Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

sain onez schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:06:
ABC (ohne commander) is erg oke, maar erg hoge rangen en genadeloze piloten, PANDA Nation zitten we veel, en voor vaak lange rondes met veel punten (40man server op 64player map) CANDYS Conquest, tenminste dat zijn de servers waar onze funclan -x-[SswL]-x- vaak als een geolied squadje ronddartelt :+

filteren op i3d geeft ook én hele goede ping servers (hier in NL), en vaak serieuze gevechten/teams...
Candy's heb ik ook laatst ontdekt, is idd een aardig servertje ook qua publiek. Ik denk dat het ook wel gauw zo is dat als er in een server een hoog niveau is qua spelers dat dat vrij lang, zoniet continu zo blijft, omdat nieuwe spelers er echt al snel op apengapen liggen. Je moet een teamspeler zijn, lonewolf loont :+ niet echt.

Ik zal die servers die je daar heb geplempt ook es bezoeken, ga denk ik ook ff GoT in me prefix zetten ofzo, ben toch clanless dus gebruik dat deel niet, en misschien dat iemand van jullie me dan herkent oid. Dat zou leuk zijn :>

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Nou, ik heb m ook eindelijk aangeschaft ^^
Even binnengehaald met de EA downloader, daarna geinstalleerd. Echter toen ik m opstartte moest ik dus inloggen met een account(niet duidelijk of dit met gamespy account of met EA account moet). Dus ik create account. E-mail adress already in use... nou goed, retrieve account dan, want blijkbaar heb ik al een account...
E-mail or username already in use. WTF? daarom wil ik m toch ook retrieven? of ben ik nou gek?
Even opnieuw opgestart, bleek er ook een linkje met play special forces. Hiermee ging t gelukkig wel in een keer.
Wat ik niet snap is dat ze bij EA niet meteen de 1.5 Patch erin gooien als ze toch al die download manager aan hebben staan, want die moet ik nu ook nog binnenhalen, wat retetraag gaat.

Dan maar even offline tegen bots de maps verkennen ^^

EDIT: klopt het trouwens dat ik maar 6 maps in de singleplayer heb staan? Ik dacht dat er een stuk meer waren...

[ Voor 6% gewijzigd door Gammro op 09-09-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Murk schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:55:
[...]

Candy's heb ik ook laatst ontdekt, is idd een aardig servertje ook qua publiek. Ik denk dat het ook wel gauw zo is dat als er in een server een hoog niveau is qua spelers dat dat vrij lang, zoniet continu zo blijft, omdat nieuwe spelers er echt al snel op apengapen liggen. Je moet een teamspeler zijn, lonewolf loont :+ niet echt.

Ik zal die servers die je daar heb geplempt ook es bezoeken, ga denk ik ook ff GoT in me prefix zetten ofzo, ben toch clanless dus gebruik dat deel niet, en misschien dat iemand van jullie me dan herkent oid. Dat zou leuk zijn :>
Ik speel al 4 jaar Bf2 en ken Candy's ook goed, heb er vroeger heel vaak in gespeeld, hadden een populaire 24/7 karkand server toen, maar die admins daar zijn echt 8)7 8)7 :N :N Kicken omdat je hun killed, kicken omdat je uberhoge score hebt tov hun... etc etc Nee Candy's is een naam op de zwarte lijst voor mijn clanmates en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

The Zep Man schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:05:
[...]
Snipers en spec ops niet met UAV. Spec ops ook niet via de map scan functie voor de Commander (wel gewoon te zien als je inzoomed, natuurlijk). Zo worden spec ops echt iets meer onvindbaar en passen ze veel beter in hun rol.

Natuurlijk zijn de voertuigen die ze gebruiken wel op de normale manieren te spotten.
behalve de kleine autootjes misschien. Het moet in ieder geval wel een klasse apart zijn, en qua wapens en uitrusting (en armor) ondergeschikt zijn aan alle andere klassen. Momenteel zijn er nog slechts een paar mensen die op een server rond lopen en spec ops zijn (en een K/D van 0,2 hebben) en dus constant het loodje leggen omdat ze C4 op een tank willen plakken. Veel plezier, maar tegen de tijd dat jij geplakt heb, ben ik achteruit gereden en heb je wat lood in je lijf hangen.

Vroeger kon je de C4 teminste nog gooien. Dan viel het nog wel te doen, maar tegenwoordig niet...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

M2M schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:17:

Vroeger kon je de C4 teminste nog gooien. Dan viel het nog wel te doen, maar tegenwoordig niet...
En dus krijg je taliban autootjes.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30

Niellie41

[object Object]

Ik heb een paar dagen geleden op de map met die snelwegen nog 2 tanks opgeblazen met C4. Volgens mij hing er ook geen UAV boven me (gelukkig).
Het geeft je wel een goed gevoel ALS je C4 op een tank krijgt en hem dan opblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:42

Fab1Man

Live life to the fullest

ROFLASTC schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:39:
[...]

Nee, Jihad autootjes/jeeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

die ontploffen zo leuk als je ze echt goed kapot schiet.

Mocht je trouwens tijd hebben, plak dan voor de grap ook eens C4 aan je vliegtuig en ram het ding ergens in. Heerlijk, waar je het ook in ramt, het is gegarandeerd, kapot :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

ROFLASTC schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:39:
[...]

ALLAH AKBAAAAAAAAAAAAAR *BAM*

Yah :(
peakaboo schreef op woensdag 09 september 2009 @ 22:06:
[...]

Ik speel al 4 jaar Bf2 en ken Candy's ook goed, heb er vroeger heel vaak in gespeeld, hadden een populaire 24/7 karkand server toen, maar die admins daar zijn echt 8)7 8)7 :N :N Kicken omdat je hun killed, kicken omdat je uberhoge score hebt tov hun... etc etc Nee Candy's is een naam op de zwarte lijst voor mijn clanmates en ik.
Wie zijn die admins daar bijvoorbeeld, en welke clantag? Niet toevallig =C=? Daar zat ik namelijk bij in het squad bij 2 van die kerels, speeld wel lekker en communicatie ging goed enzo. 3 gouden medailles gehaald vanaaf in volle server :+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

[...]

behalve de kleine autootjes misschien. Het moet in ieder geval wel een klasse apart zijn, en qua wapens en uitrusting (en armor) ondergeschikt zijn aan alle andere klassen. Momenteel zijn er nog slechts een paar mensen die op een server rond lopen en spec ops zijn (en een K/D van 0,2 hebben) en dus constant het loodje leggen omdat ze C4 op een tank willen plakken. Veel plezier, maar tegen de tijd dat jij geplakt heb, ben ik achteruit gereden en heb je wat lood in je lijf hangen.

OK, de kleinste jeep misschien wel. Dat is dan ook goed te combineren met kamikaze-acties (wel op het laatste moment uitstappen, natuurlijk): voor spec ops een iets meer rechtvaardige actie dan voor andere klassen.

Juist omdat ze de underdog krijgen, zouden ze inderdaad een aantal niet-standaard bonussen moeten krijgen ten opzichte van de andere klassen. Bescherming van de verschillende soorten radars/scans zou al een goed begin zijn en dit zou ook nog eens echt bij hun class passen. Het geeft wel een tactisch voordeel wanneer op de hoofdbasis hier en daar een voertuig gejat wordt of van explosieven wordt voorzien (welke prompt afgaan als iemand in het voertuig stapt), of iemand wordt afgeschoten door een vijand die moeilijk (maar niet onmogelijk) te vinden is.

Een andere mogelijkheid die ik zou zien voor de spec ops is meer doen met spullen van de vijand. Bijvoorbeeld: een vijandelijke medic/support is doodgeschoten en de spec ops kan van het lijk één med pack/ammo pack pakken (en maar één med pack of ammo pack dragen). Deze kan hij daarna gebruiken zoals bij een medic/support class met maar twee wijzigingen: het healen/ammo herstellen gaat met halve snelheid (immers, een spec ops heeft wel training gehad, maar is geen volwaardige medic en hij heeft meer tijd nodig om zijn eigen ammunitie in de ammo bag van de vijand te vinden). De tweede wijziging zou zijn dat als hij de med pack/ammo pack op de grond laat vallen, dat hij geen nieuwe krijgt. De gedropte med pack/ammo pack verdwijnt ook na verloop van tijd (net zoals bij een medic/support).

Dit idee zou ook uit te breiden kunnen zijn naar de assets van het vijandelijke team. Bijvoorbeeld: als één (of misschien wel twee?) spec ops in de radius staan van een bepaalde asset van de vijand staan, dan kan de eigen commander gebruik maken van deze asset van de vijand. Alleen de vijandelijke commander kan hier een waarschuwing voor krijgen (rood oplichtende knop wanneer een eigen asset door de vijand gebruikt wordt, bijvoorbeeld). Om camping met andere classes om de spec ops te beschermen ietwat te ontmoedigen werkt dit alleen maar voor de niet-direct-destructieve assets (UAV, Scan, Support/Vehicle Drop... geen artillerie).

Ow ja, door deze wijzigingen kan een spec ops geen commander zijn. Anders zou het wel erg makkelijk worden om een commander te verstoppen (bijvoorbeeld bij de vijandelijke assets, zodat hij hier voor zichzelf gebruik van kan maken). ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

als je elite speelt moet je wat meer tactisch spelen als anders. Ik vind het echt leuk om een tank te c4'en. Mijn fav kit is dan ook elite. Heb 220u elite achter de rug en k/d ratio van elite is bij mij 1.47 oid. Nu speel ik niet meer elite omdat ik afwisseling wil en bovendien moet ik 100u van de andere klassen hebben voor badges (niet dat ik geef om badges, maar het staat wel mooi :) ). Ik speelde vooral elite omdat ik de g36c zo vet vond, niet krachtig maar wel super accuraat, haal je gewoon even snipers mee van het dak die op tig meter verder liggen.

ik suicide ook nooit als ik c4 op een tank plak, ofwel klik ik niet en wordt ik gepwnd door tank ofwel blaas ik hem op met of zonder damage voor mijzelf.

doet me denken aan een echt vet moment dat ik had, ik had c4 op een heli-pad gelegt, komt daar een mi-28 even repareren >:)

waar ik geen drol mee kan is de engineer klasse...

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

kronolith

[EDIT]

Engineer is erg handig als je vaak in een tank zit. Kun je zelf even je tankje repareren :D

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Kan iemand mij even helpen? Is het de bedoeling dat je de hele tijd van executable wisselt als je de x aantal maps van SF wilt spelen? of is er nog een main executable waarmee je alles in een hebt?

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

kronolith schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:44:
Engineer is erg handig als je vaak in een tank zit. Kun je zelf even je tankje repareren :D
Een goede alternatieve class voor de Tank is de Anti-Tank. Al ben je bijna afgeschoten door vijandelijk geschut van een voertuig, spring dan uit je eigen voertuig en gebruik je Rocket Launcher om de boel af te maken. ;)
Gammro schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:46:
Kan iemand mij even helpen? Is het de bedoeling dat je de hele tijd van executable wisselt als je de x aantal maps van SF wilt spelen? of is er nog een main executable waarmee je alles in een hebt?
Tot zover ik weet worden de maps van SF als 'mod' gezien en staat dat deel daarom los van het spel. Speelt iemand SF eigenlijk nog wel? :?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
sain onez schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:06:
ABC (ohne commander) is erg oke, maar erg hoge rangen en genadeloze piloten, PANDA Nation zitten we veel, en voor vaak lange rondes met veel punten (40man server op 64player map) CANDYS Conquest, tenminste dat zijn de servers waar onze funclan -x-[SswL]-x- vaak als een geolied squadje ronddartelt :+

filteren op i3d geeft ook én hele goede ping servers (hier in NL), en vaak serieuze gevechten/teams...
Gisteren avond idd even naar de Panda server gegaan en daar me toch goed vermaakt.
Zat in een ronde in een squad en dat giong als de brandweer.
er werd goed gespot en niet overdadig en lekker geknald waren leuke potjes zeker een aanrader.

• M2M

M2M

medicijnman

kronolith schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:44:
of nog beter: twee engies in twee tanks zetten. Constant elkaar repareren en tenzij je met een enorme berg AT geweld aan komt, bijna niet stuk te krijgen. Zolang het fatsoenlijke tank bestuurders zijn teminste. Als de ene tank beschoten wordt, rijd je die van jouw voor die van hem. Zo krijg jij de volgende granaat in je tank terwijl hij ook nog terug kan schieten. Als je het dan een beetje handig aanpakt, heb je de tegenstander binnen een mum van tijd stuk.

Bijvoorbeeld op mashtuur, als je als amerikaan snel genoeg bent, kun je of met de heli, of met een autootje naar de tankspawnende vlag van de mecjes rijden. Met een beetje geluk ben je precies op tijd, en zodra de tegenstander de vlag heeft ingenomen, heb jij de tank gejat en ben je al halverwege de amerikaanse tank spawn vlag. Met twee engies en twee tanks ben je dan redelijk onoverwinnelijk, tenzij het hele team van de mec anti tank gaat worden.

Wat ik dan altijd wel redelijk jammer vind is als mensen met bijvoorbeeld een medic kit in een tank gaan zitten en constant vragen om reparaties. Ben dan zo slim om als engie in een tank te stappen. Kun je jezelf repareren, en ook ander armor van dienst zijn.

Daarnaast is engie eigenlijk geen slechte kit. Vooral de amerikaanse shotgun krijgt tegenstanders zonder vest in 1 schot omver. + de mijnen, die mits goed neergelegd, dus niet in vol zicht...., best vernederend kunnen werken voor de tegenstander.

Hoe leg ik mijnen neer les 1: Stel je karkand eens voor. De eerste straat achter de hotel vlag. Als ik die wil bemijnen, leg ik twee mijnen net naast de stoeprand neer, vol in het zicht, en een mijn achter een van de plantjes die midden op de weg staan. Geen tank of APC die de middelste mijn kan zien.

Mijnen op onverwachte plekken neerleggen. Achter een bultje of ramp is inmiddels veel te voorspelbaar. Midden op straat is te opzichtig. Je hebt 5 mijnen, gebruik ze dan ook nuttig. Leg ze dus in gootjes, bovenop mijnen van de tegenstander als FF van mijnen uit staat (of maak het rijtje mijnen van de tegenstander af, meestal denkt de tankbestuurder van de tegenstander dan dat er een glitch is waardoor de icoontjes niet zichtbaar zijn) of leg 1 mijn achter een vlag pakkende tank neer. 1 tje is voldoende als je zorgt dat je niet in de loop van de tank gekeken hebt. Meestal blijven mensen mijnen neerleggen (en ziet/hoort de betreffende tank dat). Niet doen, want je hebt er maar 1 nodig. Zonde om jezelf op te blazen als het niet nuttig is.

-_-

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Leuk om te horen ;). Het is echt ongeloofelijk hoe vol de servers ineens zijn na de patch, en gewoon ook de hele nacht lang. Natuurlijk vooral door de nieuwe maps en dan is het ook jammer dat ze ineens snel legen bij de "gewone" maps op minder drukke tijden, terwijl er wel een afwisselende maprotatie is (nieuwe + gewone maps).

Ik ben wel benieuwd hoelang deze drukte aanhoudt....

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Begin er ook weer zin in te krijgen, volgende week de patch downloaden. Heb het al heel lang niet meer gespeeld.

Heel lang nog head-admin van BF2s community server geweest, was altijd tof als we ook eens een willekeurige server ingingen en met ons teamwerk de map naar onze hand zette.

Ook lang alleen gespeeld en ik was niet slecht met een tank en vliegtuig. Ook wel niet de beste natuurlijk.

Die nieuwe maps wil ik ook spelen :)

Verwijderd

The Zep Man schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:35:
[...]
Een goede alternatieve class voor de Tank is de Anti-Tank. Al ben je bijna afgeschoten door vijandelijk geschut van een voertuig, spring dan uit je eigen voertuig en gebruik je Rocket Launcher om de boel af te maken. ;)
Ik zou dan toch liever een andere class kiezen, het is namelijk zo dat je óf gewoon slecht/te laat hebt geschoten óf de tank van de vijand ook op ontploffen staat. Met een tank schiet je heel makkelijk iemand neer die uit zijn tank komt. Dan kan je beter medic zijn en snel wegrennen. Je kan dan trouwens ook granaten gooien om de boel af te maken. Als de tank van de vijand ook bijna ontploft zal hij als hij slim is eruitspringen. Dan maak je weinig kans als je met je bazooka loopt.

Dit is wel mijn ervaring van een lange tijd geleden, ik heb al vrij lang geen BF2 meer gedaan.

• M2M

M2M

medicijnman

ik moet het nog zien gebeuren dat een tank genomen wordt door een granaat.. zo'n ding doet 1 streepje damage als je 'm goed (onder) de tank weet te krijgen. Even de rook uit de tank gooien, achteruit wegrijden en je moersleutel tevoorschijn toveren en je kunt weer verder schieten.

-_-

Verwijderd

M2M schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:27:
ik moet het nog zien gebeuren dat een tank genomen wordt door een granaat.. zo'n ding doet 1 streepje damage als je 'm goed (onder) de tank weet te krijgen. Even de rook uit de tank gooien, achteruit wegrijden en je moersleutel tevoorschijn toveren en je kunt weer verder schieten.
Ja maar het gaat erom dat je die tank met je eigen tank al aardig wat damage hebt gegeven.

• kronolith

kronolith

[EDIT]

M2M schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:27:
Bots smijten altijd met nades naar een tank xD

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Is er ergens een GOT BF2 IRC kanaal te vinden? Kon er in de startpost niets over vinden..

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ach ban hier, ban daar, ban overal :P Ik ken een zeker pilootje die vaak genoeg geband wordt voor een aimbot/cheats zogenaamd :') Right ...

Gewoon lekker een andere server pakken !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:53:
Ach ban hier, ban daar, ban overal :P Ik ken een zeker pilootje die vaak genoeg geband wordt voor een aimbot/cheats zogenaamd :') Right ...

Gewoon lekker een andere server pakken !!
het stomme is dat iedereen het liefst op bepaald type servers speelt, wordt hij dan systematisch gebanned op dat type servers is dat alles behalve leuk.

Ik speel het liefst op 64maps, met vehicles, minstens 40man.

oh ja, ik vond gisteren een vette server van i3d.net. Een server met vehicles maar ZONDER JETS. Ik zit ook wel eens graag in een jet, maar als je taraba quarray wilt spelen wordt je de hele tijd gebommed door die grote jet als je in een tank zit...
en in het algemeen is het bale als je afgemaakt wordt door jet, hoewel dat nu verbeterd is met de AA.

EDIT:
ik check juist mijn stats ff, ik heb nog maar 0 kills gemaakt met een defibrilator :9 (en bijna 600u gespeeld)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 14:44 ]

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Ik heb al 5 kills met de Defib :D

• M2M

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:36:
[...]
Ja maar het gaat erom dat je die tank met je eigen tank al aardig wat damage hebt gegeven.
dat is dus een beetje het punt. Je kunt een vijandige tank (100% health) met 1 goed gemikt schot uitschakelen (door stuiterende granaten). Mikken op de tracks (rupsbanden) aan de voorkant / achterkant geven zo'n 49% damage. Twee schoten en het ding staat in de brand. Wegrijden is dan voldoende.
Ook als de vijandige tank met de zijkant naar je toe staat, is het handig om op de tracks te mikken. Nog steeds 49% damage :). (werkt trouwens ook met SRAW's etc.)

en de achterkant is natuurlijk ook lekker mikken.

-_-

Verwijderd

M2M schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:26:
[...]

dat is dus een beetje het punt. Je kunt een vijandige tank (100% health) met 1 goed gemikt schot uitschakelen (door stuiterende granaten). Mikken op de tracks (rupsbanden) aan de voorkant / achterkant geven zo'n 49% damage. Twee schoten en het ding staat in de brand. Wegrijden is dan voldoende.
Ook als de vijandige tank met de zijkant naar je toe staat, is het handig om op de tracks te mikken. Nog steeds 49% damage :). (werkt trouwens ook met SRAW's etc.)

Ja hoeveel damage het doet weet ik wel :P Ik heb in het begin heel hoog gestaan (opscheppuh!) Toch denk ik dat je beter uit kan stappen en weg rennen met je medic kit oid.

Maar goed, het is juist leuk dat iedereen een andere speelstijl heeft vind ik. Zo is niet alles zo voorspelbaar zoals in sommige andere spellen.

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
M2M schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:26:
[...]

Kan je dat eens toelichten?

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
effe vraagje van een newb.. heb pas sinds een week bf2.. vroeger wel bf1942 in clanverband gespeeld.

Las een pagina terug iets over c4. Is 1 c4 genoeg om een tank met full armor uit te schakelen? en zoals ik hierboven lees is de achterkant van een tank nog steeds het kwetsbaarst? Leuk spel verder, veel eerder moet kopen :D

• peakaboo
  • Niet online
Rpol schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:12:
effe vraagje van een newb.. heb pas sinds een week bf2.. vroeger wel bf1942 in clanverband gespeeld.

Las een pagina terug iets over c4. Is 1 c4 genoeg om een tank met full armor uit te schakelen? en zoals ik hierboven lees is de achterkant van een tank nog steeds het kwetsbaarst? Leuk spel verder, veel eerder moet kopen :D
2 C4's will do the job... 1 nooit... Uitgaande dat de tank nog 100% in tact is.

Achterkant + rupsbanden zijn het zwakste en makkelijk te raken. Een SRAW van bovenaf op de turret is ook behoorlijk krachtig.

Je kunt tanks met 1 schot uitschakelen, dan moet je precies tussen de turret (onder de loop) en de body van de tank mikken. Op het plaatje dus zeg maar waar die opening zit, iets daarboven. Het schijnt zo te zijn dat de 'raket' dan afkaatst en een versterkende werking heeft. Maar dit gebeurd zelden, komt ook geluk bij kijken ;)

Afbeeldingslocatie: http://bluenet.w.interia.pl/militaria/czolgi/abrams/abramsm1a2(4).jpg

[ Voor 12% gewijzigd door peakaboo op 10-09-2009 17:28 ]

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
ok daar moet je dus waarschijnlijk ook de nade gooien zoals hierboven werd gezegd?

• peakaboo
  • Niet online
Rpol schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:37:
ok daar moet je dus waarschijnlijk ook de nade gooien zoals hierboven werd gezegd?
Haha als je daar een nade kan gooien en de tankd explodeerd krijg je van mij een biertje :P

Maar over die C4, het maakt niet veel uit waar je ze beide plaatst. Belangrijker is dat je het snel doet en zsm op een afstandje van de tank bent om het meteen te laten exploderen (en niet jezelf erbij, dat is allah akbar BOOM) :P

[ Voor 28% gewijzigd door peakaboo op 10-09-2009 17:41 ]

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Murk schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:10:
[...]

ALLAH AKBAAAAAAAAAAAAAR *BAM*

Yah :(
Ik vind het wel een uitdaging ze neer te halen voor ze ontploffen. Zelf ook heel stoer mijn medailles zo gehaald.

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

peakaboo schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:25:
[...]

Je kunt tanks met 1 schot uitschakelen, dan moet je precies tussen de turret (onder de loop) en de body van de tank mikken. Op het plaatje dus zeg maar waar die opening zit, iets daarboven. Het schijnt zo te zijn dat de 'raket' dan afkaatst en een versterkende werking heeft. Maar dit gebeurd zelden, komt ook geluk bij kijken ;)
Is dat serieus zo in BF2? Heb honderden uren gespeeld met AT, maar daar ben ik nog nooit achtergekomen!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:45:
[...]

Is dat serieus zo in BF2? Heb honderden uren gespeeld met AT, maar daar ben ik nog nooit achtergekomen!
Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of het met een AT missile kan, maar tank vs tank is het 100% zeker mogelijk, heb het zelf 1 gedaan dan zit je echt zo van :o

:+

• M2M

M2M

medicijnman

met een AT missile lukt het je niet. Die ontploft namelijk gewoon en stuitert niet. Een granaat van een tank wel, en kan dus meerdere keren damage doen.

hier dus een youtube filmpje. Veel kijkplezier :)

-_-

• Murk

Murk

Is this thing on?

8 kills *O* Na 165 uur spelen komt dat neer op 1 defib kill iedere 20 uur -O-

Ik speel trouwens alleen maar infantry only, ook wel eens sessie gehad met vehicles en vind het wel leuk op zich. Maar ik vind het altijd zo ka-lote als ik dan lekker aan het snipen ben ofzo, en dan zo hoor van "..... brooeeeeeeeeeEEEEEEEEEEMMM" en daar stond opeens een tank naast me. Als de bestuurder me niet ziet dan houd ik me stil en hoop dat ie snel doorrijdt, en als ie me ziet.. tja.. Dan ren ik weg met het motto 'MEEP MEEP' maar 10 van de 10 keer ben ik het haasje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Murk schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:33:
[...]

Ik speel trouwens alleen maar infantry only, ook wel eens sessie gehad met vehicles en vind het wel leuk op zich. Maar ik vind het altijd zo ka-lote als ik dan lekker aan het snipen ben ofzo, en dan zo hoor van "..... brooeeeeeeeeeEEEEEEEEEEMMM" en daar stond opeens een tank naast me. Als de bestuurder me niet ziet dan houd ik me stil en hoop dat ie snel doorrijdt, en als ie me ziet.. tja.. Dan ren ik weg met het motto 'MEEP MEEP' maar 10 van de 10 keer ben ik het haasje :+
Inderdaad, dat heb ik nou ook, daarom speel ik ook meestal Infantry Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Murk schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:33:
[...]

M2M: 526 defib kills in 1550 uur
Napoletana: 59 defib kills in 70 uur.

Met een defib is het gelukkig wel gemakkelijker richten dan met een mesje. (en mocht ik als medic naast een vijandelijke sniper gekropen zijn, dan defib ik 'm natuurlijk. Knifen is zooo 2008 :))

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Inmiddels weer begonnen omdat die 1.5 toch wel heel relaxed is. Zeker omdat euroforces en armored fury nu gratis is. Heel mooi :)

Zo speelde ik laatst op een server, gelijk weer wat ribbons erbij e.d :)
Echter, speelde ik die nieuwe map op een ranked server (usa vs china). En zat ik als special forces bij de chinezen al die kanonnen e.d op te blazen. Ammo gehaald, kom ik terug. Zijn al die kanonnen weer up. Ik blaas die dingen weer op. (zie ik uit de lucht een ammo drop komen) , wordt opeens die uav scanner van de tegenpartij gefixt door een ammo drop die er naast valt... zonder dat er een echte speler bij staat :/

Sinds wanneer kan dit of is dit iets nieuws? Want zo blijf je natuurlijk dingen slopen en de commander maar ammo droppen.

Note: Ik heb BF2 sinds de release maar bijna 2 jaar niet meer gespeeld ;)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Descriptor schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:49:
Inmiddels weer begonnen omdat die 1.5 toch wel heel relaxed is. Zeker omdat euroforces en armored fury nu gratis is. Heel mooi :)

Zo speelde ik laatst op een server, gelijk weer wat ribbons erbij e.d :)
Echter, speelde ik die nieuwe map op een ranked server (usa vs china). En zat ik als special forces bij de chinezen al die kanonnen e.d op te blazen. Ammo gehaald, kom ik terug. Zijn al die kanonnen weer up. Ik blaas die dingen weer op. (zie ik uit de lucht een ammo drop komen) , wordt opeens die uav scanner van de tegenpartij gefixt door een ammo drop die er naast valt... zonder dat er een echte speler bij staat :/

Sinds wanneer kan dit of is dit iets nieuws? Want zo blijf je natuurlijk dingen slopen en de commander maar ammo droppen.

Note: Ik heb BF2 sinds de release maar bijna 2 jaar niet meer gespeeld ;)
DAt is volgens mij altijd al zo... Daarom hoef je ook geen ammo te halen... Je haalt 2 arty's neer, wacht op de ammo drop, plakt daar ook een c4 op en de resterende 4 op diegene die nog heel is en op diegene die gerepareerd wordt en boem, alles is weg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
lredev schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:14:
[...]

DAt is volgens mij altijd al zo... Daarom hoef je ook geen ammo te halen... Je haalt 2 arty's neer, wacht op de ammo drop, plakt daar ook een c4 op en de resterende 4 op diegene die nog heel is en op diegene die gerepareerd wordt en boem, alles is weg :-)
Nou lekker is dat. Dan kan de commander op verre afstand gewoon alles repareren zonder dat er iemand naar toe moet :/ . Oh het is kapot? gooien we even een ammo box er naast en job well done :|

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wat een frustratie geeft dit spel toch weer... niet het spel zelf, dat is echt geweldig.. maar vooral het EA gedeelte van BF2.

Plots sluit het spel zomaar af, heb het 3 dagen goed kunnen spelen na installeren van de patch en nu word ik tussen de 10 sec. en 10 minuten uit het spel geschopt met een CTD... goh... verassend... patch 1.5 is echt om te huilen..

nou goed.. dan maar het oude truukje als bf2 niet werkt, profiles wegflikkeren, compatibility mode, aa uit, pb updaten, blablabla #$@$#%T... fuck it! Last resort.. reinstall... spel deinstalleren, spel alsnog wegflikkeren aangezien er een shitload aan troep achterblijft, registries wegflikkeren, reboot.. dvd erin.. reinstall.

Tot zo ver gaat het goed.. reinstall voltooid, restart, patch 1.5 opstarten... hey?? spel heeft een te nieuwe versie?? wtf??

wat blijkt.. de 1.5 patch waar duidelijk FULL in staat... moet je pas toepassen nadat je 1.41 hebt toegepast

WIE BEDENKT DEZE $%^T$#T^$ ONZIN!!???

*zwaar gefrustreerd... als het zo niet werkt, gaat BF2 de prullenbak in.. tering EA.

ik wilde even voor de lol een half uurtje battlefielden en nu ben ik alweer een uur bezig met alleen het herinstalleren van die tyfus software. Waarom kan EA geen fatsoenlijke patch afleveren? For every fix, 10 more bugs was het motto toch?

[ Voor 206% gewijzigd door FunFair op 11-09-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

FunFair schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:14:
Wat een frustratie geeft dit spel toch weer... niet het spel zelf, dat is echt geweldig.. maar vooral het EA gedeelte van BF2.

Plots sluit het spel zomaar af, heb het 3 dagen goed kunnen spelen na installeren van de patch en nu word ik tussen de 10 sec. en 10 minuten uit het spel geschopt met een CTD... goh... verassend... patch 1.5 is echt om te huilen..

nou goed.. dan maar het oude truukje als bf2 niet werkt, profiles wegflikkeren, compatibility mode, aa uit, pb updaten, blablabla #$@$#%T... fuck it! Last resort.. reinstall... spel deinstalleren, spel alsnog wegflikkeren aangezien er een shitload aan troep achterblijft, registries wegflikkeren, reboot.. dvd erin.. reinstall.

Tot zo ver gaat het goed.. reinstall voltooid, restart, patch 1.5 opstarten... hey?? spel heeft een te nieuwe versie?? wtf??

wat blijkt.. de 1.5 patch waar duidelijk FULL in staat... moet je pas toepassen nadat je 1.41 hebt toegepast

*zwaar gefrustreerd... als het zo niet werkt, gaat BF2 de prullenbak in.. tering EA.

ik wilde even voor de lol een half uurtje battlefielden en nu ben ik alweer een uur bezig met alleen het herinstalleren van die tyfus software. Waarom kan EA geen fatsoenlijke patch afleveren? For every fix, 10 more bugs was het motto toch?
dude: chill

er zijn games waar het veel erger aan toe gaat..., en tot nu toe vind ik BF2 1.5 vrij bugvrij. Onoverkomelijkheden houd je toch. En daarnaast is het natuurlijk een keus. Je kunt ook een andere game uitkiezen om in te multiplayeren. UT3 is vrij stabiel, alle UT's daarvoor ook en dan is er nog wolvenstein. Nog nooit zo'n lekker werkende game gezien. Bugvrij, stabiel en nog geen crash gezien.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

zow lekkere servers gevonden, laptop goed ingesteld was weer lekker knallen. Toch ff wennen dat de prone delay wat dikker is. Ik vertrouwde iets te veel op de G36E

And it goes BRAAAAAPP!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

[b][message=32562884,noline]wat blijkt.. de 1.5 patch waar duidelijk FULL in staat... moet je pas toepassen nadat je 1.41 hebt toegepast

Dit staat anders toch genoeg vermeld online (even rondkijken van te voren kan geen kwaad). :)
Descriptor schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:36:
[...]
Nou lekker is dat. Dan kan de commander op verre afstand gewoon alles repareren zonder dat er iemand naar toe moet :/ . Oh het is kapot? gooien we even een ammo box er naast en job well done :|
Altijd al zo geweest inderdaad.Normaal kijkt geen hond om na het repareren van commander assets dus het is wel zo handig voor een commander. En zoals al gezegd, het is heel makkelijk in je voordeel te gebruiken. ;)

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
tjah ik was iets te gefrustreerd.. ik voelde me bijna als "angry german kid" ... :P

maar goed, het werkt weer... het is alleen altijd zo'n gedoe.. geen enkel ander spel hoef je te herinstalleren als die het een week geleden nog gewoon heeft gedaan...

en van die patch 1.5 dat je 1.41 eerst moet installeren, waarom zetten ze er dan geen "incremental v1.41-1.5" bij? het bestand heet letterlijk BF2_patch_1_5_full.exe

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
FunFair schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:16:
[...]

tjah ik was iets te gefrustreerd.. ik voelde me bijna als "angry german kid" ... :P

maar goed, het werkt weer... het is alleen altijd zo'n gedoe.. geen enkel ander spel hoef je te herinstalleren als die het een week geleden nog gewoon heeft gedaan...

en van die patch 1.5 dat je 1.41 eerst moet installeren, waarom zetten ze er dan geen "incremental v1.41-1.5" bij? het bestand heet letterlijk BF2_patch_1_5_full.exe
Je schreef het wat fel op maar herken je frustratie wel hoor! :Y :o

De huidige 1.5 is natuurlijk al 2gb groot en met 1.41 erin zou het waarschijnlijk echt "te groot" zijn geworden.

Persoonlijk vind ik dat onzin maar ja blijkbaar is het anders niet goed te verspreiden door EA....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Murk

Murk

Is this thing on?

Help!!!! schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:04:
[...]

Je schreef het wat fel op maar herken je frustratie wel hoor! :Y :o

De huidige 1.5 is natuurlijk al 2gb groot en met 1.41 erin zou het waarschijnlijk echt "te groot" zijn geworden.

Persoonlijk vind ik dat onzin maar ja blijkbaar is het anders niet goed te verspreiden door EA....
1.5 is voornamelijk zo groot omdat er natuurlijk 2 boosterpacks bijzitten. En de reden dat je 1.41 voorgeinstalleerd moet hebben is omdat als je nu online bf2 koopt dat het dan de 1.41 versie is (wat al een hele tijd zo is), en die kan je niet terugswitchen naar v1.0, dus daarom hebben ze het zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Inderdaad, het grootste deel (waarschijnlijk 1,5 gb ofzo) bestaat uit de nieuwe maps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Het lukt me nog steeds niet om die Basic Knife Badge te halen, dacht het weer even te proberen met de nieuwe patch, maar helaas...

Heb allerlei tactics gelezen maar zelfs op een Karkand infantry only 64-man server lukt het me niet...
Het lijkt wel alsof de knife zijn doel totaal niet raakt ofzo... Hoogste wat ik gehaald heb is 4 of 5 kills, terwijl je er 7 moet hebben in 1 round.

Iemand nog een slimme manier om dit aan te pakken?

Buiten dit is het toch weer fijn om na pakweg 2 jaar totaal niet gespeeld te hebben weer te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:43

charrel

Cortisol4life..

Gewoon een server joinen waar je alleen mag knifen/ shock paddle's mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:04:
Damn! Het lukt me nog steeds niet om die Basic Knife Badge te halen, dacht het weer even te proberen met de nieuwe patch, maar helaas...

Heb allerlei tactics gelezen maar zelfs op een Karkand infantry only 64-man server lukt het me niet...
Het lijkt wel alsof de knife zijn doel totaal niet raakt ofzo... Hoogste wat ik gehaald heb is 4 of 5 kills, terwijl je er 7 moet hebben in 1 round.

Iemand nog een slimme manier om dit aan te pakken?

Buiten dit is het toch weer fijn om na pakweg 2 jaar totaal niet gespeeld te hebben weer te spelen :)
probeer anders eens een karkand map, met 32 spelers op een 64 map. Dan heb je wat meer tijd om je knife kills bij elkaar te sprokkelen. Full pull er tegenaan gaan helpt dan trouwens ook niet. Sneaky doen wel :) (en zorg dat je een kit hebt met armor, dan kun je wat meer kogels happen voordat je doodgaat)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op maandag 14 september 2009 @ 12:24:
Gewoon een server joinen waar je alleen mag knifen/ shock paddle's mag gebruiken?
Die zijn niet ranked toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

of je hebt een minder legale ranked server te pakken die meestal binnen de week er uit ligt. Kans is wel groot dat je stats wel doorberekend worden. Puntenfarmen ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Sowieso infantry only.

De geijkte plaatsen van snipers en commanders zoeken. Die hebben het vaak veel te druk om om zich heen te kijken. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Oemfoefoe op 14-09-2009 14:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad infantry only.
Karkand 32 players op 64 player map. (dan heb je idd. iets meer tijd.)

Neem sniperklasse en probeer in de buurt van spawnplekken te komen.
Speler spawnt en ziet een sniper. Vaak hebben ze niet 1.2.3. door dat ik een tegenstander ben.
Probeer ook eens als amerikaans sniper voorbij dat eerste gebouwtje te gaan liggen en knife ieder die er staat of daar naar toe komt. (geliefd nade plek voor noob MEC soldaten)

Ook als medic is het goed te doen. Probeer dan als een dolle naar bovengenoemd plek te rennen en stabben maar. Voor je de hoek omrent leg je ff 2 medictasjes neer, de hoek om stabben, stabben, stabben, en gauw terug lopen voor een medictasje.

Ook de spawn plek naast de eerste MEC vlag (Paadje onder de boog) is een ideale stab plek voor bovengenoemde tactieken. Let wel dit is een tactiek die niet echt bijdraagt aan het team op dat moment. Ook is het niet goed voor je K/D ratio, wel een manier om badges te halen voor knife of pistol.

Succes

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 14:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:26:
[...]

of je hebt een minder legale ranked server te pakken die meestal binnen de week er uit ligt. Kans is wel groot dat je stats wel doorberekend worden. Puntenfarmen ;)
Mhoa op zo'n manier word je niet echt beter, die rewards zijn best te halen. Ik heb vroeger nog wel de golden knife medal gehaald volgens mij. Gewoon op een ranked server zonder dat er dingen uitstonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Oemfoefoe schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:50:Sowieso infantry only.

De geijkte plaatsen van snipers en commanders zoeken. Die hebben het vaak veel te druk om om zich heen te kijken. ;)
Of wees net zo 1337 als een niet nader te noemen persoon en haal gewoon gelijk 22 kills in 1 ronde in de gouwe ouwe tijd toen je 17/18 voor Expert Knife IAR nodig had >:) :*)
Vervolgens Team Fortress 2 ontdekken en als Spy alles en iedereen backstabben muwahaha })

8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga BF2 nu ook weer ff installeren, moet ik eerst nog eerdere patches installeren of kan ik 1.5 gewoon direct installeren?

Edit als ik zo trug lees denk ik dat ik 1.41 eerst moet installeren ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 16:44
Dit weekend voor het eerst gespeeld op een LAN. :$

Kan maar één ding zeggen: WAUW!! *O*

Dit is echt zo wat ik zocht, de fun en gameplay van Battlefield 1943 maar dan speelt en schiet het zoveel strakker en soepeler... Heb hem meteen besteld, krijg hem vandaag binnen. Hopelijk kan ik een beetje meedraaien online, aangezien de meeste al zo'n 4 jaar zullen spelen. op de LAn ging het redelijk tegen de ervaren mensen iig. (Heb al zo'n 17 jaar FPS ervaring, dat dan weer wel).

Dikke lol volgens mij. Headsetje is wel een must online of valt dat mee?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:19:
Ik ga BF2 nu ook weer ff installeren, moet ik eerst nog eerdere patches installeren of kan ik 1.5 gewoon direct installeren?

Edit als ik zo trug lees denk ik dat ik 1.41 eerst moet installeren ?
Eerst 1.41, dan 1.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

EvaluationCopy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:26:

Dit is echt zo wat ik zocht, de fun en gameplay van Battlefield 1943 maar dan speelt en schiet het zoveel strakker en soepeler... Heb hem meteen besteld, krijg hem vandaag binnen. Hopelijk kan ik een beetje meedraaien online, aangezien de meeste al zo'n 4 jaar zullen spelen. op de LAn ging het redelijk tegen de ervaren mensen iig. (Heb al zo'n 17 jaar FPS ervaring, dat dan weer wel).

neuj, headsetje is geen must. En als je al een koptelefoon hebt, is een losse mic voldoende.
Accountje maken en gaan is het advies (niet vergeten te updaten. Kijken welke versie je installeert (1.41 waarschijnlijk) en dan updaten naar 1.5).
Denk gelijk even aan het manueel updaten van punkbuster (evenbalance.com --> Battlefield 2 --> PBsetup.exe). Anders wordt je waarschijnlijk in de eerste server gekicked vanwege een verouderde versie.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

M2M schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:31:
[...]

neuj, headsetje is geen must. En als je al een koptelefoon hebt, is een losse mic voldoende.
Accountje maken en gaan is het advies (niet vergeten te updaten. Kijken welke versie je installeert (1.41 waarschijnlijk) en dan updaten naar 1.5).
Denk gelijk even aan het manueel updaten van punkbuster (evenbalance.com --> Battlefield 2 --> PBsetup.exe). Anders wordt je waarschijnlijk in de eerste server gekicked vanwege een verouderde versie.
Inderdaad, hs is geen must, er zijn tegenwoordig niet zo veel mensen die het nog gebruiken. Wat best jammer is! Als je mods zoals Project Reality gaat spelen zorg dan wel voor een mic. Zonder mic kun je daar simpelweg gewoon niet goed meespelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Hopelijk kan ik een beetje meedraaien online, aangezien de meeste al zo'n 4 jaar zullen spelen. op de LAn ging het redelijk tegen de ervaren mensen iig. (Heb al zo'n 17 jaar FPS ervaring, dat dan weer wel).
Aha, je bent dus ook begonnen met Wolfenstein 3D. ;)

Headset heb je idd nauwelijks nodig in Battlefield2, behalve als je SquadLeader bent kan het handig zijn om met de Commander of je Squadmembers te communiceren.

Ik zou zeker ook eens een keer de mods ProjectReality en AIX2 uitproberen. Bij ProjectReality is het gebruik van een headset een Must.

Het kunnen meedraaien valt wel mee. Eerst even de mappen leren kennen en daarna vooral squads joinen en de speelwijze van de squadmembers bekijken.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Haha, zeker lol :P Headset, mja microfoon niet per se maar iig wel een kooptelefoon. Mic is wel lachen though om in je eigen squad met elkaar te ouwehoeren, en het kan zelfs nuttig zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 15:05:
[...]
Mhoa op zo'n manier word je niet echt beter, die rewards zijn best te halen. Ik heb vroeger nog wel de golden knife medal gehaald volgens mij. Gewoon op een ranked server zonder dat er dingen uitstonden.
er is geen dr*l aan om de gouden knife badge te halen, daar heb je x aantal knife-kills voor nodig. Dus moet je gewoon wat uurtjes spelen en dan kom je er automatisch aan. De bronze medal is moeilijker omdat je 7 knife-kills IAR nodig hebt.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Vroegah was dat anders volgens mij

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Vroeger moest je inderdaad 18 knife kills halen in een ronde. Ik heb hem ook gehaald op een niet K/P server, en dat was ook voor er IO was. Karkand, 30 man op 64 server. Springen, duiken en steken :)

Ook weer begonnen, 4 defib kills in men eerste ronde ^^

Nieuwe maps zijn goed (booster pack incluis), heb ook al weer een gouden medaille te pakken dankzij mijn vliegkunsten op tabarra quarry (of zoiets).

Ook voor de eerste keer in game voice gebruikt daar. Lijkt eindelijk goed te marcheren voor mij.

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 16:44
Indy91 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:12:
[...]

Aha, je bent dus ook begonnen met Wolfenstein 3D. ;)

Headset heb je idd nauwelijks nodig in Battlefield2, behalve als je SquadLeader bent kan het handig zijn om met de Commander of je Squadmembers te communiceren.

Ik zou zeker ook eens een keer de mods ProjectReality en AIX2 uitproberen. Bij ProjectReality is het gebruik van een headset een Must.

Het kunnen meedraaien valt wel mee. Eerst even de mappen leren kennen en daarna vooral squads joinen en de speelwijze van de squadmembers bekijken.
Juistem ;)

Eerst maar eens installeren en spelen, mods komen later wel. Maar bedankt voor de tip, zal er eens wat over lezen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• M2M

M2M

medicijnman

Lointje schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:36:
Vroeger moest je inderdaad 18 knife kills halen in een ronde. Ik heb hem ook gehaald op een niet K/P server, en dat was ook voor er IO was. Karkand, 30 man op 64 server. Springen, duiken en steken :)

Nieuwe maps zijn goed (booster pack incluis), heb ook al weer een gouden medaille te pakken dankzij mijn vliegkunsten op tabarra quarry (of zoiets).

Ook voor de eerste keer in game voice gebruikt daar. Lijkt eindelijk goed te marcheren voor mij.
ik heb op de zijkant van mijn muis een stel extra knoppen zitten. 1-tje voor wapen nummer 3, een voor wapen 6. Zodra iemand je niet ziet en je hebt tijd genoeg om even op de wapen 6 knop te drukken, dan heb je een relatief eenvoudige shock paddle kill erbij.

Daarbij werken de shock paddles wel gemakkelijker dan een mesje. Nu heb je teminste een fijn rood (rode kruis kruis) in je scherm waarmee je kunt mikken.

-_-

Verwijderd

Lointje schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:36:

ingame voice werkt bij niet. Battlecom wilt gewoon niets doen. Ik open de battlecom setup en spreek tekst in me microfoon... maar helaas, het metertje beweegt niet. Teamspeak, windows recorder, ventrilo, xfire voicechat etc geen probleem, maar battlecom...

blijkt dat nog mensen dit probleem hebben. Heb al wat in mijn geluidssettings zitten kloten, maar dat heeft helaas niets uitgemaakt.

mja niet echt belangrijk, zou die battlecom toch amper gebruiken. Ik speel dikwijls met een maat van mij via (praten via teamspeak). Dan samen in een chopper >:) kan je heel goed afspreken e.d. vb rechts heli, links onder tank etc

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 13:01 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
2 jaar geleden voor het laatst gespeeld met MoV-Impreza -> http://bf2s.com/player/60084753/

Toendertijd eigenlijk de beste Medic van de MoV clan. Ook 1 van de beste spelers. Maargoed, ik had er toen ook meer dan 500 uur opzitten met 2 accounts. Nu heb ik nog steeds de lekkere rondes, maar zeker niet meer zoals toen. Natuurlijk, ik ben er 2 jaar tussenuit geweest, maar dan nog.

Ik speel(de) altijd met de G36E als Infantry en in vehicles vaak Engineer of Anti-Tank. Ik denk echter wel dat ze met de patches de G36E zwakker hebben gemaakt ofzo. Zeker als ik op de grond lig en iemand anders ook verlies ik het van ongeveer de afstand dat Burst nog haalbaar is altijd. Met single shot bijft het een meesterlijk geweer, maar de burst is onnauwkeuriger gemaakt volgens mij.

Verder leuke nieuwe mappen! Zeker nu met het booster pack erbij. Vliegen is weer wennen en ik moet alle sensitivities nog wel finetunen maar dat komt wel goed.

Als er mensen zijn die via TS of een ventrilo server in een squad willen werken, voeg me op msn toe of reageer gewoon in dit topic :)

ftd_impreza@hotmail.com

Verwijderd

Jongens ik snap het niet.

10 rondjes highway tampa gedaan, 64 spelers op de SF server.
De hele tijd ging ongeveer 40 tot 50% van het team spec ops, terwijl het maar 1 op de 4 keer lukt om ook echt succesvol je C4 car te laten ontploffen. Toch blijven mensen spec ops gaan omdat ze denken dat...ja...wat eigenlijk? Het is de zwakste klasse in BF, naast de sniper. AT-kit biedt veel meer mogelijkheden met meer health (armor) en goede anti-infantry mogelijkheden met DAO12 en P90. Vooral op tankmappen kunnen ze domineren (helemaal als er een squad samenwerkt.

Toch gaan de meeste mensen spec ops. Ik snap het niet. Echt niet.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:35:
Jongens ik snap het niet.

10 rondjes highway tampa gedaan, 64 spelers op de SF server.
De hele tijd ging ongeveer 40 tot 50% van het team spec ops, terwijl het maar 1 op de 4 keer lukt om ook echt succesvol je C4 car te laten ontploffen. Toch blijven mensen spec ops gaan omdat ze denken dat...ja...wat eigenlijk? Het is de zwakste klasse in BF, naast de sniper. AT-kit biedt veel meer mogelijkheden met meer health (armor) en goede anti-infantry mogelijkheden met DAO12 en P90. Vooral op tankmappen kunnen ze domineren (helemaal als er een squad samenwerkt.

Puur door het wapen denk ik.....

Burp

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:35:

Met de G36 maak ik toch de meeste kills atm. Ik heb liever een poppetje dat raak schiet en snel is.Meestal loop ik toch wel tegen armor aan.

And it goes BRAAAAAPP!

• M2M

M2M

medicijnman

ROFLASTC schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:28:
[...]

Met de G36 maak ik toch de meeste kills atm. Ik heb liever een poppetje dat raak schiet en snel is.Meestal loop ik toch wel tegen armor aan.
met de AT kit is een tank met 2 raketten neer te halen. 3 als je de zijkant raakt. Het valt dus allemaal reuze mee.

-_-

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook weer geinstalleerd maar vind het toch niet zo veel aan als bf2142

Verwijderd

[...]

Ik haal fors meer kills met de DAO12 dan met de G36, gewoon een kwestie van je beperkingen kennen.
Als infantry op je af komt omdat je raketten afschiet (potshots) vanachter een rots of muurtje laat je ze simpelweg dichtbij komen, duik je tevoorschijn en maai je ze neer met spamfire uit de DAO12. Genoeg kogels.
1vs1 win je altijd, omdat je vaak of wordt aangevallen door een medic, of door spec ops. Het verschil in armor en vuurkracht geeft dan de doorslag.

Voor lange afstand gebruik ik zelf altijd de raket of de pistool. Bijna net zo effectief als de G36 imo.
Spec Ops class is wel schattig, en op zn tijd nuttig als ze tenminste maar hun taak doen,.,, maar meer dan 3 spec ops per team is teveel van het goede (of het slechte).

Sowieso speel je het slimste in BF2 door telkens de kits van je gedode vijanden op te pakken, zo maak je gebruik van alle mogelijkheden van het spel en ondervindt je geen beperkingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 18:00 ]

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:54
M2M schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:24:
[...]

met de AT kit is een tank met 2 raketten neer te halen. 3 als je de zijkant raakt. Het valt dus allemaal reuze mee.
Inderdaad, vooral vanaf de voorkant kan je makkelijk met 2 schoten in de rupsbanden een tank afmaken.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:52:
[...]

Ik haal fors meer kills met de DAO12 dan met de G36, gewoon een kwestie van je beperkingen kennen.
Als infantry op je af komt omdat je raketten afschiet (potshots) vanachter een rots of muurtje laat je ze simpelweg dichtbij komen, duik je tevoorschijn en maai je ze neer met spamfire uit de DAO12. Genoeg kogels.
1vs1 win je altijd, omdat je vaak of wordt aangevallen door een medic, of door spec ops. Het verschil in armor en vuurkracht geeft dan de doorslag.
Heh, onlangs ook eens die DAO12 geprobeerd, had hem al tijden lang unlocked maar nog nooit gebruikt omdat ik nooit op niet-inf-only servers speel. Niet dat ik dat nu wel deed, ik gebruikt de kit op die nieuwe map waar usmc met bootjes aan land komt. In close combat is de dao echt wel een lekker wapen. Op range ben je echter op je pistool aangewezen, maar als je de map kent dan kun je genoeg schuilen totdat de vijand dichtbij genoeg is genaderd.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:52:
[...]

Sowieso speel je het slimste in BF2 door telkens de kits van je gedode vijanden op te pakken, zo maak je gebruik van alle mogelijkheden van het spel en ondervindt je geen beperkingen.
Die DAO kan ik dus nog niet unlocken :) Maar goed elke kit heeft z'n voordelen Het is maar net waar jezelf handig in bent.

And it goes BRAAAAAPP!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Na lange tijd ook weer even begonnen met BF, maar helaas. Voor mij is er nog steeds een hitbox probleem. En heb ik zelfs het idee dat ik meer stof zie als vroegah....
Jammer, gemiste kans. Het blijft een top spel, alleen de foute die het verpesten wegen toch te zwaar.

Als ik een liggende sniper 4x raak met een NOR, en hij is nog niet dood.... |:(

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Verwijderd

[...]

g36c is imho het beste wapen uit bf2, als je in single-shot bent en je weet wanneer je na een schot het volgende moet lossen (rekening houden met de recoil dus), raak je echt veel van ver.
Ik ga niet ontkennen dat elite de zwakste klasse is van bf2, maar imho wel de leukste. Gewoon omwille van het wapen en de fun-dingen die je kan doen met c4.

een paar must-do dingen met c4:
-een tank opblazen (duh)
-c4-car (doe ik wel nooit, maar je moet het eens gedaan hebben, is imho wel lachen, alleen is het ergerlijk voor de tegenspelers, en op veel servers dan ook niet toegestaan)
-als een auto op je af komt gereden, een paar c4 op de grond gooien en als hij er dan uiteindelijk overrijd... boem
-c4 op enemy heli-pad plakken, wachten todat de heli komt repairen... boem
-in servers waar FF op off staat kan je c4 gebruiken om boven op anders onbereikbare gebouwen te komen. (in veel servers wel verboden uiteraard, maar is wel fun als het mag)
-arty, rpv, scan opblazen
-c4 op gespawnde tank plakken, wachten totdat enemy hem neemt...
-c4 op transport heli plakken, wachten totdat enemy hem neemt....
-op gebouw gaan staan en c4 naar beneden gooien op voorbij rijdende tank
-etc... wees creatief.

hoewel ik nu geen elite meer speel, beleefde ik er vroeger veel fun aan. Nu doe ik een poging met de engineer klasse. Het is idd niet de sterktste klasse, dat zie ik ook aan mijn k/d bij mij elite.

Mijn k/d van AT is echter lager, niet echt een id hoe dat komt. Het is mss een beetje mij opoffer klasse die ik gebruik als er te weinig AT's zijn. (In mappen als gulf of oman zijn er altijd wel een aantal AT's te weinig imho).

• M2M

M2M

medicijnman

DrumandBass schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:55:
Na lange tijd ook weer even begonnen met BF, maar helaas. Voor mij is er nog steeds een hitbox probleem. En heb ik zelfs het idee dat ik meer stof zie als vroegah....
Jammer, gemiste kans. Het blijft een top spel, alleen de foute die het verpesten wegen toch te zwaar.

Als ik een liggende sniper 4x raak met een NOR, en hij is nog niet dood.... |:(
als je kruis een extra kruis vertoont, dan betekend dat dat een van je kogels een target geraakt heeft. Als je een sniper met een NOR 4x raakt en hij is nog steeds niet dood, dan is je schrampel dus naast de hitbox terecht gekomen (muv een van je propjes die wel een hitbox geraakt heeft).

Dat heeft verder weinig met laggende hitboxen te maken.

Wat wel veel met laggende hitboxen te maken heeft is het neerhalen van een heli met een TV raket. Je moet echt goed weten hoe hard de tegenstander lagt als je goed raak wilt schieten. Het blijft een irritante kutbug, en ik hoop dat ze dat er in BF3 er uit halen.

-_-

• StealthyPeanut
Net weer een typische BF2 actie. Redelijk rustige server, 32 man totaal op Smoke Screen.

Van de 16 spawnen er 12 bij de vliegtuigen / heli's. Ik in een tank naar de 1e vlag toe, gepakt. Daarna meteen 2 tanks op me dak. Ik type dat mensen moet helpen en niet moeten staan wachten (er stonden er ongeveer 6 nog te wachten op heli / plane totdat die weer respawned omdat een medespeler ooit eens crasht).

Te kansloos, natuurlijk ga ik er weer 8 keer aan met 2 kills erbij. Echt weer een kutpotje, zoals wel vaker _O-.

• M2M

M2M

medicijnman

StealthyPeanut schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:30:
Net weer een typische BF2 actie. Redelijk rustige server, 32 man totaal op Smoke Screen.

Van de 16 spawnen er 12 bij de vliegtuigen / heli's. Ik in een tank naar de 1e vlag toe, gepakt. Daarna meteen 2 tanks op me dak. Ik type dat mensen moet helpen en niet moeten staan wachten (er stonden er ongeveer 6 nog te wachten op heli / plane totdat die weer respawned omdat een medespeler ooit eens crasht).

Te kansloos, natuurlijk ga ik er weer 8 keer aan met 2 kills erbij. Echt weer een kutpotje, zoals wel vaker _O-.
escape --> disconnect --> server browser --> andere server kiezen :)
Tja, dat is wel het jammere aan de "elite" kit (spec ops). Geen armor en eigenlijk delf je gewoon het onderspit, tenzij je echt een noob team als tegenstander hebt. K/D van likmevestje. En helaas zijn er in vanilla BF2 niet al te veel mappen waarbij je op gebouwen kunt klimmen om zo in stijl een tank af te maken. Meestal rijden die dingen constant rond waardoor je misschien 1 C4 pakketje op de bovenkant kunt plakken, maar in bijna alle gevallen die ik tegen me heb gehad als ik in een tank zit, is het C4 mannetje toch echt op zijn respawn aan het wachten.

[ Voor 32% gewijzigd door M2M op 17-09-2009 15:59 ]

-_-

• StealthyPeanut
Net een paar heerlijke potjes gehad op Dragon Valley _O_.

Wat een heeeerlijk gevoel geeft het als je met je SRAW/TOW/ERIX een jeep of buggy onderschept met 1 knal _O_.

Hetzelfde geld voor een tank of APC, alleen dan heb ik 80% van de gevallen 2 schoten nodig.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Door de nieuwe update ook maar weer eens gespeeld, maar ik vond vroeger de humvee's met de TOW echt leuke auto's om tanks mee af te maken, achter een tank rijden, schieten, snel weg scheuren en weer schieten. Maar die zie ik niet meer en ook geen self-propelled artillery meer? Met zo'n artillery tanks af knallen (dus direct ipv met een boog in de verte schieten) was ook altijd wel lachen.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Quantor schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:12:
Door de nieuwe update ook maar weer eens gespeeld, maar ik vond vroeger de humvee's met de TOW echt leuke auto's om tanks mee af te maken, achter een tank rijden, schieten, snel weg scheuren en weer schieten. Maar die zie ik niet meer en ook geen self-propelled artillery meer? Met zo'n artillery tanks af knallen (dus direct ipv met een boog in de verte schieten) was ook altijd wel lachen.
Vergis jij je niet met de Desert Combat mod van BF1942?

And it goes BRAAAAAPP!

• M2M

M2M

medicijnman

ROFLASTC schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:20:
[...]

HUMVEE met TOW zit wel in SF geloof ik, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

-_-

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

M2M schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:58:
[...]

als je kruis een extra kruis vertoont, dan betekend dat dat een van je kogels een target geraakt heeft. Als je een sniper met een NOR 4x raakt en hij is nog steeds niet dood, dan is je schrampel dus naast de hitbox terecht gekomen (muv een van je propjes die wel een hitbox geraakt heeft).

Dat heeft verder weinig met laggende hitboxen te maken.

Wat wel veel met laggende hitboxen te maken heeft is het neerhalen van een heli met een TV raket. Je moet echt goed weten hoe hard de tegenstander lagt als je goed raak wilt schieten. Het blijft een irritante kutbug, en ik hoop dat ze dat er in BF3 er uit halen.
Ja, dat ik weet ik. Alleen is het wel van de zotte imo, dat als ik iemand die stil ligt knife. Ik 4 of 5 keer moet prikken voordat ik een hit reg krijg..... Hetzelfde geld voor de wapens trouwens, en dat is gewoon echt jammer.
Voormij is er momenteel geen enkel spel wat in totaal kan tippen aan BF(op het raken van targets na dan) :+ Helaas ;(

• M2M

M2M

medicijnman

DrumandBass schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:43:
[...]

Ja, dat ik weet ik. Alleen is het wel van de zotte imo, dat als ik iemand die stil ligt knife. Ik 4 of 5 keer moet prikken voordat ik een hit reg krijg..... Hetzelfde geld voor de wapens trouwens, en dat is gewoon echt jammer.
Voormij is er momenteel geen enkel spel wat in totaal kan tippen aan BF(op het raken van targets na dan) :+ Helaas ;(
inderdaad... en op een of andere vage manier krijgt de tegenstander het altijd wel voor elkaar om mij van ongeveer 10 meter afstand met een mes neer te steken.

Ach ja... volgende keer beter :) (en met een stel bommen uit een bommenwerper maakt het eigenlijk niet meer uit of je hitboxes moeilijk te raken zijn... ;))

-_-

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ROFLASTC schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:20:
[...]
Hmmm zou best eens kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

M2M schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:39:
HUMVEE met TOW zit wel in SF geloof ik, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Klopt! Beperkt aantal mappen alleen helaas }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrumandBass schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:43:
[...]

idd, het lijkt als ik BF2 speel veel meer mensen proberen te kniven dan zeg maar 2 jaar geleden. Soms lijkt het wel een Londens jeugdbende-gevecht op bepaalde maps. Allemaal mensen die een mes in me rug proberen te steken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Dat komt waarschijnlijk doordat je tegenwoordig nog maar 7 of 8 knife kills nodig hebt voor een reward. Dacht dat het eerst 17 ofzo was. Vandaar dat iedereen met een mes aan het rennen is, (en omdat je met de geweren toch niets raakt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
DrumandBass schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 20:09:
Dat komt waarschijnlijk doordat je tegenwoordig nog maar 7 of 8 knife kills nodig hebt voor een reward. Dacht dat het eerst 17 ofzo was. Vandaar dat iedereen met een mes aan het rennen is, (en omdat je met de geweren toch niets raakt :+ )
Nee hoor, dat komt omdat:

''Everybody knows you run faster with a knife'' :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

damned.. Sinds tijden weer eens BF2 uit de DVD hoes gehaald (jaja origineel). Of mijn DVD-speler is freaked of het schijfje want autorun alsmede setup knallen er op een gegeven moment lekker uit. Ik heb eigenlijk geen zin mijn legale key in een illigale download te stoppen als alternatief.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.