Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #16

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hehehe, 'k moet (gelukkig?) wel belasting betalen, maar de bonussen compenseren dat ruimschoots :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Maar dan wel een armoedzaaier die het 2 seizoenen gered heeft met een balans van zo om en nabij de 0....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 19:08:
[...]

Maar dan wel een armoedzaaier die het 2 seizoenen gered heeft met een balans van zo om en nabij de 0....
Ja, in tegenstelling tot sommigen die zich laten afglijden naar een lagere klasse of resetten. Booooeee! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Jopster op 22-01-2009 19:36 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

Nouja, ik eindig met meer dan ik had in het begin :+ . En volgend jaar moet zeker beter worden hehe, misschien dan wel belasting voor mij ;)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
welk rekenwonder kan uitrekenen (zonder bonussen) hoeveel geld ik verlies aan tax met 110m??

Och ik zie het al... 45mill |:(

Ik denk dat ik volgend seizoen maar onder de 100m blijf.

Of proberen boven de 150m te komen :) Daar zie ik niks over staan namelijk.

EDIT: Rekenen is niet mijn sterkste kant. Ik verlies maar 25mill _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Kroketje op 23-01-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Kroketje schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:47:
welk rekenwonder kan uitrekenen (zonder bonussen) hoeveel geld ik verlies aan tax met 110m??

Och ik zie het al... 45mill |:(

Ik denk dat ik volgend seizoen maar onder de 100m blijf.

Of proberen boven de 150m te komen :) Daar zie ik niks over staan namelijk.

EDIT: Rekenen is niet mijn sterkste kant. Ik verlies maar 25mill _/-\o_
Hoe meer geld, hoe beter Kroketje.

Even om jouw 110M uit te werken:
50% van alles boven 100M, dat is 0.5*10M = 5M
40% van alles tussen 80 en 100, dat is 0.4*20M = 8M
30% van alles tussen 60 en 80, dat is 0.3*20M = 6M
20% van alles tussen 40 en 60, dat is 0.2*20M = 4M
10% van alles tissen 20 en 40, dat is 0.1*20M = 2M
Dus inderdaad, 25M belasting totaal.

Begrijpend lezen lijkt me ook niet je sterkste kant trouwens :P , want er staat duidelijk 50% belasting op ALLES boven de 100M. Dus naast de 8, 6, 4 en 2M belasting die je tot 100M moet betalen, betaal je dan nog eens 25M aan Tadas (in het geval van 150M).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Joss schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 10:41:
[...]

Hoe meer geld, hoe beter Kroketje.

Even om jouw 110M uit te werken:
50% van alles boven 100M, dat is 0.5*10M = 5M
40% van alles tussen 80 en 100, dat is 0.4*20M = 8M
30% van alles tussen 60 en 80, dat is 0.3*20M = 6M
20% van alles tussen 40 en 60, dat is 0.2*20M = 4M
10% van alles tissen 20 en 40, dat is 0.1*20M = 2M
Dus inderdaad, 25M belasting totaal.

Begrijpend lezen lijkt me ook niet je sterkste kant trouwens :P , want er staat duidelijk 50% belasting op ALLES boven de 100M. Dus naast de 8, 6, 4 en 2M belasting die je tot 100M moet betalen, betaal je dan nog eens 25M aan Tadas (in het geval van 150M).
Dat komt omdat 1 of andere Nederlander die dat heeft neergezet niet begrijpt dat ik van onderaf begin te lezen 8)

Ik heb trouwens ook weer een 1 mill contract binnen voor volgend seizoen (20 races). Ik denk dat ik beter had kunnen wachten daarmee tot na de reset, want hij gaf me ook nog eens 1.3mill signing bonus :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Kroketje op 23-01-2009 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:00:
[...]

Dat komt omdat 1 of andere Nederlander die dat heeft neergezet niet begrijpt dat ik van onderaf begin te lezen 8)

Ik heb trouwens ook weer een 1 mill contract binnen voor volgend seizoen (20 races). Ik denk dat ik beter had kunnen wachten daarmee tot na de reset, want hij gaf me ook nog eens 1.3mill signing bonus :9~
Ja, domoor. Nu krijg je feitelijk maar 0.65M (omdat je 50% belasting weg geeft), na de reset had je de volle 1.3M gekregen. Knap staaltje geld over de balk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb het voor jou (kroketje) even snel in mn plot gestopt en uiteindelijk ga je uitkomen na de reset op 100 mln. Hoe ik daar aan kom:

110 mln (start) - 25 mln (taxen) + 8 mln (plaats champ) + 3,2 mln (cup) + 3,8 (teamcup)

[ Voor 15% gewijzigd door nvidia op 23-01-2009 11:43 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
nvidia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:41:
Ik heb het voor jou (kroketje) even snel in mn plot gestopt en uiteindelijk ga je uitkomen na de reset op 100 mln. Hoe ik daar aan kom:

110 mln (start) - 25 mln (taxen) + 8 mln (plaats champ) + 3,2 mln (cup) + 3,8 (teamcup)
Bedankt, en dat te bedenken dat ik met 76miljoen aan het seizoen begon. Toch wel raar dat het zo makkelijk gaat. Maar goed, nog 1 seizoen in C3 en dan met een nieuwe crew naar C2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Kroketje schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Bedankt, en dat te bedenken dat ik met 76miljoen aan het seizoen begon. Toch wel raar dat het zo makkelijk gaat. Maar goed, nog 1 seizoen in C3 en dan met een nieuwe crew naar C2.
Eerst maar eens zien te promoveren, dacht ik zo. :P

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jopster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:45:
[...]

Eerst maar eens zien te promoveren, dacht ik zo. :P
Nou, kom op... C3, 100M+... Als dat niet lukt ben je een grote Adam Burgess faalhaas :P

Ik dacht, laat ik hem weer eens opzoeken, die Adam. Zit meneer nog steeds in C3G9 zonder geld :P En maar praatjes, en maar praatjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:23

_Z3

Joss schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:49:
[...]

Nou, kom op... C3, 100M+... Als dat niet lukt ben je een grote Adam Burgess faalhaas :P

Ik dacht, laat ik hem weer eens opzoeken, die Adam. Zit meneer nog steeds in C3G9 zonder geld :P En maar praatjes, en maar praatjes >:)
Ik was z'n team maat afgelopen seizoen. Hij wilde promoveren maar z'n geld zaken heeft hij niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

henknap schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:55:
[...]
Ik was z'n team maat afgelopen seizoen. Hij wilde promoveren maar z'n geld zaken heeft hij niet voor elkaar...
Ik heb m'n financiën niet voor elkaar en rijd zelf C2... :+
Adam is gewoon een dom irritant baasje... en zou nog geen team vormen met die kerel voor tig mln :N

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, long time no see....
Heb net een examen achter de rug, en heb nu voor de rest van de dag vrij(voor het eerst in lange tijd) Was ook wel een keer nodig, want na 3 maanden storingsdienst draaien en daarnaast ook nog eens 2 dagen in de week normale klussen ben je het wel een keer zat. Vooral omdat ik in de afgelopen tijd storingsdienst gedraaid heb om een bijscholingscursus te kunnen doen....Helaas was dit pas examen nr 1, er volgen er nog 2... |:(

Ik zie dat er weer mensen zijn die klagen over de taxes, zelf heb ik er weer eens geen last van |:( Ik ben nu eindelijk van m'n dure personeel af, en zal nu geld moeten gaan binnenhalen. Maar ja, zal wel weer lastig gaan, ik ben weer gepromoveerd naar C2. Dit zat niet echt in de planning, maar als je eenvoudig 3 van de eerste 4 races wint, moet je een keuze maken. Aangezien de inkomsten tegen vielen, ben ik toch maar voor promotie gegaan, in dat geval zou de bonus nog wat goedmaken. Plek 4 was financieel eigenlijk beter geweest, maar ik moet toch eerlijk zeggen dat ik liever achteraan rij in c2 dan vooraan in c3.
Afgelopen seizoen ging het net allemaal te gemakkelijk, 12x zonder moeite op het podium waarvan 3x winst. 1x 6e door een strategische blunder, 1x 7e door een out of fuel(die ik nog niet snap) en 3x een failure, waarvan 1 in leidende positie... En dat terwijl ik het seizoen er voor geen deuk in een pakje boter reed in C2G3.....
Maar ja, helaas door m'n dure staff weinig kunnen verdienen, dus heb toch maar geld uitgegeven aan aero testen, en nu maar kijken wat ik komend seizoen kan doen in C2.... Zal mij benieuwen of ik altijd de tijd zal kunnen vinden om alle races te kunnen doen, maar ja.....
[...]

Ehh, bijna het zelfde hiero, "geen" centen maar WEL weer terug naar C2... :P
..maar ja, volgens Adam is C3G10 een uiterst zwakke groep..... _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2009 13:35 . Reden: Adamski.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

[...]

:P

Maar men vergeet vaak dat er nog mensen degraderen van andere groepen die ook best eens snel kunnen zijn. ;)

Mijn doel voor S35 is ook om te promoveren en op basis van vorig seizoen is dat misschien ook wel te verwachten. Ik hou echter wel rekening met wat er uit C1 komt rollen. :) Tegelijkertijd wel een leuke uitdaging.

[ Voor 24% gewijzigd door Jopster op 23-01-2009 13:56 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:23

_Z3

lm

[ Voor 99% gewijzigd door _Z3 op 23-01-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
[...]

Ik vind het toch wel leuk om in C3 te blijven en geld verdienen. Maar ik vind dat het ook wel eens tijd wordt voor een volledig seizoen in C2. Dus ik zal (aangezien ik per race2-4mill geld verdien) wat meer geld uitgeven om competitief mee te doen voor de kampioenschap.

Al moest ik zeggen dat ik het dit seizoen makkelijker vond dan vorig seizoen. Vorig seizoen hadden we 2 uitblinkers, en had ik maar 40 punten ofzo. Dit seizoen had ik dezelfde strategie gebruikt en kom ik op 90+ punten terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Komop zeg, in C2 valt ook best geld te verdienen met een gemiddelde coureur en finishes rond p10 ofzo. Lekker een seizoen lang aero testen, kun je het seizoen daarna je slag slaan. Jopster moet gewoon naar C2 met z'n miljoenen, met 100M op je balans moet je je eigenlijk schamen als je nog niet kunt promoveren.

Adam moet onderhand 's orde op zaken gaan stellen, want die praatjes zijn onderhand wel heel ongeloofwaardig geworden. Twee seizoenen geleden zat hij al op ~0M in de stats en dat is nog steeds zo. Hij zou wel even promoveren met Ford/Ford suppliers met goedkope bandjes en veel aero testen en weer pist hij net naast de pot. Komend seizoen gaat hij voor het kampioenschap, zegt hij, maar met 0M en een beetje pech aan het begin van het seizoen kan hij dat shaken :X Ik voel me bijna geneigd om hem wat speluitleg te geven via de mail, maar hij zoekt het maar lekker uit.

Komend seizoen C1... Ben benieuwd hoe ik daar met mijn package + driver mee kan komen. Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen: kat uit de boom kijken en gemiddelde suppliers nemen of een full blown season draaien en de 60-70M die ik straks heb er in 1 seizoen doorheen jagen om vervolgens naar C3 terug te degraderen :') (grapje). Nee, maar serieus: ik ben er nog niet uit wat ik moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Grrrrrene schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 15:23:
Jopster moet gewoon naar C21 met z'n miljoenen, met 10030M op je balans moet je je eigenlijk schamen als je nog niet kunt promoveren.
:P

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Ik denk dat Grrrrrene'tje in de war is met dat ding wat tussen een broodje hoort... :P..ehh, :9 :9~

[ Voor 3% gewijzigd door andrestouwe op 23-01-2009 16:04 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik denk dat René ff 2 managers met elkaar aan het mixen is. Kzou zeggen, schol, drink er nog ene van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

@ Jopster: lekker offtopic, ik wist niet dat je zo'n raspatat addict was.... :P Nog steeds kilo's in de koelkast liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

nvidia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:05:
[...]
Ik denk dat René ff 2 managers met elkaar aan het mixen is. Kzou zeggen, schol, drink er nog ene van me ;)
Volgens mij heb ik trouwens jouw oude driver van de markt geplukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:16:
@ Jopster: lekker offtopic, ik wist niet dat je zo'n raspatat addict was.... :P Nog steeds kilo's in de koelkast liggen?
LOL!

Dat topic... Ik was hem alweer helemaal vergeten. Kan wel weer merken dat het komkommertijd is zeg. Doe eens wat nuttigs! ;)

Was leuk om toen een keer te doen, maar het spul kwam op een gegeven moment echt mijn neus uit. :r En er gaat toch niets boven echte geperste snackbar raspatat! :9~

Sorry voor het offtopic geneuzel, maar die boer begon weer! :P

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Jopster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:14:
[...]

LOL!

Dat topic... Ik was hem alweer helemaal vergeten. Kan wel weer merken dat het komkommertijd is zeg. Doe eens wat nuttigs! ;)
Ben altijd nuttig... :P Zelfs nu, ben de }:O }:O }:O aan het melken.....
Jopster schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:14:

Sorry voor het offtopic geneuzel, maar die boer begon weer! :P
Tuurlijk, de boeren hebben het weer gedaan...... :w

Het is trouwens weer eens verdacht rustig op F1time, de reset zal wel weer eens bij verrassing gedaan worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:30:
Volgens mij heb ik trouwens jouw oude driver van de markt geplukt...
Ja inderdaad Serra was mijn driver paar seizoenen geleden. Vond hem niet echt slecht voor zijn prijs. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je hem nu betaald. Moet trouwens ook op zoek naar nieuwe driver voor volgende seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
olllaaa

heeft er al iemand een idee wanneer het nieuwe seizoen begint??? heb er wel weer erg veel zin in.
kan bijna niet wacheten, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
almo01 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 12:11:
olllaaa

heeft er al iemand een idee wanneer het nieuwe seizoen begint??? heb er wel weer erg veel zin in.
kan bijna niet wacheten, hahaha.
Misschien begint die nu, want ik ben al 15 minuten bezig om proberen in te loggen. Kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen ;)

EDIT: Generated in 1202.58 sec.

[ Voor 4% gewijzigd door Kroketje op 24-01-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Hahahaha 20 minuten. Zelf getest en hier gaat het wel snel. Zijn ondertussen wel 1:15 verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
nvidia schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 14:39:
Hahahaha 20 minuten. Zelf getest en hier gaat het wel snel. Zijn ondertussen wel 1:15 verder...
Hopa, vandaag weer Generated in 159.249 sec bij het inloggen. Na inloggen gaat het wel weer 'wat' sneller. Sjonge wat doet Tadas toch met die supporter inkomsten. Kan ie nu geen deftige server huren?

[ Voor 23% gewijzigd door nvidia op 25-01-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

nvidia schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:32:
[...]

Hopa, vandaag weer Generated in 159.249 sec bij het inloggen. Na inloggen gaat het wel weer 'wat' sneller. Sjonge wat doet Tadas toch met die supporter inkomsten. Kan ie nu geen deftige server huren?
Generated in 0.159 sec..... De server is net als het spel, de laadtijden zijn random, net als de failures....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Im too lazy to read all the comments, but anyword yet on the season start?

Last I heard, it was supposed to take place either today or tomorrow...
In het kader van komkommertijd toch iets van nieuws, al is het niet helemaal officieel.

Afkickverschijnselen beginnen hier al. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
ja ben benieuwd!!!

ik weet wat je door maakt Jopster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jopster schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:32:
[...]

In het kader van komkommertijd toch iets van nieuws, al is het niet helemaal officieel.

Afkickverschijnselen beginnen hier al. :)
Haha, ik ben wel blij dat het ff stil ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

nvidia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:29:
[...]
Ja inderdaad Serra was mijn driver paar seizoenen geleden. Vond hem niet echt slecht voor zijn prijs. Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je hem nu betaald. Moet trouwens ook op zoek naar nieuwe driver voor volgende seizoenen.
Teveel... :+
Maar was de goedkoopste driver die ik kon oppikken van enige kwaliteit... dus naar omstandigheden niet onaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Nu dan officieel: :)
Season 35 coming...
By Tadas Bubelevičius
On: 2009-01-26 06:10:45
...early morning 27th of January, 2009, after the remaining few changes are done. The season restart should be completed late evening tomorrow (EST), and the first races will run Monday and Tuesday.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zou hij nou zelf een trucje hebben om zonder sloomheid in te loggen ofzo?

Generated in 666.32 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
hmmm ik heb er tot nu toe niet echt last van gehad. Ben benieuwd waar ik terecht ga komen, waarschijnlijk wel in c3 nu nog kijken hoe de groep dar is :)

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Nice number... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Joss schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:57:
[...]

Zou hij nou zelf een trucje hebben om zonder sloomheid in te loggen ofzo?

Generated in 666.32 sec.
Moet eerlijk bekennen dat ik er de afgelopen dagen niet echt veel last meer van heb. Tenminste, niet in die mate.

Hopelijk roep ik het nu niet over mezelf af. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
early morning 27th of January, 2009, after the remaining few changes are done.
Wat bedoelt u nu weer met 'few changes'

[ Voor 3% gewijzigd door nvidia op 26-01-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KERS ? Nieuwe areo (fwing/rwing) ? Duurdere licentie's ?
Lijkt wel een 2de Ecclestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:06:
KERS ? Nieuwe areo (fwing/rwing) ? Duurdere licentie's ?
Lijkt wel een 2de Ecclestone.
zou koel zijn als je ook een KERS supplier moet kiezen, en die dan je boost laps bepaalt oa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:25:
[...]

Wat bedoelt u nu weer met 'few changes'
Hopenlijk vantevoren de "team"bugs fixen (zodat niet 25% van de mensen op het forum weer moet vragen om uit het team van hun inactieve teamgenoot te worden gelaten). Ook krijgen de suppliers weer een kleine update en verder zal hij wel weer wat dingen voor ogen hebben die weer bugs veroorzaken waardoor we volgende week dinsdag alsnog niet kunnen starten :P

Adam Burgess laat ook weer van zich spreken, een klein beetje grootheidswaanzin komt weer naar boven :P
Super Race at the Old Nurburgring (topic over een race tussen managers van alle klassen)

Thats A great idea! will be great to share the track with all you f1time champions Thumb up I would really enjoy it personally As it will give a gd indication as to where im at in terms of development with the rest of you guys. theres allot of active managers though..if i managed top 100 or better id be ecstatic...dunno who would win..lol thatd be down to the gods..my only problem is that it might steal the limelight from c1 a little. anywayway thats bout all the negatives i can think of. imo a good idea all around :)

Future F1time Champion
Ok, hij zou blij zijn met top 100, maar zijn signature spreekt weer boekdelen :D

Edit: Ah, zie dat PB er al adequaat op heeft geantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Is de site down momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:21:
[...]
Edit: Ah, zie dat PB er al adequaat op heeft geantwoord :P
>:)
Kon het toch weer niet laten idd O-)

Edit: @nvidia: Jep, is down...

[ Voor 7% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 26-01-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:20
itsgreen schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:16:
[...]

zou koel zijn als je ook een KERS supplier moet kiezen, en die dan je boost laps bepaalt oa.
Dit vind ik echt een géweldig idee. Misschien eens inbrengen op het F1time suggesties forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Is naart schijnt al bezig met reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

itsgreen schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:16:
[...]
KERS supplier? wa's da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinetic energy recovery system .....

oftewel gwn 6 sec meer extra boost per ronde op een willekeurig moment te activeren ( in iedergeval bij F1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KERS supplier klinkt heel erg interessant! Ben nu wel benieuwd hoeveel er aan de suppliers wordt gefinetuned. Als ik de tendens op het forum goed heb gevolgd, worden alle suppliers wat duurder. Met nog steeds managers met underbid staff, vraag ik me af of dit goed voor de balance is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 15:34:
[...]
Kinetic energy recovery system .....

oftewel gwn 6 sec meer extra boost per ronde op een willekeurig moment te activeren ( in iedergeval bij F1 )
Ahh zo, dat klinkt idd wel prima als supplier toevoeging...

@JPS, suppliers weer duurder... Daar ben ik echt niet blij mee, aangezien ik geen underbid staff heb, betekend dat ik komend seizoen nog meer in het nadeel ben dan dat het nu al was...

In dat geval ga ik wel voor de OOF of degradatie om wel terug te komend zodra de bende weer een beetje fair is, want met nog duurdere suppliers en nul op de balans, ga ik het zowieso niet redden...

Edit: Bericht qua changes...
Yes, I know, we're only one or two days away from the reset. Last night, I was only partially online, and a lot of things happened to that supplier list last night, I might be still not up to date on it.

Anyway, some general things, what to expect next season (I give you a short preview while you're waiting for the reset). All of this is non-final, and might still change.

We made some a bit bigger changes to the gearboxes to make them more distinctive. Tyres were tweaked only a little, with one possible interesting option, but in general not too much has changed there.
We did some major changes on the engines, making the engine choice in C2 a lot more difficult. The choice in C1 will be not at all easier. I'm not up to date with the changes on c3 engines, there were some last night, but I haven't caught up on that yet.

The prices stayed more or less the same as they were this season, we don't have 6M engines in C1 yet Wink (as long as that doesn't change today, we were discussing it a couple of days ago at least)

Aside from that, I don't know of any major changes this reset, unless Tadas has any to surprise us with tomorrow.

[ Voor 45% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 26-01-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn designer and c.d. contracten lopen komend seizoen af, met de global market voor de deur vraag ik me af wat ik zou moeten doen. 1 of 2 seizoenen contracteren, 1 seizoen is flexibeler om in kunnen spelen op de nieuwe markt. 2 seizoenen contract betekend een stuk veiligheid en je wordt niet geraakt door ongetwijfeld opkomende bugs. Ik neig op het moment naar de wie niet waagt die niet wint optie.. :P

Gearboxes moeten wel realistisch blijven, een shifttime van 200 ms is als ik me niet vergis 2 seconden. 2 seconden voor een sequentiële versnellingsbak met schakelflippers, is iets wat aan de ruime kant hehe..
Een Ferrari F430 heeft een shifttime van 60 ms voor de vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:34:
Gearboxes moeten wel realistisch blijven, een shifttime van 200 ms is als ik me niet vergis 2 seconden.
Foutief, er zitten 1000 milliseconde in een seconde wat dus neerkomt op 0,2 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet het eerste punt dan maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:10:
Vergeet het eerste punt dan maar. :P
Wat, dat van die C/CD contracten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:34:
Mijn designer and c.d. contracten lopen komend seizoen af, met de global market voor de deur vraag ik me af wat ik zou moeten doen. 1 of 2 seizoenen contracteren, 1 seizoen is flexibeler om in kunnen spelen op de nieuwe markt. 2 seizoenen contract betekend een stuk veiligheid en je wordt niet geraakt door ongetwijfeld opkomende bugs. Ik neig op het moment naar de wie niet waagt die niet wint optie.. :P
2 seizoenen kun je vergeten, als het goed is kun je alleen nog maar voor 1 seizoen tekenen, zodat iedereen tegelijkertijd gebruik kan maken van de global market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:46:
[...]

2 seizoenen kun je vergeten, als het goed is kun je alleen nog maar voor 1 seizoen tekenen, zodat iedereen tegelijkertijd gebruik kan maken van de global market...
Lees: Gegarandeerde chaos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
nvidia schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:38:
[...]

Foutief, er zitten 1000 milliseconde in een seconde wat dus neerkomt op 0,2 seconden...
Voor zover ik weet nog altijd vrij traag voor een F1-versnellingsbak :)
andrestouwe schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:04:
[...]

Ik denk dat Grrrrrene'tje in de war is met dat ding wat tussen een broodje hoort... :P..ehh, :9 :9~
Uiteraard, maar 'k ben gisteren weer en dagje ouder geworden, dus ik ben er geestelijk niet helemaal bij :+
Ik vrees dat het daar inderdaad op uit gaat draaien: of VEEL te goedkope deals OF een complete chaos met geklaag uit C1 dat het niet eerlijk gaat. Als Neil gaat klagen, zal Tadas wel weer met een mid-season fix komen waar niemand blij mee is :')

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 26-01-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

@ ^^:

wordt het niet eens tijd voor paydrivers in F1Time? Prutcoureurs die een miljoentje of wat betalen voor een paar races? Lijkt me een betere manier om centen te besparen dan de alom gehate OOF....

Ik dacht trouwens al dat ik gister lawaai hoorde uit de richting plusku.., ehh, enschede... :P gefeli...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Haha, lijkt me sterk aangezien ik het zaterdag al vierde bij m'n ouders in Doesburg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Grrrrrene schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:35:
Haha, lijkt me sterk aangezien ik het zaterdag al vierde bij m'n ouders in Doesburg :P
Misschien is de wind gedraaid... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gebeurt, de restart.
blijkbaar serieuze veranderingen voor C4:

- DRP : 100%, wel nog zelf zoeken in practice/warm-up
- Parts : iedereen met de dezelfde, wel nog ontwikkelen voor ze dan te gebruiken in C3
- Tyres : wear eindelijk zichtbaar!

aan allen succes in S35!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

En we kunnen! Op het eerste gezicht zien de veranderingen er goed uit. Snel even de suppliers checken. :)

edit:
Ai... dat wordt geen makkelijke keus...
Welcome back for another exciting season of racing in F1TIME. With the reset done, the first races will begin on Monday, February 2nd. For the most part, game play has not changed, but there are a few changes to take note of.

C4 has undergone the biggest change to make it easier for new managers and those restarting versus managers with many seasons of design. When you race in C4 now you will only be able to buy, not produce parts, and they will all be at the default level for efficiency, cost and weight. If you elect to run parts you already have, they will also count as default parts. This will ensure a level playing field for all those starting in C4. However, you will be able to work on your design and prepare for c3 promotion where you will be able to use your fully designed parts in the race.

In addition to the design change, DRP for the race in C4 will always be 100% to help new managers adjust to finding out how DRP works, but not to punish them for failing to do so in their first races. DRP distribution and percentage will still count in practice, warm up, and more importantly qualifying, so make the best of your practice laps.

The next most noticeable changes affect suppliers. The changes to suppliers are as follow:
1. C4 has only one supplier per type to make it more level.
2. Tyre supplier wear rates are now visible, instead of a rating such as medium, and some wear rates are now non-integer values. E.g. Bridgestone tyres are 1.75 wear now versus 2 previously.
3. C1 and C2 now share the same suppliers to help balancing of the suppliers.

When buying parts from the market, you will now notice they are cheaper, as originally intended, so that managers with negative balances can purchase cheaper parts. The parts are still less efficient and heavier (by 5%) than their counterparts that your team can make though.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jopster schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 06:30:
En we kunnen! Op het eerste gezicht zien de veranderingen er goed uit. Snel even de suppliers checken. :)

edit:
Ai... dat wordt geen makkelijke keus...

[...]
Ik zeg toppie, alleen zal het ff afwachten of mensen die van C4 naar C3 promoten ineens heel veel plofjes krijgen :P Nu kunnen ze niet meer in C4 daarmee experimenteren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

hmm, begin toch te balen van de veranderingen... Leuk dat de C1 en C2 suppliers het zelfde zijn, maar zo lang sportief gedrag nog steeds afgestraft wordt, is het waardeloos. Het komt er op neer nu dat je, zo gauw je zeker bent van een punt of 7-10, je lekker weer kan gaan oof'en, om zo meer centen te hebben volgend seizoen. Bij de reset is de motivatie weer 100, dus het heeft in feite geen gevolgen...
Even een voorbeeld, neem Al Glacierre in mijn groep, 0 punten, net 18e geworden, en begon ongeveer op de helft van het seizoen met oof. Die heeft dus nu gewoon ruim 50M. Teamy Jopster wordt 4e, en heeft 40M..... Wie is er dan gek? Ik heb moeten knokken om de punten, en ben er mee door gegaan tot het eind. Resultaat, 13M.... En wie heeft er nu de beste kansen dit seizoen, o.a. door de suppliers?
Zo lang de 90% regel niet werkt, wordt sportief gedrag niet beloont....

Let maar op, volgend seizoen zitten de 80M+ figuren in C1... Zit je dit seizoen in C1 met "weinig" centen, kun je het schudden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:00:
...
Zo lang de 90% regel niet werkt, wordt sportief gedrag niet beloont....

Let maar op, volgend seizoen zitten de 80M+ figuren in C1... Zit je dit seizoen in C1 met "weinig" centen, kun je het schudden.....
Jup, en daarom ben ik nu het sportief doen eens echt flink zat... :r

Ik was vorig seizoen 3,375 mln kwijt aan suppliers en was daarmee nog enigszins competatief... waardoor ik een seizoen met nul balans en testen kon draaien.

Nu ben je met de goedkoopste suppliers 3,35 mln kwijt en ben je compleet kansloos... :o
Ik heb zeker geen zin om te resetten, dus :w C2, ga eerst wel ff flink cashen in C3...

Noem het oneerlijk, maar kennelijk werkt het spel zo... Probeer het lang op een nette manier vol te houden, maar nu zul je alleen nog maar meer gepakt worden door de mensen met een dikke bankrekening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Dat is echt gewoon onzin. Ik ben het met je eens dat het zwaar irritant is dat alle veranderingen pas worden doorgegeven vlak ná de reset, in plaats van aan het begin van het seizoen, zodat we een reëele langetermijnplaning kunnen voeren. Daarnaast is het natuurlijk triest dat iemand z'n balans kan opbouwen met OOF.

Maar om nu al te zeggen dat je kansloos bent in C2 met de goedkoopste suppliers, no way. Renault/Renault/Continental is een extreme goede budget optie met deze suppliers. Als je design goed genoeg is, en je coureur natuurlijk ook, weet ik zeker dat je in de 1e vijf races goed genoeg moet kunnen meekomen om punten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Denk dat ik er niks van bak dit seizoen maar goed. 1e race monace, iemand nog een tipje?

[ Voor 12% gewijzigd door _avalanche_ op 07-06-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:03:
Maar om nu al te zeggen dat je kansloos bent in C2 met de goedkoopste suppliers, no way. Renault/Renault/Continental is een extreme goede budget optie met deze suppliers. Als je design goed genoeg is, en je coureur natuurlijk ook, weet ik zeker dat je in de 1e vijf races goed genoeg moet kunnen meekomen om punten te scoren.
We'll see...
Want dat was wel de optie die ik in gedachte had. Ik zal je na de 1e 3 races volle bak gaan en wel een update geven van de resultaten met deze suppliers.
M'n design is momenteel geloof ik 65 gem. dus dat is zeker niet van negatieve invloed en het gewicht van de parts is ook netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
C3G11 Hier

kijken of ik hier nog bekende tegen kom en miss iemand van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Juistem, de eerste races....ff wat punten scoren om safe te zijn. En wat gaan we daarna zien? OOF |:( Dat is iets wat me vanaf het begin af aan al tegen staat, na de nrs. 1/2/3 zijn het merendeel de oof'ers die de grootste financiele sprongen maken.

Ik ben back in C3 geschrokken van een reactie van Neil/Jon, er zat een oof'er in m'n groep die geld verdiende als water. Daar heb ik eens wat op gezegt op het forum, met daarbij dat ik dacht dat hij niet of nauwelijks zou testen. Wrong dus, Neil/Jon wist te melden dat meneer elke race testte, en verdiende alsnog in 1 seizoen meer dan 45M. Dat was ongeveer een jaar geleden, en daar werd duidelijk dat er een 90% regel was, die niet werkte...... |:(

Het is niet zo dat sportiviteit niet wordt beloont, onsportiviteit wordt niet bestraft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 11:09

Darkasantion

Just keep swimming!

C4G3

Doelstelling:
*Top 6 einde van het seizoen
*2~3 keer op het podium kommen
*Financieel boven de 15M komen op het einde van het seizoen
*Design lichter maken, onder de 310Kg en kosten van onderdelen niet meer dan 20% laten stijgen

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er wel een stuk minder zullen zijn met een duurder pakket. Dus eigenlijk verwacht ik minder variatie in de suppliers van iedereen dan vorig seizoen, althans in C2. En dan is in ieder geval de Renault motor zo gek nog niet.
Maar wat mij betreft mogen ze die BMW works in de prullenmand gooien, die is volgens mij niet eens sneller dan de Ferrari en dus dubbel 'veel te duur'. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Keuze in C2 lijkt behoorlijk verkleint. Is het ook niet beetje raar dat wij exact dezelfde suppliers hebben (of geldt dat alleen voor de engines?), terwijl er een stuk minder prijzengeld tegenoverstaat. Nu is het nog moeilijker om goed voorbereid naar C1 te komen, lijkt me.

Zit eens te kijken... Ga misschien dit seizoen wel meer uitgeven aan m'n engine alleen, dan aan ál m'n suppliers vorig seizoen! Over inflatie gesproken ;).

[ Voor 22% gewijzigd door Requiem19 op 27-01-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07 21:02
Ik ben blij dat ik promoveer uit C4, de veranderingen vind ik maar niks.

Als iedereen automatisch 100% DRP krijgt en met dezelfde parts rijdt, waarop wordt dan nog beconcurreert? Driver-stats kan je weinig aan doen. Enkel de pitsstrategy zorgt dus voor verschillen tijdens de race. Aangezien er vaak 1 of 2 betere strategien zijn, zijn er op dat vlak ook weinig verschillen. Waarop worden races dan gewonnen: puur op driver-stats en supplier-testing.

Ik verwacht dus dat diegene die veel supplier-test doen in C4 gaan winnen & promoveren, maar zonder Aero-testing in C3 terecht komen, terwijl diegene die Aero testen in C4 achterblijven.

Nee, geef mij maar de full game van in het begin: iedereen met gelijkwaardige drivers laten starten (gelijke DRP points) vind ik dan een betere oplossing.

EDIT: Tegen de onsportieve OOF'ers kunnen ze het sponsor geld per race achterhouden. Zou ik als sponsor in de werkelijkheid ook doen.

PS: kunnen jullie inloggen? Ik zie het inlog scherm wel, maar inloggen lukt niet.

[ Voor 12% gewijzigd door AndrewF op 27-01-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:58:
Keuze in C2 lijkt behoorlijk verkleint. Is het ook niet beetje raar dat wij exact dezelfde suppliers hebben (of geldt dat alleen voor de engines?), terwijl er een stuk minder prijzengeld tegenoverstaat. Nu is het nog moeilijker om goed voorbereid naar C1 te komen, lijkt me.
Hmm, daar zit zeker wat in idd...
Alle suppliers van C1 en C2 zijn hetzelfde als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
ben benieuwd waar ik terecht ben gekomen. (zit op het werk en kan door de firewall f1time niet bekijken)
Het zijn overigens wel drastische aanpassingen in C4, op zich ben ik dan wel blij dat ik vorig seizoen erbij ben gekomen. Ook al had ik niet altijd hele hoge drp % het was toch wel leuker.

Hoop wel dat ik nog op tijd ben om mijn team licentie te verlengen :) blink namelijk niet uit dat ik zomaar bij iemand in het team kan komen denk ik :P aangezien het aanal teams gelimiteerd is en in c3 waarschijnlijk wel altijd vol zullen zijn is het in mijn situatie misschien voordeliger om een eigen team te hebben :P

[ Voor 25% gewijzigd door jazzVL op 27-01-2009 15:38 ]

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
je zit in c3 g 10 met een super balance ik zit er net 1tje boven jammer genoeg c3 g 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
en daarbij hij ligt weer plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Dat zijn inderdaad flink wat veranderingen in de C4.. Hoop eerlijk gezegd dat ik met mijn 5e plek vorig seizoen ben gepromoveerd naar C3.. Jammer genoeg ligt F1Time weer eens plat en kan ik het dus niet controleren.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, vanmorgen snel voor het werk even m'n team weer geactiveerd, wil ik net ff kijken, offline.... |:( Zit nu weer in dubio, ik heb door m'n tijdgebrek de laatste tijd niet alle data van afgelopen seizoen, en was eigenlijk van plan nog weer ff te betalen voor de supporterfunctie om bij wat data te komen. Maar daar heb ik op deze manier verrekte weinig zin in..... |:( Voor een universiteitserver vind ik em maar bagger..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
almo01 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:43:
je zit in c3 g 10 met een super balance ik zit er net 1tje boven jammer genoeg c3 g 11
Dan zit je in mijn groep :). Ik zit er al een tijdje en kan je zeggen dat het toch 1 van de makkelijke groepen is. (alhoewel ik nu uitga van vorig seizoen).

En wat ik kwa suppliers heb kunnen zien van C3 ben ik er niet blij mee. De banden die ik vorig seizoen had zijn er dit seizoen niet meer. Moet ik weer nieuwe gegevens verzamelen :(. Ook kwa engines wordt het nog een klus om iets goeds op lang termijn te zoeken.

[ Voor 27% gewijzigd door Kroketje op 27-01-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lijkt er op dat die database weer offline is ofzo... Hoofdpagina werkt wel, pingen ook (wel 10% loss), maar het laatste game nieuws en het seizoen/race nummer missen weer.

Als ze nu nog een keer met een smoesje komen dan.... word ik boos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik kan niet inloggen? Althans: ik ben er al een kwartier mee bezig, maar ik kom er niet doorheen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:02:
Ik kan niet inloggen? Althans: ik ben er al een kwartier mee bezig, maar ik kom er niet doorheen :(
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Idem hier. Verwacht eerlijk gezegd niet dat het op korte termijn verbetert...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ruk, dit is geen goed moment voor serverproblemen, stelletje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
Kroketje schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:19:
[...]

Dan zit je in mijn groep :). Ik zit er al een tijdje en kan je zeggen dat het toch 1 van de makkelijke groepen is. (alhoewel ik nu uitga van vorig seizoen).

En wat ik kwa suppliers heb kunnen zien van C3 ben ik er niet blij mee. De banden die ik vorig seizoen had zijn er dit seizoen niet meer. Moet ik weer nieuwe gegevens verzamelen :(. Ook kwa engines wordt het nog een klus om iets goeds op lang termijn te zoeken.
o das wel tof miss kunnen wij wel een team vormen als je daar natuurlijk zin in hebt en of als je dat nog niet gedaan hebt
Lijkt mij wel leuk!!!

ik zal alvast zeggen dit is de eerste keer in c3 waar ik serieus mee kan doen vorige keer dat ik in c3 zat kreeg ik op eens en vette boete omdat ik al heel lang de zelfde rijder had (die je in helemal aan het begin krijgt) en stond daardoor vet in de min dus dan kan je eigenlijk niet zo heel vel maar dan alleen maar mee rijden en hopen dat je hem uit rijd

ik hoop nu enkele punten te kunnen scoren want ik weet niet zo geod hoe snel ik ben ten op zichte van de rest

p.s. hoe heet je in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
Grrrrrene schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:02:
ik ben er al 3 uur mee bezig maar het is niks heel af en toe krijg ik het inlog scherm te zien maar dat is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

almo01 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:53:
ik ben er al 3 uur mee bezig maar het is niks heel af en toe krijg ik het inlog scherm te zien maar dat is het ook
Edit even je bericht als je nog wat te melden hebt. Dan hoef je niet allemaal aparte berichtjes aan te maken. :)

Overigens nog even mijn doelstellingen van vorig seizoen er bij halen:
Doelstellingen voor S34 zijn als volgt:

- Top 10 notering - 4e plek, dus ruimschoots gehaald
- Minimaal 1 podium plaats - 4 of 5 podium plaatsten (grr, server ligt plat!)
- Winst maken - ook gelukt
- Eff naar de 72 - 72,5
- Top 5 in TC, maar dat hangt ook van teamy af :) - volgens mij 3e, dus dat zit ook wel goed
1 doelstelling voor S35 en dat is promotie. Ook al moet ik even kijken wat wijsheid is met dit aanbod aan suppliers, maar ik kan na zo'n mooi seizoen nou niet minder dan promotie gaan eisen. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Jopster op 27-01-2009 19:30 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er ook over na om voor promotie te gaan. Maar de financiën, ik word er helemaal gek van zo langzamerhand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:44:
Ik denk er ook over na om voor promotie te gaan. Maar de financiën, ik word er helemaal gek van zo langzamerhand. :P
Ik word meer gek van die site. ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk de kuisvrouw op de unief die de stekker telkens uittrekt op haar ronde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Idem dito!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*; vind wel leuk als je boos ben, wij Hollanders hebben geduld 7(8)7 8)7 :( :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:55:
[...]

*; vind wel leuk als je boos ben, wij Hollanders hebben geduld 7(8)7 8)7 :( :w
Tis ene Belg zenne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Laatst online: 21-03 19:34
Joss schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:21:
Lijkt er op dat die database weer offline is ofzo... Hoofdpagina werkt wel, pingen ook (wel 10% loss), maar het laatste game nieuws en het seizoen/race nummer missen weer.

Als ze nu nog een keer met een smoesje komen dan.... word ik boos :(
100 pings, gemiddelde van 56ms, 0% loss. Super bereikbaar dus. Moet dus idd liggen aan de webserver of nog daarachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ene belg mit ongeduld <+:)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste