Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 23 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
MeNTaL_TO schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:29:
[...]

Ik download die albums gewoon en zet die in Spotify zodat ik ze toch vanuit 1 prog kan luisteren en ze hopelijk toch zien dat ze gespeeld worden en er geen geld voor krijgen vanwege hun domme beslissing . Win-win-win
Dat doe ik ook :)

Alleen jammer dat je dan weer met een mp3-collectie loopt, waar Spotify juist die noodzaak weg zou moeten nemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

frankivo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Dat doe ik ook :)

Alleen jammer dat je dan weer met een mp3-collectie loopt, waar Spotify juist die noodzaak weg zou moeten nemen.
True, maar minder dan normaal, alleen jammer als je ook naar je playlist op je werk luisterd waar ik die mp3's weer niet heb en dan meestal een gare cover voorgeschoteld krijg (als ik dat eens uit kon schakelen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dit eigenlijk: ik zoek soms een artiest maar kan die niet vinden, tenminste niet als artiest. Maar ik kan 'm wel vinden in een playlist van iemand... Staan die nummers dan wel of niet op Spotify...?

Voorbeeld: Eisly. Dan vind je geen artiest maar twee afspeellijsten. En als je naar die afspeellijst gaat, zie je toch echt die artiest. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. ;) Ik vat niet helemaal hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:40:
Hoe zit dit eigenlijk: ik zoek soms een artiest maar kan die niet vinden, tenminste niet als artiest. Maar ik kan 'm wel vinden in een playlist van iemand... Staan die nummers dan wel of niet op Spotify...?

Voorbeeld: Eisly. Dan vind je geen artiest maar twee afspeellijsten. En als je naar die afspeellijst gaat, zie je toch echt die artiest. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. ;) Ik vat niet helemaal hoe dat werkt.
Ik zie twee playlists met de naam Eisly, als ik die vervolgens open zie ik dat het gaat om de artiest Eisley.
Mogelijk dat een juiste spelling van de naam je verder helpt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:40:

Ik heb dat op dit moment met nummers van Missy Elliot - daar vind ik allerhande slechte remakes/remixes van, maar de originele nummers waren wat harder te vinden, idd via iemand's playlist.

Overigens nu ik sinds vandaag mijn N8 weer terugheb vind ik toch echt dat Spotify onder Symbian stukken beter werkt (vlotter vooral) dan op mijn Wildfire S (Android) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninjazx9r98 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:25:
[...]

Ik zie twee playlists met de naam Eisly, als ik die vervolgens open zie ik dat het gaat om de artiest Eisley.
Mogelijk dat een juiste spelling van de naam je verder helpt? ;)
Potjandorie, da's de tweede keer in een paar dagen dat ik die fout maak... }:O }:O }:O LOL Is dus puur toeval dat twee mensen een playlist hebben gemaakt met dezelfde typefout... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
418O2 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:23:
Ik snap die artiesten niet. Natuurlijk krijg je weinig cash, maar mensen die geen Metallica (of Beatles) op spotify luisteren, gaan er echt niet elders voor betalen.
Het ligt niet alleen aan de artiesten, vaak zijn het juist de labels die het wat dat betreft voor het zeggen hebben. Zal maar net aan het contract liggen wat ze afgesloten hebben, kan me voorstellen dat bij Metallica en de Beatles het recht om dat de beslissen wel bij de bands ligt, maar meestal is het aan het label. Die halen hun meeste verdiensten uit de CD verkoop en zijn erbij gebaat om dat te stimuleren. Een van mijn favoriete labels Century Media heeft een tijdje geleden hun muziek (uitgezonderd samplers van een paar nummers) van Spotify gehaald omdat ze een effect zagen op de verkoop van CDs. Als die nu niet hersteld zullen ze echt wel weer (met hangende pootjes) terugkomen, maar het kan natuurlijk wel zo zijn dat het voor hun echt klopt. En dan zijn ze niet per definitie gebaat bij het gebruik van Spotify....

Voor de artiesten ligt het inmiddels anders, die halen steeds meer hun inkomsten uit de optredens en merchandise verkoop. Exposure aan zoveel mogelijk nieuwe fans is dan voor hun belangrijker dan het beetje dat ze bij de verkoop van een CD krijgen. Maar als ze het recht niet in hand hebben om hun muziek op Spotify te krijgen omdat het bij hun label ligt hebben ze gewoon pech.
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:59:
[...]Viel me trouwens wel op dat er zowaar één album van McCartney wél op Spotify staat (Ram)! Vreemd waarom die dan wel weer...er.
Waarschijnlijk valt die onder een ander label, of zien ze er een PR optie in om dat te doen. Het eerste zie ik ook regelmatig bij emusic.com waar ik wel digitale downloads aanschaf. Van sommige artiesten staan er alleen de albums op die ze gemaakt hebben bij bepaalde labels, vaak als ze bij een groter label terecht komen ontbreken die albums. En dat is dan nog echt digitale verkoop zoals bij iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Het is nu wel heel erg goedkoop om te zeggen dat niets aan die band meer van deze tijd is, denk ik...? ;)
Natuurlijk is dat goedkoop , want het kost me niks :+ , maar ik zeg toch ook niet dat er niets aan de band van deze tijd is ? De muziek is ook op dit moment nog erg goed. (al ken ik alleen maar het bekende werk)

Ik ben zelf fan van Oasis en die doen ook niks met spotify. Moeten ze zelf weten , maar ondertussen heb ik alle albums en LP's al en kunnen ze extra verdienen omdat ik het makkelijker vind om het in mijn playlist te hebben.
De nieuwe van Noel Gallagher staat er dan vreemd genoeg wel in.

Annyway , je bent als band of platenbaas niet meer van deze tijd als je dit weigert , want de andere optie is inderdaad downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
De Beta Android app is nu official geworden en in de PLay Store te downloaden :) Heeft nu ook crossfade en spelen zonder pauze.. of had hij dat al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Nope, had hij dacht ik nog niet in de beta. Althans, in de beta was het mij nog niet opgevallen en nu wel. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
JKratos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:25:
Nope, had hij dacht ik nog niet in de beta. Althans, in de beta was het mij nog niet opgevallen en nu wel. ;)
Kon ik mee idd ook niet meer herinneren ;) En ondersteund ook mapstructuur in afspeellijsten. Weet ik ook niet meer eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ja Ja daar heeft iedereen het over maar what the hell is die mappen structuur en wat heb je er aan?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
JKratos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:45:
Ja Ja daar heeft iedereen het over maar what the hell is die mappen structuur en wat heb je er aan?
Op spotify op de pc:
Bestand -> Nieuwe map
Hier kan je dan afspeellijsten inzetten.. Bijvoorbeeld de map noem je Lounge, en daar zet je dan afspeellijsten in.. etc.

Net ontdekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:55

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

maarud schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Kon ik mee idd ook niet meer herinneren ;) En ondersteund ook mapstructuur in afspeellijsten. Weet ik ook niet meer eigenlijk :+
In ieder geval is scrobbling nu toegevoegd en hij lijkt net wat soepeler te lopen hier. Beter dan de beta in ieder geval.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:25
Sowieso een hele hoop bug fixes.
Deze problemen die ik zelf had zijn bijvoorbeeld weg;
- Shuffle instelling wordt niet onthouden
- Zelfde geld voor herhalen
- Bij opstarten van de app kreeg ik óf een leeg scherm óf een leeg afspeelvenster (Workaround was een keer op de terug-knop duwen btw :P )
- Spotify crashte af en toe

Als ik een paar dingen mag opnoemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Tha_T schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:55:
- Bij opstarten van de app kreeg ik óf een leeg scherm óf een leeg afspeelvenster (Workaround was een keer op de terug-knop duwen btw :P )

Ik had eigenlijk helemaal nergens last van behalve in Android 2.3.6 lag. Voor de rest soepel zelfs op de wat minder krachtige toestellen. Shuffle gebruik ik niet en herhalen ook niet. Meestal is het album wel klaar als ik weer thuis ben. Ik ben met spotify meer albums gaan luisteren dus ja :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
Oh, is die whitescreen bug eindelijk opgelost? Zo irritant op het laatst! Had het op GB en ICS. Mooi! :)

edit: en rechtsbovenin een nieuw knopje: afspeellijst. Ook wel een mooi overzicht. Plus de titelbalk van de app is veranderd, staat nu waar je naar luistert. Of het is dat ik er nu meer op let, kan ook :+
Ik mis alleen nog een landscape mode op mijn tablet en telefoon, moet nu steeds voor spotify naar portrait draaien.

[ Voor 60% gewijzigd door maarud op 12-06-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
maarud schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Op spotify op de pc:
Bestand -> Nieuwe map
Hier kan je dan afspeellijsten inzetten.. Bijvoorbeeld de map noem je Lounge, en daar zet je dan afspeellijsten in.. etc.

Net ontdekt :+
Aha! Me snapt het. Is wel relaxt idd. Net ff geprobeerd.
Tha_T schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:55:

Yep, idd. Had dezelfde 'problemen'. Gelukkig allemaal gefixt. App lijkt sowieso sneller en responsiever te zijn dan de beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Wel jammer dat de problemen op mijn tablet nog niet zijn opgelost. Zegt nog steeds dat Spotify in offline mode is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
Heb ik ook vaak last van, na het legen van de cache en het opnieuw installeren was het tot nu toe weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
maarud schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:42:
Heb ik ook vaak last van, na het legen van de cache en het opnieuw installeren was het tot nu toe weer goed :)
Thanks, dat heeft het opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Is het mogelijk om spitify op een andere plek in windows 7 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Kun je dat bij de installatie niet opgeven?

Als je ruimte wil vrijhouden op je C: kun je sowieso cache op een andere partitie instellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

frankivo schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:33:
Kun je dat bij de installatie niet opgeven?

Als je ruimte wil vrijhouden op je C: kun je sowieso cache op een andere partitie instellen.
Dank je wel voor je reactie. Tijdens installatie niet maar later kan het wel via voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
De iOS-app heeft nu een Radio functie, erg fijn! Overal in de app doorgevoerd, je kunt bij het bekijken/beluisteren van een album//nummer kiezen om een "radio station" te krijgen op basis van die selectie. Je krijgt vervolgens een station met muziek die past bij wat je geselecteerd had. Mijn eerste indruk is dat het goed werkt!

Voor wat betreft de iPad-app: als je linksonder op de Album Art van het afspelende nummer tapt kun je direct naar de artiest/album. Voor zover ik weet kon dat eerder niet. Erg fijne toevoeging in combinatie met de radio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:43

Snippertje

Light up your life

Laatste tijd heb ik steeds vaker dat spotify thuis (met 50Mbit ziggo lijn) hapert. Zowel op de PC als op de squeezebox, daarnaast krijg ik op de squeezebox opeens ook bad gateway. Met mijn telefoon via KPN 3G netwerk heb ik nergens last van. Meer mensen hier problemen mee? Ronduit irritant, kan geen nummer luisteren en betaal er wel voor.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Snippertje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:18:
Laatste tijd heb ik steeds vaker dat spotify thuis (met 50Mbit ziggo lijn) hapert. Zowel op de PC als op de squeezebox, daarnaast krijg ik op de squeezebox opeens ook bad gateway. Met mijn telefoon via KPN 3G netwerk heb ik nergens last van. Meer mensen hier problemen mee? Ronduit irritant, kan geen nummer luisteren en betaal er wel voor.
Ook last van. 8Mbit ADSL Telefoon doet het ook prima inderdaad. Vooral afgelopen week last van gehad eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Is al vaker hiet in dit topic ter sprake gekomen.
Als je terugzoekt moet je daar wel wat meer over kunnen vinden.

Hier, ook met Ziggo, nergens last van trouwens.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ik heb ook ziggo. Heb nergens last van. Nu speel ik wel het vaakst muziek vanaf mijn tablet en dan via bluetooth naar mijn boxjes toe. Op mijn tablet heb ik de meeste playlisten offline beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De oplossing schijnt te zijn om wat poorten dicht te gooien:
TCP Port 4370 (bound to 127.0.0.1) - initially active when not even logged in .
TCP Port 4380 (bound to 127.0.0.1) - initially active when not even logged in .
TCP Port 19906 (bound to 0.0.0.0) - once you connect.
TCP Port 57621 (bound to 0.0.0.0) - once you connect.
UDP Port 1900 - SSDP - (bound to 192.168.0.x) - Publishes to Gateway (192.168.0.1) & Multicast (239.255.255.250) - makes discoverable on your network for any capable devices
UDP Port 21328 - (bound to 192.168.0.x) - "tracker of sorts" for the P2P client network
UDP Port 57621 - (bound to 0.0.0.0) Broadcasts to (192.168.0.255)

heb ook ziggo mijn vriendin heeft er last van, ik ben er alleen nog niet aan teogekomen om dit te 'testen'.

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 21-06-2012 10:15 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:43
Ik heb ook Ziggo, en kan je vertellen dat het sluiten van die poorten ontzettend goed werkt!
Vanaf het moment dat ik dat heb gedaan totaal geen problemen meer!

Alles is lekker snel en vlot,
dus zeker een aanrader als je problemen hebt! :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat moest ik ook maar eens gaan doen dan, want ik word er ziek van momenteel. Al stuit het me wel enorm tegen de borst om het hele idee achter Spotify te ondermijnen (want wat als iedereen dit gaan doen etc) dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit wat je bedoeld? Thanks!

http://imageshack.us/photo/my-images/209/ziggo.png/
Wii4all schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:15:
[...]

UDP Port 1900 - SSDP - (bound to 192.168.0.x) - Publishes to Gateway (192.168.0.1) & Multicast (239.255.255.250) - makes discoverable on your network for any capable devices
UDP Port 21328 - (bound to 192.168.0.x) - "tracker of sorts" for the P2P client network

heb ook ziggo mijn vriendin heeft er last van, ik ben er alleen nog niet aan teogekomen om dit te 'testen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
Met hoeveel kbps speelt Spotify af als je High Quality uitschakelt op WP7,5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Albert020 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:05:
Met hoeveel kbps speelt Spotify af als je High Quality uitschakelt op WP7,5 ?
http://www.spotify.com/nl/help/faq/tech/codec-quality/

Ik denk dan in Q3. Dat in ogg dus dat kun je vergelijken met ongeveer 128 in MP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:10:
[...]

http://www.spotify.com/nl/help/faq/tech/codec-quality/

Ik denk dan in Q3. Dat in ogg dus dat kun je vergelijken met ongeveer 128 in MP3.
Ahh ok bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik weet niet precies maar ik denk dit want op Android werkt het net zo. Je hebt alleen 3 standen. normaal wat dan q3 is, hoge wat dan q5 is en dan de extreme wat vergelijkbaar is met q9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Touchdomex schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:25:
[...]

Ik weet niet precies maar ik denk dit want op Android werkt het net zo. Je hebt alleen 3 standen. normaal wat dan q3 is, hoge wat dan q5 is en dan de extreme wat vergelijkbaar is met q9
Denk dat met WP7 Q3 96 Kbps is en Q5 160 Kbps

Maar zit nog even met een ander probleem, wil me Cache legen van Spotify zie niet waar ?

Plaatje benden komt niet overeen, ik heb geen optie "meer"
En onder instellingen staat het ook niet... ?

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/120447/OwRG2biQxX.jpg

*** edit ***

Ben er al uit, via Zune !

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 25-06-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniee
  • Laatst online: 19-09 16:51
Moeten de poorten inderdaad op deze manier gesloten worden?
En werkt het bij meerdere? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de Android app van Spotify... Kan ik die hier stellen of moet ik dan in het Android forum zijn...? Probleem: ik hoor niets. Hij heeft het een dikke week of zo gewoon gedaan, maar nu is het doodstil, Als ik switch naar m'n gewone mp3-player ga, hoor ik meteen muziek. Maar Spotify is stil. Ik zie dat de muziek afgespeeld wordt, maar hoor gewoon niets! Zit er soms een verborgen mute functie ergens...? Dit gebeurt zowel bij online als offline muziek (ik heb een premium account).

Ik heb het idee dat ik iets heel simpels mis...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:10:
Ik heb een vraagje over de Android app van Spotify... Kan ik die hier stellen of moet ik dan in het Android forum zijn...? Probleem: ik hoor niets. Hij heeft het een dikke week of zo gewoon gedaan, maar nu is het doodstil, Als ik switch naar m'n gewone mp3-player ga, hoor ik meteen muziek. Maar Spotify is stil. Ik zie dat de muziek afgespeeld wordt, maar hoor gewoon niets! Zit er soms een verborgen mute functie ergens...? Dit gebeurt zowel bij online als offline muziek (ik heb een premium account).

Begint hij wel met afspelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:12:
[...]

Begint hij wel met afspelen? ;)
Eh...
Ik zie dat de muziek afgespeeld wordt
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Welke telefoon en speelt hij wel je lokale bestanden af? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:23:
[...]

en speelt hij wel je lokale bestanden af? ;)
eeeh...
Als ik switch naar m'n gewone mp3-player ga, hoor ik meteen muziek. Maar Spotify is stil.

cache legen? app data verwijderen? app opnieuw installeren? vaak doet dat laatste al heel veel oplossen :)

[ Voor 11% gewijzigd door maarud op 28-06-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja lokale bestanden IN je spotifiy. Die optie bestaat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Nu online
Touchdomex schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:42:
[...]

Ja lokale bestanden IN je spotifiy. Die optie bestaat ja.
OKe, ik las het als afspelen via externe programmaatje :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde nu net Spotify opnieuw installeren en opeens doet 'ie het weer... Snap er niets van. Ik heb niets veranderd, nog geeneens de telefoon (Desire HD) herstart... Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Wii4all schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:15:
[...]

Nu heb ik net contact gehad met spotify, want ook na die poorten dichtgooien blijft het gezeik bij mij thuis. Zowel via de iPad als de boxee box blijft ie om de 2 nummers bufferen. Nu kreeg ik dit als reactie:

Hey there,

Thanks for the email!

We're having a little trouble with your ISP at the moment but we assure you that Spotify and your ISP are working away at solving the case for you.

We apologise for the inconvenience. So much so that we have made a custom playlist for you

Enjoy!
Thanks,

Dan

Spotify Customer Service

Did you know? At the end of the Beatles' song "A Day in the Life," an ultrasonic whistle, audible only to dogs, was recorded by Paul McCartney for his old English sheepdog "Martha".

Please, rate this reply here:

Mijn isp is ziggo, maar vraag me dan toch wel af wat voor problemen spotify heeft.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Slaapje schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:29:
[...]

Nu heb ik net contact gehad met spotify, want ook na die poorten dichtgooien blijft het gezeik bij mij thuis. Zowel via de iPad als de boxee box blijft ie om de 2 nummers bufferen. Nu kreeg ik dit als reactie:

Hey there,

Thanks for the email!

We're having a little trouble with your ISP at the moment but we assure you that Spotify and your ISP are working away at solving the case for you.

We apologise for the inconvenience. So much so that we have made a custom playlist for you

Enjoy!
Thanks,

Dan

Spotify Customer Service

Did you know? At the end of the Beatles' song "A Day in the Life," an ultrasonic whistle, audible only to dogs, was recorded by Paul McCartney for his old English sheepdog "Martha".

Please, rate this reply here:

Mijn isp is ziggo, maar vraag me dan toch wel af wat voor problemen spotify heeft.
Ziggo is bezig met knijpen van iig Spotify, misschien nog wel meer p2p verkeer?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:43

Snippertje

Light up your life

Verklaard in elk geval een hoop. Hier werkt het na open zetten ook nog steeds amper/slecht.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Misschien ter promotie van http://3voor12.vpro.nl/ni...ekdienst-op-25-juli-.html ? Zou wel heel schandalig zijn :X

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Melkaz schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:11:
[...]

Misschien ter promotie van http://3voor12.vpro.nl/ni...ekdienst-op-25-juli-.html ? Zou wel heel schandalig zijn :X
En dan nog afvragen waarom net-neutraliteit wel in het voordeel is van de consument... Alleen al dat je dit denkt van Ziggo zegt veel . ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Tukk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:22:
[...]

En dan nog afvragen waarom net-neutraliteit wel in het voordeel is van de consument... Alleen al dat je dit denkt van Ziggo zegt veel . ;)
Sinds een aantal weken is Spotify niet vooruit te branden thuis(ziggo alles in één 120Mbit), meer bufferen dan afspelen(terwijl speedtest.net lekker op 110+ Mbit gaat). Op het werk hebben we een open WIFI verbinding van KPN(10 Mbit) waar een man of 30 met hun mobieltjes opzitten en daar happert Spotify voor geen seconde.

Als je elke maand 10 euro betaald voor Spotify en 50+ euro voor Ziggo en het werkt voor geen meter, ja dan ga je veel rare dingen van ziggo denken :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Zo maar eens bellen met ziggo, kijken wat zij hierover te zeggen hebben.

Nou ik heb ze aan de lijn gehad. Medewerker wist nergens van (was te verwachten), maar heeft een aantekening gemaakt, aangeraden werd dat iedereen die hier last van heeft ziggo dit te laten weten. Hij zou het in ieder geval doorzetten.

P.s. De spotify playlist die de spotify medewerker mij toestuurde als compensatie heet Stutter. Humor die ik wel kan waarderen :-)

[ Voor 72% gewijzigd door Slaapje op 03-07-2012 12:18 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik zie dat steeds meer mensen zich abonneren op mn playlist(house/trance), altijd leuk.
als er mensen zijn platen missen: voeg ze gerust toe. met name house platen, trance wil ik niet te veel in de lijst.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 15:14
Ben van plan om te beginnen met Spotify binnenkort, en ik heb een paar vragen:

1) Is de desktop applicatie van goede kwaliteit en draait deze een beetje vlot? Gemakkelijk en plezierig zoeken, bladeren, muziek indelen, enz? Ter vergelijking: Ik heb nu iTunes (en een offline muziekcollectie uiteraard), waarvan vaak gezegd wordt dat deze log is, maar ik ben hier tevreden over vanwege de goede functionaliteiten waaronder Genius-lijsten en instant search + de interface bevalt me wel.

2) Is het de moeite waard om Premium te nemen ipv Unlimited als je het niet (of zelden) mobiel gaat gebruiken? Met de mobiele bandbreedte die ik gemiddeld heb in het Noorden van Nederland, zie ik niet hoe ik succesvol kan gaan streamen naar mobiel en dus zouden de verhoogde audiokwaliteit + de offline modus het enige voordeel van Premium zijn.

3) Ik heb begrepen dat het mogelijk is om mijn huidige muziekbestanden te blijven luisteren binnen Spotify. Werkt dit zonder problemen als de muziek "onbetaald" is binnengehaald? En wanneer ik een nummer afspeel die ik al op mijn schijf had staan, luister ik dan naar hetzelfde nummer via de Spotify stream, of naar mijn eigen MP3-file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
1) Probeer het gewoon. Afgezien van de reclame en wat max luisterduur restricties krijg je gewoon de volledige ervaring.

2) Moet je zelf weten. :P

3) Lokale bestanden gaan gewoon lokaal. Geen idee waarom je nog zou houden als t ook in Spotify zit en als Spotify je toch bevalt, maar dat moet je wederom zelf weten.

't Botst niet met iTunes, en je zal t toch zelf moeten ervaren, dus hop, installeer die zooi. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Ik zou het wel vreemd vinden als zijn problemen daadwerkelijk komen doordat Ziggo aan het knijpen is. In theorie zou dan elke Ziggo gebruiker er last van moeten hebben?

Ik heb in ieder geval echt nergens last van en ik ben ook Ziggo Abonnee. Ik woon overigens in Utrecht, misschien zijn het alleen bepaalde Ziggo regio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik weet niet of jullie al iets over de recentelijke ontwikkelingen hebt gelezen bij ziggo?
http://3voor12.vpro.nl/ni...ekdienst-op-25-juli-.html

Misschien dat dat er mee te maken heeft.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Start een poll en je zal het weten...
Wii4all schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:20:
ik weet niet of jullie al iets over de recentelijke ontwikkelingen hebt gelezen bij ziggo?
http://3voor12.vpro.nl/ni...ekdienst-op-25-juli-.html

Misschien dat dat er mee te maken heeft.
Was hier al eerder als optie vermeld (een paar posts boven je ;) )

[ Voor 86% gewijzigd door Tukk op 10-07-2012 15:21 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Laatst online: 24-02 13:49
Heeft iemand enig idee waarom je in de offline modus bij Android niet kan zoeken in je bestanden die in offline beschikbare playlists staan?
Volgens mij kan dit namelijk wel met de iOS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
nioz schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Ik zou het wel vreemd vinden als zijn problemen daadwerkelijk komen doordat Ziggo aan het knijpen is. In theorie zou dan elke Ziggo gebruiker er last van moeten hebben?

Ik heb in ieder geval echt nergens last van en ik ben ook Ziggo Abonnee. Ik woon overigens in Utrecht, misschien zijn het alleen bepaalde Ziggo regio's?
Nope. Ik had dezelfde klachten, en vervolgens dezelfde mails. Maar ik had het niet alleen op mn Ziggo lijn, maar ook op kantoor op een 100/100mbit zakelijke fiber. Ik had tracert outputs gestuurd, en bewezen dat het account gerelateerd is, andere accounts werkten prima. Uiteindelijk heb ik het vermoeden geuit dat mijn account op een rotte server ingedeeld was, waarna ik nogmaals het mailtje over ISP's kreeg, maar het toevallig wel gefixed was... :z

Doorzeuren dus. Beetje jammer.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is dat ik het gratis bij XS4all krijg, maar bij mij is het ook al weken zo traag als.. nouja.. traag. Zelfs zoeken duurt rustig 2-3 minuten, 9/10 laden nummers niet eens op mn mobiel.

Tja, willen ze met alternatieven komen, zorg dan wel dat het werkt :')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Zowel de desktop als de android app gaat hier als een malle. Nooit anders geweest! Alles laadt uber snel en (bijna) nooit zonder vertraging

Is en blijft een top concept!

Edit: Zoeken/search is niet te doen op het moment idd. Super langzaam.

[ Voor 17% gewijzigd door JKratos op 14-07-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Spotify search is hier niet vooruit te branden atm.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 10:25
warhamstr schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:52:
Spotify search is hier niet vooruit te branden atm.
Hier ook. Ze blijven maar aanklooien en wij maar betalen..........

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Oh dus 't ligt niet aan mij. Ik kan helemaal niks zoeken op 't moment... Krijg doodleuk de melding: Bladeren is mislukt. Probeer het nog eens. Grrrr

Ben nu ingelogd met het account van me werk en daarmee doet ie 't wel perfect. Vage shit dit.

edit 2:
my bad, in dit account werkt het nu ook niet meer. wtf is dit joh.

[ Voor 36% gewijzigd door tiguan op 14-07-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Same here,

Net een nieuwe telefoon binnen,dus de Spotify app er zo'n beetje als eerste op en wat denk je: geen playlist te syncen :s Blijkt dus inderdaad een Spotify-problem te zijn en niet bij mij thuis. Ook de desktop app doet het niet en ook de app op een iPhone laat het afweten... :s lekker dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
And another 14 brand new dance tracks on: Dance 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Over de problemen, op twitter zag ik voorbij komen dat ze gisteren problemen hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tukk schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:12:
Over de problemen, op twitter zag ik voorbij komen dat ze gisteren problemen hebben gehad.
Gisteren? Vandaag wil de app helemaal niets meer, playlist laad hij heel af en toe in, maar muziek afspelen totaal niet meer.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Oh great, dus ik moet nu twitter in de gaten houden om te weten of ze problemen hebben. Kunnen ze dat niet gewoon op hun eigen site zetten. (anti-twitter persoon hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Voutloos schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:17:
1) Probeer het gewoon. Afgezien van de reclame en wat max luisterduur restricties krijg je gewoon de volledige ervaring.

2) Moet je zelf weten. :P

3) Lokale bestanden gaan gewoon lokaal. Geen idee waarom je nog zou houden als t ook in Spotify zit en als Spotify je toch bevalt, maar dat moet je wederom zelf weten.

't Botst niet met iTunes, en je zal t toch zelf moeten ervaren, dus hop, installeer die zooi. :)
Het is wel handig om het te houden, vooral als je net als mij in eens aan de 10 uur muziek luister zit.. :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien leuk om nog eens te vermelden aangezien de playlist echt groot begint te worden : Rustige achtergrond muziek.
Sinds vorige week kunnen andere mensen ook zelf liedjes toevoegen :) Dus help me mee om die playlist nog veel groter te maken!

Een andere populaire playlist van mij : Stevige beats

[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 18-07-2012 10:54 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Chill! Altijd leuk om nieuwe playlists door te spitten en nieuwe muziek te ontdekken.

offtopic:
Tot zo in One X root topic Dennus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:00:
Chill! Altijd leuk om nieuwe playlists door te spitten en nieuwe muziek te ontdekken.

offtopic:
Tot zo in One X root topic Dennus ;)
Ja en als je goede nummers kent, voeg ze dan toe :) Graag zelfs. Zo leer ik ook nieuwe nummers ontdekken.

offtopic:
Haha, tot daar :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tot punt 3 gaat alles goed maar dan als ik in het inlog scherm zit werkt de menu toets niet,
hij trilt wel maar er gebeurt vervolgens niks, wat gaat hier verkeerd ?

Draai de laatste Spotify v0.5.1.15.g81977995

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/125448/4XY6v7tuF.jpg

*** edit ***

Ben er al uit, het is een bug in de nieuwe versie !

P.S.

Snap alleen niet dat ze hier niks aan doen, ze benadelen alle Android gebruikers !

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 22-07-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 19:08

Midas.e

Is handig met dinges

Meer mensen die nu achter elkaar error 802 krijgen?

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Gisteren iemand gesproken en die vertelde dat je Premium kan delen met bijv. een vriend. Deze krijgt een eigen accountnaam.

Klopt dit, kan je je account delen (dus niet muziek)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Neen. Je kan hoogstens playlists en suggesties naar elkaar sturen, maar qua licenties is alles strict persoonlijk.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ja leek mij ook (helaas)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan wel mobiel/desktop delen, maar weet niet of je die ook gelijktijdig kan laten draaien, maar dat is wel met dezelfde accountgegevens.

Al doet mijn WP versie nog steeds bar weinig :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 23-07-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:58:
Je kan wel mobiel/desktop delen, maar weet niet of je die ook gelijktijdig kan laten draaien, maar dat is wel met dezelfde accountgegevens.

Al doet mijn WP versie nog steeds bar weinig :P
Nope op 1 account kan maar 1 apparaat tegelijk afspelen.

Tenzij je op mobiel offline modus inschakeld.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_Diederik schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:41:
Nope op 1 account kan maar 1 apparaat tegelijk afspelen.

Tenzij je op mobiel offline modus inschakeld.
Hmm, dat zou mijn probleem kunnen zijn, aangezien Spotify op mijn dekstop altijd opstart (geen muziek afspeelt, maar wel verbonden). Toch maar eens testen hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
SinergyX schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:18:
[...]

Hmm, dat zou mijn probleem kunnen zijn, aangezien Spotify op mijn dekstop altijd opstart (geen muziek afspeelt, maar wel verbonden). Toch maar eens testen hoe dat werkt.
2x verbinden is geen probleem.
Normaal gesproken stopt Client 1, wanneer Client 2 op play drukt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

frankivo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:45:
2x verbinden is geen probleem.
Normaal gesproken stopt Client 1, wanneer Client 2 op play drukt.
Ok, dan zal dat dus niet het probleem zijn wat ik op mijn mobiel heb. Aan mijn netwerk kan het ook niet liggen, die gaan via dezelfde lijn het internet op, desktop probleemloos, mobiel 99% van de keren doet hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Het is de laatste tijd wel vaak raak hoor, krijg hem momenteel ook niet meer online !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/126422/s07n5ujFgl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Er is vandaag een update uitgekomen, kreeg zo een melding, misschien dan dat zit te klooien bij je op het moment. Krijg die melding ook wel eens maar niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Albert020 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:56:
Het is de laatste tijd wel vaak raak hoor, krijg hem momenteel ook niet meer online !!!

[afbeelding]
Bij mij komt het de laatste tijd ook steeds vaker voor. Ik ga het maar eens op een andere machine proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kavish schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:12:
[...]

Bij mij komt het de laatste tijd ook steeds vaker voor. Ik ga het maar eens op een andere machine proberen.
Krijg hem nu dus helemaal niet meer online :(

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/126423/SgEUqjzZ.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Albert020 op 24-07-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Dan is er iets anders aan het handje want ik speel hier as we speak muziek af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Is het mogelijk om een soort backup te maken van bijv. je favorieten (of alles)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
JKratos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:59:
Dan is er iets anders aan het handje want ik speel hier as we speak muziek af.
Snap er niks van, sinds gisteren komt Spotify hier niet meer online, voorheen nooit een prob mee gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Albert020 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Snap er niks van, sinds gisteren komt Spotify hier niet meer online, voorheen nooit een prob mee gehad 8)7
pc, smartphone, wireless, netwerk, provider, versie?

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 25-07-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tukk schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:18:
[...]

pc, smartphone, wireless, netwerk, provider, versie?
Op zowel pc als laptop krijg ik spotify niet meer online, voorheen nooit problemen gehad

WiFi netwerk, UPC provider, Spotify versie: 0.8.4.93gd9f49c35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je niet een melding over betalingsproblemen?
Als je een betaalde versie hebt, probeer eens de gratis account.

Ik heb daar ook wel eens shit meegehad, en toen wou inloggen ook niet meer lukken.

edit: Ik zie nu pas de foutmelding een paar posts hoger.

edit2:
Lijkt me een accountprobleem, of een netwerkprobleem:
http://www.spotify.com/nl/help/faq/mobile/iphone-117/

[ Voor 30% gewijzigd door Tukk op 25-07-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tukk schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:30:
Heb je niet een melding over betalingsproblemen?
Als je een betaalde versie hebt, probeer eens de gratis account.

Ik heb daar ook wel eens shit meegehad, en toen wou inloggen ook niet meer lukken.

edit: Ik zie nu pas de foutmelding een paar posts hoger.
Het een premium account nu met een free account proberen in te loggen en dan krijg ik fout 117

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/126535/6wmpetyrSoKs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Albert020 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Zelfde hier, op het spotify forum ook veel mensen met gelijke problemen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zethiel schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Zelfde hier, op het spotify forum ook veel mensen met gelijke problemen.
Ga hem even verwijderen en opnieuw installeren, dat wil ook wel eens helpen.....

*** edit ***

Het heeft gewerkt, werkt weer ';)

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 25-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Albert020 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:51:
[...]

Ga hem even verwijderen en opnieuw installeren, dat wil ook wel eens helpen.....
Helpt bij mij niet, ik kan nu niet eens meer inloggen :/

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Pagina: 1 ... 23 ... 41 Laatste