N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
ik zie ik zie wat jij niet ziet
* Murk wordt ook eens wakker

Nouja, ik hoorde van iemand dat die nieuwe patch er aan zat te komen en dacht laat ik eens kijken of het toch weer op gang is gekomen met de BF2 topics en jawel.
Ik kan niet wachten tot die patch. Ik hoop echt van harte dat de hitreg nu degelijk gefixed is, want dan is het de topgame die het had moeten zijn. Veel BF2 spelers die ik kende waren het spel spuug en spuugzat door de alom bekende stofwolkjes. Nu maar hopen dat BF2 'afgestoft' is
[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 30-08-2009 12:13 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Heb het een tijdje geleden weer opgepakt maar ben er weer mee gestopt doordat ik veel last had van lag na een paar minuten in de server te hebben gezeten, kreeg het er op geen enkele manier eruit en nu lijkt het erop dat het gewoon mijn laptop is (bij normaal internet gebruik merkte ik het niet, maar heb nu regelmatig time-outs), zo gauw dat is opgelost moet alles dus weer beter zijn!
Ik zeg, kom maar op met die patch!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
maar 'don't get your hopes too high', volgens mij werd die hitboxfix elke patch opn aangedragen, zonder dat het bijster veel effect had...
Maar leuk dat er nieuw leven ingeblazen word...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nouja, ik denk dat ze bij DICE nu wel doorhebben dat dit dé kans is om hun spel nog nieuw leven in te blazen, en dat als ze het nu verprutsen ze vaarwel kunnen zeggen tegen de community die rondom BF2 gevormd is. Die baza/baya-nogwat (DICE medewerker) op het EA forum is in ieder geval erg spraakzaam en heeft veel geluisterd naar opbouwende kritiek van spelers die daar gepost hebben, en ik heb niet alle topics nagelopen maar ben er wel van overtuigd dat ze hem ook verteld hebben van het "SettingsManager.U32set GSInterpolationtime 100" verhaaltje.sain onez schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 12:23:
.... MMMMeeedicccc!!!
maar 'don't get your hopes too high', volgens mij werd die hitboxfix elke patch opn aangedragen, zonder dat het bijster veel effect had...
Maar leuk dat er nieuw leven ingeblazen word...
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
waarom zou je er dan 2 nodig hebben!?
Las wel een tijdje terug dat ze die prone delay nóg hoger hadden gezet, waardoor het helemaal vervelend werd, zeker nadat dit al de laatste 2 patches was gefinetuned (dolphindivin'), waarom nu nog meer?
(er zijn wat verschillende betas geweest, weet niet of dat per beta verschilde?)
Ook mooi dat die splashdamage van de rattlinggun weer omhoog gaat, in bf2 1.0 schoot je met wat aimen een tank neer alsof ie van cake was... nu krijg je hoverend amper een buggy aan diggelen geschoten
Wil je 500 tot 1000 frames per seconde gaan halen?Jorn1986 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:36:
Hoop dat ze met 'Vista support'' ook iets van SLI toevoegen, zou wel een prestatieboost kunnen geven.
Bij Special Forces mappen waar ik met 64-spelers in zat merkte ik toch vaak (toen ik nog een MSI 7900 GTO had) dat hij zwaarder draaide.NLsandman schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:01:
[...]
Wil je 500 tot 1000 frames per seconde gaan halen?
Nu ik een ander systeem heb zou dat natuurlijk geen probleem meer moeten zijn, maar hoe soepeler het loopt, hoe lekkerder het speelt natuurlijk.
Is de 1.5 patch nog niet uitgelekt en al ergens te downloaden?
[ Voor 6% gewijzigd door Jorn1986 op 30-08-2009 20:07 ]
Edit: Zie net dat ie morgen pas komt.
[ Voor 25% gewijzigd door Driftkikker op 31-08-2009 10:01 ]
Verwijderd
Vaak doen ze dat op amerikaanse tijd, dus grote kans dat het pas in de na-middag wordt, en miss zelf s'avonds pas. Even afwachten dus..Driftkikker schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:00:
Is er iemand die weet hoelaat de patch vrijgegeven gaat worden?
http://www.i3d.nl/news-article.php?news=434
After nearly a year of development and three public beta tests Battlefield 2 v1.50 is ready for release. The update will be released on Tuesday 1st September at 6pm Europe.
[ Voor 95% gewijzigd door Stewie! op 31-08-2009 10:26 ]
ABC is een leuke, daar mag niet gecommandert worden, maar wel hoge rangen en goede teamplay, en ook Panda Nation is een (bijna) altijd volle 64man server, met volwassen (vaak dezelfde) spelers...
Heb altijd op 1600x1200 gespeeld, ook nu ik een 24" heb, daarin zette ik GPU-scaling aan waardoor je netjes alleen links en rechts een zwarte band krijgt, maar wel pixelperfect speelt, ben benieuwd hoe dat WS (16:10 tov 4:3) speelt, en of het veel verandert
En nu?
Verwijderd
Volgende serverDriftkikker schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:57:
the server has refused the connection
En nu?
Het verschijnt als ik de game opstart en wil inloggen op m'n account.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Onvoorstelbaar!
Volgens de geruchten wel (o.a. BF Nation). En ik hoop dat ze waar zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:25:
Maaruh ... zit er ook een no-CD-ding in, net als Epic altijd doet met UT, of doen zij daar niet aan?
Speel nu met de schijf van de expansion pack omdat die van BF2 al grijs gedraaid is.
Enemy wheelbarrow spotted!-NJ- schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:13:
History of Battlefield 2 op Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=t7OXcKFsKGo&fmt=22
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Vanavond om 6 uur komt ie beschikbaar zo staat het in ieder geval op het net. 5 uur UK time. Dus het is nog eventjes wachten! (Jammer!):Psain onez schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:42:
Is de patch al downloadable, kunnen ze de bandwith beter spreiden, anders is het straks weer dringen...
2 gigabit mirrors
Non taken
Jeps....Ik vind Gotland servers wel een van de fijnere. Kan vanavond helaas niet....dit weekend pas....:(bornin7ty2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:51:
Ik ben erg beniewd, waar gaan de mensen hier zo ongeveer rondhangen, Gotland servers?
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Ik download hem dit weekend wel.bornin7ty2 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:51:
Ik ben erg beniewd, waar gaan de mensen hier zo ongeveer rondhangen, Gotland servers?
Dan is de meeste drukte hopelijk wel voorbij.
Burp
speel deze namelijk nog best vaak
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Volgens de makers welT!m0n schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:53:
Zal de mod AIX nog werken met de nieuwe patch?
speel deze namelijk nog best vaak
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Word de Black Hawk dan weer zoals in v1.0??M2M schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:15:
Napoletana is ook blij dat er een leuke 1.5 patch aan komt. Maar die black hawk in versie 1.0 ownde eigenlijk wel alles wat de tegenstander te bieden had. Zeker een chopper met een goede piloot als medic, twee mensen die een gattlinggun kunnen bedienen en ammo boer zijn, en een stel repair kereltjes achterin die het ding in de lucht houden. Niets aan te doen als je de tegenstander bent.
En het zou helemaal masterlijk zijn als nu teamspeak 3.0 release was:P
Hehe indd, we hebben een tijdje onze eigen server gehad, op een gegeven moment deden we niets anders als flaghoppen met dat ding, niet leuk meer, heb geloof ik eens meer dan 200+ punten in één rondje gehaald op die manierM2M schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:15:
Napoletana is ook blij dat er een leuke 1.5 patch aan komt. Maar die black hawk in versie 1.0 ownde eigenlijk wel alles wat de tegenstander te bieden had. Zeker een chopper met een goede piloot als medic, twee mensen die een gattlinggun kunnen bedienen en ammo boer zijn, en een stel repair kereltjes achterin die het ding in de lucht houden. Niets aan te doen als je de tegenstander bent.

Teamspeak 3, interresant? want we zijn sinds een tijdje op ventrilo over en daarin is het geluid vele malen duidelijker/beter...Realtec schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:26:
[...]
Word de Black Hawk dan weer zoals in v1.0??
En het zou helemaal masterlijk zijn als nu teamspeak 3.0 release was:P
550 Can't change directory to /Games/Battlefield 2142/patches/www_i3d_net__BF2_patch_1_5_full.exe: No such file or directory
En dus?
en voor de duidelijkheid, deze kan ik dus niet over me bestaande install gooien, dus het is profile backuppen en reinstalleren!?

[ Voor 77% gewijzigd door SAiN ONeZ op 01-09-2009 17:49 ]
Laat maar, gewoon een paar keer klikken.Driftkikker schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:45:
Bij het downloaden krijg ik deze melding:
550 Can't change directory to /Games/Battlefield 2142/patches/www_i3d_net__BF2_patch_1_5_full.exe: No such file or directory
En dus?
Nu knalt ie met een warpspeed van 470kb/sec binnen.
@San Onez:
ik ben jaloers.
Een veel te duur abonnement nemen bij je provider.. sst laat me vriendin t niet horenDriftkikker schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:57:
@ Sain Onez en Ciris, hoe halen jullie zulke hoge downloadsnelheden?
Mooi WS support jammer dat het beeld nu opgerekt word , waardoor je HUD ovaal word, ben nog aan t twijfelen of ik niet gewoon op 1600x1200 moet blijven
Ojah ik speel al een half jaar met 1.7 patch

Heb net clean install gedaan van BF2
Wat is dit voor ongein.
Ik draai win 7 x64 maar dat hoeft toch niks uit te maken? 1.4 patch kon ik ook gewoon installeren en spelen..
Edit To install Battlefield 2 Update v1.50 you must have Battlefield 2 updated to version 1.41 or Battlefield 2 Complete Collection from EA Store installed.
Zal dat het wel wezen dan:P
[ Voor 44% gewijzigd door Realtec op 01-09-2009 18:36 ]
Verwijderd
100/100Mb glasvezel voor 60 euro vind ik niet duur. En dan gewoon een 15 min in het voren checken of hij al beschikbaar en voila, je haalt lekkere speeds.sain onez schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:22:
[...]
Een veel te duur abonnement nemen bij je provider.. sst laat me vriendin t niet horen
Mooi WS support jammer dat het beeld nu opgerekt word , waardoor je HUD ovaal word, ben nog aan t twijfelen of ik niet gewoon op 1600x1200 moet blijven
Europe & UK
BSN Gaming - http://dl2.bsngaming.eu/BF2_Patch_1.50.exe and http://dl2.bsngaming.eu/BF2_Patch_1.50.exe
Gaming.fi - http://www.gaming.fi/kesk...ketju_id=1361&tyyppi_id=7
i3D - http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=2436
Killercreation - http://files.killercreati...s/1.50/BF2_Patch_1.50.exe
Fileplay - http://www.fileplay.net/features/52-bf2-patch-v1-5
NextGenTel - http://broadparkgames.no/downloads139.html - User registration required
Pelikaista.net - http://forum.pelikaista.net/viewtopic.php?f=18&t=327
TV2 Battle.no - http://www.battle.no/?section=download&get=129
Floccinoccinihilipilification
Bedankt voor de snelle link!Stewie! schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:41:
De patch is nu hier te downloaden: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=2436
Ga nou niet offtopic kerels, dalijk wordt dit topic er weer uitgeknald.
Mijn 1.5 komt binnen met een zeer onstabiele snelheid tussen de 500 en 800 kb/s, ik laat hem wel een tijdje draaien en deinstalleer vast de huidige versie netjes zodat ik geen problemen ga krijgen. Oja, backup maken niet vergeten
Click
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Goed dat wordt morgen na werk dus spelen. Ik heb maar weer een extra muis en ramplank gehaald want 'k heb er zin an.
And it goes BRAAAAAPP!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
www.avpnews.com
www.avpnews.com
Namens 2 vrienden van mij, bedankt! Ze halen nu 800kb en 1,5mb/sec.Phyxion schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:44:
Voor de mensen die precies 60KB/s halen ofzo, ik heb de patch tijdelijk op mijn server gezet, wanneer de BW echt uit de hand gaat lopen haal ik de patch er weer af, alhoewel ik toch unlimited heb maar er moet ook nog wat anders op te draaien zijn
Click
Overigens heb ik de patch geinstalleerd, ga nu eens even kijken wat het allemaal doet.
Verwijderd
Het is idd vr0em!
Alsjeblieft, http://www.gameupdates.org/details.php?id=3740 , voorlopig nog redelijk traag, maar zal wel snel sneller gaanT!m0n schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:00:
Is de patch ook als torrent te verkrijgen, want om nou 1.9GB achtermekaar binnen te trekken met 420kb/s, kan ik in die tijd niets anders doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Mattijsken op 01-09-2009 19:34 ]
En als iemand zich afvraagt waar de reactie gebleven is die hieronder stond moet de tekst hierboven of de topicwaarschuwing nog maar 's lezen..
[ Voor 30% gewijzigd door PromoX op 01-09-2009 19:53 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Deze week even proberen, ik lees overigens geen reacties over de patch zelf. Iemand die hem al uitvoerig getest heeft? Ben benieuwd of ik er nog wat van bak na een 3 maandjes geen BF2 gedaan te hebben.
Ik gebruikte altijd een widescreen fix en daar had je ook werkelijk meer beeld..
[ Voor 84% gewijzigd door Bor op 01-09-2009 20:31 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Verwijderd
Het zou ze gesierd hebben zelf een torrent te maken i.p.v. het weer aan anderen over te laten maar goed. Ideaal is torrent voor dit soort grote bestanden, weinig kans op downloadfouten en starten/stoppen wanneer je wilt
Hier hetzelfde verhaal maar je moet hem eerst updaten naar versie 1.41Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:55:
Krijg de melding dat ik al een nieuwe versie geinstalleerd heb terwijl ik net een frisse installatie van BF2 erop gezet heb.
http://www.gamekings.tv/i...anstaande-week-met-bonus/ (laatste alinea)
Nou gaan we weer met downloaden....
Installatie allemaal fijn, tot je de boosters wil spelen. Al-stu-blieft zeg. Ik krijg die krengen met geen enkele mogelijkheid geactiveerd, heb al op een miljard EA sites moeten inloggen, heb intussen zoveel verschillende EA logins dat ik het bos niet meer weet staan en ik krijg niet eens ingame die account weg. GG ea.
Dan maar ragequit gedaan. Zonde, want na 2 jaar geen BF2 had ik er wel hard zin in
Wel jammer dat die WS support het beeld uitrekt. Ik ga maar weer aan de gang met de oude WS hack.
[ Voor 59% gewijzigd door camelrulez op 01-09-2009 22:51 ]
Floccinoccinihilipilification
Als je de commandline methode gebruikt (= snelkoppeling aanpassen) valt dit wel mee geloof ik. Ik word maar heel heel zelden gekicked door PB en denk niet dat dat hierdoor komt. Met de echte hack (dus met een bredere FOV heb ik geen ervaring.RamO schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:55:
ik ben altijd bang dat als je een widescreen hack gebruikt, Punkbuster dit registreert en je vervolgens banned. Wat zijn jullie ervaringen hierbij?
Als je die WS hack hanteerd, krijg je toch exact hetzelfde, of weet je dat dan op te lossen?!camelrulez schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:40:
Usenet is ook een snelle manier op de patch binnen te halen.
Wel jammer dat die WS support het beeld uitrekt. Ik ga maar weer aan de gang met de oude WS hack.
Enfin, De nieuwe map vind ik redelijk bagger. Wake island maar dan nog 5x zo erg. zeker met 32 vs 32. Dan zit je daar als amerikaan met 3 APC tegenover +- 16 man met een RPG, 10 medics en wat ammo kereltjes. Als je in het begin geen vlaggetje aan de grond kunt krijgen ben je de pineut en heb je een stuk of 10 rubber bootjes die vrolijk raketten kunnen vangen en sta je, net zoals op wake vrolijk te wachten tot je zelf in een J10 mag zitten tot je zelf raketten op bootjes mag schieten in de volgende ronde.
Misschien was het een idee geweest om de amerikanen naast de bootjes, een black hawk te geven.
Nee. Ik moet even kijken hoe het ook alweer zat. Zal daarvoor eerst BF2 moeten installen. Maar het is mogelijk om onder en boven een stukkie beeld in te leveren, de zogenaamde Vert-. De HUD wordt wel uigerekt overigens. Punkbuster doet hier naar mijn weten niet moeilijk over.sain onez schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:15:
[...]
Als je die WS hack hanteerd, krijg je toch exact hetzelfde, of weet je dat dan op te lossen?!
Als je de echte hacks gaat gebruiken kun je zelfs hor+ krijgen, maar dan grijpt punkbuster wel in geloof ik. EA is namelijk van mening dat widescreen gebruikers een voordeel hebben tov 4:3 gebruikers door de bredere kijkhoek van de hor+ hacks.
Edit:
Ik twijfel of dat laatste vandaag de dag nog wel klopt. Diverse fora zeggen dat dit (voorlopig) wel wordt toegestaan door EA / Punkbuster. Iemand?
[ Voor 9% gewijzigd door camelrulez op 02-09-2009 00:37 . Reden: Twijfel aan juistheid ]
Nu draai ik maar weer met gpu scaling aan, dan valt t nog mee..
Moet zeggen dat ik al paar vette maps heb gezien, denk dat het wel weer druk zal gaan
worden, sowieso de komende tijd
Ik heb ook een poosje een widescreen fix gebruikt (progje die je naast je bf2 draaid) en dan heb je ook werkelijk meer beeld..camelrulez schreef op woensdag 02 september 2009 @ 00:20:
Nee. Ik moet even kijken hoe het ook alweer zat. Zal daarvoor eerst BF2 moeten installen. Maar het is mogelijk om onder en boven een stukkie beeld in te leveren, de zogenaamde Vert-. De HUD wordt wel uigerekt overigens. Punkbuster doet hier naar mijn weten niet moeilijk over.
Als je de echte hacks gaat gebruiken kun je zelfs hor+ krijgen, maar dan grijpt punkbuster wel in geloof ik. EA is namelijk van mening dat widescreen gebruikers een voordeel hebben tov 4:3 gebruikers door de bredere kijkhoek van de hor+ hacks.
Edit:
Ik twijfel of dat laatste vandaag de dag nog wel klopt. Diverse fora zeggen dat dit (voorlopig) wel wordt toegestaan door EA / Punkbuster. Iemand?
En ik ben er nooit om gekickt door punkbuster..
blijf het jammer vinden dat er nooit een fantsoenlijke 4:3 tft groter dan 21,3'' is uitgebracht

Dacht eigenlijk dat het spel betere graphics had, al heb ik het heel lang gespeeld
Maarja het gaat om de gameplay en die is gewoon goed.
Viel me wel op dat je helemaal geen cd meer nodig hebt om het te spelen of was dit altijd al zo?
Beetje rondscheuren in een vrachtwagen, leuke vliegtuigen en helicopters erbij. Ik ga nog een potje
Ik ga er bijna vanuit dat hier ook fouten in zullen zitten.
Zou er dan nog een nieuwere patch komen?
Ik heb gisteren alleen de download aangezet.
ik had versie 1.4 draaien.
dus zodra ik tijd heb installeer ik hem.
ik ben wel benieuwd naar die euro forces en de map met die snelweg. (niet highway tampa)
Ik denk trouwens wel dat deze patch bf2 weer volop nieuw leven inblaast.
Burp
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat moet ik doen om dit te verhelpen, google weet niks.
Edit: Gevonden in dit topic! ik moet eerst 1.41 installeren
[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 02-09-2009 09:56 ]
Nee, SF is niet gratis volgens mij. De twee uitbreidingen die nu gratis zijn werden volgens mij amper verkocht. Je kon ze alleen online kopen via EA of je moest een pack met BF2 en alle uitbreidingen kopen. Sinds BF1942 is het probleem met de uitbreidingen al dat ze weinig gespeeld worden en er dus weinig servers zijn.Shabbaman schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:44:
Wel leuk dat ze EF en AF nu gratis gemaakt hebben. Ik heb die wel gelijk bij de release gekocht maar eigenlijk nooit veel gespeeld omdat er niet zoveel servers waren die die maps draaiden. En ik vond SF toch ook leuker eigenlijk. Is SF ondertussen ook gratis?
Zonder melding? Dat is niet heel erg netjes. Men had toch minstens de SF maps kunnen hiden voor niet SF spelers? Of begrijp ik je nu verkeerd?Stewie! schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:26:
SF is inderdaad niet gratis en als je een SF map probeert te spelen door een SF server te joinen, zonder dat je SF hebt, dan sluit BF2 af naar desktop.
Belachelijk, je moet dus 1.5 full downloaden van 1.9 GB en daarnaast ook nog 1.41 installeren van 500 MB. Waanzin, echt waar. EA, of beter gezegd Dice heeft er een zooitje van gemaakt. En als ik het al allemaal lees dan denk ik pff die nieuwe map is niet de moeite waard, widescreen is geen echte widescreen (waarom noemen ze het dan zo?)RMB schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:55:
Ik heb zojuist een fresh BF2 install gedaan en ik heb hem sinds de releaseweek in 2005 dus het is een ongepatchte versie. Ik krijg echter een melding als ik de patch wil installeren dat ik al een nieuwere versie heb.
Wat moet ik doen om dit te verhelpen, google weet niks.
Edit: Gevonden in dit topic! ik moet eerst 1.41 installeren
Ik heb het een beetje gehad met die ellendige zooi van ze. Ze hebben de serverlist zeker ook niet gefixt? Hoe wil je een fatsoenlijke patch maken als je er 2 mensen op zet die ergens in een achterkamertje werken.
Sjonge jonge, het downloaden van de nieuwe patch is niet verplicht hoor. Heb je de nieuwe maps al bekeken? De widescreen functie al gezien? De serverbrowser getest? Volgens mij oordeel je veel te snel. Wees blij dat men nog een patch uit brengt voor een oud spel als deze. De patch kost je geen geld en levert je bovendien 2 expantions gratis.SuX DeLuXe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:10:
[...]
Belachelijk, je moet dus 1.5 full downloaden van 1.9 GB en daarnaast ook nog 1.41 installeren van 500 MB. Waanzin, echt waar. EA, of beter gezegd Dice heeft er een zooitje van gemaakt. En als ik het al allemaal lees dan denk ik pff die nieuwe map is niet de moeite waard, widescreen is geen echte widescreen (waarom noemen ze het dan zo?)
Ik heb het een beetje gehad met die ellendige zooi van ze. Ze hebben de serverlist zeker ook niet gefixt? Hoe wil je een fatsoenlijke patch maken als je er 2 mensen op zet die ergens in een achterkamertje werken.
[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 02-09-2009 11:42 ]
Wat mij wel opvalt is dat het geheel stukken soepeler draait sinds de 1.5 patch
Onvoorstelbaar!
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.