Candy's heb ik ook laatst ontdekt, is idd een aardig servertje ook qua publiek. Ik denk dat het ook wel gauw zo is dat als er in een server een hoog niveau is qua spelers dat dat vrij lang, zoniet continu zo blijft, omdat nieuwe spelers er echt al snel op apengapen liggen. Je moet een teamspeler zijn, lonewolf loontsain onez schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:06:
ABC (ohne commander) is erg oke, maar erg hoge rangen en genadeloze piloten, PANDA Nation zitten we veel, en voor vaak lange rondes met veel punten (40man server op 64player map) CANDYS Conquest, tenminste dat zijn de servers waar onze funclan -x-[SswL]-x- vaak als een geolied squadje ronddartelt![]()
filteren op i3d geeft ook én hele goede ping servers (hier in NL), en vaak serieuze gevechten/teams...
Ik zal die servers die je daar heb geplempt ook es bezoeken, ga denk ik ook ff GoT in me prefix zetten ofzo, ben toch clanless dus gebruik dat deel niet, en misschien dat iemand van jullie me dan herkent oid. Dat zou leuk zijn
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."