[Mediaplayer] WD TV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste
Acties:
  • 234.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:53:
zit te twijvelen om dit ding te kopen.
Nope, niet doen, koop maar wat anders >:) >:)
Voor de rest, wat de heer hier bpven mij zegt :9

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
kaajee schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:58:
[...]

jep alleen dts........verder helemaal geen nadelen.......... 8)7 :?

Kom op zeg, als je zo'n ding wilt kopen en je neemt de moeite om zo'n vraag hier te posten, neem dan ook even de moeite dit topic enigszins door te lezen. In ieder geval de topic start. Uit je opm. aangaande DTS heb je alleen de laatste paar posts gelezen.........
Zet vervolgens voor je zelf de plussen en minnen op een rijtje, kom dan nog eens terug met evt. gerichte vragen en neem dan een beslissing......
najaw at zijn volgens jou de enorme nadelen sinds de update op
- Geen DTS
- Bij volledige rips geen menu
- geen netwerkpoort (maar dat weet je al als je hem koopt)

na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netwerkpoort is via een usb netwerk adapter en die Custom firmware wel mogelijk ;)
heb gister mijn belkin Gigabit adapter besteld, dus als ik 'm morgen binnekrijg ga ik gelijk beginnen met streamen :)

Trouwens over de DTS gesproken, al heb je 'm aangesloten via een Optical kabel aan je AV receiver, dan nog is het bij veel bestanden zo dat het DTS geluid stottert (bij mij iig).. hoop dat dit in de volgende firmware gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:45:
[...]

:')

Er zit echt geen merkbaar kwaliteitsverlies in hoor. Blu Ray kan gewoon ongecomprimeerd op een schijfje gezet worden omdat de schijf het simpelweg aan kan. Lekker lui ;) Als je er dus een rip van maakt, kan je met een leuke codec dezelfde (merkbare!)kwaliteit behouden en toch op ongeveer 7 gig terecht komen.

Full hd = 1920x1080(p). Kijk in de release notes, de reso is onveranderd :)
Denk het niet ;)
Mijn tv kan 1920 x 1080 aan
Als niet alles gebruikt wordt is die niet full hd.
In de hoogte wordt dan weggehakt.
Dus zal de resolutie rond de 1920 x 800 zitten.
en die resolutie ben ik al vaker tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:20:
[...]

Denk het niet ;)
Er wordt niets weggehakt. TVs hebben een verhouding 16:9, films zijn meestal breder. Om alles zichtbaar te houden wordt ‘uitgezoomd’ zodat er boven en onder balken verschijnen. Je kunt het ook 16:9 maken door links/rechts een stuk weg te knippen (maar dan zie je dus niet alles).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 20:20:
[...]

Denk het niet ;)
Gozer, er zit een verschil tussen breedbeeld films en full reso. 16:9 kan nog steeds de reso 1920x1080 aan. Heb zelf óók een een tv die het aankan en heb óók rips die zowel 1920x1080 zijn die gewoon balken boven en onder hebben :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06
Godsamme, wat laten ze ons mij WD tog wachten op die nieuwe firmware. Niet normaal meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

Apoca

Array Technology Industry

Lang wachten is echt een understatement. Der zitten gewoon een aantal f*ck bugs in die ze met een paar tussentijdse patches reeds lang hadden kunnen oplossen. Leuk dat ze nu 1 fix ervan willen maken maar ze nemen wel de tijd ja.

Hoop dat ze de complete GPL online zetten, dan komt het veel sneller goed met allemaal die irri bugs heb ik het idee. Als je ziet wat ze op AVS forum reeds met de kleine box kunnen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Apoca op 25-03-2009 23:03 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:
Dag tv wd bezitters,

Deze week heb ik er ook een aangeschaft. Wat een mooi klein apparaatje en super handig dat ik al mijn xvid en dvd en nu dus mkv bestanden niet meer hoef te branden en dat ik ze nu op mijn full hd plasma kan bekijken.

Het beeld van de mkv's is errug goed vooral op 1080P!

Wat me alleen irriteerd is dat ik mijn gedownloade subs(SRT bestanden) van ondertitel.com niet kan selecteren in mijn mkv's en xvid (avi) als ik de film afspeel en hij herkent ze dus ook niet. Heb de srt bestanden altijd in dezelfde map staan en hebben dezelfde naam.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe, want als hij ze niet afspeelt wat wel zou moeten als ik zo lees dan ga ik toch twijfelen om hem in te ruilen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

Groeten
Alwin
Beide bestanden in een apart mapje doen en dan lukt het wel ;) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:51
Dag tv wd bezitters,

Deze week heb ik er ook een aangeschaft. Wat een mooi klein apparaatje en super handig dat ik al mijn xvid en dvd en nu dus mkv bestanden niet meer hoef te branden en dat ik ze nu op mijn full hd plasma kan bekijken.

Wat me alleen irriteerd is dat ik mijn gedownloade subs(SRT bestanden) van ondertitel.com niet kan selecteren in mijn mkv's en xvid (avi) als ik de film afspeel en hij herkent ze dus ook niet. Heb de srt bestanden altijd in dezelfde map staan en hebben dezelfde naam.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe, want als hij ze niet afspeelt wat wel zou moeten als ik zo lees dan ga ik toch twijfelen om hem in te ruilen.

Groeten
Alwin
Ondertitel bestand dezelfde naam geven als de film dan start die automatisch. Dit is trouwens iets wat je met search had kunnen oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Apoca schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:00:
Lang wachten is echt een understatement. Der zitten gewoon een aantal f*ck bugs in die ze met een paar tussentijdse patches reeds lang hadden kunnen oplossen. Leuk dat ze nu 1 fix ervan willen maken maar ze nemen wel de tijd ja.

Hoop dat ze de complete GPL online zetten, dan komt het veel sneller goed met allemaal die irri bugs heb ik het idee. Als je ziet wat ze op AVS forum reeds met de kleine box kunnen :)
En ik zou al helemaal blij zijn met een WMA-codec en een aanpassing van de ondertiteling.....

Da's toch niet zo'n ontzettend grote klus?

Hoe groot is trouwens de kans op een geïntegreerde WMA-codec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:58:
[...]

jep alleen dts........verder helemaal geen nadelen.......... 8)7 :?

Kom op zeg, als je zo'n ding wilt kopen en je neemt de moeite om zo'n vraag hier te posten, neem dan ook even de moeite dit topic enigszins door te lezen. In ieder geval de topic start. Uit je opm. aangaande DTS heb je alleen de laatste paar posts gelezen.........
Zet vervolgens voor je zelf de plussen en minnen op een rijtje, kom dan nog eens terug met evt. gerichte vragen en neem dan een beslissing......
en ga jij zelf 2 delen volledig door lezen? ik stel een vraag, volgens mij mag dat nog steeds.
daar zijn dit soort topics voor, om te vragen. anders kan je het wel bij de startpost houden met alleen de info en geen reactie gedeelte.
maar goed, ik kijk zelf wel, word denk toch een popcorn. teminste hdd, netwerk en dts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Weet iemand of er plannen zijn om de ondertiteling hoger op het scherm te zetten (i.p.v. helemaal onderaan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Laatst online: 07-05 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:57:
[...]

en ga jij zelf 2 delen volledig door lezen? ik stel een vraag, volgens mij mag dat nog steeds.
daar zijn dit soort topics voor, om te vragen. anders kan je het wel bij de startpost houden met alleen de info en geen reactie gedeelte.
..................
Tuurlijk mag je vragen stellen, maar er wordt wel verwacht dat men zelf ook enige moeite doet of dat laat blijken. En dat is in ieder geval de TS lezen, vervolgens een zoektochtje in het betreffende topic of wellicht op het internet. En dat dan ook laten blijken. Jij laat alleen maar zien dat je de laatste 2 posts van het topic doorgelezen hebt en plempt plompverloren je vragen neer.......that's not the way it works........
Jij doet zelf nauwelijks/geen moeite en verwacht van anderen alhier wel moeite voor jou te doen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:52:
[...]

Tuurlijk mag je vragen stellen, maar er wordt wel verwacht dat men zelf ook enige moeite doet of dat laat blijken. En dat is in ieder geval de TS lezen, vervolgens een zoektochtje in het betreffende topic of wellicht op het internet. En dat dan ook laten blijken. Jij laat alleen maar zien dat je de laatste 2 posts van het topic doorgelezen hebt en plempt plompverloren je vragen neer.......that's not the way it works........
Jij doet zelf nauwelijks/geen moeite en verwacht van anderen alhier wel moeite voor jou te doen........
jij hoeft toch geen antwoord te geven als je niets zinnigs hebt te zeggen?
maar goed. ben er al uit. word een popcorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:48:
[...]

Gozer, er zit een verschil tussen breedbeeld films en full reso. 16:9 kan nog steeds de reso 1920x1080 aan. Heb zelf óók een een tv die het aankan en heb óók rips die zowel 1920x1080 zijn die gewoon balken boven en onder hebben :)
Tsja als jij dat denkt moet jij dat lekker denken.

Dan is de film misschien al met balken gemaakt. en is het 1920 x 1080
Maar de film zelf , dus echt waar je beeld ziet :P in plaats van een zwarte balk.
Die is niet altijd 1080p
Een film met zwarte balk kan niet 1080p zijn, anders zou alles wel film zijn.
en dan zijn alle 1080 pixels vertical wel in gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 20:47
Dag tv wd bezitters,

Groeten
Alwin
heb je wel op de afstandsbediening de knop options gebruikt om de ondertiteling te selcteren ???
Waarschijnlijk staat die gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:01:
[...]

Maar de film zelf , dus echt waar je beeld ziet :P in plaats van een zwarte balk.
Die is niet altijd 1080p
http://en.wikipedia.org/wiki/Aspect_ratio_(image)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:01:
[...]

Die is niet altijd 1080p
Nee, maar dan ben je gewoon een prutser met termen.

Het totale beeld is nog steeds 1920x1080. Dat de aspect ratio ervoor zorgt dat je minder ziet, is een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat als ik de resolutie van de wd player op 720p of hoger instel ik een opgeblazen beeld krijg, ook de menu's van de speler vallen te groot uit, ik mis gewoon tekst en bij films beeld.
Als ik de resolutie op 576p zet is het probleem opgelost maar mis ik dan niet wat kwaliteit?
Tv is pioneer 43inch 1024x768 en hij is aangesloten op de hdmi, op deze ingang kan ik niks wijzigen.

Ik hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan geven.

Alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:46:
kan iemand mij vertellen hoe het komt dat als ik de resolutie van de wd player op 720p of hoger instel ik een opgeblazen beeld krijg, ook de menu's van de speler vallen te groot uit, ik mis gewoon tekst en bij films beeld.
Als ik de resolutie op 576p zet is het probleem opgelost maar mis ik dan niet wat kwaliteit?
Tv is pioneer 43inch 1024x768 en hij is aangesloten op de hdmi.

graag een reaktie
Ik gok dat je beeldscherm niet goed de ratio aanpast. Wellicht op 720p even kijken naar je TV settings mbt aspect ratio :)

Ow en je doet er goed aan een iets minder gebiedende toon te doen ;) we zijn tenslotte geen helpdesk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 26-03-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna

Je hebt helemaal gelijk bij deze bericht iets aangepast, was iets te gehaast met plaatsen.
Bedankt voor je reactie, de aspect ratio kan ik op de hdmi aansluiting niet veranderen, dit staat
vast en de tv regelt dit zelf, kan het iets anders zijn? Vriend van mij heeft hem op auto staan en de
zelfde resolutie kwa beeld, bij hem is het gewoon beeldvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het lijk mij dat je TV de resolutie verkeerd scaled. Heb je het exacte serienummer van je TV? dan kan je kijken wat je max reso is ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Pioneer PDP-435FDE, in de handleiding staat wel een
Ingangssignaal correlatietabel

1920∗1080i@50Hz
720∗576p@50Hz
1280∗720p@50Hz
720(1440)∗576i@50Hz
1920∗1080i@59.94/60Hz
720∗480p@59.94/60Hz
1280∗720p@59.94/60Hz
720(1440)∗480i@59.94/60Hz
1920∗1080p@24Hz

Weet verder niet wat ik er mee moet en over scalen kan ik niks vinden. : :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een Onkyo 22HD 5.1 opstelling staan (heb mijn 2.1 set uitgebreid).
Nu speelt hij bij DTS-bestanden alleen stereo vanaf de WD TV; bij niet-DTS gaat het gewoon netjes over alle 6 de speakers. Iemand anders met hetzelfde probleem? Zit het bij de WD TV of bij de speakerset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik heb er zelf geen last van met een Logitech Z5400. Ik denk dus dat het een speaker ding is :)

@ Sookie:

Hmmmm, vreemd. Je TV kan de resolutie gewoon aan, maar doet er blijkbaar niets mee als het tot het aspect ratio dan wel scaling aankomt (eigenlijk hetzelfde)

Al geprobeerd de instelling op auto te laten? pakt hij de resolutie dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, op auto valt er veel buiten het scherm, pakt ie dus wel de hoge resolutie :? krijg het dus niet mooi beeldvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Icelus schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:32:
Weet iemand of er plannen zijn om de ondertiteling hoger op het scherm te zetten (i.p.v. helemaal onderaan)?
Hoe laag staan ze eigenlijk. Ik heb ook wel interesse in dit apparaat, maar mijn tv heeft behoorlijk wat overscan.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Webby_143 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:38:
[...]

Hoe laag staan ze eigenlijk. Ik heb ook wel interesse in dit apparaat, maar mijn tv heeft behoorlijk wat overscan.
Erg laag, over het algemeen word bij een 1080p film de onderste regel van ondertiteling er voor 50% / 75% afgehakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Notna schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:40:
[...]

Erg laag, over het algemeen word bij een 1080p film de onderste regel van ondertiteling er voor 50% / 75% afgehakt
heb op mijn tv een optie voor ''16:9 ondertitel'' ... denk dat dat wel op zou lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Ik heb een *kuch* HD Prepared tv. deze is 720p op 710 beeldlijnen. PS3 en Blu-Ray gaat goed, maar als ik mkv's via de PS3, welke ik heb omgegooid naar AVCHD met subs erin, dan moet ik de subs echt 30 pixels omhoog plaatsen, anders vallen ze er af.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Webby_143 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_mazuDe4wfHY/SVCzT7_zshI/AAAAAAAACIk/EnAYXLBGjYg/s800/P1050159.JPGGrootte is wel aan te passen. Heb het idee dat ze bij mij nog iets lager staan, maar dat kan ook komen doordat ik een groter lettertype gebruik(?)

Edit: dit komt ongeveer overeen: http://i49.photobucket.co...74/jetmak069/IMG_0141.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 27-03-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dus DTS geluid wilt moet ik een optische kabel van tv naar de media player aansluiten en dan krijg ik wel geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:58:
Als ik dus DTS geluid wilt moet ik een optische kabel van tv naar de media player aansluiten en dan krijg ik wel geluid?
De WD TV decodeert geen DTS. Je zult daarom het signaal naar een versterker of TV moeten sturen die dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Icelus schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:00:
[...]
De WD TV decodeert geen DTS. Je zult daarom het signaal naar een versterker of TV moeten sturen die dit wel kan.
nogmaals mijn vraag, (heeft niemand op gereageerd stukje terug), hoeveel rips (de 700mb avi's) hebben dts geluid? lijkt me dat die dat niet hebben he ? (dat zou me tegenhouden deze te komen, omdat ik niet overal een reciever heb die dts aankan en ik wil niet alles steeds omzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Rips hebben hoogstend dolby digital, maar dat is zelfs rare. Als je echt Xvidjes neemt, is het gewoon decodeerbaar geluid (AC3 / mp3 als ik het goed herinner ?) en heb je dus niks om je zorgen over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
darkpluisje schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:17:
[...]

nogmaals mijn vraag, (heeft niemand op gereageerd stukje terug), hoeveel rips (de 700mb avi's) hebben dts geluid? lijkt me dat die dat niet hebben he ? (dat zou me tegenhouden deze te komen, omdat ik niet overal een reciever heb die dts aankan en ik wil niet alles steeds omzetten)
Of je ript je filmsschijfjes voortaan gewoon zonder DTS track. Maak je het jezelf een stuk makkelijker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quickfoxz
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 21:25
Zou dit een oplossing kunnen zijn om toch videos met dts af te spelen

OPTISCH TO COAX CONVERTER OPCO

Uiteraard zal de output dan niet daadwerkelijk DTS zijn, maar volgens mij moet je dan toch gewoon stereo geluid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Uhm, nee dat gaat werken. Hij zet het signaal om, hij decodeerd het niet ;) Subtiel verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06

FreakNL

Well do ya punk?

Vraagje, als je de WD-TV aansluit op een DTS receiver (voor DTS sources, duh), moet je dan ook nog apart die stereo stekkers aansluiten? Of gaat al het geluid (zowel DTS als non-DTS) dan over die ene kabel?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

alles gaat dan over die ene kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:06

FreakNL

Well do ya punk?

Nice, ik wil deze aan mijn ouders geven (ze hebben een Panasonic TH-42PZ85 waar ze echt de mogelijkheden niet uithalen!!)...

Dit apparaat is het meest handig, het moet niet te duur zijn, en de externe harde schijf is in dit geval ideaal om mijn ouders van films te voorzien zonder veel gedoe :)

Alleen nog even uitvinden of hun versterker ook een DTS receiver is (ding is 2 jaar oud, maar weet typenummer niet uit mijn hoofd)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 16:11
Nieuws van het WD-front (AVS-forum):
Originally Posted by scottwd
we are getting close... I just approved the release notes and we are putting the final touches on the communications. The plan is to release next week. I will keep everyone posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Iemand interesse in een WD TV? Pm me ;)

Heb popcorn hour gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
tbird22 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:07:
Nieuws van het WD-front (AVS-forum):
Originally Posted by scottwd
we are getting close... I just approved the release notes and we are putting the final touches on the communications. The plan is to release next week. I will keep everyone posted!
Ben eeerruugg benieuwd hiernaar. Maar...ik zal niet de enige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:42
berhav schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 08:56:
[...]

Ben eeerruugg benieuwd hiernaar. Maar...ik zal niet de enige zijn.
Met ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ind0mi schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:48:
Iemand interesse in een WD TV? Pm me ;)

Heb popcorn hour gehaald..
als je je pm dan even aanzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee over hoe ik mijn wd elements hdd 500 gb aan kan sluiten op de wd tv want hij pikt hem niet en zegt iedere keer unrecognised attachment...
Ik zet mijn hdd wel veilig uit in windows dmv hardware veilig verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Als NTFS formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al gebeurd herkent hem gewoon niet en hem opnieuw formateren is geen optie..heb trouwens een 320 gb wd elements als ntfs en voor 300gb gevuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mealer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 08:16
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:34:
is al gebeurd herkent hem gewoon niet en hem opnieuw formateren is geen optie..heb trouwens een 320 gb wd elements als ntfs en voor 300gb gevuld...
Toevallig wel de software ge-update? Das ook een vereiste volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
Lijkt erop dat Egreat met hun nieuwste telg aan de mediaplayerboom toch een serieuze concurent kan worden voor "onze" WDTV.
Alle future requests gedaan in het AVS forum voor de WDTV lijken in de nieuwe EGREAT M34A player al geimplementeerd te zijn.
Ook de de prijs is niet verkeerd te noemen.

http://www.deflixious.com...ank-p-30.html?language=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ziet er bijna te goed uit om waar te zijn? ik zou eerst op de reviews wachten ;)

uiterlijk lijkt btw wel héél erg op die van de wd tv :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:06
loneranger56 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:43:
Lijkt erop dat Egreat met hun nieuwste telg aan de mediaplayerboom toch een serieuze concurent kan worden voor "onze" WDTV.
Alle future requests gedaan in het AVS forum voor de WDTV lijken in de nieuwe EGREAT M34A player al geimplementeerd te zijn.

Dat is gewoon een NMT toch? alleen de prijs is wel ideaal natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reviews van voorgaande egreat zien er wel goed uit. Ook de UI.
lijkt mij gezien de prijs zeker een concurrent.

Voordeel tov huidige FW WD: downmix dts en WIFI (usb dongle apart bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59

Laguna

Connaisseur

Ik vind niet dat je die kan vergelijken met de WDTV dit is gewoon een tegenhanger van de Popcorn Hour A-110 (tevens dezelfde specificaties).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:06
Ik heb de laatste tijd heel veel gekeken naar media players.
Eerst zat ik te kijken naar een PCH of iets dergelijks, maar ik gok dat ik de netwerk mogelijkheid te weinig zal gebruiken. Daarvoor is 200 euro meer neertellen toch nog iets te veel ;)

Verder heb ik een mybook externe hdd wat natuurlijk mooi staat ;) (en die schakelt wel automatisch uit na een minuut of iets dergelijks, dat is wel handig heb ik hier gelezen)

Maar goed, moet ook een keer meer geheugen (slechts 250gb is niet echt genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Laguna schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:08:
[...]

Ik vind niet dat je die kan vergelijken met de WDTV dit is gewoon een tegenhanger van de Popcorn Hour A-110 (tevens dezelfde specificaties).
als je naar de prijs kijk wel hoor. zo heel veel meer kost ie niet dan de wd tv. maar ik vind wel dat het ding eerst goed getest moet worden. dan zullen er vast ook wel zwakke punten aan het licht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Deze week komt de FWupdate dan eindelijk. Ze zijn de releasenotes aan het doornemen dus het kan nu echt niet lang meer duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Ik heb sinds gister de WD TV en ik heb inmiddels begrepen dat hij geen dts direct aankan en dat je het om moet zetten naar a3c en ik heb dat programmatje ook gedownload SUPER alleen zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik dat in dat programmatje moet doen want daar loop ik dus vast... |:(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:24

The_Worst

Unox

Als je alleen DTS om wil zetten naar AC3 zou ik Popcorn Audio Converter gebruiken. Is op het eerste gezicht minder overweldigend dan Super en bevat een eenvoudig handleiding.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

sjekneck schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:07:
Deze week komt de FWupdate dan eindelijk. Ze zijn de releasenotes aan het doornemen dus het kan nu echt niet lang meer duren!
Een bron is altijd handig.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:52:
[...]

Een bron is altijd handig.... :Y
Iemand van WD (ScottWD) op het WD TV forum van AVS.

http://www.avsforum.com/a...ad.php?t=1080840&page=189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las het ook :)

Erg goed nieuws.
Niet dat ik echt klachten heb met mn WD TV, maar toch :D
Betere/meer functies/ondersteuningen is altijd fijn :P

WMVHD en WMA support zou fijn zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:00
Er zijn ook sceptici op het AVSforum die zeggen dat ScottWD helemaal niet van WD is...
Nouja, zo sceptisch ben ik niet. :9

Liever vandaag dan morgen.
Ik ga dit weekend fimpjes kijken met mijn zus. Dan is het wel fijn als de subs het goed doen. En dat ze wat hoger kunnen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
Hoelang hoort dat omzetten van dts naar ac3 te duren?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

jmk schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:56:
Er zijn ook sceptici op het AVSforum die zeggen dat ScottWD helemaal niet van WD is...
Nouja, zo sceptisch ben ik niet. :9
en toevallig is het woensdag 1 april (conspiracy theorie)
martijn_8519 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:30:
Hoelang hoort dat omzetten van dts naar ac3 te duren?
dat is nogal variabel. hangt af van je processor en de grootte van je videofile. ik ben al wel es 20-30 minuten bezig geweest met een 20gb grote m2ts (wel met alternatieve programma's, dus niet met popcorn converter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 19-09 09:17
Hopelijk flink wat nieuwe features in de komende firmware update :) Kan niet wachten tot ze het skippen in sommige DTS streams gaan fixen. Opties voor het afstellen voor subtitles en ondersteuning van HTML tags zou ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week ook de eigenaar van die mooie kastje, en ik ben best tevreden :).

Heb alleen nog een vraagje:
Soms heb ik onder de film ineens een groen beeld. Druk ik op pauze, en dan weer play en hij speelt weer verder af. Is dit gewoon een foutje in de film (dat er zegmaar een file is beschadigd, en hij dan minder 1tjes en 0tjes zijn), of ligt dat aan de WD TV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
dat is nogal variabel. hangt af van je processor en de grootte van je videofile. ik ben al wel es 20-30 minuten bezig geweest met een 20gb grote m2ts (wel met alternatieve programma's, dus niet met popcorn converter)
[/quote]

Zou je mij kunnen vertellen welke programma's jij daarvoor gebruikt en hoe je dat precies doet want mij lukt het nog steeds niet :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat

eerst even wat reviews afwachten maar denk dat dan ook hier de WD TV verwdijnt. Baal wel beetje van de slechte support (nieuwe firmware updates die op zich laten wachten), had toch wel wat meer van WD verwacht eigenlijk. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

martijn_8519 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:10:
[/quote]

Zou je mij kunnen vertellen welke programma's jij daarvoor gebruikt en hoe je dat precies doet want mij lukt het nog steeds niet :'(
tsmuxer + eac3to (+gui).

nogal omslachtig dit, maar het werkt wel altijd (dit in tegenstelling tot popcorn audio converter en SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Perkouw schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:45:
[...]

eerst even wat reviews afwachten maar denk dat dan ook hier de WD TV verwdijnt. Baal wel beetje van de slechte support (nieuwe firmware updates die op zich laten wachten), had toch wel wat meer van WD verwacht eigenlijk. :'(
Onzin, het is geen concurrent voor de WD TV, aangezien de EGreat een NMT is en de prijs 2x zo hoog ligt als de WD TV. Qua support heb je wel gelijk, maar als het goed is komt er binnenkort eindelijk weer een firmware update.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

150 dollar is toch niet 2x zo hoog? daarom vind ik het weldegelijk een concurrent voor de wd tv. maar toch eerst de reviews maar eens afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Klopt het dat er geen passport stand meer meegeleverd word bij de WD tv?
Ik heb hem besteld bij Alternate.de voor 85 euris en hij is vandaag binnengekomen.

Staat er op de doos met kleine letters: "passport drive and stand sold seperately". Ik dacht toch echt dat die er normaal bij zou zitten.

Lame shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

misschien was hij daarom zo goedkoop? en zo heel bijzonder is zon pastic stand toch niet (ain't a big deal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Rub3s schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:49:
150 dollar is toch niet 2x zo hoog? daarom vind ik het weldegelijk een concurrent voor de wd tv. maar toch eerst de reviews maar eens afwachten
Adviesprijs is $179, van de WD TV $129 dus +40%. Zal ongetwijfeld goedkoper in de winkel liggen.
Vind 'm inderdaad in een iets hoger prijscategorie dan de WD vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
elbandito schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:56:
Had ik ook twee weken terug (gekocht bij BCC).
Wordt er blijkbaar niet meer bijgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Rub3s schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:05:
misschien was hij daarom zo goedkoop? en zo heel bijzonder is zon pastic stand toch niet (ain't a big deal?)
Ja oke, zo heel erg is het ook weer niet. Maar ik was nog van plan een passport te kopen omdat de combinatie wel mooi staat naast de tv. Nu wordt het denk ik gewoon een 1TB 3,5" LOL.

Iig ben ik er blij mee dat ik eindelijk muziek kan luisteren over m'n stereo, dat heb ik wel gemist. Vanavond maar eens uitgebreid proberen, kan nie w8en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb hem besteld bij Alternate.de voor 85 euris en hij is vandaag binnengekomen.

Staat er op de doos met kleine letters: "passport drive and stand sold seperately". Ik dacht toch echt dat die er normaal bij zou zitten.

Lame shit...
Ik heb m halverwege februari gehaald bij de BCC en toen zat ie er nog bij... wel balen als je speciaal een passport hebt gekocht... heb ik namelijk ook gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Rub3s schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:49:
De EG-M31B wordt in Nederland verkocht voor €299, en in Amerika voor $243, dus voor minder dan 200 euro ga je 'm niet krijgen (aangezien je bij bestellen in Amerika nog invoerrechten etc er bovenop krijgt). Met andere woorden wel degelijk 2x zo hoog.

[ Voor 20% gewijzigd door Laguna op 31-03-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:24:
[...]

Ik heb m halverwege februari gehaald bij de BCC en toen zat ie er nog bij... wel balen als je speciaal een passport hebt gekocht... heb ik namelijk ook gedaan...
ik heb m sinds een week of 2...en bij mij zat hij er ook gewoon bij.
Gekocht bij mobile-harddisk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Laguna schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:53:
[...]

De EG-M31B wordt in Nederland verkocht voor €299, en in Amerika voor $243, dus voor minder dan 200 euro ga je 'm niet krijgen (aangezien je bij bestellen in Amerika nog invoerrechten etc er bovenop krijgt). Met andere woorden wel degelijk 2x zo hoog.
Ik heb met de WD helaas een aantal malen meegemaakt dat ik files van hoge kwaliteit niet kan afspelen. Dit heeft vooral te maken met de beperking van de reference frames tot 5 reframes. De 1080p rip van Planet Earth is bijvoorbeed 16 reframes en dus moet je re-encoden met het verlies aan kwaliteit van dien.

Volgens mij heeft de Popcorn Hour deze beperking niet en toekomstige media players ook niet hoop ik. Als ik dus de PH tegenkom stap ik denk ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Goldme

Je kan ook gewoon de Quick reply mogelijkheid of de Reageer knop gebruiken :z

[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 31-03-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
Laguna schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:53:
[...]

Wie heeft het over de EG-M31B ???

De link die ik opgaf verwijst naar de EGREAT M34A player. Dit is een nieuw model en wordt in april leverbaar voor een prijs van 149 US$. net even gekeken wat de wisselkoers op dit moment is, en dat komt overeen met 112 EURO. De invoerrechten zijn onlangs ook aangepast, en als er geen harddisk inzit vallen deze dus ook wel mee.

Zoals je ziet bij lange na nog niet 2 keer zo duur, maar wel met (veel) meer funktionaliteit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

loneranger56 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:57:
[...]

Wie heeft het over de EG-M31B ???

De link die ik opgaf verwijst naar de EGREAT M34A player. Dit is een nieuw model en wordt in april leverbaar voor een prijs van 149 US$. net even gekeken wat de wisselkoers op dit moment is, en dat komt overeen met 112 EURO. De invoerrechten zijn onlangs ook aangepast, en als er geen harddisk inzit vallen deze dus ook wel mee.

Zoals je ziet bij lange na nog niet 2 keer zo duur, maar wel met (veel) meer funktionaliteit!!
Het was puur een vergelijking |:( invoerrechten zijn overigens alleen aangepast als je naar het land zou reizen en het dan meeneemt. Reken er maar op dat zodra het apparaat hier beschikbaar is dat je 'm niet voor minder dan 200 euro gaat krijgen. Tevens blijft het een NMT wat de WD TV gewoon niet is en hoort dan ook niet thuis in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 19-09 09:17
Goldme schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:24:
[...]

Ik heb met de WD helaas een aantal malen meegemaakt dat ik files van hoge kwaliteit niet kan afspelen. Dit heeft vooral te maken met de beperking van de reference frames tot 5 reframes. De 1080p rip van Planet Earth is bijvoorbeed 16 reframes en dus moet je re-encoden met het verlies aan kwaliteit van dien.

Volgens mij heeft de Popcorn Hour deze beperking niet en toekomstige media players ook niet hoop ik. Als ik dus de PH tegenkom stap ik denk ik over.
Lijkt me een firmware issue die gefixt kan worden aangezien beide apparaten dezelfde chip van Sigma gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Laguna schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:10:
[...]

Het was puur een vergelijking |:( invoerrechten zijn overigens alleen aangepast als je naar het land zou reizen en het dan meeneemt. Reken er maar op dat zodra het apparaat hier beschikbaar is dat je 'm niet voor minder dan 200 euro gaat krijgen. Tevens blijft het een NMT wat de WD TV gewoon niet is en hoort dan ook niet thuis in dit topic.
het was dan wel een kromme vergelijking :z als de prijs niet meer dan 50% hoger is lijkt het me zeker wel een concurrent (voor iets meer geld best wat meer opties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Rub3s schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:49:
[...]

het was dan wel een kromme vergelijking :z als de prijs niet meer dan 50% hoger is lijkt het me zeker wel een concurrent (voor iets meer geld best wat meer opties)
Pardon kromme vergelijking? Als een andere EGreat 243 dollar kost in Amerika en in Nederland 299 euro, dan is het aannemelijk dat die EGreat +/- 200 euro gaat kosten in Nederland aangezien die in Amerika 149 dollar is, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

En nu weer on-topic graag.

Lame shit...
Bij mij zat er ook geen Passport stand in de doos, blijkbaar een nieuwe verpakking. Kan zo snel ook niet vinden waar deze los verkrijgbaar zijn. Vreemde zet van WD, zo'n stand nodigt toch een aankoop van een WD Passport uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Laguna op 31-03-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lame shit...
Dat je er geen passport drive bij krijgt lijkt me logisch. Die standaard zou er volgens de website van die Duisters wel bij moeten zitten, want ik zie staan :

Zubehör
Anleitung, Ständer für MyPassport-Festplatten, Fernbedienung mit Batterien, Software für Medienkonvertierung, Audio/Video-Kabel, Netzteil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:46

ricardo246

Life's what you make it!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:45:
[...]

Dat je er geen passport drive bij krijgt lijkt me logisch. Die standaard zou er volgens de website van die Duisters wel bij moeten zitten, want ik zie staan :

Zubehör
Anleitung, Ständer für MyPassport-Festplatten, Fernbedienung mit Batterien, Software für Medienkonvertierung, Audio/Video-Kabel, Netzteil
En anders kun je de mijne gratis op komen halen in Breda..............
Don't use it, don't need it --> PM / DM

Edit: de standaard, niet de drive 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door ricardo246 op 31-03-2009 20:24 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Ik heb dit beeld als ik de speler aansluit op mijn tatung 32" scherm: http://img6.imageshack.us/img6/9614/dsc02334y.jpg (let vooral op de strepen, aan de rechterbovenkant kan je die goed zien, de andere dingen zijn te wijten aan het fototoestel)
De kleuren zijn superflets, ook als ik via composite aansluit. Voor hdmi gebruik ik een kabel van 3m die ik voor 2 euro heb gekocht.
Resolutie die aanspringt is 1280 * 720; tv kan wel hoger aan, iets in de 13 * 8 ofzo, maar ik krijg die resolutie niet ingesteld. Dit is het beeld die ik krijg met mijn dvd speler: http://img6.imageshack.us/img6/7982/dsc02335ozi.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door crazyheinz op 31-03-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
crazyheinz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:18:
Ik heb dit beeld als ik de speler aansluit op mijn tatung 32" scherm: http://img6.imageshack.us/img6/9614/dsc02334y.jpg
De kleuren zijn superflets, ook als ik via composite aansluit. Voor hdmi gebruik ik een kabel van 3m die ik voor 2 euro heb gekocht.
Resolutie die aanspringt is 1280 * 720; tv kan wel hoger aan, iets in de 13 * 8 ofzo, maar ik krijg die resolutie niet ingesteld.
Je kan 720P kiezen, of 1080i of 1080P. Er zijn geen tussenstappen.(dat is dus de hoogte van het beeld)
Probeer eens in de settings een lagere resolutie te kiezen en een lagere refreshrate. Kijken of je dan beter beeld hebt. Wat je ook het beste kan doen is de beeldverbetering van je TV af zetten. Als het HDMI signaal goed is heb je dat eigenlijk niet nodig, en kan zelfs de beeldkwaliteit verslechteren. Leen eens een duurdere HDMI kabel van een vriend ofzo, kijk of je beter beeld hebt.

Welke specificaties heeft je TV precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
revieuwtje van hier op got: productreview: Tatung V32MCGI review door kalechinees
specs: http://www.vergelijk.be/t...atung/v32mcgi/specs.rhtml

Morgen ga ik het toestelletje eens testen op mijn werk, maar ik ben redelijk ongerust dat het niet goed werkt, daarom deze (ononderbouwde) post hier :p Resolutie is max 1366 pixels op 768 pixels. Ik begin me af te vragen of het niet aan de tv zelf ligt, is het beeld bij mijn scart ook niet slecht?
Edit: kzie juist op de foto van de dvd speler dat het effect niet duidelijk is, maar daar zijn er zo kleine blokjes, bij de WD HD TV strepen dus.

[ Voor 28% gewijzigd door crazyheinz op 31-03-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Laguna schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:32:
[...]

Onzin, het is geen concurrent voor de WD TV, aangezien de EGreat een NMT is en de prijs 2x zo hoog ligt als de WD TV. Qua support heb je wel gelijk, maar als het goed is komt er binnenkort eindelijk weer een firmware update.
um :) die zwart gedrukte zien hierboven had je weg kunnen laten heb namenlijk geen één keer gezegt dat het een concurrent is voor de WD TV laat staan dat het qua prijs een concurrent word ;)
en wat betreft het binnenkort een firmware update, dat hoor ik nu al een vrij geruime tijd :'(

ontopic:
iemand eigenlijk al (goede)ervaring met een custom firmware ? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 31-03-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
crazyheinz schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:28:
revieuwtje van hier op got: productreview: Tatung V32MCGI review door kalechinees
specs: http://www.vergelijk.be/t...atung/v32mcgi/specs.rhtml

Morgen ga ik het toestelletje eens testen op mijn werk, maar ik ben redelijk ongerust dat het niet goed werkt, daarom deze (ononderbouwde) post hier :p Resolutie is max 1366 pixels op 768 pixels. Ik begin me af te vragen of het niet aan de tv zelf ligt, is het beeld bij mijn scart ook niet slecht?
Edit: kzie juist op de foto van de dvd speler dat het effect niet duidelijk is, maar daar zijn er zo kleine blokjes, bij de WD HD TV strepen dus.
Jouw TV kan 720P aan, of misschien ook 1080i. De meeste 720P(HD ready) TV's hebben iets meer pixels in de hoogte om compatibiliteit met TV out van een PC beter te laten verlopen of om 1080i goed aan te kunnen. Je kan in je WD TV niet kiezen voor een exacte resolutie van 768P, in dat format komen ook geen films uit.

Je WD TV testen op een (monster) FULL HD TV (1080P dus) kan ook prettig zijn: Dan weet je dat er niets mis is met je WD TV. Dat heb ik ook gedaan :*) Het was fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste nieuws vanaf AVSForum :

" Here is a bit more information to share about the upcoming release!

What’s new?

- Enhanced cover art, album art, and thumbnail support for media files and folders
- Additional subtitle languages and decoding support
- Improved media playback and navigation
- Added more audio formats for MKV container
- Fixed several bugs that were reported by the WD TV user community! "

en

"As I did in our previous update I have included some special unannounced bonus features. "

Daarnaast lijkt het erop dat het vermelden van de bestandsgrootte gaat verdwijnen

Zie o.a.

http://www.avsforum.com /avs-vb/showthread.php?p=16165268#post16165268

en scroll omlaag naar andere berichten van ScottWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
De firmware komt niet vanavond(VS tijd). Het heeft dus geen zin te F5en. Op zn vroegst dus rond een uurtje of 2, 3 's middags nederlandse tijd morgen. right? Anders zet ik mn wekker vannacht een paar keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meende dat ScottWD ook zei dat de firmware eind maart zou worden vrijgegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhmm, als iemand de update heeft, ik zou graag horen of de ondertitels niet meer achter lopen, kan ik er ook eindelijk een gaan halen :P
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.