Alleen LoneRanger
3360x1050:
Voor de verder geintereseerden:
http://good-times.webshot.../562967993EAyuRI?start=24
Ik ben laatste tijd wat minder actief met SC4 zelf, kmt ook omdat ik veel met de LE bezig ben en prop packs voor mezelf in kaart aan het brengen ben. Maar naast dat wordt de druk van het 'leven' ook meer, veel met m'n vriendin doen, werken, huizenjacht, inkopen qua inrichting, etc etc...
Dus excuses dat er vanuit mijn kant niet zo heel veel vragen zullen worden beantwoord.
@ Postius, Bedankt voor de correcte dependency link!!
Treinen zullen pas (goed) werken als je verbindingen tussen steden gaat aanleggen. Je hebt in jouw geval egt wel kans dat treinen een bron van uitkomst zijn als je in de aangrensende regio rechts industry gaat aanleggen. Je inwoners zullen hier ook gebruik van maken, echter heeft het spel wel de nodige (ingame) tijd nodig om dit te 'coordineren'.
@ Maus, universiteit is gewoon een extra toevoeging qua scholing... Ik kan me herinneren dat ik wel ergens heb gelezen dat dit HT industry stimuleert, dit zal ik nog eens nakijken. Ik speel het spel zelf op 800x600 in een venster... Dus windows ernaast om lekker tegelijk te Simtropolissen oid... (is btw off, ze gaan eoa update doorvoeren).
@ Joostdj, Simtropolis (als ie weer terug is) en dan zoeken op 'highway signs' er is daar namelijk genoeg Nederlands aanbod te vinden. En nee er is geen download met 'veel' erin. Plugins is een kwestie van smaak, er zal niemand zijn die een plugin map kan samenstellen exact zoals jij hem wilt. Het is een langdurig werk, dat is bekend, maar als je eenmaal een begin hebt dan zullen bv. de hoeveelheid dependencies die je moet downloaden afnemen omdat je het meeste al hebt.
En even voor de duidelijkheid, vragen voor het uploaden van plugnfolders horen niet thuis in dit topic! Wij verwijzen je door naar de bekende sites die de plugins 'los' aanbieden. Ook het aanbieden van pluginfolders hier als download willen we niet zien.
Waarom niet, omdat er mensen hebben gewerkt aan die plugins en het voor hun een 'bedankje' is als jij deze om de betreffende site download.
Ik heb overigens reeds nog wat sites met plugins toegevoegd aan de startpost.
@ Loneranger..... Opschepper

Mooie terein mod die je hebt gebruikt, zal dadelijk eens terugkijken welke het was!
@ Samopsa, Ziet er knus uit je regio/stad! Heb je misschien ook wat close-ups?
@ "Simtropolis" Simtropolis is down voor een verplaatsing van de data en een update van diverse webserveronderdelen.
Nog een klein vraagje van mijn kant, weet iemand in welke prop pack de onderstaande bomen zitten?
Alvast bedankt!