Goede argumentatie!writser schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:14:
[...]
Mwoah, die expert/veteran engineering badges zijn echt niet op een normale manier te halen.
Ik heb trouwens een probleem. Kan iemand mij vertellen hoe ik BF2 gewoon op "native" 1280x1024 kan laten draaien op een 1920x1080 monitor? D.w.z. dat ik dus 2 zwarte balkjes krijg aan de buitenkant. Het is echt lelijk als je 1280x1024 uitgerekt krijgt naar 1920x1080..Op 1680x1050 valt dit nog mee maar dit is iets teveel van het goede. Degene die mij ff een trucje kan vertellen om dit voor elkaar te krijgen, is mijn held 
Overigens werkt dit niet door gewoon bij BF2 rechtermuisknop en dan daar 1280x1024 in te vullen, net als dat het via de video settings niet werkt, want dan wordt het beeld gewoon uitgerekt, wat het dus lelijker maakt. Ik hou het liever op de werkelijke afmetingen maar dan met balkjes

Overigens werkt dit niet door gewoon bij BF2 rechtermuisknop en dan daar 1280x1024 in te vullen, net als dat het via de video settings niet werkt, want dan wordt het beeld gewoon uitgerekt, wat het dus lelijker maakt. Ik hou het liever op de werkelijke afmetingen maar dan met balkjes
Ik ben ook constant proberen om echt voor de badges te gaan, zoals explosive badge of pistol badge (of de mounted mg badge) waar ik soms zo dichtbij ben, maar de tickets van de vijand al op nul komen.. tjah al die moeite voor niks 
Wat ik ook echt moeilijk vind zijn de anti air ribbons/badges laat staan de piloot en vehicle badges.
Je wordt gedwongen om met alles goed te spelen enfin, dat is ook beetje het doel van het spel, maar die piloten op sommige servers maak je geen schijn van kans tegen hun, en dan zie je telkens je deaths omhoog gaan dat ook niet geweldig is voor je score
.
Maar jah, ik blijf proberen die badges en ribbons binnen te slepen (op een eerlijke of minder eerlijke manier.) hoewel het beter voelt als je ze op de werkelijke manier verdient, tijd om maar te gaan spelen
.
edit: Weow weow, grammar police drop your words!
Wat ik ook echt moeilijk vind zijn de anti air ribbons/badges laat staan de piloot en vehicle badges.
Je wordt gedwongen om met alles goed te spelen enfin, dat is ook beetje het doel van het spel, maar die piloten op sommige servers maak je geen schijn van kans tegen hun, en dan zie je telkens je deaths omhoog gaan dat ook niet geweldig is voor je score
Maar jah, ik blijf proberen die badges en ribbons binnen te slepen (op een eerlijke of minder eerlijke manier.) hoewel het beter voelt als je ze op de werkelijke manier verdient, tijd om maar te gaan spelen
edit: Weow weow, grammar police drop your words!
[ Voor 4% gewijzigd door SUD op 16-05-2009 21:11 ]
een monitor kopen met 1:1 pixelmappingSuX DeLuXe schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:01:
Ik heb trouwens een probleem. Kan iemand mij vertellen hoe ik BF2 gewoon op "native" 1280x1024 kan laten draaien op een 1920x1080 monitor? D.w.z. dat ik dus 2 zwarte balkjes krijg aan de buitenkant. Het is echt lelijk als je 1280x1024 uitgerekt krijgt naar 1920x1080..Op 1680x1050 valt dit nog mee maar dit is iets teveel van het goede. Degene die mij ff een trucje kan vertellen om dit voor elkaar te krijgen, is mijn held
nee ik weet niet of er een tooltje voor is, maar ik heb dus speciaal daarop gelet toen ik ging kijken voor een nieuwe monitor
Ik heb overigens al mijn badges op een normale manier gehaald op de pistol en knife badge na. Ik vond een knife/pistol server gewoon erg leuk om af en toe te spelen voor de afwisseling
[ Voor 8% gewijzigd door harrald op 16-05-2009 21:42 ]
Daar zeg je idd zoiets. Ik was me al aan het afvragen of het uberhaupt mogelijk is. Maar dit vind je vaak niet meteen bij de specs van een monitor en is ook niet het eerste waar je op let. Maar voor wie de wat oudere games speelt is dit wel een must eigelijk. Het beeld ziet er niet mooi uit als het zo uitgerekt wordt van 1280 pixels naar 1920harrald schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:35:
[...]
een monitor kopen met 1:1 pixelmapping![]()
nee ik weet niet of er een tooltje voor is, maar ik heb dus speciaal daarop gelet toen ik ging kijken voor een nieuwe monitor
heeft iemand er hier ook last van dat je ping na 5 min omhoog shiet van 15 naar 360 en daarna gekickt word voor high ping? ik kan gewoon niet normaal spelen zo
Denkt dan toch dat er niet iets goed is met je internet verbinding (of de server zelf).
Overigens, iemand tips om de ground/air defence ribbons/veteran (of expert) badges te halen?
Ik heb al geprobeerd bij een niet zo drukke server dragon valley, maar daar scoorde ik niet al te veel punten (6 maximum van 3 rondjes..) telt die anti-air turret op het vliegdekschip ook als air defence?
Overigens, iemand tips om de ground/air defence ribbons/veteran (of expert) badges te halen?
Ik heb al geprobeerd bij een niet zo drukke server dragon valley, maar daar scoorde ik niet al te veel punten (6 maximum van 3 rondjes..) telt die anti-air turret op het vliegdekschip ook als air defence?
Je kan toch ook forceren? Bij de snelkoppeling van BF2 nog " +restart 1 +szx 1920 +szy 1080 " Ik doe dit igg met 1680x1050SuX DeLuXe schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:44:
[...]
Daar zeg je idd zoiets. Ik was me al aan het afvragen of het uberhaupt mogelijk is. Maar dit vind je vaak niet meteen bij de specs van een monitor en is ook niet het eerste waar je op let. Maar voor wie de wat oudere games speelt is dit wel een must eigelijk. Het beeld ziet er niet mooi uit als het zo uitgerekt wordt van 1280 pixels naar 1920
Volgens mij heeft dit geholpenTankbuster schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:27:
[...]
Je kan toch ook forceren? Bij de snelkoppeling van BF2 nog " +restart 1 +szx 1920 +szy 1080 " Ik doe dit igg met 1680x1050
Het beeld ziet er weer beter uit, scherper. En het intro filmpje wordt ook nog overgeslagen
nou ik heb BF2 vorige week gekocht, en hou er direct weer me op.... kan gewoon niet normaal spelen, ELKE server krijg ik na 2 minuten spelen een kick omdat mijn ping omhoog schiet naar 400.
nog bij geen enkel spel gehad ever, alleen bij BF2, wat een bagger

Dat is wel vreemd hoor. Kan zijn dat de servers even aan het updaten zijn, of plat liggen. Dit komt maar heel weinig voor. Heb je het alleen vandaag geprobeerd? Ik werd namelijk bij m'n broertje toenstraks ook steeds eruit gegooid met een high ping terwijl er niks stond te downloaden.!GN!T!ON schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:38:
nou ik heb BF2 vorige week gekocht, en hou er direct weer me op.... kan gewoon niet normaal spelen, ELKE server krijg ik na 2 minuten spelen een kick omdat mijn ping omhoog schiet naar 400.
Het spel moet gewoon werken op XP/Vista en zelfs Windows 7...Dit zal misschien aan EA liggen.
[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-05-2009 22:52 ]
Wat je ook kan doen is commanderen in een antiair/ antitank unit. Elke kill die je maakt met artillery telt dan ook.SUD schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:22:
Je krijgt die punten veel te langzaam. Je kan een heel potje met die sleutel achter een tank aanhollen, of wachten op spec-ops die af-en-toe je assets mollen, maar 20 punten haal je nooit in een normaal potje. Tenzij je met 6 man op de server zit. Dat in tegenstelling tot ammopoints, daar haal je er makkelijk 20 van door even wat rond te strooien. Medpacks zit er tussenin. 20 healing points in 1 rondje is een uitdaging, maar het lukt je wel na een paar potjes op een normale server.
[ Voor 20% gewijzigd door writser op 16-05-2009 23:04 ]
Onvoorstelbaar!
heb ik toendertijd ook op 1 of andere manier gehad. Ligt vaak aan je router. Niet bij andere spellen, maar alleen bij BF2. Weet niet echt meer hoe ik het heb opgelost..!GN!T!ON schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:38:
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Writser! Je bent mijn held
brb ffe wat medailles halen!
Heb net ook de veteran explosieven verdient door als een achterlijke spastische sniper rond te springen en claymores te spammen, het is lam, maar het werkt
.
Heb net ook de veteran explosieven verdient door als een achterlijke spastische sniper rond te springen en claymores te spammen, het is lam, maar het werkt
Port forwarding misschien of firewall uit schakelen ?FikkieHo schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:05:
[...]
heb ik toendertijd ook op 1 of andere manier gehad. Ligt vaak aan je router. Niet bij andere spellen, maar alleen bij BF2. Weet niet echt meer hoe ik het heb opgelost..
Wow, ik heb BF2 een flink tijdje gespeeld en vond het een erg leuk spel maar toen ik ging ik over op Vista en het spel werkte niet meer. Het spel had al maanden geen patches meer gekregen dus ging er eigenlijk vanuit dat het spel niet meer zou draaien en dat het voor eeuwig in de kost gelegd kon worden. Maar nu ik op ongeluk door de topics aan het snuffelen was zie ik opeens patch v1.50. Groot nieuws als je dit mij vraagt en diep respect voor DICE. Ik ga niet beta-testen maar zodra de patch uit is ben ik weer op de speelvelden te bekennen!
mn pc zit in DMZ, als ik BF2 start doe ik firewall ook uit, dus alles is unrestricted en mijn win7 install is net 1 week oud, denk idd dat BF2 mn router laat flippen, maar om nou een compleet nieuwe router te kopen voor 1 spel...robj28 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:22:
[...]
Port forwarding misschien of firewall uit schakelen ?
Windows 7 is sowieso nog beta, dus je kan dan moeilijk verwachten dat BF2 vlekkeloos loopt..Bij mij liep BF2 wel op Windows 7 maar ik werd steeds gekickt door Punkbuster, dus maar weer terug naar Vista voorlopig. Misschien dat het toch aan je Windows installatie kan liggen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je door een router in geen enkele server kunt spelen? Ik heb zelf ook een router en een hoop poorten niet open staan. Toch word ik maar heel af en toe van een server gekickt, meestal bij mapchange.!GN!T!ON schreef op zondag 17 mei 2009 @ 01:59:
[...]
mn pc zit in DMZ, als ik BF2 start doe ik firewall ook uit, dus alles is unrestricted en mijn win7 install is net 1 week oud, denk idd dat BF2 mn router laat flippen, maar om nou een compleet nieuwe router te kopen voor 1 spel...
Als ik SF aanschaf, is het dan zo dat ik gelijkt extra unlock krijg voor de kits die nu ook al een unlock hebben? Of moet ik die opnieuw verdienen op een 1 of andere manier?
En voegen die booster packs nog wat toe aan BF2 of heeft bijna niemand die?
Verwijderd
Je moet sf gewoon een uurtje oid spelen zodat ea weet dat je sf hebt. Daarna krijg je extra unlocks (1 extra unlock per al geunlockt wapen). Je hebt ze wss niet meteen na een uurtje sf maar een volgende keer dat je inlogt ofzo (badges worden meestal ook niet in real time verdient)tweakkuiken schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:32:
Als ik SF aanschaf, is het dan zo dat ik gelijkt extra unlock krijg voor de kits die nu ook al een unlock hebben? Of moet ik die opnieuw verdienen op een 1 of andere manier?
Special Forces is meestal één potje spelen en je hebt je unlocks.
Een vriend gaf me de cd, ik installeer, speel een potje of twee (afwisseling voor een keertje, maar na een potje had ik al de unlocks.) en daarna heb ik Special Forces niet meer gespeeld of geïnstalleerd.
(heb de badges binnen, nogmaals bedankt Writser.)
Een vriend gaf me de cd, ik installeer, speel een potje of twee (afwisseling voor een keertje, maar na een potje had ik al de unlocks.) en daarna heb ik Special Forces niet meer gespeeld of geïnstalleerd.
(heb de badges binnen, nogmaals bedankt Writser.)
Ok mooi, morgen maar even kijken of ie nog ergens te krijgen is dan!
Vraag gewoon aan een vriend of je SF kan lenen voor een uur of twee, bespaart je wat euro's en koop je daar een ijsje mee
Ok, dan probeer ik dat wel. Ik wist niet dat dat ook kon, want sommige spellen doen dan moeilijk vanwege de cd-key!
Speelde net weer ff BF2 voor het eerst sinds ik css ben gaan spelen. Kreeg meteen weer het battlefield gevoel terug
... Kick...kick...kick... Punkbuster, vastlopers. Het geen waar we BF2 allemaal voor aanbidden.
Maar dit keer krijg ik die kicks van punkbuster maar niet weg. Ik had al mn firewall uitgeschakeld, geen effect. Punkbuster updated (hij had wel een update), maar verder geen effect.
Krijg elke 5/10 minuten een kick van PB met allemaal codes, teveel om te onthouden. Het kan ook aan de server liggen, maar een maat (ook NL) speelt op dezelfde server zonder problemen.
Ik gebruik patch 1.41.
Maar dit keer krijg ik die kicks van punkbuster maar niet weg. Ik had al mn firewall uitgeschakeld, geen effect. Punkbuster updated (hij had wel een update), maar verder geen effect.
Krijg elke 5/10 minuten een kick van PB met allemaal codes, teveel om te onthouden. Het kan ook aan de server liggen, maar een maat (ook NL) speelt op dezelfde server zonder problemen.
Ik gebruik patch 1.41.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
heb je punkbuster al handmatig geupdate? zie hier: http://2f4y.com/viewpage.php?page_id=20
Onvoorstelbaar!
Verwijderd
ja, je kan ook niet met 2 tegelijk online hoor, daarvoor zijn die cdkey's nu eenmaaltweakkuiken schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:46:
Ok, dan probeer ik dat wel. Ik wist niet dat dat ook kon, want sommige spellen doen dan moeilijk vanwege de cd-key!
lijkt me dat je gewoon standaard pb fixes moet toepassen, dat wil zeggen je hebt 2 tools nodig:rickyy schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:56:
Speelde net weer ff BF2 voor het eerst sinds ik css ben gaan spelen. Kreeg meteen weer het battlefield gevoel terug... Kick...kick...kick... Punkbuster, vastlopers. Het geen waar we BF2 allemaal voor aanbidden.
Ik gebruik patch 1.41.
-pbsvc
-pbsetup
zo fix ik het altijd, ik heb die dingen al tig keren moeten doen, vooral bf2, bf2142, maar ook cod4 had manuele update nodig soms
iig succes
Gebruik je Win7?rickyy schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:56:
Speelde net weer ff BF2 voor het eerst sinds ik css ben gaan spelen. Kreeg meteen weer het battlefield gevoel terug... Kick...kick...kick... Punkbuster, vastlopers. Het geen waar we BF2 allemaal voor aanbidden.
Ik gebruik patch 1.41.
nou de router is nu ook wel uitgesloten bij mijn ping issues
gisteren avond rond 2 uur s' nachts kon ik niet slapen, dus ik mijn bed uit en denk kom ik probeer BF2 nog eens een keertje, en bam 3 uur achter elkaar gespeeld met maar 1 kick (teamkill oops
) daarna andere server gejoined en weer geen problemen. Dus ik denk; mooi opgelost, waar het aan lag weet ik niet maar 't werkt!
niet dus
ik vanmiddag weer helemaal zin in BF2 en WEER gewoon auto-kick na 4/5 minuten voor m'n fricking ping......
verdenk nu XS4ALL nogal eigenlijk...

niet dus

Beter nog, log je even met je eigen account in op iemands pc die special forces geinstalleerd heeft. Bij mijn weten hoef je maar een minuutje online te zijn en je krijgt je unlocks, daarna zal je altijd gewoon de dubbele unlock krijgen, ook als je gewoon de standaard BF2 thuis weer speelt. Voor de zekerheid kan je even een uurtje spelen maar volgens mij is 1 keer stats versturen genoeg..Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 18:38:
[...]
>>quote:
tweakkuiken schreef op zondag 17 mei 2009 @ 16:46:
Ok, dan probeer ik dat wel. Ik wist niet dat dat ook kon, want sommige spellen doen dan moeilijk vanwege de cd-key! <<
ja, je kan ook niet met 2 tegelijk online hoor, daarvoor zijn die cdkey's nu eenmaalmaar je kan het wel op meerdere pc's tegelijk installeren (weliswaar niet oneindig veel).
Verwijderd
volgens mij is een minuutje idd genoeg, maar vroeger, toen het juist uit was, waren hier ook veel vragen over en toen werd gezegd "een uurtje". Ik heb de hele uitbreiding gekocht dus heb wel wat meer gespeeldlredev schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:19:
[...]
Beter nog, log je even met je eigen account in op iemands pc die special forces geinstalleerd heeft. Bij mijn weten hoef je maar een minuutje online te zijn en je krijgt je unlocks, daarna zal je altijd gewoon de dubbele unlock krijgen, ook als je gewoon de standaard BF2 thuis weer speelt. Voor de zekerheid kan je even een uurtje spelen maar volgens mij is 1 keer stats versturen genoeg..
het grootste voordeel aan sf vind ik de l96A1. De g36e is ook wel leuk, maar ben meer spec ops, fav wapen is dan ook g36c. Iig dat was vroeger, heb nu niet echt de tijd om te spelen , maar ga wel wat dagen knallen in de vakantie. Kits die ik echt niet moet hebben zijn support en engineer, juk. Persoonlijke voorkeur uiteraard maar geef mij maar de spec ops klasse, krijg altijd wel een kick als ik er in slaag een tank te c4'en, of beter, net voordat een enemy heli kan opstijgen er c4 op plakken => vuurwerk
Verwijderd
Spec Ops zijn kannonnenvoer. Lage bodyarmor, rennen overal heen, ideaal om neer te poffen door support/AT/Assault/Medic. Ze zijn niet van enige toegevoegde waarde als ze niet de commander assets uitschakelen (9 van de 10 keer gebeurt dit niet).Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:37:
[...]
volgens mij is een minuutje idd genoeg, maar vroeger, toen het juist uit was, waren hier ook veel vragen over en toen werd gezegd "een uurtje". Ik heb de hele uitbreiding gekocht dus heb wel wat meer gespeeld
het grootste voordeel aan sf vind ik de l96A1. De g36e is ook wel leuk, maar ben meer spec ops, fav wapen is dan ook g36c. Iig dat was vroeger, heb nu niet echt de tijd om te spelen , maar ga wel wat dagen knallen in de vakantie. Kits die ik echt niet moet hebben zijn support en engineer, juk. Persoonlijke voorkeur uiteraard maar geef mij maar de spec ops klasse, krijg altijd wel een kick als ik er in slaag een tank te c4'en, of beter, net voordat een enemy heli kan opstijgen er c4 op plakken => vuurwerk
Maar het is natuurlijk wel fun om te spelen. Dat wel.
Ik speel het ook wel ns, 1 keer op wake ging ik naar arty eiland, volle 40 spelers server. Artillerie opgeblazen met commandersupport erbij, toen bootje gepakt en naar de carrier gevaren. Daar 3 mensen doodgeschoten die stonden te wachten op t vliegtuig. Toen vliegtuig eenmaal spawnde er gauw mee weg gevlogen. De 3 doodgeschoten vijanden die weer spawnden vuurden allemaal hun M4/G36 op me af, zonder resultaat xD
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 14:32 ]
Nou moet ik even denken aan BF2 in de oude dagen. Hé, wat vliegt daar over het gebouw, oh sh... C4! BOEM!
Springen en C4 gooien had toen een gigantische range. ^^
Ik ga ook terug wat spelen als de nieuwe patch er is, lijkt me fun!
Springen en C4 gooien had toen een gigantische range. ^^
Ik ga ook terug wat spelen als de nieuwe patch er is, lijkt me fun!
Verwijderd
wat je zegt klopt, spec ops is idd niet echt krachtig, maar ik speel bf2 niet omdat ik iedereen wil ownen ofzo. Het blijft gewoon mijn fav kit. Ik speel ook wel medic, sniper en assault, maar ik val steeds terug op spec ops.Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:28:
[...]
Spec Ops zijn kannonnenvoer. Lage bodyarmor, rennen overal heen, ideaal om neer te poffen door support/AT/Assault/Medic. Ze zijn niet van enige toegevoegde waarde als ze niet de commander assets uitschakelen (9 van de 10 keer gebeurt dit niet).
Maar het is natuurlijk wel fun om te spelen. Dat wel.
Ik speel het ook wel ns, 1 keer op wake ging ik naar arty eiland, volle 40 spelers server. Artillerie opgeblazen met commandersupport erbij, toen bootje gepakt en naar de carrier gevaren. Daar 3 mensen doodgeschoten die stonden te wachten op t vliegtuig. Toen vliegtuig eenmaal spawnde er gauw mee weg gevlogen. De 3 doodgeschoten vijanden die weer spawnden vuurden allemaal hun M4/G36 op me af, zonder resultaat xD
Helaas ken ik niemand met BF2 SFlredev schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:19:
[...]
Beter nog, log je even met je eigen account in op iemands pc die special forces geinstalleerd heeft. Bij mijn weten hoef je maar een minuutje online te zijn en je krijgt je unlocks, daarna zal je altijd gewoon de dubbele unlock krijgen, ook als je gewoon de standaard BF2 thuis weer speelt. Voor de zekerheid kan je even een uurtje spelen maar volgens mij is 1 keer stats versturen genoeg..

Zoals eerder vermeld is in de thread, ja Spec-Ops voegt weinig waarde toe aan het spel, maar dit hoeft dan niet negatief over te komen.
Een Spec-Ops die goed met zijn team meegaat en eventueel van kit verandert om zijn teammates te rezzen en daarna weer zijn gang gaat en zo helpt de ticket bleed te stoppen door een vlag te veroveren heeft veel meer toegevoegde waarde dan een supportje dat domweg nades zit te spammen aan het front.
Dat de kit weinig waarde toevoegt wil niet zeggen dat er geen spelers zijn die er perfect mee kunnen spelen, hoewel dat in mijn ogen moeilijker lijkt en meer tijd kost dan medic of support.
Een Spec-Ops die goed met zijn team meegaat en eventueel van kit verandert om zijn teammates te rezzen en daarna weer zijn gang gaat en zo helpt de ticket bleed te stoppen door een vlag te veroveren heeft veel meer toegevoegde waarde dan een supportje dat domweg nades zit te spammen aan het front.
Dat de kit weinig waarde toevoegt wil niet zeggen dat er geen spelers zijn die er perfect mee kunnen spelen, hoewel dat in mijn ogen moeilijker lijkt en meer tijd kost dan medic of support.
Nee. Je kunt op jalalabad makkelijk genoeg repair points halen, en op tal van andere SF maps kan het ook goed. Laat staan de maps met carriers, waarbij je met een beetje repareren er ook zo een berg binnen hebt. Het enige wat jij zoekt, is een reden om awards met 'padden' te verdienen. Mensen die op zo'n manier hun awards willen hebben, vind ik behoorlijk verachtelijk. Wat maakt het uit dat je die awards niet zou hebben? Het gaat om het verdienen, als je dat niet kunt op de manier zoals het hoort, dan haal je ze toch niet.writser schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:03:
[...]
Wat je ook kan doen is commanderen in een antiair/ antitank unit. Elke kill die je maakt met artillery telt dan ook.
[...]
Je krijgt die punten veel te langzaam. Je kan een heel potje met die sleutel achter een tank aanhollen, of wachten op spec-ops die af-en-toe je assets mollen, maar 20 punten haal je nooit in een normaal potje. Tenzij je met 6 man op de server zit. Dat in tegenstelling tot ammopoints, daar haal je er makkelijk 20 van door even wat rond te strooien. Medpacks zit er tussenin. 20 healing points in 1 rondje is een uitdaging, maar het lukt je wel na een paar potjes op een normale server.
Ik dacht dat jij nog wel een beetje een BF2-mod-bitch was ? Voor jaren terug nog met jou en wat gamer.nl gasten en een server geowned, goeie ouwe tijdTsurany schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 01:54:
Ik dacht ik probeer het weer eens maar het blijft in mijn ogen echt een ruk spel. Als 80-90% van mijn deaths veroorzaakt worden door granaten of claymores weet ik wel hoe het met het spel gesteld is. Jammer dat het nog steeds niet is gefixt.
Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say
Koop je toch de hele set bij B*L. Dus Battlefield 2: Special Forces Expansion Pack en de twee booster packs (Euro Force en Armored Fury) en dat voor Euro 20,99!tweakkuiken schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:11:
[...]
Helaas ken ik niemand met BF2 SFIn de stad hier is SF ook niet te krijgen, vandaag namelijk even gekeken! BF2 zelf ligt nog wel overal in de uitverkoop!
Hoef je ook het huis niet meer uit. Ding Dong daar zijn ze al!
Je kunt toch gewoon ergens een battlefield deluxe edition kopen?tweakkuiken schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:11:
[...]
Helaas ken ik niemand met BF2 SFIn de stad hier is SF ook niet te krijgen, vandaag namelijk even gekeken! BF2 zelf ligt nog wel overal in de uitverkoop!
Daar zit special forces toch bij?
Volgens mij ben je nog geen 20 euro kwijt
Burp
Cybr schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:19:
[...]
Koop je toch de hele set bij B*L. Dus Battlefield 2: Special Forces Expansion Pack en de twee booster packs (Euro Force en Armored Fury) en dat voor Euro 20,99!
Dat is best wel duur voor een paar extra wapensWii4all schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:39:
[...]
Je kunt toch gewoon ergens een battlefield deluxe edition kopen?
Daar zit special forces toch bij?
Volgens mij ben je nog geen 20 euro kwijt
Expansion Packs = Maps + NOG meer wapens, maar dan alleen in die Expansion Packs 
* nero355 heeft 60 + 30 € betaald zonder de 2 Expansion Packs dus niet zeiken
* nero355 heeft 60 + 30 € betaald zonder de 2 Expansion Packs dus niet zeiken
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Gewoon via de EA store kopen,. ben je 15 euro kwijt, met een kortingscoupon die je na even googlen op internet vindt 10 euro. Heb je BF2 + alle expansions.Cybr schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:19:
[...]
Koop je toch de hele set bij B*L. Dus Battlefield 2: Special Forces Expansion Pack en de twee booster packs (Euro Force en Armored Fury) en dat voor Euro 20,99!
Specs hadden vroeger het grote voordeel dat G36C heette. Wapen was vrij sterk maar vooral super accuraat. Na een tijdje werd de G36C generfd en werden andere wapens accurater. Ik zit heel erg te overwegen om de beta te downloaden want heb wel zin om even een potje BF2 te spelen...
Ik heb BF2 ook gekocht. Ik speel al online maar ik heb maar vier servers. Ik moet zeker nog een patch downloaden? Heeft iemand een goede link? Laatste patch is 1.41?
Ik heb hem
En ik heb ook een probleempje. Ik speel op een ranked server, maar ik rank helemaal niet, als ik klaar ben met een game.
Ik heb hem
En ik heb ook een probleempje. Ik speel op een ranked server, maar ik rank helemaal niet, als ik klaar ben met een game.
[ Voor 6% gewijzigd door Lee245 op 21-05-2009 15:19 ]
Verwijderd
ranking gebeurt niet in real time, het kan zijn dat als je een paar u later pas inlogd, je dan pas je punten/badges/ranks/unlocks krijgt.Lee245 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:15:
Ik heb BF2 ook gekocht. Ik speel al online maar ik heb maar vier servers. Ik moet zeker nog een patch downloaden? Heeft iemand een goede link? Laatste patch is 1.41?
Ik heb hem
Wat ik zelf heb ervaren is het volgende.
Ik join een server, earn een rank. Potje is voorbij (ik ga ervan uit dat ik me rank heb gekregen) mijn rank is niet vernieuwt.. ok ik join opnieuw, earn me rank, potje eindigt, speel nog een potje, potje eindigt en dan zie ik dat ik me rank wel heb verdient. En zomaar leaven terwijl het potje nog bezig is levert ook niks op.
Ik join een server, earn een rank. Potje is voorbij (ik ga ervan uit dat ik me rank heb gekregen) mijn rank is niet vernieuwt.. ok ik join opnieuw, earn me rank, potje eindigt, speel nog een potje, potje eindigt en dan zie ik dat ik me rank wel heb verdient. En zomaar leaven terwijl het potje nog bezig is levert ook niks op.
Verwijderd
nja lijkt me opzicht toch niet zo erg? ik bedoel, je gaat toch niet na elk spel even je stats checken. Bij bf2142 hebben ze de stats wel realtime gemaakt als ik me niet vergis...
Ja, maar dan kan je niet gelijk nieuwe wapens gebruiken.
Maar, wat zijn die Global points; wat kan je ermee?
Tellen de punten van beta 1.5 ook voor je echte account?
Verwijderd
je totale punten lijkt mij, hoe meer je er hebt, hoe hoger je rankLee245 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:36:
Ja, maar dan kan je niet gelijk nieuwe wapens gebruiken.
normaal wel.Robkazoe schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:38:
Verwijderd
Dat het ´s nachts WEL goed gaat is wel dubieus ja... dan zou je wel de netwerk provider verdenken.!GN!T!ON schreef op zondag 17 mei 2009 @ 18:53:
nou de router is nu ook wel uitgesloten bij mijn ping issuesgisteren avond rond 2 uur s' nachts kon ik niet slapen, dus ik mijn bed uit en denk kom ik probeer BF2 nog eens een keertje, en bam 3 uur achter elkaar gespeeld met maar 1 kick (teamkill oops
) daarna andere server gejoined en weer geen problemen. Dus ik denk; mooi opgelost, waar het aan lag weet ik niet maar 't werkt!
niet dusik vanmiddag weer helemaal zin in BF2 en WEER gewoon auto-kick na 4/5 minuten voor m'n fricking ping......
Even om te miereneuken: Wat jij bedoeld zijn latency problemen. ping is een programma om in een netwerk (round-trip) latency te meten.
Natuurlijk weet iedereen wat je bedoeld als je zegt dat je ping niet goed is en ben ik nu alleen bijdehand aan het doen
zijn er nu met de 2e beta patch meer 1.5 servers online of schiet het nog niet op?
Ik vind het erg fijn spelen in breedbeeld maar niet met zo weinig servers....
Non taken
Waarschijnlijk zullen er net zoveel servers online zijn als bij de eerste beta. EA selecteert enkele server providers dan wel clans die de server files toegestuurd krijgen voor de nieuwe patch. Vervolgens besluit die server provider of clan hoeveel servers ze met de nieuwe patch online gooien. Naarmate ze de server files vrij gaan geven zullen er wel meer servers online verschijnen.bornin7ty2 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 11:38:
zijn er nu met de 2e beta patch meer 1.5 servers online of schiet het nog niet op?
Het lijkt me niet dat de punten van de beta ook mee tellen voor je echte account. Bugs kunnen dan immers misbruikt worden om de punten omhoog te krijgen. Als de patch final gaat tellen de punten uiteraard wel meeRobkazoe schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:38:
Moet trouwens zeggen dat ik wel baal van het feit dat er zo weinig de map Songhua Stalemate wordt gespeeld 
Die map is erg mooi, en ook zeer geschikt voor infantry only. Maar helaas te veel Karkand en te weinig andere mappen.
Die map is erg mooi, en ook zeer geschikt voor infantry only. Maar helaas te veel Karkand en te weinig andere mappen.
Nu je het zegt, Songhua Stalemate, Sharqi Peninsula en Mashtuur City vind ik allemaal goede infantry maps, maar ze zijn er gewoon niet
, tenminste niet van die servers die ze langer dan 2x spelen.
Verwijderd
Bedoel je met de 1.5 beta?SUD schreef op zondag 24 mei 2009 @ 00:05:
Nu je het zegt, Songhua Stalemate, Sharqi Peninsula en Mashtuur City vind ik allemaal goede infantry maps, maar ze zijn er gewoon niet, tenminste niet van die servers die ze langer dan 2x spelen.
Met de vorige patch zie ik wel zo'n honderd servers met city maps, waarvan heelveel Sharqi en Mashtuur
Naar mijn mening wel, ik vind vehicles vaak vervelend omdat er toch altijd maar n00bs in gaan rapen. Met infantry kun je lekker vrijuit rondlopen en pas echt goed in een squad samenwerken.Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 15:32:
[...]
Bedoel je met de 1.5 beta?
Met de vorige patch zie ik wel zo'n honderd servers met city maps, waarvan heelveel Sharqi en MashtuurWeliswaar niet veel I/O, maar I/O zijn op die mappen helemaal niet leuk naar mijn mening dan.
Sharqi vind ik zelf zeer geschikt voor infantry, meer dan Karkand eigelijk waar teveel gespamd wordt. Songhua is ook voor infantry geschikt maar die mappen kom je op infantry bijna nooit tegen.
Dat is ook precies de reden waarom ik alleen infantry speel.Het zijn altijd vliegtuigfanatics en tanknoobs die op de vehiclemaps zitten én teamwork is meer de key om te winnen bij infantrymaps.
Het mooie aan die vorige opgenoemde maps is dat het vechten niet op een klein gebied is (Karkand is grotendeels alleen het front tussen Hotel en de Amerikaanse spawns.)
Het mooie aan die vorige opgenoemde maps is dat het vechten niet op een klein gebied is (Karkand is grotendeels alleen het front tussen Hotel en de Amerikaanse spawns.)
En maar claymores gooien om elk hoekje
en nades rondsmijten als een malle
Nee karkland is niet mijn favo
Nee karkland is niet mijn favo
Ik wil een server starten om met mn broertje over netwerk te spelen, maar moet ik persé internet inschakelen om met weapon unlocks te kunnen spelen? Als ik internet inschakel kan ik nog steeds niet UseGlobalRank inschakelen... En wanneer spawnen die CPU mannetjes? Pas als je met zn 2en in een game zit?
Je kan niet ranken op een zelf gestarte server, dat zou stats hacken wel heel makkelijk maken natuurlijk.. Ook unlocks kan geloof ik singleplayer niet gebruiken, but someone may correct me if i'm wrong..Lee245 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:46:
Ik wil een server starten om met mn broertje over netwerk te spelen, maar moet ik persé internet inschakelen om met weapon unlocks te kunnen spelen? Als ik internet inschakel kan ik nog steeds niet UseGlobalRank inschakelen...
Die CPU mannetjes spawnen niet, want die zijn er niet.. Wil je met bots (cpumannetjes) spelen dan moet bijvoorbeeld jij (bij voorkeur diegene met de snelste pc) een singleplayermap starten, en dan kan je broertje middels "verbinden met IP" gewoon met jouw singplayer game mee doen.En wanneer spawnen die CPU mannetjes? Pas als je met zn 2en in een game zit?
Grote nadeel is dat je dan nooit met een lekkere vliegmap zoals bijvoorbeeld wake kan spelen met bots. Alleen dragon valley geeft je nog attack heli's en in geloof zo'n donkere map ook nog vliegtuigen.
Ik meen dat er ook een 64 size singleplayer map pack te downloaden is, alleen kan je dan nog steeds niet wake op, met bots, geloof ik... maar goed, weet niet meer waar en hoe en zo
Hallo iedereen. Ik heb 15 minuten geleden een BF2 exemplaar voor een tientje gekocht bij de mediamarkt.
Heb het al ff gespeeld, maar wordt online de hele tijd gekicked.. Dit met een message over punkbuster. Die heb ik geinstalleerd, hoe zet ik die aan?
Verder ben ik nu de 1.41 update aan het downloaden, dat lijkt me wel handig.
Verder snap ik weinig van het spel, waar kan ik een uitgebreide intro vinden? Of is er een duidelijke training in het spel?
Heb het al ff gespeeld, maar wordt online de hele tijd gekicked.. Dit met een message over punkbuster. Die heb ik geinstalleerd, hoe zet ik die aan?
Verder ben ik nu de 1.41 update aan het downloaden, dat lijkt me wel handig.
Verder snap ik weinig van het spel, waar kan ik een uitgebreide intro vinden? Of is er een duidelijke training in het spel?
je kan volgens mij bij netwerk spel opstarten kiezen voor de co-op mode.. dan kan je allemaal dingen instellen met botsLee245 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:46:
Ik wil een server starten om met mn broertje over netwerk te spelen, maar moet ik persé internet inschakelen om met weapon unlocks te kunnen spelen? Als ik internet inschakel kan ik nog steeds niet UseGlobalRank inschakelen... En wanneer spawnen die CPU mannetjes? Pas als je met zn 2en in een game zit?
deze link volgen voor dit probleemBooth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:43:
Hallo iedereen. Ik heb 15 minuten geleden een BF2 exemplaar voor een tientje gekocht bij de mediamarkt.
http://www.punkbuster.com/index.php?page=dl-bf2.php
je moet even je punkbuster updaten
the following files are only needed if your PunkBuster doesn't update by itself. Right click the appropriate link below and choose "save as" to your "pb" folder - make sure the file you save is saved with the filename shown below.
Een kerel ingame verteld je aan het begin wat dingen (overigens erg irritant), maar een echte training is er niet.Verder snap ik weinig van het spel, waar kan ik een uitgebreide intro vinden? Of is er een duidelijke training in het spel?
[ Voor 37% gewijzigd door YoVla op 26-05-2009 15:57 . Reden: quote toevoegeeee ]
Kan je ook niet in een 'normale' netwerkgame met unlockables spelen? Dat zou wel ***** zijn, heb het spel speciaal gekocht zodat ik met mn broertje samen konden spelen om een beetje te rankenlredev schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:37:
[...]
Je kan niet ranken op een zelf gestarte server, dat zou stats hacken wel heel makkelijk maken natuurlijk.. Ook unlocks kan geloof ik singleplayer niet gebruiken, but someone may correct me if i'm wrong..
[...]
Die CPU mannetjes spawnen niet, want die zijn er niet.. Wil je met bots (cpumannetjes) spelen dan moet bijvoorbeeld jij (bij voorkeur diegene met de snelste pc) een singleplayermap starten, en dan kan je broertje middels "verbinden met IP" gewoon met jouw singplayer game mee doen.
Grote nadeel is dat je dan nooit met een lekkere vliegmap zoals bijvoorbeeld wake kan spelen met bots. Alleen dragon valley geeft je nog attack heli's en in geloof zo'n donkere map ook nog vliegtuigen.
Ik meen dat er ook een 64 size singleplayer map pack te downloaden is, alleen kan je dan nog steeds niet wake op, met bots, geloof ik... maar goed, weet niet meer waar en hoe en zo
Dat kan toch nog altijd? Zoek beiden dezelfde server op met minimaal 2 lege plekkies. Na uiterlijk 2 rondes kan de een ongetwijfeld in het team van de ander joinen (zo was mijn ervaring althans). Of je vraagt een admin (indien present) of die de een of de ander ff van kant wil wisselen?Lee245 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:29:
[...]
Kan je ook niet in een 'normale' netwerkgame met unlockables spelen? Dat zou wel ***** zijn, heb het spel speciaal gekocht zodat ik met mn broertje samen konden spelen om een beetje te ranken
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Maar over netwerk moet toch ook gewoon kunnen? Anders kan je nooit een goede LAN-party houden...
En even een vraagje over Special Forces. Ik wil hem kopen voor de extra unlockables. Maar.., maakt SF gebruik van een eigen key of maakt hij gebruik van de key van de 'gewone' bf2?
En even een vraagje over Special Forces. Ik wil hem kopen voor de extra unlockables. Maar.., maakt SF gebruik van een eigen key of maakt hij gebruik van de key van de 'gewone' bf2?
Volgens mijn Ultimate Collection heeft elk pack zijn eigen key...Lee245 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:18:
Maar over netwerk moet toch ook gewoon kunnen? Anders kan je nooit een goede LAN-party houden...
Training is er niet. Je kunt wel de singleplayer maps spelen om het een en ander uit te proberen.Booth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:43:
Wellicht kun je de volgende handige sites raadplegen:
Battlefield2 Tweakguide: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
Guides: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
BF2 Wiki: http://wiki.bf2s.com/
BF2 stats: http://bf2s.com/ of http://www.bf2stats.net/
Veel suc6!
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Aaah super, heb dat erin gezet en die patch erover, en ik kon gaan!Hritje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:55:
[...]
deze link volgen voor dit probleem
http://www.punkbuster.com/index.php?page=dl-bf2.php
je moet even je punkbuster updaten
the following files are only needed if your PunkBuster doesn't update by itself. Right click the appropriate link below and choose "save as" to your "pb" folder - make sure the file you save is saved with the filename shown below.
[...]
Een kerel ingame verteld je aan het begin wat dingen (overigens erg irritant), maar een echte training is er niet.
Heel lekker spel, vond tot nu toe Strike At Katand(ofzo??) het leukst. Heb een aanleg voor dit soort spelletjes en stond ook 2es
Verwijderd
Je krijgt gaandeweg het spel uitleg aangeboden door zo'n macho-stem in de 60, kan soms handig zijn als je het niet weet.Booth schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:33:
[...]
Aaah super, heb dat erin gezet en die patch erover, en ik kon gaan!
Heel lekker spel, vond tot nu toe Strike At Katand(ofzo??) het leukst. Heb een aanleg voor dit soort spelletjes en stond ook 2es
Probeer maar eens een map met veel voertuigen, dan moet je heel dynamisch gaan nadenken tijdens het spelen, dat maakt BF2 ook zo leuk.
Je kunt zelf een server opstarten en kiezen met hoeveel spelers een spel begint, Alleen speel je dan niet ranked.Lee245 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:18:
En dat is nu juist het probleem. Aangezien ik dat wel graag wil.boers706 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:20:
[...]
Je kunt zelf een server opstarten en kiezen met hoeveel spelers een spel begint, Alleen speel je dan niet ranked.
Ik baal hier flink van
Je kan wel met unlocks spelen volgens mij op een eigen server.. er zijn zelfs online servers die je gewoon alle wapens aanbieden ( terwijl je die misschien niet eens hebt )
Voor zelf met unlocks spelen is er ergens een mod denk ik. ( sorry weet dit zelf niet )
Ik ben wel benieuwd wat iedereen van jullie eigenlijk het meest speelt ( welke kit )
Zelf groot liefhebber van "MMMMeeeeeeeeedicc"
Voor zelf met unlocks spelen is er ergens een mod denk ik. ( sorry weet dit zelf niet )
Ik ben wel benieuwd wat iedereen van jullie eigenlijk het meest speelt ( welke kit )
[ Voor 21% gewijzigd door YoVla op 27-05-2009 10:14 ]
Ik heb mijn rangen gehaald (moet nu nog 2 unlocks van engineer die ik niet wil
) met Medic, nu speel ik pas voor de lol en gebruik ik vooral Sniper en Support
Verwijderd
gister een F35 neergehaald met een Jeep op Wake, in BF1942 kon je heel makkelijk vliegtuigen neerhalen met APC's en het machinegeweer bovenop tanks, in BF2 is dit zowat onmogelijk. Toch geslaagd
En hij vloog zelfs op volle snelheid. Zolang ie maar in een rechte lijn blijft vliegen xD
haha, dan heb je ook een bagger piloott... net als een heli, waarvan ik de gunner met een grenade launcher eruit schiet omdat hij zo scheel schoot..
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Afhankelijk van map of situatie speel ik het meest:Hritje schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:11:
BF2: AntiTank of SpecOps
AIX2 Mod: SpecOps, Sniper, Anti Air (Stingers)
PR Mod: Rifleman, Marksman
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Afhankelijk van map of situatie speel ik het meest:
BF2: Medic, Engineer
Momenteel speel ik eigenlijk alleen nog PR. Vind daar zoveel meer diepgang inzitten en teamwork is daar echt een vereiste. Heel erg gaaf om daar met je squad ergens naar toe te sluipen, een hinderlaag op te zetten en dan als je de vijand goed in het vizier hebt..... Massaal het vuur openen
Ook het elkaar in leven houden en goed kijken vind ik veel leuker dan in vanilla BF. Daar heb ik zelf het gevoel als ik dood ga, maakt niet uit ben terug in 10 sec ofzo. Bij PR moet je dan toch soms 1 min wachten wat me ook weer mooi de tijd geeft om wat te drinken te pakken
BF2: Medic, Engineer
Momenteel speel ik eigenlijk alleen nog PR. Vind daar zoveel meer diepgang inzitten en teamwork is daar echt een vereiste. Heel erg gaaf om daar met je squad ergens naar toe te sluipen, een hinderlaag op te zetten en dan als je de vijand goed in het vizier hebt..... Massaal het vuur openen
Ook het elkaar in leven houden en goed kijken vind ik veel leuker dan in vanilla BF. Daar heb ik zelf het gevoel als ik dood ga, maakt niet uit ben terug in 10 sec ofzo. Bij PR moet je dan toch soms 1 min wachten wat me ook weer mooi de tijd geeft om wat te drinken te pakken
PR mod? heb je daar een linkje van.. eens kijken
Project Reality BF2 mod = Zie GooGle net als AIX en al die andere
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
k zal is kijken. thanks
Weet er iemand of Punkbuster nou al met een officieele update voor Windows 7 is gekomen?
Ik weiger om naar Windows 7 te gaan met dit soort fouten die ik de vorige keer had. En al die trucjes en toestanden ook geen vertrouwen meer in. Ik snap niet waarom PB er niets aan doet om voor ons te zorgen dat we gewoon normaal kunnen BF2'en op Win7.
Ik weiger om naar Windows 7 te gaan met dit soort fouten die ik de vorige keer had. En al die trucjes en toestanden ook geen vertrouwen meer in. Ik snap niet waarom PB er niets aan doet om voor ons te zorgen dat we gewoon normaal kunnen BF2'en op Win7.
In mijn linux bf2 server kan ik unlocks instellen in de config files, hoe dat in een windows based bf2 server moet weet ik niet maar zal ook wel mogelijk zijn.Hritje schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:11:
Je kan wel met unlocks spelen volgens mij op een eigen server.. er zijn zelfs online servers die je gewoon alle wapens aanbieden ( terwijl je die misschien niet eens hebt )
Ik speel liefst support, ammo here
Jij bent mijn held dus altijd wanneer ik 3 x iedereen mis heb gesproeid
Je kan ook prikken ipv sproeien. Krijgt er alleen een versleten muisvinger botje van. De recoil is dan weg! Maar ook ik vind het leeg schieten van het magazijn van een PKM heerlijk, vooral dat gesis op het einde.Hritje schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:48:
[...]
Jij bent mijn held dus altijd wanneer ik 3 x iedereen mis heb gesproeid
Is de PR mod ook nog steeds ranked en krijg je dus ook de upgrades?
Met korte burst raak je ook veel meer, het geluid van de pkm is samen met de G3 het mooistCybr schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:43:
[...]
Je kan ook prikken ipv sproeien. Krijgt er alleen een versleten muisvinger botje van. De recoil is dan weg! Maar ook ik vind het leeg schieten van het magazijn van een PKM heerlijk, vooral dat gesis op het einde.
Gisteravond samen met mijn neef weer begonnen met BF2...
Ik was even vergeten hoe eindeloos ruk ik ook alweer was in dit spel, pas toen ik medic ging spelen eindigde ik niet meer in de min
(ok, ik moet gewoon afleren overal handgranaten tussen te pleuren...)
Ik was even vergeten hoe eindeloos ruk ik ook alweer was in dit spel, pas toen ik medic ging spelen eindigde ik niet meer in de min
sudo apt-get rekt
Ik vind deze momenten in PR ook het allermooist. Voorwaarde is dan wel dat je een goede SquadLeader hebt, die duidelijke opdrachten geeft en daarnaast iedereen zijn voip gebruikt.TheJason schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:48:
Heel erg gaaf om daar met je squad ergens naar toe te sluipen, een hinderlaag op te zetten en dan als je de vijand goed in het vizier hebt..... Massaal het vuur openen
Project Reality streeft realisme na. Het krijgen van upgrades is dus hier niet echt logisch.SharpEdgeOne schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:29:
Is de PR mod ook nog steeds ranked en krijg je dus ook de upgrades?
A ha, het is mij zeer duidelijk nu
Maar als je de PR mod installeerd kun je dan nog wel met de gewone BF2 online spelen zonder gezeur van PB?
Verwijderd
ja, geen probleem, zelfs als je verschillende mods installeert gaat dat nogSharpEdgeOne schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:59:
A ha, het is mij zeer duidelijk nuMaar als je de PR mod installeerd kun je dan nog wel met de gewone BF2 online spelen zonder gezeur van PB?
Vieze nade spammer,LOLMazeMouse schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:04:
Gisteravond samen met mijn neef weer begonnen met BF2...
Ik was even vergeten hoe eindeloos ruk ik ook alweer was in dit spel, pas toen ik medic ging spelen eindigde ik niet meer in de min(ok, ik moet gewoon afleren overal handgranaten tussen te pleuren...)
Was dat op de ThC server misschien?
Op de radar kun je goed zien of er iemand van je eigen team in de buurt loopt waar jij je nades wilt gooien, scheelt je vaak negatieve punten.
Nah, viel eigenlijk wel mee. Ik ben vaker doodgegaan vanwege de massive nade-spam dan dat ik zelf meedeed. (negen uit tien keer als ik naar nades switchte was ik dood voor ik kon gooienNLsandman schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:47:
[...]
Vieze nade spammer,LOL
Was dat op de ThC server misschien?
Op de radar kun je goed zien of er iemand van je eigen team in de buurt loopt waar jij je nades wilt gooien, scheelt je vaak negatieve punten.
En ja, ik heb flinke tijd op de thc server rondgehangen tot het daar een beetje one-sided begon te worden. Toen verhuisd naar een jolt server
EDIT:
En dan heb ik het nog over die vieze teamkillende commanders die continu arties op mijn dak gooide
[ Voor 6% gewijzigd door MazeMouse op 30-05-2009 19:56 ]
sudo apt-get rekt
Dat is soms een nadeel van karkand, als ze niet langs de mec kunnen komen dan verandert de game in een nade spam war.
Als ze wel er langs kunnen komen dan wordt het vaak wel mooi,je krijgt meer verspreiding over het veld.
Waar ik veel moeite mee heb is clay whoring en dan vooral door team mates, ze leggen clays neer op routes waar je eigen team ook loopt.
arti door je commander kun je voorkomen door ook weer geregeld op de radar te kijken, eigen arti wordt aan gegeven, ik weet het, soms zit je zo druk in een gevecht dat je het niet in de gaten hebt.
Ik ben nu bezig met een trial voor ThC, leer heel veel van de leden, mijn skills worden langzaam beter, voorheen was vaker dood dan dat ik iemand dode maar nu gaat het mij steeds beter af.
We komen elkaar vast nog wel tegen op de battle grounds
Als ze wel er langs kunnen komen dan wordt het vaak wel mooi,je krijgt meer verspreiding over het veld.
Waar ik veel moeite mee heb is clay whoring en dan vooral door team mates, ze leggen clays neer op routes waar je eigen team ook loopt.
arti door je commander kun je voorkomen door ook weer geregeld op de radar te kijken, eigen arti wordt aan gegeven, ik weet het, soms zit je zo druk in een gevecht dat je het niet in de gaten hebt.
Ik ben nu bezig met een trial voor ThC, leer heel veel van de leden, mijn skills worden langzaam beter, voorheen was vaker dood dan dat ik iemand dode maar nu gaat het mij steeds beter af.
We komen elkaar vast nog wel tegen op de battle grounds
Ach, ik heb de lol van de medic ontdekt. Niet dat ik nu ineens ultragoed ben maar ik eindig rondes tegenwoordig steeds regelmatiger zonder kills maar wel met dikke scores
(en ik heb mijn eerste paddle kills binnen
)
sudo apt-get rekt
Met reviven en kills kun je inderdaad vette scores halen, met bv snipen zul je haast nooit eerste kunnen worden.
Medic moet ik nog leren, dat is iets wat ik niet kan.
Medic moet ik nog leren, dat is iets wat ik niet kan.
Met sniper zijn kun je zeker veel punten halen hoor. In Karkand zijn veel mensen halfdood of een beetje geraakt waarmee een schot op het borst al genoeg is ipv een headshot. En met de claymores (lolol claywhoring) kun je zeker veel kills maken (rond de 25 á 30)
Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.