warcow schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 20:18:
[...]
Had je niet liever een leuke film van 30 euro willen kopen en vervolgens een hdmi kabel van 5 euro ofzo?
Ze verdienen bij de Saturn en vooral ook Mediamarkt meer aan de hdmi kabels dan aan de tv's.
Mijn moeder smeerden (poging tot) ze al een kabel aan van over de 100 euro. (die van 80 euro was echt zo slecht dat je wel de duurdere moest...)
Warcow, dit is volstrekte onzin. Dat je moeder 120 euro voor een kabel veel vind hoef je ons niet te vertellen. Dat jij nu op je 22" hd ready samsung zit is niet ons probleem. Mensen die veel geld aan een TV uitgeven (In mijn ogen €2000,- en meer) willen een goede kwaliteit kabel gebruiken. Mensen die een TV hebben van €2000 en die te gierig zijn om een kabel te kopen mogen van mij ronduit langzaam sterven.
Ik werk zelf bij de Media Markt. maak dagelijks van dit soort klanten mee, ik heb een TV van xxxx euro maar mijn beeld is slecht.
Mvr gebruik een betere kabel, bijvoorbeeld zo één. WATTTTTTTTT €50 voor een kabeltje?
Vergelijk het altijd met een auto. Mensen die in een dure auto rijden hebben ook alles FULL optie, waarom? ze weten vaak niet wat ze met hun geld moeten doen. Bij mercedes kan je zelfs je ruitenvloeistofreservoir laten opwarmen.
Nee, goede kabels zijn niet goedkoop, ja goede kabels zijn veel beter voor je TV.. Mensen met een dure TV en een dure audio installatie de gaan bezuinigen zijn gewoon triest...
Ook je moeder (alle respect voor haar) is gewoon te gierig om wat uit te geven, terwijl het kwalitatief veel beter is.
Koop je nou een TV van €249,- ga dan geen kabels kopen van €100,- dat die je op z'n shit ding gewoon niet
Ik word zo moe van die mensen die doen alsof ze alles weten, je wordt bij 120 euro voor een kabel niet afgezet. Ik werk zelf bij de Media Markt, mensen kopen alles goed (TV, beugel, verzekering, screencleaning) alleen een goed kabeltje, ho maar, je vertelt het. Ze doen alsof ze water zien branden. 4 weken later staan ze weer in de winkel en worden ze kwaad, de kwaliteit is niet zoals in de winkel.Sjah schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:17:
Ik hoef hem niet hoor, was meer een reactie die ik gaf. Ik heb net een lekkere Toshiba voor dik 100 meer dan de Xyno ....
Als ik voor een 37 inch was gegaan, was het een plasma geworden, en dan kom je alle voor/nadelen afwegend toch steeds weer bij die Pana px80 uit, en was ik dus 300 meer kwijtgeweest.
Dan had je lekker veel keus gehad zeg, wow een 94cm plasma.
Jammer dat Plasma alleen zit heeft bij 40" en groter, dan pas levert het een 'WoW' effect, mits je natuurlijk de goede source's gebruikt om TV te kijken (Geen digitenne en geen analoog, gewoon lekker schotel of Mime)
Plasma's zijn gewoon de mooiste tv's ooit gemaakt, als je bijvoorbeeld gaat kijken naar de panasonic PZ800 series... Pracht apparaten! Maarja, kost ook een hoop:)
Die tv's komen uit oostenrijk, en zijn de eerste tv's met een energie label er op. Garantie loopt gewoon via de winkel hoor.
[
Voor 28% gewijzigd door
Toppe op 01-03-2009 12:33
]