Voorlopig niet... Omslagpunten van banden hebben we nog nooit besproken, weet ook niet of we dat doen

Voorlopig niet... Omslagpunten van banden hebben we nog nooit besproken, weet ook niet of we dat doen
Anoniem: 282162
JammerlijkJoss schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:02:
[...]
Ik hoop niet dat die rij zo enorm wordt...Anoniem: 282162 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:09:
Ik denk dat ik in de ENORME rij ga staan voor de helicopter naar de top van de Everest
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Gezien de gemixte reacties zal het deelnemersveld wel beperkt blijven tot maximaal 25 man...kieknwatwort schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:33:
[...]
Ik hoop niet dat die rij zo enorm wordt...
Ik wil best data sharen met een paar mensen, maar niet weggeven aan iedereen.
Anoniem: 273558
ik zou beginnen met wets en dan met ja wat zal ik doen intermediate of wets daarnaAnoniem: 282162 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:47:
Ow ... ik wil wel sharen wat ik heb hoormaar dan alleen aan mensen hier. Let wel : ik heb nog niet zoveel ... ben wel bezig met uitgebreide sheets maar daar staat nog niet zo heul veul in.
En natuurlijk heb ik wel eens lopen klootviolen in een vrije training, warmup of kwalificatie in ~5 tot ~15mm regen.
Ik heb alleen -sinds de nieuwe bandenwaarden- geen kans gehad om dat zo nauwkeurig te testen dat ik daar deze race wat aan heb
Deze race:
Start - 00:58:00 : Temp.: 20° C, Rain: 14 mm
00:58:00 - 01:23:00 : Temp.: 19° C, Rain: 9 mm
01:23:00 - End : Temp.: 18° C, Rain: 10 mm
Ik weet, zoals velen hier het antwoord maar dit moet je zelf uitzoeken. Moet nog wat leuk blijven voor iedere manager. We zijn immers geen koeien (sorry voor onze boer), waar alles voorgekauwd wordt. Het wordt dus misschien gokken (hopelijk de juiste gok).Anoniem: 273558 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:58:
ik zou beginnen met wets en dan met ja wat zal ik doen intermediate of wets daarna
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Ik kan je wel een tip geven. Kijk naar de live race in C3G11 van gister. Dan mag je de rest zelf uitvogelenAnoniem: 282162 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:47:
Ow ... ik wil wel sharen wat ik heb hoormaar dan alleen aan mensen hier. Let wel : ik heb nog niet zoveel ... ben wel bezig met uitgebreide sheets maar daar staat nog niet zo heul veul in.
En natuurlijk heb ik wel eens lopen klootviolen in een vrije training, warmup of kwalificatie in ~5 tot ~15mm regen.
Ik heb alleen -sinds de nieuwe bandenwaarden- geen kans gehad om dat zo nauwkeurig te testen dat ik daar deze race wat aan heb
Deze race:
Start - 00:58:00 : Temp.: 20° C, Rain: 14 mm
00:58:00 - 01:23:00 : Temp.: 19° C, Rain: 9 mm
01:23:00 - End : Temp.: 18° C, Rain: 10 mm
[ Voor 3% gewijzigd door Kroketje op 07-02-2009 16:02 ]
sorry hoor, maar ik kan echt nergens vinden hoe ik iemand moet pmennvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:25:
Voila, het gaat snel vooruit. Momenteel sharen we 'al' met 13 man. Dus hoe meer managers die deelnemen, hoe beter...
Rare koeien daar bij die belgen, hier zijn het herkauwers, geen voorkauwers....nvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:49:
[...]
We zijn immers geen koeien (sorry voor onze boer), waar alles voorgekauwd wordt.
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
je moet kijken naar volgende icoontje onder mijn avatar:Kroketje schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:49:
sorry hoor, maar ik kan echt nergens vinden hoe ik iemand moet pmen
@Grrrrrrrrrrrrrene: je was ineens weg? ik vroeg me opeens af welke rode opmerking je bedoelde, er zijn er tweenvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:33:
[...]
je moet kijken naar volgende icoontje onder mijn nick avatar: [afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 07-02-2009 19:15 ]
Geen wonder dat ik hetn iet kan vinden, dat icoontje heb ik nietnvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:33:
[...]
je moet kijken naar volgende icoontje onder mijn avatar: [afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Frietzegger op 07-02-2009 20:14 ]
Daar heb je feitelijk al antwoord op gegeven, maar 't ging over die rondes en halve rondes. Vond het nogal vaag, maar ik ben eruit gekomenJoss schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:10:
[...]
@Grrrrrrrrrrrrrene: je was ineens weg? ik vroeg me opeens af welke rode opmerking je bedoelde, er zijn er twee
DM's heten die dingen. Een PM is een push message en kun je alleen van een crewlid krijgen.Frietzegger schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:13:
Als je dat icoontje mist dan moet je even je myReact voorkeuren induiken en PMs aanvinken. Had ik ook en heel duidelijk is het inderdaad niet.
[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 07-02-2009 21:43 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Ik heb mijn CD(87) en Designer(87) al binnen. beide voor 1.2millkieknwatwort schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:06:
Hmm, ik ben aardig buiten de boot gevallen bij de CD market... Ik had 6 boden uitstaan, allemaal weg.
Hoe zat dat ook alweer, wanneer komen de huidige CD's op de market? Direkt aan het begin van het seizoen (zodat ik nu definitief naast de pot heb gepiest), of als ze nog 13 races te gaan hebben (dus dat er over een paar races weer een nieuwe lichting beschikbaar komt)?
[ Voor 10% gewijzigd door Kroketje op 09-02-2009 09:59 ]
Toch wel een excuus... Die contracten duren allemaal maar 1 seizoen, volgend seizoen zouden we moeten kunnen gaan bieden in de open markets!Requiem19 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:30:
Nou jongens, met zulk personeel verwacht ik jullie allemaal binnen no time in C2 en C1. No more excuses!
*** BELANGRIJKE MEDEDELING *** De afgelope dagen is er gewerkt aan een Class/Group - Doelstelling systeem om het updaten van de OP te vergemakkelijken. In eerste instantie is hiervoor google Docs gebruikt, maar na overleg met enkele actieve GoTers hebben we besloten een externe site te openen om het geheel ieder seizoen bij te houden. Toen die website eenmaal was aangemaakt, ontstond het idee om daar ook een forum in te integreren. Bij deze nodig ik jullie dan ook uit om je te registreren op: www.F1Time.nl.nu * Natuurlijk blijven we ook op dit forum actief, maar afhankelijk van het animo zullen we wellicht vaker op het externe forum posten. Cross-posting is voorlopig in ieder geval toegestaan *let op: de werkelijke url is tijdelijk, we zullen zo snel mogelijk ook echt via f1time.nl.nu bereikbaar zijn *** EINDE MEDEDELING *** |
Anoniem: 231918
Ehh, is dit alleen voor de doelstellingen, of is dit ineens een compleet nieuwe website/forum?Joss schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:24:
*** BELANGRIJKE MEDEDELING ***
*** EINDE MEDEDELING ***
Beide, Jos...Anoniem: 231918 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:41:
[...]
Ehh, is dit alleen voor de doelstellingen, of is dit ineens een compleet nieuwe website/forum?
Ik heb ook 95% DRP, maar ben er niet blij meeDarkasantion schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:53:
Zo, volgens mij voor de eerste keer dat ik 95% DRP haal /schaam, meestal wel eens 90 tot 92% maar, 95% is nog zelden bij mij.
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 09-02-2009 21:27 ]
Hoe kan ik boven de 95% uitkomen dan? Zoals gezegd, ben al blij als ik 92% haalGrrrrrene schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:33:
[...]
Ik heb ook 95% DRP, maar ben er niet blij meeSorry
De afgelopen 8-10 races heb ik steeds 98% of hoger gevonden, maar vandaag zat het niet mee
Edit: 96% en een klote Q
Anoniem: 231918
Al aangemeld.......
Tsja, blijven oefenen? Wat vooral helpt is als je je rijder meer dan 1 seizoen hebt, zodat je het 2e seizoen van het contract al weet wat voor DRP je vorig seizoen had. Dan begin je met die verdeling en heb je 25 rondjes om van bijvoorbeeld 92% DRP je nieuwe, hopelijk hogere DRP te vinden. Dat is ook meteen de grote meerwaarde van lange contracten of het re-signen via de re-sign optie of de markt.Darkasantion schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:20:
[...]
Hoe kan ik boven de 95% uitkomen dan? Zoals gezegd, ben al blij als ik 92% haal
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
*** BELANGRIJKE MEDEDELING *** De afgelope dagen is er gewerkt aan een Class/Group - Doelstelling systeem om het updaten van de OP te vergemakkelijken. In eerste instantie is hiervoor google Docs gebruikt, maar na overleg met enkele actieve GoTers hebben we besloten een externe site te openen om het geheel ieder seizoen bij te houden. Toen die website eenmaal was aangemaakt, ontstond het idee om daar ook een forum in te integreren. Bij deze nodig ik jullie dan ook uit om je te registreren op: www.F1TIME.nl.nu Natuurlijk blijven we ook op dit forum actief, maar afhankelijk van het animo zullen we wellicht vaker op het externe forum posten. Cross-posting is voorlopig in ieder geval toegestaan na één dag hebben we al 25 leden! *** EINDE MEDEDELING *** |
Whoooohooo!!!
The miracle just happend! :woohoo:
Met een ongeüpgrade Renault motor vs. 10 Ferrari's en 7 Mercedessen gewoon P8 gepakt!
Moet wel toegeven dat er wat mazzel bijzat met 2 uitvallers die anders zeker voor me hadden gezeten, maar het was de perfecte race om dit te doen en het ging subliem! Hiermee is m'n C2 stek voor volgend seizoen al bijna zeker...
Ik zat te juichen in een volle treincoupé, starend naar een schermpje van de iPhone in m'n pootjes... :blink:
Dit voelt eiegenlijk net zo mooi als de 1e C2 overwinning...
"If u do something do it with style, or do it at all."
Tip: Lees InfoCentre:Darkasantion schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:56:
Omdat de andere site offline is, even hier mijn vraag, hoewel ik in C4 race met parts die vanuit de fabriek 40 zijn, heb ik nog parts over uit C3 die een hogere efficency hebben en lager gewicht, werken deze dan ook als delen met hogere efficency/lager gewicht of gewoon als standaard 40 onderdeel?
Dat bericht staat er nu als nieuwste bericht al vanaf het begin van het seizoen (27 januari).C4 has undergone the biggest change to make it easier for new managers and those restarting versus managers with many seasons of design. When you race in C4 now you will only be able to buy, not produce parts, and they will all be at the default level for efficiency, cost and weight. If you elect to run parts you already have, they will also count as default parts. This will ensure a level playing field for all those starting in C4. However, you will be able to work on your design and prepare for c3 promotion where you will be able to use your fully designed parts in the race.
Ik zou je alvast willen aanraden op je doelstellingen hier te posten en te linken aan onze sheet (http://spreadsheets.googl...y=ph7FH7IvsEaawFPxlVPHwYQ)!Game-Freak schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:15:
Ik ben ook weer begonnen
Inmiddels heb ik er 2 races op zitten en 5 punten gepakt![]()
En de aankomende race ziet er goed uit met een DRP van 94!
Dus ik kan uit het rijtje 'niet-actief' weggehaald worden en in de Class 4 - Group 17geplaatst worden
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
ja, nu ff mijn account goedkeuren nog aubnvidia schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:02:
Ik zou nogmaals iedereen willen verwijzen naar de nieuwe site ivm F1Time: www.f1time.nl... Bezoek ons snel!!
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
DRP (DQP bestaat niet meer) is niet afhankelijk van de setup van je wagen, maar enkel van de getallen die je invult bij DRP (braking/acceleration/top spead/kerb use/racing line). Daar zit echter 3% afwijking in, dus met dezelfde nummers kan je bijvoorbeeld 90/91/92/93% als output krijgen.Hari-Bo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:04:
Sinds kort ben ik bezig met dit fantastische spel, maar wat ik niet onder de knie krijg is het correct uitlezen en intepreteren van de race data, met name de afstelling van de wagen. Want tijdens de test krijg je sector 1,2,3 en daarbij gebieden die je wel/niet rendabel zijn. Bijvoorbeeld sector 1: 0-75 slecht en 75-100 goed, sector 2: 0-65 slecht 65-85 goed, sector 3: 75-100 slecht en 75-100 goed. Dan probeer ik richting de 65~85 maar dan gaat mijn DQP flink omlaag.
Hoe kan ik het beste omgaan met deze data?
Anoniem: 118447
Welkom terug GPAnoniem: 118447 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:49:
Hallo allemaal samen,
ik kan van inactive op avtive geplaatst worden. Lummel momenteel een beetje rond in C4G6.
Merk dat ik het maken van domme foutjes nog niet helemaal verleerd ;-), en het spel is nog steeds as nice as ever. Ben nog niet alles verleerd heb zowaar zojuist in race zojuist alweer een tijdje als 2e rondjes gereden :-) om vervolgens na technische problemen en (vast vanwege slecht rekenwerk) iets later met een droge tank stop te komen staan. Eens kijken of het gaat lukken om nog wat puntjes te scoren deze ronde.
Goed om te zien dat er nog steeds bekende namen rondjes rijden. Hoe zit het met het aandeel actieve nederlanders Jos :-D, vindt de stats zo gauw niet etrug in f1time?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
hehe heb geen data bewaard in kladblok ofzoMarzman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:28:
Met data die je in voorgaande races hebt bewaard.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Anoniem: 34339
Anoniem: 27441
De eerste tip is om je aan te melden op www.f1time.nl - want daar hangen we tegenwoordig uitAnoniem: 27441 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:32:
Heb net mijn eerste vrije training achter de rug, zit nog ruim 3 seconden achter de nummer 1. Ik heb zo zitten schuiven en zoeken naar een beetje snelheid enzo... Wie heeft er tips voor mij zodat ik sneller mijn juiste setup kan vinden? Ik race nu op Silverstone... Hoe gaan jullie te werk als je de vrije training in gaan?
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
[ Voor 5% gewijzigd door Jopster op 31-10-2012 15:50 ]
/▌
[ Voor 1% gewijzigd door LaZyGolfer op 06-11-2013 00:04 . Reden: typo's ]
[ Voor 15% gewijzigd door LaZyGolfer op 10-11-2013 12:03 . Reden: aanvulling ]
/▌
[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 08-07-2014 08:36 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Jopster op 12-07-2014 14:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq