Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
SUD schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:45:
Met sniper zijn kun je zeker veel punten halen hoor. In Karkand zijn veel mensen halfdood of een beetje geraakt waarmee een schot op het borst al genoeg is ipv een headshot. En met de claymores (lolol claywhoring) kun je zeker veel kills maken (rond de 25 á 30)
Met sniper kun je zeker veel kills halen, maar ik kies alleen sniper als ik niet ga aanvallen.
Claymores zijn handig om je snipe-gebiedje af te schermen maar ze zijn natuurlijk veel te overpowered. Het zijn altijd van die ubern00bs die het gebruiken omdat ze niet kunnen schieten.
Maar 25 a 30 kills per ronde? Lijkt me wel wat sterk overdreven. Op een 64player server is 30 a 40 kills per ronde al een behoorlijk aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Claymores zijn helemaal irritant bij maps met zo'n uber hoog Hotel.. KLIM je helemaal naar boven en dan vervolgens kijk je met een andere camera view of er een claymore ligt :P en dan kan je weer naar beneden gaan.. erug jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Claymore zijn soms ook gewoon raar.
Teamleden (met friendly fire aan) die op een of andere vage reden je claymore triggeren en er volgens BF2 op gaan staan terwijl ze er duidelijk meters omheen lopen. (want die zien het doodshoofdje)
Beng - teamkill + punish. Leuk. Op maps met friendly fire leg ik geen clay´s neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 10:56
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:22:
Teamleden (met friendly fire aan) die op een of andere vage reden je claymore triggeren en er volgens BF2 op gaan staan terwijl ze er duidelijk meters omheen lopen. (want die zien het doodshoofdje)
Beng - teamkill + punish. Leuk. Op maps met friendly fire leg ik geen clay´s neer.
Nog erger, mensen die in je tank willen springen, vervolgens niet op tijd klikken, waardoor jij ze overrijd. Teamkill.. en 9 van de 10 keer straffen ze je er ook nog voor.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Giem schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:25:
[...]

Nog erger, mensen die in je tank willen springen, vervolgens niet op tijd klikken, waardoor jij ze overrijd. Teamkill.. en 9 van de 10 keer straffen ze je er ook nog voor.. ;(
Heel vervelend, maar om de een of andere reden kan ik m'n lach niet inhouden als dit bij anderen gebeurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-01-2022

Cybr

Het klopt allemaal

MazeMouse schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 19:55:
[...]

Nah, viel eigenlijk wel mee. Ik ben vaker doodgegaan vanwege de massive nade-spam dan dat ik zelf meedeed. (negen uit tien keer als ik naar nades switchte was ik dood voor ik kon gooien :D) En die ene granaat die ik wel wist te gooien leverde dan wel 3 kills op waarvan 1 uit mijn eigen team dus dat heb ik maar meteen opgegeven :D
En ja, ik heb flinke tijd op de thc server rondgehangen tot het daar een beetje one-sided begon te worden. Toen verhuisd naar een jolt server :)

EDIT:
En dan heb ik het nog over die vieze teamkillende commanders die continu arties op mijn dak gooide :( :P
Of ook zo leuk, een nade op een gebouw proberen te gooien waar je een tegenstander hebt gezien. En dan blijven kijken of de nade het haalt....! Zo niet, knal op je gezicht. 8)7
Maar ja het is ook zo grappig om een slimmerik van een gebouw te blazen. Minus score zo nu en dan maar op de koop toe nemen.

Het zelfde met de gasgranaten in SF en het gasmasker. Soms, ja soms zit ik weer eens in mijn eigen gas te happen. Heerlijk al die extra humor.

Wees blij dat het artie is. Er zijn hele actieve (eigen) commanders die het presteren het supply crate op je helm te gooien. En ja ook ik heb wel eens een krat op een tegenstanders hoofd (vaak een sniper) gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

weet iemand al meer betreffende 1.5 final?

ivm dit bericht op ea forum

http://forums.electronicarts.co.uk/9261693-post18.html

Bazajaytee
DICE

--------------------------------------------------------------------------------

Hey guys
No you haven't scared me away and I definately havent been on vacation

I've been busy trying to sort out these connection issues with a closed group of testers before we do Beta 3. You are correct though, it is unlikely to be out by the end of the month as originally planned. This connection problem is a royal pain in the Ba... ttlefield code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo duurt het nog 4 maanden xD

Prutsers bij Dice en EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-01-2022

Cybr

Het klopt allemaal

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:16:
Zo duurt het nog 4 maanden xD

Prutsers bij Dice en EA.
Tja, je denkt toch niet dat ze hun aller aller slimste koppen op een patch gaan zetten voor een spel dat al bijna 5 jaar oud is en voor 10 euro in de grabbelbak bij de avondwinkel ligt. Iedere cent die ze nu nog in BF2 stoppen zullen ze er nooit meer uit krijgen. Klassiek marketing geval dit. (Cashcow af, dog in).

Maar al deze geruchten houden wel een vuurtje gaande voor Shooter liefhebbende gamers. En kijk voila daar is BF1943. Natuurlijk betere gameplay, fantastische graphics, old style maps, een Punk Buster die nu echt alles ziet en ga zo maar door. Als deze in de winkel ligt stap ik direct over en zucht, zie de geschiedenis herhaalt zich.

Nee, die beta patches heb ik er snel afgegooid. Het zal ook nooit meer wat worden met de nieuwe patch. Als na jaren en jaren verzamelen van kritieken en programmeren dit het (beta) produkt is dan weet je wel. Sterker, ze vragen de community om hulp bij zaken als CTD, niet kunnen joinen etc etc. Iets wat als ze echt dedicated waren allang intern hadden opgelost. Héééé ze draaien zelf zaken terug zoals het eerst was: Highway Tampa, BH splash etc.

Ik heb me er bij neer gelegd. Het is een heerlijk spel, mij hoor je niet zeuren. Je weet van te voren wat de zwakke kanten zijn van het spel. Waaaanzinnig goede piloten, Cheaters in overvloed, ach andere server zo gevonden en een goede admin haalt ze er zo uit. Ik heb er totaal geen probleem mee als iemand 40 kills heeft en zero deads. Die zijn toch na een week uitgekeken op het spel.

Wat blijft is een leuk spel, mooie mappen, teamplay, diversiteit en afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Cybr schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Tja, je denkt toch niet dat ze hun aller aller slimste koppen op een patch gaan zetten voor een spel dat al bijna 5 jaar oud is en voor 10 euro in de grabbelbak bij de avondwinkel ligt. Iedere cent die ze nu nog in BF2 stoppen zullen ze er nooit meer uit krijgen. Klassiek marketing geval dit. (Cashcow af, dog in).

Maar al deze geruchten houden wel een vuurtje gaande voor Shooter liefhebbende gamers. En kijk voila daar is BF1943. Natuurlijk betere gameplay, fantastische graphics, old style maps, een Punk Buster die nu echt alles ziet en ga zo maar door. Als deze in de winkel ligt stap ik direct over en zucht, zie de geschiedenis herhaalt zich.

Nee, die beta patches heb ik er snel afgegooid. Het zal ook nooit meer wat worden met de nieuwe patch. Als na jaren en jaren verzamelen van kritieken en programmeren dit het (beta) produkt is dan weet je wel. Sterker, ze vragen de community om hulp bij zaken als CTD, niet kunnen joinen etc etc. Iets wat als ze echt dedicated waren allang intern hadden opgelost. Héééé ze draaien zelf zaken terug zoals het eerst was: Highway Tampa, BH splash etc.

Ik heb me er bij neer gelegd. Het is een heerlijk spel, mij hoor je niet zeuren. Je weet van te voren wat de zwakke kanten zijn van het spel. Waaaanzinnig goede piloten, Cheaters in overvloed, ach andere server zo gevonden en een goede admin haalt ze er zo uit. Ik heb er totaal geen probleem mee als iemand 40 kills heeft en zero deads. Die zijn toch na een week uitgekeken op het spel.

Wat blijft is een leuk spel, mooie mappen, teamplay, diversiteit en afwisseling.
Neemt niet weg dat het belachelijk lang duurt voor EA en Dice om een patchje af te leveren. Wordt daar soms met 2 mensen aan gewerkt? :r
Werkelijk waar belachelijk, een spel wat door 100.000en wordt gespeeld. En er dan 2 mensen aan zetten.
Zitten ergens in een achterkamertje, die patch te ontwikkelen. En let op m'n woorden, die nieuwe patch gaat nog meer NIEUWE bugs met zich meebrengen dan dat het oude bugs verbetert.
Nog 2 of 3 maanden en deze patch hoeft voor mij niet meer. Ik speel BF2 nu jaren maar als er straks een mooie titel uitkomt, of een vervanger van BF dan is mijn geduld ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik heb the ultimate collection gekocht (met 2 packs en een booster pack) maar ik heb de packs niet geinstalleerd omdat ik dan moet updaten naar de nieuwste versie. De MGN server waar ik graag op speel die heeft 1.01 (oid) en dus kan ik er niet meer op... Dus dat is best wel zonde van die packs (zagen er wel leuk uit met die nieuwe wapens)... Er is zeker geen manier om toch nog op die MGN server te komen met de nieuwste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybr schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:57:
[...]

Maar al deze geruchten houden wel een vuurtje gaande voor Shooter liefhebbende gamers. En kijk voila daar is BF1943 vs 1942. Natuurlijk betere gameplay, fantastische graphics, old style maps, een Punk Buster die nu echt alles ziet en ga zo maar door. Als deze in de winkel ligt stap ik direct over en zucht, zie de geschiedenis herhaalt zich.

Bf1943 is uitgeklede versie van bf1942 die alleen betere graphics heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Neemt niet weg dat het belachelijk lang duurt voor EA en Dice om een patchje af te leveren. Wordt daar soms met 2 mensen aan gewerkt? :r
Volgens mij is het maar één persoon, en hij werkt er niet constant aan maar is ook bezig aan Battlefield Heroes.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Het ligt allemaal iets gevoeliger. Er moet namelijk veel code en 3rd party apps worden geupdate, daarnaast is de game code door een team in Canada geschreven en is het huidige team er dus niet bekend mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
falling_down schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:48:
[...]

Volgens mij is het maar één persoon, en hij werkt er niet constant aan maar is ook bezig aan Battlefield Heroes.
:)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

En dan drinkt die ene persoon ook nog een goede bak koffie om het uur, en het koffiezet apparaat staat 5 verdiepingen omlaag.

ben benieuwd wanneer die 1.5 patch officeel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hritje schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:12:
En dan drinkt die ene persoon ook nog een goede bak koffie om het uur, en het koffiezet apparaat staat 5 verdiepingen omlaag.

ben benieuwd wanneer die 1.5 patch officeel komt.
Wie weet wordt ie niet eens betaald voor zijn werk aan de 1.5 patch,. maar doet ie het erbij als leukigheidje op zn laptop als op de WC zit 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:22:
Dat doodshoofdje wordt niet altijd getoond en als je net druk in gevecht bent en je wilt een hoek om lopen om dekking te zoeken dan is het knap irri als er een claymore ligt.
Ook het leggen van clays in loop paden slaat nergens op, clays zijn bedoeld ter bescherming van je sniper gebied en niet om lukraak neer te smijten in de hoop dat er een tegenstander tegen aan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
NLsandman schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:33:
[...]

Dat doodshoofdje wordt niet altijd getoond en als je net druk in gevecht bent en je wilt een hoek om lopen om dekking te zoeken dan is het knap irri als er een claymore ligt.
Ook het leggen van clays in loop paden slaat nergens op, clays zijn bedoeld ter bescherming van je sniper gebied en niet om lukraak neer te smijten in de hoop dat er een tegenstander tegen aan loopt.
Hoezo zijn clays bedoeld als bescherming van je sniperspot?
het komt maar zelden voor dat het slim is een clay neer te zetten bij je sniper spot, dit omdat je nooit erg lang kan blijven zitten op 1 plek wil je het lang volhouden. Slimmer is het om hem ergens neer te zetten waar je zeker weet dat je een kill krijgt, of langs een van de routes naar een vlag om je team in te dekken.

1 van de weinige plekken waar ik een clay zet is 1 meter voor een ladder van bijv het hotel in jalalabad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrald schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Hoezo zijn clays bedoeld als bescherming van je sniperspot?
het komt maar zelden voor dat het slim is een clay neer te zetten bij je sniper spot, dit omdat je nooit erg lang kan blijven zitten op 1 plek wil je het lang volhouden. Slimmer is het om hem ergens neer te zetten waar je zeker weet dat je een kill krijgt, of langs een van de routes naar een vlag om je team in te dekken.
Wat de deur wagenwijd openzet voor whoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:10:
[...]

C4 Cars vinden mensen ook zo leuk.. Helemaal pissed off worden sommigen in een tank.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

klopt bij karkand, vooral als je via het sneaky pad neemt vanaf de suburb, even onderweg wat poppen meenemen die niet over de berg lopen :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Giem schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:44:
[...]
C4 Cars vinden mensen ook zo leuk.. Helemaal pissed off worden sommigen in een tank.. _/-\o_
Yup, zijn ze met tank's of apc's aan het whoren, dus ga je ze met c4 auto'tjes aanpakken, en dan gaan ze hard lopen schelden over lame gedrag enzo... Ach, je moet toch wat, creatief zijn, doet de Taliban helaasch ook

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

djidee schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:08:
[...]

Yup, zijn ze met tank's of apc's aan het whoren, dus ga je ze met c4 auto'tjes aanpakken, en dan gaan ze hard lopen schelden over lame gedrag enzo... Ach, je moet toch wat, creatief zijn, doet de Taliban helaasch ook
Eropaf rennen en een C4 op zijn buik plakken doet het vaak ook nog wel goed... Maar dan moet je wel cover hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:10:
[...]

Anders zijn die dingen gewoon niet effectief, niet janken ;) Het enige waar ik nog enigzins begrip voor heb is dat je ze niet direct op je vlag mag plakken, maar ik ben ooit een server afgetrapt omdat ik volgens hen mijn clay bij een vlag had staan, terwijl ik dan altijd een radius van 50 meter hanteer (zodat je iig een eindje van de directe omgeving en paden daarheen af bent...)

[ Voor 37% gewijzigd door skullsplitter op 10-06-2009 21:51 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Yeah BF3 :D

Claymores, kunnen die nou eigenlijk iemand uit een buggy knallen??

soms krijg ik het idee dat ik iemand uit een buggy heb gepakt :P

[ Voor 71% gewijzigd door YoVla op 11-06-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
djidee schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:08:
[...]

Dat dus, "stelen" ze eerst de tank van jou team, zodat je tegen 2 tanks en 2 apc moet... en dan gaan zeiken dat je ze ga C4-ren

BF3 klinkt goed, jammer dat we alleen nog een jaar moeten wachten. Gelukkig krijgen we eerst 1943, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

[ Voor 12% gewijzigd door Giem op 11-06-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hritje schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:
Yeah BF3 :D

Claymores, kunnen die nou eigenlijk iemand uit een buggy knallen??

soms krijg ik het idee dat ik iemand uit een buggy heb gepakt :P
jup, als je claymore zet en iemand rijdt er met een buggy dicht genoeg langs dan boem en kill voor jou >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
harrald schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:07:
[...]
. Slimmer is het om hem ergens neer te zetten waar je zeker weet dat je een kill krijgt, of langs een van de routes naar een vlag om je team in te dekken.
Vergeet niet dat mensen die spawnen bij die vlag en dan naar de plaats gaan waar de enemy is over die zelfde paden gaan, als die dan in je clay lopen dan moet je niet raar opkijken dat het min punten opleverd.
Ik speel veel karkand inf only, het kan zijn dat ik daarom clays haat omdat ze zeer effectief zijn in city maps;-)

Trouwens straffen doe ik pas nadat ik 3 keer door dezelfde persoon geclayed wordt want dan vind ik het clay whoring, het zelfde doe ik met naden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

na 3 keer? ik doe het na 2 x al :P iemand moet toch weten na 1 tk dat hij niet overal zijn clays kan neerploppe!

Ik punish niet voor een air bomb of dingen waar gewoon niks aan gedaan kan worden.. maar wat wel onwijs irritant is " Een Art op een plaats waar je net de vlag aan het in nemen bent "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb dus jaren alle BF's gespeeld. Na een tijd gestopt en nu weer de draad opgepakt. Eerst weer begonnen met BF1942 en de hele collectie daarbij, en wil nu weer dus BF2 gaan doen. Alleen wordt ik een beetje in de steek gelaten.

Ik heb de complete BF2 collectie gekocht en al gelijk bij de installatie begon die te zeuren. BF2 installeren lukte wel maar de expansion packs niet, daarbij begon die te vragen naar een recentere update.. dus ik updaten, eerst naar 1.4 (waar geen servers te vinden waren) later naar 1.5 waar wel servers waren, maar waar ik op mysterieuze wijze telkens weer vanaf werd gekickt na 2 seconden.

Nu las ik dus dat de meeste activiteit nog op 1.41 is, dus ik bf2 herinstalerren en 1.41 gedownload. Alleen elke keer na een totaal van 7 tot 12% (elke keer weer verschillend) sluit die vanzelf af en zegt die: patchen mislukt.

heeft iemand enigszins een idee wat hier aan de hand kan zijn of heeft iemand tips of iets dergelijks?

bedankt alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hmmm pas geleden de complete collection bf2 gekocht, installeren gaat automatisch, de updates en mod packs gingen vanzelf.
Het enigste waar ik een probleem mee heb is het registreren van de extra mods.
Onder wat voor een windows wil je bf2 installeren?

Het probleem van het er af gekickt worden heeft met punkbuster te maken, die moet je up to date houden, normaal moet dat automatisch gaan maar werkt niet bij iedereen.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Ps 1.41 is de laatste stabiele patch, 1.50 is nog in beta fase.

[ Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 15-06-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt! Ik ga het iig met Punkbuster ook proberen. Zit nu op een van de eerste patches, waar aardig veel server zijn... nu alleen het geweldige probleem dat ik geen eens kan laden als ik er op wil aangezien die zegt CD key is ongeldig. Heb al geprobeerd met een nieuw accont te maken, maar hij blijft dit zeggen.. iemand hiermee ervaring of iets tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Het lijkt er op dat je het spel onder windows vista draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:40:
Ok bedankt! Ik ga het iig met Punkbuster ook proberen. Zit nu op een van de eerste patches, waar aardig veel server zijn... nu alleen het geweldige probleem dat ik geen eens kan laden als ik er op wil aangezien die zegt CD key is ongeldig. Heb al geprobeerd met een nieuw accont te maken, maar hij blijft dit zeggen.. iemand hiermee ervaring of iets tips??
Je kan Battlefield 2 alleen spelen op het account waarop je het hebt geïnstalleerd! (geldt voor zowel Vista als XP)

Verder moet je hem starten in administrator modus (geldt alleen voor Vista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 03:23
Hoi! Ik ben ook weer eens begonnen met spelen... 'k Heb het spel destijds in de 1e week dat het in NL verkrijgbaar was gekocht....damn dat was echt vet. Samen met 2 maten konden we uren spelen en supervette dingen mee maken. Vervolgens kwam er een belachelijke patch waarbij de ranks weet-ik-veel-hoeveel % sneller haalbaar waren, ofwel iedereen had meteen de 2nd tier wapens. Toen werd het al wat minder leuk voor mij. Toen heb ik het een poosje stilgelegd maar nu ben ik weer wat actiever bezig...

Het enige wat me zo zwaar tegenvalt zijn de diversiteit van de servers. Je komt echt ZELDEN een server tegen die 'gewoon' alle (of iig veel) maps rotate. 't Is voor 80% alleen maar '24/7 kark inf only', 'WAKE ONLY' of 'Flight Maps Only' (waar je dan reallife F-16 piloten tegen je krijg die op een magische manier je kapot krijgen zonder iets te merken).

Jammer. Vroeger waren er ook 'official EA' servers die dus wél alle maps draaiden. daar konden alle spelers wat mee. Soms flightmaps, soms citymaps, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lredev schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:41:
[...]

Je kan Battlefield 2 alleen spelen op het account waarop je het hebt geïnstalleerd! (geldt voor zowel Vista als XP)

Verder moet je hem starten in administrator modus (geldt alleen voor Vista).
Ik draai 'em op XP, en speel op het account waar ik hem voorheen heb geinstalleerd, nu heb ik weer een nieuwe versie van de CD, en een nieuwe serial. Ik heb eerst geprobeerd om op mijn oude account te spelen, later op mijn nieuwe. Beide werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 17:53:
[...]

Ik draai 'em op XP, en speel op het account waar ik hem voorheen heb geinstalleerd, nu heb ik weer een nieuwe versie van de CD, en een nieuwe serial. Ik heb eerst geprobeerd om op mijn oude account te spelen, later op mijn nieuwe. Beide werken niet.
Voor de duidelijkheid, ik bedoel je XP account, niet je battlefield account.. Aan je bf2 accoutn zal het niet liggen want die kan je gewoon op ieders battlefield gebruiken.

Als je een nieuwe cd en serial etc heb, zou ik hem gewoon opnieuw installeren, dus in het XP account vanwaaruit je ook gaat spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lredev schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:15:
[...]

Voor de duidelijkheid, ik bedoel je XP account, niet je battlefield account.. Aan je bf2 accoutn zal het niet liggen want die kan je gewoon op ieders battlefield gebruiken.

Als je een nieuwe cd en serial etc heb, zou ik hem gewoon opnieuw installeren, dus in het XP account vanwaaruit je ook gaat spelen..
Hmm, ik speel mijn Battlefield op het zelfde account waarop ik hem geinstalleerd heb, bovendien heb ik hem op het zelfde account ook al 2keer geherinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
na dit gelezen te hebben toch maar opnieuw battlefield 2 gekocht..

alleen heb ik hem geupdate, hij zei ook dat het succesvol was, alleen als ik hem opstart krijg ik tohc te zien versie 1.1.2 :S:S en niet 1.4.1

edit: wow even gespeeld... niet normaal al die hardcore vliegers... hoewel er volgens mij ook hack tussen zit, maar gezien ik alleen maar 1.1.2 kan gebruiken..

[ Voor 34% gewijzigd door darkpluisje op 23-06-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:54:
[...]

Hmm, ik speel mijn Battlefield op het zelfde account waarop ik hem geinstalleerd heb, bovendien heb ik hem op het zelfde account ook al 2keer geherinstalleerd.
http://forum.i3d.net/183783-post5.html

Daar staat precies in stappen hoe je de key kunt aanpassen, probeer dat maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
darkpluisje schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:13:
na dit gelezen te hebben toch maar opnieuw battlefield 2 gekocht..

alleen heb ik hem geupdate, hij zei ook dat het succesvol was, alleen als ik hem opstart krijg ik tohc te zien versie 1.1.2 :S:S en niet 1.4.1

edit: wow even gespeeld... niet normaal al die hardcore vliegers... hoewel er volgens mij ook hack tussen zit, maar gezien ik alleen maar 1.1.2 kan gebruiken..
Je update is wel goed gegaan, volgens mij staat dat bij mij er ook en heb vaak duizenden servers... chek even hoeveel server jij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Weet iemand wanneer die nieuwe patch nou eens komt? :?

Verder vind ik Bf2 wel afgetakeld zeg. Sinds dat stomme 'no vehicles' is ingevoerd zit ik meer een soort van arcade counter strike te spelen dan echt Bf2. De hele charme van het spel is verloren gegaan. Goed zou je zeggen, zoek dan een 'gewone' server op. Maar die zijn bijna niet meer te vinden verdorie ;(
Zo'n infantry only server is leuk hoor, maar na een uurtje ben ik er wel weer op uit gekeken. De helft zit een beetje gay te wezen met zo'n medic, gaat je reviven als er honderd man op je heen staan, en pleurt overal maar van de healthpacks neer.
Nee, ik zie het dan ook niet zo positief in voor dit deeltje, tenzij ze de infantry only eruit slopen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je hebt het niet van mij ..... maar ze hebben nog een vacature open om die patch af te maken :P
(programmeur in Zweden)

[ Voor 11% gewijzigd door Stewie! op 24-06-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Deruxian schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:35:
Weet iemand wanneer die nieuwe patch nou eens komt? :?

Verder vind ik Bf2 wel afgetakeld zeg. Sinds dat stomme 'no vehicles' is ingevoerd zit ik meer een soort van arcade counter strike te spelen dan echt Bf2. De hele charme van het spel is verloren gegaan. Goed zou je zeggen, zoek dan een 'gewone' server op. Maar die zijn bijna niet meer te vinden verdorie ;(
Zo'n infantry only server is leuk hoor, maar na een uurtje ben ik er wel weer op uit gekeken. De helft zit een beetje gay te wezen met zo'n medic, gaat je reviven als er honderd man op je heen staan, en pleurt overal maar van de healthpacks neer.
Nee, ik zie het dan ook niet zo positief in voor dit deeltje, tenzij ze de infantry only eruit slopen natuurlijk :P
Wat wil je dan? Vehicles? Vehicles zijn een leuke strategische toevoeging maar ik ben het óók zat om constant te moeten vechten/ruzie maken wie de J-10 mag hebben. Zelfs als je eerlijk op je beurt wacht word je ge-teamkilled of krijg je een force TK tegen je. Stel lamers zijn het. Of je komt in het n00b team terecht en word compleet weggebombardeerd door vliegtuigen en tanks zonder dat je iets kunt. Wat dat betreft kies ik liever infantry. Maak een squad met goede spelers en je moet eens zien hoe snel die vlaggen neergaan bij Karkand. En zodra je de eerste vlag hebt kun je de tegenstander helemaal in de hoek duwen met "skills". En niet met dat tank gen00b en dergelijken. Ik vind vehicles een goede toevoeging, maar zoals ze bij BF2 gebruikt worden vind ik dat er toch wat aanpassingen mogelijk zijn (minder hoge score misschien) en wachtrijen voor een voertuig zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt.
Dan heb ik het nog niet gehad over die verrekte irritante artillery bij vehicle mode. Zeker op Karkand waar je op kleine gebieden speelt, als je ook maar even in de drukte loopt word je platgegooid met arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SuX DeLuXe schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:54:
Wat wil je dan? Vehicles? Vehicles zijn een leuke strategische toevoeging maar ik ben het óók zat om constant te moeten vechten/ruzie maken wie de J-10 mag hebben. Zelfs als je eerlijk op je beurt wacht word je ge-teamkilled of krijg je een force TK tegen je. Stel lamers zijn het. Of je komt in het n00b team terecht en word compleet weggebombardeerd door vliegtuigen en tanks zonder dat je iets kunt.
Andere server zeg ik dan :Y)

Sowieso is BF2 niet voor infantry gemaakt en zijn de wapens een grote :') bij elkaar waard. Als je infantry wil spelen ga dan lekker CS 1.6/CS:S of CoD ofzo spelen en niet BF2 : Die is voor vehicles en zelfs dat is zoals we nou wel weten niet 100% OK !!
Wat dat betreft kies ik liever infantry. Maak een squad met goede spelers en je moet eens zien hoe snel die vlaggen neergaan bij Karkand. En zodra je de eerste vlag hebt kun je de tegenstander helemaal in de hoek duwen met "skills". En niet met dat tank gen00b en dergelijken.
Nee grenade spam + "hoe snel kan ik op prone duwen en mijn teammate midden in enemy fire reviven" is veel beter :z
Dan heb ik het nog niet gehad over die verrekte irritante artillery bij vehicle mode. Zeker op Karkand waar je op kleine gebieden speelt, als je ook maar even in de drukte loopt word je platgegooid met arty.
Artillery is meer om af te schrikken dan om iets te raken eerlijk gezegd :+ Hopeloos spul !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 20:26
nero355 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:28:
Sowieso is BF2 niet voor infantry gemaakt en zijn de wapens een grote :') bij elkaar waard. Als je infantry wil spelen ga dan lekker CS 1.6/CS:S of CoD ofzo spelen en niet BF2 : Die is voor vehicles en zelfs dat is zoals we nou wel weten niet 100% OK !!
Wat een onzin. Sommige mensen spelen graag bf2 infantry only. Daar zijn zat servers voor. Of het spel er nou voor gemaakt is of niet, kennelijk zijn er genoeg spelers die het leuk vinden. Prima toch? Anderen spelen liever met vehicles en guess what, daar zijn ook servers voor! Laat iedereen lekker doen wat ie leuk vind en ga ons niet vertellen wat we moeten spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door writser op 25-06-2009 15:58 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
writser schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:57:
[...]

Wat een onzin. Sommige mensen spelen graag bf2 infantry only. Daar zijn zat servers voor. Of het spel er nou voor gemaakt is of niet, kennelijk zijn er genoeg spelers die het leuk vinden. Prima toch? Anderen spelen liever met vehicles en guess what, daar zijn ook servers voor! Laat iedereen lekker doen wat ie leuk vind en ga ons niet vertellen wat we moeten spelen.
Helemaal mee eens! d:)b

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik speel altijd strike at karkand zonder voertuigen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 14-09 17:10
lredev schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 00:45:
[...]

Je update is wel goed gegaan, volgens mij staat dat bij mij er ook en heb vaak duizenden servers... chek even hoeveel server jij hebt?
Het nummer dat je ziet is het build nummer. Voor 1.41 (de laatste stabiele versie) is dit 1.1.2965-797.0

Oh en je kan niet patchen van 1.5 naar 1.41 :z dus dat wordt een reïnstall :+

@nero355: moet je eens project reality spelen! Zul je zien dat infantry zeker goed mogelijk is met bf2.

[ Voor 10% gewijzigd door cpt.skydiver op 25-06-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik durf zelfs te beweren dat infantry only de levensduur van het online gamen met bf2 heeft verlengt.
Het is namelijk niet voor niets dat er minder vehicle maps zijn, je gaat geen server met slots huren die altijd leeg is.
Onze clan draait ook karkand i/o en is vrij populair in binnen en buitenland, dat was met een vehicle map niet gelukt.

Natuurlijk heeft i/o zijn nadelen, nade spam is er 1 van maar als je een goede squad en commander hebt die zo snel mogelijk vlaggen gaan veroveren en dan verspreid de boel wel.
1 van de nadelen van vehicle zijn chopper en jet whoring, ze hadden AA veel effectiever moeten maken, zelfde geld voor buggy en c4, het eruit jumpen hadden ze dodelijk moeten maken, speel maar eens road to jalalabad, probeer maar eens een buggy te pakken voor transport, de spec ops staan er voor in de rij:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Ik raad jullie allemaal aan om Project Reality te spelen, geen nade spam, geen teamkills vanwege de voertuigen en vrijwel iedereen heeft VOIP en is aardig/slim. Behalve als je in een training server gaat, die kan je beter flame server noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Tankbuster schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:50:
Ik raad jullie allemaal aan om Project Reality te spelen, geen nade spam, geen teamkills vanwege de voertuigen en vrijwel iedereen heeft VOIP en is aardig/slim. Behalve als je in een training server gaat, die kan je beter flame server noemen.
Noem dan meteen even wat getallen (zoals aantal gevulde en bereikbare servers, waarbij 'gevuld' minstens 66% van het maximum aan spelers op de betreffende server aanwezig is en 'bereikbaar' een ping van <75ms is binnen de Benelux. Dat haalt waarschijnlijk wat meer mensen over om het te proberen. ;)

Even wat serieuzer: kan je over het algemeen gevulde spellen vinden? Zo ja, zal ik (en misschien anderen) die mod maar eens een kans geven. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nero355 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:28:
[...]

Als je infantry wil spelen ga dan lekker CS 1.6/CS:S of CoD ofzo spelen en niet BF2 : Die is voor vehicles en zelfs dat is zoals we nou wel weten niet 100% OK !!
CS heb ik jaren gespeeld. En ik vind het moeilijk om te zeggen maar BF2 heeft een uitgebreidere gameplay (*slik* CS is legendary ;( ) Logisch ook, CS is veel ouder. Moet daarbij wel zeggen dat CS een veel stabieler spel is dan BF2
CS was heel erg op skill gericht, maar ook veel last van campers/cheaters. CoD ben ik geen fan van.
Tuurlijk is nadespam vervelend maar dit is eigelijk alleen bij Karkand zeer aanwezig. Overigens heb ik bij Karkand meestal weinig reden tot klagen. Boven op dat dakje spammen bij Hotel en het staat zo 35-0 _O-
Ja ik weet het is lame maar als je tussen die steegjes gaat lopen gaat de USA zelf campen met claymores en nadespammers en je mag de USA dan ook niet aanvallen. Dus is de beste optie zitten blijven waar je zit en spammen :+
Vehicles zijn af en toe best leuk maar wil je echt fair en skill play dan moet je gewoon infantry. Ben het niet ermee eens dat BF en infantry niet samen zouden kunnen...
Ik bedoel, BF is dan misschien niet ontwikkeld met die gedachte maar het is een mooie feature gebleken als je ook kijkt naar populariteit. Waarom zou bij een Battlefield in de toekomst dit niet zo kunnen blijven? 2 verschillende game-modes. Gaat het ene vervelen, ga je het andere doen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-06-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF is gewoon een leuke arcade shooter.. de x aantal bullets die je nodig hebt en de verloop van de kogel is echt jammer altijd... maargoed ik blijf het met cs vergelijken en dat moet ik toch echt los laten xp

Maar man wat is bf2 zalig over een lan met een paar vrienden. samen in helicopters tanks vliegtuigen lekker aan kloten/ stuntpiloten of gewoon lekker knallen met een bosje bots erbij.

Ik heb echt ontiegelijk zin in bf3. Alhoewel de support van de gekochte game echt hard zuigt.. nog geen 3 jaar later zijn er bijna geen official servers meer online en de patches komen nog maar eens per jaar uit.

Ik heb trouwens ook wel erg zin in bf1943 gekregen voor de pc. wsslijk dat ik hem toch maar haal. Ik zag wel dat ze gewoon bf2 engine met wo2 skins hadden gebruikt. Maar goed een veredelde mod is ook leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

cpt.skydiver schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:24:
@nero355: moet je eens project reality spelen! Zul je zien dat infantry zeker goed mogelijk is met bf2.
Die is helemaal bagger :P AIX is wel een beetje leuk, maar wordt amper gespeeld en betekent ook meestal alleen maar bots afknallen die echt super dom zijn :/

Nee sorry "infantry spelen" zoals in MoH:AA bijvoorbeeld is echt veeeel beter dan BF2 :)
Maar gelukkig is ArmA 2 net uit en hopelijk net zo leuk als Delta Force Land Warrior ooit was !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nero355 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Nee sorry "infantry spelen" zoals in MoH:AA bijvoorbeeld is echt veeeel beter dan BF2 :)
Maar gelukkig is ArmA 2 net uit en hopelijk net zo leuk als Delta Force Land Warrior ooit was !!
vind je? bij Battlefield 2 heb je tenminste squads, verschillende kits, goede teamplay, commander, grote mappen. Dit vind je allemaal niet bij de gewone standaard first person shooter. BF2 blijft een geniale gameplay hebben, MET of ZONDER vehicles ;)
Ik vind de gameplay bij infantry zelfs licht beter (ligt ook aan de map natuurlijk), omdat het veel eerlijker is en je hebt zelf de controle over de hele server (mits je goed speelt). Hoe wil je controle uitoefenen als er constant van die rapende lomperikken in hun APC's komen aanstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Laatst online: 14-09 03:23
Ikzelf heb BF2 vanaf de eerste week gespeeld. Dat was écht vet. Mensen vonden het al een eer om in een transport heli mee te mogen. Nu word iedereen overhoop geknald door een of andere *** met een ***-Trust toetsenbord met PS2 aansluiting die niet meer dan 3 knoppen tegelijk aankan. Aan de andere kant van de sloot staan de die-hard reallife F-16 piloten die je kapot kunnen maken zonder dat je iets merkt of ziet (tja... tuut, tuut, tuut-tuut-tuuuuuuuuuuuuuu--> KNAL (in 1.4 seconden).

Vehicles zijn wel gaaf. Het brengt wat meer tactiek in het spel. Geen kwestie van lutteloos clays neerflikkeren en nades spammen. Hopen dat er medic bags op de grond liggen en weet ik het wat nog meer. Er zijn mensen die dit geweldig vinden dat weet ik, en tegen hun zeg ik ook speel gerust door!

Ikzelf speel nog maar af en toe... 't is echt gewoon jammer dat de partijen vaak helemaal niet meer balanced zijn. Zij het in aantallen of zij het in skills. Nja, als ik het met wat maten doe is het al een stuk leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:28:
[...]

http://forum.i3d.net/183783-post5.html

Daar staat precies in stappen hoe je de key kunt aanpassen, probeer dat maar eens.
Bedankt, ik heb dit dus geprobeerd. Nouja tot dusver geen problemen gehad met dat mijn cd key ''incorrect'' was, maar wel dat vaak dat mijn verbinding wordt verbroken met de server. Daarstraks probeerde ik op een ranked server te gaan, ik klikte er op, nouja nadat die eindelijk 5 minuten verder was, zei: Verbinding verbroken. Vervolgens probeerde ik het op een niet ranked server, nou daar begon die de map en alles te laden, vervolgens bij 100% zegt die: verbinding verbroken. Ik sluit daarna BF2 af en zie dat zowel me skype als msn offline zijn gegaan. Kan het misschien dat mijn internet offline schiet wanneer het moet laden voor BF2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

LiquidSnake1989 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:45:
Aan de andere kant van de sloot staan de die-hard reallife F-16 piloten die je kapot kunnen maken zonder dat je iets merkt of ziet (tja... tuut, tuut, tuut-tuut-tuuuuuuuuuuuuuu--> KNAL (in 1.4 seconden).
Je moet gewoon hoog genoeg gaan :P als er dan een Jet komt kan je makkelijk wegduiken..

Straaljagers maak ik me het minst druk om :P eerder die tv guided missle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Hritje schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:50:
[...]

Je moet gewoon hoog genoeg gaan :P als er dan een Jet komt kan je makkelijk wegduiken..

Straaljagers maak ik me het minst druk om :P eerder die tv guided missle
ownee ik speel per definitie zo min mogelijk mappen met f16 erin. Sommige vliegen echt te debiel goed, en dan ben je met een helikopter al helemaal de lul..

Speel het nu weer een paar dagen en het eerste wat me opvalt sinds de laatste keer dat ik het speelde (1.5 jaar terug ofzo) is dat iedereen veel egoistischer is geworden, en niemand echt om tactiek nadenkt of luisterd naar commanders enzo. Het is onmogelijk om een heli vol te krijgen met mensen die ook blijven zitten ipv eruit te springen bij de eerste mogelijkheid. En dat terwijl een volle heli een enorm sterk wapen is, zeker tegen infantery

en dat nade spammen word ik ook echt misselijk van :|

[ Voor 3% gewijzigd door darkpluisje op 03-07-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

meh, sommige servers hebben wel goeie samenwerking, maar die zijn idd schaars. Een volle heli is sterk, totdat je een gare piloot hebt :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Ik wacht nu maar even tot 1.5 patch officieel uitkomt!

dan zullen alle servers wel weer een tijdje goed vol zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 20:26
darkpluisje schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:45:
Speel het nu weer een paar dagen en het eerste wat me opvalt sinds de laatste keer dat ik het speelde (1.5 jaar terug ofzo) is dat iedereen veel egoistischer is geworden, en niemand echt om tactiek nadenkt of luisterd naar commanders enzo. Het is onmogelijk om een heli vol te krijgen met mensen die ook blijven zitten ipv eruit te springen bij de eerste mogelijkheid. En dat terwijl een volle heli een enorm sterk wapen is, zeker tegen infantery

en dat nade spammen word ik ook echt misselijk van :|
pessimist :). En heli's zijn ook waardeloos, ook tegen infantry. Op een map als Wake Island kun je het best er zo snel mogelijk uitspringen voor je wordt neergeschoten door een tv-guided of vliegtuig. Ze worden nu eigenlijk alleen nog maar gebruikt om vlaggen te cappen en ja, dan moet je er zo snel mogelijk uitspringen. Ze zijn enorm veel zwakker geworden sinds een paar patches een paar jaar geleden, dat weet je?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien TS geen DM aan heeft staan:

de plaatjes van http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/20060221/ zijn verhuist naar http://got.lighteye.nl/bf2/20060221/

whyz.nl is vanaf a.s. zaterdag niet meer te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Sinds enkele dagen is beta 3 van 1.50 te downloaden: http://www.gamershell.com/download_48258.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Oef, niet erg veel respons op die update, niemand die um even gechecked heeft? Dan zal ik het wel doen.
kijken of ik het spul aan de gang krijg op windows 7 build 7600.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2 is zo'n topgame, integen stelling tot bf bc, kan er niet genoeg van krijgen, wel jammer in sommige servers met van de domme rules, en van die spawnrapers maarja, verschil moet er zijn/wezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

bornin7ty2 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:17:
[...]

Oef, niet erg veel respons op die update, niemand die um even gechecked heeft? Dan zal ik het wel doen.
kijken of ik het spul aan de gang krijg op windows 7 build 7600.
En? heb je het geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Laatst online: 11-09 13:41
Shit, weer begonnen. Wat is het ontiegelijk veranderd zegt. En dan vooral kleine dingetjes.

Vroeger als commander dropte ik altijd vehicle drops op enemy sniper en dergelijke :P Maar je kunt ze niet eens meer op gebouwen gooien! Zo jammer.

Verder blijft het een tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
jefjef schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:33:
[...]

En? heb je het geprobeerd?
Jazeker, en het draait zonder problemen. verder weinig ervaringen want het is echt te mooi weer de afgelopen weken.

Het enige wat weer moest gebeuren was het updaten van Punkbuster maar ook dat ging goed.
Er waren wel erg weinig servers, ik weet niet hoe het nu is.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Wanneer komt 1.5 final nou eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

bornin7ty2 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:26:
[...]

Jazeker, en het draait zonder problemen. verder weinig ervaringen want het is echt te mooi weer de afgelopen weken.

Het enige wat weer moest gebeuren was het updaten van Punkbuster maar ook dat ging goed.
Er waren wel erg weinig servers, ik weet niet hoe het nu is.
Dat was voor mij reden om BF weer te verwijderen en te re-installen iig. BF2 hadden ze gewoon beter moeten ondersteunen, aan de andere kant moet BF3 een product van die lering gaan worden.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

RMB schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:32:
Wanneer komt 1.5 final nou eens uit?
Via een insider bij DICE hoorde ik dat de 1.5 release op dezelfde dag als de release van Duke Nukem: Forever geplanned staat.

Life is what you others make it.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Battlefield 2 patch 1.5 release is Tuesday September 1st 2009

After nearly a year of development and three public beta tests Battlefield 2 v1.50 is ready for release. The update will be released on Tuesday 1st September at 5pm UK, 6pm Europe. Stay tuned for release announcement in the near future!

As part of Update 1.50 we are glad to announce that not only is Highway Tampa now a required install included in the update but Euro Forces (Great Wall, Taraba Quarry and Operation Smoke Screen) and Armored Fury (Midnight Sun, Operation Harvest and Operation Road Rage) is now FREE for all Battlefield 2 players. Including the brand new map, Operation Blue Pearl this brings EIGHT new maps that everyone can play and will be added to ranked Battlefield 2 servers world wide. The Booster Pack content is included in the update and has made the file just over 2Gb in size.

Server providers around the world will have access to the client file so find your closest host for best download speeds. To install Battlefield 2 Update v1.50 you must have Battlefield 2 updated to version 1.41 or Battlefield 2 Complete Collection from EA Store installed. Thank you to all of the EAUK Forums (Battlefield 2 - Electronic Arts UK Community) members who have given feedback and requests during the development of this update.

The full change log for Update 1.50 is as follows:

Features
- Additional support for Windows Vista.
- Added Highway Tampa as a required map.
- Added a new map called Operation Blue Pearl.
- Added Euro Force and Armored Fury as free to play content for all Battlefield 2 players.
- Added Widescreen support
- Allowed BF2.exe to use more than 2Gb RAM
- Added support for the Novint Falcon controller (NOVINT).

Gameplay Tweaks
- Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced.
- AA targeting tweaked to make it more effective.
- Added checks to prevent "runway grieving".
- Various changes made to prevent cheating.
- Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model.
- Occasional connection drops after being on a server a couple of minutes - Fixed
- Prevented use of mouse wheel to provide speed boost to vehicles
- Prevented use of mouse wheel to exploit parachutes
- Players can now pass claymores by going prone
- Update the HUD on TV Guided missiles to increase visibility on maps like Dragon Valley
- Added Battlefield 2142 style prone deviation (going prone will now cause reduced accuracy for a brief period)

Bug Fixes
- Fixed the issue where picking up a players kit would cause CTD
Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/batt...atch-1-5-coming-soon.html
- Updated BF2OpenAL.dll from version 1.1.1.0 to version 2.1.8.1
- Updated ch_gas_station collision mesh on Dragon Valley to be consistent with other gas station buildings
- Fixed the issue where MEC artillery piece on Operation Clean Sweep changes to the USMC's control when they capture the Airfield flag
- Updated the Challenger2 HUD to show the correct icon instead of the M1A2 HUD icon
- Changed a PLA FAV to MEC FAV on Road to Jalalabad
- Tweaked the artillery respawn time on Dragon Valley for to 360 seconds as other artillery uses
- Included a delay after weapon switch for the Bizon (PP-19) to 0.666
- Updated the F35B's lock delay to 1 second instead of 1.5 seconds to match other aircraft
- Changed the Humvee camo on Taraba Quarry to be the correct design
- Increased the splash damage of the UH-60 (Black Hawk) guns from 0.25 to 1.5
- Updated the G36E HUD to react the same as other weapons during sprint

Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachments/battlefield-series-news/943184005d1251371587-battlefield-2-patch-1-5-coming-soon-bf2_5f00_banner.png

- Barrie "Bazajaytee" Tingle

Verwijderd

Mooi om te zien dat de patch eindelijk klaar is, hopelijk brengt dit weer wat balans op maps waar vliegtuigen en helikopters nu erg dominant zijn.

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Hallo allemaal!

Ik heb een klein probleempje.
Ik heb altijd gespeeld met een Logitech Force 3D Pro, en heeft ook altijd gewerkt.
Ongeveer 2 maanden geleden, had ik de 1e beta van patch 1.5 geïnstalleerd, en toen deed het spel niks meer.
Hij startte niet eens op. Alleen een zwart scherm, wachtend op het EA scherm. Maar helaas, er gebeurde niks.
Dus, ik dacht dat het aan patch 1.5 lag.
Ik had het hele spel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, en alleen 1.41. Maar geen succes, hij deed nog steeds niks.
Sindsdien heb ik nooit meer iets met BF2 gedaan, tot op een paar weken geleden. Ik was naar een LAN geweest, zonder joystick, en kwam weer thuis. Ik had enorm zin in BF2, want het was lang geleden.
Ik wist dat hij het niet heeft gedaan, maar toch probeerde ik het. En ja! hij deed het!
Ik zet het spel weer uit, frot de joystick erin, en probeer het weer. Maar zonder succes. Ik haal hem er weer uit, test weer, en hij doet het, ik doe het weer erin, en hij doet het niet... hmm...

Ik heb Windows 7 x64, en de drivers zijn ook niet helemaal compatible. Bijvoorbeeld de Gaming Software Profiler, die beweert dat er geen controller in zit. Ook werkt het kalibreren van de force feedback niet, iedere keer reset hij hem vanzelf terug, zodra ik het schermpje sluit. Ik heb ook geen geluiden bij het testen bij het kalibreren.

Heeft iemand anders hier ook last van (gehad), zo ja, hoe heb je het opgelost?

Alvast bedankt!

Cheers,
R3NC0N

Eh?

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Dus nu kan ik de Deluxe editie met enkel main+special forces kopen en dan met de laatste patch alsnog volledig spelen? Dit haalt mij wellicht over toch eens BF2 te kopen.
En dat er zo lang na de release nog gepatcht wordt joh...

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zo, krijg ik straks gewoon gratis die boosterpacks? Dat vind ik toch wel weer erg tof van EA/DICE. Ook leuk om te zien dat ze alsnog een addionele map hebben toegevoegd en Vista meer supporten. Hoop dat ze in de nabije toekomst ook Windows 7 gaan supporteren (niet dat ik die al gebruik :P ) Ik hoop dat deze updates weer een aantal nieuwe spelers over de lijn trekt en er zich weer oude spelers gaan aansluiten. Ook hoop ik dat hierdoor het aantal 'infantry only' servers drastisch afneemt. Al met al een pluspuntje voor DICE/EA.

• Bornin
Deruxian schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:24:
Zo, krijg ik straks gewoon gratis die boosterpacks? Dat vind ik toch wel weer erg tof van EA/DICE. Ook leuk om te zien dat ze alsnog een addionele map hebben toegevoegd en Vista meer supporten. Hoop dat ze in de nabije toekomst ook Windows 7 gaan supporteren (niet dat ik die al gebruik :P ) Ik hoop dat deze updates weer een aantal nieuwe spelers over de lijn trekt en er zich weer oude spelers gaan aansluiten. Ook hoop ik dat hierdoor het aantal 'infantry only' servers drastisch afneemt. Al met al een pluspuntje voor DICE/EA.
Vista support zal wel volstaan voor Windows 7 lijkt me, is een nagenoeg gelijk OS. Bij mij draait het nu al feilloos op W7 met de laatste beta patch

Non taken

Verwijderd

prachtig, we hebben lang moeten wachten maar we krijgen er wel veel voor terug imho

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Komt er ook nog een patch waar die booster packs niet bijzitten? Want die heb ik namelijk al, en 2GB downloaden duurt hier een hele tijd.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

incremental patches heb je meestal, weet niet of dit een verplichte Full Install vereist?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

ik vrees dat je de volle patch gaat moeten downloaden als ik me niet vergis is er voor patch 1.4 ook geen incremental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Respect voor Dice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel maar ook weer niet netjes van Dice/Ea.

Alle gebruikers die een .. Jaar? geleden Euro force en Armored Fury hebben gekocht, zien nu hun geld in "rook" op gaan zeg maar.

Misschien een kleine vergoeding van EA, aan andere gebruikers die het wel gekocht hebben,? Mja kans is klein dat er dan ook echt gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 09:44

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

- Added Widescreen support

Zou daar ook dat duffe 60Hz probleem mee opgelost worden? Kan ik ook weer eens gaan spelen....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:08:
Ik vind het wel maar ook weer niet netjes van Dice/Ea.

Alle gebruikers die een .. Jaar? geleden Euro force en Armored Fury hebben gekocht, zien nu hun geld in "rook" op gaan zeg maar.

Misschien een kleine vergoeding van EA, aan andere gebruikers die het wel gekocht hebben,? Mja kans is klein dat er dan ook echt gaat komen.
een jaar geleden kosten die boosterpacks al bijna niets meer, zie het dan maar als voordeel dat je de maps al een jaar kon spelen voordat de patch kwam.

ok, je hebt gelijk dat die mensen geld hebben gegeven voor content die nu gratis is. Maar dat is bij wel meerdere games zo. BF2 is al een oud spel.

ik denk niet dat de eigenaars van de boosterpacks er zoveel problemen van gaan maken. Er waren toch zo goed als geen goed volle 64player servers te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
't heeft TERINGlang geduurd maar toch petje af dat EA voor deze oude maar SUPERtoffe game nog een patch uitbrengt.... _/-\o_ _/-\o_

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Ha wat mooi dat de patch er aan komt.

Ik ga dit weekend BF2 + SF er maar weer eens terug opgooien onder Vista, en wel mooi dat ik de booster packs Euro Forces en Armored Fury niet meer ''los'' hoef te installeren, want daardoor duurde de installatie altijd verschrikkelijk lang, die speel ik dan wel weer eens met de 1.5 patch.

Wel jammer dat ik er vroeger 2 keer 10 euro voor heb moeten neerleggen via EA Link, maar waarschijnlijk blaast het op deze manier weer wat nieuw leven in die 3 mappen van EF en die 3 mappen van AF. Tegenwoordig is er geen enkele server meer te vinden die 1 van beiden als mappen aanbieden.

Ben benieuwd.

[ Voor 29% gewijzigd door Jorn1986 op 28-08-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze toen gratis weten te bemachtigen via de helpdesk, maar ben blij dat ze nu in de pack zitten ... hopelijk zijn ze nu ook speelbaar :).

Maaruh ... zit er ook een no-CD-ding in, net als Epic altijd doet met UT, of doen zij daar niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb vroeger ook wel is via een minder legale manier het voor mekaar gekregen om die boosterpacks aan de praat te krijgen met mijn (wel legale) bf2 deluxe versie. Maar daar ben ik alles voor kwijt, dus dan is dit een mooie bijkomstigheid! Ik ga mn BF2 dvd weer eens opzoeken want dit is wel nice!

Mooi gedaan door Dice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 08:41
Yesss....eindelijk de patch en goed idee om de booster packs erbij in te doen.

Eindelijk worden er een paar kwalen opgelost en worden cheaters de nek omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
rkomduur schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:22:
Eindelijk worden er een paar kwalen opgelost en worden cheaters de nek omgedraaid.
Doet me er aan denken, vanmiddag op een volle Wake server dropte er iemand met de commander hack een paar honderd 'vodnik's' en supplie crates op het MOC-vliegveld. Hele chat stroomde vol met berichten als ''WTF'' OmFg that's amezing rofl'' Opzich wel grappig maar toen flipte de server en werd iedereen er uit gekickt. :/ :P

Heb wel heul erg zin in die nieuwe patch overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:08:
Heb ik geen enkele moeite mee. Ik heb ze ook gekocht en zo duur waren ze nu ook weer niet. Niet alleen dat maar tot nu toe versplinterde dat de grote groep gamers ook alleen maar en dat wordt gelukkig gecorigeerd nu.

Ik ben er wat dat betreft blij mee dat ze de Booster Packs toevoegen aan het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Degene die ze al hadden kunnen nu weer de game spelen omdat de servers weer (very) populated worden, en als topping on tha Cake mogen jullie ook nog een weekje ownen, omdat jullie de maps al kennen ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

whait , wut ? Een patch? Vista support? Wat lees ik nu allemaal. Me had de Cd's net weggegooid :'(

Ik ga maar eens langs de freerecord en dit topic lezen. Wat zijn de servers to be tegenwoordig?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bij de Bart Smit is hij vaak voor 5e in de budgetbak te vinden, anders betaal je alleen maar extra, waarschijnlijk alimentatie van Vanessa.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

ROFLASTC schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:45:
whait , wut ? Een patch? Vista support? Wat lees ik nu allemaal. Me had de Cd's net weggegooid :'(

Ik ga maar eens langs de freerecord en dit topic lezen. Wat zijn de servers to be tegenwoordig?
Wie gooit er nou cd's weg. Marktplaats FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
Ik denk dat EA gewoon een nieuwe DVD gaat uitbrengen met patch 1.5 er op en de Booster Packs erbij en dan noemen ze het Platinum edition of zo. Kunnen ze nog weer 10 tot 15 euro vangen.
Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.