• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:26
Levi schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:04:
Ik lees hier vrij recent dat mensen hun Amex Platinum kaart hebben verlengd met een puntenbonus van 50.000 punten. Zelf heb ik de Amex Platinum kaart nu een jaar (destijds van de actie gebruik gemaakt waarbij het maandbedrag het eerste jaar € 30,- bedroeg).
Twee keer contact opgenomen met Amex (tweede keer via optie "annuleren") maar beide keren wordt mij aan de telefoon verteld dat Amex geen kortingen of punten meer mag weggeven aan bestaande klanten en dat dit alleen nog geldt voor nieuwe klanten.
Hebben meerdere mensen deze ervaring? Twijfel nu of ik bij Platinum blijf of toch overstap op Gold.
De reden die ze geven is opmerkelijk.
Je moet wel enige uitgaven hebben op de kaart om in aanmerking te komen voor een aanbod. Heb je voldoende spend op de kaart, je leest o.a. In ditctopic 20k euro/jaar? (Dat is voor een lagere bonus van 20k punten)
En je moet echt minimaal een jaar de kaart hebben, zelfs niet een dag eerder bellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:18
Hier in Londen ben ik positief verrast over de kaartacceptatie. Nog geen enkele plek tegengekomen waar ik niet met amex kon betalen (had geen zin om geld over te maken naar Wise).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ishy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-03 11:49
Mawlana schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:00:
Hier in Londen ben ik positief verrast over de kaartacceptatie. Nog geen enkele plek tegengekomen waar ik niet met amex kon betalen (had geen zin om geld over te maken naar Wise).
wel rekening houden dat de wisselkoers van Wise veel voordeliger is dan die van Amex. Je kan wel handig gebruik maken in Londen van het dinner tegoed, vrij veel restaurants daar in de lijst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mawlana
ishy schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:39:
[...]

wel rekening houden dat de wisselkoers van Wise veel voordeliger is dan die van Amex. Je kan wel handig gebruik maken in Londen van het dinner tegoed, vrij veel restaurants daar in de lijst.
Het klopt inderdaad dat de wisselkoers van Wise aanzienlijk voordeliger is. Voor een nachtje Londen had ik geen zin in Wise (al is het weinig moeite), vooral omdat ik dan twee accounts zou moeten opladen - mijn vrouw wil immers ook kunnen afrekenen.. :)

[Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 05-03-2023 00:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:16

Daniel

Kapitein NCC-1701
Iemand anders ook al maanden problemen met Amex punten overboeken naar Marriott Bonvoy? Krijg structureel een foutmelding. Telefonisch gaat het goed en ook naar andere partners geen problemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-03 21:46
Heeft iemand ervaring met de autoverhuurverzekering bij Amex platinum? Ik heb diverse autoverhuurbedrijven op het oog waar niet met Amex maar wel met paypal kan worden betaald. Wordt bij een betaling via paypal (of Amazon?) ook dekking gegeven? De klantenservice is onduidelijk en de voorwaarden beschrijven dit niet. Iemand hier ervaring mee?

Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wally2002
gomaster schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:35:
Heeft iemand ervaring met de autoverhuurverzekering bij Amex platinum? Ik heb diverse autoverhuurbedrijven op het oog waar niet met Amex maar wel met paypal kan worden betaald. Wordt bij een betaling via paypal (of Amazon?) ook dekking gegeven? De klantenservice is onduidelijk en de voorwaarden beschrijven dit niet. Iemand hier ervaring mee?
Raar dat de klantenservice onduidelijk is, welke reactie heb je precies ontvangen?
er zijn maar twee antwoorden mogelijk: ja of nee (of eventueel een derde: ik weet het niet en zoek het uit).

Heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij is er in dit topic wel eerder over gesproken of mogelijk ook elders op internet. Dacht dat Amex hierin wel redelijk meegaand is en na contact vooraf vaak wel aankopen via PayPal onder de verzekering laat vallen, mits duidelijk is dat de Amex kaart niet geaccepteerd wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
gomaster schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:35:
De voorwaarden beschrijft het wel degelijk. Pagina 22 artikel 4.10.1 punt 1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mawlana
Mawlana schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:37:
[...]

Total Express bij mij om de hoek accepteert helaas geen Amex. Esso weer wel, maar het prijsverschil is ~8ct/liter. Dat is toch weer ruim € 3 per tankbeurt.
Zonet weer geprobeerd om met amex te beraden bij Total Express: het is zowaar gelukt. :D

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• SaturN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 15:38
*knip*

[Voor 94% gewijzigd door ZieMaar! op 06-03-2023 15:10. Reden: dit dus ook niet]

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03 13:32
Ik heb een ICS Mastercard Gold kaart en had een auto gehuurd bij AVIS in Dubai. Bij aankomst blijkt dat het internationaal geregistreerd staat, volgens hen, als een debit kaart en niet een credit kaart.. Door deze registratie diende ik een volledige verzekering af te sluiten.

Iemand ervaring hiermee? Dat een creditcard als debitcard wordt gezien in het buitenland?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-03 20:13
pLabel schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:50:
Iemand ervaring hiermee? Dat een creditcard als debitcard wordt gezien in het buitenland?
Dat zou aan de BIN liggen van de kaart. Kun je zelf checken op https://www.bincodes.com/bin-checker/ door de eerste 6 cijfers van het nummer in te voeren.

• pLabel
mfkne schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:57:
[...]

Dat zou aan de BIN liggen van de kaart. Kun je zelf checken op https://www.bincodes.com/bin-checker/ door de eerste 6 cijfers van het nummer in te voeren.
Top bedankt, komt inderdaad een debitcard uit.

Ps. heb de kaart al opgezegd en een andere besteld. Wil niet nog eens zoveel extra willen betalen haha

[Voor 14% gewijzigd door pLabel op 06-03-2023 15:00]

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Ik heb niet het idee dat die checker ook maar een beetje juist is. Voor mijn niet-Amex credit card geeft die ook vrolijk 'debit' aan, en voor een andere kaart klopt er niets van de getoonde gegevens.

Sowieso kan je aan een BIN niet herkennen of een kaart credit of debit is, je kan er alleen aan zien welke bank/instelling de kaart heeft uitgegeven en via welk betaalnetwerk de verwerking loopt. De uitgever bepaalt de functionaliteit van de kaart en dit staat op de chip, de magneetstrip, en wordt bij een online terminal ook geverifieerd bij de systemen van de uitgever. De eerste 6 cijfers van het kaartnummer hebben daar geen enkele betekenis in.

Als je een vergelijking zou maken met computernetwerken, dan staat een BIN gelijk aan een blok van IP adressen. Aan het blok zelf kan je niet zien welke diensten er precies beschikbaar zijn voor een specifiek IP adres binnen het blok, je kan alleen zien welke organisatie er voor verantwoordelijk is. Zo is het ook bij kaartnummers.

[Voor 19% gewijzigd door Zr40 op 06-03-2023 15:24]

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-03 20:13
Maar dat gaat juist niet samen met het verhaal dat de kaart "internationaal gaat aangegeven als debit".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Dat verhaal is bullshit. Ook retailers hebben het wel eens mis :)

Of... ze hebben een andere reden om een extra verzekering te vragen, maar willen dat niet aan de klant vertellen. Dus geven ze de kaart maar de schuld.

[Voor 62% gewijzigd door Zr40 op 06-03-2023 15:30]

• Milanobrotchen
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09-03 16:46
Ik zelf had als oplossing het bedrijf genaamd / kaart: Neteller.
Het heeft een handige app. is in principe gratis tenzij je een kaart wil (dat is ongeveer 20-30 eruo om de kaart te kopen)
Je moet wel alleen 1% comissie betalen als je geld op je kaart wilt zetten.
Het is een prepaid kaart namelijk.
En voor de crypto mensen: je kan ook in crypto handelen in de app en direct weer omzetten in geld voor op je credit card.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:09
Hier ook even een korte vraag. Ga vrijdag vliegen en denk gebruik te gaan maken van de lounge toegang van Priority Pass. Heb een Amex Gold (had hem nog geen halfjaar bij de upgrade actie naar Platinum met veel punten kado - kon toen helaas niet upgraden maar ga dat bij een volgende actie wel doen).

Kan ik gewoon mijn Priority Pass app laten scannen en krijg ik dan automagisch toegang zonder te betalen? Of wordt het gerefund door Amex of moet ik nog iets aangeven? In de Priority Pass app kan ik nergens vinden dat ik vier keer gratis toegang zou hebben, vandaar de vraag.

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Ik heb er één keer gebruik van kunnen maken. Inderdaad, laten scannen en je mag naar binnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-03 03:20
pLabel schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:50:
Ik heb een ICS Mastercard Gold kaart en had een auto gehuurd bij AVIS in Dubai. Bij aankomst blijkt dat het internationaal geregistreerd staat, volgens hen, als een debit kaart en niet een credit kaart.. Door deze registratie diende ik een volledige verzekering af te sluiten.

Achter (of voor) op de pas staat ergens in het klein debit, prepaid, of credit.

Het klinkt imho eerder als een slinkse truc van de medewerker om je die verzekering aan te smeren.

• donleone83
Zr40 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:39:
Ik heb er één keer gebruik van kunnen maken. Inderdaad, laten scannen en je mag naar binnen.
Dank. En is het wat? Lees veel slechte reviews over de Aspire Lounge 41. Misschien bewaren voor de terugweg met een overstap op Atlanta.

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Het ligt er een beetje aan wat je wensen/eisen zijn. Een bijzondere ervaring zou ik het niet noemen, maar ik heb dan verder ook geen ervaring met de 'echt luxe' lounges.

Ik heb een jaar geleden gebruik kunnen maken van de Aspire lounge in Helsinki en het is een plek waar je ontspannen kan zitten terwijl je wacht, wat kan eten en drinken, en je laptop/telefoon/etc kan opladen. In ieder geval veel beter dan wachten bij de gate midden in de verbouwing!

• donleone83
Zr40 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:57:
Het ligt er een beetje aan wat je wensen/eisen zijn. Een bijzondere ervaring zou ik het niet noemen, maar ik heb dan verder ook geen ervaring met de 'echt luxe' lounges.

Ik heb een jaar geleden gebruik kunnen maken van de Aspire lounge in Helsinki en het is een plek waar je ontspannen kan zitten terwijl je wacht, wat kan eten en drinken, en je laptop/telefoon/etc kan opladen. In ieder geval veel beter dan wachten bij de gate midden in de verbouwing!
Dank! Ik ben er vanaf een uur of 6:30 dus hoop vooral koffie en een ontbijtje te kunnen scoren en chill een Netflix filmpje te kunnen kijken of nog wat te kunnen werken inderdaad.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 10:24
Hopelijk vlieg je vanuit Terminal 1 op Schiphol. Ik ben tot op heden altijd geweigerd bij de Aspire Lounge 41 in T2 met reden "vol". Ze laten meestal enkel business class reizigers toe. In T1 bestaat dit probleem niet. Lounge 26 mag ik altijd wel in.

Maar stel je er niet te veel bij voor het zijn meer eens soort kantines. Wel fijn om even rustig te zitten en wat te snaaien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-03 00:34
Mandera schreef op maandag 6 maart 2023 @ 19:10:
Hopelijk vlieg je vanuit Terminal 1 op Schiphol. Ik ben tot op heden altijd geweigerd bij de Aspire Lounge 41 in T2 met reden "vol". Ze laten meestal enkel business class reizigers toe. In T1 bestaat dit probleem niet. Lounge 26 mag ik altijd wel in.

Maar stel je er niet te veel bij voor het zijn meer eens soort kantines. Wel fijn om even rustig te zitten en wat te snaaien.
41 is T3 toch? Altijd als ik daar langs loop zie ik ook zo'n bord staan waarop staat dat ze nu 'te vol' zijn om PP mensen toe te laten. Ben toch blij dat ik altijd bij de Privium lounge terecht kan. Maak alleen gebruik van aspire als ik met een maat reis omdat privium geen gratis gast toe laat O-)

• pLabel
AlexFL schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:48:
[...]

Achter (of voor) op de pas staat ergens in het klein debit, prepaid, of credit.

Het klinkt imho eerder als een slinkse truc van de medewerker om je die verzekering aan te smeren.
Achterop staat inderdaad 'credit', maar dat was voor hun niet genoeg. Heb nog een klacht ingediend bij AVIS om het extra betaalde geld terug te halen, maar zij hebben de link doorgestuurd van de BIN checker waar toch 'debit' uit komt.

Mijn nieuwe creditcard is volgens de BIN checker wel een creditcard, dus hopelijk geen gezeur meer bij autohuur.

• donleone83
hollandje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 19:12:
[...]

41 is T3 toch? Altijd als ik daar langs loop zie ik ook zo'n bord staan waarop staat dat ze nu 'te vol' zijn om PP mensen toe te laten. Ben toch blij dat ik altijd bij de Privium lounge terecht kan. Maak alleen gebruik van aspire als ik met een maat reis omdat privium geen gratis gast toe laat O-)
Ik zal ook blij zijn als ik de Platinum heb. Dan zijn er een stuk meer opties!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:04
donleone83 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:50:
[...]

Dank. En is het wat? Lees veel slechte reviews over de Aspire Lounge 41. Misschien bewaren voor de terugweg met een overstap op Atlanta.
Ik vond het prima voor wat eten en drinken, maar het klopt dat het zwaar gedateerd is. Ik kan mijzelf voorstellen dat je als je er de volle mep voor betaald hebt dat je dan meer verwacht.

Aspire Lounge 26 vond ik dan wel weer erg netjes.

[Voor 14% gewijzigd door Crasheeee op 07-03-2023 22:03]

• Vla007
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-03 17:49
Vandaag mijn AMEX Gold Card ontvangen. Laat het sparen maar beginnen👌🏼

Zijn de AMEX Gold verzekeringen nou echt goed genoeg om mijn doorlopende reisverzekering op te zeggen?

Even nog een ander interessant feitje, aangezien ik een AMEX heb aangevraagd, vond ik mijn ABN-AMRO Gold Card te duur en heb deze aangepast naar de “gewone” ABN cc. Ik kreeg vandaag een brief over de voorwaarden van mijn gespreid betalen faciliteit 😂 dit terwijl ik dit nog nooit heb gehad en dit zoals hier in het forum beschreven niet meer mogelijk is bij ICS.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:12
donleone83 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:29:
Hier ook even een korte vraag. Ga vrijdag vliegen en denk gebruik te gaan maken van de lounge toegang van Priority Pass. Heb een Amex Gold (had hem nog geen halfjaar bij de upgrade actie naar Platinum met veel punten kado - kon toen helaas niet upgraden maar ga dat bij een volgende actie wel doen).

Kan ik gewoon mijn Priority Pass app laten scannen en krijg ik dan automagisch toegang zonder te betalen? Of wordt het gerefund door Amex of moet ik nog iets aangeven? In de Priority Pass app kan ik nergens vinden dat ik vier keer gratis toegang zou hebben, vandaar de vraag.
Veel is al genoemd door anderen, maar let wel even op dat niet alle lounges de digitale PP accepteren. Dit staat tussen de eigenschappen van de lounge in de app.
Als je via jouw PP ook een extra gast met gereduceerd tarief mag meenemen, dan wordt dat (bij mij iig) driekwart jaar later een keer op m'n MC belast :+

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Ik heb het hier geloof ik nog niet langs zien komen: de Amex Gold kaart kost nu € 20 per maand (voorheen: € 16,50 per maand).

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:23
Zr40 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:52:
Ik heb het hier geloof ik nog niet langs zien komen: de Amex Gold kaart kost nu € 20 per maand (voorheen: € 16,50 per maand).
Al een tijdje…

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:49
Zr40 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:07:
Sowieso kan je aan een BIN niet herkennen of een kaart credit of debit is, je kan er alleen aan zien welke bank/instelling de kaart heeft uitgegeven en via welk betaalnetwerk de verwerking loopt. De uitgever bepaalt de functionaliteit van de kaart en dit staat op de chip, de magneetstrip, en wordt bij een online terminal ook geverifieerd bij de systemen van de uitgever. De eerste 6 cijfers van het kaartnummer hebben daar geen enkele betekenis in.
De BIN wordt echter toegekend door de scheme en zijn wel degelijk te gebruiken voor het bepalen van het type kaart. Download de BIN tabel van Mastercard maar eens (https://www.mastercard.us...-account-range-table.html), dan zul je zien dat product code en acceptance brand gekoppeld zijn aan de BIN (8 lang tegenwoordig). Oftewel, een issuer is niet vrij om te doen en laten wat hij wil, met de BINs die zijn toegewezen.

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Nee toch? Vorige maand was het nog € 16,50 namelijk :)

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

celshof schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 00:07:
[...]
De BIN wordt echter toegekend door de scheme en zijn wel degelijk te gebruiken voor het bepalen van het type kaart. Download de BIN tabel van Mastercard maar eens (https://www.mastercard.us...-account-range-table.html), dan zul je zien dat product code en acceptance brand gekoppeld zijn aan de BIN (8 lang tegenwoordig). Oftewel, een issuer is niet vrij om te doen en laten wat hij wil, met de BINs die zijn toegewezen.
Als je die tabel bekijkt zie je dat het zelfs 10 cijfers zijn waarmee dat bepaald wordt (er zijn genoeg registraties in de tabel waarvan het laatste cijfer van de range niet bij 0 begint). Dat klopt verder ook, maar het beslaat dus méér dan alleen de BIN. Dat was mijn punt: enkel de BIN is niet voldoende om te bepalen wat het voor een kaart is. Het is alleen voldoende om te kunnen bepalen wie de kaart heeft uitgegeven.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:40
Heeft iemand ervaring met Amex en transferen van MR points, en dan specifiek als die points niet aankomen :+ ?

Ik heb nu een akkefietje tussen Iberia en Amex die vrolijk naar elkaar wijzen, maar ik mis 50k punten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:23
Zr40 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:43:
[...]

Ik betaal al vanaf het begin € 20,-. Ik ben wel pas een paar maanden Gold gebruiker.

I don't have dreams, I have goals!!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:49
Zr40 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:52:
[...]

Als je die tabel bekijkt zie je dat het zelfs 10 cijfers zijn waarmee dat bepaald wordt (er zijn genoeg registraties in de tabel waarvan het laatste cijfer van de range niet bij 0 begint). Dat klopt verder ook, maar het beslaat dus méér dan alleen de BIN. Dat was mijn punt: enkel de BIN is niet voldoende om te bepalen wat het voor een kaart is. Het is alleen voldoende om te kunnen bepalen wie de kaart heeft uitgegeven.
Door te sorteren en 3 minuten te kijken bij de overgangen van brands, heb Ik geen gevonden, waarbij positie 9 en 10 een andere brand opleveren.
Gezien BINs 8 lang zijn en gebruikt worden voor het bepalen van fees, ontkom je daar ook niet aan. Wordt nogal een bende, als ik als acquirer 8 posities gebruik, zoals voorgeschreven, en dan meerdere fees terug krijg, omdat er verschillende producten bij die 8 posities horen.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
hollandje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 19:12:
[...]

Aspire 41 gaat vanaf 13 maart ook nog eens dicht tot 30 juni voor verbouwing. Dan kun je volgens mij met Priority Pass nergens meer terecht in T3 van Schiphol.
Zr40 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:57:
Generieke lounges zoals Aspire zijn wereldwijd over het algemeen niks bijzonders. Als het even kan zoek ik altijd een airline specific lounge uit als ik PP moet gebruiken maar helaas is het aanbod daarvan beperkt (en wordt steeds beperkter)

[Voor 30% gewijzigd door Daniel op 11-03-2023 08:08]

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-03 13:20
Daniel schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:01:
[...]

Aspire 41 gaat vanaf 13 maart ook nog eens dicht tot 30 juni voor verbouwing. Dan kun je volgens mij met Priority Pass nergens meer terecht in T3 van Schiphol.

[...]

Generieke lounges zoals Aspire zijn wereldwijd over het algemeen niks bijzonders. Als het even kan zoek ik altijd een airline specific lounge uit als ik PP moet gebruiken maar helaas is het aanbod daarvan beperkt (en wordt steeds beperkter)
Gelukkig heb ik via Amex Platinum nog Privium in de lounge daar in te kunnen.
Maar als Aspire 41 dicht gaat, ben ik wel heel benieuwd waar alle NON KLM/AF/BA carriers hun Premium Pax lounge toegang aan gaan bieden?
Vlieg je QR Bizz of SQ en dan geen lounge??

American Express vraagbaak

• Wally2002
Stinger_Ventura schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:42:
[...]

Maar als Aspire 41 dicht gaat, ben ik wel heel benieuwd waar alle NON KLM/AF/BA carriers hun Premium Pax lounge toegang aan gaan bieden?
Wat ik begrepen heb kunnen die gedurende de verbouwing elders terecht.

Schiphol zelf meldt op dit moment:
Due to renovations, Aspire Lounge 41 is temporarily available for business class passengers only. Other passengers can visit the temporary Aspire Café Lounge 41.
ik vermoed dat straks iedereen in die Cafe lounge terecht kan.

• Wally2002
Zr40 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:43:
[...]

Dat kan heel goed kloppen, omdat het nieuwe tarief ingaat als je huidige jaar afloopt. Dus dat kan voor iedereen op een ander moment zijn. Idem voor Platinum, toen dat geïntroduceerd werd kregen nieuwe leden gelijk het hogere bedrag, maar bestaande pas wanneer hun 'jaar' afgelopen was.

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:21
celshof schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 00:07:
[...]
offtopic: Leuk dat daar alle BINs al staan van de Mastercard Debits die NL banken zeer binnenkort gaan gebruiken :)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Stinger_Ventura schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:42:
[...]

Denk dat je per airline een alternatief krijgt. BA verwijst door naar een restaurant op de D-pier. In the olden days kon je bij Emirates kiezen tussen lounge of een bij Schiphol-horeca te spenderen voucher van 35 euro. Wellicht krijg je dat soort opties.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03 09:58
Wally2002 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:12:
[...]

De reden die ze geven is opmerkelijk.
Je moet wel enige uitgaven hebben op de kaart om in aanmerking te komen voor een aanbod. Heb je voldoende spend op de kaart, je leest o.a. In ditctopic 20k euro/jaar? (Dat is voor een lagere bonus van 20k punten)
En je moet echt minimaal een jaar de kaart hebben, zelfs niet een dag eerder bellen.
Dank nog voor je reactie! Ik heb zeker een spend van minimaal 20k op de kaart gehad, nog wel meer verwacht ik. Nogmaals gebeld maar wederom hetzelfde verhaal. Omdat ik dit jaar minder verwacht te vliegen heb ik mijn kaart nu gedowngrade naar gold. Hopelijk na een jaar weer een leuk aanbod om terug te gaan naar platinum _/-\o_

Overigens, ik weet niet of het hier al vermeld is maar voor de Platinum houders: de Privium express lounge in het Schengen gebied is voortaan net als de andere Privium lounges tot 21:00 uur geopend in plaats van tot 13:00 uur. Dus weer iets meer waar voor je geld aangezien de Privium lounges in mijn ogen vele malen beter zijn dat de Aspire lounges.

Levi (Utrecht)

Pagina: 1 ... 54 55 56 Laatste

Let op:
Het vragen of aanbieden van referrals is niet de bedoeling, zie ook het beleid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee