[Mediaplayer] WD TV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:
  • 234.214 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:58:
Er is een nieuwe officiële firmware update : 1.02.07. :)
Hij heeft dus hetzelfde nummer gekregen als de laatste pre-release.

Hier te downloaden :

http://support.wdc.com/pr....asp?groupid=1001&lang=en

EDIT: zojuist gedownload en dan staat er in de readme.txt

This is a prerelease version of the firmware. Feel free to install it but be aware this is beta firmware so use it at your own risk. If you are not comfortable with this, please wait for the final version.

Fixed items:

* Added option to toggle subtitle default to 'On' or 'Off'

* Added subtitle outline thickness selection

* Added hard drive spindown on WDTV power off

:? :? :?
das vreemd. waarom zouden ze hetzelfde nr aanhouden als het daadwerkelijk om een public release gaat? lijkt erop dat ze gewoon de pre naar buiten brengen (zonder een aantal irritante bugs te fixen) zodat het grote publiek weer ziet dat er een update is?

in de releasenotes staat weer niet dat het een PRE is (druk op die knop, dan krijg je een pdf).

lijkt me een bewust gemaakte fout, immers de meesten hebben geen pre erop staan en zijn dan happy met een nieuwe versie. wij weten natuurlijk wel beter! als dit klopt dan komt dit hun reputatie niet ten goede denk ik...
[kheb een naar gevoel dat de devs tot eind april toestemming hadden om te knutselen, om daarna heel langs niks te doen vanwege budget ofzo....en dat ze nu daarom maar de pre naar buiten duwen als een offciele FW?]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:16

Laguna

Connaisseur

Het is inderdaad exact dezelfde versie als de prerelease van 1.02.07 aangezien alle bestanden in de zip hetzelfde zijn gedateerd namelijk van 21 april en met dezelfde CRC32.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Welja, ik heb weinig problemen met 1.02.07 en de meeste mensen zijn meer tevreden dan met de vorige stable 1.01.02, dus is het wel prima wat ze doen. Moeten we wel hopen dat ze blijven doorontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb getracht een mkv met dts om te zetten naar ac3 met de popcorn mkv audio convertor.

ik gebruik daarbij de sonic decoder ipv libav.

het rare is dat hij alles goed doorloopt, maar aan t eind krijg ik een veel te kleine corrupte file, die mediainfo niet eens herkend.

meer hier last van ?

ik ga nu eens proberen met de default decoder libav....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 01:39:
Welja, ik heb weinig problemen met 1.02.07 en de meeste mensen zijn meer tevreden dan met de vorige stable 1.01.02, dus is het wel prima wat ze doen. Moeten we wel hopen dat ze blijven doorontwikkelen.
hmmmm we kunnen de komende maanden (of langer?) de support wel vergeten denk ik zo. het feit dat ze een pre-release vlug uitbrengen als final, die vol onacceptabele bugs zit, zegt voor mij genoeg. -1 voor WD !

er zitten bugs in die in vorige versies niet zaten, fijn al die nieuwe features, maar het is ruk als je daarvoor bugs terugkrijgt die er eerst niet waren.

komt bij de community op avsforum redelijk hard aan, ze zitten allerlei bug reports te maken, te testen....en vervolgens doet WD er niks mee.

hoe zijn jullie ervaringen met de .07 versie ? alles OK ? spelen 1080P files probleemloos ? ook als de DTS hebben ?

[als ze die shit nou eens opensource maakten, dan kon de community zelf verder ontwikkelen....]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Nou nou je trekt wel heel snel conclusies.....

en er zijn alternatieve firmwares inmiddels, dus leef je uit:
http://b-rad.cc/wdlxtv
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1100062
http://www.avsforum.com/a...ead.php?t=1100062&page=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PETER_DB
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 08:25
Beste mensen,

ik heb sinds 2 dagen een wd tv en moet zeggen dat hij een klein beetje tegenvalt. ik ben momenteel verslaafd aan de serie lost. als ik deze op een stick zet en afspeel op de wd tv krijg ik geen menu. is geen ramp maar hoop dat het opgelost word. als ik deze afleveringen afspeel krijg ik geen ondertiteling wat ik erg vervelend vind. klopt dit of doe ik iets fout. Nu heb ik de wd tv geupdate naar .04 maar als ik deze probeer te updaten naar .07 dan werkt dit niet. ik krijg geen icoon met firmware update. doe ik soms iets fout??

ik hoop dat iemand me kan helpen.

alvast bedankt,

gr peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:12:
[...]

hmmmm we kunnen de komende maanden (of langer?) de support wel vergeten denk ik zo. het feit dat ze een pre-release vlug uitbrengen als final, die vol onacceptabele bugs zit, zegt voor mij genoeg. -1 voor WD !

er zitten bugs in die in vorige versies niet zaten, fijn al die nieuwe features, maar het is ruk als je daarvoor bugs terugkrijgt die er eerst niet waren.

komt bij de community op avsforum redelijk hard aan, ze zitten allerlei bug reports te maken, te testen....en vervolgens doet WD er niks mee.

hoe zijn jullie ervaringen met de .07 versie ? alles OK ? spelen 1080P files probleemloos ? ook als de DTS hebben ?

[als ze die shit nou eens opensource maakten, dan kon de community zelf verder ontwikkelen....]
Opensource firmwares > volg die links van Kajee
Ondersteunen bv usb-netwerk sticks, torrentclients, samba/nfs shares, webclients, etc...

En welke bugs ben je al tegen gekomen? Of roep je dat gewoon omdat dat lekker voeld? Beetje weinig onderbouwd allemaal, ben zelf hardstikke tevreden en heb totaal geen probleem met het afspelen van enig media die binnen de specs vallen.

Wel handig die optie in 1.02.07 om de thickness aan te passen van de subs, de dikke subs van 06 waren niet om aan te zien :X halve centimeter omlijning is wel een beetje te veel van het goede.
PETER_DB schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:52:
Beste mensen,

ik heb sinds 2 dagen een wd tv en moet zeggen dat hij een klein beetje tegenvalt. ik ben momenteel verslaafd aan de serie lost. als ik deze op een stick zet en afspeel op de wd tv krijg ik geen menu. is geen ramp maar hoop dat het opgelost word. als ik deze afleveringen afspeel krijg ik geen ondertiteling wat ik erg vervelend vind. klopt dit of doe ik iets fout. Nu heb ik de wd tv geupdate naar .04 maar als ik deze probeer te updaten naar .07 dan werkt dit niet. ik krijg geen icoon met firmware update. doe ik soms iets fout??
DVD menus worden ook niet officieel ondersteund, heb zelf geen last van series die het niet doen.
Probeer anders eens de 720p versie van Lost te downloaden van EZTV :) dan wil je nooit meer terug naar de dvdtjes.

Lege usb stick met alleen de firmware updates erop? Andere usb HD eraf gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar die voegen alleen een paar extra's toe, die fixen geen bugs die in basis zitten, toch ?

maar: hoe spelen bij jouw de videos ? lopen 1080p met dts nog lekker bij jou ? heb je geen issues met flikkerende subs in mkvs ?

zie bijv: http://www.avsforum.com/a...p?p=16376943#post16376943

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
wat ik wel vervelend vind, is wel dat er dvd's zijn zien op een bepaalde manier gebrand zijn en je dus maar 1 seizoen kunt zien en niet de andere 3.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raydekok schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:13:
wat ik wel vervelend vind, is wel dat er dvd's zijn zien op een bepaalde manier gebrand zijn en je dus maar 1 seizoen kunt zien en niet de andere 3.
ik snap geen kont van wat je hier zegt....als je bedoelt dat je maar een episode van een disc kan zien en de rest niet...die snap ik want de WD ondersteunt geen dvd structuren met menus chapters ed....je zult dus alle episodes moeten rippen/converteren naar aparte files. niet handig, maar tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
dat bedoel ik dus

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PETER_DB
komt er ooit een ondersteuning voor dvd menu's?? is daar wat over bekend??

vind ik wel een behoorlijk belangrijk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
PPpfffff hou nou eens op met die vragen over DVD support!! Het is geen dvd speler!! Brand en kijk het lekker met je dvd speler.
Er is hier ergens (ja moet je zoeken) een mooie lijst te vinden over wat je wel en niet kan downloaden en afspelen op de WDTV.
Ik ben van mening dat hij daarvoor gemaakt is en je daarvoor de bijpassende media zoekt.
Hou het daarbij en je zal veel plezier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PETER_DB
Schimanski schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:52:
PPpfffff hou nou eens op met die vragen over DVD support!! Het is geen dvd speler!! Brand en kijk het lekker met je dvd speler.
Er is hier ergens (ja moet je zoeken) een mooie lijst te vinden over wat je wel en niet kan downloaden en afspelen op de WDTV.
Ik ben van mening dat hij daarvoor gemaakt is en je daarvoor de bijpassende media zoekt.
Hou het daarbij en je zal veel plezier hebben.
zo ruzie gehad met de vrouw??

Was gewoon een vraag hoor. als je alles moet gaan doorlezen dan ben je twee dagen bezig.

het lijkt me toch niet zo heel moeilijk voor wd om dit in de toekomst mogelijk te maken. op nadere mediaspelers kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
En hoe komt het dat je 2 dagen moet zoeken? Omdat het topic zo groot is.....

En weet je hoe dat komt? Doordat mensen continu dezelfde (overbodige, dubbele, al beantwoorde) vragen stellen.........

(ken je de uitdrukking met die kip en het ei?)

[ Voor 14% gewijzigd door kaajee op 01-05-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:16:
En hoe komt het dat je 2 dagen moet zoeken? Omdat het topic zo groot is.....

En weet je hoe dat komt? Doordat mensen continu dezelfde (overbodige, dubbele, al beantwoorde) vragen stellen.........

(ken je de uitdrukking met die kip en het ei?)
2 dagen ? pfff met google op "wd tv dvd menu support" vindt je het in 1 minuut :) heb je heel dit topic niet voor nodig....alsof alle antwoorden op alle vragen hier staan en ook nog een snel te vinden zijn...maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PETER_DB schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:02:
[...]

zo ruzie gehad met de vrouw??

Was gewoon een vraag hoor. als je alles moet gaan doorlezen dan ben je twee dagen bezig.

het lijkt me toch niet zo heel moeilijk voor wd om dit in de toekomst mogelijk te maken. op nadere mediaspelers kan het ook.
zie mijn vorige post, had je idd binnen 1 minuut kunnen vinden. zelf onderzoek is altijd eerste stap, pas daarna vragen stellen in een forum als deze. ik en anderen worden een beetje moe van het telkens dezelfde vragen moeten beantwoorden.

inhoudelijk geef ik je wel gelijk: dit kan en had er naar mijn mening in moeten zitten. echter we moeten nog een paar maanden wachten voordat wd weer verder gaat met FW ontwikkelen (vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 4 dagen de WD media.Ik ben zeer tevreden over dit apparaat.Heb zelf een WD 640GB,Elements Black harde schijf aangehangen en veel films al opgezet van 720 tot 1080 resolutie en de serie Sarah Cronicles Terminator seizoen 2 alle 22 afleveringen.Ik heb hem verbonden met een spdif kabel naar mijn dvdplayer en alles met dts of dolby 5.1 te horen.Ondertitels pakt die automatisch (Ned).Ik heb vandaag ook de laatste firmware erop gezet,totaal geen problemen ermee.Dus al met al een prima apparaat met schitterend mooi beeld(Panasonic Plasma thx 42 Hd Ready)en schitterend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:32:
Sinds 4 dagen de WD media.Ik ben zeer tevreden over dit apparaat.Heb zelf een WD 640GB,Elements Black harde schijf aangehangen en veel films al opgezet van 720 tot 1080 resolutie en de serie Sarah Cronicles Terminator seizoen 2 alle 22 afleveringen.Ik heb hem verbonden met een spdif kabel naar mijn dvdplayer en alles met dts of dolby 5.1 te horen.Ondertitels pakt die automatisch (Ned).Ik heb vandaag ook de laatste firmware erop gezet,totaal geen problemen ermee.Dus al met al een prima apparaat met schitterend mooi beeld(Panasonic Plasma thx 42 Hd Ready)en schitterend geluid.
leuk om te horen. veel plezier ermee ! welke versie software gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een mediaplayer en de meeste hebben wel DVD menu support dus vind best dat iemand daar iets van mag vinden.
Tevens het probleem dat hij een groot gedeelte van de subs niet weergeeft is prut.
Maar wie weet ooit.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:42:
Het is een mediaplayer en de meeste hebben wel DVD menu support dus vind best dat iemand daar iets van mag vinden.
Tevens het probleem dat hij een groot gedeelte van de subs niet weergeeft is prut.
Maar wie weet ooit.........
100% mee eens, zou er in moeten zitten, inc altijd werkende subs bij dvd (dit werkt nog steeds nl niet en er is nog steeds geen oorzaak/oplossing voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:40:
[...]

100% mee eens, zou er in moeten zitten, inc altijd werkende subs bij dvd (dit werkt nog steeds nl niet en er is nog steeds geen oorzaak/oplossing voor).
Jezus. Het lijkt wel dat jullie het nooit snappen... Het is een multimediaspeler, geen dvd-speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tasqa1004 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:45:
[...]

Jezus. Het lijkt wel dat jullie het nooit snappen... Het is een multimediaspeler, geen dvd-speler..
Ik had het over een mediaplayer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Waarom geen mediaplayer gekocht die het wel ondersteund? Keus genoeg.

/me is zeer tevreden over de WD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg tevreden met de wdhdplayer,alles draait goed alleen jammer dat het geen lp's kan afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

tasqa1004 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:45:
[...]

Zijn dvd films dan ineens geen multimedia meer. En ja het is een dvdspeler, het speel bij mijn toch echt wel wat dvd iso af, dus je het is een softwarematig dvdspeler, wel een hele slechte maar het is er wel een. :P ;)

Maar goed ik snap je punt, het is zo en niet anders dus we moeten er maar mee leren leven dat WD het niet voor elkaar krijgt om goede ondersteuning erin te bouwen zodat de wd tv bijna alle dvd afspeelt en ook gewoon in een map, misschien in de toekomst dat het ze nog lukt maar dat is afwachten, en anders pech, voor 29 euro heb je al dvdspeler als je niet zonder kan. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:28:
[...]

leuk om te horen. veel plezier ermee ! welke versie software gebruik je ?
Hoe bedoel je welke software?Ik heb de laataste firmware erop gegooid versie 1.02.07.Ik heb verschillende iso's, mkv's ,blu- ray's,vob files en avchd's op mijn harde schijf gegooid en geen van alle problemen mee gehad. Degene die dts zijn speelt netjes dts af en 5.1 speelt netjes dolby surround af.Ondertitel ook geen probleem pakt altijd de Ned.IK heb niks afgesteld met of in het menu alleen de nieuwste firmware erop gegooid en draaien maar.Ik heb nu bijna 400 gig aan films erop staan en nog geen probleem ondervonden.De buren kwamen gisteren een film kijken en die waren zo onder de indruk van het beeldkwaliteit dat ik volgende week met hem de hele handel gaat halen en bij hem alles erop gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17
Ik vind het zonde van mijn bandbreedte zo'n download van 4.8 GB als het ook met 1.3GB kan, maar ik was even benieuwd:

Is het nou:
a. Te lastig/te duur voor WD om de DVD support er netjes in te maken
b. Heeft WD geen zin licentiekosten te betalen/bang voor gezeik met rechthebbenden
c. a+b
d. iets anders.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:50:
...
Is het nou:
a. Te lastig/te duur voor WD om de DVD support er netjes in te maken
b. Heeft WD geen zin licentiekosten te betalen/bang voor gezeik met rechthebbenden
c. a+b
d. iets anders.
Ik zou zeggen, laat je fantasie eens de vrije loop. Verder neem ik aan dat één ieder die dit speeltje gekocht heeft, zich wel van te voren heeft geïnformeerd over wat dit ding wel of niet kan. Vraag jezelf eerst eens af van wat wil ik! En koop dan het passende apparaat erbij. Als je het andersom doet, kan het voorkomen dat zo n apparaat niet aan je eisen voldoet. Er is keus genoeg op het terrein van mediaplayers. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Altijd dat gezeik als mensen aangeven dat ze DVD menu support missen. Het is nou eenmaal een feit dat hier veel vraag naar is. Men moet al helemaal niet aankomen met van die lompe argumenten van koop maar een dvd speler. Volledige ondersteuning voor DVD ontneemt zo de noodzaak van het aanschaffen van dvd's en het branden daarvan, vooral voor series zou dit ideaal zijn.

Een mediaspeler is er om media af te spelen en aangezien er wel support is voor het .iso formaat, hoort daar ook support voor het menu bij. Tevens wordt er in de WD TV gebruik gemaakt van ongeveer dezelfde hardware als in bijvoorbeeld de Popcorn Hour, wat zou inhouden dat het puur een aanpassing in de software betreft om dit mogelijk te maken. Het is alleen erg jammer dat WD hier nog steeds geen gehoor aan heeft gegeven ook al wordt er zo enorm vaak naar gevraagd door de community.

Tevens heeft ScottWD wel in het verleden aangegeven dat er volledige support zou zijn voor DVD.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

serieus, wat maakt het nou of het menu het doet of niet? alle opties zijn buiten het menu bereikbaar. ik snap het probleem niet echt :S

en bovendien, wie wil nou dvd's kijken als ie full hd spul op het kastje kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Laguna schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:03:
Altijd dat gezeik als mensen aangeven dat ze DVD menu support missen. Het is nou eenmaal een feit dat hier veel vraag naar is. Men moet al helemaal niet aankomen met van die lompe argumenten van koop maar een dvd speler. Volledige ondersteuning voor DVD ontneemt zo de noodzaak van het aanschaffen van dvd's en het branden daarvan, vooral voor series zou dit ideaal zijn.
En hoe komen we aan die DVD images? Allemaal eerlijk zelf van je originele DVD'tjes getrokken zeker?
Vind dit echt zo 'n non-issue.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
dodge_911 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:54:
[...]

En hoe komen we aan die DVD images? Allemaal eerlijk zelf van je originele DVD'tjes getrokken zeker?
Heerlijk om te zien dat 'men' hun WD TV zo beschermd :P Ik heb em lang geleden de deur uit gedaan, het is gewoon een zeer matige speler met trage support... Oei, mag ik zeker niet zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

tjah de support is idd traag en laat, volgens mij zijn ze begin maart begonnen na de 1.01 versie (waar in april de 1.02 als resultaat uit kwam). als ze dit beter hadden aangepakt, dan hadden ze veeeeel meer klanten kunnen hebben.

maar voor velen, waaronder ik, voldoet het kastje nu. hij is niet perfect, maar voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
jvalks schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:00:
Heerlijk om te zien dat 'men' hun WD TV zo beschermd :P Ik heb em lang geleden de deur uit gedaan, het is gewoon een zeer matige speler met trage support... Oei, mag ik zeker niet zeggen ;)
Jij zegt lekker wat je wil, dude...
Hij hangt bij mij aan de LCD-TV op de slaapkamer, en heb er geen klachten over. 't Ding speelt alles wat ik 'm voorschotel. Wat mij gewoon een beetje tegensteekt is het gemiep over die dvd-support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
dodge_911 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:07:
[...]
Wat mij gewoon een beetje tegensteekt is het gemiep over die dvd-support.
Jij noemt het gemiep, ik noem het niet meer als een functie die je wel mag verwachten van een mediaspeler.. Je kan er lang over discussiëren, maar het is een gemis of sterker nog een tekortkoming van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Rub3s schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:41:
serieus, wat maakt het nou of het menu het doet of niet? alle opties zijn buiten het menu bereikbaar. ik snap het probleem niet echt :S

en bovendien, wie wil nou dvd's kijken als ie full hd spul op het kastje kan spelen?
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen, kwestie van logisch nadenken. Bij series is zonder menu de aflevering niet te selecteren en moet je moeilijk gaan doen met doorspoelen. Aangezien ik naast hd materiaal ook veel dvd materiaal heb (en velen met mij), zou het een uitkomst zijn als dit fatsoenlijk ondersteund wordt.
[...]

Wat een nutteloze reactie, hetzelfde geldt voor jouw HD materiaal.

@jvalks

Juist, jij begrijpt het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Laguna schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:00:
Wat een nutteloze reactie, hetzelfde geldt voor jouw HD materiaal.
Nutteloos? Ik leg me d'r bij neer als ik iets wat ik gedownload heb niet kan afspelen, en blijf d'r tenminste niet om de 10 posts om zeuren :p
IMHO is dvd-image playback niet de functie van de WDTVHD...
HD-materiaal afspelen daarentegen WEL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rub3s schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:41:
Zal ik je mijn dvd lijst geven en dan kijken of jij daar een Full HD equivalent van kan vinden?
dodge_911 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:05:
[...]

Nutteloos? Ik leg me d'r bij neer als ik iets wat ik gedownload heb niet kan afspelen, en blijf d'r tenminste niet om de 10 posts om zeuren :p
IMHO is dvd-image playback niet de functie van de WDTVHD...
HD-materiaal afspelen daarentegen WEL...
Dat jij je er bij neer legt is jou zwakte. Dat jij niet kritisch bent is jou probleem. Het mag wel HD in de naam hebben maar wat heeft dat verder ergens mee te maken? Sorry maar dat is echt dom gelul.

Het is een mediaspeler, bedoelt om media af te spelen op een makkelijke en eenvoudige manier. Ik vind het niet meer dan normaal dat je de DVD standaard gewoon ondersteund. Dit is een van de meest gebruikte standaarden voor films en is gewoon een universele standaard. Als het iets goed zou moeten afspelen, op HD materiaal na, zijn het wel DVD's.
Dat is dan ook de enige reden dat het apparaat hier niet staat, hij kan geen DVD's fatsoenlijk afspelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 02-05-2009 20:16 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:16:
[...]

Zal ik je mijn dvd lijst geven en dan kijken of jij daar een Full HD equivalent van kan vinden?

[...]

Dat jij je er bij neer legt is jou zwakte. Dat jij niet kritisch bent is jou probleem. Het mag wel HD in de naam hebben maar wat heeft dat verder ergens mee te maken? Sorry maar dat is echt dom gelul.

Het is een mediaspeler, bedoelt om media af te spelen op een makkelijke en eenvoudige manier. Ik vind het niet meer dan normaal dat je de DVD standaard gewoon ondersteund. Dit is een van de meest gebruikte standaarden voor films en is gewoon een universele standaard. Als het iets goed zou moeten afspelen, op HD materiaal na, zijn het wel DVD's.
Dat is dan ook de enige reden dat het apparaat hier niet staat, hij kan geen DVD's fatsoenlijk afspelen.
deja vu...ik heb dit totale BS argument eerder ook al moeten aanhoren pfff....en idd. alsof het ding alleen maar HD fantsoenlijk af zou moeten spelen (dat doet hij overigens ook nog niet optimaal). Hij ondersteunt alle soorten media, SD, HD, divx, dvd en weet ik veel....ze moeten er voor zorgen dat alles dan ook goed speelt zonder irritante bugs of missende features. dit had vanaf dag 1 er al in moeten zitten....maar zit er ondanks dat dvd support bij de meeste WD gebruikers bovenaan staat nog steeds niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

8)7 goede grap zeg. lees je eigen posts eens. eerst doe je net alsof iedereen hier illegale rips probeert te spelen en daar dus niet over mogen zeuren. vervolgens geef je aan zelf ook te downen, maar dan niet over zeurt als het niet werkt. fijn voor jou dan....maar

1) slaat jouw argument van illegaal/legaal nergens op
en
2) als jij alles zo fijn vindt en happy bent, kom dan niet zeiken op andere mensen die WEL iets missen

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:21:
[...]

maar zit er ondanks dat dvd support bij de meeste WD gebruikers bovenaan staat nog steeds niet in.
Zomaar even iets uit de lucht grijpen? De meeste WD gebruikers willen dvd menu support? De meeste mensen kunnen prima hun series downloaden en bekijken op dit ding lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvalks schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:00:
[...]

ik zit aan t zelfde te denken, zeker nu het erop lijkt dat de ontwikkeling van firmware voorlopig (voorgoed?) stil komt te liggen, daar ze opeens een pre FW uitbrengen als officiele versie, terwijl die nog vol zit met bugs en shit. toch maar wat extra euro's neerleggen voor een PCH dan maar ?

ik heb em pas een paar weken, maar loop steeds vaker tegen rariteiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:37:
[...]

Zomaar even iets uit de lucht grijpen? De meeste WD gebruikers willen dvd menu support? De meeste mensen kunnen prima hun series downloaden en bekijken op dit ding lijkt me.
nee. niet uit de lucht gegrepen. diverse andere fora's laten zien dat dit een hot issue is waar de meesten idd op zitten te wachten (of iig de mensen die zich op fora's bevinden). fijn dat jij jouw series kunt bekijken, maar dit blijft een heet hangijzer voor velen/de meesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:16:
[...]

[...]
Dit is een van de meest gebruikte standaarden voor films en is gewoon een universele standaard.
Dat klopt! Maar dat geldt alleen in de fysieke wereld. Met daarbij de bij behorende apparaten (dvd spelers, home cinema sets etc). Op het internet zijn toch avi's en mkv's, met hun bij behorende codec de standaard. Ook al heb je dvdr ISO's. Het is dan toch meestal de bedoeling om die op DVD te zetten en die af te spelen op de bijbehorende apparaten. Er zijn immers andere bestanden die qua MB's kleiner zijn met dezelfde kwaliteit.

Een goed product is pas goed wanneer je er bijpassende eisen stelt (de hoeveelheid eisen bepalen je kwaliteitsfactor). Als je een product niet aan de eisen van de gebruiker voldoet, heeft de gebruiker zijn onderzoek niet goed gedaan! (de gebruiker stelt immers andere eisen dan het product voldoet). Het product heeft er weinig mee te maken. Het doet immers wat de ontwerper in gedachten heeft op het moment van zijn markt/doelgroeponderzoek.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
ReseT schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:41:
[...]
Als je een product niet aan de eisen van de gebruiker voldoet, heeft de gebruiker zijn onderzoek niet goed gedaan! (de gebruiker stelt immers andere eisen dan het product voldoet). Het product heeft er weinig mee te maken.
OMG... lees zelf eens goed wat je schrijft... wat een bulls*...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Apoca

Array Technology Industry

jvalks schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:51:
[...]

OMG... lees zelf eens goed wat je schrijft... wat een bulls*...
Dude... Klopt precies wat de beste kerel zegt. Men kijkt toch eerst naar wat een product kan voor men iets koopt.

Der is meer dan genoeg info over deze mediaplayer te vinden, met zijn tekortkomingen en plus-punten. Dus iedereen die zich ook maar een heel klein beetje de moeite neemt kan weten wat die koopt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Apoca op 02-05-2009 21:34 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Zo kan ie wel weer. Nu weer ontopic in plaats van elkaar af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Het is toch heel simpel eigenlijk, gegeven het feit dat de WD TV niet lekker om gaat met DVD images.
Er komen in feite 2 soorten images voor; 1 de illegale downloads/kopien en 2 de legale backups (images) van eigen DVD's.

Voor beide geldt dat het formaat sec prima afgespeeld kan worden door de WD TV, je moet er alleen even wat meer moeite voor doen.
Bij 2 moet je de DVD toch al rippen en naar ISO maken. Dan kun je net zo goed de juiste settings kiezen (menu/ondertitels/hoofdstukken/whatever)

Bij 1 zul je de content eerst nog even zelf moeten bewerken. Dat betekent uitpakken en dan zelf nog even de hierboven genoemde acties toepassen. In het geval van die serie die met 3 tegelijk als image gedownload is, betekent dat zelf even opsplitsen in 3 verschillende media files.
Voordeel bij deze acties is dat je ook nog eens kunt kiezen voor een evt. re-encode zodat de files nog weer wat kleiner worden.

Vervolgens zijn de media file die je dan hebt prima af te spelen.

Het is geen DVD speler. DVD's komen 'legaal' alleen voor op een schijfje (je kent ze wel die zilveren plaatjes) die kunnen er sowieso niet in.

Dus ietsje meer moeite doen en nou inderdaad ophouden hierover. Iedereen weet of kan weten (van tevoren) dat 'pure' (echte) DVD;s niet ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@kaajee

Er zijn er altijd die zonodig het laatste woord moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:49:
@kaajee

Er zijn er altijd die zonodig het laatste woord moeten hebben...
inderdaad zeg wat een...... :O laten we het daar maar op houden, ik moet mezelf inhouden om hier niet weer op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Mensen, zit er een HDMI kabel bij de WDTV? of is het uitsluitend, doos, ab, wd en boekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Er zit geen kabel bij, daar is de prijs ook naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDR schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:28:
Mensen, zit er een HDMI kabel bij de WDTV? of is het uitsluitend, doos, ab, wd en boekje?
wel een RCA kabel met rood/wit/geel....maar HDMI zul je zelf moeten halen. kan al vanaf een paar Euro bij de Lidl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDR schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:28:
HDMI kabel : nee
Boekje : had ik er ook al niet bij zitten. In plaats daarvan een groot vel (± 60 cm x ± 50 cm) met plaatjes erop hoe je hem aan kan sluiten.

Manual dus maar gedownload van de site van WD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZarkoRSK
  • Laatst online: 12-07 19:24
Ik heb mijn WD HD player al weer bijna een paar weken. Gisteren heb ik de nieuwe firmware 07 erop gezet, en om heel eerlijk te zijn, ik ben er heel erg te vreden over.
Voor het gene waar ik hem voor gebruik werkt hij uitstekend (MKV & DiVX).

Ik ben niet echt iemand die alles gaat uitzoeken hoe het werkt etc etc, maar gewoon aansluiten en draaien. Voor 100 euro verwacht ik ook niet zo veel.

Dat het geen DVD's afspeelt is jammer, niet meer en niet minder... Daar heb ik gelukkig nog een DVD speler voor die ik 3 jaar geleden voor 40 euro gekocht heb. (Ze kosten tegenwoordig nog steeds zo veel...)

Wat mij betreft is het een super kastje, ben er zeer te vreden mee. Kan overal mee, mensen die geen HDMI hebben, hebben een RCA waar ik hem op kan aansluiten.

Dus mensen niet zeuren, voor 100 euro heb je meer dan je verdient !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

hij speelt juist wel dvd's af (iso's/.vob's), daarom begrijp ik ook al die ophef ook niet.... wat moet je met een menu? je kan ook buiten het menu de opties veranderen.....

zelf pak ik wel altijd de iso's uit voor wat betere compatabiliteit (anders ziet ie ze soms niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub3s schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:35:
hij speelt juist wel dvd's af (iso's/.vob's), daarom begrijp ik ook al die ophef ook niet.... wat moet je met een menu? je kan ook buiten het menu de opties veranderen.....

zelf pak ik wel altijd de iso's uit voor wat betere compatabiliteit (anders ziet ie ze soms niet)
|:( ik zou zeggen: lees eens wat eerder posts voordat je met dit soort reacties/vragen komt....dan snap je misschien waarom de meeste mensen wel volledig dvd support willen en verwachten.

maar zoals de mod al zei: laten we niet voortbreien op dit onderwerp, het zit er nu niet in en komt er waarschijnlijk niet in....so be it. laten we het hebben over zaken die er wel inzitten en de ervaringen met apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
ZarkoRSK schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:56:
Ik heb mijn WD HD player al weer bijna een paar weken. Gisteren heb ik de nieuwe firmware 07 erop gezet, en om heel eerlijk te zijn, ik ben er heel erg te vreden over.

Ik ben niet echt iemand die alles gaat uitzoeken hoe het werkt etc etc, maar gewoon aansluiten en draaien. Voor 100 euro verwacht ik ook niet zo veel.

Dat het geen DVD's afspeelt is jammer, niet meer en niet minder... Daar heb ik gelukkig nog een DVD speler voor die ik 3 jaar geleden voor 40 euro gekocht heb. (Ze kosten tegenwoordig nog steeds zo veel...)

Wat mij betreft is het een super kastje, ben er zeer te vreden mee. Kan overal mee, mensen die geen HDMI hebben, hebben een RCA waar ik hem op kan aansluiten.

Helemaal mee eens. Dit ding is geweldig voor filmavondjes, aansluiten en hij doet wat ie moet doen. _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZarkoRSK schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:56:

hele post is leuk om te lezen, je deelt je ervaringen...echter de laatste zin bestempel je (net als vele anderen) de mensen die bepaalde (in mijn ogen terechte) verwachtingen hebben die niet worden waargemaakt als zeurders.....en daarmee lok je weer een hele discussie uit......wat we nu juist niet meer willen. full dvd support zit er niet en komt er waarschijnlijk nooit in. laten we proberen onze ervaringen te delen (zoals je doet!) zonder het gevoelige onderwerp wel/geen full dvd support aan te snijden...het is lastig ik moet mezelf ook telkens inhouden. misschien moeten we een time-out afroepen en gewoon wat films kijken met de WD en daarna onze ervaringen posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PETER_DB
ik heb een probleem.

al ik (voorbeeld) 4 mapjes met dvix films erop heb staan en ik heb er twee gekeken dan krijg ik bij het starten van de volgende aflevering een zwart beeld als ik de aflevering start. als ik dan probeer de aflevering te starten die ik al gekeken heb dan doet deze het ook niet. dit heb ik zowel bij dvd's als divx. de bestanden is niks mis mee. iemand een idee???

gr peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PETER_DB schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:22:
ik heb een probleem.

al ik (voorbeeld) 4 mapjes met dvix films erop heb staan en ik heb er twee gekeken dan krijg ik bij het starten van de volgende aflevering een zwart beeld als ik de aflevering start. als ik dan probeer de aflevering te starten die ik al gekeken heb dan doet deze het ook niet. dit heb ik zowel bij dvd's als divx. de bestanden is niks mis mee. iemand een idee???

gr peter
Dit heb ik ook 3 keer gehad.Als ik een film afspeelt maakt niet uit welke blu ray of iso of avchd als de 1 is afgelopen en ik ga weer terug naar alle films die ik erop heb staan en ik klik dan op een andere film die ik wil kijken heb ik ook zwart beeld en doet dan niks meer.Het enige wat ik dan doe is de stroom eraf halen zowel bij de harde schijf als de player en dan weer inschakelen ,dan is het probleem weer over.Ik denk een bug.Het apparaat heb ik nu een week in bezit maar ben er zeer tevreden over qua beeld(super)en geluid(super).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psionboy
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-08 21:03
Zoals al eerder gemeld. Maak van de DVD files (vob en inf) een iso file met DVD-shrink. Alles incl ondertiteling wordt meegenomen en je hebt helemaal geen dvd menu meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psionboy schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:22:
Zoals al eerder gemeld. Maak van de DVD files (vob en inf) een iso file met DVD-shrink. Alles incl ondertiteling wordt meegenomen en je hebt helemaal geen dvd menu meer nodig.
8)7 zoals als eerder (en vaker) gezegd: Verwijderd in "[Mediaplayer] WD TV - deel 2"

[oa: bij series kun je geen episodes kiezen en subs worden lang niet altijd herkend, is nog niet opgelost]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cookiemonster69
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-12-2021
voor episodes heb ik het volgende gevonden, ik laat het door makemkv een mkv aanmaken
met mpeg2 streams, hij maakt zelf voor elke episode een bestand aan, deze werken zonder problemen op de wdtv.

just my 2 cents
http://www.makemkv.com/ hier is een tijdelijke beta te vinden (iets van 2 maanden te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb een vraagje MBT USB:

Kan ik mijn Externe WesternDigital Passport 320GB tegelijkertijd met de WDHD alsook mijn PC verbinden?

Dan praat ik over een USB kabel met een dubbele USB aansluiting. (stroom-vraag)
Anders moet ik telkens de Externe HDD meeslepen naar boven wanneer ik iets wil kopieren. :/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:47
Laguna schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:03:
Altijd dat gezeik als mensen aangeven dat ze DVD menu support missen. Het is nou eenmaal een feit dat hier veel vraag naar is.
Veel vraag naar iets is wat anders als gewoonweg de specificaties op een doos lezen, ik zeik toch ook niet dat mijn televisie geen big mac's kan bestellen....dat wist ik namelijk al voordat ik deze kocht.
Men moet al helemaal niet aankomen met van die lompe argumenten van koop maar een dvd speler. Volledige ondersteuning voor DVD ontneemt zo de noodzaak van het aanschaffen van dvd's en het branden daarvan, vooral voor series zou dit ideaal zijn.
Het wel of niet volledig ondersteunen van DVD is imo compleet begrijpelijk. De wd"hd"tv is een aanvulling op je televisie ervaring, geen vervanging van je dvd speler. Je kunt daarvoor nog een media center pc overwegen, maar dat kent ook zat gebreken en gebrekkige ondersteuning van talloze formaten.
Iedereen heeft al een dvd speler, waarom al die moeite doen om al je schijfjes op een harde schijf te zetten als je ze ook direct kun afspelen zonder converteren whatsoever.
Men moet dus wel degelijk aankomen met obvious opmerkingen zoals 'koop maar een dvdspeler'. Zo is de situatie nou eenmaal als je menu's wilt zien.
Een mediaspeler is er om media af te spelen en aangezien er wel support is voor het .iso formaat, hoort daar ook support voor het menu bij.
Dat die support er uberhaupt al in zit is een mazzeltje voor mensen zoals jij en krijg je iets gratis ga je nog zitten zeiken.......echt ik snap het probleem niet.
Tevens wordt er in de WD TV gebruik gemaakt van ongeveer dezelfde hardware als in bijvoorbeeld de Popcorn Hour, wat zou inhouden dat het puur een aanpassing in de software betreft om dit mogelijk te maken.
Moet Lada ook maar erg veel tijd gaan besteden in acceleratie en topsnelheid net als ferrari omdat het toevallig ook een auto is en ongeveer dezelfde techniek bevat? Face it, de popcornhour kost 3 keer zoveel als de wdhdtv en in dat bedrag zitten ook licentie fees bij. Had dan de PH gekocht dan had je niks te miepen gehad over dvd ondersteuning. Jij koos bewust voor gebrekkige dvd ondersteuning!
Het is alleen erg jammer dat WD hier nog steeds geen gehoor aan heeft gegeven ook al wordt er zo enorm vaak naar gevraagd door de community.
Speak for yourself! Ik vroeg na mijn aanschaf of ze hun beloftes wilde nakomen van de doos (voor mij was dit het correct afspelen van .srt bestanden, volledige thumnbnail support en geen haperingen in het DTS geluid). Alles zijn ze nagekomen en ze hebben zelfs geluisterd naar het spindown gezeik van iedereen en jij beweert dat ze niet luisteren. Hoe naief kun je zijn?
Tevens heeft ScottWD wel in het verleden aangegeven dat er volledige support zou zijn voor DVD.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we dit onderwerp nu maar vergeten OK ? hier komen we toch niet uit. hoeveel je van jouw mening ook neerzet als feiten, je kunt me toch niet overtuigen. ik heb gewoon een andere mening, net als anderen hier. heel simpel. dat jij het niet als een probleem ziet, fijn voor je. geniet van je WD TV zo ik zeggen, aai em af en toe even, neem em mee in bed, wat jij wilt ;) maak er echter geen probleem van dat anderen hier wel een (in mijn ogen terechte) verwachting bij hebben die niet wordt waargemaakt.

lijkt onderhand wel israel-palestijn conflict te worden hiero. |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
salimrmaf schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:40:
Ik heb een vraagje MBT USB:

Kan ik mijn Externe WesternDigital Passport 320GB tegelijkertijd met de WDHD alsook mijn PC verbinden?

Dan praat ik over een USB kabel met een dubbele USB aansluiting. (stroom-vraag)
Anders moet ik telkens de Externe HDD meeslepen naar boven wanneer ik iets wil kopieren. :/
tegelijkertijd gaat hem niet worden..... ;)
en het valt toch wel mee even je externe hdd pakken en boven voldenderen en weer terug ? ik kan er in ieder geval niet heel erg mee zitten >:) doe ik ook nog eens wat aan sport hahaha
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:31:
[...]

Dit heb ik ook 3 keer gehad.Als ik een film afspeelt maakt niet uit welke blu ray of iso of avchd als de 1 is afgelopen en ik ga weer terug naar alle films die ik erop heb staan en ik klik dan op een andere film die ik wil kijken heb ik ook zwart beeld en doet dan niks meer.Het enige wat ik dan doe is de stroom eraf halen zowel bij de harde schijf als de player en dan weer inschakelen ,dan is het probleem weer over.Ik denk een bug.Het apparaat heb ik nu een week in bezit maar ben er zeer tevreden over qua beeld(super)en geluid(super).
Ben nog geen 1x zelf tegen het probleem aangelopen, werkt hier prima een film afkijken of stoppen en gelijk een andere aanzetten. Denk inderdaad dat het een bug is, anders even melden in het forum aan ScottWD ?

(ben de url naar dat forum even kwijt staat hier ergens in het forum wel sorry ;))

[ Voor 58% gewijzigd door Perkouw op 04-05-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef geen DVD support voor films. Maar een volledige navigatie was mooi geweest. En waarom?

Ik wil al mijn foto's, mijn muziek, films erop zetten. Dat kan! Geen probleem, werkt als de beste.
Nu maak ik ook via mijn videocamera films van mijn kinderen, vakanties e.d. Uitvoerformaat -> DVD, ISO. Die uit behoorlijk veel chapters kan bestaan. En dan heb je die navigatie gewoon nodig. En ik ga niet elke homevideo omzetten en knippen en plakken.

Was dus ontzettend handig geweest, want dan had ik één apparaat gehad dat alles deed. Alleen om die laatste reden heb ik nu uiteindelijk een nieuwe PC gekocht, mediaportal geinstalleerd, en die speelt nu alles af, ook mijn DVD's van mijn homevideo's. En ook WMV, en tot nu toe alles wat ik er tegenaan heb gegooid. Vloeiend, zonder stotteren. En dat wou ik. Een apparaat dat alles deed. En de WD deed alles...op één ding na. De WD heb ik nu aan een collega verkocht, want ik zie die DVD support ook niet komen. Wel jammer, want het was gewoon een supermooi kastje. DVD navigatie is echt appeltje eitje om te maken; dus ik begrijp de motivatie dit achterwege te laten niet echt.

Hiermee wou ik even motiveren dat niet iedereen baalt van het uitblijven van DVD-navigatie, alleen maar om hun gekopieerde films erop te kunnen dumpen. Er zijn ook hele normale gebruiksmogelijkheden et bedenken. En een bluray videocamera die MKV bestanden maakt... die kan ik nog niet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Maar eerst je huidige 'videocamerabeelden' op een PC "voorbewerken" kun je nu al wel.........
En als je daar, zoals je zegt, geen zin in hebt is voor deze weergave voor jou de WD TV dus niet geschikt. En had je hem al niet eens moeten kopen of moet je hem (met verlies?) doorverkopen zoals jij hebt gedaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cookiemonster69 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:18:
voor episodes heb ik het volgende gevonden, ik laat het door makemkv een mkv aanmaken
met mpeg2 streams, hij maakt zelf voor elke episode een bestand aan, deze werken zonder problemen op de wdtv.

just my 2 cents
http://www.makemkv.com/ hier is een tijdelijke beta te vinden (iets van 2 maanden te gebruiken)
Goede tip _/-\o_ werkt perfect en super snel, ook SUB werkt. thx voor deze tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
sjekneck schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:41:
[...]

Speak for yourself! Ik vroeg na mijn aanschaf of ze hun beloftes wilde nakomen van de doos (voor mij was dit het correct afspelen van .srt bestanden, volledige thumnbnail support en geen haperingen in het DTS geluid). Alles zijn ze nagekomen en ze hebben zelfs geluisterd naar het spindown gezeik van iedereen en jij beweert dat ze niet luisteren. Hoe naief kun je zijn?

[...]

Bron?
Bravo! Dikke kans dat een paar man je hele onderbouwde argumentatie gaan zien als een "rant" met argumenten als "maar ik heb er toch geld voor betaald" en "maar de popcorn kan het ook".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:40:
[...]

Maar lees en doe nou gewoon eerst eens wat al gezegd werd en wat ook makkelijk te vinden is/was alhier:

jpeg veranderen in jpg (dat zijn 3 letters ipv 4!).

De folder naam moet je niet veranderen, dat werd ook niet gezegd!
Dus je hebt een folder, genaamd: Battlestar Galactica
daarin staan al je afleveringen, gewoon als media files.
In diezelfde map/folder plaats je een afbeelding (naar keuze) die je folder.jpg noemt.

[...]
Dit heb ik nu ook gedaan, en nog werkt het niet.
Er zitten wel verschillende files in van Battlestar.
1 iso, paar mp4, en avi's

Heeft dat er ook iets mee te maken ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:41:
[...]

Heeft dat er ook iets mee te maken ?
als je dit nu even test met gewoon bijvoorbeeld 1 iso of alleen mp4's of alleen avi's kijk is of dat uitmaakt ;-)
dit had je natuurlijk zelf gelijk even kunnen testen alvorens de vraag te stellen of dat uitmaakt ;)

Even iets anders:
Meer mensen de HDD Spindown functie getest? Gezien ik in ieder geval 1 post terug kan vinden met iemand waarbij het niet werkt. Zijn er meer waarbij het niet werkt ? Ik persoonlijk heb het nog niet kunnen testen (beetje lastig met een usb stick als je het mij vraagt O-) )

[ Voor 22% gewijzigd door Perkouw op 04-05-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Perkouw schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:58:
[...]

als je dit nu even test met gewoon bijvoorbeeld 1 iso of alleen mp4's of alleen avi's kijk is of dat uitmaakt ;-)
dit had je natuurlijk zelf gelijk even kunnen testen alvorens de vraag te stellen of dat uitmaakt ;)

Even iets anders:
Meer mensen de HDD Spindown functie getest? Gezien ik in ieder geval 1 post terug kan vinden met iemand waarbij het niet werkt. Zijn er meer waarbij het niet werkt ? Ik persoonlijk heb het nog niet kunnen testen (beetje lastig met een usb stick als je het mij vraagt O-) )
Schijnt te liggen aan het type/merk hd die je eraan hangt. Bij mij gaat dit prima met een externe WD schijf. Een toshiba reageert helaas niet op de spindown (lacie van 300 mb).
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:41:
[...]

Ik heb zelf dit gedaan bij een serie Harry Potters:

code:
1
2
3
4
5
6
+ root
   + - harry potter
      + folder.jpg
      + harry potter 1.avi
      + harry potter 1.dutch.srt 
      + harry potter 1.jpg

Als je in de root zit dan zie je de folder.jpg op het mapje, zodra je in de folder gaat kijken dan zie je een ander plaatje per avi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Weet iemand of er compatibiliteits-problemen zijn i.c.m. de Harmann Kardon AVR 347 Etc.?

Werkt de Optical-Out van het apparaatje goed i.c.m. de Receivers? En geeft het apparaatje ieder geluidsspoor/type weer? (DTS-HD etc)
Niet spammen.

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 04-05-2009 16:42 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 15:39
Perkouw schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:58:
[...]
Even iets anders:
ik Quote mezelf maar even:
Svennie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 07:35:
[...]
Heb een 500Gb Verbatim die een spindown doet en een 120 GB Lacie die dat niet doet, het lijkt te werken maar is blijkbaar wel schijf afhankelijk.
Voor de volledigheid: de LaCie doet ook geen spindown wanneer ik hem bij windows veilig verwijder.

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 04-05-2009 15:43 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Ik heb sinds zaterdag ook de WD TV en ben er helemaal tevreden over, behalve dan dat ie geen DTS afspeelt :P Dat laatste wil ik gaan oplossen door middel van een home cinema setje, ik denk dat ik het aan het juiste eind heb, maar om er zeker van te zijn wil ik hier nog even navragen of het volgende gaat werken:

- WD TV sluit ik met HDMI aan op m'n tv voor het beeld
- WD TV sluit ik met optische kabel aan op de optische ingang van de Philips HTS3270 (http://www.kieskeurig.nl/...270/specificaties/328211/) set voor het geluid

Dan zou ik toch het beeld via HDMI op m'n tv moeten zien en het geluid via de home cinema set moeten krijgen? Of zie ik nog wat over het hoofd?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
salimrmaf schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:29:
Weet iemand of er compatibiliteits-problemen zijn i.c.m. de Harmann Kardon AVR 347 Etc.?

Werkt de Optical-Out van het apparaatje goed i.c.m. de Receivers? En geeft het apparaatje ieder geluidsspoor/type weer? (DTS-HD etc)

Wanneer iemand van zijn WD af wilt komen PM me, ik heb wel interresante ruilspullen. d:)b Zie o.a. de Pricewatch.
Geluid op een BOSE 1.2.3 set werkt prima :-) en ook op mijn z5500 uitstekend
Hahn schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:44:
Ik heb sinds zaterdag ook de WD TV en ben er helemaal tevreden over, behalve dan dat ie geen DTS afspeelt :P Dat laatste wil ik gaan oplossen door middel van een home cinema setje, ik denk dat ik het aan het juiste eind heb, maar om er zeker van te zijn wil ik hier nog even navragen of het volgende gaat werken:

- WD TV sluit ik met HDMI aan op m'n tv voor het beeld
- WD TV sluit ik met optische kabel aan op de optische ingang van de Philips HTS3270 (http://www.kieskeurig.nl/...270/specificaties/328211/) set voor het geluid

Dan zou ik toch het beeld via HDMI op m'n tv moeten zien en het geluid via de home cinema set moeten krijgen? Of zie ik nog wat over het hoofd?
Ja hoor dat werkt prima, let wel op dat je het geluid van je TV dan uitzet >:) Ik heb namenlijk het probleem dat EN het geluid via de set loopt en via de TV , geluid op mute op de TV en voila 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Perkouw op 04-05-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 15:39
kan je het geluid ook via HDMI laten lopen? en dan bedoel ik DD5.1 en DTS of gaat dat alleen via de optical?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Voor zover ik begrepen heb kan dat wel, maar dan moet je dus een receiver (of tv) hebben die met DTS om kan gaan en een HDMI-ingang heeft en die zijn wat duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 04-05-2009 15:59 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
Svennie schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:58:
kan je het geluid ook via HDMI laten lopen? en dan bedoel ik DD5.1 en DTS of gaat dat alleen via de optical?
Nee dat kan niet, AC3 5.1 tovert hij om in stereo en gaat naar tv en dts kan ALLEEN over optical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Apoca

Array Technology Industry

tasqa1004 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:17:
[...]

Nee dat kan niet, AC3 5.1 tovert hij om in stereo en gaat naar tv en dts kan ALLEEN over optical
En over HDMI natuurlijk he ;)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:29:

[mbr]Niet spammen.[/]
Ik heb ook een harman kardon 347 en alles doet het. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cookiemonster69 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:18:

just my 2 cents
Geweldige tip,werkt perfect op de wdtv,probleem met afspelen meerdere afleveringen op een dvd is hiermee opgelost.bedankt. ;) ;) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
heb sinds zaterdag ook zo'n toestelletje, en voor de mensen die een grote filmcollectie hebben kan ik MyMovies aanraden, die plaats namelijk automatisch een folder.jpg in de map met filmbestanden :)
om die dan nog direct de naam van het filmbestand te geven heb ik nog niet direct een oplossing, maar mymovies is in elk geval wel handig(kan trouwens nog veel meer, plus integratie met media center, maar is nu niet meer nodig...)

kwam enkel nog tot de constatatie dat dit toestelletje veel te klein is, ik dacht dat die even groot was als mijn 3,5" externe hdd van WD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@sjekneck

Ongelofelijk dat je hier nog op doorgaat, maar goed aangezien je het persoonlijk op mij richt zal ik hier nog een laatste maal op reageren.
sjekneck schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:41:
[...]

Veel vraag naar iets is wat anders als gewoonweg de specificaties op een doos lezen, ik zeik toch ook niet dat mijn televisie geen big mac's kan bestellen....dat wist ik namelijk al voordat ik deze kocht.
Die vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op, zal hier dan ook niet verder op ingaan.
[...]

Het wel of niet volledig ondersteunen van DVD is imo compleet begrijpelijk. De wd"hd"tv is een aanvulling op je televisie ervaring, geen vervanging van je dvd speler. Je kunt daarvoor nog een media center pc overwegen, maar dat kent ook zat gebreken en gebrekkige ondersteuning van talloze formaten.
Iedereen heeft al een dvd speler, waarom al die moeite doen om al je schijfjes op een harde schijf te zetten als je ze ook direct kun afspelen zonder converteren whatsoever.
Men moet dus wel degelijk aankomen met obvious opmerkingen zoals 'koop maar een dvdspeler'. Zo is de situatie nou eenmaal als je menu's wilt zien.
Ik heb ook nergens beweerd dat de WD TV ter vervanging zou zijn van een DVD speler, het gaat hier gewoon om een mediaformaat wat nog niet volledig ondersteund wordt.
[...]

Dat die support er uberhaupt al in zit is een mazzeltje voor mensen zoals jij en krijg je iets gratis ga je nog zitten zeiken.......echt ik snap het probleem niet.
Ik loop ook niet te zeiken, dat jij dat zo opvat, tja jammer voor jou. Ik maak gewoon mijn wensen kenbaar met andere woorden wat ik nog mis bij de WD TV en wat eventueel verbeterd kan worden. Dat mensen zich hier constant geroepen voelen om deze mensen aan te vallen vind ik echt compleet belachelijk.
[...]

Moet Lada ook maar erg veel tijd gaan besteden in acceleratie en topsnelheid net als ferrari omdat het toevallig ook een auto is en ongeveer dezelfde techniek bevat? Face it, de popcornhour kost 3 keer zoveel als de wdhdtv en in dat bedrag zitten ook licentie fees bij. Had dan de PH gekocht dan had je niks te miepen gehad over dvd ondersteuning. Jij koos bewust voor gebrekkige dvd ondersteuning!
Nog een kromme vergelijking van je, maar als er in die Lada dezelfde motor zit als in de Ferrari, zou ik er ook zeker hetzelfde van verwachten qua acceleratie en topsnelheid, anders hadden ze net zo goed voor een mindere motor kunnen kiezen. Maar bij een auto spelen ook nog zaken als aerodynamica een rol bij de WD TV gaat het puur om de chip die gebruikt wordt en die is hetzelfde als in de Popcorn Hour. Het betalen van license fees is hier ook niet van toepassing aangezien het geen DVD speler is, er moet fysiek een DVD mee afgespeeld kunnen worden, dus die vlieger gaat ook niet op.

Ik heb inderdaad voor de (momenteel) gebrekkige ondersteuning gekozen en wat zou mij ervan weerhouden om aan te geven dat ik graag volledige ondersteuning hiervoor zou zien? Jij? 8)7
[...]

Ik heb nergens beweerd dat ze niet zouden luisteren in het algemeen, simpel.
[...]

Bron?
Hier geeft ScottWD aan dat er support is voor .iso en .vob, dan is het niet teveel gevraagd lijkt mij om ook voor .ifo support te vragen. Aangezien deze zaken vaak hand in hand gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik ben ook op zoek naar een mediaplayer die HD beelden op de TV kan toveren. De WD TV sprak mij vooral aan vanwege de lage prijs. Als ik hem aanschaf, wil ik net zoals Hahn een kabeltje van de WD TV naar mijn versterker laten lopen zodat ik alsnog 5.1 geluid kan krijgen.

Het enige waar ik bang voor ben is dat sommige filmbestanden niet kunnen afspelen. Ik wil gewoon uncompressed HD materiaal, rechtstreeks geript van een Blu-Ray, kunnen afspelen met een bitrate van 26 Mbps zonder stotteren e.d.. Kan iemand hier bevestigen dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken?
Dan is de keus voor mij snel gemaakt.. :).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
Ik heb ergens een review rond zien slingeren die bevestigd dat hij tot 35Mbps moeiteloos kan afspelen, ik zal het morgenochtend even voor je opsnorren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:35:
Ik ben ook op zoek naar een mediaplayer die HD beelden op de TV kan toveren. De WD TV sprak mij vooral aan vanwege de lage prijs. Als ik hem aanschaf, wil ik net zoals Hahn een kabeltje van de WD TV naar mijn versterker laten lopen zodat ik alsnog 5.1 geluid kan krijgen.

Het enige waar ik bang voor ben is dat sommige filmbestanden niet kunnen afspelen. Ik wil gewoon uncompressed HD materiaal, rechtstreeks geript van een Blu-Ray, kunnen afspelen met een bitrate van 26 Mbps zonder stotteren e.d.. Kan iemand hier bevestigen dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken?
Dan is de keus voor mij snel gemaakt.. :).
Don't worry be happy :-) m2ts bestanden en noem het maar op speelt hij vlekkeloos op full hd
planet earth 720p mkv vloeiend
planet earth 1080p m2ts (of ook mkv) vloeiend

need i say more ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
welke wd schijf was dat waarmee de spindown functie werkte? Mijn mybook essential weigert te stoppen:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

jakob schreef op maandag 04 mei 2009 @ 21:56:
heb sinds zaterdag ook zo'n toestelletje, en voor de mensen die een grote filmcollectie hebben kan ik MyMovies aanraden, die plaats namelijk automatisch een folder.jpg in de map met filmbestanden :)
om die dan nog direct de naam van het filmbestand te geven heb ik nog niet direct een oplossing
Ik ben aan een tooltje bezig dat automatisch een folder.jpg en filename.jpg bestand maakt met de filmposter, de IMDB score en de genres erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Fastman schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:18:
[...]

Ik ben aan een tooltje bezig dat automatisch een folder.jpg en filename.jpg bestand maakt met de filmposter, de IMDB score en de genres erop.
En dat dus informatie deze informatie dus ook opzoekt e.d. ? in 1 woord GEWELDIG!! _/-\o_
keep us posted! als je nog een tester nodig hebt , prima draai zelf Windows Vista Business 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Vraagje: hoe organiseer jij je films?
Elke film in een mapje met een logische naam, bv: "Knowing (2009)" of "knowing.dvdrip.axxo.uploadedby.2009.fixed" of gewoon alle films in één map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Fastman schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:12:
Vraagje: hoe organiseer jij je films?
Elke film in een mapje met een logische naam, bv: "Knowing (2009)" of "knowing.dvdrip.axxo.uploadedby.2009.fixed" of gewoon alle films in één map.
Aan wie vraag je het ? :)
enfin als je mij bedoeld, ik heb gewoon een hele mappen lijst dus bijv. zo
Bluray > mappen met de filmnaam met daarin de film
Divx> mappe met de filmnaam met daarin de film
etc...

vind ik zelf netter en een stuk overzichtelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 05-05-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:21:
[...]

Geweldige tip,werkt perfect op de wdtv,probleem met afspelen meerdere afleveringen op een dvd is hiermee opgelost.bedankt. ;) ;) _/-\o_ _/-\o_
Hoe lang doet ie er over? Het omzetten bedoel ik uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
echt lekker snel omgezet. hiermee is mijn probleem van de meerdere series op een dvd opgelost. erg fijn. zo komen we er wel.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.