@sjekneck
Ongelofelijk dat je hier nog op doorgaat, maar goed aangezien je het persoonlijk op mij richt zal ik hier nog een laatste maal op reageren.
sjekneck schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:41:
[...]
Veel vraag naar iets is wat anders als gewoonweg de specificaties op een doos lezen, ik zeik toch ook niet dat mijn televisie geen big mac's kan bestellen....dat wist ik namelijk al voordat ik deze kocht.
Die vergelijking die je maakt slaat natuurlijk nergens op, zal hier dan ook niet verder op ingaan.
[...]
Het wel of niet volledig ondersteunen van DVD is imo compleet begrijpelijk. De wd"hd"tv is een aanvulling op je televisie ervaring, geen vervanging van je dvd speler. Je kunt daarvoor nog een media center pc overwegen, maar dat kent ook zat gebreken en gebrekkige ondersteuning van talloze formaten.
Iedereen heeft al een dvd speler, waarom al die moeite doen om al je schijfjes op een harde schijf te zetten als je ze ook direct kun afspelen zonder converteren whatsoever.
Men moet dus wel degelijk aankomen met obvious opmerkingen zoals 'koop maar een dvdspeler'. Zo is de situatie nou eenmaal als je menu's wilt zien.
Ik heb ook nergens beweerd dat de WD TV ter vervanging zou zijn van een DVD speler, het gaat hier gewoon om een mediaformaat wat nog niet volledig ondersteund wordt.
[...]
Dat die support er uberhaupt al in zit is een mazzeltje voor mensen zoals jij en krijg je iets gratis ga je nog zitten zeiken.......echt ik snap het probleem niet.
Ik loop ook niet te zeiken, dat jij dat zo opvat, tja jammer voor jou. Ik maak gewoon mijn wensen kenbaar met andere woorden wat ik nog mis bij de WD TV en wat eventueel verbeterd kan worden. Dat mensen zich hier constant geroepen voelen om deze mensen aan te vallen vind ik echt compleet belachelijk.
[...]
Moet Lada ook maar erg veel tijd gaan besteden in acceleratie en topsnelheid net als ferrari omdat het toevallig ook een auto is en ongeveer dezelfde techniek bevat? Face it, de popcornhour kost 3 keer zoveel als de wdhdtv en in dat bedrag zitten ook licentie fees bij. Had dan de PH gekocht dan had je niks te miepen gehad over dvd ondersteuning. Jij koos bewust voor gebrekkige dvd ondersteuning!
Nog een kromme vergelijking van je, maar als er in die Lada dezelfde motor zit als in de Ferrari, zou ik er ook zeker hetzelfde van verwachten qua acceleratie en topsnelheid, anders hadden ze net zo goed voor een mindere motor kunnen kiezen. Maar bij een auto spelen ook nog zaken als aerodynamica een rol bij de WD TV gaat het puur om de chip die gebruikt wordt en die is hetzelfde als in de Popcorn Hour. Het betalen van license fees is hier ook niet van toepassing aangezien het geen DVD speler is, er moet fysiek een DVD mee afgespeeld kunnen worden, dus die vlieger gaat ook niet op.
Ik heb inderdaad voor de (momenteel) gebrekkige ondersteuning gekozen en wat zou mij ervan weerhouden om aan te geven dat ik graag volledige ondersteuning hiervoor zou zien? Jij?

[...]
Speak for yourself! Ik vroeg na mijn aanschaf of ze hun beloftes wilde nakomen van de doos (voor mij was dit het correct afspelen van .srt bestanden, volledige thumnbnail support en geen haperingen in het DTS geluid). Alles zijn ze nagekomen en ze hebben zelfs geluisterd naar het spindown gezeik van iedereen en jij beweert dat ze niet luisteren. Hoe naief kun je zijn?
Ik heb nergens beweerd dat ze niet zouden luisteren in het algemeen, simpel.
[...]
Bron?
Hier geeft ScottWD aan dat er support is voor .iso en .vob, dan is het niet teveel gevraagd lijkt mij om ook voor .ifo support te vragen. Aangezien deze zaken vaak hand in hand gaan.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H