Wii4all schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:50:
[...]
Bij te vaak worden ze toch geblokkeerd voor 100 seconden ofzo?
Ik vind het alleen irritant als ze het 30 keer achterelkaar doen voor een plek..
Verder stoor ik me er eigenlijk niet meer aan, ben het gewend
Hier staan trouwens mijn verschrikkelijk slechte stats:
http://www.bf2stats.net/player/111671752/
Deze stats draaien trouwens wel 10000000 keer beter dan de stats die voor battlefield1943 gemaakt zijn zeg...
spec ops als meest gespeelde kit... nogal logisch dat je dan een K/D hebt van 0,5. Het enige waar die kereltjes goed in zijn is het opblazen van commander assets. Je komt toch nooit dicht bij genoeg om een tank uit te schakelen, en van medics / RPK / assault / SRAW kereltjes verlies je het gegarandeerd. (en ook van snipers trouwens).
Dus, voor inf-only wordt je medic. Zorg dat je wapen 3 op een gemakkelijk bereikbare toets hebt (bijvoobeeld toets "Q") en wapen 6 ook. (je gewone geweer en je shock paddles). Heb je een muis met extra toetsen, zet je quick keys daar dan op. Als je een kereltje dood ziet gaan, en je moet nog aan je muiswiel draaien en twee keer klikken om 'm te reviven is de kans groot dat je een granaat op je hoofd gekregen hebt. Even snel op E drukken om je shockpaddels te selecteren, reviven, wegrennen (en terwijl je aan het rennen bent op Q drukken om je wapen tevoorschijn te toveren) helpt

.
in een tank/apc ben je engineer. ook handig, als je bijna stuk bent (en er geen vervelende mannetjes met raketten om je heen lopen) stap dan uit en druk op E. Je hebt je moersleutel in handen en kunt gelijk gaan repareren. Scheelt je weer een paar seconde met je muiswiel spelen, waarna je tank in je gezicht ontploft en je alsnog dood bent

.
Laat sniper links liggen. Op een dakje liggen helpt niets, want de kans dat je iemand omlegt voordat je zelf dood bent is klein. 95 damage is leuk, maar de tegenstander heeft je dan door en duikt achter een boompje. Hij spot je vervolgens en zijn teammaatjes komen je halen

. (en claymores zijn lame...)
Assault is wel een leuke kit. Schiet er een overhoop, wacht totdat de medic 'm komt reviven en gooi er dan een dikke granaat bovenop. 3 kills voor de prijs van 1. En met een F2000 en flashbangs kun je aardig wat kills maken, als je de flashbangs goed weet te gebruiken.