Daar zou ik me niet zoveel zorgen over maken hoor. MS heeft gesteld dat de beta key tot 1?aug geldig dus dat zullen ze heus wel nakomen.Martensupport schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:36:
[...]
Ondanks dat je zin wat vreemd geformuleerd is, snap ik je wel wat je wilt zeggen.Maar aangezien MS sinds 16.00 dezelfde keys uitgeeft, zou het kunnen zijn dat het gewoon keys zijn die bijvoorbeeld een kortere periode werken of gewoon niet werken. Vandaar mijn vraag of iemand hier al meer over wist.
Tenzij ze in het "keyverstrekkingsproces" (technische) fouten hebben gemaakt waardoor onbedoeld dezelfde keys uitgegeven zijn.
Echter, in dat geval weet MS dat inmiddels ook wel en zouden ze wel wat van zich hebben laten horen + een methode om dit weer ongedaan te maken.
En al hebben veel meer dan 2.5mln mensen de mogelijkheid om de beta en ws met dezelfde key de RC te draaien, als het goed bevalt, dienen zij normaal gesproken na 1aug nog steeds de retailversie te kopen nadat ze helemaal lekker zijn gemaakt.
Hier hoef je je imo geen zorgen over te maken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2