Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #16

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Voorlopig niet... Omslagpunten van banden hebben we nog nooit besproken, weet ook niet of we dat doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282162

Joss schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:02:
[...]

Voorlopig niet... Omslagpunten van banden hebben we nog nooit besproken, weet ook niet of we dat doen O-)
Jammerlijk :) Gezien Tadaz die gegevens onlangs nog heeft veranderd en alle data-sharers op de hoogte zijn die gegevens is wat ik doe eigenlijk racen met een handicap.

Ik denk dat ik in de ENORME rij ga staan voor de helicopter naar de top van de Everest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heb je nooit een vrije training, warmup of kwalificatie in ~5 tot ~15mm regen gehad en daarin wat banden uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Anoniem: 282162 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:09:
Ik denk dat ik in de ENORME rij ga staan voor de helicopter naar de top van de Everest :)
Ik hoop niet dat die rij zo enorm wordt...

Ik wil best data sharen met een paar mensen, maar niet weggeven aan iedereen.

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
kieknwatwort schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:33:
[...]

Ik hoop niet dat die rij zo enorm wordt...

Ik wil best data sharen met een paar mensen, maar niet weggeven aan iedereen.
Gezien de gemixte reacties zal het deelnemersveld wel beperkt blijven tot maximaal 25 man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow ... ik wil wel sharen wat ik heb hoor :) maar dan alleen aan mensen hier. Let wel : ik heb nog niet zoveel ... ben wel bezig met uitgebreide sheets maar daar staat nog niet zo heul veul in.

En natuurlijk heb ik wel eens lopen klootviolen in een vrije training, warmup of kwalificatie in ~5 tot ~15mm regen.

Ik heb alleen -sinds de nieuwe bandenwaarden- geen kans gehad om dat zo nauwkeurig te testen dat ik daar deze race wat aan heb :')

Deze race:
Start - 00:58:00 : Temp.: 20° C, Rain: 14 mm
00:58:00 - 01:23:00 : Temp.: 19° C, Rain: 9 mm
01:23:00 - End : Temp.: 18° C, Rain: 10 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273558

Anoniem: 282162 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:47:
Ow ... ik wil wel sharen wat ik heb hoor :) maar dan alleen aan mensen hier. Let wel : ik heb nog niet zoveel ... ben wel bezig met uitgebreide sheets maar daar staat nog niet zo heul veul in.

En natuurlijk heb ik wel eens lopen klootviolen in een vrije training, warmup of kwalificatie in ~5 tot ~15mm regen.

Ik heb alleen -sinds de nieuwe bandenwaarden- geen kans gehad om dat zo nauwkeurig te testen dat ik daar deze race wat aan heb :')

Deze race:
ik zou beginnen met wets en dan met ja wat zal ik doen intermediate of wets daarna :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Anoniem: 273558 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:58:
ik zou beginnen met wets en dan met ja wat zal ik doen intermediate of wets daarna :?
Ik weet, zoals velen hier het antwoord maar dit moet je zelf uitzoeken. Moet nog wat leuk blijven voor iedere manager. We zijn immers geen koeien (sorry voor onze boer), waar alles voorgekauwd wordt. Het wordt dus misschien gokken (hopelijk de juiste gok).

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 18:10
Anoniem: 282162 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:47:

Deze race:
Ik kan je wel een tip geven. Kijk naar de live race in C3G11 van gister. Dan mag je de rest zelf uitvogelen :P

EDIT: Ik zal ook maar beginnen met gegevens verzamelen ^.^

[ Voor 3% gewijzigd door Kroketje op 07-02-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Voila, het gaat snel vooruit. Momenteel sharen we 'al' met 13 man. Dus hoe meer managers die deelnemen, hoe beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
nvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:25:
Voila, het gaat snel vooruit. Momenteel sharen we 'al' met 13 man. Dus hoe meer managers die deelnemen, hoe beter...
sorry hoor, maar ik kan echt nergens vinden hoe ik iemand moet pmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 10-02 00:52

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

nvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:49:
[...]

We zijn immers geen koeien (sorry voor onze boer), waar alles voorgekauwd wordt.
Rare koeien daar bij die belgen, hier zijn het herkauwers, geen voorkauwers.... }:O :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 10:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Deze race moet het worden, 2e op de grid, snelle wagen met sterke motor en veel regen. Hopelijk dan nu top 3 :P ?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kroketje schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:49:
sorry hoor, maar ik kan echt nergens vinden hoe ik iemand moet pmen
je moet kijken naar volgende icoontje onder mijn avatar: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:33:
[...]

je moet kijken naar volgende icoontje onder mijn nick avatar: [afbeelding]
@Grrrrrrrrrrrrrene: je was ineens weg? ik vroeg me opeens af welke rode opmerking je bedoelde, er zijn er twee :P

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 07-02-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
nvidia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 18:33:
[...]

je moet kijken naar volgende icoontje onder mijn avatar: [afbeelding]
Geen wonder dat ik hetn iet kan vinden, dat icoontje heb ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je dat icoontje mist dan moet je even je myReact voorkeuren induiken en PMs aanvinken. Had ik ook en heel duidelijk is het inderdaad niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Frietzegger op 07-02-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Joss schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:10:
[...]

@Grrrrrrrrrrrrrene: je was ineens weg? ik vroeg me opeens af welke rode opmerking je bedoelde, er zijn er twee :P
Daar heb je feitelijk al antwoord op gegeven, maar 't ging over die rondes en halve rondes. Vond het nogal vaag, maar ik ben eruit gekomen ;)
Frietzegger schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:13:
Als je dat icoontje mist dan moet je even je myReact voorkeuren induiken en PMs aanvinken. Had ik ook en heel duidelijk is het inderdaad niet.
DM's heten die dingen. Een PM is een push message en kun je alleen van een crewlid krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 07-02-2009 21:43 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Volgens mij draaft iedereen een beetje door over die data...
Er wordt nu gekeken naar de ontwikkeling van suppliers door testen, that's it!

@ Googolplezxian: Wanneer je wets/inters mag gebruiken heb je zo uitgevonden, dus beetje loos om dat allemaal te gaan melden (en met een beetje zoeken in deze topics heb je het ook zo)
@JazzVL: Iemand met 12 ronden P en dan Q zie je veel vaker, heeft niks met data delen te maken, want ik weet nooit wat een ander voor fuel usage heeft op een circuit... Is dus eigen data en risico

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Hmm, ik ben aardig buiten de boot gevallen bij de CD market... Ik had 6 boden uitstaan, allemaal weg.
Hoe zat dat ook alweer, wanneer komen de huidige CD's op de market? Direkt aan het begin van het seizoen (zodat ik nu definitief naast de pot heb gepiest), of als ze nog 13 races te gaan hebben (dus dat er over een paar races weer een nieuwe lichting beschikbaar komt)?

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
kieknwatwort schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:06:
Hmm, ik ben aardig buiten de boot gevallen bij de CD market... Ik had 6 boden uitstaan, allemaal weg.
Hoe zat dat ook alweer, wanneer komen de huidige CD's op de market? Direkt aan het begin van het seizoen (zodat ik nu definitief naast de pot heb gepiest), of als ze nog 13 races te gaan hebben (dus dat er over een paar races weer een nieuwe lichting beschikbaar komt)?
Ik heb mijn CD(87) en Designer(87) al binnen. beide voor 1.2mill :)

En nu niet gaan zeuren dat het veel te weinig is, ik kan er ook niks aan doen dat niemand hoger als 1.2mill bied :P

[ Voor 10% gewijzigd door Kroketje op 09-02-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*O*

Nieuwe Designer binnen voor volgend seizoen : Innovation 89 @ 1.25M $

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Heb ook binnen: CD van 90 voor 1,3mln en een Designer van 90 voor 1,3 mln...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07
Nou jongens, met zulk personeel verwacht ik jullie allemaal binnen no time in C2 en C1 ;). No more excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:30:
Nou jongens, met zulk personeel verwacht ik jullie allemaal binnen no time in C2 en C1 ;). No more excuses!
Toch wel een excuus... Die contracten duren allemaal maar 1 seizoen, volgend seizoen zouden we moeten kunnen gaan bieden in de open markets! O-)

*** BELANGRIJKE MEDEDELING ***

De afgelope dagen is er gewerkt aan een Class/Group - Doelstelling systeem om het updaten van de OP te vergemakkelijken. In eerste instantie is hiervoor google Docs gebruikt, maar na overleg met enkele actieve GoTers hebben we besloten een externe site te openen om het geheel ieder seizoen bij te houden. Toen die website eenmaal was aangemaakt, ontstond het idee om daar ook een forum in te integreren.

Bij deze nodig ik jullie dan ook uit om je te registreren op:
www.F1Time.nl.nu *

Natuurlijk blijven we ook op dit forum actief, maar afhankelijk van het animo zullen we wellicht vaker op het externe forum posten. Cross-posting is voorlopig in ieder geval toegestaan ;)

*let op: de werkelijke url is tijdelijk, we zullen zo snel mogelijk ook echt via f1time.nl.nu bereikbaar zijn

*** EINDE MEDEDELING ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Yes, 6e geworden :) ! Versnellingsbak heeft ook meteen upgrade gehad, en is nu 80 ms sneller. Nu maar hopen dat ik mijn nieuwe sponsor nog even 4 races kan vasthouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231918

Joss schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:24:

*** EINDE MEDEDELING ***
Ehh, is dit alleen voor de doelstellingen, of is dit ineens een compleet nieuwe website/forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
Jeeeeej!!!! Vorige race eerste podium nu eerst winst!

Erg leuke race, zat als enige op een 3 stop waar de rest op een 2 stop zat. Eerste helft 4mm regen en na 1:12 10mm regen.

reed na de 3e stop nog 2e maar nr1 had de verkeerde bandjes gekozen dus 5 ronden voor het einde nog van kunnen profiteren.

nr 1 (teamy) en 2 in het kampioenschap zijn allebei uitgevallen. Goed voor mijn positie, iets minder in het teamkampioenschap maar daar zijn maar 2 teams dus kan er wel mee leven :)

Voorlopig in ieder geval zeeeeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, volgens mij voor de eerste keer dat ik 95% DRP haal /schaam, meestal wel eens 90 tot 92% maar, 95% is nog zelden bij mij :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 231918 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:41:
[...]

Ehh, is dit alleen voor de doelstellingen, of is dit ineens een compleet nieuwe website/forum?
Beide, Jos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Darkasantion schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:53:
Zo, volgens mij voor de eerste keer dat ik 95% DRP haal /schaam, meestal wel eens 90 tot 92% maar, 95% is nog zelden bij mij :( .
Ik heb ook 95% DRP, maar ben er niet blij mee :X Sorry :o De afgelopen 8-10 races heb ik steeds 98% of hoger gevonden, maar vandaag zat het niet mee :(

Edit: 96% en een klote Q :(

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 09-02-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Yeah! Eindelijk is ie dan daar! De zuivere 100% DRP *O*

Heb (zoals begin dit seizoen tegen Reqiem gezegd) gekozen om met iets betere suppliers een poging tot racen en overleven gedaan. 1e twee races waren waardeloos met ubersterke Ferrari's en een OOF. Daardoor in geldnood en nu ga ik voor de laatste ultieme poging:
Heb de GB getest, verse onderdelen, überlichte auto, een top DRP en we rijden op een relatief langzaam circuit in de regen. Een betere kans ga ik niet krijgen om zo hoog mogelijk te finishen :P
Nu hopen dat m'n pit-timing perfect is tussen regen en droog (en weer regen) en hopelijk deelt Tadas nog ergens een mooie random aan iemand voor me uit...

Dat zou mijn redding zijn qua financiën en C2 behoud betekenen... en anders wordt het de rest van het seizoen achteraan sukkelen en naar C3 om aan te sterken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Grrrrrene schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:33:
[...]

Ik heb ook 95% DRP, maar ben er niet blij mee :X Sorry :o De afgelopen 8-10 races heb ik steeds 98% of hoger gevonden, maar vandaag zat het niet mee :(

Edit: 96% en een klote Q :(
Hoe kan ik boven de 95% uitkomen dan? Zoals gezegd, ben al blij als ik 92% haal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231918

Al aangemeld....... ;)

Geloof dat er iets mis is in C2G3, ziet er naar uit dat ik weer de snelste dutchy ben, dat zat niet in de planning... 8)7
Nu alleen nog een race zonder problemen. 1e race compleet verkeerde strategie, 2e race in de eerste meters vol achterop Remus Daniel, dus die zal wel lekkere blockwaardes gebruiken... Zal deze race niet gebeuren als het goed is, hij staat ergens ver achteraan....

Ik had toch echt Daniel of PB verder naar voren verwacht dit seizoen....

Hoe zit het eigenlijk, doet mr. B weer de account van mr. Nap? Ik voel ergens toch wel de drang om er voor te eindigen als het zo is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

@Roeloffie: Men neme een krap budget (nu dus op, zoals ^^ beschreven) en een lichte motor... en daar hield het op. Ik heb 1x engine rel. gestest en 1x GB perf.

Maar ik ben nu ook wel wat aan de zware kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Darkasantion schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:20:
[...]

Hoe kan ik boven de 95% uitkomen dan? Zoals gezegd, ben al blij als ik 92% haal :S
Tsja, blijven oefenen? Wat vooral helpt is als je je rijder meer dan 1 seizoen hebt, zodat je het 2e seizoen van het contract al weet wat voor DRP je vorig seizoen had. Dan begin je met die verdeling en heb je 25 rondjes om van bijvoorbeeld 92% DRP je nieuwe, hopelijk hogere DRP te vinden. Dat is ook meteen de grote meerwaarde van lange contracten of het re-signen via de re-sign optie of de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppate, Racingday!! *O*

ok, Maleisie, nooit geweten dat het daar ook nog betrekkelijk koud kon zijn, zo rond de 26-28 graden :P Tot nu toe de 12e plek, maar er zitten er wat voor met een stopje meer... Teamy staat 4e op de grid, die moet er toch wel een paar kunnen pakken, of er zijn ineens turbosetjes uitgedeeld bij een paar anderen....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mjah ... Q2 maar was een kurkdroge Q. -O- Ik denk dat ik blij mag zijn als ik in de top 10 finish gezien de combinatie van wet driving skills van mijn coureur en de medium wet performance van m'n banden.

kilunifortango ... dat wordt beunen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik sta nog in de bovenste helft :) 12e van de 26 momenteel. Het veld zit, door het weer tijdens de eerste stint van de race, goed bij elkaar. Nummer 3 tot 19 in een halve seconde.

Ben benieuwd wat de race gaat brengen, maar ongetwijfeld hebben de mannen op de eerste 4 rijen de beste kansen, als iedereen in dezelfde ronde naar binnen gaat komen.

De afgelope dagen is er gewerkt aan een Class/Group - Doelstelling systeem om het updaten van de OP te vergemakkelijken. In eerste instantie is hiervoor google Docs gebruikt, maar na overleg met enkele actieve GoTers hebben we besloten een externe site te openen om het geheel ieder seizoen bij te houden. Toen die website eenmaal was aangemaakt, ontstond het idee om daar ook een forum in te integreren.

Bij deze nodig ik jullie dan ook uit om je te registreren op:
www.F1TIME.nl.nu

Natuurlijk blijven we ook op dit forum actief, maar afhankelijk van het animo zullen we wellicht vaker op het externe forum posten. Cross-posting is voorlopig in ieder geval toegestaan ;)

na één dag hebben we al 25 leden!

*** EINDE MEDEDELING ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik hoop dat de wet driving skill van m'n rijder de medium performance van m'n Michelins kan compenseren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

ff een crosspost van het andere F1Time forum:
Luuk_Luchtloper wrote:
Whoooohooo!!!
The miracle just happend! :woohoo:
Met een ongeüpgrade Renault motor vs. 10 Ferrari's en 7 Mercedessen gewoon P8 gepakt!
Moet wel toegeven dat er wat mazzel bijzat met 2 uitvallers die anders zeker voor me hadden gezeten, maar het was de perfecte race om dit te doen en het ging subliem! Hiermee is m'n C2 stek voor volgend seizoen al bijna zeker...

Ik zat te juichen in een volle treincoupé, starend naar een schermpje van de iPhone in m'n pootjes... :blink:
Dit voelt eiegenlijk net zo mooi als de 1e C2 overwinning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06-2017
shit man, ben gewoon vergeten banden te wissellen. |:( helemaal uitgeteld wanneer van droog naar inter naar wets te gaan.
vergeet ik het bij de pits aan te geven |:( zit ik gewoon met 6 en 11 mm gewoon met droge banden te rijden.
Maar wat wel een winst is, blijkbaar heb zat ik heel erg ver met mijn inschattingen. Mijn droge banden kunnen evenveel hebben als wat ik gedacht zou hebben bij harde. Dus heb toch wel iets aan de race gehad, maar echt zonde zomaar de race vergooid.............

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Bij afwezigheid van André.

Nu vragen sommigen zich misschien nog af waarom het hier zo stil is. Nee, F1Time is niet gestopt, maar de Nederlandse community heeft een nieuw plekje gevonden. Een plek waar we onze doelstellingen kunnen bewaren, onze ideeën kunnen uitwisselen en waar best eens offtopic gegaan mag worden. Mis je ons ook zo? Meld je dan aan op:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Omdat de andere site offline is, even hier mijn vraag, hoewel ik in C4 race met parts die vanuit de fabriek 40 zijn, heb ik nog parts over uit C3 die een hogere efficency hebben en lager gewicht, werken deze dan ook als delen met hogere efficency/lager gewicht of gewoon als standaard 40 onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Darkasantion schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 21:56:
Omdat de andere site offline is, even hier mijn vraag, hoewel ik in C4 race met parts die vanuit de fabriek 40 zijn, heb ik nog parts over uit C3 die een hogere efficency hebben en lager gewicht, werken deze dan ook als delen met hogere efficency/lager gewicht of gewoon als standaard 40 onderdeel?
Tip: Lees InfoCentre:
C4 has undergone the biggest change to make it easier for new managers and those restarting versus managers with many seasons of design. When you race in C4 now you will only be able to buy, not produce parts, and they will all be at the default level for efficiency, cost and weight. If you elect to run parts you already have, they will also count as default parts. This will ensure a level playing field for all those starting in C4. However, you will be able to work on your design and prepare for c3 promotion where you will be able to use your fully designed parts in the race.
Dat bericht staat er nu als nieuwste bericht al vanaf het begin van het seizoen (27 januari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Shit, total overheen gelezen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
en de nieuwe site is www.f1time.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 08:15
Ik ben ook weer begonnen :)
Inmiddels heb ik er 2 races op zitten en 5 punten gepakt :+
En de aankomende race ziet er goed uit met een DRP van 94!

Dus ik kan uit het rijtje 'niet-actief' weggehaald worden en in de Class 4 - Group 17geplaatst worden _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Welkom terug, Mark :) Ik moet je wel melden dat de openingspost hier niet meer wordt geupdate en dat het hier zo stil is omdat "iedereen" hun ervaringen nu op www.f1time.nl post. Hopelijk zien we jou daar ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Game-Freak schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 01:15:
Ik ben ook weer begonnen :)
Inmiddels heb ik er 2 races op zitten en 5 punten gepakt :+
En de aankomende race ziet er goed uit met een DRP van 94!

Dus ik kan uit het rijtje 'niet-actief' weggehaald worden en in de Class 4 - Group 17geplaatst worden _/-\o_
Ik zou je alvast willen aanraden op je doelstellingen hier te posten en te linken aan onze sheet (http://spreadsheets.googl...y=ph7FH7IvsEaawFPxlVPHwYQ)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou, laat ik me ook maar weer eens een keer melden. Nog steeds stuck in C3G8 (voor het 8e seizoen op rij) en ook dit seizoen wederom geen kans om te promoveren. Afgelopen seizoen wel voor het eerst mijn doelstelling gehaald, top 10 finishen in de eindstand. Gezien de terugval door een nieuwe driver is ook dit seizoen finishen in de top 10 de doelstelling en het lijkt vooralsnog te gaan lukken :) Hopen dat mijn nieuwe driver wat leert dit seizoen (exp. 5) en dan volgend seizoen maar eens kijken of de top 5 als doel gesteld kan worden.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik zou nogmaals iedereen willen verwijzen naar de nieuwe site ivm F1Time: www.f1time.nl... Bezoek ons snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

nvidia schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:02:
Ik zou nogmaals iedereen willen verwijzen naar de nieuwe site ivm F1Time: www.f1time.nl... Bezoek ons snel!!
ja, nu ff mijn account goedkeuren nog aub :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Bij deze, Frans ;)

Nog sneaky on-topic? Ja hoor:
Voor de interessante race op Barcelona voorlopig op P3 gekwalificeerd. Tot nu toe pas 10 op de grid, maar een top 10 kwali zit er wel in, dus ook kans op punten. Tijd voor revenge van mijn in de prullenbak gegooide puntenfinish laatste race door een engine explosion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:08
Sinds kort ben ik bezig met dit fantastische spel, maar wat ik niet onder de knie krijg is het correct uitlezen en intepreteren van de race data, met name de afstelling van de wagen. Want tijdens de test krijg je sector 1,2,3 en daarbij gebieden die je wel/niet rendabel zijn. Bijvoorbeeld sector 1: 0-75 slecht en 75-100 goed, sector 2: 0-65 slecht 65-85 goed, sector 3: 75-100 slecht en 75-100 goed. Dan probeer ik richting de 65~85 maar dan gaat mijn DQP flink omlaag.
Hoe kan ik het beste omgaan met deze data?

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hari-Bo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:04:
Sinds kort ben ik bezig met dit fantastische spel, maar wat ik niet onder de knie krijg is het correct uitlezen en intepreteren van de race data, met name de afstelling van de wagen. Want tijdens de test krijg je sector 1,2,3 en daarbij gebieden die je wel/niet rendabel zijn. Bijvoorbeeld sector 1: 0-75 slecht en 75-100 goed, sector 2: 0-65 slecht 65-85 goed, sector 3: 75-100 slecht en 75-100 goed. Dan probeer ik richting de 65~85 maar dan gaat mijn DQP flink omlaag.
Hoe kan ik het beste omgaan met deze data?
DRP (DQP bestaat niet meer) is niet afhankelijk van de setup van je wagen, maar enkel van de getallen die je invult bij DRP (braking/acceleration/top spead/kerb use/racing line). Daar zit echter 3% afwijking in, dus met dezelfde nummers kan je bijvoorbeeld 90/91/92/93% als output krijgen.

Wat betreft je setup zou ik aan raden om iig je marges per sector kleiner te maken (zo rond de 5-10) en dan pas te gaan zoeken naar een optimum voor de hele baan. Ook wil ik je graag uitnodigen op onze Nederlandse community: www.f1time.nl , alle tweakers die F1Time spelen zitten daar ook en zijn altijd bereid je te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118447

Hallo allemaal samen,

ik kan van inactive op avtive geplaatst worden. Lummel momenteel een beetje rond in C4G6.
Merk dat ik het maken van domme foutjes nog niet helemaal verleerd ;-), en het spel is nog steeds as nice as ever. Ben nog niet alles verleerd heb zowaar zojuist in race zojuist alweer een tijdje als 2e rondjes gereden :-) om vervolgens na technische problemen en (vast vanwege slecht rekenwerk) iets later met een droge tank stop te komen staan. Eens kijken of het gaat lukken om nog wat puntjes te scoren deze ronde.

Goed om te zien dat er nog steeds bekende namen rondjes rijden. Hoe zit het met het aandeel actieve nederlanders Jos :-D, vindt de stats zo gauw niet etrug in f1time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 118447 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:49:
Hallo allemaal samen,

ik kan van inactive op avtive geplaatst worden. Lummel momenteel een beetje rond in C4G6.
Merk dat ik het maken van domme foutjes nog niet helemaal verleerd ;-), en het spel is nog steeds as nice as ever. Ben nog niet alles verleerd heb zowaar zojuist in race zojuist alweer een tijdje als 2e rondjes gereden :-) om vervolgens na technische problemen en (vast vanwege slecht rekenwerk) iets later met een droge tank stop te komen staan. Eens kijken of het gaat lukken om nog wat puntjes te scoren deze ronde.

Goed om te zien dat er nog steeds bekende namen rondjes rijden. Hoe zit het met het aandeel actieve nederlanders Jos :-D, vindt de stats zo gauw niet etrug in f1time?
Welkom terug GP :) We zijn wel het meest actieve land in C3-C1 heb ik vernomen (ruim 75 man), maar qua totaal aantal (inclusief de inactieven dus) staan we wel ruim onder Portugal en Engeland. En qua C1 kampioenschap staan we er ook nog niet goed voor :P

Voor de rest zou ik zeggen, lees de berichtjes hier boven even, dan snap je waarom het zo stil is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 11:42
hey,

Ik had een klein vraagje zijn vast nog wel mensen die dit spelen. Hoe bereken je je tyre wear? hoelang je op 1 band kan rijden?

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Met data die je in voorgaande races hebt bewaard.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 11:42
Marzman schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:28:
Met data die je in voorgaande races hebt bewaard.
hehe heb geen data bewaard in kladblok ofzo :(

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

*Bump!

Ik zoek nieuw bloed! Ik ben zelf ook vorige week begonnen, het zou wel leuk zijn wanneer ik met andere beginnners van gedachte zou kunnen wisselen.

Ken je het spel al of ken je het nog niet? Meld je aan op www.f1time.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27441

Ik ben net begonnen met het spel, mijn account is al goedgekeurd.

Ik zou graag willen gaan testen en upgraden e.d., maar als ik mijn testoverzicht zie, op de aerodinamica testlink klik dan krijg ik de vraag of ik zeker weet of ik hier wil testen. Als ik dan antwoord met ja ververst de pagina, maar veranderd er niets. Ik krijg geen bevestiging, er wordt geen geld afgeschreven, niets.

Hetzelfde met de upgrades. Ik mag upgraden, hij vraagt ook om een bevestiging, maar daarna ververst hij de pagina en is alles nog hetzelfde. Het is geen caching aan mijn kant, dat weet ik zeker. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Volgens mij is het niet mogelijk om in C6 te upgraden (als je net begonnen bent neem ik aan dat je daar in zit). Dus het zal wel een grafische bug zijn, want die optie moet er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, ok. Maar testen dus ook niet? Ik zit idd in C6. In de hele Wiki is dat niet duidelijk beschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net mijn eerste vrije training achter de rug, zit nog ruim 3 seconden achter de nummer 1. Ik heb zo zitten schuiven en zoeken naar een beetje snelheid enzo... Wie heeft er tips voor mij zodat ik sneller mijn juiste setup kan vinden? Ik race nu op Silverstone... Hoe gaan jullie te werk als je de vrije training in gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 27441 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:32:
Heb net mijn eerste vrije training achter de rug, zit nog ruim 3 seconden achter de nummer 1. Ik heb zo zitten schuiven en zoeken naar een beetje snelheid enzo... Wie heeft er tips voor mij zodat ik sneller mijn juiste setup kan vinden? Ik race nu op Silverstone... Hoe gaan jullie te werk als je de vrije training in gaan?
De eerste tip is om je aan te melden op www.f1time.nl - want daar hangen we tegenwoordig uit :P
De tweede tip is dat je niet teveel op de practice tijd moet richten. Het kan zo maar zijn dat de nummer 1 in practice met zachte banden, 10 liter en 100% revs reed - terwijl jij 70 liter, harde banden 90% revs doet.

Wat betreft de setup heb ik eigenlijk geen tip (setup is overigens iets anders dan DRP). De juiste setup (per sector) vinden is eigenlijk een no-brainer. Als je helemaal geen indicatie hebt waar te beginnen, begin je op 50 voor alles (front wing/rear wing/suspension/gears) en dan ga je aanpassen aan de hand van de feedback die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Is f1time.nl tegenwoordig down? Zijn er nog tweakers die dit spel nog een kans geven als deze weer online gaat komen na de 'grote' update wat inmiddels al meer dan een half jaar duurt. :/

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

• andrestouwe

andrestouwe

It's done, F1time.com is nog steeds niet up and running, en nu is ook de stekker uit f1time.nl getrokken....

Joss, bedankt voor je inzet.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

*Bump!

En we zijn weer begonnen. Er komen nu een aantal testseizoenen waarvan de 1e nu 3 races oud is. Ik zit er alweer helemaal in en in denk dat het de goede weg op gaat. Zo is Tadas ook opeens erg actief bezig op het forum. Je weet natuurlijk niet of het zo blijft, maar het is wel weer levendig opeens.

Ga mijn sig maar eens aanpassen. C6 nu ipv C1. :)
edit:
Done :)

Ben benieuwd of we dit topic ook weer leven kunnen inblazen..

edit:
Oh ja, bedankt Joss!
:P

[ Voor 5% gewijzigd door Jopster op 31-10-2012 15:50 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heb het met liefde en plezier gedaan, dus niks te danken. Sterker nog; het was tot de sluiting door de donaties community-driven, dus mogen jullie ook elkaar bedanken ;)

Had al vrij snel na het laatste seizoen geen drang meer om te kijken en heb het ook niet echt gemist. Kijk wel met veel plezier terug op die tijd overigens hoor, met name door de Nederlandse community die door deze topics is begonnen. >> Live race chat

Had het er met Andre al over dat het weer begonnen was, maar ben niet van plan om weer te beginnen. Als ik iets doe, wil ik het namelijk goed doen. Dat betekend dat er heel veel tijd in gaat zitten en zeker nu het waarschijnlijk V3 is waarbij van alles anders is wat je uit moet zoeken en uitproberen. Dan moet je er ook nu bij zitten in het testseizoen om niet meteen een achterstand te hebben als het voor het eggie is. Gaat hem niet worden voor mij dus! Maar ik zal wel eens inloggen om het forum eens te bekladden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ja, het is wel een pré om er vanaf het begin bij te zijn. Zeker in een testperiode. Dan krijg je ook alle in en outs mee en dat helpt gewoon bij het voorbereiden op de start.

Ik begrijp wat je zegt. Er gaat inderdaad veel tijd in zitten en dat moet je er voor over hebben als je het goed wilt doen. Wellicht zien we je in de toekomst weer en krijgen we weer een levendige community. :) Tot die tijd blijf ik hier wel een beetje rondsnuffelen. :) We houden sowieso wel contact.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZyGolfer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01 13:58
F1time begint weer :)

Vandaar dat ik deze draad weer in het leven roep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb me ook weer aangemeld, er is best veel veranderd ten opzichte van de laatste keer dat ik het speelde. Veel tips en veel minder keuzes :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik ben ook maar weer begonnen door deze post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Lang geleden, toch maar even een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik kreeg vandaag een mail dat het weer begonnen is dus me ook weer aangemeld. Ben benieuwd of ik er genoeg tijd voor vrij kan blijven maken.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ben ook weer begonnen in class 4 kijken wat ervan wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Na een dramatische vrije training een hele goede kwalificatie gehad. Mocht als onverwachts als 4e starten en ben ook in de race als 4e geeindigd. Dit zeker niet verwacht na een DRP van 58% in de vrije training. Nu op naar de volgende race en hopelijk het podium!

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZyGolfer
had 82% in mijn training, werd 5e in de quali :) Kon nog met een goede gok 90% halen zag ik in me race report. Bij begin van de race had ik al goede hoop. En in lap 11 zag ik al veel gele bandjes :D hierdoor kon ik opschuiven naar plaats 2. Al met al tevreden :) Alleen dat DRP nog uitvinden -.-

[ Voor 1% gewijzigd door LaZyGolfer op 06-11-2013 00:04 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Uiteindelijk 1e geworden, ondanks het feit dat ik verkeerd gegokt had met brandstof...
Nu tijd voor de 2e ronde met 1% DRP uit de vrijte training...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Iemand die de testfase van F1Time heeft meegemaakt? Is er nog iets veranderd in de hoeveelheid mm neerslag wat betreft de overgang van intermediate naar wet tyres? Ik weet nog wat het voorheen was maar er is zoveel veranderd dat het best iets aangepast kan zijn. Nogal cruciaal voor mijn volgende wedstrijd.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik kwam maar op 30% DRP, ik weet totaal niet meer hoe ik dit op kan krikken. Waar moet je ook alweer op letten? Is echt veel te lang geleden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik doe het nu zo: Ik begin laag, 5 op alles ofzo. Dan verhoog ik telkens 1 aspect en kijk ik naar potentiele rondetijd. Daardoor nu 88% gehaald in de Practise.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZyGolfer
Van DRP krijg ik hoofdpijn elke keer als ik denk dat ik het snap dan krijg ik lage DRP en als ik maar wat doe kom ik hoger uit -.-

@Wes wat ik zo gezien heb denk ik dat de omslag gelijk is gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Slechte tweede race voor mij. 12e in de Q en ook als 12e gefinished na een gearbox probleem. P8 was toch wel mogelijk geweest anders. Er is 1 persoon bij ons die gewoon het hele veld op grote achterstand zet. Hij wint ongeveer 2 seconden per ronde op de nummer 2 en ik kan er maar niet achter komen hoe dat komt. Op mij wint hij ruim 3 seconden per ronde en soms nog meer.

Zijn driver is wel goed maar dat scheelt geen 2 seconden per ronde. Zijn car efficiency staat op 3. De mijne op 2 maar de nummer 2 in onze competitie heeft dat op 4. Dus dat kan het ook niet zijn. De eerste race had deze persoon een DRP van 48% dus ook dat valt af. Ik heb max pit crew en hij ook gezien zijn pitstop tijden. Ik heb beide races gereden met 10+ HP en -25ms shift delay dus ook daar kan hij het verschil niet maken.

Wat over blijft is afstelling van de auto en hij zou direct een upgrade van engine/gearbox gedaan kunnen hebben. Maar zoveel winst daarmee pakken? Duidelijk is wel dat hij op dit moment totaal niet bij te houden is.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZyGolfer
Mijn 2e race viel ook tegen. Was 2e in quali maar werd 4e... Dat met mensen op grote achterstand zetten heb ik ook in mijn groep. Onze nummer 1 is ook ruim 2 seconden sneller...En die reed op med en ik op softs... verder had hij die race een 89 drp driver en ik een 180. Mijn car eff is 4 en heb al 1 keer gb en engine upgrade uitgevoerd....toch 2 seconden achterstand....Ik snap het ook niet meer :P enige wat het zou kunnen zijn dat tire upgrade (perforfance) veel tijdwinst geeft... maar 2 seconden :o

*edit* waar kun je drp% van andere rijders zien ?

Al gevonden... hij heeft ook lagere DRP%... Dusja ik zit met dezelfde vragen... waar the f*uck haalt hij die tijd vandaan...

[ Voor 15% gewijzigd door LaZyGolfer op 10-11-2013 12:03 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik ga dit seizoen allerlei dingen uitproberen om zoveel mogelijk data te verzamelen. Kost me mogelijk wel een promotie naar C3 maar dat moet dan maar zo zijn. Ik wil niet C3 in gaan en dat dan nog bepaalde aspecten onduidelijk zijn voor me.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik weet al weer waarom ik gestopt was destijds :), te veel races per week. Een race per week zou ik voldoende vinden eigenlijk dan heb je veel meer tijd tussen de races om je auto klaar te maken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZyGolfer
Hoppa eerste geworden :D weet ook al waar het erschil door was. Tadas was ergeten oude accounts te resetten waardoor deze met 550kg reden vs 450kg van de nieuwe accounts -.-

Dus werkt nu weer gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-04 12:47
Aha, dat verklaart het 1 en ander.

Ik dacht dat deze aanpassing voor iedereen was, maar dus alleen de oude gebruikers hadden daar last van (waaronder ik).

Afgelopen race ook gewonnen en in de practice voor komende race 98% DRP met 5 groene pijlen omhoog. Nog wel 2 punten over, maar denk dat het beter is als ik deze niet inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ah vandaar dat ik ook niet kon winnen. Ben nu tweede geworden met ruime voorsprong op de man die tot op heden iedereen op een ronde zette. Helaas nog wel een seconde per ronde verloren op de winnaar. Eens kijken wat ik daar aan kan doen voor de volgende race.

iRacing

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dat zou wel verklaren waarom ik ineens 2e ben geworden de laatste race, daarvoor twee maal 7e.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Tot nu toe alles gewonnen en daardoor ook al sterk aan het focusen op volgend seizoen, gooi bijna alle R&D op chassis en blijf rijden met basis componenten. Helaas ligt nu de website eruit dus kan me quali niet afmaken :(

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Downtime houdt wel lang aan nu. Races van morgen zullen wel uitgesteld worden.

iRacing

• LaZyGolfer
Bericht van Tadas op Facebook:

A routine (altho not frequent) server software update went wrong tonight and site is down for last 3 hours. I am still working to get an update from the hosting company, but it does not look good I have to admit.
If complete fresh reinstall is required, it may be days before we are back - should not be later than this weekend, but at this moment I do not have better estimate. Hold your hats, this one is a rocky ride...

dus ziet er slecht uit op dit moment aangezien de 3 uur al voorbij zijn ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 19:15
Er staat ook niet dat het 3 uur duurt. Toen hij dat bericht postte was het al 3 uur down. Hij verwacht pas in het weekend terug online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Topic al een hele tijd niet in de gaten gehouden. Sterker nog, datzelfde geldt voor het forum. ;)

Weer eens tijd om hier wat mee te doen. Ben vanaf de testfase actief geweest in F1time en heb een aantal seizoenen C1 gedraaid. Had 2 seizoenen geleden het pakket om C1 te winnen, maar werd overspoeld door pech waardoor ik uiteindelijk 3e ben geëindigd.

Vorig seizoen maar gereset met als doel gelijk weer te promoveren naar C1. Dit seizoen in C3 en dat moet volgens mij allemaal wel lukken.

Zijn er hier nog mensen actief in F1time?

[ Voor 4% gewijzigd door Jopster op 08-07-2014 08:36 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Waar kan je het verbruik van je auto ook alweer terug vinden, in de practise zie ik daar niets over staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ik heb in de nieuwe layout eea nog niet getest (heb nog geen suppliers gekozen), maar bij elke practice lap zou het benzine verbruik te zien moeten zijn achter je rondje.

edit:
Na het doen van practice, staat het nog gewoon aan het eind van elk rondje.

[ Voor 21% gewijzigd door Jopster op 12-07-2014 14:37 ]

GoT-Papa clublid

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste