lol, maar als je 25-man raid guild 10-mans blijft inplannen voor die 1 a 2 heroes drops dan zijn ze niet goed wijs imhoNaast het feit dat je na een paar weken 25-man en wat heroics in de tussentijd je je set al ruim compleet moet hebben, zonder ooit een 10-man gerund te hebben. (enige issue is misschien de head-pieces)
Wij doen soms ook nog wel Naxx10, maar dat is dan op de niet-raid dagen en georganiseerd door members. Meestal voor alts en offspecs. Daar doe ikzelf eigenlijk nooit aan mee, beetje zonde van de tijd.
aka e-peen
Verwijderd
Ik zit al een tijdje in een guild te questen, normals en heroics (5 mans) te runnen terwijl de rest naxx10 runs doet. Vandaag stond de eerste naxx25 op de planning voor de guild, waar ik mijzelf niet voor had opgegeven, omdat ik er totaal de gear niet voor heb.
Blijkt dat er bij KT een healer weg moet en een spot vrij komt. En jawel, ze vragen of ik (iemand die nooit naxx heeft gezien en zelfs nog een lvl70 back gebruikt!

Armory voor nieuwsgierige: Link
De cheers en bedankjes vlogen me om de oren. Geweldig om dit mee te maken.
Ik heb je een toegevoegd op msn....praten daar anders wel even!Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:29:
Frodo19, chefbierrr of pim.
Als jullie nog willen R-A-Fen. Je kan me mailen: las91 [ at ] hotmail [ dot ] com!
Ik zal je wel een RAF sturen morgen!
Haha dat is wel leuk jaVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:37:
Het is lang geleden sinds ik hier heb gepost, maar heb ik heb gelukkig wel iets leuks te melden.
Ik zit al een tijdje in een guild te questen, normals en heroics (5 mans) te runnen terwijl de rest naxx10 runs doet. Vandaag stond de eerste naxx25 op de planning voor de guild, waar ik mijzelf niet voor had opgegeven, omdat ik er totaal de gear niet voor heb.
Blijkt dat er bij KT een healer weg moet en een spot vrij komt. En jawel, ze vragen of ik (iemand die nooit naxx heeft gezien en zelfs nog een lvl70 back gebruikt!) de eerst guild KT kill wilt bijwonen. De tacts zijn me even snel uitgelegd en de kill was een eitje!
M’n eerste “Emblem of Valor” mogen looten en bij achievements heb ik vandaag dus m’n eerste wotlk raid achievement behaald:“ Heroic: Kel'Thuzad's Defeat”.
![]()
Armory voor nieuwsgierige: Link
De cheers en bedankjes vlogen me om de oren. Geweldig om dit mee te maken.
Vandaag Malygos makkelijk gekilled. Alu staat weer lekker boven in healing done 8% meer dan de holy priest... anyway.
Daarna naar Satharion3D gegaan, 1e 2 tries gingen best goed maar daarna ging het bergafwaarts en zijn we uiteindelijk met 1D afgedropen
De healing op S3D is best lastig zeg, onze tank overleeft geen flame breath zonder een shield hij tikt net tegen de 30k geloof ik (met debuff dus) en flame breath doet 32k ongeveer. Maar wat zo irritant is, is dat of hij heeft weakend soul of er is global CD of ik zag de warning voor de flame breath niet. Zo irritant dat zulke kleine dingetjes alles kunnen verklooien.
Misschien maar disc speccen en dan alleen MT healing. Helaas is disc spec gewoon niet raid viable imo. Maar dat maakt toch in geen content meer uit aangezien alles al makkelijk op farm is behalve S3D.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wij zweren nog steeds bij een deathknight op sarth3d, pallies/priests(gs) zorgen ervoor dat de korte periode tussen het einde van zn cooldowns en het einde van de killer breaths kan worden overleefd en klaar, nu gs niet meer op de global cooldown zit kan ik ook instant pws + gs doen op de tank.De healing op S3D is best lastig zeg, onze tank overleeft geen flame breath zonder een shield hij tikt net tegen de 30k geloof ik (met debuff dus) en flame breath doet 32k ongeveer. Maar wat zo irritant is, is dat of hij heeft weakend soul of er is global CD of ik zag de warning voor de flame breath niet. Zo irritant dat zulke kleine dingetjes alles kunnen verklooien.
Ik moet zeggen dat een disc priest met painsupression ook absoluut kan helpen voor een breath mocht je pallies of holy priests missen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dit topic is gesloten.