[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Waarom 4 keys, heb je 12 computers?Petervanakelyen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:33:
/me Petervanakelyen zit al aan z'n 4de key
En je hebt dus met minstens 2 Live-accounts ingelogd?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb inderdaad 12 computers, en ik heb 4 live accounts gebruiktanandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:38:
[...]
Waarom 4 keys, heb je 12 computers?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Hij gaat ze aan ons uitdelen ?anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:38:
[...]
Waarom 4 keys, heb je 12 computers?
Ben al de hele nacht bezig met refreshen, maar nog steeds niks.
Nu kan ik gaan douchen!
Ik heb de c4c methode gebruikt, ook 7 seconden refresh, met 2 sec randomization, en de check bij allow navigating away from monitored site.
Ik kreeg ook af en toe de live search pagina, maar dan gewoon weer terug gaan en weer laten monitoren. Na half uur 6 tab bladen zo te hebben laten monitoren heb ik ook een key gekregen.
D3: SuHwak-2244
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <?php $uri = array(); $uri['32'] = 'https://www.microsoft.com/betaexperience/scripts/gcs.aspx?Product=tn-win7-32-ww&LCID=1033'; $uri['64'] = 'https://www.microsoft.com/betaexperience/scripts/gcs.aspx?Product=tn-win7-64-ww&LCID=1033'; for($i=0;$i<=100;$i++) { echo '<IFRAME SRC="'.$uri['32'] .'" /*$uri[32] voor 32 bits $uri[64] voor 64 bits> </IFRAME>'; } ?> |
PS: heb nogsteeds geen key:(
[ Voor 13% gewijzigd door devhouse op 10-01-2009 11:56 ]
Doe maar een voorstel voor wat jij (of iemand anders) in de topicstart wil hebben van dit topic en ik zet het er wel inDrBashir schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:43:
Kan het modje mischien de instructies die in het Windows 7 ervaringen topic start stonden ook in deze TS zetten. Dat werkt namelijk. En de instructies erbij zetten over check4change of het alternatief voor Internet Explorer.
en gaan kijken of we veel reproducable errors krijgen.
@ hieronder
64 bit == 32 bit
Kan je dubbel gebruiken zover ik in technet las
[ Voor 19% gewijzigd door LuckY op 10-01-2009 11:51 ]
Lijkt er op dat de 64-bit versie een beetje moeilijk te krijgen is, heb nu een aantal 32-bit keys maar het binnen halen van de 64-bit key wil niet echt lukken. Zijn er mensen die het afgelopen uur wel een 64-bit key hebben kunnen krijgen?
10 keys??LuckyY schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:48:
* Bornin heeft nu 10 keys ... technetnu maar eens even kijken hoe alles gaat werken virtueel .
en gaan kijken of we veel reproducable errors krijgen.
Zit hier potverdomme al 2 uur naar een key te vissen en het wil maar niet lukken, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mag je hier trouwens wel om een key vragen? in het andere topic mocht het niet maar ik zie hier geen topicwarning.
Als vragen mag dan doe ik het bij deze
Non taken
Haha dat is ook wel een leuke ja. Heb hem nu ook draaien. Ben al bijna 3u bezig met handmatig F5 en check4change etc, maar nog steeds alleen maar die error of live search page.tom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:44:
gebruik dit simpele stukje code, maakt 100x een iframe, met daain de 32bits of 64 bits versie:
code:
1 [knip]
PS: heb nogsteeds geen key:(
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Ik kan juist de 32 bits niet krijgen, de 64 bits kreeg ik in de 5e refresh, en heb hem gebruik om de 32 bits versie client te activeren.Tuut-Tuut schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:50:
Hmm,
Lijkt er op dat de 64-bit versie een beetje moeilijk te krijgen is, heb nu een aantal 32-bit keys maar het binnen halen van de 64-bit key wil niet echt lukken. Zijn er mensen die het afgelopen uur wel een 64-bit key hebben kunnen krijgen?
En ik kreeg maar 1 update, driver, voor me wireless binnen. achja, beter dan niets
Kheb gelijk ook maar de mp3 fix gedownload en geinstalleerd zonder problemen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Wat the fuck denk je nou zelf?bornin7ty2 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:51:
Mag je hier trouwens wel om een key vragen? in het andere topic mocht het niet maar ik zie hier geen topicwarning.
Als vragen mag dan doe ik het bij deze
Je moet ook eerst inloggen op technet voordat je naar die url gaatpingkiller schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:53:
Ik word weer geredirect naar de standaard windows 7 pagina als ik die link voor de 64bits key open?
Het vervelende is dat ook met Check4Change er af en toe doorgelinkt wordt naar een andere pagina en ik dus weer handmatig terug moet naar de key-pagina...
Anoniem: 243975
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, download stopt steeds te snel. Laatste poging strandde op 1.1GB.cverkooyen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:57:
Ik heb nu een key ontvangen. Kan alleen de iso niet downloaden? Hebben meer daar last van?
Welke radiozender dan ???MRED schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:01:
Hoor idd net op de radio dat MS tijdelijk gestopt is met leveren van de BETA (key) ivm overbelasting van de servers.
Owner of DBIT Consultancy
Ja die link stopt dus na een willekeurig aantal MB/GB.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Van het Windows 7 blog:MRED schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:01:
Hoor idd net op de radio dat MS tijdelijk gestopt is met leveren van de BETA (key) ivm overbelasting van de servers.
Due to very heavy traffic we’re seeing as a result of interest in the Windows 7 Beta, we are adding some additional infrastructure support to the Microsoft.com properties before we post the public beta. We want to ensure customers have the best possible experience when downloading the beta, and I’ll be posting here again soon once the beta goes live. Stay tuned! We are excited that you are excited!
Op hoeveel seconden heb jij 'm ingesteld?laminaatplaat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:02:
1minuutje met c4c en ik heb nu 1x een 32bit en 1x een 64bit versie. nice
Anoniem: 274941
Moet ik dit echt,of moet ik gewoon blijven f5, en?
Anoniem: 110691
Volgens mij is er toch een verschil tussen het niet kunnen verkrijgen van de beta (iso) en het niet kunnen verkrijgen van een key. Maargoed.Aegir81 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:02:
[...]
Van het Windows 7 blog:
Due to very heavy traffic we’re seeing as a result of interest in the Windows 7 Beta, we are adding some additional infrastructure support to the Microsoft.com properties before we post the public beta. We want to ensure customers have the best possible experience when downloading the beta, and I’ll be posting here again soon once the beta goes live. Stay tuned! We are excited that you are excited!
Ik blijf ondertussen braaf F5'en, met of zonder check4change.
En als je een downloadmanager gebruikt, zoals Getright/FlashGet/... beetje like de 56k tijdTsurany schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:02:
[...]
Ja die link stopt dus na een willekeurig aantal MB/GB.
@hoi-pim:
gewoon blijven F5'en
[ Voor 6% gewijzigd door spone op 10-01-2009 12:05 ]
Kom volgende dag maar weerAnoniem: 274941 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:04:
ik krijg steeds de melding,dat ik de volgende dag moet terug komen.
Ja kom morgen maar terug, de kans dat ik een key krijg is dan 0.0000001% hogerAnoniem: 274941 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:04:
Anoniem: 300
Ja, dit moet echt! Vooral namens de mensen die ook een key willenAnoniem: 274941 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:04:
Nee, natuurlijk hoeft dit niet. Gewoon proberen, al kan het héél erg lang duren. Hier idem dito, maar de genoemde FF-plugin maakt het wat makkelijker allemaal.
en er was geen topic warning toen ik het vroeg maar goed.Anoniem: 300 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:03:
[...]
Iets genuanceerder mag ook wel. al begrijp ik de frustratie uit je post wel.
ondertussen én met firfox én explorer op 2 verschillende live acounts 20 tabs aan t refreshen en ik krijg gewoon géén key.
over frustratie gesproken
Non taken
Mwah, je hebt 120 dagen om een key te bemachtingen, waarom al die haast?bornin7ty2 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:06:
[...]
en er was geen topic warning toen ik het vroeg maar goed.
ondertussen én met firfox én explorer op 2 verschillende live acounts 20 tabs aan t refreshen en ik krijg gewoon géén key.
over frustratie gesproken
Windows7 is even functioneel mét als zonder key
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 10-01-2009 12:07 ]
Ik had 5 tabs open 4 voor de 32bit en 1 voor de 64bit, 7sec met 2 random.tjtristan schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:03:
[...]
Op hoeveel seconden heb jij 'm ingesteld?
Omdat na 2.5 miljoen keys de kraan dichtgaat misschien?anandus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:07:
[...]
Mwah, je hebt 120 dagen om een key te bemachtingen, waarom al die haast?
Ik krijg deze melding:Sgimi schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:06:
Je kan de download van de ISO nog gewoon starten hoor...
Deze webpagina is niet beschikbaar.
De webpagina op http://download.microsoft...ate-GB1CULXFRE_EN_DVD.iso is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
En die 2,5 miljoen keys zijn echt niet vergeven na een paar dagen, imhospone schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Omdat na 2.5 miljoen keys de kraan dichtgaat misschien?
1. Opera opstarten, nieuwe tab voor de serialpagina.
2. Rechtsklik: Reload Every -> Custom -> 10 seconds.
3. Filmpje opgestart in Media Player Classic (Voor de geinteresseerden: Bottle Rocket), even resizen dat je nog net het error gedeelte ziet van de pagina.
4. And now we wait
5. Toen ik mijn keypagina zag snel de Reload Every op never zetten / screenshot maken / serial kopieren.
6. Winst
Heb heerlijk ontspannen op mijn key gewacht en een leuke film gekeken
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ik heb echt 5 minuten geleden de link van de OP aangeklikt en hij is aan het downen hoor (rond de 1MB/s)cverkooyen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Ik krijg deze melding:
De webpagina op http://download.microsoft...ate-GB1CULXFRE_EN_DVD.iso is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
De 32bit en 64bit versies van beta 1 zijn exact hetzelfde als de geleakte 32bit en 64bit versie van deze build (die dus al een tijdje te downloaden zijn, vooral de 32bit is al langere tijd te downloaden).
Ik heb de md5 hashes vergeleken, zit geen enkel verschil in, en dus moet je ook de mp3 fix installeren bij de bij Microsoft gedownloade versie.
Precies daar om ja.spone schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Omdat na 2.5 miljoen keys de kraan dichtgaat misschien?
Ik ga maar schaatsen, misschien heb ik een key als ik terug kom
Non taken
http://download.microsoft...ate-GB1CULXFRE_EN_DVD.iso
jij?
Microsoft Employee:
Usert:Hey everyone, I wanted to give everyone a quick update.
Sorry I disappeared for a bit, I went to grab a bite to eat. Haven't had much to eat today.
I spent the last few hours in a conference room here in Redmond with a wonderful group of people dedicated to getting the Windows 7 Beta online for folks. We are continuing to add servers and tweak a few things on the network site to enable us to open access to the Beta. Some of the folks I've been spending time with in this conference room will be working overnight.
I know many of you are concerned about getting a product key for the Windows 7 Beta and concerned about missing your chance to get a product key. I can't say much on this just yet but I will say you this: don't worry. :-)
It's about 1:30am here in Redmond and I'm going to head off for a bit to catch some sleep. I'm getting up bright and early (SUPER early) tomorrow morning to head back into the office (yes, the same conference room I was in all evening too...).
I would like to remind everyone that we need to keep things clean here in comments and to be respectful and constructive as well. When I come back online in a few hours, if I see certain people are way out of line here - they will be banned from leaving comments.
Thanks,
Brandon
Microsoft Employee:Brandon, does this mean that we can go a have a few hours sleep and not get worried if we miss the chance for a key?
Posted on: January 10, 2009 at 3:37AM
PaMend, yes - go get some shut eye. Me on the other hand, I'm only sleeping for about 4 or 5 hours ;-)
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Anoniem: 300
Ik niet, kan gelijk downloaden. Heb 'm al binnen maar na een testdownload van 700MB kan ik zeggen dat het nog gewoon werkt.cverkooyen schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Ik krijg deze melding:
Ga nu eten. Succes ermee!
[ Voor 12% gewijzigd door kezzman op 10-01-2009 12:20 ]
echter waar moet ik de url ingeven ? ik zie nu namelijk vrij weinig gebeuren.
Edit:
In firefox start de download wel meteen.. bizar..
[ Voor 46% gewijzigd door cverkooyen op 10-01-2009 12:21 ]
Je geeft de URL in waar je naar toe wilt, selecteert vervolgens een stuk tekst (bv. die grote "Error"Anoniem: 274941 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:19:
ik heb c4c gedownload en ingesteld, op 5 seconden.
echter waar moet ik de url ingeven ? ik zie nu namelijk vrij weinig gebeuren.
oke tnnxelevator schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:20:
[...]
Je geeft de URL in waar je naar toe wilt, selecteert vervolgens een stuk tekst (bv. die grote "Error") en rechtsklikt er op, gaat naar Check4Change en dan wijst de rest zich vanzelf.
Sky Radio.... Nu een klein half uurtje geleden dus.
Q-Music ookMRED schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:22:
[...]
Sky Radio.... Nu een klein hald uurtje geleden dus.
Waarom zou je Windows opnieuw willen installeren, de key kan je de eerste 120 dagen nog gewoon invoerentom.keim schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:22:
ik heb nu iets van 100000 keer die error pagina gezien en nu nogsteeds geen key, download zit op 99%, als ik hem installeren. zonder key, kan ik hem dan later zonder windows 7 opnieuw te installeren de key invoeren zodat ik hem langer kan gebruiken?
beide ISO's binnen, 4 keer een key van ieder, ik kan deze week met collega's aan de bak.
Beste werking is met de C4C op 5 seconden en rustig wachten, je krijgt af en toe de foutmelding via live search maar dan gewoon op nieuw starten en klaar.
Aangezien er nogal een aantal problemen zijn met de registratieservers van Microsoft hierbij even een uitleg hoe je de verschillende ISO images kunt downloaden. Overigens zal deze informatie weer verdwijnen op het moment dat de beta niet meer beschikbaar is en er geen geldige keys meer zijn (er zijn er maar 2,5 Miljoen!).
Windows 7 Public Beta 32 bit ISO
Windows 7 Public Beta 64 bit ISO
Nu beschik je over de ISO files, maar nu heb je nog geen geldige key. Om deze te krijgen volg je onderstaande eenvoudige instructies :
Om Ceck4Change te kunnen gebruiken heb je eerst Firefox nodig
Stap A: Download en installeer Firefox
Stap B: Download en installeer Check4Change
Vervolgens deze stappen volgen in firefox:
Stap 1 : Log aan op http://technet.microsoft.com (via Sign on in de rechter bovenhoek)

Stap 2 : Copieer (NIET op klikken!) een van de hieronderstaande adressen in de adresbalk en druk op enter :
32-Bit key : https://www.microsoft.com...t=tn-win7-32-ww&LCID=1033
64-Bit key : https://www.microsoft.com...t=tn-win7-64-ww&LCID=1033
Tip : Je kunt een 64-bits key ook gebruiken voor een 32-bits installatie en vice versa. (het lijkt er op dat je sneller een 64-bits key krijgt dan een 32-bits)
Stap 3 : Als je de foutmelding pagina krijgt zoals hieronder dan doe je het goed. Als je wordt doorgestuurd naar de Microsoft website, dan heb je stap 1 en 2 niet goed uitgevoerd!

Open bijvoorbeeld 6 tabs met dezelfde pagina. Selecteer de beschrijving van de foutmelding en rechts-klik op de geselecteerde tekst. Stel C4C in zoals aangegeven in het plaatje:

Herhaal dit voor elke tab.
Als je de stappen goed hebt doorlopen dan zie je over een uurtje je key (afhankelijk van de versie die je hebt gekozen kun je hier dus ook Windows 7 Beta 32-bit Product Key zien staan ). Veel plezier!

², als ik op de download knop duw op de pagina met m'n key kom ik gewoon op dezelfde pagina terechtjip_86 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:31:
De download van de iso is een beetje dood volgens mij. Kom geen kb meer doorheen hier
Non taken
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Morgen of vannacht nog maar eens vissen naar een key
Hier nog met 1 mb.secjip_86 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:31:
De download van de iso is een beetje dood volgens mij. Kom geen kb meer doorheen hier
Thanks, heb hem overgenomenDrBashir schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:30:
Topic start idee voor dit draadje (met dank aan TheVMaster):
en dan blijkt de download corrupt te zijn (error als ik 'm wil installeren in vmware)
Ik weet eigenlijk niet of ik dat hier mag zeggen, maar mijn kopie is nu legaal omdat ik ook een sleutel heb gekregen van de MS website. Maar de image heb ik van Usenet...jip_86 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:31:
Same hereDrBashir schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:40:
[...]
Ik weet eigenlijk niet of ik dat hier mag zeggen, maar mijn kopie is nu legaal omdat ik ook een sleutel heb gekregen van de MS website. Maar de image heb ik van Usenet...
[ Voor 8% gewijzigd door MRED op 10-01-2009 12:43 ]
Same, een uurtje hammeren en de 64bit key is binnenbornin7ty2 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:32:
ondanks de berichten op de radio krijg ik net eindelijk een 64 bits key.
weinig tot niks..
Anoniem: 188713
Verders niet zo speciaal, loop al enkele builds mee, en was toevallig onderweg om vanmiddag weer even Windows 7 64 bit te installeren, komt deze key toch mooi uit!
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 188713 op 10-01-2009 12:47 ]
Ik heb ook net even geprobeerd en had op 3 minuten mijn key (64-bit)Danielson schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:48:
WTFMet dat trucje met Firefox, had ik binnen 5 min een key
Zet de links dan ook even in de code tags dan is het makkelijker om te kopieren.
Anoniem: 93798
Gelukkig heb ik binnen 2 uurtjes mijn extra HDD en kan ik er in vliegen
Heb trouwens ook mail al gehad van Microsoft met als titel Welcome to the Windows 7 Beta evaluation!

ik ben al sinds gisteravond 9 uur bezig!!!
en nog steeds geen succes!
[ Voor 12% gewijzigd door edgarf28 op 10-01-2009 12:56 ]
Gebruik je het Firefox trucje?edgarf28 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:56:
pfff al die mensen die binnen een paar minuten een key hebben OMG![]()
ik ben al sinds gisteravond 9 uur bezig!!!
en nog steeds geen succes!
Anoniem: 93798
Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen