Wou dat ik dit topic nooit gevonden had! Elk vrije uurtje gaat er inzitten!
Ik heb die links gelezen en ook uitegeprint. Dat is wat makkelijker lezen. Het gaat de goede kant op, maar ik zit met de gedachten om het wat uitgebreider aan te pakken. Heb alle pagina's van dit topic doorgelezen en ik wil dus ook een grotere stad bouwen die buiten de grenzen van mijn stad gaan, dus overgaat in mijn regio.
Nu moet ik eerst ff een goede regiomap vinden die ik beetje naar mijn wensen aan kan passen. Dus, wederom (na al het lezen en opslaan) heb ik toch nog paar vragen:
- voor het aanpassen van regio's/maps, wat moet ik daarvoor gebruiken en hoe krijg ik vooral randen en water op een nette manier erin? Heb er al veel over gelezen, maar ik zie de rode draad niet..
- voor een haven, is het dan handig rechtoe-rechtaan te terraformen met inkepingen?
- wegen en spoor dat doorloopt van je stad naar een ander gebied in je regio, moet dat aansluiten op dezelfde hokjes van je andere gebied om goed te functioneren? Zie het bij jullie wel vaak in de overzichten.
- bus-bus-bus is bekend

op elke hoek staat er nu 1 als er meer dan 4/5 hokjes tussen zitten.
Ga nu ook beginnen om wat packs te downloaden voor mooie en betere gebouwen...dus daar komen vast ook nog wel wat vragen over.
Sorry dat het zoveel is elke keer, maar soms is het ff te ingewikkeld met al die info!