Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel kills maken is zeker wel belangrijk, een goede methode om het aantal tickets om laag te krijgen is mensen afknallen en zodra de medic komt die ook afknallen. Die mensen helpen zeker wel met winnen. Bovendien, als anderen kills maken heb jij minder tegenstand bij een vlag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 14:38

Younes

Wie, Wat, Waar?

partyondude schreef op maandag 04 mei 2009 @ 03:18:
Geweldig, dit topic, hulde daarvoor _/-\o_

Speel het spel al sinds het uit is, heb ook bij een clan gezeten. Wat mij betreft nog steeds de beste online shooter, wat vooral door de uitstekende en duidelijke teamplay komt. Heb met geen enkele andere game meer online plezier beleefd dan deze. Dit zijn mijn stats: http://www.bf2stats.net/player/89338660/

Meteen een vraag. Ik doe mijn pc wel eens opnieuw installeren en als je dan BF2 erop zet, krijg je iedere keer die prutser die ingame verteld dat je met je medikit jezelf kan herstellen, een handgranaat weg moet smijten en als je wapen leeg is op de 'R' moet drukken :P

Is daar niets aan te doen?

Ben heel benieuwd naar de patch, valt me enorm mee dat ze daar nu alsnog mee komen. Maar ik blijf hopen op een BF3.....
He? Hoe kom jij aan zoveel kills en deaths?

Ik ben (statistisch gezien) veel verder dan jij, maar ik heb veel minder kills en deaths...
http://www.bf2stats.net/player/71059964/

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Spelen er nu nog mensen met de Beta patch? Hoe bevalt dat ennuh.... draait die op windows7?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Neej hij heeft >70.000 punten en jij maar >20.000 punten.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295095

SUD schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:16:
Snipers vind ik niet waardeloos hoor, behalve in sommige vehicle maps.

Een goede sniper kan zo heel wat kills maken met alleen maar bunnyhopping en claymores spammen (goed wel noob das waar, ikzelf doe het dus niet :P)

Of gewoon lekker mensen neerpoffen die denken dat ze de sniper kunnen doden voordat ze een headshot krijgen, altijd grappig >:) , en mijn player stats zijn er nu ook eindelijk: http://www.bf2stats.net/player/110481674/

Mashtuur City (ben niet goed met onthouden van wapens) en de zware lompe sniper op het dak en de piloot uit een transporthelikopter afknallen waardoor dat ding neerstort is gewoon hilarisch _/-\o_

Ik let heel veel op mijn k/d ratios etc.

Ik wil zowiezo meer kills maken dan deaths krijgen, als ik een map speel.
Het gaat om de algemeenheid m.b.t. het functioneren van het spelsysteem. Ja, goede snipers en spec ops kunnen heel effectief zijn, maar een ronde winnen doen ze niet. De andere klassen zijn veel duurzamer.

Trouwens zijn C4 cars op de populairste server een nono. Niet zonder reden overigens. Net als claymores of C4 op een vlag.

Snipers zijn het meest waardeloos op vehicle maps. Zoals Wake. Zelfde voor Spec Ops. Spec Ops zijn niet opgewassen tegen beetje goede spelers.

Dit is de beste speler met de beste stats in BF2 op dit moment: http://bf2s.com/player/48001568/
Spec Ops en Sniper zijn van die 7431 uur het minst gespeeld. Zelfde voor de andere spelers in de top 10.

Dat zegt toch wel wat over de effectiviteit van die twee klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:X Die stats ... WTF ... hoezo verslaafd :o
Wel grappig dat hij niet alle Special Forces awards heeft zelfs na zoveel tijd spelen _O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06 23:31
nou dit topic haalt me weer over om te gaan spelen hoor :9

ben alleen wel benieuwd of bf2 een beetje draait onder windows 7.

dit zijn mijn stats: bf2s

see you on the battlefield 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Younes schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:29:
[...]

He? Hoe kom jij aan zoveel kills en deaths?

Ik ben (statistisch gezien) veel verder dan jij, maar ik heb veel minder kills en deaths...
http://www.bf2stats.net/player/71059964/
Ik heb meer punten, heb 2.5 keer meer speeltijd dan jij erop zitten.

Daarnaast speel in alleen maar infantry only, mogelijk dat daar ook verschil mee wordt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 295095 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:06:
[...]

Het gaat om de algemeenheid m.b.t. het functioneren van het spelsysteem. Ja, goede snipers en spec ops kunnen heel effectief zijn, maar een ronde winnen doen ze niet. De andere klassen zijn veel duurzamer.

Trouwens zijn C4 cars op de populairste server een nono. Niet zonder reden overigens. Net als claymores of C4 op een vlag.

Snipers zijn het meest waardeloos op vehicle maps. Zoals Wake. Zelfde voor Spec Ops. Spec Ops zijn niet opgewassen tegen beetje goede spelers.

Dit is de beste speler met de beste stats in BF2 op dit moment: http://bf2s.com/player/48001568/
Spec Ops en Sniper zijn van die 7431 uur het minst gespeeld. Zelfde voor de andere spelers in de top 10.

Dat zegt toch wel wat over de effectiviteit van die twee klassen.
Je weet echt niet waar je het over hebt he. Een goede Spec Ops of een goede Sniper kan zeker een match winnen. Als zo'n iemand 40 kills maakt dan is dat toch al een flink aandeel van de tickets.
En ik heb op Wake zeker wel vaak de map gewonnen als sniper, flink heen en weer racen tussen points om ze te cappen en iedereen die in de buurt komt afschieten.
Trouwens die vergelijking met de beste speler is echt enorm dom, slaat nergens op. Misschien zuigt hij wel als sniper? Mijn sniper scores zijn zeker een stuk beter dan zijn scores.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Als je met zulke mensen gaat vergelijken, dan schieten we nergens op. Als iemand goed is met spec ops en slecht is met medic, dan is dat gewoon zo. Dan is het niet per definitie dat de Specs slecht zijn.
En dat die nerds weinig Specs spelen, kan ook gewoon betekenen dat het voor hun niet zoveel meerwaarde heeft. En zegt niks over de klasse zelf.

Iedereen heeft zijn eigen speelstijl, en zijn eigen klasse. Dus je kan niet zomaar 2 klasses de grond in boren.

Anyway, volgens mij was de oude BF2 topic met dit soort discussies afgebrand, dus laten hierover ophouden. Ieder zijn eigen mening, klaar. :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:37:
[...]

Je weet echt niet waar je het over hebt he. Een goede Spec Ops of een goede Sniper kan zeker een match winnen. Als zo'n iemand 40 kills maakt dan is dat toch al een flink aandeel van de tickets.
En ik heb op Wake zeker wel vaak de map gewonnen als sniper, flink heen en weer racen tussen points om ze te cappen en iedereen die in de buurt komt afschieten.
Trouwens die vergelijking met de beste speler is echt enorm dom, slaat nergens op. Misschien zuigt hij wel als sniper? Mijn sniper scores zijn zeker een stuk beter dan zijn scores.
Je snapt het totaal niet, je moet de mechanics achter het spel snappen. Dat kun je niet, dus laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 295095 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:53:
[...]

Je snapt het totaal niet, je moet de mechanics achter het spel snappen. Dat kun je niet, dus laat maar zitten.
Ach gut, gaan we zielig doen? Net doen alsof jij zoveel slimmer bent en dat ik te dom ben om dat ooit te snappen. Wannabe elitair figuur.
Ik heb genoeg uur gespeeld om te snappen hoe het spel werkt en hoe je efficient kan winnen. En het is gewoon bullshit te zeggen dat bepaalde klasses veel minder helpen dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
FikkieHo schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:47:
Als je met zulke mensen gaat vergelijken, dan schieten we nergens op. Als iemand goed is met spec ops en slecht is met medic, dan is dat gewoon zo. Dan is het niet per definitie dat de Specs slecht zijn.
En dat die nerds weinig Specs spelen, kan ook gewoon betekenen dat het voor hun niet zoveel meerwaarde heeft. En zegt niks over de klasse zelf.

Iedereen heeft zijn eigen speelstijl, en zijn eigen klasse. Dus je kan niet zomaar 2 klasses de grond in boren.

Anyway, volgens mij was de oude BF2 topic met dit soort discussies afgebrand, dus laten hierover ophouden. Ieder zijn eigen mening, klaar. :)
Inderdaad zeg, lekker belangrijk hoe je aan je punten komt, als je maar fun hebt!

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
Tsurany schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:00:
[...]

Ach gut, gaan we zielig doen? Net doen alsof jij zoveel slimmer bent en dat ik te dom ben om dat ooit te snappen. Wannabe elitair figuur.
Ik heb genoeg uur gespeeld om te snappen hoe het spel werkt en hoe je efficient kan winnen. En het is gewoon bullshit te zeggen dat bepaalde klasses veel minder helpen dan anderen.
Jongens alsjeblieft zet dit soort discussies elders voort, laten we zuinig zijn op dit topic :)
-----------------------------

Ik heb de 1.5 patch net even geprobeerd onder Windows 7.

positief:
  • verbinding met accountserver lijkt stuk sneller
  • serverlijst lijkt sneller
  • laden van mappen gaat een heel stuk sneller
  • ondersteund nu native 1680x1050
  • na instellen van video instellingen geen herstart meer nodig
  • in een game drukken op esc levert nu vrijwel meteen de instellingen op ipv dat je 1 minuut moet wachten.
negatief:
  • mijn microsoft sidewinder force feedback 2 kan ik niet goed configureren (de pitch en het rollen word na het instellen overruled door een binding genaamd "Falcon xx").
  • een map is maar voor een paar minuten speelbaar daarna crasht ie terug naar de serverbrowser.
Al met al ben ik zeer positief over de patch, je kan niet verwachten dat het goed draait onder een beta OS. :)

[ Voor 3% gewijzigd door harrald op 05-05-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
harrald schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:47:
[...]

Jongens alsjeblieft zet dit soort discussies elders voort, laten we zuinig zijn op dit topic :)
-----------------------------

Ik heb de 1.5 patch net even geprobeerd onder Windows 7.

positief:
  • verbinding met accountserver lijkt stuk sneller
  • serverlijst lijkt sneller
  • laden van mappen gaat een heel stuk sneller
  • ondersteund nu native 1680x1050
  • na instellen van video instellingen geen herstart meer nodig
  • in een game drukken op esc levert nu vrijwel meteen de instellingen op ipv dat je 1 minuut moet wachten.
negatief:
  • mijn microsoft sidewinder force feedback 2 kan ik niet goed configureren (de pitch en het rollen word na het instellen overruled door een binding genaamd "Falcon xx").
  • een map is maar voor een paar minuten speelbaar daarna crasht ie terug naar de serverbrowser.
Al met al ben ik zeer positief over de patch, je kan niet verwachten dat het goed draait onder een beta OS. :)
Is dat bij 1 map of bij elke map, dat hij er na een paar minuten uitklapt? als dit bij elke map gebeurd lijkt mij dat zwaar dramatisch.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
bornin7ty2 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:18:
[...]

Is dat bij 1 map of bij elke map, dat hij er na een paar minuten uitklapt? als dit bij elke map gebeurd lijkt mij dat zwaar dramatisch.
Bij elke map die ik gejoined heb. Dat is inderdaad vrij klote maar ik draai het dan ook op Windows 7 en ga er voor het gemak even vanuit dat het onder vista/xp een stuk beter draait. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hulde voor de widescreen support. Ik ben benieuwd hoe de final versie van de patch wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
harrald schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 17:23:
[...]

Bij elke map die ik gejoined heb. Dat is inderdaad vrij klote maar ik draai het dan ook op Windows 7 en ga er voor het gemak even vanuit dat het onder vista/xp een stuk beter draait. :+
Hmm, das kut. ik heb eindelijk na veel 5-en en 6-en BF2 draaien onder Win7 en zou graag de nieuwe patch draaien, voornamelijk voor de widescreen ondersteuning.

iemand anders met goede ervaringen met Win7 + nieuwe patch?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbored
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-06 00:25
Ik kan ook niet online op BF2 spelen met Win7, iets met PB die het aanziet als een slecht programma :|

Is hier al een oplossing voor, ik wil echt de reality mod eens proberen, is die de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
Bitbored schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:19:
Ik kan ook niet online op BF2 spelen met Win7, iets met PB die het aanziet als een slecht programma :|

Is hier al een oplossing voor, ik wil echt de reality mod eens proberen, is die de moeite?
ja net als vista draaien onder administrator.
dus rechtermuis op de .exe tabje compatibility en dan run as admin. ;)

project reality is Zeker de moeite, maar het is wel een heel andere gameplay. Je zult een stuk rustiger moeten gaan spelen en teamplay is een must.

[ Voor 15% gewijzigd door harrald op 05-05-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 20:26
[...]

Ik ben het met je eens maar Galslacht heeft wel een punt. Een vlag cappen met sniper is eigenlijk niet te doen. Wel als je zoals je aangeeft met een autootje heen en weer racet maar dan heb je ook geen wapens nodig. In close-combat is de sniper gewoon slecht. Als je elkaar tegelijk ziet op een pleintje is ie bijna altijd de bok. Oke, je kan leuk wat claymores neerleggen en vervolgens op een heuveltje gaan liggen, maar daar win je het potje niet mee. Zelfde geldt ook een beetje voor spec-ops. Wel een leuke klasse maar gaat gewoon iets te snel dood en heeft te weinig ammo en er zijn betere wapens in het spel. Het is gewoon meer een sneaky klasse die poppetjes in de rug moet schieten. Hardstikke leuk, daar niet van. :P

Maar ik heb nu 200+ uur medic gespeeld, 100+ uur spec-ops / engineer en 70+ uur sniper / support. Ik kan je verzekeren: als je vlaggen wil cappen of een gouden medaille wil halen gaat dat echt 10x makkelijker met medic / support dan met sniper / spec-ops. Tenminste, als je niet zit te hoeren in een heli, tank of vliegtuig. Dan maakt je klasse niet zoveel uit.

p.s.: widescreen support is wel nice. Dat had ik nog niet gemerkt. Ik heb de beta er eigenlijk meteen afgegooid aangezien er amper servers waren.

[ Voor 4% gewijzigd door writser op 05-05-2009 18:42 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
writser schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:42:
[...]

Ik ben het met je eens maar Galslacht heeft wel een punt. Een vlag cappen met sniper is eigenlijk niet te doen. Wel als je zoals je aangeeft met een autootje heen en weer racet maar dan heb je ook geen wapens nodig. In close-combat is de sniper gewoon slecht. Als je elkaar tegelijk ziet op een pleintje is ie bijna altijd de bok. Oke, je kan leuk wat claymores neerleggen en vervolgens op een heuveltje gaan liggen, maar daar win je het potje niet mee. Zelfde geldt ook een beetje voor spec-ops. Wel een leuke klasse maar gaat gewoon iets te snel dood en heeft te weinig ammo en er zijn betere wapens in het spel. Het is gewoon meer een sneaky klasse die poppetjes in de rug moet schieten. Hardstikke leuk, daar niet van. :P

Maar ik heb nu 200+ uur medic gespeeld, 100+ uur spec-ops / engineer en 70+ uur sniper / support. Ik kan je verzekeren: als je vlaggen wil cappen of een gouden medaille wil halen gaat dat echt 10x makkelijker met medic / support dan met sniper / spec-ops. Tenminste, als je niet zit te hoeren in een heli, tank of vliegtuig. Dan maakt je klasse niet zoveel uit.

p.s.: widescreen support is wel nice. Dat had ik nog niet gemerkt. Ik heb de beta er eigenlijk meteen afgegooid aangezien er amper servers waren.
Ik zelf ben van mening dat het puur ligt aan je skill die je hebt met een kit.
support assault en engineer zijn bij mij het minst gespeeld. Ik vind ze minder leuk en ben er ook minder goed mee dan de andere kits. Of het een van het ander komt weet ik niet, feit blijft dat ik liever met de andere kits speel.

Zo en zo pak je imo een kit naar de situatie, niet naar hoe tof je een kit vind.

Je kan in de juiste situatie gigantisch veel kills maken met een sniper, en tactisch gezien zijn snipers erg belangrijk in een map.
Dit geld eigenlijk wel voor elke kit.

De enigste kit waar ik echt moeite mee heb is de engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Verschilt per map met de engineer, mappen als karkand kan ik prima overweg, terwijl in wake/grote afstanden ik juist vreselijk vind. Ik zie mijzelf niet achter een tankje of in een tank hobbelen als engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik speel alleen inf only. Ben eigenlijk altijd medic, ben daar gewoon het beste in. Fijn wapen waar je ook op afstand kills mee kan maken en het is gewoon ideaal om jezelf en je maten te kunnen repareren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Laat het nu niet weer uit de hand lopen, kappen met die reacties op de man aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Iedere klasse heeft zijn nut, en ook al speel ik zelf liever medic, support of sniper. Zeker als je infantry speelt hebben Spec ops en Mechanic een stuk minder nut dan in een vehicle mode. :+
Ik ben dan ook wat minder goed met Spec Ops en Mechanic, alhoewel die shotguns kunnen best hard pwnen wanneer je in de kleine ruimes speelt 8)
Snipen is gewoon leuk om te doen, en afwisselend. Maar ik doe het zelf ook alleen op de momenten waarvan ik denk dat het me wel eens veel kills kan gaan opleveren, meestal grote afstanden. Met een sniper kit moet je dan ook niet rushen vind ik zelf.

Ik heb trouwens ook problemen nu met Windows 7, het vreemde is eerst liep het aardig. Nu ben ik op verschillende servers geweest en ongeveer 1/3 van de servers gooit me eruit na enkele seconden/minuten. Het verschilt per server, maar ik heb ook al iets van 2 of 3 verschillende foutmeldingen gekregen. Dus ik hoop dat dit snel op te lossen is. Ik weet niet of iemand hier misschien meer weet dan "BF2 als administrator runnen" en Punkbuster updaten? Want het draait dus niet vlekkeloos, maar vind Windows 7 ook wel erg relax dus ik ben niet van plan om meteen maar even terug te schakelen naar Vista.
TheZeroorez schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:15:
[mbr]Laat het nu niet weer uit de hand lopen, kappen met die reacties op de man aub.[/mbr]
Idd ik zie dit nooit in andere topics, waarom moet het dan hier? Is BF2 dan echt nog zo populair dat we er ruzie met elkaar om moeten gaan maken? :+

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-05-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 09:07
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:24:

Ik heb trouwens ook problemen nu met Windows 7, het vreemde is eerst liep het aardig. Nu ben ik op verschillende servers geweest en ongeveer 1/3 van de servers gooit me eruit na enkele seconden/minuten. Het verschilt per server, maar ik heb ook al iets van 2 of 3 verschillende foutmeldingen gekregen. Dus ik hoop dat dit snel op te lossen is. Ik weet niet of iemand hier misschien meer weet dan "BF2 als administrator runnen" en Punkbuster updaten? Want het draait dus niet vlekkeloos, maar vind Windows 7 ook wel erg relax dus ik ben niet van plan om meteen maar even terug te schakelen naar Vista.

[...]
Ik speel dan voornamelijk op de EDW server, want ben nu eenmaal een wakehoer.. Maar zoals eerder te lezen in dit topic doe ik dat met 7100 RC 64bit.

Laatst werd ik weer gekickt met een of andere api call, maar nadat ik de PnkbstrA.exe en PnkbstrB.exe in C:\Windows\Syswow64 ook op "run as administrator" heb gezet ben ik niet meer gekikt.
Idd ik zie dit nooit in andere topics, waarom moet het dan hier? Is BF2 dan echt nog zo populair dat we er ruzie met elkaar om moeten gaan maken?
FPS'ers schijnen nogal licht geraakt te zijn he ;-) Maar zonder gekheid... het is toch wel leuk om te zien dat dit spel nog zo leeft!

[ Voor 1% gewijzigd door lredev op 06-05-2009 08:09 . Reden: aanpasje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
lredev schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:36:
[...]

Ik speel dan voornamelijk op de EDW server, want ben nu eenmaal een wakehoer.. Maar zoals eerder te lezen in dit topic doe ik dat met 7100 RC 64bit.

Laatst werd ik weer gekickt met een of andere api call, maar nadat ik de PunkbusterA en B exe's in syswow64 ook op "run as admin" heb gezet ben ik niet meer gekikt.
Wat bedoel je precies met de PunkbusterA en B exe's in syswow64? Waar staan die?
Edit: Ik heb 't al gevonden, bij C:\Windows\Syswow64 en dan de 2 bestandjes PnkbstrA en PnkbstrB. Ik ga dit eens proberen vanavond, thnx

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-05-2009 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Ik vind de unlocks van de spec ops echt fijn, de FN SCAR -L voor lekker afstandjes, makkelijke headshots alleen is de knockback een beetje irritant, maar ik heb dat ding al lekker onder de knie en ik dood er makelijk 1v1 supportjes of medics mee neer, mooie is ook dat ze je schoten amper horen en springen ze soms verdwaasd rond voordat ze neervallen >:) . C4 om de arty en radars op te blazen.

en de uav radar vernietigen heeft echt een grotere impact dan dat je wat mensjes revived. Voorkomen is beter dan genezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Ik heb laatst ook weer bf2 geïnstalleerd, en daarna patch 1.41 eroverheen gedaan, en daarna special forces geïnstalleerd. Maar nu kan ik als ik op een normale bf2 server speel niet mijn special forces wapens gebruiken, die zijn nog steeds gelockt. Het stond mij bij dat je die dan gewoon kon gebruiken tijdens een potje karkand ofzo.

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SUD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:53:
Ik vind de unlocks van de spec ops echt fijn, de FN SCAR -L voor lekker afstandjes, makkelijke headshots alleen is de knockback een beetje irritant, maar ik heb dat ding al lekker onder de knie en ik dood er makelijk 1v1 supportjes of medics mee neer, mooie is ook dat ze je schoten amper horen en springen ze soms verdwaasd rond voordat ze neervallen >:) . C4 om de arty en radars op te blazen.

en de uav radar vernietigen heeft echt een grotere impact dan dat je wat mensjes revived. Voorkomen is beter dan genezen ;)
Scar-L is idd heel goed, maar wint het niet tegen goede spelers vanwege de lage body-armor. UAV vernietigen is vaak niet erg effectief als de commander goed is. Even supply erop en het doet t weer.

Commander-functie in BF2 is overpowered, helemaal als je Wake speelt. Het is vaak niet leuk meer als je altijd en overal door de commander manual wordt gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
FraggedMe schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:00:
Ik heb laatst ook weer bf2 geïnstalleerd, en daarna patch 1.41 eroverheen gedaan, en daarna special forces geïnstalleerd. Maar nu kan ik als ik op een normale bf2 server speel niet mijn special forces wapens gebruiken, die zijn nog steeds gelockt. Het stond mij bij dat je die dan gewoon kon gebruiken tijdens een potje karkand ofzo.
Je moet de 1.41 patch nog een keer installeren, en je moet even met SF hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FraggedMe schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:00:
Beter kun je nieuwe character aanmaken, binnen paar dagen heb je dan 6 wapens unlocked ofzo, je kunt dan ook kiezen uit alle SF wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
lredev schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 22:36:

Laatst werd ik weer gekickt met een of andere api call, maar nadat ik de PnkbstrA.exe en PnkbstrB.exe in C:\Windows\Syswow64 ook op "run as administrator" heb gezet ben ik niet meer gekikt.
Nu stonden de bestanden PnkbstrA.exe en PnkbstrB.exe er bij mij ook opeens. Ik heb ze ook in compatibility mode gezet en laten uitvoeren onder administrator. Nu word ik nog steeds gekickt behalve op linux servers...

nou ja het is wel weer een stapje dichterbij :P

Ik las online dat evenbalance geen beta OS'en ondersteund en het ook niet van plan is, van hun kant hoeven we waarschijnlijk dus geen hulp te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
harrald schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:44:
[...]

Nu stonden de bestanden PnkbstrA.exe en PnkbstrB.exe er bij mij ook opeens. Ik heb ze ook in compatibility mode gezet en laten uitvoeren onder administrator. Nu word ik nog steeds gekickt behalve op linux servers...

nou ja het is wel weer een stapje dichterbij :P

Ik las online dat evenbalance geen beta OS'en ondersteund en het ook niet van plan is, van hun kant hoeven we waarschijnlijk dus geen hulp te verwachten.
Het heeft bij mij ook niet geholpen, ik word op 75 % van de servers gekickt met de melding Windows API function error of iets dergelijks.
Jammer, heel jammer. EA laat weer niks horen over de komende 1.5 patch. Ik heb zo'n gevoel dat dit allemaal te lang gaat duren. Ook het crashen af en toe begint me de keel uit te hangen.
En ik zit nu ook te twijfelen om toch weer naar Vista te gaan maarja EA moet ook eens antwoord geven, en anders Punkbuster wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:54
Ik heb het onder windows 7 build 7077 prima onder controle met build 7100 nog niet getest. Wat ik doe is je typt bij run services.msc. Dan zoek je naar de pnkbstra en pnkbstrb services. pnkbstb service draait alleen als battlefield ook draait. je gaat dan naar properties van beide services en dan naar het tablad log on en vink je interact with desktop aan. deze methode heeft voor mij geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
superman12 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:10:
Ik heb het onder windows 7 build 7077 prima onder controle met build 7100 nog niet getest. Wat ik doe is je typt bij run services.msc. Dan zoek je naar de pnkbstra en pnkbstrb services. pnkbstb service draait alleen als battlefield ook draait. je gaat dan naar properties van beide services en dan naar het tablad log on en vink je interact with desktop aan. deze methode heeft voor mij geholpen.
Ik ga dit zo even proberen maar als dit echt werkt, dan denk ik dat het een plekje verdient in de topicstart :)

edit: Top! dit heeft het opgelost voor mij. Ik kan nu spelen zonder gekickt te worden. bedankt! :D
Nou nog wachten op een nieuwe ati driver want bf2 ziet er een beetje blurry uit :+

[ Voor 13% gewijzigd door harrald op 07-05-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
superman12 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:10:
Hoe doe ik dat, run services.msc? Ik weet niet waar je precies bedoelt? Bij taakbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
SuX DeLuXe schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:45:
[...]

Hoe doe ik dat, run services.msc? Ik weet niet waar je precies bedoelt? Bij taakbeheer?
windowstoets+R
of start en dan typen in het zoekveld.
of in eigenschappen van het start menu uitvoeren tonen aanvinken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Patch 1.5 draait nu feilloos bij mij onder win7. Me happy >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Nou ondanks mijn enthousiasme over BF2'en in Windows 7 rc7100 in eerdere post in dit topic, lukt het nu niet meer:

Wat ik verder nog geprobeerd heb buiten de zaken genoemd in mijn eerdere post:

- Tijdens het opgestarte spel: windows toets+R, services.msc opgeroepen, daarin pnkbstrA en B opgezocht en via properties en tablad "log on" "allow interact with desktop" meegegeven.

Ook dat mocht geen hulp bieden. Gelukkig XP nog op een andere HD staan dus omschakelen is relatief simpel.

Heeft iemand trouwens al geprobeerd om BF2 in de gevirtualiseerde XP te draaien? Ik lees wel wat dingen van mensen die zeggen dat dat niet gaat werken inverband met indirectie hardware connecte oid, maar een daadwerkelijk proefondervindelijk relaas heb ik nog niet mogen treffen.... Later zal ik het zelf eens proberen, zit nu alleen weer even in XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

lredev schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:26:
Heeft iemand trouwens al geprobeerd om BF2 in de gevirtualiseerde XP te draaien?
Niet proberen.
Games, 3D apps, video-editing apps zijn allemaal niet aan te raden in een gevirtualiseerd OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
lredev schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:26:
Nou ondanks mijn enthousiasme over BF2'en in Windows 7 rc7100 in eerdere post in dit topic, lukt het nu niet meer:

Wat ik verder nog geprobeerd heb buiten de zaken genoemd in mijn eerdere post:

- Tijdens het opgestarte spel: windows toets+R, services.msc opgeroepen, daarin pnkbstrA en B opgezocht en via properties en tablad "log on" "allow interact with desktop" meegegeven.

Ook dat mocht geen hulp bieden. Gelukkig XP nog op een andere HD staan dus omschakelen is relatief simpel.

Heeft iemand trouwens al geprobeerd om BF2 in de gevirtualiseerde XP te draaien? Ik lees wel wat dingen van mensen die zeggen dat dat niet gaat werken inverband met indirectie hardware connecte oid, maar een daadwerkelijk proefondervindelijk relaas heb ik nog niet mogen treffen.... Later zal ik het zelf eens proberen, zit nu alleen weer even in XP.
ga nog eens kijken bij pnkbstrB, grote kans dat die weer is uitgevinkt. Je moet hem echt aanvinken als bf2 al draait. Zo gaat het bij mij in ieder geval wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Ik heb tijdje 1.5 gedaan.. maar ik moest telkens weer mijn keyboard instellen na een match?! & ik kon maar 3 servers joinen van de hele lijst ?! bij de rest gebeurde er gewoon niets..

- De nieuwe map is wel grappig, maar niet echt bijzonder.. ( persoonlijk )

De andere mappen helaas ( door het join probleem ) niet kunnen spelen. ( wel co-op =X )

ik wacht wel op de 1.5 release.
http://www.bf2stats.net/player/73991631/
tot daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Anoniem: 135756 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:56:
[...]

Niet proberen.
Games, 3D apps, video-editing apps zijn allemaal niet aan te raden in een gevirtualiseerd OS.
...ah dat proefondervindelijk relaas zocht ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 03:46
Daar is hij dan. De tweede beta patch 1.5 voor Battlefield 2: http://www.battlefieldcommunity.nl/showthread.php?t=163545

Ik ben reuze benieuwd naar de 16 player map van OBP. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

UH-60 (Black Hawk) guns had 0.25 splash damage setting, down from 3 making it difficult to hit infantry. - Fixed (this is now set to 1.5 to improve the UH-60's usefulness while not allowing it to dominate)

hoera, nu is het echt leuk om in wake/mashtuur rond te vliegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
It was impossible to pass a claymore unless an engineer disarmed it first. - Fixed (players can now go prone to pass the claymore)
Lees ik dit nou goed? Kun je voortaan altijd langs claymores sluipen?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

writser schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:03:
[...]

Yup. Nog niet de ideale oplossing. De ideale oplossing zou zijn dat je claymores stuk kunt schieten, of op kunt blazen met artillery/granaten/etc, Zoals in CoD4 en 5 het geval is. Maar dat kan niet denk ik in BF2. De claymores bovenaan trappen etc zul je altijd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
FikkieHo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:06:
UH-60 (Black Hawk) guns had 0.25 splash damage setting, down from 3 making it difficult to hit infantry. - Fixed (this is now set to 1.5 to improve the UH-60's usefulness while not allowing it to dominate)

Dat waren de tijden :9
Met 6 man in die chopper, 2 repairen, 1 geeft ammo, 1 vliegt, 2 sproeien erop los 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:34:
[...]

Met 6 man in die chopper, 2 repairen, 1 geeft ammo, 1 vliegt, 2 sproeien erop los 8)
Daarom ramde ik de BH altijd met de andere chopper. Enigste manier om jouw team in het begin een kans te geven xD

Gaf altijd veel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 23:54

djidee

Mr. Slungel

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:34:
[...]

1 minder repairen en nog een sniper aan boord die constant claymores of granaten aan het spammen is... Erg lame was dat altijd ja O-)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

writser schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:03:
Ik vind het perfect : Altijd irritant als je naar een Claymore sluipt als Engineer en het toch misgaat }:|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FikkieHo schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:06:

Als de balans tussen de F35 en de J10 beter is geworden wel ja xD Dan blijven de BH's tenminste langer in de lucht hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vond het altijd wel lachuh als er iemand in de blackhawk boven het vliegveld ging hangen op wake..

Heel hoog en dan continue spawnen in de heli en jumpen maar....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wii4all schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:41:
Ik vond het altijd wel lachuh als er iemand in de blackhawk boven het vliegveld ging hangen op wake..

Heel hoog en dan continue spawnen in de heli en jumpen maar....
idd jah
Heb ik ook vaak gedaan. Ervaring leerde dat de vlag niet veroverd werd. Ze nubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Of juist wel en daarna iedereen naar de rest van de vlaggen gaat en niemand verdedigd waardoor je weer opnieuw moeite mag gaan doen :') Awesome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
nero355 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:57:
[...]

Ik vind het perfect : Altijd irritant als je naar een Claymore sluipt als Engineer en het toch misgaat }:|
Ik wist niet eens dat je die dingen kon opruimen / dat ze niet afgingen als je sluipt. Liep er altijd gewoon maar omheen. Of er in :P

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

nero355 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:09:
Of juist wel en daarna iedereen naar de rest van de vlaggen gaat en niemand verdedigd waardoor je weer opnieuw moeite mag gaan doen :') Awesome...
Haha ja, en dan met de buggy keihard rondrijden om tijd te rekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FikkieHo schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:23:
[...]

Haha ja, en dan met de buggy keihard rondrijden om tijd te rekken :)
Ook zo'n moment die je met een buggy kunt vervaardigen.

Meestal lukt dit niet ivm jets en heli, maar als jouw team de laatste vlag op Wake in handen hebt, dus bijna gespawnkilled wordt, probeer dan een buggy te krijgen en rij als een malle naar t vliegveld. Heb vaak genoeg meegemaakt dat ik 3 tot wel 6 roadkills krijg als je over de landingsbaan en helipad ragt.

Als je dan ook nog sniper bent uit het voertuig stappen, de heuvel oprennen, en dan je claymores deployen. Benny Hill muziekje eronder en je lacht je rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 12:45
Is het spel nog beetje leuk om te spelen? Ik had het spel eerst maar de cd was gebroken en nu heb ik weer zin om het te spelen. Zal ik het kopen of wachten op Bad Company 2 / 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Lee245 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:22:
Is het spel nog beetje leuk om te spelen? Ik had het spel eerst maar de cd was gebroken en nu heb ik weer zin om het te spelen. Zal ik het kopen of wachten op Bad Company 2 / 1943
Ben je gek, BF2 is zeker de moeite waard om te kopen. Speel het zo'n beetje dagelijks al 4 jaar. Onovertroffen gameplay, alleen wat vervelende bugs maarja hoop dat het met 1.5 beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik durf het bijna niet te vragen maar..................: Zijn er positieve ervaringen met de nieuwe beta patch en Win7 RC?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Lee245 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:22:
Huisgenootje van mij kocht gisteren voor 7,99 bij dynabyte :-) Daarvoor moet je het gewoon kopen... Ik vind zelfs met 8x AA de graphics nog best te pruimen... Maar goed, voor de gameplay, zou ik het zeker doen... genoeg servers met genoeg spelers!
bornin7ty2 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:08:
Ik durf het bijna niet te vragen maar..................: Zijn er positieve ervaringen met de nieuwe beta patch en Win7 RC?
Ik heb de hoop opgegeven, geen zin al dat geneuzel weer te proberen... Ik zie wel als EvenBalance iets heeft gedaan met alles respons op hun afwezigheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 10:38

jefjef

learning by doing

harrald schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:09:
[...]

ga nog eens kijken bij pnkbstrB, grote kans dat die weer is uitgevinkt. Je moet hem echt aanvinken als bf2 al draait. Zo gaat het bij mij in ieder geval wel goed.
Ik heb helemaal geen pnkbstrB...in het overzicht staan. Gevolg is ook dat ik helemaal dus niet kan spelen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hmm, ik kan met de nieuwe beta patch 2 sinds vandaag geen BF2 servers meer joinen. Als ik een server wil joinen, knalt de applicatie mij gewoon weer terug naar de serverlist.

Als ik bovenstaande intyp in Google zie ik meer mensen met dit probleem en het lijkt een beta patch issue. Even wachten op de officiële 1.50 dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

writser schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:45:
[...]

Ik wist niet eens dat je die dingen kon opruimen / dat ze niet afgingen als je sluipt. Liep er altijd gewoon maar omheen. Of er in :P
Haha ja vreselijk.. en dan heel netjes met je sleutel dat ding onschadelijk maken & dan een teammate hebben die jou nog even voorbij moet rennen :X boem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hritje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:05:
Haha ja vreselijk.. en dan heel netjes met je sleutel dat ding onschadelijk maken & dan een teammate hebben die jou nog even voorbij moet rennen :X boem
Ja mooi is dat he |:( Overigens prone ik er altijd naartoe puur wegens het feit dat je dan beter de minimale afstand kan bepalen tot de claymore en je dus makkelijk dat ding kan weghalen. Hetzelfde met mijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Wat ik ook altijd wel leuk vind ( bij verveling )..

Met c4 naar de ART gaan van de tegenstander, daar 1 ding opblazen ( nou komt er vast een suply crate omlaag door een slechte commander )... nou op elke art een C4 plaatsen en het liefst ook op de andere support onderdelen.

en dan lekker ' Oeh what's this button for '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Patch 1.5 beta is uitermate ruk bevonden :')

Geen omgevingsgeluid meer, geen servers meer, geen instelling meer mogelijk voor mijn MS Force Feedback 2 (doch wel ondersteuning voor force feedback zag ik, ook maar 3 jaar te laat).

Grote voordelen zijn widescreenondersteuning en wat gameplay aanpassingen, maar aangezien ik niets meer hoor hoeft het van mij niet meer zo nodig. Te weinig actieve servers bovendien, daar ga ik geen moeite voor doen. Ik ga mijn Battlefield-winterslaap weer in, gooi alles wel weer erop als er een officiele patch komt.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Hritje schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:24:
Wat ik ook altijd wel leuk vind ( bij verveling )..

Met c4 naar de ART gaan van de tegenstander, daar 1 ding opblazen ( nou komt er vast een suply crate omlaag door een slechte commander )... nou op elke art een C4 plaatsen en het liefst ook op de andere support onderdelen.

en dan lekker ' Oeh what's this button for '
Meer iets van: ''Should I press the big red shiny button >:) ?''

Hopelijk komt die patch 1.5 snel uit, heb geen zin om in de beta te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer de hele Beta niet, ik wacht en begin wel weer met BF totdat de officiële patch uit is. Zo hoort het :)
Laat het beta-testen eigenlijk maar aan het bedrijf zelf over, ipv de community, wat DICE nu wel doet.

Het is niet dat DICE in financiële nood zit. Eerder het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
writser schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:45:
[...]

Nou ik heb het nog even uitgetest voor de duidelijkheid. Claymores gaan wel degelijk af als je ernaartoe sluipt. Het zal best dat je ze onschadelijk kan maken, maar ik vertrouw die claymores nooit. Je kunt het beste 10 meter uit de buurt blijven, soms gaan ze af als je er 5 meter omheen loopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
SuX DeLuXe schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:58:
[...]

Nou ik heb het nog even uitgetest voor de duidelijkheid. Claymores gaan wel degelijk af als je ernaartoe sluipt. Het zal best dat je ze onschadelijk kan maken, maar ik vertrouw die claymores nooit. Je kunt het beste 10 meter uit de buurt blijven, soms gaan ze af als je er 5 meter omheen loopt :X
Ja, dat is irritant :). Heb je een claymore gespot, denk je slim te zijn door er met een absurd wijde boog omheen te lopen, gaat ie nog af! :P

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

writser schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:25:
[...]

Ja, dat is irritant :). Heb je een claymore gespot, denk je slim te zijn door er met een absurd wijde boog omheen te lopen, gaat ie nog af! :P
Pff dat heb ik zovaak meegemaakt..

Hmm een claymore, ik loop er wel omheen en dan meteen bij die gedachte "boem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-06 05:58
Voor iedereen die problemen heeft met Win7+ PB.

http://www.2shared.com/file/5788689/24990d08/pb_online.html (Als admin uitvoeren )

Draai dit als je BF speelt en je zal niet meer crashen/eruit vliegen door PB!

[ Voor 5% gewijzigd door Tankbuster op 15-05-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Tankbuster schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:00:

http://www.2shared.com/file/5788689/24990d08/pb_online.html (Als admin uitvoeren )

Is het wel altijd PB wat de probs veroorzaakt in win7? Ik heb steeds punkbuster geupdate via pbsetup.exe maar toch wilde het spel niet steeds draaien na een nieuwe install. Nu heb ik het wel aan de praat, ook gewoon weer via dezelfde PB update tool.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 10:38

jefjef

learning by doing

jefjef schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 20:04:
[...]

Ik heb helemaal geen pnkbstrB...in het overzicht staan. Gevolg is ook dat ik helemaal dus niet kan spelen.. :(
Niet alleen heb ik geen pnkbstrB...in het overzicht staan. Ook in het deploy scherm waar je dus een klasse kan kiezen blijft mijn cursor hangen. Dit gaat niet lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
We kunnen wel een keer met wat tweakers een servertje onveilig maken. Ik zit regelmatig met Hielko op TS. Erg leuk om samen een beetje te chopperen of in karkand rond te lopen. Iemand interesse? Benieuwd of jullie net zo goed zijn als ik ;)

[ Voor 10% gewijzigd door writser op 15-05-2009 18:36 ]

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

Eergister heb ik met een vriend Karkand64 infantry gedaan (Hij had ook zn PC bij zich :) ) om even wat punten te scoren. We wisselden de commanderrol af en om 3 uur 's nachts was ik eindelijk Master Sergeant en kon ik mijn laatste belangrijke unlock nemen, de P90! :D (Ik heb nog 1 unlock vrij en de keuze uit 2 wapens ik moet er nog 3 in totaal; de F2000, de MK3a1, en de MP7 maar die kan ik pas als ik de MK3a1 heb, ik twijfel dus tussen F2000 en engineerding)

Nu ben ik eindelijk rustig om LEUK te spelen in plaats van a la WoW Karkand64 infantry te farmen :P

Zo gezegd zo gedaan, en ik ben gaan snipen op allerlei maps, damn wat is dat heerlijk O+

Ik kan echt tussen de unlocks niet kiezen :P Eigenlijk maakt het niet uit want ik speel beide klassen nauwelijks. Toch denk ik er goed over na verwachtende dat ik de laatste 2 unlocks nooit zal halen.

[ Voor 15% gewijzigd door RMB op 16-05-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht ik probeer het weer eens maar het blijft in mijn ogen echt een ruk spel. Als 80-90% van mijn deaths veroorzaakt worden door granaten of claymores weet ik wel hoe het met het spel gesteld is. Jammer dat het nog steeds niet is gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tsurany schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 01:54:
Ik dacht ik probeer het weer eens maar het blijft in mijn ogen echt een ruk spel. Als 80-90% van mijn deaths veroorzaakt worden door granaten of claymores weet ik wel hoe het met het spel gesteld is. Jammer dat het nog steeds niet is gefixt.
Beetje grote onzin. Eigelijk geldt dit wat jij zegt alleen voor de map Karkand. Er zijn genoeg mappen waar dit veel minder is. Ok er wordt redelijk wat gespamd, nouja dan doe je het toch fijn terug. Big deal, ik haal soms 20 tot 30-0 met alleen nades spammen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-06 05:58
Anders moet je maar eens Project Reality gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Tankbuster schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:00:

Dat klinkt goed.. !
Daar heb ik dan nooit last van, al speel ik dan ook nooit Karkand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik moet alleen nog de Basic engineer badge waarbij ik 5 repair points moet halen voor zo'n cool icoontje. Iemand een tip om het te halen want het lukt niet! De transports zijn te snel kapot en tanks eigenlijk ook!

De Base dingen worden nauwelijks aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Die medailles kan je gewoon halen als je met een vriend of twee bent.

Een vriend in een vehicle, de ander gooit granaten, jij fixed.

terwijl je vriend support is zodat hij nades kan spammen.

:) wat tis niet dat ik het zo heb gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
RMB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:56:
Eergister heb ik met een vriend Karkand64 infantry gedaan (Hij had ook zn PC bij zich :) ) om even wat punten te scoren. We wisselden de commanderrol af en om 3 uur 's nachts was ik eindelijk Master Sergeant en kon ik mijn laatste belangrijke unlock nemen, de P90! :D (Ik heb nog 1 unlock vrij en de keuze uit 2 wapens ik moet er nog 3 in totaal; de F2000, de MK3a1, en de MP7 maar die kan ik pas als ik de MK3a1 heb, ik twijfel dus tussen F2000 en engineerding)

Nu ben ik eindelijk rustig om LEUK te spelen in plaats van a la WoW Karkand64 infantry te farmen :P

Zo gezegd zo gedaan, en ik ben gaan snipen op allerlei maps, damn wat is dat heerlijk O+

Ik kan echt tussen de unlocks niet kiezen :P Eigenlijk maakt het niet uit want ik speel beide klassen nauwelijks. Toch denk ik er goed over na verwachtende dat ik de laatste 2 unlocks nooit zal halen.
Ga voor de engineering gun. Hoeft niet te laden tussen schoten door. Close range is dat ding een van de beste wapens. De F2000 is niet zo bijzonder en zeker niet veel beter dan de andere assault wapens. Je mist een grenadelancher en hij is vrij zwak op long range.
RMB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:30:
Ik moet alleen nog de Basic engineer badge waarbij ik 5 repair points moet halen voor zo'n cool icoontje. Iemand een tip om het te halen want het lukt niet! De transports zijn te snel kapot en tanks eigenlijk ook!

De Base dingen worden nauwelijks aangevallen.
Rij een jeep in het water, ga achterin zitten. De jeep wordt steeds beschadigd door het water en jij kan aan een stuk repareren.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Er zijn een paar servers die "padding" in de naam hebben staan, ik joinde en ze statpadden daar ècht!

Ik ben maar vlug weggegaan voordat ik gebanned word ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
RMB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:56:
Er zijn een paar servers die "padding" in de naam hebben staan, ik joinde en ze statpadden daar ècht!

Ik ben maar vlug weggegaan voordat ik gebanned word ofzo.
Waar ben je bang voor? Dat je gebanned wordt op een statpadding server, voor statpadding? :?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

ik denk dat het vroeger verboden was door ea om te statspadden, zo'n servers werden gebanned en de spelers op die servers liepen hetzelfde risico. Maar lijkt me dat ea daar al lang niet meer naar om kijkt. Zo'n badges zijn imho ook geen drol waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 209081 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 14:46:
ik denk dat het vroeger verboden was door ea om te statspadden, zo'n servers werden gebanned en de spelers op die servers liepen hetzelfde risico. Maar lijkt me dat ea daar al lang niet meer naar om kijkt. Zo'n badges zijn imho ook geen drol waard.
Ik denk dat je zeker het risico kunt lopen om een ban, of erger een reset om je oren te krijgen als je gaat statspadden...
Is gewoon totaal oneerlijk, en kijk ook soms naar die top10 spelers in de ranking. Soms heeft er een nog geen 100 uur gespeeld maar wel 1.200.000 punten tja. EA moet ook eens wat doen aan het feit dat servers zo makkelijk te modificeren zijn voor dat soort bezigheden. Er worden nog steeds bijna wekelijks mensen uit die top10 gekegeld heb ik het idee door het oneerlijk behalen van hun positie. Ik zou niet weten wat er leuk aan is om te statspadden, die stats zijn toch voornamelijk voor jezelf? Ik heb ook een keer een maat van mij voor de grap 63 keer gesloopt en hij werd 63 keer gerevived. Een keertje is leuk maar ik hoef niet zonodig in die top10 als het toch maar oneerlijk behaald is :9

[ Voor 22% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-05-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik heb zojuist de basic engineer gehaald :D.

Ik heb 3 punten gekregen door granaten op me eigen humvee te gooien en em vanaf de achterbank te repareren, en om het iets eerlijker te maken heb ik daarna ermee rondgereden, en per toeval schoot een tank op mij, repairen, en toen weer, en daar was mn award :D Nu heb ik dus een mooier icoontje ( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 16:10

ToeingTheLine

Mask of sanity

RMB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:30:
Ik heb zojuist de basic engineer gehaald :D.

Ik heb 3 punten gekregen door granaten op me eigen humvee te gooien en em vanaf de achterbank te repareren, en om het iets eerlijker te maken heb ik daarna ermee rondgereden, en per toeval schoot een tank op mij, repairen, en toen weer, en daar was mn award :D Nu heb ik dus een mooier icoontje ( >:)
De beste manier van padden(engineer) is door in een omgevallen bootje te zitten en te repareren.
Soms krijg je daar een ban voor, maar goed...who cares.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
falling_down schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:59:
[...]

De beste manier van padden(engineer) is door in een omgevallen bootje te zitten en te repareren.
Soms krijg je daar een ban voor, maar goed...who cares.
Ach, als je al voor zulke awards moet gaan padden doe je ook geen moeite genoeg lijkt me. Ze zijn prima te halen, als je je er maar goed genoeg voor in zet. Ze zijn juist bedoelt als drijfveer tot teamplay, dus als je het op de normale manier doet wordt iedereen er beter van. :P

Tevens, als we allemaal leuk onze stats gaan posten :') bij deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
3lmo schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:06:
[...]

Ach, als je al voor zulke awards moet gaan padden doe je ook geen moeite genoeg lijkt me. Ze zijn prima te halen, als je je er maar goed genoeg voor in zet. Ze zijn juist bedoelt als drijfveer tot teamplay, dus als je het op de normale manier doet wordt iedereen er beter van. :P

Tevens, als we allemaal leuk onze stats gaan posten :') bij deze
Mwoah, die expert/veteran engineering badges zijn echt niet op een normale manier te halen.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Heb nu de Beta2 draaien (weinig spelers/servers in mijn lijst)... maar je kan nu veel sneller mensen neer tuffen :D ! Tword eigenlijk een beetje realistisch. Vaak is paar kogels al voldoende, waarbij ik eerst zeker een halve clib nodig had (heb bijna geen unlocks ;) ). Dat vind ik dus wel beter :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
writser schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 00:25:
[...]

Ik heb meestal het probleem dat een of andere kluns ervoor loopt , boem allebei dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

Dutch_Razor schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:50:
[...]

Ik heb meestal het probleem dat een of andere kluns ervoor loopt , boem allebei dood :S
hehe, deed ik vroeger af en toe voor de lol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Stalllone schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:48:
Heb nu de Beta2 draaien (weinig spelers/servers in mijn lijst)... maar je kan nu veel sneller mensen neer tuffen :D ! Tword eigenlijk een beetje realistisch. Vaak is paar kogels al voldoende, waarbij ik eerst zeker een halve clib nodig had (heb bijna geen unlocks ;) ). Dat vind ik dus wel beter :)
Dat klinkt erg veelbelovend. Hopen maar dat de increased damage de final haalt. :)
Erg kort door de bocht. Gewoon een kwestie van een beetje uitkijken. Anders speel je toch niet op infantry only servers. Of beter nog: speel de AIX2 of PR mod. ;)
writser schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:28:
[...]
Ga voor de engineering gun. Hoeft niet te laden tussen schoten door. Close range is dat ding een van de beste wapens. De F2000 is niet zo bijzonder en zeker niet veel beter dan de andere assault wapens. Je mist een grenadelancher en hij is vrij zwak op long range.
Nope, de FN F2000 heeft degelijk een granate launcher.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.