N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Met mijn TV was ik idd spastisch heen en weer aan het bewegenpeakaboo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:34:
[...]
Sow gek ik d8 al wat beweegt die spastisch heen en weer
Maareh, BF2 en dan in nederlandse taal?
![]()
Oh en bf2 in een nederlandse taal is idd wel lachen, dingen als "je hebt een bijrijdershulppunt gekregen" slagen echt op niets xD . Ik zet gewoon al mijn programma's in NL als daar de mogelijkheid voor is. Ook bf2. Is gewoon een gewoonte.
Die eurcopter vind ik trouwens een lomp geval, het ziet er niet uit en hij trekt enorm traag op. Ook duurt het een eeuwigheid eer je een barrel-roll hebt gedaan..
En dan heb je nog die kleine jet, de eurofighter typhoon.... Dat is echt een pain in the ass om mee te vliegen als je de andere jets gewoon bent xD
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 13:05 ]
http://www.xfire.com/video/12d0c9/
Burp
Verwijderd
operation road rageWii4all schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:19:
Welke map is deze trouwens?
als ik me niet vergis
'Verdamnt tut mir leid'Wii4all schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:19:
Welke map is deze trouwens?

Ik heb 0 vliegskills
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Murk schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:37:
[...]
'Verdamnt tut mir leid'![]()
Ik heb 0 vliegskillsTenzij je skilled bent als je de enige boom op een grote grasvlakte altijd weet te raken

ik ken nog zo iemand, niet ikzelf
Map wake island, ik vlieg in de cobra van vliegdekschip richting vliegveld van de PLA... had mn clanmaatje bij me die zat in de gunner seat... Vervolgens komen we de enemy chopper tegen en begonnen te battlen. Op een gegeven moment zat ik zo'n extreme manoevres te maken dat mijn (toen nog) draadloze muis van de tafel vloog met het gevolg dat we zeg maar kaarsrecht richting grond gingen

komt er ook nog eens bij dat achteraf die maat aan me vraagt: WTF DID YOU DO??!??!?! Dus ik zeg zo tegen dude my mouse fell of the table. WTF WHY DIDN'T YOU TELL ME??!?! I COULD HAVE BAILED OUT. Dus ik zeg zo: Dat ging dus niet want ik gebruikte (destijds) de middle mousebutton click om te praten op teamspeak

oh mijn god wat hebben we gelachen toen zeg ik kreeg echt buikpijn

Verwijderd
het is wel realistisch... nou ja enigszinsVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:05:
Ben ik de enige die de vliegtuigen en helikopters met guided missiles te sterk vind? Je hebt geen schijn van kans als je in een tank of iets dergelijks rijd, in de open gestrekte mappen.
het komt er gewoon op neer dat je eigenlijk het beste niet in een tank kunt gaan zitten, als er bommenwerpers / heli's rondvliegen. Daar zijn die dingen helemaal niets waard tegen (behalve als je goed genoeg bent om zelfs vliegtuigen met je tank uit de lucht te schieten...). Wil je op de grond spelen, pak een fatsoenlijk squadje van 3 man bijeen, stap in een autootje en cross die map zo snel mogelijk over. Probeer onderweg wat vliegtuigen te ontwijken (wat goed mogelijk is met een klein autootje. Zodra je iets hoort stuur je met alle macht weg van hoe je nu vliegt en je ontsnapt
Enfin, tanks? neu liever niet, tenzij je een fatsoenlijke luchtmacht hebt of genoeg cover (bijvoorbeeld op daqing oilfields kun je tussen de benzine pomp, het middelste vlaggetje en de 4 torens rustig rondrijden. zolang je blijft bewegen teminste).
Verwijderd
dat is idd zo als niemand van je team zich in AA zet of in een chopperVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:05:
Ben ik de enige die de vliegtuigen en helikopters met guided missiles te sterk vind? Je hebt geen schijn van kans als je in een tank of iets dergelijks rijd, in de open gestrekte mappen.
kijk gewoon uit voor choppers. Als je ziet dat de chopper jouw ziet spring er dan maar uit
Nee je bent niet de enige. Zonder AA maak je geen schijn van kans en met AA is het ook nog steeds moeilijk. De air maps met choppers speel ik daardoor minder dan de andere maps valt mij op.Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:05:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Heeft bij mij geen nut, ik zie het altijd als ze eruit springen en dan schiet ik ze neer met de machine gunVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:19:
[...]
dat is idd zo als niemand van je team zich in AA zet of in een chopper
kijk gewoon uit voor choppers. Als je ziet dat de chopper jouw ziet spring er dan maar uitdoe ik altijd
Je zit in een squad.
De leider van de squad zit een de chopper en vliegt de hele tijd rondjes, heel hoog in de lucht.
Elke keer spawnen en dan jumpen maar....
Burp
ja, totdat een oplettende piloot doorheeft dat er constant mannetjes met parachuutjes uit het midden van de map komen zweven. Die klimt dan even naar 600 meter en haalt de heli neer. Verder een veelgebruikte tactiek op mappen als zatar wetlands.Wii4all schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:30:
Wat ik ook wel makkelijk / leuk vond/vindt is.
Je zit in een squad.
De leider van de squad zit een de chopper en vliegt de hele tijd rondjes, heel hoog in de lucht.
Vind het wel meevallen. Beide teams hebben toch heli's en vliegtuigen? Je moet gewoon je tactiek wat aanpassen. Als er veel tanks en APC's rijden dan word je anti-tank en als heli's je lastig vallen dan zijn die snel neer met een FAV of een goede vliegtuigpiloot. Enige situatie waarin een heli echt vervelend kan zijn is op Sharqi, als de MEC-heli zit te baserapen met zijn gruwelijke boordgun.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:26:
[...]
Nee je bent niet de enige. Zonder AA maak je geen schijn van kans en met AA is het ook nog steeds moeilijk. De air maps met choppers speel ik daardoor minder dan de andere maps valt mij op.
Onvoorstelbaar!
Fixedwritser schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:23:
Enige situatie waarin een heli echt vervelend kan zijn is op Sharqi, als de MEC-heli zit te baserapen met zijnboordgun.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Een variant hierop is een squadleader die zich verstopt onder een brug of haven deel waardoor zijn squad op handige plekken tevoorschijn kan komen. De map waarbij de amerikanen een chinese kracht centrale moeten innemen is er zo een. De chinese squadleader gaat dan in het water liggen aan het andere eind bij de map en je hebt zo weer wat vlaggen te pakken.Wii4all schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:30:
Wat ik ook wel makkelijk / leuk vond/vindt is.
Je zit in een squad.
And it goes BRAAAAAPP!
Ik voelde de bui sowieso al hangen, dus had alles al verwijderd, ook handmatig alle mappen verwijderd en het register totaal BF2-vrij gemaakt. Daarna mijn Complete collection (die al standaard 1.42 is) installed en de 1.5 eroverheen gezet. Werkte meteenRobkazoe schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:07:
Heb meegedaan aan de beta van 1.5. Heb nu de officiële patch erover gegooid. Krijg ik nu telkens het bericht dat ik niet dezelfde versie heb.... Ik vrees een re-install.
haha, geweldigpeakaboo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 14:49:
[...]
[knip]
Map wake island, ik vlieg in de cobra van vliegdekschip richting vliegveld van de PLA... had mn clanmaatje bij me die zat in de gunner seat... Vervolgens komen we de enemy chopper tegen en begonnen te battlen. Op een gegeven moment zat ik zo'n extreme manoevres te maken dat mijn (toen nog) draadloze muis van de tafel vloog met het gevolg dat we zeg maar kaarsrecht richting grond gingen![]()
[knip]
En dat muisopgrondsmijten kan ook best met een muis met draad hoor..Bij mij iig
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Als vliegtuigen en helicopters tanks en anti air in 1 keer kapot kunnen krijgen dan moet anti air dat ook kunnen blijven vliegtuigen en helicopters. Nu is de balans totaal weg als het andere team goed met de lucht voertuigen overweg kan. Dan doe je niets anders dan verliezen.
Echt. Of lucht voertuigen kunnen ook in 1 maal stuk of tanks en anti air kunnen ook niet in 1 maal stuk.
Verwijderd
Uiteraard in de tussentijd niet gespeeld.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 23:01 ]
Roger that!rkomduur schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:20:
Jammer genoeg is het balans tussen ground en air nog steeds waardeloos.
Als vliegtuigen en helicopters tanks en anti air in 1 keer kapot kunnen krijgen dan moet anti air dat ook kunnen blijven vliegtuigen en helicopters. Nu is de balans totaal weg als het andere team goed met de lucht voertuigen overweg kan. Dan doe je niets anders dan verliezen.
Echt. Of lucht voertuigen kunnen ook in 1 maal stuk of tanks en anti air kunnen ook niet in 1 maal stuk.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
lol nou t was meer dat ik zoiets had van ik moet die muis snel oprapen... d8 ik niet bij na (pijltjes)...Murk schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:37:
[...]
Ik voelde de bui sowieso al hangen, dus had alles al verwijderd, ook handmatig alle mappen verwijderd en het register totaal BF2-vrij gemaakt. Daarna mijn Complete collection (die al standaard 1.42 is) installed en de 1.5 eroverheen gezet. Werkte meteen![]()
[...]
haha, geweldigMaarja je hebt dan toch nog altijd pijltjestoetsen waarmee je ook een chopper/plane kan besturen? Tenzij je die natuurlijk al voor iets anders gebruikt.
offtopic:
En dat muisopgrondsmijten kan ook best met een muis met draad hoor..Bij mij iigIk heb standaard een heel lang stuk draad beschikbaar omdat ik het niet kan uitstaan als ik niet kan bewegen vanwege de draadlengte, dus als die over de rand van de tafel valt dan valt ie ook echt naar beneden. En dan is het met linkerhand cover zoeken en met rechterhand een pakketje omhoog hijsen aan het draadje

eigenlijk niet. Het enige voordeel van in de lucht zitten is dat je grote tekens op je scherm krijgt wanneer iemand ergens in gaat zitten. Wachten tot de heli overgevlogen is en vervolgens in die AA zitten om 2 raketten in zijn reet te gooien... helpt. Gelijk er uit gaan als het voorbij is helpt ook. Weer terug er in kruipen wanneer de heli je niet kan vinden is misschien ook een goed idee, waarna je het bovenstaande kunt herhalen.rkomduur schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:20:
Jammer genoeg is het balans tussen ground en air nog steeds waardeloos.
Mensen die blijven hangen in een AA of blijven rondrijden in een AA krijgen vroeg of laat vanzelf een raket in het apparaat, of een stel bommen op je hoofd. Beide is niet grappig, maar ook niet onoverkomelijk.
[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 05-09-2009 13:06 ]
Klopt maar op publics zijn goede piloten nogal schaars waardoor een partij direct een behoorlijke overhand heeft. De damage die een heli doet vs een tank is bv veel groter dan de damage die AA doet vs een heli wat ik onredelijk vind. Een Heli heeft daarbij tegen de raketten ook nog afweer.writser schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:23:
[...]
Vind het wel meevallen. Beide teams hebben toch heli's en vliegtuigen? Je moet gewoon je tactiek wat aanpassen.
Zoals jij het beschrijft heb ik het niet. Wat ik wel heb is dat sommige wegen op de kaart lijken te knipperen evenals dezelfde positie on screen in het score overzicht.J_V_D_L schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:43:
Trouwens, de G36E is echt een stuk scheler gewordenverder als er een flashbang wordt gegooid gaat mn hele scherm knipperen (sinds de patch) mij lijkt dat dit niet hoort? Iemand nog meer last van?
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
dan moet je piloot wel meewillen. Een verstandige piloot zorgt ervoor dat zijn gunner van ver kan schieten op een tank. Zo moet de piloot niet te ver zijn neus naar beneden doen om de gunner een goede line of fire te geven, met als gevolg dat hij zijn ogen ook goed kan houden op enemy choppers en jets. Eens de gunner heeft geschoten gaat die piloot dan niet vlak boven de kapotte tank hooveren om 1 infantery neer te halen.peakaboo schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:27:
[...]
Heeft bij mij geen nut, ik zie het altijd als ze eruit springen en dan schiet ik ze neer met de machine gun
tenminste dat is mijn kijk
een goede gunner kan trouwens op het laatste moment zijn missile van richting veranderen en zo de weglopende infantery neerhalen met TV. (ik kan het niet xD )
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2009 11:22 ]
Veel "goede" gunners hebben dan ook een klikmacro voor de TV missile... Dat kan je vaak goed zien aan de mooi bochten de de missile maakt.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:20:
[...]
>knip<
een goede gunner kan trouwens op het laatste moment zijn missile van richting veranderen en zo de weglopende infantery neerhalen met TV. (ik kan het niet xD )
? wat is dat?lredev schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:33:
een klikmacro voor de TV missile...
[ Voor 3% gewijzigd door ROFLASTC op 05-09-2009 13:40 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Hier namelijk wel.
Laden van de nieuwe map gaat goed, client data verify gaat ook goed en op het moment dat dat klaar is dan lig ik er in eens uit.
Dan krijg ik de melding, dat ik geen originele content heb en dat ik opnieuw moet installeren.
Heb dat net gedaan en het probleem blijft.
Kan na dat ik gedisconect ben wel zo weer de server op en dan kom ik wel in de game, maar dat is niet zoals het hoort ofcouze.
Heb windows 7 x64.
2x ATI 4890 crossfire (Catalyst 2009.0702.1239.20840)
Iemand een oplossing?
Battlefield 2: Serverkickextraordinare schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:59:
Heeft er ook iemand hier last van disconnects bij map switch?
Hier namelijk wel.
Laden van de nieuwe map gaat goed, client data verify gaat ook goed en op het moment dat dat klaar is dan lig ik er in eens uit.
Dan krijg ik de melding, dat ik geen originele content heb en dat ik opnieuw moet installeren.
Heb dat net gedaan en het probleem blijft.
Kan na dat ik gedisconect ben wel zo weer de server op en dan kom ik wel in de game, maar dat is niet zoals het hoort ofcouze.
Heb windows 7 x64.
2x ATI 4890 crossfire (Catalyst 2009.0702.1239.20840)
Iemand een oplossing?
ik ook
en waarom heb ik er dan geen last van bij 1.41?Hielko schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 15:32:
Die bug zit al jaren in het spel, wordt vast nooit gefixt
Dat is een 12 button joystick waarmee ik uitstekend kon vliegen in een straaljager of helicopter.
Het vliegtuig reageert niet op de instellingen die ik gedaan heb terwijl ze toch echt goed staan.
Weet iemand waar dit probleem in zit?
computer voor alle werkzaamheden
Forgotten Hope is een WWII mod voor Battlefield 2. Nadruk ligt op historische authenticiteit en realisme voor zover dat de gameplay niet negatief beinvloedt. One shot is meestal one kill.
De release brengt een hoop dingen met zich mee, waaronder de toevoeging van Normandië.
Maar goed een filmpje zegt meer dan duizend woorden, geniet!
[ Voor 4% gewijzigd door NTH op 05-09-2009 19:38 ]
*wow*NTH schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:06:
Vandaag is de 2.2 release uitgekomen voor Forgotten Hope 2.
Forgotten Hope is een WWII mod voor Battlefield 2. Nadruk ligt op historische authenticiteit en realisme voor zover dat de gameplay niet negatief beinvloedt. One shot is meestal one kill.
De release brengt een hoop dingen met zich mee, waaronder de toevoeging van Normandië.
Maar goed een filmpje zegt meer dan duizend woorden, geniet!![]()
[video]
[video]

And it goes BRAAAAAPP!
Nog even een aanvulling hierop voor het probleem met de ground textures die doorzichtig zijn:Deismyna schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:15:
[...]
Heb hier nog geen 1 keer meegemaakt dat tie het goed doet, maar heb ook nog niet zoveel gespeeld![]()
(ook een nvidia kaart met laatste drivers btw).
En punkbuster? Ik heb het als volgt geïnstalleerd:
- BF2 installeren
- 1.41 patch eroverheen
- Special forces installeren (kan je uiteraard overslaan als je die niet hebt)
- 1.5 patch eroverheen
- Punkbuster bijgewerkt met pbsetup
Vooral dat laatste kan misschien jouw probleem wel eens oplossen. Ondertussen hoop ik dat er ook een oplossing komt voor ons texture probleem
Rechterknop op BF2.exe -> Properties -> Compatibility tab -> "Disable visual themes" en "Disable desktop composition" aanklikken.
Hierna was het ground texture probleem bij mij opgelost. Het lijkt erop dat de aero theme teveel van de videokaart in beslag neemt, waardoor de textures in BF2 niet meer goed laden.
check...metamarty schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:57:
Het lijkt erop dat de aero theme teveel van de videokaart in beslag neemt, waardoor de textures in BF2 niet meer goed laden.
Ik had geen last van flippende textures, bij mij gebeurde er gewoon niks maar toen ik Aero uitzette (en ook de themes service) ging alles prima.
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
hier ergens anders in het forum stond dat je alle vliegtuig controls moest verwijderen met esc en ze dan terug opnieuw instellen.Edwin van Cleef schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 17:17:
Sinds de update werkt mijn trust predator joystick niet meer in de game om bijvoorbeeld te vliegen.
Dat is een 12 button joystick waarmee ik uitstekend kon vliegen in een straaljager of helicopter.
Het vliegtuig reageert niet op de instellingen die ik gedaan heb terwijl ze toch echt goed staan.
Weet iemand waar dit probleem in zit?
Ziet er zeer goed uit, alleen niet goed genoeg voor mij om over te switchen van Project Reality.NTH schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:06:
Vandaag is de 2.2 release uitgekomen voor Forgotten Hope 2.
Ik speel ze allebei, met voorkeur voor FH2. WW2 blijft meer mijn ding.rgras schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:14:
[...]
Ziet er zeer goed uit, alleen niet goed genoeg voor mij om over te switchen van Project Reality.
Er is nu al meerdere keren een antwoord gegeven in dit topic, je moet dus alle falcon commands verwijderen. En, dan je joystick opnieuw instellen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:45:
[...]
hier ergens anders in het forum stond dat je alle vliegtuig controls moest verwijderen met esc en ze dan terug opnieuw instellen.
Hackers zal je altijd wel ergens vinden.. Maar je hoeft niet in servers te zitten met hackers.. Gewoon een andere server opzoekenreller schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:21:
Hoe zit het nu trouwens met de hacks in BF2? dat is/was voor mij de reden om te stoppen met BF2
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
ja maar als je constant op zoek moet naar een andere server komt van spelen niet veelFikkieHo schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:23:
[...]
Hackers zal je altijd wel ergens vinden.. Maar je hoeft niet in servers te zitten met hackers.. Gewoon een andere server opzoeken
Verwijderd
dom gelul werkt voor geen meter.....movo. schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:30:
Voor de mensen die hun joystick niet meer kunnen gebruiken: Alle Falcon presets verwijderen met Esc
Verwijderd
Weer iemand die gelooft dat je macro's nodig heb om goed te kunnen spelenlredev schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:33:
[...]
Veel "goede" gunners hebben dan ook een klikmacro voor de TV missile... Dat kan je vaak goed zien aan de mooi bochten de de missile maakt.
[ Voor 228% gewijzigd door PromoX op 06-09-2009 23:22 ]
Die aanname doe jij maar zo even, nice... Maar goed dat is dus niet wat ik geloof, vandaar de quote's op de goede... Ik zei alleen, je ziet het alleen gewoon veel...Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 16:29:
[...]
Weer iemand die gelooft dat je macro's nodig heb om goed te kunnen spelen
Verwijderd
ah geen idee wat dat is dan, ik dacht dat die falcon commands de vliegcontrols zijn, dat leek me logisch...Driftkikker schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:22:
[...]
Er is nu al meerdere keren een antwoord gegeven in dit topic, je moet dus alle falcon commands verwijderen. En, dan je joystick opnieuw instellen.
"eruit" alt tabben werkt prima, maar als ik dan terug wil naar BF2 krijg ik enkel zwart te zien, en vervolgens kom ik daar ook niet meer weg /krijg BF2 niet afgesloten (Win XP). Eerst met ESC naar menu gaan, zoals iemand al suggereerde, helpt in mijn geval niet
Het schijnt dat als je de AA op 0 zet dat het dan wel werkt.Heb ik echter nog niet zelf geprobeerd.lredev schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:12:
Is er al iemand een oplossing voor het alt-tab probleem tegen gekomen?
"eruit" alt tabben werkt prima, maar als ik dan terug wil naar BF2 krijg ik enkel zwart te zien, en vervolgens kom ik daar ook niet meer weg /krijg BF2 niet afgesloten (Win XP). Eerst met ESC naar menu gaan, zoals iemand al suggereerde, helpt in mijn geval niet
Kan best wezen. Ik ben niet bekend met het probleem maar heb dan ook nog nooit AA aangehadDriftkikker schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:21:
[...]
Het schijnt dat als je de AA op 0 zet dat het dan wel werkt.Heb ik echter nog niet zelf geprobeerd.
met de process explorer kun je BF2 na een per ongeluk geactiveerde alt-tab wel afsluiten. Herhaaldelijk heen en weer alt tabben, dan wordt het lastig.lredev schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:12:
maar ik zou AA wel aanzetten, tenzij je op 2048x1536 speelt op een 13" scherm...
Nou nou ... 1680x1050 of 1600x1200 op 19/22 inch is al genoegM2M schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:52:
maar ik zou AA wel aanzetten, tenzij je op 2048x1536 speelt op een 13" scherm...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
www.avpnews.com
Ik heb ook het idee dat ik voorheen makkelijker mensen neerknalde als nu....skullsplitter schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:21:
Ligt het aan mij of is de accuracy met 1.50 nog willekeuriger geworden?
Maar goed dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.
Burp
http://newsletters.ea.com...eld_offers/nl_online.html
Nu nog wachten tot ik mn geld op mn paypal account kan krijgen om t te betalen
[ Voor 19% gewijzigd door Gammro op 07-09-2009 16:06 ]
Ik minimaliseer altijd met Windowstoets + D, werkt perfect, wellicht werkt dat ook voor BF2.lredev schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:12:
"eruit" alt tabben werkt prima, maar als ik dan terug wil naar BF2 krijg ik enkel zwart te zien, en vervolgens kom ik daar ook niet meer weg /krijg BF2 niet afgesloten (Win XP). Eerst met ESC naar menu gaan, zoals iemand al suggereerde, helpt in mijn geval niet.
Loont het tegenwoordig trouwens nog de moeite om BF2 te installeren? Word dit nog veel gespeeld?
Als dat het geval is, dan ga ik er over nadenken om BF2 weer te installeren, lijkt me op zich wel kicken om het weer te spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 07-09-2009 16:27 ]
Of Widescreen-effect...Wii4all schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:55:
[...]
Ik heb ook het idee dat ik voorheen makkelijker mensen neerknalde als nu....
Maar goed dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

www.avpnews.com
Is die Complete Collection een versie van EA of heb je deze zelf "geslipstreamed"?Murk schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 19:37:
[...]
Ik voelde de bui sowieso al hangen, dus had alles al verwijderd, ook handmatig alle mappen verwijderd en het register totaal BF2-vrij gemaakt. Daarna mijn Complete collection (die al standaard 1.42 is) installed en de 1.5 eroverheen gezet. Werkte meteen![]()
[...]
haha, geweldigMaarja je hebt dan toch nog altijd pijltjestoetsen waarmee je ook een chopper/plane kan besturen? Tenzij je die natuurlijk al voor iets anders gebruikt.
offtopic:
En dat muisopgrondsmijten kan ook best met een muis met draad hoor..Bij mij iigIk heb standaard een heel lang stuk draad beschikbaar omdat ik het niet kan uitstaan als ik niet kan bewegen vanwege de draadlengte, dus als die over de rand van de tafel valt dan valt ie ook echt naar beneden. En dan is het met linkerhand cover zoeken en met rechterhand een pakketje omhoog hijsen aan het draadje
Weer een lekker avondje Karkand inf. only gespeeld, heerlijk! Vooral als je in een goede server in een goed team terecht komt. Als support dekking geven aan je team met de PKM als ze een move willen maken en gered worden door een medic als je het zelf niet haalt. Helemaal top om zo te spelen
Op een gegeven moment ging het wat minder met de teams aan mijn kant en besloot ik maar om Commander te worden. Heel nuttig, want daardoor wonnen we een slecht potje alsnog. Maar ik blijf het niet OK vinden dat ik met Goud wegwandel en de mensen die de klappen opvingen met zilver en minder...
Hopelijk maken ze dat nog eens wat eerlijker in patch 1.6 als die ooit nog komt...
Tja, of juist het tegenover gestelde. Ik ben nog geen game tegen gekomen waar je op publics zo vaak gekicked word als het even niet volgens de aangepaste regels van de admin gaat of domweg omdat je beter speelt.Robkazoe schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:54:
Gewoon op een goede server zitten waar actief admin's op zitten. Die houden de server vaak goed schoon.
Dat is een typisch kenmerk van de Battlefield-op-de-PC-series (in ieder geval in 1942, 2, 2142...). Ben het ook vaak genoeg tegengekomen dat ik en een klein groepje van 3-4 man capture point na capture point innamen (terwijl de rest van het team achter ons aan een redelijke verdediging opzette). Alleen de leden van die specifieke groep werden gekicked. Toevallig zaten er een paar met een clantag waar de server ook onder viel in het andere team. Vond een aantal keer plaats in zowel 2 als 2142.Bor de Wollef schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:40:
[...]
Tja, of juist het tegenover gestelde. Ik ben nog geen game tegen gekomen waar je op publics zo vaak gekicked word als het even niet volgens de aangepaste regels van de admin gaat of domweg omdat je beter speelt.
Clans kunnen er gewoon niet tegen dat ze verslagen worden door een groepje willekeurige spelers zonder clan.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Zo heel gek is dat ook weer niet hoor. Als ik de oorlogsfilms tenminste mag gelovenbvk schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:33:
Op een gegeven moment ging het wat minder met de teams aan mijn kant en besloot ik maar om Commander te worden. Heel nuttig, want daardoor wonnen we een slecht potje alsnog. Maar ik blijf het niet OK vinden dat ik met Goud wegwandel en de mensen die de klappen opvingen met zilver en minder...
GJtje schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:07:
[...]
Ik minimaliseer altijd met Windowstoets + D, werkt perfect, wellicht werkt dat ook voor BF2.
Loont het tegenwoordig trouwens nog de moeite om BF2 te installeren? Word dit nog veel gespeeld?
Als dat het geval is, dan ga ik er over nadenken om BF2 weer te installeren, lijkt me op zich wel kicken om het weer te spelen.

keb em ook maar even tussen me vrienden gespammed, want tis overal raak...
EA support, it IS possible!!
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

klinkt bekend... is er niet ergens een website waar je admins die hun rechten misbruiken kunt aangeven? Zo nu en dan wordt ik ook wel eens gekicked of gebanned vanwege een stomme rede. Bijvoorbeeld gisteravond nog, 1 keer over een hekje springen (en de fighting commander admin van de tegenstander met een stel shotgunkogels omver kegelend) en ik mocht het strijdveld verlaten. Terwijl er elke minuut een keer voorbij kwam dat je geen fighting commander mocht zijn.peakaboo schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:47:
lol serieus ik werd net uit een server gekicked net voor het eind van de round omdat ik zgn. highskill in de plane had en meer dan 30 killsOoit van gehoord? Volgens mij was er weer een admin die niet tegen z'n verlies kon en dacht mij te kicken. Heeft die ff pech dat ik een SSD heb
Was er net op tijd terug in voordat de ronde voorbij was
Dus na terugkeer ben ik commander geworden, uiteraard ook gezellig vlaggetjes gepakt en nog geen 5 minuten in de game wordt ik weer gekicked. Fighting commander als rede. Ik mocht gelijk ook niet meer terug keren.
Meestal kijk ik dan op de website van de betreffende clan om te kijken of ik een TS IP kan vinden en de betreffende admin aan kan spreken.
En zo nu en dan hoor je dan een 10 jarig licht ontvlambaar kereltje die je dan ook uit TS banned.
Ik heb een Asus G71V en die is fixed 62Hz. video.con file aanpassen kon niet want die is er niet..
Gisteren een oude 14" CRT aangesloten, die als default gezet, BF2 opgestart en daarin naar een hogere resolutie met 62Hz gezet. Monitortje kon dat niet aan, PC uitgezet en opnieuw opgestart zonder de CRT...
Daarna BF2 opnieuw opgestart en werken.. Was weer ff lekker
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Eergister op een aardige server was leuk, heb flink wat puntjes gescoord
Kijk je de volgende ochtend/dag naar je profiel zijn de stats niet bijgewerkt / niet opgeslagen.
Das wel jammer.
Het gaat natuurlijk in eerste instantie om het spel, dat was goed, maar 't is toch jammer van die stats.
Burp
stats heb ik allang opgegeven. 400 uur in een tank hangen is mij toch iets te veel van het goede... (al heeft M2M al wel wat uurtjes er op zitten)...Wii4all schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:43:
Maar goed...ik speel eigenlijk altijd ranked.
Eergister op een aardige server was leuk, heb flink wat puntjes gescoord
Kijk je de volgende ochtend/dag naar je profiel zijn de stats niet bijgewerkt / niet opgeslagen.
Das wel jammer.
Het gaat natuurlijk in eerste instantie om het spel, dat was goed, maar 't is toch jammer van die stats.
Om een goede K/D ratio te halen gaan er onnoemelijk veel mensen in de tank op Karkand of Mashtuur en blijven hier heel het potje inzitten. Opzich niet verkeerd, als je van toegevoegde waarde bent -> maar om dan alleen te gaan spawnrapen en kills te halen zonder je teammates te ondersteunen? Dan ben je echt niet bezig met het spel maar voor de punten.
Zelfde geld voor sommige gunners in de choppers.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Dat kan hetzelfde probleem zijn als ik heb.kronolith schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:31:
Ik heb een vaag probleem: om naar de volgende rank te kunnen gaan moet ik nog basic antitank en basic engineer badge halen. Hiervoor moet je 10 kills in 1 rondje maken met zo'n kit. Simpel, en ik heb het vanmiddag wel 3 keer achter elkaar gehaald. Ik krijg alleen die verdraaide badge niet.... wat nu???!
Soms worden de stats via bepaalde servers niet bijgewerkt.
Burp
Heb je gechecked of de kills die je daarbij hebt gemaakt wel zijn geregistreerd in je stats? En je moet vanaf voor het begin van de ronde tot na het begin van de volgende ronde in de server zijn voordat de ronde statistics mee worden gepakt, geloof ik.kronolith schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 16:31:
Ik heb een vaag probleem: om naar de volgende rank te kunnen gaan moet ik nog basic antitank en basic engineer badge halen. Hiervoor moet je 10 kills in 1 rondje maken met zo'n kit. Simpel, en ik heb het vanmiddag wel 3 keer achter elkaar gehaald. Ik krijg alleen die verdraaide badge niet.... wat nu???!
Wat mij opvalt is dat op menig server zo weinig gespot wordt, door spelers in het veld. werkt stuk fijner als je weet dat de vijand er aan komt enzo.
En ik had nog een vraag: mijn punkbuster valt soms uit, ik word dan van de server afgegooid omdat de heartbeat gestopt is.Terwijl ik wel gewone ping blijf houden. Wat ik dan doe is punkbuster opnieuw starten en updaten op bf2 dan doet hij het meestal wel weer even. Ow ja ik speel bf2 wel op vista...
ja, of het gaat te hard met het spotten en het wordt verschrikkelijk irritant. Een goede UAV neerknallen en zo nu en dan bij aanvallende en verdedigende squadjes spotten (en ook spotten vlak nadat een vlag gepakt is om te kijken of er nog vijanden rondlopen) is goed, maar 6x per seconde horen dat er een sniper gespot is is overdreven. Zeker als ze allemaal al in de UAV zitten.leosand schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:33:
Wat ik mij afvraag is er nog een leuke (ranked) tweakers server voor bf2?
Wat mij opvalt is dat op menig server zo weinig gespot wordt, door spelers in het veld. werkt stuk fijner als je weet dat de vijand er aan komt enzo.
Meer mensen met de alt tab fix en spontane crashes to desktop!?
Die zien meteen waar een tegenstander is.
ik doe het zeker niet op het irritante af.
Burp
ik spot alleen ongespotte "objecten"
maar niemand een idee over die punkbuster? of een goeie server waar samenwerking hoog in het vandel staat?
M2M schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:21:
[...]
ja, of het gaat te hard met het spotten en het wordt verschrikkelijk irritant. Een goede UAV neerknallen en zo nu en dan bij aanvallende en verdedigende squadjes spotten (en ook spotten vlak nadat een vlag gepakt is om te kijken of er nog vijanden rondlopen) is goed, maar 6x per seconde horen dat er een sniper gespot is is overdreven. Zeker als ze allemaal al in de UAV zitten.
filteren op i3d geeft ook én hele goede ping servers (hier in NL), en vaak serieuze gevechten/teams...
toch zie ik vaak genoeg bananen rondlopen op een map die langs een gespotte vijand lopen (en daar daarna door neergeknalt worden). Best jammer, want op de kaart zie je dan een rood puntje. Zo eentje die dan in een hoekje ergens met een RPK ligt te wachten. Komt er een medestander aangewandelt (vaak genoeg met een berg sterren...) en wordt rustig in zijn rug kapot geschoten. Ik kijk normaal gesproken eigenlijk meer naar de kaart dan naar mijn scherm.Wii4all schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:32:
Ik spot trouwens altijd, is juist verdomd handig voor andere spelers lijkt me.
Die zien meteen waar een tegenstander is.
ik doe het zeker niet op het irritante af.
Verwijderd
Zelfde hier. Met CoD5 ook. Die kaart met UAV en spotted enemies is te simpel. Ik vind dat ze dat er uit moeten laten in volgende BF games.M2M schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:29:
[...]
toch zie ik vaak genoeg bananen rondlopen op een map die langs een gespotte vijand lopen (en daar daarna door neergeknalt worden). Best jammer, want op de kaart zie je dan een rood puntje. Zo eentje die dan in een hoekje ergens met een RPK ligt te wachten. Komt er een medestander aangewandelt (vaak genoeg met een berg sterren...) en wordt rustig in zijn rug kapot geschoten. Ik kijk normaal gesproken eigenlijk meer naar de kaart dan naar mijn scherm.
nee dat niet, maar bijvoorbeeld wel bepaalde klassen er uit laten. Snipers en spec ops hoeven van mij niet op de UAV te zien te zijn. Dat zou het spel net wat meer diepgang geven (en kun je een team met een oplettende commander teminste verrassen).Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:48:
[...]
Zelfde hier. Met CoD5 ook. Die kaart met UAV en spotted enemies is te simpel. Ik vind dat ze dat er uit moeten laten in volgende BF games.
??
Snipers en spec ops niet met UAV. Spec ops ook niet via de map scan functie voor de Commander (wel gewoon te zien als je inzoomed, natuurlijk). Zo worden spec ops echt iets meer onvindbaar en passen ze veel beter in hun rol.M2M schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:00:
[...]
nee dat niet, maar bijvoorbeeld wel bepaalde klassen er uit laten. Snipers en spec ops hoeven van mij niet op de UAV te zien te zijn. Dat zou het spel net wat meer diepgang geven (en kun je een team met een oplettende commander teminste verrassen).
Natuurlijk zijn de voertuigen die ze gebruiken wel op de normale manieren te spotten.
[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 09-09-2009 15:13 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
nou dan liever zoals het op de echte battlefields gaat.M2M schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:00:
[...]
nee dat niet, maar bijvoorbeeld wel bepaalde klassen er uit laten. Snipers en spec ops hoeven van mij niet op de UAV te zien te zijn. Dat zou het spel net wat meer diepgang geven (en kun je een team met een oplettende commander teminste verrassen).
alleen vliegtuigen en heli's boven bepaalde grens met een uav
met daarbij dan wel handmatige spotters op de grond voor grond troepen verplaatsingen met soort last known position.
maar ik zal eens kijken op de i3d server vanavond. die zijn toch meestal ranked?
niet dat ik zon stats player ben.
maar wil alleen nog me basic knife en pistol badge nog halen.
laatst bijna gehaald maar helaas was ook achteraf geen ranked server
@falcon heb je de oude instellingen eruit gehaald? dus alles leeg?
Verwijderd
Ik ben van gotland (All maps) gebanned omdat ik zogezegt een foute report gaf terwijl die 100% gegrond was.
Ik ben ook gebanned van justice-fighters omdat ik 1x noobteam zei in de teamchat. Ok, ik had het niet moeten zeggen, maar daar geef je in hemelsnaam toch geen ban voor?
iig op justice-fighters ben ik al een eeuwigeheid gebanned en die zal dus wel perm zijn (heel jammer, was een zeer toffe server).
Op gotland ben ik in een ver verleden nog eens gebanned geweest, maar die ban was maar 1 dag oid, dus ik hoop dat hij deze x ook niet perm is.
Oh ja, die bans, zijn die gedaan op cd-key? Ik dacht dat dat gedaan werd, er kan een hashcode gegenereerd worden aan de hand van je cd-key oid en die bannen ze dan oid.
of is het op naam/ip? Ip lijkt mij niet, omdat ik een veranderend ip heb.
btw, het feit dan ik gebanned ben zegt niets over mijn speelstijl. Ik ben geen klein kind van 8jaar dat tk's gaat maken voor een jet e.d. Ik ben gewoon op ongelukkige wijze gebanned imho.
wat je ook veel ziet is dat mensen in-game de admins persoonlijk kennen en als zij iemand reporten ligt die kerel er meteen uit, maar als ik iemand report wordt er dikwijls niet gereageerd. (van mij moeten ze die persoon niet direct kicken, maar minimaal een waarschuwing zou toch op zijn plaats zijn, iets wat veel admins zelfs niet doen.)
ik speel ook dikwijls op "rackage =(be)= wake only" (niet de juiste servernaam denk ik, zoek op rackage). Daar wordt veel aan teamplay gedaan en de admins (voorvoegsel =(be)= luisteren nagenoeg altijd).
Vind de EU-wapens trouwens wel lekker, MP5 (SF) heeft tenminste eindelijk het effect van de echte, ITT die van de USMC.
www.avpnews.com
Verwijderd
2e keer omdat ik constant de zogenaamd ''goede'' spelers met tig sterren zodra ze in een jet stapten aan flarden schoot zodat ze WEER 24/7 konden planelamen, de 3e keer voor het paar keer zeggen van noobteam.
Boeiend. Zo werkt internet. Internet bestaat uit een oneindig aantal mini-dictatuurtjes, met een admin of moderator als machthebbende. Die stelt zelf regels op, ongeacht of ze rechtvaardig zijn of niet. En om van de persoonlijke grieven van de dictators. maar te zwijgen.
Kom je tegen ze in opstand, omdat in jouw ogen iets niet rechtvaardig is, dan wordt je vaak geband.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 17:39 ]
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.