Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:16:
Nu ik voor het eerst sinds tijden weer eens speel valt het mij op hoe slecht het geheel er eigenlijk uit ziet. In mijn gedachten was het geen grafisch wonder maar op een of andere manier heb ik de grafische kwaliteit een beetje geromantiseerd tijdens het niet spelen.
Klopt hier precies hetzelfde, schreef het een paar post terug nog

Op welke servers spelen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Vanavond die patch maar eens even binnen trekken en gelijk even spelen. is voor mij ook weer een tijdje geleden.

Ik ben wel erg blij dat Euro forces en Armored Fury nu ook gratis zijn. Hebben we weer wat speel voer tot aan Battlefield 3.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
writser schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:44:
Windows 7 werkt helaas nog niet echt lekker in combinatie met Punkbuster.
Laat dan maar helemaal zitten...Ik wil gewoon BF2 kunnen spelen op Windows 7 zonder allerlei handmatige toestanden. Is er dan nog steeds geen officieele punkbuster update uit voor Windows 7? Ook al zoiets onbegrijpelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SuX DeLuXe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:30:
[...]

Laat dan maar helemaal zitten...Ik wil gewoon BF2 kunnen spelen op Windows 7 zonder allerlei handmatige toestanden. Is er dan nog steeds geen officieele punkbuster update uit voor Windows 7? Ook al zoiets onbegrijpelijks.
Gek he dat er nog geen punkbuster is voor een OS waarvan de retail versie nog niet eens in de winkels ligt voor een spel wat al een aantal jaren oud is....

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 02-09-2009 13:32 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:31:
[...]

Gek he dat er nog geen punkbuster is voor een OS waarvan de retail versie nog niet eens in de winkels ligt voor een spel wat al een aantal jaren oud is....
Windows 7 wordt al maanden gebruikt dus dat zou EA/Dice toch ruim gelegenheid moeten hebben gegeven om in ieder geval te zorgen dat het niet door Punkbuster wordt geblokkeerd. Dat het niet zou werken vanwege incompatibiliteit ok dat kan nog, maar alleen omdat Punkbuster het niet slikt vind ik gewoon zwak. Die Punkbuster werkt meer tegen de gamers dan "voor" de gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SuX DeLuXe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:42:
[...]

Windows 7 wordt al maanden gebruikt dus dat zou EA/Dice toch ruim gelegenheid moeten hebben gegeven om in ieder geval te zorgen dat het niet door Punkbuster wordt geblokkeerd. Dat het niet zou werken vanwege incompatibiliteit ok dat kan nog, maar alleen omdat Punkbuster het niet slikt vind ik gewoon zwak. Die Punkbuster werkt meer tegen de gamers dan "voor" de gamers.
Windows 7 is net RTM en is in de shops voor de consument nog steeds niet te krijgen. Windows 7 support zal vast op de planning staan maar redelijkerwijs heeft men daar tot de release nog voor.

De Windows 7 versies die al maanden worden gebruikt zijn beta's en RC's. Logisch dat men daar geen ondersteuning voor biedt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 02-09-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 20:26
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:31:
[...]

Punkbuster heb je niet alleen nodig voor Battlefield, maar ook voor een hele andere rits spellen als Quake en Call of Duty. Alle proefversies van Windows 7 zijn enorm populair en ik draai ook al een legale versie via de 'MSDN Academic Alliance'. Dat er bij Evenbalance tot nu toe nog niemand met een woord over Windows 7 heeft gesproken vind ik op zijn minst klantontvriendelijk.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

writser schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:05:
[...]

Punkbuster heb je niet alleen nodig voor Battlefield, maar ook voor een hele andere rits spellen als Quake en Call of Duty. Alle proefversies van Windows 7 zijn enorm populair en ik draai ook al een legale versie via de 'MSDN Academic Alliance'. Dat er bij Evenbalance tot nu toe nog niemand met een woord over Windows 7 heeft gesproken vind ik op zijn minst klantontvriendelijk.
Tja, het blijft een OS wat officieel gewoon nog niet in de retail te krijgen is. Pas als de retail release is geweest en het werkt nog niet heb je een reden om te klagen vind ik. Dat PB niet werkt (net als sommige andere software) is gewoon een nadeel van het gebruik van een OS voor de release. Maar goed, we gaan offtopic nu.

Wat mij na de patch opvalt is dat ik niet meer standaard met muis en keyboard kan sturen in een vliegtuig. Ook kreeg ik direct na het inloggen sommige unlocks terwijl ik al meer dan een half jaar niet gespeeld heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 02-09-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Marc3l schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:09:
[...]

Klopt hier precies hetzelfde, schreef het een paar post terug nog

Op welke servers spelen jullie meestal?
Grafisch wellicht minder, maar nog steeds prima te spelen en ondergeschikt aan de gameplay (die onder andere door de minder drukke/gedetailleerde graphics tactischer is dan CoD4 IMO)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Blijf me ergeren aan het feit dat je niet eens normaal kan lopen. Hij bugt soms. Vooral als je ergens over heen wil springen...

Trouwens iemand anders problemen met zijn joystick? Alle knoppies werken maar de as'en niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:17:
[...]

Wat mij na de patch opvalt is dat ik niet meer standaard met muis en keyboard kan sturen in een vliegtuig. Ook kreeg ik direct na het inloggen sommige unlocks terwijl ik al meer dan een half jaar niet gespeeld heb.
Die unlocks krijg je door de extra boosterpacks volgens mij.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:16:Nu ik voor het eerst sinds tijden weer eens speel valt het mij op hoe slecht het geheel er eigenlijk uit ziet. In mijn gedachten was het geen grafisch wonder maar op een of andere manier heb ik de grafische kwaliteit een beetje geromantiseerd tijdens het niet spelen.
Nu pas :? Daar was ik al 3 jaar geleden achter toen ik van ATI 9600 Pro naar 1900XTX ging :D Vooral gras/bomen is echt EPIC FAIL !!! Voor de rest valt het wel mee, maar de instrumenten/panelen in voertuigen/enz... hadden ook wel wat levender gekund.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vergeet niet dat dit spel uit 2005 stamt...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dus toch alweer richting de 5 jaar geleden is , denk even terug in 2005,, nou, ik denk dat de game er voor toen best goed uitziet hoor, zo dramatisch is het nou ook weer niet

maar ben nog steeds veel te slecht voor battlefield dat heb ik alweer gezien :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Rayzman

+31 Rayzman

movo. schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:49:
Blijf me ergeren aan het feit dat je niet eens normaal kan lopen. Hij bugt soms. Vooral als je ergens over heen wil springen...

Trouwens iemand anders problemen met zijn joystick? Alle knoppies werken maar de as'en niet?
Dat probleem heb ik ook met m'n joystick. Opnieuw ingesteld, maar ik kon alleen maar recht omhoog door meer gas te geven. Naar voren pitchen kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb een Logitech extreme 3D pro.
Maar er schijnt een fix te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Rayzman op 02-09-2009 16:42 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
[b][message=32510331,noline]

Ja. Ik merkte het tijdens het opstijgen pas, waardoor ik me met m'n co-piloot in een boom boorde. Baal er overigens wel van, want met toetsenbord ben ik niet zo heel goed. :P

EDIT: net als Rayzman heb ook ik een Logitech freedom 3D pro. Ga nu even op die fix link klikken.

[ Voor 13% gewijzigd door Driftkikker op 02-09-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
writser schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:44:
Windows 7 werkt helaas nog niet echt lekker in combinatie met Punkbuster.
Ik heb atm nog versie 1.41, maar ik speel al dagenlang zonder problemen op windows 7 bf2 en cod:waw, geen problemen net punkbuster so far?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:19
Hmm, nadat ik zag dat er een nieuwe patch was natuurlijk meteen weer BF2 afgestoft en geïnstalleerd.
Nu heb ik alleen het volgende probleem.
Alle grondtextures zijn zeg maar een beetje "zoek". Iemand een idee waardoor dit kan komen? En nee, ik gebruik geen wallhack, ook al is dit af en toe best wel eens handig ;)

Draai op dit moment Windows7 RC x64, geen idee of het daardoor komt. Ik kan me herinneren dat ik het volgens mij ook al met de beta van Windows7 had met de 1.41 patch, dus het ligt vast niet aan de patch.
Verder gelukkig geen punkbuster problemen ofzo, dat valt dan wel weer mee :)

Edit: Tevens is mijn complete scherm voor ongeveer 1 seconde zwart als er een explosie in de buurt van mij is, of als er een tank naast me staat te schieten. De hud+playernames blijf ik wel gewoon zien, alleen alle textures worden tijdelijk zwart. Ook vrij hinderlijk :|

[ Voor 17% gewijzigd door Deismyna op 02-09-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Voor de mensen die hun joystick niet meer kunnen gebruiken: Alle Falcon presets verwijderen met Esc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Deismyna schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:58:
Hmm, nadat ik zag dat er een nieuwe patch was natuurlijk meteen weer BF2 afgestoft en geïnstalleerd.
Nu heb ik alleen het volgende probleem.
Alle grondtextures zijn zeg maar een beetje "zoek". Iemand een idee waardoor dit kan komen? En nee, ik gebruik geen wallhack, ook al is dit af en toe best wel eens handig ;)
Dat heb ik ook (windows 7 en een Nvidia kaart met de laatste drivers). Vreemde is dat ie het 1 op de 5 keer wel normaal doet.
Ik heb atm nog versie 1.41, maar ik speel al dagenlang zonder problemen op windows 7 bf2 en cod:waw, geen problemen net punkbuster so far?
Lucky you :). Het probleem ligt bij mij duidelijk aan punkbuster want ik kan wel local games en servers zonder PB joinen. Heb je nog iets speciaals veranderd of werkte ie out-of-the-box?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
writser schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:58:
[...]

Dat heb ik ook (windows 7 en een Nvidia kaart met de laatste drivers). Vreemde is dat ie het 1 op de 5 keer wel normaal doet.

[...]

Lucky you :). Het probleem ligt bij mij duidelijk aan punkbuster want ik kan wel local games en servers zonder PB joinen. Heb je nog iets speciaals veranderd of werkte ie out-of-the-box?
Heb hier nog geen 1 keer meegemaakt dat tie het goed doet, maar heb ook nog niet zoveel gespeeld :)
(ook een nvidia kaart met laatste drivers btw).

En punkbuster? Ik heb het als volgt geïnstalleerd:
- BF2 installeren
- 1.41 patch eroverheen
- Special forces installeren (kan je uiteraard overslaan als je die niet hebt)
- 1.5 patch eroverheen
- Punkbuster bijgewerkt met pbsetup

Vooral dat laatste kan misschien jouw probleem wel eens oplossen. Ondertussen hoop ik dat er ook een oplossing komt voor ons texture probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Ja, heb punkbuster uiteraard wel ge-update. Een andere leuke feature van 1.50: alt-tabben werkt niet als anti-aliasing aan staat (link). Daar had ik ook last van. Heb nu anti-aliasing uitgeschakeld en verdomd, ik lijk zelfs servers met punkbuster te kunnen joinen zonder crashes nu. En had ook geen verdwijnende textures. :?

Zal morgen eens proberen of ik ook daadwerkelijk een potje kan spelen zonder problemen, nu geen tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door writser op 02-09-2009 18:29 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

writser schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:28:
Een andere leuke feature van 1.50: alt-tabben werkt niet als anti-aliasing aan staat (link).
Ah, dat ligt dus niet aan mij...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:46

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Deismyna schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:15:
[...]

Heb hier nog geen 1 keer meegemaakt dat tie het goed doet, maar heb ook nog niet zoveel gespeeld :)
(ook een nvidia kaart met laatste drivers btw).

En punkbuster? Ik heb het als volgt geïnstalleerd:
- BF2 installeren
- 1.41 patch eroverheen
- Special forces installeren (kan je uiteraard overslaan als je die niet hebt)
- 1.5 patch eroverheen
- Punkbuster bijgewerkt met pbsetup

Vooral dat laatste kan misschien jouw probleem wel eens oplossen. Ondertussen hoop ik dat er ook een oplossing komt voor ons texture probleem :)
Nog voor 1.5 speelde een clan maatje mee op win Vista 64bits, die had ook texture problemen, die vrij bekend waren in Vista (64bits), het verlagen van de textures naar medium of beter low, and solved his problem..

(jammer dikke vga die makkelijk alles high kon, echter de enigste manier om deze bug te omzeilen...)
misschien het testen eens waard.....

en voor degene met de ALT-Tab issues, zet je game AA of 8x, en in de Nvidia driver AA op app controlled, denk dat dat het bugje is... (ATi user hier, maar ik heb zo'n vermoeden)

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 02-09-2009 19:34 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

aww men. Ik wordt servers afgekicked omdat er geen communicatie is met PnkBstra.exe. Ik heb toch echt een reinstall gedaan van punkbuster door de BF2 cd en daarna de PB update gedaan. Dat helpt niet. Het .exe bestand is ook niet te zien in de pb folder helaas. Ik draai vista home premium

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 10-09 23:09
Kolere, die patch is wel heel erg in trek, duurt overal echt enorm lang |:(

Weet iemand niet toevallig een stiekem, klein, onbekend en snel servertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:09
Je hebt deze setup gedraaid, en dat werkt niet ? http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

dat werkte helaas niet nee. Hoort er een .exe te staan in de pb folder van BF2?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me gisteren opviel toen ik voor het eerst met de nieuwe patch speelde, is dat de "lock-range" van de AA (mobile en stationary) veel hoger is. In dragon Valley hing ik met men chopper boven die china-vlag op de top van een heuvel waar enkel een jeep spawnt en een TOW staat. Als ik dan een beetje dichter bij de vlag temple ging hangen werd ik al gelocked door een stationary AA van de vlag farmhouse.

Als die AA-range daadwerkelijk groter is geworden zoals ik het ondervonden heb (heb nog niet uitvoerig kunnen testen), vind ik dat wel goed. De chopper kan nu, eens gelocked, niet zomaar zijn flares lossen en even vluchten tot hij out of range is van de AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:26:
wat me gisteren opviel toen ik voor het eerst met de nieuwe patch speelde, is dat de "lock-range" van de AA (mobile en stationary) veel hoger is. In dragon Valley hing ik met men chopper boven die china-vlag op de top van een heuvel waar enkel een jeep spawnt en een TOW staat. Als ik dan een beetje dichter bij de vlag temple ging hangen werd ik al gelocked door een stationary AA van de vlag farmhouse.

Als die AA-range daadwerkelijk groter is geworden zoals ik het ondervonden heb (heb nog niet uitvoerig kunnen testen), vind ik dat wel goed. De chopper kan nu, eens gelocked, niet zomaar zijn flares lossen en even vluchten tot hij out of range is van de AA.
Ja dat stond volgens mij ook in de release notes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
bornin7ty2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:51:
Ik ben erg beniewd, waar gaan de mensen hier zo ongeveer rondhangen, Gotland servers?
Daar zit ik regelmatig ja, Gotland 10 meestal!

-{MoaC}-PoD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

movo. schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:41:
[...]

Ja dat stond volgens mij ook in de release notes :P
ik had geleze dat de AA getweaked was zodat hij beter werd, maar ik wist niet zeker of dat in de kracht van een kogel zat, de nodige lock-tijd of de lock-range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
sain onez schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:27:
[...]

Nog voor 1.5 speelde een clan maatje mee op win Vista 64bits, die had ook texture problemen, die vrij bekend waren in Vista (64bits), het verlagen van de textures naar medium of beter low, and solved his problem..

(jammer dikke vga die makkelijk alles high kon, echter de enigste manier om deze bug te omzeilen...)
misschien het testen eens waard.....

en voor degene met de ALT-Tab issues, zet je game AA of 8x, en in de Nvidia driver AA op app controlled, denk dat dat het bugje is... (ATi user hier, maar ik heb zo'n vermoeden)
Ik heb nu alles op low gegooid, resolutie op 1920x1200 gelaten, view distance gewoon op 100% en AA uitgezet en nu heb ik inderdaad geen vage problemen meer. Wel een beetje triest om het op UT99 graphics te moeten spelen als je een GTX275 hebt maarja :>

ALT-tab heb ik dan weer helemaal geen problemen mee, ook niet toen mijn graphics nog op hoog stonden en met 8xAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik draai op win7 x64 en heb ook een gtx 275 en nergens geen problemen mee draai alles op high..

The great wall map is echt masterlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Great wall map is inderdaad een van de betere maps die erbij zitten :)

Bij mij ook het alt-tab probleem, best wel jammer want ik maak er vaak gebruik van.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Jihaa net een paar potjes gespeeld op wat maps die ik nog niet kende geweldig.

Ik had hem via torrent binnen gehaald (de patch)
Ik had al 1.4 op mijn pc en nu 1,53 na de update.

Duurde een kleine 10 minuten, zonder problemen eigenlijk. ik draai hem op vista.
Spel loopt gewoon goed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Pas vandaag ontdekt dat er een nieuwe patch voor dit spel was gekomen. Word dus tijd om weer de Battlefield 2 dvds op te zoeken. Wel mooi dat je nu ook zonder de dvd kunt spelen. Hopen dat het de gameplay een stuk beter maakt. Laat hem deze nacht wel downloaden en probeer het morgen uit. Grafisch maakt het mij niet zoveel uit als sommige mensen hier als de gameplay maar verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
M'n joystick doet raar, vliegen gaat niet zo goed meer. Als ik de neus op wil trekken zak ik juist. Meer mensen last hier van? Daarnaast werkt de G15 LCD mod niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
partyondude schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:11:
M'n joystick doet raar, vliegen gaat niet zo goed meer. Als ik de neus op wil trekken zak ik juist. Meer mensen last hier van? Daarnaast werkt de G15 LCD mod niet meer :'(
Alle Falcon presets verwijderen met Esc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Heh :P voor de gein dus maar even weer geïnstalleerd... jemig ik zuig zeg :P ben er echt te lang uit geweest.

Die Af maps kende ik nog niet, zien er wel aardig uit moet ik zeggen. Overigens draait het hier als een zonnetje op windows 7 RC1. Incl punkbuster etc.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

partyondude schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:11:
G15 LCD alweer ge-update, en hier vandaan te downloaden http://www.atomicgamer.com/file.php?id=80736

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:29
Nog nooit aan toe gekomen om de game te kopen, maar moet nu toch maar eens de moeite nemen om hem ergens te bestellen.
Maar heb ik dan genoeg aan de de eerste versie à €8,41?
De Complete Edition is echter nu niet echt slim meer om te kopen, is het wel?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• partyondude
movo. schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:30:
[...]

Alle Falcon presets verwijderen met Esc ;)
Thanx, moet gaan lukken 8)

[ Voor 11% gewijzigd door partyondude op 03-09-2009 00:11 ]

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Barleone schreef op woensdag 02 september 2009 @ 23:28:
Nog nooit aan toe gekomen om de game te kopen, maar moet nu toch maar eens de moeite nemen om hem ergens te bestellen.
Koop gewoon die versie van €8.41. Je mist dan alleen Special Forces en zo leuk is die echt niet. Vooral niet als je de game nog nooit hebt gespeeld. je kan UREN vooruit met BF2 en dan nog de 2 gratis boosterpacks, geloof me.

Het enige wat echt een aanwist bij Special Forces is, is dat je 2x zoveel unlockcredits en 2x zoveel unlockmogelijkheden krijgt qua wapens.

• partyondude
Wat is dat eigenlijk allemaal, die Falcon instellingen? Ik kom er maar niet aan, heb alles prima werkend nu, maar waar dient die meuk voor?

Zitten erg gave mappen bij zeg, al had ik wat meer vette inf only steden verwacht.

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

RMB schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:02:
[...]
Het enige wat echt een aanwist bij Special Forces is, is dat je 2x zoveel unlockcredits en 2x zoveel unlockmogelijkheden krijgt qua wapens.
Idd en daar heb ik een tijdje terug 10 euro voor neergelegd, terwijl ik alsnog de L85A1 gebruik ;( Enige plus aan SF vind ik die sniper rifle, L96, omdat de crosshair van de M95 zo vatzig dik is.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

pbsvc.exe uitgevoerd en nu werkt alles naar behoren. het heeft ea opnieuw geinstalled en ik kon weer gaan.

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

ik zou voor de complete gaan, gewoon omdat special forces daarbij zit. Er zitten een aantal toffe maps in SF (alleen die nachtmappen vind ik hatelijk), en het is leuk dat je met een grapling hook en zipline kan werken. Maar de reden waar je het echt voor zou moeten doen is voor de unlocks. De g36e en l96A1 zijn imho zeer leuke unlocks.

• SuX DeLuXe
Waarom zou je niet de Complete Collection voor die paar euro meer kopen? Zijn we met z'n allen zó krenterig geworden? Daar kijk ik echt totaal niet naar bij een goede game. Sterker nog, ik heb BF2 origineel, Special Forces origineel, The Complete Collection origineel, en dan nog eens de 2 boosterpacks los gekocht toendertijd _O-
Is toch mooi zo'n verzameling..
[...]

Koop gewoon die versie van €8.41. Je mist dan alleen Special Forces en zo leuk is die echt niet. Vooral niet als je de game nog nooit hebt gespeeld. je kan UREN vooruit met BF2 en dan nog de 2 gratis boosterpacks, geloof me.

Special Forces moet je echt wel hebben hoor. Ten eerste voor de wapens al die ook in de gewone BF2 te gebruiken zijn (L96, G36E). En daarnaast is SF toch wel leuk om te spelen met mappen als Ghost Town en Warlord. Die wapens ga je sowieso missen als je SF niet erbij hebt, omdat bijna iedereen met een G36E of een L96 loopt.

[ Voor 35% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-09-2009 07:56 ]

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Ik ben geen bijzonder goede piloot, en dat is nu met die update goed te merken.... Eerder kon ik ondanks mijn beperkte vliegskills het aardig goed redden in een J10, F35's waren in ieder geval nooit een bedreiging... Maar nu, it seems fair and balanced :P Maar goed, ik heb nog niet in een F35 gevlogen dus weet niet zeker of de balans nu de andere kant op is geslagen...

Verder merk ik weinig verschil, native WS support is mooi... wel jammer dat je nog steeds geen grotere maps als singleplayer kan spelen om thuis op het lan met huisgenoten en bots kan spelen...

Van andere veranderingen heb ik weinig gemerkt tot nu toe...

PS klopt hettrouwens dat ik verder niets zie van die boosterpacks, behalve meer beschikbare maps in singlesplayer en mp?

Verwijderd

heb in de server van de clan van een vriend even zitten testen met f35-b en j10. Van zodra ik hem zag en in een goede lijn zat, was hij neer (ik f35, hij j10). De lock tijd is veel korter, dat is even wennen als j10 piloot want voor dat je het weet ben je al gelocked en heb je 1 of 2 missiles in je jet mogen incasseren. De turning speed is ook langer geworden van de j10 zodat de balance idd beter is. Zo heb je tenminste steeds een kans. Als er in wake oid een ervaren piloot in een j10 zit is het bijna onmogelijk om hem als minder ervaren piloot met een f35-b neer te halen. Nu heb je tenminste nog een kans.

Ik vind wel dat ze ook eens iets moeten veranderen aan die andere jets. De f18 is een pain in the ass om uberhaubt te raken, de f18 piloot moet amper moeite doen of al je missiles vliegen er gewoon al langs. Ook dat idioot gedoe dat je missiles missen op een su-34/f15 als deze ondersteboven vliegt slaagt gewoon nergens op... maar daar zullen we allemal wel moeten mee leven.

• Barleone
[...]

Murk schreef op donderdag 03 september 2009 @ 00:50:
[...]
Idd en daar heb ik een tijdje terug 10 euro voor neergelegd, terwijl ik alsnog de L85A1 gebruik ;( Enige plus aan SF vind ik die sniper rifle, L96, omdat de crosshair van de M95 zo vatzig dik is.
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 01:33:
[...]
ik zou voor de complete gaan, gewoon omdat special forces daarbij zit. Er zitten een aantal toffe maps in SF (alleen die nachtmappen vind ik hatelijk), en het is leuk dat je met een grapling hook en zipline kan werken. Maar de reden waar je het echt voor zou moeten doen is voor de unlocks. De g36e en l96A1 zijn imho zeer leuke unlocks.
SuX DeLuXe schreef op donderdag 03 september 2009 @ 07:53:
[...]
Waarom zou je niet de Complete Collection voor die paar euro meer kopen? Zijn we met z'n allen zó krenterig geworden? Daar kijk ik echt totaal niet naar bij een goede game. Sterker nog, ik heb BF2 origineel, Special Forces origineel, The Complete Collection origineel, en dan nog eens de 2 boosterpacks los gekocht toendertijd _O-
Is toch mooi zo'n verzameling..

[...]
Special Forces moet je echt wel hebben hoor. Ten eerste voor de wapens al die ook in de gewone BF2 te gebruiken zijn (L96, G36E). En daarnaast is SF toch wel leuk om te spelen met mappen als Ghost Town en Warlord. Die wapens ga je sowieso missen als je SF niet erbij hebt, omdat bijna iedereen met een G36E of een L96 loopt.
Bedankt voor jullie motivaties. Ik denk dat ik maar voor de kale versie ga. Ik heb het al gespeeld, en ik vond het erg leuk. Maar met online erbij - daarvoor de serial nodig - heb ik weer heel wat speeluurtjes voor de boeg. Verder vind ik het ook wel zo'n goed spel dat het de aanschaf waard is. Beetje try-and-buy van mijn kant dus. O-) Wel erg jammer natuurlijk dat je daarvoor een dvd in een doosje voor moet aanschaffen terwijl een serial volstaat. (En misschien zie ik een downloadshop over het hoofd, maar de dvd lijkt me nu het goedkoopst.

Verwijderd

Barleone schreef op donderdag 03 september 2009 @ 10:45:
[...]

[...]

[...]

[...]

Bedankt voor jullie motivaties. Ik denk dat ik maar voor de kale versie ga. Ik heb het al gespeeld, en ik vond het erg leuk. Maar met online erbij - daarvoor de serial nodig - heb ik weer heel wat speeluurtjes voor de boeg. Verder vind ik het ook wel zo'n goed spel dat het de aanschaf waard is. Beetje try-and-buy van mijn kant dus. O-) Wel erg jammer natuurlijk dat je daarvoor een dvd in een doosje voor moet aanschaffen terwijl een serial volstaat. (En misschien zie ik een downloadshop over het hoofd, maar de dvd lijkt me nu het goedkoopst.
een serial kost normaal meer als 9€, de complete kost nog niet eens €9 dus ookal krijg je dingen je niet moet hebben, je bent toch goedkoper uit :)
mss is het downloadbaar via ea-store? (geen idee iig, gebruik die dingen nooit)

• Barleone
ea store is te duur, 21 euro ofzo. heb je wel de complete, maar nu niet meer zo nuttig imo.

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 14-09 21:37

icecreamfarmer

en het is

Iedereen heeft het hier over het sniperrifle van SF maar ik kan die nooit kiezen wanneer ik in een SF map speel mijn enige unlock blijft de m82 ik kan nooit kiezen tussen 3 (standaard + 2 unlocks) :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Misschien heb je hem gewoon nog niet geunlocked? Je moet namelijk wel gewoon genoeg rank hebben voor het wapen..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
icecreamfarmer schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:07:
Iedereen heeft het hier over het sniperrifle van SF maar ik kan die nooit kiezen wanneer ik in een SF map speel mijn enige unlock blijft de m82 ik kan nooit kiezen tussen 3 (standaard + 2 unlocks) :?
Je zit niet toevallig dat te proberen in SP?

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

lredev schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:23:
[...]

Je zit niet toevallig dat te proberen in SP?
nope, ik zal nog eens kijken of ik hem geunlocked heb.
Maar mijn gevoel zegt dat ik de geunlocked bf2 wapens (zoals de p90) ook niet kan gebruiken in SF

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

skullsplitter schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:22:
Vergeet niet dat dit spel uit 2005 stamt...
Dit spel was grafisch voor 2005 top of the line.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

icecreamfarmer schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:02:
[...]

nope, ik zal nog eens kijken of ik hem geunlocked heb.
Maar mijn gevoel zegt dat ik de geunlocked bf2 wapens (zoals de p90) ook niet kan gebruiken in SF
En ik ben er achter, ik kan de unlocks van SF NIET in SF gebruiken 8)7
maar alleen in bf2 :?

zo kan ik de g36e ook niet kiezen in SF maar wel in BF2, dat is een beetje raar op zijn minst :?

• nero355

nero355

Falcon2107 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:07:Dit spel was grafisch voor 2005 top of the line.
NOFI, maar dat was het echt niet ... er waren mooiere games !!
icecreamfarmer schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:32:En ik ben er achter, ik kan de unlocks van SF NIET in SF gebruiken 8)7
maar alleen in bf2 :?

zo kan ik de g36e ook niet kiezen in SF maar wel in BF2, dat is een beetje raar op zijn minst :?
Speel nou eens meer dan 5 minuten en dan zie je dat het allemaal klopt en zo hoort + de meeste unlocks als SAS in SF te gebruiken zijn !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Bor

Bor

Falcon2107 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:07:
[...]

Dit spel was grafisch voor 2005 top of the line.
Volgens mij klopt dat niet hoor. Hoewel het spel er in 2005 redelijk goed uitzag waren er toen ook al stemmen te horen die de grafische kwaliteit vonden tegen vallen. Gelukkig zit het wel helemaal goed met de gameplay :)

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Bor de Wollef schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:48:
[...]

Volgens mij klopt dat niet hoor. Hoewel het spel er in 2005 redelijk goed uitzag waren er toen ook al stemmen te horen die de grafische kwaliteit vonden tegen vallen. Gelukkig zit het wel helemaal goed met de gameplay :)
Dat is ook onzin. Battlefield 2 werd in die tijd voor elke zware benchmark gebruikt om de performance van een pc weer te geven.

• Bor

Bor

Fab1Man schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:21:
[...]

Dat is ook onzin. Battlefield 2 werd in die tijd voor elke zware benchmark gebruikt om de performance van een pc weer te geven.
Dat iets als een zware benchmark word gebruikt zegt totaal niets over de grafische kwaliteit. Inderdaad, het spel was in die tijd dermate zwaar dat het op veel PC's amper te spelen was echter was de grafische kwaliteit niet dermate hoog dat het deze zeer zware systeemeisen indertijd kon verklaren.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Als ze het grafisch nog zwaarder hadden gemaakt dan was het niet meer te spelen. het grote zichts veld vergde veel van je systeem.

• Bor

Bor

Is er trouwens ook een manier om de commander te muten? Ik word echt gek van die kiddo's die elke vijand 30x achter elkaar annonceren.

• M2M
  • Laatst online: 13:02

M2M

medicijnman

Bor de Wollef schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:16:
Is er trouwens ook een manier om de commander te muten? Ik word echt gek van die kiddo's die elke vijand 30x achter elkaar annonceren.
voor zover ik weet niet, maar soms is het ook best handig. Als er bijvoorbeeld UAV hangt, kijk ik echt niet meer op mijn scherm maar enkel nog op de map om te kijken waar de vijand zich bevind. Als hij dan voor me staat kijk ik natuurlijk wel weer, maar spelen op UAV is eigenlijk een legale wall hack. Een fatsoenlijk spottende commander kan een goede duw in de rug zijn. Dan loop ik teminste niet een volledige squad medics tegen het lijf.

-_-

• Wii4all
  • Niet online
Bij te vaak worden ze toch geblokkeerd voor 100 seconden ofzo?

Ik vind het alleen irritant als ze het 30 keer achterelkaar doen voor een plek..
Verder stoor ik me er eigenlijk niet meer aan, ben het gewend ;)

Hier staan trouwens mijn verschrikkelijk slechte stats:
http://www.bf2stats.net/player/111671752/

Deze stats draaien trouwens wel 10000000 keer beter dan de stats die voor battlefield1943 gemaakt zijn zeg...

Burp

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Bor de Wollef schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:48:
[...]

"Dit is ongetwijfeld het mooiste oorlogsspel van dit moment, maar dat stokje zal dit najaar ongetwijfeld worden overgenomen door Call of Duty 2" aldus de PC Gameplay.

www.avpnews.com

• M2M
  • Laatst online: 13:02

M2M

medicijnman

Wii4all schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:50:
[...]

Bij te vaak worden ze toch geblokkeerd voor 100 seconden ofzo?

Ik vind het alleen irritant als ze het 30 keer achterelkaar doen voor een plek..
Verder stoor ik me er eigenlijk niet meer aan, ben het gewend ;)

Hier staan trouwens mijn verschrikkelijk slechte stats:
http://www.bf2stats.net/player/111671752/

Deze stats draaien trouwens wel 10000000 keer beter dan de stats die voor battlefield1943 gemaakt zijn zeg...
spec ops als meest gespeelde kit... nogal logisch dat je dan een K/D hebt van 0,5. Het enige waar die kereltjes goed in zijn is het opblazen van commander assets. Je komt toch nooit dicht bij genoeg om een tank uit te schakelen, en van medics / RPK / assault / SRAW kereltjes verlies je het gegarandeerd. (en ook van snipers trouwens).

Dus, voor inf-only wordt je medic. Zorg dat je wapen 3 op een gemakkelijk bereikbare toets hebt (bijvoobeeld toets "Q") en wapen 6 ook. (je gewone geweer en je shock paddles). Heb je een muis met extra toetsen, zet je quick keys daar dan op. Als je een kereltje dood ziet gaan, en je moet nog aan je muiswiel draaien en twee keer klikken om 'm te reviven is de kans groot dat je een granaat op je hoofd gekregen hebt. Even snel op E drukken om je shockpaddels te selecteren, reviven, wegrennen (en terwijl je aan het rennen bent op Q drukken om je wapen tevoorschijn te toveren) helpt :).

in een tank/apc ben je engineer. ook handig, als je bijna stuk bent (en er geen vervelende mannetjes met raketten om je heen lopen) stap dan uit en druk op E. Je hebt je moersleutel in handen en kunt gelijk gaan repareren. Scheelt je weer een paar seconde met je muiswiel spelen, waarna je tank in je gezicht ontploft en je alsnog dood bent :).

Laat sniper links liggen. Op een dakje liggen helpt niets, want de kans dat je iemand omlegt voordat je zelf dood bent is klein. 95 damage is leuk, maar de tegenstander heeft je dan door en duikt achter een boompje. Hij spot je vervolgens en zijn teammaatjes komen je halen :). (en claymores zijn lame...)

Assault is wel een leuke kit. Schiet er een overhoop, wacht totdat de medic 'm komt reviven en gooi er dan een dikke granaat bovenop. 3 kills voor de prijs van 1. En met een F2000 en flashbangs kun je aardig wat kills maken, als je de flashbangs goed weet te gebruiken.

-_-

• writser
Er zijn ook mensen die gewoon voor de lol spelen he :). Als iemand graag sniper of spec ops speelt dan moet hij/zij dat vooral doen. Niet iedereen speelt alleen maar voor een hoge KDR. Verder wel goede tips voor een beginner. Nog een toevoeging: als je engi bent, switch dan naar sleutel voordat je instapt. Ben je net ff wat sneller met repareren als je uitstapt. Verder kun je wapen switchen toch ook gewoon met 1 tm 6 doen?

[ Voor 6% gewijzigd door writser op 03-09-2009 17:03 ]

Onvoorstelbaar!

• nero355

nero355

writser schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:59:
Er zijn ook mensen die gewoon voor de lol spelen he :).
Daar heb ik een andere game voor : TF2 :+
Als iemand graag sniper of spec ops speelt dan moet hij/zij dat vooral doen. Niet iedereen speelt alleen maar voor een hoge KDR.
Jaaaaaaaa nutteloos volk in je team !! Vooral aanmoedigen dan gaan die tickets nog harder omlaag :/
Nee dus !! Gewoon meelopen/rijden/vliegen en nuttig zijn in plaats van uren lang campen in een kraan en totaaaaal nutteloos zijn ...
Verder kun je wapen switchen toch ook gewoon met 1 tm 6 doen?
God made mousebuttons so one can bind them to weapons ;)
Pistol/Knife/Geweer bij voorkeur. De rest ram ik doorheen met F :D

• Wii4all
  • Niet online
Ik speel vaak / eigenlijk altijd voor de fun.
Als ik punten wil verzamelen wordt ik idd medic.

Ik vind het wel geinig om af en toe ergens op een dakje te liggen en te snipen.

Of als spec ops op een weg wat c4 neerleggen om vervolgens een nietsvermoedende tankdriver op te blazen.

Ik speel altijd wel voor de winst natuurlijk, vlaggen cappen etc......

Burp

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Best leuk, 1.5 Het begint wel weer een beetje te kriebelen.

[ Voor 4% gewijzigd door 3lmo op 03-09-2009 17:25 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

nero355 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:16:
[...]

Jaaaaaaaa nutteloos volk in je team !! Vooral aanmoedigen dan gaan die tickets nog harder omlaag :/
Nee dus !! Gewoon meelopen/rijden/vliegen en nuttig zijn in plaats van uren lang campen in een kraan en totaaaaal nutteloos zijn ...

[...]
Een paar goede snipers kunnen best nuttig zijn in je team hoor. Als er op tactische plaatsen claymores neer worden gelegd is dat echt vervelend voor de tegenpartij. Ook een getrainde sniper die veel headshost maakt en op goede posities ligt (en veel beweegt) kan het aantal ticket flink omlaag halen van de tegenpartij.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

snipers zijn echt nuttig mits ze natuurlijk goed bespeeld worden + niet teveel in 1 team..

Niets is vervelender dan met je squad rondlopen en dan 1 voor 1 met een HS worden gekilled.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• 3lmo
Deruxian schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:45:
[...]

Een paar goede snipers kunnen best nuttig zijn in je team hoor. Als er op tactische plaatsen claymores neer worden gelegd is dat echt vervelend voor de tegenpartij. Ook een getrainde sniper die veel headshost maakt en op goede posities ligt (en veel beweegt) kan het aantal ticket flink omlaag halen van de tegenpartij.
Je zegt het juist, 'kunnen'. Helaas is dit niet het geval en heb je nog meer aan medics die dom rondlopen en iedereen zonder uit te kijken reanimeren.

• Bor

Bor

skullsplitter schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:25:
[...]

"Dit is ongetwijfeld het mooiste oorlogsspel van dit moment, maar dat stokje zal dit najaar ongetwijfeld worden overgenomen door Call of Duty 2" aldus de PC Gameplay.
Mooiste hoeft natuurlijk niet op grafische pracht alleen te slaan he. Maar goed, laten we er maar over ophouden gezien de meningen blijkbaar verdeeld zijn.

• writser
3lmo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:11:
[...]

Je zegt het juist, 'kunnen'. Helaas is dit niet het geval en heb je nog meer aan medics die dom rondlopen en iedereen zonder uit te kijken reanimeren.
Tja, als je goed bent ben je met elke klasse wel nuttig voor je team. En als je slecht bent ben je met elke klasse een bron van irritatie voor je teamgenoten. Wat ik enorm vervelend vind zijn apen die wel medic zijn maar niet reanimeren. Dat is zo frustrerend, lig je dood op de grond, op de UAV zie je dat twee medics om je heen staat, maar reanimeren ho maar. Argh! Heb ik liever een slechte sniper in m'n team. Beter voor m'n bloeddruk :).

Onvoorstelbaar!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Ik weet niet of 't jullie is opgevallen, maar ik vind dat die mannetjes ineens zo snel rennen met de nieuwe patch.
Op zich fijn, als je vanuit de Factory (achterin Karkand) weer terug moet naar het Hotel.

Voelt nog een beetje vreemd, maar ja ...

veel spelen dan maar, niet?

specs

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:50

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik word hier zo moe van.. Zelfs met 1.5 patch kan ik niet spelen. Heb een Asus G71V laptop die niet van de 62Hz af wil... Nada spelen dus.. :'(

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• 3lmo
Stormtrooper schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:35:
Ik word hier zo moe van.. Zelfs met 1.5 patch kan ik niet spelen. Heb een Asus G71V laptop die niet van de 62Hz af wil... Nada spelen dus.. :'(
In hoeverre start 'ie BF2 nog op? Wellicht heb je hier, hier of hier nog wat aan. Heb je ook BF2 map in mijn documenten al eens verwijderd en opnieuw geprobeerd? De map backuppen kan uiteraard ook.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:50

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

3lmo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:41:
[...]

In hoeverre start 'ie BF2 nog op? Wellicht heb je hier, hier of hier nog wat aan. Heb je ook BF2 map in mijn documenten al eens verwijderd en opnieuw geprobeerd? De map backuppen kan uiteraard ook.
Helemaal niet. Scherm word heel even zwart en daarna weer terug naar de desktop. De .ini file die daarna in je documenten zou moeten komen is er ook niet.. De linkjes ken ik ook allemaal al.... Enige wat ik nog niet gedaan heb is de laptop aan een ander scherm koppelen. Morgen maar eens proberen...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Verwijderd

Ik heb vandaag een heel irritante bug gehad,
als ik als gunner in een chopper (eurofighter ging zitten), dan ging mijn machine gun steeds terug omhoog. Zodra ik hem naar beneden richtte ging hij terug naar boven...
Dit gebeurde zodra je 1x naar TV switchte en dan terug naar gun.
Het ligt niet aan mij, want ik was samen met een vriend in die chopper en die had er ook last van.

Heb er ingame een filmpje van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://video.xfire.com/12d063-4.jpg

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
movo. schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:30:
Voor de mensen die hun joystick niet meer kunnen gebruiken: Alle Falcon presets verwijderen met Esc :)
Dankje wel! Ik ga morgen even alles resetten dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Goeie discussie wat betreft de te kiezen kit.

Zomaar roepen dat je gewoon medic moet worden is natuurlijk onzin. Zoals al gezegd, is het bloedirritant dat je wordt gerevived terwijl er nog letterlijk een vijand naast je staat, die jou vervolgens meteen weer neermaait.

Oja, mijn statjes ^.O http://bf2s.com/player/92468924/

Ik was de laatste tijd (toen ik vaak speelde) meestal hospik of kogelboer, en zo nu en dan sniper. Heb ook erg vaak op sniper-only servers gespeeld (die een bepaalde "no crossing"-grens in de map hebben zodat beide teams hun eigen helft hebben, en je dus niet wordt gebackstabbed). Die vond ik een leuke afwisseling met het normale spel, plus dat ik heel graag op een dakje mag liggen (in het spel), met een fles cola en wat chips (die 2 dan op mijn bureau :P ), en fanatiek loerend naar uitstekende koppies enzo, en af en toe wat heen en weer rennen en dergelijke... O+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

jammer dat AA gun nog steeds zo slecht zijn in 1942/1943 zijn ze gewoon goed maar hier zijn gewoon slecht jammer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motaro schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 01:45:
jammer dat AA gun nog steeds zo slecht zijn in 1942/1943 zijn ze gewoon goed maar hier zijn gewoon slecht jammer
en toch zijn ze sterk verbeterd, heb vandaag weer een mooi aantal AA kills gemaakt. Vooral als de chopper vlak boven de AA zit, moet je er gewoon even inspringen, wachten tot hij zijn flares lost en dan knallen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

BF2 er ook maar weer eens opgezet, maar de installatie van de Special Forces uitbreiding lukt niet. Setup draait even en dan error en cancel installatie :/
Systeem draait op Xp64 (BF2 zelf draait wel goed, incl 1.5 patch), heb geprobeerd om eerst SF op kale BF2 te zetten -> error. Vervolgens SF op BF2 1.41 -> error en bij de 1.5 patch lukt het ook al niet..
Het gaat trouwens om een ooit eens via EA-onlinestore aangekochte SF en de regkey is nog gekoppeld aan m'n account (wat ook een tijd duurde voordat ik weer wist wat de login gegevens waren haha)

Moet zeggen dat het wel weer lekker speelt :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:58
Poekie:
Normaal moest je vroeger het volgende doen:

Bf2 installeren
Patch 1.2+ (dus hier patch 1.41)
SF
patch 1.41 OPNIEUW
dan pas patch 1.50 bij

(reden is dat je patch 1.2 nodig hebt voor je SF kan installeren, maar achteraf moeten die SF files ook naar de laatste patch (1.41) geinstalleerd worden. Pas dan kan je naar patch 1.5)
Dus bf2 vanilla , patch 1.41, SF, patch 1.41 opnieuw, patch 1.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Heb geprobeert na 1.41 sf erop te zetten maar de setup van sf stopt gewoon. Vanmiddag eens kijken of ik via een image/iemand anders z'n cd sf erop kan krijgen.

Oh ja, wat wel vaag was, na install BF2 vanilla direct 1.5 erop zetten gaf de leuke melding dat mijn versie nieuwer was als de update.. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Poekie McPurrr op 04-09-2009 09:06 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

nero355 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:47:
[...]

NOFI, maar dat was het echt niet ... er waren mooiere games !!

[...]

Speel nou eens meer dan 5 minuten en dan zie je dat het allemaal klopt en zo hoort + de meeste unlocks als SAS in SF te gebruiken zijn !!
|:(

Ik ben niet altijd SAS maar het zal wel kloppen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
nero355 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:16:

Toen ik nog vehicle maps speelde was ik vaak sniper en dan niet alleen bezig met wachten op targets maar ook aan het spotten.
Tegenwoordig speel ik inf only en ik kom daar zeer goede snipers tegen, vooral CQC snipers, die doen heel goed hun werk en eindigen vaak boven in het klassement wat betreft kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

NLsandman schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:21:
[...]

Toen ik nog vehicle maps speelde was ik vaak sniper en dan niet alleen bezig met wachten op targets maar ook aan het spotten.
Tegenwoordig speel ik inf only en ik kom daar zeer goede snipers tegen, vooral CQC snipers, die doen heel goed hun werk en eindigen vaak boven in het klassement wat betreft kills.
idd ik speel vaak sniper, of medic met de sa80.
en dan spot je vijanden continu en schiet er ook veel neer.
Ook kan je dan piloten uit de heli`s blijven schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

NLsandman schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:21:
Dat zal best, maar 99% is niet zo goed en spotten doen ze al helemaal niet. Ga dan naar zo'n sniper server zoals hierboven genoemd (wist niet eens dat die er waren, mooie oplossing!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Dat is lang niet zo irritant dan kiddo's die in de headset lopen te bleren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Lointje schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:58:
Poekie:
Normaal moest je vroeger het volgende doen:

Bf2 installeren
Patch 1.2+ (dus hier patch 1.41)
SF
patch 1.41 OPNIEUW
dan pas patch 1.50 bij

(reden is dat je patch 1.2 nodig hebt voor je SF kan installeren, maar achteraf moeten die SF files ook naar de laatste patch (1.41) geinstalleerd worden. Pas dan kan je naar patch 1.5)
Dus bf2 vanilla , patch 1.41, SF, patch 1.41 opnieuw, patch 1.50
Installatie SF patched zelf naar 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Falcon2107 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:14:
[...]

Dat is lang niet zo irritant dan kiddo's die in de headset lopen te bleren. ;)
Helemaal waar. Dat is inderdaad ook erg irritant, zeker omdat het 9 van de 10 keer niet te verstaan is of nergens over gaat. Het lijkt TF2 wel op een public ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Als ik het zat ben steek ik ze gewoon kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:05:
Ik heb vandaag een heel irritante bug gehad,
als ik als gunner in een chopper (eurofighter ging zitten), dan ging mijn machine gun steeds terug omhoog. Zodra ik hem naar beneden richtte ging hij terug naar boven...
Dit gebeurde zodra je 1x naar TV switchte en dan terug naar gun.
Het ligt niet aan mij, want ik was samen met een vriend in die chopper en die had er ook last van.

Heb er ingame een filmpje van gemaakt:

[afbeelding]
Sow gek ik d8 al wat beweegt die spastisch heen en weer :P

Maareh, BF2 en dan in nederlandse taal?

:') _O-
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.