Bleek dat ik ongeduldig was. Ik heb hem ondertussen binnen. Met circa 25 tabs. 11 zoals de TS aangeeft en 14 met default instellingen en refresh om 15 sec. Geduld is een schone zaak. C4C stopte bij mij refreshen nadat hij een wijziging op de site waarnam.Kwak schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:07:
Hoe zie je met C4C dat je een key hebt? Gaat ie niet gewoon door met refreshen? Ik ben ongeveer een uur bezig met 11 pagina's (ik kan er ook 30 doen), maar nog geen succes.
De 64-bit iso is wel binnen. Dat ging prima. Met telfort 20 mbit lijn continu op 1,4 MB/s.
Nee, meer dan zeggen dat je moet inloggen op technet, paar tabbladen openzetten in firefox en dan check4change gebruiken kan ik niet doen. En straks ga ik (nachttarief enzo) op zoek naar een iso!ikkes schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:19:
Ben sinds gisteravond bezig voor de key.Nog steeds niets. Kom niet verder als de error page.
Iemand nog tips?
Nachttarief?zezke schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:23:
[...]
Nee, meer dan zeggen dat je moet inloggen op technet, paar tabbladen openzetten in firefox en dan check4change gebruiken kan ik niet doen. En straks ga ik (nachttarief enzo) op zoek naar een iso!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nachttarief: Waarschijnlijk is de provider Telenet (kabel België)
Dit wil zeggen dat de gebruikte internet traffic maar voor 50% meetelt van de maand limiet...
Dit wil zeggen dat de gebruikte internet traffic maar voor 50% meetelt van de maand limiet...
Ik ben ingelogd zoals in de ts beschreven maar. Ik krijg alleen nog maar een lege pagina als ik naar https://www.microsoft.com...t=tn-win7-64-ww&LCID=1033 ga.
Heb jullie ook dit probleem?
Hmm volgens mij heeft Steve Ballmer er een paar server bij gezet, downloaden via de ms site gaat ineens enorm snel
Gewoon een paar keer proberen, dan komt je op de goede paginaMartijn1993 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:37:
Ik ben ingelogd zoals in de ts beschreven maar. Ik krijg alleen nog maar een lege pagina als ik naar https://www.microsoft.com...t=tn-win7-64-ww&LCID=1033 ga.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ja, hier ook. Maar als ik dan naar https://www.microsoft.com/betaexperience/productkeys/win7-32/enus/default.aspx ga dan krijg ik het 'error' scherm zoals in de topicstart.Martijn1993 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:37:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Daar gaat dit topic overMartijn1993 schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:37:
Verwijderd
inmiddels zijn key 4 en 5 ook binnen, geïnteresseerde moeten even buiten tweakers om mij contacteren.
die mp3 fix is die gewoon te downloaden?
die mp3 fix is die gewoon te downloaden?
Op die URL word is dus geredirect naar de Windows 7 info pagina.Pinobigbird schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:38:
[...]
Ja, hier ook. Maar als ik dan naar https://www.microsoft.com/betaexperience/productkeys/win7-32/enus/default.aspx ga dan krijg ik het 'error' scherm zoals in de topicstart.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ja ik ben ingelogd maar in de TS zie ik een error melding die ik overegins ook gisteravond kreeg. Maar nu niet meer.
Na een uurtje met C4C (6 tabs, zoals in topicstart) mijn 64bit key gekregen! Ze zijn dus nog niet op
Bedankt alle C4C mensen, key aanvragen is nu helemaal niet meet mogelijk. Je word doorgeleid naar Windows 7 pagina.
Verwijderd
@hoi-pim
Wat dacht je van een key die gekoppeld is aan je live-account?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 14:45 ]
Verwijderd
kut ja,alle moeite voor niksVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:45:
Ik ga ff wachten met downloaden, al 10 afgebroken pogingen nu. Key heb ik gelukkig wel al..
You don't need eyes to see, you need vision
Ik heb nog nergens last van hoor...StephanL schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:44:
Bedankt alle C4C mensen, key aanvragen is nu helemaal niet meet mogelijk. Je word doorgeleid naar Windows 7 pagina.
ff een vraagje:
ik heb dus nu een key kunnen bemachtigen,
ik wil deze op drie verschillende computers hier in huis (dus op dezelfde ip) activeren.
als ik dat gedaan heb, kan ik dan nog wel windows 7 op die 3 computers opnieuw installeren over een tijdje?
en hoe vaak mag dat dan?
oftewel: ik weet dat je 1 code op 3 computers kan gebruiken, maar hoe vaak kan je die code opnieuw activeren op die 3 computers??
ik heb dus nu een key kunnen bemachtigen,
ik wil deze op drie verschillende computers hier in huis (dus op dezelfde ip) activeren.
als ik dat gedaan heb, kan ik dan nog wel windows 7 op die 3 computers opnieuw installeren over een tijdje?
en hoe vaak mag dat dan?
oftewel: ik weet dat je 1 code op 3 computers kan gebruiken, maar hoe vaak kan je die code opnieuw activeren op die 3 computers??
ip boeit wellicht niet, ms kijkt normaal gezien naar je HW bij activatie en kan daaruit afleiden als het om een nieuwe pc of om een herinstallatie op dezelfde pc gaat.
You don't need eyes to see, you need vision
Verwijderd
Inmiddels na 2 uur ook mijn key gekregen via de manier in de startpost!
De iso had ik maar van usenet gehaald (build 7000?) omdat de download van microsoft om de paar 100 mb er uit vloog..
De iso had ik maar van usenet gehaald (build 7000?) omdat de download van microsoft om de paar 100 mb er uit vloog..
StephanL schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:44:
Dat gebeurt hier al sinds deze morgen. Technet inloggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 10-01-2009 15:03 ]
Krijg alleen maar een witte pagina te zien
en precies de instructies uit de TS gevolgd...

offtopic:
Moet je toevallig een abbonement hebben oid voor dat je een key kan bemachtigen
Verwijderd
ik heb de 7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso gedownload.
volgens mij is de goede toch?
ja, ik hou nogal van een bevestiging.
Verwijderd
Die heb ik ook (te downloaden op usenet), is dat de goede mensen?Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:02:
ik heb de 7000.0.081212-1400_client_en-us_Ultimate-GB1CULFRE_EN_DVD.iso gedownload.
Wel even met je Live-account inloggen via technet.. Maar verwacht wel dat je dat gedaan hebt..Saturnus schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:00:
[...]
[...]
Dat gebeurt hier al sinds deze morgen.
je moet nog inloggen met je Live IDsvandelft.nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:00:
Krijg alleen maar een witte pagina te zien![]()
offtopic:
-dubbelpost...-
hier heb ik geen last van (22x c4c in FF)StephanL schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:44:
Verwijderd
Jep, is de juisteVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:02:
Dat had ik al gedaan. Als ik naar technet ga staat er gewoon netjes bovenaan dat ik ben ingelogd.Kwak schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:04:
[...]
je moet nog inloggen met je Live ID
-dubbelpost...-
Misschien is het een overbodige opmerking, maar wanneer je de link van stap 2 kopieert, moet je rechtsklikken en snelkoppeling kopieren. Als je de link als tekst selecteert is hij niet compleet. (ik maakte die fout ook eerst)svandelft.nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:00:
Krijg alleen maar een witte pagina te zien![]()
offtopic:
Maar dan werkt het iig wel gewoon.
Freude am Fahren
Klopt, omdat tweakers/ts de link afbreekt.. die fout maakte ik ook in het begin maar krijg nu nogsteeds die witte pagina. Ben toch echt ingelogd. Maar eens al me cookies etc. trashen.gpXtreme schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:13:
[...]
Misschien is het een overbodige opmerking, maar wanneer je de link van stap 2 kopieert, moet je rechtsklikken en snelkoppeling kopieren. Als je de link als tekst selecteert is hij niet compleet. (ik maakte die fout ook eerst)
Maar dan werkt het iig wel gewoon.
Ik heb gisteravond het volgende bericht in mijn mail gekregen van microsoft maar ik heb nooit een key gezien. kan ik die nog steeds hierna opvragen?
Welcome to the Windows 7 Beta evaluation!
Welcome to the Windows 7 Beta evaluation!
Iemand die nog wat te pakken krijgt?
Hier staan al 6 tabjes uren te C4C'en, zonder resultaat
* TMPJ heeft resultaat!
De keys zijn net binnen!
Hier staan al 6 tabjes uren te C4C'en, zonder resultaat
* TMPJ heeft resultaat!
De keys zijn net binnen!
[ Voor 24% gewijzigd door TMPJ op 10-01-2009 16:09 ]
Ik gebruikte Windows 7 :-)frizti schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:34:
Even voor de duidelijkheid:
mensen die meteen een key gekregen hebben, gebruiken die xp of vista?
Jongens (en meisjes), je kunt de image ook van usenet halen en (tot 120 dagen -> google "vista rearm") later de key invoeren. Het enigste verschil is dat je die pop-up wolkjes krijgt om je te herrinneren om te activeren, en dat je geen volledige feedback kan geven oid. Windows update werkt ook gewoon in die 120 dagen...
120 dagen vanaf vandaag is:

Tegen die tijd is er wel weer een RC die je kan proberen... Of istie mischien al RTM
[ Voor 6% gewijzigd door DrBashir op 10-01-2009 15:19 ]
D3: SuHwak-2244
Ik was bezig om dat uit de First Post te doen, ben bezig met tabbladen openen, wil check4change aanzetten, blijkt op één van die tabbladen al een 64 bits key te staan!
Verwijderd
ik probeer win7 in virtualbox te installeren, echter blijft hij steeds hangen bij windows is loading files(balkje is vol).
iemand een oplossing?
de base memory die ik heb toegekend is 484 mb.
iemand een oplossing?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 15:28 ]
Omg, ik wilde het net na een paar uurtjes opgeven en de tabbladen sluiten, hoor ik ineens "c-c-c-change yeah"! * Pinobigbird is happy
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik ben benieuwd.
Vanochtend waren de redirects naar de searchpagina wel erg vaak aanwezig.
Net weer even C4C aangezet in een paar tabs, ff boodschappen halen en dan zie ik straks wel of er een key gevonden is
Vanochtend waren de redirects naar de searchpagina wel erg vaak aanwezig.
Net weer even C4C aangezet in een paar tabs, ff boodschappen halen en dan zie ik straks wel of er een key gevonden is
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Moesten er mensen zijn die via torrents downloaden en willen controleren of ze de juiste iso te pakken hebben:
Beta x86
SHA1: 6071184282B2156FF61CDC5260545C078CCA31EE
CRC: AABA5A48
MD5: F9DCE6EBD0A63930B44D8AE802B63825
Beta x64
SHA1: E09FDBC1CB3A92CF6CC872040FDAF65553AB62A5
CRC: 8E2FAD39
MD5: 773fc9cc60338c612af716a2a14f177d
Beta x86
SHA1: 6071184282B2156FF61CDC5260545C078CCA31EE
CRC: AABA5A48
MD5: F9DCE6EBD0A63930B44D8AE802B63825
Beta x64
SHA1: E09FDBC1CB3A92CF6CC872040FDAF65553AB62A5
CRC: 8E2FAD39
MD5: 773fc9cc60338c612af716a2a14f177d
Best wel frustrerend, sommige hebben hem binnen 10 min, en anderen (zoals ik) wachten er al uren op! en zitten ondertussen de servers te ddossen
. Waarom geeft microsoft niet gewoon iedereen die langs komt en daarvan de eerste 2.5 miljoen de key? Of willen ze juist de download tijden verspreiden? (ps: laat ze een officiele microsoft torrent maken
)
484MB werkgeheugen is wel wat weinig voor Windows 7. Ik gebruik zelf Vritual PC 2007, en heb 2GB werkgeheugen toegekend en gaat vooralsnog goed hier.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:25:
ik probeer win7 in virtualbox te installeren, echter blijft hij steeds hangen bij windows is loading files(balkje is vol).
iemand een oplossing?
Dat doen ze, maar moeten de servers de vraag wel aan kunnen hé...haneev schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:31:
Best wel frustrerend, sommige hebben hem binnen 10 min, en anderen (zoals ik) wachten er al uren op! en zitten ondertussen de servers te ddossen. Waarom geeft microsoft niet gewoon iedereen die langs komt en daarvan de eerste 2.5 miljoen de key? Of willen ze juist de download tijden verspreiden? (ps: laat ze een officiele microsoft torrent maken
)

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2009 15:32 ]
Done. Maar helpt nikssvandelft.nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:15:
[...]
Klopt, omdat tweakers/ts de link afbreekt.. die fout maakte ik ook in het begin maar krijg nu nogsteeds die witte pagina. Ben toch echt ingelogd. Maar eens al me cookies etc. trashen.
Trouwens, die activatie wolkjes kan je volgens mij ook uitschakelen, dat dat zo in te stellen in je notification dat die niet meer zichtbaar zijn:

Na een uurtje of 3 heb ik dan ook een key binnen....(ff did the trick)
Nou de iso nog...
Nou de iso nog...
Tips in de startpost had ik al opgevolgd.
Nog steeds niets.
Nog steeds niets.
People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.
Die links in de TS doen niks meer lijkt het. Ik bedoel, zelfs niet een foutmelding zoals aangegeven wordt. Maar gewoon dat de URL niet meer bestaat.
Verwijderd
dan begint hij te zeiken dat het meer dan 50% van me geheugen is.GJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:31:
[...]
484MB werkgeheugen is wel wat weinig voor Windows 7. Ik gebruik zelf Vritual PC 2007, en heb 2GB werkgeheugen toegekend en gaat vooralsnog goed hier.
[...]
Dat doen ze, maar moeten de servers de vraag wel aan kunnen hé...
ik heb max 3534mb
dan doe je het niet goed bij het inloggen bij technet op je LiveIDTigertje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:37:
Die links in de TS doen niks meer lijkt het. Ik bedoel, zelfs niet een foutmelding zoals aangegeven wordt. Maar gewoon dat de URL niet meer bestaat.
dan neem je 512Mb of 1024MbVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:38:
[...]
dan begint hij te zeiken dat het meer dan 50% van me geheugen is.
ik heb max 3534mb
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
OMG OMG OMG ik heb een key na 24 uur lang te refreshen
Iedereen die nog geen key heeft, doorzetten je krijgt er echt een!!
Ik gebruikte Firefox + greasemonkey + dit script: http://aow.xosfere.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=240 en verder 40 tabbladen
Iedereen die nog geen key heeft, doorzetten je krijgt er echt een!!
Ik gebruikte Firefox + greasemonkey + dit script: http://aow.xosfere.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=240 en verder 40 tabbladen
Hier heb ik ook het probleem van een wit scherm. Nochtans ingelogd via Live...
Ik moet trouwens wel zeggen dat het écht heel knap is dat die sites overeind blijven met deze gigantische DDOS-aanval die al sinds gisteren bezig isVerwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:44:
Voor de mensen die wellicht witte pagina's krijgen uit de links van de TS:
32 bit key
64 bit key
Rechtermuisknop -> Openen in nieuw tab / snelkoppeling kopieëren en plakken in nieuw venster of nieuwe tab.
32 bit key
64 bit key
Rechtermuisknop -> Openen in nieuw tab / snelkoppeling kopieëren en plakken in nieuw venster of nieuwe tab.
Na drie uur met 4 tabbladen en C4C eindelijk een x64 key
De methode uit de TS werkt dus nog steeds. Nu hopen dat de .ISO de resterende 8% goed doet
De methode uit de TS werkt dus nog steeds. Nu hopen dat de .ISO de resterende 8% goed doet
Die nieuwe startbalk is wennen man ! Ik zou liever gewoon alles classic houden. Deed ik in Vista en XP ook altijd.
Zoals je zelf ook al aangeeft, het is wennenDennahz schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:48:
Die nieuwe startbalk is wennen man ! Ik zou liever gewoon alles classic houden. Deed ik in Vista en XP ook altijd.
Maar je kan de taakbalk redelijk 'classic' maken door dit te doen:

Als je dan ook nog 'small icons' neemt, heb je een taakbalk die redelijk overeenkomt met de 'classic' taakbalk (minus de quicklaunch, maar dat zit er al in verwerkt)
Goed, dat was een beetje dom. Nochtans blijft ie ook dan een url foutmelding geven. Ik snap er niets van. Of werkt dit alles alleen met FF?mschol schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:42:
[...]
dan doe je het niet goed bij het inloggen bij technet op je LiveID
Werkt jammer genoeg ook niet. Hoewel ik ingelogd ben op technet, wordt ik naar de homepage van windows 7 geleid. Wanneer ik klik op info voor IT Pros, dan krijg ik dit:GJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:45:
32 bit key
64 bit key
Thanks for your interest in the Windows 7 Beta. The volume has been phenomenal -- we’re in the process of adding more servers to handle the demand. We’re sorry for the delay and we’ll re-post the Beta as soon as we can ensure a quality download experience.
EDIT: (dit is plotseling msdn ipv technet)
Ik heb precies gedaan wat er gevraagd wordt, maar ik krijg een witte pagina.
Daarbij wordt ik doorgestuurd naar de windows 7 websiteGJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:45:
32 bit key
64 bit key
Je moet, net als de links uit de TS, ingelogt zijn op Technet.Saven schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:53:
Daarbij wordt ik doorgestuurd naar de windows 7 website
EDIT:
Zo, met 20 minuten wachten is mijn 32bit key ook binnen...
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 10-01-2009 15:58 ]
Ik krijg nog steeds de "juiste" foutmeldings pagina met: "The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day."jeroenikke schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:53:
[...]
Werkt jammer genoeg ook niet. Hoewel ik ingelogd ben op technet, wordt ik naar de homepage van windows 7 geleid. Wanneer ik klik op info voor IT Pros, dan krijg ik dit:
Thanks for your interest in the Windows 7 Beta. The volume has been phenomenal -- we’re in the process of adding more servers to handle the demand. We’re sorry for the delay and we’ll re-post the Beta as soon as we can ensure a quality download experience.
EDIT: (dit is plotseling msdn ipv technet)
Zo na 7 uur WTF..."the change"
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nou, nu in eens alle 10 tabbladen tegelijk.
10 keys dus.. Dat had nou ook weer niet gehoeven.
Zullen ze vrij worden weggegeven ofzo?
Hoi!
Zoals ik zei, ik heb precies gedaan wat er gevraagd wordt. Ik ben ingelogd via mijn live id daar, maar ik krijg gewoon die witte paginaGJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:56:
[...]
Je moet, net als de links uit de TS, ingelogt zijn op Technet.
EDIT:
Zo, met 20 minuten wachten is mijn 32bit key ook binnen...
Ik had 6 tabbladen een kwartiertje open staan en heb er nu 6 waarvan 2 dezelfde dus 4 unieke
[ Voor 20% gewijzigd door JBS op 10-01-2009 16:00 ]
Verwijderd
De link niet selecteren, knippen plakken!Tigertje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:37:
Maar met je rechtermuisknop op klikken en copy link location, en plakken.
stuur er eentje naar mij ofzoEWK schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:59:
Nou, nu in eens alle 10 tabbladen tegelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Saven op 10-01-2009 16:07 ]
Voor de mensen die 30 tabbladen openstaan die constant refreshen. Ik had er twee, een op de 32bit pagina, en een op de 64bit pagina die met c4c gecontroleerd werden. Gaat prima... Geen reden dus om extra load te maken op de servers
Net 5 keys tegelijk gekregen, dankzij 15 tabs http://aow.xosfere.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=240
Heb er maar 1 nodig
Heb er maar 1 nodig
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
gelijk raak !!! tnxSaven schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:53:
[...]
Daarbij wordt ik doorgestuurd naar de windows 7 website
Zijn gewoon 7 dezelfde als het goed is hoor
Verwijderd
hier ook 6 keys in 1 keer, ik vermoed dat de servers weer normaal draaien?
ik heb 4 verschillende
ik heb 4 verschillende
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 16:01 ]
zou je er mij eentje willen sturenMartijn-Tuup schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:59:
Hahaha, opeens in één keer 7 keys
** punt nl zou fijn zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Saven op 10-01-2009 16:07 ]
Haha, hier ook op 4 tabbladen op 1 live-account nu 3 verschillende 32-bit keys
Methode uit de TS uitgevoerd, met een stuk of 6 tabbladen en na een minuut of 10 kreeg ik opeens 4 'changes' voorgeschoteld en dus ook 4 verschillende keys. Zijn deze nu aan mijn live account gekoppeld, of zou ik hier iemand anders ook blij mee kunnen maken?
WOW!!
Ik had een halfuurtje gelden een 64bit key te pakken, maar liet check4change nog even aanstaan op 3 andere tabbladen, nu heb ik ineens 4 keys!!!!
Ik had een halfuurtje gelden een 64bit key te pakken, maar liet check4change nog even aanstaan op 3 andere tabbladen, nu heb ik ineens 4 keys!!!!
Woohoo, heb m'n welcome email ontvangen, maar uiteraard geen key erin. Ben al 4 uur met verschillende tabs aan het refreshen maar krijg... wacht ff.. nu ineens in alle tabs resultaat! Op 1 live account ook 5 verschillende (x64) keys?!
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
dubbel...
[ Voor 96% gewijzigd door Dark op 10-01-2009 16:03 ]
Je moet inderdaad op die technet site (zie TS) ingelogd zijn. Ik heb die site in dezelfde instance (eerste tab) van FF laten staan, en in de rest van de tabs C4C aan het werk gezet... Ik had vanmorgen mijn key binnen een half uur, maar toen sliep Amerika nog...GJtje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 15:56:
[...]
Je moet, net als de links uit de TS, ingelogt zijn op Technet.
[...]
komt eraanSaven schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 16:00:
[...]
zou je er mij eentje willen sturenik krijg witte pagina
helpdesk [at] saven punt nl zou fijn zijnthnx
Ik heb nu opeens een key binnen 5 seconden na de hele dag geprobeerd te hebben.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Boem. Ineens alle zes mijn C4C tabjes met een key...
Ik had 3 tabjes openstaan voor de 64 bits key, daar heb ik 2 verchillende keys voor gekregen.
Van de 3 32 bits tabjes heb ik 3 verschillende keys gekregen.
Blij dat het er op zit
Ik had 3 tabjes openstaan voor de 64 bits key, daar heb ik 2 verchillende keys voor gekregen.
Van de 3 32 bits tabjes heb ik 3 verschillende keys gekregen.
Blij dat het er op zit
Eindelijk ben ik er doorheen, krijg ik niet 1 key, nee. Ik krijg er direct 6 
Prima, nu nog downloaden ^^ haha.
Methode van TS werkt nog steeds!
Prima, nu nog downloaden ^^ haha.
Methode van TS werkt nog steeds!
Na 1x klikken had ik gelijk al een key ..
Verwijderd
Nu ik de 64bit key heb dacht ik laat ik ook nog even de 32bit key op te halen. Wat dacht je? In 1 keer zonder Greasemonkey en met 1 tabblad

Heb 2 tabs open, 1 64 en 1 32,die net maar een keer refresh, gelijk beiden op het scherm. De boel lijkt gefixt...iemand een key kopen?
Ik heb 14 Keys
Op 15:58 gingen alle tabs opeens veranderen
Ik leest dat meer mensen het hier op die tijd hebben
nice
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Let op:
Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen
Voor mensen die nog zouden twijfelen: Je mag hier dus ook niet om keys vragen