[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:45
iBood van vandaag: "Samsung 32 inch Full HD LCD TV LE32A556 met 3 x HDMI" voor 488,- euro (excl. 7,95 verz. kosten)

Voor sommigen wellicht te klein, maar voor hd-content (af)spelen op de slaapkamer wel ideaal, voor een nette prjs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
DnnSke schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 04:05:
iBood van vandaag: "Samsung 32 inch Full HD LCD TV LE32A556 met 3 x HDMI" voor 488,- euro (excl. 7,95 verz. kosten)

Voor sommigen wellicht te klein, maar voor hd-content (af)spelen op de slaapkamer wel ideaal, voor een nette prjs.
Iemand ervaringen met iBood? Dit lijkt mij wel een leuke aanbieding, zeker als ik zie dat mijn ouders een tijdje geleden een 32" samsung full HD type 656 kochten voor 850 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:46
BlackShadow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:43:
[...]

Iemand ervaringen met iBood? Dit lijkt mij wel een leuke aanbieding, zeker als ik zie dat mijn ouders een tijdje geleden een 32" samsung full HD type 656 kochten voor 850 euro.
laatst nog samsung 32A456 gekocht via ibood, alles ging goed, zodra bestelling wordt verzonden krijg je een mail voor track en trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
BlackShadow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 07:43:
[...]

Op iBood gelezen dat er een draadje liep op GOT omtrend deze serie omdat er wat problemen mee zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Oesie schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:00:
Op iBood gelezen dat er een draadje liep op GOT omtrend deze serie omdat er wat problemen mee zouden zijn.
Da's dit draadje: Het Samsung 5-series 24p problemen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:35
Correct. Zolang je niet van plan bent 24p-content af te gaan spelen is het een prima tv. Als je dat echter wél (een keer) van plan bent: links laten liggen deze tv. Tenzij je van schokkend beeld houdt.

De manier waarom Samsung met deze materie omgaat is schandalig. Zou vanwege die reden dan ook nooit en te nimmer een Samsung willen hebben. Adverteren met "Real Cinema" en ondertussen een product verkopen wat dat niet waarmaakt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ervaring met iBood: goed, ik heb meerdere dingen besteld (oa. een air purifier) maar werdt redelijk snel geleverd en netjes verpakt.
alleen heb ik er een broertje dood aan om van te voren te moeten betalen, vandaar dat ik dan kleine bedragen doe. < 100 euro.
maar da's een persoonlijke keuze ;)

ervaring met de tv: geen, maar als ik zo 's naar het draadje kijk voor die tv zou ik 'm links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de panasonic 42px80 aan te schaffen na alle goeie verhalen op diverse fora: Het lijkt voor dat geld een van de beste modellen te zijn.

Nu begreep ik dat er rond maart nieuwe modellen geïntroduceerd worden. Is te verwachten dat de prijzen voor oudere modellen zoals de 42px80 tegen die tijd sterk zullen dalen? Laagste prijs nu ligt zo rond de 650. Denken jullie dat het realistisch is dat deze binnen een paar maanden een stuk goedkoper wordt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen een maand of 2 zal dit model niet meer verkrijgbaar zijn. Zeker met de kreditcrisis zullen magazijnen wel snel leegverkocht worden. Bovendien vind ik 650 euro voor een tv met een dergelijk goede kwaliteit al heel weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat laatste ben ik het zeker eens: zeer goede waar voor je geld. Ga er misschien toch maar nu eentje halen... thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Binnen een maand of twee niet meer verkrijgbaar? De 42pv70 was volgens mij nog best een tijdje verkrijgbaar en op een gegeven moment bij de MM nog maar 499,- (als ik het mij goed herinner). Wellicht dat dit ook nog gebeurt met de 42px80.

Het is overigens nog maar de vraag wanneer de nieuwe modellen van Panasonic in Nederland in de winkel liggen. Maar als dat snel gebeurt, dan kan de 42px80 best nog wel even een prijsdipje krijgen. Maar hij is nu natuurlijk al wel bizar goedkoop. Zou er dus niet op gaan rekenen dat ook deze ineens voor 499 wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was dan ook de enige aanbieder volgens mij nog van dat model. Nu heb je natuurlijk ook nog maar 1 aanbieder nodig.... Conclusie: moeilijk te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

die van 599, 549 en op het laatst nog even 499 was de 37pz7, twee vrienden van mij hebben die toen gekocht :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 22:11

Struis

Tis wat he.....

Hoe zal het aflopen met de le40a656 ?
De prijs zakt afgelopen tijd niet echt heel hard meer maarja omdat ik geen haast heb koop ik hem nog niet en wacht ik geduldig alleen wanneer is het moment he :)
Als ik kijk naar plasma discounter zie ik (nu die weer op voorraad is) iets goedkoper is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

Ik zit ook te azen op de LE40A656, zag hem hier nog net iets goedkoper, maar hoop eigenlijk op een mooie actie ergens binnen een maand...

Kopen bij Redcoon doe ik hem liever niet, want ik vertrouw dat zaakje maar half, maar dat is mijn mening.

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:54
Shapeshifter schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:10:
Ik zit ook te azen op de LE40A656, zag hem hier nog net iets goedkoper, maar hoop eigenlijk op een mooie actie ergens binnen een maand...

Kopen bij Redcoon doe ik hem liever niet, want ik vertrouw dat zaakje maar half, maar dat is mijn mening.
Ik zou wel bij Redcoon kopen denk ik. Maar wel zelf ophalen. Bij verzending gebeuren dus praktijken waar je niet aan moet denken: meerdere mensen waarbij een sticker op de verpakking stond dat het niet bij de buren geleverd moest worden, en dus toch daar afgeleverd. Halve gare wachttijden door GLS dus het probleem zit hem in de keuze van verzendbedrijf. Winkel bestaat 5 jaar, niet alleen in nederland, dus met de winkel zelf is op zich weinig mis lijkt me.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Nas T schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:27:
[...]

Ik zou wel bij Redcoon kopen denk ik. Maar wel zelf ophalen.
Je kan niet zelf ophalen bij Redcoon, enkel verzenden is mogelijk.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
The Bad Seed schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:44:
[...]

Je kan niet zelf ophalen bij Redcoon, enkel verzenden is mogelijk.
Je hebt gelijk.

Dat wordt dus NIET Redcoon. Jammer dat ze zo stom zijn dat ze hun klanten niet een andere keus geven dan een falend transportbedrijf...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Nas T schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:48:
[...]

Je hebt gelijk.

Dat wordt dus NIET Redcoon. Jammer dat ze zo stom zijn dat ze hun klanten niet een andere keus geven dan een falend transportbedrijf...
hmm, dat transportbedrijf haalt het ook ergens op, dus wss kom je met wat zeuren een heel eind?
brutale mensen hebben immers de halve wereld :P

heb dat ook een keer gehad, een webshop die enkelt aan verzenden deed maar die zat 1 km bij me werk vandaan.
netjes gevraagd of ik het op kon komen halen en de situatie uitgelegd en in eerste instantie deden ze wat moeilijk (ze dachten dat ik daar wilde betalen.) maar uiteindelijk was het geen enkel probleem.

[ Voor 16% gewijzigd door Shanquish op 05-02-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Trouwens, de LE40A656 is hier ook niet eens zo duur, wacht nog steeds op een dikke actie though...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:48:

Tsja, dat magazijn staat in Duitsland...... Is ophalen dan nog steeds een optie voor je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 22:11

Struis

Tis wat he.....

Sja ik woon in het midden van het land. Plasma discounter zit hier niet zo heel gek ver vandaan en ze hebben er een winkel bij.

Geeft mij omdat het om een tv gaat iig een iets beter gevoel dan ipv alleen een webshop.
Overigens is hij weer ietsjes goedkoper geworden :)

Maar durft iemand te voorspellen hoelang hij nog verkrijgbaar is? Ik zou me voor kunnen stellen dat er een moment komt dat ze slecht verkrijgbaar zijn en dat nog veel mensen er 1tje willen kopen waardoor misschien de prijs weer gaat stijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Struis schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:58:
Sja ik woon in het midden van het land. Plasma discounter zit hier niet zo heel gek ver vandaan en ze hebben er een winkel bij.

Geeft mij omdat het om een tv gaat iig een iets beter gevoel dan ipv alleen een webshop.
Overigens is hij weer ietsjes goedkoper geworden :)

Maar durft iemand te voorspellen hoelang hij nog verkrijgbaar is? Ik zou me voor kunnen stellen dat er een moment komt dat ze slecht verkrijgbaar zijn en dat nog veel mensen er 1tje willen kopen waardoor misschien de prijs weer gaat stijgen ?
Als er een winkel is worden daar kosten voor gemaakt. Dan zou de winkel dus ten onder kunnen gaan omdat ze niet meer kunnen concurreren. Heb zo 3 jaar terug een digitale camera gekocht bij een winkel met webshop in Helmond, met dezelfde gedachte. Maar nu zijn ze failliet en ik heb er 5 jaar garantie bij gekocht maar ik zou niet weten waar ik moet aankloppen...

In Duitsland ophalen vind ik geen ramp, ik betaal mijn geld liever aan de staat in de vorm van benzine dan dat ik het aan GLS uitgeef.... (tenminste als ik de reviews van de Redcoon webshop op tweakers moet geloven).

Maar goed: waar staat dat magazijn dan?
Eshop lijkt me ook wel wat, maar er zijn niet veel ervaringen en ook wisselend (vooral negatief wat betreft informatievoorziening). En dat lijkt me net een tikje erger dan GLS.

Wat betreft de prijzen: Die zullen voorlopig wel vrij stabiel blijven. Samsung zal voorlopig niks met zijn productiecapaciteit doen denk ik: Het verkoopt goed, maar er is ook een economische crisis.
Innovatie kan wat stagneren, dus nieuwe modellen kunnen wat uitblijven.
Het is nu de tijd om een tv te kopen. Over 3 maanden koop je hem waarschijnlijk niet veel goedkoper, maar dan heb je de tv wel al drie maanden. Maar ja, soms kunnen er gekke dingen gebeuren...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Iemand toevallig een leuke aanbieding van een LCD tot 24" ?

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer Expert gaat meedoen met de prijzenoorlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mijn oude Grundig heeft het nu echt zowat begeven. Er is max. 500, en daar kan ik heel mooi voor shoppen voor een 32 inch, maar wens is 37. Tips?

Hmm, ik zie nu bij mijn MM de Sony 37U4000 voor 555, das wel heel aantrekkelijk. In de pw is die minimaal 710.

[ Voor 28% gewijzigd door Sjah op 07-02-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 01:44:
Weet iemand wanneer Expert gaat meedoen met de prijzenoorlog?
Expert en prijzenoorlog haha, geintje zeker? Ze hebbben soms leuke aanbiedingen maar blijven 1 van de duurste, koop je graag bij Expert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:55:
[...]
Expert en prijzenoorlog haha, geintje zeker? Ze hebbben soms leuke aanbiedingen maar blijven 1 van de duurste, koop je graag bij Expert?
Ja, betrouwbare service en vlakbij, heb er ook een koelkast gekocht
En ik wil best iets meer betalen maar wacht al een tijdje op een leuke aanbieding van een 32" LCD van Sony, Philips of Panasonic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
@j0ck0z

2 inch groter dan wat je wil, maar een zeer goede aanbieding. de 26 inch teco lcd bij kruidvat. Ik heb het gekocht voor mijn ouders en zij zijn ermee tevreden. Als je niet te veel hoge eisen stelt zou ik het meteen bestellen. http://www.internetvoorde...ts/LCD_TV_inch-23469.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Bij Office Centre een LG 26L3050 voor 299,- ex btw. (355,81 incl. btw) Geen idee of dit een goede prijs is....

Heeft die kruidvat aanbieding trouwens een dvb-t tuner aanboord?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:10:
Met dat laatste ben ik het zeker eens: zeer goede waar voor je geld. Ga er misschien toch maar nu eentje halen... thanks
Ik wilde jullie even laten weten hoe het afgelopen is. Ben dinsdag even bij MM Utrecht gaan kijken en daar was ie 799. Online het goedkoopst op ongeveer 670. Ben gister bij MM Utrecht geweest om te kijken of ik hem voor 700 of minder kon krijgen, ik weet dat er soms valt af te dingen. Stond ie in de winkel al voor 699 (dus 100 euro goedkoper dan een paar dagen ervoor), heb hem uiteindelijk meegekregen voor 675. Uiteraard zeer tevreden met het toestel! Bedankt voor jullie reacties nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
@Mekes
nee, het heeft geen dvb-t. Alleen een analoge tuner. Om precies te zijn gaat het om deze toestel http://www.teco-lcdtv.com...-1.asp?psn=TL2696RV&ser=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 14:18:
[...]

Ik wilde jullie even laten weten hoe het afgelopen is. Ben dinsdag even bij MM Utrecht gaan kijken en daar was ie 799. Online het goedkoopst op ongeveer 670. Ben gister bij MM Utrecht geweest om te kijken of ik hem voor 700 of minder kon krijgen, ik weet dat er soms valt af te dingen. Stond ie in de winkel al voor 699 (dus 100 euro goedkoper dan een paar dagen ervoor), heb hem uiteindelijk meegekregen voor 675. Uiteraard zeer tevreden met het toestel! Bedankt voor jullie reacties nog.
Bij alle MM is de Panasonic TH42PX80 nu voor 699,-. Zeer mooie prijs. Maar heb er pas 1 over 2 maanden nodig helaas :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Weet toevalig iemand waar de LG 32LG3000 nog voor een leuke prijs te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Grappig dat je dat vraagt, ik zit ook aan die te denken, en ga morgen bij mijn Mediamarkt langs om te kijken wat die kost. Ik las laatst dat iemand hem er had gescoord voor 344, absoluut niks voor dat ding, maarja ik weet niet of dat een actie was.
Zal gelijk even kijken wat de lg6000 moet kosten, die vind ik eigenlijk mooier, en heeft 24p.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 08-02-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicw00b schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:27:
Weet toevalig iemand waar de LG 32LG3000 nog voor een leuke prijs te krijgen is?
Staat bij redcoon redelijk goedkoop heb zelf bij de Belgische Redcoon 2 besteld voor 370 incl verzending, enige nadeel is dat ik al van 29 februari wacht (prijs is ondertussen weer wat gezakt). Sinds 29 februari heeft de levertijd al schommelingen ondergaan van direct leverbaar tot 4 dagen tot 6 dagen om nu weer op 1 week te staan. Volgens de klantendienst wordt mijn bestelling morgen verzonden maar ik vrees er eigenlijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
bestel dan bij de plasma-discounter, volgens mij goeie zaak, en op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:23:
[...]

Staat bij redcoon redelijk goedkoop heb zelf bij de Belgische Redcoon 2 besteld voor 370 incl verzending, enige nadeel is dat ik al van 29 februari wacht (prijs is ondertussen weer wat gezakt). Sinds 29 februari heeft de levertijd al schommelingen ondergaan van direct leverbaar tot 4 dagen tot 6 dagen om nu weer op 1 week te staan. Volgens de klantendienst wordt mijn bestelling morgen verzonden maar ik vrees er eigenlijk voor.
ik neem aan dat je januari bedoelt ? het is iig wel de laagste prijs volgens kieskeurig, ben blij dat ik hem voor een stuk minder heb kunnen krijgen in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja januari inderdaad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Ik ben idd geintresseerd in de winkelprijzen;) en niet zo zeer in de online prijzen want die had ik ook al uitgevogeld.

Ik zie net dat de LG 32LG300 361,99 is bij de plasmadiscounter in naarden. Iemand toevalig al naar de BCC in Hilversum geweest om hun daarmee te confronteren door middel van hun laagste prijs garantie? Het lijkt me dat dit wel mogelijk moet zijn gezien plasma discounter ook een fisieke winkel is ipv alleen webshop. Het is dat ik te ver weg woon anders was ik het gaan proberen.

[ Voor 61% gewijzigd door Magicw00b op 09-02-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plasma Discounter staat bij de KvK geregistreerd als webshop, daarom gaat de BCC niet mee met hun prijzen helaas... (In Amersfoort en Ede niet in ieder geval, in beide vestigingen kreeg ik precies hetzelfde verhaal voor mn kiezen, dus het lijkt me een verhaal van BCC Nederland zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Lijst met winkels waarmee je de prijzen van BCC mag vergelijken:

klik

Eigenlijk (weer) verkapte oplichting.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ben even bij mijn MM wezen checken, maar zag de 32lg3000 niet, dus kan geen prijs geven. Maar heb eens alle tv's en prijzen daar snel bekeken, maar MM is gewoon aan de dure kant. Enkel hun aanbiedingen zijn vaak wel ok. Dan toch maar liever BCC, of gewoon een webshop. Zag ook de 32PG6000 van lg, de enige plasma op 32 inch terrein, en ik was er wel heel gecharmeerd van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Net even bij de modern geweest daar vragen ze nu 399 voor de lg 32lg3000. Weet toevalig iemand wat ze er momenteel bij de bcc voor vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Magicw00b schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:52:
Net even bij de modern geweest daar vragen ze nu 399 voor de lg 32lg3000. Weet toevalig iemand wat ze er momenteel bij de bcc voor vragen?
Nee, dat zou ook niet te vinden zijn op www.bcc.nl????

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Toshiba 32cv500 349,-
Iemand deze al gespot? Ik denk een prima 32 inch, zeker voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ja goeie aanbieding, 70 euro minder kwijt dan bij redcoon , alle kosten meegerekend. Maar helaas niet veel over deze tv te vinden, dat maakt het niet makkelijker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
mrc16 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:55:
[...]
He, de expert doet nu mee! Gisteren een foldertje, de Samsung LE37A656 met 20% korting kost nu maar € 879,20!!! (ja ja, in de pricewatch kost 'ie maar €718 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vandaag tussen 12:00 en 13:00 de Toshiba 42XV555D Voor €279,- bij Wehkamp.

Dat kan toch niet :? dat is meer dan €500,- onder de PW.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Biobakker schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 08:56:
Vandaag tussen 12:00 en 13:00 de Toshiba 42XV555D Voor €279,- bij Wehkamp.

Dat kan toch niet :? dat is meer dan €500,- onder de PW.
Waar zie je 279 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:46
beetje dyslectisch misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
O sorry bij die link staat het er nog niet op, check http://jouwaanbieding.nl/ helemaal onderaan.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:54
Wooooo, 279? Dan kán haast niet. Of wel?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Sandrioni schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:10:
Zal wel een foutje zijn. Voor 279,- bestel ik er wel meer :P. Is goeie handel >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Sandrioni schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:10:
Ja ik krijg er ook een beetje een "vreemd" gevoel bij als je begrijpt wat ik bedoel :P

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
OMG waarom KLIKT er niet iemand gewoon even op de link voordat er van die nonsens opmerkingen worden neergezet!? De tv kost 729 Euro. Simpel tikfoutje van die "aanbiedingssite". Klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 10-02-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:15:
[...]

Zal wel een foutje zijn. Voor 279,- bestel ik er wel meer :P. Is goeie handel >:) .
:*) :9
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:17:
OMG waarom KLIKT er niet iemand gewoon even op de link voordat er van die nonsens opmerkingen worden neergezet!? De tv kost 729 Euro. Simpel tikfoutje van die "aanbiedingssite". Klaar.
Natuurlijk, van 799 voor 729.. Logisch, maar toch wel 'grappig' foutje :P

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 09:17:
Gelukkig is er iemand wakker :Y)

Ik had de link echt nog niet gemaakt

[ Voor 7% gewijzigd door Biobakker op 10-02-2009 09:20 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:28
Ik snap dat die prijs van € 279 van de aanbiedingen-website niet klopt. Maar Wehkamp.nl heeft met die Lunchbreaker altijd een lagere prijs tussen 12:00 en 13:00, die Toshiba is nu ook al voor € 729 te bestellen. Wellicht dat ie tussen en 12:00 en 13:00 iets goedkoper dan die € 729 wordt, maar € 279 zal het wel niet worden...

Tegen beter weten in ga ik om 12:00 netjes kijken op Wehkamp.nl :P

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 09-09 07:10
is inmiddels ook al aangepast, voutje van jouwaanbieding.nl..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Ik staak mijn zoekactie, tot mijn verbazing hebben we de lg 32lg3000 op mijn werk in het magazijn staan en kan hem zo meenemen voor 330. Goede deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:46
Denk dat de wehkamp wel 2x kijkt bij het invoeren van TV prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:28
Wehkamp heeft de prijs op € 666 gezet voor de Toshiba 42XV555D Lunchbreaker.

[ Voor 6% gewijzigd door driedees op 10-02-2009 12:03 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh € 666,-

Hier voor 698: http://www.redcoon.nl/ind...xMjA2MTkzNDY4ODU5NTI2MTQ0

Waardeloze actie dus :(

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 09-09 07:10
voor jou en mij misschien wel, maar zijn zat mensen die dit wel een aanbieding vinden.....

666 the number of the beast....... :X

[ Voor 4% gewijzigd door GRUMBLER op 10-02-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt Deventer Sony KDL37U4000 voor € 555 ,
laagste op pricewatch € 735

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Cableguy434 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:51:
http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/
Toshiba 32cv500 349,-
Iemand deze al gespot? Ik denk een prima 32 inch, zeker voor dat geld.
Nog bedankt voor deze tip, ik ben erop in gegaan, de prijs was zo strak. Vandaag zijn ze wezen afleveren, maar ik was werken. Morgen komt UPS nieuwe afleverpoging doen, dan ben ik thuis. Het blijf toch een vaag gedoe dat PriceX enzo, maar het prijsvoordeel is erwel naar. Ik wilde de LG 32lg3000 dan maar doen , die is lekker cheap en ik kijk toch weinig tv, maar echt mooi vond ik die niet. Toen deze langskwam, die vond ik wel mooi qua kast en minstens zo goed, en ff snel wat reviews gelezen over de 32CV505..... die nagenoeg hetzelfde moet zijn, en dat zag er goed uit.Over de 32CV500 niet veel te vinden, maarja wil je goedkoop uitzijn dan moet je concessies doen. Morgen maar kijken of die echt bevalt.
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:56:
MediaMarkt Deventer Sony KDL37U4000 voor € 555 ,
laagste op pricewatch € 735
ja dat was verleden week bij MM Amsterdam ook, maar toen ik er maandag was stond die er voor 750. Mooi ding, als die 555 nog was geweest, had ik hem heeeel misschien genomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 11-02-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Welke zou de betere aanbieding zijn voor hetzelfde geld, de LG32 LG3000 of de Samsung A436 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
BillMcNeal schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:55:
Welke zou de betere aanbieding zijn voor hetzelfde geld, de LG32 LG3000 of de Samsung A436 ??
De eerste, als ik alatest moet geloven...

vrede in rust

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Ik hoor vandaag uit diverse richtingen dat Pioneer helemaal stopt met het maken van TV's. Misschien dat de LX-5090 nu nog "goedkoper" wordt....

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Verwijderd

Pioneer stopt de productie van panelen, maar stopt niet met het maken van tv's. Dit nieuws was bij introductie van de huidige modellen al bekend. Ik kan mij dus niet voorstellen dat dat momenteel dus nog enige invloed heeft op de prijs ;)

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat ik een beetje vreemd vind aan dit soort berichten is dat iedereen het brengt dat hij "een gerucht" heeft gehoord en dat het allemaal superspannend is. De werkelijkheid is echter dat het gewoon in alle media heeft gestaan en dat Pioneer helemaal niet vaag of iets doet. Ze stoppen sowieso met het produceren van panelen. Verder was in de Telegraaf te lezen dat ze zouden stoppen met de productie van TV's. Probleem van dat bericht is dat er niet staat wat er precies mee wordt bedoeld. Namelijk of het gewoon het heel oude bericht is dat de productie van plasmapanelen wordt uitbesteed, of dat pioneer de gehele productei gaat uitbesteden of dat pioneer helemaal stopt met tv´s. Dat laatste kan ik me haast niet voorstellen omdat het wel een erg sterk merk is voor premium tv´s. Misschien moeten ze wat wijzigen in het businessmodel, maar zou zonde zijn als ze het hele merk voor tv´s overboord zetten.

• Sjah
  • Nu online
Ik lees anders berichten van mensen die beweren, dat door de crisis de loodsen relatief leeg zijn, en eerst leegverkocht worden. Maw ze vrezen binnenkort aardige prijsstijgingen voor monitoren en TV's. Iemand die het fijne ervan weet?

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:06
Het lijkt er nu toch echt sterk op dat Pioneer geen tv's meer gaat maken. Zie onderstaande link voor een bericht op engadget!

http://www.engadget.com/2009/02/12/pioneer-officially-leaving-the-tv-biz-by-march-2010-focusing-on/

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 10:10:
Pioneer stopt de productie van panelen, maar stopt niet met het maken van tv's. Dit nieuws was bij introductie van de huidige modellen al bekend. Ik kan mij dus niet voorstellen dat dat momenteel dus nog enige invloed heeft op de prijs ;)
Jawel, het is definitief helemaal over.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat bericht is ten minste duidelijk. Vreemd dat ze het merk niet meer laten bestaan. Laat Panasonic het anders gewoon gebruiken als een merk voor een premiumlijn.

Ook zonde verder, want Pio maakte tot nu toe de beste tv's. Als het merk er helemaal uitgaat zullen de tv´s vast wel goedkoper worden, maar hoe lang duurt dat?

• Brad Pitt
Ja belde ook net al "mijn" audio-videozaakie op om te zeggen dat ik de 60 inch wel wilde komen halen voor 1000 Euro. Helaas ging dat niet door. Oh well, 50 inch will do for now.

• WidgetTWW
Samsung LE46A552: 949,- bij mediamarkt, alleen tot morgen 12:00. http://www.dailymania.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:48
Bij Saturn hebben ze nu de LG M 227 WD 22" televisie in de aanbieding voor €199

Hij is FullHD, en ook te gebruiken als PC monitor

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadarchief.net/files/download/saturn.jpg

2x HDMI

Analoge + DVB-T Tuner
1920*1080 (Full HD)
15 pins D-Sub
DVI-D
Scart
Component

[ Voor 47% gewijzigd door ThinkPad op 14-02-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
Leuke aanbieding inderdaad, overigens alleen geldig bij Saturn Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips 37PFL3403 € 477,- bij MediaMarkt Deventer ,
laagste op PriceWatch € 572,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Best goeie aanbieding ja.

Ik heb inmiddels mijn Toshiba 32 inch, en ben er blij mee, de mooie prijs aan dit topic te danken.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 11:57:
Philips 37PFL3403 € 477,- bij MediaMarkt Deventer ,
laagste op PriceWatch € 572,-
Die zie ik niet in de folder staan. Wel Sony en LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op zondag 15 februari 2009 @ 15:02:
[...]

Die zie ik niet in de folder staan. Wel Sony en LG
Folder voor week 8 in de bus , staat idd nog niet op site (morgen misschien)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Afbeeldingslocatie: http://www.pricex.nl/img/products/286.jpg

De Samsung PS50A410 plasma voor slechts €699 8)7 .
www.pricex.nl (dagaanbieding)

Zat echt in volle hoop dat de 26LG3050 vannacht erop zou komen, aangezien ik een leuk LCD'tje zoek voor op m'n studentenkamer. Is 'helaas' deze er opgekomen. 50" iets teveel van het goede voor kijkafstand van nog geen 1,5 mtr :+ ... maarja, voor het geld zou je het in principe niet voor hoeven te laten, aangezien hij in de pricewatch ruim 800 euro kost.

(ik denk ik post het maar ff hier, zodat deze snel is uitverkocht, dan komt de volgende aanbieding erop :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 19-02-2009 00:07 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yellowneck schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 00:06:
[afbeelding]

De Samsung PS50A410 plasma voor slechts €699 8)7 .
www.pricex.nl (dagaanbieding)

Zat echt in volle hoop dat de 26LG3050 vannacht erop zou komen, aangezien ik een leuk LCD'tje zoek voor op m'n studentenkamer. Is 'helaas' deze er opgekomen. 50" iets teveel van het goede voor kijkafstand van nog geen 1,5 mtr :+ ... maarja, voor het geld zou je het in principe niet voor hoeven te laten, aangezien hij in de pricewatch ruim 800 euro kost.

(ik denk ik post het maar ff hier, zodat deze snel is uitverkocht, dan komt de volgende aanbieding erop :P)
Dat is idd geen geld, heb alleen geen review kunnen vinden.

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Die wilde ik net gaan posten...

Waarom zijn plasma's btw zo vaak goedkoper dan LCD's (is er een of ander kwaliteitsverschil)?

• Sjah
  • Nu online
50 inch is groot hoor, vergis je niet. :P

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Shapeshifter schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:01:
Die wilde ik net gaan posten...

Waarom zijn plasma's btw zo vaak goedkoper dan LCD's (is er een of ander kwaliteitsverschil)?
Dat is nou juist het rare, plasma's zijn kwalitatief veel beter én doorgaans goedkoper (beetje paradoxaal eigenlijk). Een no-brainer zou je zeggen. Daarom snap ik werkelijk niet dat er nog zoveel LCD's van 32"+ worden verkocht.

Boel marketing, marges en verkopers zullen we maar zeggen :)

• Brad Pitt
Sjah schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:38:
50 inch is groot hoor, vergis je niet. :P
Alles went snel hè, vergis je niet. :P

• Sjah
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:00:
[...]

Alles went snel hè, vergis je niet. :P
Jup, maar ik geloof niet dat jij snel aan 26 inch went... :P >:)

• Brad Pitt
Sjah schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:08:
[...]
Da's inderdaad wat aan de kleine kant ja, als we het over tv's hebben tenminste ;)

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Zie net bij Salland dit staan: http://www.salland.eu/?pid=89464&ref=2

best goeie deal lijkt me. ik kon nog iets na 14.00 een bestelling plaatsen :)

• Sjah
  • Nu online
Brad Pitt schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:15:
[...]

Da's inderdaad wat aan de kleine kant ja, als we het over tv's hebben tenminste ;)
Ja we hebben het over tv's, als we het over "dat andere" hadden...zou wat pijnlijk worden. :)

• Nas T
Sjah schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:08:
[...]

Alles went, behalve een vent?

vrede in rust

• Sjah
  • Nu online
Voor mij wel ja, ik ben tenslotte zelf ook een vent.

ps. feli met je 1000e post.

Verwijderd

Voor de mensen die bij de makro terecht kunnen: 42PFL7662 voor: €772.31 is al bijna 2 jaar oud dat model dus vandaar de lagere prijs vermoed ik. Maar wellicht voor sommigen toch leuk.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
sc0ut0r schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:11:
Zie net bij Salland dit staan: http://www.salland.eu/?pid=89464&ref=2

best goeie deal lijkt me. ik kon nog iets na 14.00 een bestelling plaatsen :)
Wel een superprijs van 1059,93 zeg incl bezorgen. Laagste PW na Salland is ruim 85 EUR hoger.
Vergeleken met laagste notering op kieskeurig 175 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Yippie schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:08:
[...]

Wel een superprijs van 1059,93 zeg incl bezorgen. Laagste PW na Salland is ruim 85 EUR hoger.
Vergeleken met laagste notering op kieskeurig 175 EUR.
Ik betaal 8,50 voor bezorgen, bringing the grand total tot 1008 eurotjes. De kale prijs van 999 heeft me uiteindelijk weten over te halen om voor de 856 te gaan ipv de 656.

verwachte levertijd is volgende week vrijdag, duimen dus!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het posten van aanbiedingen. Diepgaande discussies over kwaliteit, kabels etcetera horen hier niet thuis.