Good taste is for people who can’t afford sapphires
Mits je de mp3-fix eroverheen gooit, wel ja.Danielson schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:00:
Ik heb nu via torrents "7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso" aan het downloaden, is dit de goede, aangezien deze er al twee weken op staat?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit is een andere versie als via de microsoft site te downloaden is?anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:01:
[...]
Mits je de mp3-fix eroverheen gooit, wel ja.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Voor mij geldt hetzelfde en ja, ik gebruik het firefox truukje, alleen het wil nog steeds niet werkenedgarf28 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:56:
pfff al die mensen die binnen een paar minuten een key hebben OMG![]()
ik ben al sinds gisteravond 9 uur bezig!!!
en nog steeds geen succes!
En daarbij wil de wel complete 64 bits windows 7 niet in VMware installeren (onder host 32 bits xp) ondanks dat mijn PC wel in de BIOS VT aan heeft staan. Hij komt met installeren elke keer aan met een error
En het Firefox truucje komt elke keer op zo'n rare live search pagina en gaat dan terug naar die errorpage. Dus als ik niet oplet ben ik straks ook nog die key misgelopen.
Mag het eigenlijk niet zeggen maar op deze manier lokt Microsoft zelf uit dat mensen praktijken uitgaan halen die niet door de beugel kunnen, ahem.
Verwijderd
Mijn gedacht ook! En daarbij, 2.5 miljoen keys is echt heeel veeel... Ik kan alleen zeggen: volg de instructies uit de topic start, gebruik C4C en heb geduld! Het is mij uiteindelijk ook gelukt.BastiaanN schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:34:
De kreten van de msdn mensen in de comments op windowsteamblog geven eigenlijk aan dat er meer dan 2.5 Miljoen keys beschikbaar komen, iedereen die een key wil gaat er uiteindelijk een krijgen.
Verwijderd
Misschien om dat ik het via een "minder legale" Windows 7 installatie deed ???
QFTVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:10:
[...]
Mijn gedacht ook! En daarbij, 2.5 miljoen keys is echt heeel veeel... Ik kan alleen zeggen: volg de instructies uit de topic start, gebruik C4C en heb geduld! Het is mij uiteindelijk ook gelukt.
Blijf niet lang meer doorgaan...
nu nog eenn 64 bits erbij voor de andere pc
Verwijderd
Deze was binnen 20 minuten gedownload
echter is hij 208 MB (218.413.863 bytes) groot en heeft hij 792 bestanden na het uitpakken.
kan dit kloppen?
Eerder in dit topic had iemand meende ik hashen vergeleken en hij zei dat ze gelijk waren. En verder had ik zelf vrij zeker gelezen dat je ook bij die Beta van MS de fix er zelf nog overheen moest zetten.Danielson schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:02:
[...]
Dit is een andere versie als via de microsoft site te downloaden is?
@hoi-pim
Nee dat is fout. Hij moet een aantal GB's groot zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Saturnus op 10-01-2009 13:15 ]
Even voor iedereen:lasharor schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:13:
al een partitie aangemaakt, iso op een schijfje maar nog geen key...
Je kan Win7 gewoon installeren zonder key. Daarna heb je nog 120 dagen om de key in te voeren!
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 13:15 ]
Verwijderd
hij komt toch echt van de microsoft site.Saturnus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:14:
[...]
Eerder in dit topic had iemand meende ik hashen vergeleken en hij zei dat ze gelijk waren. En verder had ik zelf vrij zeker gelezen dat je ook bij die Beta van MS de fix er zelf nog overheen moest zetten.
@hoi-pim
Nee dat is fout. Hij moet een aantal GB's groot zijn.
Dit heb ik ook steeds, server gooit de connectie er uit, probeer een download manager, zodat je je download kan hervatten... als het goed is is het bestand 2,2GBVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:14:
ik heb de link gebruik in de startpost.
echter is hij 208 MB (218.413.863 bytes) groot en heeft hij 792 bestanden na het uitpakken.
kan dit kloppen?
Heeft iemand al een betrouwbare mirror? of mag dat niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Qorne op 10-01-2009 13:16 ]
eh nee, hij is iets van 2.4gb groot, heb je de mp3 fix niet gedownload?Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:14:
ik heb de link gebruik in de startpost.
kan dit kloppen?
Verwijderd
download manager? why, torrent ftwQorne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:16:
[...]
Dit heb ik ook steeds, server gooit de connectie er uit, probeer een download manager, zodat je je download kan hervatten... als het goed is is het bestand 2,2GB
Heeft iemand al een betrouwbare mirror? of mag dat niet?
Het is exact dezelfdeDanielson schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:00:
Ik heb nu via torrents "7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso" aan het downloaden, is dit de goede, aangezien deze er al twee weken op staat?
Verwijderd
De iso is 2.4 gb groot?tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:16:
[...]
eh nee, hij is iets van 2.4gb groot, heb je de mp3 fix niet gedownload?
Ja, dat doen weSYQ schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:18:
zijn we eigenlijk allen niet de servers van MS aan het ddossen met dat refresh tool????
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
DAP bijvoorbeeld. Pak google er eens bij.
Ja. Kijk wat Qorne zegt. Die MS servers zijn zo overbelast dat willekeurig connecties verloren gaan. De ene keer heb je een ISO van 100MB soms van 300MB enz. Stuk voor stuk corrupt.
[ Voor 47% gewijzigd door Saturnus op 10-01-2009 13:20 ]
neeDanielson schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:02:
[...]
Dit is een andere versie als via de microsoft site te downloaden is?
Ja, bijna wel! ;-)SYQ schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:18:
zijn we eigenlijk allen niet de servers van MS aan het ddossen met dat refresh tool????
Als ze ons nou gewoon een key gaven was het ook veel makkelijker geweest
Voor iedereen:tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:18:
eindelijk! heb de key! de 64-bits key werkte toch ook voor de 32 bits versie?
De 64bits key en de 32 bits key zijn onderling uitwisselbaar.
En je kan elke key op 3 computers installeren.
Goh iemand die er achter komtSYQ schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:18:

Verwijderd
NOG STEEDS GEEN KEY
Ik zit al sinds gister 21:00 te refreshen, echt ALLES, alles geprobeerd!

dit is toch een heeel oud screenshot of niet, kwam het tegen door te zoeken in google afbeeldingen..
Verwijderd
Ja, ongeveer 2,4GB groot. En als je niet eens weet wat een downloadmanager is raad ik ten zeerste aan om uberhaupt niet aan Windows 7 te beginnen. Dit bedoel ik vriendelijk maar het is duidelijk dat je er niet zoveel van begrijpt allemaal.
CoolSYQ schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:22:
[afbeelding]
dit is toch een heeel oud screenshot of niet, kwam het tegen door te zoeken in google afbeeldingen..
Maar idd, oud, check het buildnummer rechtsboven.
Maar wel gaaf
Verwijderd
ik weet wel degelijk wat een downloadmanager isVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:22:
[...]
Ja, ongeveer 2,4GB groot. En als je niet eens weet wat een downloadmanager is raad ik ten zeerste aan om uberhaupt niet aan Windows 7 te beginnen. Dit bedoel ik vriendelijk maar het is duidelijk dat je er niet zoveel van begrijpt allemaal.

dat was alweer een lamp en een pijnlijke hand

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Misschien net een poging of 6 gedaan @ refreshen.
[ Voor 25% gewijzigd door PeterSelie op 10-01-2009 13:29 ]

(omdat het alleen om de beta gaat)
[ Voor 19% gewijzigd door Qorne op 10-01-2009 13:35 . Reden: Laat maar, was even vergeten dat ze aan je live account hangen! ]
Topicwarning: Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragenQorne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:29:
Bestaat er een mogelijkheid om hier keys te gaan delen? of is dat illegaal?![]()
Lijkt me dus ook dat dat om delen gaat, het is geen marktplaats hierzo
Daarbij zijn de keys gekoppeld aan je Live-account, dus het lijkt mij ook onwenselijk.Qorne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:29:
Bestaat er een mogelijkheid om hier keys te gaan delen? of is dat illegaal?![]()
Topic warning:Qorne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:29:
Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen
Als een god in Nijmegen.
2 minuten met C4C met 12 vensters openThunderNet schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:26:
Ik denk dat ik inmiddels wel 300 refresh pogingen gedaan heb in 3 verschillende browsers, maar nog steeds niks helaas
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Vista64 Ultimate. Met IE8 had ik na een paar keer refreshen al een 64-bits key te pakken rond een uur of 1 vannacht.frizti schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:34:
Even voor de duidelijkheid:
mensen die meteen een key gekregen hebben, gebruiken die xp of vista?
[ Voor 47% gewijzigd door EdwinB op 10-01-2009 13:38 ]
Windows 7 Beta hierfrizti schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:34:
De C4C-manier geprobeerd?Sjah schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:41:
Nou gister was het niks, amper geprobeerd. Tijd geleden opgestaan, met zoiets van nu is het geen probleem, maar nee: tis nu steeds Kilo Utrecht Tango.
Dat is dan de 32 bit, de 64bit versie is in ieder geval groter hoor, 3.3 GB:Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:22:
[...]

Dit betreft de Technet Plus versie, eergisteren gedownload. De 32 bits moet ik nog downen, maar is inderdaad 2.497,5 MB groot zie ik nu.
Nog mensen die recent een key hebben weten te bemachtigen?
Ik had er maar 2, eentje voor 32 bits en eentje voor 64 bits... Moest in de tussentijd eten, denk nu half uurtje terug of zo, en heb nu dus al een key...BastiaanN schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:04:
Zo, 12 tabs los met die refresh meuk en nu heb ik na een uurtje een key
Ik dus.lh-Online.nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:45:
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2009 13:47 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
maar de 64 bit sleutel kun je ook gebruiken bij een 32 bit instalatie
check
:P:P

Ik heb al de hele middag 4 tabs open met 15 sec refresh. Krijg je melding "CHANGE HAS BEEN FOUND"... Krijg je Live search of Pagina kon niet worden gevonden @ live paginaGJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:46:
[...]
Ik had er maar 2, eentje voor 32 bits en eentje voor 64 bits... Moest in de tussentijd eten, denk nu half uurtje terug of zo, en heb nu dus al een key...
[...]
Ik dus.
Voor de rest blijf ik volhouden
Ik, maar wel met 24 tabs@autorefresh en het duurde ruim 2 uur.lh-Online.nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:45:
Ja hoor, 5 mins terug. Ik had een key in +- 2 mins met C4C.lh-Online.nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:45:
Een beetje moedeloos wordt je er wel van... 2 PC's met Fx en C4C, elk 4 tabbladen open, mixed 32-bit en 64-bit. Loopt al een poosje, maar nog niets. ISO heb ik nu wel, maar de key is toch wel praktisch
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Nu de ISO nog
[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Dark op 10-01-2009 13:51 ]
Ben er nu ook achter dat je per Live ID maar 1 32-bits en 1 64-bits key krijg, dus wil je meer dan moet je inloggen met een andere live ID. Doe je dit niet dan krijg je na verloop van tijd gewoon de zelfde key weer terug voor je snuffertRedHat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:49:
[...]
Ik heb al de hele middag 4 tabs open met 15 sec refresh. Krijg je melding "CHANGE HAS BEEN FOUND"... Krijg je Live search of Pagina kon niet worden gevonden @ live pagina
Voor de rest blijf ik volhouden
Verwijderd
Hier werkt hij gewoon, FF is up to date.HaTe schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:48:
Werkt C4C bij jullie wel in FF3.0.5 ? Bij mij zegt ie dat ie incompatible is.
Het is een Zip archief dus gewoon downloaden, openen met 7-zip ofzo, install.rdf aanpassen zodat het van 2.0.0.* naar 3.* gaat en sleur-en-pleuren naar Firefox.HaTe schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:48:
Werkt C4C bij jullie wel in FF3.0.5 ? Bij mij zegt ie dat ie incompatible is.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Hoe komen mensen aan die mails, eigenlijk?Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:51:
Heb wel een mailtje gehad van microsoft met daarin Welcome to the Windows 7 Beta evaluation maar het vreemde is heb helemaal geen key. Neem aan dat ik dus wel ingeschreven sta en kan ik hem misschien eens opnieuw downloaden als de servers wat minder druk zijn
Ik heb wel de keys, maar nooit een mailtje gehad?
[ Voor 3% gewijzigd door Fighting Power op 10-01-2009 13:54 ]
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Nu de iso nog.
[ Voor 7% gewijzigd door Memphis177 op 10-01-2009 13:55 ]
Want die van MS stopt soms gewoon met downloaden, en dat lijkt me niet echt gezond voor de download.
Dat was volgens mij ook de rede dat m'n ISO de vorige keer (gisteren) corrupt is.
Verwijderd
Ga zo meteen kijken of hij ook werkt.
Dan is het ook wel te snappen dat die server plat liggen.
Zie:
anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:20:
Voor iedereen:
De 64bits key en de 32 bits key zijn onderling uitwisselbaar.
En je kan elke key op 3 computers installeren.
Gebruik Vista x64 Ultimate samen met de firefox truc..frizti schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:34:
Als een god in Nijmegen.
Aangezien iedereen 2 keys kan bemachtigen zijn er dus 5 miljoen keys, lijkt mijThe Beta is free and available to the first 2.5 million people who download it
Komt omdat men zoveel tabs open hebben en er vervolgens C4C tegenaan gooien. Ik had zelf maar twee tabs nodig, eentje voor 32 bits en eentje voor 64 bits, binnen een half uurtje had ik een key. Lijkt mij voldoende zo dacht ik.
(ik zit ook nog steeds te wachten op een key
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Geen flauw idee, waar haal jij vandaan dat mensen dat doen dan?BM schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:00:
Nu vraag ik me alleen af, waarom gaan mensen die een key hebben gewoon door? Wel zo aardig als je die gewoon beschikbaar zou laten voor anderen.
Succes nog even dan!(ik zit ook nog steeds te wachten op een key![]()
)

hetzelfde probleem hierQorne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:02:
Kan iemand een mirror opzetten voor bijv. de 32bit versie? heb nu meerdere download managers geprobeerd, maar allemaal corrupthij stopt te vaak.
Probeer de File Transfer Manager van MS zelf te gebruiken, dan krijg je altijd uiteindelijk een goede ISO.filenox schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:57:
Heeft iemand al een stabiele mirror?
Want die van MS stopt soms gewoon met downloaden, en dat lijkt me niet echt gezond voor de download.
Dat was volgens mij ook de rede dat m'n ISO de vorige keer (gisteren) corrupt is.
niet via microsoft... maar via een pm van iemand van neowin.net
ik laat gwn m'n c4c wel aanstaan voor nog een key van microsoft
Torrent, usenet, ...Qorne schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:02:
Kan iemand een mirror opzetten voor bijv. de 32bit versie? heb nu meerdere download managers geprobeerd, maar allemaal corrupthij stopt te vaak.
Denk niet dat hier iemand meer bandbreedte dan microsoft heeft
What's the use? Je hebt inmiddels een key, wat moet je dan in hemelsnaam met nóg een key? Je kan er maar één installeren per Windows 7 installatie en je mag de key op 3 installaties gebruiken?edgarf28 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:04:
YES!!! ik heb nu eindelijk ook een key kunnen bemachtigen!!!
De 64-bit iso is wel binnen. Dat ging prima. Met telfort 20 mbit lijn continu op 1,4 MB/s.
Alsjeblieft...nog een key...zeg eerlijk, uiteindelijk doe je daar toch niets mee.edgarf28 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:04:
YES!!! ik heb nu eindelijk ook een key kunnen bemachtigen!!!
Met 1 key kan je genoeg PC's voorzien.

Op basis van deze replyGJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:01:
[...]
Geen flauw idee, waar haal jij vandaan dat mensen dat doen dan?Het zijn niet alleen GoT-ers die een key willen hoor...
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:48:
sinds na 2 uur ging het super snel bij de 64 bit key de 32 werkt niet goed
maar de 64 bit sleutel kun je ook gebruiken bij een 32 bit instalatie
check
:P:P]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bron:REDMOND - Softwaregigant Microsoft heeft de aanbieding van testversies van het nieuwe bestuurssysteem Windows 7 (Public Beta 1) via internet noodgedwongen gestaakt. Dat heeft het bedrijf zaterdag meegedeeld. De vrijgave van de testversie zorgde voor een stormloop op internet en bracht de servers van het bedrijf in de problemen. Microsoft bood vanaf vrijdag een testversie van Windows 7 aan. Zo wou het bedrijf van gebruikers feedback ontvangen vooraleer de definitieve versie op de markt wordt gebracht.
De testversie lokte echter zoveel interesse dat er enorme wachtrijen ontstonden. De servers raakten overbelast en Microsoft moest het initiatief staken.
Microsoft-baas Steve Ballmer had de vrijgave van de testversie woensdag aangekondigd op een belangrijke electronicabeurs in Las Vegas.
http://destandaard.be/Art...F10012009_012&kanaalid=21
ik binnen no time zo mijn key, terwijl het met de instellingen in de ts niet gelukt is.
Diegene van die reply heeft ook maar 1 32bit en 1 64bit key. Tenzij hij een berg aan Live-ID's heeft.
Iemand nog tips?
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
De TS lezen?ikkes schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:19:
Ben sinds gisteravond bezig voor de key.Nog steeds niets. Kom niet verder als de error page.
Iemand nog tips?
Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen