Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 179 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.666 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:06:
Eyh allemaal,

nu mijn dk bijna 80 is (atm lvl 77 eindelijk weer vliege /flex) ben ik aan 't kijken voor een Tank build op 80.
Mijn 1ste gedachte ging uit na een Unholy tank build maar ben onlangs een Frost tank build tegengekomen die me ook wel interesant leek.Echter ben ik een complete 0 op 't gebied van Frost als DK zou iemand me mischien een beetje kunnen helpen met de rotations xD ? deze kwam ik namelijk niet tegen bij de build.

Het gaat om de onderstaande build:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xMZGgxthcbRhRVssx0t
Ik heb niet veel verstand van Frost tanking builds, maar wil je Deathchill niet? Dat is flinke burstthreat als je het nodig hebt, op maar 2min CD. Ook hier is Bladed Armor toch wel vereist voor goede threat.
Echter mischien zou unholy ook nog wel ens leuk kunnen worden bij Unholy zat ik te denken aan de volgende build:
http://www.wowhead.com/?talent=j0xMZ0xZfghcb0ogeVocsut
Probeer het eens met deze build. Dit is mijne, en heeft net de talents die jij mist, zoals imp. Icy Touch en Bladed Armor. Desecration is 5 verspilde punten als tank.
iemand een idee wat beter zou zijn om te starten met tanken @ 80?
Beide builds lijken me leuk om te spelen, op 't moment lvl ik met een unholy build dus wat afwisseling na frost zou ook niet verkeerd zijn. maar ik vraag me af of er nog enige nadelen zijn bij een frostbuild of een unholy build

thx in advance ;)
Frost is voor beginnende tank DK's per definitie iets beter. Bone Shield uit Unholy is goed, maar alleen als je lekker in de avoidance gaat zitten. Leer met je cooldowns om te gaan, hou je blood runes op cooldown voor Blade Barrier en zorg voor een Death & Decay plus verspreiding van diseases + Howling Blast voor wat mooie AoE threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
blouweKip schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 00:55:
[...]
De enige klachten die ik ooit heb gehad waren van mensen die loot belangrijker vonden dan wipen op <insert nieuwe baas>
Ik heb ooit iets voorgehad in die zin. Mijn eerste guild was net uit elkaar gevallen en we gingen met een groepje naar een andere guild die iets achter lag op onze toenmalige progress, onder het motto van 'als we die gasten helpen zitten we zo weer in BWL'. Wij waren gestopt bij een kill van Razorgore.

We waren op een (wipe) avond Ragnaros aan 't doen, toen een speler doodleuk zei: ik vind dit niet leuk, laten we Onyxia gaan doen (die op farm stond) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 22-01-2009 10:24 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:03:
[...]

http://www.wowhead.com/?talent=IbZcLc0cZVcGVr0uVsAcst

CoA - immo - conflag - chaos - inc -enz
coa en immo up houden
conflag en chaos spammen zodra ze van cooldown zijn (liefst conflag nog in je backdraf voor casttime)
inc als filler

corruption heb ik voorlopig gedropt, misschien later er weer bij, maar eerst kijken hoe dit loopt
Ik heb dezelfde rotatie alleen zit ik ook te dubben met Corruption, aangezien die bijna altijd tegelijk afloopt met Immolate.
Wat ook wel leuk is: Heroism + Backdraft + trinket = 1 sec cast op Soulfire :D voel me dan net een mage met pyroblast.

@ MrHuge:
2.8k dps op patchwerk ? was het heroic naxx of normal ?
Gisteren ook naxx25 gedaan en ik zat op 3.8k dps op Patch en 2de dmg done na een unholy DK.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Mektheb schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:03:
[...]

Lvl 75 Afflicition lock, 1100dps dus 450 erg laag :P
Mijn 65 Unholy DK doet 600 dps terwijl ik tank :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

Bokkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:03:
[...]

http://www.wowhead.com/?talent=IbZcLc0cZVcGVr0uVsAcst

CoA - immo - conflag - chaos - inc -enz
coa en immo up houden
conflag en chaos spammen zodra ze van cooldown zijn (liefst conflag nog in je backdraf voor casttime)
inc als filler

corruption heb ik voorlopig gedropt, misschien later er weer bij, maar eerst kijken hoe dit loopt
als ik even wat mag vragen over een spec die ik niet ken, waarom zou je Corr niet meer gebruiken?
het is een instant, en kan een extra Molten Core proccen.
alleen omdat het dan je CD verneukt?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:28:
[...]

als ik even wat mag vragen over een spec die ik niet ken, waarom zou je Corr niet meer gebruiken?
Omdat je de tijd beter kunt besteden met het casten van een 12K Chaos Bolt bijvoorbeeld ;)

MC is als het goed is al bijna 100% up met CoA, dus daar is het ook niet voor nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-01-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Gisteren zonder problemen Spider, Abbo en Plague wing gecleared in Naxx25. In spider wing gelijk de achievement gehaald en van Grobb een nieuwe chest kunnen looten. Zit nu op 3362AP, 278hit en bijna 32% crit. Gaat goed zo.
Zonder gaan we verder. Hopen dat KT dan mijn zeer gewilde dagger dropt :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

MrHuge schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:19:
[...]

Met een matige build en wat questgear moet je met een goede rotatie al snel boven die 441 DPS uit gaan komen. Kijk om te beginnen eens naar je build en je rotatie. Gear heeft nog niet zoveel zin om in te investeren als je nog geen 80 bent.
http://www.wowhead.com/?talent=I0xzZbgczsgoq0sxzZE00qM

Normal: CoA/Cor/Imo/... SB/Incinerate ... ShadowBurn als afsluiting ... dit in het algemeen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Corruption en Immolate hebben zo goed als dezelde ticks. dus het kost DPS als je die 2 moet casten
En ik cast dan liever een Choasboltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Gisteren een wipe op Heigan 25 mans.

Safespot werkte nniet (stomme bugfix na 3 jaar)

Daarna "clean" kill met 1 dode geloof ik.

Dansen is stom. Vast een vrouwelijke dev die de heigan dance heeft bedacht.

[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 22-01-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:21:
Ik heb niet veel verstand van Frost tanking builds, maar wil je Deathchill niet? Dat is flinke burstthreat als je het nodig hebt, op maar 2min CD. Ook hier is Bladed Armor toch wel vereist voor goede threat.
Deathchill is fijn icm. een Howling Blast bij het openen. D&D op de grond, DC + HB en je hebt bergen threat en je kan rustig je diseases erop gaan zetten.
Frost is voor beginnende tank DK's per definitie iets beter. Bone Shield uit Unholy is goed, maar alleen als je lekker in de avoidance gaat zitten. Leer met je cooldowns om te gaan, hou je blood runes op cooldown voor Blade Barrier en zorg voor een Death & Decay plus verspreiding van diseases + Howling Blast voor wat mooie AoE threat.
Unholy is nu toch minder geworden door de nerf op Bone Armor? Moet zeggen dat Unbreakable Armor ook een erg fijne talent is voor maar 1 Frost Rune en 1 min CD :P

Moet alleen goed leren spelen met Icebound Fortitude, Unbreakable Armor en Lichborne.. vergeet ze te vaak tijdens trash packs waardoor ik meer damage pak dan eigenlijk zou moeten ;(

Die nieuwe Runeforge is echt fijn.. 556 Defense nu, dus kan leuk dingen gaan omgooien voor meer Stamina en/of avoidance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm bestel ik van de week een Plush talking Murloc in de Blizzard store, krijg ik vandaag een pakketje met.... een Authenticator :?

Staat op de pakbon zelfs Plush Murloc.... Hoop dat dat goed gaat komen.. verschilletje van 30 euro ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:36:

Hier past maar 1 smiley: :')

Oh en valt er nog wat te ganken op Trollbane ? heb er een Orc DKje aangemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58

Ik vind dansen wel een goede retard check, net zoals Thaddius :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Hier past maar 1 smiley: :')

Oh en valt er nog wat te ganken op Trollbane ? heb er een Orc DKje aangemaakt :P
246262626 allies per 1 horde. Dus leef je uit. Mining nodes in WG zijn populair heb ik begrepen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek

Gister laat online(rond 2300u) en ben ik gelijk maar ff naar Dun Niffelum gevlogen om te kijken of ik met de relics eggsalted kon worden. :P

Eerst de 5 daily's gedaan en daarna al m'n (110) relics ingeleverd maar nog steeds niet helemaal eggsalted, beetje jammer. ;(

Daarna werd ik gevraagd of ik naar naxx 25 wilde komen, als dps met m'n tank specc en tank gear. ;)

Ik verveelde me op dat moment toch, dus ben ik maar gegaan.
We hebben toen de wing met die Gargoyels gecleared(vergeet altijd de namen van de verschillende wings), maar niet heel veel bijzonders. :z
Ik kwam om 2300u in de raid en om 2340u waren we klaar met die wing en toen was het gelijk einde raid(omdat we raiden tot 0000u was het niet echt de moeite om met een nieuwe wing te beginnen). :)

Geen loot voor mij maar dat boeit me niet tbh, fun > loot O-)

Daarna nog ff de daily in Zul'drak gedaan op de timer, en op tijd met nog 7min over. 8)
Vanavond maar ff de rest clearen in naxx25 en dan hopen op een nieuw wapen, ik loop nog steeds met die 2h mace Titansteel Destroyer(craftable).

/QQ mode on
Heb 1 keer de Axe gezien van Khel in naxx 10, maar toen besloot de raid leader dat hij maar naar een pally moest terwijl ik de roll gewonnen had! " you have had so many upgrades tonight, so i'm giving it to the pally". |:(
De reden omdat ik zoveel upgrades had gehad, was omdat niemand het wilde omdat het tank gear was en ik de enige was die de gear nodig had voor main specc.. :|
ik heb de trash 2h mace ook nooit zien droppen dus vanavond maar hopen op het beste. :)
/QQ mode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch 3.0.8

Ik logde m'n Death Knight, met in de planning om de Rune te vervangen naar de Stoneskin Gargoyle, wat enchants te verwisselen en 2 Glyphs te vervangen. Rune was zo gedaan, bammm 572 defense. Cloak enchant verwisseld naar de 16 agility (was even goedkoop, wordt later 22 agility of toch armor). Chest enchant komt nog, zit nu nog steeds op 570 defense. Glyph of Death & Decay was er zo ingezet, want een 20% damage increase vind ik wel welkom. Glyph of Rune Strike wilde ik ook doen, maar die stond niet op de AH, en in General reageerde er ook niemand. Die 10% extra kans op crit erop wil ik wel. Ook de nieuwe Sigil gehaald, 53 defense rating proc op elke Icy Touch.

Toen zag ik dat een PuG een healer zocht voor Violet Hold heroic. Die instance wil ik dagelijks farmen met m'n Priest totdat ik de Bracers heb. Dus ik gewhispered, Priest gelogd en daar stonden we. Een Frost DK zou tanken, 2 andere DK's waren DPS plus een Warlock. Bij de eerste portal viel me al gelijk op dat het tempo laag lag, en dat veranderde helaas niet toen we verder kwamen. De tank was telkens 5 tot 10 seconden te laat met de mobs, waardoor ze verspreid stonden. DPS kreeg veel damage, maar dat was het probleem niet. Mijn Recount liet waardes zien van 800 tot 1200 max DPS, waarvan de Warlock laagste was. Tussen portals door (had genoeg tijd, ging zo traag) keek ik wat hij voor spells gebruikte, en dat waren Immo, Corr en Shadowbolts. Niet het beste bleek wel... Toen we bij de eerste baas aankwamen ging dit nog redelijk goed, al duurde het erg lang. De tweede baas was echter degene met de bolts, die je bovenop moet kiten. Tank & DPS bleven doodleuk in het midden staan, ook al zei ik in party chat dat ze me moesten volgen naar de trap. Bolts spawnden, tank rende overal doorheen en DPS gezellig met hem mee. Ik stond verbaasd op de trap en probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar dat was heel weinig. Wipe dus, en door de lage DPS, de trage gang van zaken en het feit dat we alles opnieuw moesten doen, ben ik eruit gestapt. Er deed zich namelijk ook een guildgroup aan die een tank nodig hadden. Leave dus en direct een relog naar m'n DK.

De groep bestond uit hele bekende mensen van me, waaronder 2 reallife vrienden. Ele Shaman, Holy Priest, BM Hunter en FFB Mage. Allen goed gegeared, dus ik stond voor de moeilijke opgave om deze DPS-gekken door Gundrak heen te slepen.
Ik merkte direct dat mijn Rune Strikes nog 'maar' voor 5,5k max critten, maar wel erg lekkere threat doen dan. Zoals gewoonlijk markte ik alleen skull, deed AoE threat en pakte eventuele losse mobs op. Alles lag binnen no-time en ook de bazen deden we zonder op of om te kijken. Alleen bij 1 trash groep ging ik dood, doordat ik het water in viel, maar dat was m'n eigen fout. Ondertussen deden de Mage en Shaman een race wie de meeste DPS eruit kon persen. Op de eindbaas, met Bloodlust, Totems en weet ik veel wat deden ze beide 5k DPS en de baas lag al snel stof te happen! Verbazingwekkend genoeg hield ik prima aggro. Zij zijn stukken beter gegeared dan ik, dus met vergelijkbare gear zal ik weinig problemen meer hebben single target. Dit deed ik met een volgende rotatie: D&D - IT - PS - BS - SS - BS - D&D en dan inspelend op procs van m'n SS Glyph, plus zoveel mogelijk Rune Strikes.
Wat me opviel, is dat ik tijdens bazen maar 2 tot 4 charges van m'n Bone Shield kwijt raakte, wat dus een constante 20% less damage taken betekende. Heerlijk!

De groep wilde nog een instance, Utgarde Pinnacle. De Priest logde z'n Prot Pala, ik mijn Priest om rollen te wisselen. Alles ging weer snel, behalve de tweede baas waar ik geofferd werd en de DPS vrolijk verder ging op de baas zonder de adds te killen. De baas was dood, maar ik ook, en heb ze dus 'bedankt' met het niet healen van ze, totdat ze minimaal eenmaal dood waren gegaan tijdens trash.
Bij de gauntlet aangekomen resette de baas constant, waarna ik een ticket aangemaakt heb en de groep uit elkaar viel. Later op de avond bevestigde een GM dat het een bekende bug is. Hoge prio zou het zijn.

Daarna nog op m'n DK Azjol'Nerub ingegaan als DPS. Maar men wilde de achievement op de 1e baas halen; d.w.z. de baas killen met de Watchers levend te houden. Ik ging uiteindelijk de andere adds tanken en de baas zodra die kwam. De Warrior tank zou de Watchers tanken en zoveel mogelijk stunnen. Heel veel wipes later (verschillende tacs geprobeerd) hebben we het maar gelaten voor wat het is en ben ik m'n bed ingedoken. De webs gingen niet goed, waardoor er altijd wel iemand was die eraan doodging. Flinke repairbill, maar wel een uitdaging daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:21:
[...]

[...]

Probeer het eens met deze build. Dit is mijne, en heeft net de talents die jij mist, zoals imp. Icy Touch en Bladed Armor. Desecration is 5 verspilde punten als tank.

[...]

thx voor de snelle reply :o

bij die frost build zat ik te denke aan Bladed armor maar ik zou niet weten wat te droppen in frost ervoor. Enigste waar ik op zou komen is Frost aura droppen en eventueel Icy Reach dan kom ik maar op 4/5 Bladed armor maar dan heb ik wel een kortere reach op IT en HB dno of dat veel verschil gaat uit maken. Deathchill idd geadd had ik over heen gekeken :D
dan zou ik op iets zoals dit komen denk ik:
http://www.wowhead.com/?talent=j0vMZGxxthcdRhoVssx0x
met de volgende rotation
Single Target: IT - PS - Howling Blast - Bloodstrike(tot de blood runes op cd zijn) - Frost Strike en dan weer van voor af aan. Ben alleen nog aant twijfele of DnD er tussen gooien niet veel meer treath oplevert maar dan zit je met rune cooldowns?

Multi Target: IT - PS - Pestilence - Howling Blast - D&D - Froststrike. Zal alleen ff tricky worde met D&D aangezien je dan waarschijnlijk je runes op CD hebt van IT PS & HB. Blood runes zullen op CD zijn door Pestilence en D&D dus dan zal bloodstrike niet echt nodig zijn?

Zal nog even werken zijn aan de rotations tips zijn welkom :p

ben het idd wel met je eens dat voor unholy ik eigelijk wat meer avoidance nodig heb en dat zal ik nog niet meteen hebben op 80 mischien dat frost om te beginnen dan een beter idee is :D

Trouwens bij die unholy build wat je linkte, welke rotation gebruik je daar bij?
bij mijn huidige lvl build gebruik ik op AoE meestal: D&D - IT - PS - Pestilence - Unholy Blight. maar dan merk ik soms wel dat ik zit te klote met de rune cd om verder te komen :(

edit - las na 't poste je volgende stukje maar is de onderstaande rotatie je normale single target rotatie isw de scourge strike glyph?:p
Zij zijn stukken beter gegeared dan ik, dus met vergelijkbare gear zal ik weinig problemen meer hebben single target. Dit deed ik met een volgende rotatie: D&D - IT - PS - BS - SS - BS - D&D en dan inspelend op procs van m'n SS Glyph, plus zoveel mogelijk Rune Strikes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 11:03 . Reden: stukje geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Voornamelijk door wat Wootlock zegt
door de gelijktijdige cooldown kan je met je rotatie gewoon in de shit komen wat je extra dps tijd kost :P
heb nu al eens in de zoveel tijd dat chaos bolt eerder van cd is dan conflag, maar eigenlijk wil ik chaos alleen doen tijdens een backdraft

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:46
M'n guild is er me gestopt, dus ik ga wow maar op een laag pitje zetten denk ik. Ben tot nu toe toch niet zo heel erg te spreken over WotLK. Steeds meer dingen gaan me tegenstaan, en dan voornamelijk de uitdaging. Die is er gewoon niet meer. Easy epics, easy bosses en heb het gevoel dat er steeds meer en meer goldbuyers/ebayers komen, die gewoon totaal geen moeite meer doen omdat ze toch wel gewoon met Naxx25 pugs mee kunnen hobbelen om epics op te rapen.

Wel zonde van me warrior die ik speciaal voor wotlk heb geleveld, maargoed :) Misschien over tijdje maar weer is kijken, of ik pak me oude shaman weer op. Ben ik nog niet helemaal over uit...

Home-Assistant.io | Home-Assistant config | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Maduth schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:58:
Gisteren door 2 instances geramd met mijn lock (Azjol-Nerub & Ahn'kahet:The Old Kingdom). Mocht mij gelukkig prijzen dat enkele guildies (2x80 en 2x 75-78) mij wilde helpen (ben zelf 74). Maar ik ging mijn DPS eens in de gaten houden maar ik schrok me rot. Ik hoor hier allemaal lvl 80's roepen dat zij op DPS van 1300-1800 zitten, ik kom op lvl 74 pas op 441. Gaat het hard per lvl omhoog dat DPS? Ter info: demo specced :+
Heb je het nu over overall DPS of bossfights. Overall moet je niet naar kijken want daar hebben trash packs teveel invloed, en daar zijn nu vooral aff locks niet echt goed in.
chromeeh schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:06:
Hoe zijn de bevindingen mbt tot lag in de instances?
Raar maar waar gisteren geen meldingen over "Additional instances could not be launched".
Zou het uitschakelen van de Wintergrasp battle echt zo veel hebben uitgemaakt :?
Het utischakelen is vooral omdat Northrend gewoon crashed als de WG battle afloopt :) Best suf eigenlijk, WG is nu gelockt op diegene die 'em het laatst had, en da's horde op onze server :)

Pff. Stelletje scrubs die niet kunnen dansen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:25:
[...]
@ MrHuge:
2.8k dps op patchwerk ? was het heroic naxx of normal ?
Gisteren ook naxx25 gedaan en ik zat op 3.8k dps op Patch en 2de dmg done na een unholy DK.
Dit was op normal, aan heroic zijn we als guild nog niet toe.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

om al die proccs in de gaten te houden die de locks atm hebben gebruiken jullie daar een addon voor.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:48:
[...]

Ik blijf nog bij Discipline, zeker omdat Rapture nu gefixed is.
Maar als de spec zo onbegrepen blijft zoals het nu is: minder spellpower door gemis van Spiritual Guidance in Holy, lagere netto HPS maar meer absorbs, andere voorkeur qua gear... dan vrees ik dat een respec onvermijdelijk is. Zelfs na ellelange threads op forums en whispers, snapt men nog steeds niet hoe Discipline werkt en wat je ervan kunt verwachten.

Misschien gaat het dan tijdelijk naar Shadow, omdat de gear vrijwel hetzelfde is voor deze specs, al heeft Shadow natuurlijk hit nodig, maar daar valt afzonderlijke trinkets/andere gear voor te verzamelen. Minder ingrijpend dan spirit gear verzamelen voor Holy.
Ik ben al een hele tijd disc en ik heb geloof ik maar 1 keer in een slechte pug hoeven uitleggen wat een Disc healer doet (en dat ik ook prima mag needen op een +crit +spell item zonder spirit). Binnen mijn guild is iedereen ervan overtuigd dat raids beter gaan als ik erbij ben, ook al is mijn gear nog niet het beste.

Bij mij op de server zijn de meeste mensen die heroics doen helemaal niet negatief over Disc. Ze vragen er soms wel naar, maar als ze merken dat het healen prima gaat, mondje dicht en soms zelfs complimenten :)

wellicht een goed forum voor je: www.discpriest.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:01:
om al die proccs in de gaten te houden die de locks atm hebben gebruiken jullie daar een addon voor.
De procs hoef ik niet in de gaten te houden, het enige is backdraft, maar dat is geen random proc, maar weet je gewoon 3 charges na je conflag. De random procs (trinkets en setbonus e.d.), die hoef ik niet te weten persoonlijk.

Voor de timers gebruik ik momenteel DoT-timer, want die zijn uiteraard wel belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:04:
[...]

Kheb al ergens gelezen dat in plaats van rond de 170G er nog maar rond de 55G dropt. Cannot confirm, jij mag de eerste zijn hier :P
laat maar het is nog maar 55g en geen solo achievement :( mijn paladin is nu eindelijk een beetje gegeared, dus ik dacht vannacht eens onyxia een bezoek te brengen.
ben ongeveer 30 min bezig, en een lousy 55g. toen we het met zijn 2en deden, kregen we ook iets in die trant aan gold :(
echt balen...

dacht dat ik alle patchnotes wel gelezen had, maar hier heb ik helaas over heen gelezen, ook dacht ik dat er een achievement was om onyxia solo te doen. maar je moet wel weer in een raid zitten, dus ik had mijn offline alt maar even in een raid geparkeerd. schijnt dus dat blizz dit niet goed kon krijgen dus is ie geschrapt :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:06:
[...]

De procs hoef ik niet in de gaten te houden, het enige is backdraft, maar dat is geen random proc, maar weet je gewoon 3 charges na je conflag. De random procs (trinkets en setbonus e.d.), die hoef ik niet te weten persoonlijk.

Voor de timers gebruik ik momenteel DoT-timer, want die zijn uiteraard wel belangrijk :)
Met Monster ^^

gebruik Parrot als combat text, dus cooldowns komen duidelijk beeld >> Conflag ready!! << zelfde voor Chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:08:
[...]

Met Monster ^^

gebruik Parrot als combat text, dus cooldowns komen duidelijk beeld >> Conflag ready!! << zelfde voor Chaos
Ik wil nog even een macro maken die gewoon zoiets doet, kan ik gewoon lekker rammen en geen enkele CD missen :P

/cast Conflagrate
/cast Chaos Bolt
/cast Incinerate

Immo/CoA uphouden en dan alleen die macro spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bosmonster schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:06:
[...]

DoTimer vindt ik persoonlijk onduidelijk.
Ik zou zeggen probeer eens Forte Xcorcist (spelling ?) of Quartz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:49:
[...]

bij die frost build zat ik te denke aan Bladed armor maar ik zou niet weten wat te droppen in frost ervoor. Enigste waar ik op zou komen is Frost aura droppen en eventueel Icy Reach dan kom ik maar op 4/5 Bladed armor maar dan heb ik wel een kortere reach op IT en HB dno of dat veel verschil gaat uit maken. Deathchill idd geadd had ik over heen gekeken :D
dan zou ik op iets zoals dit komen denk ik:
http://www.wowhead.com/?talent=j0vMZGxxthcdRhoVssx0x
met de volgende rotation
Single Target: IT - PS - Howling Blast - Bloodstrike(tot de blood runes op cd zijn) - Frost Strike en dan weer van voor af aan. Ben alleen nog aant twijfele of DnD er tussen gooien niet veel meer treath oplevert maar dan zit je met rune cooldowns?
Voor Unholy zit/zat ik al te twijfelen of D&D nu beter is dan een SS spam voor single target, dus voor Frost durf ik het helemaal niet te zeggen. Wel weet ik dat je als Frost eerst PS voor IT moet gebruiken, voor de extra damage op IT.
Multi Target: IT - PS - Pestilence - Howling Blast - D&D - Froststrike. Zal alleen ff tricky worde met D&D aangezien je dan waarschijnlijk je runes op CD hebt van IT PS & HB. Blood runes zullen op CD zijn door Pestilence en D&D dus dan zal bloodstrike niet echt nodig zijn?
Die rotatie gaat lastig worden, aangezien je dan een frost en unholy rune tekort komt voor D&D, dus je moet een keuze maken: HB of D&D. De laatste heeft een hoge damage modifier, en HB een hogere intiele threat.
Bloodstrike heb je in principe weinig nodig met AoE tanking, aangezien je dan Pest. of Blood Boil gebruikt met je blood runes, of zelfs D&D.

Edit: Misschien een Blood Boil tussen pest. en HB proppen en dan kom je beter uit met je runes.
ben het idd wel met je eens dat voor unholy ik eigelijk wat meer avoidance nodig heb en dat zal ik nog niet meteen hebben op 80 mischien dat frost om te beginnen dan een beter idee is :D

Trouwens bij die unholy build wat je linkte, welke rotation gebruik je daar bij?
bij mijn huidige lvl build gebruik ik op AoE meestal: D&D - IT - PS - Pestilence - Unholy Blight. maar dan merk ik soms wel dat ik zit te klote met de rune cd om verder te komen :(

edit - las na 't poste je volgende stukje maar is de onderstaande rotatie je normale single target rotatie isw de scourge strike glyph?:p
Ja Bone Shield is nog steeds prima, ook omdat de Glyph nu 1 extra charge geeft. Mijn avoidance kan alleen nog maar hoger oplopen, waardoor de skill beter en beter wordt, waar Unbreakable Armor hetzelfde blijft.
De rotatie zoals ik beschreef ga ik ook gebruiken voor single target, maar dan BS ipv Pest of BB. De runes in die rotatie komen mooi uit, en als ik RP over heb kan ik tussendoor een GCD gebruiken voor een Death Coil. Maar Rune Strike heeft altijd prio boven DC, dus alleen als ik bv. 60+ RP heb.
Tijdens de rune cooldown in die rotatie kun je andere skills gebruiken, zoals IBF, Blood Tap, Raise Undead, etc. Of even in je neus peuteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:12:
[...]

DoTimer vindt ik persoonlijk onduidelijk.
Ik zou zeggen probeer eens Forte Xcorcist (spelling ?) of Quartz
Ik vind DoTimer prima. Wel een beetje zelf in moeten stellen (balkjes groter enzo), maar dan zijn het gewoon aflopende balken.. wat kan daar onduidelijk aan zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:04:
[...]

Ik ben al een hele tijd disc en ik heb geloof ik maar 1 keer in een slechte pug hoeven uitleggen wat een Disc healer doet (en dat ik ook prima mag needen op een +crit +spell item zonder spirit). Binnen mijn guild is iedereen ervan overtuigd dat raids beter gaan als ik erbij ben, ook al is mijn gear nog niet het beste.

Bij mij op de server zijn de meeste mensen die heroics doen helemaal niet negatief over Disc. Ze vragen er soms wel naar, maar als ze merken dat het healen prima gaat, mondje dicht en soms zelfs complimenten :)

wellicht een goed forum voor je: www.discpriest.com.
Ingame vraagt er ook niemand naar of Disc wel werkt, behalve die ene keer dat een Rogue dacht dat Disc alleen PvP is.
Healen gaat perfect, en hoop binnenkort m'n eerste Naxx te healen. Op het forum heb ik lange posts gewijd aan de gear-wensen van een Disc Priest, want de Priest classleader is Holy en vraagt alleen maar aan mij wat Disc nu is en hoe het gaat. (ben zelf ook priest CL geweest in de Molten Core / BWL tijd)
Kan eigenlijk niet wachten om het te showen in een raid, al heb ik VoA en Sarth al gedaan :P

Dank voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou ik ben zeer benieuwd hoe jullie spec presteert icm met mijn stats. dus straks eens respeccen en kijken hoe het bevalt.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:13:
[...]

Voor Unholy zit/zat ik al te twijfelen of D&D nu beter is dan een SS spam voor single target, dus voor Frost durf ik het helemaal niet te zeggen. Wel weet ik dat je als Frost eerst PS voor IT moet gebruiken, voor de extra damage op IT.
Als je een leuke en goede Frost tank build zoekt, zou je mijn DK(zie sig) op kunnen zoeken in de Armory.
Ik heb wel een leuke tank specc nu en het werkt echt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:24:
nou ik ben zeer benieuwd hoe jullie spec presteert icm met mijn stats. dus straks eens respeccen en kijken hoe het bevalt.
Wat zijn je stats nu ? unbuffed en raidbuffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Gisteren ook weer een fijne actie meegemaakt in Seth halls...
Zou Sethhalls tanken, had er nog een quest staan dus ok.
Kom de instance binnen lopen, ben aan het buffen, healer had nagenoeg geen mana mee, ninja pulled de hunter, krijg ik de schuld.
Afijn kan een keer gebeuren, zit de healer helemaal zonder mana pulled de hunter weer vrolijk een group.
Gevalletje: k, thnx bye
Begint de hunter een portie te QQ'en en te schelden met als afsluiter "I'm going to report you" :')
Zelf een ticket gemaakt, response van de GM "Hmmm that guy again" :+
Ach ja, ren er wel een keer met 2 ~ 3 guildies doorheen, ook leuk als challenge.

@ Oaky: Welke guild speel je nu in?
Laat maar :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:52
Maduth schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:30:
[...]

http://www.wowhead.com/?talent=I0xzZbgczsgoq0sxzZE00qM

Normal: CoA/Cor/Imo/... SB/Incinerate ... ShadowBurn als afsluiting ... dit in het algemeen trouwens.
Build ziet er niet slecht uit, alleen heb je niet zo veel aan destructive reach als je geen Grim Reach hebt. Maar dan nog, zou je volgens mij meer DPS moeten doen, zelfs al ben je volledig green geared (maar dan wel met de juiste stats ofc). Ook is imo Demonoc sacrifice niet echt bruikbaar in die build, kun je beter ergens anders stoppen.

Weet je zeker dat je DPS echt zo laag is, of staat in je DPS meter de Felguard misschien apart vermeld? Ook al een paar keer gehad in raid dat in een PUG een blije mage een damagemeter de party in spamt met een opmerking als "I PWN LOCKS FFS!" om vervolgens van de rest van de party te horen dat ie vergeten is de Felguard damage mee te rekenen... In bv. recount (ik dacht ook in de meeste andere damaegmeters) zit een checkbox of ie de damage van pets apart moet vermelden of mee moet rekenen bij de owner (merge pet damage ofzoiets).

Zoals anderen al eerder vermeld hebben, in Kara-gear op level 70 deden locks al 1000+ dps, ikzelf in Demo-spec, maar ook in Destro of affliction zat je rond of boven 1000.

Voor wat betreft je rotatie; Bij mobs die niet veel HP hebben en/of snel neergaan is CoA de moeite niet. Die doet de meeste damage op zn laatste ticks, welke dus niet komen als de mob snel neergaat. Dan kun je beter alleen Immo/Corr gebruiken en in jouw geval shadowbolts schieten. Incinerate moet je met jouw spec ook niet doen, aangezien je in de Destro-tree niet de fire-talents hebt. Shadow is voor jou gewoon beter door Imp. SB en Bane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:13:
mmh daar had ik idd niet aan gedacht IT en PS dan omwissele in de rotatie
Die rotatie gaat lastig worden, aangezien je dan een frost en unholy rune tekort komt voor D&D, dus je moet een keuze maken: HB of D&D. De laatste heeft een hoge damage modifier, en HB een hogere intiele threat.
Bloodstrike heb je in principe weinig nodig met AoE tanking, aangezien je dan Pest. of Blood Boil gebruikt met je blood runes, of zelfs D&D.
denk dat ik dan in 1ste instantie voor HB ga en als 't goed zit treath wise kan ik tijdens 't gevecht eventueel nog switche na D&D. lijkt me stom om HB te skippe als je er voor specced aan gezien 't geen verkeerde skill schijnt te zijn
Ja Bone Shield is nog steeds prima, ook omdat de Glyph nu 1 extra charge geeft. Mijn avoidance kan alleen nog maar hoger oplopen, waardoor de skill beter en beter wordt, waar Unbreakable Armor hetzelfde blijft.
De rotatie zoals ik beschreef ga ik ook gebruiken voor single target, maar dan BS ipv Pest of BB. De runes in die rotatie komen mooi uit, en als ik RP over heb kan ik tussendoor een GCD gebruiken voor een Death Coil. Maar Rune Strike heeft altijd prio boven DC, dus alleen als ik bv. 60+ RP heb.
Tijdens de rune cooldown in die rotatie kun je andere skills gebruiken, zoals IBF, Blood Tap, Raise Undead, etc. Of even in je neus peuteren :D
mmh dan ga ik idd die Rotation ens probere bij die unholy build
single:D&D - IT - PS - BS - SS - BS - D&D
Multi: D&D - IT - PS - Pesti - SS - BB - D&D
en dan zorge voor minimaal de SS en de bone armor Glyphs :9

Bij frost zal ik ik dan denk ik gaan voor de volgende
Single: PS - IT - Howling Blast - BS - BS - Froststrike/Runestrike adden als er ruimte is
Multi: PS - IT - Pestilence - Howling Blast - BB - Froststrike/Runestrike adden als er ruimte is

denk dat 't zo wel zou moeten lukken ^.^ ens wat testjes runne en kijken hoe en wat 't gaat :9

- thx nog btw \(^.^)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Weet je zeker dat je DPS echt zo laag is, of staat in je DPS meter de Felguard misschien apart vermeld? Ook al een paar keer gehad in raid dat in een PUG een blije mage een damagemeter de party in spamt met een opmerking als "I PWN LOCKS FFS!" om vervolgens van de rest van de party te horen dat ie vergeten is de Felguard damage mee te rekenen... In bv. recount (ik dacht ook in de meeste andere damaegmeters) zit een checkbox of ie de damage van pets apart moet vermelden of mee moet rekenen bij de owner (merge pet damage ofzoiets).
1. Ga idd nog eens checken (mijn DPS)
2. Felguard ja of nee, geen idee.
3. Thanks for the tips/uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Deathchill is een beetje meh als tank. Eén keer in de twee minuten een critje. Laat zelf waarschijnlijk ook 2h weapon spec en merciless combat liggen. Epidemic is een must IMO. In je rotatie eerst PS, dan IT. Dit in verband met glacier rot, 10% more dmg op diseased mobs voor je IT/HB/FS.

Waarschijnlijk ga ik voor een vrij standaard build, 13/50/7. Unholy is met mijn gear niet echt een optie vind ik. Heb te weinig avoidance, maar mainspec is dan ook unholy DPS. Wat is voor een DK een beetje degelijk qua stats om het gros van de heroics goed door te kunnen komen met een gemiddelde healer? (en om eventueel wat te offtanken in 10 man raids)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 22-01-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo vanavond gaan wij Sartharion 3 Dragons proberen. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Wel heb ik als feral druid mijn Sart 3D tank kit al klaar liggen. Echter heeft de GM besloten nog een druid te gearen als tank. Ze blijven mij altijd zien als dps terwijl ik al tijden zeg ik wil tanken.... Beetje vreemd dat ze dan een boomkin respeccen naar tank. Maar aangezien ik een maand op vakantie ga 1 februari kan ik me er wel iets bij voorstellen dat er 2 druids zijn die kunnen tanken.

Echter als er volgende maand ineens een andere druid full time tank wordt ga ik toch wel twijfelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:27:

@ Oaky: Welke guild speel je nu in?
Laat maar :D
Arise :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You're welcome :) en veel plezier!

Wat ik je kan aanraden, is om wat test dummies te pakken (op de middelste van 3 inslaan voor multi tanking) en dan je rotaties testen en je threat te bekijken. Kijk niet naar je skills voor cooldowns, maar kijk naar je runes. Dat helpt veel met het vooruit plannen van je beste skills (zoals howling blast als frost)
Exitium schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:37:
Wat is voor een DK een beetje degelijk qua stats om het gros van de heroics goed door te kunnen komen met een gemiddelde healer? (en om eventueel wat te offtanken in 10 man raids)
Mja, vooral defcapped, rond de 22-23k hp unbuffed en minimaal de 5/5/5 of 5/8/5 spec. Dan kan je heroics wel doen, als je je rotaties in orde hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Zijn er nog meer ele shammies hier die sinds de patch 54 punten nodig hebben in de ele tree om te kunnen krijgen wat je wilt of heb ik iets fout gedaan? :P Heb nu een 54/14/3 spec. Was voorheen 52/14/5.
Wel een lekkere lavaburst crit boost, voorheen zat ik met mijn crappy gear op crits van zo'n 7 tot 7,5K en nu 8,5K :9 Die magma totem heeft ook een fijne boost gekregen, 1300 crits nu is wel lekker in Naxx 25 op die klodder mobs en spiders (4 tot 5K dps :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Capa op 22-01-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
-BB- schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:41:
[...]

Ligt er aan waar je voor gaat. Mijn BM hunter is 72 en bijna volledig gericht op m'n pets. Dingen zoals Invigoration en Ferocious Inspiration zijn dan erg prettig. Wel wat Lethal Shots nu toegevoegd zodat ik wat meer crits krijg, maar die ruimte heb ik nu voor mezelf omdat ik m'n pets wel goed vind zo.

Hij ziet er nu zo uit: klik

En ik ga denk ik hierheen: klik
Ik focus vooral nog op mijn Pet, is mijn tank, maar wil zelf ook voldoende damage kunnen doen om een mooie balans te hebben en mocht mijn pet dood gaan in een groep wil ik nog steeds wat damage kunnen doen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:27:
[...]

Wat zijn je stats nu ? unbuffed en raidbuffed
its a me!
ik heb gisteren mijn T7 pants geloot en die moet ik nog enchanten en gemmen. ik zit nu aan 316 hit, maar dat wordt dan iets hoger door gems.
ik vraag me wel af hoe veel hit ik nu daadwerkelijk moet hebben. aangezien ik nu Cataclysm gespecced heb en daarnaast ook nog eens een keer altijd een Draenei in de raids heb.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet trouwens iemand of je Sigils kunt switchen during combat? (DK)

Dacht het wel, en zo ja, is het tijd voor wat macro's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51
Was weer een fantastisch lagfest gisteren, de patch heeft dus NIETS opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Exitium schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:37:
Deathchill is een beetje meh als tank. Eén keer in de twee minuten een critje.
Het is wat mij betreft echt een super talent om in het begin direct overal goede threat op te krijgen.
Bijna elke pull is hij van CD af en bij Boss fights kun je hem mooi meerdere keren gebruiken.
Maargoed, ieder voor zichzelf natuurlijk ;)
Wat is voor een DK een beetje degelijk qua stats om het gros van de heroics goed door te kunnen komen met een gemiddelde healer? (en om eventueel wat te offtanken in 10 man raids)
Ik heb nu zelf 22.5k HP unbuffed en 20.5% dodge en 14~% parry zonder Blade Barrier en 550+ defense.
Daar tank ik eigenlijk tot nu toe zonder problemen Heroics (heb nog niet alle Heroics gedaan maar ben onderweg :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:48:
Daarna nog op m'n DK Azjol'Nerub ingegaan als DPS. Maar men wilde de achievement op de 1e baas halen; d.w.z. de baas killen met de Watchers levend te houden. Ik ging uiteindelijk de andere adds tanken en de baas zodra die kwam. De Warrior tank zou de Watchers tanken en zoveel mogelijk stunnen. Heel veel wipes later (verschillende tacs geprobeerd) hebben we het maar gelaten voor wat het is en ben ik m'n bed ingedoken. De webs gingen niet goed, waardoor er altijd wel iemand was die eraan doodging. Flinke repairbill, maar wel een uitdaging daar.
Lache verhaal, hoe bevalt unholy tanking nu? Hoor/lees overal QQ posts dat ze vet generfed zijn en ver onder warrior threat blijven, iets van gemerkt? Heb gisteren maar 2 heroicjes op m'n priest gedaan en verder niks dus niet echt getest...

Onze truc voor die 1e baas AN was eigenlijk 2 tanks (kwam ook toevallig zo uit; we hadden al een tank en ik als DK zou als dps mee gaan maar ben tank spec). De party klimt rechts op die rand zodanig dat je 30 yards rechts van de baas staat, achter de groepjes dus. Ik zorg ervoor dat ik de eerste 3 groepen pull (en dat is het moeilijkste) zodanig dat ik ze ALLEMAAL op me heb en er geen op iemand anders afgaan; is te doen met DnD en 1 mob grippen, icy touch en spreaden, maar ik moest wel ff paar keer oefenen.
Daarna ren je als een gek naar de ingang en probeer je zo lang mogelijk te overleven, de rest van de party beukt de boss in mekaar. Klaar! :)

@Ras gebruik je met Frost eik nog wel DnD? Mij lijkt dat je met een IT-pesti-HB veel meer snap aggro hebt of niet? Gisteren heel ff geprobeerd maar ik vind de cd op HB nog steeds zo houterig spelen; wtf gebruik je je andere FU runes voor? Hm nu ik eraan denk ik het misschien handig om af en toe een DnD in je rotatie te weven maar als die op CD zit, waar gebruik je DAN je FU runes voor? :D

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 22-01-2009 11:57 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:53:
[...]

Lache verhaal, hoe bevalt unholy tanking nu? Hoor/lees overal QQ posts dat ze vet generfed zijn en ver onder warrior threat blijven, iets van gemerkt? Heb gisteren maar 2 heroicjes op m'n priest gedaan en verder niks dus niet echt getest...
Tanking gaat prima hoor, zoals ik al beschreef, tijdens bazen in heroics raak ik maar een paar charges van m'n Bone Shield kwijt. Ok, het is 20% minder damage die tegengehouden wordt, maar om dat nu onoverkomelijk (zoals de QQ-ers dat beschrijven) te noemen, vind ik te ver gaan.
Mijn threat is prima, DPS-ers die 5k dps doen bleef ik voor, met mijn niet-geweldige gear. En dan mis ik de Rune Strike Glyph nog, en kan ik met Sigils gaan spelen (macro's).
Onze truc voor die 1e baas AN was eigenlijk 2 tanks (kwam ook toevallig zo uit; we hadden al een tank en ik als DK zou als dps mee gaan maar ben tank spec). De party klimt rechts op die rand zodanig dat je 30 yards rechts van de baas staat, achter de groepjes dus. Ik zorg ervoor dat ik de eerste 3 groepen pull (en dat is het moeilijkste) zodanig dat ik ze ALLEMAAL op me heb en er geen op iemand anders afgaan; is te doen met DnD en 1 mob grippen, icy touch en spreaden, maar ik moest wel ff paar keer oefenen.
Daarna ren je als een gek naar de ingang en probeer je zo lang mogelijk te overleven, de rest van de party beukt de boss in mekaar. Klaar! :)
Wij hadden ook 2 tanks, en alleen de kite methode zoals jij beschrijft met een hunter als kiter geprobeerd. Klinkt goed zoals jullie het gedaan hebben, al hadden wij niet echt goede dps mee. Ik zal het wel onthouden voor volgende keer :)
Deze achievement lijkt me wel erg moeilijk zonder een goede setup met al die webs, disorients, stuns, untauntable mobs etc.

Edit:
Naar dat ik weet, had Blizz juist Howling Blast op 5sec CD gezet, om te laten matchen met je rune cooldowns. Je zou volgens hen dus precies uit moeten komen, zodra je een goed ritme opzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hm vanavond eens kijken dan, woensdag is altijd raidvrij bij ons en was gisteren te lam om actief iets te doen :)

Yep hij is ook een van de moeilijkere. Ik raad je een pally healer aan (die kunnen klappen vangen en bubbelen), en je kunt beter geen hunter gebruiken om te kiten, want die mobs vallen niet te kiten (als je uit de instance loopt resetten ze geloof ik). Maw: gewoon bij de portal gaan staan en zo lang mogelijk volhouden; dus een tank mee :P

Ik gebruikte BS 1 minuut voor de pull, zodat ie meteen weer up was waar nodig. Daarna met IBF+AMS nog ff volhouden en als je dps een beetje fatsoenlijk is ligt de boss al :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Dat is inderdaad een stuk saaier dan CoH spammen... Je vergeet trouwens de beste spell die we hebben: Greater Heal
Greater heal is niet slecht maar hij is niet goedkoop, heeft nog een redelijk lange casttime en is imho vooral interessant voor holy spec mede vanwege serendipity/HC en end tier holy talents die gh beinvloeden (als disc zou ik vnml shields/renew/flash/pom gebruiken)

Wat ik erg jammer vind is dat blizzard met deze patch guardian spirit nog verder gesloopt heeft (het werkte al niet op priests met SoR en unholy dk's en nu werkt de cheat death op geen enkele class meer, en het word niet eens gehotfixed, toch wel een teken aan de wand dat priests niet echt prioriteit hebben ondanks de slack van blizzard tov die class)

Overigens vind ik disc nu rapture eindelijk gefixt is best een aardige spec, kan niet wachten op dual spec
Ik heb ooit iets voorgehad in die zin. Mijn eerste guild was net uit elkaar gevallen en we gingen met een groepje naar een andere guild die iets achter lag op onze toenmalige progress, onder het motto van 'als we die gasten helpen zitten we zo weer in BWL'. Wij waren gestopt bij een kill van Razorgore.

We waren op een (wipe) avond Ragnaros aan 't doen, toen een speler doodleuk zei: ik vind dit niet leuk, laten we Onyxia gaan doen (die op farm stond) 8)7
Die mensen hebben we ook (gehad), maar we hebben altijd als uitgangspunt gehad om de classes te recruiten die we bij progress raids miste, waardoor we wel class inbalance kregen (veel te veel warriors en mages - dat waren bij ons de slack classes) maar ja: dat was uiteindelijk hun eigen schuld.
1 avondje wipen op progress content levert meer dkp op dan een volledige naxx clear bij ons, maar ja, met de 10 man versies is het zo makkelijk om gear te verzamelen dat het weinig uitmaakt op de lange termijn.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:41:
Mja, vooral defcapped, rond de 22-23k hp unbuffed en minimaal de 5/5/5 of 5/8/5 spec. Dan kan je heroics wel doen, als je je rotaties in orde hebt.
Zat gisteren op ruim 25k unbuffed, 22k armor, 546 defense en iets van 25-30% dodge+parry unbuffed geloof ik. Wil even kijken hoeveel het me zou kosten om de tempered titansteel items + tank cloak te laten maken. Heb nu volgens mij questboots, questcloak (alleen weet ik die allebei niet zeker) en de helm uit heroic Nexus. Zou met tempered helm wel 52 dodge inleveren, maar pak met m'n cloak weer wat terug. (en krijg tegelijk expertise, een lading meer hp en meer defense) Maar goed, maar weer eens theorycraften binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:53:
@Ras gebruik je met Frost eik nog wel DnD? Mij lijkt dat je met een IT-pesti-HB veel meer snap aggro hebt of niet? Gisteren heel ff geprobeerd maar ik vind de cd op HB nog steeds zo houterig spelen; wtf gebruik je je andere FU runes voor? Hm nu ik eraan denk ik het misschien handig om af en toe een DnD in je rotatie te weven maar als die op CD zit, waar gebruik je DAN je FU runes voor? :D
Ik gebruik DnD vooral bij initiele pulls, dus DnD op de grond, pull de caster dmv Death Grip en dan zsm IT - PS - Pestilience en verder gebruik ik mijn Frost/Unholy Runes eigenlijk alleen maar voor Obliterate.

Die HB CD is gewoon rottig, en vooral dat mijn UI op een of andere reden die CD niet lekker aangeeft.. zit ik te rossen op HB staat die nog ruim 3 seconden op CD, erg handig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:43:
[...]

its a me!
ik heb gisteren mijn T7 pants geloot en die moet ik nog enchanten en gemmen. ik zit nu aan 316 hit, maar dat wordt dan iets hoger door gems.
ik vraag me wel af hoe veel hit ik nu daadwerkelijk moet hebben. aangezien ik nu Cataclysm gespecced heb en daarnaast ook nog eens een keer altijd een Draenei in de raids heb.
Een echte harde hitcap is er niet geloof ik, maar zo rond de 310-330 mis je eigenlijk niets meer.
je armory kan ik helaas niet bekijken hier ivm de vuurmuur, dus die check ik vanaaf ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Ik weet dat er een addon is die je health en mana bar om je character heen zetten in een soort van ( ) idee. maar ik kan echt niet vinden welke dit is. Iemand hier een idee?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
LordMithril schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:13:
Ik weet dat er een addon is die je health en mana bar om je character heen zetten in een soort van ( ) idee. maar ik kan echt niet vinden welke dit is. Iemand hier een idee?
Iets van HUD-huppeldepup. Als je op Curse naar HUD zoekt vind je vast wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:14:
[...]

Iets van HUD-huppeldepup. Als je op Curse naar HUD zoekt vind je vast wel iets.
Ik gebruik Arch-HUD, en werkt heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hier nog mages die naar arcane zijn gespecced? Doet echt zieke dps :D

Gister 5k op sapphiron . Mana is makkelijker up te houden dan ik dacht

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:10:
[...]

Een echte harde hitcap is er niet geloof ik, maar zo rond de 310-330 mis je eigenlijk niets meer.
je armory kan ik helaas niet bekijken hier ivm de vuurmuur, dus die check ik vanaaf ff :)
Spell Hit Cap

* 17% / 446 Hit Rating
* 26 hit rating = 1% Hit

Raid +hit Buffs

* Misery (3%, Shadow Priest, Non-stacking with Imp FF)
* Imp FF (3%, Moonkin, Non-stacking with Misery)
* Draenei (1%, Stacks with the Above)

Warlock +hit Talents

* Supression (3% to Affliction)
* Cataclysm (3% to Destruction)

Spell Hit Rating Quick Reference
10% - 263 Hit Rating
11% - 289 Hit Rating
13% - 342 Hit Rating
14% - 368 Hit Rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:10:
[...]

Een echte harde hitcap is er niet geloof ik,
Sinds Wotlk is er juist wel een hard hit cap, vroeger kon je tot 16 % hit krijgen waardoor je op bosses nog steeds 1% miss kon krijgen. Nu kan je hit verzamelen tot 17% waardoor je zelfs op bosses niet meer missed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

maar hoe werkt dit nou ik heb dus nu 316 hit = 316 / 26 = 12,15%

12,15% + 3% Catalysm + 1% Draenei = 16,15%?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 11-09 15:02
blouweKip schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:05:
[...]

Greater heal is niet slecht maar hij is niet goedkoop, heeft nog een redelijk lange casttime en is imho vooral interessant voor holy spec mede vanwege serendipity/HC en end tier holy talents die gh beinvloeden (als disc zou ik vnml shields/renew/flash/pom gebruiken)

Wat ik erg jammer vind is dat blizzard met deze patch guardian spirit nog verder gesloopt heeft (het werkte al niet op priests met SoR en unholy dk's en nu werkt de cheat death op geen enkele class meer, en het word niet eens gehotfixed, toch wel een teken aan de wand dat priests niet echt prioriteit hebben ondanks de slack van blizzard tov die class)

Overigens vind ik disc nu rapture eindelijk gefixt is best een aardige spec, kan niet wachten op dual spec
Renew gebruik je niet of echt heel erg zelden (lifetappende lock etc) als disc. Het is gewoon een verspilling van mana nu alles wat ook maar een paar % hp mist volgesniped wordt. Bij disc hou je in principe altijd 3 spells op cooldown; Penance voor grote heals, PoM en PW:Shield. Om de cooldowns op te vullen gebruik ik flash heals of gheal voor grote heals (crit geeft ~15k + 5k shield :P).

Waarom niet gewoon een keer een avondje disc speccen? Die 100-150g die het zal kosten is niet echt heel moeilijk terug te verdienen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:20:

Ben geen lock maar klinkt goed. is wel aleen voor dest.
Vergeet Missery niet (3% buff van SP), die altijd achter gelaten wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:20:

+3% van spriest/boomkin, je hebt dus eigenlijk al teveel (alleen coa zou kunnen resisten, maar om alleen daarvoor meer hit te stacken is zonde imo, kun je beter sp/crit/haste nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En cataclysm werkt iets anders dan rauwe +3%. Het verlaagt namelijk het target level ipv het verhogen van je eigen hit. Grofweg komt het uiteindelijk op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:16:
[...]

Spell Hit Cap

* 17% / 446 Hit Rating
* 26 hit rating = 1% Hit

Raid +hit Buffs

* Misery (3%, Shadow Priest, Non-stacking with Imp FF)
* Imp FF (3%, Moonkin, Non-stacking with Misery)
* Draenei (1%, Stacks with the Above)

Warlock +hit Talents

* Supression (3% to Affliction)
* Cataclysm (3% to Destruction)

Spell Hit Rating Quick Reference
10% - 263 Hit Rating
11% - 289 Hit Rating
13% - 342 Hit Rating
14% - 368 Hit Rating
Als ik dit vergelijk met mijn +hit zit ik er behoorlijk overheen :D
Toch maar wat hit gems vervagen voor SP en haste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Renew gebruik je niet of echt heel erg zelden (lifetappende lock etc) als disc. Het is gewoon een verspilling van mana nu alles wat ook maar een paar % hp mist volgesniped wordt. Bij disc hou je in principe altijd 3 spells op cooldown; Penance voor grote heals, PoM en PW:Shield. Om de cooldowns op te vullen gebruik ik flash heals of gheal voor grote heals (crit geeft ~15k + 5k shield :P).

Waarom niet gewoon een keer een avondje disc speccen? Die 100-150g die het zal kosten is niet echt heel moeilijk terug te verdienen tegenwoordig.
Ach ja, ik was penance helemaal vergeten, prima spell.
Wat betreft renew, als ik tankheal,geen mana problemen heb en de dmg wat spikes geeft dan gooi ik er vaak wel een renew op als holy.

Disc heb ik al wel uitgeprobeerd voordat rapture gefixt was en opzich is t wel een leuke spec maar aangezien holy beter scaled met gear ga ik vooralsnog nog voor holy.
Aangezien we voldoende pallies hebben vind ik disc in de raid een beetje overkill, grace en shields zijn leuk maar alleen nodig op sarth3d atm, en daar is GS toch fijner om te hebben, zeker nu dk's generfd zijn (er even van uitgaande dat die slackers bij blizz gs wel snel hotfixen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:00:
[...]

Tanking gaat prima hoor, zoals ik al beschreef, tijdens bazen in heroics raak ik maar een paar charges van m'n Bone Shield kwijt. Ok, het is 20% minder damage die tegengehouden wordt, maar om dat nu onoverkomelijk (zoals de QQ-ers dat beschrijven) te noemen, vind ik te ver gaan.
Mijn threat is prima, DPS-ers die 5k dps doen bleef ik voor, met mijn niet-geweldige gear. En dan mis ik de Rune Strike Glyph nog, en kan ik met Sigils gaan spelen (macro's).
Ik neem aan dat je de Bone Armor Shield nerf bedoeld? Ik heb juist begrepen dat deze nu met defense scaled, zodat je bij 535 defense op 35% zat (was 40% voor de patch) dus als je >550 a 560 defense hebt (zoals de meeste tanks), zou het niet uit moeten maken. Bovendien heb je 20% meer bonus armor in frost presence, zodat overall, je nu minder dmg zou moeten pakken dan voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nivado schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:49:
[...]

Ik neem aan dat je de Bone Armor nerf bedoeld? Ik heb juist begrepen dat deze nu met defense scaled, zodat je bij 535 defense op 35% zat (was 40% voor de patch) dus als je >550 a 560 defense hebt (zoals de meeste tanks), zou het niet uit moeten maken. Bovendien heb je 20% meer bonus armor in frost presence, zodat overall, je nu minder dmg zou moeten pakken dan voor de patch.
Dat is IBF. Hij heeft het over een unholol talent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:37
Exitium schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:50:
[...]

Dat is IBF. Hij heeft het over een unholol talent. :)
Wat is IBF? Ice Bound Fortitude. Is Bone Shield niet veranderd dan? of is IBF ook veranderd?

[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 22-01-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik DnD vooral bij initiele pulls, dus DnD op de grond, pull de caster dmv Death Grip en dan zsm IT - PS - Pestilience en verder gebruik ik mijn Frost/Unholy Runes eigenlijk alleen maar voor Obliterate.

Die HB CD is gewoon rottig, en vooral dat mijn UI op een of andere reden die CD niet lekker aangeeft.. zit ik te rossen op HB staat die nog ruim 3 seconden op CD, erg handig :/
Zo doe ik dat met unholy ook precies eigenlijk, daarna los met Scourge Strike/Rune strike/BB). Die cd vond ik ook enorm irritant en idd is nu nog bugged, ik had het in Bartender maar hoor dat mensen met standaard bars hetzelfde hebben. Misschien eens kijken of ik een HB/Oblit macrootje kan maken, zou het een stuk vereenvoudigen. Vind het nu zo'n berg IF-ELSE beslissingen maken om optimale threat te doen dan ga ik nog liever blood spec tanking...
Nivado schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:55:
[...]

Wat is IBF? Ice Bound Fortitude. Is Bone Shield niet veranderd dan? of is IBF ook veranderd?
Jawel, BS is 20% ipv 40% geworden, IBF was 50% is nu afhankelijk van defense (zo'n 35% als je 540 hebt).

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 22-01-2009 13:01 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
blouweKip schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:32:
[...]

Ach ja, ik was penance helemaal vergeten, prima spell.
Wat betreft renew, als ik tankheal,geen mana problemen heb en de dmg wat spikes geeft dan gooi ik er vaak wel een renew op als holy.

Disc heb ik al wel uitgeprobeerd voordat rapture gefixt was en opzich is t wel een leuke spec maar aangezien holy beter scaled met gear ga ik vooralsnog nog voor holy.
Aangezien we voldoende pallies hebben vind ik disc in de raid een beetje overkill, grace en shields zijn leuk maar alleen nodig op sarth3d atm, en daar is GS toch fijner om te hebben, zeker nu dk's generfd zijn (er even van uitgaande dat die slackers bij blizz gs wel snel hotfixen)
typisch een holy priest post om eerlijk te zijn (nofi). Disc priests zijn (samen met paladins) dé beste single target healers met aardig wat mitigation buffs, waaronder grace, inspiration en >6k shields. Deze mitigation zorgt (imo) voor wat relaxtere andere healers, omdat de raid minder spike damage krijgt. Daarnaast heeft Disc Power Infusion en Pain Suppression voor boss fights en die momenten dat iemand dreigt dood te gaan (-40% damage is niet niks).

Het is niet gezegd dat je niet kan raiden zonder disc priest (maar dus ook niet dat het niet kan zonder holy priest om eerlijk te zijn). AoE hebben Disc priests niet zoveel, behalve vaker crittende PoM en group-only PoH en HN (wat trouwens op de to-do lijst van blizzard staat).

Waar je het vandaan hebt dat holy beter schaalt met gear weet ik niet, zou je daar eens wat meer over kunnen zeggen?

Een laatste voordeel van Disc is het feit dat je zowat nooit OOM bent. Penance is gratis bij 25k mana en een redelijke spellpower (en dat is prima te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nog niks over gevonden, maar als de DK Sigils in combat te verwisselen zijn, kunnen er de volgende macro's gemaakt worden:

#showtooltip Icy Touch
/equip slot ?? Sigil of the Unfaltering Knight
/cast Icy Touch

En dan nog 1 voor de Blood Strikes en voor de Scourge Strikes. Maar wat ik ook niet weet, kost het switchen van zo'n item een GCD? Dan is zo'n macro ook niet handig namelijk.

Vanavond trouwens weinig WoW denk ik. Beetje aandacht aan de vriendin schenken, want morgen ben ik Naxx10 in met de vaste groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:15:
Hier nog mages die naar arcane zijn gespecced? Doet echt zieke dps :D

Gister 5k op sapphiron . Mana is makkelijker up te houden dan ik dacht
Weet het nog niet,

FFB is ook nog steeds zeer viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:03:
Heb er nog niks over gevonden, maar als de DK Sigils in combat te verwisselen zijn, kunnen er de volgende macro's gemaakt worden:

#showtooltip Icy Touch
/equip slot ?? Sigil of the Unfaltering Knight
/cast Icy Touch

En dan nog 1 voor de Blood Strikes en voor de Scourge Strikes. Maar wat ik ook niet weet, kost het switchen van zo'n item een GCD? Dan is zo'n macro ook niet handig namelijk.

Vanavond trouwens weinig WoW denk ik. Beetje aandacht aan de vriendin schenken, want morgen ben ik Naxx10 in met de vaste groep.
Kan maar is idd niet handig omdat het een GCD kost, en 1 GCD >>>> een ander Sigil :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:18:
[...]

Kan maar is idd niet handig omdat het een GCD kost, en 1 GCD >>>> een ander Sigil :P
Ah jammer, dan is het waardeloos inderdaad.

Anders was het wel leuk, een Sigil voor elke soort attack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:08:
[...]

Weet het nog niet,

FFB is ook nog steeds zeer viable.
Wil het gaan proberen :) aangezien ik toch ga pvpen kan ik mooi als dubble spec gebruiken

enige tip over PVE rotatie met arcane ?
Mana zou idd meevallen maar gok ik nog 2 weken niet raid zo'n beetje dus genoeg tijd heb om me pvp set te halen
"bid dat wintergrasp snel weer up is "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet het niet, vindt FFB nog steeds wat leuker. Op verschillende fora hoor ik ook dat het nog steeds de raidingspec blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vanavond construct wing op 25-man, wipen op Thaddius! Heb er al helemaal zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Hydra schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:58:
Vanavond construct wing op 25-man, wipen op Thaddius! Heb er al helemaal zin an :)
Als het niet lagged en je raid weet wat ze moetn doen dan is het gewoon een 1 shot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Negative left - Positive right = win.
Gister gingen we 10m naxx met 3 healers en wat dps etc.We gingen voor undying title helaas zat er ook iemand bij nogal negatief was en totaal niet was gefocused etc. Hij ging dan ook dood op de Heigen. For fuck sake.

En Lurker dropte nog steeds zijn trinket niet grrrr.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
Trouwens iemand gelezen wat nu precies de problemen (er was mogelijk misbruik) met de warlock summoning zijn/waren?
Kan het niet gevonden krijgen zo vlug (mmo-champ, warlock/customer/bug forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
MrVegeta schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:00:
Negative left - Positive right = win.
Gister gingen we 10m naxx met 3 healers en wat dps etc.We gingen voor undying title helaas zat er ook iemand bij nogal negatief was en totaal niet was gefocused etc. Hij ging dan ook dood op de Heigen. For fuck sake.

En Lurker dropte nog steeds zijn trinket niet grrrr.
Stop gewoon met die trinket, is toch nutteloos als disc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben geen disc priest. Heb het wel even gespecced gister maar ik vond er geen hol aan tbh.
En onderhand kan het me al niet meer schelen als die trinket generfd wordt naar 150 spir, het is nu een principe ding geworden!

[ Voor 42% gewijzigd door MrVegeta op 22-01-2009 14:08 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:20:
[...]

Ah jammer, dan is het waardeloos inderdaad.

Anders was het wel leuk, een Sigil voor elke soort attack :P
Jep, druids abuseden dit een tijdje en toen werd het generfed ;)

@Vegata links en rechts? Oo

Meest monkeyproof is voor en achter (dus aan de slimekant en anderen tegen de "buis"). Zo blijft de boss netjes altijd in het midden, en kan iedereen veilig tegen de achterrand staan. Geen speling voor de slomerds ftw :P

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 22-01-2009 14:15 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

cannibal schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:01:
Trouwens iemand gelezen wat nu precies de problemen (er was mogelijk misbruik) met de warlock summoning zijn/waren?
Kan het niet gevonden krijgen zo vlug (mmo-champ, warlock/customer/bug forum)
Ik ben nog niet naar de trainer geweest, maar aan de /1 in naxx gister bleek dat hij er nog niet ingedaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Mektheb schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:49:
[...]

Wil het gaan proberen :) aangezien ik toch ga pvpen kan ik mooi als dubble spec gebruiken

enige tip over PVE rotatie met arcane ?
Mana zou idd meevallen maar gok ik nog 2 weken niet raid zo'n beetje dus genoeg tijd heb om me pvp set te halen
"bid dat wintergrasp snel weer up is "
De arcane pve spec is niet echt viable om mee te pvpen. Met de pvp spec kan je prima meekomen in heroics though.

De rotatie van Arcane is redelijk simpel.

3x Arcane blast > Arcane Missiles (maakt niet uit of het de buff heeft) > Arcane barrage.

Die laatste arcane barrage moet je timen na de 4de missile van de channel zodat je channel 4 hits met 60% doet en je arcane barrage ook nog eens de 60% van de arcane blast debuff krijgt. Dit vereist redelijke timing en wat oefening. Zeker met de buff van missile barrage.

Deze rotatie moet ik zelf nog proberen, ik was gister gewoon bezig met

3x Arcane Blast > Arcane missile(als buff op is) anders > Arcane Barrage.

Dit zorgt voor veel mana usage, maar een goed geplande evoc op sommige fights scheelt al veel, mana gems voldoen meestal. Een resto shammy in je party is wel erg lekker :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:08:
Ben geen disc priest. Heb het wel even gespecced gister maar ik vond er geen hol aan tbh.
En onderhand kan het me al niet meer schelen als die trinket generfd wordt naar 150 spir, het is nu een principe ding geworden!
Haha dat zeg ik nog altijd van m'n Dragon stalker belt van m'n hunter T2...dat is nog steeds het enige item die ik nog mis voor de 6set bonus. |:(

Elke BWL raid die er maar te vinden is ga ik mee, in /2 of /4 maakt niet uit, ik MOET en zal dat ding een keer krijgen en idd zoals je zegt....een principe kwestie geworden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:16
Hydra schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:58:
Tenzij er dikke lag is, snap ik niet dat men kan whipen op Thaddius. Ik vind hem supersimpel. Maar ja, dat vind ik van heel Naxx. We blazen er nu dan ook in 1 avond doorheen (tussen 3 en 4 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Wootlock schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:15:
[...]

Ik ben nog niet naar de trainer geweest, maar aan de /1 in naxx gister bleek dat hij er nog niet ingedaan was.
Ze hebben gezegd dat ze iets moesten fixen met betrekking tot een exploit. Meer dan dat gaan ze er niet over zeggen natuurlijk ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Kaap schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Tenzij er dikke lag is, snap ik niet dat men kan whipen op Thaddius. Ik vind hem supersimpel. Maar ja, dat vind ik van heel Naxx. We blazen er nu dan ook in 1 avond doorheen (tussen 3 en 4 uur).
zeg dat maar eens tegen mijn guildies... er zijn altijd mensen die de jump missen, of bij de eerste charge de verkeerde kant op lopen :S. Beste try was tot nu toe 16%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Haha dat zeg ik nog altijd van m'n Dragon stalker belt van m'n hunter T2...dat is nog steeds het enige item die ik nog mis voor de 6set bonus. |:(

Elke BWL raid die er maar te vinden is ga ik mee, in /2 of /4 maakt niet uit, ik MOET en zal dat ding een keer krijgen en idd zoals je zegt....een principe kwestie geworden. :|
Oldskool raid zondagmiddag :? O-)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
HanH schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:22:
[...]

zeg dat maar eens tegen mijn guildies... er zijn altijd mensen die de jump missen, of bij de eerste charge de verkeerde kant op lopen :S. Beste try was tot nu toe 16%...
Tegenwoordig kan je levitate op die jumpfailers casten, wellicht met een leuke macro eromheen om even duidelijk te maken dat het prutsers zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen we! trommelen we ff wat mensen op en dan gaan we wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:16
HanH schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:22:
[...]

Die jump kan best wel eens klote zijn maar hoeft geen whipe op te leveren. Laat ze teruglopen naar platform en wachten tot ze de juiste debuff aan de kant waar ze staan krijgen en ze dan laten springen.

Verkeerde kant van boss lopen is hetzelfde als het verschil tussen links en rechts niet kennen. Als je guildies dat niet kunnen onderscheiden betekent dat gewoon dat je enkele retards met een IQ van rond de 50 in je guild hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Levitate is echt hilarisch om mee rond te fucken.
Bijvoorbeeld na Grobbulus, moet iedereen op die pijp lopen, sommigen springen :p. Levitate casten, wiiii zweven ze mooi naar beneden.

Of gewoon tijdens het raiden "I command you to float!" Wiiiiiiiiiiii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 14:16:
Eerste keer dat we 'em serieus gaan proberen, we raiden pas sinds 2 weken terug de 25-mans (en ik ben zelf pas sinds vorige week onderdeel). Dus met wipen bedoel ik vooral dat het de eerste pogingen gaan zijn. Meeste first tries gingen in een keer goed, dus goeie hoop. We raiden zelf 3 uur per avond (wo en do, kan er zelf helaas wo nooit bij zijn) en clearen in die tijd nu zo'n 2.5 wing. Vorige week was m'n eerste keer, en toen hebben we spider en plague gedaan, en patch + grob. Vanavond is de doelstelling in ieder geval construct + plague te clearen. Als dat lukt gaan we vanaf volgende week pogingen op Saph en KT doen. Gezien de progress moet dat geen probleem gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
In zover ik kan vinden zater er op die summoning-stone die gemaakt werd geen restricties.
Je kon dus mensen met te laag level en andere "not eligible" problemen gewoon een instance of BG in krijgen. Waardoor je dan waarschijnlijk allemaal twink problemen krijgt :D en andere foute zaken.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.