Struis schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:58:
Sja ik woon in het midden van het land. Plasma discounter zit hier niet zo heel gek ver vandaan en ze hebben er een winkel bij.
Geeft mij omdat het om een tv gaat iig een iets beter gevoel dan ipv alleen een webshop.
Overigens is hij weer ietsjes goedkoper geworden
Maar durft iemand te voorspellen hoelang hij nog verkrijgbaar is? Ik zou me voor kunnen stellen dat er een moment komt dat ze slecht verkrijgbaar zijn en dat nog veel mensen er 1tje willen kopen waardoor misschien de prijs weer gaat stijgen ?
Als er een winkel is worden daar kosten voor gemaakt. Dan zou de winkel dus ten onder kunnen gaan omdat ze niet meer kunnen concurreren. Heb zo 3 jaar terug een digitale camera gekocht bij een winkel met webshop in Helmond, met dezelfde gedachte. Maar nu zijn ze failliet en ik heb er 5 jaar garantie bij gekocht maar ik zou niet weten waar ik moet aankloppen...
In Duitsland ophalen vind ik geen ramp, ik betaal mijn geld liever aan de staat in de vorm van benzine dan dat ik het aan GLS uitgeef.... (tenminste als ik de reviews van de Redcoon webshop op tweakers moet geloven).
Maar goed: waar staat dat magazijn dan?
Eshop lijkt me ook wel wat, maar er zijn niet veel ervaringen en ook wisselend (vooral negatief wat betreft informatievoorziening). En dat lijkt me net een tikje erger dan GLS.
Wat betreft de prijzen: Die zullen voorlopig wel vrij stabiel blijven. Samsung zal voorlopig niks met zijn productiecapaciteit doen denk ik: Het verkoopt goed, maar er is ook een economische crisis.
Innovatie kan wat stagneren, dus nieuwe modellen kunnen wat uitblijven.
Het is nu de tijd om een tv te kopen. Over 3 maanden koop je hem waarschijnlijk niet veel goedkoper, maar dan heb je de tv wel al drie maanden. Maar ja, soms kunnen er gekke dingen gebeuren...