Pardon, ik heb echt nergens beweerd dat dit niet het geval is (dat zou wel ontzettend naief zijn) ik geef alleen aan dat 'zelfs' fok.nl hier mee om kan gaan zonder gratis e-mail adressen te blokkeren.
(Iemand anders vertelde net dat er een soortgelijk algoritme wordt gebruikt als hier, net even getest @hotmail.com werkt gewoon en dat lijkt me toch wel het adres wat als eerste geblokkeerd wordt, dus helaas blijf ik op maar 1 site die deze maatregel heeft).
@HlpDsk,
Ah het is inderdaad interessant om te weten dat er nu ook zulke problemen zijn, zij het op kleine schaal maar inderdaad zien wij hier (door erg goed modjes werk) niets van. Misschien kunnen de mods zich wat meer uitwijden over de hedendaagse clone problemen en vooral ook over de Gmail proefperiode, wat natuurlijk een erg interessante testcase is!
Even over de @mac.com adressen specifiek, ik wist niet dat je voor die 60dagen trial ook een credicard nummer nodig hebt, ik denk zelf (heel specifiek) dat @mac.com dan mogelijk wel voldoet aan de huidige eisen van het beleid, wie weet kan er voor een proefperiode @mac.com weer toegestaan worden.
@De modjes in het algemeen.
Ik denk dat niemand in dit topic jullie betuttelt of verteld dat jullie geen goed werk leveren nu / dat er niets te doen is voor jullie zolang deze blokade er is. (zou extreem naief zijn) Maar vooral door de oproep voor een opener en gezelliger GoT krijgt dit topic toch meer aandacht, het is toch (blijkt nu, en al enkele keren eerder) voor veel mensen die toch gezellig aan GoT meedragen een barriere geweest om zich hier te registreren.
Wat gebeurt er trouwens nu als iemand loopt te clonen? Een ip-ban. Of een ban op een ip voor het aanmaken van nieuwe accounts (op die manier kunnen mensen met al bestaande accounts nog inloggen op scholen e.d. waar mensen hebben lopen kutten).
Nogmaals, ik zie dit topic als actief mee denken, niet als kritiek.