[Mediaplayer] WD TV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste
Acties:
  • 234.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Goed nieuws, hopelijk geen 1 april grap....

Ben wel benieuwd wat we erbij krijgen....
betere audio ondersteuning voor mkv, dus waarschijnlijk vc-1... en dat is dan wel weer erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 05:01:
hhmm, als iemand de update heeft, ik zou graag horen of de ondertitels niet meer achter lopen, kan ik er ook eindelijk een gaan halen :P
De ondertitels lopen bij mij zoiezo al niet achter hoor :P

Laat je daar niet door tegenhouden.
Dit apparaatje kan nu zelfs zonder die firmware update al super veel. Zeker als je de prijs bekijkt.

En als je je echt zo stoort aan die subtitles, dan download je releases met ingebakken subs ;) dan heb je er zeker geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
jmk schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:25:
[...]

Jouw TV kan 720P aan, of misschien ook 1080i. De meeste 720P(HD ready) TV's hebben iets meer pixels in de hoogte om compatibiliteit met TV out van een PC beter te laten verlopen of om 1080i goed aan te kunnen. Je kan in je WD TV niet kiezen voor een exacte resolutie van 768P, in dat format komen ook geen films uit.

Je WD TV testen op een (monster) FULL HD TV (1080P dus) kan ook prettig zijn: Dan weet je dat er niets mis is met je WD TV. Dat heb ik ook gedaan :*) Het was fantastisch :)
Heb ik net gedaan met een samungtvtje van 42" inch op het werk.
Kben wel mijn bakje vergeten, dus films kon ik niet testen, maar het menu zag er in orde uit. Ik vrees dat ik thuis de instelleningen van de resolutie over het hoofd heb gezien, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :) Kzal het testen op 1080i, wie weet wordt het mooier (lelijker kan het echt niet meer, anders heb ik echt wel een heel slecht tv) Mijn tv heeft hdmi 1.1, wie weet zou het daar ook iets mee te maken kunnen hebben. Maar vanavond uittesten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
oooooowwww, ik ben zo benieuwd, ik kijk er naar uit.

kijken naar wat er allemaal gaat gebeuren en veranderen.

hoop zo op een mooie uitkomst. yeah

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:30:
Laatste nieuws vanaf AVSForum :

" Here is a bit more information to share about the upcoming release!

What’s new?

- Enhanced cover art, album art, and thumbnail support for media files and folders
- Additional subtitle languages and decoding support
- Improved media playback and navigation
- Added more audio formats for MKV container
- Fixed several bugs that were reported by the WD TV user community! "

en

"As I did in our previous update I have included some special unannounced bonus features. "

Daarnaast lijkt het erop dat het vermelden van de bestandsgrootte gaat verdwijnen

Zie o.a.

http://www.avsforum.com /avs-vb/showthread.php?p=16165268#post16165268

en scroll omlaag naar andere berichten van ScottWD
Geweldig! Al mijn dingen zijn zo opgelost. Thumbnails, ondertitels en meer audio ondersteuning voor mkv. Het is nu echt een HD killer box geworden! Voor onder de 100 euro is het een schitterend apparaatje geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mecco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2024
sjekneck schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:09:
[...]

Geweldig! Al mijn dingen zijn zo opgelost. Thumbnails, ondertitels en meer audio ondersteuning voor mkv. Het is nu echt een HD killer box geworden! Voor onder de 100 euro is het een schitterend apparaatje geworden.
zullen we pas zeker van zijn als die firmware gereleased is, maarja het klinkt echt veel belovend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik maar kan skippen naar een volgend hoofdstuk in een film i.p.v. de veel te grove stappen van 10 min. vind ik het pas goed, dat is eigenlijk ook het enige waar ik op zit te wachten: al het andere waar door iedereen op gewacht wordt boeit me niet, of het moet het aan blijven staan van de aangesloten HDD als je de WD-TV uit zet. Even afwachten dus!

Gr. Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
jmk schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:25:
[...]

Jouw TV kan 720P aan, of misschien ook 1080i. De meeste 720P(HD ready) TV's hebben iets meer pixels in de hoogte om compatibiliteit met TV out van een PC beter te laten verlopen of om 1080i goed aan te kunnen. Je kan in je WD TV niet kiezen voor een exacte resolutie van 768P, in dat format komen ook geen films uit.

Je WD TV testen op een (monster) FULL HD TV (1080P dus) kan ook prettig zijn: Dan weet je dat er niets mis is met je WD TV. Dat heb ik ook gedaan :*) Het was fantastisch :)
Als ik de WD TV op Auto zet, geeft de tv (een recente Philips hd-ready) aan dat er een resolutie van 1366x768 wordt verzonden. Als ik de WD op 720p zet, geeft de tv ook 720p aan. Zou hij dan niet echt meer pixels uitsturen op Auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De firmware komt denk ik vanavond uit...

de eerste screenshots van 1.02 fw staan al op het avs forum :)

Word feest dus vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:12:
De firmware komt denk ik vanavond uit...

de eerste screenshots van 1.02 fw staan al op het avs forum :)

Word feest dus vanavond ;)
en dat op 1 april.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk zit er nu ook ondersteuning voor dvd menu in de firmware dat zou me echt superblij maken

EDIT: Lees net dat menu support er nog niet inzit, zo lang er maar wel naar volgende chapter kan gegaan worden, de subs goed werken en ntsc films niet vastlopen ben ik al erg blij.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ja, eerste screens staan al op avs forum.... maar helaas nog geen link van ScottWD... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste dagen valt het mij op dat mijn WD-Tv na pakweg een half uurtje afspelen, spontaan uitvalt. Mijn TV geeft vervolgens "Geen signaal" en de WD-TV is niet te benaderen via de HDMI poort. Overige apparatuur via HDMI werkt wel gewoon.

Heeft iemand een soort gelijk iets, of kan ik RMA gaan aanvragen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
gevonden 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door repsaj op 01-04-2009 21:54 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Jaspur schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:44:
Is deze player ook te koop bij de MediaMarkt? Ik wil hem namelijk graag testen. Want ik vraag me af of hij de 'Vogel scene' (bij 1:03 ofzo) van de Earth 2007 1080p goed afspeelt, zonder stotteren. Als hem dat lukt, ben ik overtuigd dat 'ie goed genoeg is... :P
als je nou even de search gebruikt, of wat reviews leest uit de startpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:01:
Als ik maar kan skippen naar een volgend hoofdstuk in een film i.p.v. de veel te grove stappen van 10 min.
dat is dan alleen handig voor dvd, want voor zover ik weet bevatten avi en mkv bestanden geen hoofdstuk informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:19:
[...]

dat is dan alleen handig voor dvd, want voor zover ik weet bevatten avi en mkv bestanden geen hoofdstuk informatie.
In een mkv kan wel hoofdstukken informatie bevatten. En dit is ook te gebruiken door de WDTV met huidige 1.01 firmware.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Het Leoh-Paard schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:29:
[...]
Als ik de WD TV op Auto zet, geeft de tv (een recente Philips hd-ready) aan dat er een resolutie van 1366x768 wordt verzonden. Als ik de WD op 720p zet, geeft de tv ook 720p aan. Zou hij dan niet echt meer pixels uitsturen op Auto?
Geen idee. Daarnet 1080i uitgeprobeerd op 60Hz en beeld is hetzelfde...
Weet niemand of het kan liggen aan het feit dat mijn tv maar hdmi 1.1 ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
is het product nou wel of niet bij mediamarkt (zwolle) te koop? de een zegt van wel in de topics, de ander van niet. (en misschien de prijs van daar?..)

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
Jaspur schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:26:
is het product nou wel of niet bij mediamarkt (zwolle) te koop? de een zegt van wel in de topics, de ander van niet. (en misschien de prijs van daar?..)
Om het echt zeker te weten kan je het beste zelf langsgaan of bellen natuurlijk. Of verwacht je dat iemand hier voor je gaat kijken en om het te bewijzen foto's zal bijvoegen? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Hahn schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:36:
[...]

Om het echt zeker te weten kan je het beste zelf langsgaan of bellen natuurlijk. Of verwacht je dat iemand hier voor je gaat kijken en om het te bewijzen foto's zal bijvoegen? :P
misschien heeft iemand m toevallig daar vandaan, zo bedoelde ik 't ^^

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware staat hier !!!!!!!!
http://www.wdc.com/wdtvprerelease/

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 07:00
Version 1.02.00:

New Features:
· Added language support for subtitles; previously “Subtitle: 1/3” was displayed, the language is now displayed
when available for example: (English 1/3, French 2/3, etc…)
· Added UTF-16 support for subtitles.
. Improved support for thumbnail view functions as outlined below:
Note: All thumbnails must be in .JPG format and only .MP3 and .MP4 support embedded .JPG. Thumbnails are
not available in list view.

For Folder Thumbnails:
Music:
1. Display folder.JPG (the image file must be named “folder.JPG” or thumbnail will not function)
2. If no folder.JPG file is found, display the first album art image (.MP3 with embedded..JPG)
3. If no album art is available, display the first .JPG in the folder
Photo:
1. Display folder.JPG
2. If no folder.JPG file is found, display the first photo in the folder
Video:
1. Display folder.JPG
2. If no folder.JPG file is found, display the first cover art (.MP4 with embedded .JPG)
3. If no cover art is available, display the first photo in the same folder as the video to be played

For File Thumbnails:
Music:
1. Display album art (.MP3 file with embedded .JPG)
2. If no album art is available, display the image file with the same name as the audio file to be played. (for
example, song.wav will be associated with song.JPG)
Photo:
1. Display thumbnail
Video:
1. Display .MP4 with embedded .JPG
2. Display image file associated with the video file to be played (for example video.mkv will be associated
with video.JPG)

· Added "Back" button functionality when asked if you want to resume video playback; previously only “OK” and
“Cancel” were available
· Added Turkish language subtitle support
· Added .MOD file extension support

· Added support for FLAC audio in .MKV; previously FLAC audio was shown as an unsupported audio format
· Added file size display in MB and GB; previously file size displayed in KB only
· Added function for user to turn file size display on and off; previously this function was not user selectable
· Added info bar display toggle by pressing “Enter” on remote control during video playback
· Added user-selectable thumbnail / list display option in Video; previously it was a universal setting
· Added user-selectable thumbnail / list display option in Photos; previously it was a universal setting
· Added user-selectable thumbnail / list display option in Music; previously it was a universal setting
· Added .TRP file extension support
· Added language display for the audio track; previously “Audio: 1/3” was displayed; now the name of the
language is displayed when available within the file where multiple language audio tracks are present for
example: (English 1/3, French 2/3, etc…)
· Added support for VC-1 in .MKV
· Added a page up and page down function in file list view using the ‘Next’ and ‘Prev’ buttons on the remote
control; previously only up and down arrows were used to navigate the list of files

Resolved Issues:
· Resolved issue when playing 23.976 FPS video files in 1080p24Hz; previously the playback was choppy
· Resolved HDMI signal issues with Sharp LC-32GA5T televisions; previously the signal would randomly cut out
· Resolved line offset issue with subtitles where multiple lines are displayed; previously one line would be off
center
· Improved synchronization between video files and external subtitles
· Resolved issue with Cyrillic text in filenames; previously the Cyrillic text was subscripted
· Resolved issues with audio in videos created by some digital cameras; previously the audio was distorted
· Resolved issue with embedded subtitles in .MKV files; previously the words were getting split between two lines
· Changed default boot up menu cursor location to Video; previously the cursor defaulted to Photos

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Improved synchronization between video files and external subtitles
Ik heb helaas geen tijd dit te testen. Alle films die ik zal afspelen hebben hier mee te maken. AVI SD materiaal met SRT subs... Hopelijk betekend improved "fixed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit. weet iemand al of de externe hd nu ook automatisch een power-off doet als je de WD-TV uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Ziet er goed uit! Vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nog steeds geen ondersteuning voor DVD menu :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij staat erop bij mij :)
Werkt prima en vooral met de cover weergave ben ik blij (thumbnails)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Jaspur schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:38:
[...]

misschien heeft iemand m toevallig daar vandaan, zo bedoelde ik 't ^^
Als iemand em daar al heeft zien liggen betekent dat nog steeds niet dat ie er nog steeds ligt als jij em daar wilt kopen!
Jeetje man in de tijd dat je in dit topic 3 posts hieraan besteedt hebt, had je MediaMarkt Zwolle al duizend keer aan de lijn gehad kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:25:
ziet er goed uit. weet iemand al of de externe hd nu ook automatisch een power-off doet als je de WD-TV uit zet?
neen dat werkt nog steeds niet.
geen dvd menu's
ondertiteling is nu nog slechter geworden (geen zwarte randjes meer)
Default ondertitel taal kan je ook niet instellen.
DTS downsampling gaat ook niet.

Enkel thumbnails zijn toegevoegd, en daar zitten we echt allemaal op te wachten.

Ik verkoop mijn wd tv en wacht op een popcorn uurtje als die op ibood ofzo passeert.

Voor mij is het game over... meer dan 4 maanden wachten voor dit... met alle chinezen maar niet met de dezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 09:05:
[...]

geen dvd menu's
Default ondertitel taal kan je ook niet instellen.
DTS downsampling gaat ook niet.

Enkel thumbnails zijn toegevoegd, en daar zitten we echt allemaal op te wachten.

Ik verkoop mijn wd tv en wacht op een popcorn uurtje als die op ibood ofzo passeert.

Voor mij is het game over... meer dan 4 maanden wachten voor dit... met alle chinezen maar niet met de dezen.
Lol 8)7 vette update! ben blij dat ik de WD afgelopen maand verkocht heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het geluid nu werkt bij WMV HD files.
Dit werktte namelijk niet , en je moest de hele film remuxen naar m2ts om toch het geluid en de film goed te hebben.

Werkt dat nu wel met deze nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06
erg teleurstellend dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik vind het jammer genoeg ook een zeer matige update....

De enige echte belangrijke wijzigingen vind ik:

- VC-1 audio
- verbetering externe ondertiteling

En hier wachten we gewoon 4 maanden op!

Nou weet ik stiekum niet eens wat VC-1 audio is, maar ik weet iig dat het geen WMA Pro audio is... en juist daar zit ik op te wachten! ;(
DVD-menu's vind ik niet zo bijzonder, want ik speel zelf bijna geen dvd iso's en verbeterde thumbnail support is voor vele wel leuk, maar mij kan dat ook gestolen worden...
Uitbreiding van de ondersteunde codecs lijkt mij juist hetgeen waar de meeste tijd aan besteed moet worden... details als thumbnail support kunnen altijd later nog...

Don't get me wrong: opzich ben ik erg tevreden met het aparaatje en de verbetering van de ondertiteling is ook zeker welkom, maar dit kan niet alles zijn.

Ik weet dat niet iedereen tevreden kan worden gesteld, maar kom op zeg! Hoeveel mensen hebben hier een SHARP 32BLADIEBLA en waarom wordt daar dan aandacht gegeven... 7(8)7

Nu begrijp ik waarom de PopCorn Hour zo populair is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:54:
Maar nog steeds geen ondersteuning voor DVD menu :( .
Hebben ze dit ooit beloofd toen je dit apparaat ging aanschaffen?
[...]

geen dvd menu's zelfde als hierboven, word ook niet ondersteunt volgens de doos
Default ondertitel taal kan je ook niet instellen. Rip je ze toch goed met alleen nl ondertitels
DTS downsampling gaat ook niet. Dit gaat nooit gebeuren, is al 100x besproken ze hebben geen licentie!

Enkel thumbnails zijn toegevoegd, en daar zitten we echt allemaal op te wachten. Ik wel

:w Veel plezier met je popcorn, vergeet vooral je 150 euro extra niet mee te nemen voor dvd ondersteuning :w

[ Voor 67% gewijzigd door sjekneck op 02-04-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat is wel vaag. kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg teleurstellend
Thumbnail support? dat is echt niet belangrijk aangezien subs je door de hele film ziet en die heb ik begrepen is een stuk slechter geworden?
Hebben ze het door een stagiair laten maken ofzo?

helaas bleek mijn vermoeden werkelijkheid. Ze hebben teveel producten met firmware. En de development team kan niet alles ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip33
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11-2022
Opzich is het een redelijk apparaat maar worden de mogelijkheden die het kan benutten niet gebruikt.
Na zo lang wachten op een firmware met zo weinig verbeteringen ben ik ook zeer teleurgesteld.

Ook die van mij gaat in de verkoop en ga ik op zoek naar iets anders, ga niet weer 4 maanden wachten op een eventuele support voor bv een simpel dvd menu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

Ik ben, zoals de meesten hier, ook teleurgesteld in deze update. Speler ondersteunt nu wel meer mkv's maar daarnaast weigert deze nog steeds een aantal ISO-bestanden die bij de initial release wel werkten. Daarnaast vind ik het ook erg spijtig dat ze nog geen ondersteuning hebben voor hoofdstukken bij DVD's.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch blij dat die lui al het werk er insteken doe het maar eens na.
In plaats van altijd com. te leveren.
Ik ben er blij mee kijk zelf voornamelijk Hd materiaal.

Wees geduldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet teleurgesteld, het apparaat deed al precies wat ik er van verwachtte, alle overige dingen zijn bonus wat mij betreft. ik denk eerlijk gezegd dat de verwachting van reguliere updates een beetje teveel gevraagd is, per slot van rekening doet het ding al wat ie moet doen, namelijk (hd) films afspelen van een externe schijf.

krijg de indruk dat de meeste mensen die nu klagen over gebrekkige updates eigenlijk een NMT a la Popcornhour of TVIX wilden hebben voor onder de 100 euro. dat is gewoon niet realistisch. als je kijkt naar de prijs van de WD-TV en wat je er vervolgens allemaal mee kan vind ik het echt geen verkeerd apparaat. wil je meer, prima, maar dan ga je meteen zwaar omhoog in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:34:
Erg teleurstellend
Thumbnail support? dat is echt niet belangrijk aangezien subs je door de hele film ziet en die heb ik begrepen is een stuk slechter geworden?
Ik denk dat dit opgepakt zal gaan worden.

Iedereen moet er ook nog even rekening mee houden dat dit in feite de pre-release is. De laatste fouten kunnen nog aangepakt worden in korte tijd net als bij de vorige firmware update.

Los daarvan moeten de mensen die maar blijven hameren op dvd-menu en DTS ondersteuning zich eens goed gaan afvragen waar ze voor getekend hebben. Deze functies zijn nooit aangekondigd geweest period. dat wist je bij de aanschaf al en de naam van het apparaat doet het ook vermoeden "wd HD tv".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leuke toevoegingen maar had liever gezien dat ze eerst wat andere zaken hadden aangepast:
  • In stand-by staat het apparaat nog steeds (bijna) volledig aan.
  • In stand-by blijven aangesloten HDDs draaien. Zou logischer zijn dat alle aangesloten HDDs uitgezet zouden worden bij het overgaan naar stand-by-stand.
  • Ondertiteling staat te laag in het scherm (onderin).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:49:
Leuke toevoegingen maar had liever gezien dat ze eerst wat andere zaken hadden aangepast:
  • In stand-by staat het apparaat nog steeds (bijna) volledig aan.
  • In stand-by blijven aangesloten HDDs draaien. Zou logischer zijn dat alle aangesloten HDDs uitgezet zouden worden bij het overgaan naar stand-by-stand.
  • Ondertiteling staat te laag in het scherm (onderin).
Bij mij gaat de HDD My book WD wel uit in standby. :?

Verder ben ik heel blij!! :*)

De bestanden met .MOD extensie van mijn HD-JVC-camcorder HD3E worden ondersteund.

Hiep hiep hoera,daar zat ik op te wachten.

Best een super player voor die paar centen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 14:41
Beetje jammer dat er zoveel mensen zitten te klagen over DVD ondersteuning...
Het is een HD Media player, anders koop je gewoon lekker een DVD-speler ofzo ?

Het apparaat doet, zoals hierboven al gezegd, precies wat hij moet doen en waar je voor betaald hebt. Wil je meer, geef je maar lekker 150 euro meer uit voor een popcorn hour, maar ga niet in dit topic liggen zeuren over zogenaamd missende features waarvan nooit gezegd is dat ze er in horen/kwamen/gaan komen.

Wordt tijd voor een modbreak om alle onzin over "nu ga ik hem verkopen!" op te ruimen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusher77 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:51:
Beetje jammer dat er zoveel mensen zitten te klagen over DVD ondersteuning...
Het is een HD Media player, anders koop je gewoon lekker een DVD-speler ofzo ?

Het apparaat doet, zoals hierboven al gezegd, precies wat hij moet doen en waar je voor betaald hebt. Wil je meer, geef je maar lekker 150 euro meer uit voor een popcorn hour, maar ga niet in dit topic liggen zeuren over zogenaamd missende features waarvan nooit gezegd is dat ze er in horen/kwamen/gaan komen.

Wordt tijd voor een modbreak om alle onzin over "nu ga ik hem verkopen!" op te ruimen |:(
Beetje jammer dat anno 2009 dvd support onmogelijk lijkt te zijn. vind je niet?

Is het trouwens niet de bedoeling van een mediaplayer dat die media afspeelt? Dat die alle andere hardware overbodig maakt?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:02:
[...]

Beetje jammer dat anno 2009 dvd support onmogelijk lijkt te zijn. vind je niet?

Is het trouwens niet de bedoeling van een mediaplayer dat die media afspeelt? Dat die alle andere hardware overbodig maakt?
HD MEDIA player, DVD is geen HD media. Ook jammer dat er trouwens geen HD & LAN-poort in zit, had ook best gemogen.

Made my point, verkoop 'm maar lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

DVD support moet ook gewoon mogelijk zijn, aangezien er in de WD TV ongeveer dezelfde chip zit als in de PCH A-110 respectievelijk 8635LF, 8635 rev.C. Feit is dat de WD TV een media player is anders kan je net zo goed mp3 support ook schrappen volgens de redenatie van het is een HD media player.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou deed mijn WD TV het prima, maar toch die update uitgevoerd. Nu is het ding traag als dikke stront.... lekker weer.

Ik heb geprobeerd hem te downgraden naar 1_01_02, maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet iemand of dit gewoon mogelijk is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ja, downgraden is mogelijk. Pas het *.ver-bestand aan het verhoog het versienummer naar 2.01. WDTV zal dan keurig downgraden naar 1.01.02.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Laguna schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:08:
DVD support moet ook gewoon mogelijk zijn, aangezien er in de WD TV ongeveer dezelfde chip zit als in de PCH A-110 respectievelijk 8635LF, 8635 rev.C. Feit is dat de WD TV een media player is anders kan je net zo goed mp3 support ook schrappen volgens de redenatie van het is een HD media player.
Dan kun je 150 euro besparen en de dvd schijf in je dvdspeler proppen zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update had voor mij ook achterwege kunnen blijven. Het apparaat doet exact wat het doen moet. De media die ik ophaal, speelt hij gewoon af. Filmpje ophalen, filmpje naar de Mybook kopiëren, filmpje kijken en filmpje weer dellen. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Out of the box voor de doorsnee-gebruiker dus een goed artikel. Wil je meer opties en features, dan moet je gewoon een andere mediaplayer aanschaffen. Meestal is de prijs er dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Direct weer terug naar versie 1.01.02 en wat een verschil in snelheid. Mijn schijf staat vol met series en films in .avi en het duurde gewoon 15-20 seconden om deze te laden met de nieuwe firmware....

Daarnaast zijn punten als DVD ondersteuning niet gefixed en die thumbnails boeien me niet zoveel.

Mogelijk dat de officiële release beter is en anders proberen we het bij versie 1.03 nog een keer.

Voor mij is fw 1.01.02 voorlopig de betere keuze, flinke tegenvaller.
The_Worst schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:16:
Ja, downgraden is mogelijk. Pas het *.ver-bestand aan het verhoog het versienummer naar 2.01. WDTV zal dan keurig downgraden naar 1.01.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer gedowngrade.

Waarom??? ondertitels srt in combinatie met .ISO betand worden niet meer weergegeven.

Maar weer wachten op een volgende upgrade.

Het blijft een super speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik vind het wel apart dat ze zeggen dat de ondertiteling verbeterd is..... : nu loopt het wel synchroon, maar ziet t er niet uit! Ofwel, verbeteren door kwaliteit te verminderen... is toch geen oplossing...?

maargoed, ik ga ervan uit dat deze prerelease in een weekje in elkaar is gedraaid en dat ze de community blij wilden maken met een beta... :O
dus hopelijk is de echt firmware beter, maar daar zullen we nog wel een maand of wat op moeten wachten...

Ja, toch wel een slechte 1 april grap...! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al twee keer eerder gevraagd maar helaas geen antwoord gekregen:
:)

WIE KAN ME VERTELLEN HOE IK DVD-BESTAND (VIDEO_TS MAP OFZO) OP DE WD-TV KAN BEKIJKEN??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:15:
Ik heb het al twee keer eerder gevraagd maar helaas geen antwoord gekregen:
:)

WIE KAN ME VERTELLEN HOE IK DVD-BESTAND (VIDEO_TS MAP OFZO) OP DE WD-TV KAN BEKIJKEN??
uhm, uitgepakt? in ISO? in IMG? alles is mogelijk en werkt...

Uitgepakt: 1e grote vob bestand selecteren en gaan met die banaan...
ISO & IMG: selecteren en gaan

no problemo...

[ Voor 14% gewijzigd door SqueakyClean op 02-04-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel eens een iso gemaakt maar die speelde hij niet af. doe ik iets fout?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusher77 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:07:
[...]

HD MEDIA player, DVD is geen HD media. Ook jammer dat er trouwens geen HD & LAN-poort in zit, had ook best gemogen.

Made my point, verkoop 'm maar lekker 8)
Kijk eens op de site van WD, het ding noemt WD TV en niet HD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:21:
ik heb wel eens een iso gemaakt maar die speelde hij niet af. doe ik iets fout?
Geen idee, want er zijn echt heeeeel veel factoren die daarbij een rol spelen.
Ik zou de Video_TS gewoon op een hd zetten en dan de eerste grote vob (1Gb) selecteren.
Ondertiteling doet het dan ook vaak.

Geen dvd menu nodig, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:42:
[...]

Geen idee, want er zijn echt heeeeel veel factoren die daarbij een rol spelen.
Ik zou de Video_TS gewoon op een hd zetten en dan de eerste grote vob (1Gb) selecteren.
Ondertiteling doet het dan ook vaak.

Geen dvd menu nodig, hoor...
Thanx! ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
welke hdmi versie heeft deze speler eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Thanx! ga het proberen
Lees ff een paar pagina's terug, daar staat precies hoe en wat je moet doen om een video_ts goed af te spelen....
Gewoon een iso maken van het bestand is niet genoeg, het moet wel een dvd-video layout hebben....

Trouwens over de ondertitels... ik begreep dat wd om het synchroon te laten lopen de kwaliteit van de subtitles zelf sterk verminderen.
Er is inmiddels een feature request waarin gevraagd wordt om voor subtitles een configuratie optie te maken, quality / low quality.... ofwel mooiere subtitles of minder mooi maar wel synchroon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandPuba schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:59:
[...]

Lees ff een paar pagina's terug, daar staat precies hoe en wat je moet doen om een video_ts goed af te spelen....
Gewoon een iso maken van het bestand is niet genoeg, het moet wel een dvd-video layout hebben....

Trouwens over de ondertitels... ik begreep dat wd om het synchroon te laten lopen de kwaliteit van de subtitles zelf sterk verminderen.
Er is inmiddels een feature request waarin gevraagd wordt om voor subtitles een configuratie optie te maken, quality / low quality.... ofwel mooiere subtitles of minder mooi maar wel synchroon...
dvd-video layout; kan dat bijv met nero (of toast op de Mac)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

crazyheinz schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:30:
welke hdmi versie heeft deze speler eigenlijk?
1.2 als ik het goed heb... dus geen DTS HD en DD HD ofzo...

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 02-04-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
sjekneck schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:39:
[...]

Ik denk dat dit opgepakt zal gaan worden.

Iedereen moet er ook nog even rekening mee houden dat dit in feite de pre-release is. De laatste fouten kunnen nog aangepakt worden in korte tijd net als bij de vorige firmware update.

Los daarvan moeten de mensen die maar blijven hameren op dvd-menu en DTS ondersteuning zich eens goed gaan afvragen waar ze voor getekend hebben. Deze functies zijn nooit aangekondigd geweest period. dat wist je bij de aanschaf al en de naam van het apparaat doet het ook vermoeden "wd HD tv".
Idd,het hele DTS verhaal blijft maar terug komen.DTS geeft het apparaat gewoon door,alleen moet je dan een fatsoenlijke receiver/versterker hebben waar de decoder inzit.

Ikzelf heb een Onkyo tx-ds 676 receiver en alles speelt ie af.
Als je praat over DTS HD en DD HD dan moet je overstappen naar een Bluray speler.

Wat ik echt het allerbelangrijkste vind is dat ze de ondertiteling goed moeten fixen,want dat gezever met alles wat out of sync is is echt erg vervelend.DVD's speel ik niet af,ik wacht dan wel lekker op de HD versie,is veel meer genieten,want dat speelt ie goed af.
GrandPuba schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:59:
[...]

En dat vind ik dus een bezopen iets,kwaliteit verminderen terwijl het bij de release van de WD TV wel goed was :?

[ Voor 24% gewijzigd door Corona op 02-04-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvd menu support, heeft weer te maken met licentie rechten. Daar moet voor betaald worden (tenminste dat las ik op de Engelse forums). vanuit dat oogpunt vind ik het heel begrijpelijk allemaal hoor.

Ik vind het zelf wel fijn dat de film gelijk begint.

Als je zo graag het menu wilt zien, doe dan je originele DVD erin.
Het is juist handig om DVD images te bekijken zonder dat je kids aan je dvds zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Een dvd kijken zonder menu's is inderdaad geen probleem maar als de dvd meerdere afleveringen bevat dan is een menu, of op zijn minst chapter/title support, gewoon makkelijk. Ik vind het geen ramp dat het niet mogelijk is maar jammer is het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Corona schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:45:

En dat vind ik dus een bezopen iets,kwaliteit verminderen terwijl het bij de release van de WD TV wel goed was :?
Het was bij de release ook niet goed, was de timing ook scheef.

Overigens, als ik die verhalen zo lees over dat de thumbnails de weergave sterk vertragen... kan je ze ook uitzetten? Anders ga ik ook niet upgraden, ben verder al heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
Mischien een domme vraag maar zijn HDMI 1.3 kabels backwards compatible met de (HDMI 1.2) WD-TV?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb het idee dat de ondertiteling door de software wordt gerendered en vervolgens door de hardware op het beeld wordt geplakt. Door de kwaliteit te verlagen kan het renderen sneller plaatsvinden.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mecco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2024
het duurt inderdaad langer voordat hij een video afspeelt , maar niks op de subtitles aan te merken, ze lopen syncroon en volgens mij hebben ze nog een dunne zwarte rand, dus voor mij perfect zichtbaar

Ook ondervind ik dat het afspelen van een video langer duurt naar gelang de bestand grote, wat dus vroeger niet was maarja

[ Voor 23% gewijzigd door mecco op 02-04-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Lau26 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:17:
Mischien een domme vraag maar zijn HDMI 1.3 kabels backwards compatible met de (HDMI 1.2) WD-TV?
Ja, hmdi is backwards compatible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardware beperkingen van de WD TV :?

Ik denk na het lezen van de reacties dat ik deze firmware na meer dan 3 maanden wachten maar oversla,het vertrouwen in WD staat wel op een laag pitje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Wel grappig om te zien dat de firmware nog niet officieel op de website staat dus misschien nog heel even geduld!? Ik wacht nog heel even met het installeren van deze firmware en kijk nog ff de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:11:
ik ben niet teleurgesteld, het apparaat deed al precies wat ik er van verwachtte, alle overige dingen zijn bonus wat mij betreft. ik denk eerlijk gezegd dat de verwachting van reguliere updates een beetje teveel gevraagd is, per slot van rekening doet het ding al wat ie moet doen, namelijk (hd) films afspelen van een externe schijf.

krijg de indruk dat de meeste mensen die nu klagen over gebrekkige updates eigenlijk een NMT a la Popcornhour of TVIX wilden hebben voor onder de 100 euro. dat is gewoon niet realistisch. als je kijkt naar de prijs van de WD-TV en wat je er vervolgens allemaal mee kan vind ik het echt geen verkeerd apparaat. wil je meer, prima, maar dan ga je meteen zwaar omhoog in de prijs.
Kan ik mij ook in vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe post van ScottWD

Glad to see most of you are happy with the prerelease. I appreciate all the feedback and info related to your experiences. It will help make the official release that much better!

Of course, I will keep everyone updated on the status of the official release as we get closer. Stay tuned.

-ScottWD

Snap zijn opmerking niet, de meeste zijn toch niet zo tevreden en hadden meer verwacht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:33:
[...]

Kijk eens op de site van WD, het ding noemt WD TV en niet HD....
WD TV
HD Media Player

High-definition multi-media adapter

Turn your USB drive into an HD media player

Store your HD content on a USB drive. Plug the drive in and play HD movies, digital music and family photos on your TV. It’s as easy as 1-2-3.
Moet ik er een screenshot van maken ? Veel duidelijker dan dit kan het niet 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Crusher77 op 02-04-2009 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stelletje azijnpissers hier zeg.. :(
Het lijkt wel of iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Als je een fiets koopt wil niet zeggen dat je na een grote beurt een brommer hebt ;)

Ik heb een Popcornhour en een WD TV en deze zijn niet te vergelijken.. de WD TV doet meer als ik er van verwacht had en is een prima apparaat.
Wat moet men met een dvd menu :? ernaar kijken?
Als je iets koopt kijk je toch naar de specificatie`s van dat moment en niet van ooohw dat gaat nog wel een keer komen.
Hier doet hij het prima >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickey101
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-02-2021
DVD Menu, tja ach staat niet in de specificaties, maar je verwacht wel dat als je op de next toets drukt dat de volgende chapter komt en niet de volgende file.
WMA pro is erg jammer omdat veel series gepost worden in wma.
En dat de stroom niet uitgaat op de WD kan niet softwarematig denk ik,
Je kan nu de WDTV gebruiken om je telefoon/MP3 op te laden hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Mijn subtitelopmerkingen:
-Subs lopen synchroom. (ik kijk meestal thuisbrouw-ondertitels, dus ik kijk niet op een miliseconde)
-Subs zijn minder mooi. Jammer dat er geen soft-dark randje omheen zit, dat leukt zo mooi op op mijn blurry-CRT TV. Ook de leesbaarheid is iets minder omdat wit nu wegvalt op een witte achtergrond, leesbaarheid is ook iets minder door karteltjes.
-Subs kunnen niet hoger. Met een beetje te veel PAN&SCAN mis je nu tekst, en moet ik mijn TV op een minder leuke setting zetten.
-Voor ouderen: grootte 50 of 60 erbij zetten in de opties is wel een ideetje. Of voor mensen met kleine TV's
-Subs staan niet automatisch op spoor 1. Waarom? Als je geen externe subs wil zet je ze toch niet in je movie-folder? Dit zou je op zn minst in moeten stellen in de opties.

Nu moet ik wel zeggen: dit zijn mijn bevindingen na 5 minuten Heroes. Ik denk dat als je 2 afleveringen hebt gezien dat je automatisch ingesteld bent op deze font-rendering, en dat het allemaal best meevalt.

Ik vind deze firmware beter dan de oude. Subs lopen lekker synchroom, dus je kan ze weer gebruiken tenminste zonder omzetten. Voor deze firmware zette ik de subbs er niet eens bij!

Laten we het hopen dat dit een beta is, en dat de volgende regressies worden aangepakt:
-soft font bij subs
-sneller starten movies(nu zijn er wachttijden, eerst had je gewoon het gevoel dat hij met een mooie fade-out fade-in bezig was zo kort)

Het leukste van de nieuwe firmware was het wachten. Fantastische firmware hype op het AVS, met meldingen als: ScottWD is online, kijk maar naar het bolletje dat nu groen is bij zijn laatste post. ScottWD has entered the building! LOL!
Nu kunnen we lekker de final release in de gaten houden 8)

Ik ben blij met de aankoop van mijn WD TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel films op mijn ext-schijf met bestands extensie .iso krijg ik helemaal geen subtitels meer,terwijl het bij de vorige firmware wel het geval is.

of moet ik ze nu anders noemen bv : " filmnaam" .nl.srt in plaats van " filmnaam" .srt.??
Dit i.v.m nieuw language support van de titels??

Wie weet raad?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:56:
Wat een stelletje azijnpissers hier zeg.. :(
Het lijkt wel of iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Als je een fiets koopt wil niet zeggen dat je na een grote beurt een brommer hebt ;)

Ik heb een Popcornhour en een WD TV en deze zijn niet te vergelijken.. de WD TV doet meer als ik er van verwacht had en is een prima apparaat.
Wat moet men met een dvd menu :? ernaar kijken?
Als je iets koopt kijk je toch naar de specificatie`s van dat moment en niet van ooohw dat gaat nog wel een keer komen.
Hier doet hij het prima >:)
ik denk dat ze of
a: nogal bezuinigd hebben op de afdeling van de wd tv

b: 'iets' over hun deadline zijn bij het maken van de firmware (misschien gebruiken ze stagiares XD )

want nu gaan er weer de berichten dat dit niet de final versie is van de firmware. en je kan er heel positief over zijn, maar kan een bedrijf als western digital nou niet iets betere firmware maken in 4 maanden tijd? andere, kleinere fabrikanten lukt het wel om regelmatig updates te geven en problemen snel op te lossen. als wd dat nou ook deed, zou dat weer een hoop reclame opleveren wat weer kopers trekt voor hun volgende apparaat. (denk maar niet dat ik die koop :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Rub3s schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:48:
[...]

ik denk dat ze of
a: nogal bezuinigd hebben op de afdeling van de wd tv

b: 'iets' over hun deadline zijn bij het maken van de firmware (misschien gebruiken ze stagiares XD )

want nu gaan er weer de berichten dat dit niet de final versie is van de firmware. en je kan er heel positief over zijn, maar kan een bedrijf als western digital nou niet iets betere firmware maken in 4 maanden tijd? andere, kleinere fabrikanten lukt het wel om regelmatig updates te geven en problemen snel op te lossen. als wd dat nou ook deed, zou dat weer een hoop reclame opleveren wat weer kopers trekt voor hun volgende apparaat. (denk maar niet dat ik die koop :P)
Het is een pre-release, zoals ook op de site vermeld staat. De firmware is niet officieel door WD uitgebracht en is ook niet via hun site te vinden, alleen als je de link hebt die ScottWD gepost heeft.
En dit is niet het enige product van WD waarvoor ze firmware upgrades schrijven... Ik zeg ook niet dat 4 maand niet langs is, maar ik wacht liever langer op een grote update dan elke week een kleintje met nauwelijks veranderingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees hier eigenlijk niks over die custom FW...

moet ik die niet gewoon erop zetten?

I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is de homebrew firmware ext-boot.0.9 gebaseerd op de nieuwe firmware 1.02.00

Verder heeft Zorander wireless USB sticks aan de gang gekregen. Chipset is van belang. Zelf heb ik
dit en het werkt goed. Wel wireless-mod.app.bin op de bootstick zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nouja gisteren de nieuwe FW erop gezet en ik ben er dik tevreden mee:

-Cover art werkt prima
-Geen file size meer *O*
-VC-1 support

Meer heb ik op dit moment niet nodig :) DVD menu, wat een gezeur :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Het lijkt hier met 1.02 opeens veel langer te duren om video's te laten afspelen, zowel gewone xvid's als grote 1080p-mkv's. Duurde het vroeger een paar seconden voor een xvid gestart was, duurt het nu opeens 20-30 seconden. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Ik was al zeer tevreden over de WD, maar na de firmware update lopen de subtitles ook heerlijk sync.

Ik kijk afleveringen van het internet en divx filmpjes zonder probleem op mijn 32" tv. Ideale aankoop

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:17
Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:16:
Het lijkt hier met 1.02 opeens veel langer te duren om video's te laten afspelen, zowel gewone xvid's als grote 1080p-mkv's. Duurde het vroeger een paar seconden voor een xvid gestart was, duurt het nu opeens 20-30 seconden. Heeft iemand anders dit ook?
Yup, ook het eerste wat opviel, duurt zeker wel een seconde of 10 voordat de video wordt opgestart.

- Maar niet alleen het opstarten van de video duurt langer: ook het menu voelt trager aan, wellicht dat het iets te maken heeft met de thumbnail ondersteuning, die moeten toch worden opgezocht en ingeladen.
- Lijkt alsof AAC geluid niet goed wordt ondersteund meer? The Dark Knight met AAC geluid doet het alleen op "Stereo" en niet op "Digital" in de instellingen.

Skippen van geluid met DTS tracks lijkt verholpen!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Deed toch wel wat afbreuk aan cinema-experience ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik heb het menu op folder list staan en de media library uit, het menu is bij mij even snel als voorheen. het opstarten duurt belachelijk lang, van 5 sec tot inderdaad wel 20 seconden bij sommige films.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Weet iemand hier wat precies VC-1 audio nou precies is? Op de wiki lees ik dat het nauw samenhangt met WMV9, dus is dit dan een andere code voor WMA Pro?

Ofwel de audio codec van WMV HD?
Ofwel zonder problemen de Xbox 360 releases afspelen?

Ik begrijp t niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 06:59:
Inmiddels is de homebrew firmware ext-boot.0.9 gebaseerd op de nieuwe firmware 1.02.00

Verder heeft Zorander wireless USB sticks aan de gang gekregen. Chipset is van belang. Zelf heb ik
dit en het werkt goed. Wel wireless-mod.app.bin op de bootstick zetten.
Mischien een echte noob-vraag maar er zit toch maar 1 usb-poort op de WDTV, hoe kun je dan een Wireless USB stick + een USB-stick (flashdrive) erop aansluiten? Mbv een usb-hub, maar de WD-TV ondersteunt die toch niet?

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau26 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:46:
[...]

Mischien een echte noob-vraag maar er zit toch maar 1 usb-poort op de WDTV, hoe kun je dan een Wireless USB stick + een USB-stick (flashdrive) erop aansluiten? Mbv een usb-hub, maar de WD-TV ondersteunt die toch niet?
er zitten 2 usb poorten op de WD TV, 1tje zit op de zijkant en 1 op de achterkant :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedere knullige dvdspeler een menu kan tonen waarom kan dat dan niet geregeld worden op een speler met nieuwere techniek en met waarschijnlijk betere hardware ?

Begrijp me niet verkeerd ik vind het een top speler, alleen niet alles is in HD te downloade dus is een beetje normale DVD support is wel wenselijk ookal kun je alleen maar chapters skippen.
Er zijn ook mensen die van muziek houden en een hoop muziek DVD's hebben, en tja wat een flut argument om te zeggen "er staat HD in de naam van het product" dus is het normaal dat het geen dvd ondersteund :S, mijn xbox mediacentre ondersteund ook DVD en valt (Kaal) bijna in dezelfde categorie alleen zit de hardware niet mee voor HD films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau26 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:46:
[...]

De Zorander homebrew FW ondersteunt USB hubs. Ik heb een unpowered hub met een stick voor de FW en een 2.5" drive. De Wifidongle heb ik gekoppeld aan de USB-poort aan de achterzijde. Andere homebrew FW bestaat die niet afh is van een stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als ik een DVD wil kijken, doe ik dat wel op mijn DVD speler.
De WD TV zou ik bijna alleen gebruiken voor gedownloade divx avi bestanden met losse srt's.

Na de firmware update heb ik dus wel enige interesse in dit apparaat.
Kan iemand trouwens een plaatje maken van die "lelijke" subs?
zodat ik zelf kan bepalen of dit iets storends is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-08 21:38

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

Ik had al een Panasonic 46PZ85 Full HD Plasma en sinds vandaag ook de WD TV HD in huis.

Echter als ik HDMI selecteer als uitgang signaal (ik heb zowel een HDMI als de standaard Composiet kabel aangesloten), kan ik wel kiezen voor een bepaalde resolutie, maar alles hoger dan 1080I / 60 Hz zorgt er voor dat het signaal weer terug springt naar Composiet. :?

Weet iemand hier een oplossing voor? Doe ik iets fout of moeten er bepaalde zaken op de Panasonic ingesteld worden?

Wat ik ook vreemd vind is dat als je bv. 720P / 60 Hz selecteert, het signaal wel klopt maar het menu geeft dan alsnog Composiet aan...

Nb. De TV HD beschikt over FW 1.01.02

[ Voor 3% gewijzigd door Zomborro op 03-04-2009 16:55 ]

It's life, Jim, but not as we know it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:52:
[...]

er zitten 2 usb poorten op de WD TV, 1tje zit op de zijkant en 1 op de achterkant :)
Oh okee, dat wist ik niet. Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daasje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-12-2022
Heb de WD met een 500gig hd op mijn LG 42 inch aangesloten. doormiddels van een HDMI kabel ,

Ik heb 3 MKV's er op gezet met als geluid spoor dolby 5.1 (southpark s13e1 - How to Lose Friends & Alienate People - Twilight (2008) )

In het menu staat het geluid op Digitaal

En nu het probleem als ik de films aanklik en serie . , totaal geen geluid aanwezig.

Als ik het in het menu verander naar Stereo geluid ook totaal geen geluid nog aanwezig.

Ik heb zelfs een 2e HDMI gebruikt om te testen. Ook dit heeft geen baad gehad.

20 min later nogsteeds tobben., maar wel een stereo geluid opeens uit de flim How to Lose Friends & Alienate People ,
geen idee hoe dit kan als ik heb op digitaal zet geen geluid uit alle drie nogsteeds maar op stereo wel een geluid uit deze film.

Wat doet ik hier nou fout jongens kunnen jullie mij helpen ? Moet ik nog iets omzetten ergens met een programma ofzo ? Geen idee sta op het punt om geiriteerd te raken op het leuke apperaatje. ; (

Heb alle drie mijn HDMI aansluitingen op de tv geprobeert trouwens. En mijn 360 doet het met geluid wel perfect over HDMI voor extra info.

Thanx.
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.