[Windows 7] Download en key krijgen perikelen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 23:34
Richub schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:58:
Bij mij wil die activatie nog niet zo vlotten... Steeds time-outs.

Activation server overload in Redmond?

Edit:
Inmiddels al 6x een time-out op het verifieren van de key. :(
Je kan ook dat gratis activatie nummer bellen. Dat had ik gisteren ook gedaan omdat die activatie steeds niet lukte. Helaas moet je dan wel vet veel cijfers intikkin op je phone maar ja daarna werkt het :)

Het grappige was dat toen ik klaar was met het invoeren van mijn request/activatie code in de telefoon zei de computer 'Uw ingevoerde code is correct, u ontvangt nu uw Windows XP activatie code' Uh pardon? Naja what ever ik tikte gewoon haar antwoord code in op mijn computer en ja hoor, Windows 7 is geactiveerd :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 04-07 16:42
Nu ga ik me toch afvragen of je later voordeel hebt van een originele key van voor 16:00 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb nu wel een key maar ik kan nergens de ISO downloaden. De download-link op de productkey pagina is dood en ik kan nergens anders een link vinden. 8)7

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AtleX schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:01:
Ik heb nu wel een key maar ik kan nergens de ISO downloaden. De download-link op de productkey pagina is dood en ik kan nergens anders een link vinden. 8)7
Op de frontpage staan gewoon werkende links voor de ISO's!
meuk: Microsoft Windows 7 bèta customer preview

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
Voor de download link ben je wel IE nodig, zowel Opera als FF werkt het niet mee bij mij.
Maar in IE7 gaat hij naar een volgende pagina en installed een extra plugin, DL manager, ben nu beide iso's nogmaals aan het binnen trekken.

Kom overigens op dezelfde x86 en x64 keys uit, had vannacht al een andere, maar moest ff checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

De officiële Microsoft download + key is op het eerste gezicht weer up :*)
http://www.microsoft.com/...dows-7/beta-download.aspx

* Anoniem: 206724 draait nu een geactiveerde Windows 7, als deze RTMed dan gaat Win7 zeker mijn XP vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:18
Dan pas?

* Sjah gaat bij de RC al over op 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 21:16

mickjuh

Good news everyone!

Wat voor build is die van de MS website?
Heb namelijk al wel een key en een usenet build 7000. Maar is dit ook degene die op de website van MS te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bij mij had ik zonder ook maar 1 keer te moeten refreshen 2 keys (ook maar 2 keer geprobeerd). Ik heb nu een 32 en 64 bit key (ik weet dat ze uitwisselbaar zijn, maar goed je weet nooit :P). En de download van microsoft zelf (x64) gaat ook harstikke snel, gewoon maximale snelheid die ik kan halen hier thuis (430kbs). Dus of ze mogen mij wel mij microsoft of ik heb geluk gehad :D.

edit: alles doe ik in firefox 3 dus dat lijkt mij ook niet uit te maken...

[ Voor 9% gewijzigd door shappie op 10-01-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

mickjuh schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:26:
Heb namelijk al wel een key en een usenet build 7000. Maar is dit ook degene die op de website van MS te downloaden is?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

mickjuh schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:26:
Die zijn precies hetzelfde mits je inderdaad dus ook build 7000 hebt (hoewel er hier en daar nog wat door mensen gecustomizede Win7 installs rondzwerven op het minder legale circuit) :)
Maak maar is een MD5 van je file en vergelijk hem met de MD5 die ergens in deze Windows 7 topics staat gepost (te lui right now om die op te zoeken, maar hij is er iig wel ergens >:) )

Edit: DeX is me voor :P
* Anoniem: 206724 stelt autorefresh in op de Win7 topics

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 10-01-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Anoniem: 206724 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:30:
[...]

Die zijn precies hetzelfde mits je inderdaad dus ook build 7000 hebt (hoewel er hier en daar nog wat door mensen gecustomizede Win7 installs rondzwerven op het minder legale circuit) :)
Maak maar is een MD5 van je file en vergelijk hem met de MD5 die ergens in deze Windows 7 topics staat gepost (te lui right now om die op te zoeken, maar hij is er iig wel ergens >:) )

Edit: DeX is me voor :P
* mickjuh stelt autorefresh in op de Win7 topics
Nee dan heb ik wel de goede :) Heb deze donderdag binnen gehaald. Stond toen net op usenet. Kon namelijk niet wachten tot vrijdag ;)

Als je die key invult, is die dan tot ergens verder dit jaar geldig? Of krijg je gewoon wat extra dagen erbij? Hoorde namelijk dat deze key tot ergens half dit jaar geldig was om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175502

Anoniem: 133283 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:29:
Moesten er mensen zijn die via torrents downloaden en willen controleren of ze de juiste iso te pakken hebben:

Beta x86
SHA1: 6071184282B2156FF61CDC5260545C078CCA31EE
CRC: AABA5A48
MD5: F9DCE6EBD0A63930B44D8AE802B63825

Beta x64
SHA1: E09FDBC1CB3A92CF6CC872040FDAF65553AB62A5
CRC: 8E2FAD39
MD5: 773fc9cc60338c612af716a2a14f177d
wellicht iets voor TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

aha, kom net uit werk en zie daar: 2 keys ;) Alleen de download is gestopt, en hervatten werkt niet.. Nu opnieuw aan het downloaden, echter enkel met 150 kb/s.. Meer mensen die dit ervaren?

Op de Microsoft-site wordt telkens afgeraden 7 op je primaire-pc te installeren, kan het kwaad als ik Windows 7 als dual-boot installeer met Vista? Mijn bestanden worden dan toch niet gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WWJD schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:42:
aha, kom net uit werk en zie daar: 2 keys ;) Alleen de download is gestopt, en hervatten werkt niet.. Nu opnieuw aan het downloaden, echter enkel met 150 kb/s.. Meer mensen die dit ervaren?
Gewoon blijven proberen, net zoals altijd. Of 'afhaken' naar andere bronnen zoals Torrent of Nieuwsgroepen, al lijkt mij dat minder betrouwbaar, maar goed.
Op de Microsoft-site wordt telkens afgeraden 7 op je primaire-pc te installeren, kan het kwaad als ik Windows 7 als dual-boot installeer met Vista? Mijn bestanden worden dan toch niet gewijzigd?
Het is niets anders dan logisch dan dat een OS wat nog in test is word afgeraden om als OS in een 'productie omgeving' te gebruiken. Een dual boot is zeker mogelijk: mits je de ruimte kan missen natuurlijk en er rekening mee houdt dat er ruimte dus verloren gaat door de extra partitie.

Ook zou ik na de installatie die ene patch installeren tegen corruptie in bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:13

Fiber

Beaches are for storming.

Gewoon de link in deze instructions volgen: http://www.microsoft.com/...llation-instructions.aspx

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:12
Hier is het in een keer gelukt. De serial-pagina kwam ineens tevoorschijn en ook het activeren ging probleemloos. Ik kan niet anders zeggen dan; Dank je wel Got :P ;). Let's get testin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:56
jip_86 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:36:
[...]

Microsoft geeft ze uit, dus dan werken niet nee 8)7
Ondanks dat je zin wat vreemd geformuleerd is, snap ik je wel wat je wilt zeggen. ;) Maar aangezien MS sinds 16.00 dezelfde keys uitgeeft, zou het kunnen zijn dat het gewoon keys zijn die bijvoorbeeld een kortere periode werken of gewoon niet werken. Vandaar mijn vraag of iemand hier al meer over wist.

[ Voor 3% gewijzigd door Martensupport op 10-01-2009 23:41 . Reden: mistake ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Jah:

I know many of you have had issues with the Windows 7 Beta site over the last 24 hours. As you may have noticed the download site has been up and running smoothly since this morning. That said, we apologize for the inconvenience that it caused some of you.

Due to an enormous surge in demand, the download experience was not ideal so we listened and took the necessary steps to ensure a good experience. We have clearly heard that many of you want to check out the Windows 7 Beta and, as a result, we have decided remove the initial 2.5 million limit on the public beta for the next two weeks (thru January 24th). During that time you will have access to the beta even if the download number exceeds the 2.5 million unit limit.

Thank you for your enthusiasm, interest and willingness to beta test. It has been great to see the positive early reviews and feedback. As you know, this is a beta product. We are working hard to get Windows 7 ready and right. Your input is a critical part of that process. Thank you!

Bron http://windowsteamblog.co...ere-s-where-we-stand.aspx

Je hoort het dus aan de slag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Martensupport schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:36:
[...]

Ondanks dat je zin wat vreemd geformuleerd is, snap ik je wel wat je wilt zeggen. ;) Maar aangezien MS sinds 16.00 dezelfde keys uitgeeft, zou het kunnen zijn dat het gewoon keys zijn die bijvoorbeeld een kortere periode werken of gewoon niet werken. Vandaar mijn vraag of iemand hier al meer over wist.
Daar zou ik me niet zoveel zorgen over maken hoor. MS heeft gesteld dat de beta key tot 1?aug geldig dus dat zullen ze heus wel nakomen.
Tenzij ze in het "keyverstrekkingsproces" (technische) fouten hebben gemaakt waardoor onbedoeld dezelfde keys uitgegeven zijn.
Echter, in dat geval weet MS dat inmiddels ook wel en zouden ze wel wat van zich hebben laten horen + een methode om dit weer ongedaan te maken.

En al hebben veel meer dan 2.5mln mensen de mogelijkheid om de beta en ws met dezelfde key de RC te draaien, als het goed bevalt, dienen zij normaal gesproken na 1aug nog steeds de retailversie te kopen nadat ze helemaal lekker zijn gemaakt.

Hier hoef je je imo geen zorgen over te maken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 23:20
kom je snachts thuis bemachtig ja na 1 keer proberen meteen een 32 bits key:D Morgen meteen uitprobern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightblack
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-03 13:26
het is mij in een keer gelukt. is dat nou normaal of ben ik niet nrmaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:13
Hm... Ik krijg de 32 bit ISO nog steeds niet via MS gedownload... Stopt nu steeds bij 249 MB. Gisteren stopte hij bij 191 MB, er zit wel vooruitgang in dus. ;)

Edit:
Nu maar eens met IE7 proberen... Gebruik nevernooit IE, dit zal de eerste keer in maanden zijn. :P

Edit 2:
Nop, komt ook niet verder dan 350 MB... :(
WTF is er aan de hand bij MS?

Ik ben de ISO kwijtgeraakt bij een wat drieste opruimsessie, vandaar dat ik 'm opnieuw wil hebben...

[ Voor 52% gewijzigd door Richub op 11-01-2009 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

daaan_1992 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 04:13:
kom je snachts thuis bemachtig ja na 1 keer proberen meteen een 32 bits key:D Morgen meteen uitprobern
Komt omdat er nu enkel nog 'selectieve' keys komen, lijstje staat stukje verder terug.

Die download had ik beide in 1x binnen, enkel mijn DVD brander heeft er weinig zin in om een niet-corrupte DVD te branden. Ach ja, morgen nieuwe halen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122462

SinergyX schreef op zondag 11 januari 2009 @ 08:59:
[...]

Komt omdat er nu enkel nog 'selectieve' keys komen, lijstje staat stukje verder terug.

Die download had ik beide in 1x binnen, enkel mijn DVD brander heeft er weinig zin in om een niet-corrupte DVD te branden. Ach ja, morgen nieuwe halen :P
Op DVD branden is toch niet nodig? Ik heb hem perfect kunnen installeren op een andere partitie door hem in te laden in daemon tools. Je start de setup en in plaats van upgrade kies je dan voor nieuwe installatie.
Op deze manier kan je zelfs nog een tijdje blijven verderwerken op je hoofd-os terwijl hij aan het installeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:11
Hier twee werkende links:

32 Bits:
http://download.microsoft...win7-32/enus/default.aspx

64 Bits:
http://download.microsoft...win7-64/enus/default.aspx

Deze links werken hier prima, heb de 32 bits variant 1x op mijn server via wget gedownload, en op mijn PC via FireFox. De snelheid was hier wel maximaal 410 KByte/s, maar hij werkte prima en werd niet afgebroken. Met de links die hier voor genoemd staan (dus zonder die hele frutsels er achter) had ik ook telkens dat de download afgebroken werd, maar hiermee dus niet.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamarr
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-09-2016
It looks like Microsoft has decided to publish a few product keys to activate all copies of Windows 7 Beta, similar to the same product keys used to activate Windows Server 2008 R2 Beta.

The five (5) product keys to activate the evaluation copy of Windows 7 Beta for unlimited times are listed here:

http://www.mydigitallife....-activate-windows-7-beta/

Windows 7 Beta 64-bit Product Keys and Windows 7 Beta 32-bit Product Keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Laatst online: 01-07-2024
Maar als windows de echte versie uitbrengt wordt dan deze beta inactief?

Lukt het niet een key te krijgen of de download te starten? Gebruik dan de laatste IE daar deed hij het wel bij mij namelijk (en niet in ff oid)

[ Voor 50% gewijzigd door Dimby op 11-01-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 122462 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 09:32:
[...]

Op DVD branden is toch niet nodig? Ik heb hem perfect kunnen installeren op een andere partitie door hem in te laden in daemon tools. Je start de setup en in plaats van upgrade kies je dan voor nieuwe installatie.
Op deze manier kan je zelfs nog een tijdje blijven verderwerken op je hoofd-os terwijl hij aan het installeren is.
De 64bit setup win niet echt werken onder Vista 32 ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122462

Dimby schreef op zondag 11 januari 2009 @ 09:52:
Maar als windows de echte versie uitbrengt wordt dan deze beta inactief?

Lukt het niet een key te krijgen of de download te starten? Gebruik dan de laatste IE daar deed hij het wel bij mij namelijk (en niet in ff oid)
De beta wordt inactief op 1 augustus 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
hugoy schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:54:
Nu ga ik me toch afvragen of je later voordeel hebt van een originele key van voor 16:00 uur :P
Dat kunnen ze gewoon niet maken, dat is te oneerlijk. Met name vanwege al dat gespam van die mensen met extra software, waardoor de medemens niks kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286523

StephanL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 10:33:
[...]

Dat kunnen ze gewoon niet maken, dat is te oneerlijk. Met name vanwege al dat gespam van die mensen met extra software, waardoor de medemens niks kon krijgen.
Jij kon toch evengoed meeproberen? Ik heb ook een hele tijd geduld moeten uitoefenen, maar uiteindelijk dankzij C4C heb ik mijn (originele voor wat het waard is 8)7 ) key kunnen bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Anoniem: 286523 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:03:
[...]

Jij kon toch evengoed meeproberen? Ik heb ook een hele tijd geduld moeten uitoefenen, maar uiteindelijk dankzij C4C heb ik mijn (originele voor wat het waard is 8)7 ) key kunnen bemachtigen...
Omdat een paar stelen, steel jij ook?

[ Voor 7% gewijzigd door StephanL op 11-01-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286523

StephanL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:04:
[...]

Omdat een paar stelen, steel jij ook? :+
Neen ik steel niet: ik heb op een eerlijke manier mijn key verkregen en op een eerlijke manier de ISO gedownload (van de microsoft site). Het toverwoordje was (ik val in herhaling) geduld. En kom op man, maak je toch niet druk, er zijn nu toch keys voor iedereen :z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Anoniem: 286523 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:07:
[...]

Neen ik steel niet: ik heb op een eerlijke manier mijn key verkregen en op een eerlijker manier de ISO gedownload (van de microsoft site). Het toverwoordje was (ik val in herhaling) geduld. En kom op man, maak je toch niet druk, er zijn nu toch keys voor iedereen :z ?
Ik bedoel niet die zin van stelen. Die keys zijn er voor iedereen, alleen de manier waarop. Maar jij zegt dus als andere het doen, doe ik het ook. Dus als iedereen in een wak springt doe jij het ook? :+

[ Voor 5% gewijzigd door StephanL op 11-01-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 17:38
Petervanakelyen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:30:
[...]

Hey, die heb ik ook.
Altijd na refresh van pagina een andere.
Alleen voor 16u staan niet in het rijtje...

Wel grappig, heb al veel ontdekt vandaag... :+
Ik heb ook een key die niet in de lijst staat van de universele. Ik heb dus ook een unieke key :D

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Richub schreef op zondag 11 januari 2009 @ 07:55:
Hm... Ik krijg de 32 bit ISO nog steeds niet via MS gedownload... Stopt nu steeds bij 249 MB. Gisteren stopte hij bij 191 MB, er zit wel vooruitgang in dus. ;)

Edit:
Nu maar eens met IE7 proberen... Gebruik nevernooit IE, dit zal de eerste keer in maanden zijn. :P

Edit 2:
Nop, komt ook niet verder dan 350 MB... :(
WTF is er aan de hand bij MS?

Ik ben de ISO kwijtgeraakt bij een wat drieste opruimsessie, vandaar dat ik 'm opnieuw wil hebben...
Ik gebruik gewoon die links uit de startpost, loopt hier gewoon snel binnen met 9MB/sec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
StephanL schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:04:
[...]

Omdat een paar stelen, steel jij ook?
Waarom in godsnaam zou dat stelen zijn ?
Ik kan je even niet meer volgen.

De bèta keys waren verkrijgbaar op de MS site vanaf 9u op 9/01/2009, voor iedereen.

Ik heb bijna de hele nacht m'n F5 toets liggen folteren, maar zonder resultaat.
Dankzij C4C heb ik nu m'n (unieke) keys, en dat programma doet niets verkeert, het zorgt er alleen voor dat je niet zelf op F5 moet drukken, maar dat het programma dat zelf voor jou doet.

Wat is daar stelen aan ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ik222 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:06:
Ik gebruik gewoon die links uit de startpost, loopt hier gewoon snel binnen met 9MB/sec...
Bij mij stopte de download rond de 300MB waarna Firefox of Internet Explorer (heb met beiden een keer geprobeerd) gewoon zei dat de download voltooid was. Ik zat wel met een ISO file die veel te klein en dus ook onbruikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:43
shit, heb het txt-bestandje met mijn keys verwijderd :P
dan maar zo'n 'universele' key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:31

thof

FP ProMod
Bedankt voor de directe download links!
De links op de MS website zouden in de download manager van MS geladen moeten worden maar dat gebeurde hier niet. Zo kan ik alsnog downloaden. Keys verkrijgen ging prima.

Bedankt allemaal.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:26:
[...]

Bij mij stopte de download rond de 300MB waarna Firefox of Internet Explorer (heb met beiden een keer geprobeerd) gewoon zei dat de download voltooid was. Ik zat wel met een ISO file die veel te klein en dus ook onbruikbaar was.
Hier heeft hij gewoon 3.15GB gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:51
Nu kreeg ik mijn key zo maar ik zie dat er meerdere mensen met dezelfde key werken en zelfs krijgen van MS dus denk dat er geen limiet hieraan zit. Maar iig nu kan je makkelijk je key krijgen voor 32 en 64bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Laatst online: 08-02 18:37
maarud schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:30:
shit, heb het txt-bestandje met mijn keys verwijderd :P
dan maar zo'n 'universele' key...
Gewoon opnieuw daar de pagina met de key op gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Laatst online: 22:43
TaraWij schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:26:
[...]

Gewoon opnieuw daar de pagina met de key op gaan?
ja? dat bedoel ik dus met universele key omdat de keys na 16.00 hetzelfde blijven, en in mijn text bestandje had ik mijn 4 unieke keys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273970

Aangezien er nogal een aantal problemen zijn met de registratieservers van Microsoft hierbij even een uitleg hoe je de verschillende ISO images kunt downloaden. Overigens zal deze informatie weer verdwijnen op het moment dat de beta niet meer beschikbaar is en er geen geldige keys meer zijn (er zijn er maar 2,5 Miljoen!).
Wat een vreselijk goed systeem zeg.... lekker keys harvesten terwijl ms ze ook op de vista beta manier via mail kan verspreiden.

Ik wacht dus nog lekker ff tot het wat soepeler loopt...

jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik had dus mooi een x64 key gekregen maar nou wilde ik windows activeren maar dan geeft hij vrolijk aan dat de key niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217830

ik krijg telkens als ik een key wil hebben een key of ik dit nu 2 keer doe of 7 keer krijg er telkens weer
met de hulp die hier boven sta en dan binnen 2 sec is er een key
dus mensen lees en volg de gebruiks aanwijzing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300

Anoniem: 217830 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:15:
ik krijg telkens als ik een key wil hebben een key of ik dit nu 2 keer doe of 7 keer krijg er telkens weer
met de hulp die hier boven sta en dan binnen 2 sec is er een key
dus mensen lees en volg de gebruiks aanwijzing
Buiten het feit dat "gebruiksaanwijzing" één woord is, moet jij leren het topic eens door te lezen. Het is allang bekend de keys die nu te voorschijn komen, allemaal identiek zijn. 5 Keys voor de 32-bit versie en 5 keys voor de 64-bit versie.

"dus mensen lees en volg de gebruiks aanwijzing"

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-07 12:47

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

uhm mensen, ik heb me direct aangemeld met een live account en ik kreeg direct na activatie via de mail een key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 09:05

KillerB

______

Ik kreeg ook meteen een key :)
Denk dat ik maar de usenet versie gebruik en daar die key opgooi, dat downloaden bij MS schiet niet op :P.

Kinderachtige verbasteringen als M$ worden niet gewaardeerd

[ Voor 23% gewijzigd door elevator op 11-01-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Toch de download maar aangezet, 1,5MB/s, dus de snelheid is wel prima.

Verder heb ik wel wat vreemds. Ik probeerde het eerste via Firefox maar dan werkt die download knop niet, dus nogmaals op IE dezelfde url ingevoerd. Ik moest weer inloggen met mijn account en de gegevens waren al ingevuld, en warempel, ik krijg een nieuwe key toegeschoven :?. Vervolgens klik ik op download en installeer de activex plugin en er komt wèèr een nieuwe key tevoorschijn 8)7.

Welke moet ik nou gebruiken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Laatst online: 11-07 00:30
KillerB schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:48:
Toch de download maar aangezet, 1,5MB/s, dus de snelheid is wel prima.

Verder heb ik wel wat vreemds. Ik probeerde het eerste via Firefox maar dan werkt die download knop niet, dus nogmaals op IE dezelfde url ingevoerd. Ik moest weer inloggen met mijn account en de gegevens waren al ingevuld, en warempel, ik krijg een nieuwe key toegeschoven :?. Vervolgens klik ik op download en installeer de activex plugin en er komt wèèr een nieuwe key tevoorschijn 8)7.

Welke moet ik nou gebruiken :|
Kies maar, elke werkt als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Ik pak de laatste wel, wel vreemd dat ik 3 keys krijg, zijn weer 2 potentiële testers minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:40
KillerB schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:56:
Ik pak de laatste wel, wel vreemd dat ik 3 keys krijg, zijn weer 2 potentiële testers minder.
ik betwijfel zeer of MS de stroom zo gaat 'afsnijden' eerder nadat X aantal computers geactiveerd zijn met een bepaalde key..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 09-07 23:34
Verkeerde topic

[ Voor 97% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-01-2009 01:10 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-02 00:08
KillerB schreef op zondag 11 januari 2009 @ 21:56:
Via de C4C truc heb ik zelfs 12 keys (5 32 bit en 7 64 bit) weten te bemachtigen. Gewoon veel vensters open en afwachten. Het lijkt wel vissen met 12 hengels tegelijk. Ik heb 1 van deze keys in google ingevoerd en daar bleek dat er nogal wat mensen dezelfde key hebben. Dus als je zegt dat er 2 potentiële testers minder zijn klopt dat gelukkig niet. Volgens mij heeft Microsoft maximaal 20 verschillende keys uitgedeeld.

Maar nu heb ik dus 11 keys over. Iemand suggesties? Ik ga niet op 11 pc's Windows 7 installeren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

Kwak schreef op maandag 12 januari 2009 @ 01:49:
[...]
Maar nu heb ik dus 11 keys over. Iemand suggesties? Ik ga niet op 11 pc's Windows 7 installeren.
11 * 3 = 33 PC's

Je kunt elke key voor 3 PC's gepruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Anoniem: 286580 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:14:
Lijkt erop dat Microsoft een setje van tien keys heeft aangeduid als oneindig bruikbare productcodes. Vijf voor de 32-bit versie en nog eens vijf voor de 64-bit versie.

Windows 7 Beta 32-bit product keys:
weg, keys doen we hier niet!

Windows 7 Beta 64-bit product keys:
weg, keys doen we hier niet!

Voor 16u00 vandaag kon je wel nog andere keys krijgen, erna kwam ik steeds op deze 10 uit. Denk dat Microsoft z'n servers wat wil ontlasten hiermee.

Greetz.
Ik heb 2 keys voor de 32 bit versie. 1 key staat inderdaad tussen die lijst. De andere staat zowel niet in de 32 bit als 64 bit lijst. Deze gebruik ik momenteel ook.

[ Voor 21% gewijzigd door sanfranjake op 14-01-2009 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Laatst online: 11-07 12:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik krijg hem niet gedownload. Wel heb ik een Key gekregen (ook al staat dezelfde op deze site) maar als ik dan op download klik gebeurd er niets.

ff andere browser proberen.

/edit andere browser komt niet eens zo veer. (toch ff windows starten dan maar)... *zucht*

/edit 2: Nu in windows XP krijg ik het volgende. Hij download de download manager maar dan probeerd die te downloaden en krijg de melding "The server returned an error. Would you like to retry?" Denk dat dit door de proxy komt. Kan in de download manager nergens een proxy opgeven.

Arrgggg en mijn 2de lijn ligt plat door een besmette klaptop.... :+ Hmmmm had hier toch ook nog een 3de lijn... ff zoeken....

[ Voor 65% gewijzigd door Roman op 12-01-2009 10:10 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
mickjuh schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:48:
Ik heb 2 keys voor de 32 bit versie. 1 key staat inderdaad tussen die lijst. De andere staat zowel niet in de 32 bit als 64 bit lijst. Deze gebruik ik momenteel ook.
Bij deze generatie van de key kreeg ik zojuist ook 1 van bovenstaande keys, dus het zal wel kloppen.
Roman schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:59:
Ik krijg hem niet gedownload. Wel heb ik een Key gekregen (ook al staat dezelfde op deze site) maar als ik dan op download klik gebeurd er niets.
Onder Firefox, download ik van
http://downloads.guru3d.c...64-bit-download-2161.html
(64bit editie)

Met de volle snelheid van 1 Megabyte per seconde, dus qua server snelheid zit het ook wel goed daar :9 :9

[ Voor 38% gewijzigd door Snowwie op 12-01-2009 10:33 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Heee die doet het... _/-\o_

Nu maar hopen dat het in een keer lukt zonder dat die afbreekt. Anders moet ik even een download manager zoeken.

By the way.. leuke WTF:

"Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen" staat boven in en hier staat het vol met key's :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Dat stamt nog uit de dag dat MS nog geen generieke keys uitgaf. ;)

Die waarschuwing is IMHO best nutteloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Gestopt bij 389 mb... ff download managder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Richub schreef op maandag 12 januari 2009 @ 10:44:
Dat stamt nog uit de dag dat MS nog geen generieke keys uitgaf. ;)

Die waarschuwing is IMHO best nutteloos geworden.
Je mag er niet om vragen, wel plaatsen ;)

Overigens stopt hij hier ook om de x aantal MB. Ik zoek wel een torrent ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik probeer het nu met de download manager iGetter.

/edit... DAMN met de download manager doet die helemaal niets.

Op naar de torrents.. (als mijn 2de lijn weer in de lucht is)

[ Voor 56% gewijzigd door Roman op 12-01-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 23:31
Ik gebruikte de downloadmanager DownThemAll (plug-in Firefox) om de 32-bit's versie te downloaden, maar daarmee stopte de download ook na ongeveer 200/300 mb. Ik heb het daarmee 5 keer geprobeerd. Uiteindelijk heb ik hem maar via een torrent binnengehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248502

Ik heb sinds gister windows 7 in de dual boot staan met vista, allebei 32bit. En hij draait echt als een zonnetje :P ! Alleen als ik nu windows vista opstart dan krijg ik de melding dat ik vista moet activeren. Ik heb een niet-legale versie van vista, maar ik heb nog nooit hoeven activeren. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Specs:
Zepto Nox A15
Core 2 Duo T9600 @ 2.86 Ghz
4 GB @ 800 Mhz
Nvidia 9600m GT 512MB
200 Gb Harddisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Hmmmm iets zegd mij dat dat niet echt mag.... :o

^-^

Zo download is weer bezig... lekker traag met 64k.... hmmmmmggggrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 248502 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:22:
Ik heb sinds gister windows 7 in de dual boot staan met vista, allebei 32bit. En hij draait echt als een zonnetje :P ! Alleen als ik nu windows vista opstart dan krijg ik de melding dat ik vista moet activeren. Ik heb een niet-legale versie van vista, maar ik heb nog nooit hoeven activeren. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Specs:
Zepto Nox A15
Core 2 Duo T9600 @ 2.86 Ghz
4 GB @ 800 Mhz
Nvidia 9600m GT 512MB
200 Gb Harddisk
Je hebt nu toch de Windows 7 beta, als die als een zonnetje draait, gebruik deze dan :p
En ik raad je aan om naar de Windows 7 launch te gaan, dan moet je niet knoeien met illegale software... (slechts sommige tweakers begrijpen waarover het hier gaat... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haneev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 12:34
Voor als men problemen heeft met binnenhalen, pak dan Internet Explorer 7. Ja dat klinkt stom, maar daar krijg je de download manager van windows zelf (als ActiveX) en die doet het helemaal goed en je kan zelfs downloaden hervatten. En je hebt hem op de officiele manier zelfs. Dus via de links in IE7 werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 03:13

Fiber

Beaches are for storming.

Anoniem: 248502 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:22:
..........
Alleen als ik nu windows vista opstart dan krijg ik de melding dat ik vista moet activeren. Ik heb een niet-legale versie van vista, maar ik heb nog nooit hoeven activeren. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.
..........
Dubbelpost! O-)

https://emea.microsoftsto...te-GenericProductDetails/

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:53:
[...]
Hoe komen mensen aan die mails, eigenlijk?
Ik heb wel de keys, maar nooit een mailtje gehad?
En toen kwam nét het mailtje binnendruppelen 8)7
Weird, hoor :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Krijg IE7 niet geinstalleerd op Leopard :X

* Roman zoekt dekking.

O-)

/edit en weer mislukt (de download dan) gaat lekker goed met de mickysoft server. En de 2de lijn is nog niet op dus kan ik ook nog niet beginnen met de torrents.

[ Voor 48% gewijzigd door Roman op 12-01-2009 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 16:22
Roman schreef op maandag 12 januari 2009 @ 11:47:
Krijg IE7 niet geinstalleerd op Leopard :X

* Roman zoekt dekking.

O-)

/edit en weer mislukt (de download dan) gaat lekker goed met de mickysoft server. En de 2de lijn is nog niet op dus kan ik ook nog niet beginnen met de torrents.
Het probleem is alleen bij de 32bits versie de 64bits versie download wel goed.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

treative schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:26:
[...]

Het probleem is alleen bij de 32bits versie de 64bits versie download wel goed.
Oh.. zal wel kijken of ik die dan in SUN VB aan de praat krijg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 12:39
hmm paar dagen geleden gedownload, nu wil ik em op me werk downloaden en krijg ik dit voor geschoteld :

https://www.microsoft.com...win7-32/enus/default.aspx

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
De download is hier volledig goed gegaan (link vorige pagina). Ook het branden naar een dvd geeft geen problemen (Nero 6.0 gebruik ik nog).

Vanavond rond een uur of 20:30 ga ik Windows 7 eens installeren. Het zal mij benieuwen of het net zo'n bende is als in Vista, hoe de driversupport is en of ik icoontjes recht kan houden :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 11-07 13:56

Nutral

gamer/hardware freak

Veel mensen krijgen dezelfde keys. er zijn een aantal sites waar dat op staat even googlen om het te vinden. Met deze manier kreeg ik zelf ook een key op de microsoft site hetzelfde als de keys die iedereen krijgt. ze zijn dus op meer dan 3 computers te gebruiken. de desbetreffende keys dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Hij is binnen en hij boot in SUN-VB.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Draai windows 7 nu sinds 2 dagen via Paralells op mijn MacBook Pro.

Het verbaast mij hoe snel alles werkt voor een Windows OS, ik had alleen een vernieuwde GUI verwacht dat valt nu een beetje tegen het is meer een uitgebreide theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik heb hem nu in Sun virual box draaien op een Macbook. Echter moet ik wel zeggen dat het niet zo snel loopt (misschien heb ik toch meer geheugen nodig). En ik liet heb gisteren aan staan en vanochten was die gecrahed... way to go. Wat me wel opvalt is dat hij bij een clean install maar 330 mb nodig heeft aan werkgeheugen (das bij vista toch een beetje meer).

Hmmm zie net dat hij maar op 1 core draait, processor ziet die wel als intel core duo. ff kijken waar dat aan ligt.

En de grafische kaart werkt niet lekker vloeind, ookal heb ik de driver geinstalleerd.

/Edit: What tha crap... hij herkend de standaard ICH AC97 geluidskaart niet.... Nee zeg... long way to go

/Edit2: set proxy aan (ja die hebben we hier) CPU op 100% voor nu al 4 minuten.... Very long way to go....

[ Voor 23% gewijzigd door Roman op 13-01-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Bij mij had Win7 ook geen geluid in MS virtual pc.
Liep overigens best soepel, ook al 'zag' Win7 (of virtual pc) maar een core van mijn E4600.

Beetje jammer, maar ik denk dat dat drivertje er nog bij komt in komende releases, of in MS update. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Holy crap.... wont boot anymore.

na het invullen van de proxy wil hij ook niet meer opstarten. (wel leuk dat logo'tje).

Zal eens kijken of hij wel in veilige mode boot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Roman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:53:
Ik heb hem nu in Sun virual box draaien op een Macbook. Echter moet ik wel zeggen dat het niet zo snel loopt (misschien heb ik toch meer geheugen nodig). En ik liet heb gisteren aan staan en vanochten was die gecrahed... way to go. Wat me wel opvalt is dat hij bij een clean install maar 330 mb nodig heeft aan werkgeheugen (das bij vista toch een beetje meer).

Hmmm zie net dat hij maar op 1 core draait, processor ziet die wel als intel core duo. ff kijken waar dat aan ligt.

En de grafische kaart werkt niet lekker vloeind, ookal heb ik de driver geinstalleerd.

/Edit: What tha crap... hij herkend de standaard ICH AC97 geluidskaart niet.... Nee zeg... long way to go

/Edit2: set proxy aan (ja die hebben we hier) CPU op 100% voor nu al 4 minuten.... Very long way to go....
Ik draai Windows 7 ook op m'n MacBook, in dual boot met Leopard.
Ik zou je aanraden dat te doen, in plaats van virtualisatie.
Een MacBook kan namelijk prima Aero aan (Intel GMA950) en je krijgt een veel realistischer beeld van Windows 7.

Ik heb trouwens gewoon de drivers gebruikt van Windows Update, de overige van de fabrikant van de hardware, en pas als allerlaatste de BootCamp drivers gebruikt.
Draai wel alle drivers in Admin Modus, met Vista SP1 compatibiliteit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik denk dat dat wel een optie is. Alhoewel XP en Vista draaien goed in de virtualisatie. Maar ik denk dat ik hem dan op een andere pc ga installeren aangezien ik toch met deze machine moet werken kan ik het me niet veroorloven deze voor een tijd te missen.

Hij is nu bezig met booten van de veilige mode (al 5 minuten).

Ik pak zo even een IBM T60 uit de kast en kijk of die het daarop goed doet (Centrino T2500, 2 gb rab). Oh wacht.. dan moet ik hem eerst ff op een DVD branden.... Zit weer niet mee vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Roman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:49:
Ik denk dat dat wel een optie is. Alhoewel XP en Vista draaien goed in de virtualisatie. Maar ik denk dat ik hem dan op een andere pc ga installeren aangezien ik toch met deze machine moet werken kan ik het me niet veroorloven deze voor een tijd te missen.

Hij is nu bezig met booten van de veilige mode (al 5 minuten).

Ik pak zo even een IBM T60 uit de kast en kijk of die het daarop goed doet (Centrino T2500, 2 gb rab). Oh wacht.. dan moet ik hem eerst ff op een DVD branden.... Zit weer niet mee vandaag :+
Ja, maar voor Windows XP en Vista hadden de virtualisatie programma's ondersteuning.
Je gaat moeite hebben om nu al een virtualisatiepakket te vinden dat officieel Windows 7 ondersteunt...

Of installeer vanaf USB stickje, dat werkt ook, link: Snake in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 2".
En op de hardware van die IBM moet het goed draaien, want het draait zelfs prima op een Pentium III 1.13GHz met 512MB aan RAM... :)

[ Voor 72% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-01-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Daar zit wat in. Maar ook elke linux, BSD en unix (op hp-ux na) werkt prima op sun virtual box. Zelfs gevallen als Aros werken prima.

Hij is trouwens nog niet opgestart in veilige modus (20 minuten nu).

Beloofd veel. inmiddels is de DVD klaar en ik ga hem zo op een T60 zetten. (als ik ergens nog een harddisk vind).

Edit: eindelijk opgestart in veilige modus kun je daar niet de proxy instelling wijzigen (wat heb ik er dan aan). Installatie op de T60 is inmiddels bezig.

[ Voor 19% gewijzigd door Roman op 13-01-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Roman, valt je iets op aan de titel?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 11:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

alt-92 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:27:
hehe subtiel

anyhow bij mij komt hij met 130KB/s binnen en de key was geen probleem.
Jammer dat me download maar zo traag is.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 18:56
Richub schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:24:
Bij mij had Win7 ook geen geluid in MS virtual pc.
Liep overigens best soepel, ook al 'zag' Win7 (of virtual pc) maar een core van mijn E4600.

Beetje jammer, maar ik denk dat dat drivertje er nog bij komt in komende releases, of in MS update. ;)
Virtual PC ondersteund maar 1core...
Drivertje gaat dat niet oplossen :)

Wil je meer Cores? draai Win7 dan onder VMware of Hyper-V...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

alt-92 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:27:
ja idd... zit ik in het verkeerde topic te posten... achja ben ook maar blond. IIg is hij bij mij binnen via de officiele weg met ongeveer 100 keer op retry geklikt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Roman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:47:
[...]

ja idd... zit ik in het verkeerde topic te posten... achja ben ook maar blond. IIg is hij bij mij binnen via de officiele weg met ongeveer 100 keer op retry geklikt te hebben.
Laten we dan hier verder gaan:

[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 3

PS: Is je IBM nu al geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:29
Ben nu de 32 bits versie aan het downloaden via de download manager. Iemand hier ervaring mee of dit wel in 1 keer goed gaat? Heb het diverse malen via Firefox geprobeerd, maar het maximale wat ik gehaald had was iets meer dan 200MB.

Key krijgen was verder geen probleem, heb er intussen al 3 gekregen van Microsoft O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Laatst online: 15-04 20:33
Ik heb een probleem met het branden van de .iso van de 64bits versie. Ik heb deze op 2 verschillende dvd's proberen te branden, met PowerISO en Alcohol120%, maar in beide gevallen herkent mn pc de dvd als lege disc, terwijl duidelijk te zien valt dat er data op geschreven is. Booten ermee werkt ook niet.

Ik heb de firmware van m'n dvd drive geupgrade, maar het wil niet werken.
Ik heb een Samsung Super-WriteMaster SH-S203N/BEBN.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? M'n huidige OS is 32bits Vista, ik was van plan het in dual boot te gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:29
Jradman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:51:
Ik heb een probleem met het branden van de .iso van de 64bits versie. Ik heb deze op 2 verschillende dvd's proberen te branden, met PowerISO en Alcohol120%, maar in beide gevallen herkent mn pc de dvd als lege disc, terwijl duidelijk te zien valt dat er data op geschreven is. Booten ermee werkt ook niet.

Ik heb de firmware van m'n dvd drive geupgrade, maar het wil niet werken.
Ik heb een Samsung Super-WriteMaster SH-S203N/BEBN.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? M'n huidige OS is 32bits Vista, ik was van plan het in dual boot te gaan draaien.
Al eens op een lagere snelheid geprobeerd te branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
JanW schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:01:
[...]

Al eens op een lagere snelheid geprobeerd te branden?
Net nog een keer op 4 speed geprobeerd, maar het mocht niet baten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jradman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:31:
Net nog een keer op 4 speed geprobeerd, maar het mocht niet baten. :O
Ik had probleem dat de DVD maar voor een cm ofzo werd gebrand, het brand programma wel doodleuk doorgaat (maar dvd brand lampje is uit). Uiteindelijk via andere dvd-brander gedaan (+/- en DL) via aangeraden brandprogramma (instant iso burner ofzo), en dit werkte zonder problemen.

Mischien dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
SinergyX schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:50:
[...]

Ik had probleem dat de DVD maar voor een cm ofzo werd gebrand, het brand programma wel doodleuk doorgaat (maar dvd brand lampje is uit). Uiteindelijk via andere dvd-brander gedaan (+/- en DL) via aangeraden brandprogramma (instant iso burner ofzo), en dit werkte zonder problemen.

Mischien dat je er wat aan hebt :)
Bij mij zie je wel duidelijk op de disc dat hij voor ongeveer de grootte van de iso vol gebrand was. Met beide programma's die ik heb geprobeerd. Wellicht is er wel wat mis met mijn brander, zo even proberen op een andere pc. :/

Bedankt voor je input in ieder geval!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen