Kan iemand mij wellicht vertellen hoe jullie toch altijd aan die nieuwe mooie orderbevestigingen komen ? Ik krijg die dus _niet_.Dudeness schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:20:
Oef dat ziet er niet goed uit. Ik heb ook de volgende email gekregen.... Heb nu ook eigenlijk geen puf om naar India te bellen. Schieten we denk ik niet veel mee op. Via een Nederlandse verkoopadviseur heb ik gisteren te horen gekregen dat ik volgens haar en een aantal collega's nog steeds de 5730 zou krijgen. Dat wist ze bijna zeker... Hoe zeker dat is moet bij de levering maar blijken. Ik laat de order denk ik maar gewoon doorgaan en kijk straks wat er in de doos zit. Als dat dan toch de 5650 is ga ik denk ik bellen met Dell en maak er dan een punt van. Ik heb immers nu ook correspondentie dat vanuit Nederland een en ander is toegezegd. Met een vernieuwde orderbevestiging. Dan moeten ze of flinke korting geven of ik stuur hem terug....
Spannend ! Met geluk heb je hem morgen al in huis ! Keep us posted ! Als jij een 5730 hebt, dan zeur ik net zolang door bij die Indiaan totdat ik ook een 5730 krijg. Hij zei letterlijk 'the 5730 has not been released yet thus I cannot give it to you'. BSCOWBertha schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:27:
Mijne Studio 1749 is nu verzonden! Met de HD 5730 op beide bevestigingen. Als ik hem binnen heb zal ik eens kijken wat erin zit. Ik wacht af wat erin zit, maar indien de verkeerde kaart erin zit, mogen ze mij inderdaad ook gaan compenseren met een geldbedrag terug, want dat is natuurlijk geen doen zo.
Zover ik weet zou dat gefixt moeten zijn. Zie ook: http://www.hardwareluxx.de/community/showthread.php?t=682636Mr Luky schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:46:
Ik heb de vraag een paar dagen geleden reeds gepost maar hier nog maar eens
Is het probleem van de 7 piepen nu opgelost ?
Maakt Dell nu gebruik in de Studios van de nieuwe processors.
Thx
Dell maakt nu gebruik van i3 i5 en i7 processors en geen i7 quad.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp