Ik vind het sowieso raar dat je niet uitbetaald krijgt nav het moment van betaling. Het schijnt wel echt zo te zijn, dus verwerkingsdatum.Mawlana schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:27:
[...]
Het is me niet geheel duidelijk of het gaat om het moment van betaling (en dat het als reservering in je overzicht staat), of om op het moment dat de transactie definitief is.
Gelukkig is vrouwlief vorige week zo lief geweest om die 150 euro (+extra) samen met een vriendin uit te geven bij Izakaya. Dining voordeel is al gecrediteerd. Ik kneem ‘m even omdat op het afschrift Sir Albert Hotel stond ipv Izakaya.
Ik heb zelf een Gold card en er nog niet gebruik van gemaakt, ik kom niet bij de aangesloten restaurants. En om nu speciaal bij Loetje te gaan eten, terwijl ik dat helemaal niet geweldig vind gaat me wat te ver. Misschien volgende keer maar even lunchje pakken, dat zou nog wel kunnen.
Wat me wel opvalt is dat er verschil zit tussen de kaarten Gold en Platinum. Dat slaat al helemaal nergens op haha. Alsof mijn smaak veranderd als ik van kaart switch

I don't have dreams, I have goals!!